Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

RD schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:43:
HOLY SHIT! ... als deze game uitkomt dan moet ik toch echt een LCD tv aanschaffen ... whahaha.
Hoeft niet:

Een HD Ready CRT
Samsung HDTV met beeldbuis voor € 900,-

of

Een HD Prepared CRT
Verwijderd in "Samsung HDTV met beeldbuis voor € 900,-"

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wiseguy1983 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:57:
Haha voor de Southpark fans onderons... in de nieuwe aflevering: South.Park.S10E07.DSR.XviD,
zie je cartman spelen met een xbox360 :) wel de core versie, want hij heeft geen draadloze controller ;)
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/51/140243798_7869120438.jpg
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor TV vragen kun je terecht in Audio, Video & HiFi, niet in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:11

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik zat van de week is Far Cry Instincts Predator te spelen op de 360, en ik had enorm last van framerate drops. En dan met name bij het evolution gedeelte. Meer mensen hier last van?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:42:
Dan even wat anders; las een artikel op xboxfront over een wireless headset. Deze kost maar 15 dollar en ik denk dat ik de gok ga nemen om er eentje te bestellen want die wired headset vind ik soms zwaar irritant.
Welke bedoel je precies?
Zie alleen dat ding van Nyko staan, maar die kost iets van $60,- meen ik.
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B000621X5S.16._AA260_SCLZZZZZZZ_.jpg
Jammer dat ze op de site niet vermelden wat het ding weegt. Als dat een beetje meevalt zou het best een leuk alternatief kunnen zijn voor de wired headset (op de prijs na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Shiverzz schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:33:
[...]

Welke bedoel je precies?
Zie alleen dat ding van Nyko staan, maar die kost iets van $60,- meen ik.
[afbeelding]
Jammer dat ze op de site niet vermelden wat het ding weegt. Als dat een beetje meevalt zou het best een leuk alternatief kunnen zijn voor de wired headset (op de prijs na dan).
http://us.codejunkies.com...cs=%A3&r=1&l=1&ProdID=318
Afbeeldingslocatie: http://us.codejunkies.com/images/GB_product_images/big/Comsheadset360.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hmm, interesting...
Mocht je 'm bestellen ben ik iig wel benieuwd naar je bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Shiverzz schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:43:
Hmm, interesting...
Mocht je 'm bestellen ben ik iig wel benieuwd naar je bevindingen :)
Ik zit alleen te wachten op een prijsopgave van de shipping-costs; daarna beslis ik of ik ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
mobygo76 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:33:
super ik krijg morgne mijn xbox weer terug, ben erg benieuwd naar top spin 2!
ik heb hem en wil hem best ruilen tegen iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tommilio schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:27:
[...]

Mooi,

Ik heb nog een Autoweek van vorige week, of een half pakje peuken.

Wat is je adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Splinter Cell shots 360

http://www.1up.com/do/sli...=&g=&tr=&mt=0&cId=3140443

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3150298

HAWT

[ Voor 25% gewijzigd door S2S op 04-05-2006 21:47 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Tommilio schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:27:
[...]

Nou de demo is weer 50 hertz en ik heb een vga kabel erop aangesloten, in het weekend maar ff testen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Huh, demo weer 50 hertz? Bij mij moet ie nogsteeds op 60hz?

Verder die demo van Topspin 2, gruwlijk :D alleen nog best moeilijk om te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, FEAR ook al op de xbox360...

....plof... Daar ging net mijn pc door het raam ;) ...

Nee serieus, ik heb nooit fatsoenlijk kunnen genieten van deze door iedereen tot topper gebombardeerde game. Nu kan ik waarschijnlijk voor 300€ van veel beter graphics genieten dat wat ik ooit had gekund op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Onno_Devine schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:53:

Verder die demo van Topspin 2, gruwlijk :D alleen nog best moeilijk om te winnen :P
Heb veel virtua tennis gespeeld en dan stelt topspin ook niet echt veel voor qua moeilijkheid....kwestie van begrijpen hoe het werkt. Van links naar rechts slaan is meestal al de truc. Maar goed ik zou topspin 2 graag willen ruilen tegen iemand die fifa 2006 heeft of battlefield 2 mc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:30:
Ok, FEAR ook al op de xbox360...

....plof... Daar ging net mijn pc door het raam ;) ...

Nee serieus, ik heb nooit fatsoenlijk kunnen genieten van deze door iedereen tot topper gebombardeerde game. Nu kan ik waarschijnlijk voor 300€ van veel beter graphics genieten dat wat ik ooit had gekund op de pc.
Ik heb het op de PC opgegeven bij de demo (ondanks dat m'n laptop Halflife 2 gewoon in 1920x1200 speelbaar deed), maar zeker met de nieuwe content et al ga ik het op de 360 toch zeker overwegen tzt :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Onno_Devine schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:53:
Achja dat bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

De Plantronics GameCom X30 headset is momenteel in Nederland niet te verkrijgen, maar ben ik wel zeer geinteresseerd in omdat m'n kat m'n 360 headset heeft doorgebeten :X Nu heb ik een welwillende partij gevonden die ze wel in assortiment wil opnemen, maar die kunnen een zachter prijsje maken als er meer geinteresseerden zijn. Mocht er dus iemand interesse hebben, stuur me even een mailtje :)

[edit]
Nm that, ze hebben navraag gedaan en Plantronics weet nog niet of ze dit produkt in Europa willen voeren :(

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 05-05-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, heb de Top Spin 2 Demo gedownload en hij begint te zeuren dat ik mijn display settings op 60 Hz moet zetten. Mocht het nou zo zijn dat ik een HD televisie erop aangeloten heb met de component kabels waardoor ik die optie niet in mijn menu :/

Iemand anders er al tegenaan gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:20

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:46:
Hmmmm, heb de Top Spin 2 Demo gedownload en hij begint te zeuren dat ik mijn display settings op 60 Hz moet zetten. Mocht het nou zo zijn dat ik een HD televisie erop aangeloten heb met de component kabels waardoor ik die optie niet in mijn menu :/

Iemand anders er al tegenaan gelopen?
Ja, andere mensen. Maar doe ook is een search ;)

Maar ik zal je het maar ff vertellen, volgens mij moet je ff je gewone kabel inpluggen en je krijgt dan wel die opties ;) en ff de boel op 60 Hz zetten. HD-kabels weer aansluiten enklaar.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:22:

[edit]
Nm that, ze hebben navraag gedaan en Plantronics weet nog niet of ze dit produkt in Europa willen voeren :(
Vaag, kijk maar op http://www.directmobileac...info.php?products_id=3848
Of hoort de UK niet tot Europa?

PS: In de review staat dat het geluid altijd een stuk zachter is dan de default headset ondanks dat het helderder klinkt; kweenie of ik dit handig ga vinden want ik heb altijd de versterker erbij aanstaan en zelfs met de default headset heb ik soms moeite om mensen te verstaan als ik de versterker "luid" heb staan. :/

[ Voor 72% gewijzigd door MAX3400 op 05-05-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Was het al bekend dat tijdens de E3 iedereen gratis Xbox Live Gold heeft? In tegenstelling tot de vorige keer geld deze actie mogelijk ook voor Europese accounts, ik kan er alleen nog geen details over vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Geld ook voor Europa, wordt gesponserd door Adidas ivm FIFA World Cup 2006

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
Ik wil hier even de ontzettend grote loftrompet blazen voor de combinatie MCE 2005 - Xbox 360. Net alles aan de praat gekregen en ik sta nu al versteld van de mogelijkheden. Snel maar zo'n tv/radio-kaart besteld, want MCE 2005 is vet en alles met de Xbox 360 bedienen is nog vetter. Kan iedereen aanraden dit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
paknaald schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:33:
Ik wil hier even de ontzettend grote loftrompet blazen voor de combinatie MCE 2005 - Xbox 360. Net alles aan de praat gekregen en ik sta nu al versteld van de mogelijkheden. Snel maar zo'n tv/radio-kaart besteld, want MCE 2005 is vet en alles met de Xbox 360 bedienen is nog vetter. Kan iedereen aanraden dit te proberen.
ik heb ooit es geprobeerd dit ook aan te praat te krijgen, maar na een onsuccesvolle middag vroeg ik me eigenlijk af wat het nut is?

wat zijn nu de voordelen hiervan? ik heb bv:
a) geen films op mijn pc staan, ik koop alles netjes op dvd
b) geen tv aansluiting bij mijn pc, dus de vcr functie heb ik niks aan

alleen voor muziek deze ellende op de hals halen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
paknaald schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:33:
maar um.. waarom zou je een tv kaart kopen? als je xbox op een tv staat aangesloten die denk ik ook kabel heeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

krijgnuwat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:39:
[...]

maar um.. waarom zou je een tv kaart kopen? als je xbox op een tv staat aangesloten die denk ik ook kabel heeft..?
En waar ga je iets opnemen op je TV of op je XBOX met alleen een TV-kabel? |:(

Ik denk dat er een TV-kaart in die MCE-PC komt om series op te nemen als de persoon niet thuis is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:42:
[...]

ik heb ooit es geprobeerd dit ook aan te praat te krijgen, maar na een onsuccesvolle middag vroeg ik me eigenlijk af wat het nut is?

Ik doe het voornamelijk voor series die ik download (ga echt niet op .nl tv zitten wachten) en af en toe een film. Ook met een TV kaart in je MCE machine is het een briljante combinatie. Recordings schedulen, live tv pauzeren (maak je meer gebruik van dan je zou denken).

Al met al, in combinatie met Transcode360 doet het niet meer onder voor een Xbox + XBMC en het is idd aan te raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:50:
[...]

Ja, andere mensen. Maar doe ook is een search ;)

Maar ik zal je het maar ff vertellen, volgens mij moet je ff je gewone kabel inpluggen en je krijgt dan wel die opties ;) en ff de boel op 60 Hz zetten. HD-kabels weer aansluiten enklaar.
Thnx, had eigenlijk het idee dat het aan de demo lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
Als je nooit films download en ook geen DVR-functies waardeert of wil gebruiken, dan is de combinatie 360/MCE best nutteloos. Maar kijk je wel gedownloade zaken of wil je graag gemakkelijk bijv. Nederland 4 en alle themakanalen kijken, of zie je een digitale videorecorder wel zitten, dan is het dus volgens mij een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
paknaald schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:58:
Als je nooit films download en ook geen DVR-functies waardeert of wil gebruiken, dan is de combinatie 360/MCE best nutteloos. Maar kijk je wel gedownloade zaken of wil je graag gemakkelijk bijv. Nederland 4 en alle themakanalen kijken, of zie je een digitale videorecorder wel zitten, dan is het dus volgens mij een aanrader ;)
gezien ik digitale tv heb, heb ik er toch allemaal geen zak aan, immers die kreupele decoders ondersteunen maar 1 output, dus je kunt nooit iets opnemen en iets anders kijken

je kunt überhaupt nauwelijks iets opnemen, want zo'n digitale decorde werkt nauwelijks samen met bv. HDD recorders

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MetroidPrime schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:09:
Was het al bekend dat tijdens de E3 iedereen gratis Xbox Live Gold heeft? In tegenstelling tot de vorige keer geld deze actie mogelijk ook voor Europese accounts, ik kan er alleen nog geen details over vinden.
Sponsored by Adidas.
Hmmm Amazon.co.uk had ze niet dus ging ervan uit dat ze idd ook niet in de UK zaten 8)7 Maar deze toko wil dus wel 10 pond verzendkosten, da's de helft van het ding zelf :X
PS: In de review staat dat het geluid altijd een stuk zachter is dan de default headset ondanks dat het helderder klinkt; kweenie of ik dit handig ga vinden want ik heb altijd de versterker erbij aanstaan en zelfs met de default headset heb ik soms moeite om mensen te verstaan als ik de versterker "luid" heb staan. :/
Ik had bij de 360 headset het geluid redelijk zacht en de versterker vol open geen probleem, en als er minder ruis is heb je sowieso minder volume nodig om te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:24:
Hmmm Amazon.co.uk had ze niet dus ging ervan uit dat ze idd ook niet in de UK zaten 8)7 Maar deze toko wil dus wel 10 pond verzendkosten, da's de helft van het ding zelf :X

[...]

Ik had bij de 360 headset het geluid redelijk zacht en de versterker vol open geen probleem, en als er minder ruis is heb je sowieso minder volume nodig om te verstaan.
Ik hoor een inkoop-actie? ;)

Kan helaas geen goede review vinden van die Datel headset die ik eerder heb gepost want die kost maar de helft en is nog wireless ook... Iemand een review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb top spin demo gedownload en als ik hem wil starten zegt die dat ik hem op pal-60hz moet zetten?
Ik heb hem op me pc monitor aangesloten met een VGA kabel. Ik heb helemaal geen opties voor hz onder opties van Display.
Ik las op de vorige pagina dat iemand hem op ze HDTV ook de zelfde melding heeft gekregen. Ik heb echt geen idee hoe ik nu op 60hz moet zetten ?? nog mensen met enige idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:54:
Mensen ik heb top spin demo gedownload en als ik hem wil starten zegt die dat ik hem op pal-60hz moet zetten?
Ik heb hem op me pc monitor aangesloten met een VGA kabel. Ik heb helemaal geen opties voor hz onder opties van Display.
Ik las op de vorige pagina dat iemand hem op ze HDTV ook de zelfde melding heeft gekregen. Ik heb echt geen idee hoe ik nu op 60hz moet zetten ?? nog mensen met enige idee ?
DoH!

Dit staat pas 100x uitgelegd in deze topics, sterker nog, op deze pagina staat de oplossing al! gebruik die zoekfunctie eens! Je moet je xbox even aansluiten met de normale kabel en dan kan je hem op 60 hz zetten, vervolgens wissel je de kabel en hij doet het...

[ Voor 10% gewijzigd door D4V3 op 05-05-2006 19:56 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:32:
Ik hoor een inkoop-actie? ;)

Kan helaas geen goede review vinden van die Datel headset die ik eerder heb gepost want die kost maar de helft en is nog wireless ook... Iemand een review?
Nog te vroeg denk ik voor een degelijke review. Maar ik kwam wel dit piccie tegen van die budget headset van Datel --> lijkt me gewoon dezelfde, maar wordt volgens mij dus alleen geleverd met “staartje”.

Die Plantronics X30 lijkt me wel een degelijk en comfi apparaatje. Wss een re-design van de Halo2 editie van een jaar of twee geleden, waarover ik toentertijd eigenlijk alleen maar positieve geluiden hoorde.

En dat lagere volume van de X30 wordt natuurlijk ook gedeeltelijk gecompenseerd door het “noise cancelling system” (gewoon een in-ear dopje ipv een standaard earpad). Voor in-ears is het over het algemeen niet zo’n probleem dat het volume beperkter is aangezien aangezien er minder geluid ‘weglekt’ zoals bij earpads. Maar of ’t genoeg afdicht van je “luide” versterker…Only one way to find out...

/me Shiverzz meldt zich aan voor I.A. :P

Oja, de TDU demo zit er ook aan te komen. De website ziet er iig al smakelijk uit :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb de Plantronics X30 overigens gewoon besteld in Engeland, moest toch een nieuwe hebben omdat m'n kat de originele heeft gemold 8)7 Review binnenkort vast en zeker op Xboxic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Heb klein probleempje met muziek afspelen via wmc.....de ene mp3 pakt ie wel en de andere niet :/
Iemand idee waar dit aan kan liggen of al een idee voor een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Adidas. all day i dream about sex! hahaha :X

ik kijk erg uit naar de E3!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:42:
[...]

Ellende?! 5 min en je hebt het aan de praat.......En wat mij betreft is de mogelijkheid om Divix te stream toch echt geweldig (zeker met die laatste nieuwe versie van transcode 360!!).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

ik heb paar dagen geleden mijn Pioneer pdp-506 xde binnen gekregen.
Nu gebruik ik die standaard bijgeleverde xbox kabel die bij de Premium zit.
Als ik de schakel op tv zet krijg ik beeld, maar als ik het op hdtv zet dan zie ik niks. ??
Heeft dit ergens mee te maken en raden jullie mij een andere kabel aan voor dit scherm. ??
Zo ja welke zal het goed doen op mijn nieuwe plasma scherm ?

Hier de info over de tv, heb er zelf weinig verstand van kabels helaas.
http://www.pioneer.nl/nl/...d=11143&taxonomy_id=62-63

EDIT:
Het is me gelukt het met de standaard kabel de hdtv aan te krijgen.
Misschien wel een andere kabel kopen voor nog beter kwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door danplo op 06-05-2006 17:49 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag in het bezit van een Monster kabel voor de xbox360 (scartversie) en moet zeggen dat het verschil zeker zichtbaar is ten opzichte van de standaardkabel (van de premium) en ook met de advanced scartkabel van microsoft zelf. het grootste verschil zit hem wel in het audiogedeelte. Het geluid is zeker een stuk beter geworden, klinkt lekker...
en het beeld is qua kleur en helderheid ook beter. Zeker een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
danplo schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:45:
ik heb paar dagen geleden mijn Pioneer pdp-506 xde binnen gekregen.
Nu gebruik ik die standaard bijgeleverde xbox kabel die bij de Premium zit.
Als ik de schakel op tv zet krijg ik beeld, maar als ik het op hdtv zet dan zie ik niks. ??
Heeft dit ergens mee te maken en raden jullie mij een andere kabel aan voor dit scherm. ??
Zo ja welke zal het goed doen op mijn nieuwe plasma scherm ?

Hier de info over de tv, heb er zelf weinig verstand van kabels helaas.
http://www.pioneer.nl/nl/...d=11143&taxonomy_id=62-63

EDIT:
Het is me gelukt het met de standaard kabel de hdtv aan te krijgen.
Misschien wel een andere kabel kopen voor nog beter kwaliteit.
je moet de rode-groene-blauwe stekkertjes gebruiken voor HD en uiteraard ook schakelaartje omzetten naar hdtv en in de system settings, de display settings op 720p/1080i zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
curry684 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:49:
Ik heb de Plantronics X30 overigens gewoon besteld in Engeland, moest toch een nieuwe hebben omdat m'n kat de originele heeft gemold 8)7 Review binnenkort vast en zeker op Xboxic :Y)
Op welke site komt die review? :+

Ben trouwen nu bezig met Top spin 2 demo, ik vind het toch wel erg leuk.
Zo zie je maar dat demo's toch ergens goed voor zijn. Ben nu toch wel van plan het te gaan kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
hey allemaal,

sinds vanavond een raar probleem met pgr3. Soms (binnen een uur 3 keer) als ik naar iemand anders gamercard zit te kijken terwijl ik in een lobby zit en terug wil dan loopt het hele spel vast. Ik kan wel nog iedereen horen maar de knoppen doen niets meer. Is dit een vaker voorkomend probleem of zit er ergens iets fout? Heb het nog niet eerder meegemaakt in de 1,5 week dat ik dit nu speel. Heb vandaag wel veel oblivion gespeeld misschien dat het daarmee te maken heeft?

edit:

Ik heb hdd en live, zou de cache is opruimen.

[ Voor 6% gewijzigd door philippevk op 07-05-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Heb je een HDD en zit je op live?
Er is namelijk vlak na de launch een dashboard update uitgekomen welke er voor zou moeten zorgen dat dit niet meer gebeurt in PGR3, en inderdaad, ik heb er sindsdien ook geen last meer van. Misschien een domme opmerking maar probeer de cache eens te cleanen (stop oblivion in je drive en hou A ingedrukt tot je het Bethesda logo ziet).

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Albinoraptor schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:14:
[...]

Op welke site komt die review? :+

Ben trouwen nu bezig met Top spin 2 demo, ik vind het toch wel erg leuk.
Zo zie je maar dat demo's toch ergens goed voor zijn. Ben nu toch wel van plan het te gaan kopen. :D
wil hem eventueel wel ruilen, ik wil hem namelijk kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Tommilio schreef op zondag 07 mei 2006 @ 09:14:
[...]

wil hem eventueel wel ruilen, ik wil hem namelijk kwijt :)
Ik heb hem al besteld. :P Sorry. En ruilen doe ik sowieso niet, alle games die ik koop wil ik ook houden. :) Vind ik zonde om games te verkopen. Altijd leuk om na 5 jaar nog eens game uit kast te pakken en dan nog eens te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomillio ik heb call of duty 2 wel te ruil als je die nog niet hebt. Ik heb hem dubbel dus behalve dat het sealtje mist is hij ongebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:58:
Tomillio ik heb call of duty 2 wel te ruil als je die nog niet hebt. Ik heb hem dubbel dus behalve dat het sealtje mist is hij ongebruikt.
heb je mail gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben weer terug op Xbox Live, na wat shit met m'n tag gehad te hebben. Ik heb een nieuwe tag, Nutcake, dus dan weten jullie het als er een request langskomt.

Wordt de wiki uit de startpost (http://www.linuxcompat.info/xbox360/Main_Page) nog bijgehouden, en zo ja door wie? Ik weet nog dat ik ooit via een mailtje mijn tag toe heb laten voegen, maar ik zie nergens een verwijzing daarheen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:30:
hey allemaal,

sinds vanavond een raar probleem met pgr3. Soms (binnen een uur 3 keer) als ik naar iemand anders gamercard zit te kijken terwijl ik in een lobby zit en terug wil dan loopt het hele spel vast. Ik kan wel nog iedereen horen maar de knoppen doen niets meer. Is dit een vaker voorkomend probleem of zit er ergens iets fout? Heb het nog niet eerder meegemaakt in de 1,5 week dat ik dit nu speel. Heb vandaag wel veel oblivion gespeeld misschien dat het daarmee te maken heeft?

edit:

Ik heb hdd en live, zou de cache is opruimen.
dat is een bekend probleem, heb er zelf ook last van.

ohjah nog ff iets over de aangekondigde demo's zorg dat je ze tijdens de e3 binnen haalt, daarna worden ze namelijk weer van MP afgehaald. Tenminste dat is wat ik gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
D4V3 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:56:
[...]

DoH!

Dit staat pas 100x uitgelegd in deze topics, sterker nog, op deze pagina staat de oplossing al! gebruik die zoekfunctie eens! Je moet je xbox even aansluiten met de normale kabel en dan kan je hem op 60 hz zetten, vervolgens wissel je de kabel en hij doet het...
Of - als je de standaard MS component kabel gebruikt - even de schakelaar omzetten, Xbox starten, instelling op 60 Hz. zetten, Xbox uitzetten, schakelaar weer op HDTV zetten en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sweet ! We kunnen vandaag al beginnen met downen van de exclusieve E3 demo's:

Monday, May 8
Test Drive® Unlimited: Race exotic vehicles on diverse Hawaiian roads in Atari's fast-paced racer.
Tuesday, May 9
Lost Planet™ : Capcom shows off its upcoming action sci-fi shooter set on the frozen tundra of a hostile planet.
Thursday, May 11
MotoGP '06: Experience extreme racing with stunning photorealistic graphics and a blisteringly fast game engine.

Kijk zelf erg uit naar TDU en MotoGP'06 :*)

Overige E3 Marketplace content

edit:typo

[ Voor 4% gewijzigd door Shiverzz op 08-05-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Shiverzz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:45:

Monday, May 8
Test Drive® Unlimited: Race exotic vehicles on diverse Hawaiian roads in Atari's fast-paced racer.
Tuesday, May 9
Lost Planet™ : Capcom shows off its upcoming action sci-fi shooter set on the frozen tundra of a hostile planet.
Thursday, May 11
MotoGP '06: Experience extreme racing with stunning photorealistic graphics and a blisteringly fast game engine.

Kijk zelf erg uit naar TDU en MotoGP'06 :*)

Overige E3 Marketplace content

edit:typo
Heel cool; heb ik vanavond weer wat anders te doen dan op het terras zitten. :+

Trouwens, kan iemand me uitleggen wat http://www.xbox.com/en-US/community/calendar/ precies inhoudt en wat er gebeurt? Ik noem een datum als 24 mei... "iets met DOA" maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste got-ers,

ik heb een vraagje;

kan ik de xbox 360 met de bijgeleverde compositekabel aansluiten op de video-in van mijn vga-kaart en dan op mn monitor spelen? (ik heb een aansluiting op mn videokaart met een svideostekker naar de 3 kleuren composite) . en heb ik daarvoor een programma nodig om het beeld van de video in te kunnen bekijken?

hoop dat het een beetje duidelijk is

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Het lijkt me niet; want de "video in" kan je volgens mij niet direct terugsturen naar de "video out naar je monitor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zo nieuwe contest is te downloaden nu. Met de Test Drive Demo. Woei. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Echt ineens ram veel te downloaden.
Ben de komende uurtjes wel zoet denk ik. Gaat namelijk niet altijd even snel die content binnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik haal content echt rete snel nu binnen man

W00000000T

Morgen en overmorgen -> Lost Planet en Moto GP06 demo :D:D:D:D yes eindelijk

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vet veel trailers te downloaden inderdaad :9~

Moest me HD net formatten, had al me oblivion saves verwijdert, deed het nog steeds niet. Enigste oplossing (AFAIK) was HD formatten, grote gok nog steeds. Maar het werkte, kan weer Oblivion doen. Moet wel overnieuw beginnen :( MET AL ME SPELLEN |:(

offtopic:
Onze lompe CRT breedbeeld is verrot, tenminste geeft geen beeld, monteur kijkt er nu na. Hopelijk is ie niet te maken of kost dat meer als een nieuwe, if so kopen me ouders een HDTV :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Marketplace maakt die 360 echt. Dit zijn mooie functionaliteiten. In Sony HQ zijn ze het nu driftig aan het nabouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:02:
Die Marketplace maakt die 360 echt. Dit zijn mooie functionaliteiten. In Sony HQ zijn ze het nu driftig aan het nabouwen :)
Ze moeten wel ja. Anders geven ze meteen heel veel weg op MS.
Daarnaast zorgt Marketplace er natuurlijk ook voor dat er in toekomst minder mensen hun xbox zullen ombouwen. Want als je dat nu doet ben je er zeker van dat je het online kan vergeten.

Vind wel dat het allemaal wat sneller mag. Normaal is het goed te doen maar nu. :P
Zoiets weten ze toch van te voren, waarom doen ze er dan niets aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 08-05-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Ik krijg de TD demo maar niet binnen geslurpt, gaat rete traag, hoe kan dat nou ? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Krijg toch de $@!)(!#)!# 98% en dan steeds connection lost of download could not be completed. Nou lekker dan. :(

En als ik het lees op forum van xbox.com, heb je een timelimit van 12 min, en servers voor TDU zijn nog niet online.. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het demo's met timelimits. Net zo irritant als die Fifa demo, half wedstrijd en dan net 2 min en je vliegt weer naar dashboard.

Downloaden van trailers gaat trouwens wel snel. :)
Mr Magic schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:47:
[...]

Hier ook.. was op 90% toen error... 1e retry ging verder vanaf 90%, maar weer error... 2e retry begon weer op 6%, maar ook weer error... aaarrrrrggghhhhhh |:( |:( |:(
Jup hier ook begint ook opeens weer op 6%. :/
Ergste is nog dat ik echt precies om 6 uur ben beginnen te downloaden en door dit soort gepruts hem nog niet hebt. Haastige spoed is zelden goed, zullen we maar zeggen he. :+

[ Voor 124% gewijzigd door Albinoraptor op 08-05-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 09:44
hmm... ben dus niet de enige met download troubles op live, zit met TDU op 95%.....damn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ben ik dan de enige die hem binnen heeft? Net even gespeeld inderdaad kun je 15 minuten spelen. De stad heeft grenzen, als je buiten het demo gedeelte komt " teleport" de auto naar een nieuwe centrale plek. De graphics zijn ongelovelijk, ik vind het echt een prachtig spel om te zien. Ook het geluid is super. Wanneer je zoals ik regelmatig een ongeluk veroorzaakt, ahum. Hoor je de auto die je geraakt hebt nog een tijdje achter je crashen. Echt heel gaaf. Ook wanneer je aan het spookrijden bent is het geweldig om te zien hoe de tegenliggers eraan komen. Je ziet alleen twee brandende koplampen en laat ik nu de eerste keer direct een politieauto raken :P.
Ik ben niet echt een racefan, maar dit is zeker een titel om rekening mee te houden. Ben nu al blij met de E3, super actie dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 09-09 18:46
Jammer dat het maar 15 minuten speelbaar is :P En jammer dat de game is uitgesteld van juni naar eind september ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Vind het wel erg jammer, had echt gehoopt dat je echt gewoon lang online kon spelen, wat kutten, ook al was het maar op een klein stukje weg/omgeving. 15 min kan je toch net niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Demo van Testdrive net eindelijk binnen kunnen halen, heel erg gave demo! De auto's zelf zien er erg mooi uit, de omgeving iets minder vind ik maar dat kan misschien ook niet scherper omdat het zo'n uitgebreide wereld is. Het speelt erg lekker, leuke actie en super mooi geluid!

Deze game ga ik zeker halen zodra hij uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:52:
Demo van Testdrive net eindelijk binnen kunnen halen, heel erg gave demo! De auto's zelf zien er erg mooi uit, de omgeving iets minder vind ik maar dat kan misschien ook niet scherper omdat het zo'n uitgebreide wereld is. Het speelt erg lekker, leuke actie en super mooi geluid!

Deze game ga ik zeker halen zodra hij uit is
grafisch is de onboardview zeker mooier dan pgr3 , en de auto's zijn zeker mooi. Ik deel je kritiek over de omgeving, beetje veel mipmapping (zo heet dat geloof ik toch als de verte wazig wordt ?)

qua besturing is ie wel oke, het geluid van de ongelukken vind ik wel beetje bagger... . en de wereld is grooooot. knap dat ie niet tussentijds hoeft te laden ofzo :) maar ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke spel, zal zeker wel op aantal punten verbeterd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:33:
Zo, ben weer terug op Xbox Live, na wat shit met m'n tag gehad te hebben. Ik heb een nieuwe tag, Nutcake, dus dan weten jullie het als er een request langskomt.

Wordt de wiki uit de startpost (http://www.linuxcompat.info/xbox360/Main_Page) nog bijgehouden, en zo ja door wie? Ik weet nog dat ik ooit via een mailtje mijn tag toe heb laten voegen, maar ik zie nergens een verwijzing daarheen.
Probeer het anders hier http://www.livetags.nl id 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48
Is dat nou echt waar van die 15 min? en kan je ook offline spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Effe over de trailers die zijn er ook nog :P
- Bullet witch trailer heel interesant. Kan iemand effe alles vertalen van uit het Japans. :+
- En nieuwe game met Sam Fisher heet Rain. :P
- Stranglehold ziet er erg interesant uit, beetje Max Payne, en dat is altijd goed.
- Dead Rising kenden we natuurlijk al, maar wel nog eens leuk om te zien, plus je ziet weer wat meer 'moord' wapens.
- Brothers in Arms natuurlijk ook bekend, maar wat blijft deze gaaf.
- Rest niet gekeken, want die lijken me niets, sommige bovenstaande trailers ook niet maar die kende ik geheel niet.

[ Voor 93% gewijzigd door Albinoraptor op 08-05-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Luqq schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:03:
Is dat nou echt waar van die 15 min? en kan je ook offline spelen?
[rml][ X360/PC] Test Drive Unlimited[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Shiverzz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:45:

Monday, May 8
Tuesday, May 9
Thursday, May 11
Kun je die demo's ook hier in Nederland downloaden met een nederlandse account? Ik ben even een dag Xbox-loos geweest, dus ik kon het niet checken, maar vanavond zou ik dan wel heel graag Lost Planet eens willen proberen. Maar goed, op de nederlandse Xbox site staat er niets over, moet je dan een amerikaanse account hebben? :?

Is er verder al iets definitiefs bekend over Gears of War? Want dat wordt toch echt wel _/-\o_

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:02:
Idd, al die kleine dingen om uit te kiezen. Gewoon een candystore voor volwassenen :9

Heb me ook al een poosje vermaakt in de Arcade, zitten ook leuke kleine gamepjes tussen, zoals dat space station simmetje. Voor 8 euro kun je het ook niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

speaking of eyecandy; DaDj speelt binnenkort hierop: http://www.minhembio.com/...Attach&type=post&id=19783 :D

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Garoth schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:25:
[...]

Kun je die demo's ook hier in Nederland downloaden met een nederlandse account? Ik ben even een dag Xbox-loos geweest, dus ik kon het niet checken, maar vanavond zou ik dan wel heel graag Lost Planet eens willen proberen. Maar goed, op de nederlandse Xbox site staat er niets over, moet je dan een amerikaanse account hebben? :?

Is er verder al iets definitiefs bekend over Gears of War? Want dat wordt toch echt wel _/-\o_
Ja, geen enkel probleem, maar als ze allemaal zijn zoals de TDU demo verwacht er dan maar niet al teveel van. Mijn box crashed om de haverklap wanneer ik een stukkie wil rijden. Daarvoor was ie nog nooit gecrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Probeer eens offline te spelen, bij mij crasht ie ook elke keer als er online spelers in zitten. Als ik de netwerkkabel uit de xbox haal zodat hij niet kan connecten naar xbox live loopt de demo wel stabiel, alleen heb je dan computer-tegenstanders ipv online spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
fulgore schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:05:
[...]

Ja, geen enkel probleem, maar als ze allemaal zijn zoals de TDU demo verwacht er dan maar niet al teveel van. Mijn box crashed om de haverklap wanneer ik een stukkie wil rijden. Daarvoor was ie nog nooit gecrashed.
Zelfde hier, crashed hier ook 1 keer.
Daarna niet meer geprobeerd.

Brothers in Arms, zag er zo cool uit!.v

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:49:
[...]

Ik doe het voornamelijk voor series die ik download (ga echt niet op .nl tv zitten wachten) en af en toe een film. Ook met een TV kaart in je MCE machine is het een briljante combinatie. Recordings schedulen, live tv pauzeren (maak je meer gebruik van dan je zou denken).

Al met al, in combinatie met Transcode360 doet het niet meer onder voor een Xbox + XBMC en het is idd aan te raden :)
En wat is het stroomverbruik dan? volgens mij heb je aan het eind van de maand een aardige rekening als je continu een xbox 360 en een PC aan hebt staan. Als je wat wilt opnemen via de Elek. Programma gids moet de combinatie toch de hele tijd aan staan niet?

Misschien wordt het dan wel aantrekkelijker om een standalone dvd-recorder met HD te kopen. Ik zit namelijk een beetje te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:28:
[...]

En wat is het stroomverbruik dan? volgens mij heb je aan het eind van de maand een aardige rekening als je continu een xbox 360 en een PC aan hebt staan. Als je wat wilt opnemen via de Elek. Programma gids moet de combinatie toch de hele tijd aan staan niet?

Misschien wordt het dan wel aantrekkelijker om een standalone dvd-recorder met HD te kopen. Ik zit namelijk een beetje te twijfelen.
Een pc hele dagen aan laten staan kost ongeveer 60-80 euro per jaar. X-Box zal ook rond dat bedrag zitten. Maar die zet je niet 24/7 aan natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
De nieuwe contest is weer te downloaden op Live. Maar meteen weer begonnen met alle rotzooi downloaden. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 09-05-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Albinoraptor schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:02:
De nieuwe contest is weer te downloaden op Live. Maar meteen weer begonnen met alle rotzooi downloaden. :P
Me 2 :Y) Demo van Lost Planet ook online, ben benieuwd. Is maar 300 mb groot, alleen gaat het downloaden reeeeeeeeeetesloom :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Lost Planet ziet er wel leuk uit. :)
Iig beter dan TDU demo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Qua stabiliteit wel ja O-) qua fun niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Best jammer dat alle xbox gebruikers nu tegelijk de content downloaden gaat zo traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Ben benieuwd naar Lost planet :) Nog niet zoveel van gelezen.

TDU is dus wel echt gaaf. Leuker als ik dacht, hou niet zo van race games maar dit geeft toch wel een gevoel van vrijheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
OK, waar blijft die E3 stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op Market place nu Splinter Cell, Forza 2, Halo 3!! Haasten :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Lost Planet is erg vet! _/-\o_
Het ziet er grafisch erg goed uit ( :9~ ) en ook over de gameplay heb ik, tot nu toe, niets te klagen.
Oh, en nog wat: Die Mechs zijn cool! :7

/me Yonix voegt Lost Planet toe aan zijn ''wish-list'' :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 09-05-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik vind Lost Planet dus echt wreed he... :)

Eerste game die ik speel op m'n 360 die (voor mij) eindelijk eens echt als 'nextgen' aanvoelt. Die bewegingen van je character zijn echt te stoer, om het over de explosies nog niet eens te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
spoiler:
Fable 2 aangekondigd...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Er staan nu net nog wat meer trailers o.a. Splintercell double agent, Fable 2, Forza 2 en Halo 3 aankondiging.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Echt RAM vet dat Lost Planet
Super demo.

Dalijk de HALO3 trailer maar eens downloaden.
Wat een avond zeg. Heerlijk 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Atmoz op 09-05-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 4 , Xbox 360 exclusive!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heeft MS dat voor elkaar gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
12:21: Moore whips out Xbox 360 HD-DVD peripheral--it looks like a mini Xbox 360 with a black front. The name is "Xbox 360 Player" and it will be available this holiday season.12:22: "Major announcement about one of greatest franchsies of all time." Says its so exciting that he has to take his shirt off. Shows Halo 2 tatto--GRAND THEFT AUTO IV tatoo on other arm. Grand Theft Auto IV October 16 to Xbox 360 ONLY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.joystiq.com/media/2006/05/DSC_3121.JPG
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.