dan moet je niet van die ouwe trainees kopen. als je ze koopt van 17 goed dan zijn ze op hun 19e al wonderbaarlijk hoor..Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:46:
[...]
Als ik doortrain tot zover dan zitten mijn trainees al in de A.O.W man...
Koop ze desnoods 17 redelijk begin seizoen...kom je ook al een eind. Ik koop mijn defs meestal hoog redelijk in (maar dat komt omdat ik ze met passen koop, anders was hoog goed beter geweest) en op hun 21ste zijn ze dan wereldklasse/bovennatuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:
[...]
dan moet je niet van die ouwe trainees kopen. als je ze koopt van 17 goed dan zijn ze op hun 19e al wonderbaarlijk hoor..
Erg omslachtigVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:55:
[...]
Links onderin je scherm kan je een land selecteren (staat standaard op Nederland, Is zo'n schuifbalkje..) Dan selecteer je gewoon het gewenste land. Daarna druk je op zoeken en voer je een willekeurig competitienummer in. Daag wat in het ronte uit en klaar is kees.
Ga naar advertenties > Vriendschappelijke wedstrijden selecteren, kies een land naar keuze, daag ze uit
Verwijderd
Over wat voor trainer praten we dan?Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:
[...]
dan moet je niet van die ouwe trainees kopen. als je ze koopt van 17 goed dan zijn ze op hun 19e al wonderbaarlijk hoor..
Mijne is:
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Iig een goed coach gaan halen dat scheelt alweer behoorlijk!
Waar koop jij op in en heb je vergelijkings materiaal? Excel sheet of database ofzo? Of is het gewoon een kwestie van op een gegeven moment weet je het wel
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
je snapt het niet. de investering doe je doet om een goed coach te halen, win je mak-ke-lijk terug doordat je trainees sneller trainen. zo duur is het ook weer niet hoor. een goed/slecht coach is 250k dus dat is niks. je trainees leveren per week ongeveer 50-60k op aan waarde. stel je hebt 6 trainees: 6*60=360kVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:51:
denk je dat het geld op me rug groeit ofzo
dus na 1 week maak je al winst.
snappez vous? doen dus
Dat bedoelde ik dus.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:05:
[...]
je snapt het niet. de investering doe je doet om een goed coach te halen, win je mak-ke-lijk terug doordat je trainees sneller trainen. zo duur is het ook weer niet hoor. een goed/slecht coach is 250k dus dat is niks. je trainees leveren per week ongeveer 50-60k op aan waarde. stel je hebt 6 trainees: 6*60=360k
snappez vous? doen dus
Verwijderd
Het is een beetje van beiden. Ik koop het liefst 17j, red pm, met een matige bijstat als skilltrade. Ik kijk voornamelijk naar salaris. Daarnaast gebruik ik wat tooltjes om mijn gutfeeling te checken.Damien2004 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:57:
[...]
Waar koop jij op in en heb je vergelijkings materiaal? Excel sheet of database ofzo? Of is het gewoon een kwestie van op een gegeven moment weet je het wel
En ja ik houd dat bij in een spreadsheet

Verwijderd
Oui, je snaps... Denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:05:
[...]
je snapt het niet. de investering doe je doet om een goed coach te halen, win je mak-ke-lijk terug doordat je trainees sneller trainen. zo duur is het ook weer niet hoor. een goed/slecht coach is 250k dus dat is niks. je trainees leveren per week ongeveer 50-60k op aan waarde. stel je hebt 6 trainees: 6*60=360k
snappez vous? doen dus
Ik moet dus een goed coach met slecht leiderschap nemen ???
Edit:
Waar dient dat leiderschap dan voor?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 13:00 ]
leiderschap coach is van belang voor het in stand houden van je Team Spirit.
na een pic helt het de TS langer hoog te houden, na een mots helpt het de TS sneller weer omhoog te krijgen
na een pic helt het de TS langer hoog te houden, na een mots helpt het de TS sneller weer omhoog te krijgen
Verwijderd
dank,sarinsarin schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:11:
leiderschap coach is van belang voor het in stand houden van je Team Spirit.
Advies van de hoge raad opgevolgt. We zullen zien hoe snel ze nu in kwaliteiten groeien.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 13:19 ]
Kan een trainer eigenlijk ook groeien, dus van slecht naar goed o.i.d.
Verwijderd
Neen, c'est ne pas possiblemlevd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:20:
Kan een trainer eigenlijk ook groeien, dus van slecht naar goed o.i.d.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 13:26 ]
Verwijderd
Pfff, uitmuntend verdediger verkocht voor 833k. Ik hou ongeveer 750k over aan de transfer. Had toch wel op zijn minst 900k verwacht
Lol, net een 17-jarige YP gekocht voor 7 ton
Redelijk passen, uistekend verdedigen 
En toen was het geld weer op
En toen was het geld weer op
Verwijderd
hoe oud was hij dan? en was het een "kale"uitmuntend?Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:41:
Pfff, uitmuntend verdediger verkocht voor 833k. Ik hou ongeveer 750k over aan de transfer. Had toch wel op zijn minst 900k verwacht
Verwijderd
21 en had matig passmaking. Niet veel boeiends, maar dan nog.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:55:
[...]
hoe oud was hij dan? en was het een "kale"uitmuntend?
Heb je een redelijk coach met redelijk leiderschap ingeruild voor een goed coach met slecht leiderschap?Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:13:
[...]
dank,
Advies van de hoge raad opgevolgt. We zullen zien hoe snel ze nu in kwaliteiten groeien.
Nou ja boeiend, had ik niet gedaan. Maar toch, je doet al 5 seizoenen hattrick zeg je. Als je 6 spelers in het begin koopt, 17 jaar, voor mijn part matig in hoofdskill, kost je in totaal 6k + een coach van 3 ton. Die train je 5 seizoenen dan zijn ze dus 22 en allemaal zo rond de bovennatuurlijk hoor, dus ik ben zeker wel lekker
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
ik doe er aanDamien2004 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:56:
Wie doet er aan klaverjassen of daytraden? Heb even wat informatie nodig.
Verwijderd
ts in die divisies boeit niet echt, je wint toch alles wel dus dan beter goed trainen. ik zei het ook als voorbeeld. dat ie dat dan ook koopt is niet mijn fout of probleemSandyman538 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:25:
[...]
Heb je een redelijk coach met redelijk leiderschap ingeruild voor een goed coach met slecht leiderschap?
Nou ja boeiend, had ik niet gedaan. Maar toch, je doet al 5 seizoenen hattrick zeg je. Als je 6 spelers in het begin koopt, 17 jaar, voor mijn part matig in hoofdskill, kost je in totaal 6k + een coach van 3 ton. Die train je 5 seizoenen dan zijn ze dus 22 en allemaal zo rond de bovennatuurlijk hoor, dus ik ben zeker wel lekker
Ah ok. Ik wilde dus ook al een database in elkaar gaan knutselenVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:48:
[...]
Het is een beetje van beiden. Ik koop het liefst 17j, red pm, met een matige bijstat als skilltrade. Ik kijk voornamelijk naar salaris. Daarnaast gebruik ik wat tooltjes om mijn gutfeeling te checken.
En ja ik houd dat bij in een spreadsheet
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
stel spammers hier 
.ps ik voel me vereerd h31n
.ps ik voel me vereerd h31n
[ Voor 132% gewijzigd door Joss op 18-05-2006 17:11 ]
Pfff wat spammen
Verwijderd
ik heb misschien wel belangstelling om database te maken ik heb wel iets gehoord om dat met winrar te doen maar ben nie helemaal zeker van ik probeer nu ff uit tezoeken of ik daar aan kan kome
Nou ik heb dan eigenlijk alleen maar mensen nodig die het invullen. En zelfs dat is niets meer dan copy paste in een notepad bestand en die naar mij mailen en ik importeer het dan binnen een paar tellen.H2opoloër schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:17:
ik heb misschien wel belangstelling om database te maken ik heb wel iets gehoord om dat met winrar te doen maar ben nie helemaal zeker van ik probeer nu ff uit tezoeken of ik daar aan kan kome
Als je wil en er zijn meer geïntresseerde om mee te helpen dan kan ik wel iets regelen ofzo
Alleen moet ik dan nog even in php knutselen hoe je het kan opvragen
Verwijderd
Zeg dan niets... Ik zie wel hoe het uitpaktVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:
[...]
ts in die divisies boeit niet echt, je wint toch alles wel dus dan beter goed trainen. ik zei het ook als voorbeeld. dat ie dat dan ook koopt is niet mijn fout of probleembeter was een goed/goed coach
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 18:12 ]
Het was een goede tip van Hein en nu ik er in 2e instantie over nadenk heeft ie ruimschoots gelijk. TS rukt niks in de VIII dus kun je beter harder gaan trainen. Daar helpt zo'n goed coach wel mee. Kijk anders eens in de FAQ (in mijn sig) voor tips over efficient en snel en nuttig trainen!
Kan iemand bieden voor mij op Bashir Abu Karaki (76969188) Maakt deel uit van het U-20 Al Urdun-team? http://www42.hattrick.org...ils.asp?playerID=76969188
Ik heb geboden, maar de prijs drijft natuurlijk toch op en ik wil nog een middenvelder kopen vandaag zodat hij training krijgt
Ik had niet moeten bieden!
Ik heb geboden, maar de prijs drijft natuurlijk toch op en ik wil nog een middenvelder kopen vandaag zodat hij training krijgt
[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 18-05-2006 21:47 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik vind het geen slimme actie. Ik zou 2x nadenken voordat je bied op zo'n speler. Ik bedoel die gast heeft alleen uitmuntend positiespel en jij bied meer dan 1.7 miljoen. Verder nergens om, maar daar ga ik dus echt niet overheen bieden met het risico dat ik straks een brakke middenvelder heb die toevallig international is...Royz schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:47:
Kan iemand bieden voor mij op Bashir Abu Karaki (76969188) Maakt deel uit van het U-20 Al Urdun-team? http://www42.hattrick.org...ils.asp?playerID=76969188
Ik heb geboden, maar de prijs drijft natuurlijk toch op en ik wil nog een middenvelder kopen vandaag zodat hij training krijgtIk had niet moeten bieden!
Verwijderd
puntSandyman538 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:25:
[...]
Ik vind het geen slimme actie. Ik zou 2x nadenken voordat je bied op zo'n speler. Ik bedoel die gast heeft alleen uitmuntend positiespel en jij bied meer dan 1.7 miljoen. Verder nergens om, maar daar ga ik dus echt niet overheen bieden met het risico dat ik straks een brakke middenvelder heb die toevallig international is...
Iemand heeft al geboden... alleen veel te laat. Jammer, had ik een week extra training kunnen hebben voor mijn nieuwe PM
[ Voor 77% gewijzigd door Royz op 19-05-2006 05:59 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Of het aan de coach lag of dat de speler sowieso zou poppen zullen we nooit weten...
Mansoor Hanna Haj-Amal:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Mansoor Hanna Haj-Amal:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Verwijderd
Ik ben bezig mn eerste stappen te zetten met het klaverjassen / skill traden, wil wel mee helpen met vullen en heb trouwens ook nog wel wat php kennis... (heb een redelijk populaire site in beheer)Damien2004 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:23:
[...]
Nou ik heb dan eigenlijk alleen maar mensen nodig die het invullen. En zelfs dat is niets meer dan copy paste in een notepad bestand en die naar mij mailen en ik importeer het dan binnen een paar tellen.
Als je wil en er zijn meer geïntresseerde om mee te helpen dan kan ik wel iets regelen ofzoWil het wel klein houden uiteraard
ik en een vriend van mij doen de spitsen al dus als er nog mensen zijn voor verdedigers en middenvelders dan zou het helemaal top zijn
![]()
Alleen moet ik dan nog even in php knutselen hoe je het kan opvragen
Alweer 3 spelers gepopt: +3 PM, 9 pops in 2 weken
Nu 2 trainees en mn toekomstige trainer lol
Hmm mijn wingertjes willen nog niet echt poppen 
TU:
TSI:+3950/1770
Vorm: +8/-6
Wing: +1 (19 jaar uitstekend wing, uitstekend vleugel)
Mijn vorm begint wel de goede kant op te gaan! Overigens ook nog maar een nieuwe 'trainee' aangeschaft voor 2.4 miljoen:
Octávio Ferrão
20 jaar, goed in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 14 270
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Misschien een beetje duur, maar ik heb helaas wat minder tijd om echt op zoek te gaan naar een koopje en bovendien heb ik op dit moment heeeel erg hard een beter middenveld nodig... Degradatie is niet onwaarschijnlijk, dus er moet war gebeuren!
TU:
TSI:+3950/1770
Vorm: +8/-6
Wing: +1 (19 jaar uitstekend wing, uitstekend vleugel)
Mijn vorm begint wel de goede kant op te gaan! Overigens ook nog maar een nieuwe 'trainee' aangeschaft voor 2.4 miljoen:
Octávio Ferrão
20 jaar, goed in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 14 270
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Misschien een beetje duur, maar ik heb helaas wat minder tijd om echt op zoek te gaan naar een koopje en bovendien heb ik op dit moment heeeel erg hard een beter middenveld nodig... Degradatie is niet onwaarschijnlijk, dus er moet war gebeuren!
Best wel aardige TU deze keer, alleen snap ik niet dat spelers in de aanval / verdediging poppen..... laatst een aanvaller vanuit het niets +1 PM en nu een verdediger die nog nooit van middenveld gehoord heeft +1 PM. Als die trainees die er tegenaan zitten nou eens poppen, maar nee hoor, weer niet
Vorm is wel aardig: +6 / -1 en de TSI + 700.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
TSI : +1620/-970
Vorm: +6/-6
PM: +1 (20 jaar naar briljant)
Mij hoor je voor de tweede week op rij niet klagen over de TU
Vorm: +6/-6
PM: +1 (20 jaar naar briljant)
Mij hoor je voor de tweede week op rij niet klagen over de TU
Gheheh, die speler die ik vlak voor de wedstrijd van woensdag kocht:
Marcel Doria: Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen stegen van goed naar uitstekend.
Ik had 2 trainingen verwacht, minder is natuurlijk altijd beter
Vorm: +4/-7
Def: +1 (17j uitstekend)
TSI: +4530
Marcel Doria: Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen stegen van goed naar uitstekend.
Ik had 2 trainingen verwacht, minder is natuurlijk altijd beter
Vorm: +4/-7
Def: +1 (17j uitstekend)
TSI: +4530
Verwijderd
Daarom en hij had ook best even kunnen informeren voor dingen te gaan kopen of doen. Maar er is niks aan de hand nu...Sandyman538 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:12:
[...]
Het was een goede tip van Hein en nu ik er in 2e instantie over nadenk heeft ie ruimschoots gelijk. TS rukt niks in de VIII dus kun je beter harder gaan trainen. Daar helpt zo'n goed coach wel mee. Kijk anders eens in de FAQ (in mijn sig) voor tips over efficient en snel en nuttig trainen!
TU:
2 pops
20jr wonderbaarlijk pm
19jr briljant pm
@joss: mijn support bedoel je? doe ik graag
Verwijderd
Wel degelijk gezegd dat ik het moest doen. Dus dan verwacht ik niet dat jij verwacht (huh?) dat ik nog van alles ga informeren.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:05:
[...]
snappez vous? doen dus
Maar goed, niets aan het handje dus geen vuiltje aan de lucht
Goede update:
vleugel +4 (1 klaverjas)
Vorm +12/-3 voornamelijk B team
TSI +4640/-1360
vleugel +4 (1 klaverjas)
Vorm +12/-3 voornamelijk B team
TSI +4640/-1360
Verwijderd
het 'doen' sloeg op het nemen van een goed coach, niet op welke LS hij moest hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:11:
[...]
Wel degelijk gezegd dat ik het moest doen. Dus dan verwacht ik niet dat jij verwacht (huh?) dat ik nog van alles ga informeren.
Maar goed, niets aan het handje dus geen vuiltje aan de lucht
maargoed niks aan de hand. een goed/matig coach is toch niet te betalen in de VIII en je hebt er ook weinig aan
Verwijderd
Ik zit hier een beetje in een dilemma....
Zojuist zijn 2 van m'n spitsjes gepopt, heb nu 1 reusachtige (slecht passen) en 2 bovennatuurlijke (zwak passen), allen met specialty [koppen].
Doortrainen op scoren heeft geen nut, prijzen zullen niet verder stijgen.
Ik zou passen kunnen gaan trainen, zeker daar m'n trainees matig, goed en goed passen hebben (18y), maar daar heb ik voor eerdergenoemde spelers niet echt heel veel aan.
Ik kan ook m'n toppers verkopen, levert zo'n 9-10M op, maar m'n b-trainees zijn nog niet goed genoeg om als A-spelers te fungeren. Ik zou wel relatief goedkope en bijvoorbeeld uitmuntend/redelijk trainees kunnen kopen, maar dan hou ik relatief weinig geld over.
Ik zou ook al m'n trainees kunnen verkopen en 1 bovennatuurlijke en een andere trainingsvorm kunnen kiezen...
Keuzes, keuzes.
Iemand het ei van Columbus op z'n netvlies?
Zojuist zijn 2 van m'n spitsjes gepopt, heb nu 1 reusachtige (slecht passen) en 2 bovennatuurlijke (zwak passen), allen met specialty [koppen].
Ik zou passen kunnen gaan trainen, zeker daar m'n trainees matig, goed en goed passen hebben (18y), maar daar heb ik voor eerdergenoemde spelers niet echt heel veel aan.
Ik kan ook m'n toppers verkopen, levert zo'n 9-10M op, maar m'n b-trainees zijn nog niet goed genoeg om als A-spelers te fungeren. Ik zou wel relatief goedkope en bijvoorbeeld uitmuntend/redelijk trainees kunnen kopen, maar dan hou ik relatief weinig geld over.
Ik zou ook al m'n trainees kunnen verkopen en 1 bovennatuurlijke en een andere trainingsvorm kunnen kiezen...
Keuzes, keuzes.
Iemand het ei van Columbus op z'n netvlies?
Verwijderd
ik zou je goeie spitsen zonder passing verkopen en er 19 jarige briljant/goed passen ofzo voor terug halen. die zijn nu redelijk goedkoop en tegen de tid dat zij op reusachtig zitten ofzo moet de markt wel weer zijn aangetrokken... het kan niet zo blijven neem ik aan. nadeel is dat je ca in elkaar zakt, maarja doortrainen is inderdaad zinloos
Verwijderd
Eindelijk weer een leuke TU.
Vorm gaat eindelijk de goede kant op. Waarschijnlijk toeval maar heb ook net een goed/slecht coach aangesteld. Misschien heeft dat er wat mee te maken.
TSI +1340 / -160
VO +9 / -2 ( beste spits naar waardeloos
)
PM +2 (Yes... eerste formidabel PM'mer)
Helaas voor hem gaat ie wel op de TL want hij is al 23
Vorm gaat eindelijk de goede kant op. Waarschijnlijk toeval maar heb ook net een goed/slecht coach aangesteld. Misschien heeft dat er wat mee te maken.
TSI +1340 / -160
VO +9 / -2 ( beste spits naar waardeloos
PM +2 (Yes... eerste formidabel PM'mer)
Helaas voor hem gaat ie wel op de TL want hij is al 23
TU:
TSI: +2100 / -680
Vorm: +5 / -4
Skillups: 2 (keepers naar uitstekend, as expected)
Niets bijster boeiend ofzo
TSI: +2100 / -680
Vorm: +5 / -4
Skillups: 2 (keepers naar uitstekend, as expected)
Niets bijster boeiend ofzo
PM +3 (2 midjes en een defje
)
Vorm vrij in balans gebleven.
Helaas geen trades die popten, tsja wat wil je ook de ene is geblesseerd geraakt en de andere 2 hebben niet gespeeld.
Vorm vrij in balans gebleven.
Helaas geen trades die popten, tsja wat wil je ook de ene is geblesseerd geraakt en de andere 2 hebben niet gespeeld.
Unknown
Verwijderd
ik denk dat ik het volgende ga doen: mijn formidabele keeper inruilen voor een uitmuntende of msch briljante.
scheelt dat aanzienlijk in de defratings of niet? ik heb namelijk op alle andere posities nu al prima spelers.
scheelt dat aanzienlijk in de defratings of niet? ik heb namelijk op alle andere posities nu al prima spelers.
Verwijderd
TSI: +2060 / -1610 (keeper +5 weken eruit)
Vorm: +7 / -3 (middenvelders eindelijk weer beetje in vorm)
Verdedigen (+2) (19J Formidabel - middenvelder naar redelijk)
Vorm: +7 / -3 (middenvelders eindelijk weer beetje in vorm)
Verdedigen (+2) (19J Formidabel - middenvelder naar redelijk)
tuurlijk, vooral centrale verd. krijgt een redelijke boostVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:17:
ik denk dat ik het volgende ga doen: mijn formidabele keeper inruilen voor een uitmuntende of msch briljante.
Leuke update vandaag. Vorm voornamelijk gestegen, verdedigen +1. Al mijn 17-jarige trainees zijn nu minimaal goed verdedigen 
YP van Hein is dus nog niet gestegen
YP van Hein is dus nog niet gestegen
Stuur mij eens een HT mail met je mail adres plz. Dan kan ik je uitleggen wat ik bedoelVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:09:
[...]
Ik ben bezig mn eerste stappen te zetten met het klaverjassen / skill traden, wil wel mee helpen met vullen en heb trouwens ook nog wel wat php kennis... (heb een redelijk populaire site in beheer)
Alweer 3 spelers gepopt: +3 PM, 9 pops in 2 weken![]()
Nu 2 trainees en mn toekomstige trainer lol
Jammer dat je toch in het verkooppraatje van H31N bent gestonken danVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:59:
ik denk dat deze best eens een hoop geld kan opleveren. zéér hoog goed verdedigen:....
Hij past er wel in op het moment. Ik had niet echt verwacht dat hij zou stijgen. Vorig seizoen heb ik 2 spelers aan de hand van de tabel gekocht, leken allebei hoog redelijk te hebben. Uiteindelijk hadden ze niet meer dan laag redelijk en hoog goed passen (nu dus uitstekend/uitstekend
)
Ohja had trouwens een TU vandaag die ik nog nooit eerder heb gehad hehe ik kreeg +4 scoren op allemaal spelers die niet in de spits hebben gestaan hahaha
Verwijderd
ik heb nooit gezegd dat ie in 1x ging poppen. wel dat ie hoog goed was en dat is ook zo...Joss schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:26:
[...]
Jammer dat je toch in het verkooppraatje van H31N bent gestonken dan, denk dat het nog wel eens 2 trainingen kan duren...
ach ik ben vorig seizoen ook een keertje nat gegaan. dacht dat een trainee in 1x popte duurde het 5 trainingen...
nouja het blijft altijd een gokje...
Verwijderd
puik plan©Damien2004 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:35:
Ohja had trouwens een TU vandaag die ik nog nooit eerder heb gehad hehe ik kreeg +4 scoren op allemaal spelers die niet in de spits hebben gestaan hahaha
Ik heb hetzelfde probleem. Ben toch maar door gaan trainen, 2 reusachtigen die nog naar buitenaards gaan, want een reusachtig spits op dit moment verkopen is gewoon zonde. 2.5 tot max 3 miljoen. Niet dat je meer krijgt voor buitenaards spitsen, maar ik hoop dat de markt een beetje aantrekt en het is natuurlijk ook wel prettig voor mijn CA ratings. B-spelers kunnen het hier ook nog niet opvangen, lastig lastig. Zit dus een beetje op dezelfde manier te denken als jij, misschien wel passen trainen... Moeilijk moeilijk...Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:08:
Ik zit hier een beetje in een dilemma....
Verwijderd
Wat een gedoe, ik ben nu al lang blij dat een van mij spelers met scoren van redelijk naar goed gaat. Gaat het scoren nog beter in de 9e.
Zou je denken dat het met mijn plan te maken heeft hehehe
Inderdaad. Ik zit op mijn werk toch heel de dag achter de pc en hattrick en mijn laatste got-posts zitten gewoon in mijn bookmarks 
Eindelijk weer eens een skillstijging
TSI: 5790 (+7070/-1280)
Form: 2 (+3/-1)
Experience: 1 (+1/-)
Playmaking: 1 (+1/-)
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 19-05-2006 19:39 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
HIer hetzelfde gewoon even tussendoor bijlezen en spammen als je iets (on)zinnigs te melden hebt.
Verwijderd
Ik hoop dat je een sympatieke werkgever hebt dan, mensen zijn voor minder ontslagen.Marzman schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:56:
Inderdaad. Ik zit op mijn werk toch heel de dag achter de pc en hattrick en mijn laatste got-posts zitten gewoon in mijn bookmarks
Dat lijkt zo, als je om minder ontslagen wordt dan weet je gewoon de echte oorzaak niet (werkgever mag je niet, werkgever moet van je af om externe redenen, je doet je werk niet goed enz.).Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:41:
[...]
Ik hoop dat je een sympatieke werkgever hebt dan, mensen zijn voor minder ontslagen.
/▌
Verwijderd
Zat net even op de transferlijst te kijken wat een reusachtige (!!) spits ongeveer deed en kwam dit tegen....
Hier word ik nou dus een beetje kriegel van:
15-05-2006 Im watching Poke Clowns United 2 800 000 € 57 830
30-05-2005 Furano green soliders 2 708 000 € 4 670
Wat moet ik daar nou mee
Hier word ik nou dus een beetje kriegel van:
15-05-2006 Im watching Poke Clowns United 2 800 000 € 57 830
30-05-2005 Furano green soliders 2 708 000 € 4 670
Wat moet ik daar nou mee
Fijn geld ingeleverd in een jaar tijd dan. Keek net ook ff, er staat er één voor vanmiddag op slechts 1,5. Die prijzen zijn echt om te janken. Nog even en we moeten andere manieren bedenken om geld te gaan verdienen.
Verwijderd
Wellicht is het beter voor een verdediger trainer om 4-4-2 te gaan spelen in de competitie en 5-3-2/5-4-1 in de beker. Stel je investeert 500 K in een trainee en je verkoopt em op wereldklasse voor 2 mln (blijft zo'n 1.8 mln over). Heb je zo'n 1.3 mln winst maar wel over een aantal seizoenen. Die ene trainee is wel te verwaarlozen zeker als je door 4-4-2 eerder gaat promoveren.Pewwy schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 07:55:
Fijn geld ingeleverd in een jaar tijd dan. Keek net ook ff, er staat er één voor vanmiddag op slechts 1,5. Die prijzen zijn echt om te janken. Nog even en we moeten andere manieren bedenken om geld te gaan verdienen.
Verwijderd
Okeej ik volg je idee wel maar je berekening snap ik niet...Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:22:
[...]
Wellicht is het beter voor een verdediger trainer om 4-4-2 te gaan spelen in de competitie en 5-3-2/5-4-1 in de beker. Stel je investeert 500 K in een trainee en je verkoopt em op wereldklasse voor 2 mln (blijft zo'n 1.8 mln over). Heb je zo'n 1.3 mln winst maar wel over een aantal seizoenen. Die ene trainee is wel te verwaarlozen zeker als je door 4-4-2 eerder gaat promoveren.
Als 500K uitgeeft aan die trainee en je verkoopt hem tijdje later voor 2 mln is het verschil toch gewoon 1.5 mln.
Stel je hebt nu 10 trainees is dus 15 mln winst. 1 trainee minder is 15-1.5 is 13.5 mln.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 12:33 ]
Verwijderd
Bij die 2 mln gaat nog zo'n 200 000 aan transferkosten af. Dus dan kom je op 1.8 mln minus de investering van zo'n 500 000 = 1.3 mln winst.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:31:
[...]
Okeej ik volg je idee wel maar je berekening snap ik niet...
Als 500K uitgeeft aan die trainee en je verkoopt hem tijdje later voor 2 mln is het verschil toch gewoon 1.5 mln.
Stel je hebt nu 10 trainees is dus 15 mln winst. 1 trainee minder is 15-1.5 is 13.5 mln.
Hehehe daar heb ik er nu ook twee vanPewwy schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:32:
Hij past er wel in op het moment. Ik had niet echt verwacht dat hij zou stijgen. Vorig seizoen heb ik 2 spelers aan de hand van de tabel gekocht, leken allebei hoog redelijk te hebben. Uiteindelijk hadden ze niet meer dan laag redelijk en hoog goed passen (nu dus uitstekend/uitstekend)
@H3!N: Ga je nou zowaar op een tip van mij door? Had je in je guestbook geschreven dat je beter een keeper kon kopen dan een verdediger.
[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 20-05-2006 14:36 ]
Verwijderd
het was inderdaad niet zo'n gek idee. verder valt er nu bij mij even weinig te verbeteren. mids(hoewel uit vorm), spitsen en wingers zijn in orde nu en mijn 2 defs ook. een iets mindere ouwe def speelt nu om exp op te doen. zodra ie naar goed exp popt gaat ie aan de kant: volgend jaar coach. Dan krijg ik weer ruimte voor een extra plek in de defense. Tegen die tijd heb ik wel weer spelers te koop.
Mijn oude keeper staat te koop. Wellicht wilt iemand een bod uitbrengen?
21 jr formidabel keepen 999k
Ga ik kijken of er voor 2m briljante keepers te koop zijn. anders uitmuntend met ervaring ofzo...
Ga ik kijken of er voor 2m briljante keepers te koop zijn. anders uitmuntend met ervaring ofzo...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 16:10 ]
Nu kan dat wel ja, vroeger had je dan meer dan 500k in de min gestaan bij de update en kon je maar 5x inloggen (dat zou wel een ramp zijn voor jou denkVerwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:09:
het was inderdaad niet zo'n gek idee. verder valt er nu bij mij even weinig te verbeteren. mids(hoewel uit vorm), spitsen en wingers zijn in orde nu en mijn 2 defs ook. een iets mindere ouwe def speelt nu om exp op te doen. zodra ie naar goed exp popt gaat ie aan de kant: volgend jaar coach. Dan krijg ik weer ruimte voor een extra plek in de defense. Tegen die tijd heb ik wel weer spelers te koop.
Nu is het zo dat je gewoon heel de week kan inloggen, maar zondag weer max -200k moet staan toch?
Verwijderd
Pardon, wat versta je precies onder transferkosten?Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:00:
[...]
Bij die 2 mln gaat nog zo'n 200 000 aan transferkosten af. Dus dan kom je op 1.8 mln minus de investering van zo'n 500 000 = 1.3 mln winst.
Jij speelde toch al een tijdje hattrick? Ik neem aan dat het je opgevallen is dat je niet precies het bedrag waarvoor jouw spelers weggaan op je rekening krijgt.. Dat zijn dus de kosten. (Vergoeding spelersmakelaar en Vorige-clubgeld, zie regels)Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:35:
[...]
Pardon, wat versta je precies onder transferkosten?
Verwijderd
OOOOW die kostenCoca-Cola schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:39:
[...]
Jij speelde toch al een tijdje hattrick? Ik neem aan dat het je opgevallen is dat je niet precies het bedrag waarvoor jouw spelers weggaan op je rekening krijgt.. Dat zijn dus de kosten. (Vergoeding spelersmakelaar en Vorige-clubgeld, zie regels)

Eindelijk weer eens een jeugdpull met goed als hoofdstat, alleen jammer dat hij niet wat jonger is. Hij brengt niet zo veel op helaas, maar misschien dat ik hem wel zelf doortrain (op halve trainingsplaats in friendly ofzo).
George Casterman (116327441) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 740 €/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
George Casterman (116327441) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 710
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 21-05-2006 02:41 ]
/▌
Sandyman538 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:25:
[...]
Ik vind het geen slimme actie. Ik zou 2x nadenken voordat je bied op zo'n speler. Ik bedoel die gast heeft alleen uitmuntend positiespel en jij bied meer dan 1.7 miljoen. Verder nergens om, maar daar ga ik dus echt niet overheen bieden met het risico dat ik straks een brakke middenvelder heb die toevallig international is...
3 500 000 € is uiteindelijk de prijs geworden sinds mijn bod van 1.7 mil.
Wat een kennis binnen de federatie
Wat wil je daarmee zeggen? Dat wij geen verstand van het spelletje hebben of dat 1 of andere idioot zo gek is om 3.5 miljoen te betalen voor een speler met uitmuntend als hoogste stat? Nou ja, boeiend. Hier ging het ook niet om. Het enige wat ik zei is dat ik het dom vond om op een speler te bieden die je eigenlijk niet wilt hebben en dat je je geld eigenlijk op een andere manier wilde gebruiken. Dat zo'n speler uiteindelijk voor 3.5 miljoen weggaat doet er eigenlijk niet toe. Dat was niet de reden dat ik het een onverstandige actie van je vond.Royz schreef op zondag 21 mei 2006 @ 04:03:
[...]
[...]
3 500 000 € is uiteindelijk de prijs geworden sinds mijn bod van 1.7 mil.
Wat een kennis binnen de federatie.
Ik sluit me volledig bij Sandy aan 
3,5 miljoen is een belachelijk bedrag voor zo'n speler.
Tsja en zo worden er regelmatig belachelijk hoge en lage bedragen geboden voor spelers. Snap er af en toe ook niets van. Mijn bovennatuurlijke spits met matig passen was twee seizoenen geleden ook richting de 4mill. nu 2.6!Pewwy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 10:45:
@Sandy: Roy dacht dat je het bedrag onverstandig vond en niet zozeer het vroege bieden, nu is iets duidelijker dat je vooral het vroege bieden onverstandig vond.
Mijn pull was 20jr goed keepen, kan weer een ton opleveren!
Verwijderd
Maken we een rijtje?Pewwy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 10:45:

Verwijderd
Over belachelijke bedragen gesproken...-CKY2K- schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:00:
[...]
Tsja en zo worden er regelmatig belachelijk hoge en lage bedragen geboden voor spelers. Snap er af en toe ook niets van. Mijn bovennatuurlijke spits met matig passen was twee seizoenen geleden ook richting de 4mill. nu 2.6!
Mijn jeugdpull:
Thieu Priem (116421370)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 540 €/week
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik ging voor de grap even kijken naar zijn transfervergelijkingen...
20-05-2006
TSI: 60
Prijs: 343 000 €
Leeftijd: 17
Vorm: redelijk

Verwijderd
Rinze Vermeegen (116440062)
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 800
Wage: 600 €/week
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: passable Defending: inadequate
Scoring: disastrous Set Pieces: wretched
Jammer dat hij 19 is anders had ik er wel 50k voor kunnen krijgen. Nu verwacht ik hoogstens 15k ofzo.
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 800
Wage: 600 €/week
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: passable Defending: inadequate
Scoring: disastrous Set Pieces: wretched
Jammer dat hij 19 is anders had ik er wel 50k voor kunnen krijgen. Nu verwacht ik hoogstens 15k ofzo.
Verwijderd
Waarschijnlijk gekocht door een cheater met 2 teams, zie je best vaak in lage divisies.Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:05:
[...]
Over belachelijke bedragen gesproken...
Mijn jeugdpull:
Thieu Priem (116421370)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 540 €/week
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik ging voor de grap even kijken naar zijn transfervergelijkingen...
20-05-2006
TSI: 60
Prijs: 343 000 €
Leeftijd: 17
Vorm: redelijk
![]()
![]()
Verwijderd
joss wil je wel de goeie post quoten, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk geheel....Joss schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:25:
[...]
Nu kan dat wel ja, vroeger had je dan meer dan 500k in de min gestaan bij de update en kon je maar 5x inloggen (dat zou wel een ramp zijn voor jou denk)
Nu is het zo dat je gewoon heel de week kan inloggen, maar zondag weer max -200k moet staan toch?
dank u
YP was bagger
vanavond tegen een goed team wat gek genoeg 8e staat. kandidaat voor de titel, nouja nu niet meer dus
Verwijderd
Dat zal het dan wel zijn ja, Was in elk geval geen clown, al ff gecheckedVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:02:
[...]
Waarschijnlijk gekocht door een cheater met 2 teams, zie je best vaak in lage divisies.
ik speel nu zo'n jaartje hattrick en het gaat me tot nu toe redelijk goed af.
Maar het viel me eigenlijk op dat ik altijd als tactiek "normaal" gebruik.
Ik speel zelf altijd 3-5-2 en dat bevalt me prima.
Wat zijn nou de voordelen van een andere tactiek, ik kan daar neit echt veel goede info over vinden
Ik speel nu eigenlijk in een te hoge klasse, vorig jaar 2e geworden in XI, en nu zit ik ineens in VIII.
Mijn doel dit jaar is geen degradatie, is het dan slim om het op een counter tactiek te gooien ?
Wat zijn nou de voordelen van een andere tactiek, ik kan daar neit echt veel goede info over vinden
Ik speel nu eigenlijk in een te hoge klasse, vorig jaar 2e geworden in XI, en nu zit ik ineens in VIII.
Mijn doel dit jaar is geen degradatie, is het dan slim om het op een counter tactiek te gooien ?
[ Voor 34% gewijzigd door JeanJeremy op 21-05-2006 14:33 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Je gaat naar hattrick, links in het scherm klik je op 'help' dan klik je op 'regels' en dan klik je op puntje 11 'tactieken'. Toch nog wel wat goede info over te vinden dus...JeanJeremy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:30:
In VIII zou je toch nog wel voor het kampioenschap moeten gaanJeanJeremy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:30:
ik speel nu zo'n jaartje hattrick en het gaat me tot nu toe redelijk goed af.
Counter spelen doen volgens mij alleen verdedigentrainers (ivm opstelling), ik weet niet wat je traint? Waarschijnlijk geen verdedigen aangezien je 3-5-2 speelt
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 21-05-2006 15:12 ]
/▌
Ik quotte de goede post, geen dankVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:12:
[...]
joss wil je wel de goeie post quoten, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk geheel....
dank u
YP was bagger
vanavond tegen een goed team wat gek genoeg 8e staat. kandidaat voor de titel, nouja nu niet meer dus
Ik heb weer een goede YP, maar weer een bagger leeftijd:
Levi de Graaf (116431864)
Total Skill Index (TSI): 1 290
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Je vraagt op zaterdag wie er 1.000.000 alvast wil bieden op je keeper. En wat gebeurd er een dag later?Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 15:58:
in dat geval snap ik je post niet... leg hem eens uit?
-500k staan?
/▌
Dit topic is gesloten.