Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

7-2 verloren
hatstats: 189 - 172*

*maar 10 spelers meegenomen, want na 41 minuten al rood voor mijn nieuwe middenvelder.
Libanese NT ging wat beter, slechts 1-0 verlies tegen Paraguay, omdat die sukkel 2-5-2 speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog verliezen O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren weer gewonnen na een dramatische week. 1-3 tegen het team waarvan ik verwachtte dat ze kampioen zouden worden.

@ Hein: Slechts 199.000 :) Stel je hem op woensdag?

[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 15-05-2006 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
lameeuw schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:58:
[...]

heb je zeker gelijk in, ergens hoop ik ook dat mijn mid niet verkocht wordt :p Mijn 3e keeper (redelijk keepen, 20 jaar en zou bij training binnen 3 a 4 weken moeten kunnen poppen naar goed) is niet weggegaan voor 35 k, nu maar zien oftie voor 20k weggaat ;) Ik ga na deze week naar 220k onder NAP en das me wat teveel. De mid die ik in de verkoop heb gezet kost teveel denk ik:
Wat moet jij in godsnaam met 3 keepers? die gasten kosten je alleen al minimaal 2k aan loon per week. Het lijkt me in jouw competitie niet eens nodig om 1 reserve keep te hebben...
Loeiz Clerc (78283049)
19 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 2 320
Loon: 1 032 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

voor 200k vrees ik dat ik hem niet kwijt raak, hij staat bijna halfweg formidabelbaar...

intussen sta ik met 0-7 voor terwijl ik voor het eerst normaal speel dit seizoen..... wordt SAAI !!!!!
Hoe lang duurt het voordat deze popt? nog 3-4 weken? Dan ga je 'm toch niet nu al verkopen... dat betekent dat je 'm de afgelopen weken gratis en voor niks hebt lopen trainen... Probeer eerst eens een beetje je seizoen te plannen, dan heb je dit soort 'nood' maatregelen niet nodig.

Ik ben overigens al 2 weken op zoek naar een leuke vleugelspel trainee, maar zelfs voor 2 miljoen valt er weining echt leuks te halen (ik wil eigenlijk min formidable pm, redelijk vleugel, redelijk passen. Maar dat soort gasten van 19 jaar kosten dus al 1.5 miljoen, en dat zijn ze volgens mij dus niet waard)

[ Voor 10% gewijzigd door Coca-Cola op 15-05-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Zelf volgens verwachting verloren. 1-4
Maar wat ik nog veel vreemder vond was een andere wedstrijd in mijn comp:

fc Raymon (43,5 sterren) 4-3-3
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: solid

Midfield: weak (very low)
Right Defence: passable (high)
Central Defence: excellent (very high)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: wretched (high)

FC Vosko (29,5 sterren) 3-5-2 met allebei z'n wingers towards middle
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)

Midfield: weak (low)
Right Defence: weak (low)
Central Defence: poor (low)
Left Defence: poor (low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: weak (high)
Left Attack: wretched (very high)

FC Vosko won deze wedstrijd met 1-0... Hij was beter op 2 linies, maar echt minimaal. Het krachtsverschil in de verdediging was dan wel weer gigantisch voor FC Raymon. En dan het sterrenverschil... en toch wist Vosko met 51% balbezit de wedstrijd te beëindigen.

Volgende week mag ik tegen em, met mijn stats van deze keer vrees ik met grote vrezen voor eenzelfde debacle, hoewel mijn attack stats en m'n midfield iets hoger zijn dan die van Raymon :)

HMS Arossel (44 sterren) 5-3-2
Team Attitude: Normal
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: formidable

Midfield: weak (low)
Right Defence: passable (low)
Central Defence: excellent (low)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: weak (low)
Left Attack: inadequate (high)

Iemand hints en tips om de kans op een nederlaag te minimaliseren?

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo een eenvoudige 2-0 overwinning en zo dus nog gelijk in punten met de nummer 1 (voor zolang het duurt natuurlijk, ik maak me geen illusies ;) ).
Mijn zwaar tegenvallende uitmuntend spits voor 1mill verkocht gisteren, dus nu 2,5mill in kas voor een nieuwe spits. Ik heb een wereldklasse spits met magisch spelhervatten op het oog, zou dat te doen zijn voor 2,5mill denken jullie? Voor goddelijk spelhervatten wordt gemiddeld zo'n 500k gerekend toch?
Anders ga ik shoppen voor een bovennatuurlijke met koppen denk ik, moet ook net lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 15 mei 2006 @ 07:16:
Gisteren weer gewonnen na een dramatische week. 1-3 tegen het team waarvan ik verwachtte dat ze kampioen zouden worden.

@ Hein: Slechts 199.000 :) Stel je hem op woensdag?
wil je hem kopen dan? ik kan hem wel opstellen ja, ik ga toch hard verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:39:
[...]

Sowieso opstellen dan, levert altijd meer geld op. Misschien dat je er van een skilltrader dan toch die 500k voor krijgt... (lijkt mij aan de hoge kant, maar ik ben dan ook een vleugelspel trainer tegenwoordig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:39:
[...]

Als hij betaalbaar is koop ik hem. Hem nog een miljoen staan. Kijken hoeveel hij oplevert met uitstekend def :) Alleen hoop ik dat hij niet op hoog redelijk positiespel of scoren zit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 15-05-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan je zien aan zijn loon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zie er weinig aan ;) Ben niet zo verslaafd dat ik helemaal into loon ben...

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 15-05-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Coca-Cola schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:56:
[...]

Wat moet jij in godsnaam met 3 keepers? die gasten kosten je alleen al minimaal 2k aan loon per week. Het lijkt me in jouw competitie niet eens nodig om 1 reserve keep te hebben...
Als je keeper er voor 4 weken wordt afgeschopt en daarna je reserve keeper voor een week... dan zit je al snel aan 3 keepers..... Dus een reserve vind ik eigenlijk wel prettig. Inmiddels is alles al weer een paar weken fit, maar verkopen ?? ho maar, die klojo tieft maar niet op :p
[...]

Hoe lang duurt het voordat deze popt? nog 3-4 weken? Dan ga je 'm toch niet nu al verkopen... dat betekent dat je 'm de afgelopen weken gratis en voor niks hebt lopen trainen... Probeer eerst eens een beetje je seizoen te plannen, dan heb je dit soort 'nood' maatregelen niet nodig.
Zal inderdaad nog een week of 3 a 4 duren. Ik probeer wel mijn seizoen te plannen, maar als je van de eerste 4 weken al 3 keer uit speelt in de compo heb je dus al bijna geen inkomsten, tel daarbij op een zeer tegenvallende opkomst in je eerste thuiswedstrijd plus een keeper aankopen..... dan ben je dus al snel de bok.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch gewoon een matig keeper kopen voor 1k daar red je het ook wel mee in jouw divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Aangezien ik afgelopen 10 dagen op vakantie ben geweest en zodoende geen friendly hebben kunnen regelen voor komende woensdag, ben ik met spoed op zoek naar een tegenstander ;)
Heb je interesse daagt me dan uit of meldt het hier. Alvast bedankt :7
A2 United (502481)

EDIT
Friendly geregeld :*)

[ Voor 6% gewijzigd door lochtejans op 15-05-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
H2opoloër schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:45:
je kan toch gewoon een matig keeper kopen voor 1k daar red je het ook wel mee in jouw divisie
Idd. Ik heb tot nu toe nog nooit een reserve keeper gehad. Ik pullde vlak voor de wedstrijd gewoon een keeper en dat was dan mijn reserve ;). Ik heb nu al 5 weken dezelfde 'reserve' keeper, maar dat is omdat ik de eerste weken veldspelers wilde pullen. Na woensdag ontsla ik 'm en dan pull ik gewoon weer nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er natuurlijk ook gewoon een pullen voor 2k en wie weet levert het nog wat op ook O-)

Edit: Moet toch wat sneller leren typen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:47:
[...]

Idd. Ik heb tot nu toe nog nooit een reserve keeper gehad. Ik pullde vlak voor de wedstrijd gewoon een keeper en dat was dan mijn reserve ;). Ik heb nu al 5 weken dezelfde 'reserve' keeper, maar dat is omdat ik de eerste weken veldspelers wilde pullen. Na woensdag ontsla ik 'm en dan pull ik gewoon weer nieuwe.
ik heb nog gewoon een matig yp rond lopen, vind het wel best zo het is mischien wel groot verschil tov briljant maar je bespaart wel loon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yp toch nog verkocht voor 945 K, nadat ie vorige week er niet voor 990 K uitging. Dus de schade blijft beperkt ;). Klein nadeel is wel dat ie door een redelijk coach + in de verdediging wordt getraind, maar je kan natuurlijk ook niet alles hebben...

@ Pewwy, weet je zeker dat er nog over je heen wordt geboden ? Die YP, van Hein is volgens psycoTSI (of zoiets..) op de helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:08:

@ Pewwy, weet je zeker dat er nog over je heen wordt geboden ? Die YP, van Hein is volgens psycoTSI (of zoiets..) op de helft...
Heb eens door zijn website gegooid en dan komt hij ook niet verder dan 60% (3-4 trainingen te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Pewwy, je bent toch lid van de NLVF? Dan gooi je die speler van H3!N toch door de database? Weet je gelijk hoe hoog hij ongeveer zit, anders in het hoog/laag topic posten, heb je zo antwoord, hij lijkt mij ook niet heel hoog namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:08:
Over 4 weken doet hij op uitstekend zeker meer dan 2 ton, dus druk maak ik me daar niet om ;)

Had hem al door de NLVF database gehaald ook ;) Afhankelijk van de hoogte van zijn pm/scoren is hij hoog of niet. Neemt niet weg dat ik een plekje vrij heb en geen zin heb in een trainee die lang blijft :)

[ Voor 53% gewijzigd door Pewwy op 15-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Één hit op de pull van Heintje:
TSI: 2180 (bij uitstekend verdedigen)
Maar veel te weinig om een conclusie uit te kunnen trekken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

H2opoloër schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:45:
Mjah, zo had ik er nog niet over nagedacht :p Heb er nu dus 3 die totaal 8,4k per week kosten (nooit bij stilgestaan eigenlijk). Heb er nu 1 laag redelijk, 1 hoog redelijk en 1 hoog goed.... die 2 redelijken staan inmiddels op de TL.
Coca-Cola schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:47:
[...]

Mjah, maar ik investeer niet in mijn jeugdopleiding, ben ik mee gestopt wegens de financiën. En een rampzalig of waardeloos... daar koop ik niks voor, kan ik net zo goed geen keeper neerzetten :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:24:
Één hit op de pull van Heintje:
TSI: 2180 (bij uitstekend verdedigen)
Maar veel te weinig om een conclusie uit te kunnen trekken natuurlijk
Klopt, maar ik ben een gokker ;) En daarbij wordt de database alleen maar beter gevuld zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Coca-Cola schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:53:
[...]

Sowieso opstellen dan, levert altijd meer geld op. Misschien dat je er van een skilltrader dan toch die 500k voor krijgt... (lijkt mij aan de hoge kant, maar ik ben dan ook een vleugelspel trainer tegenwoordig ;))
En hoe bevalt vleugelspel je? Er zijn tegenwoordig weinig mensen die ervoor kiezen maar jij gelukkig nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Wceend schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:13:
[...]

En hoe bevalt vleugelspel je? Er zijn tegenwoordig weinig mensen die ervoor kiezen maar jij gelukkig nog wel.
Ik train ook vleugelspel, ideaal voor beginners. Lage inkoopprijs en snelle winsten. Aan het einde van het seizoen verwacht ik 3 spelers voor ruim een miljoen per stuk te verkopen en dan ben ik in 1 klap geen beginner meer :). Aardig wat geld verdient ook met spelers te trainen van uitstekend naar formidabel en in de clownhandel, dus een echte beginner ben ik al niet meer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje nazi's... beetje mijn YP gaan bashen... ik spuug op jullie! :)

maar die 'lijstjes' van jullie zijn zinloos. je weet niet hoe hoog ie in zijn redelijk pm en scoren zit. het enige wat je kan zien is dat ie behoorlijk hoog loon heeft en dat wordt altijd gekoppeld aan zijn hoogste mainskill voor zover ik weet.

nouja we zien wel. feit dat ie gratis een weekje traint levert zowieso wel wat op uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51
Ik heb net een goede keeper gekocht, terwijl ik in de 8e divisie zit. Is dit eigenlijk geen overkill (met name het salaris dan). Ik ben een nobele counteraar en vraag me af ofje dan ook met redelijk toe kan (matig niet, want mjin vorige @#@#$@#-keeper heeft al 4 punten verspeeld dit seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51
:( dubbelpost :'(, excuses

[ Voor 92% gewijzigd door pascoa341 op 16-05-2006 09:49 . Reden: dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascoa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:44:
Ik heb net een goede keeper gekocht, terwijl ik in de 8e divisie zit. Is dit eigenlijk geen overkill (met name het salaris dan). Ik ben een nobele counteraar en vraag me af ofje dan ook met redelijk toe kan (matig niet, want mjin vorige @#@#$@#-keeper heeft al 4 punten verspeeld dit seizoen).
nouja als counteraar wil je je defense linie zo hoog mogelijk hebben en hoe beter de keeper hoe beter de defense...

het scheelt niet zoveel in loon hoor. misschien 2-3k extra per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Iemand nog een friendly?

Daag me uit 148839

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

pascoa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:44:
Ik heb toevallig gisteren ook een goede keeper gekocht. Mijn eerste (redelijk) keeper was geblesseerd geraakt en ik vond een matig keeper ook een beetje te laag voor de 8e divisie. Afgelopen weekend beet ik me bijna stuk op een veel mindere tegenstander die wel een goede keeper had, dus het leek me wel verstandig om er ook één aan te schaffen. Als je het kan betalen ... waarom niet? Ik promoveer waarschijnlijk volgend seizoen naar de VII, dus dan zal het toch wel nodig zijn, wil ik me daar kunnen handhaven. Kan me niet voorstellen dat ik dan in net zo'n zwakke groep kom als ik nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:26:
Iemand nog een friendly?

Daag me uit 148839
nee ik zit nog in de beker, probeer het over 3 weken nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:41:
[...]

nee ik zit nog in de beker, probeer het over 3 weken nog eens ;)
En dan de Hattrick Masters nog. Druk, druk, druk ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :P inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ik heb sinds een paar weekjes een club, maar begin best wel lol te krijgen hier in.
In het begin een beetje aftasten en ontdekken heeft mij wel wat puntjes gekost, namelijk 2x gelijk. Maar er zit wel progressie in :P. Afgelopen weekeinde gewonnen. Eerst maar eens wat trainingsarbeid verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
mlevd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:44:
Ik heb sinds een paar weekjes een club, maar begin best wel lol te krijgen hier in.
In het begin een beetje aftasten en ontdekken heeft mij wel wat puntjes gekost, namelijk 2x gelijk. Maar er zit wel progressie in :P. Afgelopen weekeinde gewonnen. Eerst maar eens wat trainingsarbeid verrichten.
Logo's van echte teams zijn verboden hierro, zeker als het om die 020 club gaat uit Noord Holland :p

Yust joking maar het vervuild wel :p

Zo mensen mijn Plan © loopt lekker :) 1 punt tot nu toe en regelrecht richting degradatie :) Al met al was dat wel te verwachten en had ik ook voor iets anders kunnen kiezen maar dat heb ik niet gedaan :) Waarschijnlijk kan ik er nog net inblijven hangen maar of dat nu echt handig is weet ik niet want de verwachting is dat ik het de komende 4 seizoenen wel zo lastig gaat krijgen dus degraderen en dan een paar keer 2de worden lijkt mij verstandiger denk ik.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel goed damien. zo ben je het voorbeeld voor alle nieuwelingen hier: zo moet het dus NIET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Damien2004 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:54:
[...]

Logo's van echte teams zijn verboden hierro, zeker als het om die 020 club gaat uit Noord Holland :p

Yust joking maar het vervuild wel :p
hehehe

wist niet eens dat die er nog stond, heb namelijk icons al een jaar of zo uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuwe seizoen is nu al aardig op weg en ik doe het aardig goed met 7 uit 9.

Ik heb alleen één f***ing probleem:

Mijn spelers hebben moeite met kansen afmaken. In de wedstrijd van zondag negen! kansen gehad en maar twee verzilverd :( .

Vorige week ging het iets beter. van de twaalf of dertien er 'maar' zes ingeknikkerd.
Weet iemand wat je daar aan kan doen, behalve betere spitsen kopen? Want zowat m'n hele team komt aan bod met het verprutsen van kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:19:Weet iemand wat je daar aan kan doen
Helemaal niks en blij zijn dat je kansen krijgt/je een leuk matchreport hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn opa weer op de post gedaan. Ik had 2 weken geleden een 36 jarige briljante pm-er met uitmuntend ervaring gekocht om mijn grootste concurrent voor promotie een nederlaag toe te brengen. Dat is gelukt. Vandaag heb ik hem met een verlies van 130K plus 2 weken trainingsplek weer verpatst. Me happy en ik denk dat ik dat bij de terugwedstrijd weer ga doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:40:
[...]

Helemaal niks en blij zijn dat je kansen krijgt/je een leuk matchreport hebt :)
Oohhhh.... ok...

Match was inderdaad spannend. Kwam met 0-1 achter en maakt nog voor rust de 1-1. 70% bbz.
Tweede helft weer een hoop kansen verprutst. In de 87e minuut kwam toch uiteindelijk de winnende :)

Hopelijk laten mijn spelers me komende zondag wat minder lang in spanning. Dan moet ik uit tegen de mede koploper. Volgens de stats zou ik moeten winnen, maar ik vertrouw de ME tegenwoordig voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:58:
[...]

Oohhhh.... ok...

Match was inderdaad spannend. Kwam met 0-1 achter en maakt nog voor rust de 1-1. 70% bbz.
Tweede helft weer een hoop kansen verprutst. In de 87e minuut kwam toch uiteindelijk de winnende :)

Hopelijk laten mijn spelers me komende zondag wat minder lang in spanning. Dan moet ik uit tegen de mede koploper. Volgens de stats zou ik moeten winnen, maar ik vertrouw de ME tegenwoordig voor geen meter!
Nooit statistieken vertrouwen nee, trust me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:38:
heel goed damien. zo ben je het voorbeeld voor alle nieuwelingen hier: zo moet het dus NIET :)
Ach ik dacht laat ik nu Hein eens voor zijn met een rot opmerking voor nieuwe leden hehehe :p
Dus heb zelf maar de stoute schoenen aangetrokken :)

Nee hoor geintje over het logo, ben niet zo fanatiek ;) En Hein heeft het juist ik moet het goede voorbeeld geven dus heb niets gezegd :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
mlevd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:16:
[...]

hehehe

wist niet eens dat die er nog stond, heb namelijk icons al een jaar of zo uitgeschakeld.
:) was een geintje hoor ;)

Welkom bij de club in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:19:Mijn spelers hebben moeite met kansen afmaken. In de wedstrijd van zondag negen! kansen gehad en maar twee verzilverd :(
Tijd voor betere spitsen dan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Howly shit...
Volgensmij dondert de markt nu echt met HELE grote stappen in elkaar... ik verkocht 4 weken geleden een wonderbaarlijk verdediger voor 2.4mil, nu wilde ik over een tijdje mijn (dan) wereldklasse verdediger gaan verkopen en wat denk je?
Wonderbaarlijk verdedigers te koop voor: 1.7!! mil
Wereldklasse verdedigers te koop voor: 2.0 mil

Ik hoop maar dat middenvelders en spitsen net zo hard dalen, anders heb ikke een probleempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:
[...]

Tijd voor betere spitsen dan.
Tsja..... m'n spitsen zijn het probleem niet. Die scoren wel. Het zijn de overige spelers die voor sinterklaas spelen. Of m'n spelers vinden het leuk om pas in de laatste minuut de winnende te scoren.

Ik vind het trouwens wel wazig dat als je bv. een verdediger met scoren hebt, hij niets doet met scoren (of hebben ze dat recentelijk aangepast?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:13:
Howly shit...
Volgensmij dondert de markt nu echt met HELE grote stappen in elkaar... ik verkocht 4 weken geleden een wonderbaarlijk verdediger voor 2.4mil, nu wilde ik over een tijdje mijn (dan) wereldklasse verdediger gaan verkopen en wat denk je?

Ik hoop maar dat middenvelders en spitsen net zo hard dalen, anders heb ikke een probleempje
1.7 dan heb je geluk met een wonderbaarlijk def. Kijk maar bij mijn transfergeschiedenis, heb pas een wonderbaarlijk def verkocht voor 1.3mill (nooit meer voor 0 euro op de lijst dus :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.3? damn... snel zorgen dat ik geld heb :)

de mids blijven voorlopig lekker prijzig dus ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zakt vanzelf. Straks kan geen hond meer een mid kopen. Ik heb overigens zelf een wereldklasse def voor ongeveer 2,3 miljoen verkocht vorige week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een redelijk normale prijs imo... defs zijn gewoon goedkoper omdat je er meer kan trainen dus het aanbod ligt een stuk hoger = prijs daalt

ik vind het alleen zo raar dat de spitsenmarkt zo brak is...
je ziet nu teams in de VII met wonderbaarlijke spitsen. dat was 'in mijn tijd' nog niet hoor. mocht je in je handjes klappen met een formidabele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:06:
ik vind het alleen zo raar dat de spitsenmarkt zo brak is...
Inderdaad. Een vriend van mij heeft vorige week een reusachtige spits gekocht voor 2.4 miljoen 8)7

En ik moet nodig mijn opgetrainde trainee's kwijt, maar die gaan niet voor zo'n klein bedrag weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Doortrainen dus, doe ik met mijn defs ook, wilde mijn oude trainees wegdoen op wereldklasse, maar die gaan nu door tot bovennatuurlijk (zijn dan al wel 22 maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Joss schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:13:
Howly shit...

Ik heb onlangs een bovennatuurlijk scoren verkocht voor 2.7M, en een half seizoen geleden een spits met 2 niveaus minder (maar verder vergelijkbaar) voor precies hetzelfde bedrag...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:23:
[...]

1.7 dan heb je geluk met een wonderbaarlijk def. Kijk maar bij mijn transfergeschiedenis, heb pas een wonderbaarlijk def verkocht voor 1.3mill (nooit meer voor 0 euro op de lijst dus :( )
Idd.. Ik heb een wonderbaarlijke 3 weken geleden verkocht voor 1.8 miljoen. Maar wat nog veel erger is: een 19 jarige uitmuntend voor 850k!!! Zo'n zelfde speler heb ik 1.5 seizoen geleden (aan het einde van het seizoen dus) voor 1.6 miljoen verkocht.... Dat is dus 1 heel seizoen trainen voor helemaal noppes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De schade valt bij mij wel mee gelukkig aangezien ik goedkoop een trainee op de kop getikt heb en nu voor een spits aan het shoppen ben en die prijzen zijn helemaal dramatisch te noemen! Dus minder inkomsten maar ook minder uitgaven, geen probleem dus. Ga vanavond laat proberen een wonderbaarlijke spits met bovennatuurlijk sh te kopen voor niet teveel. Was vanavond in de race voor een wereldklasse met mythisch sh, maar die ging voor 2.7mill weg en dat had ik net niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SC Capelle presenteert zijn nieuwe spits:

Giardinelli Van Meir (47882807)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 32 050
Loon: 21 192 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Capelle
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak

Voor 2.6mill. Niet te duur en ook geen super koopje, maar ik ben er zeer blij mee! :)
Nu eens kijken wat mijn aanvalsratings zijn komende zondag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan, ik ben weer eens van de partij na een hele lange afwezigheid... Nog mensen die zich mij kunnen herinneren?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Uuuh, nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

yup, in een ver verleden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 17-05-2006 08:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
is inderdaad een tijdje gelden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja had al het extra's rond hett hattrick een beetje op een laag pitje staan

Edit: Mn handtekening was ook egt nog van toen ik nog in X.210 zat (4 seizoenen terug...)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
En je bent in 4 seizoenen van de X naar de VIII gegaan? Waar is het fout gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh in de VIII werd ik 2 keer geen kampioen... (4e en 6e) en denk dat ik het dit jaar weer niet ga redden aangezien ze plotseling een "er gaat er maar 1tje door in de VIII" regeling hebben ingevoerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi spitsje CKY daar doe ik het ook wel voor...

ik twijfel of mijn mid eruit gaat als ie popt. 21jr/bov.nat/redelijk passen. moet denk ik toch wel voor rond de 3.8-4m weggaan volgens de TL

nadeel is dat dan weer mijn mid in elkaar stort, maarja doortrainen op die niveau's is niet echt rendabel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:36:
mooi spitsje CKY daar doe ik het ook wel voor...

ik twijfel of mijn mid eruit gaat als ie popt. 21jr/bov.nat/redelijk passen. moet denk ik toch wel voor rond de 3.8-4m weggaan volgens de TL

nadeel is dat dan weer mijn mid in elkaar stort, maarja doortrainen op die niveau's is niet echt rendabel meer...
Dan koop je toch een nieuwe trainee die een beetje in de buurt komt, maar nog wel trainbaar is? Dan val je wat minder terug en verdien je toch nog aan je training. Of klopt er iets niet aan mijn redenering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dat deed ik vorig seizoen ook, maar dan zak je alsnog een stukje terug...
Na bovennatuurlijk worden de marges steeds kleiner en het loon steeds hoger. We zien het wel even tegen die tijd wat de prijzen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima n00b actie. Ik zit wat te mailen met een federatiegenoot over zijn YP en dat er al een mooi bedrag voor is geboden; namelijk 300K. Druk ik zelf op kopen. Oftewel ik ben bijna in het bezit van een 17jarige goed def, red passen. Prima trainee, behalve als je pm traint. |:( |:( |:(

Deadline is om 16.32 Richard Bottema (115671900) voor de mensen die interesse hebben

Pfff overboden :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
don't worry, wordt nog ruim overheen geboden :)
ik ben zelf ook opzoek naar een hoog-goed 17j talentje uit Nederland... zijn er niet zo veel :X en liever geen passen erbij ofzo, want dan benk al een miljoen kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:20:
ik ben zelf ook opzoek naar een hoog-goed 17j talentje uit Nederland... zijn er niet zo veel :X en liever geen passen erbij ofzo, want dan benk al een miljoen kwijt :9
zou kunnen heb namelijk nul wetenschap van de defense markt. Ik heb hier namelijk geleerd dat als je twee linies wint, je altijd wint. :Y) Vandaar dat ik de defense maar laat voor wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Ik ga er gewoon altijd van uit dat als ik rond de 85% balbezit heb, ik zoveel meer kansen krijg dan de tegenstander dat ik wel win. Ik heb dus nooit echt veel aandacht aan zowel mijn verdediging als mijn aanval besteed. Maar het helpt misschien ook mee, dat ik nog nooit een goede counterploeg ben tegengekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat helpt zeker, en ben je waarschijnlijk direct gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
[noobmode]wat is poppen, ik lees dat hier regelmatig maar heb er geen voorstelling bij[/noobmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Een speler popt als hij een niveau omhoog gaat in de skill die je traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we geen Hattrick woordenboek gaan ontwikkelen waar dit soort dingen in uitgelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:20:
dat komt mooi uit want laat ik die nou net te koop hebben staan! en geen passen! wel pm :)

kom maar met die zak geld joss... doe ik er een strik om en zet ik hem voor de deur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hee, die gast is voor mij :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pewwy, hoe aardig ik je ook vind, hij wordt voor diegene met de grootste zak geld :)
ik wil graag een nieuwe verdediger hebben namelijk. dus dan kom ik msch wel weer bij jou terecht :)

ik heb trouwens een trainee met hoog goed def. die train ik eerst op tot uitmuntend pm en die is dan nog 18 of net 19. wellicht ook wel leuk om dan te ruilen voor een goed pm/uitmuntend def trainee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
omdat ik 'm nog mee wilde laten spelen en het toch waarschijnlijk een skill-trade-positie wordt heb ik nog even vlak voor de orders deze binnen gesleept en dus geen NLer:

Marcel Doria (115673148)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Español, Colombia!

Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: flag USA
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Gezien zn loon (760 ex bonus, uitsteekbaar defs zijn meestal 800) zou hij 2 tot 3 trainingen van uitstekend af moeten zitten. Voor 312k gekocht en dan straks wellicht voor 700k verkopen :) doortrainen zit er niet in denk ik, dan wil ik hem de eerste week al hoog-goed hebben, vandaar dat t waarschijnlijk skilltrade-positie wordt :9

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 17-05-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:16:
Euh in de VIII werd ik 2 keer geen kampioen... (4e en 6e) en denk dat ik het dit jaar weer niet ga redden aangezien ze plotseling een "er gaat er maar 1tje door in de VIII" regeling hebben ingevoerd |:(
Dat komt toch gewoon omdat ze de VIII met 1024 poules hebben uitgebreid waardoor alleen nog maar de nummers 1 kunnen promoveren, omdat de VII uit 1024 poules bestaat. Uit die 1024 poules degraderen per poule 2 teams, dus 2048 vrije plekken. Precies genoeg voor alle 2048 poulewinnaars in de VIII...

Maar gast, komop, waarom niet promoveren uit de VIII. Train je niet optimaal ofzo? Anders lijkt het me praktisch onmogelijk. Na 5 seizoenen moet je toch wel wat bovennatuurlijk materiaal hebben rondlopen wat je kunt verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het gaat lekker in mijn bekerwedstrijd. Ik sta 1-0 voor (met 77 procent balbezit). Alleen had ik wel wat meer dan 36304 toeschouwers verwacht. Ik had mijn stadionupgrade er speciaal voor vervroegd ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:20:
omdat ik 'm nog mee wilde laten spelen en het toch waarschijnlijk een skill-trade-positie wordt heb ik nog even vlak voor de orders deze binnen gesleept en dus geen NLer:

Gezien zn loon (760 ex bonus, uitsteekbaar defs zijn meestal 800) zou hij 2 tot 3 trainingen van uitstekend af moeten zitten. Voor 312k gekocht en dan straks wellicht voor 700k verkopen :) doortrainen zit er niet in denk ik, dan wil ik hem de eerste week al hoog-goed hebben, vandaar dat t waarschijnlijk skilltrade-positie wordt :9
nou dan zit je met mijne helemaal goed want die heeft maar liefst 840k aan loon!

ja ik wil mijn trainee wijt ja! goed gezien.

[beker] slechts 0-1 achter met jammer genoeg een mislukte counter. ik heb zijn 7,5* mid er al weer lekker vanaf getrapt(die ook nog te koop stond) komt een brakke harie voor in de plaats dus het gaat prima...

die goddelijke aanval hou ik voorlopig nog in bedwang. gokken op een counter of een vrije trap

[edit]

bah 1-1 en nu weer 1-3 YP scoorde haha :) lekker beduut wel weer een speler bij het veld bij hem :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:12:
[...]

nou dan zit je met mijne helemaal goed want die heeft maar liefst 840k aan loon!

ja ik wil mijn trainee wijt ja! goed gezien.
Het rare is... ik heb gezocht naar multi-skilled spelers en die hebben vaak een hoger loon. (zo zag ik bijvoorbeeld een goed met redelijk passen en redelijk vleugelspel met een loon van 900) Bovendien vind ik 840k loon wel erg duur voor zo'n kutspeler :9

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 17-05-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:12:
[...]

[edit]

bah 1-1 en nu weer 1-3 YP scoorde haha :) lekker beduut wel weer een speler bij het veld bij hem :)
wat is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Tsja..... m'n spitsen zijn het probleem niet. Die scoren wel. Het zijn de overige spelers die voor sinterklaas spelen. Of m'n spelers vinden het leuk om pas in de laatste minuut de winnende te scoren.

Ik vind het trouwens wel wazig dat als je bv. een verdediger met scoren hebt, hij niets doet met scoren (of hebben ze dat recentelijk aangepast?)
Je spitsen (en vleugels) zijn het probleem wel. Als je betere spitsen hebt dan heb je betere aanvalsratings en hebben ook andere spelers meer kans om te scoren. Misschien kun je wat doen door je vleugelspelers en middenvelders aanvallend te zetten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wie doet er aan klaverjassen of daytraden? Heb even wat informatie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:56:
Wie doet er aan klaverjassen of daytraden? Heb even wat informatie nodig.
soms, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo prima weekje achter de rug qua knaken. van -200 naar 850k in de plus. voorlopig doe ik er niks mee. ik spaar eventjes door....

[edit]trouwerns leuke counterratings had ik :) alleen de taktiekvaardigheid zoog, maar dat is niet zo vreemd :) kunnen we msch weleens vaker doen als dat nodig is...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Joss: Leg me eens uit waarom je naar het loon van spelers kijkt om te kijken of ze hoog in hun skill zijn? Je zit bij de NLVF toch? Gebruik dan de overgangswaarden database, die is veel betrouwbaarder, loon is dat helemaal niet! Enne skilltraden is in principe 1 training en dan poppen toch? ;)

@H3!N: Ja leuk spitsje he? Op die manier wint mijn aanval het van elke verdediging in mijn compo en gaat mijn theorie van twee linies winnen = wedstrijd winnen weer beter op! (hoop ik, het blijft een theorie he?) ;)
Ik zou die mid er denk ik ook uitgooien, eventueel tot reusachtig doortrainen, is naar mijn id de laatste skill die nog niet enorme loon problemen geeft. Daarboven wordt de opbrengst van de speler lager als je hem verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 21 jarige bov.nat mids met redelijk passen doen nu ongeveer 4m. verkoop ik 1 spits van mij nu(1.7m ofzo) en haal dan een monster van een spits voor 3-3.5m. heb je nog geld voor een leuke def ook nog.

kijken wat de markt doet de komende weken. er zitten weer wat pops aan te komen. 19jr briljant pm met matig passen. die kan toch ook wel 2.5m opleveren volgens de tl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:45:
[...]

Dat komt toch gewoon omdat ze de VIII met 1024 poules hebben uitgebreid waardoor alleen nog maar de nummers 1 kunnen promoveren, omdat de VII uit 1024 poules bestaat. Uit die 1024 poules degraderen per poule 2 teams, dus 2048 vrije plekken. Precies genoeg voor alle 2048 poulewinnaars in de VIII...

Maar gast, komop, waarom niet promoveren uit de VIII. Train je niet optimaal ofzo? Anders lijkt het me praktisch onmogelijk. Na 5 seizoenen moet je toch wel wat bovennatuurlijk materiaal hebben rondlopen wat je kunt verkopen...
Bonvennatuurlijk materiaal? in de VIII?? Voel je je wel helemaal lekker? Man ik ben allang blij dat ik Uitstekend materiaal heb rondlopen, en het meeste is nog maar goed (train PM). Wat is in jouw ogen "optimaal trainen" in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 mogelijkheden. de een traint van goed naar formidabel een aantal seizoenen en verkoopt dus op lage niveaus. ikzelf heb mijn trainees meteen doorgetraint naar wonderbaarlijk/wereldklasse en dus de eerste seizoenen amper iets kunnen verkopen.

het is een keuze of gelijdelijk beter worden of in 1x heel veel beter worden. doordat ik in laffe compo's zat koos ik voor het laatste. als je in zwaardere zit heb je meer versterking nodig en verkoop dus eerder trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:43:
je hebt 2 mogelijkheden. de een traint van goed naar formidabel een aantal seizoenen en verkoopt dus op lage niveaus. ikzelf heb mijn trainees meteen doorgetraint naar wonderbaarlijk/wereldklasse en dus de eerste seizoenen amper iets kunnen verkopen.

het is een keuze of gelijdelijk beter worden of in 1x heel veel beter worden. doordat ik in laffe compo's zat koos ik voor het laatste. als je in zwaardere zit heb je meer versterking nodig en verkoop dus eerder trainees.
Als ik doortrain tot zover dan zitten mijn trainees al in de A.O.W man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:12:
@Joss: Leg me eens uit waarom je naar het loon van spelers kijkt om te kijken of ze hoog in hun skill zijn? Je zit bij de NLVF toch? Gebruik dan de overgangswaarden database, die is veel betrouwbaarder, loon is dat helemaal niet! Enne skilltraden is in principe 1 training en dan poppen toch? ;)
Omdat TSI veel verder uiteen loopt dan loon :) Als je die tabel gebruikt, zie je vaak dat er een "flux" in zit van zeker 300 TSI. Als je nou op de tranferlijst gaat zoeken naar 17j uitstekend zie je dat die "allemaal" 800/820 hebben. Heb je dus een speler met loon 780 dan weet je dattie bijna popt (behalve alstie een bijstat heeft die ook goed is :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een site waarmee je (bij voorkeur buitlandse) clubs kan uitdagen voor een friendly?

Of is er een andere manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:50:
Is er een site waarmee je (bij voorkeur buitlandse) clubs kan uitdagen voor een friendly?

Plaats een oproep op het NL forum bij de transferads en je wordt vanzelf uitgedaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:50:

Links onderin je scherm kan je een land selecteren (staat standaard op Nederland, Is zo'n schuifbalkje..) Dan selecteer je gewoon het gewenste land. Daarna druk je op zoeken en voer je een willekeurig competitienummer in. Daag wat in het ronte uit en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:03:
[...]

Je spitsen (en vleugels) zijn het probleem wel. Als je betere spitsen hebt dan heb je betere aanvalsratings en hebben ook andere spelers meer kans om te scoren. Misschien kun je wat doen door je vleugelspelers en middenvelders aanvallend te zetten.
Nou, dat wordt dan even doorsparen. M'n spitsen hebben goed/redelijk en m'n wingers goed en die staan normaal op aanvallend.

Uitstekende spitsen zijn nu nog even boven budget, maar als ik elke thuiswedstrijd een vol huis heb, dan met het over een paar weken wel haalbaar zijn :)
En ik kan binnenkort ook een formidabel PM-er op de TL zetten. Dan moet er genoeg op de bank staan om uit te breiden
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.