Ik heb iets vreemds ontdekt en vraag me af of dat alleen bij mij is:
Ik kan met een tank op een stilstaande jeep schieten zonder dat ie kapot gaat. Ik kan hem 3 keer raken voor ie fikt, dan is ie nog steeds niet ontploft.
Hetzelfde heb ik met vliegtuigen. Met AA missiles raak ik nooit de dingen waar ik op lock, dus ik gebruik de guns vaak (heeeerlijk hoe een APC ontploft als je er een straal kogels op gooit

)
Zit ik achter een vijandelijk vligtuig, heb ik hem op bommen staan dus die gast hoort niks.
En als ik hem dan echt VOL in het vizier heb schiet in achter in zijn uitlaat.
Ik zie de stofwolkjes van zijn vliegtuig af ketsen. Ik kan zo 2-3 seconden schieten zonder dat die gast rookt. Dan switch ik naar AA missiles (als ie echt heel dom is) en schiet er nog een achter in de knalpijp.
Ik zie die raket ontploffen achter op zijn vliegtuig, maar hij heeft nog steeds niet genoeg schade dat ie ook maar een beetje rookt.
Laatste voorbeeld: op Daqing Oilfields landde ik mijn blackhawk achter de China SU-30 die in de hangar stond. Er zat iemand in de SU-30. Ik met de minigun vol op de achterkant van de SU, en 0 schade. Later heb ik gevraagd waarom ie niet wegvloog, maar hij zei dat ie niks had gemerkt (hoezo, wegvliegen, waarvoor? )
Mijn ping is tussen de 10 en 15 en de mensen die ik probeer af te kanllen zitten ook onder de 50ms.
Computer is goed ik heb een FX55 met 7800GTX en 2GB.
Wat me ook opvalt is dat ik een 'leegstaand' autootje sneller kapot krijg als wanneer er iemand in zit. Een leeg-geparkeerd vliegtuig heeft als ik met mijn F-18 kom aanvliegen maar 1 seconde kogels nodig om te ontploffen. Als er iemand in zit moet ik op de cockpit mikken en dan heb ik 2-3 seconden nodig om het stilstaande doelwit af te knallen.
Heeft iemand dit ook ?