Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.238 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Bigg Balls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Krijg je het nummer van de retour tracking nadat die gerepareed is of krijg je die van te voren? Het trackingnummer van de 'heenreis' heb ik wel en die kon ik ook gewoon volgen maar als ik daar nu naar kijk staat daarbij "delivered" ergens in Weiterstadt.
Je krijgt daarna van microsoft weer een mailtje dan je xbox verzonden is met een nieuw tracking nummer.

bij mij is het beide keren zo geweest dat ik s'ochtends een mailtje had dat hij ontvangen was en smiddag's al weer een mailtje dat hij verzonden was.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:25:
Heb ook weer Live, en voor het eerst 2100 MS points. Iemand tips om te halen?
Wat dacht je van Geometry Wars: Retro Evolved. Super verslavend!

Of, net zoals de halve wereld, wachten op Steet Fighter II. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Trasos op 31-05-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk spel wordt het meest gespeeld online bij Xbox Live arcade? Wil er een paar kopen, maar dan wel om lekker met andere lui te spelen. Ik las net dat UNO niet zo veel online spelers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:04:
Welk spel wordt het meest gespeeld online bij Xbox Live arcade? Wil er een paar kopen, maar dan wel om lekker met andere lui te spelen. Ik las net dat UNO niet zo veel online spelers heeft.
Uno stikt van de online players :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

PWM schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:07:
[...]

Ik heb anders wel moeite met het vinden van ranked games, ik wordt bijna altijd in een lege lobby gegooid waar ik zelf host ben en kan dan vervolgens wachten tot er andere mensen joinen (wat bijna niet gebeurd)...Hebben meer mensen hier last van?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zijn er al beelden of foto's van pro evolution soccer 6 voor op de Xbox? Of komt die niet?
Ik wil namelijk een leuk voetbalspel en pes5 op de PS2 vind ik gewoon geweldig!!! Ook al verlies ik te vaak van mn broetje. De vorige versie won ik altijd en bij deze hij, dus het is tijd voor een volgende versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
PES6 duurt nog ff volgens mij. Je kunt ook nog gewoon PES5 voor de 'oude' xbox kopen en die in je 360 doen. Zal nu ook wel niet meer zo`n duur spel zijn.
Ik heb ook zo ook Forza gekocht voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PES6 staat gepland voor oktober, of dat gehaald gaat worden is natuurlijk een tweede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:07:
[...]

Wanneer zijn die online dan. Ik heb 2 avonden geprobeerd om een online spel te spelen, maar kon geen enkel spel vinden en niemand kwam mij joinen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

lowfi schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:17:
[...]

Ik heb het al eerder gevraagd. Nooit antwoord opgekregen. Volgens mij kan het dus gewoon niet. Misschien in de toekomst?
Heel simpel antwoord. Nee kan niet. De enige manier om er af te komen is een ander account aan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor mensen die nog twijfelen om een Xbox360 te halen, zag vandaag in de Media Markt krant dat de Xbox360+controller+Fifa2006 voor maar 333 euro!!! Volgens de afbeelding gaat het om De Premium Edition.
( Rotterdam Alexandrium )

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat is 100% zeker de Core pack

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:32:
Voor mensen die nog twijfelen om een Xbox360 te halen, zag vandaag in de Media Markt krant dat de Xbox360+controller+Fifa2006 voor maar 333 euro!!! Volgens de afbeelding gaat het om De Premium Edition.
( Rotterdam Alexandrium )
is de core editie...

Majah kan ook niet he, zo goedkoop! Of MM wil verlies maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje offtopic misschien , maar ik heb hier de Monster scartkabel liggen . voor een mooi prijsje mag ie weg (nieuwprijs 50,-) , in nieuwstaat. (amsterdam) Beeld en geluid worden allebei mooier t.o.v. de scartkabel van MS

ben benieuwd hoe de xbox staat op mn nieuwe hdtv die ik binnenkort kan ophalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
AARRRGGG vandaag is het onheil bij mij ook geschied:

Na 4 maand is mijn COD2 DVD ook ineens kapot; er zit een scheur van het gat in het midden naar buiten toe.
Het lijkt erop dat de scheur meer in de bovenkant dan onderkant zit.

Nu weet ik ZEKER dat het niet aan het in/uithalen uit het doosje ligt omdat dit het enige spel is dat ik heb en dus vrijwel altijd in de DVDrom zit.

Ik ben nu dus bang dat ik 59,95 kwijt ben omdat ik het 4 maanden geleden gekocht heb.

Kan iemand mij AUB(!) vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Ik had het spel destijds samen met mijn premium 360 gekocht bij die winkel met dat rode logo en die zwarte letters ('MM').

Please HELP!!! Dit spel is mijn lust en leven.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de MM-store? in Rotterdam toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
ZakHooi,

Rustig aan man! ;)
Er zit een fout in de productie van enkele CoD2 discs,
Die van mij is van de week ook gesneuveld.
Je moet het volgende doen volgens de mensen van Contact Data (importeur):
quote: contact data
Je kunt je COD2 (en je gevevens en een kopie kassabon) opsturen naar :

CD Contact Data BV
Ankerkade 8
5928 PL Venlo
t.a.v. de afd.retouren

Indien deze cd ingescheurd is vanuit het midden, gaan we hem omruilen.
Nu maar hopen dat ie snel weer terug is, vandaag heb ik hem op de bus gedaan...

[ Voor 14% gewijzigd door D4V3 op 31-05-2006 21:39 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat D4V3 zegt ;)

En als het de MM-store in R'dam is, op de kleiweg, gewoon ff langsgaan, de eigenaar daar is een toffe peer en is goed op de hoogte! grote kans dat je em mag ruilen.

Overigens net de Bluff-achievement met UNO gehaald... de reacties van mijn tegenstanders op Live! echt machtig... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Precies hetzelfde probleem gehad met COD2 (ook vanaf begin gekocht).
Volgens de regels moet je hem dan opsturen naar de UK en er iets van omgerekend 20 euro bij doen. (korter dan 90 dagen in bezit is gratis nieuwe krijgen).

Maar MM maastricht heeft het voor me regelt zonder kosten en meteen een nieuwe DVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je eigenlijk die Bluff-achievement ? ik vat dat niet helemaal.
En wanneer win je nou die challenge in UNO? als iemand zo een kaart opgooit om 4 kaarten te pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:50:
Hoe haal je eigenlijk die Bluff-achievement ? ik vat dat niet helemaal.
En wanneer win je nou die challenge in UNO? als iemand zo een kaart opgooit om 4 kaarten te pakken ?
Die kaart waardoor iemand 4 kaarten moet pakken, mag je alleen opgooien als je op dat moment geen andere kaart kan opleggen.

Is het b.v. Blauw 2, en je hebt geen blauw, en ook geen andere 2, dan pas mag je die kaart opgooien.

Als een andere speler je niet vertrouwd, kan hij op Challange drukken. Blijkt dat je een andere kaart had op kunnen leggen, moet jij 4 kaarten pakken. Had je echt geen andere kaart, dan moet hij er 6 pakken.

De Bluff houd in, dat het jou in 1 spel 2 x gelukt is om die kaart "onrechtmatig" op te gooien, zonder. dat iemand jou ge-challanged heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en omdat er altijd wel iemand achterdochtig tussen zit, is het dus best tricky om die bluff te pakken... maar wel leuk als het lukt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 18:20

S2S

FF voor de mensen met kapotte discs, gewoon niet meer de X360 doosjes gebruiken! Ik gebruik nu gewone cd doosjes, ik vertrouw die X360 doosjes voor geen meter.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Dat "call UNO" is toch gewoon het zelfde als het afkloppen bij het pesten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MaZo schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:17:
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:17:
En als je het vergeet, kan het je zo een paar extra kaarten opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Dus ook maar een 360 aangeschaft. Leuk ding, speelt lekker, live is lekker, graphics zien er goed uit, maar pfffffffff wat maakt die dvd drive een herrie...

Kan ik daar nog iets aan doen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
-SaveMe- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:41:
Dus ook maar een 360 aangeschaft. Leuk ding, speelt lekker, live is lekker, graphics zien er goed uit, maar pfffffffff wat maakt die dvd drive een herrie...

Oordopjes? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Grapjurk :P

Ff serieus, vinden jullie ook niet dat die dvd-drive wel erg veek geluid maakt ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

-SaveMe- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:41:

Meer dan een meter vanaf gaan zitten?
Versterker harder zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
-SaveMe- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:45:
[...]

Ff serieus, vinden jullie ook niet dat die dvd-drive wel erg veek geluid maakt ?
Hij maakt indd aardig wat herrie. De nieuwe drives schijner wat minder geluid te maken. Maar dit is al heel vaak besproken. Lees de vele 360 topics maar eens door of gebruik de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even een sidenote: Als je met backups speelt spinned de drive niet up en blijft hij heerlijk stil... Echt een genot :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb een raar probleem. Gisteren was het zo dat als ik een spel opstartte (hitman, Fifa worldcup of GUN) dat ik op de achtergrond werd uigesigned. Ik wilde toen weer insignen via mn guide knop maar daar stond dat ik niet met me hoofd account kon inloggen. (Grijs uitgevinkt/Dit is mn gamersaccount)
Het enige wat wel lukte was dat ik via het spel zelf moet inloggen. In het spel was mn hoofdaccount opeens wel beschikbaar.

Iemand dit ook ervaren??
Zijn ze misshien bezig met live aan het uittesten of onderhouden voor die dashboard update??

@Muthas:
Ik mis veel gereleasede games -> oa: Hitman, Rumble Roses, Fight Night Round 3, Burnout Revenge enzo.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AzN_cRzY schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:01:
Ik heb een raar probleem. Gisteren was het zo dat als ik een spel opstartte (hitman, Fifa worldcup of GUN) dat ik op de achtergrond werd uigesigned. Ik wilde toen weer insignen via mn guide knop maar daar stond dat ik niet met me hoofd account kon inloggen. (Grijs uitgevinkt/Dit is mn gamersaccount)
Het enige wat wel lukte was dat ik via het spel zelf moet inloggen. In het spel was mn hoofdaccount opeens wel beschikbaar.

Iemand dit ook ervaren??
Zijn ze misshien bezig met live aan het uittesten of onderhouden voor die dashboard update??
Mooi zo :)

Ik was dus niet de enige met die probleem. Het begon rond een uur of 5, en tegen 23.30 was het probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
-SaveMe- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:45:
[...]

Nergens last van, mijn vrouw vind het alleen heel erg storend ;)
Toch maar eens kijken wat ik eraan kan doen thuis :( Misschien een mooie kast eromheen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Pewwy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:21:
[...]

Toch maar eens kijken wat ik eraan kan doen thuis :( Misschien een mooie kast eromheen ofzo.
hehehehe zou je boxie leuk vinden in de hete zomer. Je vrouw van heerlijk stil in huis. Jij geirriteerd :( dat je boxie het half doet :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
Pewwy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:21:
[...]

Mijn vriendin vindt vooral mijn online gamebeleving storend, zeker met gasten erbij ;) Mijn xbox gaat hier in de toekomst ook achter een glasplaatje, al weet ik niet wat dit voor de controllers voor effect zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

paknaald schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Mijn vriendin vindt vooral mijn online gamebeleving storend, zeker met gasten erbij ;) Mijn xbox gaat hier in de toekomst ook achter een glasplaatje, al weet ik niet wat dit voor de controllers voor effect zal hebben.
Op je controllers heeft het geen effect, die werken nog dwars door een muur heen (ja ik heb het geprobeerd, vraag me niet waarom :P ). Ik zou alleen net zoals hier boven wordt vermeld, zwaar op de ventilatie letten. De xbox in een afgesloten kast plaatsen is sterk afteraden :7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat vanavond/vanmiddag snel weer even verder met GRAW :) als niet-shooter-fan zijnde ben ik dus door zowel CoD2 als GRAW enorm gepakt :D En gisteren met wat teamgenootjes gebeld dat we dit weekend eens de multiplayer moeten gaan tackelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:54:
[...]

Die kaart waardoor iemand 4 kaarten moet pakken, mag je alleen opgooien als je op dat moment geen andere kaart kan opleggen.

Is het b.v. Blauw 2, en je hebt geen blauw, en ook geen andere 2, dan pas mag je die kaart opgooien.

Als een andere speler je niet vertrouwd, kan hij op Challange drukken. Blijkt dat je een andere kaart had op kunnen leggen, moet jij 4 kaarten pakken. Had je echt geen andere kaart, dan moet hij er 6 pakken.

De Bluff houd in, dat het jou in 1 spel 2 x gelukt is om die kaart "onrechtmatig" op te gooien, zonder. dat iemand jou ge-challanged heeft.
Okee dan weet ik dat, bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Xander84 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:52:
[...]

Op je controllers heeft het geen effect, die werken nog dwars door een muur heen (ja ik heb het geprobeerd, vraag me niet waarom :P ). Ik zou alleen net zoals hier boven wordt vermeld, zwaar op de ventilatie letten. De xbox in een afgesloten kast plaatsen is sterk afteraden :7
Ik was een keer lekker GRAW aan het spelen, midden in een heftig vuurgevecht, geluid hard, helemaal ingespannen bezig, zijn opeens mijn battrijen leeg. Het spel pauzeert dan automatisch. Ik liep dus naar de benedenverdieping om nieuwe batterijen te pakken uit de woonkamer, en ga die daar lekker rustig zitten vervangen. Toen kreeg ik opeens het heldere idee om te kijken of m'n controller vanaf daar kon connecten (10 meter verderop, betonnen vloer en een paar muren ertussen) en ja hoor, dat lukte. Helaas was toen meteen m'n game unpaused schijnbaar dus ik hoorde de kogels vliegen, geschrokken rende ik snel naar boven, maarja, toen was ik al dood ;(

Ik had natuurlijk ook gewoon meteen weer op pauze kunnen drukken, maarja, ik was zo verbaasd dat ik daar niet aan dacht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

milenko79 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:34:
[...]

Ik was een keer lekker GRAW aan het spelen, midden in een heftig vuurgevecht, geluid hard, helemaal ingespannen bezig, zijn opeens mijn battrijen leeg. Het spel pauzeert dan automatisch. Ik liep dus naar de benedenverdieping om nieuwe batterijen te pakken uit de woonkamer, en ga die daar lekker rustig zitten vervangen. Toen kreeg ik opeens het heldere idee om te kijken of m'n controller vanaf daar kon connecten (10 meter verderop, betonnen vloer en een paar muren ertussen) en ja hoor, dat lukte. Helaas was toen meteen m'n game unpaused schijnbaar dus ik hoorde de kogels vliegen, geschrokken rende ik snel naar boven, maarja, toen was ik al dood ;(

Ik had natuurlijk ook gewoon meteen weer op pauze kunnen drukken, maarja, ik was zo verbaasd dat ik daar niet aan dacht. |:(
Er staat in de handleiding 8 meter. Mijn ervaring, is dat het ook veel meer is.

Zit ik in de woonkamer te gamen, headset op, krijg ik zin in een peuk. Shit, liggen in de auto.

Ik ren naar de auto, zeker 25 meter verwijderd van mijn 360, en terwijl ik in de auto duik, praat er iemand tegen me door de headset _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
hier als ik naar beneden loop, ik denk miss 6 meter ofzo
valt verbinding weg.. is trouwens met alles:s ook bluetooth terwijl 2 miezerige deurtjes open zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PWM schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:10:
[...]

Mooi zo :)

Ik was dus niet de enige met die probleem. Het begon rond een uur of 5, en tegen 23.30 was het probleem weg.
Denk dat de dash-update er snel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
Ik verkoop denk mijn world of warcraft account en haal dan een xbox 360.

Vraag mij alleen af of ik hem kan aansluiten op mijn lcd syncmaster 940bf van samsung. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
PacinoAllstars schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:13:
Ik verkoop denk mijn world of warcraft account en haal dan een xbox 360.

Vraag mij alleen af of ik hem kan aansluiten op mijn lcd syncmaster 940bf van samsung. Iemand hier ervaring mee?
Heb 'm zelf af en toe draaiend op mn Samsung 730BF, geweldig beeld.
PC loopt via DVI en m'n 360 dus via VGA, kan ik altijd snel switchen indien nodig :)

Nadeel is met sommigen games dat ze niet de resolutie ondersteunen die je in je dashboard opgeeft.
Dashboard op 1280x1024 + PGR3 is bijvoorbeeld flink uitgerekt beeld. Oblivion idem dito :|
Oplossing is dan de resolutie van je Xbox wat lager te zetten.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

S2S schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:44:
[...]

Denk dat de dash-update er snel aankomt.
I hope so. Ik wil mn xbox voortaan opstarten naar me dashboard. Kan ik tenminste kiezen of ik eerst arcade willen spelen of niet en natuurlijk kan checken wt er op de marketplace aangeboden word.

Ik vind wel dat MS weinig trailers en demo's van spellen loslaat op de marketplace en ook arcade games overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
ironx schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:21:
[...]

PC loopt via DVI en m'n 360 dus via VGA, kan ik altijd snel switchen indien nodig :)

Nadeel is met sommigen games dat ze niet de resolutie ondersteunen die je in je dashboard opgeeft.
Dashboard op 1280x1024 + PGR3 is bijvoorbeeld flink uitgerekt beeld. Oblivion idem dito :|
Ah top man dit gaat wel relax worden.

Vriend van mij heeft gister die cdrom speler aan ze pc gehangen en geflasht en hij speelt gewoon met backups ook!!!

Ook heerlijk om te streamen van je pc, naar je xbox om zo avi files op je tv etc te kijken. Echt top apparaatje dus ik haal hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop ook met WoW, heb onlangs een 360 gekocht en bevalt prima :)

Helaas een Hitachi drive dus moet nog met mijn originele schijfjes spelen ;) Ik heb nu PGR, FightNight en DOA 4. Ik ga straks nog een spel kopen en ik twijfel nog tussen GRAW en COD2.

COD2 heb ik al op de PC gespeeld, dus wordt een beetje dubbel maar ik vind het wel een goed spel..
GRAW heb ik heel even op de PC gespeeld en zag er goed uit maar liep niet lekker genoeg om me echt te overtuigen, maar dat probleem heb ik natuurlijk niet op de xbox..

Dus ja dat wordt weer ff last-minute beslissen in de winkel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
PacinoAllstars schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Ah top man dit gaat wel relax worden.

Vriend van mij heeft gister die cdrom speler aan ze pc gehangen en geflasht en hij speelt gewoon met backups ook!!!

Ook heerlijk om te streamen van je pc, naar je xbox om zo avi files op je tv etc te kijken. Echt top apparaatje dus ik haal hem wel :)
Cool, wil je over 3 dagen even vertellen of hij nog wat aan z'n 360 heeft? :P
Kijk er niet vreemd van op als hij na de update opeens geen backups meer kan spelen en niet meer op Live kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Wekko schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:33:
[...]

Cool, wil je over 3 dagen even vertellen of hij nog wat aan z'n 360 heeft? :P
Kijk er niet vreemd van op als hij na de update opeens geen backups meer kan spelen en niet meer op Live kan.
Volgens mij is het nog steeds niet zeker of ze via Live je DVD-firmware kunnen updaten, of kunnen detecteren of hij geflashed is? Desalniettemin vind ik dat backup-gedoe maar helemaal niks :O

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 01-06-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

ironx schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:58:
[...]

Volgens mij is het nog steeds niet zeker of ze via Live je DVD-firmware kunnen updaten, of kunnen detecteren of hij geflashed is? Desalniettemin vind ik dat backup-gedoe maar helemaal niks :O
In principe kan je niet detecteren of de firmware geflasht is.
Als de kernel aan de DVD-speler vraagt of de firmware origineel is, dan kan een gehackte versie gewoon antwoord geven dat het een originele firmware is. (simpel gezegd)

De DVD drive is door de xbox niet meer te vertrouwen, maar er is geen enkele manier om het zeker te weten.... En omdat de xbox ook niet op een andere manier kan communiceren met de DVD-speler dan via de firmware, is het inprincipe een compleet onzichtbare hack.

Uiteraard kan MS nog wel een slim truukje bedenken om er toch achter te komen, en dat hebben ze vast ook wel gedaan, maar hoe ze dat willen doen ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MaCe1337 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:37:
[...]
Uiteraard kan MS nog wel een slim truukje bedenken om er toch achter te komen, en dat hebben ze vast ook wel gedaan, maar hoe ze dat willen doen ben ik wel benieuwd naar.
Mischien dat ze de checksum van de gehele firmware kunnen vergelijken met de checksum van de fabrieks-versies (zoals bij een firmware update van bijv. je DVD-writer). Dan hebben zullen ze de geflashte versies er ook zo uit vissen lijkt mij...

Ben benieuwd iig, mischien hoor je er zelfs na de update (nog) niks over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:21:
[...]

Hoe kan je dan snel switchen tussen de beide uitgangen? Ik heb namelijk een 930bf, maar gebruik voor beide systemen vga-output. Is dus klote met wisselen van kabels etc. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MaCe1337 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:37:
[...]

In principe kan je niet detecteren of de firmware geflasht is.
Als de kernel aan de DVD-speler vraagt of de firmware origineel is, dan kan een gehackte versie gewoon antwoord geven dat het een originele firmware is. (simpel gezegd)

De DVD drive is door de xbox niet meer te vertrouwen, maar er is geen enkele manier om het zeker te weten.... En omdat de xbox ook niet op een andere manier kan communiceren met de DVD-speler dan via de firmware, is het inprincipe een compleet onzichtbare hack.

Ik heb er weinig verstand van, maar:

Volgens de makers van de Hack (de originele hackers, niet de gasten die hem klaar voor gebruikers hebben gemaakt) is hij wel degelijk te detecteren door MS.

De Hacker heeft verstand van zaken, en wat dat betreft lijkt hij me de meest aangewezen persoon om de inschatting te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:52:
[...]

Hoe kan je dan snel switchen tussen de beide uitgangen? Ik heb namelijk een 930bf, maar gebruik voor beide systemen vga-output. Is dus klote met wisselen van kabels etc. O-)
Zoals gezegd heeft mijn monitor (730BF) 1 DVI ingang en 1 VGA ingang.
PC gaat via DVI -> DVI (kabel was meegeleverd bij de monitor), Xbox via officiele VGA kabel.

Onderaan de monitor zit een knop met een 'enter-teken'-opdruk (4e knop van links) waarmee je kan switchen van Digital (DVI) naar Analog (VGA) en omgekeerd. Heb voor de zekerheid in het Setup-scherm Auto Source op Manual staan.

Zal bij de 930BF toch niet veel anders zijn lijkt mij? Is gewoon de 19" versie van dezelfde monitor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de XboX360 altijd aan de stroom? De xbox360 staat altijd op standby, is het beter om de stekker eruit te trekken of maakt dit weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:23:
Hebben jullie de XboX360 altijd aan de stroom? De xbox360 staat altijd op standby, is het beter om de stekker eruit te trekken of maakt dit weinig uit?
ik heb hem altijd op stroom staan ja, en misschien verbrijkt tie een klein beetje op standby (sluikstroom)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

darkphoenix schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:36:
[...]

ik heb hem altijd op stroom staan ja, en misschien verbrijkt tie een klein beetje op standby (sluikstroom)
Hehehehe zou je xbox 360 leuk vinden met een kortsluiting of blikseminslag.

Als je xbox 360 je echt waardig is zou ik je aanraden om het vanaf stroom te halen.
Ik zou niet zonder mijn 360 nu kunnen. (PS3 is nog niet uit ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Nou petje af voor die rode duitse winkelketen met zwart logo.

Gisteren mijn COD2 DVD omgeruild, ze deden niet moeilijk (zelfs zonder kassabon). ik heb alleen een afschrift meegenomen en zo konden ze de aankoop makkelijk terugvinden.
Kreeg gelijk een nieuwe mee (en een andere doos, dwz met een ander indrukknopje zodat de DVD er makkelijker uit gaat).
Het valt me op dat GRAW dezelfde type doos heeft als mijn kapotte COD2, dus die lijkt me ook genomineerd voor hetzelfde euvel..... oppassen dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:23:
Huh? Als ik hem met de power button uit druk staat ie toch gewoon uit? Hoezo standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ben nu ook trotse eigenaar van een xbox360. Had iets nodig om mijn hoofd van WoW af te krijgen en dat is aardig gelukt moet ik zeggen :)

Nu ben ik benieuwd wat de mensen hier scoren in Geometry Wars Evolved. Allemachtig wat een slopend spel is dat. Met moeite red ik de 250k

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Sinds gisteren weer live voor 12 maanden bijgekocht. Was al een maand of 2 niet op live geweest. Wat was het weer heerlijk. Tegen een clubje fransen gespeeld (merde puton ale d'accord heb ik er nog uit kunnen vissen) Heerlijk was het. De nieuwe maps ook gelijk bekeken. Zeker niet slecht. En ik zag dat je nog een hele rits bij kon kopen via marketplace. Mooi man. Kunnen we nog effe vooruit tot call of duty 3 uit is. Prachtige spel overigens, kan er haast niet op wachten. Wat is die multiplayer overigens heerlijk. Zonder had ik bij lange lange na niet zo veel gespeeld. Het was even slikken die 59 euro maar je krijgt er wel een jaar lang plezier voor terug. Ik heb cod2 inmiddels na 5 maanden ook uitgespeeld, maar heb er niet veel plezier aan beleefd. Die multiplayer is waanzinnig. Gewoon tegen echte mensen spelen. Je kan tenminste echt nadenken van waar iemand zou kunnen zitten. Tegen de computer is altijd voorgecalculeerd. Dat geeft bij lange na niet de kick van multiplayer.
Moest het ff kwijt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ross op 02-06-2006 09:39 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ergens filmpjes waar je goed het verschil ziet tussen de 360 op een HDTV en op een normale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn in eerdere topics wel wat screenshots voorbij gekomen geloof ik... ff de search gebruiken wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
@irons:

Dat verschil is heel groot m.b.t. scherpte, kleuren diepgang en resolutie.
Ik had eerst een Sony 100hz breedbeeld tv (helaas overleden) en toen een Samsung hd lcd tv gekocht.
Het verschil met mijn oude is keer op keer adembenemend!
En op mijn CRT tv was het al mooi ! want detail kan je natuurlijk wel zien, alleen niet zo scherp.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Ik zit er over na te denken om een 360 te kopen, ik kan mijn oude XBOX verkopen.
Ikzelf ben met name geinteresseerd in sport games en dan ook zeker online.
Mijn vraag is dan ook, zijn er altijd veel mensen online, zodat je eigenlijk als je online gaat snel kan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij TopSpin en Fifa zijn er tot nu toe nog altijd mensen online zodat je echt heel rap kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

er zijn wereldwijd een hooooop mensen online

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AzN_cRzY schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:48:
[...]

Hehehehe zou je xbox 360 leuk vinden met een kortsluiting of blikseminslag.

Als je xbox 360 je echt waardig is zou ik je aanraden om het vanaf stroom te halen.
Ik zou niet zonder mijn 360 nu kunnen. (PS3 is nog niet uit ) :+
Ach, bij mij staat alle apparatuur waar ik waarde aan hecht achter PowerSurge-aansluitingen dus ik geloof het allemaal wel. 8)
DLP schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:53:
@irons:

Dat verschil is heel groot m.b.t. scherpte, kleuren diepgang en resolutie.
Ik had eerst een Sony 100hz breedbeeld tv (helaas overleden) en toen een Samsung hd lcd tv gekocht.
Het verschil met mijn oude is keer op keer adembenemend!
En op mijn CRT tv was het al mooi ! want detail kan je natuurlijk wel zien, alleen niet zo scherp.
offtopic:
Heb je Matrix Revolutions op DVD? Moet je die ff kijken en het verschil zien tussen CRT & LCD
ratsja schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:08:
Ik zit er over na te denken om een 360 te kopen, ik kan mijn oude XBOX verkopen.
Ikzelf ben met name geinteresseerd in sport games en dan ook zeker online.
Mijn vraag is dan ook, zijn er altijd veel mensen online, zodat je eigenlijk als je online gaat snel kan spelen ?
Nee, niemand online... Van de x miljoen verkochte XB's zou dat natuurlijk ook wel bewonderenswaardig zijn... 8)7

Net na de launch kon je bij wijze van spreken 30 uur per dag online gamen met PGR3; er was altijd wel iemand ergens ter wereld die tegen je kon/wilde racen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:26:
offtopic:
Heb je Matrix Revolutions op DVD? Moet je die ff kijken en het verschil zien tussen CRT & LCD
Heb hem wel in 720p, ziet er schitterend uit op me HD. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

MaZo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:30:
[...]
Huh? Als ik hem met de power button uit druk staat ie toch gewoon uit? Hoezo standby?
Nee xbox uit is niet uit, Hij staat gewoon nog onder spanning , hoe wil je anders met je controller de xbox aan kunnen szetten.

Beter is om je xbox voeding in een stekkerdoos te proppen met zo'n overbelasting schakeling en aan en uit knop. Zo weet je zeker dat je xbox echt uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:31:
[...]

Heb hem wel in 720p, ziet er schitterend uit op me HD. Hoezo?
Heb de hele box gekeken op CRT en enkele maanden later op mijn LCD; in de scene in Revolutions waarbij Neo en Smith in die kuil in de stad aan het vechten zijn, zie ik echt onwijs veel meer detail als Neo door de regen slaat. Dingen als bloedvaten onder de huid vielen me ineens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:50
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:41:
Zijn er ergens filmpjes waar je goed het verschil ziet tussen de 360 op een HDTV en op een normale tv?
Gamespot heeft een artikel daarover met veel plaatjes. Waar het precies staat weet ik niet maar moet niet al te moeilijk te vinden zijn daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Thomaszki schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Gamespot heeft een artikel daarover met veel plaatjes. Waar het precies staat weet ik niet maar moet niet al te moeilijk te vinden zijn daar :)
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.html?q=cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Noener schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:31:
Ben nu ook trotse eigenaar van een xbox360. Had iets nodig om mijn hoofd van WoW af te krijgen en dat is aardig gelukt moet ik zeggen :)

Nu ben ik benieuwd wat de mensen hier scoren in Geometry Wars Evolved. Allemachtig wat een slopend spel is dat. Met moeite red ik de 250k
Gewoon doorgaan :P Ik zit op 917k

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:33:
[...]

Gewoon doorgaan :P Ik zit op 917k
Ik probeer je nog steeds in te halen; na uitspelen van RR6 heb ik daar wel een avondje tijd voor, denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Yes!!! Ik kreeg zojuist een emial van microsoft dat mijn Xbox360 is gerepareerd en wordt opgestuurd. Eindelijk!!! Alleen het trackinngummer werd nog niet herkend door UPS maar dat komt later wel neem ik aan.

Volgens microsoft duurt het 2-5 dagen maar aangezien ik in Drachten woon waar ook een UPS distributiecenter is kan die morgen ook komen? Of wordt de xbox morgen pas opgehaald door UPS bij Microsoft? Ik ben iig erg benieuwd want mijn Philips hdtv was eeregisteren gekomen dus ik kan nu optimaal gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dinsdag zul je je xbox weer hebben

Zaterdag leveren ze niet uit, In iedergeval geen non priority mail. en xbox is een standaard verzending.

Tevens check nu maar . hij werk nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Stronkie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:18:
dinsdag zul je je xbox weer hebben

Zaterdag leveren ze niet uit, In iedergeval geen non priority mail. en xbox is een standaard verzending.

Tevens check nu maar . hij werk nu wel
Nee hij werkt nu niet :( Maar mocht de zending morgen al in Drachten zijn is het dan mogelijk om het pakketje op te halen? Of moet ik gewoon geduld hebben. Ik bedoel, ik kan nu lekker gamen in het pinksterweekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Misschien moet je dat bij UPS informeren ofzo 8)7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee kan niet denk ik , en bij de weg. Ik denk nog niet dat je pakketje bij ups is, pas vanavond worden de pakketjes bij de repair centre opgehaald via UPS en ik denk morgenochtend tegen einde van de middag zal ie bij het sorteer centrem zijn in apeldoorn/drachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
MAX3400 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:48:
[...]

Ik probeer je nog steeds in te halen; na uitspelen van RR6 heb ik daar wel een avondje tijd voor, denk ik zo...
Ik ben pas over de miljoen gegaan :D ik was zo blij dat ik spontaan dood ging :P

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een weekje mijn xbox 360.

En in ondervind vaak dat ik na enkele uren spelen met PGR3 dat ik een "this disc is dirty" error krijg. Rebooten van het systeem lost het euvel direct op en kan die races waar ik zat toen die boodschap tevoorschijn kwam gewoon spelen. Aan de disc zelf is er niets te zien van krasjes whatsoever.

Met mijn andere game GRAW heb ik deze error nog niet gekregen maar daar heb ik nog niet zoveel uren aan gespendeerd zoals PGR3. Het kan dus nog komen.

Nog mensen met dit "probleem" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hebben er meer mensen op dit moment last van Xbox Live disconnects tijdens offline spellen? Zodra ik weer verbinding krijg ligt hij er momenteel na 10-30 seconden weer uit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wanneer komt die update eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dat weet niemand. Major Nelson zei echter in zijn podcast van afgelopen zondag dat de update niet afgelopen maandag of vandaag zou komen en hij zei dat hij in de podcast van komende zondag reacties van gebruikers op de update zou behandelen. Ik neem aan dat de update dus alweer is uitgesteld(voor zover je van uitstellen kan spreken, er is nooit een definitieve datum geweest), ik denk zelf dat het uitstel te maken heeft met de gemodde DVD-drives.

De afgelopen week heb ik erg veel Live disconnects gehad, misschien dat door de voorbereiding voor de update komt?

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 02-06-2006 22:22 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:56:
[...]

In den beginne mag je alleen minor toernooien spelen, dus Essex, Mexico, dat soort toernooien.
Dus veel, heel veel trainen en flink beter worden (you'll need it!). En keep in mind, je krijgt maar 60 sterren te verdelen!
Nou, gisteren nog eens geprobeerd maar ik kan dus gewoon geen events joinen. De melding is
" Warning! This event is not available at the current slot"

Ik heb al verschillende spelers aangemaakt maar geraak niet aan het spelen. wat doe ik fout hier???

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:56:
[...]

In den beginne mag je alleen minor toernooien spelen, dus Essex, Mexico, dat soort toernooien.
Dus veel, heel veel trainen en flink beter worden (you'll need it!). En keep in mind, je krijgt maar 60 sterren te verdelen!
Nou, gisteren nog eens geprobeerd maar ik kan dus gewoon geen events joinen. De melding is
" Warning! This event is not available at the current slot"

Dit is bij alle events behalve die waarbij je bijvoorbeeld minimaal rank 50 moet hebben ofzo (Grandslams)

Ik heb al verschillende spelers aangemaakt maar geraak niet aan het spelen. wat doe ik fout hier???

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt 3 vakjes: trainer / toernooi / special events.
In het begin zijn veel toernooien grijs, special events ook, je mag dan alleen trainen...

Gezien de melding die je krijgt zou ik wel even kijken dat je niet toevallig een paar weken vooruit zit te kijken in je agenda... je moet natuurlijk wel bij de current date blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Kan iemand me vertellen hoe ik het best 720p en 1080i kan streamen na de X360, ik draai windows MCE en stream wel DIVX etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

MetroidPrime schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:19:
[...]

Dat weet niemand. Major Nelson zei echter in zijn podcast van afgelopen zondag dat de update niet afgelopen maandag of vandaag zou komen en hij zei dat hij in de podcast van komende zondag reacties van gebruikers op de update zou behandelen. Ik neem aan dat de update dus alweer is uitgesteld(voor zover je van uitstellen kan spreken, er is nooit een definitieve datum geweest), ik denk zelf dat het uitstel te maken heeft met de gemodde DVD-drives.

De afgelopen week heb ik erg veel Live disconnects gehad, misschien dat door de voorbereiding voor de update komt?
Ik heb nog geen enkele disconect gehad, zou ook een beetje belachelijk zijn als een voorbereiding van een update dit zou veroorzaken :X 8)7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:25:
Ik heb nu een weekje mijn xbox 360.

En in ondervind vaak dat ik na enkele uren spelen met PGR3 dat ik een "this disc is dirty" error krijg. Rebooten van het systeem lost het euvel direct op en kan die races waar ik zat toen die boodschap tevoorschijn kwam gewoon spelen. Aan de disc zelf is er niets te zien van krasjes whatsoever.

Met mijn andere game GRAW heb ik deze error nog niet gekregen maar daar heb ik nog niet zoveel uren aan gespendeerd zoals PGR3. Het kan dus nog komen.

Nog mensen met dit "probleem" ?
Ja heb ik ook gehad, meteen de eerste dag dat ik dat ding had was het al 1 x raak en de volgende dagen ongeveer om het uur. Ik heb eerst mijn exemplaar PG3 geruild met die van een vriend om te kijken of het aan de disc lag, vervolgens kreeg ik vreemd genoeg de zelfde error bij zijn exemplaar. Toen heb ik mijn xbox 360 omgeruild voor een nieuwe en sindsdien geen enkel probleem meer ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Oblivion. Ik wil dit spel kopen voor de 360. Is dit speelbaar op een normale tv? Omdat sommige spellen voor de 360 teksten hebben in de beeld wat moeilijk te lezen is. Zijn de teksten goed te lezen bij Oblivion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
is goed te lezen hoor, alleen ik vind persoonlijk dat het spel flink gaat vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Het is inderdaad prima te lezen, in tegenstelling tot sommige andere spellen. Nou moet ik wel zeggen dat ik Oblivion niet snel vind vervelen, maar zodra je alle Quests en Side Quests gedaan hebt is er in feite inderdaad niks meer te doen. Ik heb het spel nou ~150 uur gespeeld en ga het binnenkort ook niet meer spelen. Als je hem voor de PC koopt heb je er waarschijnlijk meer plezier van. De controls vind ik op de 360 beter, maar voor de PC heb je gigantisch veel plugins waardoor het spel veel langer interessant blijft. Voor de 360 zijn er alleen 4 officiële plugins van Bethesda maar die zijn veel te duur voor wat je ervoor krijgt (1 uurtje speelplezier voor €2?), dus als je PC Oblivion goed kan draaien zou ik zeker daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
GoT is niet bedoeld voor (ruil)handel.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

M'n Xbox is nu al vanaf vorige week woensdag weg. Heb nog steeds NIETS vernomen van MS.
Ik dacht dat ze het binnen 10 dagen allemaal zouden regelen? Echt heel klote dit :(

[ Voor 4% gewijzigd door Atmoz op 03-06-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:21:
M'n Xbox is nu al vanaf vorige week woensdag weg. Heb nog steeds NIETS vernomen van MS.
Ik dacht dat ze het binnen 10 dagen allemaal zouden regelen? Echt heel klote dit :(
Ja dit is echt klote voor jou, vooral met dit lange weekend.
Maar met 10 dagen word 10 werkdagen bedoeld = 2 volle weken dus je zou hem in principe aanstaande dinsdag of woensdag terug moeten hebben.
Veel sterkte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:20:
[...]

Ja dit is echt klote voor jou, vooral met dit lange weekend.
Maar met 10 dagen word 10 werkdagen bedoeld = 2 volle weken dus je zou hem in principe aanstaande dinsdag of woensdag terug moeten hebben.
Veel sterkte. :)
Thanks ;)

Ik heb gebeld met MS. Ze vertelden dat ze "out of stock" waren en dat ze dus wachten op de nieuwe lading Xboxen. Misschien krijg ik eentje met HDDVD erin :D hahaha (grepke). Nee, maar ik krijg dus wel een nieuwe (stillere). Nice :7
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.