Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.725 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver wat is huntelaar toch goed. Jammer dat hij bij ajax speelt.

En onze Romeo was man of the match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:54:
Godver wat is huntelaar toch goed. Jammer dat hij bij ajax speelt.

En onze Romeo was man of the match!
Tsja, het is maar wat je jammer noemt. Ik vind het persoonlijk wel prettig :+
Wel jammer dat Hofs voetbalt. 30 Minuten onnodige inspanning door die Sjaak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pewwy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:29:
[...]

Tsja, het is maar wat je jammer noemt. Ik vind het persoonlijk wel prettig :+
Wel jammer dat Hofs voetbalt. 30 Minuten onnodige inspanning door die Sjaak |:(
Boeiend, hij heeft zijn fout meer dan goed gemaakt >:) jammer dattie niet bij GRUNN speelt :p

en zo kan ik dat hele elftal wel afgaan :p Valt altijd overal wel wat op aan te merken, maar Castelen speelde echt goei :) Zondag de finale, eens kijken of dat wat wordt ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Zondag weer tegen de Okraïne dat wordt lache. De laatste keer dat Nederland een titel pakte verloren we toch ook in de voorronde van de latere finalist?

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 01-06-2006 23:48 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :)

Tony Eriksson:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.

nou die 1.5m is nu dus alweer ruimschoots terugverdiend. hoe verdien je ruim 1 miljoen in 2 dagen les 1 ;)

@joss: hij was niet zo hoog goed he? prutser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Grom, dag vorm. Ongelooflijk dat ze allemaal hebben gespeeld en dat nu zelfs een speler naar rampzalig vorm zakt.

TSI: -520 (+2340/-2860)
Vorm: -5 (+2/-7)
Verdedigen: 1 (+1/-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Pewwy schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 06:38:
Grom, dag vorm. Ongelooflijk dat ze allemaal hebben gespeeld en dat nu zelfs een speler naar rampzalig vorm zakt.
Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij stijgen mijn niet spelende coach en clown al weken in vorm. Ze zijn nu goed en uitstekend in vorm. Verder keldert d evorm waar ik bij sta :(

Vorm: +4/-7 (+2 voor coach)
Vleugelspel: +3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 11010 (+12700/-1690)
Form: 2 (+6/-4)

De vorm schiet bij mij ook nog niet op, maar ze hebben nu ook pas 1 week allemaal gespeeld. Misschien dat het volgende week beter is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 15:35

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Vorm +6 / -3
TSI +1000 / -100

geen pops deze ronde helaas. Zag net dat ik in 16 weken 16 pops op PM heb gehad, gaat dus best wel aardig want er staan er weer 3 klaar :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: + 3000 (schatting was vorige week niet op kantoor om een update binnen te halen en was het van de week vergeten. De exacte waarde zie ik vanavond pas).
Vorm: +6/-3
PM: +2 (19j naar formidabel en 21j vleugel naar redelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Nou, die examens zitten erop, 21juni maar eens een herexamen gaan doen :X

Vorm: +3/-7 (alweer de 5e week van totale vormdaling, wederom zonder conditietraining...)
Verdedigen: +2 (2x 19j briljant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje matige update, vooral TSI stijging is erg laag.

Skill changes: 2/0 => +2 (een naar formi en naar goed pm)
Form ups/downs: 7/7 => 0
TSI: 1980/390 => +1590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:54:
Nou, die examens zitten erop, 21juni maar eens een herexamen gaan doen :X

Vorm: +3/-7 (alweer de 5e week van totale vormdaling, wederom zonder conditietraining...)
Verdedigen: +2 (2x 19j briljant)
herexamens? wat zijn dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:05:
[...]

herexamens? wat zijn dat? ;)
dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff mijn middenvelder weer poor in vorm. Heb al een heel seizoen niks aan hem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:08:
[...]

dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld :(
ik ben nog van de oude stempel... profiel vak examens? que¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

TSI: +2080
Vorm: +10/-2

Geen stijgingen deze week. Ben aan het wachten tot wat trainees naar formidabel gaan. Zal nog wel anderhalf seizoen duren. Maar dan heb ik tenminste geld om in een coach te investeren. Mijn duurste speler op dit moment, ligt rond de 300K, dus dat zet geen zoden aan de dijk.

Wel voor het eerst dit seizoen dat mijn vorm verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote][b][message=25873469,noline]
[...]

dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld quote]

zal ik ook eens lekker over mijnw erk gaan vertellen. Al dat off-topic gewauwel 8)7

Desalniettemin, sterkte en zo...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:35:
[b][message=25873469,noline]
[...]

dingen die je moet maken als blijkt dat al je profiel-vak-examens veel moeilijker zijn geweest dan de afgelope 4 jaar (x2) bij elkaar opgeteld quote]

zal ik ook eens lekker over mijnw erk gaan vertellen. Al dat off-topic gewauwel 8)7

Desalniettemin, sterkte en zo...
Ja hoor, mag, gezellig :)

Toch maar ff ontopic; mn eerste mislukte daytrade :9 Door zn bijstats kon ik zn loon dus niet echt vertrouwen, maargoed, dan volgende week maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij was toch zo'n loon expert? :P

ik gooi mijn skilltrade weer op de TL voor 2,5m denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:26:
jij was toch zo'n loon expert? :P

ik gooi mijn skilltrade weer op de TL voor 2,5m denk ik
het bewijst alleen maar dat ik gelijk had en bijstats wel positieve invloed hebben op het loon hoor ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

2 pops, een 17jarige skilltrade naar uitstekend positiespel zonder bij me gespeelde te hebben
en mijn 18 jarige clown naar redelijk positiespel ook deze week niet gespeeld.

Das weer een half miljoentje verdiend met die trade.

De vorm bljft aardig constant

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 02-06-2006 15:23 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:44:
[...]

het bewijst alleen maar dat ik gelijk had en bijstats wel positieve invloed hebben op het loon hoor ;) :9
ja geef er maar een draai aan :) je kan ook gewoon zeggen dat je ongelijk had, of beter nog dat, ik gelijk had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:33:
[...]

ja geef er maar een draai aan :) je kan ook gewoon zeggen dat je ongelijk had, of beter nog dat, ik gelijk had :)
Dat wordt moeilijk, want je hebt geen gelijk :9. Een normale redelijk verdediger 17j stijgt @ loon 640 maximaal. Als ie echter ook bijstats heeft kan, hoeft niet, het loon omhoog gaan. Zo werkt t ook met mids. Ik heb ook nooit gezegd dat je trainee niet hoog goed was, ik vroeg alleen waarom je het dik gemaakt had, aangezien het "maar 840" was... ik zei niet dat ie daarom niet hoog-goed kon zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Hiep hiep hoeruh, mijn middenveld raakt in vorm!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik geloof dat ik nog nooit zo'n briljante training heb gehad,...

TSI: +4690 (+5140/-450)
Vorm: +12 (+14/-2)
Verdedigen: 3 (+3/-)

Waaronder 2*19 jarigen naar wonderbaarlijk verdedigen
Vorm is mijn volledige mid en aanval, de minnetjes zijn mijn coach en een speler die te koop staat.
Erg lekker... nu maak ik spontaan kans om de clash met de nummer 1(op doelsaldo) te verslaan en zelf de nummer 1 te worden :)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn 23 jarige bovennatuurlijk mid voormaar 2 miljoen verkocht, is me daar toch bijna een miljoen door de neus geboord! Aflopend op zaterdagnamiddag en dan toch maar 2 miljoen. Ikke niet snap :(

Dan maar ff goed skilltraden deze week om het tekort aan te vullen.

Trainen brengt echt steeds minder op.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23 jaar is ook alweer best wel oud, maar 2m is wel heel erg belachelijk laag. dat zou toch wel minimaal 3m moeten opleveren.

had ie geen bijstats en een lage conditie ofzo?

maar ik heb ook eens een wijze leert geleerd een paar maanden terug: niet je spelers voor zo'n lage prijs erop zetten. ik had hem voor minimaal 3m op de TL gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren Football Manager/Championship Manager spelen wil ik me ook eens aan zo'n online ding wagen. :) Heb me ingeschreven en heb gisteren ploeg toegewezen gekregen. Al een beetje door de interface gebladerd en ziet er me niet al te complex uit. Door die challenges zeker zowat alle opties gezien denkik. Leuk dat het vrij eenvoudig gehouden is. Ben aan het twijfelen of ik zo'n Hattrick Supporter ga worden (heb er het geld wel voor over) maar denk dat ik het maar ga laten wanneer ik weet waarom ik het nodig heb.

Als ik hier echter de pagina's doorblader denk ik dat ik nog een pak ervaring moet opdoen eer ik deftige prestaties neer kan zetten. :p

Magoed het hele online concept spreekt me aan, het systeem zit puik in elkaar blijkbaar, site gaat snel met quasi niks reclame. Ziet er erg puik uit dus denk dat ik hier wel eventjes mee ga doorgaan.

Teamnummer 1028762 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 03:33:
Na jaren Football Manager/Championship Manager spelen wil ik me ook eens aan zo'n online ding wagen. :) Heb me ingeschreven en heb gisteren ploeg toegewezen gekregen.
Aaai, daar gaat je leven! Succes in ieder geval. Zorg dat je eerst een beetje de tutorials/faqs doorleest (ipv meteen je stadion uit te breiden ;)) en het gaat helemaal goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yp van deze week:

Thierry Zwaab (118134461)
18 jaar

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 620 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

zit heel hoog lijkt mij :) krijg er denk ik toch maar 1k voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Deze week weer een goed keeper net als vorige week.Gelukkig is deze wel 18 ipv 21.

Keepers pullen bevalt me tot nu toe uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hier ook een goede keeper (tsi 3990), maar helaas 20, dus maar 80-90k... Beter dan niks in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigelijk precies het beste moment om iemand op de TL te zetten... Heb een toppertje gepuld en wil er de hoofdprijs voor vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:04:
Wat is eigelijk precies het beste moment om iemand op de TL te zetten... Heb een toppertje gepuld en wil er de hoofdprijs voor vangen.
Leuk trucje: donderdagavond om (+- 11 uur) laten aflopen. Je hebt dan geen concurrentie meer van andere YP en vele gefrustreerde hattrickers die de hele tijd hebben lopen zoeken/bieden en nu dus voor de TU nog eentje willen hebben zullen je de jackpot opleveren :9.

edit: heb zelf een redelijke middenvelder gepulld, wel 18 jaar. Zal +- 1K - 10 K opleveren.

Heb woensdag met m'n A-team gespeeld

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz.... Volgens mij logt er op donderdag bijna niemand in. Op mijzelf na natuurlijk, er zal maar eens wat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn tactiek voor mijn tegenstander voor vanavond is als volgende:

Hij heeft titanic counteraanval met disastrous (low) middenveld. Ik ga er voor zorgen om een nog slechter middenveld te krijgen, zodat zijn counteraanval niet werkt. Met een PIC erbij moet dat wel lukken.

Ben benieuwd of het werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:23:
hmmz.... Volgens mij logt er op donderdag bijna niemand in. Op mijzelf na natuurlijk, er zal maar eens wat gebeuren...
Ik weet niet of je wel eens in het bovenste balkje bij hattrick kijkt hoeveel gebruikers er online zijn, maar dat zijn er toch altijd flink wat. Het maakt echt niks uit wanneer je je jeugdpull erop zet. Als er grote verschillen zouden zijn met 10 uur 's ochtends of 8 uur 's avonds dan zou iedereen hem er wel op die tijd opzetten. Onzin dus. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:55:
[...]

Leuk trucje: donderdagavond om (+- 11 uur) laten aflopen. Je hebt dan geen concurrentie meer van andere YP en vele gefrustreerde hattrickers die de hele tijd hebben lopen zoeken/bieden en nu dus voor de TU nog eentje willen hebben zullen je de jackpot opleveren :9.

edit: heb zelf een redelijke middenvelder gepulld, wel 18 jaar. Zal +- 1K - 10 K opleveren.

Heb woensdag met m'n A-team gespeeld
nog leuker trucje is je YP op woensdag voor de friendly's laten aflopen aangezien ie wel moet spelen om training te krijgen uiteraard... waarom op donderdag kopen en training mislopen van je trainee? ik zou dat juist dus nooit doen :) tenzij ie gespeeld heeft dan weer wel...

yp was bagger

mensen met geld: kan iemand een bod doen op een speler van mij? maakt niet uit welke... kan ik msch nog kijken voor een speler voor vsanavond. heb 1.3m op de bank, maar daar kan ik helemaal niks mee eigenlijk. minimaal 2m nodig ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:06:
mensen met geld: kan iemand een bod doen op een speler van mij? maakt niet uit welke... kan ik msch nog kijken voor een speler voor vsanavond. heb 1.3m op de bank, maar daar kan ik helemaal niks mee eigenlijk. minimaal 2m nodig ofzo...
Ik voel me meteen aangesproken ;)

Maar jij hebt je vraagprijs net iets te dicht bij de waarschijnlijke verkoopprijs liggen (als je ze al verkoopt ;) ). Dus dan vind ik het risico iets te groot om te bieden.

YP was ruk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:06:
[...]

nog leuker trucje is je YP op woensdag voor de friendly's laten aflopen aangezien ie wel moet spelen om training te krijgen uiteraard... waarom op donderdag kopen en training mislopen van je trainee? ik zou dat juist dus nooit doen :) tenzij ie gespeeld heeft dan weer wel...

yp was bagger

Uiteraard moet die woensdag wel spelen.. Wil wel een bod doen maar zit altijd rond de - of net in de +. 100 K zou er wel afkunnen maar dan moet je je spelers niet zo hoog op de lijst zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet ze er altijd op voor de vraagprijs of net iets eronder. Ik vind dit geen rare prijzen, nouja msch die trainee van 17 dan, maar zelfs dat zou nog best een kunnen lukken.
Ik wil niet meer(en boven bij marzman ook een uitstekend voorbeeld) een aantal ton of zelfs een miljoen door mijn arie geboord krijgen.

nadeel van een hoog openingsbod is dat het bieden altijd pas begint vlak voor de deadline.

jullie worden bedankt! gelukkig is de verdedigers markt naar de klote dus voor 1.3m kan ik denk ik wel een briljante def halen.

briljante def voor 1.3m met matig ervaring van 24. mooie prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3-0 voor tegen mijn stadsgenoot, stadioninkomsten vallen tegen (is dan ook tegen de nummer laatst...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
sta nu ook 3-0 voor met een vol stadion de eerste keer dit seizoen, ben benieuwd wat de nieuwe maatregel doet of ik dan vaker een vol stadion krijg.

edit: mijn tegenstander speelt pressie, daardoor verkleint hij toch de mogenlijke scoringskansen?

[ Voor 27% gewijzigd door Wceend op 04-06-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-1 9 tegen 11 :) hopelijk prik ik er nog eentje in... met 2 man meer moet dat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet niet gekker worden hier. Ik als nummer 5 sta met 1-0 voor bij rust tegen de nummer 1. Was eigenlijk nog niet de bedoeling om gelijk door te promoveren, maar als het zo door gaat dan kan het niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
4-2 gewonnen met MOTS. Redelijk (hoog) middenveld :) Best leuk om af en toe een niet verwachte opstelling neer te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:36:
1-1 9 tegen 11 :) hopelijk prik ik er nog eentje in... met 2 man meer moet dat lukken...
toch niet H3!N, wat verkoop je je spelers trouwens voor een achterlijk hoog bedrag. 1,1 mil voor een uitmuntend vleugel zonder bijstats waren ze dat nog maar waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
kheb nog 2 tegendoelpunten gehad ook, in één wedstrijd, tis een schande! :9 4-2 gewonnen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:03:
[...]

toch niet H3!N, wat verkoop je je spelers trouwens voor een achterlijk hoog bedrag. 1,1 mil voor een uitmuntend vleugel zonder bijstats waren ze dat nog maar waard.
sprak onze kenner :P hij heeft wel bijstats dat zie je toch? passen en pm....

Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

niks mis mee :) jammer dat ik niet gewonnen heb. was imo terecht geweest en stond ik nu 1e, maarja. alle kans nog op de titel. 3 teams nu met 13 punten :) wel spannend zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland kampioen!!! 8)

zo over de wedstrijd 3-0 gewonnen en we staan nog steeds bovenaan :)
nu 2x tegen bot team en dan begint het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke counterwedstrijd, 2x counter waaruit vrije trap kwam, en 2x een goal. Had eerst mijn twijfels over m'n goddelijke spelhervatter (heeft goed scoren met zwak passen) maar hij loopt nu 1 op 1 in competitie en ook in de beker had hij al 2x gescoord.
Ook is eindelijk m'n toekomstige coach naar goed ervaring gegaan (matig leiderschap).

edit: 1 speler is geschorst nu, en heb helaas al 11 gele kaarten gehad dit seizoen. Wie biedt er meer :P?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta pas op 10, maar degene met drie kaarten is intussen al verkocht ;)

Mijn spelhervatter staat na vandaag weer op 50% scoren :)

[ Voor 30% gewijzigd door Pewwy op 04-06-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10x geel en 1x rood tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 geel pas... maar mijne halen de meeste kaarten in de friendly's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er 5 gele maar 2 staan op scherp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Weer gewonnen (4-0) en een hattrick voor m'n verdediger :9
Hij is tevens topscorer van de competitie met 5 treffers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:25:
4 geel pas... maar mijne halen de meeste kaarten in de friendly's :)
M'n spelers hebben het er idd nog steeds over ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Onterecht met 3 - 4 verloren. Stond met rust nog met 3 - 1 voor met 53% balbezit, wat ik in de 2e helft ook had, maar toen heb ik geen kans meer gehad en heeft de tegenstander er 3 ingeschop, het kan niet altijd mee zitten natuurlijk... Sta nog wel steeds (gedeeld) eerste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
Verdediging 45
Middenveld 27
Aanval 47

tegen

Verdediging 36
Middenveld 24
Aanval 39

en dan nog met 2-1 verliezen !!! :@ In de hele wedstrijd zelfs maar 1 kans gecreeerd, tegenstander 3.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe ik het beter in de 9e >:) . Na 6 wedstrijden 18 punten, alleen is mijn beste verdediger geschorst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tactiek heeft niet gewerkt. Had een slechter middenveld maar had wel meer balbezit, rara hoe kan dat.

1-0 verloren met PIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mijn trainer is in leiderschap gedaald :( das de 2e trainer die dat bij me flikt zodra hij een seizoen in dienst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op maandag 05 juni 2006 @ 09:09:
mijn trainer is in leiderschap gedaald :( das de 2e trainer die dat bij me flikt zodra hij een seizoen in dienst is.
Dat doen ze altijd... (bijna) en dat is niet eerlijk oh nee! :D

Edit: Excusez je m'appelle Quintus (Foutje) (Waarom logt poloër niet uit :D )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Doe je goed ;) Mijn coach is begin vorig seizoen voor het laatst gezakt, de laatste tijd valt het mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bij een maat van mij is zn trainer sinds zn aanstelling (VIER seizoenen, of een jaar, geleden) nog niet gedaald. Al mijn 3 trainers zijn meteen 1 seizoen precies na aanstalling gedaald... oneerlijk spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat systeem is net zo vaag als het YP systeem wat mij betreft. Dat wordt er ook niet eerlijker op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke trainer daalt in ls per seizoen. dat is het een bug ofzo... ik zou het ook niet erg vinden :)

ik weet al waarom ik die 2e niet maakte gister. zijn 6* mid ging eraf en ik had meer BB met counter :( dat werkt niet.

ts ook alweer in de wolken ipv poa klootzakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Paradiijs op aarde hou je nooit lang vol, dat zou te mooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn trainer is in 2 en half seizoen ook nog niet gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:41:
ik zet ze er altijd op voor de vraagprijs of net iets eronder. Ik vind dit geen rare prijzen, nouja msch die trainee van 17 dan, maar zelfs dat zou nog best een kunnen lukken.
Ik wil niet meer(en boven bij marzman ook een uitstekend voorbeeld) een aantal ton of zelfs een miljoen door mijn arie geboord krijgen.

nadeel van een hoog openingsbod is dat het bieden altijd pas begint vlak voor de deadline.

jullie worden bedankt! gelukkig is de verdedigers markt naar de klote dus voor 1.3m kan ik denk ik wel een briljante def halen.

briljante def voor 1.3m met matig ervaring van 24. mooie prijs.
* -TheNose- mompelt iets over zout en open wonden... when does the hurting stop? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry... hij was 5m! zo beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:30:
elke trainer daalt in ls per seizoen. dat is het een bug ofzo... ik zou het ook niet erg vinden :)

ik weet al waarom ik die 2e niet maakte gister. zijn 6* mid ging eraf en ik had meer BB met counter :( dat werkt niet.

ts ook alweer in de wolken ipv poa klootzakken....
Jij bent wel goed op de hoogte van de feiten he, kuch :9
Verval van vaardigheden
De leiderschapvaardigheid van een coach zal langzaam achteruitgaan. Het verval begint pas als een coach langer dan een seizoen bij de club is. Onze redenering is dat een coach die nog vol zit met energie en inspiratie als hij net bij de club begint, na een paar seizoenen wat van zijn "scherpte" verliest. Zijn baan begint een sleur te worden.

Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschap, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Zal afnemen, hoeft niet per sé na één seizoen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
heren, mijn stadium begint nu langzaamaan helemaal vol te gaan elk wedstrijd.

Info: 8e divisie
Stadion:
Totale capaciteit: 12200
Staanplaatsen: 8000
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 200

sta 1e en fanclub + sponsors zijn dolgelukkig.
Met in het oog dat over een paar weken de bezoekersaantallen nog meer zullen wijzigen doordat de hattrick engine daarin aangepast wordt, vraag ik me af of iemand een idee heeft wat een slimme zet is om uit te breiden? Heb redelijk wat geld (7ton) maar dat gaat natuurlijk niet alleen in mn stadion zitten mag ik hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:01:
[...]

de ls van een coach neemt gemiddeld +/- per seizoen met 1 niveau af ja... zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zou iemand alvast kunnen bieden op mijn uitmuntende vleugelspelertje? Dan kan ik alvast een nieuwe trainee voor woensdag kopen. Tomitã Ştefan (90004518) (slechts 850000 wat hij makkelijk moet opleveren, dan kan ik vanavond inkopen doen :) )

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 05-06-2006 17:21 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Joss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Jij bent wel goed op de hoogte van de feiten he, kuch :9

[...]

Ik had mijn coach meer salaris moeten bieden dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik zit er over te denken te switchen van training eind volgend seizoen. ik train nu pm, maar ik wil eigenlijk mijn huidige trainees wel houden, er een paar verkopen en dan een nieuw linie gaan trainen. Ik had in gedachten om de vleugels te gaan trainen. Nu kan ik kiezen tussen gewone vleugel training waarbij je 4 mannetjes per week 100% kan trainen en 4 voor 50% maar ik zou ook wing attack kunnen trainen waarbij je vleugelspelers en aanvallers getraind worden in vleugelspel (totaal dus 10). Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt voor ze in skill stijgen, weet hier iemand dat toevallig?

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:38:
Ik zit er over te denken te switchen van training eind volgend seizoen. ik train nu pm, maar ik wil eigenlijk mijn huidige trainees wel houden, er een paar verkopen en dan een nieuw linie gaan trainen. Ik had in gedachten om de vleugels te gaan trainen. Nu kan ik kiezen tussen gewone vleugel training waarbij je 4 mannetjes per week 100% kan trainen en 4 voor 50% maar ik zou ook wing attack kunnen trainen waarbij je vleugelspelers en aanvallers getraind worden in vleugelspel (totaal dus 10). Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt voor ze in skill stijgen, weet hier iemand dat toevallig?
Ik dacht dat de eerste resultaten eind vorig seizoen ongeveer 7 weken voor een 17 jarige waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dan moet je dus beter zoeken, want ik was er binnen 22.3 seconde achter...

De OP is your friend. Serious, try it!

http://wiki.hattrick.org/Training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:55:
[...]

de ls van een coach neemt gemiddeld +/- per seizoen met 1 niveau af ja... zo beter?
Nee :9 , met gemiddeld insinueer je dat het iets er boven of iets eronder zou kunnen liggen, maar het begint bij precies één seizoen na aanstelling (het dalen). Hoe snel het daalt is afhankelijk per coach en als je geluk heb kan het dus blijkbaar 3 á 4 seizoenen duren voordat je coach voor het eerst daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Sandyman538 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:00:
[...]

ok, sorry ik heb gezocht op de verkeerde plaatsen, hattrick x files, forum op hattrick zelf, dit forum (ook de OP gescand, maar die wiki blijkbaar over het hoofd gezien), google en zelfs fok :X

maar mijn dank is groot :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:03:
[...]

ok, sorry ik heb gezocht op de verkeerde plaatsen, hattrick x files, forum op hattrick zelf, dit forum (ook de OP gescand, maar die wiki blijkbaar over het hoofd gezien), google en zelfs fok :X

maar mijn dank is groot :)
Uiteraard geen dank, daar zijn we onder andere voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 05-06-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:02:
[...]

Nee :9 , met gemiddeld insinueer je dat het iets er boven of iets eronder zou kunnen liggen, maar het begint bij precies één seizoen na aanstelling (het dalen). Hoe snel het daalt is afhankelijk per coach en als je geluk heb kan het dus blijkbaar 3 á 4 seizoenen duren voordat je coach voor het eerst daalt.
ok nou laat ik het nog weer anders zeggen...
mijn coahces dalen allemaal wel gemiddeld 1x per seizoen :) het zal wel weer aan mij liggen...

ik heb weer geld op de bank. die hoge bedragen verkopen best alleen het bieden begint pas helemaal op het eind :)

die trainee is er niet voor 2.5m uitgegaan ik vond dat zelf wel een mooie prijs eigenlijk ;) nu voor 2.25m anders hou ik hem gewoon...

nu +/- 2m voor of een winger of een keeper. aangezien ik geen keeper meer heb wordt het denk ik een keeper :)))

even kijken wat briljante keepers doen op het moment.

[edit]

shit briljante keepers zijn +/- 2.2m en ik heb maar 2m met rood staan(zondag volle bak thuis dus dan weer 250k erbij)

msch met goed zoeken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:25:
[...]
ik heb weer geld op de bank. die hoge bedragen verkopen best alleen het bieden begint pas helemaal op het eind :)
dan kan je vast wel een openingsbod op mijn speler doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas :) geld moet, net als in het echte leven, rollen. ik heb dus alweer een nieuwe speler gekocht :)

briljante keeper voor 1.9m van 21. sta nu wel iets rood, maar zondag is het wel volle bak...

wat voor speler was het dan?

[edit] dat bedrag zit ook iets te dicht tegen de werkelijke waarde aan dus ik had het sowieso niet gedaan :) aangezien ie geen passen heeft is ie niet heel veel meer dan het openingsbod waard denk ik. misschien 1m ofzo, maar ik zit niet zo in de wingers markt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:15:
helaas :) geld moet, net als in het echte leven, rollen. ik heb dus alweer een nieuwe speler gekocht :)

briljante keeper voor 1.9m van 21. sta nu wel iets rood, maar zondag is het wel volle bak...

wat voor speler was het dan?

[edit] dat bedrag zit ook iets te dicht tegen de werkelijke waarde aan dus ik had het sowieso niet gedaan :) aangezien ie geen passen heeft is ie niet heel veel meer dan het openingsbod waard denk ik. misschien 1m ofzo, maar ik zit niet zo in de wingers markt :)
Afgelopen dagen gingen ze voor 1,1 en dan nog niet eens trainbare, dus ik heb er wel vertrouwen in. Probleem is dat ik voor woensdag een nieuwe trainee meot hebben :I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn winger ging ook voor 1.1mweg maar die had nog matig passen erbij. die was wel weer 20...

nouja rond de 1m inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Alexandr Buchal (77405770)

kan iemand alvast een pre-bid van 1 mln doen voor mijn mid? :Y)

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Morphine schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:17:
heren, mijn stadium begint nu langzaamaan helemaal vol te gaan elk wedstrijd.

Info: 8e divisie
Stadion:
Totale capaciteit: 12200
Staanplaatsen: 8000
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 200

sta 1e en fanclub + sponsors zijn dolgelukkig.
Met in het oog dat over een paar weken de bezoekersaantallen nog meer zullen wijzigen doordat de hattrick engine daarin aangepast wordt, vraag ik me af of iemand een idee heeft wat een slimme zet is om uit te breiden? Heb redelijk wat geld (7ton) maar dat gaat natuurlijk niet alleen in mn stadion zitten mag ik hopen :D
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Bedoel je dat je een antwoord wilt? Misschien ook even iets beter zoeken zoals ik hier
Sandyman538 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:00:
[...]

ook al aangaf. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Kijk anders ook eens in mijn sig, staat een prachtige FAQ. Maar voor nu nog maar weer eens een linkje. Ik hoop dat het zo onderhand wel ongeveer de laatste is die ik plaats..

http://wiki.hattrick.org/Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou gewoon even wachten tot na de wijziging. Ik weet trouwens niet hoeveel je uit gaat breiden, maar ik denk dat je het grootste deel van die 7 ton wel nodig gaat hebben. Daar heb je zo'n 10.000 plaatsen voor.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
_AzN_GhOsT schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:42:

Ik was eerst he :). maar als iemand nou op die van mij biedt bied ik wel weer op jouw spelertje, ik ga die 1,5 miljoen van mij toch in een middenvelder steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bumpen hoeft niet. mensen reageren heus wel...

gewoon die 700 ballen in je stadion knallen. zeker als ie vaak vol zit en je gaat promoveren. 700k zijn maar 6000-7000 plaatsen dus zoveel is dat niet. de investering heb je er na 3-4 vol huis er alweer uit... let er wel op dat je ook meer kosten hebt per week, maar ach dat stelt niet zoveel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 19:29
_AzN_GhOsT schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:42:

Done :)

Op een kans op een extra vleugelpeler van ph4ge zit ik echter niet te wachten... heb er al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:06:
[...]

bumpen hoeft niet. mensen reageren heus wel...

gewoon die 700 ballen in je stadion knallen. zeker als ie vaak vol zit en je gaat promoveren. 700k zijn maar 6000-7000 plaatsen dus zoveel is dat niet. de investering heb je er na 3-4 vol huis er alweer uit... let er wel op dat je ook meer kosten hebt per week, maar ach dat stelt niet zoveel voor.
mijn excuses, en dank voor de reacties.. heb nu 6.5ton erin gestopt dus denk dat het wel goed gaat komen (zeker met die hattrick engine wijziging :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Homerius schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:07:
[...]

Done :)

Op een kans op een extra vleugelpeler van ph4ge zit ik echter niet te wachten... heb er al genoeg :)
thnx _/-\o_ nu opzoek naar een talentje voor het middenveld :P

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier uberhaupt enige ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:44:
[...]

Ik zou gewoon even wachten tot na de wijziging. Ik weet trouwens niet hoeveel je uit gaat breiden, maar ik denk dat je het grootste deel van die 7 ton wel nodig gaat hebben. Daar heb je zo'n 10.000 plaatsen voor.
Iets meer dan 7000 om precies te zijn ;)

Ok was al verteld, never mind.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:03:
[...]

Heeft hier uberhaupt enige ervaring mee??
Ik ben geen voorstander van die rare trainingsvormen. ik zou zelf alleen maar def, scoren of pm doen. keepen is leuk als je net begint en wingers is imo niet echt rendabel, je traint maar weinig spelers.

controlerend spelen en schieten en openingen maken weet ik het allemaal zou ik persoonlijk nooit gaan doen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.