Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Weet iemand dit misschien ook, ik heb een spel gekocht en die ondersteund alleen PAL-60. Hij verwijst je daarna door naar de consolesettings, Display en daar zou het moeten staan om het te veranderen van PAL 50, naar 60. Alleen het enigste wat ik zie is 480p, 720p en 1080i.

En dat je kan kiezen voor normaal beeld of breedbeeld. Hoe los ik dit op zodat ik gewoon kan basketballen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Anoniem: 130680 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:02:
Weet iemand dit misschien ook, ik heb een spel gekocht en die ondersteund alleen PAL-60. Hij verwijst je daarna door naar de consolesettings, Display en daar zou het moeten staan om het te veranderen van PAL 50, naar 60. Alleen het enigste wat ik zie is 480p, 720p en 1080i.

En dat je kan kiezen voor normaal beeld of breedbeeld. Hoe los ik dit op zodat ik gewoon kan basketballen :?
Het schakeltje van HD omzetten op de kabel geloof ik, als je dat doet zou je hem op Pal-60 kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Dat heeft DOA4 ook, als het goed is kun je het wel gewoon onder display kiezen :S
ik gebruik tegenwoordig een VGA kabel, daarbij hoeft dat niet meer te worden ingesteld, maar als ik de oude gebruik staat het er toch echt bij.
mss gebruik je een HD signaal? daar heb ik nml geen ervaring mee.
maar als het er niet bij staat, lijkt me dat je gewoon kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140548

HI,
Ik ben van plan om een xbox 360 premium te kopen, ik heb op Ebay al verschillende gezien die EUR 100 goedkoper zijn! Mijn vraag is nu: Uit welke landen zijn de xboxen gewoon speelbaar in Nederland? Daar bedoel ik mee, stroomvoorziening, PAL/SECAM/NTSC etc. Thanxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

defusion schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:20:
[...]
mss gebruik je een HD signaal? daar heb ik nml geen ervaring mee.
maar als het er niet bij staat, lijkt me dat je gewoon kunt spelen...
Nee, ik heb het op HDTV 750P staan i.v.m. mijn Samsung LE32M61B. En het is een beetje zonde als je spel niet in HD kan spelen.

Trouwens hebben mensen ook ervaringen met vastlopers d.w.z. dat het hele zaakje vast loopt en het beeld bevriest. Ik heb de XBOX360 nu iets meer als een week. Volgens mij mag dat toch niet voorkomen. Ik kijk de kat nog eventjes uit de boom, anders moet ik toch maar eens contact opnemen met Microsoft nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 130680 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:19:
[...]

Trouwens hebben mensen ook ervaringen met vastlopers d.w.z. dat het hele zaakje vast loopt en het beeld bevriest. Ik heb de XBOX360 nu iets meer als een week. Volgens mij mag dat toch niet voorkomen. Ik kijk de kat nog eventjes uit de boom, anders moet ik toch maar eens contact opnemen met Microsoft nederland.
Dit had ik al vanaf de eerste paar dagen dat ik m had. Erg irritant. Ik heb ook eerst afgewacht en de 360 op allerlei manieren opgesteld om te voorkomen dat ie kon overhitten, maar niks hielp, dus ik heb m opgestuurd. Nu maar hopen dat mn volgende 360 het wel goed doet.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Deze vraag is in alle Xbox 360 topics, die ik in elk forum heb gezien gevraagt en heel makkenlijk te vinden dus.

Maarja voor 1 keer maarweer he:

Sluit je 360 even aan op scart, en zet die Switch (HDTV/TV) achter die scart kabel die je in de 360 stopt weer op TV. Doe je 360 aan, en nu kan je bij de instellingen weer 60 HZ kiezen. Zet hem op 60 HZ, en haal hem weer van de scart af en zet hem op component. Settings weer op 720p zetten en klaar.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.