[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
vraag me trouwens af of ze nog wat van bf2 addons/oid laten zien op de e3 of dat het alleen bf2142 is

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt gewoon cheaten dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

bf2142 lijkt op het eerste gezicht slechts een mod op de bf2 engine, ben dan ook benieuwd of ze dan dus ook gewoon patches blijven uitbrengen voor bf2 als bf2142 gereleased is.

aan de andere kant, Dice Canada heeft het al een keer gepresteerd om een bf engine compleet te vernachelen :+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 01:19:
Je bedoelt gewoon cheaten dus... :+
cl_cmdrate
cl_updaterate
rate
cl_rate
tickrate

enz... allemaal legaal aan te passen, maar als iedere server andere rates handhaaft blijf je bezig :| Mooi dat BF2 dat niet heeft en houden zo ook !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ook wel lekker, op onverklaarbare wijze ben ik m'n 'good conduct medal' kwijt.

Anyway, gister weer gezellig gespeeld op een TV-ranked server. Echt onvoorstelbaar hoeveel kills je kan krijgen als je als één van de weinigen een Anti tank class speelt op Karkand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:07
Wat houden precies die "TV" servers in, is toch niks meer dat andere mensen kunnen spectaten op deze server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Goede tip voor de clan spelers die zich voornamelijk via de heli verplaatsen: Ik zie veel mensen saltos en andere, soms wel zeer vreemde bewegingen maken om de tv te ontwijken, de beste manier is, en die manier heeft zich al vaaak bewezen, door de tv recht aan te kijken en zorgen dat die volledig recht op je af komt zodat je niet tegen de zijkant, onderkant, bovenkant kan raken hij moet nu een hitbox raken van 2 bij 2 meter ofzo die zich met 300 km/uur voortbeweegt. Mijn ervaring tegen goede gunners is dat 80/90% mis gaat mits je hem echt recht voor je kan houden.

Als je tegenstander rare saltos of andere gekke dingen doet en je bent gunner, wacht met die tv!! als ze salto bijna afgelopen is moet je schieten!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:31:
[...]

offtopic:
Mijn (heli) gunner zat die tweede ronde toch wel ff tussen jullie in :+

Ik ben meestal wat voorzichtiger met bommen gooien.
Ik kijk eerst nog op de minimap voor dat ik mijn trigger overhaal :P

Effe iets heel anders; de eisen voor Brigadier General worden ook omlaag gegooid.
Het is nu niet alle Expert vehicle badges, maar alle veterans!
Da's een stuk beter te doen vind ik :)
Kijkt allen hier en ook hier :)
Bron
Major General 180.000 & Alle Veteran Badges
General 200.000 & Alle Veteran Badges
Lieutenant General 250.000 & Alle Veteran Badges

Dit wordt waarschijnlijk de aanpassing met de patch, de vraag is alleen wat zijn de rangen mbt de expert badges, moet er nog 4 (bijna 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

evilpin0 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:23:
Goede tip voor de clan spelers die zich voornamelijk via de heli verplaatsen: Ik zie veel mensen saltos en andere, soms wel zeer vreemde bewegingen maken om de tv te ontwijken, de beste manier is, en die manier heeft zich al vaaak bewezen, door de tv recht aan te kijken en zorgen dat die volledig recht op je af komt zodat je niet tegen de zijkant, onderkant, bovenkant kan raken hij moet nu een hitbox raken van 2 bij 2 meter ofzo die zich met 300 km/uur voortbeweegt. Mijn ervaring tegen goede gunners is dat 80/90% mis gaat mits je hem echt recht voor je kan houden.

Als je tegenstander rare saltos of andere gekke dingen doet en je bent gunner, wacht met die tv!! als ze salto bijna afgelopen is moet je schieten!
Tot zover Mr. Obvious :+ Iedereen weet toch dat je dan moet streven \o/

Wat ik irritanter vind zijn die plane addicts en hun joysticks met een schuifhendel zodat ze lekker langzaam je heli verrot schieten :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:29:
[...]

Tot zover Mr. Obvious :+ Iedereen weet toch dat je dan moet streven \o/

Wat ik irritanter vind zijn die plane addicts en hun joysticks met een schuifhendel zodat ze lekker langzaam je heli verrot schieten :/
ik noem niet eens het woord strafen want dat is Obvious, er is een verschil tussen daadwerkelijk de tv ontwijken en als een kip zonder kop strafen

jets zitten niet in clanwars :) het vervelendse eraan is dat je ff niet doorhebt wie je nou aant locken is als die heel langzaam gaat, ik duik altijd standard naar de grond in een draaibeweging als still hangende jets je dan willen raken zie ik ze nog wel eens de grond raken. ALs ik of me gunner hem ziet gaat hij down :) altijd heerlijk als die net 4 rakketen gemist heeft en vol gas heeft om challa te gaan, tv haalt hem in bijna alle gevallen wel in

[ Voor 33% gewijzigd door evilpin0 op 09-05-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

evilpin0 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:38:
ik noem niet eens het woord strafen want dat is Obvious, er is een verschil tussen daadwerkelijk de tv ontwijken en als een kip zonder kop strafen
Waar zie je mij als een kip zonder kop zeggen ?? Je post is gewoon TE voor de hand liggend geef nou maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:41:
[...]

Waar zie je mij als een kip zonder kop zeggen ?? Je post is gewoon TE voor de hand liggend geef nou maar toe.
voor de hand liggend idd, ik zeg niet iets spectulairs te hebben te melden ofzo. Je mag me best flammen als je wilt hoor zou me een worst wezen :Z ik dacht dat iki mischien een van de 10.000 mensen die altijd saltos maken kan introduceren bij een wat effectievere dodge manier. het is iig iets waar ikzelf niet zo lang geleden ben achter gekomen dus zoooo voor de hand liggend is het ook weer niet ook al ben soms wat sloom van begrip.

edit: na ca 15 clanwars is me gunner nog een pilot tegengekomen die deze manier gebruikt, en dat terwijl daar zelf de clan Wilda, skunks en arms tussen zat. Eerder een voor de hand liggen flame naar mij zal ik zeggen :)

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 09-05-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

evilpin0 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:49:
voor de hand liggend idd, ik zeg niet iets spectulairs te hebben te melden ofzo. Je mag me best flammen als je wilt hoor zou me een worst wezen :Z ik dacht dat iki mischien een van de 10.000 mensen die altijd saltos maken kan introduceren bij een wat effectievere dodge manier. het is iig iets waar ikzelf niet zo lang geleden ben achter gekomen dus zoooo voor de hand liggend is het ook weer niet ook al ben soms wat sloom van begrip.

edit: na ca 15 clanwars is me gunner nog een pilot tegengekomen die deze manier gebruikt, en dat terwijl daar zelf de clan Wilda, skunks en arms tussen zat. Eerder een voor de hand liggen flame naar mij zal ik zeggen :)
Ik flame je niet vond je post alleen wat "laat ik effe snel iets posten ook al weet iedereen het wel ondertussen" achtig overkomen ;) Ik zal het wel weer aan mezelf wijten ... schijn ik vaker last van te hebben ...

/EDIT :
DaMorpheus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:59:
Kan dat flamen uberhaupt niet wegblijven :?
Er lopen hier beginners en er lopen hier veteranen rond. En als je structureel wordt geflamed als je als veteraan tips geeft (voor beginners of andere veteranen) dan bedenk je je wel voordat je nog een keer een beginner wilt helpen. Daar heeft dus niemand wat aan :/
:X Was jij niet degene die iedereen hier mer "kinders" aansprak ?? :/

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 09-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Kan dat flamen uberhaupt niet wegblijven :?
Er lopen hier beginners en er lopen hier veteranen rond. En als je structureel wordt geflamed als je als veteraan tips geeft (voor beginners of andere veteranen) dan bedenk je je wel voordat je nog een keer een beginner wilt helpen. Daar heeft dus niemand wat aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Ik flame je niet vond je post alleen wat "laat ik effe snel iets posten ook al weet iedereen het wel ondertussen" achtig overkomen ;) Ik zal het wel weer aan mezelf wijten ... schijn ik vaker last van te hebben ...
het is je vergeven O+
maar zoals ik al zei ik zie de meeste mensen andere ontwijkings methodes toepassen, mensen vaak met een hogere rang dan mij ( heb zon dikke bling bling gouden plak), vage rolls en saltos wat alleen maar tot hoogte verlies leidt. Bovendien is het toch wel een skill want het vereist je opperste concentratie die tv te spotten en te volgen als die op je af komt, vooral in dragon waar die door de witte lucht ineens 70metr voor je popupped. Zullen genoeg mensen zien die dit weten offcourse en ook gebruiken, toch kom ik ze zeer zelden tegen. Mijn gunner zegt na 31.000+ kills: Het enigste wat ik met regelmaat mis zijn pilots die je recht in vizier houden en strafe anticiperen op de tv (hier is die 1v1 tegen mij achtergekomen :) ) en heli die net salto maken als ik schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
evilpin0 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:38:
[...]

jets zitten niet in clanwars :)
er zitten jets in de 16 player map operation clean sweep..die heb ik zondag nog gespeeld met een clan match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
kheb de posters binne damorpheus! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield2 wedstrijd #6

SPONSOR DETAILS
EA Games stelt een aantal exemplaren Lord of the Rings Battle for Middle Earth II beschikbaar voor de winnaars!

WEDSTRIJD DETAILS
Wanneer: Zaterdag 13 mei 2006

Tijd: 20:30 beginnen we (om 20:00 wordt de server herstart)

Iedereen mag meedoen ...

Wachtwoord voor de server = gamert

De wedstrijd wordt gehouden op server:
gamert.nl #2 Powered by i3d.nl
(64 slots 84.244.131.186 : 16567)
Via de console zullen we bericht geven dat we de map herstarten en dan begint de wedstrijd.

Dit maal spelen we 4 mappen (1 ronde per map)

Hoe kan je winnen?
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?p=23492#23492

Is dit okay moderator ? ZO niet..dan eh hoe kan ik het dan posten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:39:
Battlefield2 wedstrijd #6

SPONSOR DETAILS
EA Games stelt een aantal exemplaren Lord of the Rings Battle for Middle Earth II beschikbaar voor de winnaars!
?
opzich wel leuk bedacht, alleen niet iedereen heeft gelijke kansen. Beter gewoon Master van karkand ofzo zonder voertuigen. Dat er gekeken wordt naar de persoon met de meeste vlagcaps vindt ik al helemaal leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:51:
[...]

opzich wel leuk bedacht, alleen niet iedereen heeft gelijke kansen. Beter gewoon Master van karkand ofzo zonder voertuigen. Dat er gekeken wordt naar de persoon met de meeste vlagcaps vindt ik al helemaal leip.
Hoezo leip..? Hiermee voorkom je dat het een chaos word en nu gaat men tenminste echt spelen voor flags te capturen of verdedigen ?

Als jij een ander goed idee hebt.. graag! blijft lastig namelijk..

Maar dit is al de 6e wedstrijd die wij zo organiseren dus we hebben er best al een beetje kijk op..

Voorbeeld.
Als je een map als strike neemnt en dan beste score.. dan gaat iedereen medic spelen en altijd reviven.. dus geen teamplay..

met flag capture/defend ktijg je dat wel (en is al bewezen)

Maar ik hoor graag een goed idee.. pas ik zo aan voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:56:
[...]

Hoezo leip..? Hiermee voorkom je dat het een chaos word en nu gaat men tenminste echt spelen voor flags te capturen of verdedigen ?

Maar dit is al de 6e wedstrijd die wij zo organiseren dus we hebben er best al een beetje kijk op..

Voorbeeld.
Als je een map als strike neemnt en dan beste score.. dan gaat iedereen medic spelen en altijd reviven.. dus geen teamplay..

Wees slim en zet 60 seconden timer aan.
als jullie elke keer na 1 ronden de map verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:01:
[...]

:^............goed punt, anders zitten mensen met de hele snelle systemen al lekker puntjes te scoren terwijl de helft nog aan het laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat doen we zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Hmm, volgens mij is er iets mis met mijn computer? Ik hoor volgens een of andere guide mid-high te kunnen met:

Proc: AMD Athlon 64 X2 4200+
Geheugen: 1,5 GB
Graka: XFX GeForce 6600 GT 128 MB
Mobo: ASRock Dual-sata939

Het is bij mij nog net speelbaar met alles op low @ 800x600?
Ik heb alle nieuwste drivers op staan. Die guide gaat er ook niet echt op in.
Kan het er misschien aan liggen dat ik maar een 5400 RPM hardeschijf heb? |:(

[ Voor 7% gewijzigd door woutertje op 09-05-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:56:
[...]

Voorbeeld.

is erg moeilijk in deze game natuurlijk een eerlijke match verzinnen maar ik vindt wie de meeste caps/ defends heeft niet erg eerlijk, of laat ik het zo zeggen "niet erg meetbaar in skill" . Krijg je van die jopies die op gebouwen c4 naar de vlag smijten en mensen die op iemand respawnen bij flag cap.

Mij lijkt het eerlijks, en het leuks: Geen voertuigen, geen squads, geen medics, geen unlocks. Soort dm gewoon dus :) En als je dan oojk nog ff de server bugged dan mensen geen hadgranaten meer hebben komt ineens een klein beetje skill im de hoek kijken.
Of iets in de trend van iedereen sniper maar zal helaas wel claymore festival worden dan. Bf2 is gewoon niet eerlijk :D
Uiteraard moet iedereen zich hierwel aan houden natuurlijk, wat het grootste probleem is :)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:01:
[...]

uh-oh daar gaan onze kansen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 09-05-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:06:
Hmm, volgens mij is er iets mis met mijn computer? Ik hoor volgens een of andere guide mid-high te kunnen met:

Precies, de processor is ok, harde schijf is toch een beetje te langzaam, neem liever een SATA schijf 7200 toeren of zelfs een Raptor van WD.
Geheugen is te doen maar echt lekker loopt het op 2 Gb.
Grafische kaart, heb zelf een 7800GT 256 mb en dat draait op high.
Dit zijn mijn ervaringen qua specs maar ik zal er niet veel naast zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

AMD +3500
X1900XT
2 GB mem.

alles draaiend op Ultra High settings (reg. setting) + 6AA (+/- 100-80 FPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Op een gegeven moment zit de data in je ram en boeit je hd speed niet meer, hd veroorzaakt stotter. ALs ik jouw was zou ik eerst een benchmark prog runnen en andere games om te zien of het aan bf2 ligt of aan je pc, ik neem aan dat je lage fps hebt? Nieuwste mobo drivers? Geluid al uitgezet? 1 cpu uitschakelt in task manager? Je video driver settings op performence gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:03:
[...]

:^............goed punt, anders zitten mensen met de hele snelle systemen al lekker puntjes te scoren terwijl de helft nog aan het laden is.
Zo had ik laatst nog een server....we hadden in Karkand al alle vlaggen overgenomen voordat er ook maar iemand was gespawned aan de overkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff stiekem een vraagje tussendoor vrotten hier >:)

Heb 1GB Corsair PC3200 400 Mhz 2,5 cas in mijn pctje zitten
Wil nu voor BF2, dus daarom in dit thread, uitbreiden naar 2 Gb moet dan de specs precies hetzelfde zijn of is het ok als het PC3200 is?

Niet boos worden dat ik het hier post }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12-09 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:44:
ff stiekem een vraagje tussendoor vrotten hier >:)

Heb 1GB Corsair PC3200 400 Mhz 2,5 cas in mijn pctje zitten
Wil nu voor BF2, dus daarom in dit thread, uitbreiden naar 2 Gb moet dan de specs precies hetzelfde zijn of is het ok als het PC3200 is?

Niet boos worden dat ik het hier post }:O
Voor battlefield 2 zal dat niet veel uitmaken. Het is eerder je vraag wat je moederboard er van vind. Het is beter voor je systeem om hetzelfde merk en type geheugen in je pc te doen. Mocht je verschillende soorten geheugen gebruiken zal je moederboard de snelheid van de langzaamste geheugenmodule nemen en daar op gaan draaien.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DUDE :o Die videokaart :X Prop er een 7900GT ofzo in minimaal wil je :D Daar zit namelijk het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk eerder dat het een driver probleem is dan zijn videokaart/systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Nee hoor, een 6600GT moet toch wel wat medium aankunnen op 1280x1024 (ik dacht dat een 9800pro ongeveer hetzelfde was?) Hier heb ik iig de "belangrijkste" dingen op medium, zoals lightning en effects en terrain op high omdat het er anders niet uitziet. Plus de AA op 2x, ziet het er ineens een stuk beter uit!

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Nou, aan BF2 ligt het niet :P 641 3dmarks (2005). Iemand enig idee? Heb windows XP
er opnieuw opgezet nadat ik die processor kreeg, de rest zat er toen al in. Alle drivers er netjes opgezet.
Maar er blijkt nu toch ergens iets verkeerd te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

chipset drivers, directX9c, doe eens dxdiag ingeven in uitvoeren, dan loopt ie het na en zie je ook al of er wat niet snor zit....

[ Voor 75% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-05-2006 17:14 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
ik denk toch de HD, hij kan waarschijnlijk niet alle data kwijt in mem. als hij settings op high set moet er meer geladen worden in het geheugen en gaat hij swappen op de HD en als die traag is loop je toch tegen dat probleem aan. Maar dan zou ook het laden al tergend langzaam moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Er klopt duidelijk iets niet. Ik heb:
AMD sempron 3100+
512mb
club3d 9600pro
gigabyte mobo
5400rpm 80gb seagate schijfje

En ik draai alles op mid met 4xaa en die twee dynamic dingen staan zelfs op high. Laden gaat idd niet erg snel maar zodra ik in het spel zit is alles lekker vloeiend. Ik heb wel een audigy kaart ik weet niet of dat nog verschil maakt maar sound quality staat ook high.

Ik lees hier altijd mensen met dikke systemen die schokkerig beeld hebben enzo en ik snap er niet veel van :?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:52:
[...]

DUDE :o Die videokaart :X Prop er een 7900GT ofzo in minimaal wil je :D Daar zit namelijk het probleem ;)
Daar zit het probleem duidelijk niet ;).

Ik draai hiero met 512 mb geheugen en een Radeon 9550 ( :( ) op 1024x786 en alles op low. Wel af en toe framedrops, maar het is te spelen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Misschien hebben die hem wél op een hoge resolutie staan :P Ik snap sowieso niet hoe je die settings eruit kan persen met die pc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
MadMan schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:19:
[...]

Er klopt duidelijk iets niet. Ik heb:
AMD sempron 3100+
512mb
club3d 9600pro
gigabyte mobo
5400rpm 80gb seagate schijfje

En ik draai alles op mid met 4xaa en die twee dynamic dingen staan zelfs op high. Laden gaat idd niet erg snel maar zodra ik in het spel zit is alles lekker vloeiend. Ik heb wel een audigy kaart ik weet niet of dat nog verschil maakt maar sound quality staat ook high.

Ik lees hier altijd mensen met dikke systemen die schokkerig beeld hebben enzo en ik snap er niet veel van :?
doe je goed dan.. 4xAA en dynamic op high.. weet je zeker dat je niet in de tussentijd je systeem hebt vervangen voor een sneller exemplaar, en dit even bent vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

cm_sicko schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:27:
[...]

doe je goed dan.. 4xAA en dynamic op high.. weet je zeker dat je niet in de tussentijd je systeem hebt vervangen voor een sneller exemplaar, en dit even bent vergeten?
Neuh 100% zeker. Resolutie staat trouwens op 1024x768x85hz. En ohja die vidkaart is 256mb maar dat zal denk ik niet al teveel schelen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Na een aantal driver updates haal ik nu 3023 3dmarks, iets minder dan 5x zoveel dus :P
En ingame gaat nu prima met 1024*768 @ medium

[ Voor 22% gewijzigd door woutertje op 09-05-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

warchaser schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:34:
kheb de posters binne damorpheus! bedankt!
Graag gedaan :)
Niemand verder wat ontvangen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
DaMorpheus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:42:
[...]

ben nog op werk, zal straks 's kijken of er iets is afgeleverd, alhoewel.. koker past zeker niet door brievenbus..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12-09 12:40
[...]

Nee helemaal niks.. :? :+

[ Voor 4% gewijzigd door HawVer op 09-05-2006 19:28 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
[...]

Jep, heb hem vandaag binnen gekregen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hier zijn ze ook binnen nu nog ff snel een grote foto lijst halen.

thx ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
En ik heb de poster nu ook! Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Vandaag ook ontvangen :*) , hij hangt nu mooi op de wand boven de pc. Heel erg bedankt!

[ Voor 34% gewijzigd door Jorn1986 op 09-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb mn poster ook binnen :D
bedankt hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
hier niks ontvangen helaas.. misschien morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

ik heb alles LOW 800*600 ati Radeon 256MB en 1GB RAM
ik kan wel op medium denk maar het laden gaat nu zo lekker snel :D

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:25:
kheb mn poster ook binnen :D
bedankt hoor _/-\o_
zijn de posters ook in een andere winkel te koop(was net te laat :/ )

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Ik heb ze ook binnen, heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Wat ik gister nou weer had (mijn online naam is NL-digital8)..., zit lekker de commander uit te hangen en krijg ineens arti op m'n dak, oke niet mis mee de andere commander heeft me gevonden dacht ik tot ik naar de death message keek en dit zag...

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/8345/screen0158sh.th.jpg

Zoals jullie kunnen zien kreeg ik arti op m'n dak van -=HGM=-Guybrush maar die bleek dus commander te zijn terwijl ik dat was., ik kan dat ook bewijzen zie de volgende pic...

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/8798/screen0166ko.th.jpg

Zoals jullie nog net kunnen zien staat daar op de achtergrond dat hij mij teamkilde met arti terwijl ik commander ben.

Helaas heb ik geen screenie van het overzicht van de teams want hij zat idd in mijn team (US) maargoed..., hier ruikt iig iets heel erg naar verotte vis.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
digital8 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:00:
Wat ik gister nou weer had (mijn online naam is NL-digital8)..., zit lekker de commander uit te hangen en krijg ineens arti op m'n dak, oke niet mis mee de andere commander heeft me gevonden dacht ik tot ik naar de death message keek en dit zag...

[afbeelding]

Zoals jullie kunnen zien kreeg ik arti op m'n dak van -=HGM=-Guybrush maar die bleek dus commander te zijn terwijl ik dat was., ik kan dat ook bewijzen zie de volgende pic...

[afbeelding]

Zoals jullie nog net kunnen zien staat daar op de achtergrond dat hij mij teamkilde met arti terwijl ik commander ben.

Helaas heb ik geen screenie van het overzicht van de teams want hij zat idd in mijn team (US) maargoed..., hier ruikt iig iets heel erg naar verotte vis.... :(
Vast een exploit of een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ook ontvangen hier, heel erg bedankt DaMorpheus.
dark rule161 schreef: ik heb alles LOW 800*600 ati Radeon 256MB en 1GB RAM
ik kan wel op medium denk maar het laden gaat nu zo lekker snel
Ik heb alles voor de gein een keer op low gezet omdat ik benieuwd was hoe dat er nu uit zou zien. Ppfff, snel alles weer op high gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
posters posters posters posters :Y)

Bedankt DaMorpheus! (Mogen jullie vaker doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
[...]

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:06
In de categorie laat (volg dit topic niet echt meer); DaMorpheus, heb je nog een poster liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
3 Maal thanx voor de poster, hulde voor je inzet _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe community update:

Community Update - 5/09/06

Greetings Soldiers:

We at DICE and EA are aware of the concern surrounding the coming change to squad selection. We would like to take a moment to ease the feelings of tension related to this change.

Our goal is to refocus game play on team work, squad coordination and to also remove the spawning exploit used by some. In BF2 we introduced tools that would allow players to support one another as they battle for control points. To further enhance this aspect of game play squads were introduced to give players even more tools to coordinate their efforts and support each other.

Allowing squad mates to spawn on the squad leader was intended to provide an easy way for squads to stay together during chaotic battles. Unfortunately squad leaders have been used by some to launch team wide attacks on remote parts of maps with little thought to actual team unity beyond these maneuvers.

We believe this change will refocus the game play on team work and add more value to the roles of Squad Lead and Commander.

/The team at Dice and EA

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital8 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:00:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik stond van de week op het dak van de TV station op Sharqi en ineens zie ik boven in beeld verschijnen:

Blablabla [Killed] <|GPI|>PhoeniX***

Maar ik was niet dood...niet eens beschoten of wat ook...ik leefde gewoon nog. Het lijkt haast wel of BF2 met de dag buggier word...net vloog een vriend van me in een heli en hij kon gewoon raketten blijven schieten....na een stuk of 30 raketten hield hij er pas mee op :S
En wat ik ook vaak heb de laatste tijd...dat je wel hoort dat je de TV guided schiet of een raket van je jet maar dat er niets gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook al een aantal keer meegemaakt ... van eentje maakte ik onlangs een screenie, ik was net commander toen ik mijn eigen dood zag verschijnen in de text-feed ??

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/dito_klein.jpg

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Zijn er nog meerdere tweakers die nog op een 9200 zitten te BF2'en??
Ik hier wel (sys specs AmdAthlon @ 1666mhz, 512mb ddr400, club 3d radeon 9200 vivo en dat alles zit op een msi kt4v mobotje), maar haal de beste resultaten met catalyst 5.1 , heb diverse nieuwere geprobeerd, maar allemaal met een beroerder resultaat... Heb agp op 4x, vpurecover uit en fastwrite off, en dan is hij gewoon stabiel, haal ik een redelijke fps (rond de 40) op 1024/768/16 en alles op low (en dual screen setup, waarbij 2e monitor irc/ts vooral heeft)... Kan rustig ook een nieuwsleecher of dc++ op gecappte snelheid draaien laten, alleen als msn aanstaat, dan bokt BF2, heel vaag....

Samengevat :Y) : Wat zijn jullie ervaringen en settings met BF2 en een 9200

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik vraag me toch af als ik al die reacties zie wat jullie als soepel zien kwa FPS ... toch geen 30 he ??

Toen ik nog mijn 9600 Pro had heb ik toch echt 800x600 @ Low + Off zitten spelen anders was het echt niet soepel !!! Toen ik SF had gekocht zette die spontaan mijn Vanilla @ Medium en 1024 ofzo dat was niet te doen !!!

50-60 FPS had ik toen constant en het moest wel heeel erg druk worden wil het onspeelbaar worden zoals het welbekende chaosje @ Karkand bij Hotel zeg maar :P

/vergeten :

Waarom word mijn nickname alleen @ BFHQ verandert en niet ingame als ik die verander @ FilePlanet Login ?? Heb zelfs profiel opnieuw aangemaakt en dan alleen alle preferences teruggezet en dat hielp ook niet ... kan ik veilig de profile file aanpassen met de juiste nickname zodat het dan misschien wel werkt ??

Soms is Steam zo gek nog niet ...

[ Voor 27% gewijzigd door nero355 op 10-05-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok even...
Maar het is niet de goede patch klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:04:
Ik schrok even...
Nee, het is 1.03 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kijken jullie ook zo uit naar patch 1.3? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:04:
Ik schrok even...
Klopt, meerdere sites hebben ipv patch 1.03 ---> 1.3 staan. (5 oktober 2005)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 01:24:
Heb dit ook al een aantal keer meegemaakt ... van eentje maakte ik onlangs een screenie, ik was net commander toen ik mijn eigen dood zag verschijnen in de text-feed ??

[afbeelding]

dus dat is de commander interface... na ca 400 uur nog nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

evilpin0 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:27:
dus dat is de commander interface... na ca 400 uur nog nooit gezien :)
Ik heb expert commander dus bij mij 100% omgekeerde wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:23:
:| ...enorm!!..Ik vind het een beetje flauw dat ze dat squadhopping eruit halen terwijl iedereen dat al een jaar lang gebruikt maar goed we zullen wel zien hoe het uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:47:
/vergeten :

Waarom word mijn nickname alleen @ BFHQ verandert en niet ingame als ik die verander @ FilePlanet Login ?? Heb zelfs profiel opnieuw aangemaakt en dan alleen alle preferences teruggezet en dat hielp ook niet ... kan ik veilig de profile file aanpassen met de juiste nickname zodat het dan misschien wel werkt ??

Soms is Steam zo gek nog niet ...
Het is al vanaf de demo bekend dat je je naam niet kan aanpassen in BF2...enige optie is dus een nieuwe account beginnen en dus ook met nieuwe stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:05:
Het is al vanaf de demo bekend dat je je naam niet kan aanpassen in BF2...enige optie is dus een nieuwe account beginnen en dus ook met nieuwe stats.
Maar maar ... in BFHQ geeft die wel de verandere nickname weer en ingame niet : Dat is toch niet logisch :? Waar onthoudt die dan nog mijn oude nickname zeg maar ?? Super vaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:23:
JA!

* SyS_ErroR heeft overigens net een 3e koker van i3d binnengekregen... weer een bf2 poster..
heb dus nu 2 bf2 en 1 cod2 poster, in 3 kokers! En dat terwijl ik alleen 1 bf2 en 1 cod2 poster had besteld (en verwacht in 1 koker, is goedkoper voor i3d.... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Toen ik nog mijn 9600 Pro had heb ik toch echt 800x600 @ Low + Off zitten spelen anders was het echt niet soepel !!!
Speel met onderstaande spec's met instellingen op medium / low op 1024*768 zo'n 60 a 70 fps en op 1280*1024 zo'n 25 a 30 fps (te weinig, dus 1024). Ziet er grafisch mooi genoeg uit (ok, als je eenmaal mooier hebt gespeeld wil je waarschijnlijk niet anders, maar op mijn setje is 'mooier' niet haalbaar, dus weet ik niet beter!) en is zeer goed speelbaar (op 1024 dus)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
nero355 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:47:
Ik vraag me toch af als ik al die reacties zie wat jullie als soepel zien kwa FPS ... toch geen 30 he ??

Toen ik nog mijn 9600 Pro had heb ik toch echt 800x600 @ Low + Off zitten spelen anders was het echt niet soepel !!!
...
Mijn broer en mijn zwager hebben beide een vergelijkbaar systeem: 2600XP, 1Gig Ram, 9600NP en P4 2600, 1 Gig Ram, 5700U Ze draaien beide BF2 op 800x600@Medium

Zelf draai ik BF2 op 1024x768@100Hz@Medium/High met FPS > 40

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mooi, duurt niet lang meer B)
* SyS_ErroR heeft overigens net een 3e koker van i3d binnengekregen... weer een bf2 poster..
heb dus nu 2 bf2 en 1 cod2 poster, in 3 kokers! En dat terwijl ik alleen 1 bf2 en 1 cod2 poster had besteld (en verwacht in 1 koker, is goedkoper voor i3d.... :))
3 kokers was duurder vanwege de handling 8)7

IIG @ hielko & rest die nog een poster wilde: je kan ze over een maandje ophalen bij ons op kantoor of anders wachten tot november, dan doen we weer zo'n actie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 10-05-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Yes, picture of the day :D . Zal denk ik ook dit topic maar eens actiever gaan volgen.
Voor zover dat lukt, als ik vanavond ga slapen en morgen kijk kan ik weer 3 pagina's gaan bijlezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
DaMorpheus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:06:
[...]

Mooi, duurt niet lang meer B)
Wat is niet lang meer? :Y)..

Kijk er erg naar uit, maar heb t atm toch erg druk met studie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

Zeker net als vorige keer met patch 1.22 midden op de avond ineens een server reset en iedereen moet eerst de patch installeren :?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hosters mogen zelf bepalen wanneer patches worden geinstalleerd, maar dat moet wel snel gebeuren.

Wij houden zelf aan:

17:00 patch release
24:00 patch install op alle servers

Dat is voor ons de perfecte balans tussen de tijd geven om te downloaden en het snel updaten vanwege incompatibiliteit ( 8)7 ) tussen de verschillende versies.
Met 300 bf2 ranked servers kan je onmogelijk alle individueel instellen, vandaar dat wij bij BF2 of alles of niets updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Heb alleen wel verraad gepleegd door een CoD 2 poster te bestellen (inmiddels geleverd), omdat die er mooier (lees:filmischer) uitzag dan die van BF2.

En dat terwijl ik CoD 2 niet een heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
zijn wel geinige posters idd (btw, cod 2 heb ik 2x hoort dat?)

anyways, de game ligt nu een tijdje niet veel te doen op mn hd omdat ik bezig ben met een gamesite opzetten
Werving is niet toegestaan
btw, staat er op de e3 nog wat over bf2 ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
djmantri schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:32:
zijn wel geinige posters idd (btw, cod 2 heb ik 2x hoort dat?)

anyways, de game ligt nu een tijdje niet veel te doen op mn hd omdat ik bezig ben met een gamesite opzetten
*knip*
btw, staat er op de e3 nog wat over bf2 ?
Is het PC only of komen de consoles ook aan bod?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
alle consoles + pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag ff op de Gathering Of Friends (I3d BOF) server gespeeld. Gewoon echt gezellig daaro. Geen ego trippende, voor jets springende, wannabe, l33t spelers maar gewoon rustige, tactisch, teamplayende mensen. Tevens zijn de teams regelmatig gebalanceerd zodat niet telkens 1 team wint. :)

[ Voor 17% gewijzigd door OCTheEagle op 10-05-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
OCTheEagle schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:37:
Vandaag ff op de Gathering Of Friends (I3d BOF) server gespeeld. Gewoon echt gezellig daaro. Geen ego trippende, voor jets springende, wannabe, l33t spelers maar gewoon rustige, tactisch, teamplayende mensen. Tevens zijn de teams regelmatig gebalanceerd zodat niet telkens 1 team wint. :)
k zal eens een kijkje gaan nemen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
OCTheEagle schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:37:
Is een van de betere servers imo. Ben er al tydje niet geweest, word weer eens tyd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:55:
[...]

Wat is niet lang meer? :Y)..

Kijk er erg naar uit, maar heb t atm toch erg druk met studie..
Ik hoor vrijdag (morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Patches komen toch altijd op een dinsdag voor BF2?

Ik gok dus op volgende week dinsdag B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus krijgt toch altijd de patch 24 uur van te voren dus morgen lijkt me onwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ingame filmpje van bf 2142 van de e3

beetje slecht maar goed je krijgt een impressie :P

http://files.fok.nl/public/games/E3_bf2142_1.asf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
warchaser schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:43:
ingame filmpje van bf 2142 van de e3

beetje slecht maar goed je krijgt een impressie :P

http://files.fok.nl/public/games/E3_bf2142_1.asf
[rml][ PC] Battlefield 2142 - Deel I[/rml]

heb geen nieuwsbericht op games.fok gezien? Hoe kom je er dan aan als ik vragen mag? Met de bedoeling als je crew bent van fok oid (die is aanwezig d8 ik op de e3) ben ik benieuwd wat het alternatief is van de parachute :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Soms kunnen wars echt heerlijk zijn, lekker onhinderd rappen zonder kickvotes. Alleen vervelend als je team de heli steelt en 1 min later tegen je aan vliegt :(

@sain onez
ik zal binnekort wel een daboyz complain topic ergens opzetten })

@damorpheus i3d dude
hebben alle i3d servers battlerecorder aan? zoja, kan ik die demos ergens vinden ? :)
speelde gister op DG server, Letterlijk 20 dg als china, daboyz andere team. rara wie werd er geownt :7 dat soort dingen wil ik wel graag een keertje op me gemak bekijken :)

[ Voor 60% gewijzigd door evilpin0 op 11-05-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hehe drol, weet je ook hoe etterend je bezig bent/was als je weer es TKde voor een heli... :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Klopt het dat je na deze patch ook thuis kan lannen tegen bots?
In BF1942 kon je wel bots toevoegen aan je lan zodat het wat minder saai was met zn tweeen. Bij BF2 is me dat nog niet gelukt. Je kan wel in grote mappen spelen maar dan wel met zn tweeen (of meerdere andere pc's) maar niet de map opvullen met bots.
Mocht het wel kunnen tell me how.

zie net dit bericht op een ander forum:
http://www.battlefield2.nl/images/i3d-nl--changelist.gif
Ik geloof dat het nu dus nog niet mogelijk is maar na de 1.3patch wel.

[ Voor 24% gewijzigd door DopdeDouwer op 11-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
het stond ook in een e3 post van games.fok.. het is dus wel degelijk gepost op fok... en nee ik ben helaas niet een crewlid :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.