[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

pin0: staat uit
Dopdedouwer: oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39
DopdeDouwer schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:21:
zie net dit bericht op een ander forum:
[afbeelding]
OMG dit is oud nieuws, lees het topic maar na :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:21:
:?
Hosters mogen zelf bepalen wanneer patches worden geinstalleerd, maar dat moet wel snel gebeuren.

Wij houden zelf aan:

17:00 patch release
24:00 patch install op alle servers

Dat is voor ons de perfecte balans tussen de tijd geven om te downloaden en het snel updaten vanwege incompatibiliteit ( 8)7 ) tussen de verschillende versies.
Met 300 bf2 ranked servers kan je onmogelijk alle individueel instellen, vandaar dat wij bij BF2 of alles of niets updaten.
Misschien een domme vraag hoor....

Maar is dit local time? De vorige keer werd door i3d toch een tijd van een andere land aangehouden, zodat ineens iedereen van de server werd geknikkerd omdat deze (uit mijn hoofd) rond een uur of zes werd gepatcht?
Tweede vraag: hoe lang zal het patchen van de server gaan duren?

Alvast bedankt voor je reactie, want dan kan ik de HuTters hiermee informeren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

maxoss schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:48:
[...]

OMG dit is oud nieuws, lees het topic maar na :/
Het ging niet om het nieuwtje zelf, maar om de vraag die er eigenlijk aan vooraf ging. Om meer nutteloze replys te voorkomen even geedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Oemfoefoe schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:06:
[...]

Maar is dit local time? De vorige keer werd door i3d toch een tijd van een andere land aangehouden, zodat ineens iedereen van de server werd geknikkerd omdat deze (uit mijn hoofd) rond een uur of zes werd gepatcht?
klopt dit was volgens mij midden op de avond :?
[...]
duurt volgens mij enkele minuten of zit ik mis? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Alvast bedankt voor je reactie, want dan kan ik de HuTters hiermee informeren,
Patchen duurt normaal gesproken maximaal 5 minuten.
We houden gewoon 24:00 aan. Bij de vorige patch was alles driemaal kudt geregeld omdat die patch plots 24 uur eerder werd gereleased dankzij domme duitsers die hem in de EA downloader hadden gezet.Toen hebben we hem om 02:00 gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het is hier _geen_ HK :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 11-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Klagen kan via e-mail ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 12-05-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit mag maar ik heb net de US Intervention mod gespeeld en ik vind m echt heel goed gedaan. Zeker de moeite waard om te downloaden om eens een keer wat anders te doen dan puur en alleen BF2.

The US Intervention mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:15:
Ik weet niet of dit mag maar ik heb net de US Intervention mod gespeeld en ik vind m echt heel goed gedaan. Zeker de moeite waard om te downloaden om eens een keer wat anders te doen dan puur en alleen BF2.

The US Intervention mod
Net het Quicktime filmpje bekeken en ziet er goed uit. Ben nu de client aan het downen, lijkt me leuk om weer eens met een M240 (oftewel MAG) mitrailleur te knallen, ook al is het dan virtueel. Vroeger in dienst heel wat uurtjes mee rondgezeuld ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:15:

The US Intervention mod
Van welke site trek je hem naar binnen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik trek hem momenteel hier weg: http://files.filefront.co.../;5055325;;/fileinfo.html

Gaat alleen niet al te snel, als iemand een snellere weet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx :)

Idd echt snel gaat ie niet nee. 55kb/s |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Wordt die mod nog een beetje gespeeld want de mOds die uigebracht worden zijn meestal niet zo heel vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ja, maar zijn niet sneller, of je moet registreren waar ik geen zin in heb... En dan is het nog maar afwachten wat voor snelheid je krijgt ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Ik vindt het wel jammer dat mijn computer geregeld uit valt door een te overhitte X1900XTX. Als ik op Catalyst Control Center tijdens 100% fan en 100% load kijk is mijn GPU 98◦C wordt.

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Chrono Trigger schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:29:
Ik vindt het wel jammer dat mijn computer geregeld uit valt door een te overhitte X1900XTX. Als ik op Catalyst Control Center tijdens 100% fan en 100% load kijk is mijn GPU 98◦C wordt.
HEEL SNEL UITZETTEN
Overigens, voor Temp vraagjes niet in dit topic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:06:
Nieuwe community update:

Community Update - 5/09/06

Greetings Soldiers:

We at DICE and EA are aware of the concern surrounding the coming change to squad selection. We would like to take a moment to ease the feelings of tension related to this change.

Our goal is to refocus game play on team work, squad coordination and to also remove the spawning exploit used by some. In BF2 we introduced tools that would allow players to support one another as they battle for control points. To further enhance this aspect of game play squads were introduced to give players even more tools to coordinate their efforts and support each other.

Allowing squad mates to spawn on the squad leader was intended to provide an easy way for squads to stay together during chaotic battles. Unfortunately squad leaders have been used by some to launch team wide attacks on remote parts of maps with little thought to actual team unity beyond these maneuvers.

We believe this change will refocus the game play on team work and add more value to the roles of Squad Lead and Commander.

/The team at Dice and EA

Bron
Stom verhaal. Slaat nergens op. Dat spawnen bij een squadleader die toevallig RAID 0, 2 GB ram een 7800 GT kaart heeft aan de andere kant van de map is juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even zomaar een vraag tussendoor
Ik heb sinds vandaag een stats probleem gekregen.
als ik met bf2 bij bfhq mijn stats wil zien krijg ik een beginners rank met nul 0 uur gespeeld etc etc
maar zodra je met bf2s.com gaat kijken zie je gewoon dat ik dik 60.000 points heb
als ik me stats kijk met het programma bfsv crashed hij het lijkt wel of me stats worden geblokt ofzo maar goed heeft iemand hier ervaring mee of een goede oplossing alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:47:
even zomaar een vraag tussendoor
Ik heb sinds vandaag een stats probleem gekregen.
als ik met bf2 bij bfhq mijn stats wil zien krijg ik een beginners rank met nul 0 uur gespeeld etc etc
maar zodra je met bf2s.com gaat kijken zie je gewoon dat ik dik 60.000 points heb
als ik me stats kijk met het programma bfsv crashed hij het lijkt wel of me stats worden geblokt ofzo maar goed heeft iemand hier ervaring mee of een goede oplossing alvast bedankt
0 stats in je BFHQ? Even opnieuw inloggen.
BFSV die vreemd doet? Misschien programma probleem, daarvoor moet je denk maar even op de website van dat programma kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Hehe, die Jarhedz server zelf was toenstraks down. Nu niet meer, 1 MB/sec :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:50:
[...]

0 stats in je BFHQ? Even opnieuw inloggen.
BFSV die vreemd doet? Misschien programma probleem, daarvoor moet je denk maar even op de website van dat programma kijken ;)
bedankt voor de snelle reactie
het bleek dus gewoon dat ik zat tetrippe voor niks maar het laden van de stats @ bfhq gaat wel traag
+ ik heb meerdere keren data base error gehad tijdens inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:57:
[...]

bedankt voor de snelle reactie
het bleek dus gewoon dat ik zat tetrippe voor niks maar het laden van de stats @ bfhq gaat wel traag
+ ik heb meerdere keren data base error gehad tijdens inloggen
dito ... weliswaar geen error ...

Net op de 'dirty dozen' server gezeten op Fushe ... staan we als chinezen 150-100 voor op zo'n 4 dd'ers, wordt het spel gepauzeerd en vervolgens gereset. Ik was net verbazend goed bezig in de jet. Ben ik nou die kills kwijt of komt dit nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:31:
[...]

dito ... weliswaar geen error ...

Net op de 'dirty dozen' server gezeten op Fushe ... staan we als chinezen 150-100 voor op zo'n 4 dd'ers, wordt het spel gepauzeerd en vervolgens gereset. Ik was net verbazend goed bezig in de jet. Ben ik nou die kills kwijt of komt dit nog ?
Heette de server toevallig City maps and wake island #2..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:43:
Stom verhaal. Slaat nergens op. Dat spawnen bij een squadleader die toevallig RAID 0, 2 GB ram een 7800 GT kaart heeft aan de andere kant van de map is juist leuk.
Precies! @Wake ben ik graag zo'n squadleader :D

Ook leuk : J-10 jatten zo snel mogelijk, zodat je geen last hebt van een vliegende irritante Oemfoefoe/maxoss :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

Ik heb sinds eergisteren de eerste boosterpack aangeschaft. Ik was wel weer toe aan een nieuwe uitdaging laten we maar zeggen. Nu heb ik een paar vragen die ik niet zo snel kon vinden hier op het forum of ergens anders.

1) Om met dit boosterpack te gaan spelen, moet je dan vanuit de EA-downloader het spel starten? Of kun je gewoon BF2 starten?

2) Als je inlogt op een server, komen dan in principe alle nieuwe mappen een keer voorbij? Ik heb gisteren namelijk een tijdje zitten spelen en ik heb slechts één nieuwe map kunnen spelen (iets met "smoke" nog wat...). Verder heb ik in de lijst met servers gekeken, maar ik kon echt geen één server vinden waar op dat moment een nieuwe map bespeeld werd! Doe ik iets fout, of wordt er gewoon weinig op nieuwe mappen gespeeld?

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe features van deze boosterpack... Moet ik ze natuurlijk wel een keer tegenkomen!!!

Somebody? :)

Base.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:41:
[...]

Heette de server toevallig City maps and wake island #2..?
Niet op gelet eerlijk gezegd ... Ik had vooral veel miserie met een zekere --DD-- Crazyhorses (http://bf2s.com/player/63775054/ ). Die was aan het baserapen, spawnrapen, ... dat het niet meer mooi was ... Kon er ook niet echt tegen dat ik 'm verschillende keren na elkaar omlegde. Lesje geleerd, op die server kom ik niet meer.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:53:
Luitjes,

Ik heb sinds eergisteren de eerste boosterpack aangeschaft. Ik was wel weer toe aan een nieuwe uitdaging laten we maar zeggen. Nu heb ik een paar vragen die ik niet zo snel kon vinden hier op het forum of ergens anders.

1) Om met dit boosterpack te gaan spelen, moet je dan vanuit de EA-downloader het spel starten? Of kun je gewoon BF2 starten?

2) Als je inlogt op een server, komen dan in principe alle nieuwe mappen een keer voorbij? Ik heb gisteren namelijk een tijdje zitten spelen en ik heb slechts één nieuwe map kunnen spelen (iets met "smoke" nog wat...). Verder heb ik in de lijst met servers gekeken, maar ik kon echt geen één server vinden waar op dat moment een nieuwe map bespeeld werd! Doe ik iets fout, of wordt er gewoon weinig op nieuwe mappen gespeeld?

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe features van deze boosterpack... Moet ik ze natuurlijk wel een keer tegenkomen!!!

Somebody? :)

Base.
1) Als jij het spel gekocht hebt dan kan je het vast wel uitproberen ;)
2) Het zijn ook maar 3 mappen die zijn uitgekomen, namelijk:
* Operation Smoke Screen
* Taraba Quarry
* Great Wall
Dus kijk er goed naar ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vriend van me heeft een heel vreemd probleem;

Na het installeren vna BF2 en 1.02 Patch krijgt hij tijdens het laden van elke map een error en crasht hij terug naar desktop als het laden zo'n beetje bij ~15% zit.
memory.dll: sanity check: block size 1610614736 (1536.00 MB)
Iets in die richting, na een reinstall kreeg hij hetzelfde. Dus maar even wezen googlen en het bleek een probleem te zjin dat meerdere mensen hebben/hadden maar waar vooralsnog geen algemene oplossing voor lijkt te zijn (niets gevonden althans)

Wat hebben we geprobeerd:

- Uninstall + Reinstall -> geen effect
- Leeggooien van alle temp folders ( op aanraden van een EA Tech Forum post) -> geen effect
- Alle achtergrond applicaties killen -> geen effect
- Virus check / spyware progrs runnen -> geen effect
- Videokaart/Moederbord kaart drivers up2date brengen -> geen effect

Dussss

Op wat andere fora las ik dat EA dacht dat het komt door corrupte SATA partities en dat het op tel ossen was met een format, of dat alle temp files verwijderd moesten worden omdat daar gegevens inzaten van voorgaande installaties/corrupte patches die het spel boycotten. Andere zeiden na een format geholpen te zijn echter dat is vooralsnog geen optie.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Niet op gelet eerlijk gezegd ... Ik had vooral veel miserie met een zekere --DD-- Crazyhorses (http://bf2s.com/player/63775054/ ). Die was aan het baserapen, spawnrapen, ... dat het niet meer mooi was ... Kon er ook niet echt tegen dat ik 'm verschillende keren na elkaar omlegde. Lesje geleerd, op die server kom ik niet meer.
Toevallig ben ik ook een member van een clan die heet Dirty Dozen (D12), gelukkig is het een andere dirty dozen clan waar je het over hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:15:
Vriend van me heeft een heel vreemd probleem;

Na het installeren vna BF2 en 1.02 Patch krijgt hij tijdens het laden van elke map een error en crasht hij terug naar desktop als het laden zo'n beetje bij ~15% zit.
installeer bf2 en direct de volle 1.2 patch

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Chrono Trigger schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:29:
offtopic: had ik ook, koop een artic x2 cooler, is 3x zo weinig geluid en scheelt een graad of 10 op full load

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Outerspace schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:05:
[...]

1) Als jij het spel gekocht hebt dan kan je het vast wel uitproberen ;)
2) Het zijn ook maar 3 mappen die zijn uitgekomen, namelijk:
* Operation Smoke Screen
* Taraba Quarry
* Great Wall
Dus kijk er goed naar ;)
1) Daar zeg je wat inderdaad!
2) Maar komen de maps in principe gewoon voorbij als je inlogt op een server? Ik ben ze namelijk niet tegengekomen!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:19:
[...]

installeer bf2 en direct de volle 1.2 patch
Ja dat doen we natuurlijk ook. Geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ontdekt dat met friendly fire off het een stuk leuker spelen is :P alleen voor bf2 zijn er niet zoveel ranked servers met ff off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:46:
Heb ontdekt dat met friendly fire off het een stuk leuker spelen is :P alleen voor bf2 zijn er niet zoveel ranked servers met ff off.
FF off betekent dat je geen teamkills kunt maken? En hoezo vindt je dat dan leuker?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:43:
[...]

Spawnen bij squadleader die ergens een vlag aan het cappen is alleen, lijkt mij toch echt ook een vorm van teamplay:?

Snap niet dat ze dit veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:54:
[...]

FF off betekent dat je geen teamkills kunt maken? En hoezo vindt je dat dan leuker?
Mja strikt genomen zou het niet moeten uitmaken voor jou, of je moet het leuk vinden je teammates te killen :+

Het is leuker omdat ik dan wat langer leef en me niet hoef bezig te houden met de zorgen dat ik ieder moment afgeschoten kan worden door een teammate :X

Totdat BF:Vietnam kwam waren er voor BF1942 altijd eauk servers met ff off, dat waren goede leuke servers. Wel af en toe wat smacktards maar goed, je was tenminste niet gebonden aan idiote admins en kon er lekker op los 'experimenteren/kloten' :) dat soort servers mis ik in BF2...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MarcoZ20 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:57:
[...]

Spawnen bij squadleader die ergens een vlag aan het cappen is alleen, lijkt mij toch echt ook een vorm van teamplay:?

Snap niet dat ze dit veranderen
IMO is het zeker een vorm van teamplay/tactics. Maar misschien hoopt EA dat hierdoor meer "een vlag voor vlagsgewijze gameplay ontstaat" waarbij er om elke volgende vlag harde strijd geleverd moet worden.

Op Karkand vindt ik de battles waarbij US echt heel hard moet werken om bijv bij Hotel te komen altijd erg leuk. Vindt het geijkte truukje om met een jeepje heel hard naar MEC homebase te scheuren ook zo afgezaagd...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

nudie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:44:
[...]

Ja dat doen we natuurlijk ook. Geen effect.
Download 1.22
1.22 is nieuwer dan 1.2 en ook nieuwer dan 1.02

==> http://files.i3d.nl/downl...__BF2_patch_1_22_full.exe

En anders de format maar eens doen :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 12-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij opvalt dat er altijd spontaan mensen mijn squad joinen als ik toevallig net een flag aan het cappen ben (en ze zijn ook zo weer weg als ze dood zijn uit mijn squad), ook een vorm van statspadding als je het mij vraagt :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Na enige twijfel en rondneuzen toch maar mijn vraag posten. :)

Ik speel BF2 al geruime tijd, maar op de één of andere manier loopt het niet helemaal soepel. Ik draaide BF2 eerst op 1024x678 en alles op high. Na aanschaf van een nieuw videokaart ben ik geswitched naar 1280x1024, alles op high, maar geen aniso of AA. Bij zowel de oude als nieuwe videokaart heeft het niet altijd soepel gelopen :/ Uiteraard heb ik al meerdere malen met de instellingen van de videokaart en BF2 lopen rommelen, maar ik ben van mening dat met mijn huidige videokaart alles op high met 1280x1024 prima te doen moet zijn.

WinXP is al een keer opnieuw geinstalleerd en uiteraard staan de laatste drivers, voor zowel videokaart als andere hardware, geinstalleerd.

Specs:
- Asus A8N-E
- AMD64 3500+
- Club3D GF 7800 GT
- 2x 512Mb DDR
- SB Audigy 2

Zelf denk ik dat mijn geheugen een rol speelt en ik zit aan een uitbreiding te denken.

Is mijn vermoeden juist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:10:
Wat mij opvalt dat er altijd spontaan mensen mijn squad joinen als ik toevallig net een flag aan het cappen ben (en ze zijn ook zo weer weg als ze dood zijn uit mijn squad), ook een vorm van statspadding als je het mij vraagt :P
Ik doe dat ook. Ik vindt het gewoon leuk om in dienst van het team te spelen.
Dus als ik 1 poppetje ergens een vlagje zie cappen dan spawn ik op hem om hem te helpen zodat de kans dat ons team een vlag erbij heeft groter wordt omdat:
- hij sterker staat als de vijand komt opdagen
- omdat cappen met >1 sneller gaat.

:)

Ik maak zowieso op een flexibele wijze gebruik van squads. Speel nl. ook veel lonewolf omdat ik dat leuk vindt.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 12-05-2006 12:39 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoek schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:33:
...
Specs:
- Asus A8N-E
- AMD64 3500+
- Club3D GF 7800 GT
- 2x 512Mb DDR
- SB Audigy 2

Zelf denk ik dat mijn geheugen een rol speelt en ik zit aan een uitbreiding te denken.

Met 2GB intern loopt BF2 een stuk beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
ja :)

1024 mb geheugen is te weinig

edit: net te laat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door maxoss op 12-05-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Pjoek schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:33:
Na enige twijfel en rondneuzen toch maar mijn vraag posten. :)

Ik speel BF2 al geruime tijd, maar op de één of andere manier loopt het niet helemaal soepel. Ik draaide BF2 eerst op 1024x678 en alles op high. Na aanschaf van een nieuw videokaart ben ik geswitched naar 1280x1024, alles op high, maar geen aniso of AA. Bij zowel de oude als nieuwe videokaart heeft het niet altijd soepel gelopen :/ Uiteraard heb ik al meerdere malen met de instellingen van de videokaart en BF2 lopen rommelen, maar ik ben van mening dat met mijn huidige videokaart alles op high met 1280x1024 prima te doen moet zijn.

WinXP is al een keer opnieuw geinstalleerd en uiteraard staan de laatste drivers, voor zowel videokaart als andere hardware, geinstalleerd.

Specs:
- Asus A8N-E
- AMD64 3500+
- Club3D GF 7800 GT
- 2x 512Mb DDR
- SB Audigy 2

Zeker weten! Ik speel BF2 op het zelfde mobo als jij (met een XFX6600GT) maar dan met 2048 dual channel interngeheugen. Op een resolutie van 1024-768 alles op max en twee keer a.a. en alles loopt super gladjes! (Heb dan wel de Athlon64 4000+ en X-fi Fatal1ty, maar dat maakt niet echt het verschil denk ik).

Extra geheugen is zeker de moeite waard dus!!! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Lol... ok, vanwege het volmondige 'JA' op mijn vraag of mijn vermoeden juist is, ga ik extra reepjes er in gooien ;)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:30:
[...]

Zeker weten! Ik speel BF2 op het zelfde mobo als jij (met een XFX6600GT) maar dan met 2048 dual channel interngeheugen. Op een resolutie van 1024-768 alles op max en twee keer a.a. en alles loopt super gladjes! (Heb dan wel de Athlon64 4000+ en X-fi Fatal1ty, maar dat maakt niet echt het verschil denk ik).

Extra geheugen is zeker de moeite waard dus!!! B)
aangezien jij hetzelfde merk+type moederbord hebt en al een setje dual channel geheugen hebt, de vraag: welk merk+type geheugen heb je in je systeem hangen? :P

ik weet namelijk dat asus bordjes nog wel eens moeilijk willen doen met bepaald geheugen...

[ Voor 7% gewijzigd door Pjoek op 12-05-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb hiervoor ook een asus gehad, ook de a8n-e en die slikte zowel twinmos, gskill LE en HZ én kingston valueram, dus volgens mij zijn ze met alle gangbare merken compatible...

Wel moet je ervoor zorgen dat je met 4 banken vol in bios T2 commandrate instelt, anders boot je pc niet eens... en spd uitlezen met cpu-Z ofzo, zodat je de meest losse timings pakt van de 2 setjes, en dit instelt in bios, met memoryspeed op 400mhz vastgesteld, anders schakelt hij em in door auto in een 5/6 of 333mhz divider...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Pjoek schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:01:
[...]

aangezien jij hetzelfde merk+type moederbord hebt en al een setje dual channel geheugen hebt, de vraag: welk merk+type geheugen heb je in je systeem hangen? :P

ik weet namelijk dat asus bordjes nog wel eens moeilijk willen doen met bepaald geheugen...
Ik heb dual channel geheugen van Adata. Loopt als een trein!!! Ik heb destijds deze pc gekocht om te gamen. In eerste instantie had ik 1 gb dc geheugen, maar las toen op verschillende fora dat 2 gb het spel veel beter laat draaien. Een week later naar de winkel en gelukkig mocht ik het geheugen nog ruilen!

Je zal zien dat BF2 straks extreem lekker loopt! Doet ie bij mij al, maar jij hebt een veel vettere videokaart dan ik! (Ga misschien de 7600GT kopen, kost ong €200,- en schijnt echt een hele goede te zijn voor dat bedrag!!!)

Base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:08:
[...]

Van welke site trek je hem naar binnen als ik vragen mag?
Torrent ging vrij rap moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

Omg, een soort van teamplay als je het mij vraagt. Dat jij zo'n idioot bent die het leuk vind om een kwartier te lopen voordat je uberhaupt actie ziet. Zelf kijk ik altjid op de map welke squadleaders waar lopen en dan kies ik de squadleader die het dichtste bij de actie zit. Kan ik meteen meeschieten 8)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:24:
ik heb hiervoor ook een asus gehad, ook de a8n-e en die slikte zowel twinmos, gskill LE en HZ én kingston valueram, dus volgens mij zijn ze met alle gangbare merken compatible...

Wel moet je ervoor zorgen dat je met 4 banken vol in bios T2 commandrate instelt, anders boot je pc niet eens... en spd uitlezen met cpu-Z ofzo, zodat je de meest losse timings pakt van de 2 setjes, en dit instelt in bios, met memoryspeed op 400mhz vastgesteld, anders schakelt hij em in door auto in een 5/6 of 333mhz divider...
dat heeft met je cpu te maken niet met je moederbord, sinds amd zijn geheugencontroller in de processor heeft geplaatst. De geaccepteerde geheugenmerken varieren dan ook per revisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

way offtopic: een a8n-e slikt alleen amds en zowel rev04 winchesters, en rev06 san diego en x2 3800 toledo rev06 erop gehad, en allemaal enkel t2 met 4 banken vol, heeft meer met t aantal datalijnen te maken, dat de vaak doublesided reepjes gebruiken, enkel met 4 dimms die singlesided zijn, is t1 én 400mhz mogelijk, maar vaak nog enorm instabiel, terwijl pc4000 of hoger niet harder zal gaan dan 200-205mhz ..

ontopic: hebben jullie er ook zo last van met al die extra medals en lintjesshiznit dat de stamina balk met sprinten nu nog sneller leeg is.. :+ (hoewel me purple heart wel eens een ricochet tegenhield die anders me linkerlong was binnengedrongen.. :X )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hebben meer mensen dat als er een high ranked player meespeeld dat dan:

a -deze persoon altijd in medic kit speelt
b - deze persoon altijd gaat lopen huilen als het een keertje niet meezit
c - lekker in CAPS typt
d - altijd lekker loopt te dreigen
e - zijn eigen team de schuld geeft als het team waardie inzit loopt te verliezen.

anyway, ik heb echt medelijden met mensen die aan die 5 criteria voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat heb je met alle uitwassen...

popsterren die zich uitleven met drugs, sex and rock&roll
presidenten die terecht komen in de mond van hun stageaire
presidenten die willekeurig landjes inpikken onder t mom 'put the Fun back in Fundalism'
high ranked bf2 players die in hun geblindeerde kamertjes schuchter vanuit hun pc de bink uithangen

evolution is a bitch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

OCTheEagle schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:36:
Hebben meer mensen dat als er een high ranked player meespeeld dat dan:

a -deze persoon altijd in medic kit speelt
b - deze persoon altijd gaat lopen huilen als het een keertje niet meezit
c - lekker in CAPS typt
d - altijd lekker loopt te dreigen
e - zijn eigen team de schuld geeft als het team waardie inzit loopt te verliezen.

anyway, ik heb echt medelijden met mensen die aan die 5 criteria voldoen.
Sorry, ik zal niet meer in CAPS typen.... :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Help!!!! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:07:
[...]

:) doe ik ook altijd, anders valt die tekst niet op als je iets typt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:37:
Vandaag ff op de Gathering Of Friends (I3d BOF) server gespeeld. Gewoon echt gezellig daaro. Geen ego trippende, voor jets springende, wannabe, l33t spelers maar gewoon rustige, tactisch, teamplayende mensen. Tevens zijn de teams regelmatig gebalanceerd zodat niet telkens 1 team wint. :)
:) 100 procent mee eens. Maar de naam is i3d GOF hier is de site http://www.bf2gof.nl/ Hier is het ip. IP: 84.244.130.112 : 16567 overigens zijn de admi s mensen die IBWRI voor hun naam hebben staan, lang niet allemaal maar heb je problemen met een tker of baseraper geef het in de console aan of meld het op het forum van GOF of beware ( grootste multigame nl clan http://www.clan-beware.nl/ ) dan pikken wij het op en nemen wij actie tegen de kleuter :Y)

ps ik ben er ook admi IBWRIclucluc 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
spam spam spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou t valt mij juist op dat niemand dat doet...ook al vraag je 100x om backup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:33:
[...]

Torrent ging vrij rap moet ik zeggen
Yep idd, hier ook. US Intervention gisteravond een uurtje gespeeld, gewoon ff om te kijken wat het was. Viel mij niet tegen, maar echt denderend vind ik het nog niet. Ga nog wel is op me gemakkie wat maps verkennen enzo vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

sain onez schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:29:

hebben jullie er ook zo last van met al die extra medals en lintjesshiznit dat de stamina balk met sprinten nu nog sneller leeg is.. :+ (hoewel me purple heart wel eens een ricochet tegenhield die anders me linkerlong was binnengedrongen.. :X )
Speel je wel genoeg? Je moet wel je online conditie bijhouden hé, blijven trainen is het motto ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Enig idee wanneer de 1.3 patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Helaas ben ik EA, Dice, I3d.nl of enig ander BF2-patchgerelateerd iemand niet en op dit forum zijn er ook bar weinig mensen die weten wanneer de patch uitkomt. Misschien kan je een PM sturen naar DaMorpheus, maar die mag er geen uitspraken over doen. Anders wacht je gewoon tot 'ie daadwerkelijk wordt aangekondigd om gereleased te worden of tot de patch uit is.
:)

(voorheen bertenernie, sorry, nickchange gehad :9 )

[ Voor 11% gewijzigd door Nap op 12-05-2006 21:31 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
PcManiaxx schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:50:
Ja, ik had 'm vandaag wel verwacht eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Epitome schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:00:
[...]
Ja, ik had 'm vandaag wel verwacht eerlijk gezegd...
En anderen denken weer dat ie dinsdag komt omdat het dinsdag patchdag is bij EA.... Maar zoals Bertenernie al zegt, gewoon afwachten, je kunt er toch niets aan versnellen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:07:
[...]

lol !

BFHQ is weer pukkelangzaam ... stats lijken ook niet meer te updaten ...

Net nog ff mijn werkstress afgereageerd in de mec-tank op Karkand. 't Was niet mooi (de lijken lagen tot op mijn tank), maar het deed zooooooooooooooooveeel deugd ... BF2 is voor mij puur therapeutisch (bijna op voorschrift van de arbeidsarts :D)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
Hmmmz... heb bij bf2s.com even mijn stats opgevraagd, en daar zie je heel keurig welke dingen je nog moet doen om een ribbon/badge te halen, dus al die dingen even opgeschreven :+

Nu blijk dat ik mijn Basic Repair Badge nog niet had, en daarvoor had ik alleen maar 5 repair points voor nodig.. Dus heb in 1 ronde mezelf helemaal kapot gerepareerd, zowel mijn eigen voertuig, dat van mijn alles met de wrench, alswel een heleboel door als engineer achterin een voertuig te zitten. Nu zegt die stats pagina vrolijk dat ik nog 0 repair points heb.. wat o wat doe ik fout?!

ik wil die badge... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Zag je wel een melding in het scherm: "U have received a repair point"?

Zat je wel op een ranked server? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Epitome schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:14:
Zag je wel een melding in het scherm: "U have received a repair point"?

Zat je wel op een ranked server? :P
nee.. dat heb ik dus nog nooit zien staan.. dus k doe iets fouts, maar wat.. :/

jawel, want op diezelfde server heb ik wel mn Basic Pistol gehaald.. ;)

Epitome: over je sig.. staat Antec TrueBleu in, moet TrueBlue zijn... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SyS_ErroR op 12-05-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Moet je maar eens een vernietigd commander speeltje repareren en dan twee achter elkaar dan moet je zeker die melding krijgen! ;)

offtopic:
Hoezo, heb je die voeding ook?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Krijg je alleen punten voor het repareren van de Commander Set dan? Dat is fijn om te weten dan! :)

uhu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

SyS_ErroR schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:36:
Krijg je alleen punten voor het repareren van de Commander Set dan? Dat is fijn om te weten dan! :)

uhu :Y)
Nee hoor, voor alles wat te repareren valt. Let gewoon even op het aantal streepjes wat een voertuig nog over heeft. Van de helft stuk naar heel repareren zou toch ook wel een punt op moeten leveren.

Heb een ToPower 520w, heeft geen reparatie nodig ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PcManiaxx schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:50:
Sowieso op een dinsdag (=patchdag), misschien een keer op vrijdag vanwege de uitkomst van de rechtszaak tegen EA (werknemers ea versus ea).
Maar je merkt het snel genoeg aan de hoeveelheid geruchten en zogenaamde 'leaked' informatie die plots verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
bvk schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:21:
[...]

Nee hoor, voor alles wat te repareren valt. Let gewoon even op het aantal streepjes wat een voertuig nog over heeft. Van de helft stuk naar heel repareren zou toch ook wel een punt op moeten leveren.

Heb een ToPower 520w, heeft geen reparatie nodig ;)
maakt het dan ook nog uit of er op dat moment een allie in dat voertuig zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
SyS_ErroR schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 00:05:
[...]

maakt het dan ook nog uit of er op dat moment een allie in dat voertuig zit?
Ja, moet een vriendje in de bak zitten (anders kun je in je 1ntje flink gaan repairhoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 00:10:
[...]

Ja, moet een vriendje in de bak zitten (anders kun je in je 1ntje flink gaan repairhoeren).
Je kan eventueel achterin een jeepje gaan zitten terwijl je repaired...zo lang er maar iemand in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
hallo mede battlefielders.

met veel genoegen kom ik melden dat IKS een 4e server online heeft gegooit.

het betreft hier een 64man server die voor mods e.d. gebruikt gaat worden

server details:

IKS mod server US Intervention v0.1
84.244.131.100

mod downloads zijn te vinden op www.iks-bf2.nl en www.i3d.nl

happy gaming!

[ Voor 67% gewijzigd door Florinsz op 13-05-2006 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WhiteViper schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 03:04:

server details:

84.244.131.100

happy gaming!
Dit is spam :o :o :o :o :P

Ik kom regelmatig op de IKS city maps server. Lekker spelen daar meestal. Niet veel geouwehoer enzo :) _/-\o_

Trouwens, BF2 blijft een geweldig spel.
Zat gisteren de review op gamespot (9.3 superb) nog ns na te lezen en was het er helemaal mee eens. Alleen wordt het zo snel gewoon dat je eigenlijk vergeet dat dit spel in zijn uitwerking gewoon uniek is. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 13-05-2006 09:41 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah grootste nadeel is dat je min of meer gedwongen wordt samen te werken (extra opties die je als squad krijgt en niet als 'lonewolf' bijvoorbeeld), wat bf1942 zo leuk maakte is dat je dat echt als keuze had. De vrijheid die bf1942 bood is er niet meer in bf2.

Overall is bf1942 nog steeds de betere game imho, men heeft niet eens de moeite genomen eens na te denken over minimap (totale overzichten zonder functieverlies om maar iets te noemen).
Schaduwen door objecten heen dat niet gefixed is.
Strafen in water wat niet meer kan in bf2.
Belachelijke recoil tov bf1942 (je zou denken dat we tegenwoordig betere wapens zouden hebben, het zijn net proppeschieters).
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de 'legale' ingamecheat UAV en scan.
En de mappen in het algemeen zijn saaaaai.
Ingame serverbrowser dat zuigt als de pest, het draait tenslotte om de multiplayer maak dan ook verdomt goede mogelijkheden een server behoorlijk te kunnen zoeken.
Content check wat idioot lang duurt (was met bf1942 ook niet zo), beloven ze met bf2142 flink te reduceren: precies ja je mag daarvoor 50 euro of misschien wel meer gaan betalen.
Verplicht afhankelijk zijn van een traaag accountsysteem om op ranked servers te kunnen spelen.
Autolock van planes en helis en AA (tweede 'legale' ingamecheat) opzich mooi maar imho niet geschikt voor online games, misschien dat het goed/leuk zou kunnen zijn met wat betere uitwerking maar dat is het iig niet in bf2.
Te hoog met een plane in de lucht ga je naar 'oneindig' ofzo, ook niet netjes afgewerkt, diezelfde 'bug' zat al in bf1942 maar weer niet opgelost door bijvoorbeeld automatisch te levelen op een max. hoogte en anders zou ik graag de ruimte zien :+

Enige positieve punt dat ik momenteel zou kunnen bedenken zijn de graphics (op de schaduwen na dan).
Puntensysteem is opzich ook wel goed maar dat heeft weer de zogenaamde 'statspadders' opgelevert, gevalletje niet goed over nagedacht (nu krijg je als bedrijf negatieve aandacht door als een agent de boel in de gaten te moeten houden).

/mijn rant :P

Ondanks de negativiteit is het best goed te spelen hoor, daar niet van het is alleen dat ze met de hakken over de sloot (6 minnetje) een klas hoger willen gaan wat niet netjes staat imho.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor gewoon mijn ervaring 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ingame serverbrowser dat zuigt als de pest.
Eens. Lijkt me dan ook een van de belangrijkste punten voor een komende patch. 't Ding is traag en zoeken werkt (meestal) voor geen meter. Soms gooit hij je hele lijst leeg en kan je BF2 opnieuw opstarten om weer iets in je lijst te krijgen.

Desondanks houd ik 't toch al weer bijna een jaar uit met dit spel (soms ff paar weken iets nieuws, maar val altijd weer terug op BF2) en het blijft gewoon geweldig om te spelen!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:42:
.................
/mijn rant :P

Ondanks de negativiteit is het best goed te spelen hoor, daar niet van het is alleen dat ze met de hakken over de sloot (6 minnetje) een klas hoger willen gaan wat niet netjes staat imho.
Ja het spel heeft bugs en negatieve dingen maar de overall conclusie van gamespot onderschrijf ik wel hoor.
Als je goede hardware en audio hebt krijg je een vrijwel onvergelijkbare immersive ervaring in BF2.

Heb zelf ook heel veel BF1942 en RTR gespeeld, hell ik heb dat spel geloof ik op de dag van uitkomen gekocht. :)

BF1942 had zeker een unieke feel maar zat ook vol met bugs, en soortgelijke kritiek die op BF2 mogelijk is is ook van toepassing op BF1942. Bovendien had je daar veel meer levels waarbij je zonder voertuig eindeloos aan het lopen was.

Trouwens wanneer zit je nou in het water bij BF2 :? Dus dat strafen is imo echt niet zo
belangrijk. Maar was wel beter als het erin had gezeten. ;)

De Citymaps van BF2 vindt ik qua leveldesign beter dan die van BF1942. Het is afwisselender en spannender.

Ik herken je nostalgische gevoelens want ik heb ook nog steeds een zwak voor BF1942, het spel waar alles mee begonnen is, maar vind BF2 overall duidelijk de betere game. Wel had EA meer tijd moeten nemen om een aantal (ook door jou genoemde zaken) te finetunen.

Overigens zijn vaak niet alle squads aangemaakt dus kun je zonder gewetensbezwaar ook als lonewolf een eigen squad maken zodat je iig hulp kunt inroepen bij de commander.

Uiteindelijk blijft het natuurlijk ook een kwestie van smaak. En daarover valt niet te twisten zegt men. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 13-05-2006 11:07 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep ben er ook van het begin aan bij, blijft leuk. Speel het elke week een paar x er is voor mij gewoon niets op dit moment wat zo afwisselend te spelen is als bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31
Doe maar gewoon

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Vraagje, kan je met de diverse mod's zoals USI of Battleracer alleen op IP connecten? Krijg het niet voor elkaar om op servers te browsen, ook niet nadat BF2 opnieuw gestart is na het selecteren van de mod in het "eigen spellen" scherm.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 13:04 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteViper schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 03:04:

server details:

84.244.131.100

happy gaming!
GOED NIEUWS.... _/-\o_

P.S. vergeet niet "Ranked" uit te vinken als je een mod gaat spelen. Anders vind je inderdaad geen servers ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Doe maar gewoon
Terr wijzigde dit bericht 13-05-2006 13:03 (82%)
Jammer hoor Terr, je bent humorloos

iemand makkelijk vliegen tips voor me
Ik heb nl best veel badges, maar aviator en helicopter wil maar niet lukken.
Misschien meevliegen met iemand of een luxe joystick kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

meer mensen die error reading from database krijgen tijdens inloggen, via ASE zie ik dat wel genoeg mensen online spelen, normaal laat je em dan 10min doorconnecten en kom je er vaak dan toch uiteindelijk erop, maar nu dus vrij snel die error van gamespy?! :?

nevermind, trachtte t net nog eens, en liep wel door, merkte wel dat ik die 2142 banner voor t eerst zag... weg met die ketterij ;(

@woodski try again..

[ Voor 25% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-05-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Ja hier ook errors tijdens connecten
En gekke vastlopers tijdens het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Woodski schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:29:
[...]

Jammer hoor Terr, je bent humorloos

iemand makkelijk vliegen tips voor me
Ik heb nl best veel badges, maar aviator en helicopter wil maar niet lukken.
Misschien meevliegen met iemand of een luxe joystick kopen ?
Ik vlieg ook gewoon met muis en tobo, eerst standaard thermaltake muis, nu de mx518, maar gaat prima, gewoon veel oefenen, eerst local, niet ranked, gewoon lekker vliegen,probeer wat tricks (onder bruggetjes door vliegen op wake), puur om ff wat te oefenen, en dan komt het vanzelf... Let er op, als je ranked gaat, en je bommetjes locken op een target op de grond, om wel ff je radar toch te checken, kan ook leeg voertuig zijn, als net een teammate die kant op rent, heb jij een TK erbij... En heli's uit de lucht, spotten, heel rustig op aanvliegen, droppen ze de flares, en dan zijn ze voor jou... of niet locken en met je gun proberen, maar dan ben je een paar uurtjes trainen verder..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej kheb een vraag, ofja meer een probleem.

Mijn battlefield 2 wil niet opstarten. Ik dubbelklik op het icoon, maar vervolgens start hij niks op. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte ook niet? Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Alvast bedankt,

Impulz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:50:
Eej kheb een vraag, ofja meer een probleem.

Mijn battlefield 2 wil niet opstarten. Ik dubbelklik op het icoon, maar vervolgens start hij niks op. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte ook niet? Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Alvast bedankt,
Impulz
Ik had dezelfde ellende en ben er met herinstalleren van BF2 nooit uitgekomen

Je kan de standard dingen proberen zoals nieuwe videokaart drivers en de volledige 1.22 patch
Maar voor mij lukt het alleen met een schone reinstall van Windows

Ik heb ook een vraagje
Hoe vraag je als speler arti UAV of supplies aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Daarvoor moet je in een squad zitten dacht ik. De standaard toets was volgens mij 'T', als squadmember moest je squad leader die request dan bevestigen dacht ik, en als SL ziet de commander het rechtstreeks.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodski schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:16:
[...]

Ik had dezelfde ellende en ben er met herinstalleren van BF2 nooit uitgekomen

Je kan de standard dingen proberen zoals nieuwe videokaart drivers en de volledige 1.22 patch
Maar voor mij lukt het alleen met een schone reinstall van Windows

Ik heb ook een vraagje
Heeft niemand anders een oplossing ervoor, ik vind direct windows reinstallen een beetje te snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Woodski schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:16:
[...]

Ik heb ook een vraagje
T inhouden en dan kiezen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Cloudje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:24:
[...]

T inhouden en dan kiezen wat je wilt.
Alleen als je squadleader bent!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.