[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:30:
[...]

GOED NIEUWS.... _/-\o_

P.S. vergeet niet "Ranked" uit te vinken als je een mod gaat spelen. Anders vind je inderdaad geen servers ;)
_/-\o_ Thx! _/-\o_

Dit was ik ook vergeten, ik dacht al, wat weinig servers zeg.

Je hoeft btw geen SL te zijn, dat is alleen voor de UAV. Arty , supplies en dat andere kan je gewoon via T aanvragen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch_Razor op 13-05-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Heeft iemand goede tips om vliegtuigen af te schudden als ze achter je zitten en op je locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel hard wegvliegen!

edit. ff serieus

Zoek even goed in dit topic er zijn al een heleboel How To's en tips hier neergezet.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Dersan schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:03:
Heeft iemand goede tips om vliegtuigen af te schudden als ze achter je zitten en op je locken?
Schuin omhoog trekken met afterburner, dr zit een vage bug in, waardoor je snelheid gigantisch omhoog vliegt, met een beetje massel blijf je dan ook in de map 8)7 Anders is het pech :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

djidee schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:27:
[...]

Schuin omhoog trekken met afterburner, dr zit een vage bug in, waardoor je snelheid gigantisch omhoog vliegt, met een beetje massel blijf je dan ook in de map 8)7 Anders is het pech :)
En dat andere vliegtuig denkt dan ook "He, hij gaat schuin omhoog, laat ik hem maar níet achterna gaan!" :P

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

jawel, maar als die ander nie de afterburner gebruikt, of te laat, dan gaat ie niet 1600 kmpu, en ben je hem wel kwijt :)

offtopic: Zit je nog steeds op windesheim dhr Nap...?

[ Voor 20% gewijzigd door djidee op 13-05-2006 20:15 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:30:
[...]

P.S. vergeet niet "Ranked" uit te vinken als je een mod gaat spelen. Anders vind je inderdaad geen servers ;)
Dat was ik dus inderdaad glad vergeten, thanks :o

Edit: En het knopje "zelfde mod" aanzetten zal waarschijnlijk ook wel helpen, had ik ook niet gedaan...

[ Voor 18% gewijzigd door bvk op 13-05-2006 20:49 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

djidee schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:12:
jawel, maar als die ander nie de afterburner gebruikt, of te laat, dan gaat ie niet 1600 kmpu, en ben je hem wel kwijt :)

offtopic: Zit je nog steeds op windesheim dhr Nap...?
Heh, nee, heb een nickchange gedaan en ben dus een andere Nap dan die jij waarschijnlijk bedoeld, deze persoon is nog schoolgaand in Amersfoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt het ranking systeem niet altijd even vlot.

Ik ben net over de 5000 punten grens heengegaan en kreeg de melding "Gepromoveerd naar Stafsergeant", ik blij, meteen gedisconnect en checken voor de nieuwe unlock, niets. Er staat nog steeds 'Sergeant' en de balk welke laat zien of je bijna naar de volgende rang gaat is helemaal vol. Ik join weer een andere server, krijg een punt erbij, wéér gepromoveerd naar stafsergeant! Zo gaat het nu al 3 keer achter elkaar.

Enig idee hoe dit komt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

he rapidangel, be a slowangel, maakt die pot eens af, dan krijg je ook de promotie, pas aan t eind van een afgemaakte pot... netzo als je lintjes pas krijgt als je pot ook daadwerkelijk hebt afgemaakt..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist ja, eerste potje mocht ik dan wel niet afgemaakt hebben, de afgelopen keren dat ik gepromoveerd ben heb ik alle potjes afgemaakt, en zelfs meerdere gespeeld voordat ik stopte. Daar ligt het probleem dus niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:50:
Juist ja, eerste potje mocht ik dan wel niet afgemaakt hebben, de afgelopen keren dat ik gepromoveerd ben heb ik alle potjes afgemaakt, en zelfs meerdere gespeeld voordat ik stopte. Daar ligt het probleem dus niet mister know-it-all.
Mischien handig als je die arrogante houding laat varen, geeft mensen niet echt zin om je te helpen. :/

Ik heb Bf2 al een tijd niet gespeeld (net wel weer geinstalleerd :P) en vroeger gebeurde het vaker dat het wat langer duurde voordat alles geupdate was en je je promotie kreeg. Dus heb geduld :)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 14-05-2006 15:53 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
In het weekend is de accountserver altijd _erg_ sloom.
Gewoon een kwestie van een nachtje overheen laten gaan.
Ik kreeg mijn punten van gisteren ook pas vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Grr, net in de gamert server, ons team kan al 4 rondes lang niet meer dan 1 squad maken, paar keer geroepen of ze kunnen herstarten want we bleven ingemaakt worden, maar nee hoor, bijna alle gamert mensen in het "goede" team en lekker punten pakken, nou, de groeten maar weer :O

Hmmz, bijna promoveren, ook weer eens leuk, puntjes gaan al tijden niet heel erg hard :9

[ Voor 17% gewijzigd door phYzar op 14-05-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
dat heb ik dus ook gehad.. gepromoveert en wel 20x gekregen,, ook na potjes afmaken

maar nu krijg ik dan choose unlock, ik kan niet kiezen, krijg een zwart plaatje en kan dan choose unlock kieze maar krijg niks erbij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
warchaser schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:24:
dat heb ik dus ook gehad.. gepromoveert en wel 20x gekregen,, ook na potjes afmaken

maar nu krijg ik dan choose unlock, ik kan niet kiezen, krijg een zwart plaatje en kan dan choose unlock kieze maar krijg niks erbij :S
Ik heb hetzelfde probleem vandaag, ben ondertussen al 4 keer gepromoveerd maar in bfhq wordt er niks geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:53:
[...]
Mischien handig als je die arrogante houding laat varen, geeft mensen niet echt zin om je te helpen. :/
Ik zie er niets arrogants aan, als dat wel het geval is dan is dat zeker niet voor jou bedoelt maar degene met het 'Slowangel' verhaaltje. Anyways, het zal inderdaad wel aan de accountserver refresh liggen, aangezien mijn punten ook niet geupdate (dit duurt zowieso een tijdje, maar nu langer dan ik normaal gewend ben) worden terwijl ik vandaag ongeveer 300-500 punten gehaald heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
weet iemand een goedkoop winkeltje die bf2 tegen een goede prijs verkoopt ?
of is de prijs van bf2 nog steeds 50 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:08:
[...]

Ik zie er niets arrogants aan, als dat wel het geval is dan is dat zeker niet voor jou bedoelt maar degene met het 'Slowangel' verhaaltje.
Je weet best waar ik het over heb, aangezien je het snel weg ge-edit hebt (dat was wel al voordat ik m'n reply poste zag ik achteraf). Het ging dus om dat 'mister know-it-all'.
Maar dit gaat veels te off-topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31
Tada ik heb m'n basic helicopter badge.
Met m'n benen op de grond ben ik best goed. Helaas is in de lucht een drama voor me.

Maargoed ik had dus door dat die vliegende Turkenbussen rondjes gaan draaien en hoogte winnen als je eruit springt. Dus ik vliegen en F2 en dat ding gewoon 15 mins laten tollen waarna ik m'n badge kreeg ;)

Beetje lame enzo.. ik weet het, maar je moet wat he
Nu nog 10 mins aviator. Die ga ik proberen op een rustige Wake map of zo.
Zojuist zelf met de muis een dogfight gewonnen dus er is hoop voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31
warchaser schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:24:

De server is wat van de leg, daarom dat zwarte plaatje
Geduld het zal heus wel goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:50:
Eej kheb een vraag, ofja meer een probleem.

Mijn battlefield 2 wil niet opstarten. Ik dubbelklik op het icoon, maar vervolgens start hij niks op. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte ook niet? Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Alvast bedankt,

Impulz
iemand hier dat ook gehad en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:13:
[...]

iemand hier dat ook gehad en een oplossing?
Je gebruikt vast de no cd patch bij de nieuwste patch van bf2, daar ligt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Zijn er problemen bekent met bf2 icm een 7900Gt

bij een vriend van mij loopt hij ook vast met inloggen en hebben allbij de zelfde 7900gt..
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Tomino schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:07:
Zijn er problemen bekent met bf2 icm een 7900Gt

bij een vriend van mij loopt hij ook vast met inloggen en hebben allbij de zelfde 7900gt..
iemand?
Geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Btw wat ik het leukste vind aan bf2: Een goede gunner in je chopper hebben, heerlijk is dat. Opzich kan ik wel goed vliegen alleen tv guide moet ik nog veel oefenen mis heel vaak :(. Iemand misschien tips daarvoor?

Maar ik met een goede gunner in een chopper zoals vanmiddag = map ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
is het normaal dat bf2 50 euro kost ? of heeft iemand een beter winkel of een prijs indicatie ?

mvg

fuzion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat vroeg je 10 posts geleden ook al :D 8)7
Maar voor €45 kan je hem ook krijgen. (wel nog met verzendkosten though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 13:51
fusion.fake schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:46:
is het normaal dat bf2 50 euro kost ? of heeft iemand een beter winkel of een prijs indicatie ?

mvg

fuzion
offtopic:
http://kieskeurig.nl/kope...8D07FC12570AF003AC28D.htm daar staan wat meer prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 19:02
Dit is interessant.
mijn map is niet geranked.
Dus je kan ook nooit punten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:42:
Btw wat ik het leukste vind aan bf2: Een goede gunner in je chopper hebben, heerlijk is dat. Opzich kan ik wel goed vliegen alleen tv guide moet ik nog veel oefenen mis heel vaak :(. Iemand misschien tips daarvoor?

hit model van chopper is verrot :/
denk maar aan tow raketen die door tanks gaan, zo iets gebeurd ook met t.v guided missles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Dersan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:42:

Klinkt gek, maarreh, oefen veel in singleplayer, laat een bot de heli vliegen en leer zelf hoe je met die tv guided missiles een target kunt raken. Een bot houdt totaal geen rekening met zijn co-piloot, dus als je dan heel goed wordt dan ben je dat automatisch ook in multiplayer.

Vandaag weer een gezellig potje op de GOF server. Aan mijn score kun je zien in wat voor class ik speel, als de score negatief is dan ben ik altijd in de fighter jet bezig. Onbegrijpelijk dat ik daarmee altijd tk's scoor.

[ Voor 15% gewijzigd door OCTheEagle op 14-05-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
OCTheEagle schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:29:
[...]

Klinkt gek, maarreh, oefen veel in singleplayer, laat een bot de heli vliegen en leer zelf hoe je met die tv guided missiles een target kunt raken. Een bot houdt totaal geen rekening met zijn co-piloot, dus als je dan heel goed wordt dan ben je dat automatisch ook in multiplayer.

Vandaag weer een gezellig potje op de GOF server. Aan mijn score kun je zien in wat voor class ik speel, als de score negatief is dan ben ik altijd in de fighter jet bezig. Onbegrijpelijk dat ik daarmee altijd tk's scoor.
Had jou gisteren een keer uit de lucht geschoten tijdens een dogfight geloof ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
[...]

ehh, je kan toch op je map kijken waar je friendlies zijn? als je nog niet zo goed kan, dan zeker geen bommen gooien. Als je wat beter wordt kan je gewoon je bommen gooien zonder friendlies te raken, maar wel die enemy tank uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Fusion.fake:
Of gewoon nog ff een maandje wachten. Over 'n maand komt de DeLuxe (BF + SF) versie van BF2 uit rond de 50 Euro. De prijs van de "gewone" BF2 versie zal dan waarschijnlijk een stuk lager komen te liggen.

[ Voor 34% gewijzigd door Indy91 op 15-05-2006 08:29 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
eperon schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:15:
[...]

ehh, je kan toch op je map kijken waar je friendlies zijn? als je nog niet zo goed kan, dan zeker geen bommen gooien. Als je wat beter wordt kan je gewoon je bommen gooien zonder friendlies te raken, maar wel die enemy tank uitschakelen.
Enemy tank staat bij een friendly flag. Ik kom aanvliegen, vlak nadat de bommen zijn gereleased spawmen er friendly soldaatjes bij die flag. Katjing! Teamkill.

Ander voorbeeld: Ik zie een enemy tank rijden. Ik vlieg erop af, ik gooi m'n bommen, ik vernietig de tank, en een friendly soldaat. hoe dat kan? Die friendly soldaat was een spec ops die toevallig z'n c4tjes aan't plakken was op die tank.

Gek genoeg heb ik zulke akkefietjes alleen met de fighter. Met de bomber gaat het veel beter.

Map kijk ik wel regelmatig, ik zal wel nog regelmatiger gaan kijken

[ Voor 6% gewijzigd door OCTheEagle op 15-05-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb iets vreemds ontdekt en vraag me af of dat alleen bij mij is:
Ik kan met een tank op een stilstaande jeep schieten zonder dat ie kapot gaat. Ik kan hem 3 keer raken voor ie fikt, dan is ie nog steeds niet ontploft.
Hetzelfde heb ik met vliegtuigen. Met AA missiles raak ik nooit de dingen waar ik op lock, dus ik gebruik de guns vaak (heeeerlijk hoe een APC ontploft als je er een straal kogels op gooit :D )
Zit ik achter een vijandelijk vligtuig, heb ik hem op bommen staan dus die gast hoort niks.
En als ik hem dan echt VOL in het vizier heb schiet in achter in zijn uitlaat.
Ik zie de stofwolkjes van zijn vliegtuig af ketsen. Ik kan zo 2-3 seconden schieten zonder dat die gast rookt. Dan switch ik naar AA missiles (als ie echt heel dom is) en schiet er nog een achter in de knalpijp.
Ik zie die raket ontploffen achter op zijn vliegtuig, maar hij heeft nog steeds niet genoeg schade dat ie ook maar een beetje rookt.

Laatste voorbeeld: op Daqing Oilfields landde ik mijn blackhawk achter de China SU-30 die in de hangar stond. Er zat iemand in de SU-30. Ik met de minigun vol op de achterkant van de SU, en 0 schade. Later heb ik gevraagd waarom ie niet wegvloog, maar hij zei dat ie niks had gemerkt (hoezo, wegvliegen, waarvoor? )

Mijn ping is tussen de 10 en 15 en de mensen die ik probeer af te kanllen zitten ook onder de 50ms.
Computer is goed ik heb een FX55 met 7800GTX en 2GB.

Wat me ook opvalt is dat ik een 'leegstaand' autootje sneller kapot krijg als wanneer er iemand in zit. Een leeg-geparkeerd vliegtuig heeft als ik met mijn F-18 kom aanvliegen maar 1 seconde kogels nodig om te ontploffen. Als er iemand in zit moet ik op de cockpit mikken en dan heb ik 2-3 seconden nodig om het stilstaande doelwit af te knallen.

Heeft iemand dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
DaMorpheus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:40:
[...]

Sowieso op een dinsdag (=patchdag), misschien een keer op vrijdag vanwege de uitkomst van de rechtszaak tegen EA (werknemers ea versus ea).
Maar je merkt het snel genoeg aan de hoeveelheid geruchten en zogenaamde 'leaked' informatie die plots verschijnt.
Is er meer informatie over die rechtzaak beschikbaar? Ik vind dat wel interessant, maar kon eigenlijk niks vinden.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusion.fake schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:51:
weet iemand een goedkoop winkeltje die bf2 tegen een goede prijs verkoopt ?
of is de prijs van bf2 nog steeds 50 euro :(
cd wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

\o/ Leuk dat BFHQ dat bugged raakt als het inloggen sloom gaat => Hele hoge rank denk zelfs General en global score dat 2 miljard ofzo en de score voor je rank zeg maar net zo hard in de min :+

Super grappig !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:21:
[...]

hit model van chopper is verrot :/
denk maar aan tow raketen die door tanks gaan, zo iets gebeurd ook met t.v guided missles
AL die hitmodels zijn niet echt lekker...k had laats dat ik 2x een laserguided rocket van de F15 op hetzelfde jeepje schoot en hij reed gewoon door terwijl hij toch echt vol erop was. Of wat ik soms ook heb is dat je gewoon een lock hebt op een voertuig en als je dan schiet zie je de raket gewoon 20-30m offset gaan. Alsof je er gewoon 20m naast mikt!
Ik zie een enemy tank rijden. Ik vlieg erop af, ik gooi m'n bommen, ik vernietig de tank, en een friendly soldaat. hoe dat kan? Die friendly soldaat was een spec ops die toevallig z'n c4tjes aan't plakken was op die tank.
Dat vind ik zo irritant dat vriendly vehicles als vijandig verschijnen op het moment dat er iemand uit stapt. Zo heb ik regelmatig iemand afgemaakt die net uit een autotje stapt bij een vijandelijke vlag. Ik weet dat je ook op je minimap kan zien of er iemand staat maar als jij uit een bocht oid komt en je ziet ineens een target wat je nog net mee kan pakken dan heb ik geen tijd om op mn minimap te kijken. In het geval dat ik dat wel doe mis ik misschien de target en is de vlag al wit op het moment dat ik omgedraaid ben om te bomben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:34:
\o/ Leuk dat BFHQ dat bugged raakt als het inloggen sloom gaat => Hele hoge rank denk zelfs General en global score dat 2 miljard ofzo en de score voor je rank zeg maar net zo hard in de min :+

Super grappig !!!
Ace L ... ben je van nick veranderd ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:43:
Ace L ... ben je van nick veranderd ? ;)
Hmm... dus ik heb toch een scheef verhaal getypt ... was ik al bang voor :X

Nou ja als iemand het beter kan uitleggen moet degene het maar uitleggen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
fsfikke schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:04:
Dat vroeg je 10 posts geleden ook al :D 8)7
Maar voor €45 kan je hem ook krijgen. (wel nog met verzendkosten though)
ja sorry ik zie het nu, ik had op een paar forum's die vraag gepost was vergeten dat ik het op GoT ook al gevraagd heb.
Indy91 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:28:
@Fusion.fake:
Of gewoon nog ff een maandje wachten. Over 'n maand komt de DeLuxe (BF + SF) versie van BF2 uit rond de 50 Euro. De prijs van de "gewone" BF2 versie zal dan waarschijnlijk een stuk lager komen te liggen.
mooi :) :)

dankje voor je reply

[ Voor 32% gewijzigd door fusion.fake op 15-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:38:
[...]

AL die hitmodels zijn niet echt lekker...k had laats dat ik 2x een laserguided rocket van de F15 op hetzelfde jeepje schoot en hij reed gewoon door terwijl hij toch echt vol erop was. Of wat ik soms ook heb is dat je gewoon een lock hebt op een voertuig en als je dan schiet zie je de raket gewoon 20-30m offset gaan. Alsof je er gewoon 20m naast mikt!

[...]
best wel erg eigenlijk.

opgemerkt:

@player hit models zijn verot.
@collesion mesh van de umsc tank is verot.
@TOW/AT doen het niet goed.
@chopper hit model werkt niet goed
@strafen via de muur(ook van bf1942)
@medic/ammo pakjes die door de grond gaan als ze naast een object worden gegooid (komt van bf1942 exploit (bunker)
@collesion mesh van player model is verot(daarom zie je ook benen uit muren steken )
@bomen buigen AA raketen af .

kunnen ze nou niet eens wat eerst fixen ipv squadhoppen eruit te halen :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12-09 12:40
[...]

Mjah die bots zijn vrij irritant. Ze springen er vrij snel al uit, reparen ho maar.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
HawVer schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:29:
[...]

Mjah die bots zijn vrij irritant. Ze springen er vrij snel al uit, reparen ho maar.. :P
Of straks 2 man cooop tegen bots.. dat kan natuurlijk ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:58:
Grr, net in de gamert server, ons team kan al 4 rondes lang niet meer dan 1 squad maken, paar keer geroepen of ze kunnen herstarten want we bleven ingemaakt worden, maar nee hoor, bijna alle gamert mensen in het "goede" team en lekker punten pakken, nou, de groeten maar weer :O

Hmmz, bijna promoveren, ook weer eens leuk, puntjes gaan al tijden niet heel erg hard :9
Niet iedereen die de Gamert tag heeft is admin. En posten hier heeft al helemaal geen zin..
Vind GOT niet leuk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

SyS_ErroR schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:26:
[...]

Of straks 2 man cooop tegen bots.. dat kan natuurlijk ook! :P
Lijkt me wel de ideale situatie om te oefenen inderdaad!

Even een andere vraag: Worden de kills die je maakt als Commander nou wel of niet meegeteld voor je K/D ratio? In het geval van een losse kill (enemy in de base) lijkt me dat nog wel rechtvaardig, maar met een arty strike...

Dit is voor mij nog steeds niet duidelijk, ook omdat ik nooit alleen maar Commander op een avond, maar dat per potje afwissel met gewoon knallen. Ik moet dan echt de kills gaan tellen wil ik het weten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Nee, telt niet mee (dacht ik!). Het telde dacht ik wel nog wel mee voor badges enzo, dus als je een veteran medic badge wil halen en je maakt 40 arty kills dat je hem dan wel krijgt. En het aantal kills helpt mee aan je commander score. Commander score=Gemiddelde score van je team+aantal artykills.

Correct me if I'm wrong..

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:16:
Nee, telt niet mee (dacht ik!). Het telde dacht ik wel nog wel mee voor badges enzo, dus als je een veteran medic badge wil halen en je maakt 40 arty kills dat je hem dan wel krijgt. En het aantal kills helpt mee aan je commander score. Commander score=Gemiddelde score van je team+aantal artykills.

Correct me if I'm wrong..
Commander score is enkel het gemiddelde van je team, heeft niks met kills te maken. Je arty-kills worden WEL meegerekend met je totaal aantal kills en tellen dus ook mee in je K/D ratio.

"The commander score is the sum of all commander points earned. The commander points are every point earned by a member of your team during your reign as commander divided by the total of living team members at the given time.

Kills with artillery will count towards you global kills and kills with the kit you are using but do not directly add points to your score.

After each round has finished the commander of the winning side will have his points for that round doubled." (wiki bf2s.com)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Commander Score is het gemiddeld aantal punten van de Squads, heeft 1 Squad 150 punten, krijgt de commander 150 punten

Zijn er 2 squads, met 100 en 200 punten, krijgt de commander er 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:56:
[...]
Niet iedereen die de Gamert tag heeft is admin. En posten hier heeft al helemaal geen zin..
Vind GOT niet leuk namelijk.
Och, wilde het alleen ff kwijt, geen zin om op het betreffende forum van een server te reggen&melden, speel zo af en toe eens en vind het dan gewoon beetje jammer als het dan zo gaat. Speel zo soms wel eens op de gamert server en meestal wordt er wel aardig fanatiek gespeeld dus meestal vermaak ik me er wel....misschien zo maar weer eens bf2 opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:27:
[...]

Je gebruikt vast de no cd patch bij de nieuwste patch van bf2, daar ligt het probleem.
nope, ik speel gewoon met cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:45:
[...]

Commander score is enkel het gemiddelde van je team, heeft niks met kills te maken. Je arty-kills worden WEL meegerekend met je totaal aantal kills en tellen dus ook mee in je K/D ratio.

"The commander score is the sum of all commander points earned. The commander points are every point earned by a member of your team during your reign as commander divided by the total of living team members at the given time.

Kills with artillery will count towards you global kills and kills with the kit you are using but do not directly add points to your score.

After each round has finished the commander of the winning side will have his points for that round doubled." (wiki bf2s.com)
Dus even resumerend: Als je met je gun alleen maar muren weet te raken en tanks alleen maar in de plomp rijd, kun je alsnog gouden plakken verdienen met een fantastische K/D ratio door puur alleen maar te Commanderen....?

Ik heb er 40 uurtjes Commander opzitten, dat is 10% van mijn tijd on duty. Na weer zo'n gouden plak kreeg ik soms al een schuldgevoel, maar nu helemaal!

Want ik ben met een K/D van 0.67 niet zo'n beste infanterist, loop veels te veel te rushen en kijk niet goed uit en ben niet snel genoeg... Dat kan ik dan nu mooi even rechtbreien weet ik al... :P

Edit: BF2 nick is [SDEM]bvk voor diegene die wil weten hoe slecht (of goed ;) ) ik nou echt ben.

[ Voor 5% gewijzigd door bvk op 15-05-2006 19:21 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Het is dacht ik onzin dat je kills krijgt met artillerie:

- Het is ten eerste veel te makkelijk en eigenlijk ook laf om zo badges te halen

- Ik zie in de scorelijst nóóit bij een commander kills staat die hij met de artillerie heeft gemaakt

Waarschijnlijk is die info van de wiki verouderd, sinds de eerste patch ever hebben ze dat veranderd, alleen kills gemaakt met je wapens tellen mee, je krijgt er alleen geen punten voor. Voor zover ik weet tellen kills met artillerie dus NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Dat dacht ik dus ook al, ik dacht dat ze niet met je Global KDR meetelde...

Ik zal het wel fout hebben, maar dat is inderdaad een beetje makkelijk kills scoren. Terwijl ik hard aan het knokken ben op het front, is de commander even 20 kills aan het binnenhalen met een druk op de knop onder het genot van een kopje koffie :P.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 13:51
Ze tellen volgensmij niet mee voor je KDR maar als je in 'n TOW oid zit tellen je kills die je maakt met artillery weldegelijk mee voor je IAR kills die je nodig hebt. Dito voor de andere badges zover ik heb ondervonden. (Maakt 't een stuk makkelijker om de Ground Defense/Air Defense badges te halen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Dat is dus gebruik maken van een bug, dus eigenlijk statspadden/cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ben ik toch eigenlijk best wel blij mee om dat te horen, want dat betekend dat mijn kills van het weekend toch echt uit de loop van mijn Scar-L zijn gekomen ;)

Plus dan de MEC knakkers die ik van het carrier dek schoot toen ze de jet wouden jatten en de knaap die een supply kratje op zijn hoofd kreeg.

Hoe wordt die laatste kill dan geteld :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
bvk schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:03:
Ben ik toch eigenlijk best wel blij mee om dat te horen, want dat betekend dat mijn kills van het weekend toch echt uit de loop van mijn Scar-L zijn gekomen ;)

Plus dan de MEC knakkers die ik van het carrier dek schoot toen ze de jet wouden jatten en de knaap die een supply kratje op zijn hoofd kreeg.

Hoe wordt die laatste kill dan geteld :?
WHAHAHA

Nu je dat zegt, laatst was ik commander, drop ergens een supply krat en BOEM 2 kills ik nakte een heli lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 22:29
dat had ik dus in een jet :o vlieg je daar beetje laag opeens boom komterzo'n kratje op je jet lol

[ Voor 5% gewijzigd door warchaser op 15-05-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gecontroleerd ... Arty-kills worden gewoon bij je totaal aantal kills geteld ...

ik stond op 35.519, paar rondjes gespeeld waarbij ik slechts 7 gewone kills maakte (telkens als commander) en de rest arty. Momenteel sta ik op 35.544 => = 7 real kills + 18 arty kills

Bij deze }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:16:
Net gecontroleerd ... Arty-kills worden gewoon bij je totaal aantal kills geteld ...

ik stond op 35.519, paar rondjes gespeeld waarbij ik slechts 7 gewone kills maakte (telkens als commander) en de rest arty. Momenteel sta ik op 35.544 => = 7 real kills + 18 arty kills

Bij deze }:O
Shit, net te laat ;)

Had 9831 kills en ga 3 rondjes spelen. 1 als Cmdr en 2 als Engineer. In de 2 gewone rondjes 49 kills gemaakt, in het ene Commander rondje 1 kill op een gast die mijn radar op wou blazen.

Ik heb nu 9903 kills.... Hierbij bewezen, de arty kills tellen mee....

Edit 1: dat zijn dus 23 kills, 3x dood met Arty en 1 shotgunshell, plus gouden plak

Edit 2: Ik moet toch nog op schietlessen met de Scar...

Edit 3: Gaan we nu ineens een hoop gegadigden voor Commander zien?

Edit 4: Van die 3x gedood was er 1 teamkill door een beginnend (geen rang anyway) soldaat; "wat is dat voor knakker met die ster boven zijn hoofd, daar schiet ik maar even op" ...

[ Voor 26% gewijzigd door bvk op 15-05-2006 22:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:22:
[...]
"wat is dat voor knakker met die ster boven zijn hoofd, daar schiet ik maar even op" ...
Dat is toch ook de enige manier om aan die x2 bonus te komen ? :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12-09 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

RMB schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:53:
Commander Score is het gemiddeld aantal punten van de Squads, heeft 1 Squad 150 punten, krijgt de commander 150 punten

Zijn er 2 squads, met 100 en 200 punten, krijgt de commander er 150
Volgens mij klopt deze rekensom toch niet helemaal. Op die manier zou een commander vrijwel altijd bovenaan staan met de punten, want als je enkel squads hebt, en geen lone wolfs, zijn de punten van de squads de optelsom van de members. Bovendien krijgt een commander x2, dus zou ie vrijwel altijd met gemak gold moeten kunnen halen?
Volgens mij is het zo, dat de commander het gemiddelde puntenaantal krijgt, dus gedeeld door het aantal members, zoals Webwiper het engelse stuk tekst quote. Dus in het voorbeeld hierboven met 2 squads met 100 en 200 punt, moet je nog weten hoeveel man er in de squads zaten. Stel 10, dan krijgt de commander 100+200=300, /10 = 30, x2 = 60. Zo zit het volgens mij. (maar dat kan ook weer mis zijn hoor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Komt de patch deze week.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag ik me ook af, EA zou begin Mei snel meer bekend maken, stond in hun eigen Community update, maar nu is het alweer 2 weken stil rondom de patch, DaMorpheus misshien iets nieuws te vertellen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Volgens mij worden de members die niet in een team zitten ook met het gemiddelde meegenomen.

Dus iets van, totale score teams gedeeld door aantal ventjes aan jou zijde. Wanneer ik commander ben type ik zo afentoe " JOIN/MAKE SQUADS !!! " wanneer er teveel lonewolves zijn.

Die x2 telt trouwens niet voor je global stats, wel voor je "commander punten"
Zie je 50 x 2. 50 punten bij je global, 100 bij je overall commander punten.
Dit is iig de enige verklaring die ik heb, want wanneer je je " Team / Combat / Commander " score opteld, krijg je niet je global score. Deze is vaak iets lager.

Het behalen van badges wanneer je met arti aan het beuken bent (met name wanneer je MEC bent tijdens Karkand) voelt idd wel wat goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:32:
Volgens mij worden de members die niet in een team zitten ook met het gemiddelde meegenomen.

Dus iets van, totale score teams gedeeld door aantal ventjes aan jou zijde. Wanneer ik commander ben type ik zo afentoe " JOIN/MAKE SQUADS !!! " wanneer er teveel lonewolves zijn.

Die x2 telt trouwens niet voor je global stats, wel voor je "commander punten"
Zie je 50 x 2. 50 punten bij je global, 100 bij je overall commander punten.
Dit is iig de enige verklaring die ik heb, want wanneer je je " Team / Combat / Commander " score opteld, krijg je niet je global score. Deze is vaak iets lager.

Het behalen van badges wanneer je met arti aan het beuken bent (met name wanneer je MEC bent tijdens Karkand) voelt idd wel wat goedkoop :)
Echt wel dat je de totale Commander score krijgt bijgeteld, dat heb ik gisteren precies bijgehouden. Ik heb gisteren 3 potjes gespeeld met resp 138, 92 en 76 punten, waarvan het eerste potje als Commander. Na die 3 potjes waren er 306 punten bijgeteld, zeker weten!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Yorixz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:56:
Ze tellen volgensmij niet mee voor je KDR maar als je in 'n TOW oid zit tellen je kills die je maakt met artillery weldegelijk mee voor je IAR kills die je nodig hebt. Dito voor de andere badges zover ik heb ondervonden. (Maakt 't een stuk makkelijker om de Ground Defense/Air Defense badges te halen ;))
Ao heb ik dus de Ground Defense Basic+Ribbon gehaald :D Air Defense gewoon Infantry met Mobile AA killen ;)

/EDIT :
MarcoZ20 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:20:
Had afgelopen week wat vaags.
Werd in een apc of tank telkens binnen 2schoten gekilled door AT mensen of APC's:?

Dat je een tank in 1schot kan killen weet ik, maar dan moet je wel heel goed mikken. Vond het wel raar dus dat ik elke keer zo snel dood ging.
Hey dat is tegenwoordig mijn nieuwe hobby als ik een Tank/APC kan bemachtigen :D

[ Voor 32% gewijzigd door nero355 op 16-05-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Had afgelopen week wat vaags.
Werd in een apc of tank telkens binnen 2schoten gekilled door AT mensen of APC's:?

Dat je een tank in 1schot kan killen weet ik, maar dan moet je wel heel goed mikken. Vond het wel raar dus dat ik elke keer zo snel dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MarcoZ20 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:20:
knip... Dat je een tank in 1schot kan killen weet ik ....knip....
Dat overkomt mij dus ook (te) vaak. Maar waar moet je dan op mikken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Dat overkomt mij dus ook (te) vaak. Maar waar moet je dan op mikken?
Het lukt mij alleen met tank tegen tank gevecht en dan ook maar heel soms.
Je moet dan mikken op het vlak net voor de koepel van de tank. Als je hierop schiet dan kets de kogel van dat vlak tegen de koepel. Je hebt dus met 1schot 2hits.

Beetje vage uitleg :P...........zou zeggen, probeer het eens in een lege server. Gewoon met 2tanks voor elkaar gaan staan en dan het punt proberen te zoeken waar de kogel afketst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Voor de visualisatie:

http://www.secretsofbattlefield.com/tankvstank.html

Kwestie van goed mikken en wat geluk.

[ Voor 23% gewijzigd door OCTheEagle op 16-05-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:33:
[...]

Volgens mij klopt deze rekensom toch niet helemaal. Op die manier zou een commander vrijwel altijd bovenaan staan met de punten, want als je enkel squads hebt, en geen lone wolfs, zijn de punten van de squads de optelsom van de members. Bovendien krijgt een commander x2, dus zou ie vrijwel altijd met gemak gold moeten kunnen halen?
Volgens mij is het zo, dat de commander het gemiddelde puntenaantal krijgt, dus gedeeld door het aantal members, zoals Webwiper het engelse stuk tekst quote. Dus in het voorbeeld hierboven met 2 squads met 100 en 200 punt, moet je nog weten hoeveel man er in de squads zaten. Stel 10, dan krijgt de commander 100+200=300, /10 = 30, x2 = 60. Zo zit het volgens mij. (maar dat kan ook weer mis zijn hoor...)
Volgens mij heeft gydema gelijk, alleen werkt het per punt. Dus als er een kill gemaakt wordt door iemand van jouw zijde dan krigt de commander 2 punten gedeeld door het aantal friendly soldiers. en zo voor elk gescoord punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:06:
[...]

nope, ik speel gewoon met cd
ook weer doelloos gepraat in de rondte, je wilt gewoon wat te zeggen hebben en daarom post je maar een antwoord wat kant noch wal raakt...

"iedereen" die ik ken speelt bf2 laatste versie met no-cd, of in dit geval mini-dvd ..

[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-05-2006 15:33 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:54:
[...]

ook weer doelloos gepraat in de rondte, je wilt gewoon wat te zeggen hebben en daarom post je maar een antwoord wat kant noch wal raakt...

iedereen die ik ken speelt bf2 laatste versie met no-cd, of in dit geval mini-dvd ..
Euhm ... ik speel ook gewoon nog met de DVD in de schuif :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:54:

iedereen die ik ken speelt bf2 laatste versie met no-cd, of in dit geval mini-dvd ..
Ik speel ook gewoon met een DVD. Waarom zou je dat niet doen? met of zonder DVD heeft bijna tot gen performance winst met opstarten, spel laden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Twix schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:16:
[...]
Ik speel ook gewoon met een DVD. Waarom zou je dat niet doen? met of zonder DVD heeft bijna tot gen performance winst met opstarten, spel laden oid.
dvd zit er alleen in tijdens het opstarten, daarna wordtie toch niet meer gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik heb geen zin die dvd er telkens weer in te doen, zeker omdat ik niet de netste ben en dat ding iedere keer bij eruit halen niet netjes in doos doe. Nu blijft ie veilig in zijn doos.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Ik heb 2 dvd spelers. Dit omdat de ene dvd speler een beetje kapot is en geen cdr's meer kan afspelen. In die kapotte zit dus standaard m'n bf2 dvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:23:
Kijken jullie ook zo uit naar patch 1.3? B)
DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:06:
[...]

Mooi, duurt niet lang meer B)
Ik gok dus op vandaag, na 16.00 uur, ervan uitgaande dat "niet lang meer" korter dan 1 week is. (of wordt het toch nog volgende week, DaMorpheus?)

[ Voor 7% gewijzigd door Indy91 op 16-05-2006 13:19 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het inloggen op EA downloader lukt 'even' niet (kan geen verbinding met de server maken), en op http://www.electronicarts.nl/ lukt dat ook niet, http://www.ea.com/ ligt plat ;)
Hopelijk is het is vandaag patchdag 8) .

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag is altijd onderhoudsdag bij Gamespy en EA, dus niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
OCTheEagle schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:33:
Ik heb 2 dvd spelers. Dit omdat de ene dvd speler een beetje kapot is en geen cdr's meer kan afspelen. In die kapotte zit dus standaard m'n bf2 dvd.
Ach, miniimage is stiller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

OCTheEagle schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:33:
Heb ongeveer hetzelfde: 2 DVD spelers, de lezer gebruik ik nauwelijks en zit vrijwel standaard de BF2 CD in en de brander is voor overig gebruik.

Ik ben altijd een beetje terughoudend betreft het gebruik van no-cd patches e.d. bij mijn originele spellen en het spel start er alleen iets sneller van op, dus (voor mij) niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TallManNL schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:40:
[...]

Ach, miniimage is stiller ;)
en jij speelt zonder speakers/headset? uHuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

HyperTrophy schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:56:
Ik wel soms, maar dan hoor ik mijn XTX loeien... het is dat ik 2 keer 180 Watt naast me heb anders ... :+
Mini-Image is gewoon super relax en werkt nog met Special Forces ook !! Wat ik laatste tijd steeds meer speel trouwens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Indy91 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:17:
[...]

[...]

[...]

Ik gok dus op vandaag, na 16.00 uur, ervan uitgaande dat "niet lang meer" korter dan 1 week is. (of wordt het toch nog volgende week, DaMorpheus?)
DaMorpheus heeft deze keer geen hint gegeven over een mogelijke release. Denk dus niet dat "ie" vandaag uitkomt.

Meestal is het de dag ervoor of op de dag zelf wel duidelijk. Er is nu nog helemaal niks dus ik denk eerder volgende week. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:34:
[...]

Volgens mij heeft gydema gelijk, alleen werkt het per punt. Dus als er een kill gemaakt wordt door iemand van jouw zijde dan krigt de commander 2 punten gedeeld door het aantal friendly soldiers. en zo voor elk gescoord punt.
Ik speel regelmatig als commander, wat ik meestal doe is eerst een squad joinen en dan meteen opgeven dat ik ook voor commander kies. Ingame is "mijn squad"dan ook groen. Mijn gevoel is dan altijd dat dit meer dan anders punten opleverd! corrigeer me als ik het verkeerd heb. by the way: de aloude "GoT" "HuT"en DJmantri servers zij vaak verdacht stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

jefjef schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:25:
Ik speel regelmatig als commander, wat ik meestal doe is eerst een squad joinen en dan meteen opgeven dat ik ook voor commander kies. Ingame is "mijn squad"dan ook groen. Mijn gevoel is dan altijd dat dit meer dan anders punten opleverd! corrigeer me als ik het verkeerd heb. by the way: de aloude "GoT" "HuT"en DJmantri servers zij vaak verdacht stil.
"We" (Allen die vaak @ TS zitten zeg maar) spelen tegenwoordig vaak op IKS #3 Karkand/Sharqi/Mashtuur server ;)

Gewoon op TS komen en heel hard roepen "Waar zitten jullie nou weer te ownen" en het komt goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
HyperTrophy schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:56:
[...]

Nou, ik klik wel eens op die shortcut @ desktop om te starten voordat ik headset opzet, als dan die dvdspeler gaat upspinnen hoor ik dat echt nog wel over de stilte heen. Juist ingame als ik dat ding opheb gebruikt ie de DVD niet, alleen bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
jefjef schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:25:
[...]
by the way: de aloude "GoT" "HuT"en DJmantri servers zij vaak verdacht stil.
Welke "GoT" server bedoel je dan? DJMantri is sinds de komst van de HuT-gaming server idd vaak/altijd leeg. De HuT-gaming server is vlgns mij wél redelijk vaak gevuld.
nero355 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:37:
[...]
"We" (Allen die vaak @ TS zitten zeg maar) spelen tegenwoordig vaak op IKS #3 Karkand/Sharqi/Mashtuur server ;)
Wie is "We" dan? En op welke TS server (ip) zitten "jullie" dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideetje voor de DJmantri server

laat er leuke mods draaien zoals prj 0.3
of FH2 die zo binnenkort komt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:37:
[...]

Gewoon op TS komen en heel hard roepen "Waar zitten jullie nou weer te ownen" en het komt goed :+
Merkte het dat jullie laatste tijd in IKS#3 zaten. Zal als ik er aan denk volgende keer eens in jullie TS langskomen even gedag zeggen. Kijken of het daar ook gezellig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
@ morpheus

Mischien ideetje voor battlefield2.nl: Een online webbased friend list waar je kunt zien wie online is en wie waar speelt ect, ff koppelen aan forum accountjes ofzo, meer bezoekers meteen :) Op de stats site zie je ook als iemand online is en waar die speelt, maar dat is erg lastig aangezien mensen vaak meerde accounts gebruiken. Xfire is volgens mij net zoiets maar dat gebruik ik niet :)

@sanniejj
Ik kom ze nooit tegen, of ze zijn wel heeel undercover B)

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2006 15:53 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat de hele game al verziekt is door hackers en opengl/d3d tweakers. Op vrijwel iedere server kom je ze tegen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.