mja idd... dan maar zon lul die zijn spellen koopt
Verwijderd
Even al die mod gezeur het is eigenlijk heel makkelijk...Zodra de key van MS niet gevonden
word, kun je er donder op zeggen dat je gezeik krijgt..
En die key, ik denk, dat we die nooit gaan krijgen. En zo wel, dan breekt de pleuris uit bij MS
en gaat er daar iemand flink ont(ge)slagen worden
word, kun je er donder op zeggen dat je gezeik krijgt..
En die key, ik denk, dat we die nooit gaan krijgen. En zo wel, dan breekt de pleuris uit bij MS
en gaat er daar iemand flink ont(ge)slagen worden
mod buiten gelaten het enige wat ik eigenlijk graag wel zo wou willen zien is dat die box dvd regio vrij wordt. zo kan ik me dvd's die allemaal regio 1 zijn niet meer afspelen zonder ze in me pc te moeten doen.
wel een beetje jammer.
wel een beetje jammer.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
en ookal komt de beveiligings lek aan het licht, denk je dan ook echt dat alleen de downloaders warez dudes het weten? ik denk dat MS het zelfs nog eerder door heeft dan menig gamers die gehackte games willen downloaden.
nee ik betaal wel gewoon voor mn games (ookal zitten er een paar slechte bij)
nee ik betaal wel gewoon voor mn games (ookal zitten er een paar slechte bij)
Oh? Ben zo vrij geweest om op je profile te klikken, maar ik zie dat je nog student bent (en derhalve waarschijnlijk nog nooit op xbox360 ontwikkeld hebt). Knappe jongen als je in 2 minuten even uit kan vinden hoe je code de minste stalls veroorzaaktjohnnyv.nl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:31:
Sowieso is "van z'n rekenkracht gebruikt" een lompe term. In twee minuten kan ik een stuk code brouwen wat 100% van z'n rekenkracht gebruikt.
offtopic:
Give? Heb ik ook een jaar gedaan, ben gestopt wegens gebrek aan motivatie en een kans op een goede baan. 't Is wel een aardige studie though, maar games gaan ontwikkelen vond ik toch iets leuker
Give? Heb ik ook een jaar gedaan, ben gestopt wegens gebrek aan motivatie en een kans op een goede baan. 't Is wel een aardige studie though, maar games gaan ontwikkelen vond ik toch iets leuker
Neuh, er zijn talloze aspecten die meespelen voor framedrops, zelfs zonder dat je de GPU optimaal benut. Zo kun je bijvoorbeeld je GPU commandbuffer vol laten lopen en dan wachten tot de GPU idle is om weer verder te gaan. Resultaat: CPU idlet tot de GPU klaar is, GPU idlet tot de CPU weer nieuwe commando's aanlevert. Framedrops terwijl beide niet hun volle capaciteit benutten. Een ander voorbeeld is compleet random texels fetchen uit een hele grote texture zonder mipmaps, staat de GPU ook voor 90% uit z'n neus te vreten omdat hij op het geheugen staat te wachten. Nee, zo simpel zit het allemaal niet in elkaarOp het moment dat je frame drops krijgt gebruik je overigens al 100% van de rekenkracht van je GPU(tenzij de framedrops expres zijn geprogged om échte framedrops te voorkomen)
Ik vind het overigens wel een prachtig apparaat om mee te ontwikkelen, de integratie met visual studio is uiteraard uitstekend en de API is clean en goed gedocumenteerd, en laat op veel performace-kritieke plekken toe dat je direct met de hardware interfaced. De 10MB EDRAM buffer is wel even iets waar je aan moet wennen though, alleen daarnaartoe kan gerenderd worden maar een multisampled 720p framebuffer + z/stencil past er niet in z'n geheel in, dus dat moet je opdelen in blokjes. Het voordeel is wel dat je 256GB/s aan bandbreedte hebt, dus framedrops door grote fullscreen alphablended quads (bijvoorbeeld als je door grote rookparticles beweegt) waar de PC en xbox last van hebben behoren tot het verleden, plus dit biedt de mogelijkheid door een breed scala aan fullscreen effects. Heb nog geen PS3 devkit onder ogen gehad, maar ik denk dat die nog wel een puntje kan zuigen aan de grafische kracht van de xbox360.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee dan gebruik je 33% en zitten de andere 2 cores uit hun neus te vreten..oisyn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 01:58:
100% cpu tijd eten kan iedereen (while(true);)
Zo dat weten we dan ook weer.oisyn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 01:58:
Neuh, er zijn talloze aspecten die meespelen voor framedrops, zelfs zonder dat je de GPU optimaal benut. Zo kun je bijvoorbeeld je GPU commandbuffer vol laten lopen en dan wachten tot de GPU idle is om weer verder te gaan. Resultaat: CPU idlet tot de GPU klaar is, GPU idlet tot de CPU weer nieuwe commando's aanlevert. Framedrops terwijl beide niet hun volle capaciteit benutten. Een ander voorbeeld is compleet random texels fetchen uit een hele grote texture zonder mipmaps, staat de GPU ook voor 90% uit z'n neus te vreten omdat hij op het geheugen staat te wachten. Nee, zo simpel zit het allemaal niet in elkaar.
Ik vind het overigens wel een prachtig apparaat om mee te ontwikkelen, de integratie met visual studio is uiteraard uitstekend en de API is clean en goed gedocumenteerd, en laat op veel performace-kritieke plekken toe dat je direct met de hardware interfaced. De 10MB EDRAM buffer is wel even iets waar je aan moet wennen though, alleen daarnaartoe kan gerenderd worden maar een multisampled 720p framebuffer + z/stencil past er niet in z'n geheel in, dus dat moet je opdelen in blokjes. Het voordeel is wel dat je 256GB/s aan bandbreedte hebt, dus framedrops door grote fullscreen alphablended quads (bijvoorbeeld als je door grote rookparticles beweegt) waar de PC en xbox last van hebben behoren tot het verleden, plus dit biedt de mogelijkheid door een breed scala aan fullscreen effects. Heb nog geen PS3 devkit onder ogen gehad, maar ik denk dat die nog wel een puntje kan zuigen aan de grafische kracht van de xbox360.

Mooi hoor zo'n verhaal van iemand die er echt verstand van heeft..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Inderdaad heMacer schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:26:
[...]
Zo dat weten we dan ook weer![]()
Vooral de
maakte vanochtend om 06.45 uur toen ik de post voor het eerst las een grote indruk op mijgrote fullscreen alphablended quads
Ik wil mijn ervaring ook even kwijt. Ik heb tot nu toe ook alle consoles die ik heb gehad laten modden.
Dan kon ik ineens een hoop spellen kopen voor een prikkie. Dan had ik dus een stapel spellen. Ik speelde er ineens geen een meer. Dan was het zo van ff die er in ff die en dan alles laten liggen.
Ik heb sinds begin van de 360 call of duty 2. Die speel ik heel vaak op de avond relax op mijn bankje genietend via live tegen mensen over de hele wereld. Heerlijk is dat. Ik heb het spel zelf nog steeds niet uitgespeeld, omdat dat gewoon niet meer zo leuk is vergeleken tegen andere echte mensen te spelen.
Dat is echt fantastisch. Nog steeds na 5 maanden is het leuk.Als ik nou weer zo'n stapel spellen had gehad was het weer niks. Bovendien vind ik het prachtig dat ik demo's kan downloaden om te proberen. Die zie ik nu als mijn stapeltje. Een hoop spellen vind ik toch niks. Dus geen cent verloren. Bovendien wil ik zoveel mogelijk proberen 2e hands te kopen. Alleen de spellen die ik echt een tijdje wil spelen.
Ik laat dit keer mijn xbox 360 zoals die is. Ik ben er zeer blij mee. Ik moet nu alleen mijn live account weer verlengen.
Dan kon ik ineens een hoop spellen kopen voor een prikkie. Dan had ik dus een stapel spellen. Ik speelde er ineens geen een meer. Dan was het zo van ff die er in ff die en dan alles laten liggen.
Ik heb sinds begin van de 360 call of duty 2. Die speel ik heel vaak op de avond relax op mijn bankje genietend via live tegen mensen over de hele wereld. Heerlijk is dat. Ik heb het spel zelf nog steeds niet uitgespeeld, omdat dat gewoon niet meer zo leuk is vergeleken tegen andere echte mensen te spelen.
Dat is echt fantastisch. Nog steeds na 5 maanden is het leuk.Als ik nou weer zo'n stapel spellen had gehad was het weer niks. Bovendien vind ik het prachtig dat ik demo's kan downloaden om te proberen. Die zie ik nu als mijn stapeltje. Een hoop spellen vind ik toch niks. Dus geen cent verloren. Bovendien wil ik zoveel mogelijk proberen 2e hands te kopen. Alleen de spellen die ik echt een tijdje wil spelen.
Ik laat dit keer mijn xbox 360 zoals die is. Ik ben er zeer blij mee. Ik moet nu alleen mijn live account weer verlengen.
ola
En waar vrijwel niemand verder iets van begrijptMacer schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:26:
[...]
Ik hoop dat ze de Xbox slopen bij de crackers. 'tis net als bij studiefinanciering, nu ik (bijna) niet meer studeer mogen ze die wat mij betreft wel afschaffen
Nu ik mijn games legaal haal, is illegaal niet meer cool. Nog ff 2 windows licenties aanschaffen en ik zit op een bedje micro-softe-rozen. Hoef ik ook niet meer bang te zijn dat MS me weet te vinden. Als ze het bijhouden (linken is iets anders) weten ze al lang dat ik 2 illegale Windows-pc's, waarvan 1 met MCE, heb en een Xbox 360. Joh, ze weten zelfs mijn huisadres en creditcard. Allemaal willens en wetens gegeven
Hoezo big brother?
Twee uurtjes later : Deze post is trouwens onleesbaar
Wat ik wil zeggen : ik hoop dat Microsoft streng optreedt, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen alle software e.d. legaal kan / wil kopen. Zelf ben ik bijna schoon.
Microsoft vergaart overigens ongetwijfeld zeer veel informatie over klanten.

Twee uurtjes later : Deze post is trouwens onleesbaar
Wat ik wil zeggen : ik hoop dat Microsoft streng optreedt, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen alle software e.d. legaal kan / wil kopen. Zelf ben ik bijna schoon.
Microsoft vergaart overigens ongetwijfeld zeer veel informatie over klanten.
[ Voor 27% gewijzigd door paknaald op 19-05-2006 11:21 ]
Verwijderd
Sjah....paknaald schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:16:
Ik hoop dat ze de Xbox slopen bij de crackers. 'tis net als bij studiefinanciering, nu ik (bijna) niet meer studeer mogen ze die wat mij betreft wel afschaffenNu ik mijn games legaal haal, is illegaal niet meer cool. Nog ff 2 windows licenties aanschaffen en ik zit op een bedje micro-softe-rozen. Hoef ik ook niet meer bang te zijn dat MS me weet te vinden. Als ze het bijhouden (linken is iets anders) weten ze al lang dat ik 2 illegale Windows-pc's, waarvan 1 met MCE, heb en een Xbox 360. Joh, ze weten zelfs mijn huisadres en creditcard. Allemaal willens en wetens gegeven
Hoezo big brother?
Heb een vraagje aan de gelukkige mensen die in het bezit zijn van een HDready TV. Ikzelf heb er hier 1 staan en vraag me af wat het beste aan kan staan: 720p of 1080i. De xbox zelf heeft m als het goed is op 720p staan en zou hem moeten upscalen naar 1080i? Zit daar dan een verlies van kwaliteit bij?
Verwijderd
Weke tv? Gemiddelde LCD tv kan 720p native aan, meestal net ietsje meer pixels. En niet alle spellen zijn voor 1080i gemaakt. Dus 720p games upscaled ie naar 1080i, en je tv downscaled het weer naar zijn native res. 1080i games zullen dan alleen wat downscaled worden op je tv. Sommige mensen vinden dat mooier, anderen zeggen weer dat 720p er beter uitziet.Schalkie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:09:
Heb een vraagje aan de gelukkige mensen die in het bezit zijn van een HDready TV. Ikzelf heb er hier 1 staan en vraag me af wat het beste aan kan staan: 720p of 1080i. De xbox zelf heeft m als het goed is op 720p staan en zou hem moeten upscalen naar 1080i? Zit daar dan een verlies van kwaliteit bij?
Maar het is dus zonde om elke keer het signaal te laten up en downscalen
Ligt aan je tv als je het mij vraagt.Schalkie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:09:
Bij mijn tv (Philips 32pf9966) is het downscalen van het 1080 signaal beter dan het upscalen van het 720p signaal naar de native panel resolutie (768)
welke drive was nou de stille de samsung of / toshiba/ of hitachi. En zit er veel verschil in?
ola
Het is een Samsung LE26R51B native Reso is 1366x768 naar mijn weten. Bedankt voor de info iig
Curry, hier even een extra antwoord van mij.... Aan de hele netwerk-setup is niets veranderd. Ik heb gisteren alles nog nagekeken aan IP-adressen, subnets en dergelijke maar geen veranderingen geconstateerd.curry684 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:17:
[...]
Wilde gok: je 360 heeft een dynamisch IP en via DHCP vandaag een nieuw IP gekregen waardoor je forwardings niet meer kloppen. Als je wil forwarden natuurlijk altijd je 360 een static IP geven.
Ow, hier dan even de error-codes die ik op kan vragen nadat NAT als "strict" wordt ervaren tijdens de XBLive-test. De overige tests (IP, ICMP XBLIVE, DNS) worden wel "Confirmed".
W: 0000-000B
X: 0000-000D
Y: 20A8-4800
Z: 0000-0000
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Probeer eens vanaf een externe bak (hostingmachine of zo of een vriend) te telnet naar je eigen IP op poort 88 en 3084. Als de Xbox aanstaat moet ie een connectie krijgen, als ie uitstaat een timeout. Weet je zo of de forwardings kloppen, en als die kloppen *moet* je Xdoos maximaal 'Moderate' NAT aangeven. Heb je trouwens ook niet ergens UPnP enabled op je netwerk? Da's namelijk rotzooi waar je vanaf moet blijven en die je hele netwerk verneukt. Evenals WinRoute overigens, maar ik ga ervan uit dat je geen 40 euro over hebt voor een wel werkende oplossing
Hey, wellicht was mijn verhaal bedoeld voor de persoon waarop ik reageerde. Maar nu zeg ik natuurlijk weer iets raars, want waarom zou je reageren op de persoon die je quote. Deze reactie is natuurlijk ook gericht op curry.Macer schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:26:
[...]

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 19-05-2006 15:03 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gister kwam ik Halo1 CE tegen in de winkel
Ooit gelezen dat die 720P kom
Aangezien toch maar 15 euri was -> meenemen
Thuis erin: melding: VGA HD cable kan geen pal blah blah blah
composite cable erin en pal setting geweizigt, vga er weer in:
VGA HD cable kan geen pal blah blah blah
Hmmz dus ik checken of live het deed zodatie kon updaten: check
ff de update van xbox site geplukt op dvd gefikt en erin: check
en nog steeds die melding,
Iemand hiermee bekend of beter zelfs een oplossing?
Wat voor briljant idee heb je om WinRoute te migreren?curry684 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:44:
Probeer eens vanaf een externe bak (hostingmachine of zo of een vriend) te telnet naar je eigen IP op poort 88 en 3084. Als de Xbox aanstaat moet ie een connectie krijgen, als ie uitstaat een timeout. Weet je zo of de forwardings kloppen, en als die kloppen *moet* je Xdoos maximaal 'Moderate' NAT aangeven. Heb je trouwens ook niet ergens UPnP enabled op je netwerk? Da's namelijk rotzooi waar je vanaf moet blijven en die je hele netwerk verneukt. Evenals WinRoute overigens, maar ik ga ervan uit dat je geen 40 euro over hebt voor een wel werkende oplossing
UPnP staat inderdaad uit dus dat zal ik even buiten beschouwing laten. Telnetten geeft inderdaad de goede antwoorden terug dus die config lijkt me ook wel lekker te werken.
Het is echt het meest vage in lange tijd; zal mijn provider ook eens bellen of ze hebben lopen kutten.
Een echte routerMAX3400 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:31:
[...]
Wat voor briljant idee heb je om WinRoute te migreren?
Dat is toch stiekem wel erg vreemd, want die NAT check van je 360 is niets anders dan Xbox Live die probeert of ie op die poorten kan connecten naar jou IP. Dan kan ik me dus echt alleen nog je provider of WinRoute voorstellen die zit te klooien.Telnetten geeft inderdaad de goede antwoorden terug dus die config lijkt me ook wel lekker te werken.
[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 19-05-2006 16:02 ]
Kan je eigenlijk een usb hub op de 360 gebruiken? Misschien wil ik wel zon camera maar de achterste usbpoort heb ik al in gebruik voor wifi. Ik wil zoveel mogelijk de kabel troep aan de achterkant van de 360 houden eigenlijk...
(Even extreem-offtopic voor de bravia bezitters; ik heb sinds een dag of 2 een Sony Bravia S26" echter als hij een tijd uitstaat en ik wil hem weer aandoen gaat hij eerst van t rode standby ledje naar groen, dan terug naar rood en pas een minuut of 3 later gaat hij pas aan. Daarna kan hij makkelijk aan/uit zonder problemen. Echter na een nachtje uitstaan duurt het dus weer een paar minuten voordat hij aan is verder geen problemen mee. Is dit normaal? Krijg geen antwoord in de andere topics en moet het vanavond weten anders ruil ik m morgen om)
Back ontopic; 22 Juni Prey Demo
[ Voor 12% gewijzigd door nudie op 19-05-2006 22:09 ]
Geen bezitter maar even common sense : 3 minuten voordat je hem uit standby kan gebruiken? Ruilen. Dat hoort geen enkele tv te doen.nudie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:28:
(Even extreem-offtopic voor de bravia bezitters; ik heb sinds een dag of 2 een Sony Bravia S26" echter als hij een tijd uitstaat en ik wil hem weer aandoen gaat hij eerst van t rode standby ledje naar groen, dan terug naar rood en pas een minuut of 3 later gaat hij pas aan. Daarna kan hij makkelijk aan/uit zonder problemen. Is dit normaal? Krijg geen antwoord in de andere topics en moet het vanavond weten anders ruil ik m morgen om)
Voor zover ik weet wel; hij vreet het ook als je een usb-keyboard aansluit dus ik zou niet weten waarom geen usb-hub...lowfi schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:00:
Kan je eigenlijk een usb hub op de 360 gebruiken? Misschien wil ik wel zon camera maar de achterste usbpoort heb ik al in gebruik voor wifi. Ik wil zoveel mogelijk de kabel troep aan de achterkant van de 360 houden eigenlijk...
Verwijderd
Ik heb zelf ook de Sony Bravia s26" (die grijze toch?) en ik kan je vertellen dat dat niet normaal is. Als hij uit staat en ik zet hem op standby met de knop bovenop, dan kan ik binnen de 1 a 2 seconden de tv aanzetten via bv de knop ernaast of de remote natuurlijk.. dus denk dat er iets mis is met je bravia helaas.. wie koopt er nu ook sonynudie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:28:
(Even extreem-offtopic voor de bravia bezitters; ik heb sinds een dag of 2 een Sony Bravia S26" echter als hij een tijd uitstaat en ik wil hem weer aandoen gaat hij eerst van t rode standby ledje naar groen, dan terug naar rood en pas een minuut of 3 later gaat hij pas aan. Daarna kan hij makkelijk aan/uit zonder problemen. Echter na een nachtje uitstaan duurt het dus weer een paar minuten voordat hij aan is verder geen problemen mee. Is dit normaal? Krijg geen antwoord in de andere topics en moet het vanavond weten anders ruil ik m morgen om)
Ik kan ook bevestigen dat dit niet normaal is.......zou toch maar even terug gaan.nudie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:28:
Heb er toch even smakelijk om moeten lachten.......heerlijk zulke opmerkingen....Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:42:
[...]
Inderdaad he
Vooral de
[...]
maakte vanochtend om 06.45 uur toen ik de post voor het eerst las een grote indruk op mij
Verwijderd
iemand enig idee over een alternatief voor de wireless adapter van MS zelf. Vind die namelijk wel handig, alleen is ie zoooo duuurr

lange utp kabel, of anders ff doorsparen,, tot nu toe werkt geen enkele andere wireless adapter erop.
En daarbij is het echt de aller eerste Wifi adapter waar ik echt nog nooit problemen mee heb gehad.krijgnuwat schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:49:
lange utp kabel, of anders ff doorsparen,, tot nu toe werkt geen enkele andere wireless adapter erop.
In prikken, en werken. Nooit meer naar omgekeken, nooit connectie verlies (geen seconde) helemaal niets.
Top dingetje, duur, maar zijn geld waard
Verwijderd
Kga em denk k tog maar halenPWM schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:04:
[...]
En daarbij is het echt de aller eerste Wifi adapter waar ik echt nog nooit problemen mee heb gehad.
In prikken, en werken. Nooit meer naar omgekeken, nooit connectie verlies (geen seconde) helemaal niets.
Top dingetje, duur, maar zijn geld waard
Dat is niet waar. Ik heb een hele tijd met mijn game adapter van US Robotics gespeeld en dat ging perfect. UTP kabel in de netwerkaansluiting en gaan met die banaan.krijgnuwat schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:49:
Kon laatst een spel ruilen tegen de orginele adapter, dus dat heb ik toen gedaan (scheelt weer een stekker). 1 nadeel goedkoper is het niet. Heb hem toen voor mijn Xbox 1 gekocht en was toen 89 euro kwijt.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier geen last van, heb alleen wel een V26 maar dat moet weinig verschillen. Omruilen dus!nudie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:28:
Punisher007 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:52:
[...]
Misschien dat zoiets als dit ook nog naar de xbox kan komen
http://gear.ign.com/articles/708/708054p1.html
Sony zal vast wel zoiets kopieren uhm bedoel implementerenWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:09:
[...]
wreed dit idee had ik al jaren. (typ je het 1x op internet ergens, en jahoor het word al weer gemaakt (jammer geen paar miljoen voor mij))
maar dit is echt veel beter dan zon thumbstickje ook voor RTS games zou het uitermate geschikt zijn.
helaas dat de 360 geen mouse ondersteund, dus ik weet niet of dit wel zou gaan werken mocht er een soortgelijk iets komen voor de 360.
maar de hek is in iedergeval van de dam, dus mogen velen volgen (logitech do your stuff)
[ Voor 16% gewijzigd door punisher007 op 20-05-2006 10:45 ]
Verwijderd
In het begin kon je hem krijgen voor 40 euro bij de MM. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Zo heb ik vandaag Halo2 gekocht werkt ook niet. Komt tijdens het laden van de game met de melding, disk is defect of dirty, sorry about that. Erg balen, maandag maar weer terug brengencybermans schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:17:
Gister kwam ik Halo1 CE tegen in de winkel
Hij zou het toch echt moeten doen, ik heb 'm laatst nog uitgespeed op de 360. Zelfs de multiplayer werkte goed.
Mijn dank is groot voor de reacties, heb m dan ook maar snel omgeruild en het probleem is nu helemaal wegnudie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:28:
Verwijderd
joh mensen, zijn die HDMI kabels uit ?? ik heb een nieuwe HDTV gehaald en hem aangesloten met die kabel die je bij de premium versie er bij krijgt het ziet er vet uit maar nog niet echt helemaal zoals ik het wil zien
Zit er bij een Xbox 360 Core ook een maand gratis xbox live? Ik wil namelijk een core gaan kopen met een harddisk (die extra premium spullen hoef ik namelijk niet
)
Jup, je kan 3 keer een nieuwe account maken waar je gratis 1 maand live bij zit, geldt ook voor premium pack.Ozxobez schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:18:
Zit er bij een Xbox 360 Core ook een maand gratis xbox live? Ik wil namelijk een core gaan kopen met een harddisk (die extra premium spullen hoef ik namelijk niet)
Ja ik snap het ook niet, ik heb niet de packed game met alles erin, gewoon de classic zeg maar, weet niet welke jij hebt?Xander84 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:28:
Hij zou het toch echt moeten doen, ik heb 'm laatst nog uitgespeed op de 360. Zelfs de multiplayer werkte goed.
Een core + HDD is evenduur als een premiumOzxobez schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:18:
Zit er bij een Xbox 360 Core ook een maand gratis xbox live? Ik wil namelijk een core gaan kopen met een harddisk (die extra premium spullen hoef ik namelijk niet)

This space is occupied
Verwijderd
Ik koop ook binnenkort een Xbox360. Maar ik had een paar kleine vraagjes. Ik zie dat je met de XboX360 ook demo's kunt downloaden, dit is natuurlijk super cool. Maar kost dit veel HD? Of kun je het altijd makkelijk kwijt op een HD?
Bij de PS2 was het beter om de console liggend neer te zetten. Is dit ook zo bij de 360? Of maakt het niets uit of je hem liggend of staand hebt?
Bij de PS2 was het beter om de console liggend neer te zetten. Is dit ook zo bij de 360? Of maakt het niets uit of je hem liggend of staand hebt?
HD is 20GB, je hebt zelf zo'n 15GB tot je beschikking als je alles wat er in het begin op staat verwijderd (paar filmpjes). Demo's zijn gemiddeld 500-600MB, soms meer, PGR3 demo was bijvoorbeeld 1,2GB en die van MotoGP3 800MB. Vaak zijn er ook kleinere demo's van rond de 300-400MB. Anyway, dat betekend dus dat je er genoeg kan opslaan (naar mijn mening). Daarnaast kan je ze natuurlijk altijd weer verwijderen als je geen ruimte meer hebt, en een nieuwe wilt downloadenOver dat liggen en staan: sommige zeggen dat hij moet liggen, anders krijg je krassen. Echter, mijn 360 staat al vanaf 2 December 13:30 (Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:46:
Ik koop ook binnenkort een Xbox360. Maar ik had een paar kleine vraagjes. Ik zie dat je met de XboX360 ook demo's kunt downloaden, dit is natuurlijk super cool. Maar kost dit veel HD? Of kun je het altijd makkelijk kwijt op een HD?
[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 20-05-2006 18:55 ]
http://support.microsoft.com/kb/914378
WTF! als ze zeggen dat halo1 op 720P te spelen is moet dat toch gewoon over de vga kabel kunnen.
moet ik dus maar op crappy beeld kwaliteit gaan spelen
. Iemand anders hier die H1 heeft en die wel op 720P kan spelen dmv VGA of component kabel (zelf heb ik geen component maar lijkt me wel goed om te weten of het daarmee wel of niet kan). If yes heb je dan de classics versie of de orginele?
WTF! als ze zeggen dat halo1 op 720P te spelen is moet dat toch gewoon over de vga kabel kunnen.
moet ik dus maar op crappy beeld kwaliteit gaan spelen
Ik kan een Core goedkoper krijgen. scheelt me 60 euro met een premiumTheEvilCuber schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:29:
[...]
Een core + HDD is evenduur als een premium
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag, maar ik kan een 2e handse 360 kopen, maar kan het alleen ophalen met de fiets. Is de doos groot? Of is dit makkelijk mee te nemen op de fiets
Goed mee te nemen hoor, mits je een grote tas hebt en niet een ganse provincie hoeft door te trappen
Heb sinds drie dagen dus ook een 360 staan. Heb 4 spellen erbij: PGR3, Oblivion, Kameo en GRAW.
Probleem is nu dat de Xbox om de haverklap blijft hangen, beeld bevriest en enige wat ik kan doen is 'm uitzetten met de knop op de xbox. Daarna start ie wel gewoon weer op. GRAW heb ik nog niet eens kunnen spelen, blijft altijd hangen in het begin...
Ik denk dat mijn 360 gewoon een rotte is, gewoon terugbrengen? Of ligt het aan iets anders? Hij wordt niet te warm ofzo want hij hangt soms al direct na het opstarten na langere tijd uitgestaan te hebben... Help, ik wil ook spelen!!
Probleem is nu dat de Xbox om de haverklap blijft hangen, beeld bevriest en enige wat ik kan doen is 'm uitzetten met de knop op de xbox. Daarna start ie wel gewoon weer op. GRAW heb ik nog niet eens kunnen spelen, blijft altijd hangen in het begin...
Ik denk dat mijn 360 gewoon een rotte is, gewoon terugbrengen? Of ligt het aan iets anders? Hij wordt niet te warm ofzo want hij hangt soms al direct na het opstarten na langere tijd uitgestaan te hebben... Help, ik wil ook spelen!!
MS Support bellen,
Zij zullen hem ophalen en je een nieuwe sturen binnen 10 dagen... (Had je overigens zelf ook wel achter kunnen komen in dit topic).
Zij zullen hem ophalen en je een nieuwe sturen binnen 10 dagen... (Had je overigens zelf ook wel achter kunnen komen in dit topic).
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Op de doos zit zelfs een handvatVerwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 21:57:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kan een 2e handse 360 kopen, maar kan het alleen ophalen met de fiets. Is de doos groot? Of is dit makkelijk mee te nemen op de fiets
maak er maar 3 dgen van.D4V3 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:58:
MS Support bellen,
bij mij binnen 3 dagen bijde xbox's die ik had aangemeld omgeruild.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
paknaald schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:01:
Goed mee te nemen hoor, mits je een grote tas hebt en niet een ganse provincie hoeft door te trappen
Dank je wel voor de antwoorden
Ik lees hier wel vaak dat een 360 vast loopt. Hoop niet dat het heel vaak voorkomt. De 2e handse die ik koop is in maart gekocht, dus het moet om te ruilen zijn als er iets mis mee is. Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebreurt
Let niet op de spook verhalenVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:34:
[...]
[...]
Dank je wel voor de antwoorden![]()
Ik lees hier wel vaak dat een 360 vast loopt. Hoop niet dat het heel vaak voorkomt. De 2e handse die ik koop is in maart gekocht, dus het moet om te ruilen zijn als er iets mis mee is. Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebreurt
Ik heb mijn Xbox gehaald op de dag van release. 1x blijven hangen in PGR3, en daar is een update voor gekomen.
Verwijderd
Ok dat is waar, je hoort natuurlijk meer de klachten dan dat die niet vast loopt. Zelfde met UPC digitaal, op die forum hoor je alleen klachtenPWM schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Let niet op de spook verhalenAls je Xbox regelmatig vast zou lopen is de support van MS goed.
Ik heb mijn Xbox gehaald op de dag van release. 1x blijven hangen in PGR3, en daar is een update voor gekomen.
Verwijderd
de mijne is nog nooit blijven hangen, in game dan. Alleen op de momenten dat ik tijdens PGR de guide knop indruk wil hij nog wel eens hangen, maar dat kan je vermijden.
nou ik wacht nog altijd op mijn 3e XBOX... Hij is vorige week maandag opgestuurd en hoop hem wel dinsdag binnen te hebben.
Muthas schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:19:
[...]
Jup, je kan zoveel keer als je wilt een nieuwe account maken waar je gratis 1 maand live bij zit, geldt ook voor premium pack.
Kennen julie de site http://www.gameexchange.nl al? daar kun je heel gemakkelijk games ruilen met elkaar en steekt best proffecioneel inelkaar.
Top, heb me meteen ingeschreven.WSaeNoTSoCK schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:09:
Kennen julie de site http://www.gameexchange.nl al? daar kun je heel gemakkelijk games ruilen met elkaar en steekt best proffecioneel inelkaar.
Niet dat ik enige kans heb. Ik heb alleesn PDZ om te ruilen, en die heeft iedereen
CoD, PGR3, BF2, Graw, Kameo e.d. wil ik gewoon houden
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 21-05-2006 17:23 ]
Hey Allemaal,
Ik heb een probleem met mijn net aangeschafte Xbox360. De vier rode lampjes op mn xbox knipperen en de groene op mn wireless gamepad ook.
Volgens de helpdesk is het iets met de av kabel. Hebben jullie nog suggesties wat het is en wat ik kan doen om het te verhelpen? Vanmiddag deed de xbox het nog.
Thanks
Ik heb een probleem met mijn net aangeschafte Xbox360. De vier rode lampjes op mn xbox knipperen en de groene op mn wireless gamepad ook.
Volgens de helpdesk is het iets met de av kabel. Hebben jullie nog suggesties wat het is en wat ik kan doen om het te verhelpen? Vanmiddag deed de xbox het nog.
Thanks
opsturen.. ring of death, dus xbox is dood
spijtig voor je m8
[ Voor 3% gewijzigd door krijgnuwat op 21-05-2006 22:23 ]
Ik denk het ook. Ik zie nu ook pas dat het 3 ledjes zijn ipv 4 dus dat schijnt een hardware failure te zijn volgens microsoftkrijgnuwat schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:23:
opsturen.. ring of death, dus xbox is doodspijtig voor je m8
http://support.microsoft.com/kb/907534
Verwijderd
zooo... /me heeft afgelopen zaterdag in een opwelling toch maar GRAW gekocht.
Ik weet het, achterhaalt misschien, maar ik heb lang getwijfeld! Onterecht, zo blijkt nu
Moet nog wel ff flink oefenen, want ik moet regelmatig een missie opnieuw starten
Vooral met die mexicaanse president, wat een dude was dat
Ik weet het, achterhaalt misschien, maar ik heb lang getwijfeld! Onterecht, zo blijkt nu
Moet nog wel ff flink oefenen, want ik moet regelmatig een missie opnieuw starten
Vooral met die mexicaanse president, wat een dude was dat
Er is een werkorder aangemaakt voor mijn xbox360. Hij wordt binnenkort opgehaald en gerepareerd. Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben? Hoelang duurt zoiets en wordt de console echt gerepareerd of wordt ie gewoon omgeruild voor een nieuwe?
Thanks
Thanks
Nee, maar spellen van films zijn per definitie k.u.t.
volgens mij heb jij het topic niet door gelezenBigg Balls schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:17:
Er is een werkorder aangemaakt voor mijn xbox360. Hij wordt binnenkort opgehaald en gerepareerd. Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben? Hoelang duurt zoiets en wordt de console echt gerepareerd of wordt ie gewoon omgeruild voor een nieuwe?
Thanks
Een van m'n Amerikaanse collegae op Xboxic heeft 'm al een week en is met een review bezig. Wat betreft eindcijfer ging het een 6 of een krappe 7 worden toen ik 'm erover sprak.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:28:
Xmen voor de 360 is ook al uit, heeft iemand die al eens een keer gespeeld?
Niet alles maar wel de openingspost maar het enige wat ik daar over defecte xboxen vond was het zogenaamde 'hoge' uitvalpercentage.Hubert schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:33:
[...]
volgens mij heb jij het topic niet door gelezen
Of zie ik iets over het hoofd ergens?
Verwijderd
Ik zag in de OP enkel games die je kunt halen. En geen Must-have's
Is het zo dat de xbox nog geen must-haves heeft en jullie al blij zijn met de paar spellen die er zijn?
mss ideetje voor de volgende OP
Is het zo dat de xbox nog geen must-haves heeft en jullie al blij zijn met de paar spellen die er zijn?
mss ideetje voor de volgende OP
Must-haves depending on genre imo:
• RPG: Oblivion
• Beat-em-up: Dead or Alive 4
• FPS: Call of Duty 2
• Tactical shooter: Ghost Recon
• Adventure: Condemned, Kameo
• Racing: PGR3, NFSMW
• Arcade: Geometry Wars
• Melige momenten op Xbox Live: UNO
• RPG: Oblivion
• Beat-em-up: Dead or Alive 4
• FPS: Call of Duty 2
• Tactical shooter: Ghost Recon
• Adventure: Condemned, Kameo
• Racing: PGR3, NFSMW
• Arcade: Geometry Wars
• Melige momenten op Xbox Live: UNO
in de categorie Beat-em-up vind ik persoonlijk Fight Night Round 3 meer een must-have dan DOA4, maar het ligt er natuurlijk aan of snelle actie vereist is...
FNR3 reken ik onder 'sport' stiekem, DOA4 is gewoon lekker onrealistisch stampen
Voor zover ik weet was het toch echt maar 3 keercarfreak02 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:51:
Muthas schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:19
Jup, je kan zoveel keer als je wilt 3 keer een nieuwe account maken waar je gratis 1 maand live bij zit, geldt ook voor premium pack.
Ga nu even naar de startpost kijken, en eindelijk het een en ander aanpassen.
[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 22-05-2006 13:49 ]
Mijn zusje heeft ff een Core editie staan in huis. Nu wil ik ook wel wat demo's proberen, maar uietaard heeft die Core geen harddisk. Is het dus niet mogelijk demo versies los te downloaden op internet en deze op dvd of wat dan ook te branden? Ik zou zo graag ff snel Test Drive willen testen
[ Voor 3% gewijzigd door Carel op 22-05-2006 12:50 ]
Sorry, Nope....Carel schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:49:
Mijn zusje heeft ff een Core editie staan in huis. Nu wil ik ook wel wat demo's proberen, maar uietaard heeft die Core geen harddisk. Is het dus niet mogelijk demo versies los te downloaden op internet en deze op dvd of wat dan ook te branden? Ik zou zo graag ff snel Test Drive willen testen
Had hier een verhaaltje over moddem staan, maar heb het verwijderd ivm niet zeker weten of 't mag op GoT
[ Voor 131% gewijzigd door Wilde op 22-05-2006 13:42 ]
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
volgens mij is het iig niet toegestaan om over dit soort zaken te praten hier op got...
Je had natuurlijk even de Spielerij policy kunnen lezen.
ik zou zeggen scroll ff naar boven naar mijn voorgaande postingBigg Balls schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:53:
[...]
Niet alles maar wel de openingspost maar het enige wat ik daar over defecte xboxen vond was het zogenaamde 'hoge' uitvalpercentage.
Of zie ik iets over het hoofd ergens?
Verwijderd
Vraagje, ik heb sinds een paar dagen problemen met PES5. Hiervoor nooit gehad, maar nu hangt mijn Xbox360 ineens midden in of vlak voor het einde van spel.
Ik heb vorige week wel ergens een nieuwe update gehad voor de Xbox, misschien dat dit er mee te maken heeft. Eerst dacht ik aan een hitte probleem, maar met andere spellen heb ik nergens last van. Ook heb ik meegemaakt dat de tegenstanders ineens verdwenen waren. Wat er dus volgens mij op duid dat deze ook ineens zijn vast gelopen.
Meer mensen met dit probleem??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vorige week wel ergens een nieuwe update gehad voor de Xbox, misschien dat dit er mee te maken heeft. Eerst dacht ik aan een hitte probleem, maar met andere spellen heb ik nergens last van. Ook heb ik meegemaakt dat de tegenstanders ineens verdwenen waren. Wat er dus volgens mij op duid dat deze ook ineens zijn vast gelopen.
Verwijderd
Mijn zoon is dagelijks online met PES5, afgelopen zaterdag de hele avond en tot vier uur s'nachts en geen enkele keer problemen gehad.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:40:
Vraagje, ik heb sinds een paar dagen problemen met PES5. Hiervoor nooit gehad, maar nu hangt mijn Xbox360 ineens midden in of vlak voor het einde van spel.
Misschien is jouw internet verbinding wel wat brak de laatste paar dagen.
Wat raden jullie aan, PES5 kopen of FIFA WC germany, wil een leuk voetbal spel om beetje met mijn maten te spelen, kosten kan je verwaarlozen, 60 of 20 maakt niet veel uit.
Verwijderd
Dan zou ik voor fifa gaan, niet er aardig uit, speelt makkelijk en scoren is ook makkelijk. PES vereist toch een bettje kennis/ervaring. Fifa street is ook een optie.
Ik zou zeker voor PES gaan. Ik speel dat zelf ook met vrienden, die helemaal geen xbox experts zijn en het gaat nog prima
Bij ons op het Peslive forum heb ik er ook nog helemaal niks over gehoord.. Lokaal probleem denk ik dus.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:40:
@Blowfish.. Zou zeker voor PES gaan, maar ik ben een beetje bevooroordeeld
[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 22-05-2006 18:44 ]
Kan iemand mij nog vertellen wat er meestal gebeurd als je xbox360 defect is? Wordt ie echt gerepareerd of ruilen ze hem gewoon om in duitsland?
Thanks
Thanks
Hangt er wss een beetje van af wat er aan de hand mee is.Bigg Balls schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:21:
Kan iemand mij nog vertellen wat er meestal gebeurd als je xbox360 defect is? Wordt ie echt gerepareerd of ruilen ze hem gewoon om in duitsland?
Thanks
Stel dat de DVD speler kapot is, dan zullen ze die gewoon omwisselen.
Twijfelen ze tussen het moederbord en ve videokaart b.v. sturen ze een nieuwe op.
Dan hoop ik dus dat het aan het moederbord of de videokaart ligt. Ik schrijf mn serienummer gewoon ff op en dan zie ik het wel als die weer terug komt.PWM schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:37:
[...]
Hangt er wss een beetje van af wat er aan de hand mee is.
Stel dat de DVD speler kapot is, dan zullen ze die gewoon omwisselen.
Twijfelen ze tussen het moederbord en ve videokaart b.v. sturen ze een nieuwe op.
blablabla
Dusss
Vraagje, wat is jullie favoriete Xbox Live Spel?
Ik heb net Burnout opgepikt wat zeker wel vet is maar beetje weinig mensen niet echt constant actie onder elkaar, meer catch-up dat je constant iemand 500ft achter zit. Maargoed misschien ben ik ook gewoon nog te slecht
Hoe is GRAW online?
Dusss

Ik heb net Burnout opgepikt wat zeker wel vet is maar beetje weinig mensen niet echt constant actie onder elkaar, meer catch-up dat je constant iemand 500ft achter zit. Maargoed misschien ben ik ook gewoon nog te slecht
Hoe is GRAW online?
[ Voor 110% gewijzigd door nudie op 22-05-2006 21:03 ]
GRAW is een TOPgame zowel off- als online. Grafisch als audio een pareltje voor de Xbob360.nudie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:04:
blablabla
Dusss![]()
Hoe is GRAW online?
bladieblanudie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:04:
blablabla
Dusss![]()
Hoe is GRAW online?
Heb je GRAW nog niet?? Heiden!!! Ketter!!!
Sinds vanmiddag ben ook ik de trotse bezitter van een Xbox 360. En tot nu toe bevalt het erg goed.
Net een uurtje Tony Hawk gespeeld, en ik ga zou nog even kijken hoe het hele live gebeuren eruit ziet
.
Net een uurtje Tony Hawk gespeeld, en ik ga zou nog even kijken hoe het hele live gebeuren eruit ziet
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Zo, mijn Xbox360 is ook kapot gegaan.
Bij alle spellen hangt'ie vrijwel meteen (soms 30 sec.) vast.
Hij reageert verder heel goed, dus ik denk dat het een koeler probleem is.
Als hij "hard" moet gaan werken wil die niet meer. Gewoon in het dashboard gaat alles goed.
Kan hem wel zelf open schroeven en even de koelers controleren, maar ik denk dat MS dat niet zo leuk vind. Dus dan maar UPS service in gaan schakelen he
Ik zoek het wel effe op in dit topic hoe het gaat, want het heeft al vaak genoeg erin gestaan lees ik overal
Bij alle spellen hangt'ie vrijwel meteen (soms 30 sec.) vast.
Hij reageert verder heel goed, dus ik denk dat het een koeler probleem is.
Als hij "hard" moet gaan werken wil die niet meer. Gewoon in het dashboard gaat alles goed.
Kan hem wel zelf open schroeven en even de koelers controleren, maar ik denk dat MS dat niet zo leuk vind. Dus dan maar UPS service in gaan schakelen he
Dit topic is gesloten.