Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
MAX3400 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:35:
[...]

bladiebla

Heb je GRAW nog niet?? Heiden!!! Ketter!!! ;) :Y)
de bladiebla sloeg op een ander verhaaltje wat ik maar weggedit had over een _kapotte_ headset die mirakel genoeg het opeens weer deed zodra je de volume knop omhoog gooide 8)7

Lekkere deal gesloten met een tentje van speurders, morgen even GRAW, Burnout Revenge en NBA 2K6 ophalen voor 100eurri nieuw gesealed. Klinkt vrij dubieus maar ik zie het morgen wel als ik ze op leiden centraal oppik. Begin van een mooie collectie als t allemaal lukt _/-\o_

Om nog maar even in de dubieuze offtopic sfeer te blijven, hoe moeilijk doen ze bij Intertoys als je iets wil omruilen voor geld binnen 24uur met alles nog intact en alles natuhrlich. Op hun website staat geen geld terug tenzij game gesealed is maar ik kreeg m unsealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Bigg Balls schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:17:
Er is een werkorder aangemaakt voor mijn xbox360. Hij wordt binnenkort opgehaald en gerepareerd. Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben? Hoelang duurt zoiets en wordt de console echt gerepareerd of wordt ie gewoon omgeruild voor een nieuwe?

Thanks
Zie paar post boven. De eerste van mij is gelijk omgeruild die had een G67 Error. De tweede die ik opgestuurd heb is er sinds afgelopen donderdag in Duitsland. Daar testen ze hem en idd als ze het probleem niet kunnen vinden dan krijg je een andere gerepareerde box of een nieuwe.Telefoon
atmoz schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:36:
Zo, mijn Xbox360 is ook kapot gegaan.
Bij alle spellen hangt'ie vrijwel meteen (soms 30 sec.) vast.
Hij reageert verder heel goed, dus ik denk dat het een koeler probleem is.
Als hij "hard" moet gaan werken wil die niet meer. Gewoon in het dashboard gaat alles goed.
Kan hem wel zelf open schroeven en even de koelers controleren, maar ik denk dat MS dat niet zo leuk vind. Dus dan maar UPS service in gaan schakelen he ;) Ik zoek het wel effe op in dit topic hoe het gaat, want het heeft al vaak genoeg erin gestaan lees ik overal :+
Telefoon

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894

of 31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Je moet gelijk zeggen dat je de Ups labels opgestuurd wil krijgen. Je krijgt dan een ticket email van MS , daarna een mail van UPS met je tracking nummer en dan 2 a4tjes die je uit moetprinten. Het label plak je op je doos waar je de XBOX instops (niet het orgineel) (((Vergeet niet de datum en je handtekening erop te zetten , controleer ook je adres gegevens.

Bel Ups op en zeg dat je een pakketje heb , deze komen ze dan ophalen en dan ondertekend de chauffeur het tweede a4tje.. Vanaf de zelfde dag kun je op UPS je pakketje traceren. Zodra dat je ziet dat ie binnen is in duitsland. Je zult dan meestal binnen twee dagen een mailtje ontvangen van Uw Xbox is gearriveerd.

Vervolgens gaan ze je xbox onder handen nemen.

Daarna sturen ze hem weer op en je ontvangt een mailtje van MS met daarbij de mededeling dat je xbox heeft opgestuurd, tevens ontvang je je nieuwe tracking nummer.

Gunstige geval

Dag 1 Maandag Xbox gebeld.... Mailtje van MS met ticket nummer , en mailtje UPS.

Zelf UPS opgebeld

Dag 2 Dinsdag UPS komt xbox ophalen

Dag 3 Woensdag MS duitslang xbox ontvangen

Soms sturen ze gelijk een bevestiging en gaan ze aan de gang

Dag 4 Donderdag einde van de dag. Mailtje Uw Xbox word verzonden

Dag 5 Vrijdag Xbox word verzonden

Dag 6 Zaterdag UPS dropt nieuwe xbox achter de deur

Hoop dat ze snel zijn. Mijn xbox is nu net een week weg en is afgelopen donderdag al binnen gekomen. Nog steeds geens ontvangs bevestiging van MS , al vier keer na gebeld.. Blijken dat die lui vrijdag er niet waren en in het weekend zijn ze er niet... Maar dan had ik vandaag een mailtje moeten gehad hebben. Ook niet weer gebeld....en nu zeggen dat ik uiterlijk woensdag wat moet horen . Indien niet moet ik weer bellen. Dus ik heb nu pech :S Als ze woensdag nog niets weten eis ik gewoon dat ze me een nieuwe xbox premium opsturen :S. Ik betaal wel voor mijn xbox live gold ab..
:S

Hoop dat jij meer geluk zult hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens,

Ik weet ik moet het zoeken maar ik heb geen tijd want ik zit nu op werk. Wat ik eigenlijk zoek is een soort tutorial van hoe ik met Windows XP Media Center Een HD kwaliteit filmpje naar me Xbox 360 kan streamen ? Kan iemand mij hier alleen een linkje voor geven? of uitleg ? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je kunt WMV HD bestanden en Transport Streaming (.TS) bestanden rechtstreeks afspelen op je 360 via MCX. Voor laatstgenoemde formaat moet je wel even HDTVPump installeren (ff googlen).

Divx en Xvid in een avi container gaan vooralsnog niet echt super; je moet dan sowieso Transcoden (bijv. via Transcode 360). Op een normale resolutie gaat dit prima maar als je echt 720p files wilt afspelen heb je wel een mega krachtige PC nodig.

Ik hoop dat de 360 in de toekomst native .h264 of .x264 files kan afspelen. That would be the day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de info kazuka

ik heb ook een Nvidia 6800 GT kaart. Ik had ergens gelezen dat ik ook iets voor dat moest downloaden en installeren ? soort Van Codecs ofzo ? Klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dat kan beter hoor. Dinsdagmiddag gebeld, woensdagochtend stond de koerier voor de deur om op te halen. Ik was niet thuis, dus sticker achtergelaten. Ik donderdagmiddag 17:00 verstuurd, vrijdagochtend 9:30 kwam ie in Duitsland aan volgens UPS. Vrijdagochtend 11:30 (!!!!) was de vervanger reeds onderweg naar mij. Als de volgende dag geen zaterdag was geweest had het dus in anderhalve dag gepiept kunnen zijn :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

curry684 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:14:
[...]

Dat kan beter hoor. Dinsdagmiddag gebeld, woensdagochtend stond de koerier voor de deur om op te halen. Ik was niet thuis, dus sticker achtergelaten. Ik donderdagmiddag 17:00 verstuurd, vrijdagochtend 9:30 kwam ie in Duitsland aan volgens UPS. Vrijdagochtend 11:30 (!!!!) was de vervanger reeds onderweg naar mij. Als de volgende dag geen zaterdag was geweest had het dus in anderhalve dag gepiept kunnen zijn :)
Als dat zo bij mij gaat hoor je mij niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:56:
Thnx voor de info kazuka

ik heb ook een Nvidia 6800 GT kaart. Ik had ergens gelezen dat ik ook iets voor dat moest downloaden en installeren ? soort Van Codecs ofzo ? Klopt dat ?
Het schijnt dat er een zgn. Purevideo driver is voor jouw kaart die hardwarematig h264 bestanden kan afspelen. Het fijne weet ik er niet van, heb zelf maar een simpele R9700 :P

Wel heb je de CoreAVC codec nodig om .x264 bestanden af te kunnen spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, Rockstar Table Tennis is besteld :)

Ik heb begrepen dat er in tijden niet zoveel reserveringen voor een spel zijn geweest :D

Dat betekend in ieder geval dat er genoeg mensen op Live zijn _/-\o_

Hij is 39.99 in de winkel. Op GCShop is hij te vinden voor 32,-.

Schappelijke prijzen.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 23-05-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
Zijn er eigenlijk al mods om de xbox360 stiller te krijgen, oftewel betere fans en een betere dvd drive?

Ik heb gisteren eens goed naar die Core editie lopen luisteren, maar ik vind het echt teveel kabaal voor een media center.

Punt 1 maakt die dvd driver een hoop rpm om zo een snelle respose tijd te behouden. k vroeg mij af of de de premiumeditie de hardisk een stuk buffer doet? Of dat die dvd-rom dan nog steeds mega rpm maakt.

Punt 2 jankt die Xbox ook wel aardig en vind ik het een hoop herrie voor de airflow die hij heeft. Ik weet niet precies hoeveel Watt die Xbox trekt, maar die PSU gaat tm 203W zag ik. Vanavond zal ik eens meten hoeveel hij nou werkelijk absorbeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
kazuka schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:38:
Je kunt WMV HD bestanden en Transport Streaming (.TS) bestanden rechtstreeks afspelen op je 360 via MCX. Voor laatstgenoemde formaat moet je wel even HDTVPump installeren (ff googlen).

Divx en Xvid in een avi container gaan vooralsnog niet echt super; je moet dan sowieso Transcoden (bijv. via Transcode 360). Op een normale resolutie gaat dit prima maar als je echt 720p files wilt afspelen heb je wel een mega krachtige PC nodig.

Ik hoop dat de 360 in de toekomst native .h264 of .x264 files kan afspelen. That would be the day :)
Ik neem aan dat voor die Transport Streaming en WMV HD die bestanden wel via een USB harddrive moeten worden aangesloten? Of kan het ook va Windows Media Center Edition PC?

Heb transcoding enzo allemaal al draaien maar als .TS bestanden ook kan kies ik daarvoor natuurlijk :).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:28:
[...]

Het schijnt dat er een zgn. Purevideo driver is voor jouw kaart die hardwarematig h264 bestanden kan afspelen. Het fijne weet ik er niet van, heb zelf maar een simpele R9700 :P

Wel heb je de CoreAVC codec nodig om .x264 bestanden af te kunnen spelen,
Dude die codecs stoppen maar niet he :) Dus als ik het goed begrijp heb je de volgende dingen nodig om te streamen met je xbox

HD kwaliteit filmpje
HDTVPump
Nvidia purevideo drivers
en die CoreAVC codecs

nog iets dat ik vergeet :) Heb je niet een forum of in dit forum waar er specifiek gepraat wordt over het Streamen van HD films via WMC naar je Xbox360?

dit is voor een beginner opzich verwarrend :) ik zal vanavond na werk even kijken hoe of wat.... :)
m00n schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Ik neem aan dat voor die Transport Streaming en WMV HD die bestanden wel via een USB harddrive moeten worden aangesloten? Of kan het ook va Windows Media Center Edition PC?

Heb transcoding enzo allemaal al draaien maar als .TS bestanden ook kan kies ik daarvoor natuurlijk :).
Ja hoe zit het met dat. Ik heb wel een 20gb harddisk van me xbox360 die er op zit maar dat streamen hoe gaat dat in ze werk dan ? gaat die iets op me hardeschijf gooien of hoe zit dat ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kan je met een xbox 360 via de Media Extender ook DVD's afspelen op je TV? Ook als je ze moet mounten mbv Daemon Tools bijv?

En HDTV afspelen via Media Extender, is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb een vaag probleem met MCE icm de 360. Als ik via de 360 een film op wil starten dan start mijn computer opnieuw op! :? Terwijl als ik het via de computer zelf doe dan is er niks aan de hand, meestal... Hij heeft het wel een tijd goed gedaan.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Trasos schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:50:
Ik heb een vaag probleem met MCE icm de 360. Als ik via de 360 een film op wil starten dan start mijn computer opnieuw op! :? Terwijl als ik het via de computer zelf doe dan is er niks aan de hand, meestal... Hij heeft het wel een tijd goed gedaan.

Iemand ideeen?
Ik heb dit een paar keer eerder gelezen. Geen idee meer waar. Zal even kijken of ik nog iets kan vinden. Je probleem is in ieder geval niet uniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Cybex schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:49:
Kan je met een xbox 360 via de Media Extender ook DVD's afspelen op je TV? Ook als je ze moet mounten mbv Daemon Tools bijv?

nope, je kan enkel dvd's afspelen via de dvd drive.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Even snel een vraagje, Speeld de 360 gebackupte films af? (meerdere xvid op een dvd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Denk je nou serieus dat MS een feature in gaat bouwen speciaal om je gewarezde films te kijken? Nee, DivX en Xvid worden niet ondersteund idd.
Carel schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk al mods om de xbox360 stiller te krijgen, oftewel betere fans en een betere dvd drive? Ik heb gisteren eens goed naar die Core editie lopen luisteren, maar ik vind het echt teveel kabaal voor een media center.
Het is met name de DVD-drive die herrie maakt als ie tijdens een game op 12-speed staat te rossen. Zonder game erin is ie alleszins rustig.
Punt 1 maakt die dvd driver een hoop rpm om zo een snelle respose tijd te behouden. k vroeg mij af of de de premiumeditie de hardisk een stuk buffer doet? Of dat die dvd-rom dan nog steeds mega rpm maakt.
Hij draait nog steeds volcontinu, maar je laadtijden zijn wel korter: de HD heeft een paar gig gereserveerd voor cache.
Punt 2 jankt die Xbox ook wel aardig en vind ik het een hoop herrie voor de airflow die hij heeft. Ik weet niet precies hoeveel Watt die Xbox trekt, maar die PSU gaat tm 203W zag ik. Vanavond zal ik eens meten hoeveel hij nou werkelijk absorbeert.
165 uit het blote hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
curry684 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:15:

Het is met name de DVD-drive die herrie maakt als ie tijdens een game op 12-speed staat te rossen. Zonder game erin is ie alleszins rustig.
.
Is het niet zo dat de fans bij 100% proc belasting ook harder gaan draaien Volgens mij hoor ik nl toch ook fans opeens harder loeien. Wel jammer dat bij de Premium versie de CD drive niet gewoon op 4speed blijft draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
curry684 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:15:
Denk je nou serieus dat MS een feature in gaat bouwen speciaal om je gewarezde films te kijken? Nee, DivX en Xvid worden niet ondersteund idd.
offtopic:
Ik zou het niet eens zo gek vinden als ze dat wel hadden gadaan als kijkt naar hoeveel dvd spelers dat wel kunnen.
o.a sony > sony pictures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ben ik nou de enigste die helemaal geen probleem met de xbox heeft, ( core editie)

en qua fan, ? zou ik dan stokdoof zijn, want de fan van de computer hoor ik wel, de xbox niet...

of zou ik gewoon mazzel hebben?

ach...sinds ik hem heb is ie toch wel 2 keer vastgelopen.....en dat is niet veel aangezien ik hem al van 4 dec 2005 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb nu sinds een maand of 2 een Premium, en deze is tot op heden nooit vastgelopen.

Even afkloppen dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:44:
[...]

Dude die codecs stoppen maar niet he :) Dus als ik het goed begrijp heb je de volgende dingen nodig om te streamen met je xbox

HD kwaliteit filmpje
HDTVPump
Nvidia purevideo drivers
en die CoreAVC codecs

nog iets dat ik vergeet :) Heb je niet een forum of in dit forum waar er specifiek gepraat wordt over het Streamen van HD films via WMC naar je Xbox360?

dit is voor een beginner opzich verwarrend :) ik zal vanavond na werk even kijken hoe of wat.... :)

[...]

Ja hoe zit het met dat. Ik heb wel een 20gb harddisk van me xbox360 die er op zit maar dat streamen hoe gaat dat in ze werk dan ? gaat die iets op me hardeschijf gooien of hoe zit dat ?
Basisvereiste is in ieder geval een Windows Media Center Edition 2005 (rollup2!) systeem.

HDTVPump installeer je op je PC om .TS bestanden te kunnen bekijken via je 360 MCX

Voor WMV HD hoef je niks te installeren, dit werkt out of the box, mits in een WMV container. AVI werkt (nog) niet.

De CoreAVC codec installeer je om .x264 bestanden te kunnen zien op je PC. Om ze vervolgens ook op je 360 MCX te kunnen bekijken heb moet je Transcode360 geinstalleerd hebben. Feit is dat je wel een wel erg snelle PC nodig hebt om dit fatsoenlijk te kunnen transcoden.

Je hebt dus verder ook geen USB disk nodig om dit alles af te kunnen spelen, kan allemaal via MCX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
klop klop klop ff af kloppen heb een premium zins 9.30 launchday
en nog geen enkele vastloper en ook geen last van herie tijdens gamen.

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

PWM schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:42:
Zo, Rockstar Table Tennis is besteld :)

Ik heb begrepen dat er in tijden niet zoveel reserveringen voor een spel zijn geweest :D

Dat betekend in ieder geval dat er genoeg mensen op Live zijn _/-\o_

Hij is 39.99 in de winkel. Op GCShop is hij te vinden voor 32,-.

Schappelijke prijzen.
Voor die schamele 32,- heb ik er ook maar ff eentje besteld :)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:52:
[...]
Cybex schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:49:

nope, je kan enkel dvd's afspelen via de dvd drive.
Met 1 kleine uitzondering, als je de dvd op je hd hebt staan kun je ze wel afspelen door de .vob bestanden te renamen naar .mpg en buiten de video_ts directory te plaatsen. MCE streamt ze dan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Op de website van UPS staat in Transit. Ik hoop dat de 360 er morgen ochtend nog is en dan dezelfde dag weer retour wordt gestuurd zodat ik hem vrijdag heb (hemelvaart bezorgen ze niet neem ik aan)

Ik weet dat dit wishfull thinking is maar misschien heb ik geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moet ik nog even wachten met mijn 360. Ik zou een 2e handse kopen (zit nog garantie bij), maar helaas werd hij defect. Dus hij heeft hem opgestuurd voor reparatie.
Heb er wel zin in, vooral online spellen. Vechtspellen lijkt me helemaal leuk om online te spelen. Komen er nog goeie vechtspellen uit? Ik heb er weinig over gelezen dat er nog vechtspellen uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:16:
Helaas moet ik nog even wachten met mijn 360. Ik zou een 2e handse kopen (zit nog garantie bij), maar helaas werd hij defect. Dus hij heeft hem opgestuurd voor reparatie.
Heb er wel zin in, vooral online spellen. Vechtspellen lijkt me helemaal leuk om online te spelen. Komen er nog goeie vechtspellen uit? Ik heb er weinig over gelezen dat er nog vechtspellen uit komen.
Zelfde overkwam mij dus maar een half uur nadat ik hem gekocht had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:25:
[...]

Zelfde overkwam mij dus maar een half uur nadat ik hem gekocht had :(
Dat zuigt dan. Je had hem orgineel gekocht of 2ehands? Ik ben nu van plan om een nieuwe te kopen. Al was die 2ehandse wel een stuk goedkoper. Nieuwe spellen zijn helaas ook duur, maar ik ga proberen via ebay spellen te kopen. Dat scheelt soms wel meer dan 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die net zoals mij niet zoveel weten van WMC & Xbox 360 aansluitingen en mogelijkheden daarvan:

http://www.xpmce.nl/ipb/index.php?showtopic=2320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:46:
[...]

Dat zuigt dan. Je had hem orgineel gekocht of 2ehands? Ik ben nu van plan om een nieuwe te kopen. Al was die 2ehandse wel een stuk goedkoper. Nieuwe spellen zijn helaas ook duur, maar ik ga proberen via ebay spellen te kopen. Dat scheelt soms wel meer dan 20 euro
Bij mij 2e hands. Ik heb nog garantie en heb de xdoos gisteren verstuurd naar duitsland via ups (wordt voor je geregeld en betaald door MS). Ik zag dat ie vanochtend in ontvangst genomen was dus ik hoop hem deze week nog terug te krijgen.

Als het even meezit krijg ik een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:56:
Voor de mensen die net zoals mij niet zoveel weten van WMC & Xbox 360 aansluitingen en mogelijkheden daarvan:

Thanks! Ben erg benieuwd wat er nu allemaal kan. Heb zelf geen WMC maar er kan ook het een en ander via xp toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Weet iemand of de nieuwe beta van Windows Vista al compatible is met de Xbox 360 MCE extender? Met de vorige beta kon ik namelijk wel de Xbox vinden en koppelen maar als hij dan de verbinding ging testen gaf hij een wrong disc error. Ik dacht dat het misschien kwam door de verkeerde regio van mijn Vista installatie had verder geen idee... Iemand die een oplossing weet of toevallig weet of het met deze versie wel kan?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Daar ben ik ook benieuwd naar :) Vanavond ga ik het proberen, dus dan weet je het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
LaZZ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:50:
Weet iemand of de nieuwe beta van Windows Vista al compatible is met de Xbox 360 MCE extender? Met de vorige beta kon ik namelijk wel de Xbox vinden en koppelen maar als hij dan de verbinding ging testen gaf hij een wrong disc error. Ik dacht dat het misschien kwam door de verkeerde regio van mijn Vista installatie had verder geen idee... Iemand die een oplossing weet of toevallig weet of het met deze versie wel kan?
Nee dat lukt nog niet. Althans mij is het na 2 dagen kloten nog steeds niet gelukt en volgens verschillende websites is het ook nog steeds niet mogelijk. Maar proberen mag altijd he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
De nieuwe beta is toch pas sinds vandaag beschikbaar of vloog hij al langer over het internet. Ben er iig erg benieuwd naar want ik vind die interface 1000 keer beter :)

Ik lees op internet dat het nu wel mogelijk zou moeten zijn??
If you've used build 5365, there won't be many surprises this time around. There are a handful of new wallpapers. The Vista version of Media Center has been updated to allow an Xbox 360 to function as a Media Center Extender.

[ Voor 48% gewijzigd door LaZZ op 24-05-2006 12:10 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 15-09 19:18
Ik heb een probleempje met het verbinden met XBOX Live:

Heb dus gisteren zo'n wireless network adapter gehaald en een Live abo.

Alles aangesloten, automatisch zag de XBOX een default netwerk, dat gaat lekker dacht ik.

Ik dus die verbinding testen, loopt hij vast bij de DNS test. Heb al verschillende DNS adressen geprobeerd maar het mocht niet baten.

Als ik verbinding maak met het draadloze netwerk wat wij thuis hebben dan moet ik de WPA sleutel invullen en als ik dan de verbinding ga testen kan hij niet eens verbinding maken met het netwerk :{
Als ik dan bij edit setting kijk dan zie ik ook dat alles op 0.0.0.0 staat :?

Kan iemand mij misschien helpen?

Router: Asus WL-500G deluxe
Provider: Planet
Up/Down: 768/6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:56:

Ik zit er aan te denken een Western Digital Passport 80Gb aan te schaffen voor aan me Xbox. (Deze heeft geen aparte voeding nodig en is stil)
Dit wil ik puur voor muziek en foto's e.d.

Alleen is er misschien een trucje om meteen als je de xbox aan zet er muziek gaat spelen? (Vooraf gemaakte playlist?) Want elke keer de TV aan enzo vind ik niet zo fijn...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

ReCreator schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:09:
[...]

Ik zit er aan te denken een Western Digital Passport 80Gb aan te schaffen voor aan me Xbox. (Deze heeft geen aparte voeding nodig en is stil)
Dit wil ik puur voor muziek en foto's e.d.

Alleen is er misschien een trucje om meteen als je de xbox aan zet er muziek gaat spelen? (Vooraf gemaakte playlist?) Want elke keer de TV aan enzo vind ik niet zo fijn...
Die WD is toch zo'n 2,5" schijf? Ik heb namelijk nog een 80gb toshiba schijf liggen en ik ben van plan om een USB geval voor te kopen. Maar die werkt dan op mn 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:58:
[...]

Nee dat lukt nog niet. Althans mij is het na 2 dagen kloten nog steeds niet gelukt en volgens verschillende websites is het ook nog steeds niet mogelijk. Maar proberen mag altijd he!
we hebben het nu wel over Beta 2 (versie 5384.4) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Misschien een domme vraag, maar kan je er eigenlijk een gewoon toetsenbord en muis op aansluiten. Aangezien het apparaat toch usb poorten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:43:
Misschien een domme vraag, maar kan je er eigenlijk een gewoon toetsenbord en muis op aansluiten. Aangezien het apparaat toch usb poorten heeft.
Muis niet (welke cursor wil je besturen? :+)
Toetsenbord wel. Ik heb zelf een wireless keyboard erin geprikt om messages te sturen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Muis niet (welke cursor wil je besturen? :+)
Toetsenbord wel. Ik heb zelf een wireless keyboard erin geprikt om messages te sturen, etc.
Ik wil het gaan gebruiken tijdens games als COD2. Iig wel makkelijk dat ik mn wireless toetsenbord erop aan kan sluiten. Heb hier nog een logitech liggen met een mx900 muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:24:
[...]

Ik wil het gaan gebruiken tijdens games als COD2. Iig wel makkelijk dat ik mn wireless toetsenbord erop aan kan sluiten. Heb hier nog een logitech liggen met een mx900 muis.
Voor het geval je het verkeerd begrijpt, je kan er NIET mee gamen. :) Tekstberichten sturen, activatiecodes van bijvoorbeeld live abonnemten invoeren etc. gaat er wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:43:
Laat ik het anders formuleren; je kan alles erop aansluiten wat USB is, maar of je er dan ook iets mee kan is een tweede.

En nee, een muis en keyboard worden niet herkend in games. Wel is je keyboard handig bij het messaging-verhaal op XBLive om berichten te typen.

@Muthas: thanks, nu ben ik spuit elf... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 24-05-2006 14:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had mijn 360 ook binnen en in een uurtje alles werkend inc xvid over netwerk met transcode360.
echt super dit:) vele male beter dan de kiss divx player die ik had die vaak een qpel of andere error had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:17:
[...]

Die WD is toch zo'n 2,5" schijf? Ik heb namelijk nog een 80gb toshiba schijf liggen en ik ben van plan om een USB geval voor te kopen. Maar die werkt dan op mn 360?
Hmm volgens mij heb ik ook nog een 80gb 2,5" schijfje liggen. Bestaan daar ook USB kastjes voor waarbij je niet aparte netspanning nodig hebt?

Ik neem aan dat die WD schijfjes het wel doen ja, mooi klein, geen netspanning, en de USB poort van de 360 levert ook spanning om een joystick op te laden... dus lijkt me wel te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ReCreator schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:47:
[...]

Hmm volgens mij heb ik ook nog een 80gb 2,5" schijfje liggen. Bestaan daar ook USB kastjes voor waarbij je niet aparte netspanning nodig hebt?

Ik neem aan dat die WD schijfjes het wel doen ja, mooi klein, geen netspanning, en de USB poort van de 360 levert ook spanning om een joystick op te laden... dus lijkt me wel te kunnen.
Je kan een USB naar 2.5" converter kopen...

Tenminste, ik heb een case-mod op eBay gezien waar iemand een laptopschijf in zijn XB360 had gebouwd. En het mooie is; je kan ook dan met USB op je PC aansluiten, mp3's kopieren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MAX3400 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:57:
[...]

Je kan een USB naar 2.5" converter kopen...

Tenminste, ik heb een case-mod op eBay gezien waar iemand een laptopschijf in zijn XB360 had gebouwd. En het mooie is; je kan ook dan met USB op je PC aansluiten, mp3's kopieren en klaar.
Is dit zonder netspanning? Dan is het interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ReCreator schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:39:
[...]

Is dit zonder netspanning? Dan is het interessant :D
Ja, er zijn talloze "spanningsloze" USB-2.5" mogelijkheden. Staat er niets in de PriceWatch of bij Conrad?

*edit*
Even iets uit PW: pricewatch: Sweex 2.5" Extern Mobile Storage (USB 2.0) als "startvoorbeeld"

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 24-05-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wellicht een stomme vraag, maar ik zit toch met het volgende:

Ik krijg binnenkort de Xbox360 Premium thuisbezorgd. Ik heb echter geen HDTV.
Als ik kijk wat er bij de toebehoren zit is dat oa.:
Xbox 360(TM) Component HD AV-kabel met SCART-adapter

Kan ik deze kabel ook voor mijn normale CRT televisie gebruiken? Of moet ik dan een aparte av-kabel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

BaN5Hee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:58:

Kan ik deze kabel ook voor mijn normale CRT televisie gebruiken? Of moet ik dan een aparte av-kabel kopen?
Kan op een gewone TV.

Sterker nog; de SCART-adapter kan je ook wegleggen en eerst proberen om de component-kabel op je TV aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Die werkt ook gewoon op je normale tv. Er zit een schakelaartje op voor hdtv of gewone tv. Beide kabels zitten er namelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
MAX3400 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:59:
[...]

Kan op een gewone TV.

Sterker nog; de SCART-adapter kan je ook wegleggen en eerst proberen om de component-kabel op je TV aan te sluiten.
Bedankt voor de reactie!

Nog tips voor games die ik echt meteen moet aanschaffen? Burnout Revenge? GRAW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

@ Muthas & Max3400:

I got it, alleen erg jammer dat het niet kan, volgens mij hoeft het niet zo moeilijk te zijn om dat te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
BaN5Hee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:01:
[...]

Bedankt voor de reactie!

Ligt eraan waar je van houdt natuurlijk :) .

GRAW is echt een vette shooter om online in multiplayer te doen, Oblivion is gewelding voor singeplayer RPG-en, en Call of Duty 2 is online en singleplayer ook zeer leuk. Fightnight of DOA zijn allebei goede vechtspellen. Racers, uhmm ja Burnout of PGR3.
Bigg Balls schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:03:
@ Muthas & Max3400:

I got it, alleen erg jammer dat het niet kan, volgens mij hoeft het niet zo moeilijk te zijn om dat te realiseren.
Het gaat ook niet daarom, maar dat het voor online multiplay eerlijk blijft (controller tegen muis/keyboard, ja curry je kan reclame maken voor je site nu :Y) ). Dat het niet in singleplayer zit, tja, lijkt me niet echt logisch, gewoon alleen controllers is goed :) . Gamemakers hebben dan alleen maar meer werk.

[ Voor 36% gewijzigd door Muthas op 24-05-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:41:
[...]

Ja, er zijn talloze "spanningsloze" USB-2.5" mogelijkheden. Staat er niets in de PriceWatch of bij Conrad?

*edit*
Even iets uit PW: pricewatch: Sweex 2.5" Extern Mobile Storage (USB 2.0) als "startvoorbeeld"
ik heb al zo'n usb powered notebook disc van 40 gb. het werkt op de x360 als je hem op fat32 format en dan aleen met foto's en mp3. als ik wmv files erop zet kan je die niet van die schijf bekijken omdat die optie er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 15-09 19:18
Martijn85 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:08:
Ik heb een probleempje met het verbinden met XBOX Live:

Heb dus gisteren zo'n wireless network adapter gehaald en een Live abo.

Alles aangesloten, automatisch zag de XBOX een default netwerk, dat gaat lekker dacht ik.

Ik dus die verbinding testen, loopt hij vast bij de DNS test. Heb al verschillende DNS adressen geprobeerd maar het mocht niet baten.

Als ik verbinding maak met het draadloze netwerk wat wij thuis hebben dan moet ik de WPA sleutel invullen en als ik dan de verbinding ga testen kan hij niet eens verbinding maken met het netwerk :{
Als ik dan bij edit setting kijk dan zie ik ook dat alles op 0.0.0.0 staat :?

Kan iemand mij misschien helpen?

Router: Asus WL-500G deluxe
Provider: Planet
Up/Down: 768/6000
Niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Die kabel heeft ook een composiet uitgang die op iedere TV sinds 1960 of zo goed werkt. Echter, composiet is wel de meest belabberde manier om 'm aan te sluiten. Indien je TV geen component ondersteunt (wat vrijwel of helemaal geen enkele SDTV doet, dus ga er maar van uit) is de Advanced SCART kabel die RGB over SCART levert een kwaliteitsverschil waar je u tegen zegt. En RGB over SCART zit op iedere TV sinds ~1996. De 20~25 euro zeker waard.
Muthas schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:06:
Het gaat ook niet daarom, maar dat het voor online multiplay eerlijk blijft (controller tegen muis/keyboard, ja curry je kan reclame maken voor je site nu :Y) )
Deze bedoel je? :+

[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 24-05-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Vreemd, als ik de nieuwe windows vista beta probeer te gebruiken icm de Xbox 360 als extender dan krijg ik de volgende error:
This disc's region code is incorrect for this console
Welke disc want ik heb er helemaal geen disc inzitten. Hij wil Mediacenter niet opstarten terwijl die functie wel toegevoegd zou moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand had het al eens gevraagd, maar had hierop nog geen antwoord op gekregen. Dus ik probeer het eens: Hoe lang is de Ethernet-kabel? Ik krijg zondag de 360. En als hij niet lang genoeg is, dan ga ik zaterdag nog even een kabel kopen.

Een andere vraag. Hoe lang garantie zit er bij de XboX360? Zit er ook winkel garantie bij? Omdat je hem gewoon door microsoft kan ophalen en kan laten repareren. Dus als er een winkel garantie bij zit, heeft die nog nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Er zit geen ethernetkabel bij de Xbox 360.... En volgens mij zit er 2 jaar garantie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:22:
Iemand had het al eens gevraagd, maar had hierop nog geen antwoord op gekregen. Dus ik probeer het eens: Hoe lang is de Ethernet-kabel? Ik krijg zondag de 360. En als hij niet lang genoeg is, dan ga ik zaterdag nog even een kabel kopen.

Een andere vraag. Hoe lang garantie zit er bij de XboX360? Zit er ook winkel garantie bij? Omdat je hem gewoon door microsoft kan ophalen en kan laten repareren. Dus als er een winkel garantie bij zit, heeft die nog nut?
Bij mijn Premium Paket van eind Januari zat een kabel bij van 4 meter. net nog opgemeten voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
LaZZ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:23:
Er zit geen ethernetkabel bij de Xbox 360.... En volgens mij zit er 2 jaar garantie op
Zoals HenkyMont hierboven al aangeeft, er zit een (zwarte) netwerkkabel bij de Premium. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:46:
[...]
Zoals HenkyMont hierboven al aangeeft, er zit een (zwarte) netwerkkabel bij de Premium. :)
mm, die van mij is niet zwart, maar in de zelfde kleur als de rest van de kabels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:22:

Winkel en fabrieksgarantie bestaan eigenlijk niet. Als consument heb jij altijd recht op garantie bij degene bij wie jij het koopt. Dus als een winkelier tegen jou zegt dat je het met de fabriekant af moet handelen hoef jij daar geen genoegen mee te nemen.

Anyway Microsoft handelt alles prima af dus wat dat betreft zit het goed. Microsoft neemt ook de verzendkosten op haar rekening en dat doen ook niet altijd alle bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik krijg in Project Gotham Racing 3 telkens van die rare strepen/vlakken door het beeld. Meestal driehoeken, of stukken van de road die verdwijnen. Is vast niet normaal ?
Weer een defecte xbox :( (net 3 uur in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das balen jinx.
heb net nog ff hdd en ghost recon besteld voor me xbox.
tja kreeg core pack for free, moest aleen zelf ff hdd en game halen.
wel ff gespeeld met demo disc. zit er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen .TS bestanden ik weet dat ik ze kan afspellen met mediaplayer 10 door middel van HDTVpump. Alleen het zijn er 95 stuk. Hoe kan ik ze bijelkaar voegen ?? heb je daar ook een prog voor ? Ik wou net gaan testen met het streamen naar me xbox vanaf me pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ja boehoeohoehoe ;( wat moet ik morgen nu de hele dag doen. Is de IKEA misschien open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers; Hitman bloodmoney demo staat op marketplace...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:40:
Zag hem ook net staan, dacht meld het effe :) ben te laat zie ik :D.

Nu wachten op Ping Pong demo :D

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:40:
Traaaaaaaggg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Laatst online: 11:39
Okay, Ik heb het probleem eindelijk gevonden waarom mijn Xbox 360 om de haverklap crashte. Blijkbaar hebben ze de foil (van de koelpaste) op de GPU heatsink laten zitten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Avenger 2.0 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:12:
Okay, Ik heb het probleem eindelijk gevonden waarom mijn Xbox 360 om de haverklap crashte. Blijkbaar hebben ze de foil (van de koelpaste) op de GPU heatsink laten zitten... :(
8)7 |:( :X :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
aanklagen die handel ;) miss krijg je 50 nieuwe xboxen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

krijgnuwat schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:37:
aanklagen die handel ;) miss krijg je 50 nieuwe xboxen :O
Mjah enig nadeel is dat ie waarschijnlijk z'n xbox open gemaakt heeft om daar achter te komen. dus dag garantie :7

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:22:
Ey mensen .TS bestanden ik weet dat ik ze kan afspellen met mediaplayer 10 door middel van HDTVpump. Alleen het zijn er 95 stuk. Hoe kan ik ze bijelkaar voegen ?? heb je daar ook een prog voor ? Ik wou net gaan testen met het streamen naar me xbox vanaf me pc
HDTV2MPEG is dan jou vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
Die foil hoort erop hoor... Zie hier:

http://www.xbox-scene.com...ep/EEukpulEpFIjgDFBOm.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Op Microsoft.com zijn in de knowledge base een aantal nieuwe vragen over de dashboard van de 360 opgedoken. Het lijkt er op dat er per ongeluk is vrijgegeven wat de nieuwe functies in de aankomende dashboard update zijn, de bijbehorende artikelen zijn namelijk alweer offline gehaald.
Xbox 360: How to configure the way that the Xbox 360 console starts when you turn on the console
(919388) - This article describes how to configure the way that the Xbox 360 console starts when you turn on the console. Typically, the Xbox 360 console will automatically play a media disc if a disc is in the disc drive when you turn on the console. An...
Xbox 360: How to work with your active downloads list
(919422) - This article describes how to work with your active downloads list. about the Active Download feature919421Xbox 360: Description of the Active Download feature that is available in the Xbox Live Marketplace For more information about the Active...
Xbox 360: Description of the Active Download feature that is available in the Xbox Live Marketplace
(919421) - This article describes the Active Download feature that is available in the Xbox Live Marketplace. With the spring auto-update of the Xbox Live service scheduled for May 23, 2006, you will have access to the Active Download feature in the Xbox...
Xbox 360: You experience issues with your active downloads list
(919423) - You may experience one of the following issues with your active downloads list: You experience a delay when you download an item from your active downloads list.A download stops.You receive a download error or the download fails.You reach the...
Zoals te lezen is, was de update oorspronkelijk voor de 23ste geplanned. Het lijkt er dus op dat we binnenkort kunnen content op de achtergrond kunnen downloaden en kunnen instellen dat de console automatisch naar de dashboard gaat bij het opstarten, ook al zit er een spel in de drive.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik alles ok. Ik heb verbinding met met pc via WMC naar me xbox 360. Ik heb met HDTVtoMPEG2 van al die .ts bestanden 1 .ts bestand gemaakt.
Ik heb hem in me map Mijn Video`s en als ik hem kies in media center dan speelt die niet af. Krijg een melding met "Schijffout"
Iemand nog suggesties over hoe en wat vanaf nu?

Owja HDTVpump heb ik ook op me pc geinstalleerd.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik vraag me af waarom hij weet dat er nog folie op zou zitten , hebt ie zijn xbox los gehad?????

Ow, Mijn derde xbox komt vrijdag binnen , kan nu weer na een week en 2 dagen weer gamen :P

Dag Guildwars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Laatst online: 11:39
In elk geval, hij lijkt voorlopig toch weer te werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat hoort zo, niet eraf halen! Schijnt een soort van hittegeleidende laag te zijn, maar ook tegelijk een laag die ervoor zorgt dat tussen de GPU chips ( het schijnen er twee te zijn) geen stroom overspringt. Als ik jouw was zou ik die dus mooi laten zitten.

edit: iemand anders was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 02:35:
Nu heb ik alles ok. Ik heb verbinding met met pc via WMC naar me xbox 360. Ik heb met HDTVtoMPEG2 van al die .ts bestanden 1 .ts bestand gemaakt.
Ik heb hem in me map Mijn Video`s en als ik hem kies in media center dan speelt die niet af. Krijg een melding met "Schijffout"
Iemand nog suggesties over hoe en wat vanaf nu?

Owja HDTVpump heb ik ook op me pc geinstalleerd.
Dat zou moeten werken, doet het hier ook... Weet je zeker dat je verder geen codecs hebt geinstalleerd, alleen HDTVpump? Zo werkt het namelijk bij mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

het laatste spel dat ik kocht was Burnout maar inmiddels zijn er nieuwe titels uitgekomen of komen binnenkort uit, wat vinden jullie de nieuwe musthave toppers? Ik ben wel weer aan iets nieuws toe! :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:06:
[...]

Dat zou moeten werken, doet het hier ook... Weet je zeker dat je verder geen codecs hebt geinstalleerd, alleen HDTVpump? Zo werkt het namelijk bij mij ook...
ik heb windows opnieuw geinstalleerd, plus HDTVpump en ook de Nvidia purevideo decoder. Maar dat laatste zou geen probleem moeten zijn.

Exactte fout is: "In media center is een tijdelijk probleem opgetreden bij het weergeven van tv. Start media center en/of de computer opnieuw en probeer het nogmaals"

En dan staat er steeds links beneden in de hoek een vierkant scherm met Schijffout. Word er niet goed van.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Ik ben van plan een xbox 360 te kopen maar heb toch nog twee vraagjes:

Maakt het uit hoe je hem positioneerd? horizontaal of verticaal?

HD heeft een hogere res. dan gewoon scart maar betekent dat dan ook dat hij meer rekenkracht nodig heeft voor HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel,als je ehm vericaal zet,is de kans groot,als ie iets beweegt dat ie krassern op de schijfjes veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:02:
jawel,als je ehm vericaal zet,is de kans groot,als ie iets beweegt dat ie krassern op de schijfjes veroorzaakt.
Ja, en als 'ie horizontaal staat en hij beweegt iets, dan krijg je geen krassen? :?

Tenzij je dus op een surfplank leeft, is de kans dat je XB360 beweegt dus vrij nihil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Civic schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:
Ik ben van plan een xbox 360 te kopen maar heb toch nog twee vraagjes:

Maakt het uit hoe je hem positioneerd? horizontaal of verticaal?

HD heeft een hogere res. dan gewoon scart maar betekent dat dan ook dat hij meer rekenkracht nodig heeft voor HD?
Mijne staat al vanaf de launch rechtop, geen krasjes.

Nee, want het wordt op 720p berekend, en daarna na jou gewenste resolutie gescaled (als je geen 720p hebt ingesteld, en sommige spellen zoals PGR3 worden op 480p berekend, wat dus iets minder mooi is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:56:
[...]

ik heb windows opnieuw geinstalleerd, plus HDTVpump en ook de Nvidia purevideo decoder. Maar dat laatste zou geen probleem moeten zijn.

Exactte fout is: "In media center is een tijdelijk probleem opgetreden bij het weergeven van tv. Start media center en/of de computer opnieuw en probeer het nogmaals"

En dan staat er steeds links beneden in de hoek een vierkant scherm met Schijffout. Word er niet goed van.
Jongens heb het opgelost. Ik had de nieuwste HDTVpump geinstalleerd en toen kreeg ik dus die melding hierboven. Dus ik d8 doe even 1 oudere versie van HDTVpump en ja hoor toen werkte het. Dus dat jullie het ook weten als er zoiets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Toch nog even een vraagje, in PGR3 ziet het er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.chelloo.com/images/temp/pgr3.jpg

Allemaal rare vlakken en strepen, en dat groene is eigenlijk asfalt 8)7
Het gekke is dat het alleen bij PGR3 fout gaat. Ik heb een aantal game demo's gedownload en die gaan allemaal wel perfect.
Wat kan er nu stuk zijn, het dvd-tje van PGR3, of toch de xbox zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 15:37

Maximus

There is no substitute

heh is dat een screen van PGR3 of een foto ?

Ik denk dat het aan de disc ligt immers, de demos draaien wel goed wat dus duidt op het feit dat het niet aan de hardware ligt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
BaN5Hee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:01:
[...]

Bedankt voor de reactie!

GRAW is een hele leuke game, vooral singleplayer (al is de AI wel erg nep vaak, ze zien je vaak op magische wijze wat geen mens ze na zou kunnen doen). Multiplayer kan ook erg leuk zijn als je met goede mensen speelt (dus zorg er dan voor dat je bekenden in je Friends List hebt staan). Vaak zijn er namelijk mensen die gewoon als een gek gaan rondrennen en schieten, want in GRAW niet de bedoeling is en het in Multiplayer behoorlijk kan bederven. Als ik jou was zou ik eerst even alle demo's downloaden en daarna pas een spel gaan kopen. Inmiddels staan er al veel demo's op de Marketplace dat je op basis daarvan best een goede keuze kan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 25-05-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Maximus schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:09:
heh is dat een screen van PGR3 of een foto ?
Da's een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Laatst online: 08-11-2023
Mr. Jinx schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:07:
Toch nog even een vraagje, in PGR3 ziet het er bij mij zo uit:

[afbeelding]

Allemaal rare vlakken en strepen, en dat groene is eigenlijk asfalt 8)7
Het gekke is dat het alleen bij PGR3 fout gaat. Ik heb een aantal game demo's gedownload en die gaan allemaal wel perfect.
Wat kan er nu stuk zijn, het dvd-tje van PGR3, of toch de xbox zelf?
Is er bij project gotham niet al altijd een PAL 50/60 bug geweest, dus als je een profile begint op pal 50 en later switched naar pal 60 (of omgekeerd) al je textures zo vernaggeld worden?

Heb je je pal settings soms aangepast en daarna dit probleem gekregen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Hmmm en hoe ga je hem nu laten omruilen? Je garantie is inieder geval pleiten....En trouwens ik geloof dat die foil er gewoon op hoort te zitten.

Edit. Er waren al mensen voor mij B)

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.