Mijn psp kan geen verbinding maken met mijn wireless router/accespoint Linksys wrt54g ik heb op mijn router een WPA tkip+aes beveiliging, als ik het goed heb is dat WPA 2 beveiliging.
Als ik via de psp een nieuwe verbinding wil aanmaken vind hij mijn router wel maar zegt dat er een WEP beveiliging op zit, als ik daar dan mijn wachtwoord in stel kom ik op te veel caracters wat dus zoizo niet klopt, als ik hem op een andere verbinding instel WPA-PSK (TKIP) kan ik mijn wachtwoord wel invullen maar kan hij geen verbinding maken
wel zegt hij: Sleutelinformatie word uitgewisseld, maar het volgende scherm is: Er is een verbindings fout opgetreden (80110482) naam van de verbinding "mijn verbinding"
ondersteund een psp geen WPA 2 beveiliging? weet iemand wat het probleem is?
BTW mijn router fungeert dus als een accespoint aangezien ik hem heb aangesloten op mijn Speedtouch router.. daarom staat de DHCP dus uit op de wireless router omdat ik anders dubbel ip zou krijgen wat niet helemaal gaat werken...
nou heb ik dit even doorgenomen:
http://www.freewebs.com/meankiller/tutorials.htm daar staat stap voor stap uitgelegt hoe het moet, daar zeggen ze ook dat je voor WEB beveiliging moet kiezen, er staat alleen niet bij waarom en of het ook met WPA kan, het zou natuurlijk onzinnig zijn om een WEB beveiliging te kiezen terwijl ik WPA 2 heb wat stukken beter is.
[
Voor 29% gewijzigd door
kaasaanfiets op 03-07-2006 01:20
]