Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 16:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Waarschijnlijk is het exclusief voor een half jaar ofzo. En komt ie later alsnog op de andere console(s). Bill Gates heeft een paar zakkengeld bij Rockstar afgeleverd.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo3

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/News/InlineImages/h3_e32006_ChiefIntro.jpg

Trailer: http://download.microsoft...e32006_announce_large.wmv

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik weet het nu zeker ik ga een 360 kopen en weet iemand hier toevallig nog wanneer de prijsverlaging komt, of komt die niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 01:33
alweer een probleem van mijn kant, mijn tv (lg breedbeeld) heeft de rare neiging om het beeld materiaal via rgb niet in het midden te zetten maat meer aan de linkerkant. Op de gamecube kon ik dit zelf nog instellen, maar op de 360 zie ik deze functie nergens (beeld centreren) heeft er iemand iets gezien hoe dit wel kan of is het jammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 23:24
OMG zo veel trailers in eens er opzetten + Halo 3 trailer is uitstekend voor de snelheid van het netwerk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou daar ging dus mijn tweede xbox vandaag. Ups kan weer komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk nou, zowaar een nieuw Xbox Live Arcade spel: UNO. Lijkt een beetje op het kaartspelletje 'pesten'. Maar wat zie ik in de how-to-play? "UNO supports camera. To prepare the camera, simply plug it in." Gaat dus niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:10:
Oke ik weet het nu zeker ik ga een 360 kopen en weet iemand hier toevallig nog wanneer de prijsverlaging komt, of komt die niet meer?
nieuws: Sony vraagt 499 en 599 euro voor PlayStation 3

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:17

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Stronkie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:24:
Nou daar ging dus mijn tweede xbox vandaag. Ups kan weer komen :P
mijn 2e vertoonde ook al kuuren direct toen ik hem had. nu gaat ie niet meteen aan als ik hem 'vers' aan zet zeg maar, en vanmiddag was ie in 1x al z'n settings kwijt. dus morgen maar weer microsoft bellen... :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Geweldig wat Bungie ook op hun site zet. :+
Bungie Shocks World with Surprise Game Announcement
Blalblablaba

Nobody saw it coming. Halo 3! Who knew? For the last year or two, people have speculated about what our next project was and surprisingly, in all that time, not a single person guessed that it would be Halo 3. Not one.

We declare it the best kept secret ever.
Ze hebben daar wel altijd humor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
zou de gratis feed via gamespot niet nu beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download mij een ongeluk op de marketplace...heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:00
Ik voel me verwend door microsoft :P halo 3, tdu, gta4, forza 2, fable 2, moto gp 06, etc etc etc! Ze pakken flink uit zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

GTA4 blijkt niet dit jaar maar volgend jaar pas uit te komen (Foutje van Microsoft). Op zowel PS3 en XBOX360, alleen downloadbare content is exclusief voor 360.

http://rockstargames.com/grandtheftauto4

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig !! :D

damn wat ben ik blij dat ik de 360 heb gekocht en niet de ps3. Vind het tot nu toe echt een steeds groter wordende flop.
Albinoraptor schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:30:
Geweldig wat Bungie ook op hun site zet. :+

[...]

Ze hebben daar wel altijd humor. :D
lol :p
AzN_cRzY schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:44:
GTA4 blijkt niet dit jaar maar volgend jaar pas uit te komen (Foutje van Microsoft). Op zowel PS3 en XBOX360, alleen downloadbare content is exclusief voor 360.

http://rockstargames.com/grandtheftauto4
ach we hoeven iig niet meer een half jaar te wachten voordat hij ook op de xbox verschijnd een hele vooruitgang

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 16:05

Atmoz

Techno!!

Mijn COD2 disc is op de een of andere manier kapot gegaan. Er zit een kleine scheur in vanuit het midden. Wat is de beste manier om te handelen? Is er nog kans dat ik een nieuwe krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
xbox360 is mijn eerste console altijd pc gespeeld en om de zoveel jaar opnieuw geld erin steken om alles full te spelen....ben bang dat ik voor eens en altijd omgeslagen ben :D
marketplace is nu helemaal stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ atmoz ... heb je het bonnetje nog? Zo ja, stuur je disc op naar het adres wat in het boekje staat (somewhere in the UK) zonder boekje en doosje. Na ongeveer 2 weken krijg je een nieuwe gesealde game terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Goede presentatie maar het viel me eigenlijk tegen :/ Echt alles was pre-rendered en absoluut niets was 'live' op Crysis na en die is niet eens voor Xbox 360. Het leukste was eigen de integratie tussen Windows Mobile, Windows Vista & Xbox 360 en XBox Arcade. Toch maar geen 360 voor mij...

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Halo 3 was niet pre-rendered. Dus ik geloof de rest ook niet.
Wen er nou maar aan dat dit de kwaliteit is van de nieuwe generatie consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:59:
@ atmoz ... heb je het bonnetje nog? Zo ja, stuur je disc op naar het adres wat in het boekje staat (somewhere in the UK) zonder boekje en doosje. Na ongeveer 2 weken krijg je een nieuwe gesealde game terug.
Bedankt.

Er staat in dat als het na 90 dagen is (maar wel binnen 1 jaar), dat je dan 12 pond (hoeveel euro is dat wel niet?) moet betalen.... Dus dit is de enigste manier?

[edit]

@ hieronder: leuk gedaan _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Atmoz op 10-05-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 21:57

Asphyxion

I am, therefor I think

Net even de demo van Lost Planet gespeeld. Ik had er nog nooit van gehoord, gewoon op de gok gedownload en ik moet zeggen: puike demo/spel.

De explosies zijn gaaf, het is in het ene level bizar veel kansloos knallen. De sneeuwstorm ziet er echt gaaf uit. Eigenlijk ziet alles er wel best uit en het speelt als een tierelier, zelfs met de controller.

Dit spel staat nu #1 op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd of Gears of War nog leuker is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Inderdaad... met deze games op komst heb ik eindelijk het nexgen gevoel terug... tot nu toe viel het me allemaal erg tegen :)

Trouwens, over die Halo 3 trailer:
We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game.
http://bungie.net/News/TopStory.aspx?link=Halo3Announcement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 06:24
Er is een gameplay trailer van gears of war op xboxyde.com

Lijkt me leuk spel... lost planet ook gespeeld. Ook leuk. Word arm door al die toekomstige aankopen :D

En op play.com is amped3 nu 28 euro inclusief verzendkosten: http://play.com/Games/Xbo...4629/Amped_3/Product.html

[ Voor 29% gewijzigd door lowfi op 10-05-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:57:
[...]
Of - als je de standaard MS component kabel gebruikt - even de schakelaar omzetten, Xbox starten, instelling op 60 Hz. zetten, Xbox uitzetten, schakelaar weer op HDTV zetten en gaan met die banaan!
zoals ik dus zei: ik heb hem op me monitor aangesloten met zon vga kabel. Dus nu moet ik helemaal naar me tv toe lopen en hem met de normale kabel aansluiten op 60hz zetten en dan weer helemaal terug naar me pc monitor en hem weer terug op aan sluiten en dan werkt me demo eindelijk.....kijk als dit ook in de full version zo is dan is het op zich geen probleem maar in demo ga ik dus echt niet helemaal naar beneden en dan weer terug...maja ieder ze ding he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:40
en dat grapje kost?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:30:
[...]

Hoe heeft MS dat voor elkaar gekregen _/-\o_
Door te liegen :+

GTA4 komt dus pas over anderhalf jaar en op zowel ps3 als x-box 360. Die downloadable content is grappig, maar ik heb persoonlijk bij nog geeneen GTA álle content benut (de hoofdverhaallijn omvat vaak maar iets meer dan de helft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik die persconferentie van MS ergens gratis downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

2441inc btw en verzending, nee zo'n xbox 360 is niet goedkoop op deze manier.. :}

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:09

S2S

johnnyv.nl schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:42:
[...]

Door te liegen :+

GTA4 komt dus pas over anderhalf jaar en op zowel ps3 als x-box 360. Die downloadable content is grappig, maar ik heb persoonlijk bij nog geeneen GTA álle content benut (de hoofdverhaallijn omvat vaak maar iets meer dan de helft)
(niets geen liegen)
Als je de conference had gekeken, dan zou je hebben gehoord dat het ging om de exclusive content en niet dat GTA4 exclusive op 360 zou zijn, maar dat deze ook op de X360 zou verschijnen. Een mooie deal waar ze bij Sony vast niet bij mee zijn, want tot nu toe was GTA toch altijd eerder uit op de PS's.

Trouwens: HALO3 en GOW trailers _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 10-05-2006 10:33 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik vond de halo trailer wel indrukwekkend, eerst dacht ik "pre-rendered" maar toen bleek dat het realtime was was ik wel even onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Uit het artikel op de FP:
Verder heeft Microsoft een webcam en een 256MB grote geheugenupgrade voor zijn next-gen console laten zien.
Wat betekend dit voor de huidige bezitters van een X360?

[ Voor 12% gewijzigd door dreester op 10-05-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Digitizers schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:57:

[...]

Dat je voor bepaalde games dat ding nodig gaat hebben óf dat je betere performance krijgt als je de uitbreiding hebt. Ik neem aan dat het een uitbreiding is die op iedere x360 kan worden aangesloten, beetje in de stijl van sega 32x of nintendo 64 expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:00:
[...]

Dat je voor bepaalde games dat ding nodig gaat hebben óf dat je betere performance krijgt als je de uitbreiding hebt. Ik neem aan dat het een uitbreiding is die op iedere x360 kan worden aangesloten, beetje in de stijl van sega 32x of nintendo 64 expansion.
Maybe, maar ik zou niet weten waar je zo'n module dan in moet schuiven. USB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Digitizers schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:57:

[...]

Volgens mij gaat het over een grotere Memory Unit :)

Geen intern geheugen o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 10-05-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:17:
[...]

Volgens mij gaat het over een grotere Memory Unit :)

Geen intern geheugen o.i.d.
Ooooh ik snap het, gewoon het kaartje voor de savegames. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:44:
[...]

Bedankt.

Er staat in dat als het na 90 dagen is (maar wel binnen 1 jaar), dat je dan 12 pond (hoeveel euro is dat wel niet?) moet betalen.... Dus dit is de enigste manier?

[edit]

@ hieronder: leuk gedaan _/-\o_
Had precies hetzelfde probleem, ik had even gemail met de support afdeling (support@activision.co.uk) en die zeiden dat ik em gewoon zonder bonnetje op kon sturen. Het duurde wel 2 weken, maar ik heb wel een nieuwe gekregen. Die nieuwe zat in een goed doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:25:
[...]

Had precies hetzelfde probleem, ik had even gemail met de support afdeling (support@activision.co.uk) en die zeiden dat ik em gewoon zonder bonnetje op kon sturen. Het duurde wel 2 weken, maar ik heb wel een nieuwe gekregen. Die nieuwe zat in een goed doosje.
Maar dat was dus binnen die 90 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:43:
[...]

Maar dat was dus binnen die 90 dagen?
Weet het niet precies meer, volgens mij wel. Je kan het beste gewoon even contact opnemen met activision support (via email, niet bellen want daar wordt je niet veel wijzer van). Ze doen niet zo heel moeilijk, ik kreeg gewoon een nieuwe terwijl ik het bonnetje niet eens meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje. ik ga de premium aanschaffen, maar zit hier al een kabel bij om hem op de optische ingang van mijn versterker aan te sluiten?
tweede vraag, wat voor ethernet kabel zit erbij en wat is de lengte daarvan?

ik moet ongeveer 10 meter overbruggen naar mijn wanadoo livebox en heb daarvoor crosscable nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:35:
vraagje. ik ga de premium aanschaffen, maar zit hier al een kabel bij om hem op de optische ingang van mijn versterker aan te sluiten?

ik moet ongeveer 10 meter overbruggen naar mijn wanadoo livebox en heb daarvoor crosscable nodig.
Ik kan je zonder het ding te hebben zeggen dat 10 meter er niet bij zit, dat past nauwelijks in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko

er zit geen toslink kabel bij en geen 10 m UTP kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq

Geen optische kabel zit erbij, wel bij de ietwat duurdere losse kabels.

10 Meter lukt je niet denk ik, en afaik is het ook geen crosscable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank voor jullie antwoorden, maakt niet uit dat het er niet bij zit, maar dan weet ik in iedergeval wat ik nog meer moet halen bij de mediamarkt, zodat ik niet terug hoef, maar mezelf kan installeren op de bank en de komende dagen met deuren en ramen gesloten achter mijn tv kan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:07:
dank voor jullie antwoorden, maakt niet uit dat het er niet bij zit, maar dan weet ik in iedergeval wat ik nog meer moet halen bij de mediamarkt, zodat ik niet terug hoef, maar mezelf kan installeren op de bank en de komende dagen met deuren en ramen gesloten achter mijn tv kan zitten
Ik zou de UTP kabel bij een bouwmarkt of goedkope pc boer kopen, scheelt al gauw 10 euro met de mediamarkt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al is gepost maar:

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1147262625.6848.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:38:
Weet niet of het al is gepost maar:

[afbeelding]
Wat ik me nou afvraag is of er games gaan komen die dit ding vereisen. Ik gok zo van ja als ik naar de nieuwe GTA kijk. (gezien SA een DVD9 nodig had)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 10-05-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft heeft al lang gezegt dat hij alleen is voor films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
er zijn tonnen E3 filmpjes en een paar demo's te downloaden (niet bij games with new downloads, maar bij all new demo's and trailers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:33

Kid Buu

Huh, Pietje?

johnnyv.nl schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:40:
[...]

Wat ik me nou afvraag is of er games gaan komen die dit ding vereisen. Ik gok zo van ja als ik naar de nieuwe GTA kijk. (gezien SA een DVD9 nodig had)
Het is al een tijdje bekend dat de HD-DVD add-on slechts bedoelt is voor movie-playback, en niet voor games. Men zou zich ook wel een beetje bekocht voelen denk ik als opeens blijkt dat je een add-on van tussen de 100 en 200 euro moet aanschaffen om bepaalde games te kunnen spelen. Als een game het nodig heeft zal het wel op double-sided DVDs komen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:42:
Microsoft heeft al lang gezegt dat hij alleen is voor films.
Microsoft heeft ook gezegd dat geen enkel spel een harddisk nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand Lost Planet Demo al gechecked? Wat vinden jullie ervan? Laat het de True Power van de Xbox360 zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Vond de demo van lost planet eigenlijk helemaal niets, en zeker geen next gen. Moet wel toegeven dat ik het maar 5 minuten heb gespeeld.
Zijn er overigens nog meer mensen die de trailer van viva pinata hebben gezien? echt te grappig, zelfs mijn dinnetje vond het aantrekkelijk

edit:

hoe laat kwam de demo van gp ook alweer live?

[ Voor 10% gewijzigd door philippevk op 10-05-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:29:
heeft iemand Lost Planet Demo al gechecked? Wat vinden jullie ervan? Laat het de True Power van de Xbox360 zien?
Dingen als Gears of War komt meer richting de 'true power', maar Lost Planet komt iig een stuk dichter in de buurt dan al de games die nu in de winkel liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik een andere Lost Planet gespeeld als jullie.
Man, die garphics zijn zo next-gen als het maar kan.
Echt ik ben zeer onder de indruk van die demo. Niet normaal man _/-\o_
Speel em iets langer als 5 minuten en je zal zeker impressed zijn. Moet wel...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

1800 geweest, downloaden maar weer...

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
waar is de moto gp 06 demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

Misschien later, gisteren waren er ook 2 updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Even een niet E3 gerelateerd vraagje tussen door :P. Ik ben van plan om Tombraider legend te verkopen/ruilen en kwam bij deze site uit http://www.gamecow.nl/shop/. Heeft iemand al eens iets via GameCow besteld of verkocht? Ik vertrouw het namelijk niet helemaal :|

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die staat voor morgen op het programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lekker, is de E3 aan de gang gaat bij mij de verbinding van @home eruit, kan ik weer een week wachten op internet

ook fijn dus als je voor je werk/zaak afhankelijk bent van internet zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:15:
[...]

Die staat voor morgen op het programma :)
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Zo, net even de ''Anouncement Trailer'' van Halo³ gezien, en zo te zien kunnen we weer wat moois verwachten :p
Wat ik ook mooi blijft is de muziek van Halo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

De maps voor Call of Duty 2 zijn nog niet online maar er is al wel een auto-update voor CoD.
Deze is voor de mappacks en nu kun je vanuit CoD gelijk naar Marketplace.
Bij het kiezen van bv. een Team Deathmatch kun je nu kiezen voor Original Maps Only, New Maps Only of allebei.
Volgens het map preferences gedeelte in de multiplayer zijn de volgende maps:

Vossenack, Germany - Available Now
Wallendar, Germany - Available Now
Kalach, Russia - Available Now
Beaumont-Hague, France - Available Now

Anctoville, France - Available July 2006
St. Louet, France - Available July 2006
Amaye sur Suelles, France - Available July 2006
Alam Halfa, Egypt - Available July 2006
Rostov, Russia - Available July 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al " xbox 360 montage " gedownload?

edit : o nee, het is een montage van verschillende trailers, dom van mij |:(

ze zijn sowieso goed bezig tijdens de E3, hoor nu steeds meer mensen om me heen twijfelen over de xbox360 en de ps3 terwijl paar maanden geleden de xbox360 nog vet werd afgekraakt :)

hopelijk niet al te lang voor moto gp 06 te downloaden is, de foto's zagen er al gruwelijk uit...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

De 2 Bonus Map Packs voor CoD zijn te downloaden..
Gratis Bonus Pack is zo'n 124 MB en die van 400 MS Points zo'n 127 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Xander84 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:15:
Even een niet E3 gerelateerd vraagje tussen door :P. Ik ben van plan om Tombraider legend te verkopen/ruilen en kwam bij deze site uit http://www.gamecow.nl/shop/. Heeft iemand al eens iets via GameCow besteld of verkocht? Ik vertrouw het namelijk niet helemaal :|
Iemand??

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:29
Op XBW hebben al verschillende mensen gebruik gemaakt van deze site, ik persoonlijk nog niet. Maar je kan ook altijd proberen te ruilen op XBW, daar heb ik zelf wel erg goede ervaringen mee.

Trouwens, er is een nieuwe Arcade game genaamd Uno en die is VET!! ben echt totaal verslaafd. Dit spel is de 400 MS points meer dan waard.

[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 11-05-2006 01:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik speel veel muziek af via mijn 360 op een home cinema centre maar ik merkte laatst dat mijn 360 het maar als een 2.1 afspeelt terwijl games zoals NFS:MW wel met surround sound worden afgespeeld.
Heeft iemand dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
AzN_cRzY schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 07:15:
Ik speel veel muziek af via mijn 360 op een home cinema centre maar ik merkte laatst dat mijn 360 het maar als een 2.1 afspeelt terwijl games zoals NFS:MW wel met surround sound worden afgespeeld.
Heeft iemand dit ook??
ligt een beetje aan de muziek maar normale muziek cd's zijn 2.0 opgenomen ;) hier gaat de xbox 360 geen 5.1 van maken :P sowieso vind ik muziek in stereo beter ter vertoefen dan 5.1 :P (tenzij live dvd's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 01:41:
Op XBW hebben al verschillende mensen gebruik gemaakt van deze site, ik persoonlijk nog niet. Maar je kan ook altijd proberen te ruilen op XBW, daar heb ik zelf wel erg goede ervaringen mee.

Trouwens, er is een nieuwe Arcade game genaamd Uno en die is VET!! ben echt totaal verslaafd. Dit spel is de 400 MS points meer dan waard.
Ja is het echt wat ? Ik heb de demo gedownload en was in eerste instantie niet zo onder de indruk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet het hele spel doorheb (had geen zin om de help te lezen). Voor mij is het nu een kwestie van of de zelfde kleur neerleggen als op de tafel, of hetzelfde nummer. En dat net zolang tot je kaarten opzijn. Ik zag later pas dat er ook een bluf element in het spel zit (wat mij altijd erg aanspreekt :) ). Hoe zit dat precies ? En wordt hij al door veel mensen op live gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het is gewoon pesten en daarom erg leuk.. Met een paar bekenden spelen. Gisteren in totaal een uur of 5 gespeeld denk ik. Niks leuker dan je buurman zieken met een pestkaart.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:29:
De demo van Lost Planet vind ik echt prachtig, vooral die ontploffingen in de 2e map. Gruwelijk mooi.
Maar of dit al de True Power is ?! Ik denk dat er nog veel meer uit te halen is.

Heb je de COD3 trailer al bekeken ? :9~

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 11-05-2006 12:23 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zou een slechte zaak zijn als ze nu de true power van de 360 al hebben bereikt. Ik denk dat ze nog niet op 50% zitten van z'n kunnen (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 25-10 21:07
Macer schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:33:
Zou een slechte zaak zijn als ze nu de true power van de 360 al hebben bereikt. Ik denk dat ze nog niet op 50% zitten van z'n kunnen (hoop ik)
50% is wel erg weinig, de makers van PGR3 zeiden dat ze met hun game 85% van de kracht gebruiken. Weet niet of dat zo is, merk toch aardige framedrops tijdens een race vol actie met aardig wat auto's op het scherm. Kan ook een kwestie van het programmeerwerk zijn natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Even ter vergelijking, het vrijwel volledig benutten van een commodore 64 is pas enige jaren terug gebeurd met diverse 3d-engines/demo's.

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 11-05-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Neoflip schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:58:
[...]

50% is wel erg weinig, de makers van PGR3 zeiden dat ze met hun game 85% van de kracht gebruiken. Weet niet of dat zo is, merk toch aardige framedrops tijdens een race vol actie met aardig wat auto's op het scherm. Kan ook een kwestie van het programmeerwerk zijn natuurlijk :Y)
Dat is volgens mij niet waar. Volgens mij wilden ze zelfs aan het eind van de rit helemaal opnieuw beginnen omdat ze toen pas wisten waar de 360 toe in staat was.

Volgens mij is de Xbox zelfs nog niet eens voor 75% gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 11-05-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-10 22:50
Volgens mij is er door gezegd dat GRAW 80% van de Xbox360 z'n rekenkracht gebruikt. Het is ook maar hoe ze het toepassen denk ik. Zegt mij niet zoveel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sowieso is "van z'n rekenkracht gebruikt" een lompe term. In twee minuten kan ik een stuk code brouwen wat 100% van z'n rekenkracht gebruikt. Het gaat om wat je met die rekenkracht bereikt, niet met hoeveel rekenkracht het kost.

Op het moment dat je frame drops krijgt gebruik je overigens al 100% van de rekenkracht van je GPU :) (tenzij de framedrops expres zijn geprogged om échte framedrops te voorkomen)

Reken er maar op dat het allemaal nog wel wat mooier gaat worden.

[ Voor 55% gewijzigd door pagani op 11-05-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Het is toch ook bekend dat developers feeling moeten krijgen met een nieuwe console. Ze worden steeds better met het efficienter programmeren van games, zodat men na verloop van tijd met bijvoorbeeld 40% hetzelfde kan bereiken waar men nu 80% bezetting voor nodig heeft. Dus we kunnen nog wel wat verbeteringen verwachten de komende jaren :P

PS, echt niemand hier die ervaring heeft met GameCow.nl :?

[ Voor 13% gewijzigd door Xander84 op 11-05-2006 13:47 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat van me heeft een keer een spel aan gamecow verkocht. Was allemaal perfect gelopen. Amped 3 was het ... hun gaven daar nog 32,50 voor terwijl je er op marktplaats moeilijk meer dan 30 voor kan krijgen ..... sommige winkels hebben amped nu zelfs nieuw al voor 39. Hij had het spel opgestuurd op maandag en donderdag had hij geloof ik zijn geld gestort gekregen. Denk dat het kopen van een spel via hun site ook gemakkelijk en betrouwbaar is.

Ik vind het in ieder geval een goed concept die site .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Klinkt zeker goed, die site heb ik even aan de favorieten toegevoegd :) Ik vraag me af of ze alle games aannemen? Als je op hun site op verkoop games klikt, zie je een kleine keuzelijst met games waar lang niet alle bestaande titels bij staan. Hebben ze dan geen belang bij de games missen op die lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
tis naar mijn idee wel gewoon een gast die dat ff thuis doet, zie namelijk geen inschrijving bij kvk of btw nummer...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ben een klein beetje uitgekeken op de games die ik nu heb staan. Niet zozeer dat ik ze niet leuk vind maar ik speel de laatste tijd vooral voor achievements en af en toe moet je daar afstand van nemen om even je hoofd te legen, zeg maar.

Zijn er winkels o.i.d. in de Randstad (woon zelf in Leiden) waar je XB360-games kan huren voor een lang weekend of een week ofzo? Wil weer eens wat anders spelen maar heb op dit moment besloten niets zelf te kopen omdat er in het najaar weer een enorme bak geld aan games zal moeten worden gekocht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Is de MotoGP'06 demo al gesignaleerd ?

...kan zelf vanavond laat pas checken :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

MotoGP demo al binnen, 833 MB.

Op new Demos scherm de advertentie van featured download aanklikken en downloaden maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MotoGP is een Online en Single player Demo :)

Dat zijn nou de echte demo's. Niet lullig, gewoon echt proberen wat de game inhoud, op beide vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm :( hopelijk doet mijn internet het vanavond weer

trouwens Lost Planet vond ik maar crappy, beetje bugs knallen, ach toen ik het Capcom logo zag wist ik al voldoende :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 06:24
beetje racen
beetje platformen
beetje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecow.nl neemt alleen de games aan die op hun site onder de link games verkopen te vinden zijn. Ik had ze al eens gevraagd waarom ze bijvoorbeeld geen PDZ limited edition aannemen. Dit omdat ze er al genoeg van op voorraad hadden en mensen liever de normale versie kopen.

En het is geloof ik inderdaad gewoon 1 gast die dat vanuit zijn huisje doet. Maar toch, goed idee zo'n site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PWM schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:00:
MotoGP is een Online en Single player Demo :)

Dat zijn nou de echte demo's. Niet lullig, gewoon echt proberen wat de game inhoud, op beide vlakken.
aahh crap, ik trek 't niet meer...

...ga NU naar huis, sla het terrasje over en ga die demo checken >:) .

ach ja, zolang je werk er maar niet onder lijdt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D.R. schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:53:
MotoGP demo al binnen, 833 MB.

Op new Demos scherm de advertentie van featured download aanklikken en downloaden maar..
YES !!!!
Nog ff ene kwartiertje uitzitten op het werk en dan als een speer naar huis. Wat zijn de ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:04:
hmm :( hopelijk doet mijn internet het vanavond weer

trouwens Lost Planet vond ik maar crappy, beetje bugs knallen, ach toen ik het Capcom logo zag wist ik al voldoende :X
Probeer dat 2e level voor de grap. Geen bug te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:42:
[...]

YES !!!!
Nog ff ene kwartiertje uitzitten op het werk en dan als een speer naar huis. Wat zijn de ervaringen ?
Mijn ervaring in multiplay is iig dat mijn box hing toen ik zat te wachten in de wachtkamer.
Ik heb nog niet geraced, ik ga het nu nog een x proberen ...

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Ik vind de MotoGP06 demo ontzettend tegenvalen. Ik vind de graphics echt niet beter als de voorgaande delen (moto gp 2 en gp 3 op de pc iig). Die mega-strakke screens van een paar maand terug slaan nergens op, de game ziet er echt niet zo strak uit :/

Verder is de besturing weer precies hetzelfde als op de xbox destijds. Het leek net alsof ik een oud deel aan het spelen was. Jammer jammer jammer ik had echt gehoopt op een vernieuwende motor-racegame op de 360 maar kan net zo goed moto gp2 en 3 blijven spelen.

Vooral niet vernieuwend dus naar mijn mening en ik zal hem dan ook niet kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Neofloppy op 11-05-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb net mn xbox gekocht en ik heb hem aangesloten op mijn Samsung Syncmaster 1100p Plus (21") ik heb beeld alleen heb ik het bekende 60hz probleem.
Het probleem is dus dat door de 60hz het zichtbare beeld kleiner is en je dus een soort van dikke zwarte rand er omheen ziet net als bij de pc maar daarmee kan je 85hz forceren waardoor het beeld weer beeldvullend is zoals het hoort.

Zijn hier ook meer mensen met die probleem of hebben die een oplossing ervoor, of is dit niet op te lossen.
Ik vind het wel jammer want ten eerste is het beeld niet zo groot zoals het hoort en de verhouding klopt ook niet helemaal, en ik heb al wat verschillende resoluties geprobeerd alleen dat maakt niets uit.

Ik heb hem nu op 1280x720 ofzo staan.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:56:
Ik vind de MotoGP06 demo ontzettend tegenvalen. Ik vind de graphics echt niet beter als de voorgaande delen (moto gp 2 en gp 3 op de pc iig). Die mega-strakke screens van een paar maand terug slaan nergens op, de game ziet er echt niet zo strak uit :/

Verder is de besturing weer precies hetzelfde als op de xbox destijds. Het leek net alsof ik een oud deel aan het spelen was. Jammer jammer jammer ik had echt gehoopt op een vernieuwende motor-racegame op de 360 maar kan net zo goed moto gp2 en 3 blijven spelen.

Vooral niet vernieuwend dus naar mijn mening en ik zal hem dan ook niet kopen.
Hmmm, das jammer. Zal em zo ff bekijken. Zit nu op 90 %
Ik moet zeggen dat live erg snel werkt. Normaal waren demo's die net uit waren niet vooruit te branden met downloaden. Nu heb ik moto GP binnen 15-20 minuten binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:25:
[...]

Hmmm, das jammer. Zal em zo ff bekijken. Zit nu op 90 %
Ik moet zeggen dat live erg snel werkt. Normaal waren demo's die net uit waren niet vooruit te branden met downloaden. Nu heb ik moto GP binnen 15-20 minuten binnen :9
Laat ff weten wat je ervan vind, ben benieuwd of ik de enige ben die het weinig vernieuwend vind.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.