☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Kan idd. Hij Zij speelt zondag tegen de nr. 1 waar ik 2 punten op achtersta en speel pas de laatste wedstrijd tegen dat team. Dus laat haar die speler voorlopig nog maar even houdenMarzman schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:21:
[...]
Misschien heeft hij het salaris over het hoofd gezien.
TSI: -1800 (+2330/-4130)
Vorm: -2 (+5/-7)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Gaan we eigenlijk nog GoT cuppen dit jaar? Het blijft redelijk stil vanuit onze geit(en)
[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 26-05-2006 08:39 ]
Verwijderd
is dit u20 materiaal of niet?
Yke Bouma (96721178)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 630
Loon: 1 160 €/week
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:19:
PM +1 2-3 weken eerder dan verwacht!
is dit u20 materiaal of niet?
Yke Bouma (96721178)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 6 630
Loon: 1 160 €/week
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Loopt teveel achter. Voorbeeld. Heb nu een inner precies zoals jou. Maar dan 20jr supernatural playmaking. Ook goed passen en uitstekend conditie. Deze is ook net buiten de boot gevallen voor u-20. Was helaas net nummer 5 of 6
Verwijderd
Vorm: +6 / -5
TSI: +640 / -770
PM +2
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Form: 2 (+6/-4)
Playmaking: 1 (+1/-)
Fijne update, ka er een gare trainee op de vleugels uit en een andere gare trainee in
/▌
Vorm: -1
PM: +1
Het gaat.
Verwijderd
ik zie geen TL vergelijkingen. met redelijk passen is het openingsbod van 3.2m ofzo op soortgelijke spelers. wat kan ik voor deze vangen denk je? 3,5-4m? of is dat iets te optimistisch...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 10:41 ]
Raar maar waar
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Vorm: +4/-5
Def: +2 (17j uitstekend, 18j uitmuntend)
Ervaring: +2
Scoren: -3 (mn 36 jarige spits (die over 8 wedstrijd in de eregalerij gaat
Ik zat er gisteren ook over na te denken. Heb Mils hier al een tijdje niet gezien. Ik zou het wel weer willen organiseren, maar ik wil niet het gras voor zijn voeten wegmaaien uiteraard. Kijken of hij binnenkort wat van zich laat horen en anders organiseer ik het wel.Pewwy schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:32:
Gaan we eigenlijk nog GoT cuppen dit jaar? Het blijft redelijk stil vanuit onze geit(en)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
ja lekker is dat altijd. aangezien ik nu uit de beker ben en mijn ts toch niet meer zo boeit kan ik ook wel weer eens een beetje gaan traden. die pm trainees zijn alleen schandalig duur vgl deftrainees dus als je dan een keer mis zit kost het je meteen veel pieken... en je zit VEEL op de tl... maarjaJoss schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:55:
De 2e succesvolle skilltrade![]()
Vorm: +4/-5
Def: +2 (17j uitstekend, 18j uitmuntend)
Ervaring: +2
Scoren: -3 (mn 36 jarige spits (die over 8 wedstrijd in de eregalerij gaat) in één keer 3 levels gedaald
)

Verwijderd
ik doe redelijk pm met matig/redelijk passen en matig conditie ongeveer voor 400 inkope en je verkoopt ze voor 800 a 900kJoss schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:22:
goed>uitstekend 17j lijkt toch niet zoveel op te leveren (qua verdedigers)... hoog-goed kost namelijk tussen de 325k en 425k, terwijl je uitstekends al koopt voor 550k
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 11:35 ]
Verwijderd
Tja niet iedereen heeft zo'n druk leven als ons HEINVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:46:
de marge is stukken kleiner, maar dmv meer trainingsplekken kan je alsnog ook een leuk rendement eruit halen... kost alleen (teveel) tijd. dat moet je maar hebben
btw. betreft got cup heeft iemand Mils al een HT mailtje gestuurd? Lijkt me handiger
[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 26-05-2006 12:16 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
TSI: +1510/-2690
Vorm: +3/-7
Vleugel: +2 (17j redelijk vleugel/uitstekend passen en 20j uitstekend vleugel/verdedigen)
Ik dacht dat bij vleugelspel trainen de normale vleugelposities harder trainden dan de backs? Ik heb nu in 3 weken 3 pops bij de backs en 1 pop op de vleugel.
Zondag een belangrijke wedstrijd in de strijd om degradatie! Komende 2 weken moeten er even gepresteerd worden, om vervolgens weer 3 weken klop te krijgen
Ja backs trainen op 50%, ik heb ook meer pops op de backs maar dat komt omdat ik die 2 woensdag plaatsen als skilltrade plaatsen gebruik. Ik heb dus maar 6 vaste trainees.Coca-Cola schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:22:
Matige TU:
TSI: +1510/-2690
Vorm: +3/-7
Vleugel: +2 (17j redelijk vleugel/uitstekend passen en 20j uitstekend vleugel/verdedigen)
Ik dacht dat bij vleugelspel trainen de normale vleugelposities harder trainden dan de backs? Ik heb nu in 3 weken 3 pops bij de backs en 1 pop op de vleugel.
Zondag een belangrijke wedstrijd in de strijd om degradatie! Komende 2 weken moeten er even gepresteerd worden, om vervolgens weer 3 weken klop te krijgen
Verwijderd
en je hebt kreupele paardenDamien2004 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:16:
[...]
Tja niet iedereen heeft zo'n druk leven als ons HEINMaarja je heb werk paarden en sier paarden
btw. betreft got cup heeft iemand Mils al een HT mailtje gestuurd? Lijkt me handiger
Sorry wist niet dat je een kreupel paard was
Sorry.
Eigenlijk begin ik er een beetje genoeg van te krijgen dat mijn derde spits vindt dat hij niet in vorm hoeft te raken. Nadat hij vorige week naar slecht ging, had ik goede hoop, maar blijkbaar is zijn nieuwe achtergrondvorm nu slecht.
Snik.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
maar het is vrijdag. je mag in de herkansing. zo ben ik hé?
@shabba: ik ken het. mijn beste blijft maar slecht in vorm... haalt makkelijk 6* en nu maar 4
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 13:09 ]
Hehehe In het kader van 'schelden doet geen pijn' haha. Nee hij was flauw idd maarja verveel mij en iedereen is vrij behalve ik dus moet toch wat heVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:08:
in het kader van 'wat je zegt ben jezelf' was dit een hele leuke opmerking geweest als je 5 jaar was damien
maar het is vrijdag. je mag in de herkansing. zo ben ik hé?
...
Hehe heb ook geen zinVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:05:
ja ik zit hier ook zowat moederziel alleen... ik heb niks te doen en vooral geen
In ieder geval heb ik al wat werk kunnen verrichten voor het klaverjassen
Af en toe heb ik het idee, dat wanneer je een tegenstander helemaal afslacht, de spelers van die tegenstander vervelend worden. Dat ze meer kaarten pakken en je meer kans hebt op blessures tegen zulke tegenstanders.
Nou heb ik a.s. zondag een tegenstander waar ik, met mijn eerste team en PIC, volgens HT Ratings ongeveer met 11-0 of 12-0 van zou moeten winnen. Is het dan niet verstandiger om met een B-team te spelen en maar 5-0 of 6-0 te winnen? Of maakt dat volgens jullie niets uit?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Naar mijn weten staat hierover niks in de regels dus zal het ook wel niet zo zijn. Dus zou ik gewoon met mijn A-team spelen, gewoon twaalf keer scoren, de topscorerbonus aan het eind van het seizoen incasseren en je team meer ervaring op laten doenCookiePower schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:23:
Ik heb een vraagje.
Af en toe heb ik het idee, dat wanneer je een tegenstander helemaal afslacht, de spelers van die tegenstander vervelend worden. Dat ze meer kaarten pakken en je meer kans hebt op blessures tegen zulke tegenstanders.
Nou heb ik a.s. zondag een tegenstander waar ik, met mijn eerste team en PIC, volgens HT Ratings ongeveer met 11-0 of 12-0 van zou moeten winnen. Is het dan niet verstandiger om met een B-team te spelen en maar 5-0 of 6-0 te winnen? Of maakt dat volgens jullie niets uit?
Ik heb al eens het idee geopperd de competitie met mijn B-team af te maken en dat werd me afgeraden. Voornamelijk de ervaring in competitie-wedstrijden is nogal een verschil naar het schijnt. Ik zou voor de 10 tot 12 tegen 0 gaan, brengt uiteindelijk een stukje meer geld in het laatje, die topscorerbonus is dan misschien maar 10k maar is wel weer 10k in de plusCookiePower schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:23:
Ik heb een vraagje.
EDIT: spuit zoveel en nog wat
1e helft Nederland was wel lekker, zo mag het van mij altijd gaan
Verwijderd
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Boer Harmsen
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
wel leuke yp alleen hij is heel laag en jammer van zijn passen anders had ik hem misschien wel zelf getraint
Verwijderd
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 640 €/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
tsja.. kale def opzich moet ie nog wel 50k opleveren gok ik. wat is dat toch met die verdedigers.... ik heb nog NOOIT een pm yp gehad
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 10:36 ]
Wat is dat toch met die H20 kerel...zoveelste leuke pull! (ontkent jaloers te zijn)
Mijn pull was een keeper met tsi 20...

Verwijderd
en waarom pull je in godesnaam keepers? zeker zo 'begin' seizoen? ik blijf stug veldspelers trekken... je krijgt er ruwe handen van maar ik trek gewoon door
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 10:50 ]
Omdat alleen maar keepers pullen in ieder geval tot winst leidt. (althans, ik ken heel veel mensen die alleen keepers pullen, waaronder ikzelf tot dit seizoen, en die maken allemaal goede winst op hun jeugd). Ik ben er zelf dit seizoen mee gestopt, omdat spelers pullen veel spannender is en ook de kans op een grote klapper groter is.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:48:
ja normaal wel, maar hij zit laag in zijn tsi en dat loon is ook niet alles. maarja we zullen zien. ik haal de kosten er iig weer uit voor deze week. jeugd is echt pas dit seizoen een beetje op gang aan het komen. hoewel het nog steeds geen wereldpulls zijn. 6 seizoenen lang 20k per week door de put lopen gooien dus het mag ook wel een keer.
en waarom pull je in godesnaam keepers? zeker zo 'begin' seizoen? ik blijf stug veldspelers trekken... je krijgt er ruwe handen van maar ik trek gewoon door
Verwijderd
@cola: ja inderdaad msch pak je iets meer winst, maar het is inderdaad saai
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
De 5e zegt ie dan, ik heb al 2 seizoenen niets fatsoenlijks getrokken... pfff weer een bagger yp met alleen redelijk condititieJoss schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:10:
sjonge jonge, degene die het het minst verdienen krijgen het weer hoor... en wat regelen ze weer voor mij? De vijfde 19 jarige oetmongool op een rij...
Verwijderd
Theo van den Hoven (117278271) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 2 840 €/week
Eigenaar: VanOnderen
Keepen: goed
Die gaat wel wat opleveren dacht ik zo
ahh ok, dus jij bent al 6 seizoenen lang een rukmanager en pas 2 weken een redelijke?Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:13:
de yp's passen zich aan aan de club en manager jossieboy... geheel in lijn der verwachtingen dus
@cola: ja inderdaad msch pak je iets meer winst, maar het is inderdaad saaiveldspelers is toch altijd weer spannend zondagochtend
goed keepen
tsi:3420
Loon: 2700
Is het trouwens zo dat keepers tegenwoordig bijstats hebben de mijne heeft ook nog slecht verdedigen?
En mijn pull van vorige week had er slecht vleugel bij.
Verwijderd
Mijn keeper heeft voor de rest niet veel bijzonders:Wceend schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:54:
heb ik eindelijk een wereldpull is die zak 21
goed keepen
Is het trouwens zo dat keepers tegenwoordig bijstats hebben de mijne heeft ook nog slecht verdedigen?
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Heb er nooit echt op gelet eigenlijk
Verwijderd
wat is hier wereldpullerig aan? een goed keeper? ook al was ie 17 dan nog niet eigenlijkWceend schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:54:
heb ik eindelijk een wereldpull is die zak 21
goed keepen
@joss: in je mand! af! braaf....
He het is mijn eerste goed pull dat is voor mij een wereldpullVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:09:
[...]
wat is hier wereldpullerig aan? een goed keeper? ook al was ie 17 dan nog niet eigenlijkkijk de TL maar zoveel krijg je er niet voor. ik dacht eigenlijk dat keepers veel meer opleverden. valt dus vies tegen.
@joss: in je mand! af! braaf....
Het is in ieder geval een feit dat je een beter middenveld hebt dan dat je met 2 CM's speelt en 1 winger. Of je middenveld dan beter is dan je tegenstander kan ik uiteraard niet ruiken. Maar verwacht niet dat je middenveld een enorme boost krijgt ofzo. Of je het doet is uiteraard aan jou, daarvoor ben je de manager...Flipm0de schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:21:
Als ik de winger opgeef en 3Cm opstel dan heb ik volgens mij een iets beter midd dan hem?
Helaas zitten we alweer in week vijf, goeiemorgenWceend schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:18:
[...]
He het is mijn eerste goed pull dat is voor mij een wereldpull17j eerste week dan is dit ook kassa hoor.
Dat weet ik ook welSandyman538 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:21:
[...]
Helaas zitten we alweer in week vijf, goeiemorgen
ja oke dat begrijp ik wel. Maar het is tch niet zo dat wingers iets extra bijdragen aan de counter?Sandyman538 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:19:
[...]
Het is in ieder geval een feit dat je een beter middenveld hebt dan dat je met 2 CM's speelt en 1 winger. Of je middenveld dan beter is dan je tegenstander kan ik uiteraard niet ruiken. Maar verwacht niet dat je middenveld een enorme boost krijgt ofzo. Of je het doet is uiteraard aan jou, daarvoor ben je de manager...
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Waar zeg ik dat?Flipm0de schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:13:
[...]
ja oke dat begrijp ik wel. Maar het is tch niet zo dat wingers iets extra bijdragen aan de counter?
Regels op de site van hattrick kun je ook eens doornemen
Verwijderd
@wceend ja in week 1 is alles een wereldpull met ' goed'
yp staat er voor 35k op. als ie dat niet oplevert is het wel heel treurig met de def markt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 18:36 ]
Verwijderd

Verwijderd
-edit-
Het lag aan mij (ik moet niet zoveel downloaden
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 21:40 ]
Verwijderd
Je bent wel aardig aan het in/verkopen geweest. Heeft je keeper goddelijk spelhervatten? Anders vind ik zo'n keeper voor een counterteam nou niet echt geweldig.Pewwy schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:50:
Helemaal top. 2-3 gewonnen met een WE van mijn spits, waardoor hij 7 sterren scoorde. Stats zijn wat ingekakt door de verkoop van mijn wereldklasse def helaas.
3-0 gewonnen met redelijke stats maar mn beste 20 jarige def is er wel voor 5 weken uit
Verwijderd
Zit zelf beetje in zelfde situatie, mijn ene spits heeft goed scoren met zwak passen en goddelijk spelhervatten. Toch schopt ie er tot nu toe elke wedstrijden een vrije trap in...Pewwy schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:58:
Mythisch sh, maar hij moet er inderdaad nog uitIs één van de eerste op de lijst, maar mijn spitsen hadden prio.
wedstrijd: sta met rust 2-1 voor tegen de nr. 2:.... 2 counters waarvan 1 uit een vrije trap. En ook 1 vrije trap tegen. Voor de rest niks gebeurd en hoop dat dat zo blijft. Met geen verslag in de 2e helft ben ik al tevreden
Verwijderd
Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
gaat lekker dit seizoen
De nummer twee van de compo heeft verloren, dus ik sta nu met 15 uit 5, 5 punten los op de nummers 2 tot en met 4. En, niet onbelangrijk:
Teamgeest: paradijs op aarde!
Sommige dingen zijn niet te voorspellenCookiePower schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:32:
"Slechts" 5-1 gewonnen. HT Ratings gaf van tevoren aan dat het zo'n 11 à 12-0 zou worden. Tot zover HTR dus. Hoewel het tot nog toe redelijk accuraat was, wat de tool voorspelde. In ieder geval draait mijn topscorer van vorig seizoen nu weer goed, heeft een hattrick gescoord. Daardoor zijn de eerste twee plaatsen in de lijst nu voor mij.
De nummer twee van de compo heeft verloren, dus ik sta nu met 15 uit 5, 5 punten los op de nummers 2 tot en met 4. En, niet onbelangrijk:
Teamgeest: paradijs op aarde!
/▌
wat een Mickey Mouse compo zeg..... winnen met 7-0 van de nummer 2......... kloten zooi, wou wel graag wat competitie zien maar dat zit er gewoonweg niet in dit seizoen.
Verwijderd
Lekker hatstats gemiddelde van 203 nu en zondag mogen de geschorsten weer lekker mee ballen.
Nu sta ik nog steeds 2e met 1 punt achter op nummer 1 en een gat van 4 punten met de nrs 3 en 4.
Kortom: Gewoon nog alles winnen en ik ben kampioen
[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 28-05-2006 23:53 ]
Unknown
Nog steeds 2e op doelsaldo. Alleen denk ik dat ik nooit kampioen ga worden want de nummer 1 haalt meestal 39 sterren... En ja, dan wordt t dus niet promoveren (k*t herindeling)
Voor de zoveelste keer: WTF maken die sterren nou uit? Een beetje verdediger trainer haalt bijvoorbeeld al meer sterren dan spitsen of mid trainers (omdat defs al snel meer sterren krijgen, mijn wonderbaarlijk defs halen al 6 sterren bijvoorbeeld, dat zie ik een wonderbaarlijk mid nog niet zo snel doen!).OsseMaarten schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:01:
Ff mn doelsaldo wat omhoog gegooid. 7-0 gewonnen. Daarnaast sterren record van 35. Begint ergens op te lijken.
Nog steeds 2e op doelsaldo. Alleen denk ik dat ik nooit kampioen ga worden want de nummer 1 haalt meestal 39 sterren... En ja, dan wordt t dus niet promoveren (k*t herindeling)
Zelf van de kneus van onze divisie gewonnen met 5-0. Mijn A-keeper was geblesseerd, dus stond mijn coach (met slecht keepen en een pleister) op doel en hij verrichtte nog twee super reddingen ook!
Het blijven toch ratings, die er volgens mij zijn om aan te geven hoe sterk iemand is, waar anders zou Hattrick sterren voor geven...-CKY2K- schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:34:
[...]
Voor de zoveelste keer: WTF maken die sterren nou uit? Een beetje verdediger trainer haalt bijvoorbeeld al meer sterren dan spitsen of mid trainers (omdat defs al snel meer sterren krijgen, mijn wonderbaarlijk defs halen al 6 sterren bijvoorbeeld, dat zie ik een wonderbaarlijk mid nog niet zo snel doen!).
Verwijderd
Heb nu een briljant defje met mythical spelhervatting. Scoort elke seizoen ongeveer 10 doelpuntjes met penals/freekicks.
Iemand ervaring of die het weet hoe dat zit met keepers met spelhervatting. Zag net al iemand met een dergelijke keeper langskomen. Ben benieuwd of ze net zo veel scoren.
Zondag voor 3e opeenvolgende keer verloren, nu opnieuw voor zekerheid verder komen in de cup dit jaar. Gelukkig relatief een goede loting
Ik heb sinds het begin van dit seizoen een uitmuntend keeper met mythisch spelhervatten.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:52:
Even voor de toekomst:
Heb nu een briljant defje met mythical spelhervatting. Scoort elke seizoen ongeveer 10 doelpuntjes met penals/freekicks.
Iemand ervaring of die het weet hoe dat zit met keepers met spelhervatting. Zag net al iemand met een dergelijke keeper langskomen. Ben benieuwd of ze net zo veel scoren.
Hij heeft er nu na 4 bekerwedstrijden en 5 competitiewedstrijden al 7 inliggen en enkele vrijetrappen/pennals gemist. De eerste wedstrijden scoorde hij gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd dat is helaas wat ingezakt. Met nog 9 competitiewedstrijden te gaan zal hij de 10 wel gaan halen verwacht ik
Hij is mede de reden dat ik nu stabiel 2e sta.
Voordeel is ook dat keepers minder snel geblesseerd raken, daarom heb ik voor een keeper met SH gekozen en niet voor een spits met SH.
Unknown
Verwijderd
mijn SP'er heeft er al 4 inliggenPewwy schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:24:
Eén van mijn keepers is tot 2 keer toe topscorer in een lagere divisie geworden met iets van 8 doelpunten. Mijn nieuwe scoorde vorig seizoen redelijk. Geen idee hoe hij het dit seizoen doet, maar in ieder geval iets minder. Overal het algemeen ben ik wel tevreden
ik heb geen idee wanneer je nou vrijetrappen of penalty's krijgt... in die ene wedstrijd dus 4 en nu al weken geen 1 meer. vreemd.
verbazingwekkend hoe mijn zwak LS coach die ts zo hoog houdt. is ook wel hoog zwak, maar toch. prima
Verwijderd
Even inhaken op dat hij mist. moet zeggen dat me defje zelden met zijn mythische vaardigheid mist. Heeft daarnaast matig scoren en matig ervaring. Denk dat dat wel het nadeel is dan.Quintus schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:29:
[...]
Ik heb sinds het begin van dit seizoen een uitmuntend keeper met mythisch spelhervatten.
Hij heeft er nu na 4 bekerwedstrijden en 5 competitiewedstrijden al 7 inliggen en enkele vrijetrappen/pennals gemist. De eerste wedstrijden scoorde hij gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd dat is helaas wat ingezakt. Met nog 9 competitiewedstrijden te gaan zal hij de 10 wel gaan halen verwacht ik
Hij is mede de reden dat ik nu stabiel 2e sta.
Voordeel is ook dat keepers minder snel geblesseerd raken, daarom heb ik voor een keeper met SH gekozen en niet voor een spits met SH.
@hein
Denk met hoe meer balbezit je hebt hoe meer penals/vrijetrappen je krijgt. Iig als ik er zo aan terug denk afgelopen 4 seizoenen. Vooral in de bekerwedstrijden in het begin waar ik overheers met middenveld scoort hij toch voornamelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 12:33 ]
Zoldermus en ik (nouja voornamelijk Zoldermus) zijn bezig met een database achtig iets voor het klaverjassen
Ik wil dit voor een hoop mensen binnen GoT beschikbaar maken maar ik denk wel aan een selectie van een aantal vaste krachten
Wat is de bedoeling?
De bedoeling is dat je middels de transfermarkt spelers copy paste in een notepad en deze per 10 spelers naar mij mailt. Ik zet deze in de database en deze spelers dienen als zoek filter voor je nieuwe klaverjas spelers.
Bijvoorbeeld je ziet een speler met redelijk positiespel en zwak passen en je wilt deze gebruiken voor klaverjassen omdat zijn TSI hoog lijkt. Je zoekt in de database op een vergelijkbare speler en zo kan je zien of je aankoop nuttig is of dat de rest van de vergelijkbare spelers allemaal hoger zitten met TSI.
Als je dan een klaverjasser heb gekocht dan vul je deze ook in in de database en je vult in wanneer hij popt en voor hoeveel hij verkocht is. Zo kunnen we zien wat voor spelers met welke skills en TSI snel zullen poppen.
Wat hebben we nodig van jou?
Tijd, niet super veel tijd maar gewoon wat tijd en wat door zettings vermogen. Er zullen de eerste weken misschien het eerste seizoen zelfs geen goede zoek filter zijn maar naar mate je langer bezig bent naar mate de zoek filter steeds sterker word. Ook begin je met de groep mensen een zeer goede kennisbank te vormen bij het aankopen van klaverjassers.
Ok genoeg gelult we hebben mensen nodig
Keepers: nog niemand
Verdedigers: nog niemand
Middenvelders: Zoldermus,
Spitsen: Damien2004, Damaskus(Schiedamse Boys)
Ik wil 2 per linie en misschien wel 3 als er erg veel animo is
Dus meld je aan als je mee wilt doen
De database is nog niet af en zit in een test fase maar we kunnen wel alvast spelers invoeren
Mijn keeper heeft er van de 9 kansen 7 inliggen, vrij accuraat voor zijn waardeloos ervaring.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:23:
[...]
Even inhaken op dat hij mist. moet zeggen dat me defje zelden met zijn mythische vaardigheid mist. Heeft daarnaast matig scoren en matig ervaring. Denk dat dat wel het nadeel is dan.
@hein
Denk met hoe meer balbezit je hebt hoe meer penals/vrijetrappen je krijgt. Iig als ik er zo aan terug denk afgelopen 4 seizoenen. Vooral in de bekerwedstrijden in het begin waar ik overheers met middenveld scoort hij toch voornamelijk.
Ook is het mijn ervaring dat bij wedstrijden met veel balbezit een spelhervatter meer kansen krijgt.
Unknown
Verwijderd
Met 1-2 gewonnen van de nummer 2 met PIC. De countertactiek heeft goed gewerkt tegen zijn attack in the middle.
Sta nog wel 6de, maar met maar 2 punten achter op de nr2.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 14:32 ]
Verwijderd
nouja voorlopig is ie nog steeds topscoorder met 4
zondag trouwens uit een zware wedstrijd voor plek 1. helaas heb ik 'slechts' 12 uit 4 omdat ik door een domme pic verloren heb
kampioen kan best wel zeker als mij trainee er even uitgaat voor 3,5m
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 12:58 ]
Verwijderd
Ik heb wel interesse in de middenvelders. Stuur me maar even een pmDamien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:26:
De database is nog niet af en zit in een test fase maar we kunnen wel alvast spelers invoeren
als je ook vleugels gaat doen wil ik je wel helpen, alleen heb ik maar weinig verstand van klaverjassen dus heb ik wel even een beetje uitleg nodig (ik ken het princiepe wel).Damien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:26:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
de boer is het hoogst en je hebt troefph4ge schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:30:
[...]
als je ook vleugels gaat doen wil ik je wel helpen, alleen heb ik maar weinig verstand van klaverjassen dus heb ik wel even een beetje uitleg nodig (ik ken het princiepe wel).
Verwijderd
Ik heb al 5 wedstrijden gespeeld. Eerste met 13 puntenVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:52:
zondag trouwens uit een zware wedstrijd voor plek 1. helaas heb ik 'slechts' 12 uit 4 omdat ik door een domme pic verloren heb

Verwijderd
wel leuk bij ons, onderling verliest iedereen van elkaar waardoor het wel spannend is
Verwijderd
Het maakt het spel ook wel weer leuk...
Verwijderd
hahah had nog getwijfeld of ik je wel of niet zou corrigeren, maar ben blij dat ik het gedaan hebVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:30:
ok ok 12 uit 5 dan... zeikerd
wel leuk bij ons, onderling verliest iedereen van elkaar waardoor het wel spannend is
Mijn competitie ontwikkelt zich prima mijn kant op. Ik heb nog 2 concurrenten en die spelen wedstrijd 7 en 8 tegen elkaar. Ik sta gelijk met de mindere concurrent en 3 punten voor op de grootste concurrent, dus wat het tussen hen ook wordt, het is een win-win voor ondergetekende.
Ik speel zelf dan in ronde 13 en 14 tegen hen en kan t/m ronde 12 piccen. Mijn doelsaldo is nu al ruim hoger, dus kat in bakkie!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 15:23 ]
Verwijderd
nou is een zwaardere compo wel leuk omdat je dan een beetje met taktieken moet werken. dit seizoen is dat pas echt aan de orde omdat de voorgaande seizoenen de kampioen al in week 1 bekend was
maar ik vrees dat ik het zondag zwaar ga krijgen tegen zijn middenvelders... en mijn beste is nog steeds slecht in vorm. al een maand...
Verwijderd
Dit jaar is het al wat zwaarder dan in voorgaande seizoenen. Heb zowaar al wat tactische keuzes moeten maken. Een van die keuzes was om een retegoede opa aan te schaffen voor 2 wedstrijden. Misschien ook iets voor jou Hein?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:35:
dat had ik ook de eerste 3 seizoenen. alles piccen en dan nog winnen. opzich wel leuk, maar weinig spannend.
nou is een zwaardere compo wel leuk omdat je dan een beetje met taktieken moet werken. dit seizoen is dat pas echt aan de orde omdat de voorgaande seizoenen de kampioen al in week 1 bekend was
maar ik vrees dat ik het zondag zwaar ga krijgen tegen zijn middenvelders... en mijn beste is nog steeds slecht in vorm. al een maand...
@Sterren: Ik dacht dat de sterren aangaven hoe goed de speler presteert en dat het verder niet zo enorm veel over de sterkte van je team zegt.
Dit topic is gesloten.