Godver wat is huntelaar toch goed. Jammer dat hij bij ajax speelt.
En onze Romeo was man of the match!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Tsja, het is maar wat je jammer noemt. Ik vind het persoonlijk wel prettigVerwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:54:
Godver wat is huntelaar toch goed. Jammer dat hij bij ajax speelt.
Boeiend, hij heeft zijn fout meer dan goed gemaaktPewwy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:29:
[...]
Tsja, het is maar wat je jammer noemt. Ik vind het persoonlijk wel prettig![]()
Wel jammer dat Hofs voetbalt. 30 Minuten onnodige inspanning door die Sjaak
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 01-06-2006 23:48 ]
Unknown
Verwijderd
Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij stijgen mijn niet spelende coach en clown al weken in vorm. Ze zijn nu goed en uitstekend in vorm. Verder keldert d evorm waar ik bij staPewwy schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 06:38:
Grom, dag vorm. Ongelooflijk dat ze allemaal hebben gespeeld en dat nu zelfs een speler naar rampzalig vorm zakt.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
herexamens? wat zijn dat?Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:54:
Nou, die examens zitten erop, 21juni maar eens een herexamen gaan doen![]()
Vorm: +3/-7 (alweer de 5e week van totale vormdaling, wederom zonder conditietraining...)
Verdedigen: +2 (2x 19j briljant)
dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld
Verwijderd
ik ben nog van de oude stempel... profiel vak examens? que¿Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:08:
[...]
dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 12:36 ]
Ja hoor, mag, gezellig[b][message=25873469,noline]
Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:08:
[...]
dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld quote]
zal ik ook eens lekker over mijnw erk gaan vertellen. Al dat off-topic gewauwel![]()
Desalniettemin, sterkte en zo...
het bewijst alleen maar dat ik gelijk had en bijstats wel positieve invloed hebben op het loon hoorVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:26:
jij was toch zo'n loon expert?
ik gooi mijn skilltrade weer op de TL voor 2,5m denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 02-06-2006 15:23 ]
Unknown
Verwijderd
ja geef er maar een draai aanJoss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:44:
[...]
het bewijst alleen maar dat ik gelijk had en bijstats wel positieve invloed hebben op het loon hoor![]()
Dat wordt moeilijk, want je hebt geen gelijkVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:33:
[...]
ja geef er maar een draai aanje kan ook gewoon zeggen dat je ongelijk had, of beter nog dat, ik gelijk had
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
Aaai, daar gaat je leven! Succes in ieder geval. Zorg dat je eerst een beetje de tutorials/faqs doorleest (ipv meteen je stadion uit te breidenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 03:33:
Na jaren Football Manager/Championship Manager spelen wil ik me ook eens aan zo'n online ding wagen.Heb me ingeschreven en heb gisteren ploeg toegewezen gekregen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuk trucje: donderdagavond om (+- 11 uur) laten aflopen. Je hebt dan geen concurrentie meer van andere YP en vele gefrustreerde hattrickers die de hele tijd hebben lopen zoeken/bieden en nu dus voor de TU nog eentje willen hebben zullen je de jackpot opleverenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:04:
Wat is eigelijk precies het beste moment om iemand op de TL te zetten... Heb een toppertje gepuld en wil er de hoofdprijs voor vangen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 13:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 13:31 ]
Ik weet niet of je wel eens in het bovenste balkje bij hattrick kijkt hoeveel gebruikers er online zijn, maar dat zijn er toch altijd flink wat. Het maakt echt niks uit wanneer je je jeugdpull erop zet. Als er grote verschillen zouden zijn met 10 uur 's ochtends of 8 uur 's avonds dan zou iedereen hem er wel op die tijd opzetten. Onzin dus.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:23:
hmmz.... Volgens mij logt er op donderdag bijna niemand in. Op mijzelf na natuurlijk, er zal maar eens wat gebeuren...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
nog leuker trucje is je YP op woensdag voor de friendly's laten aflopen aangezien ie wel moet spelen om training te krijgen uiteraard... waarom op donderdag kopen en training mislopen van je trainee? ik zou dat juist dus nooit doenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:55:
[...]
Leuk trucje: donderdagavond om (+- 11 uur) laten aflopen. Je hebt dan geen concurrentie meer van andere YP en vele gefrustreerde hattrickers die de hele tijd hebben lopen zoeken/bieden en nu dus voor de TU nog eentje willen hebben zullen je de jackpot opleveren.
edit: heb zelf een redelijke middenvelder gepulld, wel 18 jaar. Zal +- 1K - 10 K opleveren.
Heb woensdag met m'n A-team gespeeld
Ik voel me meteen aangesprokenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:06:
mensen met geld: kan iemand een bod doen op een speler van mij? maakt niet uit welke... kan ik msch nog kijken voor een speler voor vsanavond. heb 1.3m op de bank, maar daar kan ik helemaal niks mee eigenlijk. minimaal 2m nodig ofzo...
Verwijderd
Uiteraard moet die woensdag wel spelen.. Wil wel een bod doen maar zit altijd rond de - of net in de +. 100 K zou er wel afkunnen maar dan moet je je spelers niet zo hoog op de lijst zettenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:06:
[...]
nog leuker trucje is je YP op woensdag voor de friendly's laten aflopen aangezien ie wel moet spelen om training te krijgen uiteraard... waarom op donderdag kopen en training mislopen van je trainee? ik zou dat juist dus nooit doentenzij ie gespeeld heeft dan weer wel...
yp was bagger
mensen met geld: kan iemand een bod doen op een speler van mij? maakt niet uit welke... kan ik msch nog kijken voor een speler voor vsanavond. heb 1.3m op de bank, maar daar kan ik helemaal niks mee eigenlijk. minimaal 2m nodig ofzo...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 19:31 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Wceend op 04-06-2006 21:11 ]
Verwijderd
toch niet H3!N, wat verkoop je je spelers trouwens voor een achterlijk hoog bedrag. 1,1 mil voor een uitmuntend vleugel zonder bijstats waren ze dat nog maar waard.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:36:
1-1 9 tegen 11hopelijk prik ik er nog eentje in... met 2 man meer moet dat lukken...
Verwijderd
sprak onze kennerWceend schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:03:
[...]
toch niet H3!N, wat verkoop je je spelers trouwens voor een achterlijk hoog bedrag. 1,1 mil voor een uitmuntend vleugel zonder bijstats waren ze dat nog maar waard.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 22:54 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Pewwy op 04-06-2006 23:11 ]
Verwijderd
M'n spelers hebben het er idd nog steeds overVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:25:
4 geel pas... maar mijne halen de meeste kaarten in de friendly's
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat doen ze altijd... (bijna) en dat is niet eerlijk oh nee!Wceend schreef op maandag 05 juni 2006 @ 09:09:
mijn trainer is in leiderschap gedaalddas de 2e trainer die dat bij me flikt zodra hij een seizoen in dienst is.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 10:36 ]
Verwijderd
* -TheNose- mompelt iets over zout en open wonden... when does the hurting stop?Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:41:
ik zet ze er altijd op voor de vraagprijs of net iets eronder. Ik vind dit geen rare prijzen, nouja msch die trainee van 17 dan, maar zelfs dat zou nog best een kunnen lukken.
Ik wil niet meer(en boven bij marzman ook een uitstekend voorbeeld) een aantal ton of zelfs een miljoen door mijn arie geboord krijgen.
nadeel van een hoog openingsbod is dat het bieden altijd pas begint vlak voor de deadline.
jullie worden bedankt! gelukkig is de verdedigers markt naar de klote dus voor 1.3m kan ik denk ik wel een briljante def halen.
briljante def voor 1.3m met matig ervaring van 24. mooie prijs.
Jij bent wel goed op de hoogte van de feiten he, kuchVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:30:
elke trainer daalt in ls per seizoen. dat is het een bug ofzo... ik zou het ook niet erg vinden
ik weet al waarom ik die 2e niet maakte gister. zijn 6* mid ging eraf en ik had meer BB met counterdat werkt niet.
ts ook alweer in de wolken ipv poa klootzakken....
Zal afnemen, hoeft niet per sé na één seizoen dusVerval van vaardigheden
De leiderschapvaardigheid van een coach zal langzaam achteruitgaan. Het verval begint pas als een coach langer dan een seizoen bij de club is. Onze redenering is dat een coach die nog vol zit met energie en inspiratie als hij net bij de club begint, na een paar seizoenen wat van zijn "scherpte" verliest. Zijn baan begint een sleur te worden.
Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschap, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Verwijderd
de ls van een coach neemt gemiddeld +/- per seizoen met 1 niveau af ja... zo beter?Joss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:01:
[...]
Zal afnemen, hoeft niet per sé na één seizoen dus
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 05-06-2006 17:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik had mijn coach meer salaris moeten bieden dusJoss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:01:
[...]
Jij bent wel goed op de hoogte van de feiten he, kuch![]()
[...]
Zal afnemen, hoeft niet per sé na één seizoen dus
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik dacht dat de eerste resultaten eind vorig seizoen ongeveer 7 weken voor een 17 jarige waren.nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:38:
Ik zit er over te denken te switchen van training eind volgend seizoen. ik train nu pm, maar ik wil eigenlijk mijn huidige trainees wel houden, er een paar verkopen en dan een nieuw linie gaan trainen. Ik had in gedachten om de vleugels te gaan trainen. Nu kan ik kiezen tussen gewone vleugel training waarbij je 4 mannetjes per week 100% kan trainen en 4 voor 50% maar ik zou ook wing attack kunnen trainen waarbij je vleugelspelers en aanvallers getraind worden in vleugelspel (totaal dus 10). Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt voor ze in skill stijgen, weet hier iemand dat toevallig?
Dan moet je dus beter zoeken, want ik was er binnen 22.3 seconde achter...nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:38:
Ik zit er over te denken te switchen van training eind volgend seizoen. ik train nu pm, maar ik wil eigenlijk mijn huidige trainees wel houden, er een paar verkopen en dan een nieuw linie gaan trainen. Ik had in gedachten om de vleugels te gaan trainen. Nu kan ik kiezen tussen gewone vleugel training waarbij je 4 mannetjes per week 100% kan trainen en 4 voor 50% maar ik zou ook wing attack kunnen trainen waarbij je vleugelspelers en aanvallers getraind worden in vleugelspel (totaal dus 10). Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt voor ze in skill stijgen, weet hier iemand dat toevallig?
NeeVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:55:
[...]
de ls van een coach neemt gemiddeld +/- per seizoen met 1 niveau af ja... zo beter?
ok, sorry ik heb gezocht op de verkeerde plaatsen, hattrick x files, forum op hattrick zelf, dit forum (ook de OP gescand, maar die wiki blijkbaar over het hoofd gezien), google en zelfs fokSandyman538 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:00:
[...]
Dan moet je dus beter zoeken, want ik was er binnen 22.3 seconde achter...
De OP is your friend. Serious, try it!
http://wiki.hattrick.org/Training
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Uiteraard geen dank, daar zijn we onder andere voornexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:03:
[...]
ok, sorry ik heb gezocht op de verkeerde plaatsen, hattrick x files, forum op hattrick zelf, dit forum (ook de OP gescand, maar die wiki blijkbaar over het hoofd gezien), google en zelfs fok
maar mijn dank is groot
[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 05-06-2006 17:35 ]
Verwijderd
ok nou laat ik het nog weer anders zeggen...Joss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:02:
[...]
Nee, met gemiddeld insinueer je dat het iets er boven of iets eronder zou kunnen liggen, maar het begint bij precies één seizoen na aanstelling (het dalen). Hoe snel het daalt is afhankelijk per coach en als je geluk heb kan het dus blijkbaar 3 á 4 seizoenen duren voordat je coach voor het eerst daalt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 18:29 ]
dan kan je vast wel een openingsbod op mijn speler doenVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:25:
[...]
ik heb weer geld op de bank. die hoge bedragen verkopen best alleen het bieden begint pas helemaal op het eind
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 19:19 ]
Afgelopen dagen gingen ze voor 1,1 en dan nog niet eens trainbare, dus ik heb er wel vertrouwen in. Probleem is dat ik voor woensdag een nieuwe trainee meot hebben :IVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:15:
helaasgeld moet, net als in het echte leven, rollen. ik heb dus alweer een nieuwe speler gekocht
briljante keeper voor 1.9m van 21. sta nu wel iets rood, maar zondag is het wel volle bak...
wat voor speler was het dan?
[edit] dat bedrag zit ook iets te dicht tegen de werkelijke waarde aan dus ik had het sowieso niet gedaanaangezien ie geen passen heeft is ie niet heel veel meer dan het openingsbod waard denk ik. misschien 1m ofzo, maar ik zit niet zo in de wingers markt
Verwijderd
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Morphine schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:17:
heren, mijn stadium begint nu langzaamaan helemaal vol te gaan elk wedstrijd.
Info: 8e divisie
Stadion:
Totale capaciteit: 12200
Staanplaatsen: 8000
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 200
sta 1e en fanclub + sponsors zijn dolgelukkig.
Met in het oog dat over een paar weken de bezoekersaantallen nog meer zullen wijzigen doordat de hattrick engine daarin aangepast wordt, vraag ik me af of iemand een idee heeft wat een slimme zet is om uit te breiden? Heb redelijk wat geld (7ton) maar dat gaat natuurlijk niet alleen in mn stadion zitten mag ik hopen
Bedoel je dat je een antwoord wilt? Misschien ook even iets beter zoeken zoals ik hier
ook al aangaf. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Kijk anders ook eens in mijn sig, staat een prachtige FAQ. Maar voor nu nog maar weer eens een linkje. Ik hoop dat het zo onderhand wel ongeveer de laatste is die ik plaats..Sandyman538 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:00:
[...]
Dan moet je dus beter zoeken, want ik was er binnen 22.3 seconde achter...
De OP is your friend. Serious, try it!
http://wiki.hattrick.org/Training
Ik zou gewoon even wachten tot na de wijziging. Ik weet trouwens niet hoeveel je uit gaat breiden, maar ik denk dat je het grootste deel van die 7 ton wel nodig gaat hebben. Daar heb je zo'n 10.000 plaatsen voor.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik was eerst he_AzN_GhOsT schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:42:
Alexandr Buchal (77405770)
kan iemand alvast een pre-bid van 1 mln doen voor mijn mid?
Verwijderd
bumpen hoeft niet. mensen reageren heus wel...
Done_AzN_GhOsT schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:42:
Alexandr Buchal (77405770)
kan iemand alvast een pre-bid van 1 mln doen voor mijn mid?
mijn excuses, en dank voor de reacties.. heb nu 6.5ton erin gestopt dus denk dat het wel goed gaat komen (zeker met die hattrick engine wijzigingVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:06:
[...]
bumpen hoeft niet. mensen reageren heus wel...
gewoon die 700 ballen in je stadion knallen. zeker als ie vaak vol zit en je gaat promoveren. 700k zijn maar 6000-7000 plaatsen dus zoveel is dat niet. de investering heb je er na 3-4 vol huis er alweer uit... let er wel op dat je ook meer kosten hebt per week, maar ach dat stelt niet zoveel voor.
thnxHomerius schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:07:
[...]
Done
Op een kans op een extra vleugelpeler van ph4ge zit ik echter niet te wachten... heb er al genoeg
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
Heeft hier uberhaupt enige ervaring mee??nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:38:
Verwijderd
Iets meer dan 7000 om precies te zijnMarzman schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:44:
[...]
Ik zou gewoon even wachten tot na de wijziging. Ik weet trouwens niet hoeveel je uit gaat breiden, maar ik denk dat je het grootste deel van die 7 ton wel nodig gaat hebben. Daar heb je zo'n 10.000 plaatsen voor.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:56 ]
Verwijderd
Ik ben geen voorstander van die rare trainingsvormen. ik zou zelf alleen maar def, scoren of pm doen. keepen is leuk als je net begint en wingers is imo niet echt rendabel, je traint maar weinig spelers.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq