Het Playstation Portable topic Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoeveel is een nieuwe PSP met game nog waard ongeveer? :)

(Bij een Sony Bravia LCD kun je kiezen voor 100 euro retour of een PSP + game.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Endless kijk gewoon ff in V&A of op marktplaats naar wat er zoal aangeboden wordt en voor welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:43:

voor een psp met game krijg je echt wel meer voor terug als die 100 euro retour, nieuw kost een psp met game ongeveer 249 euro dus jij kan hem altijd aanbieden voor 200 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

endless schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:43:

Kreeg je daar geen 300euro retour bij? Of is dat alleen bij de (nog) duurdere schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:07:
Hm, kan het komen doordat er een firmware update nodig is...? Hij heeft dus Daxter erbij en die wil een update installeren: is het mss zo dat de PSP zeker wil zijn dat 'ie niet zonder stroom komt te zitten en dus alleen wil updaten als de batterij vol is?
Als hij de update wilt installeren dan doet hij dat enkel met een batterij+50% geladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik zit er aan te denken om ook een PSP te kopen, aangezien ik volgend jaar weer veel in de trein zit.
Wil het wel in de vakantie al doen, dan kan hij ook mooi mee op vakantie..

er is alleen zoveel te vinden, ik weet op dit moment niet precies wat ik nu allemaal moet hebben en of ik gewoon elke willekeurige PSP uit de winkel kan halen.

Wat raden jullie me aan om allemaal te kopen, mocht ik er 1 willen halen?
Is een willkeurige PSP uit de winkel, samen met een Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk, Gaming) voldoende? Of vergeet ik dan nog iets om aan de slag te kunnen?

(is altijd kut om er 's avonds thuis achter te komen dat je iets mist, als je een avondje denkt bezig te gaan met zo'n ding... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Creepy schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:20:
Dat je dat niet kan vinden verbaast me.

M.b.v. de e-loader kan je prima homebrew zaken doen. Geen ISO loaders en firmware changers e.d. maar wel zaken als SNES/GBA/N64/MSX/etc. emulatoren en homebrew/ported games. De e-loader werkt op firmwares tot en met 2.6.

3.0 is overigens nog niet uit. 2.7 wel.
Kunnen er Nintendo 64 games op een psp gespeeld worden?
bijvoorbeeld mario64 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee hoeveel een 2gb memory stick (duo) kost in Amerika ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:34:
Heeft er iemand enig idee hoeveel een 2gb memory stick (duo) kost in Amerika ?
http://www.pricewatch.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net geprobeerd op de nieuwe PSP van mijn zoon op internet te gaan. Ik ging eerst naar een gewone site (Gamespot) maar daar kun je niet alles zien dus wilde ik naar mobile.station.sony.com gaan. Maar dan krijg ik de melding dat er geen geheugen genoeg is... 8)7 Dit heeft toch niet te maken met dhet opslaggeheugen? HIj heeft alleen de standaard 32 Mb stick. Dan moet je toch alsnog kunnen internetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:25
Dit ligt inderdaad niet aan de memorystick die je er in hebt zitten, maar aan de PSP(firmware) zelf.
Bij de browser kan je de Cache instellen....als deze vol is dan krijg je dus de melding "niet genoeg geheugen".

Om deze melding zo weinig mogelijk te krijgen kan je 2 dingen doen.

1. Bij de instellingen van de browser op de PSP de Cach op "onbeperkt" te zetten.
2. NIET veel naar sites surfen die veel (grote) afbeeldingen laden...(zoals Gamespot)

Overigens vind ik het nog steeds erg vreemd dat deze "bug", want dat is het gewoon nog steeds niet verholpen is met een firmware update. De memorystick moet gewoon als cache gebruikt worden!!!!, of moet je dat in ieder geval kunnen instellen...

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 20-06-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:

1. Bij de instellingen van de browser op de PSP de Cach op "onbeperkt" te zetten.
Ik kan alleen maar kiezen voor een bepaalde grootte of 'do not use'... Ik vind het ook erg vreemd: zelfs mobile.station.sony.com wil niet laden en dat is toch een echte psp site...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Je kan de giga pack kopen, schijnbaar kost die in nedl overal 249 (in belgie maar op enkele plaatsen heb ik de indruk) en je krijgt er meteen 1gb bij, wat voor mij voorlopig genoeg is, krijg er een 10-tal episodes op om te kijken of een stuk of 2-3 films denk ik. En er is ruimte zat voor savegames. Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk :)

Wat ik kan aanraden is een (goede)screenprotector erbij te kopen, liever krassen op dat plastikje van 10euro ipv je psp niet? :)

En eventueel zo een logitech hardcase, het stoffen hoesje die in de value/giga pack zit is leuk, maar zo een hardcase is toch iets veiliger als je je psp in je rugzak wilt steken enzo

En natuurlijk een goede game niet vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
DaRKie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:15:
[...]

Je kan de giga pack kopen, schijnbaar kost die in nedl overal 249 (in belgie maar op enkele plaatsen heb ik de indruk) en je krijgt er meteen 1gb bij, wat voor mij voorlopig genoeg is, krijg er een 10-tal episodes op om te kijken of een stuk of 2-3 films denk ik. En er is ruimte zat voor savegames. Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk :)

Wat ik kan aanraden is een (goede)screenprotector erbij te kopen, liever krassen op dat plastikje van 10euro ipv je psp niet? :)

En eventueel zo een logitech hardcase, het stoffen hoesje die in de value/giga pack zit is leuk, maar zo een hardcase is toch iets veiliger als je je psp in je rugzak wilt steken enzo

En natuurlijk een goede game niet vergeten :)
Dank je! :) Zo'n hardcase lijkt me ook wel wat ja... niet echt fijn om zo'n duur ding los in je tas te laten bungelen.

Nog even iets anders... als ik met rom emulators e.d. bezig wil, heb ik toch ook GTA Liberty City Stories nodig, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
mijn usb oplaadkabel voor de psp doet het niet! 2 euro 95 voor betaald bij bart smit. wat een kl#$@ ding zeg, ik heb juist zo een kabel nodig voor de vakantie. Anyone else wel een goeie oplaadkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

@davidgilmour:hier een linkje dan kan je er zelf 1 maken :P
http://www.psp-media.nl/tutorials/29-sony-playstation.html
@darkie &tanglefuzz ik kan julie de logitech playgear pocket aanraden
is echt zijn geld waard hoor(ca.20 euro te koop bij bv dixons mediamarkt)

[ Voor 58% gewijzigd door DR161 op 21-06-2006 13:41 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:23:
hey,
mijn usb oplaadkabel voor de psp doet het niet! 2 euro 95 voor betaald bij bart smit. wat een kl#$@ ding zeg, ik heb juist zo een kabel nodig voor de vakantie. Anyone else wel een goeie oplaadkabel?
ik heb er zelf ook 1, deze werkt wel maar was dan ook 8 euro :+
deze werkt ook alleen op mijn laptop omdat m'n desktop niet genoeg stroom te leveren heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat toen ik mijn PSP kocht het een versie 2.0 was en toen ik de UMD-disk erin stopte het apparaat zich naar 2.5 upgrade. Kan ik dit nog terugdraaien? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:03:
Ik kom er net achter dat toen ik mijn PSP kocht het een versie 2.0 was en toen ik de UMD-disk erin stopte het apparaat zich naar 2.5 upgrade. Kan ik dit nog terugdraaien? En zo ja, hoe?
je hebt em zelf geupgrade en nee je kunt het niet terugdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen hardreset of een soort softreset of als ik de batterij er een paar weken uithoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:09:
Ook geen hardreset of een soort softreset of als ik de batterij er een paar weken uithoud?
Nee :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Heb ook een gigapack gekocht! :D

met daxter... GTA hadden ze niet meer, dus homebrew moet maar even wachten...

Edit: waar ik nu eigenlijk naar op zoek ben is een site die erg simpel ingericht is (pda/psp browser geschikt) waarmee ik RSS feeds van andere sites kan inlezen.

Zou bijvoorbeeld graag het nieuws van digg.com lezen op m'n PSP, maar de hele digg site telkens binnen halen met de PSP browser schiet niet echt op imo.

edit 2: ben ook op zoek naar een pdf to image converter, zodat ik ebooks kan lezen op m'n PSP...

Ik heb er wel 1 gevonden op http://pdf2psp.sourceforge.net , maar die is alleen voor Mac :(

[ Voor 137% gewijzigd door TangLeFuzZ op 21-06-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Jammer dat je geen homebrew hebt (nog).
PSPPDF werkt bij mij super om pdf'jes te lezen op m'n PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
TangLeFuzZ schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:55:
[...]

Dank je! :) Zo'n hardcase lijkt me ook wel wat ja... niet echt fijn om zo'n duur ding los in je tas te laten bungelen.
Kleine demonstratie van wat ie allemaal aan kan :9

(meeste mensen kennen dit filmpje denk wel)

http://www.youtube.com/wa...-OTQBw4&search=psp%20case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 23:14
dag jonges, ik zat net zo eens rond te kijken, maar ik was opzoek naar een mp3 speler (1gb) ofzo

maar nu zag ik de psp staan en die vind ik wel zo schitterend, groot scherm enzo maar nu zat ik op marktplaats te kijken, bijna allemaal rond de 175 euro of hoger,

maar wat moet ik nu gewoon goed bekijken voordat ik er 1 koop, (zeg niet seach want er zijn 17 psp topics die ik nooooit allemaal kan lezen)

maar ik wil met de psp een beetje muziek luisteren en gewoon veel rom spellen enzo spelen, en wat moet ik dan nemen,

stel ik neem de 1.5 wat doe ik dan om hem niet te laten upgraden ezno

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
BurnerT schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 02:14:
....
Niet op Yes/Ja/Corfirm/... klikken als de PSP vraagt ofdat hij de firmware mag upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BurnerT schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 02:14:
dag jonges, ik zat net zo eens rond te kijken, maar ik was opzoek naar een mp3 speler (1gb) ofzo

maar nu zag ik de psp staan en die vind ik wel zo schitterend, groot scherm enzo maar nu zat ik op marktplaats te kijken, bijna allemaal rond de 175 euro of hoger,

maar wat moet ik nu gewoon goed bekijken voordat ik er 1 koop, (zeg niet seach want er zijn 17 psp topics die ik nooooit allemaal kan lezen)

maar ik wil met de psp een beetje muziek luisteren en gewoon veel rom spellen enzo spelen, en wat moet ik dan nemen,

greetz
Als je een handheld wil voor de emulators etc, kijk dan ook eens naar: Het GP2X Topic

Voordeel is dat er goedkopere SD kaartjes in passen, en de console is expliciet bedoeld voor homebrew. Nadeel is dat er weinig commerciele spellen voor zijn.

Zelf heb ik beiden, psp gekocht omdat ik GTA-freak ben, GP2X voor de hobby.

[ Voor 4% gewijzigd door brama op 22-06-2006 10:08 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
SH4D3H schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:35:
Jammer dat je geen homebrew hebt (nog).
PSPPDF werkt bij mij super om pdf'jes te lezen op m'n PSP :)
Ik kwam er gisteren achter dat het nog makkelijker via de webbrowser gaat! Daar is dat ding echt ideaal voor :)

Gewoon je ebooks omzetten naar HTML en die html files op je PSP zetten... openen met de browser, bookmarken et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Waarom is dat makkelijker dan? En bovendien moet je al je pdf dan omzetten naar HTML.. PDF is namelijk ook super te lezen, makkelijk te zoomen, etc etc.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het nou mogelijk om een agenda op de PSP te zetten?

En zo ja, welke en waar te halen? :D

thnx

edit:

wat ook vreemd is... ik zet 2 MP4 filmpjes in de map E:\MP_ROOT\100MNV01, maar als ik dan mn PSP aanzet en naar de map Video's ga dan zegt ie dat er nul bestanden instaan... iemand een idee wat ik fout doe want kan niet volgen wat ik nu verkeerd doe hehehe..

firmware 2.6 trouwens..

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Waarschijnlijk is de filename verkeerd, het moet iets zijn zoals dit: M4V31337.MP4

Als ik me niet vergis is het: M4V[XXXXX].MP4, dus de X mag je een willekeurig cijfer invullen.
Schijnbaar is de PSP niet sterk genoeg om andere namen te parsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:17:
Waarschijnlijk is de filename verkeerd, het moet iets zijn zoals dit: M4V31337.MP4

Als ik me niet vergis is het: M4V[XXXXX].MP4, dus de X mag je een willekeurig cijfer invullen.
Schijnbaar is de PSP niet sterk genoeg om andere namen te parsen :)
THNX! dat zou hem best eens kunnen zijn :D

Iemand die nog iets over een agenda weet??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
kan iemand mij vertellen of de nieuwe EU witte psp ook regiovrij is qua games? wil namelijk iets bestellen in de VS... iemand nog tips voor import webshops?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik dacht dat alle psp's regio vrij waren? Kan me vergissen natuurlijk.

Voor import, ik ken voorlopig enkel de Brando shop (snelle levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops nu heb ik een PSP Daxter-pack met een witte Icemat Siberia, 2gb geheugen en Wi-Fi online functionaliteit :D ikkuhh blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Regio vrij voor games wel ja :)
Voor films niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

is er een N64 emulator voor de psp en werkt het ook?
http://www.psp-media.nl/n...gen/3143-daedalus-r5.html

[ Voor 40% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-06-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens reacties op het forum wel :)

Overigens betwijfel ik of er ooit een volwaardige N64 emulator komt. Voor de PC was al een dikke pentium 4 met 2Ghz aanbevolen en dan schokte het soms nog.

De PSP heeft veel minder powerr.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ja idd daarom was ik ook al zo verbaast...
ik heb die zooi even geinstalleerd, maar mijn gta eboot loader geval doet het niet meer omdat ik de helft er van heb weggegooit...
volgende week kijk ik er wel een keer naar kheb nu een toetsweek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:54:
Oops nu heb ik een PSP .. en Wi-Fi online functionaliteit :D ikkuhh blij
Doen ze die functie er tegenwoordig ook al standaard bij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aMUSEd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:28:
[...]

Doen ze die functie er tegenwoordig ook al standaard bij? ;)
Ik bedoel eigenlijk zo'n Datel Wi-Fi Dongle (klik) waarmee je online kan spelluhh ;)

Maar krijg het over 3-6 daagjes binnen..hopelijk 3 :+
Kan niet wachten om die Siberia in me armen te sluiten..en de PSP natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ow .. tell me about it :o

Hoe kun je online spelen? Moet je spel dan niet eerst je eigen wifi netwerk laten kiezen ipv direct ad-hoc mode te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik zit op dit moment een beetje te twijfelen tussen een DS Lite en een PSP.
Wat ik vrij belangrijk vind, is game-sharing: multiplayers games met meerdere mensen kunnen spelen, zonder dat je daarbij > 1 exemplaar van het spel nodig hebt.
Is er ergens een overzicht van PSP spellen die dit ondersteunen? Bij de DS ondersteunt het merendeel van de spellen dit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Hier een tip voor psp-eigenaren die van plan zijn zo´n logitech screenprotector te kopen...

NIET KOPEN...

wat een rukding zeg... Door dit ding zitten er nu twee (kleine) krasjes op m´n scherm. Het ding zit namelijk zo strak op het scherm dat alle kleine harde stofjes tegen het scherm drukken. Als je hem vervolgens er op zet en recht wil zetten trekken deze kleine stofjes leuke krassen in je scherm...

Mijn psp is net een week oud :'( :'(

Weet iemand of displex werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ga denk ik eens zo'n invisible shield bestellen, lijkt goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
weebl schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:15:
Hier een tip voor psp-eigenaren die van plan zijn zo´n logitech screenprotector te kopen...

NIET KOPEN...

wat een rukding zeg... Door dit ding zitten er nu twee (kleine) krasjes op m´n scherm. Het ding zit namelijk zo strak op het scherm dat alle kleine harde stofjes tegen het scherm drukken. Als je hem vervolgens er op zet en recht wil zetten trekken deze kleine stofjes leuke krassen in je scherm...

Mijn psp is net een week oud :'( :'(

Weet iemand of displex werkt.
mja, displex werkt wel hebik is gelezen, maar ik zou er toch mee oppassen. Uiteindelijk zie je bijna niets van lichte krassen als je aan het spelen bent, het wordt pas irritant als je ze ziet als de psp aanstaat. Maar als je het niet ziet als hij aanstaat ... dan zou ik er niets aan doen. Het kan beter maar ook veel slechter worden!

Ivm je probleem, zoals ik al eens eerder aangaf, probeer het met een vochtige SP! Doordat er een film water tussen ligt hebt je iets meer beweegruimte ipv droog erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan binnenkort aan een duitse psp komen, krijg ik dan problemen met de taal of kan je in elke psp de taal wijzigen? Hij heeft firmwareversie v2.01, die kan ik neem ik aan wel upgraden ofzo zodat ik er kopieen op kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:54:
Ik kan binnenkort aan een duitse psp komen, krijg ik dan problemen met de taal of kan je in elke psp de taal wijzigen? Hij heeft firmwareversie v2.01, die kan ik neem ik aan wel upgraden ofzo zodat ik er kopieen op kan draaien?
Je kunt gewoon naar Nederlands switchen.Wat betreft kopieën weet ik het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 23-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:54:
Taal instellen is geen probleem. 2.01 up/downgraden naar een "geopende" firmware is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
BAUKstEr schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:10:
[...]
Taal instellen is geen probleem. 2.01 up/downgraden naar een "geopende" firmware is niet mogelijk.
Via de GTA exploit die mogelijk binnenkort niet meer werkt kun je wel gebruik maken van Homebrew programma's als emu's :)
De huidige batch GTA games zou overigens nog altijd moeten werken.

Edit: Overigens raad ik je aan niet voor Nederlands te gaan, maar gewoon Engels te nemen :P
Kreten als "Vuur in het gat" zijn gewoon veel mooier in het Engels als je snapt wat ik bedoel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door SH4D3H op 23-06-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
SH4D3H schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:32:
Via de GTA exploit die mogelijk binnenkort niet meer werkt kun je wel gebruik maken van Homebrew programma's als emu's :)
De huidige batch GTA games zou overigens nog altijd moeten werken.
Klopt, maar hij vroeg om een stout iets en dat is dus nog altijd niet mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

BAUKstEr schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:27:
[...]
Klopt, maar hij vroeg om een stout iets en dat is dus nog altijd niet mogelijk :+
Er hangen hier nogal wat stoute kinderen rond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hey weet er iemand een goeie case, of sleeve voor de witte psp?

want dat standaard ding is me wat te leip, daar valt ie zo uit als je pech hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Zoals eerder gezegd, die van logitech is redelijk goed(en stevig)
Hij neemt wel wat meer plaats in dan dat stoffen hoesje dat je erbij krijgt maarja ... hij zit wel redelijk safe. Je kan hem trouwens erook laten inzitten dus je bent niet verplicht de psp uit die case te halen (maar het speelt wel fijner als hij eruit is :))

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y32/Ballapride394/psp_logitech.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:27:
Ow ow .. tell me about it :o

Hoe kun je online spelen? Moet je spel dan niet eerst je eigen wifi netwerk laten kiezen ipv direct ad-hoc mode te nemen?
Computer met Internet + Wifi Dongle + PSP = PSP met internet = PSP met mogelijkheid tot online gamen

duidelijk genoeg? :9 Dunno verder heb me PSP nog niet kunnen gebruiken met de Dongle (die krijg ik pas komende week binnen)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:56:
Zoals eerder gezegd, die van logitech is redelijk goed(en stevig)
Hij neemt wel wat meer plaats in dan dat stoffen hoesje dat je erbij krijgt maarja ... hij zit wel redelijk safe. Je kan hem trouwens erook laten inzitten dus je bent niet verplicht de psp uit die case te halen (maar het speelt wel fijner als hij eruit is :))

[afbeelding]
En wat nou als je ook je games , memsticks wil opbergen zonder dat je voor lul staat met een Logitech Playgear Street? :P

Khoop dat ze ook met zo'n Skin Kit (klik) op de proppen komen voor de Street als de Pocket want ik krijg de komende week zo eentje binnen |:(
Ziet er een beetje scheef uit zo'n Street om je heen op dit plaatje (Messenger-style), maar ziet dat er ook echt zo uit of is het meer zoals Logitech dat bedenkt? (klik)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:40:
[...]

En wat nou als je ook je games , memsticks wil opbergen zonder dat je voor lul staat met een Logitech Playgear Street? :P

Khoop dat ze ook met zo'n Skin Kit (klik) op de proppen komen voor de Street als de Pocket want ik krijg de komende week zo eentje binnen |:(
Ziet er een beetje scheef uit zo'n Street om je heen op dit plaatje (Messenger-style), maar ziet dat er ook echt zo uit of is het meer zoals Logitech dat bedenkt? (klik)
ik heb die street gezien, maar die is echt HUGE, koop dan gewoon een rugzak ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, zou zoiets zoiezo niet nemen :P. Pak gewoon je tas. PSP erin, headset e.d. genoeg ruimte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Wat is er nou mis met mijn logitech playgear pocket? :)
Je kan er wel geen games of memcards insteken of iets anders, maar het ziet er niet zo enorm uit als de street versie. En in de meeste cases kan je niets insteken. Mij gaat het erom dat hij redelijk safe zit, vooral het scherm dat beschermd is.

En die skins voor de playgear pocket, dat kan je toch perfect zelf maken? Je kunt het beschermende rubber binnen in heel simpel verwijdern en dan maak je gewoon zelf iets op maat en je steekt het erin et voila :)

EDIT:
ff gegoogled :)
http://www.psp-media.nl/p...t/64-playgear-pocket.html
http://www.pimpjepsp.nl/

Enne, dit is gratis, voor die officiele skin, wat vragen ze daar weeral niet voor?

[ Voor 18% gewijzigd door DaRKie op 25-06-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:00:
Idd, zou zoiets zoiezo niet nemen :P. Pak gewoon je tas. PSP erin, headset e.d. genoeg ruimte :).
alweer 7 à 8 pleuros bij de meeste shopss, dus die linkjes zijn wel handigg, maar het ging me meer om het idee ;) . Maar soms moet je toch op vakantie meer dan 1 game meenemen? En dan? Los in je rugzak verpletterd en bekrast door je Trekpleister-snoepzak of door je je raakt ze kwijt :| ?

KIJKKKKK eens aan mensen, Logitech heeft de oplossing in de Playgear lijn: de Logitech Playgear Gamepack. Het is eigenlijk een soort pocket achtig dingetje met ruimte voor ALLE accesoires die je kan bedenken! Prachtig combinatie met je Pocket! Alleen nergens te krijgen :( . Iemand weten waar je um kan vinden? Zelfs op de Logitech-website is geen pagina ervan te vinden ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.pspworld.com/images/logitech-playgear-gamepack.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaRKie schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:08:
Wat is er nou mis met mijn logitech playgear pocket? :)
Je kan er wel geen games of memcards insteken of iets anders, maar het ziet er niet zo enorm uit als de street versie. En in de meeste cases kan je niets insteken. Mij gaat het erom dat hij redelijk safe zit, vooral het scherm dat beschermd is.

En die skins voor de playgear pocket, dat kan je toch perfect zelf maken? Je kunt het beschermende rubber binnen in heel simpel verwijdern en dan maak je gewoon zelf iets op maat en je steekt het erin et voila :)

EDIT:
ff gegoogled :)
http://www.psp-media.nl/p...t/64-playgear-pocket.html
http://www.pimpjepsp.nl/

Enne, dit is gratis, voor die officiele skin, wat vragen ze daar weeral niet voor?
de playgear pocket is op zich ok, maar wil wel een witte bij mijn witte psp :( en die zijn bijna nergens te krijgen (al helemaal niet in Nederland)

ben ook aan het denken over zo'n Aero case, daar passen wel umd's in, en daar maak ik op het werk dan een mooi opdrukje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort een witte psp gaan kopen om mee te nemen op vakantie, en nou is m'n vraag of hij verkleurd (geel wordt) in zonlicht of niet? Helemaal omdat ik in het felle zonlicht ermee ga spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:53:
Ik wil binnenkort een witte psp gaan kopen om mee te nemen op vakantie, en nou is m'n vraag of hij verkleurd (geel wordt) in zonlicht of niet? Helemaal omdat ik in het felle zonlicht ermee ga spelen.
Verkleuren zal wel meevallen (misschien kan iemand in de handleiding voor je kijken), maar ik denk dat je niets zal zien op het scherm in de felle zon.. zeker niet bij donkere beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
aMUSEd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:01:
[...]
Verkleuren zal wel meevallen (misschien kan iemand in de handleiding voor je kijken), maar ik denk dat je niets zal zien op het scherm in de felle zon.. zeker niet bij donkere beelden.
Spelen in de zon is inderdaad niet te doen :( ( zonder zonneschermpje iig ;) )
En verkleuren doet ie niet, iig geen geel.
Het enige dat ik bij mijne zie, en ik heb hem nu een maand of 10, is dat het analoge stickje een beetje vies is tussen de ribbeltjes :P

Voor de rest is het ding nog in nieuwstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 13:50
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:53:
Spelen in direct zonlicht kan je wel vergeten, dan zie je echt niks op het scherm door de reflectie. Zelfs als je in de schaduw zit en de zon schijnt valt het nog niet mee om donkere beelden te zien.

Misschien zijn er wel van die zonneschermpjes verkrijgbaar om toch te kunnen spelen in de zon, maar met de standaard PSP is het niet of nauwelijks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:58:
[...]

de playgear pocket is op zich ok, maar wil wel een witte bij mijn witte psp :( en die zijn bijna nergens te krijgen (al helemaal niet in Nederland)

ben ook aan het denken over zo'n Aero case, daar passen wel umd's in, en daar maak ik op het werk dan een mooi opdrukje op
Slimmerd daar zijn die Skins ook voor, aan de buitenkant ziet het er dan uit zoals jij het wilt. Met een plaatje van bijv. Angelina Jolie, of als je iets mooiers wilt voor je witte PSP, een witte kristalachtergrond, YOU NAME IT! De pocket ziet er dan uit hoe JIJ het wilt! Dus ook wit. Alleen heb ik een probleem met me UMD's want die wil ik kwijt zonder dat kwijtraken, iemand een solide idee daarvoor (een Playgear GamepacK achtigdingetje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer 7 à 8 pleuros bij de meeste shopss, dus die linkjes zijn wel handigg, maar het ging me meer om het idee ;) . Maar soms moet je toch op vakantie meer dan 1 game meenemen? En dan? Los in je rugzak verpletterd en bekrast door je Trekpleister-snoepzak of door je je raakt ze kwijt :| ?
Als je je PSP registeert, krijg je een mooie UMD-etui waar je 5 games & 2 Memory Sticks in kwijt kunt. Handig ofniet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

ff iets anders:
Ben nu een tijdje met Syphon filter: dark mirror bezig.. goede game zeg!
Het geheel doet erg denken aan m'n SF ervaringen op de ps1.
Heeft niet de afwerking van Daxter maar gameplay-matig is het best een juweeltje.
Must-have voor de shooter fans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:10:
[...]
Slimmerd daar zijn die Skins ook voor, aan de buitenkant ziet het er dan uit zoals jij het wilt. Met een plaatje van bijv. Angelina Jolie, of als je iets mooiers wilt voor je witte PSP, een witte kristalachtergrond, YOU NAME IT! De pocket ziet er dan uit hoe JIJ het wilt! Dus ook wit. Alleen heb ik een probleem met me UMD's want die wil ik kwijt zonder dat kwijtraken, iemand een solide idee daarvoor (een Playgear GamepacK achtigdingetje)?
Er blijft toch zwart als base color.
In het oosten zijn ze er ook in wit, blauw en knaloranje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Laatst online: 01-09 20:28
Ik ben sinds vrijdag de trotse eigenaar van een (witte) PSP :D

Maar nu wil ik dat ding morgen mee nemen de trein in (best lange rit, 4 uur) alleen is me batterij nu 73%. Kan ik hem nu aan de oplader hangen, of verkloot ik dan me batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De batterij in de PSP vind het zelfs fijner als je hem oplaad als ie nog niet (helemaal) leeg is :)
No problem dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:10:
[...]

hmm waarom zijn er dan witte/blauwe/oranje pocketgears, als jij zegt dat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn behalve een papiertje wat erin zit?

is zo'n Aero case niks voor jou? daar past je psp in plus nog wat umd's e.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 25-06-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Wat hoesjes betreft:

Ik ben erg blij met mijn logic3 geval. Leer, elastisch aan de zijkant, zachte voering en magnetische sluiting.

http://www.gameseek.co.uk/pd/PSPa3ghysqta3katkhv/

10 euro op schiphol (wel binnen... weet niet wat hij buiten kost)

Ik ben het stoffen hoesje kwijtgeraakt en mijn psp zat in een washandje in m'n rugzak :*)

Moest er wel een vervangingsgeval voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:23:
[...]

Als je je PSP registeert, krijg je een mooie UMD-etui waar je 5 games & 2 Memory Sticks in kwijt kunt. Handig ofniet :P?
ROFL nice 8)7 ty Dirk! Dan ga ik ff een Pocketje halen want dat gaat me echt niet teleur stellen dan :D . Maar is die dan wel wit of nie?

En die aero case lijkt me nix ik ga voor Logitech kwaliteit B)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik heb een pluisje onder mijn scherm zitten, op de lcd dus. Is er een manier dat ik dat eraf krijgt? Zonder de psp open te doen natuurlijk.
Meby iets met statistische elektriciteit ofzo? :)
Het stoort niet, zie het enkel als ik goed kijk maarja, als er verschillende komen onder te zitten zou het wel fijn zijn als ik die eraf krijg. Vraag mij eigelijk af ofdat het normaal is dat dit kan? Ze hadden dit toch beter kunnen maken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoldaatTeHuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Door middel van een beetje perslucht door de gaatjes te blazen schijn je die pluisjes weg te kunnen krijgen. Ik heb zelf ook een paar pluisjes onder het scherm maar zolang ik er tijdens gebruik weinig tot niets van merk kan het mij niet zoveel schelen of die dingen er zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
eduardtee schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:41:
Ik zit op dit moment een beetje te twijfelen tussen een DS Lite en een PSP.
Wat ik vrij belangrijk vind, is game-sharing: multiplayers games met meerdere mensen kunnen spelen, zonder dat je daarbij > 1 exemplaar van het spel nodig hebt.
Is er ergens een overzicht van PSP spellen die dit ondersteunen? Bij de DS ondersteunt het merendeel van de spellen dit namelijk.
Nog een keer maar deze vraag hier stellen, want ik ben eigenlijk wel benieuwd welke games game-sharing ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
eduardtee schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:31:
[...]

Nog een keer maar deze vraag hier stellen, want ik ben eigenlijk wel benieuwd welke games game-sharing ondersteunen...
Je kan echt eindeloos discuseren of DS vs PSP, maar dat heeft echt geen enkel nut. De systemen verschillen daar echt te veel voor. Je moet maar gewoon kijken wat je persoonlijke voorkeur is.

En ik weet dat Burnout Legends iig games-sharing ondersteunt :>
Maar game-sharing is eigelijk leuk voor heel even, omdat je meestal maar 1/2 levels kan kopieren naar je tegenstander :(
En het duurt ook echt lang voordat je eindelijk kan spelen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Dubbel Fristie op 26-06-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

dat wel, maar bij burnout is het racen wel gewoon te vet om het niet te doen als je een maatje kan vinden

bovendien vind ik het wat dat betreft wel jammer dat veel auto`s alleen via mp te unlocken zijn

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:47:
[...]

ROFL nice 8)7 ty Dirk! Dan ga ik ff een Pocketje halen want dat gaat me echt niet teleur stellen dan :D . Maar is die dan wel wit of nie?

En die aero case lijkt me nix ik ga voor Logitech kwaliteit B)
Tuurlijk niet wit, hij is grijs >:) :>

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/9779/etuitwee1dz.jpg

De grijze.

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/8639/umdetuisony3wg.jpg

Een witte.

De kans is klein dat je een witte krijgt. :9
Maar je kan jezelf wel 3 keer via internet registeren, dan heb je kans 2 op 3 dat je geen witte hebt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen ook een psp. heb hem van iemand anders overgenomen. Er zat het volgende bij:

Opbergetui
Doekje
Oordopjes + Afstandbediening
1 GB memorykaart en ook de gewone 32MB kaartje
2 orginele spellen; SSX ON TOUR en MIDNIGHT CLUB 3: DUB

Hij zei ook dat hij omgebouwd was waardoor er dus homebrew mee gedraait kan worden.

Dit voor een zacht prijsje van 220 euro's.

Toen ik bij systeeminstellingen ging kijken stond er firmware 2.00
Ik dacht dat hier dus geen homebrew op gedraait kon worden, echter nu was ik dus wat aan het kloten met devhook loader (ofzoiets) en heb deze erop gezet. En hij doet het gewoon.
Hoe weet ik nu zeker ofdat ik een firmware 1.5 heb?? Heb 2 spellen geprobeerd vanaf de memorycard en ze doen het allebei m.b.v. devhook loader.
Hoe kan dit op een 2.00 firmware??

Verders echt een vet apparaatje, met devhook loader simuleer je eigenlijk de 2.50 firmware waardoor je ook kunt internetten enzo via de browser. Als je hem dan weer opnieuw opstart dan heb je weer de gewone firmware die er vast op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:24:
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen ook een psp. heb hem van iemand anders overgenomen. Er zat het volgende bij:

Opbergetui
Doekje

Hij zei ook dat hij omgebouwd was waardoor er dus homebrew mee gedraait kan worden.

Ik dacht dat hier dus geen homebrew op gedraait kon worden, echter nu was ik dus wat aan het kloten met devhook loader (ofzoiets) en heb deze erop gezet. En hij doet het gewoon.
Hoe weet ik nu zeker ofdat ik een firmware 1.5 heb?? Heb 2 spellen geprobeerd vanaf de memorycard en ze doen het allebei m.b.v. devhook loader.

Verders echt een vet apparaatje, met devhook loader simuleer je eigenlijk de 2.50 firmware waardoor je ook kunt internetten enzo via de browser. Als je hem dan weer opnieuw opstart dan heb je weer de gewone firmware die er vast op staat.
je hebt een 1.5, maar er staat 2.00 zodat je ook enkele spellen kunt spelen die 2.00 nodig hebben :)
en dat noemt ie omgebouwd, het is gewoon een firmware waar je alle homebrew op kan draaien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:22:
[...]

Tuurlijk niet wit, hij is grijs >:) :>

[afbeelding]

De grijze.

[afbeelding]

Een witte.

De kans is klein dat je een witte krijgt. :9
Maar je kan jezelf wel 3 keer via internet registeren, dan heb je kans 2 op 3 dat je geen witte hebt })
;) ik zeg gewoon tegen die gasten: Ik heb een witte PSP met een Icemat Siberia en wil de blits maken met me UMD-etui. Heeft u ALSJEBLIEFFFFFF een witte voor me ergens in Taiwan liggen die U even kunt ophalen??? 8) Danku.

Waarschijnlijk krijg ik Woensdag me Icemat Siberia, me Datel Wi-Fi PSP Dongle, een Sandisk 2gb stickje en een Logitech Pocket en dan ltr nog de blitsende witte (hopelijk :*) ) UMD-etui :9 kan nie w8en :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:28:
[...]

je hebt een 1.5, maar er staat 2.00 zodat je ook enkele spellen kunt spelen die 2.00 nodig hebben :)
en dat noemt ie omgebouwd, het is gewoon een firmware waar je alle homebrew op kan draaien 8)7
Ja ik d8 ook al omgebouwd??? Zo noem je het wanneer je er een chip in zet ofzo. Maar dus mooi 1.5 firmware!!! Las hier trouwens dat iemand VNC op zijn psp heeft staan?? Ik bedien mijn pc ook meestal via VNC op afstand. Kan ik dit ook mbv de psp doen, via WLAN ofzo??

Edit @ hierboven: Waarvoor moet je wi-fi dongle hebben?? Er zit toch al wireless ingebouwd??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:40:
[...]

Ja ik d8 ook al omgebouwd??? Zo noem je het wanneer je er een chip in zet ofzo. Maar dus mooi 1.5 firmware!!! Las hier trouwens dat iemand VNC op zijn psp heeft staan?? Ik bedien mijn pc ook meestal via VNC op afstand. Kan ik dit ook mbv de psp doen, via WLAN ofzo??
jahahaha!!!!... :P
pspvnc heet dat (goh..), dat is een VNC viewer, geen file transfer enz. en ik heb het alleen nog maar werkende gekregen met realvnc server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:28:
[...]

;) ik zeg gewoon tegen die gasten: Ik heb een witte PSP met een Icemat Siberia en wil de blits maken met me UMD-etui. Heeft u ALSJEBLIEFFFFFF een witte voor me ergens in Taiwan liggen die U even kunt ophalen??? 8) Danku.

Waarschijnlijk krijg ik Woensdag me Icemat Siberia, me Datel Wi-Fi PSP Dongle, een Sandisk 2gb stickje en een Logitech Pocket en dan ltr nog de blitsende witte (hopelijk :*) ) UMD-etui :9 kan nie w8en :+ .
Jammer dat die keycord niet wit is ej }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:24:
Hallo,

Opbergetui
Doekje

De vorige eigenaar heeft een programma gebruikt waarmee het nummer 1.50 naar 2.00 gezet is. Op deze manier konden spellen die een eenvoudige versiecheck bevatten gespeeld worden op een lagere firmwareversie dan normaal nodig was. Na het uitkomen van firmwareversie 2.01 zijn de checks wat volwassener geworden. Je kan met een tool (firmware version changer) je versienummer terugzetten naar 1.50 als je wilt. Een tip: hou de psp lekker op 1.50! Er zijn heel veel leuke homebrewspellen te vinden die vaak meer gameplay hebben dan nieuwe spellen op UMD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat doe jij als je PSP kapot gaat, en geen garantie meer hebt. Nee, ik hou het liever bij standaard spellen hoor. Liever een nieuwe als hij kapot gaat dan moeten betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:04:
Maar wat doe jij als je PSP kapot gaat, en geen garantie meer hebt. Nee, ik hou het liever bij standaard spellen hoor. Liever een nieuwe als hij kapot gaat dan moeten betalen..
De garantie van de PSP is al bijna verlopen dus..
Maar zolang je niet gaan liggen solderen ofzo zullen ze niet zo makkelijk zien dat er een programma op de memorycard stond waarmee je homebrew af kon spelen. Je memorycard kun je gewoon eruit halen.
En als je gewoon doet wat ze beschrijven op i-net om een spel te laden kan er weinig mis gaan. Er zijn tenslotte veel gebruikers die precies hetzelfde doen.
BAUKstEr schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:02:
[...]

De vorige eigenaar heeft een programma gebruikt waarmee het nummer 1.50 naar 2.00 gezet is. Op deze manier konden spellen die een eenvoudige versiecheck bevatten gespeeld worden op een lagere firmwareversie dan normaal nodig was. Na het uitkomen van firmwareversie 2.01 zijn de checks wat volwassener geworden. Je kan met een tool (firmware version changer) je versienummer terugzetten naar 1.50 als je wilt. Een tip: hou de psp lekker op 1.50! Er zijn heel veel leuke homebrewspellen te vinden die vaak meer gameplay hebben dan nieuwe spellen op UMD ;)
Ik ben zeker van plan om hem mooi op 1.50 te houden. Vond het alleen een beetje raar dat hij op 2.00 stond. Maakt mij voor de rest niets uit, maar als ik hier ook gewoon weer 1.50 te zien zou kunnen krijgen zou dat mooi zijn.
Ik vind het echt een leuk speeltje. spellen zien er goed uit en er komt binnenkort ook GPS voor uit ofniet??

1 nadeel is dat ik al een paar hele kleine krasjes zie op het scherm als ik hem heel schuin in het licht houdt. Wat kan ik hieraan doen?? Screenprotector?? Zo ja welke??

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
die RSS functie in de Firmware 2.7x is alleen voor audio bestanden? Niet voor text feeds?

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:37:
1 nadeel is dat ik al een paar hele kleine krasjes zie op het scherm als ik hem heel schuin in het licht houdt. Wat kan ik hieraan doen?? Screenprotector?? Zo ja welke??
Kheb een Gametech screenprotector ofzo, 8 euro, werkt top :)
Zit er al een maand of 10 op, niets mis mee.

Als m'n PayPal weer geld heeft eens zo'n witte playgear pocket kopen, lijkt me wel veilig voor in de vakantie.

Wie gaat trouwens zijn/haar PSP modden?
Ik ben misschien wel van plan zo'n modchip erin te metselen bij mijn PSPtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik ook, ik heb al genoeg spellen gekocht.
(tomb Raider, Burn-out, PES 5, F1, GTA, SSX, Ridge Racer)

En ik ga nog denk ik, Dragonball Z en LocoRoco kopen, en mischien nog tekken, maar dat is ook een beetje Dragonball 8ig dus daar moet ik nog even over nadenken) :Y)

Wanneer is die eigenlijk echt te koop? :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Tweak15KW op 26-06-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:43:
[...]

Jammer dat die keycord niet wit is ej }) >:)
Op Spreadshirt.nl kan je je eigen keycord 'pimpen' })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 09-09 16:41
SH4D3H schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:18:
[...]

Er blijft toch zwart als base color.
In het oosten zijn ze er ook in wit, blauw en knaloranje :P
Witte en andere kleuren:

*knip

Kan je bij hem bestellen

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 01-07-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien waar je een witte (of als het niet anders kan een zwarte) psp kan krijgen met firmware 2.0 of lager? ik heb zelf al wat zaken afgemailt maar heb nog geen suc6 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 09-09 16:41
Ik heb gehoort dat er in Belgie nog aardig wat zwarte 1.5's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ thnx M-tuning dat had ik nodig :Y) Ownage aan de witte Pockets nu ff kijken of hij nog eentje heeft liggen voor me want die moet ik hebbuhh (hehe PSP koopverslaafd ftW >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Omdat ik mijn PSP altijd maar ergens neer leg en ie dus niet echt een vaste plek had heb ik maar ff snel wat gemaakt uit wat schuimrubber dat ik toch nog over had.

Op deze manier ligt ie altijd op een vaste plek en kan ie dus ook niet beschadigen.

Tis gewoon vast geplakt schuimrubber op een CRT waarvan in het midden alle noppen er uit zijn zodat de PSP er goed vast in ligt.

Opzich helemaal niets bijzonders natuurlijk maar misschien is het voor iemand anders ook handig.

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/5163/pic0013ip.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img445.imageshack.us/img445/4301/pic0030fb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:50
@ Pilatus
Nee is voor mij niet handig heb een tft :P
En veel mensen hebben wel eens last van een pc die niet doet wat ze willen en dan krijgt de monitor er de schuld van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die CRT is mijn 2de monitor, er staat een 19" TFT naast :)

Ik stoot af en toe ook wel eens tegen mijn buro aan, heb dat ook even getest maar de PSP blijft gewoon goed liggen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.