Bigg Balls schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:17:
Er is een werkorder aangemaakt voor mijn xbox360. Hij wordt binnenkort opgehaald en gerepareerd. Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben? Hoelang duurt zoiets en wordt de console echt gerepareerd of wordt ie gewoon omgeruild voor een nieuwe?
Thanks
Zie paar post boven. De eerste van mij is gelijk omgeruild die had een G67 Error. De tweede die ik opgestuurd heb is er sinds afgelopen donderdag in Duitsland. Daar testen ze hem en idd als ze het probleem niet kunnen vinden dan krijg je een andere gerepareerde box of een nieuwe.Telefoon
atmoz schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:36:
Zo, mijn Xbox360 is ook kapot gegaan.
Bij alle spellen hangt'ie vrijwel meteen (soms 30 sec.) vast.
Hij reageert verder heel goed, dus ik denk dat het een koeler probleem is.
Als hij "hard" moet gaan werken wil die niet meer. Gewoon in het dashboard gaat alles goed.
Kan hem wel zelf open schroeven en even de koelers controleren, maar ik denk dat MS dat niet zo leuk vind. Dus dan maar UPS service in gaan schakelen he

Ik zoek het wel effe op in dit topic hoe het gaat, want het heeft al vaak genoeg erin gestaan lees ik overal

Telefoon
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of 31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Je moet gelijk zeggen dat je de Ups labels opgestuurd wil krijgen. Je krijgt dan een ticket email van MS , daarna een mail van UPS met je tracking nummer en dan 2 a4tjes die je uit moetprinten. Het label plak je op je doos waar je de XBOX instops (niet het orgineel) (((Vergeet niet de datum en je handtekening erop te zetten , controleer ook je adres gegevens.
Bel Ups op en zeg dat je een pakketje heb , deze komen ze dan ophalen en dan ondertekend de chauffeur het tweede a4tje.. Vanaf de zelfde dag kun je op UPS je pakketje traceren. Zodra dat je ziet dat ie binnen is in duitsland. Je zult dan meestal binnen twee dagen een mailtje ontvangen van Uw Xbox is gearriveerd.
Vervolgens gaan ze je xbox onder handen nemen.
Daarna sturen ze hem weer op en je ontvangt een mailtje van MS met daarbij de mededeling dat je xbox heeft opgestuurd, tevens ontvang je je nieuwe tracking nummer.
Gunstige geval
Dag 1 Maandag Xbox gebeld.... Mailtje van MS met ticket nummer , en mailtje UPS.
Zelf UPS opgebeld
Dag 2 Dinsdag UPS komt xbox ophalen
Dag 3 Woensdag MS duitslang xbox ontvangen
Soms sturen ze gelijk een bevestiging en gaan ze aan de gang
Dag 4 Donderdag einde van de dag. Mailtje Uw Xbox word verzonden
Dag 5 Vrijdag Xbox word verzonden
Dag 6 Zaterdag UPS dropt nieuwe xbox achter de deur
Hoop dat ze snel zijn. Mijn xbox is nu net een week weg en is afgelopen donderdag al binnen gekomen. Nog steeds geens ontvangs bevestiging van MS , al vier keer na gebeld.. Blijken dat die lui vrijdag er niet waren en in het weekend zijn ze er niet... Maar dan had ik vandaag een mailtje moeten gehad hebben. Ook niet weer gebeld....en nu zeggen dat ik uiterlijk woensdag wat moet horen . Indien niet moet ik weer bellen. Dus ik heb nu pech

Als ze woensdag nog niets weten eis ik gewoon dat ze me een nieuwe xbox premium opsturen

. Ik betaal wel voor mijn xbox live gold ab..
Hoop dat jij meer geluk zult hebben