Het Playstation Portable topic Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Jeetje, wat doen jullie toch allemaal met die psp's? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:23:
Ik heb gehoort dat er in Belgie nog aardig wat zwarte 1.5's zijn.
Weet jij hoe je die webshops vind met google? want ik kan ze niet echt vinden, ik heb al gezocht op gameshops belgie maar dat levert niet veel op helaas..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Het heeft toch iets, zo een "gemodde" logitech case :)

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/darkie/images/psp.jpg
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:35:
[...]

Weet jij hoe je die webshops vind met google? want ik kan ze niet echt vinden (doe waarschijnlijk iets fout).
Volgens mij bedoelt hij op ebay ofzo?

[ Voor 57% gewijzigd door DaRKie op 26-06-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:37:
Het heeft toch iets, zo een "gemodde" logitech case :)

[afbeelding]

[...]

Volgens mij bedoelt hij op ebay ofzo?
Hmm okee.. ga ik eff kijken ;)

edit: nee er worden daar amper nieuwe psp's verkocht, laat staan met versie 1.5 of 2.0.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mja, nieuw ga je die niet meer vinden denk ik

Je zult het moeten doen met zoiets als dit:
http://cgi.benl.ebay.be/C...75556QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:59:
Mja, nieuw ga je die niet meer vinden denk ik

Je zult het moeten doen met zoiets als dit:
http://cgi.benl.ebay.be/C...75556QQrdZ1QQcmdZViewItem
thnx voor de link, maar die gozer levert waarschijnlijk alleen maar in belgie. Maar zijn zelfs de 2.0 versies al uitverkocht in nederland dan? want ik moet echt een nieuwe psp hebben voor de zomervakantie met maximaal versie 2.0 :? (de kleur maakt me al niet eens meer uit).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:41:
[...]

thnx voor de link, maar die gozer levert waarschijnlijk alleen maar in belgie. Maar zijn zelfs de 2.0 versies al uitverkocht in nederland dan? want ik moet echt een nieuwe psp hebben voor de zomervakantie met maximaal versie 2.0 :? (de kleur maakt me al niet eens meer uit).
Waarom MOET die nieuw zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik kan begrijpen dat je een nieuwe wilt, maar ik denk echt niet dat je er een gaat vinden met 2.0 erop. Tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt dat een winkel er 1 een aantal maanden heeft liggen ... maar ik heb ergens gelezen dat ze met moeite de productie kunnen bijhouden dus ik betwijfel het of je zo een winkel gaat vinden die zijn psp's niet verkocht gekregen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik heb maar een witte playgear pocket besteld via ebay, tevens een invisible shield... ik zal mijn ervaringen daarmee wel posten

nog andere mensen die Race Driver 2006 hebben besteld?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Gaan die UMD video's eruit? Bij BS staan ze voor 10 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Naja ze waren ook best prijzig voor een film die alleen op een psp te kijken is ;) 10 euro is nog wel leuk om te kopen voor op vakantie eigenlijk.. Wat is de BS voor een winkel? :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
inXs schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:10:
Naja ze waren ook best prijzig voor een film die alleen op een psp te kijken is ;) 10 euro is nog wel leuk om te kopen voor op vakantie eigenlijk.. Wat is de BS voor een winkel? :P
BullS#!^

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
(8> Bart Smit....

edit:
http://www.bartsmit.com/s...0&sbmt_zoekproduct=zoeken

UMD's voor € 8,95 :)

[ Voor 87% gewijzigd door TangLeFuzZ op 27-06-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik wil thuis kunnen internetten via mijn psp. Daarom wou ik de Wifi Max kopen van Datel. Alleen kan ik nergens vinden wat het bereik van dat ding is?? Kan ik ook nog buiten in de tuin internetten met dit ding of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:21:
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik wil thuis kunnen internetten via mijn psp. Daarom wou ik de Wifi Max kopen van Datel. Alleen kan ik nergens vinden wat het bereik van dat ding is?? Kan ik ook nog buiten in de tuin internetten met dit ding of niet??
*pakt de plattegrond van niels zijn huis erbij...*
wel handig om te weten wat die afstand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:41:
[...]

*pakt de plattegrond van niels zijn huis erbij...*
wel handig om te weten wat die afstand is
De afstand van binnen naar de tuin zal ongeveer 15-20 meter zijn. Er zitten dan nog wel een 2 muren tussen. Maar wat is eigenlijk de maximale bereik van de psp zelf?? Als ik bijvoorbeeld een linksys wireless router koop, het bereik daarvan zal vele malen beter zijn als van de wifi max of niet??
Tot hoever kan de psp dan nog contact maken met het wireless netwerk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo'n Wifi Max ding halen... voor een tientje meer heb je een goeie linksys router, waar je veel meer apparaten in de toekomst op aan kunt sluiten, zonder dat er een pc aan hoeft te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Phusebox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:54:

nog andere mensen die Race Driver 2006 hebben besteld?
Wil wel, maar kan 'm nergens vinden (in NL dan)

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:59:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo'n Wifi Max ding halen... voor een tientje meer heb je een goeie linksys router, waar je veel meer apparaten in de toekomst op aan kunt sluiten, zonder dat er een pc aan hoeft te staan...
Een tientje? :S

(7 a 8 tientjes bedoel je neem ik aan?)

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
TrIsTaN_tDb15 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:39:
[...]
Je kan echt eindeloos discuseren of DS vs PSP, maar dat heeft echt geen enkel nut. De systemen verschillen daar echt te veel voor. Je moet maar gewoon kijken wat je persoonlijke voorkeur is.

En ik weet dat Burnout Legends iig games-sharing ondersteunt :>
Maar game-sharing is eigelijk leuk voor heel even, omdat je meestal maar 1/2 levels kan kopieren naar je tegenstander :(
En het duurt ook echt lang voordat je eindelijk kan spelen ;)
Ik denk dat ik heel duidelijk in m'n voorkeur ben:
ik zou graag een systeem willen kopen dat een groot aantal games heeft, dat game-sharing ondersteunt (naast een groot aantal andere eisen natuurlijk). Waarom? Ik ken een aantal anderen met PSP's ('k weet ff niet welke games ze hebben), waarmee ik van de zomer op vakantie ga. Het zou dan leuk en handig zijn als we bijv. Virtua Tennis kunnen downloaden en zo wat games tegen elkaar kunnen spelen, zonder dat we allemaal het spel hoeven te kopen.

Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een overzicht van games die dit ondersteunen. Geen rare vraag, toch? Dus mocht iemand nog kunnen helpen... graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:59:
Dat was ik mij net ook zelf aan het bedenken. Dat gaf ik in mijn vorige post ook al aan, alleen is nu nog mijn vraag wat het bereik van de psp zelf is. Ik bedoel zo'n linksys router moet toch wel een 50-80 meter kunnen overdekken, maar als de psp zelf maar een 20 meter kan dan heeft het weinig zin.
Maar een tientje meer??? Een goede router zit toch al tegen de 90 euro's aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
1-0-Ed schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:06:
[...]

Wil wel, maar kan 'm nergens vinden (in NL dan)
ah, ik heb em gewoon in de VS besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:15:
[...]
Dat was ik mij net ook zelf aan het bedenken. Dat gaf ik in mijn vorige post ook al aan, alleen is nu nog mijn vraag wat het bereik van de psp zelf is. Ik bedoel zo'n linksys router moet toch wel een 50-80 meter kunnen overdekken, maar als de psp zelf maar een 20 meter kan dan heeft het weinig zin.
Maar een tientje meer??? Een goede router zit toch al tegen de 90 euro's aan hoor.
Ik dacht dat de PSP zo'n 30m haalt, maar dat weet ik niet zeker.
Wel doen er verhalen de ronde dat Jap PSP's een betere Wifi unit hebben dan de US/EU versies, of die 30m dan alleen voor Jap geld weet ik ook niet.
De afstand hangt ook af van het aantal opstakels en evt stoorsignalen ed.
Misschien eens proberen bij een vriend/kennis/buur/whatever die zo'n ding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
overigens, mijn polskoordje is met geen mogelijkheid te bevestigen aan mijn psp (ja ik weet wel hoe dat werkt)

Het probleem is namelijk dat het lusje te klein is en ik het koord erniet doorheen krijg :(

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 27-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

cc12 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:59:
Gaan die UMD video's eruit? Bij BS staan ze voor 10 euro per stuk.
Ja, ik las een tijdje terug dat de grote uitgevers geen umd releases gaan doen omdat er te weinig verkocht worden. Het grote deel van de mensen zou films downloaden of comprimeert hun originele dvd's,, 8)7 DUH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ze UMD nog willen redden zouden ze een standalone speler moeten maken die een beetje goedkoop is. Als je met zo'n ding UMD's kan afspelen op je tv en laptop/desktop zou het denk ik een stuk beter verkopen.

Als de prijzen van UMD's zo rond de 10 euro per stuk zitten heb ik liever een UMD dan een DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, 10 euro per UMD en een UMD speler in de PS3 waardoor je ze op TV zou kunnen afspelen zou geen slecht idee zijn. Een standalone UMD speler zou helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja maar die lage resolutie op je tv afspelen? neen danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:48:
ja maar die lage resolutie op je tv afspelen? neen danku
Volgens mij gebruikt UMD de volledige res van de PSP en verschilt dat niet zo heel veel met de res van DVD.

Tis dan wel geen HD 720p kwaliteit maar ik denk dat het op een tv er prima uit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Dat snap ik dus ook niet van sony, als ze umdvideo willen redden, breng een standalone op de markt!

Ik koop dan ook liever een UMDtje voor een 5-10 euro, de film zonder extra's, dan een DVD met allemaal crap wat je nooit kijkt. En die ik dan ook nog eens in mn psp kan draaien.

Er bestaat trouwens ook al een speciale memorystick videorecorder, om TV programmas op je memstick op te nemen en op psp afspelen...
Afbeeldingslocatie: http://www.i4u.com/images/hori_sony_psp_pvr.jpg
http://www.i4u.com/article4029.html

[ Voor 24% gewijzigd door ElayZ op 27-06-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Er zou toch een apparaatje+kabels op de markt komen waarmee je de psp op de tv kan aansluiten? Dat lijkt me nog handiger.
De resolutie zal ongeveer een kwart zijn van dvd (sdtv).. ik denk dat het beeld best ok zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is eigenlijk het beste/makkelijkste programma om je dvd's om te zetten naar psp geschikt formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoe kom je bij een kwart van DVD res :?

PSP is 480 x 272 pixels
DVD is 720 x 540 pixels

Het is dus net niet de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Phusebox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:20:
overigens, mijn polskoordje is met geen mogelijkheid te bevestigen aan mijn psp (ja ik weet wel hoe dat werkt)

Het probleem is namelijk dat het lusje te klein is en ik het koord erniet doorheen krijg :(
het is indd maar krap. Beneden aan het koordje heb je 2 kante. 1 van die kanten heeft een klein stukje koord dat over de andere loop, bij mij bleeft dat kleine stukje altijd haken aan het lusje, als je het omdraait heb je geen problemen want de andere kant van het polskoordje is helemaal effen en kan geen weerstand bieden met het door het kleine lusje te wringen.

Hopelijk kan je het met deze vage uitleg gefixt krijgen :)

EDIT:
met die verdikking bedoel ik het gene naar waar de pijl wijst hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/darkie/images/psp_lusje.jpg

Je moet dus zorgen dat die niet in de weg zit

[ Voor 12% gewijzigd door DaRKie op 27-06-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Phusebox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:12:
wat is eigenlijk het beste/makkelijkste programma om je dvd's om te zetten naar psp geschikt formaat?
PSP Video Express <-- gratis!

En er is al een apparaatje waarme je je psp op tv kunt spelen:
http://videogame.brando.c...91&dept_id=006&cat_id=018
Moet je wel je psp voor open prutsen. Bij deze is dit niet nodig maar het is ook niet ideaal denk ik:
http://videogame.brando.c...35&dept_id=006&cat_id=018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je koopt een PSP niet om hem aan te sluiten op TV. Dan koop je gewoon een PS2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:13:
Hoe kom je bij een kwart van DVD res :?

PSP is 480 x 272 pixels
DVD is 720 x 540 pixels

Het is dus net niet de helft.
(1/2)*(1/2)=1/4

Qua aantal punten dus 1/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, ik sta op het punt m'n zoektocht naar een nieuwe psp met maximaal firmwareversie 2.0 te staken, want geen enkele webshop wil de moeite nemen om te kijken welk versie ze leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:51:
[...]

(1/2)*(1/2)=1/4

Qua aantal punten dus 1/4.
Ow ok ja, op die manier. Dacht er ff niet goed over na :P
Wel, ik sta op het punt m'n zoektocht naar een nieuwe psp met maximaal firmwareversie 2.0 te staken, want geen enkele webshop wil de moeite nemen om te kijken welk versie ze leveren
Nieuw zal denk ik wel moeilijk worden, anders misschien toch maar 2de hands overwegen. Er zijn er dan meer dan genoeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:13:
Wel, ik sta op het punt m'n zoektocht naar een nieuwe psp met maximaal firmwareversie 2.0 te staken, want geen enkele webshop wil de moeite nemen om te kijken welk versie ze leveren :(
tja of die nieuwe modchip gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik zou, als ik bij de webshop werkte, ook niet voor je gaan speuren.
Als jij toch je spellen gaat downloaden zit er voor mij geen geld meer in, nutteloos.
En homebrew werkt met GTA op alle fw behalve 2.7 :)

En anders lekker solderen ( 75€ voor chip ) of nog dieper in de buidel tasten en het laten doen ( 150€ incl. chip ).
Maar dan is je PSP ook bijna 2x zo duur en zonder garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb de nieuwe modchip bestelt en de 30 is die bij hun beschikbaar (zeggen ze)
terwijl sommige sites al zeggen dat ze ze al binnen hebben.
Iig, ik ligt jullie nog wel over z'n werking 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweedehands zijn er zeker genoeg te krijgen. Kijk maar eens op marktplaats ofzo. Wel in de buurt kijken zodat je hem zelf op kunt gaan halen. Anders vertrouw ik ze niet meer, ben namelijk bijna opgelicht voor 200Euro's. maar dat terzijde.
heb pas een psp gekocht met fw 1.5 erop, 1Gig kaartje, 2 orginele spellen en alle normale accesoires voor 220 Euro's. Gewoon goed zoeken en elke aanbieder die de firmware versie er niet bij zet mailen met het volgende:
Hallo,

Ik zie dat u op marktplaats een psp aanbiedt. Ik heb misschien wel intresse. Zou u mij kunnen vertellen welke firmware versie erop staat? Als u hem nog nooit geupdated heeft is dit nog dezelfde als op de doos staat aangegeven. Op de doos staat bij de barcode namelijk de regel 220-220V. Daaronder staat een code zoiets als: WS259 C. Deze code staat voor een bepaalde firmware versie.
Ik hoor het wel van u.

Met vriendelijke groet,
Je hebt namelijk mensen erbij zitten die helemaal niets van de psp afweten en ook niet hoe ze de firmware in het psp menu kunnen opzoeken.

Suc6 ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx.. ik zal eff gaan rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:38:
[...]

Ik zou, als ik bij de webshop werkte, ook niet voor je gaan speuren.
Als jij toch je spellen gaat downloaden zit er voor mij geen geld meer in, nutteloos.
En homebrew werkt met GTA op alle fw behalve 2.7 :)

En anders lekker solderen ( 75€ voor chip ) of nog dieper in de buidel tasten en het laten doen ( 150€ incl. chip ).
Maar dan is je PSP ook bijna 2x zo duur en zonder garantie :P
Dus met 2.5 zou het moeten werken?? Mits ik natuurlijk een GTA-spel in huis heb en moet ik die altijd eerst draaien? Ergens nog een uitleg?

Oke ik vraag veel maar ben nu al dagen op zoek en vindt het toch best interessant of anders goed nieuws als het echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:02:
[...]

Dus met 2.5 zou het moeten werken?? Mits ik natuurlijk een GTA-spel in huis heb en moet ik die altijd eerst draaien? Ergens nog een uitleg?

Oke ik vraag veel maar ben nu al dagen op zoek en vindt het toch best interessant of anders goed nieuws als het echt werkt.
Maar je kunt toch nog geen iso's draaien dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

DaRKie schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:20:
[...]

En er is al een apparaatje waarme je je psp op tv kunt spelen:
http://videogame.brando.c...91&dept_id=006&cat_id=018
Moet je wel je psp voor open prutsen. Bij deze is dit niet nodig maar het is ook niet ideaal denk ik:
http://videogame.brando.c...35&dept_id=006&cat_id=018
Zet dat progje ook ondertitels erbij?.. vind het nu wat omslachtig met pspvideo en ag.

Voor zover ik weet is het een apparaatje dat je op de usb aansluiting boven op de psp moet aansluiten.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:01:
Je koopt een PSP niet om hem aan te sluiten op TV. Dan koop je gewoon een PS2..
Lees even wat verder terug voordat je tikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Op PS2Dev is een proof of concept verschenen van kernel acces op v2.6 _/-\o_
Ik verwacht binnenkort 2.6 dumps voor devhook :9

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de duidelijkheid, versie 2.6 is de laatste versie he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 23:04

UMD

You don't say

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:47:
Nog even voor de duidelijkheid, versie 2.6 is de laatste versie he?
nope. 2.71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
DaRKie schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:20:
[...]

Staat op de website dat er geen DVD support in PSP Video Express zit? :/

Overigens wil nog even terug komen op mijn vraag hoe het nou zit met die RSS reader op de PSP... is deze alleen geschikt voor MP3's? Niet voor text/headlines?

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej... hoe groot zou de kans zijn dat ik een 2.6 versie krijg als ik er nu 1 bestel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
The Otherside schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:06:
[...]

Staat op de website dat er geen DVD support in PSP Video Express zit? :/
Je hebt gelijk, het is PSP Movie creator die dat wel doet, ik had hier per ongeluk die open gedaan en daar stond natuurlijk wel bij als source:DVD ...
Die kan er zelfs subtitles bijdoen en de aftiteling autom afknippen
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:09:
[...]

okeej... hoe groot zou de kans zijn dat ik een 2.6 versie krijg als ik er nu 1 bestel? :/
Die van mij is 2 weken oud ongeveer, is mijn 2de omdat de eerste irritante stuck pixels had in het midden van het scherm (nu enkel maar langs de zijkant eentje ...)

beide waren 2.50, persoonlijk denk ik wel dat als je er nu nog een koopt, kans groot is dat je een 2.50 hebt maarja ... het blijft koffiedik kijken wat het gaat worden hé :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaRKie op 28-06-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:19:
[...]

Je hebt gelijk, het is PSP Movie creator die dat wel doet, ik had hier per ongeluk die open gedaan en daar stond natuurlijk wel bij als source:DVD ...

[...]

Die van mij is 2 weken oud ongeveer, is mijn 2de omdat de eerste irritante stuck pixels had in het midden van het scherm (nu enkel maar langs de zijkant eentje ...)

beide waren 2.50, persoonlijk denk ik wel dat als je er nu nog een koopt, kans groot is dat je een 2.50 hebt maarja ... het blijft koffiedik kijken wat het gaat worden hé :)
Het blijft zeker geen koffiedik kijken. Als je op de volgende site kijkt:

http://www.psp-hacks.nl/i...d=31&page=viewtopic&t=355

Dan zie je dat er op elke doos een letter staat die de firmware aangeeft. Voor firmware versie 2.5 moet er dus bij de barcode onder de regel 220-240V de code WS259 H staan. Op de site zie je een plaatje van de US-versie.

EDIT: Geldt alleen voor valeu packs!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Hij zegt: "...als ik er een bestel...."
Als hij iets bestel dan weet hij toch niet op voorhand wat er op de doos staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte pas dat de versie 2.5 was toen ik de bijgeleverde demo UMD er inzette. Ik denk dat als er op het doosje 2.5 staat er bedoelt wordt dat het een lagere versie is met een upgrade via de UMD. Op mijn doos staat namelijk ook 2.5, maar ik had het dus te laat in de gaten en nu zit ik me gek te zoeken naar downgrades etc. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook, er stond 2.6 op, maar het was 2.0 :?, toen maar ge-upgrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik gok dat ik wel een grote kans heb op een goede firmwareversie, want ik kan gelukkig altijd nog upgraden voor alles wat lager is dan 2.6 dus het enige dat ik moet vrezen is versie 2.71. En gelukkig kan je als je via internet iets koopt zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen je produkt terugsturen en je geld terug krijgen, dat scheelt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Afbeeldingslocatie: http://www.pspwereld.be/uploads/UP1.jpg

Foto van hoe die modchip eruit ziet ... best veel draadjes en lekker close op elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien is er op psp-media een link naar een site waar je een file kan downloaden om je 2.5 en 2.6 geschikt te maken voor je homebrew :Y) Die hele downgrade discussie is eindelijk voorbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:49:
zo te zien is er op psp-media een link naar een site waar je een file kan downloaden om je 2.5 en 2.6 geschikt te maken voor je homebrew :Y) Die hele downgrade discussie is eindelijk voorbij 8)7
dat zijn 2.5 en 2.6 al, maar nu is er een exploit voor kernel toegang (wat een woorden :/ ) zodat 2.5 en 2.6 ook ISO bestanden en homebrew die van kernel gebruik maken gebruiken :)
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:34:
Ik merkte pas dat de versie 2.5 was toen ik de bijgeleverde demo UMD er inzette. Ik denk dat als er op het doosje 2.5 staat er bedoelt wordt dat het een lagere versie is met een upgrade via de UMD. Op mijn doos staat namelijk ook 2.5, maar ik had het dus te laat in de gaten en nu zit ik me gek te zoeken naar downgrades etc. :(
succes ermee, een downgrader voor 2.5 is er (nog) niet :) maar binnenkort wel dat kernel gebeuren via GTA dus dan kun je er net zoveel mee als 1.5 alleen heb je de GTA UMD erbij nodig :)

[ Voor 40% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moning2 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:
succes ermee, een downgrader voor 2.5 is er (nog) niet :) maar binnenkort wel dat kernel gebeuren via GTA dus dan kun je er net zoveel mee als 1.5 alleen heb je de GTA UMD erbij nodig :)
Als je dan maar niet elke keer als je de PSP aanzet of een app afsluit GTA weer moet opstarten om die game te laden. Anders is het nog steeds veel bewerkelijker dan via fw1.5.

Of werkt die eloader voor 2.5/2.6 zo goed dat je elke keer terug keert naar de loader als je een homebrew app afsluit? Dan valt het nog wel mee.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe GTA-LCS UMD's zijn al door Sony gepatched en daarmee kun je de eloader al niet meer gebruiken. Het lek in GTA is dus gedicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
brama schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Als je dan maar niet elke keer als je de PSP aanzet of een app afsluit GTA weer moet opstarten om die game te laden. Anders is het nog steeds veel bewerkelijker dan via fw1.5.

Of werkt die eloader voor 2.5/2.6 zo goed dat je elke keer terug keert naar de loader als je een homebrew app afsluit? Dan valt het nog wel mee.
als je eenmaal in de loader bent kun je applicaties afsluiten en dan kom je weer in de loader dus je hoeft niet elke keer gta weer te starten, maar sommige applicaties sluiten niet goed af dus soms ook weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
DaRKie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:49:
[afbeelding]

Foto van hoe die modchip eruit ziet ... best veel draadjes en lekker close op elkaar :)
Dit zit me dus ook zo ontzettend tegen dus heb ik mijn bestelling van de modchip geanuleerd en ga ik kijken of dit wat is :)
http://www.ombouwnederlan...?cPath=29&products_id=494

Edit:
Dat is inderdaad dan wel handig om te weten van die formaten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tweak15KW op 28-06-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb net eff gekeken en een gemiddelde game is al gauw zo'n 800mb groot, dan kun je dus 2 games op je memorystick zetten, jippie :? Ik dacht dat de games toch wel wat kleiner zouden zijn, maar dit is absoluut niet meer rendabel vind ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:06:
Nou heb net eff gekeken en een gemiddelde game is al gauw zo'n 800mb groot, dan kun je dus 2 games op je memorystick zetten, jippie :? Ik dacht dat de games toch wel wat kleiner zouden zijn, maar dit is absoluut niet meer rendabel vind ik |:(
Heb je het nu over iso's of .cso's?? Die laatste is een veel betere compressiemethode. Ik krijg een iso van 800MB terug naar een CSO van 250-300MB. Heb nu een 1Gig kaartje en heb reeds een 2Gig kaartje besteld. Kan dan dus in totaal zo'n 10 spellen meenemen. Hoewel er ook spellen zijn die met cso ook nog op een 800Mb uitkomen, maar dat zijn meer uitzondering als wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gisteren voor het eerst mijn orginele GTA gespeelt op 1.5 op 333/166. Het speelt echt stukker beter dan op de normale snelheid.
Eerst had ik erg veel last van een soort van ghosting maar met die hogere snelheden is dat helemaal weg.
Was eerst van plan om mijn GTA te verkopen maar dat doe ik nu toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:
[...]

Heb je het nu over iso's of .cso's?? Die laatste is een veel betere compressiemethode. Ik krijg een iso van 800MB terug naar een CSO van 250-300MB. Heb nu een 1Gig kaartje en heb reeds een 2Gig kaartje besteld. Kan dan dus in totaal zo'n 10 spellen meenemen. Hoewel er ook spellen zijn die met cso ook nog op een 800Mb uitkomen, maar dat zijn meer uitzondering als wat anders.
Hmm okee... nee ik bedoelde wel iso's ja, maar waar kun je die CSO-software krijgen dan?
Lau ziet het alweer wat positiever in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Tweak15KW schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:56:
[...]

Dit zit me dus ook zo ontzettend tegen dus heb ik mijn bestelling van de modchip geanuleerd en ga ik kijken of dit wat is :)
http://www.ombouwnederlan...?cPath=29&products_id=494
85euro? das wel een leuke prijs. De makers zelf vragen het dubbele om dat te doen ... die vrage zelfs 500 euro voor een witte psp met de chip erin (wel giga pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Grappig. Op die site is een 2 GB memory stick 17,50 goedkoper dan in de pricewatch.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
PilatuS schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:19:
Gisteren voor het eerst mijn orginele GTA gespeelt op 1.5 op 333/166. Het speelt echt stukker beter dan op de normale snelheid.
Eerst had ik erg veel last van een soort van ghosting maar met die hogere snelheden is dat helemaal weg.
Was eerst van plan om mijn GTA te verkopen maar dat doe ik nu toch maar niet.
de 2.00 - 2.60 gebruikers kunnen ook op 333 mhz draaien heur ;) en dat draait inderdaad een heel end soepeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:36:
[...]

Hmm okee... nee ik bedoelde wel iso's ja, maar waar kun je die CSO-software krijgen dan?
Lau ziet het alweer wat positiever in :)
Zal straks als ik op mijn eigen computer zit ff kijken hoe dat programmaatje heet.
Ik doe het nu als volgt:
Download een .ISO of al meteen een .CSO of .DAX ( is eigenlijk net zoiets)
Maak er een .cso van als hij dat nog niet is
Copieer naar de memorystick in de ISO folder
Op de memorystick heb ik Devhook 1.4d staan, deze start je vervolgens
Met devhook emuleer je als het ware de 2.5firmware, je kunt dan de .cso selecteren die je wilt draaien en start ik het menu kiezen.
Zorg er wel voor dat je een orginele UMD in de psp hebt zitten anders werkt het niet.
Nu start de psp opniew op en start hij automatisch de gekozen .cso.
Als je uitgespeelt bent duw je op "home" en je sluit het spel af. Niet schrikken want je ziet nu de 2.5 firmware (ja ook incl. internet browser etc. dit werkt ook allemaal perfect)
Zodra je de psp weer opnieuw opstart heb je weer de orginele 1.5 firmware.

De .Dax bestanden start je hetzelfde alleen niet via devhook maar via DaxLoader (duh...)

Hoop dat het zo iets duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:56:
[...]

Zal straks als ik op mijn eigen computer zit ff kijken hoe dat programmaatje heet.
Ik doe het nu als volgt:
Download een .ISO of al meteen een .CSO of .DAX ( is eigenlijk net zoiets)
Maak er een .cso van als hij dat nog niet is
Copieer naar de memorystick in de ISO folder
Op de memorystick heb ik Devhook 1.4d staan, deze start je vervolgens
Met devhook emuleer je als het ware de 2.5firmware, je kunt dan de .cso selecteren die je wilt draaien en start ik het menu kiezen.
Zorg er wel voor dat je een orginele UMD in de psp hebt zitten anders werkt het niet.
Nu start de psp opniew op en start hij automatisch de gekozen .cso.
Als je uitgespeelt bent duw je op "home" en je sluit het spel af. Niet schrikken want je ziet nu de 2.5 firmware (ja ook incl. internet browser etc. dit werkt ook allemaal perfect)
Zodra je de psp weer opnieuw opstart heb je weer de orginele 1.5 firmware.

De .Dax bestanden start je hetzelfde alleen niet via devhook maar via DaxLoader (duh...)

Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Okee duidelijk, maar er een .CSO-bestand ervan maken doe je dus door de file te renamen als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Okee duidelijk, maar er een .CSO-bestand ervan maken doe je dus door de file te renamen als ik het goed begrijp?
Nee daar heb je een apart programmaatje voor nodig die de ISO verder comprimeert naar een CSO.
Als je alleen de naam verandert blijft de grootte van het bestand ook gewoon gelijk en dat willen we niet natuurlijk! Heb dit programma op mijn pc staan, zal straks eens ff kijken hoe het nu precies heet.

Edit @ hieronder: inderdaad het programmaatje is CiSO converter. Daarmeek kan je je ISO naar CSO of DAX converteren wat soms nogal wat kan schelen. Is wel per spel verschillende hoeveel het scheelt, ook kun je de compressie-rate instellen. Heb hem altijd op het hoogst (9) staan, en merk geen verschil als ik hem naar 3 ofzo zet, alleen de bestandsgrootte neemt dan weer toe.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee superthnx man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Dank u :Y)
Ik kan het allemaal pas over een kleine maand maar dat maakt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Ik heb nu ook mijn UMD-case binnen :D
Ik denk dat ik hem net een week geleden had geregistreerd, en nu al binnen _/-\o_

Ik vind het echt superhandig voor straks in het vliegtuig naar Tunesie, hoef je niet al die doosjes mee te sjouwen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
TrIsTaN_tDb15 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:51:
Ik heb nu ook mijn UMD-case binnen :D
Ik denk dat ik hem net een week geleden had geregistreerd, en nu al binnen _/-\o_

Ik vind het echt superhandig voor straks in het vliegtuig naar Tunesie, hoef je niet al die doosjes mee te sjouwen :>
Ik heb nooit mijn spiderman 2 UMD gehad :'(
maarja, boeiend :)

[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow krijg je iets dan als je registreerd? ben eens benieuwd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Phusebox schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:31:
ow krijg je iets dan als je registreerd? ben eens benieuwd dan
Jip, even op www.yourpsp.com registreren en je krijgt zo'n UMD-case :P
Ik las dat de meeste hem pas na een aantal maanden hadden gekregen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TrIsTaN_tDb15 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:35:
[...]

ok lekker dan :S snelle service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:12
Moning2 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:51:
[...]

de 2.00 - 2.60 gebruikers kunnen ook op 333 mhz draaien heur ;) en dat draait inderdaad een heel end soepeler :)
Ik heb 2.6, moet het dan met die GTA hack om em op 333 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stoffa schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:17:
[...]

Ik heb 2.6, moet het dan met die GTA hack om em op 333 te krijgen?
Ja, met cheatdevice als save game kun je o.a. CPU snelheid instellen (t/m 2.6)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Phusebox schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:53:
[...]

ok lekker dan :S snelle service
Valt wel mee hoor, had vorige week maandag mij geregistreerd en eergisteren lag het in de bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Heb nog steeds niets gehad. Ruim een half jaar geleden geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
frickY schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:54:
[...]

Heb nog steeds niets gehad. Ruim een half jaar geleden geregistreerd.
Ja hier ook, ik hoorde allemaal verhalen van Spiderman 2 umd's dus snel registreren die handel!!.. Vervolgens al maanden verder (ik had gigapack gekocht op de dag van de release) en nog niks in de bus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had meteen bij de launch een value pack gekocht, meteen geregistreerd en ik had na ongeveer 3 weken mijn umd binnen, ik vond het lang maar als ik de verhalen hoor was het dus eigenlijk best snel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Check! Ik heb hem gister ook binnengekregen.. Na.. jaja 2 maand wachten ! Go sony ! :P
Morgen maar eens een UMD film halen, kijken hoe de kwaliteit daarvan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Nou mijn CSO's zijn allemaal gewoon even groot als de iso's als ik ze zelf convert... rrrraaaarrrrr..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

DaRKie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:19:
[...]

Dit is geen gratis programma zie ik.. zijn er freeware programmas die subtitels automatisch meenemen bij converteren? (en dan bedoel ik niet het pspvideo9/AG/ripper-trio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

En we hebben een 2.60 downgrader :D :D :D :D

Mail me voor info ik weet niet of het getolereerd wordt hier ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Wil niet vervelend zijn ofzo, maar kzie een hoooop posts over (c-)iso enz...

Dat vinden ze bij GoT nie zo leuk als we daarover praten, zou zonde zijn als er een einde komt aan de PSP topics... Er is al eerder gewaarschuwd door mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Info over werking van software en ook een downgrader moet gewoon kunnen lijkt me :)

Hoe je echter aan iso`s van games komt (duh :D) en hoe je die specifieke iso`s aan de praat krijgt mag niet volgens de policy van GoT.

De vorige downgrader werd ook uitgebreid besproken.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:20
Wat ik op www.pspupdates.net heb gelezen is het nog niet genoeg getest. Dus wacht met upgraden!!!

[ Voor 31% gewijzigd door silencedead op 29-06-2006 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, er zijn al verschillende psp gebricked bij het testen van die downgrader.
Ze gebruiken nu blijkbaar een nog gevaarlijkere(voor je psp zelf) exploit dan MPH.
Dus best nog even wachten met testen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:
[...]

Das ook per game verschillend hoor. Sommige games worden ook maar 30mb kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Dus als ik het zo goed begrijp kun je een ISO naar CSO converten zodat hij gecompressed wordt en die CSO dan laden in Devhook .41d? Dus Devhook .41d support ISO's en CSO's?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.