[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:16:
Bedoel je nou via Xfire connect to IP of kan dat in de ingame browser?
Linksonderin de serverlijst vind je een knop: Connect To IP of Verbinden met IP als je de Nederlandse hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Je kan ook in de serverbrowser 'i3d' intypen, dan zie je een lijstje servers, en dan zoek je de [HuT] server uit.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
De 6 screens van Armored Fury in 1600x1200 formaat (staan ook in startpost) :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4928dfa16fd6a21aa30fd30c650070e1/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/28bc39fc029cfbc06dc1641681815096/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/34a4a9cae327d137ca05fab28079d852/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2cbb3958ea680df429e7d5bf0b4ee41c/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f9cc40501fce0fb4d6c84858739e148f/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0513fbb0d65f1b73c60ce4feadba3254/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Linksonderin de serverlijst vind je een knop: Connect To IP of Verbinden met IP als je de Nederlandse hebt geïnstalleerd.
* AllSeeyinEye heeft 't spel al vanaf de dag dat 't in Nl uitkwam, en komt daar dus nu pas achter....... 8)7

Ik _/-\o_ u!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Speel het spel nu een maand of 2 maar heb nog nooit gebruik gemaakt van teamspeak.
Kan iemand mij even in het kort zeggen wat ik daar voor moet doen of nodig heb?
Mijn dank zal groot zijn :*)

Trouwens iemand hier tipte de Bierhalle server weet al niet meer wie maar bedankt daarvoor! Is een relaxe server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:50:
[...]

* AllSeeyinEye heeft 't spel al vanaf de dag dat 't in Nl uitkwam, en komt daar dus nu pas achter....... 8)7

Ik _/-\o_ u!
Graag gedaan :)
Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
Trouwens iemand hier tipte de Bierhalle server weet al niet meer wie maar bedankt daarvoor! Is een relaxe server!
Ook graag gedaan :D
Ik speel er ook zo vaak als ik maar kan :)
Bedankt, was aan een nieuwe achtergrond toe :>

[ Voor 49% gewijzigd door Mr. Bondt op 02-05-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
Speel het spel nu een maand of 2 maar heb nog nooit gebruik gemaakt van teamspeak.
Kan iemand mij even in het kort zeggen wat ik daar voor moet doen of nodig heb?
Mijn dank zal groot zijn :*)
Teamspeak is een heel handig progje waarmee je onder het gamen met elkaar kan praten. Erg leuk, en erg goed voor de teamplay. Je moet wel een microfoon hebben (headset werkt het beste, anders hebben mensen vaak last van een echo). Als je het installeert, en je klikt in de werkbalk op 'Connection' en daarna op 'Quick Connect', kan je een IP van een server invullen (bij teamspeak zit je op een gehoste server) en je nickname invullen. Dan klik je op 'connect', je joint een channel op de server en je kan beginnen met lullen :D.

[ Voor 28% gewijzigd door Equalized op 02-05-2006 14:06 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Mr. Bondt schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:02:

Ook graag gedaan :D
Ik speel er ook zo vaak als ik maar kan :)
Heb je nog niet getroffen volgens mij?? Speel je onder dezelfde nick als hiero? Never mind had je sig gemist
Equalized schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:04:
[...]

Teamspeak is een heel handig progje *KNIP*
Thnx

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 02-05-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

En iedereen moet nu even www.nu.nl bekijken en tot hun grote verbazing concluderen dat deze post toch iets met BF2 te maken heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bertenernie schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:11:
En iedereen moet nu even www.nu.nl bekijken en tot hun grote verbazing concluderen dat deze post toch iets met BF2 te maken heeft!
Duh we moeten samen met China J-10's gaan inkopen/produceren :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:11:
[...]

Heb je nog niet getroffen volgens mij?? Speel je onder dezelfde nick als hiero? Never mind had je sig gemist
Ach, ik speel er niet altijd.
Bijvoorbeeld wanneer ik met een vriend wil gamen, dan is Bierhalle niet de eerste server waar we aan denken :+
Of als er net een te saaie map gedraaid wordt als ik net begin met gamen, dan kom ik later terug.
En ik speel meestal alleen 's avonds.
Mr. Bondt schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:30:
Verder vind ik de requirements wel goed :+
Ik zit net ff stats te kijken, en zie opeens die Grappling Hook, Zip Line en Tactical Support Weaponry Badges. Die worden natuurlijk aangepast. Op het moment is het namelijk zo dat je 3000 Zip Lines in één ronde (!) heb moeten deployen om die badge te krijgen.
Bij die anderen is het ook zo.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Bondt op 02-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik begin steeds meer en meer een hekel te krijgen aan mensen die campen om zo een vliegtuig of heli te krijgen...terwijl ze zich bezig moeten houden met het veroveren van vlaggetjes staan ze elkaar te teamkillen om in een vliegtuigje te vliegen. Behoorlijk zielig elke keer weer...

Vooral als er zo'n camper niet goed op let en al heel de tijd bij een vliegtuig staat en mij er daarna in ziet springen en pissig wordt en mij opblaast.

Het zal er wel bij horen maar leuker wordt het er niet van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

RSD1982 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:05:
Ik begin steeds meer en meer een hekel te krijgen aan mensen die campen om zo een vliegtuig of heli te krijgen...terwijl ze zich bezig moeten houden met het veroveren van vlaggetjes staan ze elkaar te teamkillen om in een vliegtuigje te vliegen. Behoorlijk zielig elke keer weer...

Vooral als er zo'n camper niet goed op let en al heel de tijd bij een vliegtuig staat en mij er daarna in ziet springen en pissig wordt en mij opblaast.

Het zal er wel bij horen maar leuker wordt het er niet van!
Dan heb je zo van die 'E-batlles' tussen een viertal personen om een apc te veroveren ... altijd leuk als je dan met een humvee passeert ... heb je plots drie man mee ;) Op het moment dat die beseffen wat er gebeurd ben je al honderd meter verder en kunnen ze fluiten naar hun apc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Ik ben trouwens behoorlijk toe aan een goede mod die BF2 zelf doet verbleken....
Ben bf2 behoorlijk zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:24:
Ik ben trouwens behoorlijk toe aan een goede mod die BF2 zelf doet verbleken....
Ben bf2 behoorlijk zat aan het worden.
Probeer de 'stunt mod' eens. Op fileplanet istie wel te vinde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm heb net ontdekt dat lightning op low zetten de map ineens een stuk sneller laadt. Zijn de lightmaps, kun je ook gelijk beter zien in de gebouwen.

//edit: over mods gesproken, ikzelf kijk erg uit naar Eve of Destruction: http://www.eodmod.com :) zal ook komen omdat het voornamelijk gaat om de infantry ipv de vehicles.

Forgotten Hope zal ook wel mooi zijn maar die lui tillen de minimum systeemeisen meestal flink omhoog door een slag grotere textures te gebruiken dan normaal, dus die laat ik daarom alleen al links liggen denk ik. En van wat ik mij kan herinneren uit bf1942 is dat FH veelal balance issues heeft, ze focussen zich in eerste instantie op de graphics: IMHO.

Je hebt dacht ik ook een DC mod voor BF2 (of iig in de maak), die laat ik sowieso links liggen alleen om de naam al :o

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 02-05-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Twhomp schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:42:
[...]

Gatverdamme, nog meer vliegend schroot. Eindelijk flinke tankbattles, moet die meuk er ook weer bij.

* Twhomp koopt dus geen AF

Ach, na een paar weken wordt het toch niet meer gespeeld: iedereen aan de vanilla
Ach voor ieder wat wils...voor mij hoeven al die tanks weer niet..maar das geen reden voor mij om m niet te kopen...ik wil de serie gewoon compleet hebben.

DC mod is toch een van de mods waar ik het meest op zit te wachten....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 02-05-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb nogsteeds EF niet kunnen downloaden. Kom gewoon niet door het betalingsscherm heen, vindt dat mijn postcode niet bestaat. Ook die van m'n ouders zou niet bestaan.....

Als ik nou een nieuwe EA account (dus niet een BF2 account) aanmaak, zou hij het dan wel doen? Of moet de nick gelijk zijn aan mijn BF2 account?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:17:
[...]

Dan heb je zo van die 'E-batlles' tussen een viertal personen om een apc te veroveren ... altijd leuk als je dan met een humvee passeert ... heb je plots drie man mee ;) Op het moment dat die beseffen wat er gebeurd ben je al honderd meter verder en kunnen ze fluiten naar hun apc :)
_/-\o_ LOL _/-\o_

Is ook leuk om te doen dan met een BH en de gastjes die op de Cobra of jet staan te wachten. Als ze het dan niet snel genoeg beseffen vallen ze in de plomp als ze weer op E drukkken ;)

Offtopic:
Is wat wij al tijden een Blackhawk noemen niet eigenlijk een Seahawk? Er staat immers met koeienletters NAVY op de staart.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53

beany

Meeheheheheh

bvk schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:56:
[...]

_/-\o_ LOL _/-\o_

Is ook leuk om te doen dan met een BH en de gastjes die op de Cobra of jet staan te wachten. Als ze het dan niet snel genoeg beseffen vallen ze in de plomp als ze weer op E drukkken ;)

Offtopic:
Is wat wij al tijden een Blackhawk noemen niet eigenlijk een Seahawk? Er staat immers met koeienletters NAVY op de staart.
Volgens mij is het toch echt een Black Hawk. Kijk hier voor meer details: http://www.sikorsky.com/details/1,,CLI1_DIV69_ETI254,00.html

Onderaan kan je op Seahawk klikken, je kan ze zo dus makkelijk vergelijken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

beany schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:25:
[...]

Volgens mij is het toch echt een Black Hawk. Kijk hier voor meer details: http://www.sikorsky.com/details/1,,CLI1_DIV69_ETI254,00.html

Onderaan kan je op Seahawk klikken, je kan ze zo dus makkelijk vergelijken.
quote van www.battlefield2.nl:

HH-60H SeaHawk
De SeaHawk is de opvolger van de UH-1 "Huey". De Seahawk is bedoeld voor troepen transport of voor het vervoeren van vracht.

De Seahawk kan optioneel uitgerust zijn met miniguns aan beide kanten van de helikopter, deze worden gebruikt ter ondersteuning van de vervoerde troepen tijdens de landing.

http://www.battlefield2.nl/index.php?p=voertuigenus

quote van die Sikorsky site:

SEAHAWK and its derivatives serve the U.S. Navy and Coast Guard

M.a.w, hij ziet er uit als een Blackhawk, althans met die painting. Maar de diverse beschrijvingen plus het woord NAVY maakt het weer een Seahawk.... :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

bvk schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:56:
[...]

_/-\o_ LOL _/-\o_

Whoehahahaha!!!! >:) Wil je dat soort opmerkingen nooit meer maken, ik ben spontaan van mijn stoel gevallen van het lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:08
laat maar

[ Voor 80% gewijzigd door warchaser op 03-05-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
warchaser schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 01:20:
:D laatst weer een lekkere ronde @ sharqi

57 kills 7 dood
Who cares, zulke scores haal ik dagelijks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 20:08
EyeWitness schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 01:43:
[...]

laat maar

[ Voor 40% gewijzigd door warchaser op 03-05-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik ben wel benieuwd naar 1.3, ze zeiden dat het revolutionair zal zijn ten opzichte van de andere patches, nou ik ben benieuwd...
ik vind het wel jammer dat er totaal geen nieuwe voertuigen/maps bij een gewone update komen...die boosterpacks vind ik maar niks eigelijk. Beter maken ze EEN grote add-on voor BF2 met daarin een hoop nieuwe maps en voertuigen, daarvoor zou ik nog naar de winkel gaan, maar dat online downloaden trekt mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Leuk dat je een ander het licht in de ogen gunt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

[...]

Jaja, je gaat mij niet vertellen dat je dagelijks als infanterie een k/D van 57/7 haalt.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
ik heb het een beetje gehad met die addon stuff voor bf2
ga gewoon lekker aan patches en 2142 werken en laat ons verder met rust
(we zijn geen melkkoe!)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Anoniem: 153850 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:45:
[...]

Jaja, je gaat mij niet vertellen dat je dagelijks als infanterie een k/D van 57/7 haalt.... :X
Precies, veel puntkes in heli, armor en vliegtuig, maar ieder zijn speelstijl heh ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nap op 03-05-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001

beany

Meeheheheheh

Das nou net de grap... dat zijn we namelijk wel!

}:O

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:23

Shabbaman

Got love?

Thrills33ka schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 02:00:Beter maken ze EEN grote add-on voor BF2 met daarin een hoop nieuwe maps en voertuigen, daarvoor zou ik nog naar de winkel gaan, maar dat online downloaden trekt mij totaal niet.
Dat downloaden heeft bij mij een stuk minder problemen opgeleverd dan het daadwerkelijk aan de praat krijgen van bf2. En die twee losse boosters zijn samen goedkoper dan SF, en na EF weet ik nu eigenlijk wel dat ik AF niet hoef te kopen. Dus dat spaart me nog een keer 10e uit ;)

De kosten vind ik wel mee vallen (in vergelijking met een avondje bioscoop), maar ik ben meer teleurgesteld over de content. Nieuwe maps zijn leuk, maar er zit verder geen nieuwe content in (zoals nachtkijkers bijvoorbeeld). Wat dat betreft is SF een stuk beter (en in tegenstelling tot de meesten speel ik dat nog wel).
Af en toe eens een gratis map zou best wel aardig zijn. Een "gratis" map meeleveren bij AF voor EF of SF zou ook wel een mooie marketingtruuk zijn. Maar dan krijg je natuurlijk geklaag van mensen die AF kopen en SF niet hebben en vinden dat ze moeten betalen voor iets dat ze niet kunnen gebruiken...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 153850 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:45:
[...]

Zijn Global K/D ratio is 2,77. Dat betekent dus dat hij dat misschien wel dagelijks haalt, maar dat hij dan ook dagelijks kutscore's heeft, waardoor zijn K/D naar beneden gaat ;)

(No offense trouwens Eye, ik vind je een enorm goede speler _/-\o_ )

[ Voor 10% gewijzigd door Equalized op 03-05-2006 10:49 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

(en in tegenstelling tot de meesten speel ik dat nog wel)
Ik speel 'm ook nog zeer regelmatig, heerlijk om lekker te snipen (of sniper-hunten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:50
Ik zelf ben er achter dat ik EF eigenlijk voor niks heb gekocht. Nu komt dat ook doordat ik er vanuit ging dat ik die wapens ook in vanilla kon gebruiken. Dus nu overweeg ik SF te kopen, maar dan enkel voor de wapens, aangezien ik Mashtuur en wake het meeste speel.
Overweging: 45 euro voor BF2, nu 10 euro voor EF en dan nog 30 voor SF. Betaal ik dan 40 euro extra voor een paar wapens??? ik stel het nog maar even uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
jopie schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:56:
....
Overweging: 45 euro voor BF2, nu 10 euro voor EF en dan nog 30 voor SF. Betaal ik dan 40 euro extra voor een paar wapens??? ik stel het nog maar even uit...
Ik zou idd nog ff wachten als ik jou was. Er zou nl. binnenkort (15 juni a.s.) BF2 deluxe versie uitkomen die BF2 en SF bevat. De prijs voor de losse versie SF zal dan wel een stuk kunnen gaan dalen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Zijn Global K/D ratio is 2,77. Dat betekent dus dat hij dat misschien wel dagelijks haalt, maar dat hij dan ook dagelijks kutscore's heeft, waardoor zijn K/D naar beneden gaat ;)

(No offense trouwens Eye, ik vind je een enorm goede speler _/-\o_ )
Lol, ik mocht willen dat ik een K/D heb van 2.77 (Ruza is allang blij als hij boven de 1 komt).
Enne, 't was zoals Equalized zei, no offense!
geen zin om bij HuT te komen?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

zoeken jullie nog nieuwe members dan?
* AllSeeyinEye heeft zich nog niet vastgelegd...

niet de aangeschreven 'Eye', maar wel ook een 'Eye'!! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-05-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
Iemand enig idee wanneer patch 1.3 uitkomt? (damorpheus? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02 14:54

MadMan

What the....

Is er nooit iemand op de djmantri server? Ik ben ne al 3 dagen af en toe aan het checken voor wat actie op die map maar er is steeds niemand? Jammer...

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 22:04

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Na al die maanden ben ik erachter gekomen dat het ticketgebeuren voor mij nog steeds één groot raadsel is. :?

Hoe werkt zo'n ticketsysteem nou?
  • Is 1 kill 1 ticket?
  • Is flagcapture 2 tickets?
  • Hoe is de snelheid van ticketratio gebaseerd als 1 partij de meerderheid van de vlaggen heeft?
  • Is een teamkill een ticket?
  • Als iemand gerevived wordt...is dat dan géén ticket?
  • Is suicide 1 ticket?
  • Als ik nog langere blijf nadenken, dan zal er nog wel een paar vragen naar boven komen.
Via Google heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord gekregen....wie heeft het antwoord?
AllSeeyinEye schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:21:
[...]

zoeken jullie nog nieuwe members dan?
* AllSeeyinEye heeft zich nog niet vastgelegd...

niet de aangeschreven 'Eye', maar wel ook een 'Eye'!! ;)
Gezelligheid voorop...dus schrijf je maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
1 keer dood (You were killed) = 1 ticket (dus ook tk's en suicides).
Critically wounded haalt nog geen ticket weg. Pas na die 15 seconden (als je dood gaat).
Als je gerevived wordt, geen ticket weg, wel een kill voor de tegenpartij.
Bleed zorgt ervoor dat er om de x seconden een ticket in het niets verdwijnt.

Ik weet hoe die tickets in elkaar zitten, dus vraag maar raak :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Bondt op 03-05-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Mr. Bondt schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:50:
1 keer dood (You were killed) = 1 ticket (dus ook tk's en suicides).
Critically wounded haalt nog geen ticket weg. Pas na die 15 seconden (als je dood gaat).
Als je gerevived wordt, geen ticket weg, wel een kill voor de tegenpartij.
Bleed zorgt ervoor dat er om de x seconden een ticket in het niets verdwijnt.

Ik weet hoe die tickets in elkaar zitten, dus vraag maar raak :)
Uitleg verlagen tickets:
Tickets act as reinforcements, or the amount of lives your team has
in reserve before you run out. If you have 245 tickets left, your team can only
accept 245 deaths before you run out of reinforcements and lose. On each map,
there are several flag points that must be captured. If you have more than 50%
of the points, the rate of your opponent's tickets decrease faster.

@Mr. Bondt
Nu is mijn vraag: Weet jij hoe hoe snel de tickets van de tegenpartij zal afnemen als je een tegenstander killed, indien je op dat moment 75% van de flag points in bezit hebt?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Indy91 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Uitleg verlagen tickets:
Tickets act as reinforcements, or the amount of lives your team has
in reserve before you run out. If you have 245 tickets left, your team can only
accept 245 deaths before you run out of reinforcements and lose. On each map,
there are several flag points that must be captured. If you have more than 50%
of the points, the rate of your opponent's tickets decrease faster.

@Mr. Bondt
Nu is mijn vraag: Weet jij hoe hoe snel de tickets van de tegenpartij zal afnemen als je een tegenstander killed, indien je op dat moment 75% van de flag points in bezit hebt?
Hangt af hoe het ingestelt is in een map. het maakt niet uit of je 51%, 99% of 100% van de vlaggen in bezit hebt, de bleed zal hetzelfde zijn.

Bekijk de init.con in de server.zip van elke map en kijk naar gameLogic.setTicketLossPerMin veelal is het 10 tickets per minuut, heb ook 1 gezien van 7 per minuut.

//edit: alle vlaggen hebben 'waardepunten' (kun je misschien het beste in procent uitdrukken). Elke vlag kun je een waarde meegeven van 0-100 (0 bij niet cappeble), in de officiele maps heeft elke vlag meestal een nette waarde van 100 delen door het aantal vlaggen om bijvoorbeeld bij 3 veroverde vlaggen van de 5 een 60% waarde te hebben als team en een ticketbleed te veroorzaken.

In theorie kun je dus beide teams laten bleeden. Ikzelf ben bijvoorbeeld bezig met de map a bridge too far, waar 5 vlaggen inzitten waarvan 1 brugvlag. Die brugvlag geef ik een waarde boven de 50 (%) (daar moet het tenslotte om draaien) en de overige 4 vlaggen krijgen elk een waarde van 20 (%) 4x20 is 60 dus boven de 50 dus ticketbleed).

(kom ik dus in mijn abtf voorbeeld boven de 100 uit, die 100 zal dan wel niet 'vast' staan gezien het werkt, althans in bf1942, bf2 moet ik nog testen :P ).

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 03-05-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

In theorie kun je dus beide teams laten bleeden. Ikzelf ben bijvoorbeeld bezig met de map a bridge too far, waar 5 vlaggen inzitten waarvan 1 brugvlag. Die brugvlag geef ik een waarde boven de 50 (%) (daar moet het tenslotte om draaien) en de overige 4 vlaggen krijgen elk een waarde van 20 (%) 4x20 is 60 dus boven de 50 dus ticketbleed).

eh 4 x 20 is 80 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:16:

eh 4 x 20 is 80 toch?
Ja klopt :+ heb momenteel geen rfa tool op me comp dus kan het niet checken maar kon ook 4x15 zijn, nah ja doet er niet toe, effect blijft hetzelfde.

Nieuwe community update btw:
Community Update - 5/03/06

Attention Soldiers!

In order to make certain medal rewards more accessible to the time played criteria for the following medals has been reduced:

* Golden Scimitar Medal - Now requires 100 hours
* Peoples Medallion - Now requires 100 hours
* MEC Special Forces Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Cross Medal - Now requires 100 hours
* EU Special Service Medal - Now requires 50 hours
* SAS Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Seal Service Medal - Now requires 50 hours
* Spetsnaz Service Medal - Now requires 50 hours
* Rebel Service Medal - Now requires 50 hours

Other Changes in the update include:

* Addition of a North America Service Ribbon.
* Change in the promotion of Generals Each month. After the update the top 50 Lt. Generals will be promoted to General.
* Additional authentication support for ranked servers to ensure proper labeling of ranked servers in the server browser.

Keep your eyes on this space for all your Battlefield news!

Bron

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 03-05-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Oemfoefoe schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:17:
Na al die maanden ben ik erachter gekomen dat het ticketgebeuren voor mij nog steeds één groot raadsel is. :?

Hoe werkt zo'n ticketsysteem nou?
  • Is 1 kill 1 ticket?
  • Is flagcapture 2 tickets?
  • Hoe is de snelheid van ticketratio gebaseerd als 1 partij de meerderheid van de vlaggen heeft?
  • Is een teamkill een ticket?
  • Als iemand gerevived wordt...is dat dan géén ticket?
  • Is suicide 1 ticket?
  • Als ik nog langere blijf nadenken, dan zal er nog wel een paar vragen naar boven komen.
Via Google heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord gekregen....wie heeft het antwoord?

[...]

Gezelligheid voorop...dus schrijf je maar in!
mooie site

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44

Twhomp

Stayin' Alive

Geniaal wat ik vanmiddag had:

Ik speel op Karkand, spawn als US bij het begin en pak de tank. Ik had een commander die voor mijn gevoel over mijn schouder heenkeek en me telkens crates gaf als ik geraakt werd. De tegenpartij had redelijke noobs in hun armor en weinig anti-tank. Verder weet ik de TOW's goed te vinden en te raken voordat ze ellende opleveren.

Na zo'n 20 minuten ineens een kickvote tegen me. En daarna weer. Dus ik vraag waarom?

"Armor-whoring" 8)7

Dus ik meld dat ik nog niet dood ben gegaan, iets wat zij ook kunnen zien. Ik beloof ze nog niet weer de tank te pakken als ik dood ga als ze me killen.

Einde van het liedje: nieuwe killstreak en 0 keer dood in die ronde. Lekker hoor :+ Pak vaker de tank naar mijn werk ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Twhomp schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:38:

Ik speel op Karkand, spawn als US bij het begin en pak de tank. Ik had een commander die voor mijn gevoel over mijn schouder heenkeek en me telkens crates gaf als ik geraakt werd. De tegenpartij had redelijke noobs in hun armor en weinig anti-tank. Verder weet ik de TOW's goed te vinden en te raken voordat ze ellende opleveren.

Na zo'n 20 minuten ineens een kickvote tegen me. En daarna weer. Dus ik vraag waarom?

"Armor-whoring" 8)7

Dus ik meld dat ik nog niet dood ben gegaan, iets wat zij ook kunnen zien. Ik beloof ze nog niet weer de tank te pakken als ik dood ga als ze me killen.

Einde van het liedje: nieuwe killstreak en 0 keer dood in die ronde. Lekker hoor :+ Pak vaker de tank naar mijn werk ;)
Ze zeggen ,als je volgende ronde veder gaat. Dat je streak veder wordt opgeteld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Twhomp schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:38:

"Armor-whoring" 8)7

Ik snap niet dat je je laat intimideren door een vote. Als ik op Karkand spawn en die tank staat er, dan laat je die dan toch niet staan?

Of dat nou 1x of 10x is, lekker boeien. Laat zij je maar uit die tank knallen, dat ding staat er nou eenmaal om hún af te slachten...
Gewoon lekker doorknallen en áls je gekicked wordt weet je dat het een server is om nooit meer terug te komen!

@Ace: Kan je je opmerking misschien wat verduidelijken, je spreekt weer eens raadsels ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52
Ach, deze opmerking van Ace is eindelijk eens te begrijpen :D

Wat hij zegt is dat een killstreak het aantal opeenvolgende kills is tussen 2 deaths van je. Een rondewissel in het midden maakt niet uit. Aldus Ace he.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
TallManNL schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:04:
Ach, deze opmerking van Ace is eindelijk eens te begrijpen :D

Wat hij zegt is dat een killstreak het aantal opeenvolgende kills is tussen 2 deaths van je. Een rondewissel in het midden maakt niet uit. Aldus Ace he.
Dus niet.
Ik had een keer op Wake Island 47 kills zonder dood te gaan in een heli (Leviath _o_).
Volgende ronde start en ik had iets van 5 kills zonder dood te gaan.
Wat staat er bij Kill Streak? 47 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mijn gunner heeft een kd ration van 10.54 in de chopper na 155.99 gespeelt te hebben :)

Helicopter 30098 968 2947 10.54 155.99

edit: ow ging over killstreak :( die ligt ergens over de 100 bij hem

[ Voor 22% gewijzigd door evilpin0 op 04-05-2006 11:49 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvw
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
Weet iemand hoe je de basic anti-tank combat badge krijgt?
Ik heb wel een veteran anti-tank combat badge maar geen basic :?
Volgens dit document is de basic een vereiste voor de veteran, maar bij mij blijkbaar niet dus 8)7
Zie hier: http://www.secretsofbattl...rds/index.php?input1=ggvw

Ik heb de basic badge nodig voor First Sergeant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
ggvw schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:33:
Volgens dit document is de basic een vereiste voor de veteran, maar bij mij blijkbaar niet dus 8)7

Je moet die basic badge wel hebben, anders kan je gewoon de veteran niet halen. Die link die jij trouwens gaf, daar staat de veteran badge zegmaar 'op' de basic; die zie je dus niet.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52
ggvw schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:33:

Volgens bf2s.com heb je de basic op 20-4 gehaald en de veteran op 28-4

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvw
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
Ah ok ik zie het nu, bedankt!
Op de site zag ik namelijk wel een basic engineer en een veteran engineer combat, maar die zijn dus verschillend

[ Voor 69% gewijzigd door ggvw op 04-05-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167410

http://www.thijskramer.nl/bf2-unlock.JPG
iemand enig idee hoe dit kan, ben net naar rank 3 gegaan, bf2 afgesloten, opnieuw opgestart, dan krijg je dit, maar ik zie geen wapens die ik kan unlocken :(?
of ben ik nou ontzettend dom bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

evilpin0 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:47:
mijn gunner heeft een kd ration van 10.54 in de chopper na 155.99 gespeelt te hebben :)

Helicopter 30098 968 2947 10.54 155.99

edit: ow ging over killstreak :( die ligt ergens over de 100 bij hem
Zo'n piloot als jij moet ik ook hebben. Misschien dat ik dan ook mijn basic helicopter badge eens haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:50:
[...]

Zo'n piloot als jij moet ik ook hebben. Misschien dat ik dan ook mijn basic helicopter badge eens haal.
Ja maar als het slecht gaat, gaan hun wel de server uit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 167410 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:38:
http://www.thijskramer.nl/bf2-unlock.JPG
iemand enig idee hoe dit kan, ben net naar rank 3 gegaan, bf2 afgesloten, opnieuw opgestart, dan krijg je dit, maar ik zie geen wapens die ik kan unlocken :(?
of ben ik nou ontzettend dom bezig :+
Op het kleine driehoekje midden/rechts in het unlock window klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Anoniem: 153850 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:04:
[...]

Lol, ik mocht willen dat ik een K/D heb van 2.77 (Ruza is allang blij als hij boven de 1 komt).
Enne, 't was zoals Equalized zei, no offense!
* Vini heeft een bijna de 2.0 gehaald :9

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrippleSix schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:02:
[...]

* Anoniem: 109640 heeft een bijna de 2.0 gehaald :9
probeer dat dan met de gewoone wapens te halen oke?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:03:
[...]

probeer dat dan met de gewoone wapens te halen oke?? O-)
:? Sorry waarom dat? Ik haal dat ook best met gewone wapens, mn K/D ratio van gewone wapens ligt bij 1.2 maar het is bij elke speler zo dat je toch veel meer kills maakt met vehicles? Als ik nou goed kan tanken dan zit dat mooi bij mn ratio, dat jij als uberinfanterist dat niet mooi vindt jammer |:(

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrippleSix schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:10:
[...]

:? Sorry waarom dat? Ik haal dat ook best met gewone wapens, mn K/D ratio van gewone wapens ligt bij 1.2 maar het is bij elke speler zo dat je toch veel meer kills maakt met vehicles? Als ik nou goed kan tanken dan zit dat mooi bij mn ratio, dat jij als uberinfanterist dat niet mooi vindt jammer |:(
ben geen uber armor whore meer, is te makkelijk :>
want armor whore kan verloop van tijd heel makkelijk worden. vooral je team maat enigeer is, en elkaar gewoon automatisch repareerd.

en als je met gewone wapens zou halen ^^ heb je nog een lange weg te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:57:
[...]

He joh, ik wist niet dat dit topic "[PC] Battlefield 2 - Het grote flame topic" was. Moet dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:57:
[...]

dat baseer je op?
we gaan alleen weg als het saai wordt, als het slecht gaat is juist onze missie om goed te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:34:
[...]

He joh, ik wist niet dat dit topic "[PC] Battlefield 2 - Het grote flame topic" was. Moet dat nou?
ik merk alleen iets op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:54:
[...]

dat baseer je op?
we gaan alleen weg als het saai wordt, als het slecht gaat is juist onze missie om goed te laten gaan.
Een of ander reden als ik op de server zit en ik zie jullie heli'en en worden meer uit de lucht gehaald dan anders, zijn jullie weg. Of het is gewoon puur toeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
En hoevaal ben je ons tegengekomen op een server? 2x ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:03:
mah iedergeval meer dan 10x :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

evilpin0 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:03:
Op onze server hebben jullie het verknald, je zou geen TK's meer maken voor een Heli en wat gebeurd er? Je plakt samen met je maatje C4 op de chopper terwijl ik weg wil vliegen, je credits zijn op, sorry, we hadden een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 107558 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:10:
[...]

Op onze server hebben jullie het verknald, je zou geen TK's meer maken voor een Heli en wat gebeurd er? Je plakt samen met je maatje C4 op de chopper terwijl ik weg wil vliegen, je credits zijn op, sorry, we hadden een afspraak
altijd hetzelfde ook :) zal me nog maar eens verdedigen. Wij komen aan bij helipad na al 3 maps gespeelt te hebben, tk staat alle rondes UIT dus wzza plakt voor de grap c4 op de grond en laat ontploffen, staat ineens tk aan. Ik ging ook dood en wordt ook gebanned gg

@Door: _Ruza_ . De "Tuurlijk joh" opmerking is niet helemaal gepast, tk stond de heletijd uit, tk gaat moeilijk dan. En tsja, wie vindt ons nou niet mafkezen hahahaha. Nog ff bf2 volhouden en dan quakewars ole ole, dat is als ze het mixen met wapens waarmee ik kan schieten , springen en iemand in ze hoofd raken allemaal op hetzelfde moment dan.

[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 04-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk joh, bij ons op de server duurde het geloof ik ook een uur voordat jullie "betrapt" werden op TK-en voor chopper.
Leuk dat je maatje zo'n goeie k/d heeft, ga dat ff uitleggen aan al die gasten die jullie ervoor moeten hebben tk-en. :( |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-05-2006 15:34 . Reden: Haal het dan helemaal weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:17:
[...]

ben geen uber armor whore meer, is te makkelijk :>
want armor whore kan verloop van tijd heel makkelijk worden. vooral je team maat enigeer is, en elkaar gewoon automatisch repareerd.

en als je met gewone wapens zou halen ^^ heb je nog een lange weg te gaan
Wel ik speel bijna altijd in mn eentje in een tank, bijna nooit een helpende engineer. Maar wat maakt het uberhaupt uit? De tank hoort toch ook bij het spel, ik speel BF2 en heb een ratio K/D van bijna 2.0, hoe maakt niet uit.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:Het pats- en klaaggehalte in dit topic bereikt iets te hoge niveaus. Om het topic ook nog interessant te houden voor mensen die wel kunnen reageren zonder elkaar aan te vallen zijn er wat veranderingen nodig. Vandaar een paar regels waar extra op gelet gaat worden:

1. Dingen (afspraken, onenigheden etc.) tussen personen horen niet in topics thuis, maar via e-mail/IRC/ICQ/MSN. Ook serveraangelegenheden horen hier niet thuis maar op het forum van de server of anders in de mailbox van de server admin.
2. Stats posten valt onder patsen en is niet interessant. Dat heeft topic na topic al bewezen, en nu is dat weer het geval.
3. Taalgebruik. Omdat dit GoT is en niet Fok! of iets in die richting, verwachten we van iedereen dat 'ie op een normale manier zijn mening kan verwoorden. Daar hoort geflame, ook al het tegen iets algemeens is, niet bij.

Mocht je willen reageren op de modbreak, doe dat dan via mail.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-05-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TrippleSix schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:24:
[...]

Wel ik speel bijna altijd in mn eentje in een tank, bijna nooit een helpende engineer. Maar wat maakt het uberhaupt uit? De tank hoort toch ook bij het spel, ik speel BF2 en heb een ratio K/D van bijna 2.0, hoe maakt niet uit.
Het hoe maakt uiteraard wel uit.

Een mooie KD ratio verdient respect alleen de mate ervan is afhankelijk van hoe je het behaald hebt. Met een tank krijg en verdien je nooit hetzelde respect als iemand die dat met zijn geweertje heeft gehaald.......

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Die K/D ratio interesseert mij geen ene kont....ik speel gewoon op de manier waarop ik plezier heb in het spel....als ik daarvoor 80x dood moet in een ronde...so be it...ik ga gewoon voor de kill...dat is ook de reden dat ik nog wel eens tegen een wrak van een heli aan vlieg of dat ik niet meer kan optrekken als ik een jeepje of APC beschiet met de guns van mn jet...en dan krijg je weer dat kamikaze geneuzel enzo...Evengoed nog een K/D van 5+ in mn jet...

Maar goed...iemands zn stats boeien mij dus helemaal niet...het zegt mij namelijk niets over de persoon en de lol die je samen kan hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 04-05-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Tsja, dat is ook het probleem als je het 'clangebeuren' ingaat. Daar wordt juist vaak naar je stats gekeken, en iemand die een K/D van 2 heeft, zal natuurlijk eerder gerecruit worden dan iemand die 0,50 heeft als K/D.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:36:
Die K/D ratio interesseert mij geen ene kont....ik speel gewoon op de manier waarop ik plezier heb in het spel....als ik daarvoor 80x dood moet in een ronde...so be it...ik ga gewoon voor de kill...dat is ook de reden dat ik nog wel eens tegen een wrak van een heli aan vlieg of dat ik niet meer kan optrekken als ik een jeepje of APC beschiet met de guns van mn jet...en dan krijg je weer dat kamikaze geneuzel enzo...Evengoed nog een K/D van 5+ in mn jet...

Maar goed...iemands zn stats boeien mij dus helemaal niet...het zegt mij namelijk niets over de persoon en de lol die je samen kan hebben.
Mij interesseert het persoonlijk ook niet en ik heb dan ook geen goede KD ratio. Ik speel in de eerste plaats voor mijn plezier en doe daarbij ook bewust "domme" dingen omdat ik dat leuk vind spelen. Heb nl. helemaal geen zin om de hele tijd met die stats bezig te zijn.
Wel vind ik het leuk als je, terwijl je je eigen ding doet, ineens een badge oid krijgt. :)

Echter als iemand met bijv alleen een geweertje een bovengemiddeld goede KD ratio haalt, is dat imo best knap en verdient iemand daar "respect" voor. Dit los van het feit of ik persoonlijk KD ratio's belangrijk vind.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Help!!!! schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:09:
[...]

Mij interesseert het persoonlijk ook niet en ik heb dan ook geen goede KD ratio. Ik speel in de eerste plaats voor mijn plezier en doe daarbij ook bewust "domme" dingen omdat ik dat leuk vind spelen. Heb nl. helemaal geen zin om de hele tijd met die stats bezig te zijn.
Wel vind ik het leuk als je, terwijl je je eigen ding doet, ineens een badge oid krijgt. :)

Echter als iemand met bijv alleen een geweertje een bovengemiddeld goede KD ratio haalt, is dat imo best knap en verdient iemand daar "respect" voor. Dit los van het feit of ik persoonlijk KD ratio's belangrijk vind.
kijk vind ik nou ook.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Ik heb net de Navy cross en de golden scimitar gekregen, zonder dat ik aan de criteria voldeed! Nieuwe patch zit er aan te komen heel waarschijnlijk.

(en nu even doden herdenken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
bertenernie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:57:
Ik heb net de Navy cross en de golden scimitar gekregen, zonder dat ik aan de criteria voldeed! Nieuwe patch zit er aan te komen heel waarschijnlijk.

(en nu even doden herdenken)
Yep hier ook dezelfde 2. Navy cross zat ik op 70% van de tijd en voor de golden scimitar zat ik op 65%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Was al aangekondigt, je hebt nu 100 uur nodig voor die drie army medals en 50 uur voor de SF army medals! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
Klopt het dat de stats al een hele tijd niet meer ge-update worden? Zo ja; zou het kunnen zijn dat de 1.3 patch er (snel) aankomt? Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
Ja en volgens mij zijn de punten voor een rank wéér wat verlaagt, wat eerst had ik nog 75k nodig voor first LT, volgens m'n BFHQ nog maar 70k ...

/edit
Opeens niet meer :/

[ Voor 12% gewijzigd door EyeWitness op 04-05-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaarh ... ik kan al twee dagen niet aan mijn pc wegens schilderwerken. Wordt er krankjorum van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Er staat in ieder geval wat te gebeuren. Ik wilde de BFsv tool update naar de 0.75 versie, maar:

Quote:

BfSV 0.75 Mirrors

BfSV 0.75 MD5 Checksum: 449230609a7746580e9b640c16f98eb6

Temporary not available, because EA added new data.
Please wait till a new version is available

Zal vast niet alleen voor die 3 medailles zijn... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 02-06 10:21
Anoniem: 102880 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:36:

Je haalt me de woorden uit de mond. _/-\o_
Vind het statssysteem wel leuk om te kijken hoe je ongeveer presteerd. Verder kunnen die badges mij niet zo boeien. Leuk als ik eens 1 voorbij zie vliegen maar ga mijn speelstijl er niet aan aanpassen zoals ronden lang met mes rondlopen om knifebadge te krijgen. Doe liever wat anders.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Ik kies meestal een wapen wat het beste bij de map past na mijn gevoel. In de City maps zou je mij nooit zien rondlopen met een AT calss. Doe mij maar een snellere unit Medic of SpecOps.

En die Badges zijn leuk en als ik af en toe mijn stats bekijk dan denk ik van ow heb bijna die gehaald dan wil ik toch wel even iets langer met die class spelen :). Alleen omdat ik het wel grappig vind als je weer zo`n popup krijgt dat je een badge of ribbon hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is het niet geweldig the center of the universe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hebben meer mensen het gevoel dat de kans dat je wint groter is als:

- Je USMC speelt op Karkand
- Je MEC speelt op Sharqi
- Je MEC speelt op Operation Cleansweep

Verder gister weer commander gespeeld op een map, en bijna alle teammaten deden gewoon wat ik hem/haar vroeg. Das nog nooit eerder gebeurd bij mij :)
Twix schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:53:
Ik kies meestal een wapen wat het beste bij de map past na mijn gevoel. In de City maps zou je mij nooit zien rondlopen met een AT calss. Doe mij maar een snellere unit Medic of SpecOps.
Hmnm, ik zou toch eens proberen om in een AT class te gaan spelen. Doordat iedereen in medic class of specops class speelt hebben tanks/apc's etc meestal vrij spel. Verder heeft de AT class een shotgun (als je de eerste unlock hebt) waarmee je in nauwe gangen etc meestal wel zult winnen. Loop alleen niet voorop maar loop gewoon achter je teammates aan. Je teammates zullen de aandacht van de tanks/apc's op zich nemen zodat jij ze (de tanks) kunt neerschieten.

[ Voor 66% gewijzigd door OCTheEagle op 05-05-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

OCTheEagle schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:50:Hmnm, ik zou toch eens proberen om in een AT class te gaan spelen. Doordat iedereen in medic class of specops class speelt hebben tanks/apc's etc meestal vrij spel. Verder heeft de AT class een shotgun (als je de eerste unlock hebt) waarmee je in nauwe gangen etc meestal wel zult winnen.
Ik heb me Expert AT Class Badge al 8) (niet op te pimpen). Dus daar heb ik al heel wat gewelidge uurtje mee gehad.

Ik speel nu ook geregeld met Support en de MG36 (Dual Drum) dat is echt een machtig wapen. Erg veel stabieliteit (stamina: hurk, staan, lig) en flexibiliteit (magazijn capaciteit).

Alle wapens van H&K (Heckler & Koch) zijn erg goed overigens. de G3xx serie bijvoorbeeld

@evilpin0:
Bijvoorbeeld rennen ja, maar ook springen kan vaker.

[ Voor 20% gewijzigd door loodgieter op 05-05-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Twix schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:53:

.
met sneller bedoel je een sneller wapen? of lopen medic en specop daadwerelijk sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44

Twhomp

Stayin' Alive

Ik neem aan dat je hier op doelt:
The Battlefield 2 Comcast Wallpaper Contest is only open to residents of the 50 United States and the District of Columbia, and Canada (except Quebec) who are eighteen (18) years of age or older.
Beetje suf EA, alsof de rest van de wereld geen kick-ass wallpapers kan maken. En oei, wat zal dat een extra moeite zijn, buiten de VS/Canada verzenden. Leuk dat ze het Franse deel van Canada blackballen. Sjiek hoor :/

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Eindhoven schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:50:
[...]

Yep hier ook dezelfde 2. Navy cross zat ik op 70% van de tijd en voor de golden scimitar zat ik op 65%
Nja zeg, ik denk ga ik even bij mijn stats kijken, en wat zie ik, een navy cros. Maar die heb ik helemaal niet ingame gekregen ;( Dat is juist het leuke dr van. Jammer dus, maar zo worden die medals ook makkelijker te halen...

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

*Een Navy Cross of een dergelijke medaille kreeg je sowieso nooit in het spel maar verscheen altijd plots in de prijzenkast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
bertenernie schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:19:
*Een Navy Cross of een dergelijke medaille kreeg je sowieso nooit in het spel maar verscheen altijd plots in de prijzenkast
Oh wist ik niet :) Maar de andere medals toch wel?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
evilpin0 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:59:
[...]
.....
of lopen medic en specop daadwerelijk sneller?
SpecOps (en Medics?) hebben een veel langer sprintvermogen. Dit komt mede omdat de SpecOps géén zware kogelvrij vest dragen.
OCTheEagle schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:50:
....
Idd, vooral als er in het USMC team weinig aan Teamplay wordt gedaan, kun je het wel vergeten. Als het MEC team daarbij ook nog de betere vliegeniers heeft, ben je haast gedoemd om te verliezen.

[ Voor 47% gewijzigd door Indy91 op 05-05-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
OCTheEagle schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:50:

- Je USMC speelt op Karkand
- Je MEC speelt op Sharqi
Wat dacht je van China op Wake Island :Y) ..
Indy91 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:26:
[...]

SpecOps (en Medics?) hebben een veel langer sprintvermogen. Dit komt mede omdat de SpecOps géén zware kogelvrij vest dragen.
De volgende kits hebben een groter stamina (kunnen langer sprinten):

Medic, Engineer, Spec Op en Sniper. Deze hebben geen armor.

De kits die wel armor hebben en dus minder lang kunnen sprinten zijn:

Support, Assault en Anti Tank.

[ Voor 48% gewijzigd door Equalized op 05-05-2006 11:56 . Reden: typo :( ]

sar·cas·me (het ~)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.