Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

MetroidPrime schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:04:
[...]

Waarom zou een iPod adapter op een Xbox 360 controller moeten werken? Die logica ontgaat me eigenlijk een beetje volledig.
Het is gewoon een stekker voor in het stopcontact waar een usb-poort opzit, met 5 volt erop dus. Kan waarschijnlijk gewoon je accu opladen, maar ding is ook niet goedkoop, ik gok 29,- of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Nee maar goed heb er eentje liggen van mijn iPod dus die kan ik gewoon gebruiken...

Meen dat die dingen 5v afgeven.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

iemand een id over het volgend:

tijdje geleden liep mijn 360 aantal keren vast.

Nu wil het zo zijn dat als ik hem nu aanzet ik rood knipperende lampjes krijg in de (van links boven naar linksonder geziene manier) kwadranten van je controllers 1 3 en 4.

Is hij nu echt naar de klote of hoe komt dit?

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox support bellen en uitleggen wat er gebeurd, zij sturen je een doos op die jij moet posten naat een adres, met een week of 2 krijg je een 'nieuwe' terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

it0 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:18:
Ja voor een half jaar wachten ben ik best bereid 100 euro neer te leggen, die nieuwe dashboard update ziet er ook goed uit ,alleen jammer dat je niks kan streamen vanaf je pc..
Je kan alles streamen via je PC, zolang daar maar MCE2k5 op draait. En volgend jaar met Vista (die geen aparte MCE versie krijgt, zit gewoon standaard in alle versies) is dat al helemaal geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Topspin tennis, wat een superspel. Soms heb je gewoon het idee naar eurosport te zitten kijken, wat een graphics. Het online spelen gaat ook lekker soepeltjes, heb slechts 3 hikjes gehad in 2 uur online tennissen.

ik denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan deze console. Is er eigenlijk nog leuke randapparatuur te verwachten in de nabije toekomst?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Probeer Table Tennis maar eens, dan weet je helemaal niet wat je mee maakt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56
Wat een leuk spel, dat Table Tennis. Leercurve is niet zo stijl, totdat de tegenstanders ineens een stuk beter worden ;) Lekker simpel & verslavend. Ik ben blij dat iemand hierboven op de aanbieding van gcshop wees! Die boys van Rockstar zijn zo gek nog niet... What's next, een vette zeilgame?

[ Voor 17% gewijzigd door paknaald op 28-05-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
paknaald schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:14:
Wat een leuk spel, dat Table Tennis. Leercurve is niet zo stijl, totdat de tegenstanders ineens een stuk beter worden ;) Lekker simpel & verslavend. Ik ben blij dat iemand hierboven op de aanbieding van gcshop wees! Die boys van Rockstar zijn zo gek nog niet... What's next, een vette zeilgame?
Tafelvoetbal natuurlijk :P . Op een Deutsche Meister uiteraard ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 28-05-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

6pack15 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:20:
hoi allemaal :D.... |:(
ik had ergens gehoord dat ergens rond november een prijsverlaging van +-100 euro zal plaatsvinden
maar nu las ik op www.tmf.nl/games dat die prijsverlaging niet zal plaatsvinden
Weet iemand hier wat meer over? bedankt
"Highly unlikely". De prijsstelling van de PS3 (599) geeft weinig tot geen reden tot verlaging, dus als ze het al doen gaat het zeker geen 100 zijn. Dus 25 of 50 *wellicht* om Sony nog even na te trappen, maar 100 zeker niet.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

Ey,

Ben newb in Xbox 360 dingen enzo, maar is het mogelijk om bijvoorbeeld m`n 940 BF TFT op de 360 aan te sluiten ?

Die prijsverlaging gaat zeker geen 100 euro zijn,net zoals Curry als zei. Waarschijnlijk word het 50/70 voor premium pakket, en 30/50 voor core pakket. Waarom zouden ze immers zoveel in prijs omlaag gaan, het verschil is standaard al zeer groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:42
SpXing schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:45:
Ey,

Ben newb in Xbox 360 dingen enzo, maar is het mogelijk om bijvoorbeeld m`n 940 BF TFT op de 360 aan te sluiten ?
Is mogelijk icm de VGA kabel.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

S2801 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:48:
[...]

Is mogelijk icm de VGA kabel.
Ziet het beeld er dan mooi uit, of niet veel beter als `normale` TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpXing schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:51:
[...]

Ziet het beeld er dan mooi uit, of niet veel beter als `normale` TV ?
Ik heb er nu een op een philips 26" and het ziet er goed uit. Hij staat momentel op 1280x1024 bij mij

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een interessante samenvatting gevonden,
Roundup deel 1 Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:53
ironx schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:43:
[...]

[afbeelding]
QuickCharge Set is rond de 30 Euro en bevat 1 QuickCharge + netsnoer + accu
Snap niet dat ze zoiets uitbrengen. Makkelijk cash vangen. Voor dat zelfde geld heb je een normale snellader met 8 oplaadbare batterijen. Heb je altijd batterijen bij de hand. 4 opladen (2-3 uur en klaar) en andere in je xbox contollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Albinoraptor schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:21:
[...]

Snap niet dat ze zoiets uitbrengen. Makkelijk cash vangen. Voor dat zelfde geld heb je een normale snellader met 8 oplaadbare batterijen. Heb je altijd batterijen bij de hand. 4 opladen (2-3 uur en klaar) en andere in je xbox contollers.
Precies, ik doe het ook met een snellader en een aantal accu's. Die accu's kun je ook nog eens voor andere dingen gebruiken.

Er is toevallig weer een IA aan de gang:
http://www.inkoopacties.net/ia/t0nhsmc5/1

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 09:48

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 02:15:
Xbox support bellen en uitleggen wat er gebeurd, zij sturen je een doos op die jij moet posten naat een adres, met een week of 2 krijg je een 'nieuwe' terug
Nieuwe LOL. Laat me niet lachen. Een oude die ze gerepareerd hebben. :S

Heb nu twee van die oude terug... en deze vertoond al weer kuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op zondag 28 mei 2006 @ 09:13:
Topspin tennis, wat een superspel. Soms heb je gewoon het idee naar eurosport te zitten kijken, wat een graphics. Het online spelen gaat ook lekker soepeltjes, heb slechts 3 hikjes gehad in 2 uur online tennissen.
Net mijn career achter de rug met meer dan 1000 rankingspoints ;) Dus nu rest het online gedeelte nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
wil ff iets kwijt:P

Mijn xbox 360 is van februari 06 en is 2x vastgelopen alleen met oblivion, en 1x 1 rood lichtje rechts onderin maar na het restarten nergens meer last van gehad.. Ding werkt nog top, hopelijk hoef ik hem niet op te sturen. (heb btw wel een hitachi dvd-rom :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpXing schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:45:
Ey,

Ja is zeker mogelijk. Maar dan wel met de VGA kabel (29euro :( ) Heb hem zelf gehangen aan de 930bf. Mooi beeld!

Had verder nog een vraag aan mbt de dashbord-update. Heb gelezen dat de dashboard wordt ge-update als je inlogt op Live, maar heb nog geen update gehad terwijl ik wel verbonden ben geweest aan live de afgelopen 2 dagen ;(
Iemand enig idee hoe en wat :?

Verder moet ik opmerken dat fight night een toppertje is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:36:
[...]
Had verder nog een vraag aan mbt de dashbord-update. Heb gelezen dat de dashboard wordt ge-update als je inlogt op Live, maar heb nog geen update gehad terwijl ik wel verbonden ben geweest aan live de afgelopen 2 dagen ;(
Iemand enig idee hoe en wat :?
Update is nog niet uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:59
als de geruchten waar zijn komtie binnen een week uit. @xboxic hebben we al een preview er van.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik kom er niet uit... ik ben dyslectisch en heb problemen met het opgeven van de juiste trefwoorden,vergeef mij mijn onhandigheid.

Ik heb een x-box 360 en een windows mediacenter pc.
Ik heb het hele streaming gebeuren prima aan de praat,er is een verbinding tussen de x-box en de pc.
Ik kan opgenomen video streamen naar mijn tv.
Ik wil echter ook graag internet tv kijken op mijn tv via de xbox.
Op de pc MCE heb je online spotlight.
Ik kan op de tv netjes kiezen voor holland doc.
Op de pc kan ik deze ook kijken in mce.
Maar op de tv krijg ik de foutmelding:
Videofout,bepaalde bestanden die zijn vereist om videobeelden af te spelen zijn niet geinstalleerd of werken niet naar behoren.
Start mediacenter opnieuw en/of start de pc opnieuw op.

Nou heb ik werkelijk geen idee waar die fout vandaan komt,of het hier hoort of MCE.
Ik schat hier,want op op het MCE werkt het wel goed,alleen niet op de x-box 360
Wat doe ik fout,al kan iemand me alleen maar aan een link helpen,de MCE en dit forumdeeltopic lopen zo door elkaar heen dat ik er niet meer uit kom.
Ik heb het full pack geinstalleerd voor de extender van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:01:
[...]

Nieuwe LOL. Laat me niet lachen. Een oude die ze gerepareerd hebben. :S

Heb nu twee van die oude terug... en deze vertoond al weer kuren
Yup zo grappig ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:03:
Ik heb nog een interessante samenvatting gevonden,
Roundup deel 1 Xbox 360
Wat is hier hemelsnaam interessant aan? :/
Alleen dat je toentertijd nog een memorycard kreeg bij de premium editie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Net mijn career achter de rug met meer dan 1000 rankingspoints ;) Dus nu rest het online gedeelte nog ;)
Ik ben ook met career aan de slag gegaan maar ik nie snap nie.

Alle events zijn ontoegangbaar, het enige wat ik kan spelen is trainingen. Ik heb het gevoel dat ik ergens overheen kijk maar wat????????? krijg steeds voicemails dat ik moet deelnemen aan wedstrijden maar het lukt niet, help!!!!!!!!!!!!!!

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Nick39 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:19:
[..]
Maar op de tv krijg ik de foutmelding:
Videofout,bepaalde bestanden die zijn vereist om videobeelden af te spelen zijn niet geinstalleerd of werken niet naar behoren.
[..]
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Trasos schreef op maandag 29 mei 2006 @ 03:02:
[...]

Wat is hier hemelsnaam interessant aan? :/
Alleen dat je toentertijd nog een memorycard kreeg bij de premium editie >:)
WAT??

Memory card?? Waarom heb ik een remote control gekregen en geen memory-card? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Laatst online: 18:56
Nick39 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:19:

Nou heb ik werkelijk geen idee waar die fout vandaan komt,of het hier hoort of MCE.
Ik schat hier,want op op het MCE werkt het wel goed,alleen niet op de x-box 360
Wat doe ik fout,al kan iemand me alleen maar aan een link helpen,de MCE en dit forumdeeltopic lopen zo door elkaar heen dat ik er niet meer uit kom.
Ik heb het full pack geinstalleerd voor de extender van Microsoft.
Op Google zoeken geeft aan dat het te maken heeft met verschillen in resolutie tussen de stream en het scherm (althans, als je deze fout in MCE zou krijgen). Ik heb dit probleem helaas ook niet weten op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
MAX3400 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:35:
[...]

WAT??

Memory card?? Waarom heb ik een remote control gekregen en geen memory-card? ;)
|:( omdat een remote handiger is bij je 360 aangezien je al een HD hebt (die te klein is) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
paknaald schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:47:
[...]

Op Google zoeken geeft aan dat het te maken heeft met verschillen in resolutie tussen de stream en het scherm (althans, als je deze fout in MCE zou krijgen). Ik heb dit probleem helaas ook niet weten op te lossen.
Ik heb het alleen op de TV..maar misschien als ik de resolutie van de aangesloten tv in mediacenter (staat nu op mijn monitor) aanpas dat het dan ook werkt,ik wil zo graag holland doc en zo op tv kijken.
Ik heb nu wel de plugin om opnames terug te zetten naar normaal dvd formaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik ga mijn Xbox ook opsturen ter reparatie. Moet ik daar de harde schijf bij mee sturen of moet die er juist niet aan zitten?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
meestal niet maar vraag maar aan MS support... lijkt me ook afhankelijk van het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:44:
Vraagje, ik ga mijn Xbox ook opsturen ter reparatie. Moet ik daar de harde schijf bij mee sturen of moet die er juist niet aan zitten?

Thanks.
Ja als je een pre. editite had moet je de harde schijf meesturen. Anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

cybermans schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:44:
[...]

|:( omdat een remote handiger is bij je 360 aangezien je al een HD hebt (die te klein is) :+
I get it... Maar Trasos zei dat het op een Premium ging, had ik zoiets van "wtf??"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:10:
[...]

Ja als je een pre. editite had moet je de harde schijf meesturen. Anders niet
Thanks. Ik heb hem i.d.d. meegestuurd. Als ik nu alles maar weer retour of nieuw krijg. Zelf mijn voeding heb ik meegestuurd. Dit omdat deze een lawaai maakt de eerste paar minuten als hij nog koud is. Echt een ventilator die aanloopt.
Moest dus ook mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 07:55

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:10:
[...]

Thanks. Ik heb hem i.d.d. meegestuurd. Als ik nu alles maar weer retour of nieuw krijg. Zelf mijn voeding heb ik meegestuurd. Dit omdat deze een lawaai maakt de eerste paar minuten als hij nog koud is. Echt een ventilator die aanloopt.
Moest dus ook mee...
Heb vorige week ook m'n Premium op moeten sturen. Ook met HD en voeding. Zal wel altijd moeten dan ofzo.

Stel ik had (betaalde) maps gedownload voor COD2 en die op de HD gezet. Wat doen ze dan als ik niet meer mijn eigen HD terug krijg? Moet ik dan weer gewoon betalen voor die maps? En voor de eventuele betaalde arcade games? Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

atmoz schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:15:
[...]

Heb vorige week ook m'n Premium op moeten sturen. Ook met HD en voeding. Zal wel altijd moeten dan ofzo.

Stel ik had (betaalde) maps gedownload voor COD2 en die op de HD gezet. Wat doen ze dan als ik niet meer mijn eigen HD terug krijg? Moet ik dan weer gewoon betalen voor die maps? En voor de eventuele betaalde arcade games? Hoe zit dat?
Voor zover ik weet heb je een online download-history op basis van je Live-account. Dus, gratis opnieuw downen waar je al voor betaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Normaal gesproken mag je de voeding niet meesturen. Je krijgt nl een pakketje terug met alleen je xbox er in. Groter is de doos niet.

Tevens zul je je HD niet terug krijgen maar een andere. Ik weet zeker dat je alle games en mappen weer zult moeten downloaden. Maar wees gerust die zijn gratis daar je idd al betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Nou, toen mijn xbox 1 kapot ging kon ik mooi fluiten naar mijn betaalde content voor Project Gotham Racing 2 :(

[ Voor 11% gewijzigd door The Otherside op 29-05-2006 18:28 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:41
Stronkie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:23:
Normaal gesproken mag je de voeding niet meesturen. Je krijgt nl een pakketje terug met alleen je xbox er in. Groter is de doos niet.

Tevens zul je je HD niet terug krijgen maar een andere. Ik weet zeker dat je alle games en mappen weer zult moeten downloaden. Maar wees gerust die zijn gratis daar je idd al betaald hebt.
Ligt aan de storing, toen ik mijn xbox opstuurde moest ik ook adapter mee sturen. En deze pas prima in de doos hoor tussen de versteveging van de xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

MAX3400 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:17:
[...]

Voor zover ik weet heb je een online download-history op basis van je Live-account. Dus, gratis opnieuw downen waar je al voor betaald had.
Dus als ik inlog op m'n eigen xbox met een andere account (die van jou bijvoorbeeld :P) dan kan ik alles gratis downloaden wat jij hebt betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 21:25

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Fuck! Ik hoopte dat mn xbox vandaag weer terug gestuurd werd, helaas niet! Misschien morgen

Voor de voetbalkenners hier, hoe is fifa2006 tov pro evo soccer 5? Ik speel pes5 op de PS2 en vind het een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

atmoz schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:06:
[...]

Dus als ik inlog op m'n eigen xbox met een andere account (die van jou bijvoorbeeld :P) dan kan ik alles gratis downloaden wat jij hebt betaald?
Ja, maar je kunt het alleen onder zijn account spelen en niet onder je eigen account.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Log maar in als mij; het enige wat je dan kan downen zijn de XXX-patches voor DOA4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
Zonet heb ik de Hitman: Bloodmoney demo gedownload via de marketplace, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een melding dat ik PAL60 nodig heb en dat ik dat moet instellen via mijn system blade.
Echter, ik heb mijn Box op een oude computer CRT aangesloten en heb dus geen opties om PAL settings te veranderen. Is er geen manier om toch de demo te kunnen spelen en als ik het spel zou kopen, heb ik dit probleem dan ook?

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
klaasb84 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:27:
Zonet heb ik de Hitman: Bloodmoney demo gedownload via de marketplace, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een melding dat ik PAL60 nodig heb en dat ik dat moet instellen via mijn system blade.
Echter, ik heb mijn Box op een oude computer CRT aangesloten en heb dus geen opties om PAL settings te veranderen. Is er geen manier om toch de demo te kunnen spelen en als ik het spel zou kopen, heb ik dit probleem dan ook?
je moet eerst op normale tv hem op pal 60 zetten daarna doet alles wat pal 60 is ook op crt/hdtv etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:46

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:30:
[...]

Met 1 kleine uitzondering, als je de dvd op je hd hebt staan kun je ze wel afspelen door de .vob bestanden te renamen naar .mpg en buiten de video_ts directory te plaatsen. MCE streamt ze dan zonder problemen.
Beetje late reactie, maar heb je dan ook ondertitels?
Ik ben al een hele poos op zoek naar een manier om toch een dvd te kunnen streamen. Transcode360 ondersteund dit wil, alleen lever je dan wel kwaliteit in.
Het moet toch makkelijk mogelijk zijn om alle vob's samen te voegen, renamen naar mpg (hier zijn wel tools voor?) en dan afspelen inclusief gekozen soundstream (dts of dd5.1) + ondertitels?
Desnoods eerst alle niet gewenste sound + ondertitels rippen? Maar speelt mce dan wel de ondertitels mee?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:30:
[...]

je moet eerst op normale tv hem op pal 60 zetten daarna doet alles wat pal 60 is ook op crt/hdtv etc
Het werkt nu. Hardstikke bedankt!

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

[...]

Nee kan niet, het geld alleen voor items die op jou live account gekocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ff om het duidelijk te maken

alle betaalde content is gelinked aan je account
dus als je HD crasht ben je hoogstends je savegames kwijt
je download dan gewoon de content opnieuw.
dus het zou mogelijk zijn om content 3x betaald bij wijze van spreke op 1 HD te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Danfoss schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:44:
Beetje late reactie, maar heb je dan ook ondertitels?
Ik ben al een hele poos op zoek naar een manier om toch een dvd te kunnen streamen. Transcode360 ondersteund dit wil, alleen lever je dan wel kwaliteit in.
Als je met Transcode360 een DVD streamt (ISO file of VIDEO_TS directory) wordt er geen re-encode gedaan. Mencoder wordt wel gebruikt, maar deze wordt in dit geval aangeroepen met de "copy" optie, waarbij de beeld- en geluidstreams naar een tijdelijke file worden gestreamed.

Nadeel is wel dat menu's niet werken en dat momenteel de automatische selectie van audiotracks en ondertitels niet zo handig werkt, maar daar wordt door de programmeur aan gewerkt.

Als je overigens "gewone" films hebt met een Engelse audiotrack en Nederlandse ondertitels werkt het prima. Echter bij films waarbij zowel een Nederlandse als Engelse audiotrack zit (bijv. Harry Potter) zal Transcode360 standaard de Nederlandse audio afspelen en dat wil je niet altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Voor de duidelijkheid;

als jij iets download via jouw account, staat dat op jouw hdd, gelinkt aan jouw account.
Als jij het account van een ander op jouw xbox gebruikt om iets te downloaden, staat dat op jouw hdd, maar gelinkt aan het account van de ander, en dus werkt het daarna niet onder jouw account, ook al staat het op jouw hdd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op maandag 29 mei 2006 @ 06:51:
[...]

Ik ben ook met career aan de slag gegaan maar ik nie snap nie.

Alle events zijn ontoegangbaar, het enige wat ik kan spelen is trainingen. Ik heb het gevoel dat ik ergens overheen kijk maar wat????????? krijg steeds voicemails dat ik moet deelnemen aan wedstrijden maar het lukt niet, help!!!!!!!!!!!!!!
In den beginne mag je alleen minor toernooien spelen, dus Essex, Mexico, dat soort toernooien.
Dus veel, heel veel trainen en flink beter worden (you'll need it!). En keep in mind, je krijgt maar 60 sterren te verdelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Nu we toch in de discussie over live zitten, ik wil binnenkort ook live aanschaffen, maar hangt dat dan aan mijn account of aan mijn x-box :? Ik vind het namelijk redelijk kansloos om ook live voor mijn zoontje aan te schaffen, maar hij mag zeker niet onder mijn account, die aap is veel te jong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
het hangt aan een account, maar als je samen op 1 xbox speelt kan dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:38:
Voor de duidelijkheid;

als jij iets download via jouw account, staat dat op jouw hdd, gelinkt aan jouw account.
Als jij het account van een ander op jouw xbox gebruikt om iets te downloaden, staat dat op jouw hdd, maar gelinkt aan het account van de ander, en dus werkt het daarna niet onder jouw account, ook al staat het op jouw hdd. :)
Dit is dus beslist niet waar.
Ik heb 2 accounts op de harde schijf staan en ik kan met beide accounts alles spelen zoals arcade games etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:38:
[...]

Dit is dus beslist niet waar.
Ik heb 2 accounts op de harde schijf staan en ik kan met beide accounts alles spelen zoals arcade games etc.
Nou, het zou toch wel kunnen kloppen...
Jou 2e account hangt vast aan je 1ste (hoofd) account. Zo "weet" de Xbox toch dat het om een "veilig" account gaat. Daarom kun je ook met zelfgemaakte gast accounts die spellen spelen. Omdat de Xbox toch weet wat jou hoofdaccount is. Zoiets zou ik me kunnen voorstellen... Klopt dit mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:56:
[...]

Nou, het zou toch wel kunnen kloppen...
Jou 2e account hangt vast aan je 1ste (hoofd) account. Zo "weet" de Xbox toch dat het om een "veilig" account gaat. Daarom kun je ook met zelfgemaakte gast accounts die spellen spelen. Omdat de Xbox toch weet wat jou hoofdaccount is. Zoiets zou ik me kunnen voorstellen... Klopt dit mensen?
Nee. Want je kunt niet met de 2e account spelen. Je wordt in games namelijk gewoon johnblaze9(2).
Volgens mij maken jullie het allemaal veel moeilijker dan het is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:09:
[...]

Nee. Want je kunt niet met de 2e account spelen. Je wordt in games namelijk gewoon johnblaze9(2).
Volgens mij maken jullie het allemaal veel moeilijker dan het is :+
Dit klopt, je kunt niet met 2 accounts tegelijk spelen.
Maar daar gaat het niet om.
Als je met jouw eerste account bijvoorbeeld een arcade game gedownload hebt dan kan je die ook met de tweede account spelen.
Volgens TangLeFuzZ kan dat niet maar het kan dus degeliijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:29:
[...]

Dit klopt, je kunt niet met 2 accounts tegelijk spelen.
Maar daar gaat het niet om.
Als je met jouw eerste account bijvoorbeeld een arcade game gedownload hebt dan kan je die ook met de tweede account spelen.
Volgens TangLeFuzZ kan dat niet maar het kan dus degeliijk wel.
I know :) ik houd mijn vriendin lekker bezig met Hexic en Bejeweld die ik gedownload heb en gekocht onder mijn account. Ze kan echter met haar eigen account gewoon de fullgame spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Dus het kan wel wat ik eerst vroeg?
Spellen downloaden met jullie account en dan zelf spelen op m'n eigen account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
misschien gaat het omiets anders, zoals een account dat via een memmorycard op jouw xbox is ingelogd, en daarmee wordt dan een arcadegame gekocht, dan kun jij die later niet spelen onder je eigen account denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

atmoz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:38:
Dus het kan wel wat ik eerst vroeg?
Spellen downloaden met jullie account en dan zelf spelen op m'n eigen account?
Als iemand iets download met zijn account, kan alleen dat account en alle andere accounts op de 360 waar de content voor het eerst op is gedownload, de content gebruiken. Dus als je iets onder het account van iemand anders download, dat al eerder op een andere 360 is gedownload, dan kun je het niet met jouw account spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet iemand toevallig of (en hoe) het mogelijk is om die demo's e.d. (en dan met name de arcade trials) uit de games / achievements lijst te knikkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Xbox 360 gebruikers,

Ik heb een vraag ivm de aanschaf van een 360 Premium(overtuigd na dit topic :P):

Zijn de oplaadbare batterypacks van de controllers kwalitatief goed te noeme?
Of is een kabeltje beter? Graag jullie meningen / bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:47:

Ik heb een vraag ivm de aanschaf van een 360 Premium(overtuigd na dit topic :P):

Ik weet niet wat de kwaliteit is van die batterypacks, maar ik neem aan dat deze gewoon goed is. Met kabeltje bedoel je zeker een bekabelde controller? Dan zou ik echt voor de draadloze gaan. Echt super handig zonder kabels...

Moet zelf ook nog eens een batterypack (met lader) aanschaffen want m'n 100!!! duracell's beginnen op te raken.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Ik weet niet wat de kwaliteit is van die batterypacks, maar ik neem aan dat deze gewoon goed is. Met kabeltje bedoel je zeker een bekabelde controller? Dan zou ik echt voor de draadloze gaan. Echt super handig zonder kabels...

Moet zelf ook nog eens een batterypack (met lader) aanschaffen want m'n 100!!! duracell's beginnen op te raken.... :|
Jep met een kabeltje bedoel ik idd de bekabelde controller :) maar ik kan er dus beter meteen een batterypack bij pakke voor mn controller :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Met zo`n battery pack kun je echt lang gamen. En als ie dan eindelijk een keer leeg is dan kun je alsnog via dat draadje opladen en verder gamen. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Zou ik het bijna vergeten...

Ik heb vandaag ook Tabletennis binnen gehad. Online echt supervet!
Gisteren ook Oblivion binnen gehad, tweedehandsje >:)

Ik kan voorlopig weer vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:47:

Ze zullen best goed werken maar ik geef toch de voorkeur aan een normale oplader met oplaadbare batterijen. Is het ene setje batterijen leeg de haal je de andere set uit de oplader. Geen gekloot met draad meer dus, altijd wireless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De battery packs gaan ongeveer zes tot acht uur mee weet ik uit ervaring. En ik zou het nooit met een oplader en losse batterijen willen, geklooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Battery pack gaat ongeveer 25/30 uur mee. Ik heb 2 packs en ik heb in 1,5 maand maar beide 2 x opgeladen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een draatje is juist geklooi :)

Gewoon vier paar batterijen, twee opgeladen, twee in gebruik. Op het moment dat ie op is gooi je de oude in de oplader en je hebt nergens last van.

mijn mening is dat het zonde van je geld is, koop daar table tennis voor ofzo :+

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:08:
Battery pack gaat ongeveer 25/30 uur mee. Ik heb 2 packs en ik heb in 1,5 maand maar beide 2 x opgeladen
met een draatje is juist geklooi :)

Gewoon vier paar batterijen, twee opgeladen, twee in gebruik. Op het moment dat ie op is gooi je de oude in de oplader en je hebt nergens last van.
10nx voor de informatie hier kan ik wel iets mee :D ik ga mn premium bestelle met lader, eve ander vraagje Iemand bevindingen over de Testdrive Unlimited Demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Woei :) Gister Tabletennis gehaald... Gespeeld... En geruild :+ Het was leuk uitgewerkt, online grappig, fijne controls, graphics toppie, maar toch niet leuk genoeg. Naja, boeit niet, ik heb hem gespeeld, 20 gamerscore gehaald :+ , nu weet ik het wel. PGR3 erbij, meer waar (vind ik) voor me geld.

Heb ook weer Live, en voor het eerst 2100 MS points. Iemand tips om te halen? Ik denk in ieder geval UNO, paar updates voor Oblivion, thematje (is die van Halo 3 mooi? Heb de gamerpics daarvan al, die zijn vet, maar dat thema, iemand al gekocht?) en dan zie ik het wel.

* Muthas is weer blij :*)

[ Voor 1% gewijzigd door Muthas op 30-05-2006 19:34 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kope jullie je games by the way?
Ik wil soiesow PGR3 hebbe nog meer aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:25:
Woei :) Gister Tabletennis gehaald... Gespeeld... En geruild :+ Het was leuk uitgewerkt, online grappig, fijne controls, graphics toppie, maar toch niet leuk genoeg. Naja, boeit niet, ik heb hem gespeeld, 20 gamerscore gehaald :+ , nu weet ik het wel. PGR3 erbij, meer waar (vind ik) voor me geld.

Heb ook weer Live, en voor het eerst 2100 MS points. Iemand tips om te halen? Ik denk in ieder geval UNO, paar updates voor Oblivion, thematje (is die van Halo 3 mooi? Heb de gamerpics daarvan al, die zijn vet, maar dat thema, iemand al gekocht?) en dan zie ik het wel.

pgr 3 car pack :o

@XTN

www.gcshop.nl
www.zuiderpark-computers.nl
www.gameexchange.nl
www.gamecow.nl
www.marktplaats.nl

:)

en geen oplader halen zonde van je geld :p Batterijen doen het net zo goed en je zit niet om de zoveel tijd met zon draad

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:42:
[...]

[...]

10nx voor de informatie hier kan ik wel iets mee :D ik ga mn premium bestelle met lader, eve ander vraagje Iemand bevindingen over de Testdrive Unlimited Demo?
Bestel al1 een Premium Pack en w8 tot dat de QUICK CHARGER uitkomt dat is een deskcharger voor je batterypacks.
Je krijgt er namelijk ook 1 battery pack bij (als je de info mag geloven op internet!!)

[ Voor 44% gewijzigd door crzyhiphopazn op 30-05-2006 22:44 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:40:
[...]

Bestel al1 een Premium Pack en w8 tot dat de QUICK CHARGER uitkomt dat is een deskcharger voor je batterypacks.
Je krijgt er namelijk ook 1 battery pack bij (als je de info mag geloven op internet!!)
lol dan heb je helemaal het idee van een oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bestel al1 een Premium Pack en w8???

Het is hier geen SMS site.
Schrijf gewoon Nederlands, is wel zo prettig te lezen en het kost je geen cent meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-10 08:34
MaZo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:15:
Weet iemand toevallig of (en hoe) het mogelijk is om die demo's e.d. (en dan met name de arcade trials) uit de games / achievements lijst te knikkeren?
Ik heb het al eerder gevraagd. Nooit antwoord opgekregen. Volgens mij kan het dus gewoon niet. Misschien in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Lekker boeien; met de huidige battery-packs kan je uren achter elkaar gamen en hij is zo weer opgeladen... Waarom wachten als je nu ook van wireless kan genieten?

offtopic:
En inderdaad; SMS-taal gaarne niet op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik heb die desktoplader inmiddels ook gespot:

http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=22759

Is inderdaad een mooie optie.
Zolang alles maar functioneel en kwalitatief is vind ik het prima geld geen issue hier.
Werkt lekker zo, een Macbook voor mijn normale computer gebeuren en een console voor mijn games, het design van mijn Macbook en de 360 passen ook erg goed bij elkaar ( Geen testbeeld op mijn kamer met een heus gammaverfmengmachinepallet-effect(scrabble?:P) alles in Jan de Bouvrie wit :P,
Nu nog leuke games kopen dan komen mijn game uurtjes weer op pijl na mijn Windows OJ ervaringen :P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Fuck mijn 360 is nu al meer dan een week weg :( Duurt het altijd zo lang daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Lang is een relatief begrip,
die van mij blijf 8 dagen weg.
Je zou er in principe 1 binnen 10 dagen binnen moeten hebben. Zijn die dagen voorbij ga de helpdesk dan nog eens stalken. Ik merkte vandaag dat 2 van mn game dvd's scheurtjes hebben! PGR3 en CoD2, laten dat nou net mijn eerste 2 games zijn die ik gekocht heb vlak na de launch... Nu maar hopen dat het een productiefoutje was want ik heb geen zin om voor elk spel contact op te nemen met de publisher of ze alsjeblieft een vervanger voor mijn 69 euro kostende spellen kunnen sturen...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Bigg Balls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:41:
Fuck mijn 360 is nu al meer dan een week weg :( Duurt het altijd zo lang daar?
Ja man, mijne nu ook. Echt best lang eigenlijk. Ofja ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren...
D4V3 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 01:25:
Je zou er in principe 1 binnen 10 dagen binnen moeten hebben. Zijn die dagen voorbij ga de helpdesk dan nog eens stalken. Ik merkte vandaag dat 2 van mn game dvd's scheurtjes hebben! PGR3 en CoD2, laten dat nou net mijn eerste 2 games zijn die ik gekocht heb vlak na de launch... Nu maar hopen dat het een productiefoutje was want ik heb geen zin om voor elk spel contact op te nemen met de publisher of ze alsjeblieft een vervanger voor mijn 69 euro kostende spellen kunnen sturen...
Als het blijft bij contact opnemen heb je nog geluk. Ze vragen volgens mij omgerekend 20 euro per spel als ze je een nieuwe moeten sturen. Bij COD2 is dat tenminste het geval. Heb dat probleem daar ookal eens mee gehad. Maar via goed geregel/gepraat in 2 winkels heb ik het gratis kunnen regelen :)

[edit]
COD2 natuurlijk ook vanaf de launch he. Dus ookal meer dan 90 dagen oud...

[ Voor 4% gewijzigd door Atmoz op 31-05-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:38:
[...]

Lekker boeien; met de huidige battery-packs kan je uren achter elkaar gamen en hij is zo weer opgeladen... Waarom wachten als je nu ook van wireless kan genieten?

offtopic:
En inderdaad; SMS-taal gaarne niet op het forum
Punt 1:
Je kan 2 battery packs tergelijkertijd opladen.

Punt 2:
Het laadt veel sneller op dan dan met de P&C kabel via usb 2.0

Punt 3:
je kan je battery packs met de quick charger via het stopcontatc opladen

Met normale batterijen werkt je wireless controller nu ook hoor. Hbe je helemaal geen battery pack voor nodig.

De meeste gamers hebben tenslotte 2 controllers voor als een vriend/vriendin langs komt om te gamen

PS: sorry voor het sms-taalgebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 31-05-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

D4V3 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 01:25:
Lang is ook een relatief begrip. Die van mij is ook 8 dagen weg en dat vind ik lang omdat ik hier veel verhalen lees van mensen die ze nog binnen een week terug krijgen. Dus je gaat een verwachting scheppen en als het langer duurt dan je verwachting is het inderdaad lang.

Op zich is 10 dagen nog niet lang als je het weer vergelijkt met andere producten zoals laptops of digitale camera's. (muv speciale garantievoorwaarden natuurlijk).

Voor mij is het alleen extra zuur omdat ik maar een halve minuut op mn xbox gespeeld heb. Ik had hem namelijk 2e hands gekocht en toen ik hem teste deed ie 't nog. Later wou ik gaan gamen en toen...

Anyway ik hoop hem deze week nog te krijgen want anders duurt het me veel te lang. Hoe werkt het trouwens precies? Als de xbox klaar is krijg ik een mail van microsoft met daarin een trackingnummer? Of wordt het weer onder mijn oude trackingnummer verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Bigg Balls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:35:
[...]

Lang is ook een relatief begrip. Die van mij is ook 8 dagen weg en dat vind ik lang omdat ik hier veel verhalen lees van mensen die ze nog binnen een week terug krijgen. Dus je gaat een verwachting scheppen en als het langer duurt dan je verwachting is het inderdaad lang.

Op zich is 10 dagen nog niet lang als je het weer vergelijkt met andere producten zoals laptops of digitale camera's. (muv speciale garantievoorwaarden natuurlijk).

Voor mij is het alleen extra zuur omdat ik maar een halve minuut op mn xbox gespeeld heb. Ik had hem namelijk 2e hands gekocht en toen ik hem teste deed ie 't nog. Later wou ik gaan gamen en toen...

Anyway ik hoop hem deze week nog te krijgen want anders duurt het me veel te lang. Hoe werkt het trouwens precies? Als de xbox klaar is krijg ik een mail van microsoft met daarin een trackingnummer? Of wordt het weer onder mijn oude trackingnummer verstuurd?
Ik snap niet dat het bij jullie zo lang moet duuren, ik heb zelf 2x een 360 verstuurd en allebei de keren binnen de drie dagen. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Hubert schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:01:
[...]

Ik snap niet dat het bij jullie zo lang moet duuren, ik heb zelf 2x een 360 verstuurd en allebei de keren binnen de drie dagen. :)
Feestdagen misschien? Of er gaan ineens gewoon een hele zooi stuk omdat sinds Februari de xbox pas fatsoenlijk verkrijgbaar was?

Maar weet je dan ook hoe het zit met het trackingnummer? krijg ik die van het repaircenter of had ik die al moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je kunt alle themes online previewen desgewenst, maar geen Halo theme erbij :)

edit:
ow wacht wel op de US versie, klikken maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 31-05-2006 12:13 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNO is zeker leuk. Het is mij alleen tegengevallen dat weinig mensen dit spel online spelen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Bigg Balls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:04:
[...]

Feestdagen misschien? Of er gaan ineens gewoon een hele zooi stuk omdat sinds Februari de xbox pas fatsoenlijk verkrijgbaar was?

Maar weet je dan ook hoe het zit met het trackingnummer? krijg ik die van het repaircenter of had ik die al moeten hebben?
nope 2 weken geleden de laatste binnen en een week daarvoor me andere.
tracking nummer staat op het label wat je krijgt en in het mailje van microsoft.
daarmee kan je op de ups site een trace doen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Hubert schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:27:
[...]

nope 2 weken geleden de laatste binnen en een week daarvoor me andere.
tracking nummer staat op het label wat je krijgt en in het mailje van microsoft.
daarmee kan je op de ups site een trace doen.
Krijg je het nummer van de retour tracking nadat die gerepareed is of krijg je die van te voren? Het trackingnummer van de 'heenreis' heb ik wel en die kon ik ook gewoon volgen maar als ik daar nu naar kijk staat daarbij "delivered" ergens in Weiterstadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
heb nu eindelijk zelf RTT (thnx xboxic ;-) ). Gister ff gespeeld en het is wel ff wennen die controls. Unlockable meuk is naar mijn idee goed uitgewerkt. Vanaaf hopelijk nog ff meer spelen en de rest ontdekken.

offtopic:
Nog iemand die mij voor een leuk prijsje van kameo wil voor zien

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.