[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:
Erg jammer dat de hele game al verziekt is door hackers en opengl/d3d tweakers. Op vrijwel iedere server kom je ze tegen.
of jij ziet ze gewoon vliegen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:24:
Het inloggen op EA downloader lukt 'even' niet (kan geen verbinding met de server maken), en op http://www.electronicarts.nl/ lukt dat ook niet, http://www.ea.com/ ligt plat ;)
Hopelijk is het is vandaag patchdag 8) .
Niet vandaag. Dinsdag is EA onderhoudsdag.
Vrijdag 18:00 Nederlandse tijd is een typisch punkbuster en gamespy onderhoudstijdstip. Om die tijd zitten zij altijd te eikelen, lekker op spitsuur voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:
Erg jammer dat de hele game al verziekt is door hackers en opengl/d3d tweakers. Op vrijwel iedere server kom je ze tegen.
lol dan weet ik niet op welke servert jij speelt hoor, maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen...
maja als iemand beter dan jou is is het natuurlijk meteen een cheatert/hackert he >:)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:59:
[...]

of jij ziet ze gewoon vliegen :Z
with stupid ;)

in de tijd dat ik speel (lang genoeg :P) heb ik nog meer weinig cheaters/hackers gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:01:
[...]

lol dan weet ik niet op welke servert jij speelt hoor, maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen...
maja als iemand beter dan jou is is het natuurlijk meteen een cheatert/hackert he >:)
;) Dezelfde spelers die vrijwel altijd schietend in de juiste stance om een hoekje komen zijn altijd de mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
evilpin0 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:18:
@ morpheus

Mischien ideetje voor battlefield2.nl: Een online webbased friend list waar je kunt zien wie online is en wie waar speelt ect, ff koppelen aan forum accountjes ofzo, meer bezoekers meteen :) Op de stats site zie je ook als iemand online is en waar die speelt, maar dat is erg lastig aangezien mensen vaak meerde accounts gebruiken. Xfire is volgens mij net zoiets maar dat gebruik ik niet :)
Ff op inhaken. Zo werkt Bf2S toch al grotendeels ?! My leaderboard met de PID nummers van je buddy's mieteren. En dan kun je zien wie waar online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag weer ff superveel lopen oefenen met die TV guided missile. Elke TV-missile die ik nu schiet is gewoon raak. :)

Trouwens best leuk dat als je een keertje weer legaal loopt te heersen in een heli of plane dat je gelijk allemaal van dat mooie 'commentaar' naar je toe krijgt van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt constant gecheat: UAV :P
maar goed begint afgezaagt te worden, zal ermee ophouden ;)

Sommige mensen hebben gewoon skill (soms handel je op gevoel en op ervaring waar je een nme kan verwachten), dat bestaat ook nog. Vergeet ook niet de 'schaduwbug', heel vaak verraad dat ook het e.e.a. zeker als je een beetje weet hoe het geprojecteert wordt (kan namelijk soms nog weleens rare resultaten geven bij grote objecten) zodat je sneller weet waar de vijand is.

Er zit beveiliging in de exe zelf tegen (3d)debugprogsels en punkbuster zal die standaard shit er ook wel uitfilteren, ik zou me er niet zoveel zorgen om maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Ff op inhaken. Zo werkt Bf2S toch al grotendeels ?! My leaderboard met de PID nummers van je buddy's mieteren. En dan kun je zien wie waar online is.
Nu moet je die PID invoeren en moet je ook nog eens weten op welke account ze spelen. Een soort web-based msn lijst achtige iets zou ik persoonlijk heel erg handig vinden, kan je rustig door je friendlist bladeren totdat je een mooi slachtoffer hebt uitgevonden })

@Lighteye
persoonlijk vindt ik de uav heel erg strak gedaan, geeft tenminste een beetje "high tech" gevoel. Nu nog picture in picture erin maken voor de squadleader.

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2006 16:24 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt nou eindelijk die nieuwe patch uit?? : |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:58:
Wanneer komt nou eindelijk die nieuwe patch uit?? : |:(
Wanneer men denkt dat er geen patch nodig is om de patch te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

ALS IE ER IS.

zucht, denk je nou echt dat wij daar een nuttige uitspraak over kunnen doen?!? 8)7

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:16:
Ideetje voor de DJmantri server

laat er leuke mods draaien zoals prj 0.3
of FH2 die zo binnenkort komt :7
FYI Mantriserver draait al een tijdje een mod: de Hollandmap van OCTheEagle. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:08:
[...]

FYI Mantriserver draait al een tijdje een mod: de Hollandmap van OCTheEagle. :Y)
dat is geen mod dat is een custom map
-------------------------------------
of laat hem als infrantry server draaien op strike at karkand of andere city maps
(wel met een infrantry script eh ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
evilpin0 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:18:
Mischien ideetje voor battlefield2.nl: Een online webbased friend list waar je kunt zien wie online is en wie waar speelt ect, ff koppelen aan forum accountjes ofzo, meer bezoekers meteen :) Op de stats site zie je ook als iemand online is en waar die speelt, maar dat is erg lastig aangezien mensen vaak meerde accounts gebruiken. Xfire is volgens mij net zoiets maar dat gebruik ik niet :)
Check bf2tracker.com eens, ik heb daar account en anderen in mijn buddylist toegevoegd, kan zo zien waar ze spelen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
TallManNL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 08:30:
[...]

Check bf2tracker.com eens, ik heb daar account en anderen in mijn buddylist toegevoegd, kan zo zien waar ze spelen.
dus het bestaat al? :) was ook wel te verwachten.. ik ga zo ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

All Seeing Eye ring any bells?
deze gebruik ik al jaren als trial, stond eens op t punt om er een serial voor aan te schaffen, totdat t door Yahoo werd opgeslokt, maar buiten het logo heeft dit weinig aan ASE afgedaan. (misschien nog es het overwegen waard) In de trial kan je 4 buddies, maar als je er nog een toevoegd staat er toch echt 5 in je lijstje. Door in hte gamesopties menu je login + password aan de startup exe toe te voegen kan je ook netjes via ASE direct een server joinen, ff die intromovies eruit rippen en je zit er zo in...

ook makkelijk met favorites folders waarin je bepaalde servers inzet, zodat die netzo als je ingame favorites te benaderen zijn, je kunt em ook na joinen van server laten sluiten, en is het weer eens wachten geblazen omdat een server vol is, blijf je netjes in een rij wachten totdat je aan de beurt bent en join je automagisch, zonder maar wat te doen. Zelfs winamp quit hij zodra je een server joint, beats any online buddytracker, i guess :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
sain onez schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:10:
All Seeing Eye ring any bells?
deze gebruik ik al jaren als trial, stond eens op t punt om er een serial voor aan te schaffen, totdat t door Yahoo werd opgeslokt, maar buiten het logo heeft dit weinig aan ASE afgedaan. (misschien nog es het overwegen waard) In de trial kan je 4 buddies, maar als je er nog een toevoegd staat er toch echt 5 in je lijstje. Door in hte gamesopties menu je login + password aan de startup exe toe te voegen kan je ook netjes via ASE direct een server joinen, ff die intromovies eruit rippen en je zit er zo in...

ook makkelijk met favorites folders waarin je bepaalde servers inzet, zodat die netzo als je ingame favorites te benaderen zijn, je kunt em ook na joinen van server laten sluiten, en is het weer eens wachten geblazen omdat een server vol is, blijf je netjes in een rij wachten totdat je aan de beurt bent en join je automagisch, zonder maar wat te doen. Zelfs winamp quit hij zodra je een server joint, beats any online buddytracker, i guess :X
Linkje? En probeer net even wat meer orde in je post aan te brengen. Leest nogal lastig zo. :Y)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrippleSix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:14:
[...]

Linkje? En probeer net even wat meer orde in je post aan te brengen. Leest nogal lastig zo. :Y)
http://www.google.com/sea...ll+seeing+eye&btnG=Search

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Ooh bekender dan ik dacht, ik dacht dit (zo klinkt het beetje uit z'n stukje) is een programma dat niet echt bekend is.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

TrippleSix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:14:
[...]

je steekt er maar wat energie in, om dergelijke waardevolle informatie je eigen te maken... :+
TrippleSix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:17:
[...]

Ooh bekender dan ik dacht, ik dacht dit (zo klinkt het beetje uit z'n stukje) is een programma dat niet echt bekend is.
ASE was niet bruikbaar ivm met die login in t begin van BF2 zit, waardoor je nog de ingame browser moest gebruiken, met die workaround werkt dat weer perfect, en heb ik nooit een beter alternatief hiervoor gevonden, al je FPS games worden herkend, en is erg gebruiksvriendelijk...

[ Voor 48% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-05-2006 11:26 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-08 10:21
Links naar cheatsites plaatsen, of het nu echt is of niet, is not done

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die is al eens voorbijgekomen, sp match, met botnames altered, dream on..... maak je maar druk om je eigen skills, ipv die van je tegenstanders.. ;) they'll need some aimingpractise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol@duitse rap

maar die nametag hack/cheat is idd erg flauw :( ah twas fake dus :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
Die Duitse rap is wel redelijk afgrijselijk inderdaad.

Of het fake was, durf ik zo niet te zeggen, maar je oogkleppen ophouden en net doen of er niet gecheat wordt, is enigszins naïef in mijn ogen. Daarvoor gebeuren er teveel vreemde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Ik volg dit topic aardig, al zeg ik het zelf ;), maar nu kan ik weinig terugvinden over de serverbrowsers (ingame of extern) die men gebruikt.

Ik maakte gebruik van The All Seeing Eye voor het zoeken en connecten met servers, maar die werkt (betreft het automatisch connecten) niet meer na de laatste patches.

Aangezien ik de ingame serverbrowser zwaaaaaar irritant vind, vraag ik me wat iedereen hier aan serverbrowsers gebruikt. Zijn er goede alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moet trouwens wel een beetje oppassen met je gegevens als je ASE gebruikt om met bf2 connect naar servers: je accountpassword van bf2 staat open en bloot op je PC. Als iemand anders dan jou gebruikt maakt van ASE op je PC blijf er dan ff bij voor de zekerheid dat ie geen stuff gaat opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:45:
Je moet trouwens wel een beetje oppassen met je gegevens als je ASE gebruikt om met bf2 connect naar servers: je accountpassword van bf2 staat open en bloot op je PC. Als iemand anders dan jou gebruikt maakt van ASE op je PC blijf er dan ff bij voor de zekerheid dat ie geen stuff gaat opzoeken ;)
log dan gewoon via BF2 zelf in? wat is daar nu zo moeilijk aan dit is wel iets veiliger. Al die extrene progsels zijn alleen maar irritant.

[ Voor 6% gewijzigd door loodgieter op 17-05-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Je laat je auto toch ook niet met de sleutel erin open voor de deur, of de voordeur openstaand snachts :? en degene die spelen op me pc zijn vrienden bekenden en dat zit wel snor, ook p2p progsels weten dit soort dingen ook te achterhalen, en ik denk dat er heel wat limewire/ dc++ account hiervoor gebruikt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Word ik geroepen?????!!!!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

bij mijn weten is ASE niet meer te gebruiken om te connecten na de laatste patches.... toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
Ik wist überhaupt niet dat je via ASE kon inloggen op BF2. Ik gebruik zelf over het algemeen xfire om te zien waar mijn clanmaatjes uithangen. Vervolgens kan ik ze zelf wel vinden via de in-game browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ASE is zeer bekend onder de meer seieuze (vooral fps) gamer, ik gebruik het al een flink aantal jaren, EA (zal niet zozeer aan DICE liggen, gamespy troep etc.) moet dit gewoon erkennen en veel betere support hiervoor geven dat het niet op zo'n vieze manier hoeft.

in ASE tools>options>tabblad games>Battlefield 2 bij program location:
"x:\Battlefield 2 dir.\BF2.EXE" +username username +playerPassword wachtwoord

duurt alleen voor het gevoel langer, server aanklikken in ASE moet ie eeeeeeeerst nog inloggen bij EA dan nog een fix aantal seconden wachten, gaat waarschijnlijk door een 'automatisch' process dat ie de serverbrowser window pakt en daar het ip etc invult en dan connect ie eindelijk eens een keertje... :/ :| (maar ja anders moet je sowieso bf2 opstarten en handmatig naar de serverbrowser gaan).

Heb je wel eens in de favorieten in bf2 op een 'dode' server geklikt: the horror :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:51:
[...]

dus het bestaat al? :) was ook wel te verwachten.. ik ga zo ff checken :)
bf2 trackers is langzaam, dan blijf ik wel liever xfire gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:03:
[...]

bf2 trackers is langzaam, dan blijf ik wel liever xfire gebruiken.
ja xfire _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:08:
[...]

;) Dezelfde spelers die vrijwel altijd schietend in de juiste stance om een hoekje komen zijn altijd de mooiste.
nee das dus ook niet een bewijs van cheaten, hoevaak ik niet om een hoekje kom en dan net iemand neer kan raggen die net iets langzamer reageerd dan mij (voorbeelden zat)
ik win het dan meestal wel.. ben ik dan ook een cheatert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:52:
[...]

nee das dus ook niet een bewijs van cheaten, hoevaak ik niet om een hoekje kom en dan net iemand neer kan raggen die net iets langzamer reageerd dan mij (voorbeelden zat)
Ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
CrankyGamerOG schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:52:
[...]

je bent zo te zient een echte gamerT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Hoe bedoel je dat cheaten nu precies ?

Wanneer ik de UAV in de buurt heb en zie dat het stipje mijn kant op komt en binnen enkele seconden om de hoek van het gebouwtje zal komen zetten. Tja dan ga ik al in de juiste positie, en mik op hoofdhoogte, dan is het gauw over en uit. M'n "slachtoffer" kan het ervaren als "wallhack" of i.d. Komt om de hoek rennen BLAM dood. !?@?! WTF HAXOR... etc.

Vaak hebben de andere niet door dat je de UAV gebruikt, vandaar dat het dan zo lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
was het niet zo dat je vroeger geen uav van het spel zelf in 1st person view kon zien ?
want nu zie ik die uav gewoon vliegen vroeger niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ja, die is erbij gekomen met patch 1.2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:08:
[...]

Ben je nou echt zo onoplettend. Ooit wel gehoord van de commander,
een rood stipjes zegt genoeg voor mij om gewoon in een instance iemand neer te schieten die toch 3 seconden van het hoekje is verwijderd.

Messchien als je minimap is in de gaten zou houden, zouden veel mensen als jij het langer overleven.

Voorbeeldje: Ik kijk altijd goed om me heen wie er dicht bij mij in de buurt is.
we gaan er van door maar de achsterste man wordt neer geschoten.

hoe merk ik dat, de minimap.
ik bekijk de laaste 4 ingame kills om te zien wie het is en wat voor wapen hij gebruikt.
ook kijk waar me team mates staan om the bedenken dat hij van die positie niet kan geschoten hebben.

dus niks cheaten, alleen een minimap die me goed overzicht geeft wat rond mij gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:28:
ASE is zeer bekend onder de meer seieuze (vooral fps) gamer, ik gebruik het al een flink aantal jaren, EA (zal niet zozeer aan DICE liggen, gamespy troep etc.) moet dit gewoon erkennen en veel betere support hiervoor geven dat het niet op zo'n vieze manier hoeft.

in ASE tools>options>tabblad games>Battlefield 2 bij program location:
"x:\Battlefield 2 dir.\BF2.EXE" +username username +playerPassword wachtwoord

duurt alleen voor het gevoel langer, server aanklikken in ASE moet ie eeeeeeeerst nog inloggen bij EA dan nog een fix aantal seconden wachten, gaat waarschijnlijk door een 'automatisch' process dat ie de serverbrowser window pakt en daar het ip etc invult en dan connect ie eindelijk eens een keertje... :/ :| (maar ja anders moet je sowieso bf2 opstarten en handmatig naar de serverbrowser gaan).
Kijk.. hier heb ik wat aan, thanks! :D
Heb je wel eens in de favorieten in bf2 op een 'dode' server geklikt: the horror :X
En dat is precies één van de redenen waarom ik niet de ingame serverbrowser wil gebruiken.

Xfire ken ik alleen betreft de naam, maar ik vind ASE prettig werken dus eerst doe maar eens verder mee prutsen. Xfire is ook niet gratis neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:47
Xfire is wel gratis, je hebt alleen wel 'n bannertje bovenaan de app staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Hallo,

Als je een ban krijgt, worden je punten en medals etc wel nog weggeschreven naar je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik denk het wel, dat gebeurt meestal live, als je een medal haalt, je ziet dat je de award hebt, je weet wel met dat tromgeroffel enzo. Dan heb je de medal alsnog als je de server verlaat. Ik denk dat het met je stats ook zo gaat, dus als je een ban hebt datie dan je stats t/m die ban heeft bijgehouden. Maarja, dat denk ik dus als het anders is hoor ik het graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNightmare schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:09:
Ik denk het wel, dat gebeurt meestal live, als je een medal haalt, je ziet dat je de award hebt, je weet wel met dat tromgeroffel enzo. Dan heb je de medal alsnog als je de server verlaat. Ik denk dat het met je stats ook zo gaat, dus als je een ban hebt datie dan je stats t/m die ban heeft bijgehouden. Maarja, dat denk ik dus als het anders is hoor ik het graag :P
Mijns inziens moet je voor 'awards' en 'promoties in rang' het potje afmaken, anders krijg je ze niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:15:
[...]

Mijns inziens moet je voor 'awards' en 'promoties in rang' het potje afmaken, anders krijg je ze niet ...
je krijgt ze gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:36:
hoe merk ik dat, de minimap.
ik bekijk de laaste 4 ingame kills om te zien wie het is en wat voor wapen hij gebruikt.
ook kijk waar me team mates staan om the bedenken dat hij van die positie niet kan geschoten hebben.

dus niks cheaten, alleen een minimap die me goed overzicht geeft wat rond mij gebeurd
Klopt de minimap is een handige tool. vooral als je een feindly UAV boven je hebt hangen. Hirmee kan je precies zien waar en hoe ver de enemy van je verwijderd is en hem zo kan opwachten en neer paffen.

Wat betreft de wapens kijk ik ook altijd met welk wapen wie is neergeschoten. En ieder wapen heeft zijn eigen geluid dit je zo langzamer hand allemaal wel uit je hoofd kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
De DAO-12 blijft een lekker wapen om hele squads mee om te leggen...
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/2499/squadkill1ly.th.jpg
En dan heb je nog 2 shells over >:)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thabazzman schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:33:
[afbeelding]
Heel relax wapen _/-\o_

Alleen dat Nederlands blijft me de kriebels geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Heel relax wapen _/-\o_
Alleen dat Nederlands blijft me de kriebels geven 8)7
Je bent niet de eerste die dat tegen me zegt, haha, maar goed, ik speel nog steeds met dezelfde install van afgelopen zomer en had hem toen '' helaas'' op nederlands geinstalleerd.. :9

* kijk eens naar de naam van de persoon die een controlepost inneemt :>

[ Voor 12% gewijzigd door PassieWassie op 18-05-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
thabazzman schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:40:
[...]
Je bent niet de eerste die dat tegen me zegt, haha, maar goed, ik speel nog steeds met dezelfde install van afgelopen zomer en had hem toen '' helaas'' op nederlands geinstalleerd.. :9

het is heel makkelijk om te zetten naar Engels.... de-installeren, profielen en alles bewaren als BF2 daar om vraagt. (voor de zekerheid een en ander kopieren) Vervolgens opnieuw installeren en dan engels kiezen uiteraard. Het scheelt als je de laatste full patch hebt staan... anders ben je wat langer bezig.... ik krijg liever kill assists dan moordhulppunten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 18-05-2006 11:05 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thabazzman schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:40:
[...]

:D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

JohnnyV27 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:46:
het is heel makkelijk om te zetten naar Engels.... de-installeren, profielen en alles bewaren als BF2 daar om vraagt. (voor de zekerheid een en ander kopieren) Vervolgens opnieuw installeren en dan engels kiezen uiteraard. Het scheelt als je de laatste incremental patch hebt staan... anders ben je wat langer bezig.... ik krijg liever kill assists dan moordhulppunten ;)
nee nederlands is cool :D . ipv van Clear! Los! of zoiets van Bedankt, maat die hou je van me tegoed.

het mooiste is nog in de plane (F15 oid). "Target Locked -> Hij kan geen kan meer op!" Gelukkig dat het niet iets is van: "doel vastgezet" :P. Voor mij hou ik Nederlands erin alleen al om de geweldig komische vertalingen.

[ Voor 4% gewijzigd door loodgieter op 18-05-2006 11:09 . Reden: typ0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Eigenlijk zouden we een keer een NL mod moeten maken.

Nederlandse leger skins kunnen we zelf maken of lenen van een ander spel (Operation Flashpoint ofzo), de map hebben wel al, de zinnen hebben we al, nu nog iemand die de zinnen inspreekt.

"We verliezen het gevecht, ga vechten of ik ga iemand zoeken die het wel kan!"
"blabla heeft het loodje gelegd"
"Ik ben door mijn kogels heen!"
etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Dat is grappig, ik was er met mijn vriend over aan het praten, over die Nederlandse voice-overs.
We zaten een beetje te fantaseren:
"GA, GA, GA!" (Commander)
"NU!"
"Vijandelijk water voertuig komt hierheen!"
"Vijand op de weg!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik deze site nog wel eens om een server te vinden. Je kan ook zoeken op player. Nog niet echt uitgebreid gebruikt maar misschien heeft iemand er wat aan.

http://www.game-monitor.c...rver&game=bf2&country=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

OCTheEagle schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:31:
Geniaal, ik zie al wat zinnen voor me:

*Player1 heeft een granaat gekopt
*Player2 is gearresteerd ivm met schieten op een MEC
*UAV niet beschikbaar, we zijn de filmrollen kwijt

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Twhomp schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:48:Geniaal, ik zie al wat zinnen voor me:

*Player1 heeft een granaat gekopt
*Player2 is gearresteerd ivm met schieten op een MEC
*UAV niet beschikbaar, we zijn de filmrollen kwijt
Vijandige wentelwiek gespot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit gelekte info of rumors, DaMorpheus??

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=73625

Verteran Knife
Removed in round requirement

Expert Knife
Removed in round requirement (LOL they are really trying to eliminate P/K servers indirectly)

Basic Explosive
Lowered from 13 kills to 5 kills in a round

Vet Explosive
Lowered from 23 to 20 kills in a round

Expert Explosive
Lowered from 37 to 30 kills in a round (hopefully this will kill the gheymores!)

Expert First Aid
Increased Time requirement from 54000 (15h) to 360000 (100h) - like resupply/repair
decreased heals from 25 to 20 in a round (Still almost impossible to get but a lot better than 25(

Expert Repair
decreased repairs from 25 to 20 in a round

Vet Transport
Decreased time from 180000 (50h) to 90000 (25h)

Exp Transport
Decreased time from 540000 (150h) to 270000 (75h)

Vet Heli
Decreased time from 360000 (100h) to 180000 (50h)

Expert Heli
Decreased time from 1440000 (400h) to 540000 (150h)

Vet Aviator
Decreased time from 360000 (100h) to 180000 (50h)

Expert Aviator
Decreased time from 1080000 (300h) to 540000 (150h)

Vet Air defense
Removed time requirement
Lowered kills from 12 to 10 in a round

Exp Air Defense
Removed time requiremnt
Lowered kills from 24 to 20

Vet Ground Def
Removed Time
Lowered kills from 12 to 10 in a round

Exp Ground Def
Removed time requiremnt
Lowered kills from 24 to 20

===============Ribbons===================

War College Ribbon
Removed 3:1 win/loss ratio
Removed 45 point commander score in a round
Added 200 Wins
Added 25000 Global commander score
Increased time from 180000 (50h) to 360000 (100h)

(you guys better start whoring commander)

============Medals===================

Air Combat
Lowered time from 720000 (200h) to 360000 (100h)
Lowered kills from 10000 to 5000
Removed Accuracy

Armor Combat
Lowered time from 900000 (250h) to 360000 (100h)
Removed Accuracy

Heli Combat
Lowered time from 900000 (250h) to 360000 (100h)
Removed Accuracy

Combat Infantry
Lowered time from 1800000 (500h) to 720000 (200h)
Removed In round time 2040 (they snuck that in there with 1.2x)

Marksman infantry
Added time 1080000 (300h)

Sharpshooter Infantry
Added time 1440000 (400h)

===========Backend Medals (false data)=============
Navy Cross
Lowered time from 16200000 (4500h) to 3200000 (888h)
Lowered win req from 500 to 250

Golden Sch

People's Medallion

European Union
Lowered time frim 16200000 (4500h) to 720000 (200h)
Lowered wins from 500 to 100

North American Service
Added time 18000 (5h)

European Service Ribbon
Deleted

Now you all know these particular changes have already been implemented.

===========Special Forces==========
Vet Tactical Support
Removed 1000 in round
Added global 100
**Possible bug still, as in round requirement missing a variable.*

Exp Tactial Support
Removed 3000 in round
Added global 500

Vet Grappling Hook
Removed 3000 in round
Added global 100

Exp Grappling Hook
Removed 6500 in round
Added global 500

Vet Zip Line
Removed 3000 in round
Added global 100

Exp Zip Line
Removed 6500 in round
Added global 500

Arial Service Ribbon
Deleted (armored fury is going to be a vanilla expansion.... unfortunately there will be no jets for SF EVER)

===========Backend Medals (false data)=============
Navy Seal Special Service Medal
Lowered time frim 16200000 (4500h) to 360000 (100h)
Added Best round 100

SAS Special Service Medal
Added Best round 100

SPETZ Special Service Medal
Added Best round 100

MECSF Special Service Medal
Added Best round 100

Rebel Special Service Medal
Added Best round 100

Insurgent Special Service Medal
Added Best round 100

=========Ranks===========
Brigadier General
Lowered from needing Experts to needing Veteran

Major General
Lowered from needing Experts to needing Veteran
Added time 4500000 (1250h)

Lieutenant General
Added time 5184000 (1440h)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Veel van de veranderingen snijden wel hout en de meeste medailles blijven een uitdaging. Het zou dus zowaar echt kunnen zijn.

Laten we het hopen: die 3:1 ratio medaille en expert explosives zorgden voor nogal irritant gedrag bij mensen die voor die awards gingen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 er blij om is enzo :*)

Nou hoef ik niet tot aan mijn pensioen BF2 te spelen voor al die gekke awards :+
Straks als het goed is ook een hele zooi erbij en ik ga ook effe die Medic Heal meuk proberen te halen nog voor de patch, hoewel dat niet zal lukken vrees ik ...

Wel jammer dat Expert Knife nu iedereen kan halen :/ Dat was juist de coolste om Expert van te hebben samen met C4 hoewel C4 weer een beetje TE was/is en alleen op "high points" servers haalbaar ...
thabazzman schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:33:
[afbeelding]
Ik haat dat wapen ... iedereen kan er kills mee maken en er is geen normale gun die er tegenop kan ... niks ergens dan die AT idioten ofwel "DAO n00bs" zoals ik ze noem :P

Snipen is trouwens ook zoiets : Het knallen is leuk, maar als iedereen Claymores overal zet ... :X
** Lekker alleen met P90 + PP90 gaat knallen/knalt !!

[ Voor 60% gewijzigd door nero355 op 18-05-2006 12:46 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of speelt haast niemand meer BF2? als ik inlog zie ik bijna geen actieve servers meer, en ik krijg steeds meer het gevoel dat de add-ons belangrijker zijn geworden dan het orgineel. erg jammer.

die nieuwe armored ziet er wel vet uit, dus misschien voor $10 maar even kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:51:
Ligt het aan mij, of speelt haast niemand meer BF2? als ik inlog zie ik bijna geen actieve servers meer, en ik krijg steeds meer het gevoel dat de add-ons belangrijker zijn geworden dan het orgineel. erg jammer.

Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie nog plenty actieve servers. Volgens mij wordthet nog veel gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:51:

Dat ligt aan jou want ik zie er dagelijks zo maar meer dan 800 (met wat filtertjes actief). Zonder filters nog veul meer. En de addons zijn absoluut in de minderheid; plain vanilla is de game...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 10:25
Naar mijn idee zijn er nog veel meer BF2 vanilla servers dan van al die expansion packs ;) die ik weiger te kopen.. uitmelkerij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok goed om te horen :)

heb al wel 3 maanden niet meer gespeeld ... druk enzo. maar binnenkort met extra geheugen ga ik er weer voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Like ... er zijn 4 keer zoveel Vanilla dan SF servers man :P EF weet ik niet maar die spelen ook vals door met de Vanilla maps mee te draaine ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:41:
* nero355 er blij om is enzo :*)

Ik haat dat wapen ... iedereen kan er kills mee maken en er is geen normale gun die er tegenop kan ... niks ergens dan die AT idioten ofwel "DAO n00bs" zoals ik ze noem :P
Ben ik jou toevallig eens tegengekomen op karkand 8) Wist ik niet eens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:41:

Snipen is trouwens ook zoiets : Het knallen is leuk, maar als iedereen Claymores overal zet ... :X
** Lekker alleen met P90 + PP90 gaat knallen/knalt !!
DAO is alleen effectief bij short range. op afstand is dat ding niets waard. het is juist een prestatie om zo dicht mogelijk bij iemand in de buurt te komen in ene map die uitgestrekt is. Oman bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Twix schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:41:
DAO is alleen effectief bij short range. op afstand is dat ding niets waard. het is juist een prestatie om zo dicht mogelijk bij iemand in de buurt te komen in ene map die uitgestrekt is. Oman bijv.
Oman zeg je ... maar meestal is het Karkand die vol loopt met AT ventjes doordat er weer zo nodig iemand met zijn Tank de hele boel komt terroriseren en daar zit je dan als laten we zeggen Medic/Support/Spec-Op/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Oman zeg je ... maar meestal is het Karkand die vol loopt met AT ventjes doordat er weer zo nodig iemand met zijn Tank de hele boel komt terroriseren en daar zit je dan als laten we zeggen Medic/Support/Spec-Op/ :/
ik snap niet waarom een tank vernietigen zo moeilijk is.

2 AT'ers en die tank is 1x weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:03:
ik snap niet waarom een tank vernietigen zo moeilijk is.

2 AT'ers en die tank is 1x weg.
Like duh ... alleen spawnen er in plaats van 3 of 4 meestal veel meer net als medics in sommige gevallen zo extreem aan het spawnen zijn dat er vrijwel geen andere klasses rondlopen ... daar zit je dan zonder ammo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Dan zou ik blij zijn, als ik daar als Spec-Op zat; twee kadootjes derop geplakt en huppekee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:06:
[...]

Like duh ... alleen spawnen er in plaats van 3 of 4 meestal veel meer net als medics in sommige gevallen zo extreem aan het spawnen zijn dat er vrijwel geen andere klasses rondlopen ... daar zit je dan zonder ammo :X
moet je is op de PTG server city maps only spelen, 64 man
alles mag behalve tkén

en het niveau is aardig hoog voor een public server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:21:
moet je is op de PTG server city maps only spelen, 64 man
alles mag behalve tkén

en het niveau is aardig hoog voor een public server :)
Mja heb aardig wat leuke servers hoor, maar soms dan kom je van die dingen tegen :X
gyedema schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:
Dan zou ik blij zijn, als ik daar als Spec-Op zat; twee kadootjes derop geplakt en huppekee!
En toen kwam die DAO n00b het hoekje om of knalt de APC achter de tank je af :z
Kadootjes droppen heb ik al sinds een patch of 2 al afgeleerd en om maar niet over de detonator bug te beginnen :/ Speel dan ook vrijwel nooit meer Spec-Op sinds ik er Expert van heb ... alleen als ik een kt oppak wegens ammo tekort ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle aviators en chopper pilots hier
Heeft er iemand zin om vanavond tussen 19.30 en 21.00 een potje airshow mod te spelen?
(deze dus)
http://files.i3d.nl/downl...file=BF2C_WakeAirshow.exe

Wake island met alle vliegtuigen en alle choppers (incl euroforces typhoon en tiger), behalve j10. Je hoeft GEEN euroforces te hebben voor deze mod. Weet niet of het soepel genoeg gaat maar ik draai vandaag een (unranked uiteraard) server met alleen deze map. Als je denkt dat je een goede vliegtuig of chopper piloot (gunner bent) is dit de plek om te laten zien wat je waard bent :P op
62.163.111.219 default port. Iemand met 100 mbit of meer die deze mod een tijdje wil draaien?

Btw zijn er mensen die de totalbf2 mappacks spelen en zo ja, waar?

Afbeeldingslocatie: http://www.bf2player.com/sig/44711273-934.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Excusé ! :o

[ Voor 105% gewijzigd door PassieWassie op 18-05-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:08:
Heeft er iemand zin om vanavond tussen 19.30 en 21.00 een potje airshow mod te spelen?
(deze dus)

Wake island met alle vliegtuigen en alle choppers (incl euroforces typhoon en tiger), behalve j10. Je hoeft GEEN euroforces te hebben voor deze mod. Weet niet of het soepel genoeg gaat maar ik draai vandaag een (unranked uiteraard) server met alleen deze map. Als je denkt dat je een goede vliegtuig of chopper piloot (gunner bent) is dit de plek om te laten zien wat je waard bent :P op
62.163.111.219 default port. Iemand met 100 mbit of meer die deze mod een tijdje wil draaien?

hier een :) met alle 3 de map packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar op welke server speel je deze mappacks dan? Ze zijn meestal allemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

thabazzman schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:21:
Dit vindt ik nou jammer, zoals uit je reply al blijkt, speel je dus helemaal niet meer als team maar puur en alleen voor jezelf. Je ergert je er aan dat iemand '' jou kill" afpakt. Als je samen die tank sloopt, dan is het doel toch bereikt?

Jammer maar zo gaat de teamspirit er natuurlijk vanaf, waar het vaak nogal eens aan ontbreekt op de public servers.
:? Waar heb jij het over : B) niet op soms ?? Lees mijn post nou eens nog een keer ;)

/EDIT :
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:40:
was net op de I3d.nl server daar speelde een zekere IKS_delfsblauw , wat een stom varken was dat.
die kon er werkelijk niks van .
met ze tweee in een vliegtuig en maar aan ze eigen denken , en maar tegen alles aan vliegen.
en als je er wat van zij dan wordt je van de server af gegooit.
IKS heeft inderdaad sinds een tijdje steeds meer vagere leden :X

[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 18-05-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was net op de I3d.nl server daar speelde een zekere IKS_delfsblauw , wat een stom varken was dat.
met ze tweee in een vliegtuig en maar aan ze eigen denken , en maar tegen alles aan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

IKS heeft inderdaad sinds een tijdje steeds meer vagere leden :X
nee jij bent helder nero :+

(ik mag dat toch wel zeggen of niet kapje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Beter eerst op je spelling letten voordat je iemand 'en public' voor stom varken uitmaakt.
Ik ben geen IKS-er hoor en ik probeer ook weleens een discussie aan te gaan met admins daar en ik moet je gelijk geven....ze adminnen alleen in hun eigen voordeel. Maar om iemand te flamen op een ander forum?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
(deze dus)

[afbeelding]
Wel lachen, jou kom ik ook wel vaak tegen op gamert.nl server ;) Maar wat betreft je vliegtuigjes, misschien kom ik langs maar heb weinig tijd vanavond. Maar de enige mod die ik speel is de Holland-map op de Djmantri-server.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

(deze dus)
leuke mod, laatst ook gespeeld (helaas weinig servers online). Vloog toen ook voor 't eerst in die eurofighter... wat een lompe bak is dat (zeker als je normaal J10's vliegt :) ). Wat ik wel raar vond met die mod is dat als je achter zo'n Eurofighter zit, dat je raketten echt 90% missen :?

Maar jammer genoeg heb ik vanavond een mega interessante vergadering in harskamp :O :O :O

I'll take a raincheck :)

[ Voor 19% gewijzigd door Tjark op 18-05-2006 17:48 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de typhoon na de j10 de beste fighter is. Alleen die euro chopper die is best lastig te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:20:
Ik denk dat de typhoon na de j10 de beste fighter is. Alleen die euro chopper die is best lastig te besturen.
heb je dan european assault nodig om die mod te kunnen spelen? k heb alleen vanilla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bétafield2 Vanilla is genoeg voor de rest hoef je niks te hebben aan EA meuk. (behalve (beta) patch 1.22)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:11
Hij heeft het toch over die Euro Forces chopper? die krijg je alleen te zien in Euro Forces dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus niet............ dus nogmaals JE HOEFT GEEN EUROFORCES TE HEBBEN voor de typhoon en de chopper met deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm op publics willen de meeste mensen altijd vliegen maar nu laten jullie het toch afweten op 1 gotter na (jan nog wat) die 's middags even een kijkje kwam nemen hoe lang ie in leven kon blijven. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

OCTheEagle schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:31:

Nederlandse leger skins kunnen we zelf maken of lenen van een ander spel (Operation Flashpoint ofzo), de map hebben wel al, de zinnen hebben we al, nu nog iemand die de zinnen inspreekt.

"We verliezen het gevecht, ga vechten of ik ga iemand zoeken die het wel kan!"
"blabla heeft het loodje gelegd"
"Ik ben door mijn kogels heen!"
etc etc
Mr. Bondt schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:38:
Dat is grappig, ik was er met mijn vriend over aan het praten, over die Nederlandse voice-overs.
We zaten een beetje te fantaseren:
"GA, GA, GA!" (Commander)
"NU!"
"Vijandelijk water voertuig komt hierheen!"
"Vijand op de weg!" :P
Ik had een tijdje geleden, zeg maar 13574 topics geleden al Nederlandse tekstjes geüpload!!!
Ik heb ze zeg maar vertaald naar waar het niet meer dom klinkt:

De link: http://www.megaupload.com/?d=KV55AAKI

Zet hem in je BF2 map --> mods --> bf2 --> localization ---> english en vervang de normale engelse en doe die in een zipje of zo als je ze niet leuk vindt

Hij kan natuurlijk ook in de nederlandse map geplaatst worden, weet alleen neit of dat helemaal werkt met inwendige versienummers etcetera.

Veel plezier _/-\o_

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
hmm tijdje terug voordat hij bij IKS zat ook vaak bij delfsblauw in het team gezeten en moet zeggen dat hij toen echt goed teamwork leverde. Op de grond weliswaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:21:
hmmm op publics willen de meeste mensen altijd vliegen maar nu laten jullie het toch afweten op 1 gotter na (jan nog wat) die 's middags even een kijkje kwam nemen hoe lang ie in leven kon blijven. :7
Haha, dat was ik. Het was inderdaad erg geownd worden maarja, je moet toch een beetje oefenen.
Ik weet overigens echt niet waarom ik nog met de GoT tag rondloop. Zijn er nog andere mensen die dat nog steeds hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:21:
Ja jets en choppers zijn niet mijn skills, had je dan ook erg weinig aan me gehad :P
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:54:
[...]

Haha, dat was ik. Het was inderdaad erg geownd worden maarja, je moet toch een beetje oefenen.
Ik weet overigens echt niet waarom ik nog met de GoT tag rondloop. Zijn er nog andere mensen die dat nog steeds hebben?
Jazeker, ik nog wel, maar ook Mr.Or4ng3 die ik vanmiddag tegenkwam.

[ Voor 35% gewijzigd door Vini op 18-05-2006 22:10 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier voor die ik het voor, guns only O+

Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/7352/screen0249gg.th.jpg

heerlijke server is het zeg. geen whiners niks alleen lekkere teamplay.
beetje djmantri maar dan beter.

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/3757/naamloos097vo.th.jpg

Ace was gelijk vergeten wat de game niet allemaal te kort komt (de bugs)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:50:
Hier voor die ik het voor, guns only O+

[afbeelding]

heerlijke server is het zeg. geen whiners niks alleen lekkere teamplay.
beetje djmantri maar dan beter.

[afbeelding]

Ace was gelijk vergeten wat de game niet allemaal te kort komt (de bugs)
Welke server was dat? [sub]* SyS_ErroR ziet alleen een ip adres bovenin[/sub] ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.