Even mijn mening over motogp: wat een gedrocht. Was weinig vernieuwends het het zag er echt niet uit. Zelfs op de normale xbox moet het er mooier uitzien dan dit, had er veel meer van verwacht.
Verwijderd
Ik vond hem grafisch ook een beetje tegenvallen. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo, het loopt erg soepel, maar toch is het niet de kwaliteit die ik had verwacht/gehoopt.Neoflip schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:29:
[...]
Laat ff weten wat je ervan vind, ben benieuwd of ik de enige ben die het weinig vernieuwend vind.
Of hij echt vernieuwend is kan ik niet zeggen. Heb de vorige nooit gespeeld. Het laatste motor spel dat ik heb gespeeld was hang-on, heheh. En dat was te merken ook. Heb al behoorlijk lopen breakdancen op het asfalt
Toch heb ik hem niet helemaal afgeschreven. Aan die besturing moet ik gewoon wennen. Het rijdt nou eenmaal anders dan met een bak. Online ook ff snel bekeken en dat liep erg soepel moet ik zeggen. Daar geen klachten over.
Of ik hem ga kopen.... ben er nog niet uit.
Nouja je hebt die vorige delen nooit gespeeld dus dan is het misschien wel de moeite waardVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:10:
[...]
Ik vond hem grafisch ook een beetje tegenvallen. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo, het loopt erg soepel, maar toch is het niet de kwaliteit die ik had verwacht/gehoopt.
Of hij echt vernieuwend is kan ik niet zeggen. Heb de vorige nooit gespeeld. Het laatste motor spel dat ik heb gespeeld was hang-on, heheh. En dat was te merken ook. Heb al behoorlijk lopen breakdancen op het asfaltHet is ff wennen, laten we het daar op houden...
Toch heb ik hem niet helemaal afgeschreven. Aan die besturing moet ik gewoon wennen. Het rijdt nou eenmaal anders dan met een bak. Online ook ff snel bekeken en dat liep erg soepel moet ik zeggen. Daar geen klachten over.
Of ik hem ga kopen.... ben er nog niet uit.
Verwijderd
Vond Moto GP ook behoorlijk tegenvallen maar met de 4 nieuwe mappen voor CoD2 kom ik aankomend weekend i.i.g. weer goed door.
Na het (voor het eerst) spelen van alledrie de E3 demo's gisteravond, kan ik helaas niet anders concluderen dan dat ze allen tegenvallen.
Heb me gister het grootste deel van de avond vermaakt met de MotoGP’06 Demo, maar ondanks het feit dat deze titel voor mij verplichte kost is zijn de tekortkomingen van de demo ook niet onopgemerkt gebleven; wat jaggies hier en daar (met name schaduw), image tearing (vsync anyone?), en een occasional framedrop. Vraag me toch af welke versie Team Xbox gespeeld heeft
.
Maar toch heb ik me goed vermaakt met de demo. Na een rondje of drie kwam het gevoel voor het aansnijden van de bochten weer helemaal terug, en ben alweer helemaal verslaafd aan powersliden. Ik ga me iig goed vermaken met deze game
.
Blijft natuurlijk 'maar' een demo die we gespeeld hebben, en ik kan alleen maar hopen dat de final version in de buurt komt van bovenstaande quote.What really separates MotoGP ‘06 from previous-gen versions are the visual and aural enhancements. We know that moving to a 1080 format guarantees some graphical improvements, but Climax’s ground-up restoration goes far beyond the norm. Our playtest build sported a super-high framerate at all times, all while boasting graphics that are simply divine. In game action looks rather real. Shift to the replays- featuring additional post-production effects- and prepare to be startled. You’d swear you were watching a real GP contest if you squint your eyes just right. MotoGP ‘06 is by far the best looking racing game to date for the Xbox 360, and we expect it to look as good if not better when it ships on June 14th.
Maar toch heb ik me goed vermaakt met de demo. Na een rondje of drie kwam het gevoel voor het aansnijden van de bochten weer helemaal terug, en ben alweer helemaal verslaafd aan powersliden. Ik ga me iig goed vermaken met deze game
Je reso is wel makkelijk om te weten. Als je hem daadwerkelijk op 1280x720 hebt staan, is het geen wonder dat het er niet uitzietRAZORDUDE schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:59:
Ik heb net mn xbox gekocht en ik heb hem aangesloten op mijn Samsung Syncmaster 1100p Plus (21") ik heb beeld alleen heb ik het bekende 60hz probleem.
Het probleem is dus dat door de 60hz het zichtbare beeld kleiner is en je dus een soort van dikke zwarte rand er omheen ziet net als bij de pc maar daarmee kan je 85hz forceren waardoor het beeld weer beeldvullend is zoals het hoort.
Zijn hier ook meer mensen met die probleem of hebben die een oplossing ervoor, of is dit niet op te lossen.
Ik vind het wel jammer want ten eerste is het beeld niet zo groot zoals het hoort en de verhouding klopt ook niet helemaal, en ik heb al wat verschillende resoluties geprobeerd alleen dat maakt niets uit.
Ik heb hem nu op 1280x720 ofzo staan.
Teamxbox heeft hoogstwaarschijnlijk een veel en veel nieuwere build gespeeld.Shiverzz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:22:
Heb me gister het grootste deel van de avond vermaakt met de MotoGP’06 Demo, maar ondanks het feit dat deze titel voor mij verplichte kost is zijn de tekortkomingen van de demo ook niet onopgemerkt gebleven; wat jaggies hier en daar (met name schaduw), image tearing (vsync anyone?), en een occasional framedrop. Vraag me toch af welke versie Team Xbox gespeeld heeft.
De Demo's moeten ver van te voren worden uitgeleverd. Dan gaat er getest worden. Installeren, verwijderen, opnieuw installeren, gaat dat allemaal goed?
Dan moet het online gedeelte getest gaan worden. Dit gebeurd ook niet in een dag.
De meeste demo's komen zo 1 - 1/2 maand na release van de final uit.Ga er dus maar gerust vanuit dat de Demo die je speelt, een build van maart is.
Het zijn ook E3 DEMO'S!
Zo, dat moeten we niet vergeten. Deze demo's krijg je omdat het E3 is. Om jou een sneakpeak te geven van wat er komen gaat. Gewoon, de gamer eens laten voelen hoe het gaat tijdens de E3.
Van alle 3 de demo's, komt na de release van de game nog een echte demo uit.
[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 12-05-2006 09:27 ]
Er is een aardige kans dat we vanmiddag nog wat Gears of War spul krijgen, ik hoop natuurlijk op een demo, maar ik verwacht een extra trailer.
(de teller op www.gearsofwar.com loopt om "12.00" uur af, en op dat moment gaat de zooi normaal op MarketPlace in deze E3 week...)
(de teller op www.gearsofwar.com loopt om "12.00" uur af, en op dat moment gaat de zooi normaal op MarketPlace in deze E3 week...)
Echt niet de teller gaat in de -TangLeFuzZ schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:49:
Er is een aardige kans dat we vanmiddag nog wat Gears of War spul krijgen, ik hoop natuurlijk op een demo, maar ik verwacht een extra trailer.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik ben ook een beetje gek gemaakt door die preview van teamxbox (en andere sites). En als je dan deze e3 demo gaat spelen valt het gewoon tegen. Ik hoop echt dat deze e3 demo gewoon een vroege versie is.Shiverzz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:22:
Heb me gister het grootste deel van de avond vermaakt met de MotoGP’06 Demo, maar ondanks het feit dat deze titel voor mij verplichte kost is zijn de tekortkomingen van de demo ook niet onopgemerkt gebleven; wat jaggies hier en daar (met name schaduw), image tearing (vsync anyone?), en een occasional framedrop. Vraag me toch af welke versie Team Xbox gespeeld heeft.
[...]
Blijft natuurlijk 'maar' een demo die we gespeeld hebben, en ik kan alleen maar hopen dat de final version in de buurt komt van bovenstaande quote.
Maar toch heb ik me goed vermaakt met de demo. Na een rondje of drie kwam het gevoel voor het aansnijden van de bochten weer helemaal terug, en ben alweer helemaal verslaafd aan powersliden. Ik ga me iig goed vermaken met deze game.
Persoonlijk stoorde ik mij het meest aan het ontbreken van v-sync in deze demo. Echt geen pan... En tijdens de replay ligt de framerate niet vast op 60fps. Behoorlijk wat framedrops..
Ik hoop maar dat die punten worden opgelost in de final built.
Volgens mij komt er nog 1 vandaag. Dat was bedoeld als verassing. Zal de naam even opzoeken.MaZo schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:25:
Volgens mij was dit het weer voor wat betreft de E3 demo's.
/EDIT
Chromehounds
DISCLAIMER:
Dit heb ik op 2 websites gelezen. Of deze info te vertrouwen is weet ik niet.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 12-05-2006 12:24 ]
Ik heb ook wat over chromehounds gehoord, maar ik denk dat we geen demo's meer krijgen. Maar mss wil MS e3 afsluiten met een BANG!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Niemand die ervaring heeft met het huren van games voor de XB360?MAX3400 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:21:
Ik ben een klein beetje uitgekeken op de games die ik nu heb staan. Niet zozeer dat ik ze niet leuk vind maar ik speel de laatste tijd vooral voor achievements en af en toe moet je daar afstand van nemen om even je hoofd te legen, zeg maar.
Zijn er winkels o.i.d. in de Randstad (woon zelf in Leiden) waar je XB360-games kan huren voor een lang weekend of een week ofzo? Wil weer eens wat anders spelen maar heb op dit moment besloten niets zelf te kopen omdat er in het najaar weer een enorme bak geld aan games zal moeten worden gekocht.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
waarom koop je ze niet tweedehands. Je verkoopt ze ff later voor dezelfde prijs weer door, veel slimmer en het bespaard nog geld ook.MAX3400 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:39:
[...]
Niemand die ervaring heeft met het huren van games voor de XB360?
Haha, ben ik gedeeltelijk wel met je eens... Maar helaas ben ik nou net op zoek naar games die niet echt veel verkocht zijn en dus ook wat moeilijker tegen een schappelijke prijs te koop tweedehands. Maar ik ga zometeen wel eens bellen met een paar zaken in de buurt; kijken wat ze tweedehands hebben liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:43:
[...]
waarom koop je ze niet tweedehands. Je verkoopt ze ff later voor dezelfde prijs weer door, veel slimmer en het bespaard nog geld ook.
Is het vandaag gratis Xbox Live Gold? Ik ben Silver-abonnee, maar kan wel online gamen (heb hem pas net online). Eerst dacht ik "dat hoort", maar na het lezen van de openingspost en deze xbox.com weet ik dat het niet hoort. Het kan toch niet zo zijn dat MS me automatisch een abo in de maag splitst als ik op online gamen klik (heb nl. mijn creditcard ingevuld voor zo'n arcade spelletje).?!
Zou best wel eens kunnen dat je gratis kan spelen want er was enigszins sprake dat je tijdens E3 je Silver kon gebruiken als ware het Gold.paknaald schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:04:
Is het vandaag gratis Xbox Live Gold? Ik ben Silver-abonnee, maar kan wel online gamen (heb hem pas net online). Eerst dacht ik "dat hoort", maar na het lezen van de openingspost en deze xbox.com weet ik dat het niet hoort. Het kan toch niet zo zijn dat MS me automatisch een abo in de maag splitst als ik op online gamen klik (heb nl. mijn creditcard ingevuld voor zo'n arcade spelletje).?!
Ik zou zeggen; als je het echt niet vertrouwt nu, bel je je CC-maatschappij voor afschrijvingen. Zo niet, dan kijk je het even een weekje aan of je wordt gedisconnect van Gold.
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2006 19:07 ]
Dat is alleen deze week, vanwege de Electronic Entertainment Expo (E3) beurs.paknaald schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:04:
Een leuk cadeautje van Microsoft
Goed nieuwsYonix schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:07:
[...]
Dat is alleen deze week, vanwege de Electronic Entertainment Expo (E3) beurs.
Een leuk cadeautje van Microsoft
ik heb vandaag en wireless adapter gekocht voor mijn 360 maar hij werkt niet.
Hij vindt het netwerk wel maar ik kreeg steeds als ik ga testen dat hij niet kan connecten.
Ik heb alle beveiliging van mijn router uitgezet (macfiltering etc.).
ik heb een belkin router/adslmodem/accespoint en daar werkt alles op (mijn computer mijn laptop en de 360 met draad).
en nog kan hij niet connecten weten jullie hoe dat komt ?.
(ps ik heb belkin al gebeld maar die wisten van niets ik was de eerste die belde).
Hij vindt het netwerk wel maar ik kreeg steeds als ik ga testen dat hij niet kan connecten.
ik heb een belkin router/adslmodem/accespoint en daar werkt alles op (mijn computer mijn laptop en de 360 met draad).
(ps ik heb belkin al gebeld maar die wisten van niets ik was de eerste die belde).
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Als iets geprobeerd met port-forwarding voor de poorten uit de startpost (of de oude startpost)?icecreamfarmer schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:56:
ik heb vandaag en wireless adapter gekocht voor mijn 360 maar hij werkt niet.
dat werkt toch pas als hij al geconnect is met je router maar hij live niet kan vinden?MAX3400 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:16:
[...]
Als iets geprobeerd met port-forwarding voor de poorten uit de startpost (of de oude startpost)?
en waar staan die poorten in de op dan ik krijg ze niet gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door icecreamfarmer op 12-05-2006 22:23 ]
Het staat er toch ech tin hoor onder het kopje:icecreamfarmer schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:20:
[...]
dat werkt toch pas als hij al geconnect is met je router maar hij live niet kan vinden?
en waar staan die poorten in de op dan ik krijg ze niet gevonden
Hoe zit het met Xbox Live?
Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Hierdoor gaat downloaden ook sneller!
Ik heb ook mce alles werkt bijna zelfs films etc....maar mp3's krijg ik niet gespeeld geeft continu een error iemand een idee waar dit aan kan liggen.......
No offence, maar ik zal mijn glazen bol even herinstalleren dan kan ik je error raden...Tommilio schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 09:04:
Ik heb ook mce alles werkt bijna zelfs films etc....maar mp3's krijg ik niet gespeeld geeft continu een error iemand een idee waar dit aan kan liggen.......

Vraagje :
Is het iemand al gelukt om via de xbox streaming music aftespelen ? Dus een internetstation te luisteren netzoals je via Media Player kunt.
Is het iemand al gelukt om via de xbox streaming music aftespelen ? Dus een internetstation te luisteren netzoals je via Media Player kunt.
ik heb dit gedaan maar het werkt nog steeds niet.Dutch3men schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 02:41:
[...]
Het staat er toch ech tin hoor onder het kopje:
Hoe zit het met Xbox Live?
Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Hierdoor gaat downloaden ook sneller!
maar ik krijg nu wel een andere foutcode
x: 8000-0415
Dat van een statisch IP, sneller downloaden e.d. is natuurlijk gelul, DHCP werkt net zo goed én net zo snel.
Ik kan via mijn Mac Mini door middel van het progje Connect360 streaming zenders uit iTunes streamen naar mijn Xbox 360 en beluisteren.Local Host schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:26:
Vraagje :
Moet je wel een Mac hebben... maar het zou mij verbazen dat het met Windows niet kan.
Voor alle Mac gebruikers, check de Connect360 site voor meer info:
http://www.nullriver.com/index/products/connect360
Even melf qwuoten en vert zeggen hoe hrt nu oplgelost is.:atmoz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:47:
Mijn COD2 disc is op de een of andere manier kapot gegaan. Er zit een kleine scheur in vanuit het midden. Wat is de beste manier om te handelen? Is er nog kans dat ik een nieuwe krijg?
Tetug naar MediasMarkt en gewoon ommru ilen!!
SUPEWR service van de MM (ma't tricht).
Ik heb werr een nieywe COD2 !~~
gaan ze weer speel
Nu nog een nieuw toetsenbordatmoz schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:46:
[...]
Even melf qwuoten en vert zeggen hoe hrt nu oplgelost is.:
Tetug naar MediasMarkt en gewoon ommru ilen!!
SUPEWR service van de MM (ma't tricht).
Ik heb werr een nieywe COD2 !~~
gaan ze weer speel
[ Voor 84% gewijzigd door Pewwy op 13-05-2006 16:50 ]
...
[ Voor 94% gewijzigd door TangLeFuzZ op 14-05-2006 13:32 ]
Ik wil de Tengu gaan halen en nu vraag ik me af met welke settings dat mag??
Mag je 1 match point doen? (ja dan kom je niet in de rankings boeind!)
Want dat is een stuk sneller en minder moeilijk:P
Mag je 1 match point doen? (ja dan kom je niet in de rankings boeind!)
Want dat is een stuk sneller en minder moeilijk:P
Hmm, ik moet de startpost nog updaten, vandaag niet ben jarig, maar ik keek net even, en die plaatjes naast de games willen alleen laden als je ze per stuk bekijkt (bij mij dan). Heeft IGN wat tegen hotlinken gedaan of ligt het aan mij?
Frame City Killer geannuleerd!
Oh, ik ben gewoon laat, staat zo'n beetje op elke site... Wel jammer, leek me wel een leuk spel, als ze wat aan de grahpics deden.
Frame City Killer geannuleerd!
Oh, ik ben gewoon laat, staat zo'n beetje op elke site... Wel jammer, leek me wel een leuk spel, als ze wat aan de grahpics deden.
[ Voor 40% gewijzigd door Muthas op 14-05-2006 10:04 ]
no offence taken maar dat zegt hij gewoon error kan het niet afspelen alleen dan in engelsMAX3400 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:02:
[...]
No offence, maar ik zal mijn glazen bol even herinstalleren dan kan ik je error raden...
maar goed in xbox360 menu bij audio kan hij wel alles afspelen alleen niet in media center maar goed dan maar zo
Mijn neef bram heeft een xbox 360 en kan niet overweg met de xbox 360 controller maar wel met de oude xbox controller. Is het mogelijk om de orginele controller van de oude xbox op de xbox 360 controller te gebruiken
ik heb dit gevonden:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=83&products_id=2701&
Ik vraag me af of dit mogelijk is? Waarschijnlijk niet omdat het voor de pc bedoelt is maar het heeft wel de zelfde aansluiting.
Zijn er anders nog xbox 360 controllers die erg lijken op de oude xbox controllers? (vooral met een dikke onderkant bij de handen).
ik heb dit gevonden:
Ik vraag me af of dit mogelijk is? Waarschijnlijk niet omdat het voor de pc bedoelt is maar het heeft wel de zelfde aansluiting.
Zijn er anders nog xbox 360 controllers die erg lijken op de oude xbox controllers? (vooral met een dikke onderkant bij de handen).
Verwijderd
ik zou zeggen kijk of hier wat tussen zit:
http://www.lik-sang.com/l...hp?nav=over&category=317&
Moto gp is trouwens helemaal geweldig, gaat zeker een game worden die ik in huis ga halen. Snelste tijd op tokio is nu een 0:58:xx op mugello(??) zit ik nu op de 1:28:xx
http://www.lik-sang.com/l...hp?nav=over&category=317&
Moto gp is trouwens helemaal geweldig, gaat zeker een game worden die ik in huis ga halen. Snelste tijd op tokio is nu een 0:58:xx op mugello(??) zit ik nu op de 1:28:xx
Ik zag de demo van MotoGP op marketplace staan ben hem nu aan het binnen halen.
Zal wel oud nieuws hierzo zijn?
Zal wel oud nieuws hierzo zijn?
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
soort van eigenlijk best wel een beetje ja
het kan afaik niet. In de 360 assecoires zit namelijk een identificatie chip. Indien die chip er niet is werkt het niet.powerguy schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:44:
Mijn neef bram heeft een xbox 360 en kan niet overweg met de xbox 360 controller maar wel met de oude xbox controller. Is het mogelijk om de orginele controller van de oude xbox op de xbox 360 controller te gebruiken
ik heb dit gevonden:

De trailer van Forza2 vond ik toch wel erg mooi om te zien
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Als hij het echt nodig heeft/wil, haal een xbox en 360 controller open en kijk of de 360 zooi in de normale pastcybermans schreef op maandag 15 mei 2006 @ 07:40:
[...]
het kan afaik niet. In de 360 assecoires zit namelijk een identificatie chip. Indien die chip er niet is werkt het niet.
Zijn er ook meer mensen die Arcade spellen kopen via Live?
Ik heb inmiddels:
- Geometry wars
- Marble Blast
- Uno
Best leuke spellen allemaal, en niet duur.
Nu kun je met Uno ook gebruik maken van een webcam, maar moet dit per see een xbox webcam zijn? Zal vast wel weer
Ik heb inmiddels:
- Geometry wars
- Marble Blast
- Uno
Nu kun je met Uno ook gebruik maken van een webcam, maar moet dit per see een xbox webcam zijn? Zal vast wel weer
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja, anders verdienen ze er niks op.. Ze zijn niet helemaal gek.
Webcam is nog niet leverbaar trouwens.
Uno is geweldig..
Webcam is nog niet leverbaar trouwens.
Uno is geweldig..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
*kuch* http://www.xboxhacker.net...smf&Itemid=33&topic=779.0 *kuch*
Is het dan echt zover

Zou klote zijn voor MS..
This space is occupied
Jup, is al vanuit meerdere bronnen bevestigd dat het werkt. Het maken van de "backups" vergt wel enige moeite overigens, dus ik denk niet dat het voorlopig hard zal gaan. Overigens is ook nog steeds niet bekend of Microsoft via Live kan zien of een dvd drive is aangepast. Mocht dit wel het geval zijn dan kunnen ze die systemen dus ook van Live bannen zoals det met de originele Xbox wordt gedaan. Alleen is het gemis van Live bij de 360 wat ernstiger dan op de oude Xbox.
voorlopig werkt het alleen met Dual Layer dvd's en ik denk dat veel mensen het risico van niet meer op Xbox Live kunnen niet gaan nemen. het is voor mij de reden om mn xbox 360 niet te modden in ieder geval.TheEvilCuber schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:32:
[...]
Is het dan echt zover?
Zou klote zijn voor MS..
Yup, heb dat Outpost-strategie spelletje. Wel wat duurder dan de meeste kleine andere spellen, maar ik vind het leuk in ieder geval. Vind het eigenlijk even een klein spelletje te doen ook erg leuk.ReCreator schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:31:
Zijn er ook meer mensen die Arcade spellen kopen via Live?
Ik heb inmiddels:
- Geometry wars
- Marble Blast
- Uno
ZIjn de Xbox 360 controllers nog ergens goedkoper dan 30 te krijgen?
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Gisteren na een weekje Barcelona weer even wat dingen gedownload van marketplace, maar damnnnn die Forza2 trailer is yummie! Ben erg benieuwd hoe het spel speelt!
Verder vond ik de Gears of War-trailer een beetje tegen vallen, had ik na alle geluiden hier en elders wel meer van verwacht, maar kan ook zijn dat dat komt doordat de soort game me niet ligt
Verder vond ik de Gears of War-trailer een beetje tegen vallen, had ik na alle geluiden hier en elders wel meer van verwacht, maar kan ook zijn dat dat komt doordat de soort game me niet ligt
Heb zaterdag een 37" Samsung LCD gekocht, heb ik nu nog een andere kabel nodig om mijn Premium mee op de tv aan te sluiten? Ik begrijp namelijk helemaal niets van die kabels
Nee, gewoon met de bijgeleverde HDTV kabel.Pewwy schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:19:
Heb zaterdag een 37" Samsung LCD gekocht, heb ik nu nog een andere kabel nodig om mijn Premium mee op de tv aan te sluiten? Ik begrijp namelijk helemaal niets van die kabels
Die met ROOD, GROEN en BLAUW (RGB)
Weet iemand of het mogelijk is om Microsoft Points te kopen zonder dat je naar de winkel hoeft?
Iets met een online service (ideal) ofzo?
Ik wil graag NU
opstarten zou mogelijk slomer kunnen gaan, tenminste dat ervaar ik als ik dhcp voor mn modded xbox gebruik, weet niet of xbox360 hier ook last van heeft.MaZo schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36:
Dat van een statisch IP, sneller downloaden e.d. is natuurlijk gelul, DHCP werkt net zo goed én net zo snel.
Verwijderd
Dan is er toch iets mis op je netwerk denk ik zo. De DHCP handshake gebeurt in een handomdraai. Zelfs op een groot netwerk met duizenden pc's en routers. Zeker als hij al een IP heeft gehad van de DHCP service en alleen hoeft te verlengen. Misschien DNS niet goed staan of zo..DarkShadow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:37:
[...]
opstarten zou mogelijk slomer kunnen gaan, tenminste dat ervaar ik als ik dhcp voor mn modded xbox gebruik, weet niet of xbox360 hier ook last van heeft.
Creditcard.atmoz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:36:
[...]
Ik wil graag NUdie maps van COD2 kunnen downloaden. Wat is de beste manier om MS points aan te schaffen?
Curry heeft het erin gezet, maar als jullie het er niet mee eens zijn, mij lijkt het ook onlogisch, pas ik het aan.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:42:
[...]
Dan is er toch iets mis op je netwerk denk ik zo. De DHCP handshake gebeurt in een handomdraai. Zelfs op een groot netwerk met duizenden pc's en routers. Zeker als hij al een IP heeft gehad van de DHCP service en alleen hoeft te verlengen. Misschien DNS niet goed staan of zo..
Ik heb vandaag Far Cry ontvangen van GameCow.nl. Ik had dit geruild voor Tomb Raider. GameCow is dus zeer zeker betrouwbaar te noemen. Ik denk ook dat dit een zeer goed concept is en zal er waarschijnlijk vaker gebruik van gaan makenVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:56:
Maat van me heeft een keer een spel aan gamecow verkocht. Was allemaal perfect gelopen. Amped 3 was het ... hun gaven daar nog 32,50 voor terwijl je er op marktplaats moeilijk meer dan 30 voor kan krijgen ..... sommige winkels hebben amped nu zelfs nieuw al voor 39. Hij had het spel opgestuurd op maandag en donderdag had hij geloof ik zijn geld gestort gekregen. Denk dat het kopen van een spel via hun site ook gemakkelijk en betrouwbaar is.
Ik vind het in ieder geval een goed concept die site .......
Ik las net ergens op internet dat je bij een starterskit (is dat dat ding c.q. aanbetaling wat we allemaal in het begin gekocht hebben voor 40 euro?? 200 gratis MS points krijgt. Is dat zo? En zoja: waar heb ik die dan? Staat dat ergens op een papiertje ofzo?
Dat is geen RGB signaal maar een YCbCr signaal.
Verwijderd
Heb even gelezen wat Curry in het StartTopic had gezet en daarmee ben ik het wél eens. Het IP static zetten en dat IP gebruiken om de port forwarding op aan te zetten is de beste optie, maar dit heeft niets met de snelheid van het opstarten te maken. Dit is om te voorkomen dat je, na een lange tijd de xbox niet gebruikt te hebben, een ander IP krijgt en de settings moet aanpassenMuthas schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:08:
[...]
Curry heeft het erin gezet, maar als jullie het er niet mee eens zijn, mij lijkt het ook onlogisch, pas ik het aan.
I know. Dat is component.Schweino schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:17:
[...]
Dat is geen RGB signaal maar een YCbCr signaal.
Maar RGB staat wel voor die kleuren.
Dus als hij op z'n TV die Rode, Groene en Blauwe tulp ziet, dan moeten daar die kabels in
Verwijderd
Is overigens niet voor de Hitachi-LG drive's. Voor de mensen die het fanatiek gaan proberen

Als ik geen DVD+R DL nodig had had ik het geprobeerd hoor, zo verschrikkelijk is het ook weer nietVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:43:
[...]
Is overigens niet voor de Hitachi-LG drive's. Voor de mensen die het fanatiek gaan proberen
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Thanks, dan zit hij dus al goedatmoz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:37:
[...]
I know. Dat is component.
Maar RGB staat wel voor die kleuren.
Dus als hij op z'n TV die Rode, Groene en Blauwe tulp ziet, dan moeten daar die kabels in
Overigens een zeer strak beeld, echt een aanrader
Geen idee; er zat wel een starter-dingetje in die doos van de 360 maar ik heb nooit echt goed gekeken naar een code ofzo.atmoz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:09:
[...]
Ik las net ergens op internet dat je bij een starterskit (is dat dat ding c.q. aanbetaling wat we allemaal in het begin gekocht hebben voor 40 euro?? 200 gratis MS points krijgt. Is dat zo? En zoja: waar heb ik die dan? Staat dat ergens op een papiertje ofzo?
Vanavond kan ik het nakijken voor je, als je wil...
Keek je net te laat, want er STOND dat het downloaden daardoor ook sneller ging (door het port forwarding) en daar is AFAIK niks van waar.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:30:
[...]
Heb even gelezen wat Curry in het StartTopic had gezet en daarmee ben ik het wél eens. Het IP static zetten en dat IP gebruiken om de port forwarding op aan te zetten is de beste optie, maar dit heeft niets met de snelheid van het opstarten te maken. Dit is om te voorkomen dat je, na een lange tijd de xbox niet gebruikt te hebben, een ander IP krijgt en de settings moet aanpassen
in de demo van test drive konden we 60 km rijden....zou dat de aantal lengtes van de wegen zijn die te zien is op de plattegrond?....zoja...dan is 1600 km in de volledige versie wel erg groot
maar gaaf spel....
maar gaaf spel....
Hahaha, probeer je maar eens in te beelden op hoeveel manieren je van Amsterdam naar Milaan kan rijden met elke route van 1600km.nnndoh schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:46:
in de demo van test drive konden we 60 km rijden....zou dat de aantal lengtes van de wegen zijn die te zien is op de plattegrond?....zoja...dan is 1600 km in de volledige versie wel erg groot
maar gaaf spel....
Lekker toch; 1600km rijden... Voor de echte die-hards is dat dus een uurtje of 7 voluit knallen met een Lambo of Ferrari in het spel!!!
Verwijderd
hmm.. dat downloaden sneller gaat met port forwarding kan ik nog wel inkomen (ivm NAT etc), maar daar hoef je geen static IP voor te hebben. Kan ook met DHCP adresje. Enige verschil tussen static en DHCP is dan dat het IP met DHCP automatisch kan veranderen en je de port forwarding dus moet aanpassen..Muthas schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:44:
[...]
Keek je net te laat, want er STOND dat het downloaden daardoor ook sneller ging (door het port forwarding) en daar is AFAIK niks van waar.
Verwijderd
Wie o wie kan mij helpen, ben echt een newbie op het gebied van de xbox360, heb er zelf nog geen, maar dat zal niet heel lang duren meer. Moest voor een vriend van mij wat uitzoeken.
Mijn vraag is: Is het mogelijk om op 1 Xbox 360 met zijn 2uh tegelijk online te gamen??
Zo jah, hoe gaat dat in zijn werk dan?
Bedankt voor jullie antwoorden alvast...!
Mijn vraag is: Is het mogelijk om op 1 Xbox 360 met zijn 2uh tegelijk online te gamen??
Ja dat kan. Maar dan moet je wel beide een gold abo hebben.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:13:
Wie o wie kan mij helpen, ben echt een newbie op het gebied van de xbox360, heb er zelf nog geen, maar dat zal niet heel lang duren meer. Moest voor een vriend van mij wat uitzoeken.
Dan koop je toch een HD-Ready cq Prepared CRTPewwy schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:49:
[...]
Thanks, dan zit hij dus al goed![]()
Overigens een zeer strak beeld, echt een aanraderNu nog echte televisie, want kabel is echt helemaal ruk op lcd.
http://philipscrt.hardwaretesten.nl/
Verwijderd
zo erg is t niet??DaWaN schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:45:
[...]
Als ik geen DVD+R DL nodig had had ik het geprobeerd hoor, zo verschrikkelijk is het ook weer niet
je kan (waarschijnlijk) niet meer terug naar de originele en daar komt nog eens bij dat je voor eeuwig van live geband kan worden.
Hoi,
Ik heb nu dus een xbox en wil graag een xbox 360. Nu gebruik ik mijn xbox buiten mijn games heel veel voor films enz op te kijken. Mijn vraag is dan ook kan ik al mijn divx / xvid films ook op een x360 bekijken? Ik heb begrepen dat ik der een usb HD aan kan hangen voor extra ruimte waar ik dan mijn filmpjes vanaf kan draaien.
Of werkt dat nou niet zo easy
Ik heb nu dus een xbox en wil graag een xbox 360. Nu gebruik ik mijn xbox buiten mijn games heel veel voor films enz op te kijken. Mijn vraag is dan ook kan ik al mijn divx / xvid films ook op een x360 bekijken? Ik heb begrepen dat ik der een usb HD aan kan hangen voor extra ruimte waar ik dan mijn filmpjes vanaf kan draaien.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Nee, we wishApoca schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:43:
Hoi,
[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 15-05-2006 19:05 ]
hoi,
ik wil graag als de prijsverlaging is geweest(ergens in november) een x360 kopen, maar ik vraag me alleen nog af, welk spel ik zal nemen, ik dacht aan pgr3, omdat ik bij gamekings had gezien, dat je gewoon updates met autos(ferrari, cadillac pack) kon downloaden, en dat leek me toch heel wat toegevoegde speelwaarde
ps. ik ben een autofreak, dus dat vind ik zeker vet
ik wil graag als de prijsverlaging is geweest(ergens in november) een x360 kopen, maar ik vraag me alleen nog af, welk spel ik zal nemen, ik dacht aan pgr3, omdat ik bij gamekings had gezien, dat je gewoon updates met autos(ferrari, cadillac pack) kon downloaden, en dat leek me toch heel wat toegevoegde speelwaarde
ik heb ergens gelezen dat als je je schiojf formateerd naar fat dat je dan meer kan met je usb driveMuthas schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:05:
[...]
Nee, we wishOp een USB HD kan je alleen foto's en muziek zetten om die te bekijken. Wil je films via je 360 op je TV laten zien, dan heb je een Windows Media Center PC nodig. Je kan dan een aantal standaard film formaten via je 360 bekijken die je van je PC af streamt. Er zijn echter ook (makkelijke) programma's die het mogelijk maken divx/xvid te bekijken.
Verwijderd
tegen die tijd zou ik forza 2 nemen... ben nu forza 1 aan het spelen op de xbox3606pack15 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:38:
hoi,
Leest een X360 wel Philips+RW dvdtjes als je daar films in dvd formaat doet opzetten?
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Wijze woorden maar totaal verkeerd....Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:42:
[...]
Dan is er toch iets mis op je netwerk denk ik zo. De DHCP handshake gebeurt in een handomdraai. Zelfs op een groot netwerk met duizenden pc's en routers. Zeker als hij al een IP heeft gehad van de DHCP service en alleen hoeft te verlengen. Misschien DNS niet goed staan of zo..
De clientcomputer (de xbox) stuurt een netwerkpakket, gericht aan alle computers.
Alle computers in het netwerk ontvangen dit, ook de DHCP-server. Uitsluitend de DHCP-server(s) in het netwerk doet hier iets mee: (arp protocoll) hij stuurt de informatie over de netwerkinstellingen terug.
De client gebruikt de gegevens van de eerste DHCP-server waarvan hij antwoord krijgt, en gebruikt deze gegevens om zijn netwerkverbinding in te stellen.
Pas nu kan de computer communiceren met andere computers.
Gegevens die onder meer worden doorgestuurd zijn:
een uniek netwerknummer (IP adres);
welk adres(sen) in het netwerk een gateway is, waarmee er verbinding is met een ander netwerk, zoals het internet (niet noodzakelijk);
Wat de naamserver(s) (DNS servers) zijn (niet noodzakelijk);
hoe groot het netwerk is, dus onder welke omstandigheden de doelcomputer binnen het netwerk ligt of via de Gateway benaderd moet worden. Dit wordt de netmask genoemd.
de geldigheidsduur (leasetime of looptijd)
DHCP vindt zijn oorsprong in het BootP-protocol, wat oorspronkelijk ontworpen was om computers hun besturingssysteem vanaf het netwerk te laten laden.
RARP (Reverse Address Resolution Protocol) is het eenvoudigste en werk als ARP, maar dan andersom: in een broadcast wordt gevraagd wat het IP-adres is dat hoort bij het eigen Ethernet-adres. RARP heeft diverse nadelen: RARP moet in het besturingssysteem zijn opgenomen (voornamelijk UNIX-systemen), werkt alleen op een lokaal netwerk en levert alleen het IP-adres op. Het Boot Protocol (BOOTP), tevens vooral in UNIX-omgevingen gebruikt, lost alle problemen met RARP op. Naast het IP-adres kunnen andere parameters worden doorgespeeld, zoals de default router, domeinnaam, netwerk-masker, name-servers en de bootfile. Een client kan via een proxy-mechanisme een BOOTP-server in een ander netwerk bereiken en omdat BOOTP gebouwd is op UDP kan een BOOTP-server als applicatieproces geïmplementeerd worden. Tekortkomingen van BOOTP zijn dat er slechts ruimte is voor 64 bytes aan configuratieparameters en doordat alleen bij het booten informatie wordt uitgewisseld en niet als de client stopt, biedt BOOTP geen faciliteiten voor het dynamisch uitdelen van IP-adressen.
Het Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) lost deze problemen met BOOTP weer op. Een DHCP-pakket heeft 312 bytes aan ruimte voor parameters en DHCP biedt naast statische koppeling tussen fysieke en IP-adressen uitgebreide voorzieningen voor het dynamisch uitdelen van IP-adressen. Een DHCP-server kan beschikken over een groep van beschikbare IP-adressen en deze voor een bepaalde tijdsperiode (lease) uitdelen, waarbij het mogelijk is dat de lease verlengd wordt. Een nadeel van dynamische IP-adressen is dat er geen vaste link is tussen computers en IP-nummers, wat lastig is bij identificatie op bijvoorbeeld Web-servers, het bereiken van anderen met bijvoorbeeld WebPhone en het bijhouden van de DNS-boekhouding (eventueel mogelijk met DNS dynamic updates). DHCP wordt vooral veel gebruikt in Windows-omgevingen
zo dus kortom... dhcp is wel snel, maar er zijn paar adders onder het gras.
Als je de lease zo groot mogelijk maakt is de kans dat je je ip adres verliest bij een nieuwe boot het kleinst.. Ook kunnen sommige routers reservations opslaan. Hierbij sla je het MAC adress van de PC / Xbox in een lijst met daarbij een IPadress , Dit ipadress zal nooit vergeven worden en word dan alleen maar door de xbox gebruikt. Zo kun je je NAPT instellingen baseren op dit IP adress en dan heb je geen static IP nodig voor je XBOX.
Mensen,
Ik denk dat ik een probleempje heb met mijn Xbox Live verbinding. In principe werkt alles prima en heb ik gewoon verbinding zonder foutmeldingen, maar ik had altijd het idee dat ik via Live minder "hosts" vond dan mijn maat mijn zijn Xbox en zijn internetverbinding. Hij krijgt complete lijsten met games om te joinen en ik mag blij zijn als er 3 of 4 beschikbaar zijn. Dit geldt trouwens voor alle games. Sinds kort heb ik het kaartspel UNO gekocht, en nu weet ik dus zeker dat er iets niet goed gaat. Ik kan amper een host vinden en als ik zelf host ben joint er niemand. In een paar dagen tijd heb 10 potjes online kunnen spelen..........rampzalig dus. Downloaden via Live Marketplace gaat overigens prima, nu het spelen nog.
Ik heb een Versatel 20Mb verbinding met een modem/router van hun, een zogenaamde Davolink DV-201 AMR. Nat staat op open. Mijn Xbox heb een statische IP gegeven en die is ook ingevuld bij de DMZ host.
Is er iemand bekend met dit probleem of heeft iemand suggesties? Ik baal hier namelijk enorm van.
Ik denk dat ik een probleempje heb met mijn Xbox Live verbinding. In principe werkt alles prima en heb ik gewoon verbinding zonder foutmeldingen, maar ik had altijd het idee dat ik via Live minder "hosts" vond dan mijn maat mijn zijn Xbox en zijn internetverbinding. Hij krijgt complete lijsten met games om te joinen en ik mag blij zijn als er 3 of 4 beschikbaar zijn. Dit geldt trouwens voor alle games. Sinds kort heb ik het kaartspel UNO gekocht, en nu weet ik dus zeker dat er iets niet goed gaat. Ik kan amper een host vinden en als ik zelf host ben joint er niemand. In een paar dagen tijd heb 10 potjes online kunnen spelen..........rampzalig dus. Downloaden via Live Marketplace gaat overigens prima, nu het spelen nog.
Ik heb een Versatel 20Mb verbinding met een modem/router van hun, een zogenaamde Davolink DV-201 AMR. Nat staat op open. Mijn Xbox heb een statische IP gegeven en die is ook ingevuld bij de DMZ host.
Is er iemand bekend met dit probleem of heeft iemand suggesties? Ik baal hier namelijk enorm van.
Verwijderd
Goede uitleg en natuurlijk correct, maar mijn uitleg was in jip en janneke taal en identiek aan die van jouw, alleen niet zo uitgebreid. Ik zag het nut niet in om de hele handshake en verschillende functies te gaan beschrijven, want daar zit niemand op te wachten. Ben zelf al 6 jaar systeembeheerder met MCSE voor NT4, W2K en W2K3 dus ken het protocol en z'n functie wel dromenStronkie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:32:
[...]
Wijze woorden maar totaal verkeerd....
knip-langverhaal-knip
zo dus kortom... dhcp is wel snel, maar er zijn paar adders onder het gras.
Als je de lease zo groot mogelijk maakt is de kans dat je je ip adres verliest bij een nieuwe boot het kleinst.. Ook kunnen sommige routers reservations opslaan. Hierbij sla je het MAC adress van de PC / Xbox in een lijst met daarbij een IPadress , Dit ipadress zal nooit vergeven worden en word dan alleen maar door de xbox gebruikt. Zo kun je je NAPT instellingen baseren op dit IP adress en dan heb je geen static IP nodig voor je XBOX.
on topic : UNO rules
Verwijderd
Hoe zit het met die doa4 joystick, is die hier ergens te koop in nederland of zal ik deze perse in het buitenland moeten bestellen ?
Yup, dat doettieApoca schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:27:
Leest een X360 wel Philips+RW dvdtjes als je daar films in dvd formaat doet opzetten?
Ben ik gelukkig vanaf nu transcode dvd.iso streaming ondersteund.
Mediamarkt (Den Haag) en Gameshop hebben hem gewoon op vooraadVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:23:
Hoe zit het met die doa4 joystick, is die hier ergens te koop in nederland of zal ik deze perse in het buitenland moeten bestellen ?
Je bedoelt deze ?Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:23:
Verwijderd
Ik zal eens kijken bij gameshopDonnie Darko schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:26:
[...]
Mediamarkt (Den Haag) en Gameshop hebben hem gewoon op vooraad
Hee ja die bedoel ik, beide bedankt
check eens of je NAT op strict staat. Indien yes: fixen maarPonymaster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:37:
Mensen,
Of niet? In ieder geval van PDZ en GRAW weet ik dat je met een GRATIS guest account zo mee kan spelen zonder dat je ook maar iets hoeft te regristreren. Je heet dan gewoon Muthas (2) ofzo.cybermans schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:19:
[...]
Ja dat kan. Maar dan moet je wel beide een gold abo hebben.
Sterker nog, je schijf moet als FAT32 zijn geformat, anders kan je 360 er niks mee. En alleen plaatjes en muziek herkent ie.icecreamfarmer schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:16:
[...]
ik heb ergens gelezen dat als je je schiojf formateerd naar fat dat je dan meer kan met je usb drive
[ Voor 33% gewijzigd door Muthas op 16-05-2006 09:14 ]
Check of je de juiste poorten open staan en kijk of je de nieuwste firmware op je modem of router heb staan. Daarnaast is het bij volgens mij normaal dat je niet altijd meteen in een spel joint. Ik heb tot nu toe maar 3 keer een ranked game gespeeld en als je een unranked game speelt moet je gewoon ff tegen de computer spelen, na verloop van tijd komen er vanzelf wel mensen.Ponymaster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:37:
Mensen,
Dat hoeft toch niet? Je kunt toch met 1 gamercard met meerdere mensen online op de zelfde xbox, dan krijgen de spelers zonder gold abbo toch de zelfde naam als de persoon met gold abbo + een 1,2 of 3. Ik heb het inieder geval vaker gedaan bij PDZ en GRAW.cybermans schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:19:
[...]
Ja dat kan. Maar dan moet je wel beide een gold abo hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Xander84 op 16-05-2006 16:07 ]
Ik ging gister die gratis auto downloaden (die Aston Martin Vantage ofzo) van PGR3, en toen ik op live ging kon ik ook ineens in de Audi RS4, mitsubishi EVO, Ferrari 612 en nog een paar andere
Voor die auto`s moet je toch betalen? en ik weet zeker dat ik niks betaald heb want ik heb geen 'points'.
Trouwens, toen ie klaar was met downen stond er de melding: Speed pack 1 gedownload en niet Aston Vanatage gedownload.
Voor die auto`s moet je toch betalen? en ik weet zeker dat ik niks betaald heb want ik heb geen 'points'.
Trouwens, toen ie klaar was met downen stond er de melding: Speed pack 1 gedownload en niet Aston Vanatage gedownload.
No Shame, only Fame!
KnipderdeknipVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:13:
[...]
Goede uitleg en natuurlijk correct, maar mijn uitleg was in jip en janneke taal en identiek aan die van jouw, alleen niet zo uitgebreid. Ik zag het nut niet in om de hele handshake en verschillende functies te gaan beschrijven, want daar zit niemand op te wachten. Ben zelf al 6 jaar systeembeheerder met MCSE voor NT4, W2K en W2K3 dus ken het protocol en z'n functie wel dromen
on topic : UNO rules
Ja ik ook
Komt af en toe wel van pas...
Veel vergeet je weer , maar blijft af en toe wel wat hangen.
Back on topic
Idd UNO rules, maarja moet weer op mijn derde xbox wachten. Is vandaag opgehaald... Krijg weer een nieuwe
je download altijd de hele pack, door te betalen unlock je er gewoon meerS2801 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:22:
Ik ging gister die gratis auto downloaden (die Aston Martin Vantage ofzo) van PGR3, en toen ik op live ging kon ik ook ineens in de Audi RS4, mitsubishi EVO, Ferrari 612 en nog een paar andere![]()
dat je online ermee kan rijden kan komen doordat de host die auto verplicht zet, en dus mag je er dan mee rijden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit topic is gesloten.