[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:09:
Wel vind ik het leuk als je, terwijl je je eigen ding doet, ineens een badge oid krijgt. :)
Inderdaad, zo zat ik eens in Songhua compleet IN de game, als medic en het ging echt lekker. Als je dan goed bezig bent met je squad (niet in APC ofzo) en je krijgt ineens de expert medic combat badge dan geeft dat toch wel een kick vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zo vaag vind is dat een map inkomen bij mij zo lang duurt, meestal is de map geladen bij mij in 20-30 seconden, maar het duurt meestal daarna nog eens 30 seconden ofzo om te verifyen... duurt dat bij jullie ook zo lang of ligt het aan de account server oid? Ik kan maar weinig info vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Help!!!! schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:09:
[...]

Mij interesseert het persoonlijk ook niet en ik heb dan ook geen goede KD ratio. Ik speel in de eerste plaats voor mijn plezier en doe daarbij ook bewust "domme" dingen omdat ik dat leuk vind spelen. Heb nl. helemaal geen zin om de hele tijd met die stats bezig te zijn.
Wel vind ik het leuk als je, terwijl je je eigen ding doet, ineens een badge oid krijgt. :)

Echter als iemand met bijv alleen een geweertje een bovengemiddeld goede KD ratio haalt, is dat imo best knap en verdient iemand daar "respect" voor. Dit los van het feit of ik persoonlijk KD ratio's belangrijk vind.
Ja dat klopt, maar in principe heb ik ook respect voor degene die in een tank 4 AT van zich af kan houden. Het is in een tank ook geen gemakkelijk leven. Maar je bent wel sneller aan het killen. Aan de andere kant is ook weer zo dat je als infanterist weer gemakkelijk teampoints haalt.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

TrippleSix schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:02:
Ja dat klopt, maar in principe heb ik ook respect voor degene die in een tank 4 AT van zich af kan houden. Het is in een tank ook geen gemakkelijk leven. Maar je bent wel sneller aan het killen. Aan de andere kant is ook weer zo dat je als infanterist weer gemakkelijk teampoints haalt.
Een tank is nu eenmaal een Mageneet voor alles wat kan schieten en brengt dus gevaar mee dit is IRL ook zo.

Een groot object zoals een tank moet zsm uitgeschakeld worden omdat zoals je al zegt veel schade kan aanrichten. een goede support bij een tank is dan ook we op zijn plaats zoals een Engineer of een supply crate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:01:
Wat ik zo vaag vind is dat een map inkomen bij mij zo lang duurt, meestal is de map geladen bij mij in 20-30 seconden, maar het duurt meestal daarna nog eens 30 seconden ofzo om te verifyen... duurt dat bij jullie ook zo lang of ligt het aan de account server oid? Ik kan maar weinig info vinden hierover.
Je hebt 2 soorten servers:

- pure
- unpure

Unpure servers checken niets. Wil je cheaten, dan kan je lekker naar unpure servers gaan
Pure servers checken wel de content, zowel client voor een deel, als de server.
Op pure servers heb je die verificatie stap die zo lang duurt.
Er zijn een groot aantal unpure servers omdat EA de laatste 3 linux patches voor ranked servers hosters uitbrengt zonder de benodigde files om de server pure te maken. Dit is heel eenvoudig op te lossen door de correcte files van de windows install te halen en even lowercase te maken, maar voor diverse hosters is die stap te groot. Stel je voor, één minuut de tijd nemen om de servers te fixen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden had ik nog een grappige situatie. Ik was aan het spelen op strike en speelde aan de kant van USMC. tegen MEC dus..

alleen kwamen we er geen van allen doorheen, die lui hadden een ongelooflijk sterke verdediging opgebouwd, bij de eerste capture point. Volgens mij is dat het hotel. En wat er ook gebeurde, niemand kwam er doorheen (zelfs ik niet :P.) Dat was wel redelijk gaaf

het volgende potje met diezelfde map in hetzelfde team, ben ik met een paar man naar het volgende capture point gerend en heb die ingenomen. Vanaf toen ging het stukken beter met het USMC. :)

Leuk om zo samen te werken dat je allemaal als een speer naar die capture points rent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

DaMorpheus schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:16:
[...]

- pure
- unpure
Ah, diegene die bijna niets checken en dus heel snel klaar zijn zet ik altijd bij m'n favorieten --> lekker snel een potje knallen. Maar cheaten wordt hier dus moeilijk opgemerkt? Ik heb toch het idee dat cheaten in BF2 redelijk moeilijk gemaakt wordt. Het is alleen wel zielig dat als iemand een goede score heeft meteen wordt uitgemaakt voor cheater/hacker, word ik erg ziek van :r

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand je uitmaakt voor cheater zeg ik altijd terug: it seems my aimbot is working fine, of iets in die trent :P mijn ervaring is dat je nooit moet ontkennen, altijd slap meelullen :)
DaMorpheus schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:16:
[...]

- pure
- unpure

Unpure servers checken niets. Wil je cheaten, dan kan je lekker naar unpure servers gaan
Pure servers checken wel de content, zowel client voor een deel, als de server.
Op pure servers heb je die verificatie stap die zo lang duurt.
Er zijn een groot aantal unpure servers omdat EA de laatste 3 linux patches voor ranked servers hosters uitbrengt zonder de benodigde files om de server pure te maken. Dit is heel eenvoudig op te lossen door de correcte files van de windows install te halen en even lowercase te maken, maar voor diverse hosters is die stap te groot. Stel je voor, één minuut de tijd nemen om de servers te fixen 8)7
Ik speel sowieso niet op unpure servers alleen pure en met pb alhoewel ik soms het idee heb dat er best onmogelijke kills gemaakt worden. Ik moet eens gaan onderzoeken wat er allemaal mogelijk is, zal me ook beter leren begrijpen hoe je cheaters kunt 'foolen' :P

Maar goed, over de verify probleem, enige wat ik heb kunnen vinden is dat je het beste regelmatig je HD kunt defragmenteren om er ietwat snelheid in te houden.
heb deze gevonden btw http://www.oo-software.com/en/products/oodefrag/pro/ kan defragmenteren op laatst geopende bestanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
wat ik net toch weer had..

24/7 city maps fickerban.de server. map sharqi
ik spawn als usmc en na een tijdje te vechten besluit ik om vijandelijke chopper te pakken... gedaan en mee rond gevlogen... paar keer gevraagt of iemand gunner wou zijn maar niemand replyde of roepte i want pickup blabla.. dus zegt die admin take a gunner or kick/ban. naam v/d admin: [FKB]|ngs|2pac.
kort darna word ik neer geschoten en ik spawn bij tv station en pak de chopper... ik ben gunner en z'n maatje zit als flyer.. die gast die vliegt roept get out get out.. dus ik reply negative..

kicked reason: bye noob.

wat kan ik hier tegen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

niks. Gewoon die zielige server in zijn sop gaar laten koken en die puberadmin lekker laten godcomplexen.

Over een paar weken vraagt diezelfde vent zich af waarom zijn server zo leeg blijft.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Twhomp schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:12:
[...]

niks. Gewoon die zielige server in zijn sop gaar laten koken en die puberadmin lekker laten godcomplexen.

Over een paar weken vraagt diezelfde vent zich af waarom zijn server zo leeg blijft.
zelfde soort admin gedrag laatst ook gehad; ik zat met paar clangenoten op de FireCops server. Ik kwam als laatste binnen, wordt na een paar minuten gekicked EN gebanned om plaats te maken voor een Clanmember van FC, een kick ok maar gelijk een ban erbij :X
Toen hoorde ik over TS dat een andere clangenoot zag dat ze van Firecops zelf aan het statpadden waren, dus hij zei daar ingame iets over en gelijk had hij ook een ban aan z'n broek hangen. Een derde clangenoot ging toen naar die plek toe om ff wat screens te maken, maar voordat hij die plek kon bereiken werd ook hij gebanned.
Dat zijn van die servers om nooit meer te joinen, zo heb ik nog een heel lijstje NOT-favorites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ja, daarom zeg ik "Bierhalle", jammer dat er maar 32 plaatsen zijn :+
Die admins zijn echt eerlijk.
Ik was laatst een beetje aan het rondknallen, en zag toevallig dat een admin 0-10 oid had (kills-deaths).
De meeste deaths kwamen van mij (kijk maar bij zijn worst enemy :+) maar kicken of whinen, nee :)
Dit is geen gepats, ik wil alleen iets duidelijk maken

Echt waar, een server naar mijn hart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:40:
Ja, daarom zeg ik "Bierhalle", jammer dat er maar 32 plaatsen zijn :+
Die admins zijn echt eerlijk.
Ik was laatst een beetje aan het rondknallen, en zag toevallig dat een admin 0-10 oid had (kills-deaths).
De meeste deaths kwamen van mij (kijk maar bij zijn worst enemy :+) maar kicken of whinen, nee :)
Dit is geen gepats, ik wil alleen iets duidelijk maken

Echt waar, een server naar mijn hart :)
_/-\o_ Bierhalle _/-\o_

Gisteravond kwam ik er niet op :( Jij wel?

Trouwens heel raar ik druk in mijn favourites een paar keer op refresh om te kijken of er een plekje vrij kwam daar en plotseling was ie weg uit m'n favourites en ik kon hem ook niet meer vinden in de serverlist :? Klinkt dit bekend voor iemand?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 16:46 . Reden: typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:08:
[...]
Trouwens heel raar ik drukt in mijn favourites een paar keer op refresh om te kijken of er een plekje vrij kwam daar en plotseling was ie weg uit m'n favourites en ik kon hem ook niet meer vinden in de serverlist :? Klint dit bekend voor iemand?
Ja dat heb ik ook al heel vaak gehad.

Lijkt me een bug. :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een hele andere vraag. Ik zag op ebay een leuke aanbieding voor special forces (orgineel) in de UK. Nu komt mijn vanilla gewoon uit NL. Levert dit problemen op???

Sorry als dit een beetje een dommige vraag is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:34:
Nog even een hele andere vraag. Ik zag op ebay een leuke aanbieding voor special forces (orgineel) in de UK. Nu komt mijn vanilla gewoon uit NL. Levert dit problemen op???

Sorry als dit een beetje een dommige vraag is }:O
Wie zegt dat je de echte krijgt? Krijg je er wel een CD-key bij? Kortom nooit een spel 2de hands kopen, dat kan een flinke miskoop worden.

edit
domme vragen zijn er niet domme antwoorden wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door loodgieter op 05-05-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:36

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik weet niet hoe het staat met de vragen selectie voor dat DICE interview, maar er kwam nog een vraag bij me op:

De punten die je verdiend met het opblazen van de Commander spullen zie je op geen enkele manier terug in de stats. Gaat dat er nog ooit inkomen?

Het interview heeft nog niet plaatsgevonden toch, of ben ik te laat?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:42:
[...]

Wat dacht je van China op Wake Island :Y) ..

[...]

De volgende kits hebben een groter stamina (kunnen langer sprinten):

Medic, Engineer, Spec Op en Sniper. Deze hebben geen armor.

De kits die wel armor hebben en dus minder lang kunnen sprinten zijn:

Support, Assault en Anti Tank.
daar heb je wel gelijk in, met wake island,
maar ik had 1 unlock nog, m24 sniper gekocht, dacht dat het heel wat was, maar ik raak er helemaal niks mee :( , tip voor nieuwe unlock, heb tm nu alleen nog maar pkm en m24 gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

M24? Je bedoelt de M95, de M24 is de standaard sniper rifle van de USMC en SAS. Een unlock die je echt moet hebben (imho ;) ) is de DAO-12, de 1e unlock van de AT klasse. Gewoon, omdat dat zo'n veel beter wapen is dan het standaardwapen van die klasse.

Ik heb zelf ook nog 2 unlocks over, en ik heb nog geen idee wat ik er mee ga doen. Volgens mij bewaar ik ze tot de 1.3 patch, even zien of ze weer iets verprutsen...
Die MG36 is inderdaad erg lekker, sinds ze de PKM (en de MG36...) veranderd hebben speel ik eigenlijk geen support meer. Maar in SF kan je gewoon de MG36 nemen, dus dat doe ik nu wel eens. Maar omdat ik vooral SF speel heeft het niet zo veel nut om die als unlock te kiezen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik begin strontziek te worden van EA. Vandaag pc geformat en BF2 opnieuw geinstalleerd.

Ik heb gelijk FULL 1.22 gedownload. 5 minuten patcht ie perfect en daarna krijg ik de melding ''patching failed''. Gaan we dit hele tijd zo krijgen?

Meer mensen die dit probleem hadden?

Voor specs: zie maar mijn sig. Daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PcManiaxx schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:19:
Ik begin strontziek te worden van EA. Vandaag pc geformat en BF2 opnieuw geinstalleerd.

Ik heb gelijk FULL 1.22 gedownload. 5 minuten patcht ie perfect en daarna krijg ik de melding ''patching failed''. Gaan we dit hele tijd zo krijgen?

Meer mensen die dit probleem hadden?

Voor specs: zie maar mijn sig. Daar kan het niet aan liggen.
Hoeveel GB free space heb je op c:\ :?

ea techsupport als die link niet werkt zelf ff naar support.ea.com gaan en zoeken naar patch failed bij de game bf2.

offtopic:
als het niet aan je specs ligt wat hebben we er dan aan :+

//edit: dan moet je ff naar ea techsupport gaan, daar staat wel uitgelegt hoe je het 'handmatig' kunt doen, welliswaar voor 1.12 maar moet hetzelfde zijn als voor 1.22 en als dat niet werkt moeten we maar weer verder zoeken :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb hier nog 60 gb over op mijn Raptor C schijf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:47:
[...]

Je haalt me de woorden uit de mond. _/-\o_
Vind het statssysteem wel leuk om te kijken hoe je ongeveer presteerd. Verder kunnen die badges mij niet zo boeien. Leuk als ik eens 1 voorbij zie vliegen maar ga mijn speelstijl er niet aan aanpassen zoals ronden lang met mes rondlopen om knifebadge te krijgen. Doe liever wat anders.
Nou ik vind het op zich best grappig om zo nu en dan eens te kijken of ik al aan de voorwaarden voor een bepaalde badge/medal/ribbon voldoe en dan gewoon eens een rondje of of een aantal rondjes daar voor gaan...maar ik ga echt niet wegrennen voor een gevecht of een vlag opgeven omdat ik anders wat vaker dood ga. Dat kan me dan weer helemaal niet boeien.

En ach...ik geloof nog steeds niet echt in iemand zn stats qua recruiting. Als ik iemand zou recruiten dan zou ik m gewoon een tijdje mee laten spelen en op ts...als ik die persoon met minder goede stats een toffer persoon vind dan gaat die in mijn ogen gewoon voor...quality over quantity zal ik maar zeggen.
OCTheEagle schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:50:
Hebben meer mensen het gevoel dat de kans dat je wint groter is als:

- Je USMC speelt op Karkand
- Je MEC speelt op Sharqi
- Je MEC speelt op Operation Cleansweep
Nee dat heb ik zeker niet...en dat hangt ook echt helemaal af van met wie je speelt. Ik speel op Sharqi liever USA omdat ik die Cobra 10x beter vind vliegen dan die dikke Bertha....als ik met mijn dedicated gunner speel dan kunnen wij heel Sharqi wel redelijk onder de duim houden. Dan komt er niets de lucht in en heb je in armour geen kans...minus de occasional slipups ;)

Idem voor Cleansweep....USA heb je een vast vliegveld...tis een kwestie van het MEC vliegveld en evt Communications Center overnemen en ze zijn nergens meer.

Wat ik al zei...het ligt maar helemaal aan hoe goed je team speelt en of je bijvoorbeeld een goede commander hebt...
Twhomp schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:12:
[...]

K had het net nog op Kubra Dam...k werd gekicked met nog 1 ticket te gaan...voor baserape omdat ik crashte bij de MEC hangaars... 8)7
K zal de admin wel weer te vaak hebben gekilled ofzo...en het mooie was nog dat ZIJN kant continu op ons vliegveld zat terwijl je die niet eens over kan nemen...en met tanks in de basis enz...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:08:
[...]

_/-\o_ Bierhalle _/-\o_

Gisteravond kwam ik er niet op :( Jij wel?
Ik wel hoor :)
Trouwens heel raar ik druk in mijn favourites een paar keer op refresh om te kijken of er een plekje vrij kwam daar en plotseling was ie weg uit m'n favourites en ik kon hem ook niet meer vinden in de serverlist :? Klinkt dit bekend voor iemand?
Dat had ik een keer met de DJMantri server :P

Ik zie steeds vaker in de serverlist ranked servers met een custom map.
Twee die ik zag hadden Bocage 2005 en BF2C Wake Airshow.
Ik dacht "huh?", maar dacht er verder niet over na.
Nu ging ik eens voor de grap naar de stats van sgt_maxpower (die General) kijken, en zag dat bij zijn map stats "BF2C Wake Airshow" stond (met flink wat tijd) :?
Wat is er aan de hand?
Zijn die mappen goedgekeurd door EA?
Of hebben ze gewoon zitten hacken?

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/7730/bf220060505210043877xx.th.jpg
Zijn favoriete map... Wake Airshow
Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/346/bf220060505210057780fh.th.jpg
Nog een screen.

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Bondt op 05-05-2006 21:02 . Reden: Plaatjes :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan je met BF2 uberhaupt hacken? Zoals de scene met 1.6 die totaal verneukt is door hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PcManiaxx schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:04:
Kan je met BF2 uberhaupt hacken? Zoals de scene met 1.6 die totaal verneukt is door hackers.
Clientside wel :)
Serverside ook als je unranked, unpure zelf draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
zwak hoor, dat cheaten op unpure servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sjaakhaar schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:42:
zwak hoor, dat cheaten op unpure servers.
Misschien dat je het anders moet zien: unpure servers nodigen uit om te cheaten, laat ze mooi daar bezig mee zijn, een soort gedoogbeleid, zolang ze op unpure servers zitten en daar plezier in hebben zullen ze weg blijven de pure servers (ik heb er iig geen problemen mee zolang er genoeg pure servers overblijven) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Mr. Bondt schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:58:
[...]

Ik wel hoor :)

[...]

Dat had ik een keer met de DJMantri server :P

Ik zie steeds vaker in de serverlist ranked servers met een custom map.
Twee die ik zag hadden Bocage 2005 en BF2C Wake Airshow.
Ik dacht "huh?", maar dacht er verder niet over na.
Nu ging ik eens voor de grap naar de stats van sgt_maxpower (die General) kijken, en zag dat bij zijn map stats "BF2C Wake Airshow" stond (met flink wat tijd) :?
Wat is er aan de hand?
Zijn die mappen goedgekeurd door EA?
Of hebben ze gewoon zitten hacken?

[afbeelding]
Zijn favoriete map... Wake Airshow
[afbeelding]
Nog een screen.
Als je op BF2tracker.com kijkt lijkt het hier toch heel sterk om Wake Island 2007 te gaan:

Wake Island 2007 1150 705 445 168 692 458 408.20

Komt in ieder geval overeen met jouw screenshots. Heeft hij er gewoon een andere naam aan kunnen geven?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
bvk schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:40:
[...]

Als je op BF2tracker.com kijkt lijkt het hier toch heel sterk om Wake Island 2007 te gaan:

Wake Island 2007 1150 705 445 168 692 458 408.20

Komt in ieder geval overeen met jouw screenshots. Heeft hij er gewoon een andere naam aan kunnen geven?
Ik heb nog eens zitten kijken, maar er staat géén Wake Island tussen :P
Alleen die Airshow. Heeft het soms iets te maken met het feit dat ik Airshow heb geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Houden die stats tegenwoordig ook unofficial maps bij (of heb ik iets gemist en is Airshow wel 'n official map die op ranked servers kan draaien?), als dat zo is dan wil ik em ook zxeker wel eens gaan proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Mr. Bondt schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 10:58:
[...]

Ik heb nog eens zitten kijken, maar er staat géén Wake Island tussen :P
Alleen die Airshow. Heeft het soms iets te maken met het feit dat ik Airshow heb geïnstalleerd?
Vertel eens wat méér over die Airshow dan, misschien willen wij hem ook wel spelen 8) Als ik bij jouw stats kijk heb je 81 uur en 259 potjes op Wake 2007 gespeeld, Airshow staat er niet bij?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Bocage 2005 klinkt anders ook wel erg lekker... kom maar door met die gratis maps!
OCTheEagle schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:50:
Hebben meer mensen het gevoel dat de kans dat je wint groter is als:

- Je USMC speelt op Karkand
- Je MEC speelt op Sharqi
- Je MEC speelt op Operation Cleansweep
Als ik bij mijn stats kijk, dan zie ik dat ik voor Karkand speel, en nooit Cleansweep. Sharqi verlies ik standaard, lijkt het wel. Maar op Karkand win ik vaker dan ik verlies, en mijn ratio voor MEC is een flink stuk hoger dan die van de USMC... dus mijn idee is juist dat ik vaker win op Karkand als MEC dan als USMC.

Maar ja, ik weet zeker dat dat allemaal ECHT niet aan mij ligt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Eerste hits bij Google:
Bocage 2005 (Mooie map)
BF2C Wake Airshow (Veel coole vliegtuigen)

Ik zag gisteren geen ranked servers meer met deze maps.
Ik had laatst wel een Bocage 2005 ranked server (tenminste, in de serverlijst stond dat rankdingetje ervoor) gejoind, en toen moesten zich nog 5 spelers joinen (van de 10).
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan dit?

[ Voor 40% gewijzigd door Mr. Bondt op 06-05-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Shabbaman schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:26:
Bocage 2005 klinkt anders ook wel erg lekker... kom maar door met die gratis maps!

[...]

Als ik bij mijn stats kijk, dan zie ik dat ik voor Karkand speel, en nooit Cleansweep. Sharqi verlies ik standaard, lijkt het wel. Maar op Karkand win ik vaker dan ik verlies, en mijn ratio voor MEC is een flink stuk hoger dan die van de USMC... dus mijn idee is juist dat ik vaker win op Karkand als MEC dan als USMC.

Maar ja, ik weet zeker dat dat allemaal ECHT niet aan mij ligt... :'(
Voor mijn gevoel zijn de mappen redelijk goed balanced, het is echt meer of je in een goed team zit wil je winnen. Daar heeft MEC of USMC kant meestal weinig mee te maken.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mr. Bondt schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:32:
Eerste hits bij Google:
Bocage 2005 (Mooie map)
BF2C Wake Airshow (Veel coole vliegtuigen)

Ik zag gisteren geen ranked servers meer met deze maps.
Ik had laatst wel een Bocage 2005 ranked server (tenminste, in de serverlijst stond dat rankdingetje ervoor) gejoind, en toen moesten zich nog 5 spelers joinen (van de 10).
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan dit?
Dat kan alleen als je serverside in de bestanden gaat knoeien. Illegale ranked servers zullen snel offline worden gehaald. Punten die je erop haalt tellen sowieso nooit mee, ondanks dat hij ranked is. Dus het is zeg maar slecht soort unranked server met een hoop nadelen ipv voordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
bvk schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:25:
[...]
Vertel eens wat méér over die Airshow dan, misschien willen wij hem ook wel spelen 8) Als ik bij jouw stats kijk heb je 81 uur en 259 potjes op Wake 2007 gespeeld, Airshow staat er niet bij?
Peter R. de Vries aan het werk hoor :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

JohnnyV27 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:22:
[...]

Peter R. de Vries aan het werk hoor :P
Yep >:) En voor jou is de score:
Wake Island 2007 100 66 34 138 55 45 30.48 en je speelt geen Airshow map.

Ik was gewoon benieuwd of de custom map dan als gewone Wake gezien wordt als je erop speelt. En daar lijkt het dan wel op.

@ Mr. Bondt: Hoe ziet het er bij jou dan uit als je zelf in je stats kijkt? Zie je onderscheid tussen Wake 2007 en Airshow, of wordt het gewoon bij elkaar opgeteld?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
@ damorpheaus of hoe je het ook schrijft,

Hoe zit het met de posters !? zijn toch wel aantal mensen die besteld hebben ?! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ja idd :P je zei dat ik ze donderdag zou hebbe?

nog nie binne :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Staat allemaal prima uitgelegd op http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6491

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 06-05-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Na ''patching failed'' toch maar zometeen weer BF2 opnieuw installeren. Hopen dat het nu wel werkt.

Maar is 1.22 vereist of is dat alleen leuk als je op een server speelt die ook 1.22 heeft?

Edit: trouwens enig idee wat ik kan doen wanneer het patchen weer mislukt?
Op de support site van EA wordt aangegeven wanneer je minder dan 3gb aan ruimte op je schijf hebt, je dit probleem kan ondervinden.

Ik heb hier gvd een raptor 10K met nog 60 gb vrij :|

[ Voor 45% gewijzigd door PcManiaxx op 06-05-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het wordt gvd steeds beter met EA. Ik probeer er kleinere stapjes van te maken. Ik ging gewoon elke versie af en installde die!

Nu kom ik nog niet eens verder dan patch 1.02, want hij zegt natuurlijk weer ''patching failed'' ;)

Way to go EA |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je genoeg HDD ruimte vrij op de schijf waarop je "program files" directory staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ooooooh god, weer een server de prullenbak in:

De servers van de oldliners ofzo. Zit als gunner in een chopper: TV-missile de andere chopper, vliegen naar hun basis om hun chopper te jatten. Ze staan daar idd met 2 man te wachten, we killen ze. Ik wil eruit springen voor hun chopper, BF2 staat stil.

En ja hoor: gebanned vanwege teveel teamkillen. Juist ja (de ronde ervoor gouden medaille met 125 points trouwens). Ik kijk terug, ja hoor: een admin zat in die chopper. Fucking kinderachtig om zo je macht te misbruiken.

* Twhomp heeft eindelijk een ban. Moest ervan komen, hoorde het al vaak genoeg in dit topic over lame admins.

edit: waar kan ik trouwens de gespeelde servers bekijken? Eens kijken of die eikels ook unbannen kunnen.
edit2: heb het al, was de OLDLINERS.co.UK server :/

---

update: nou, ze hebben me geunbanned. Dat is dan wel weer netjes. Wel jammer dat je dan eerst helemaal naar hun forum moet en verhaal doen. Maar goed, ze hadden me vaker gezien en nooit problemen doen "op proeftijd" een unban. Ach, ik ga gewoon niet meer gunneren, dan bepaal ik namelijk zelf wel waar ik heenga en wordt ik niet meer gebanned ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Twhomp op 07-05-2006 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
bvk schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:19:
@ Mr. Bondt: Hoe ziet het er bij jou dan uit als je zelf in je stats kijkt? Zie je onderscheid tussen Wake 2007 en Airshow, of wordt het gewoon bij elkaar opgeteld?
Zal morgen wel even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Nu online

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:34:
Mijn BF2 komt uit Nederland en m'n SF van cd-wow uit Engeland. Geen problemen mee gehad.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
welke sniper vinden jullie beter.. de grote m95 ( waar je mee door chopperglas etc kan)
of de l96a1 de 2de unlock dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:06:
welke sniper vinden jullie beter.. de grote m95 ( waar je mee door chopperglas etc kan)
of de l96a1 de 2de unlock dus
Eigenlijk zijn alle snipers behoorlijk ruk, maar als ik moet kiezen dan de l96a1.
Heeft tenminste een nette crosshair en is flink precies.

De m95 is lelijk, niet precies, heeft een hele vage crosshair met veel te dikke kruislijnen en is een lachertje voor een .50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 05:44:
[...]

De m95 is lelijk, niet precies, heeft een hele vage crosshair met veel te dikke kruislijnen en is een lachertje voor een .50.
Eensch, maar toch merk ik dat ik heel vaak door de m95 wordt gesniperd (als ik wordt gesniperd). Ongeveer 75% ofzo. Ik denk dat het door glas kunnen schieten (wanneer komt dat nou voor, zeker als je niet 'baseraped' als sniper) een psychologische meerwaarde heeft?

Zelf schiet ik als sniper het liefst met dat standaard MEC ding, die hoeft niet de hele tijd te herladen. Maar als US koos ik ook de L96A1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Twhomp schreef op zondag 07 mei 2006 @ 07:28:
[...]

Eensch, maar toch merk ik dat ik heel vaak door de m95 wordt gesniperd (als ik wordt gesniperd). Ongeveer 75% ofzo. Ik denk dat het door glas kunnen schieten (wanneer komt dat nou voor, zeker als je niet 'baseraped' als sniper) een psychologische meerwaarde heeft?

Zelf schiet ik als sniper het liefst met dat standaard MEC ding, die hoeft niet de hele tijd te herladen. Maar als US koos ik ook de L96A1
Ik heb in het begin toen ik die unlock net had op wake eens (in 1 ronde) 2 copter pilots en een jet pilot uit de cockpit gesniped. De copter waren een flag aan het cappen (dus hingen redelijk stil) en de jet kwam recht op me af in een bombing run (ofzo).
Dat was wel 1 en al luck (moet ik toegeven), want het is me daarna nooit meer gelukt. Zelfs het snipen van gasten in hummers of vodniks is me nog niet echt gelukt.

De reacties waren overigens wel in de trend van 'h4x0r' etc. :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Moet je bij Wake Island achter dat huisje met trappetje op het Chinese vliegveld gaan liggen, je schiet al die pilootjes vanaf +- 10 meter uit hun cockpit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik pak mijn l96, met de m95 schiet ik geen kont raak.

En ja, ik weet dat je beter op de kop kan richten.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
offtopic:
DaMorpheus, ik heb die poster nog niet ontvangen?

M95 is veel beter vind ik.
L96 is echt als je altijd headshots wilt maken, maar dat kan ik toch niet :P
Als je met je M95 op een persoon schiet (overal behalve het hoofd) dan hebben ze altijd nog maar 2 streepjes health over.
Als het erg close wordt, pak je gewoon je pistool en hop, kill d'r bij.
M95 is ook een erg goed wapen tegen rokende heli's >:)
En soms, best wel vaak eigenlijk (als je niet alleen maar city maps speelt), kan je een piloot uit zijn cockpit snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 13:51
Mr. Bondt schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:52:
offtopic:
DaMorpheus, ik heb die poster nog niet ontvangen?

Als je met je M95 op een persoon schiet (overal behalve het hoofd) dan hebben ze altijd nog maar 2 streepjes health over.
Er zijn 3 sniper rifles die 95 dmg doen; de M95, L96 en dat standaard US ding, voor de dmg maakt 't geen ruk uit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:52:
[b]
offtopic:
DaMorpheus, ik heb die poster nog niet ontvangen?[/b]

Als het erg close wordt, pak je gewoon je pistool en hop, kill d'r bij.
M95 is ook een erg goed wapen tegen rokende heli's >:)
En soms, best wel vaak eigenlijk (als je niet alleen maar city maps speelt), kan je een piloot uit zijn cockpit snipen.
Ik ook nog niet .. en ze zouden er donderdag al zijn.
Misschien beetje vertraging?

Heb vandaag ook mijn BF2 DVD naar de klote weten te helpen ..
Hij kwam versnipperd uit mijn DVD-Drive.

Heb me serial nog wel .. oftewel we gaan hem ditkeer dan maar downkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mensen, neem eens de moeitje om 10 post terug te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Yorixz schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:15:
[...]

Er zijn 3 sniper rifles die 95 dmg doen; de M95, L96 en dat standaard US ding, voor de dmg maakt 't geen ruk uit dus ;)
Kuch, als ik in me romp wordt geschoten door een L96, dan heb ik nog de helft over hoor :?
Zelfde met de M24.
DaMorpheus schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:31:
mensen, neem eens de moeitje om 10 post terug te lezen

[...]
Ja, zoveel onzin berichten hiero, dan mis ik nog wel eens wat.
dark rule161 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:22:
die nieuwe wake map is egt gaaf.
1000X THX to Mr.Bondt voor de tip
Geen probleem :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Bondt op 07-05-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

die nieuwe wake map is egt gaaf.
1000X THX to Mr.Bondt voor de tip

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m gedownload en geinstalleerd maar hij verschijnt niet in mn mappenlijst gek genoeg...k heb gechecked en hij staat ook gewoon in mn levels folder...BF2C_Airshow

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Misschien kan je 'm alleen online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, je moet een online server downloaden
Het is geen aparte map, soort van patch meer
Zoek maar eens op unranked server, BF2C, dan zul je een server vinden met deze map
Erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:11:
Ik heb m gedownload en geinstalleerd maar hij verschijnt niet in mn mappenlijst gek genoeg...k heb gechecked en hij staat ook gewoon in mn levels folder...BF2C_Airshow
hij is 64 player en in single player staan aleen 16 p maps B)
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:14:
klopt, je moet een online server downloaden
Het is geen aparte map, soort van patch meer
Zoek maar eens op unranked server, BF2C, dan zul je een server vinden met deze map
Erg leuk :D
je kan ook aleen BF2C doen

[ Voor 32% gewijzigd door DR161 op 07-05-2006 17:19 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:46:
Kuch, als ik in me romp wordt geschoten door een L96, dan heb ik nog de helft over hoor :?
Zelfde met de M24.
Fout. Ze doen allen 95 damage. Alleen de M95 heeft .50 CAL kogels die negeren bodyarmor, dat betekend dat Support, AT en Assault ook 95 damage krijgen terwijl ze bij een L96A1 en M24 maar 95 * 0.66 damage krijgen.

De L96A1 is daarnaast wel accurater en heeft een kleinere crosshair, wat hem geschikter maakt voor headshot. "Skilled players" zullen dus ook voor de L96A1 gaan, 1 headshot is namelijk altijd dood.

Bron: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:19:
[...]

Fout. Ze doen allen 95 damage. Alleen de M95 heeft .50 CAL kogels die negeren bodyarmor, dat betekend dat Support, AT en Assault ook 95 damage krijgen terwijl ze bij een L96A1 en M24 maar 95 * 0.66 damage krijgen.

De L96A1 is daarnaast wel accurater en heeft een kleinere crosshair, wat hem geschikter maakt voor headshot. "Skilled players" zullen dus ook voor de L96A1 gaan, 1 headshot is namelijk altijd dood.

Bron: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56385
Ah, een nuttige toevoeging aan het topic :P

Maar goed, dit wist ik niet.
Bedankt _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je dit zien, gast is bezig met een bf2 map als studie project ofzo, ziet er veel belovend uit
http://studentpages.scad.edu/~zaford20/index.html

btw de shows op deze site zijn geweldig http://www.webturd.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
de profs gaan juist niet voor de l96a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

warchaser schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:48:
de profs gaan juist niet voor de l96a1
Vraag jezelf ns af of je post niet nuttiger zou zijn als je wat motivatie erbij zou doen....... :o ;) :>

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 07-05-2006 17:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:50:
[...]

Vraag jezelf ns af of je post niet nuttiger zou zijn als je wat motivatie erbij zou doen....... :o ;) :>
Meestal omdat profs, clan players zijn en in clanwars alleen maar met standaard wapens wordt gevochten.

By the way, weet iemand of je bij battlefield, fullscreen kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 08:20
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:52:
[...]

Meestal omdat profs, clan players zijn en in clanwars alleen maar met standaard wapens wordt gevochten.

By the way, weet iemand of je bij battlefield, fullscreen kan uitzetten?
"E:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 staat als snelkoppeling mischien + fullscreen 1 weghalen :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Is het bij BF2 ook van belang rekening te houden met de rates? Ben het namelijk erg gewend zelf je config aan te passen naar eigen smaak, net zoals in cs 1.6.

En waar kan ik die configs vinden? IN welke map moet ik zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter37 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:01:
[...]

"E:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 staat als snelkoppeling mischien + fullscreen 1 weghalen :)
?ik heb geen snelkoppeling
--------edit---------

Al gevonden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:04:
Is het bij BF2 ook van belang rekening te houden met de rates? Ben het namelijk erg gewend zelf je config aan te passen naar eigen smaak, net zoals in cs 1.6.

En waar kan ik die configs vinden? IN welke map moet ik zoeken?
sorry maar dat is geen cs.1.6 :o
wouter37 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:01:
[...]

ik krijg het niet voor elkaar

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog leuke irc war channels voor BF2?
:> zou handig zijn om snel een infrantry war te regelen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:09:
[...]

[...]

1 is aan
0 is uit

bij geen gebruik van fullscreen zal bf standaard in 1 opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:30:
[...]

1 is aan
0 is uit

bij geen gebruik van fullscreen zal bf standaard in 1 opstarten.
ik wordt er gek van, ik heb de lines toegevoegd.
maar hij blijft fullscreen opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:40:
[...]

ik wordt er gek van, ik heb de lines toegevoegd.
maar hij blijft fullscreen opstarten.
Maak anders eens een screenshot van de eigenschappen van je snelkoppeling.

die van mij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8956c38087d25b8d2bccf892880f45a7/thumb.png

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Na een stortvracht van puntekes ben ik de stadleveltjes maar saai gaan vinden, strike at karkand en sharqi :Z . Grote open levels is het ding geworden! Had ik alleen nog een vraagje:

Als je in de grote bommenwerper vliegt, is het dan zo dat je met je crosshair op zo'n driehoekje moet richten als je wilt dat je medepassagier hem midden in het vizier heeft (en dus bijna automagisch een kill heeft }) )? Of moet je er iets boven of onder mikken?

[ Voor 4% gewijzigd door Nap op 07-05-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Beetje recht eropaf vliegen, wel een beetje erboven richten zelf, maakt de kill voor je meevlieger het makkelijkst.

[ Voor 173% gewijzigd door TallManNL op 08-05-2006 00:21 ]

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Mr. Bondt schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:33:
[...]

Ah, een nuttige toevoeging aan het topic :P

Maar goed, dit wist ik niet.
Bedankt _o_
Bondt wil je sniper dan :9 Je hoofdje gaat er gegarandeerd af _/-\o_ _/-\o_

* DeluxZ Loves to snipe >:)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
bertenernie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:38:
Na een stortvracht van puntekes ben ik de stadleveltjes maar saai gaan vinden, strike at karkand en sharqi :Z . Grote open levels is het ding geworden! Had ik alleen nog een vraagje:

Als je in de grote bommenwerper vliegt, is het dan zo dat je met je crosshair op zo'n driehoekje moet richten als je wilt dat je medepassagier hem midden in het vizier heeft (en dus bijna automagisch een kill heeft }) )? Of moet je er iets boven of onder mikken?
Duikvluchten met de bommenwerper maken, en dan bommen droppen, is de beste manier om kills te krijgen. Kijk, als je de bommen hebt gereleased, even achterom, zo kun je zien hoe goed (of hoe slecht) je het doel hebt geraakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:20:
[...]

Ik ook nog niet .. en ze zouden er donderdag al zijn.
Misschien beetje vertraging?

Heb vandaag ook mijn BF2 DVD naar de klote weten te helpen ..
Hij kwam versnipperd uit mijn DVD-Drive.

Heb me serial nog wel .. oftewel we gaan hem ditkeer dan maar downkopen!
ik draai ook met een minirom, dat gaat super makkelijk geen geouwehoer met dvd/cd's wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBondt kwam je dit weekend een paar keer tegen op Bierhalle, maar je groette niet terug :( ;)
Blijft een lekkere server als er plek is lol.

Gister ook weer even op de city map van IKS maar 64 players vind ik toch echt te druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:02:
MrBondt kwam je dit weekend een paar keer tegen op Bierhalle, maar je groette niet terug :( ;)
Blijft een lekkere server als er plek is lol.
Ja, ik had je ook gezien en ik zou toch zweren dat ik gegroet had :+

Bij deze: :w hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Duikvluchten met de bommenwerper maken, en dan bommen droppen, is de beste manier om kills te krijgen. Kijk, als je de bommen hebt gereleased, even achterom, zo kun je zien hoe goed (of hoe slecht) je het doel hebt geraakt).
Bij mij gaat dat meestal mis... Maar als het lukt heb je idd een goede indicatie. Onze über bomber expert Oemf0ef0e gaf mij deze tip ook al eens... _/-\o_ Mijn fout is dat ik meestal te horizontaal en te laag bomb. Dit omdat het releasemoment dan iets makkelijker wordt omdat je bommen zich vrijwel direct in je target boren, maar erg high risk idd.

Er zijn best een aantal factoren die het bomben lastig maken. Namelijk je hoogte, je snelheid en de hoek waaronder je zit als je de bommen released. Heb het nog niet helemaal door, en het gevoel wil ook nog niet helemaal komen. Wel raak ik steeds meer gelukkig (en ohja, die echte bombers gaan wel, maar fighters met twee bommen...). Helaas maak ik wel wat TK's in bepaalde gevallen :'( . Ik zie soms als mijn bommen al los zijn toch nog wat teammates lopen... Vervolgens een onvermijdbare teamkill (aaaargh!!)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:08:
[...]

Ja, ik had je ook gezien en ik zou toch zweren dat ik gegroet had :+

Bij deze: :w hoi
Zal ook wel, maar die letters vliegen nog sneller voorbij dan kogels rond mijn oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DeluxZ schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:19:
Bondt wil je sniper dan :9 Je hoofdje gaat er gegarandeerd af _/-\o_ _/-\o_

* DeluxZ Loves to snipe >:)
Waar was je gisteravond dan ?? Heb heel die Tempel spawn @ Dragon Valley in mijn eentje moeten schoonvegen :+ Later kreeg ik hulp en toen durfde er gewoon niemand meer te spawnen >:)

50+ punten sniper only \o/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:14:
[...]

Bij mij gaat dat meestal mis... Maar als het lukt heb je idd een goede indicatie. Onze über bomber expert Oemf0ef0e gaf mij deze tip ook al eens... _/-\o_ Mijn fout is dat ik meestal te horizontaal en te laag bomb. Dit omdat het releasemoment dan iets makkelijker wordt omdat je bommen zich vrijwel direct in je target boren, maar erg high risk idd.

Er zijn best een aantal factoren die het bomben lastig maken. Namelijk je hoogte, je snelheid en de hoek waaronder je zit als je de bommen released. Heb het nog niet helemaal door, en het gevoel wil ook nog niet helemaal komen. Wel raak ik steeds meer gelukkig (en ohja, die echte bombers gaan wel, maar fighters met twee bommen...). Helaas maak ik wel wat TK's in bepaalde gevallen :'( . Ik zie soms als mijn bommen al los zijn toch nog wat teammates lopen... Vervolgens een onvermijdbare teamkill (aaaargh!!)
Het blijft toch een kwestie van gevoel want iedere keer als je aan komt vliegen is je hoek, snelheid enz anders...bij die bomber moet je zeker niet te laag vliegen want het gebeurt mij nog regelmatig dat de explosies mezelf raken met als gevolg een (half) kapotte bommenwerper...

Met die jet moet je in principe proberen wat hoger aan te komen denk ik en goed je neus stil houden als je je bommen released. Zo blijven de bommen goed bij elkaar. Ik vlieg ook vaak te laag aan en dan ga je meestal toch al optrekken voordat je 2e bom los is. En dan komen ze ver uit elkaar terecht (kan soms ook weer handig zijn). Gister nog op wake...ik vlieg laag..zie een tank..bommen los...1 tegen de achterkant en een net ervoor. 8)7

Maar over het algemeen gaat het prima met bommen gooien...toch Bondt? ;)

Van de week werd ik nog voor statpadder uitgemaakt op Fushee Pass omdat ik op 24-1 stond...dus ik vroeg aan hem hoe je kan statpadden met een jet...stond ie ff mooi voor joker.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:01:
Maar over het algemeen gaat het prima met bommen gooien...toch Bondt? ;)
offtopic:
Mijn (heli) gunner zat die tweede ronde toch wel ff tussen jullie in :+

Ik ben meestal wat voorzichtiger met bommen gooien.
Ik kijk eerst nog op de minimap voor dat ik mijn trigger overhaal :P

Effe iets heel anders; de eisen voor Brigadier General worden ook omlaag gegooid.
Het is nu niet alle Expert vehicle badges, maar alle veterans!
Da's een stuk beter te doen vind ik :)
Kijkt allen hier en ook hier :)
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mr. Bondt schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:31:
Effe iets heel anders; de eisen voor Brigadier General worden ook omlaag gegooid.
Het is nu niet alle Expert vehicle badges, maar alle veterans!
Da's een stuk beter te doen vind ik :)
Kijkt allen hier en ook hier :)
Bron
Welke rank/aantal punten hebben we het over ?? Kan ik alvast met mijn eigen APC song beginnen als je snapt wat ik bedoel :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:09:
[...]

sorry maar dat is geen cs.1.6 :o

[...]

Dat het geen 1.6 is weet Pino ook :O

Maar moet je rekening houden met rates in BF2? Kan je uberhaupt aan een config tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

PcManiaxx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:53:

Maar moet je rekening houden met rates in BF2? Kan je uberhaupt aan een config tweaken?
Ik heb ooit iets erover gezien soort netcode tweaks, maar eerlijk gezegd moeten ze degene die al dat rates gezeik heeft uitgevonden @ CS/CS:S driedubbel afschieten !!! Net als het toevoegen van irritante geluiden enz. :/

Verpest de game gruwelijk goed !!!
Woodski schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:31:
Nee leuk, gisteren pak ik de Jet op Wake springen er twee voor m'n wielen.
Score -8 en twee punishes... en meteen een friendly AT dus ik was dood.

Vervolgens rijden ze met 3x plat en springen net voor ze me raken uit de auto
Ga ik op het trappetje staan zodat dat niet meer lukt, krijg ook nog een friendly headshot.

Kort daarna een ban omdat m'n score negatief was
Namen vergeten... Iets van Baron_xxxxx_Turkey en nog een andere Baron_xxxxx_xxxxx

Heerlijk ontspannen altijd na zo'n rondje BF2 spelen :(
City Maps spelen of SF aanschaffen :P Soms wel lekker zonder dat Plane gezeik en alleen af en toe een Heli die je neer moet halen :Y)

[ Voor 44% gewijzigd door nero355 op 08-05-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31
Nee leuk, gisteren pak ik de Jet op Wake springen er twee voor m'n wielen.
Score -8 en twee punishes... en meteen een friendly AT dus ik was dood.

Vervolgens rijden ze met 3x plat en springen net voor ze me raken uit de auto
Ga ik op het trappetje staan zodat dat niet meer lukt, krijg ook nog een friendly headshot.

Kort daarna een ban omdat m'n score negatief was
Namen vergeten... Iets van Baron_xxxxx_Turkey en nog een andere Baron_xxxxx_xxxxx

Heerlijk ontspannen altijd na zo'n rondje BF2 spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:53:
[...]

Wat voor rates heb je het in godsnaam over?
Mr. Bondt schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:31:
[...]

offtopic:
Mijn (heli) gunner zat die tweede ronde toch wel ff tussen jullie in :+

Ik ben meestal wat voorzichtiger met bommen gooien.
Ik kijk eerst nog op de minimap voor dat ik mijn trigger overhaal :P
Ja dat was een mooie crossbombing...mijn teamgenoot had mij ook bijna...maar jullie hadden alleen wat schade...niet dood toch?
En ik kijk bijna altijd eerst op mn minimap...maar vol gas met een jet heb je daar soms geen tijd voor...is wat anders als je met de heli aan komt tuffen... ;)

Ik vind het behoorlijk netjes van mezelf dat ik 54 kills heb gemaakt met de jet en er maar 2 tk's bij zaten. En maar 5x dood 8)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik battlefield 2 online spele met een uploadsnelheid van 128kbps? Ik ben er nu sterk in geinsteresseerd, maar vraga het me af of het wel kan met zo'n lage snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:06:
Kan ik battlefield 2 online spele met een uploadsnelheid van 128kbps? Ik ben er nu sterk in geinsteresseerd, maar vraga het me af of het wel kan met zo'n lage snelheid.
Als het goed is zou dat moeten kunnen. Ik dacht dat BF2 zo'n 56 Kbit upstream nodig heeft. Je zou het kunnen proberen met de demo versie, loopt dat lekker --> kopen die hap ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had aan de demo ook eens gedacht, maar dan dacht ik bij mezelf dat het een demo is en dat er waarschijnlijk wat me 'geknoeid' is om beter over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

De demo is wel wat lichter dan het volledige spel, maar ook dat is een graadmeter: Als de demo beroerd draait, zal de volledige versie dat helemaal doen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:46:
[...]

Wat voor rates heb je het in godsnaam over?
Ik vermoed dat hij de framerate bug/feature in de Q3 engine bedoelt. Hierdoor kon je op een bepaalde manier hoger/verder springen als je FPS hoger was dan 125. BF2 heeft dit volgens mij niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Technicality schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:53:
[...]
Ik vermoed dat hij de framerate bug/feature in de Q3 engine bedoelt. Hierdoor kon je op een bepaalde manier hoger/verder springen als je FPS hoger was dan 125. BF2 heeft dit volgens mij niet hoor..
Alleen gaat het hier om de Counterstrike/Source engine en dus niet die van Quake3... Mischien wel vergelijkbaar?

Edit: What ever, Counterstrike, Quake, dit topic gaat over BF2 en je kunt maar beter van de config files afblijven toch? Wil je tenminste niet geconfronteerd worden met meldingen over aangepaste content?

[ Voor 20% gewijzigd door bvk op 08-05-2006 23:45 ]

Specs

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.