Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:07:
Toch nog even een vraagje, in PGR3 ziet het er bij mij zo uit:

[afbeelding]

Allemaal rare vlakken en strepen, en dat groene is eigenlijk asfalt 8)7
Het gekke is dat het alleen bij PGR3 fout gaat. Ik heb een aantal game demo's gedownload en die gaan allemaal wel perfect.
Wat kan er nu stuk zijn, het dvd-tje van PGR3, of toch de xbox zelf?
Kijkende naar dit soort verschijnselen op een PC, zou ik zeggen dat het een warmte probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Jinx schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:07:
Toch nog even een vraagje, in PGR3 ziet het er bij mij zo uit:

[afbeelding]

Allemaal rare vlakken en strepen, en dat groene is eigenlijk asfalt 8)7
Het gekke is dat het alleen bij PGR3 fout gaat. Ik heb een aantal game demo's gedownload en die gaan allemaal wel perfect.
Wat kan er nu stuk zijn, het dvd-tje van PGR3, of toch de xbox zelf?
Ik weet dat je demo's hebt geprobeerd van andere spellen en die deden het wel goed, maar heb je ook de demo van Project Gotham Racing® 3 geprobeert? Als de demo het niet goed doet, dan ligt het denk ik toch aan je XBOX360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hier even mijn korte review na 2 dagen Rockstar Tabble Tennis:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wat speelt dit spel Goddelijk zeg. Ik kon me er van te voren niets bij voorstellen. Had nooit gedacht dat het echt lekker zou spelen.

Wat zat ik er naast. De besturing is heerlijk, en het spel speelt echt top O+

Echt een aanrader voor die 32,- (online) of 39,- (winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ja ik ga hem morgen denk ik even halen :) Lijkt me leuk voor "ff tussendoor" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:43:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wat speelt dit spel Goddelijk zeg. Ik kon me er van te voren niets bij voorstellen. Had nooit gedacht dat het echt lekker zou spelen.

Ik sluit mij hier bij aan, Echt een super spel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een tritse bezitter van een 3007WPF 30" dell monitor. Ik speel met mijn 360 op de TV maar wil deze uiteraad aansluiten op mijn Dell scherm. Echter heb ik geen DSUB aansluitingen. En de "standaard" kabel is een DSUB.. Verloopje werkt niet gezien het verloopt van DSUB naar DVI-I en ik moet uiteraad DVI-D hebben.. Hoe kan ik dit oplossen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:59:
Ik weet dat je demo's hebt geprobeerd van andere spellen en die deden het wel goed, maar heb je ook de demo van Project Gotham Racing® 3 geprobeert? Als de demo het niet goed doet, dan ligt het denk ik toch aan je XBOX360.
Goeie tip! Heb het net geprobeerd, en de demo doet het wel goed.
Zal eerst het spel ruilen, en als dat het niet is de xbox zelf.
(Profile heb ik ook opnieuw aangemaakt zoals werd voorgesteld, zonder resultaat helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:33:
Ik ben een tritse bezitter van een 3007WPF 30" dell monitor. Ik speel met mijn 360 op de TV maar wil deze uiteraad aansluiten op mijn Dell scherm. Echter heb ik geen DSUB aansluitingen. En de "standaard" kabel is een DSUB.. Verloopje werkt niet gezien het verloopt van DSUB naar DVI-I en ik moet uiteraad DVI-D hebben.. Hoe kan ik dit oplossen ??
niet... dsub naar dvi-d bestaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Avenger 2.0 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:12:
Okay, Ik heb het probleem eindelijk gevonden waarom mijn Xbox 360 om de haverklap crashte. Blijkbaar hebben ze de foil (van de koelpaste) op de GPU heatsink laten zitten... :(
Een van de eerste 4 hits volgen op Google was teveel moeite voordat je nodeloos paniek ging verspreiden?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kreeg net een update voor mijn kiezen. Het bleek niet de Dashboard update te zijn :(

Ik speelde Table Tennis. Nog iemand die een update kreeg? Kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:24:
[...]

Ik sluit mij hier bij aan, Echt een super spel !!
Ja, dit lijkt me echt zo'n onverwachtte topper voor de 360 :) Er is/was maar weinig over te lezen en zien en je kon je er eigenlijk maar weinig bij voorstellen. Juist dit zijn de games die ik graag op de 360 zie uitkomen, van die aangename verassingen. Ik ga hem dus morgen ook meteen halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
zo zien we maar weer dat rockstar gewoon een goede ontwikkelaar is en ook zonder bloed e.d. kan ! toppie dus!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb ping pong (klinkt lekker minderwaardig >:) ) nog niet mogen ontvangen van de postbode.
Ik hoop `m toch uiterlijk zaterdag te hebben, kan ik zondag nog lekker batten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:35:
Ik kreeg net een update voor mijn kiezen. Het bleek niet de Dashboard update te zijn :(

Ik speelde Table Tennis. Nog iemand die een update kreeg? Kan er niets over vinden.
Xboxic is your friend O-)

Hopelijk ben ik nu ook een friend van Curry :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ergens gelezen dat eigenlijk die Dashboard update de 23st van mei uit moest komen maar onderhand is het de 26 en nog geen update. Denk dat er problemen zijn dus met die nieuwe Dashboard update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook al mensen met een enorme "Uno" verslaving? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:41:
Zijn er hier ook al mensen met een enorme "Uno" verslaving? :D
Jaa ikke, Uno is leuk he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Uno is leuk, echt een aanrader..

Wat ook een aanrader is, is Table Tennis (niet verrassend met alle berichten hierboven). Wat een geweldig spel. Het ziet er echt top uit en speelt als een zonnetje. Heb al een paar keer een rally gehad van meer dan 70 slagen, dan voel je echt wel spanning in je lichaam.

Dit spel owned Topspin tot nu toe echt op alle fronten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad redelijk hooked op Uno, vooral via Live! is het echt leuk :)

Hmmm...bummer dat ik net GRAW heb aangeschaft, anders had ik table tennis ook wel gekocht misschien, ziet er inderdaad tof uit en hoor alleen maar goede reviews... Moet zeggen dat ik sowieso nog niet mag klagen qua games (iig de keuze die ik gemaakt heb so far), Amped, TopSpin, COD2, PGR3 en GRAW zijn allemaal toppers op zich! Alleen FIFA:RTCW viel een beetje erg tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kun je Uno Live ook spelen met een Silver account?
Vind het een leuk spelletje :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Macer schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:57:
Uno is leuk, echt een aanrader..

Wat ook een aanrader is, is Table Tennis (niet verrassend met alle berichten hierboven). Wat een geweldig spel. Het ziet er echt top uit en speelt als een zonnetje. Heb al een paar keer een rally gehad van meer dan 70 slagen, dan voel je echt wel spanning in je lichaam.

Dit spel owned Topspin tot nu toe echt op alle fronten.
Ik ben het helemaal met je eens, ik speel de game non-stop al 2 dagen. Op expert is het moeilijk, ik kom niet langs die Koreaan! (nog niet)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Wat is eigenlijk nog de wish-list van iedereen?
Ik zit zelf te denken aan:
- Halo3
- Enchanted Arms
- Lost Planet
- Gears of War

Ook wil ik eigenlijk Oblivion gaan spelen, want die heb ik nou al een tijdje, maar weinig tijd om te spelen, want ik zit met World of Warcraft :P

Gisteren heb ik mijn xbox meegenomen naar een vriend van me, en hij heeft een HD tv... en jah, nu wil ik er ook een!! wat een verschil, is niet leuk :/

Ik heb ook nog een HDD case gekocht voor een 2,5" HDD die ik met USB kan aansluiten op de Xbox. Daar zet ik dan muziek en foto's e.d. op :) Heeft geen aparte netspanning nodig volgens de website. Ik ben benieuwd of het gaat werken. Ik heb nog een 80Gb laptop HDD liggen en die ga ik gebruiken. En de case is van E-tech en kostte 19,- Euro incl. verzendkosten.

[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 26-05-2006 10:01 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
ReCreator schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:41:
Kun je Uno Live ook spelen met een Silver account?
Vind het een leuk spelletje :D
Nope, zoals altijd niet mogelijk (indien er geen acties zijn).
Dus gewoon Gold aanschaffen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
- dead rising
- test drive
en alle andere games waar veel bloed in voorkomt of 4 wielen heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nnndoh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:08:
- dead rising
- test drive
en alle andere games waar veel bloed in voorkomt of 4 wielen heeft >:)
Carmageddon?? ;)

Wish-list:
TDU
Gears of War
Forza 2

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik heb btw nog getest hoeveel Watt die 360 is. De geen schijf versie is + - 145W op zijn max in oblivion. Dit wordt dus uit de adapter getrokken. Er vanuitgaande dat die adapter 90% rendement heeft kom je uit op circa 130 Watt. Met bijvoorbeeld die HD erbij, komt er 5 a 7 watt bij met zo'n HD.

Dat een Xbox 360 op zijn top ooit 165W kan trekken zou dus wel eventueel kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Laatst online: 16:08
Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar mijn Xbox 360 crasht nu niet meer. Dus ofwel was het mijn magic touch ofwel was het die slecht werkende koelpasta met foil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:28:
ik had ergens gelezen dat eigenlijk die Dashboard update de 23st van mei uit moest komen maar onderhand is het de 26 en nog geen update. Denk dat er problemen zijn dus met die nieuwe Dashboard update....
Ze zoeken waarschijnlijk een fix om die hacks te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
of ze kwamen een bug tegen die ze eerst wouden fixen. Waar het aan ligt weet je dus nooit tenzij ze het zelf vertellen. Volgens major nelson komtie binnen een week uit :D

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wacht met spanning op TDU, maar is inderdaad ook erg lekker gemaakt door de trailer van Forza 2! ff afwachtend dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
de games die ik wil spelen:

GoW
H3
Forza 2 met stuur
Mass Effect
Huxley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:28:
Beter lezen: MS had per ongeluk support info online gezet waarin een release date van 23 mei werd genoemd. Of dat er op 5 maart neergezet is of op 22 weet niemand. Iig komt ie "binnen een week", inclusief background downloading, booten naar dashboard etc. Link + pictures.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik ben nu toch wel erg aan het twijfelen..... Ik was van plan om vandaag Hitman te gaan kopen, maar Table Tennis lijkt me nu ook wel wat na al die positieve reacties. De afgelopen dagen heb ik weer veel Fight Night Round 3 gespeeld (met Uncle Bob :+) maar ben wel weer toe aan een nieuw spel. Table Tennis lijkt me online vooral erg leuk, maar de Hitman demo beviel me ook wel.

Keuzes......

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 26-05-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:43:

Bij welke online winkel heb je hem gekocht? Ik wil hem ook graag kopen, maar in de winkels is die dus 39,- net iets te duur. 32,- is een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:48:
Ik ben nu toch wel erg aan het twijfelen..... Ik was van plan om vandaag Hitman te gaan kopen, maar Table Tennis lijkt me nu ook wel wat na al die positieve reacties. De afgelopen dagen heb ik weer veel Fight Night Round 3 gespeeld (met Uncle Bob :+) maar ben wel weer toe aan een nieuw spel. Table Tennis lijkt me online vooral erg leuk, maar de Hitman demo beviel me ook wel.

Keuzes......
ik zou hitman halen, maja dat begreep je natuurlijk al uit het andere topic :p

Iig is hitman weer zo orgineel, voor mijn gevoel. Alles klopt gewoon echt een top game, waar je heel wat plezier aan zal beleven. Niet alleen vanwege de gameplay, maar ook de subtiele humor die er inzit. De passages die je moet uitvoeren zijn gewoon briljant, ik zal daar niet over verder gaan aangezien het een flinke spoiler is.

Edit: klein vraagje aan de mensen die table tennis geweldig vinden, zijn/waren jullie ook verslaafd aan top spin 2? Zo, ja dan is deze game niks voor mij. De demo van top spin is voor mij al genoeg, af en toe een potje tenissen vind ik leuk. Maar ik heb er geen 55 euro voor over.

@ bean: waarschijnlijk

www.gcshop.nl
of
www.zuiderpark-computers.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

MAX3400 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:14:
[...]

Carmageddon?? ;)

Wish-list:
TDU
Gears of War
Forza 2
Vergeet Bioshock niet :9~

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/128/924919_20060509_screen006.jpg

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

No thanks... Heb er nog niet al te veel over gelezen maar er zijn helaas zat games die ik niet ga spelen omdat ik gewoon niet snel genoeg ben met een controller in FPS-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Screenshots van de dashboard upgrade: http://media.xbox360.ign.com/articles/710/710203/imgs_1.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Al voorbij gekomen ;)
curry684 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:40:
[...]

Beter lezen: MS had per ongeluk support info online gezet waarin een release date van 23 mei werd genoemd. Of dat er op 5 maart neergezet is of op 22 weet niemand. Iig komt ie "binnen een week", inclusief background downloading, booten naar dashboard etc. Link + pictures.

Hmm, wil mijn Xbox 360 verzameling ( :) ) weer is gaan uitbreiden. Tabletennis lijkt me wel vet, weet alleen niet hoelang dat me bezig gaat houden. Maar een racegame zou ook leuk zijn. Shooter hoef ik niet, die komen straks er genoeg en dan beter. Daarnaast ook maar is weer Live halen (zit al paar weken zonder) en een keer wat punten voor arcade spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:58:
[...]
Edit: klein vraagje aan de mensen die table tennis geweldig vinden, zijn/waren jullie ook verslaafd aan top spin 2? Zo, ja dan is deze game niks voor mij. De demo van top spin is voor mij al genoeg, af en toe een potje tenissen vind ik leuk. Maar ik heb er geen 55 euro voor over.
Topspin1 en 2 vind ik geen reet aan! maar RTT rulezzz

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje? Ik heb sinds vandaag ook een XBOX360 maar ik wil graag ook live gaan. I.v.m met een update voor FIFA WK 2006. De console vraagt om een update, want anders kan ik de game niet spelen op een normale televisie. Nou moet ik wat invullen over mijn I-Net verbinding van @home.

Wat moet ik bij username invullen. en wat moet ik bij de naam van de provider invullen. Hij kan namelijk standaard geen IP adres vinden de console.

Wie weet hoe dit moet bijvoorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
je heb je xbox aangesloten op een pc met de bijgeleverde utp kabel?.. zo nee dan moet je dan eerst doen.. anders kan die geen verbinding maken.. en als dat erin zit.. moet je ff op je xbox bij internet opties kijke en verbinding testen doen.. maar hij zou het dan gewoon moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:56:
je heb je xbox aangesloten op een pc met de bijgeleverde utp kabel?.. zo nee dan moet je dan eerst doen.. anders kan die geen verbinding maken.. en als dat erin zit.. moet je ff op je xbox bij internet opties kijke en verbinding testen doen.. maar hij zou het dan gewoon moeten doen..
Nee, ik wil die X-Box rechtsteeks op de modem aansluiten zonder tussenkomst van de PC. Ik heb maar een aansluiting voor een LAN/Internetverbinding op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:27:
[...]

Nee, ik wil die X-Box rechtsteeks op de modem aansluiten zonder tussenkomst van de PC. Ik heb maar een aansluiting voor een LAN/Internetverbinding op de PC.
http://www.xbox.com/en-US...olive/xbox360/default.htm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Wishlist:

-Gears of War
-Resident Evil 5 (beetje voorbarig maar ik ben echt fan van die serie)
-Barbie horse adventures 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
wishlist:
Gears of war
Forza 2
RE5
The Darkness
Sonic next-gen
Mass Effect
Dead Rising
Lost Planet :D

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:19
Wishlist:
- HALO 3
- Splinter Cell: Double Agent
- GTA 4 of Saints Row (of beide :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind table tennis maar frustrerend , klotespel ;)

ik kom niet door de finale van de rookie tournament (speel met ping tegen die zweed) , iemand tips???

maar qua gameplay en grafisch ben ik nog nooit zo gefascineerd geweest , ben eigenlijk een 100% racefan en speel ook bijna niets anders dan racespellen maar dit is wel echt te gek man. een aanrader voor iedereen . rockstar is een briljant bedrijf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak hier geen opsomtopic van ajb. Niemand heeft wat aan een lijstje met slechts wat titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou heb mijn derde xbox terug.... :) weer geen nieuwe, maar weer een oude geupgrade met nieuwe forplate.........
Denk als deze kapot gaat dat ik toch echt een nieuwe vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Iemand enig idee of dat keyboardje dat je aan je controller zou kunnen maken nog op de markt komt?

Is met de E3 niks bekend over geworden of wel?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/GGGruGdPLG04221653/Xbox_360_93_500.jpg

(links naast de headset)

Zo'n ding zou _echt_ relaxt zijn zeg... typen is nu gewoon te irritant, daarom stuur ik bijna nooit berichten over live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Stronkie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:05:
Nou heb mijn derde xbox terug.... :) weer geen nieuwe, maar weer een oude geupgrade met nieuwe forplate.........
Wanneer had je hem opgestuurd? Ik had die van mij afgelopen dinsdag verstuurd en hij is woensdag aangekomen in Duitsland. Ik hoop dat ze begin volgende week the box repareren en toesturen en dan hoop ik dat ik een nieuwe krijg maar dat zal wel niet.

Wat was er mis met die van jou trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Stronkie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:05:
vreemd, ik heb ook 2x een xbox terug kunnen stuuren en heb toch echt beide keren een nieuwe terug gekregen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Hubert schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:11:
[...]

vreemd, ik heb ook 2x een xbox terug kunnen stuuren en heb toch echt beide keren een nieuwe terug gekregen.
wat gaan die dingen dan vaak naar de klote! Je zou haast zeggen dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:53
Ik heb ook 2 naar duitsland gestuurd, 2x een nieuwe terug. De huidige, nummer 3, doet het super! net als de eerste overigens, die ging alleen ineens kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn xbox had freezes en tja baal er wel van dat ik weer geen nieuwe gehad heb.

Ik geloof dat dit wel vaker eens gezegt heb. Ik heb mijn Xbox nieuw gekocht bij ....... eind januari 2006 met een productie datum van januari 2006> vers van de pers laten we het maar zeggen. Deze is kapot gegaan. Heb daar een oude xbox voor terug gekregen op 14 a 15 feb 2006 (productie datum nov 2005) Hoe ik het weet dat ie al oud was. Ten eerste geen bescherm folie en ten tweede al stof in de ventilatoren en zware vlekken op de onderkant.

Deze xbox hield het uit tot 16 dagen geleden. Ik dat denk weer opsturen. Vandaag een oude Xbox terug gekregen met nieuwe forplate , maar weer met stof en viezigheid op stickers en kast (productie datum okt :( 2005).

De volgende keer ga ik echt een nieuwe vragen en desnoods ga ik na winkel ...... om gewoon een nieuwe te eisen daar. Het is tenslote nog binnen het jaar :(.

Hoe dan ook , MS is wel snel.. Maar ik heb geen zin om gebruikte xboxen te hebben als ik een nieuwe gekocht had (ik had ook dan net zo goed eentje van ebay kunnen kopen).

tip voor mensen die de xbox kapot hebben , RUIL hem OM bij de winkel waar je hem gehaald heb. Deze zullen sowieso nieuwe krijgen van MS.

Bedankt voor uw aandacht

Extra vraagje.

Je ring of light button hoort te klikken als je hem indrukt he... Ik meende dat te herinneren van mijn andere twee xboxen... Deze doet dat dus niet... :S

[ Voor 68% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik er toch te weinig tijd voor nu we net een zoontje hebben gekregen. Mischien dat jullie nog iemand weten die ik blij kan maken (voor de juiste prijs natuurlijk :) )

Dit is de link: http://koopjes.marktplaat...eeYSeOsBreqm3x9FzS8y&df=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb gisteren de Premium Edition aangeschaft icm met Burnout Revenge en Cameo.

Cameo is niet echt mijn ding, Burnout is wel tof.

Wat me opvalt is het lawaai dat het apparaat maakt. Is daar iets aan te doen? Zonder disc is het volgens mij alleen een fannetje wat je hoort, dat moet wel op te lossen zijn maar als de disc gaat draaien, OMG.
Ik heb bergen euro's uitgegeven om mijn pc stil te krijgen en nu dit . . . . . .

2e puntje, is er nog een mogelijkheid om de box eenvoudig op een hifi set oid aan te sluiten zonder optische verbinding?

+ puntje, Xbox live, ik heb ff een gold abbootje aangeschaft voor een maand en das wel cool, blijvertje . . .

- puntje, Xbox live, kost je een vermogen aan credits voor mappen etc. , smart move van Bil 8)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:06:

2e puntje, is er nog een mogelijkheid om de box eenvoudig op een hifi set oid aan te sluiten zonder optische verbinding?
Bij de componentenkabel zitten in totaal 6 tulpstekkertjes. 3 zijn er bedoeld voor de componenteningang van je tv. De overige 3 (waaronder rood en wit) zijn bedoeld voor je hifi. Rood en wit heb ik aangesloten op de 'aux in' van mijn hifi. De derde kleur weet ik zo niet, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Geel is de composiet aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
* Muthas heeft een net een 7.1 set gewonnen, lol. Hopelijk kan die op me 360.

Videotje met nieuwe dashboard mogelijkheden! Custom gamerpics + mogelijkheid foto met bericht mee te sturen.

Ga zo naar de stad, waarschijnlijk RTT halen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:27:
[...]

Bij de componentenkabel zitten in totaal 6 tulpstekkertjes. 3 zijn er bedoeld voor de componenteningang van je tv. De overige 3 (waaronder rood en wit) zijn bedoeld voor je hifi. Rood en wit heb ik aangesloten op de 'aux in' van mijn hifi. De derde kleur weet ik zo niet, iemand?
De kabel die er bij zit heeft totaal 2x3 stekkertjes. 3 voor TV en 3 voor HDTV dacht ik.

Aangezien ik geen HDTV heb gebruik ik dus die met rood, geel en wit. deze gaan nú alledrie in het scartblok in de TV.
Begrijp ik het goed en moet die gele in de tv en de rode en witte in mijn HIFI? die zal ik dan moeten verlengen maar das geen probleem.

Volgens mij zijn die andere 3 voor HDTV

Zo ook volgens de handleiding BTW.

Heb ff gechecked en volgens mij moet het zo werken: gele stekker in de scart, rood en wit naar HIFI.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
dat klopt idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Mooi, dan ga ik zo ff wat verlengshit halen ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Puresmoker schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:57:
[...]

De kabel die er bij zit heeft totaal 2x3 stekkertjes. 3 voor TV en 3 voor HDTV dacht ik.

Aangezien ik geen HDTV heb gebruik ik dus die met rood, geel en wit. deze gaan nú alledrie in het scartblok in de TV.
Begrijp ik het goed en moet die gele in de tv en de rode en witte in mijn HIFI? die zal ik dan moeten verlengen maar das geen probleem.

Volgens mij zijn die andere 3 voor HDTV

Zo ook volgens de handleiding BTW.

Heb ff gechecked en volgens mij moet het zo werken: gele stekker in de scart, rood en wit naar HIFI.
Jammer dat je geen HDTV kunt gebruiken, maar je kunt al een (stuk) beter beeld krijgen door een SCART kabel te halen. Zodat je beeld via S-Video (of RGB?) naar de tv gaat.

[edit]

Het gele stekkertje (composite) is de slechtste manier om een Xbox op de tv aan te sluiten...

[ Voor 6% gewijzigd door Atmoz op 27-05-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
atmoz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Jammer dat je geen HDTV kunt gebruiken, maar je kunt al een (stuk) beter beeld krijgen door een SCART kabel te halen. Zodat je beeld via S-Video (of RGB?) naar de tv gaat.

[edit]

Het gele stekkertje (composite) is de slechtste manier om een Xbox op de tv aan te sluiten...
Volgens mij bedoel je deze??? http://www.consoleshop.nl/product/23868/22989/1329

Ik zie ook nog een S-video kabel staan. Is dat niet nog beter toevallig?

Het kan allebei op mijn tv, 100 Hz philips breedbeeld. Maakt het echt veel verschil?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lekker hoor heb ik het weer. Ik heb vandaag Fifa world cup gekocht en zat te spellen. Alles op zich ok tot ik een wedstrijd speelde waar ik dus de keuze had gemaakt om s`avonds te spellen. Niet in het veld maar er om heen heb ik van die witte vlekken. Deed het zelfde in een andere stadion en daar had ik rooie vlekken. Ligt zeker aan me xbox ? heb die spel pas vandaag gehaald namelijk. Alles was goed met andere spellen heb ik nergens last van. Ik weet het niet meer ik denk dat ik hem ook maar is even ga op sturen naar Microsoft dan....

Hier een fototje van het probleem (het doet zich dus alleen voor langs het veld):

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/7052/p52700103oj.th.jpg

Kwaliteit camera is ook niet super maar die witte vlekken zijn geen confeti dat kan ik jullie garanderen....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
Probleem met die Xbox 360 is dat je niet juist weet waaraan de crash problemen kunnen liggen.

- CPU & GPU koelprobleem. Deze worden verontrustend heet. Slechte koelpasta. Slechte koelers.
- Slechte solderingen op het moederbord van flash & video scaler chip.
- Onstabiele/slechte CPU of GPU?

Nadat ik de eerste 2 problemen heb verbeterd (betere koelpasta + betere koelers en hersoldering van de 2 bovenstaande chips), draait men Xbox 360 een stuk stabieler. Heb slechts 2 dagen kunnen testen, dus nog geen uitsluitend bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Leuke poll! Jammer dat ik niet kan kiezen: "opgestuurd, nog niet terug" Dus ik moet nog ff wachten met invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Puresmoker schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:25:
[...]

Volgens mij bedoel je deze??? http://www.consoleshop.nl/product/23868/22989/1329

Ik zie ook nog een S-video kabel staan. Is dat niet nog beter toevallig?

Het kan allebei op mijn tv, 100 Hz philips breedbeeld. Maakt het echt veel verschil?
RGB SCART is beter dan S-Video, is weer veel en veel beter dan Composite (gele tulpstekkertje). Ik zal je de details besparen, maar voor een normale TV is RGB SCART het beste wat je kunt krijgen. Die Joytech is wel aan te raden, aangezien die zowel een RGB SCART als S-Video aansluiting heeft, dus mocht je je XBox 360 ooit nog aan een ander apparaat willen verbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Poll: Hoe Vaak is je box stuk gegaan?
0 x , werkt prima
1 x
2 x
3 x
4 x of meer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=132422&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Heb je een nieuwe xbox ervoor terug gekregen
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=132423&layout=2&sort=prc

Poll: Hoeveel dagen duurde voordat je hem weer had
3-4 dagen
5-6 dagen
6-7 dagen
8-9 dagen
10> dagen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=132426&layout=2&sort=prc

Zo effe duidelijker polls gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Avenger 2.0 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:56:
Probleem met die Xbox 360 is dat je niet juist weet waaraan de crash problemen kunnen liggen.

- CPU & GPU koelprobleem. Deze worden verontrustend heet. Slechte koelpasta. Slechte koelers.
- Slechte solderingen op het moederbord van flash & video scaler chip.
- Onstabiele/slechte CPU of GPU?

Nadat ik de eerste 2 problemen heb verbeterd (betere koelpasta + betere koelers en hersoldering van de 2 bovenstaande chips), draait men Xbox 360 een stuk stabieler. Heb slechts 2 dagen kunnen testen, dus nog geen uitsluitend bewijs.
En daarmee je recht op support en garantie weggegooid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Stronkie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:44:
[...]

En daarmee je recht op support en garantie weggegooid :S
lekker handig idd, heb nu ook 2x me xbox terug kunnen stuuren maar beide keren binnen drie dagen een nieuwe, en nu een die gewoon goed werkt. bedoel je gooit zo wel je garantie voor nix weg.

die 1 of 2 dagen kan je toch wel ff zonder je xbox lijkt me.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Ik niet, zit nu al de HELE dag iedere 10 minuten aan de raam te kijken of de UPS bus nog niet hier is. Zal wel niet komen op zaterdag. Ben de Xbox360 al vanaf woensdag kwijt... NIet echt relax, want verveel me kapot :O

Dan maar wachten tot maandag of dinsdag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet iemand of het mogelijk is om een netwerk game te starten tussen een xbox 360 en een xbox? (bv. Halo 1 of 2)
Gewoon met een Cross UTP kabel ertussen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

atmoz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:51:
Ik niet, zit nu al de HELE dag iedere 10 minuten aan de raam te kijken of de UPS bus nog niet hier is. Zal wel niet komen op zaterdag. Ben de Xbox360 al vanaf woensdag kwijt... NIet echt relax, want verveel me kapot :O

Dan maar wachten tot maandag of dinsdag :|
dus check you mail. Daar staat of je de xbox kunt ontvangen

je heb als het goed is tracking nummers gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
TheEvilCuber schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:22:
Weet iemand of het mogelijk is om een netwerk game te starten tussen een xbox 360 en een xbox? (bv. Halo 1 of 2)
Gewoon met een Cross UTP kabel ertussen
Yep dat werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Stronkie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:24:
[...]

dus check you mail. Daar staat of je de xbox kunt ontvangen

je heb als het goed is tracking nummers gehad
Ik heb er maar eentje gehad, het trackingnummer om de xbox weg te sturen. Ik heb ook alleen een mailtje dat ie aangekomen is gekregen. Of krijg je dat andere trackingnummer als de xbox klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja zo iets van je xbox word opgestuurd jabababa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Ping pong owned :D

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Heb niet eens een email adres hoeven op te geven....
Hoe kunnen ze me dan mailen?

Heb alleen een papiertje gekregen van die gast van UPS als ontvangsbewijs...
En volgens dat tracking nummer is die al sinds gister verzonden naar me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je mail acount van je xbox live account. nee dat tracking nummer wat je kreeg van de ups dude is wanneer deze aankomt in duitsland. je zult van MS een tracking nummer krijgen zodra je een mailtje krijgt van :

Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

CarrierName : UPS
CarrierTrackingNbr : xxxxxxxxxxxxxxxxx
ShipmentDate : 2006-05-09 20:22:40

Note: This is not a monitored e-mail address.

[ Voor 88% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Stronkie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:31:
je mail acount van je xbox live account
Hoe kunnen ze dat weten als m'n Xbox360 echt kapot is?
Ik heb niets aan die UPS'r opgegeven...

En ik heb ook nog geen mail ontvangen op dat adres.

[edit]

Hmzzz, na dat verhaal hierboven:

Via de UPS trackingservice zie ik dat'ie al verstuurd is naar de "sender" (ik dus) maar van MS heb ik nog niets vernomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Atmoz op 27-05-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

News Flash.

Mijn 3e XBox heeft nu al weer met twee games een freeze gehad. Ik kon hem alleen maar resetten. Trouwens ik weet niet of het gelezen is , maar moet de ring of Light als je die indrukt een click geven. Ik meen me te herinneren dat de twee die ik hiervoor had ook deden. Nu deze XBox doet het niet. kan hem niet echt indrukken. hebben meer last hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Die ring of Light hoor je wel een stukje echt in te kunnen drukken ja, maar echt klikken doet de mijne ook niet. Freezes heb ik ook wel eens gehad, met name Oblivion en een keer in Perfect Dark Zero en vandaag toevallig 1x in Hitman. Ik heb meer het idee dat het aan de software ligt dan aan de console zelf trouwens, want 50 uur Fight Night 3 is geen enkel probleem terwijl hij bij Oblivion toch echt wel wat vaker vastliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Mijn Xbox heeft nooit "geklikt" toen ik op de ring of light drukte...
Het viel me trouwens tegen hoe stroef hij altijd was...
Misschien is dat verbeterd als ik 'm terug krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen klik hier ... gewoon een 'stille' knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik begin ook steeds meer een kriebels voor een 360 te krijgen, maar het blijft een dure operatie:
1x xbox 360 premium 399,-
1x wireless controller 45,-
1x 12 maanden life 59,-
2x games a 55,-

Dat is dus toch zo'n 614,- euro's ....en dat is toch veel geld....

Ben ik nog iets vergeten? Misschien nog wat marktplaats punten?
Speelt dat ding trouwens naast gewone dvd's ook (s)(k)vcd's af?

Komt er binnenkort de volgende hardware generatie of prijsdump? Dus binnen 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
Er zit gewoon een drukknopje achter. Dat kan je zien als je de faceplate eraf neemt. Daar kan niet veel aan stuk zijn, het werkt of het werkt niet (de console gaan aan of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
it0 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:03:
Ik begin ook steeds meer een kriebels voor een 360 te krijgen, maar het blijft een dure operatie:
1x 12 maanden life 59,-
2x games a 55,-

Dat is dus toch zo'n 614,- euro's ....en dat is toch veel geld....

Ben ik nog iets vergeten? Misschien nog wat marktplaats punten?
Speelt dat ding trouwens naast gewone dvd's ook (s)(k)vcd's af?

Komt er binnenkort de volgende hardware generatie of prijsdump? Dus binnen 3 maanden?
In Oktober zakt de prijs van 399 naar 299 euro (en de core van 299 naar 219).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
[b][message=25836451,noline]
1x 12 maanden life 59,-
Een leven zal je zeker nodig hebben nadat je je Xbox 360 gekocht heb ;)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:03:
1x 12 maanden life 59,-
2x games a 55,-
Spelen met je vrienden op de Xbox: "priceless"

Tsja ik heb nog geen XboX360, krijg hem morgen. Maar heb al heel wat dingen een maand van te voren gekocht. Zoals scart kabel en spellen. Dan lijkt het wat minder als ik de XboX360 koop :)

Ik heb al 3 spellen via ebay en marktplaats, en dat scheelt ook een boel geld:
Dead or Alive 4: 30 euro
Kameo: 28,50 euro
Perfect Dark Zero Limited (2 dvd's): 35 euro

Zit er bij de Xbox eigenlijk ook een demo disc bij?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:38
hoi allemaal :D.... |:(
ik had ergens gehoord dat ergens rond november een prijsverlaging van +-100 euro zal plaatsvinden
maar nu las ik op www.tmf.nl/games dat die prijsverlaging niet zal plaatsvinden
Weet iemand hier wat meer over? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:14:
Zit er bij de Xbox eigenlijk ook een demo disc bij?
Nee, een demodisc zit er niet bij. Ik neem aan dat je wel gewoon je 360 op internet kan aansluiten en zo alle demo's gewoon kan downloaden, hoef je tenminste ook niet altijd die demo DVD's te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
6pack15 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:20:
hoi allemaal :D.... |:(
ik had ergens gehoord dat ergens rond november een prijsverlaging van +-100 euro zal plaatsvinden
maar nu las ik op www.tmf.nl/games dat die prijsverlaging niet zal plaatsvinden
Weet iemand hier wat meer over? bedankt
officieel is er nog niets bekend, maar het is vrij waarschijnlijk aangezien in die periode sony met de ps3 komt. Ik zou hem gewoon nu halen, nu kan je dan al spelen en niet pas over ene half jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ja voor een half jaar wachten ben ik best bereid 100 euro neer te leggen, die nieuwe dashboard update ziet er ook goed uit ,alleen jammer dat je niks kan streamen vanaf je pc..

Kan men iets meer vertellen over dat play en charge. Ik begrijp dat er in de controller 2 AA's zitten of een batt pack, die je weer kan opladen door tijdelijk een usb kabel aan te sluiten. Zit dat bij de 360, omdat de kit ook los te koop wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
it0 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:18:
Kan men iets meer vertellen over dat play en charge. Ik begrijp dat er in de controller 2 AA's zitten of een batt pack, die je weer kan opladen door tijdelijk een usb kabel aan te sluiten. Zit dat bij de 360, omdat de kit ook los te koop wordt aangeboden?
Bij een Core zit een wired controller, de Premium een wireless.
Bij die wireless zitten 2 (niet oplaadbare) batterijen die je in het batterijcompartiment doet.
Zijn ze leeg moet je dus nieuwe batterijen kopen, of een setje oplaadbare batterijen met oplader.

De Play & Charge / QuickCharge kits zijn optioneel en moet je dus apart aanschaffen:

Play & Charge Kit is een USB-kabel + accu. Deze accu vervangt dan het batterij-compartimentje van je controller. Opladen doe je dan door de USB kabel in je Xbox te plaatsen en in je controller. Tijdens het opladen kan je gewoon doorspelen.

Als je de Xbox niet gebruikt zal deze net zo lang op stand-by blijven staan tot de accu is opgeladen en schakelt zichzelf dan uit. Ook kan je de USB kabel gewoon in je PC pluggen om je accu op te laden (Windows zal dan wel zeuren over niet herkende USB hardware maar dat moet je gewoon negeren :))

Tussen haakjes: In tegenstelling wat mensen vaak denken: de USB kabel verzend als ie aangesloten is geen data van je controller, maar werkt dus echt alleen als oplader. Controller zal dus nog steeds wireless zijn gegevens verzenden.

Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/cds/I391217.jpg

Play & Charge set is rond de 20 Euro en bevat 1 USB kabel + accu.

Er komt begin volgende maand ook een QuickCharge Kit uit, welke aangesloten moet worden op het lichtnet. Deze kan de oplaadbare accu's van de Play & Charge Kit (of los aangeschafte accu's) sneller opladen dan via de Play & Charge kabel. Het is een acculader welke 2 accu's tegelijkertijd kan opladen.

Let wel dat je, de accu dus moet loskoppelen van je controller om hem op te laden (in tegenstelling tot de Play & Charge Kit waar je gewoon kan doorspelen tijdens het opladen). Het beste is dan ook om, als je echt veel speelt en niet zonder wil komen te zitten, een extra accu aanschaft.

Afbeeldingslocatie: http://www.xb360info.de/images/quickcharge.jpg
QuickCharge Set is rond de 30 Euro en bevat 1 QuickCharge + netsnoer + accu

[ Voor 27% gewijzigd door ironx op 28-05-2006 00:51 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Kan je niet gewoon zo'n apple ipod (USB) charger gebruiken om je accu van je 360 controller op te laden?

Like this:

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/1042/store.apple.com/Catalog/US/Images/m9837_90x80.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door The Otherside op 28-05-2006 01:02 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

The Otherside schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:59:
Kan je niet gewoon zo'n apple ipod (USB) charger gebruiken om je accu van je 360 controller op te laden?

Like this:

[afbeelding]
Waarom zou een iPod adapter op een Xbox 360 controller moeten werken? Die logica ontgaat me eigenlijk een beetje volledig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:04:
[...]

Waarom zou een iPod adapter op een Xbox 360 controller moeten werken? Die logica ontgaat me eigenlijk een beetje volledig.
Al dat soort USB adapters zou gewoon moeten werken, voor mijn IPOD heb ik er een van een PDA in gebruik om hem op te laden.
Het enige wat de adapter doet is de ingangsspanning naar beneden gooien, en USB is een standaard dus al dat soort dingen is gewoon uitwisselbaar.
je kan dus je controller (uiteraard op eigen risico ;) ) aan zo'n adapter hangen en dan hoeft het er niet eens 1 van Apple te zijn, die zijn belachelijk duur ook...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.