Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ponymaster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:37:
Ik heb een Versatel 20Mb verbinding met een modem/router van hun, een zogenaamde Davolink DV-201 AMR. Nat staat op open. Mijn Xbox heb een statische IP gegeven en die is ook ingevuld bij de DMZ host.
cybermans schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:13:
check eens of je NAT op strict staat. Indien yes: fixen maar
Zo duidelijk genoeg? Lezen is moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 16-05-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik wil de Tengu gaan halen en nu vraag ik me af met welke settings dat mag?
Mag je 1 match point doen? (ja dan kom je niet in de rankings boeind!)
Want dat is een stuk sneller en minder moeilijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Xander84 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:41:
[...]

Check of je de juiste poorten open staan en kijk of je de nieuwste firmware op je modem of router heb staan. Daarnaast is het bij volgens mij normaal dat je niet altijd meteen in een spel joint. Ik heb tot nu toe maar 3 keer een ranked game gespeeld en als je een unranked game speelt moet je gewoon ff tegen de computer spelen, na verloop van tijd komen er vanzelf wel mensen.

[...]

Dat hoeft toch niet? Je kunt toch met 1 gamercard met meerdere mensen online op de zelfde xbox, dan krijgen de spelers zonder gold abbo toch de zelfde naam als de persoon met gold abbo + een 1,2 of 3. Ik heb het inieder geval vaker gedaan bij PDZ en GRAW.
Ik zal die poorten eens checken, ik weet niet welke het precies zijn, maar daar kom ik wel achter.
Welke firmware mijn modem/router heeft weet ik niet, ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen vinden.
In ieder geval bedankt voor je advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 14:23
Phusebox schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:46:
[...]

je download altijd de hele pack, door te betalen unlock je er gewoon meer

dat je online ermee kan rijden kan komen doordat de host die auto verplicht zet, en dus mag je er dan mee rijden
Maar de host had in dit geval ook alleen de gratis auto gedownload en niks anders erbij gekocht, toch konden we in de auto`s rijden waarvoor je moet betalen....

Maar ach, het bevalt me wel.. ;) Vroeg me alleen af of het een bug oid is.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 22:01

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Langzaam maar zeker raak ik ook overtuigd van de kracht van de 360 :) en zit nu te denken aan een premium pakket..
Ik heb eigenlijk 2 korte vragen waar ik nog geen antwoord op kon vinden:
1. hoelang doe je ongeveer met de wireless conn.voordat de batts leeg zijn? (gaan er AA batt in? of AAA)
2. de connector naar de tv, is dat dezelfde als van de xbox1? daar heb ik zo een superkabel voor
waar ik ook optical heb, en zou graag als het effe kan dezelfde kabel willen gebruiken..

Voor de rest zit ik nog te twijfelen tussen PGR of topspin2, maar goed , dat is meer een persoonlijk kwestie denk ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Logic op 16-05-2006 21:02 ]

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Logic schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:01:
Langzaam maar zeker raak ik ook overtuigd van de kracht van de 360 :) en zit nu te denken aan een premium pakket..
1. hoelang doe je ongeveer met de wireless conn.voordat de batts leeg zijn? (gaan er AA batt in? of AAA)
2. de connector naar de tv, is dat dezelfde als van de xbox1? daar heb ik zo een superkabel voor
waar ik ook optical heb, en zou graag als het effe kan dezelfde kabel willen gebruiken..

Voor de rest zit ik nog te twijfelen tussen PGR of topspin2, maar goed , dat is meer een persoonlijk kwestie denk ik ;)
1. Er gaan AA batterijen/accu's in. Ik heb er accu's in zitten en die gaan zeeeer lang mee, zeker een week met intensief spelen. (Maar wat de één intensief vindt vindt de ander weer weinig.)

2. Nee !

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 18-09 14:23

zie ook hier: (zoeken is moeilijk :P :+ )
1. play and charge / accu

2. HD-kabel, er zit dus geen optical kabel bij, maar wel een optische uitgang.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

[quote]S2801 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:34:
[...]

zie ook hier: (zoeken is moeilijk :P :+ )
1. play and charge / accu

Maar je moet toegeven dat daar niet duidelijk staat aangegeven dat je ook 2 oplaadbare penlites kunt gebruiken. (logisch natuurlijk 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Lik Sang heeft een nieuwe kabel voor de 360 op hun site geplaatst, het gaat hier om een HDMI kabel...Sony krijgt de klappen flink uitgemeten als dit waar is, want dat was 1 van Sony's troeven die nu in rook op lijkt te gaan.
quote: Xboxic
It seems the guys at Lik-Sang accidentally revealed something Microsoft was still trying to remain hidden. In their online store we find an entry for an “Xbox 360 HDMI Cable (Microsoft)”. Nothing official has been said so far by Microsoft, but would a large online webshop like Lik-Sang screw up on this?

Image coming soon?No images provided yet, but the production description seems to make it authentic enough:

The reference to ‘component’ in that first line is a typo I assume… we can at least safely assume now HDMI is coming for the 360 relatively soonish, something that Sony isn’t offering on their $500 Core package although they’ve been claiming for months they would.

Source: http://www.lik-sang.com/i...gory=319&products_id=8540
quote: Lik-Sang
Showcase stunning Xbox 360 high-definition graphics with the component connection on your HDTV. Play high-quality audio with the included stereo connection or use the optical audio port for digital sound.

# Official Microsoft Xbox 360 Component HDAV Cable
# High-definition gaming output
# Progressive-scan DVD playback
# Dolby Digital 5.1 Surround Sound output
# Superior quality image output
# For NextGen Television sets offering HDMI input slots
Bron: http://www.xboxic.com/news/906

[ Voor 26% gewijzigd door CerandoX.nl op 16-05-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CerandoX.nl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:54:
Lik Sang heeft een nieuwe kabel voor de 360 op hun site geplaatst, het gaat hier om een HDMI kabel...Sony krijgt de klappen flink uitgemeten als dit waar is, want dat was 1 van Sony's troeven die nu in rook op lijkt te gaan.

[...]

[...]

Bron: http://www.xboxic.com/news/906
Helaas nog niet te koop; post iemand even als er een review beschikbaar is? Ik heb sowieso nog een HDMI-input over op mijn TV.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik kreeg net een nieuwe backwards compatibilty update binnen, maar de lijst op Xbox.com is zo te zien niet gewijzigd. Weet iemand wat er veranderd is?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
HDMI is echt iets overrated... wordt alleen gebruikt om ons consumenten een gore drm door de strot te douwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

lowfi schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:19:
HDMI is echt iets overrated... wordt alleen gebruikt om ons consumenten een gore drm door de strot te douwen.
Overrated of niet, zelfs recente DVD-films op een HDMI-DVD-speler naar een goede LCD/plasma zien er gewoon beter uit dan met een SCART of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

CerandoX.nl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:54:
En volgens een aantal commentatoren staat die info al sinds het begin van de Xbox360 op de site.
This item has been on this site since the 360 launched…and no new info has appeared. I would very much like a HDMI cable but I wonder how much better it will really be compared to VGA on a good LCD screen. There must be some sort of issue as microsoft themselves would have been outputting through HDMI at E3 to make the best picture possible. This did not happen….can the 360 even do this at all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41

Mocht je interesse hebben ik heb nog een advanced scart kabel over voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb sinds gister mijn 26" Sony Bravia LCDtje en heb dus mijn Adv. Scartkabel de kast in gebonjoured en mijn componenten HD kabel gepakt waar tot mijn vreugde ook een aansluiting zat voor een optische kabel echter de 3 optische kabels!! die ik had, (van dolby/adv scartkabel/pc) pasten allemaal niet goed in de connector van de comp hd kabel tot mijn verbazing. En ik weet vrij zeker dat hij ook niet bij mijn premium pakketje zat (of vergis ik me?)
anyway welke kabel raden jullie me aan om te kopen want 5.1 digitaal geluid is wel relaxedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dwl.xbox-scene.com...ghtmod360installation.pdf

Er is nu al een dualboot mogelijk, dus kan je niet meer van live gekicked worden als je het origineel boot. En als je de andere firmware gebruikt, geen Live verbinding maken natuurlijk. Je moet alleen wel handig zijn voor de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:53:
http://dwl.xbox-scene.com...ghtmod360installation.pdf

Er is nu al een dualboot mogelijk, dus kan je niet meer van live gekicked worden als je het origineel boot. En als je de andere firmware gebruikt, geen Live verbinding maken natuurlijk. Je moet alleen wel handig zijn voor de mod.
vaag verhaal in een PDF van 3 pagina's... als dit zo makkelijk is zoals hij het omschrijft, snap ik niet dat het zo lang heeft geduurd...

m.a.w.: /me gelooft het niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:53:
Ik heb sinds gister mijn 26" Sony Bravia LCDtje en heb dus mijn Adv. Scartkabel de kast in gebonjoured en mijn componenten HD kabel gepakt waar tot mijn vreugde ook een aansluiting zat voor een optische kabel echter de 3 optische kabels!! die ik had, (van dolby/adv scartkabel/pc) pasten allemaal niet goed in de connector van de comp hd kabel tot mijn verbazing. En ik weet vrij zeker dat hij ook niet bij mijn premium pakketje zat (of vergis ik me?)
anyway welke kabel raden jullie me aan om te kopen want 5.1 digitaal geluid is wel relaxedd
Mooie tv he.. heb dezelfde :D. Het optisch kabel probleempje heb/had ik zelf ook. Mijn standaard TOSlink kabeltje valt bij het geringste al uit de comp hd kabel. Ik heb ergens gelezen dat de speciale MS TOSlink kabel net iets dikker is waardoor die wel goed blijft zitten. Ik heb ervoor gekozen om de kabel gewoon losjes erin te laten zitten. Werkt perfect als je niet aan je 360 gaat rammelen ;) het blijft maar een lichtsignaaltje he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ohh okay ja ik dacht het is schadelijk voor het geluid maar zoniet dan fix ik t wel ff, wel dom trouwens maargoed. Thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:00:
[...]

vaag verhaal in een PDF van 3 pagina's... als dit zo makkelijk is zoals hij het omschrijft, snap ik niet dat het zo lang heeft geduurd...

m.a.w.: /me gelooft het niet echt....
Je moet het ook maar net vinden, het is net als je sleutels kwijt zijn en die dan gewoon voor je neus op de tafel liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien... hoewel ik dat wel heel erg makkelijk geredeneerd vind :D ik heb er ook niet genoeg verstand van om het echt goed en kritisch te beoordelen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, ik ben een grote PS3 fan maar door de leuke spellen die ik gezien heb voor de Xbox360 ga ik toch binnenkort een Xbox360 kopen. Nu heb ik een normale tv (geen HD) met scart aansluitingen, maar ziet de Xbox360 er op een normale tv er nog steeds "cool" uit? Of is de xbox360 toch echt voor een HD tv bedoelt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 13:37 . Reden: DynaMikeY zat te mierenneuken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:17:
Hallo iedereen, ik ben een grote PS3
:? 8)7

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:17:
Hallo iedereen, ik ben een grote PS3 maar door de leuke spellen die ik gezien heb ga ik toch binnekort een Xbox360 kopen. Nu heb ik een normale tv (geen HD) met scart aansluitingen, maar ziet de Xbox360 er op een normale tv er nog steeds "cool" uit? Of is de xbox360 toch echt voor een HD tv bedoelt?
Op mijn 82cm CRT SDTV via RGB over SCART is het ook allemaal wonderschoon hoor :) HDTV is puur meer resolutie. Natuurlijk maakt HDTV de ervaring beter, maar een duurdere CRT-TV ook, en een betere stoel tijdens het gamen, en een goed 5.1 systeem ipv een Yoko-setje van 10 euro, etc. etc.

Je kunt op een 13" CRT van 20 jaar oud ook gamen, maja het kan natuurlijk mooier. Beetje bloody obvious natuurlijk, wat wil je nu eigenlijk horen :P

Is FEAR op de PC mooier op 1280x768 met alle opties open dan op 800x600 met alle opties open? Natuurlijk. Is het nog steeds hetzelfde even mooie spel? Ja natuurlijk 8)7

En als jij een PS3 bent ben ik een Xbox :+

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 17-05-2006 13:38 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al vaker gesteld maar goed. Ik was de afgelopen weken in New York en heb daar inde Vrigin op de xbox 360 gespeeld. Nu weet ik het niet zeker maar ik dacht dat de schermen (van samsung) die ze daar gebruikten voor de demo`s hetzelfde zijn als hier bij de MM bijvoorbeeld. Kan iemand mij vertellen of dit zo is en zo ja, welk schem dit dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:38:
[...]

En als jij een PS3 bent ben ik een Xbox :+
Volgens mij heb ik nu toch echt "fan" erachter gezet, maar het blijft natuurlijk grappig... :|

Wat ik wil vragen is of de Xbox360 wel goed tot zijn recht komt op een normale tv. Niet dat je het gevoel heb dat je nog steeds met een normale xbox speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 09:21
Ja hoor, ook met een normale TV ga je er een heel stuk op vooruit in vergelijking met de Xbox en de PS2, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:10:
Misschien is deze vraag al vaker gesteld maar goed. Ik was de afgelopen weken in New York en heb daar inde Vrigin op de xbox 360 gespeeld. Nu weet ik het niet zeker maar ik dacht dat de schermen (van samsung) die ze daar gebruikten voor de demo`s hetzelfde zijn als hier bij de MM bijvoorbeeld. Kan iemand mij vertellen of dit zo is en zo ja, welk schem dit dan is?
Als ik het goed heb worden er Samsung LE23R51B's gebruikt in de demostands.
Ik heb toevallig gisteren even bij iemand op een LE32R71B gespeeld (32" en nieuwer dan die in de demostands) en ik denk dat ik er ook maar zo eentje moet aanschaffen... :9~ Ben inmiddels flink op weg dus hopelijk kan ik over ~1,5 maand ook HD gamen.

thekillerbean op een gewone tv ziet het beeld er ook prima uit hoor (koop wel een Advanced RGB kabel), als je niet gewend bent aan HD beeld heb je sowieso niks te klagen. HD is mooier, maar het verschil tussen een Xbox1 en 360 is echt wel overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Kun je goed Xbox360'en op een 24" (pc) monitor (2304 x 1440)??

Is het dan niet "erg" dat de resolutie zo hoog is? Dat hij bijvoorbeeld toch niet rechtstreeks alle pixels 1:1 aanstuurd...?? Ik weet niet hoe dit zit. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
Ik neem aan dat je de VGA kabel daarvoor gebruikt. De maximale resolutie is dan 1280x1024 geloof ik. Ik speel 1024x768 op een 13" rotscherm, maar het ziet er nog erg goed uit, zeker in vergelijking met de TV.

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Ebay is volgens mij echt bullshit, je kan mij niet wijs maken dat iemand 162 dollar betaald voor een faceplate. Nogal makkelijk om een 2e account aan te maken en op je eigen kavel te bieden om de prijs op te stuwen.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
vandaag in de metro stond...."xbox360 gekraakt?"

alleen staat er niet bij dat mensen met een hitachie cdrom speler er nog niks aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:24:
Ebay is volgens mij echt bullshit, je kan mij niet wijs maken dat iemand 162 dollar betaald voor een faceplate. Nogal makkelijk om een 2e account aan te maken en op je eigen kavel te bieden om de prijs op te stuwen.
Lijkt toch echt op een serieuze bieder, hij heeft al heel wat gekocht en 100 positieve reacties gekregen. Het is moeilijk om met ebay op je eigen producten te bieden zonder op te vallen.
nnndoh schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:38:

alleen staat er niet bij dat mensen met een hitachie cdrom speler er nog niks aan hebben
Komen er voor Xbox360 ook regelmatig updates uit? Want dan hoeven ze natuurlijk alleen een nieuwe firmware te laten instaleren om de crack onschadelijk te maken. Gebeurt ook met de PSP, dus ik denk niet dat Microsoft zorgen hoeft maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
waarschijnlijk zal je met de xbox 360 ook wel de keus van ja of nee krijgen met het updaten...
heb ik ook met de psp...

momenteel is de grootste nadeel dat je dan zonder pardon gebanned word van live....
moet eerlijk zeggen, dat ik nu meer orginele xbox360 spellen heb dan van de normale xbox...sta van mezelf verbaasd

en uiteraard...mocht je gebanned zijn, heb je altijd xbconnect nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de "Joytech Digital VGA Cable" http://www.joytech.net/pr...roductID=60&lang=1&catID= ? Ik hoor namelijk vaak dat je nooit een onofficiele VGA kabel voor de 360 moet kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ozxobez schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:05:
Heeft er iemand ervaring met de "Joytech Digital VGA Cable" http://www.joytech.net/pr...roductID=60&lang=1&catID= ? Ik hoor namelijk vaak dat je nooit een onofficiele VGA kabel voor de 360 moet kopen :?
Even vraagje hoor; je moet nooit een officiele kabel kopen? En waarom zou je dan wel een "officially licensed by Microsoft" Joytech kopen?

*edit*
Ow, ik heb net die Datel Wireless Headset besteld; 13 Euro incl. bezorgkosten. Waarschijnlijk half juni binnen (levering kon niet uit voorraad).

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 17-05-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:42:
[...]

Even vraagje hoor; je moet nooit een officiele kabel kopen? En waarom zou je dan wel een "officially licensed by Microsoft" Joytech kopen?

*edit*
Ow, ik heb net die Datel Wireless Headset besteld; 13 Euro incl. bezorgkosten. Waarschijnlijk half juni binnen (levering kon niet uit voorraad).
Verkeerde woordkeuze van mij ;) Ik bedoel dat ik al vaker heb gehoord dat de VGA kabels van 3rth party fabrikanten slechter beeld zouden geven (vooral kleuren). Is dit echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ozxobez schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:49:
[...]

Verkeerde woordkeuze van mij ;) Ik bedoel dat ik al vaker heb gehoord dat de VGA kabels van 3rth party fabrikanten slechter beeld zouden geven (vooral kleuren). Is dit echt zo?
Laat ik het zo zeggen; waarom zou Microsoft kabels van 3rd-party partijen een officiele Microsoft-sticker geven als ze slechter zouden zijn? Sterker nog; GameSpot heeft een hele kabeltest uitgevoerd voor de XB360 met alleen maar 3rd-party kabels.

*edit*
Crap; het is helemaal geen wireless headset; het is wederom met een kabeltje... Dus order geannuleerd... :(

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 17-05-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:56:
[...]
*edit*
Crap; het is helemaal geen wireless headset; het is wederom met een kabeltje... Dus order geannuleerd... :(
Volgens mij komt er vooralsnog maar 1 wireless headset uit, en dat is die van MS zelf.
Benieuwd waneer die te krijgen is, ga ik hem gelijk halen :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:56:
[...]

Laat ik het zo zeggen; waarom zou Microsoft kabels van 3rd-party partijen een officiele Microsoft-sticker geven als ze slechter zouden zijn? Sterker nog; GameSpot heeft een hele kabeltest uitgevoerd voor de XB360 met alleen maar 3rd-party kabels.

*edit*
weet je zeker dat het gamespot was? kan die kabeltest niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

lowfi schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:29:
[...]

weet je zeker dat het gamespot was? kan die kabeltest niet vinden...
http://www.gamespot.com/f...html?q=xbox%20360%20cable

En sorry, het was MadCatz maar dus ook een 3rd party fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
ironx schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:24:
[...]

Volgens mij komt er vooralsnog maar 1 wireless headset uit, en dat is die van MS zelf.
Benieuwd waneer die te krijgen is, ga ik hem gelijk halen :)
Microsoft heeft tijdens de persconferentie bekend gemaakt dat het nieuwe randapparatuur rond september dit jaar beschikbaar zal zijn, of dit voor zowel Amerika als Europa geldt is niet duidelijk.

Hier volgt een link, naar wat mogelijk de prijzen zijn van het nieuwe randapparatuur voor de Xbox 360:

Xboxic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon tel abbo verlengen van me meissie en krijg een x360 core bij.
heb zelf maar een remote, adv scart en hdd bij besteld nog maar zijn er nog extra dingen die intressant zijn?
hij komt gewoon op een flatscreen tv en wireless controller is volgende op me verlang lijssie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:30:
[...]

http://www.gamespot.com/f...html?q=xbox%20360%20cable

En sorry, het was MadCatz maar dus ook een 3rd party fabrikant.
oh dat... precies hetzelfde verhaal heb ik ook op cnet gevonden (horen die 2 bij elkaar?) maar ik dacht eerlijk gezegd dat het een vergelijking was tussen third party cables ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal ik vandaag cal of duty 2
speel een paar levels
loopt ie vast en maakt rare geluiden.
Haal ik de dvd er uit zie ik 2 grote ringen
Die heeft de drive er schijnbaar ingemaakt.
Met als gevolg een spel van 62euro waar ik niets meer mee kan :(

Bel ik de MS hotline om dit te melden
Zeggen ze doodleuk het ligt aan de manier van spelen
Terwijl de 360 gewoon op plat lag en ik speelde draadloos

Is dit normaal ?? en wat is er te doen
Voor ik kassa en radar of de consumentenbond ga bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar doen we hier niet aan

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:53:
Haal ik vandaag cal of duty 2
speel een paar levels
loopt ie vast en maakt rare geluiden.
Haal ik de dvd er uit zie ik 2 grote ringen
Die heeft de drive er schijnbaar ingemaakt.
Met als gevolg een spel van 62euro waar ik niets meer mee kan :(

Bel ik de MS hotline om dit te melden
Zeggen ze doodleuk het ligt aan de manier van spelen
Terwijl de 360 gewoon op plat lag en ik speelde draadloos

Is dit normaal ?? en wat is er te doen
Voor ik kassa en radar of de consumentenbond ga bellen
gewoon nog een keer bellen in de hoop dat je geen dom blondje aan de lijn krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Ik heb nu ook een xbox360 yay!
Een premium, nu nog spellen kopen 8)7, ik vermaak me wel met demo's :P

Ook leuk dat je HiDef video's kunt downloaden, kan ik mijkn pa lekker maken voor HDTV, misschien haalt hij dan wel zo'n HD-kabeltuner :P

Ik zat laatst te denken (het deed wel pijn :P)

Als MS later nog met een HD-DVD uitbreiding komt, moeten ze wel een HDMI kabel uitbrengen (of DVI met HDCP). Anders kan je nooit HD DVD kijken op de volledige resolutie. Door de kopieerbeveiliging van HD-DVD moet de HiDef uitgang beveiligd zijn, de analoge moet gelockt kunnen worden op HR-HD (960x540) anders voldoet het niet aan de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die beveiliging word nog _lang_ niet ingevoerd. Dat is al bevestigd meen ik.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Plaats voor dit soort dingen een topic report

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Het is laat en ik ben erg moe... :O

Ineens geet mijn XB360 de melding dat "strict NAT" aanstaat als ik wil connecten met XBLive maar de poorten uit de SP staan gewoon open op WinRoute. Is er ergens een vinkje wat ik moet controleren (en waar ik al weken niet aangezeten heb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 01:13:

Ineens geet mijn XB360 de melding dat "strict NAT" aanstaat als ik wil connecten met XBLive maar de poorten uit de SP staan gewoon open op WinRoute. Is er ergens een vinkje wat ik moet controleren (en waar ik al weken niet aangezeten heb)?
gewoon de stekker van je modem en router der ff uittrekken en hij doet t wel weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben erg onder de indruk van de Lost Planet demo... maar wat schets mijn verbazing
Q1 2007... dat is erg zeg, moeten we nog zo lang wachten op deze game?

Dan mag de Halo 3 speelbare demo ook wel komen :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik ben van plan om een 360 te kopen vanaf marktplaats/ebay. Maar omdat er soms een xbox opeens mee stopt, ben ik benieuwd hoe het geregeld is met de garantie.
Is een bonnetje van de zaak waar die gekocht is genoeg? Of moet je de xbox eerst nog ergens registreren/op naam zetten voor je van microsoft een nieuwe krijgt. Niet dat mijn xbox er opeens mee stopt en blijkt dat hij op een andere naam te staan en daarom geen nieuwe krijg.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox360 is eindelijk hacked. Je kunt nu alle backups draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Noener schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:04:
Ik ben van plan om een 360 te kopen vanaf marktplaats/ebay. Maar omdat er soms een xbox opeens mee stopt, ben ik benieuwd hoe het geregeld is met de garantie.
Is een bonnetje van de zaak waar die gekocht is genoeg? Of moet je de xbox eerst nog ergens registreren/op naam zetten voor je van microsoft een nieuwe krijgt. Niet dat mijn xbox er opeens mee stopt en blijkt dat hij op een andere naam te staan en daarom geen nieuwe krijg.
Mijn 2e hands xbox was ook kapot gegaan. Ze kijken gewoon naar het serial nummer en hebben bij mij het serial nummer op mijn naam gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

lowfi schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:14:
[...]
Mijn 2e hands xbox was ook kapot gegaan. Ze kijken gewoon naar het serial nummer en hebben bij mij het serial nummer op mijn naam gezet.
dat is netjes. Maar je heb contact opgenomen met microsoft of de winkel waar die oorspronkelijk vandaan kwam?

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:10:
Toch niet allemaal? . Hoor verhalen dat nog niet alle games werken.

Nu iets anders. Hoe kun je aan de buitenkant van de doos zien welke drive die gebruikt. Ik bedoel dus gewoon de doos waar de xbox360 inzit. Want kan moelijk zeggen tegen de verkoper zit er een samsung drive in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
correctie: je kan nu backups spelen. Enkel in de toekomst brengt ms een firmware uit die het blocked en vereisen spellen dat je die firmware hebt. Tot die tijd krijg je enkel te zien : wilt u de firmware upgraden

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

jaaoie17 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:31:
[...]

Toch niet allemaal? . Hoor verhalen dat nog niet alle games werken.

Nu iets anders. Hoe kun je aan de buitenkant van de doos zien welke drive die gebruikt. Ik bedoel dus gewoon de doos waar de xbox360 inzit. Want kan moelijk zeggen tegen de verkoper zit er een samsung drive in.
Tadaaaaaa!
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvd/TS-HLG_s400.jpg

Maar goed das niet de buiten kant van de doos, had ik ff overheen gelezen...Het is niet mogelijk om aan de buiten kant van de doos te zien welke drive je hebt, je zou naar de MF datum kunnen kijken (lipje op de doos wegklappen) maar dat wil niet veel zeggen. Er zijn namelijk xbox''n met een latere MF datum die toch een Hitachi hebben ipv Samsung B)

[ Voor 32% gewijzigd door Xander84 op 18-05-2006 13:35 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:01:
[...]

gewoon de stekker van je modem en router der ff uittrekken en hij doet t wel weer :9
Simpele oplossing maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik heb een Hitachi :) Na de ombouw van mijn X-Box heb ik besloten nooit meer een spelcomputer om te bouwen. De waarde van de games neemt zwaar af omdat je er te veel gaat branden. Nu laat ik hem lekker intact, niet dat ik een andere optie heb, maar voor de mensen die twijfelen: Niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:10:
Dit is wel erg kort door de bocht, er is een hack uit maar die is nog steeds zeer omslachtig en werkt alleen bij de Samsung drives. En werkt nog lang niet met alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
Ik heb een Hitachi :) Nu de ombouw van mijn X-Box heb ik besloten nooit meer een spelcomputer om te bouwen. De waarde van de games neemt zwaar af omdat je er te veel gaat branden. Nu laat ik hem lekker intact, niet dat ik een andere optie heb, maar voor de mensen die twijfelen: Niet doen.
Same here, ben games veel beter gaan uitzoeken en waardeer ze dus ook meer!
En Live! is wel zo fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Noener schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:16:
[...]

dat is netjes. Maar je heb contact opgenomen met microsoft of de winkel waar die oorspronkelijk vandaan kwam?
Ik heb microsoft zelf gebeld.

Overigens voel ik er ook niks voor om mijn xbox om te bouwen om de zelfde redenen als eerder aangegeven.

[ Voor 18% gewijzigd door lowfi op 18-05-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Schrok me aars eraf net.. zet me xbox aan 1 rood lichtje rechts onderin.. ik start hem opnieuw op en gelukkig deed die het.. pak van me hart |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik wel...als er een modchip is, maar dan wel zo dat als ik af en toe een orginele spel koopt die ik het echt waard vind om te kopen, dan ook op live ermee kan, zonder gebanned te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Hallo mesen ik heb een vraagje.
Over 1 jaar ongeveer wil ik ook een Xbox 360 gaan kopen.

Maar het aimen op een console heeft mij altijd gestopt om er een te kopen.

Nou heb ik een vraagje: Is het aimen op een Console nou echt super lastig of kan je na een tijdje ook super snel reageren en headshots maken,etc?

Want dit lijkt me wel zo handig bij shooters

Alvast Bedankt voor het antwoord. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb sinds de launch een xbox 360 en daarvoor speelde ik eigenlijk alleen maar shooters met de PC.

Aan het begin was het even wennen met de controller en heb je meer de omgeving geraakt dan je tegenstander. Nu gaat het steeds beter en vind ik het fantastisch om met een controller te spelen.

Je moet eerst even uit zien te zoeken welke gevoeligheid jij het prettigst vind. Daarna veel oefenen en dan komt het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

nnndoh schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:38:

En zolang mensen als jij blind geloven wat de non-technici van de Metro aan onzin van het net plukken blijven dit soort onzinnige geruchten voortbestaan.

De hack dateert van 18 maart, en de 'innovatie' van deze week is dat iemand het werk heeft afgemaakt wat de originele hackers weigerden te doen en ze het verspreid hebben. De 'hack' is nog steeds detectable en daardoor onbruikbaar. Als je erin slaagt om 'm toe te passen zonder je 360 te slopen (wat al moeilijk genoeg is) heb je daarna een bak van 400 euro die niet online kan en die geen enkel spel kan spelen wat na de volgende dashboard update is uitgebracht. Dan is zo'n 360 ineens heel duur.
Nou heb ik een vraagje: Is het aimen op een Console nou echt super lastig of kan je na een tijdje ook super snel reageren en headshots maken,etc?
Nee die spellen zijn zo succesvol omdat ze niet te spelen zijn, da's toch logisch ;) Nee dus, zoals in deze topics al heel vaak dezelfde vraag is beantwoord ben je na 2 dagen CoD2 spelen met een controller (vrijwel) net zo goed als met een muis. Je mikt met een volledig analoge stick die zowel gevoelig is voor 360 graden richting als 16 stappen 'druk', niet met een antieke 8-way on/off joystick.
MAX3400 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 01:13:

Wilde gok: je 360 heeft een dynamisch IP en via DHCP vandaag een nieuw IP gekregen waardoor je forwardings niet meer kloppen. Als je wil forwarden natuurlijk altijd je 360 een static IP geven.

[ Voor 39% gewijzigd door curry684 op 18-05-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

curry684 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:17:
[...]

En zolang mensen als jij blind geloven wat de non-technici van de Metro aan onzin van het net plukken blijven dit soort onzinnige geruchten voortbestaan.

De hack dateert van 18 maart, en de 'innovatie' van deze week is dat iemand het werk heeft afgemaakt wat de originele hackers weigerden te doen en ze het verspreid hebben. De 'hack' is nog steeds detectable en daardoor onbruikbaar. Als je erin slaagt om 'm toe te passen zonder je 360 te slopen (wat al moeilijk genoeg is) heb je daarna een bak van 400 euro die niet online kan en die geen enkel spel kan spelen wat na de volgende dashboard update is uitgebracht. Dan is zo'n 360 ineens heel duur.
Bovendien zou ik het niet vreemd vinden als er ineens Xbox 360 spellen die een nieuwere dashboard eisen en hem automatisch updaten als je dat nog niet gedaan hebt(omdat je de 360 niet op internet hebt aangesloten omdat je hem gekraakt hebt bijvoorbeeld). Als je de Xbox 360 hacked om illegale kopiëen te spelen, moet je er maar vanuit gaan dat je geen enkel spel kan spelen dat na de eerstvolgende dashboard is uitgebracht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MetroidPrime schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:24:
[...]

Bovendien zou ik het niet vreemd vinden als er ineens Xbox 360 spellen die een nieuwere dashboard eisen en hem automatisch updaten als je dat nog niet gedaan hebt(omdat je de 360 niet op internet hebt aangesloten omdat je hem gekraakt hebt bijvoorbeeld). Als je de Xbox 360 hacked om illegale kopiëen te spelen, moet je er maar vanuit gaan dat je geen enkel spel kan spelen dat na de eerstvolgende dashboard is uitgebracht.
Sterker nog, dit is zo. Ieder spel van na maart dit jaar (vanaf GRAW op 9 maart to be precise) weigerde te runnen zonder de dashboard update van eind januari toe te passen. En als eind deze maand de volgende dashboard update er is gaat iedere game vanaf eind juni of zo deze weer vereisen.

Nu zou je dat uit de game kunnen slopen natuurlijk. Maar daarvoor zou je code moeten kunnen wijzigen. Die gesigned is. Met Microsoft's private key, diep in een bunker onder Redmond. En dus niet te wijzigen. En dus is de Xbox 360 niet gehackt. Zolang Microsoft beide kanten van de lijn (de disc en de kernel) nog onder controle heeft hebben ze alle macht nog in handen en gaat iedere warezkiddie en cheater voorlopig gelukkig nog enorme pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:30:
[...]

Simpele oplossing maar werkt niet.
ok dan zal dat probleem wel aan mijn linksys router liggen hehe.

over dat backups spelen, wie wil dat nou.
1) je kan niet meer op live en dat zou echt een misser zijn bij de xbox 360
2)je verkloot je firmware, volgens mij kan je niet meer terug
3)ms zet straks op alle spellen een dash update of controle, waardoor jij die spellen niet meer kan gebruiken. Kan je zeggen van daar vinden ze wel een omweg voor, misschien ook wel. Maar na verloop van tijd als de wat meer geavanceerde chips er zijn, kan je dat ook wel vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik zou een ombouw wel op prijs stellen, maar dan niet voor het copieren van games want in dat opzich ben ik het me bovenstaanden eens. Maar ik zou wel graag een stand alone mediacenter optie willen zien en de mogelijkheid om een grote hdd vol met dvix en img files te kunnen afspelen wel erg op prijs stellen.....maar goed we zien wel wat de toekomst ons brengt 8)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:17:
[...]
Wilde gok: je 360 heeft een dynamisch IP en via DHCP vandaag een nieuw IP gekregen waardoor je forwardings niet meer kloppen. Als je wil forwarden natuurlijk altijd je 360 een static IP geven.
He Curry... :Y)

Nee, ik heb sinds jaar en dag mijn XB360 static op x.x.x.36 staan en die tot gisteravond ging ie altijd zonder problemen over WinRoute heen. En zoals ik aangaf; ik heb weken niet gespeeld met WinRoute of mijn modem en ineens gaat mijn XB lopen miepen dat er "strict NAT" gedetecteerd is en blablabla online performance verhaal.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik het moet zoeken; alle poorten uit de SP staan nog gewoon in WinRoute vermeld in de traffic policies duzze... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou , puike service van MS

Ik belde vorige week op om mijn tweede xbox te laten ophalen (liep steeds vast). Geef ik het serie nummer door.. Hmmzz het betreft om een XBOX 1... Lol. Ik kijk nog eens quasi naar mijn kapotte xbox 360 en zeg tegen die beste man. Mooi maar hier staat toch echt een 360. Hij opnieuw het serienummer invoeren. Blijk ik nu als complete account weg te zijn. Hij mij opnieuw in het systeem zetten met mijn kapote 360... Wil hij me de delivery notes sturen. Staat er weer een xbox 1 in mijn lijst.... Ik zeg lol. Ok kijk nog eens met een scheef oog naar mijn weer vastgeloopte 360 en denk Zo mannetje stiekum een xbox 1 wezen... Maar ja lang verhaal kort gemaakt. Ik heb mijn xbox 360 gisteren op laten sturen UPS heeft hem opgehaald.. Vandaag via UPS tracking service gekeken en hij is al bij MS... En ja hoor net een mailtje van MS Uw xbox is in ons bezit...

Nu verwacht ik morgen een mailtje , Uw nieuwe XBox is verzonden en hoop hem dan maandag uiterlijk te hebben , of ups moet ook op zaterdag leveren. (hoop wel dat ze me geen xbox 1 sturen ) hahahaha. Kort om Leuk zo'n xbox. Ik heb al een afspraak gemaakt voor wanneer deze weer kapot gaat , verwacht in twee maanden , zodat ik dan mijn vierde XBOX 360 kan gaan installeren en alle games opnieuw kan gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
W1ckeD-GT schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:

Misschien dat zoiets als dit ook nog naar de xbox kan komen :)

http://gear.ign.com/articles/708/708054p1.html

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

W1ckeD-GT schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:

Simpel antwoord: nee.

Even gefundeerder: zelf hield ik ook niet van shooters op de XBox of de PS2 maar op de XB360 toch maar eens de gok gewaagd en GRAW gespeeld. En ik moet zeggen; het valt me helemaal niet tegen alhoewel er toch niets sneller/lekkerder is dan een Logitech G5 en een toetsenbord. Desondanks kan ik voor mezelf zeggen dat ik geen enkele snellere shooter zal spelen zoals Halo3 deathmatch ofzo, want daarvoor mis ik gewoon het geduld om goed te leren schieten/mikken met een analoog stickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Punisher007 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:52:
[...]

Misschien dat zoiets als dit ook nog naar de xbox kan komen :)

http://gear.ign.com/articles/708/708054p1.html
wreed dit idee had ik al jaren. (typ je het 1x op internet ergens, en jahoor het word al weer gemaakt (jammer geen paar miljoen voor mij))
maar dit is echt veel beter dan zon thumbstickje ook voor RTS games zou het uitermate geschikt zijn.

helaas dat de 360 geen mouse ondersteund, dus ik weet niet of dit wel zou gaan werken mocht er een soortgelijk iets komen voor de 360.
maar de hek is in iedergeval van de dam, dus mogen velen volgen (logitech do your stuff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:24:
[...]

ook deze xbox word met succes gekraakt...tis gewoon een kwestie van tijd...en dan zullen die dashboard updates niet helpen

en als ze niet willen dat de mensen hun xbox laten ombouwen, moeten ze de prijzen van de spellen maar eens flink verlagen........
ook al mag het niet....ik zal de mijne laten ombouwen zodra het mogelijk is...is met mijn oude xbox ook gebeurd en geen moment spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

nnndoh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:13:
[...]

ook deze xbox word met succes gekraakt...tis gewoon een kwestie van tijd...en dan zullen die dashboard updates niet helpen
Je snapt het niet. Zo'n dashboard update helpt wel degelijk. Stel de 360 wordt gekraakt, dan komt Microsoft kort daarop met een dashboard update. Iedereen met een gekraakte Xbox die de update installeert krijgt bijvoorbeeld ineens de melding dat ze pas weer spellen kunnen spelen als de hack er door Microsoft af is gehaald. Veel mensen installeren de laatste update daardoor niet. Ineens komt er een nieuw spel uit dat iedereen wil spelen, laten we dit spel Halo 3 noemen. Als iemand met een gekraakte Xbox dit spel wil spelen krijgt hij ineens de melding dat om Halo 3 te kunnen spelen je de allernieuwste dashboard nodig hebt, of hij nu een gekraakte versie van Halo 3 heeft of niet. Als je dan de update vanaf de Halo 3 disc installeert, kun je geen spellen meer spelen totdat de hack verwijderd is.

Modchips zullen ook niet helpen als Microsoft het slim aanpakt. De originele Xbox kon alleen modchips detecteren als je online ging, maar Microsoft zou modchip detectie nu in het dashboard kunnen integreren die iedere keer dat de Xbox 360 opgestart wordt, wordt uitgevoerd. Dan heb je niets meer aan de on/off-switch van sommige Xbox modchips.

Het gevolg van deze maatregelen zou zijn dat je alleen spellen kunt spelen die uitgebracht zijn een maand na de eerstvolgende dashboard update nadat de hack/modchip die je gebruikt gereleased wordt. Als je wel nieuwere spellen probeert te spelen: veel plezier met je baksteen van van 300/400 Euro!

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
MetroidPrime schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:28:
[...]

Modchips zullen ook niet helpen als Microsoft het slim aanpakt. De originele Xbox kon alleen modchips detecteren als je online ging, maar Microsoft zou modchip detectie nu in het dashboard kunnen integreren die iedere keer dat de Xbox 360 opgestart wordt, wordt uitgevoerd. Dan heb je niets meer aan de on/off-switch van sommige Xbox modchips.
Het "mooie" van de modchip is dat je dus je eigen dashboard erop kan zetten, en zo de detectie via het MS dashboard omzeilt.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:28:
[...]

Je snapt het niet. Zo'n dashboard update helpt wel degelijk. Stel de 360 wordt gekraakt, dan komt Microsoft kort daarop met een dashboard update. Iedereen met een gekraakte Xbox die de update installeert krijgt bijvoorbeeld ineens de melding dat ze pas weer spellen kunnen spelen als de hack er door Microsoft af is gehaald. Veel mensen installeren de laatste update daardoor niet. Ineens komt er een nieuw spel uit dat iedereen wil spelen, laten we dit spel Halo 3 noemen. Als iemand met een gekraakte Xbox dit spel wil spelen krijgt hij ineens de melding dat om Halo 3 te kunnen spelen je de allernieuwste dashboard nodig hebt, of hij nu een gekraakte versie van Halo 3 heeft of niet. Als je dan de update vanaf de Halo 3 disc installeert, kun je geen spellen meer spelen totdat de hack verwijderd is.

Het gevolg van deze maatregelen zou zijn dat je alleen spellen kunt spelen die uitgebracht zijn een maand na de eerstvolgende dashboard update nadat de hack/modchip die je gebruikt gereleased wordt. Als je wel nieuwere spellen probeert te spelen: veel plezier met je baksteen van van 300/400 Euro!
wel lullig voor mensen die wel een xbox 360 hebben , maar geen internet..kunnen ze het spel niet spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Wiseguy1983 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:47:
[...]

Het "mooie" van de modchip is dat je dus je eigen dashboard erop kan zetten, en zo de detectie via het MS dashboard omzeilt.
Droom maar even lekker verder. Op de originele Xbox kon dat inderdaad, omdat het dashboard volgens mij alleen geladen werd zodra je geen disc in de drive had zitten. Tijdens het spelen van een spel was het dashboard niet actief en daarom was het niet erg als je een alternatieve dashboard installeerde. Op de Xbox 360 is het dashboard echter altijd actief en Xbox 360 spellen zijn er zelfs van afhankelijk vanwege bepaalde functies die het dashboard biedt. Het zou erg moeilijk zijn om een homebrew dashboard deze functies ook te laten bieden en volledig compatible te zijn met het originele dashboard. Bovendien zou een spel die de nieuwste dashboard nodig heeft alsnog kunnen detecteren dat je niet het dashboard van Microsoft gebruikt en deze vervolgens wist om er even de nieuwste officiele versie op te zetten.

Ik meen mij overigens zelfs te herinneren dat er in de CPU van de 360 een beveiliging is ingebakken om het gebruik van homebrew dashboards te voorkomen.
nnndoh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:11:
[...]

wel lullig voor mensen die wel een xbox 360 hebben , maar geen internet..kunnen ze het spel niet spelen.....
Je snapt het nog steeds niet. De dashboard update wordt ook meegeleverd met alle spellen die de update nodig hebben. Als iemand dan geen internet heeft en hij/zij probeert een spel te spelen waarvoor de update nodig is, wordt deze vanaf de DVD van het spel automatisch geinstalleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:11:
[...]

Tuurlijk niet. Als degene zonder internet Halo 3 wil spelen staat de update op het spel. Die detect geen hack dus update zoals het hoort en kan daarna gewoon spelen. Heeft ie die hack wel? Eigen schuld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
goed...we hebben een update op de disc zitten.....het word geinstalleerd....microsoft detecteerd dat je een modchip erin heb zitten...wat dan ? je word gebanned van xbox live
wat is het probleem? er zijn alternatieven die gratis zijn en soms nog beter ook

met mijn oude xbox ben ik ook van live gebanned een aantal jaren terug...
en xbconnect is dan toch een uitkomst....in het begin had ie al veel meer spellen in de lijst staan die je online kon spelen...daarna kwam ook het chatten erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:22:
goed...we hebben een update op de disc zitten.....het word geinstalleerd....microsoft detecteerd dat je een modchip erin heb zitten...wat dan ? je word gebanned van xbox live
wat is het probleem?
Nee, hij detecteerd EERST de modchip/hack voordat de update geinstalleerd word. Het probleem is dus dat je het spel niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

nnndoh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:22:
Op de originele Xbox was er een dashboard update die, als er een bepaalde softmod gedetecteerd werd, je Xbox niet meer liet opstarten. Omdat het dashboard nu altijd actief is kan Microsoft dus altijd(na een update) detecteren of je een softmod of modchip gebruikt en dan start je 360 niet meer op. Het zou mij niets verbazen als Microsoft vervolgens zegt dat de enige manier om je 360 weer aan de praat te krijgen, het ding op tegen betaling naar Microsoft sturen om de mod te laten verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
dit is allemaal theorie....

ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen

de psp was immers ook niet te kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Kun je Xbox1 met Xbox360 linken? Halo2 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
MetroidPrime schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:30:
[...]

Op de originele Xbox was er een dashboard update die, als er een bepaalde softmod gedetecteerd werd, je Xbox niet meer liet opstarten. Omdat het dashboard nu altijd actief is kan Microsoft dus altijd(na een update) detecteren of je een softmod of modchip gebruikt en dan start je 360 niet meer op. Het zou mij niets verbazen als Microsoft vervolgens zegt dat de enige manier om je 360 weer aan de praat te krijgen, het ding op tegen betaling naar Microsoft sturen om de mod te laten verwijderen is.
Nee dat ging net iets anders. Het was de kernel zelf van nieuwere xboxen die oudere Dashboards niet meer liet opstarten. Omdat de softmod's alleen nog naar voor een oude dashboard geschikt waren was dit een tijdelijke methode dat nieuwe xboxen niet omgebouwd konden worden.

IMHO is het alleen nog maar wachten op het moment dat er een modchipmaker een chip/pcbtje uitbrengt dat tussen het moederbord en de xbox zit. Die e dan voor zorgt dat de hack werkt en dat zodra MS controleerd welke firmware eropzit de originele firmware gedetecteerd wordt... Hoef je niks meer te flashen enzo ;)

Net nadat ik het bericht getypt had.... http://www.xbox-scene.com...ep/EEuZAVAkkZibWVOJwF.php

[ Voor 7% gewijzigd door Harmsen op 18-05-2006 20:49 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik zal even opsommen wat geen theorie is:
  1. Microsoft kan dashboard updates forceren bij de nieuwste spellen
  2. Microsoft kan met een dashboard update detecteren of er modchips of hacks gebruikt zijn
  3. Homebrew dashboards zullen lange tijd niet compatible zijn met Xbox 360 spellen, zowel legaal als illegaal
  4. Een homebrew dashboard kan ook gedetecteerd worden
  5. Als er een probleem wordt geconstateerd, dan kan er voorkomen worden dat de 360 opstart
Huntor schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:47:
IMHO is het alleen nog maar wachten op het moment dat er een modchipmaker een chip/pcbtje uitbrengt dat tussen het moederbord en de xbox zit. Die e dan voor zorgt dat de hack werkt en dat zodra MS controleerd welke firmware eropzit de originele firmware gedetecteerd wordt... Hoef je niks meer te flashen enzo ;)
Zelfs dat kan nog te detecteren zijn.
Net nadat ik het bericht getypt had.... http://www.xbox-scene.com...ep/EEuZAVAkkZibWVOJwF.php
De eerstvolgende dashboard update is deze maand al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar komt nog bij dat jij niet weet wat je mist zonder xbox live en je veel meer lol aan de spellen beleefde als je er met moeite aan kan komen.

Heb ik tenminste.eErst was het zo van even het nieuwste uitproberen en dan de volgende. Nu is het ook echt leuk om een spel te spelen, je wilt ook echt het verhaal volgen, je wilt achievements halen enz. Ook loop je soms prachtige spellen mis, omdat ze aan het begin niet boeiend zijn. Zal nu niet zo snel gebeuren. En als je het tweedehands doet, maak je als je het slim aanpakt nog winst ook of moet je hooguit 2 euro verz kosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Tjezus wat een gekken met een plaat voor z'n kop lopen er hier rond.

• De CPU van de Xbox 360 is MS-designed in tegenstelling tot de P3-733 van de Xbox1. Voordeel hiervan is dat security op CPU-level zit ingebakken. De CPU voert geen code uit die niet gesigned is volgens de private key waarvan de public key in de CPU zit gebakken. Dit dwingt hem bij opstarten het goede dashboard te laden. De private key van MS lekt niet, dat kun je wel vergeten, en bruteforcen op keys van dat formaat kost vele jaren langer met alle computers op deze wereld dan de Xbox 360 op de markt gaat zijn.
• De kernel, die dus signed is, voert geen code uit die niet signed is. Het is dus per definitie onmogelijk om enige homebrew op het systeem te draaien die niet MS-signed is. Ook met een modchip, want de CPU weigert het uit te voeren, en de kernel weigert het uit te voeren. Simple as that.
• De firmware van de DVD speler draait isolated binnen de DVD speler en zit dus buiten de sign-beveiliging van het systeem zelf. Vandaar dat die te vervangen is. Echter, het challenge/response protocol dat besluit of een spel gedraaid mag worden is een samenspel van de *SIGNED* data op de schijf en de *SIGNED* kernel. De firmware is enkel een man-in-the-middle die kan proberen te liegen naar het systeem over wat voor schijf het is, en daardoor de authenticiteit kan faken. Dit is de hack die nu uitgebracht is.
• De firmware hack heeft echter een beperkte houdbaarheid, omdat MS beide uiteindes controleert: de schijf en de kernel. Zolang die beiden uncompromised zijn, wat niet gaat gebeuren voordat de private key lekt, ergens rond Sint Juttemis dus, kunnen die wanneer MS wilt (!!!) hun samenspraak veranderen. De liegende tussenpartij, oftewel de patched firmware, zou dan dynamisch mee moeten veranderen, wat niet kan. MS kan de patch dus altijd simpelweg detecteren.
• Microsoft kan wanneer ze maar willen softwarematig de Xbox 360 bricken ipv je alleen van Live kicken. Of het ethisch verantwoord is is een 2e.... maar neem jij het risico?
• Alle games enforcen de laatste dashboard update, juist omdat niet iedereen aan Live hangt. En dat zit in de code van de game ingebakken. Die je niet kunt veranderen omdat ie signed is. Ergo, die dashbaord update krijg je of je nu wilt of niet. Met z'n detectiecode. Die jou niet alleen van Xbox Live bant, maar er ook voor zorgt dat je geen enkel spel meer kunt spelen dat na die update gereleased wordt.
• De firmware kan geflasht worden vanuit de kernel. Hier kan de firmware over liegen natuurlijk. En vervolgens geeft ie niet de goede antwoorden die hij op basis van nieuwe firmware zou moeten geven. Hey, een fake firmware gedetecteerd. Ban.
• De enige manier waarop de 360 fundamenteel gehackt kan worden, is als Microsoft ergens een gaatje heeft laten liggen waar unsigned code wordt gebruikt, zodat daar externe code geinjecteerd kan worden. Vanaf dat moment ligt het hele systeem open en kun je er in beginsel Linux op draaien en alle homebrew. Gezien het feit echter dat men dat gaatje in zes maanden nog niet gevonden heeft.... don't hold your breath.
• "Blahblah spellen goedkoper blahblah veel te duur blahblah ik ben een naieve puber die het stoer vind om te warezen yay!" Grow up. In 1985 waren console games duurder dan nu, zonder inflatiecorrectie, en toen werden ze door teams van 5 man gemaakt in 2 jaar. Tegenwoordig zitten er 100 man 3+ jaar op te werken: dat geld moet ergens vandaan komen enzo. Zolang op meer dan de helft van de games simpelweg verlies wordt gedraaid is een lager prijspunt niet haalbaar. En dan nog, als alles kopieerbaar zou zijn, zou er nog meer verlies gemaakt worden en kregen we dus helemaal niets creatievers meer dan de zoveelste sequel van een oh zo gave EA-licentie. Madden 2014 en NBA de 27e ole ole. Nee dan betaal ik liever voor creativiteit en inventiviteit.

De vraag is of de private key ooit gaat lekken. Is dat ooit eerder gebeurd? Nee. Geen enkele reden om aan te nemen dat het nu wel zou gebeuren. Al is het maar omdat de lekker persoonlijk en hoofdelijk aansprakelijk zou zijn voor miljarden schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

atmoz schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:40:
Kun je Xbox1 met Xbox360 linken? Halo2 bijvoorbeeld?
Hmzzz, zal dan wel niet he.....

Krijg HALO2 (orgineel) nog niet eens gestart op de Xbox360 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:31:
daar komt nog bij dat jij niet weet wat je mist zonder xbox live en je veel meer lol aan de spellen beleefde als je er met moeite aan kan komen.

Heb ik tenminste.eErst was het zo van even het nieuwste uitproberen en dan de volgende. Nu is het ook echt leuk om een spel te spelen, je wilt ook echt het verhaal volgen, je wilt achievements halen enz. Ook loop je soms prachtige spellen mis, omdat ze aan het begin niet boeiend zijn. Zal nu niet zo snel gebeuren. En als je het tweedehands doet, maak je als je het slim aanpakt nog winst ook of moet je hooguit 2 euro verz kosten betalen.
Klopt! Daarom voor mij dit keer geen omgebouwde Xbox. Ik gaf alleen maar iets aan waarmee de hackers iets verder komen.

Doordat er veel speelbare demo's vanuit je luie stoel te downloaden zijn kan je de meeste spellen uitproberen voor het kopen. Daarnaast kan je met de Media Center alles ook afspelen, dus het nut voor ombouwen is bij mij verdwenen.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

atmoz schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:54:
[...]

Hmzzz, zal dan wel niet he.....

Krijg HALO2 (orgineel) nog niet eens gestart op de Xbox360 :|
Dan doe je zelf iets verkeerd hoor.. speelt prima hier :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:54
Ik ben inderdaad erg benieuwd wat Microsoft nu gaat doen.

Zijn ze daar aan het lachen of als gekken aan het verzinnen wat te doen hier tegen.
Ik persoonlijk denk het eerste, die wachten rustig af totdat genoeg mensen de mod hebben uitgevoerd en dan update uitbrengen O-)

Ikzelf laat me Xbox 360 lekker zo zoals ie is heb nu genoeg games om me te vermaken.
En merk zelf ook dat ik de games meer waardeer en veel langer speel.

Ik wacht het af tot de volgende update van microsoft en dan kijken of een aantal forums wat het effect is.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.