Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.737 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

gvd, in de 4e minuut mijn beste mid eruit :( En omdat een andere mid van me al een blessure had stond er een prutser als reserve... :(

arch....

[ Voor 5% gewijzigd door Spypiet op 21-05-2006 20:11 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Daar gaan we weer... Vandaag nog "even" 5.5 uur geleerd voor mijn examen Scheikunde B1,2 morgen. Begint dan ook meteen met mn kutste vak. Tis wel ff spannend, want ik sta 5.0 voor scheikunde en 5.6 voor wiskunde, één van de 2 moet ik zeker met een voldoende afsluiten (dus 6.0 Sk halen of 5.4 Wi), de rest van de examens mogen geen probleem vormen (allemaal minstens 6.7 gemiddeld). Maargoed, HT nu :)

Kwam pas de 15e minuut binnen, en toen stond ik dus al achter. Speel tegen een promovendus die (op mij na) het beste team heeft. Maar nog steeds 45 hatstats minder dan mijn team. Vandaar dat hij ook pressie speelt en volgens het verslag slaagt ie erin :( . Waarschijnlijk doet ie ook nog een MOTSje, maargoed. Inmiddels staat het 1-1 en zoals de commentator bij Ars-Barca zei: "Derop en derover"

Sterker nog, tijdens t schrijven de 1-2 alweer gescoortd, dus derop, derover en afslachten die hap? :)

Edit: trouwens wel jammer dat mn "streak" van 270 minuten zonder tegendoelpunt dus niet echt veel verlengtd is :(

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 21-05-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Joss
Blij dat je morgen geen examen Nederlands hebt :) (minder dan mij, gescoort, verlengt...)

@Wedstrijd
Sta gewoon keihard met 0-4 voor, dacht een kansloze wedstrijd te hebben, toch maar niet PIC, blijkt dat mijn tegenstander wel PIC heeft gespeeld... lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:00:
@Joss
Blij dat je morgen geen examen Nederlands hebt :) (minder dan mij, gescoort, verlengt...)

@Wedstrijd
Sta gewoon keihard met 0-4 voor, dacht een kansloze wedstrijd te hebben, toch maar niet PIC, blijkt dat mijn tegenstander wel PIC heeft gespeeld... lekker hoor
Nederlands== 50% ABCD dusseuh :9
En normaal maak ik die fouten nooit, zeker niet de dan mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:01:
[...]

Nederlands== 50% ABCD dusseuh :9
En normaal maak ik die fouten nooit, zeker niet de dan mij :9
Off-topic
Beginnen ze tegenwoordig niet meer met Nederlands? "In mijn tijd" (3 jaar geleden) begonnen we daar wel mee. Als inkoppertje, daarna werd de druk wat opgevoerd met Geschiedenis en vervolgens begon het pas echt.

On-toppic
Vandaag speel ik tegen de nr.1 (sta 2 punten achter). Hij speelt verrassend "over de vleugels", gelukkig heb ik 1 centrale verdediger "naar de vleugel" gezet, m'n verdediging ziet er behoorlijk uigebalanceerd uit nu, dus hij krijgt het moeilijk om daar doorheen te komen. En zijn centrale verdediging is nu dus ook verzwakt. Ondanks dat ie een dik redelijk middenveld zal halen ben ik zeker niet kansloos. Hopen op die ene counter of vrije trap of beide :).
Voor de liefhebbers:
match id: 78301534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

mjah, na de "monsterzege" van vorige week (7-0 uit tegen de enige serieuze andere speler in mijn compo) nu bij rust 1-5 voor. Wel weer een goal tegen, begint irritant te worden, is al nummer 2 dit seizoen >:) Magoei, wordt dus weer een "monsterzege" zoals het eruit ziet. Voor het eerst mijn spelhervatter met een echte zuivere hattrick :D (3 goals in 1 helft). Wie weet een keer de topscorer, is weer 10k extra einde seizoen.

Moet zeggen dat een woordvoerder (als het daar aan ligt natuurlijk) wel leuk is, in 3 weken tijd dat ik die gare gek in dienst heb is het sponsorbedrag met 5k toegenomen :D ben nu al bijna zover dat ik over 2 weken gezien winst ga maken. Hetgeen vooral geholpen heeft is dus inderdaad de 2 reserve keepers (beide redelijk keepen) vervangen voor 1 matig, scheelt mooi bijna 4 k per week aan loon en ik heb nog winst gemaakt op die knakkers ook. Nu begint het pas echt leuk te worden :p Kan nu lekker naar volgend seizoen toewerken.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:13:
[...]

Off-topic
Beginnen ze tegenwoordig niet meer met Nederlands? "In mijn tijd" (3 jaar geleden) begonnen we daar wel mee. Als inkoppertje, daarna werd de druk wat opgevoerd met Geschiedenis en vervolgens begon het pas echt.

On-toppic
Vandaag speel ik tegen de nr.1 (sta 2 punten achter). Hij speelt verrassend "over de vleugels", gelukkig heb ik 1 centrale verdediger "naar de vleugel" gezet, m'n verdediging ziet er behoorlijk uigebalanceerd uit nu, dus hij krijgt het moeilijk om daar doorheen te komen. En zijn centrale verdediging is nu dus ook verzwakt. Ondanks dat ie een dik redelijk middenveld zal halen ben ik zeker niet kansloos. Hopen op die ene counter of vrije trap of beide :).
Voor de liefhebbers:
match id: 78301534
Edit: GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Das een quote, geen edit :9

En nee, ze beginnen niet standaard met Nederlands, verschilt nu gewoon elk jaar weer. Dinsdag heb ik Nederlands :)

1-3 voor hier nu trouwens :)

Edit: en voor de 2e keer in 3 wedstrijden uitputting bij mn verdediger (met zwak conditie)
Een uitgeputte Adam Watrin verspeelde in de 69e minuut de bal aan Mart Stevin, maar KDO wist niet te profiteren van deze fout.

[ Voor 50% gewijzigd door Joss op 21-05-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

In de 8 minuut liet FcWinningEleven tijdens een counteraanval over rechts zien het onetouchvoetbal perfect te beheersen. Davide Pati gaf de bal het laatste tikje en bracht daarmee de score op 0 - 1. 8)7 _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
sta nu 6-1 voor en wordt weer eerste in de competitie. Die plek ga ik niet meer afstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

2-2 gelijkspel. Ik ben hierdoor meteen gedaald naar de derde plaats. Nou ja, na woensdag kan ik waarschijnlijk weer met mijn a-trainees in de competitie spelen en ik ben aan het sparen voor een nieuwe aanvaller.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen Nederlands examen... wordt vast een eitje...

0-2 gewonnen met iets van 10 kansen |:( Mooi spannend in mijn Compo...

nummer 1 heeft 10 punten, nummer 2 heeft er 9. nummer 3 (ik) 8. 4 -7 en 5 - 6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke counterwedstrijd, 77 % balbezit voor m'n tegenstander (tegenstander had bijna goed middenveld) en er toch nog een gelijkspel uitgesleept. M'n tegenstander heeft overigens een hekel aan counterteams en dat is er na vanavond niet beter op geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:26:
In de 8 minuut liet FcWinningEleven tijdens een counteraanval over rechts zien het onetouchvoetbal perfect te beheersen. Davide Pati gaf de bal het laatste tikje en bracht daarmee de score op 0 - 1. 8)7 _/-\o_
Werd even gek ;), zit zelf namelijk bij FcWinningEleven in de leugue, maar het blijkt om de The winnning 11 te gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:50
kut matchengine, ik als top titelkandidaat laat punten liggen tegen een team dat nog nooit scoorde en dik laatste staat. 2-2 gelijk, met pic en een hoop blessures toch op alle fronten stukke beter. Hij speelde creatief wat in mijn voordeel had moeten zijn, en toch scoort mn tegenstander 2x en ik ook :(. Bijna 2x zoveel hatstats :(. Nouja gelukkig speelden mn 2 concurenten gelijk tegen elkaar en is alles dus nog mogelijk, maar het wordt zo ineens wel een stuk lastiger !

offtopic:
zo, dat lucht op

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik gewonnen, de voornaamste titelkandidaat (onterecht) verloren. Nu staan we weer gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
1-2 verloren, en terwijl ik dacht ff voor het kampioenschap te gaan sta ik nu 5 punten achter op de nummer 1 en maar 3 punten voor op de nummer 7 :(

Beetje jammer, misschien ga ik mijn plan voor dit seizoen maar aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32
Eindelijk weer eens gewonnen, dus misschien dat behoud in de VI nog gaat lukken :). Dankzij mijn nieuwe middenvelder ook eindelijk een beetje een normaal middenveld: redelijk (zeer hoog) op normaal. Beetje jammer dat mijn wonderbaarlijke verdediger er al voor de 2x met rood af is. Is er ook een award voor de meeste kaarten per speler? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister eindelijk leuke pull :)

17jr met Solid/goed scoren en inadequate/matig passen :) waarde 147k(haat tsi :P)

Ziet er aardig hoog solid uit. Heb waarschijnlijk me kosten van opleiding er weer uit dit jaar.

wedstrijd negeer ik maar :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAHOOOO mijn eerste punten zjin binnen. Een 2-0 overwinning tegen het team wat op dat moment tweede stond. Mijn hoogste Hatstat van het seizoen en nog maar een paar punten onder mijn record. Dus ik hoop dat mijn records binnen een aantal weken gaan sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Baggerpull.. 2-2 tegen een waardeloos team... Gabberhoofd is niet blij :P

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mooi spannend in mijn Compo...

nummer 1 heeft 10 punten, nummer 2 heeft er 9. nummer 3 (ik) 8. 4 -7 en 5 - 6....
Mijne ook trouwens (spannend):

Team Gespeeld Goals Punten
1. The Pinguinny's 4 18 - 6 (+12) 9
2. Forza Oss 4 8 - 1 (+7) 9
3. It's Euphoria 4 11 - 10 (+1) 9
4. vvv Shaft 4 8 - 14 (-6) 9
5. jalala Gomes 4 11 - 7 (+4) 6
6. sandann 4 7 - 9 (-2) 3
7. Bal op dak 6 4 5 - 10 (-5) 3
8. Nederland 22 4 3 - 14 (-11) 0

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 22-05-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-1 gewonnen en nog in de race voor de titel. raar want dit team komt uit de V en was vorig jaar nog ruimschoots 2e geworden. Nu stijf onderaan met 0 uit 4 :)

er gebeuren rare dingen in mijn compo. de vreemdste uitslagen... maakt het wel leuk. zondag mag het geen probleem zijn. Als mijn mids eens in vorm komen... dit schiet echt niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf een kleine strafexcersitie gedaan en grootste concurrent wordt keihard door Bubba, the matchengine, in zijn ooitje genomen.

Rot voor hem, erg mooi voor mij. Ik speel de komende 9 weken PiC en dan 2 keer Motsen en de titel is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al zeer veel ervaring met bubba de matchengine... het went hoor. nu kan je er 6 amsterdammertjes in stoppen en ik merk het niet eens denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Eenvoudige 5-0 overwinning, had ook niet anders verwacht. Maar wel mijn beste mid eruit voor 2 weken dus gelijk maar wat extra dokters aangesteld.
YP was redelijk...zal in ieder geval weer een klein beetje geld opleveren:
Jory Enthoven (116398836)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 600 €/week
Eigenaar: Giga eagles
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
na 2 5-0 nederlagen op rij, waarvan de laatste vergeten de opstelling te maken en zodoende ook nog 2 traininsgsplaatsen naar de gallemiezen, en 8 weggelopen supporters, nu een zwaar onverdiende counteroverwinning.

hoe was de regel ook al weer, 1 linie winnen en je wint de wedstrijd? >:)
Of zoals ik het zelf zie, tactische superioritetit heeft me deze overwinning gebracht :)

5-2-3 all the way!

had 15,5% bb (gemiddeld), viel me nog mee.

handhaving lijkt nu al bijna zeker, maar dat mag ook wel in de VII, ik merk wel dat het verkopen van mn 2 beste verdedigers me zwaar valt.
En van dat geld mn stadion vergroot van 20k naar 36k, was absoluut onnodig gezien de toeschouwersaantallen dit seizoen.

[ Voor 23% gewijzigd door sarinsarin op 22-05-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wederom een grote en enigzins verdiende nederlaag :'(

VII here I come!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Hoe belangrijk is de conditie van een keeper? Ik ben op zoek naar een goed keeper, maar die zijn niet zo dik bezaaid met uitstekend conditie.

Zou goed (of eventueel redelijk) conditie ook volstaan?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ralphie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:10:
Hoe belangrijk is de conditie van een keeper? Ik ben op zoek naar een goed keeper, maar die zijn niet zo dik bezaaid met uitstekend conditie.

Zou goed (of eventueel redelijk) conditie ook volstaan?
Keepers hebben niks aan conditie. Alleen spelers met positiespel hebben er wat aan (verdedigers kunnen met weinig eventueel een vermoeidheid SE krijgen, maar dat is zeldzaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Coca-Cola schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:16:
[...]

Keepers hebben niks aan conditie. Alleen spelers met positiespel hebben er wat aan (verdedigers kunnen met weinig eventueel een vermoeidheid SE krijgen, maar dat is zeldzaam).
Kijk eens aan weer wat geleerd. Met een betere keeper gaat toch ook je defense rating omhoog?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
alleen je defense, wat dacht jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Ik dacht verder niets. Ik vraag of je defense rating omhoog gaat als je van een redelijk naar een goed keeper gaat :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister weer eens makkelijk met 6-0 gewonnen, maar lijkt erop dat ik financieel een probleempje heb. Er gaat meer uit dan dat erin komt. Word denk toch tijd wat goede spelers te verkopen al zie ik dat neit echt zitten :( Me redelijke spelers die vrijwel altijd in de basis staan leveren niet veel op en me beste spelers vind ik zo zonde want hoop me 2de plaats te kunnen houden.
Ben bang dat er niet veel meer opzit dan toch 1of2 van me beste spelers te verkopen en er dan hele slechte voor in de plaats zetten en toch maar hopen aan einde seizoen niet te degraderen ipv gaan voor 2de plek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 0-1 verloren pff.

Ook nog een penalty gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Klop gekregen met 3-0, zwaar terecht overigens, die gast moet gewoon kampioen worden en oprotten uit mijn divisie! :P Mooi team heeft hij bedoel ik. ;)
Toch eens kijken of ik nog ergens geld vandaan kan halen voor een briljant of hoger keeper om weer belachelijk hoge def ratings te halen...zijn nu een beetje te laag voor mij als counterploegie (als mijn beste verdedigers eens niet zwak in vorm waren scheelt ook wel denk ik ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:16:
[...]

en wingers dan met pm? wingers volgens mij ook toch?

@damien lekker bezig... plan-> schredder

en weer lekker pm gaan trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint steeds meer een soort inverse plan te worden: "Hoe kom je zo snel mogelijk in de Xe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je maar ambities hebt :) daar gaat het om :)

ik snap het eigenlijk niet. je zou toch na al die seizoenen(stuk of 6-7) flink wat spelers/trainees moeten hebben die geld waar zijn waarmee je een trainingsswitch kunt financieren? anders zou iedereen die switched altijd degraderen en dat is volgens mij toch echt niet zo.

waar ging het fout? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een mooie 1-4 overwinning op m'n medekoploper :Y)

Gaat lekker zo. Vorig tweede in div. XI en zo door naar de VIII. Nu na 4 wedstrijden strak op de 1e plek.

Divisie VII... here i come.

Op dit moment heb ik er niets te zoeken, maar dat is een zorg voor volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Erhm plan werkt prima hoor ;) De rest werkt gewoon niet mee hehe.

Toch nog maar 1 versterking erbij in de verdediging :)

Auke Bouhuis (76542910)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 810
Loon: 3 020 €/week
Eigenaar: Swanfield United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar kan je over twisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hehe maar ik had al gezegd dat het een lange termijn plan was he :) Komt allemaal wel in orde :) Voor mijn 30ste speel ik in de IIde hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:14:
[...]

Hehe maar ik had al gezegd dat het een lange termijn plan was he :) Komt allemaal wel in orde :) Voor mijn 30ste speel ik in de IIde hehe :p
en je was vorige week 14 geworden toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister mooi 3-1 gewonne 8)
behoud in de 6e is nu wel veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta na een griezelige 1-7 overwinning (tegen iemand die dus vorige week een magisch MF en een utopische CA haalde) ineens eerste! In de IV! Hoi! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:27:
[...]

en je was vorige week 14 geworden toch? :+
Was het maar zo'n feest hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:57:
[...]

@damien lekker bezig... plan-> schredder

en weer lekker pm gaan trainen :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:05:
Sta na een griezelige 1-7 overwinning (tegen iemand die dus vorige week een magisch MF en een utopische CA haalde) ineens eerste! In de IV! Hoi! :P
aah ook nog succesverhalen in de fed tussen al die kansloze missies...

heel goed wub. onze trots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:07:
[...]

aah ook nog succesverhalen in de fed tussen al die kansloze missies...

heel goed wub. onze trots!
Heer nog zo'n succes story hoor Hein. ;) Sta (gedeeld) 1e met 10 punten en een doelsaldo van +15 :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:57:
[...]

en wingers dan met pm? wingers volgens mij ook toch?
Of wingers ook wat hebben aan conditie? Idd alleen als ze PM hebben.

Gister trouwens mijn eerste Quick event gehad met mijn nieuwe top trainee :). Dat er nog maar vele mogen volgen (ik heb 2 Quick wingers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:36:
[...]

Heer nog zo'n succes story hoor Hein. ;) Sta (gedeeld) 1e met 10 punten en een doelsaldo van +15 :)
Ik ben blij dat jij mij een echte heer vind, Sandy, dat doet mij deugd.... Of het ook echt zo is laten we even in het midden :)

We kunnen dus ook trots op jou zijn. Dat maakt het weer dragelijk tussen al dat gepruts van voornamelijk mijzelf en euh... nouja bepaalde anderen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand wat een 30 jarige met goed ervaring en goed leider waard is?

Hij heeft verder:
Conditie: uitstekend
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk

Waarschijnlijk houdt ik hem zelf om hem coach te maken als ik promoveer naar V, maar ik ben toch benieuwd wat ik er voor zou kunnen krijgen. De TL heeft geen vergelijkbare spelers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:30:
[...]

Ik ben blij dat jij mij een echte heer vind, Sandy, dat doet mij deugd.... Of het ook echt zo is laten we even in het midden :)

We kunnen dus ook trots op jou zijn. Dat maakt het weer dragelijk tussen al dat gepruts van voornamelijk mijzelf en euh... nouja bepaalde anderen dus :)
Ik voel mij lichteljik aangesproken. Al is mijn team redelijk op weg om te herstellen na een trainingswitch vorig seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:36:
Weet iemand wat een 30 jarige met goed ervaring en goed leider waard is?

Hij heeft verder:
Conditie: uitstekend
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk

Waarschijnlijk houdt ik hem zelf om hem coach te maken als ik promoveer naar V, maar ik ben toch benieuwd wat ik er voor zou kunnen krijgen. De TL heeft geen vergelijkbare spelers.
iets van 800-900k dacht ik

btw

Enrique Alarcón [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 360, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

deze trainier nog gekocht voor 1,6 milj

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Gisteren gewonnen met 0-2 maarrrrrrr
Een spits die op scherp stond GEEL en +1 --> Geschorst
Een defje ROOD --> Geschorst
Een midje ROOD --> Geschorst
Een winger GEEL --> Op scherp

Sjonge en dan zondag een topper, lekker hoor.
Ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd......

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 22-05-2006 22:33 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja, hier b100 :9 Ja baas...
Ik vanmiddag maar weer mn volgende skilltrade gekocht. Ze zijn alleen wel een stuk duurder zeg :( >400k alweer voor hoog-goed zonder bijstats, straks levert t niks meer op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/gotcupwinner28.gif

Deze moet toch ook eens op de GoTtrick site worden aangepast! :)

Edit: sterker nog, heb 't net zelf even gedaan (puur voor Da Groove's hoor, niet voor mezelf :P)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten die nummers van de seizoenen niet eens aangepast worden aan de nederlandse nummering van de seizoenen. En natuurlijk wub je heb het niet voor jezelf gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:55:
[afbeelding]

Deze moet toch ook eens op de GoTtrick site worden aangepast! :)

Edit: sterker nog, heb 't net zelf even gedaan (puur voor Da Groove's hoor, niet voor mezelf :P)
Toppie hoor Wub! Ik ga dit jaar volledig voor de GoTcup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past dat wel in je Plan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:08:
[...]

deze trainee ;) nog gekocht voor 1,6 milj
waarom? voor dat geld haal je, vind ik althans, veel beter een 17 jarige goed/goed die is dan op zijn 19e al briljant ipv formidabel en kost je evenveel...

ik zat trouwens eens te scrollen door mijn afgelopen wedstrijden. volgens mij nemen mijn spelers de 'vurige' karaktertrekjes van mijn coach over ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

De GoT cup is alleen voor federatieleden toch? Aangezien ik dat niet ben omdat ik geen HT-supporter heb vroeg ik mij af of iemand ook een andere cup weet waar ik nog aan mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je wordt gewoon wél supporter. ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore

HappyGilmore

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:56:
of je wordt gewoon wél supporter. ideetje?
Betaal jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zelfs enorm arme studenten die in een kartonnen doos wonen kunnen dat nog betalen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gewoon in het weekend een bietje minder drinken en je hebt al meer dan genoegen financien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore

HappyGilmore

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:08:
Ja gewoon in het weekend een bietje minder drinken en je hebt al meer dan genoegen financien.
Ja, ik ben het ook wel aan het overwegen maar dat was niet de vraag :P
En bovendien neem ik aan dat een hattrickverslaafde alles opzij zet voor HT supporter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyGilmore schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:19:
[...]

En bovendien neem ik aan dat een hattrickverslaafde alles opzij zet voor HT supporter 8)
Ik zet helemaal niets opzij er is toch helemaal niets anders als Hattrick ;)

http://hattrick.startpagina.nl/

Staat een mooi kopje Cups en Toernooien. Moet je even kijken welke je zonder supporter kan deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyGilmore schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:19:
[...]

Ja, ik ben het ook wel aan het overwegen maar dat was niet de vraag :P
opzij zetten? we hebben het over 20 euro! anders ga je maar eens het gras bij de buren maaien of de hond uitlaten dan heb je het ook zo :) 20/12=1,66 per maand. Dat is een reepje chocla in de kantine per maand minder...

dus geen geouwehoer over geen geld he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:35:
[...]

waarom? voor dat geld haal je, vind ik althans, veel beter een 17 jarige goed/goed die is dan op zijn 19e al briljant ipv formidabel en kost je evenveel...

ik zat trouwens eens te scrollen door mijn afgelopen wedstrijden. volgens mij nemen mijn spelers de 'vurige' karaktertrekjes van mijn coach over ;)
dat kost nu evenveel maar met zo'n trainier heb je snellere winst, want van goed-->uitstekend krijg je minder voor dan formidabel-->uitmuntend
en deze heeft goed conditie dus minder conditie trainingen nodig

edit: supporter kost nu 25 eurie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:13:
[...]

dat kost nu evenveel maar met zo'n trainier heb je snellere winst, want van goed-->uitstekend krijg je minder voor dan formidabel-->uitmuntend
en deze heeft goed conditie dus minder conditie trainingen nodig

edit: supporter kost nu 25 eurie ;)
het is een trainee ;)

en 17 jr goed -> uitstekend levert je meer op dan 19 jr formidabel -> uitmuntend :)
bekijk de TL maar eens, vooral met hoge bijstats.

conditie ja is wel makkelijk ja, maarja hij speelt toch niet in je a-team neem ik aan? dus dan maakt het ook niet echt uit.
ik koop niet lager dan zwak conditie. na 2 tussenseizoenen zijn ze dan op niveau en ze hebben toch 2 seizoenen nodig om een beetje op niveau te komen.

als het een aankoop is voor je a-team dan snap ik de keuze al wel iets meer, maar dan had je beter 19jr briljant kunnen halen. kostte mij vorig seizoen 1.7m wel iets lagere bijstats, maar meer conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van lagere bijstats levert op hoger niveau veel minder op.
Ook is het een voordeel in de beker, want je hebt betere spelers

en zo'n 17j nu kan je niet vergelijken want dat kan pas over 5 a 6 week, en train je hem naar volgend niveau op dan wordt hij nauwelijks meer waard
want trainiers die heel hoog zitten zijn heel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja dat zie ik toch echt anders :)

ik heb over 3 weken ofzo een 18 jarige formidabel/goed trainee inkoop: 2m (ietsjes meer dus dan jij nu kwijt bent) en reken maar dat ie stukken meer waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wedstrijd

als iemand mij kan uitleggen waarom ik in vredesnaam mijn laatste wedstrijd heb verloren dan hoor ik het graag. (ik weet dat de matchengine rond is maar dit slaat alles).

deze stats zijn met 2 blessures + 1 rode kaart voor mij en 1 blessure + 1 rode kaart voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:31:
wedstrijd

als iemand mij kan uitleggen waarom ik in vredesnaam mijn laatste wedstrijd heb verloren dan hoor ik het graag. (ik weet dat de matchengine rond is maar dit slaat alles).

deze stats zijn met 2 blessures + 1 rode kaart voor mij en 1 blessure + 1 rode kaart voor hem.
De enige linie waar je echt veel sterker bent is de verdediging. Dus dat lijkt me het probleem. Het blijft in mijn ogen redelijk onterecht, maar je hebt echt niet een groot overwicht op het middenveld of een sterke aanval.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm in een week tijd 2x een keeper eruit geschopt! Helaas is mijn reserve keeper mijn coach dus die wordt nooit meer beter vrees ik. :P
Mijn A-keeper is gelukkig weer beter, hopen dat hij dat ook blijft!

Edit: En jawel mijn A-keeper wordt er ook gelijk weer afgetrapt (+3 zie ik nu)! En ik heb geen geld voor een andere keeper! :( Nooit raken je keepers geblesseerd en nu opeens 3x achter elkaar! K*T spel.

[ Voor 34% gewijzigd door -TheNose- op 24-05-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:09:
Hmmm in een week tijd 2x een keeper eruit geschopt! Helaas is mijn reserve keeper mijn coach dus die wordt nooit meer beter vrees ik. :P

Edit: En jawel mijn A-keeper wordt er ook gelijk weer afgetrapt (+3 zie ik nu)! En ik heb geen geld voor een andere keeper! :( Nooit raken je keepers geblesseerd en nu opeens 3x achter elkaar! K*T spel.
Wat nou, eens een keer geen mazzel en dan is het een k*t spel? :D _/-\o_ >:)
Zondag verloor je ook al wat is HT toch klote..... }) :o

Ach ja, kheb zelf last van vele schorsingen, komen we wel overheen, de vreugde van een eventuele overwinning is weer groter na een dergelijk dal. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Dat had ik vorige week. Mijn eerste (redelijk) keeper ging eraf met 3 weken op zondag. Toen leek het me wel handig om dat aan te grijpen om een goed keeper te kopen. Zeker omdat ik mijn matige tweede keeper een beetje licht vond. Dus ik investeer 120K in een nieuwe keeper, wat best veel is voor mij.

Omdat ik bang was dat hij nog in vorm zou dalen voor zondag (hij stond op redelijk), leek het mijn verstandig om hem woensdags in de friendly te laten spelen. En meteen eraf voor 3 weken, waardoor ik nu toch maar met mijn matige keeper speel. Aankomende zondag heb ik een wedstrijd tegen de zwakste broeder uit mijn competitie, dus dat is geen probleem. Maar daarna wil ik graag weer mijn redelijke, of nog liever goede, keeper hebben.

Heb naast die twee keepers nog een van mijn betere mids eraf gehad met +6 aan het begin van het seizoen (die staat nu nog op +2, kan niet veel meer dan 4 doktoren betalen), een verdediger met +4 (inmiddels weer terug) en een vleugelspeler met een +2. Volgens mij heb ik meer blessures gehad dan de afgelopen twee seizoenen samen. Gelukkig zit ik in een zwakke compo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:09:

Wie laat zn A-keeper (met pleister?) dan ook op woensdag spelen? Ik zet nog liever mn 1.45m lange B-mid in het doel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Wie laat zn A-keeper (met pleister?) dan ook op woensdag spelen? Ik zet nog liever mn 1.45 lange B-mid in het doel :9
Mijn coach met TSI 0 is ook een prima reservekeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Oefenwedstrijdje gewonnen vandaag in Polen, niet veel bijzonders maar wel een raar spelverloop...

0-1 Fidel Botero (17)
0-2 Fidel Botero (18)
0-3 Fidel Botero (19)
1-3 Karl-Peter Steininger (44)
2-3 Guido Barbanti (45)
3-3 Guido Barbanti (62)
3-4 Olavi Aika (100)

Na de 3e goal staat er dat we verdedigend gaan voetballen, en dan gaat t mis. Hoe komt het eigenlijk dat een team besluit verdedigend te voetballen, want dat wil ik dus eigenlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Wie laat zn A-keeper (met pleister?) dan ook op woensdag spelen? Ik zet nog liever mn 1.45m lange B-mid in het doel :9
Hehehe dat was een simpel gevalletje van erg lomp je opstelling maken! :P Mijn coach stond gewoon netjes op doel maar had per ongeluk mijn a keeper met pleister als reserve gezet. (doh)
Eigen schuld dus...maar toch is het soms een K*T spel :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes mijn YP verkocht voor 4k :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:58:
[...]

Hehehe dat was een simpel gevalletje van erg lomp je opstelling maken! :P Mijn coach stond gewoon netjes op doel maar had per ongeluk mijn a keeper met pleister als reserve gezet. (doh)
Eigen schuld dus...maar toch is het soms een K*T spel :P :+
Dan heb je énorm geluk dat het maar +3 is geworden maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:08:
[...]

Dan heb je énorm geluk dat het maar +3 is geworden maat :)
Ach het wordt toch tijd voor een nieuwe keeper....nu het geld nog! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. (aan sarin sarin als ie ut leest ;-))

Weet iemand hoe je met een iptje buiten een block van www.hattrick.org om alsnog op HT kunt komen. heeft iemand daar een linkje van?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

je bent door de staf van hattrick geband? of ze hebben op je werk/school de site geblockt?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn a-keeper speelt altijd op woensdag. keepers raken zelden gebelsseerd /me klopt af op hout. en anders haal je toch gewoon even een reserve? goed keep met exp is 300k en haalt 4* niks aan de hand. ik hou mijn geld even op de bank voorlopig. bij de eerste pops gaan we eens shoppen voor een echte keeper. ik ga iets minder geld steken in min trainees... ik heb nu al van zulke dure. tijd voor versterking.

pewwy krijgt een pak rammel vanmiddag ;) (hoop ik :) )

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat mijn bekeravontuur er op zit:
Sheepproductions - Idunazwaluw (83 minuten gespeeld) 0 - 1

Maar met twee thuiswedstrijden mag ik niet klagen :) Alleen had ik mijn stadion wel voller verwacht, zal wel aan de dreigende hemel liggen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gezwellie, nieuwe spits gekocht, meteen voor 3 week eraf :( Ik speel nooit meer tegen mijn broertje. Wel met 6-0 gewint dus das weer mooi meegenomen :p

@ H3!N: heb je dat tenue zelf ontworpen dat getoond wordt ?? kreeg spontaan koppijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lees zn persbericht zou ik zeggen :9

Bijna nog 90k voor mn YPtje, niet slecht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:35:
mijn a-keeper speelt altijd op woensdag. keepers raken zelden gebelsseerd /me klopt af op hout. en anders haal je toch gewoon even een reserve? goed keep met exp is 300k en haalt 4* niks aan de hand. ik hou mijn geld even op de bank voorlopig. bij de eerste pops gaan we eens shoppen voor een echte keeper. ik ga iets minder geld steken in min trainees... ik heb nu al van zulke dure. tijd voor versterking.

pewwy krijgt een pak rammel vanmiddag ;) (hoop ik :) )
Gefeliciteerd :) Mijn grote bek was toch weer te voorbarig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:39:
Gezwellie, nieuwe spits gekocht, meteen voor 3 week eraf :( Ik speel nooit meer tegen mijn broertje. Wel met 6-0 gewint dus das weer mooi meegenomen :p

@ H3!N: heb je dat tenue zelf ontworpen dat getoond wordt ?? kreeg spontaan koppijn :X
je komt vast niet uit de randstad ;) de kleuren van mijn tenues zijn de hippe kleuren van dit moment. pastel all the way baby :) en ja het is behoorlijk latent, maar ze winnen wel ineens stukken meer dan daarvoor :) hiervoor was het knal paars met mosterd geel dus dat doet minstens net zon pijn aan je ogen :) alle teams spelen in rood/wit enzo dus ik per definitie niet. ik doe graag altijd anders dan anders...

@pewwy: ik heb de match niet gevolgd, maar het was aan het verslag te zien wel een spannende. een countertje leek me wel leuk zeker omdat je van die aanvalsratings hebt waarmee je je kont nog niet afveegd :) beste mid als extra(zo min mogelijk BB ook al is mijn ts erg hoog) en trainees met def verdedigend. ik was wel erg verrasd over de 3,5* van mijn trainee... dat haalt ie ook aanvallend namelijk (goed passen/matig def) dat kan nog een hele dure gaan worden vrees ik zometeen ;) maarja ruim 6k tsi begin 18 is ook best lekker :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn YP keeper (20jr goed keepen) bracht ook weer 100k op, ik blijf weer keepers pullen de rest van het seizoen! :P Nu hopen op een goede pull zondag, dan kan die 's avonds meteen meedoen!

Offtopic, nog mensen naar EK onder 21 gekeken? Heerlijke wedstrijd Italie-Denemarken! _/-\o_
Over jong oranje hebben we het maar niet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

-CKY2K- schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:07:
Offtopic, nog mensen naar EK onder 21 gekeken? Heerlijke wedstrijd Italie-Denemarken! _/-\o_
Over jong oranje hebben we het maar niet... :X
Alles tot nu toe gezien :p en ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb, alleen Nederland (uiteraard) weer niet al te best :p Vrijdag mogen ze weer, hopen dat het dan wat beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:50
Jee weer 2 blessures erbij, 6 spelers geblesseerd waarvan 4 basisspelers :/. Weken lang geen blessures, en vlak voor de topper ineens halve team geblesseerd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:50:
Jee weer 2 blessures erbij, 6 spelers geblesseerd waarvan 4 basisspelers :/. Weken lang geen blessures, en vlak voor de topper ineens halve team geblesseerd.
Bij mij hetzelfde, maar ik had ook twee keer zoveel kans op blessures door de beker. Maar nu kan ik weer gare spelers opstellen en vlaggetjes regelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 25-05-2006 11:53 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nummer laatst in m'n leugue heeft een speler gekocht voor rond de 1.5 mln. Niets opmerkelijks zou je zeggen maar deze speler heeft een salaris van maar liefts 167 592 E, en haalde in z'n laatste wedstrijd 8 sterren. Dat is dus bijna 3.5 x mijn spelersloon per week voor m'n hele team! Waarom.. waarom... waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
omdat ie laatste staat en failliet wil? jullie hebben echt niets te zeuren :9
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.