Ik heb hem ondanks het feit dat deze hardware aan het einde van zijn levenscyclus is toch besteld. Heb hem besteld bij alternate.nl en zij zetten hem dan ook voor me inelkaar en krijg daarbij ook 1 jaar garantie. Eind deze week krijg ik hem. Ik laat zeker weten of ik het een geslaagde aankoop vind.
Ik had wel kunnen wachten op de nieuwe hardware, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Ik been geen overclocker en ik eis niet de meest fantastische resultaten. Ik ben gewoon het type dat één keer om de zoveel jaar een nieuwe pc koopt en dan weer een tijd zoet is. Ik heb nu een systeem besteld waarvan ik weet dat ik er vrede mee kan hebben als ik over een tijd niet alles meer op zijn hoogst kan spelen maar wel alle huidige spellen goed kan spelen. Ik speel bijna alleen world of warcraft en soortgelijke spellen en daar ga ik met dit samengestelde systeem het helemaal redden volgens mij, nouja zeker weten eingenlijk. Want m'n 2400mhz p4, 512Mb geheugen en 4800ti trekt het ook nog wel tamelijk goed.
Nogmaals bedankt voor alle hulp in het samenstellen van deze configuratie. Ik kan niet wachten om hem uit te proberen. Ik post hieronder nog één keer de final config ( heb uiteindelijk ook nog even een dvd brander erin opgenomen, wel zo handig ) zodat anderen misschien het als voorbeeld / basis kunnen gebruiken.
Processor
AMD Athlon™ 64 X2 3800+ Manchester € 329,-
Moederbord
Asus A8N-SLI € 99,-
Geheugen
2x G.E.I.L. DIMM 1 GB (2 modules in totaal) € 178,-
Videokaart
XFX 7900GT € 349,-
Hardeschijf
Barracuda 7200.9 € 99
Behuizing
LCX01BBSL Chieftec Mesh series € 85