Toon posts:

Game Pc 1350 Euro

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 530 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:23:
Kom op jongens hou deze topic nou lekker clean....

Anyway, ik heb een 'financiele meevaller'. Ik zou eventueel even een scherm erbij kunnen kopen. Geen overbodige luxe zoals je hebt kunnen lezen in de starting post. Ik zat te denken aan de Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) - € 305,- uit de Best Buy Guide van maart. Vinden jullie dit een goede keuze?
Ik heb zelf de Belinea 101920 en ben er zeer tevreden mee. Ik had 4 dode pixels (wat 1 teveel is volgens de policy) en na een belletje stond er 3 dagen later een nieuw scherm aan de deur! _/-\o_

Ook met gamen voldoet hij zeer goed. Hij heeft een betere kleurweergave dan die 4ms schermen bijvoorbeeld (het is een overdrive scherm oid.)

Een klasgenoot heeft hem ook gekocht (op mijn aanraden) en die is er ook zeer tevreden mee. Hij had overigens 0 dode pixels :)

Ghosting oid heb ik nog nooit gezien (speel er dagelijk Battlefield2 mee) en het verschil tussen 8ms en 4ms is imho puur marketing!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 15:01 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:02:
Hey maar over dat DirectX10 gedoe hoezo moet je perse een kaart me Direct X10 er komen toch altijd updates van je kaart van directX 9 naar 10 bijv. ??
Hoe wil je er voor zorgen dat je DX9 kaart de (nieuwe) features die erbij komen met DX10 hardwarematig gaat ondersteunen? Dat kan niet, dus gaat dat allemaal via software (en komt het op de CPU neer dus).

Verwijderd

Topicstarter
Die 930BF krijgt over het algemeen goede beoordelingen hier en in reviews. En hij staat ook niet voor niets in de best buy guide. Denk dat ik maar voor 930BF ipv de 940BF aangezien ik het verschil denk ik toch niet ga zien. Ik lees hier ook van zat mensen dat ze gamen met een 8ms scherm en geen last van gehosting hebben. Dus die 2ms verschil zal ik dan ook wel niet gaan merken. Ik vervang met de 940BF dan een 17" Dell scherm van 16ms, dus een verbetering is het sowieso.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 22:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan ook wachten met het kopen van een scherm ik heb uit "betrouwbare bronnen" gehoord dat er nog een Samsung/BenQ samenkoop actie gaat komen.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 22:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:51:
Ben de reviews even grondig aan het doornemen, even een vraag dan voor jullie. Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung 940BF € 399,- en de Samsung SyncMaster 930BF van € 349,-. Ik wil hem dus gebruiken om te gamen. Is de meerprijs van € 50,- het verschil in de kwaliteit en 2ms waard? Beide komen goed uit revies, maar hoe denken jullie er over?
Stel deze vragen SVP in het grote 19" topic. Daar zitten veel mensen met meer kennis en ervaring mbt deze schermen.
Pagina: 1 2 Laatste