[MMORPG] Final Fantasy XI deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 14:33
Lord_T schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:06:
2) heb eerste deel van AF hands gedaan - Damn wat een klote situatie om bij een coffer te komen, met invis op door whm sub :) -> en dan wachten tot de IT+ orcs wegdraaien.. heb 12 pogingen nodig gehad. 2x weakened,1x mimic, 8x tool gebroken en ja 12e keer had ik het key item :D. Moet nu alleen nog de NM verslaan in castle zvahl of zo... schijnt pittig te zijn.
Goed te doen met een 70+ om te tanken en iemand om wat te healen, een pt van 50-60-ishs moet em ook wel neerkrijgen, al kan een gebalanceerde setup dan wel nodig zijn.

Als je straks voor je pants gaat, sub je gewoon best nin btw, er is in oztroja toch alleen maar sight aggro (op de leeches in een van de bovenste kamers na, maar dan kan je makkelijk rondom). Tonko 3 minuten vind ik stukken handiger dan die crap random duration invis die op de meest inopportune momenten begint te wearen. :p

Eigen updates :
Beacedine die zwaar crap was (PLD en WAR legs onry als ik me niet vergis), zijn naar glacier uitgeweken van xarcabard wegens te weinig man. :(
Twee nachtelijke LS pt's, SAM 24-27 en WAR 27-37. WAR waarschijnlijk nog wat verder later vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 22:37
oztroja is ook sound aggro door die vledermause ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 07:15:
oztroja is ook sound aggro door die vledermause ^^
Lol, anderhalf jaar oude herinneringen GO. Is zo irritant als je als een andere job ergens heen moet waar je lang niet geweest bent, altijd van die "WTF dat aggrot me nu nog?" momenten. :p

Okok, dan flee je met één sneak oil tot aan de 4-lever door, en vnaf daar is er niks meer sound aggro buiten die leeches. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181820

Gisteren ghaudy harnass gedaan voor bst in phonia aquaducts lvl cap 40 met mijn bst buddy. Beetje langs die true-sight mobs glippen is altijd fun. Komen we waar die bst fomor's lopen, zie ik daar Eba :o voor mijn neus staan. Schijnt 18-36 uur pop window te zijn en pretty tough AOE, dus wij pakken 2 oil spills en gaan aan de slag, ging best redelijk tot ik rond 70% te dicht bij aan het rusten was en boeemmmmmmmm AOE 530 dmg :( ........... wipe. Hadden daarna geen 2hr meer, dus alleen fomor bst gedaan en 1 drop gehad _/-\o_ ....1x ghaudy harness otw.

Zal wel weer nachtwerk :O worden dit weekend...dynamis xarabard, 1-2 kirin, sea-farming+sea gods en met bst en blu nog naar 50 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Baha schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 07:46:
[...]

Lol, anderhalf jaar oude herinneringen GO. Is zo irritant als je als een andere job ergens heen moet waar je lang niet geweest bent, altijd van die "WTF dat aggrot me nu nog?" momenten. :p

Okok, dan flee je met één sneak oil tot aan de 4-lever door, en vnaf daar is er niks meer sound aggro buiten die leeches. :p
Vind ik altijd zo leuk als mensen Oztroja induiken en dan tot hun schrik merken dat er vleermuizen rondfladderen die best hard kunnen meppen ^^

Ik level nu af en toe Brd (lvl 13 ofzo) en moest echt wennen dat je aggro krijgt in Valurm en de zones eromheen ^^;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
hahaha Poekie, dat had ik ook toen ik met bst begon. Was even vergeten hoe ongelooflijk sneaky die goblins kunnen opduiken. Ook gister heb ik dat weer mogen ervaren toen ik Goblin trader's pet spiders aan het meppen was in altepa.
Alsof die Lesser Manticore's en goblin's niet lastig genoeg zijn, komen snachts ook nog de lost souls naar boven om low hp op lange afstand te agro-en :(

Maar goed, het heeft zich allemaal de moeite wel geloond. Mijn bst is eindelijk 35. Ik heb nu Leave, nu nog uitzoeken hoe ik daar wijs mee om kan gaan.
30-35 als bst is wat mij betreft echt geen pretje

[ Voor 3% gewijzigd door 6K op 21-07-2006 15:13 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
6K schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:13:

30-35 als bst is wat mij betreft echt geen pretje
Na de onherbergelijke berg komt het dal van Eden O+ O+ O+

Grats met 35 ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067

Black_Adder schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:05:
[...]

Elvaan is naar mijn mening het beste race wat je kan kiezen voor RDM. Het is of taru of elv, dit omdat je enfeebles gebaseerd zijn op of MND of INT. Paralyze, Slow, Silence zijn gebaseerd op MND. Blind, Gravity, Sleep op INT. Paralyze en Slow worden effectiever naarmate je meer MND hebt, bij INT is dit alleen Blind.

Wat je met een RDM ook moet hebben is een balans van HP/MP zodat je geen hp of mp verspilt met converten. Op dit moment zit ik op 1104HP en 976MP, met food(Marron Glace) is dit 1061MP. Moet nog ff 4 levels MP meritten en dan zit ik op de perfecte balans (een balans die een Taru nooit zou kunnen halen).
Zoals je misschien ziet speel ik RDM als healer en niet als enfeebler, dit omdat ik een RDM enfeebler niet superhandig vind in grote gevechten. Ook neem je een plek in als refresher, als je een bak met mp hebt en goed mee kan healen is dat natuurlijk super.

Ik ben trouwens Koekiemonster op Ragnarok
Gaaf thnx :) daar heb ik wat aan :)

Ben gisteren begonnen met een Elvaan met Red Magic. Heb nu precies 10 uur gespeeld en zit op level 6. Heel wat tips gekregen om flink wat geld te krijgen en rondgevraagd of mensen iets konden missen :P

Dit is echt veel leuker dan ik verwacht had en igg al veel socialer dan andere FF-games B)

Hoe zie je op welke server je zit? en dit kan je pas later toch veranderen?
enne wat heb je aan TP :?
Iets wat omhoog schiet als je vecht. Het heeft iets met je wapen te maken maar kan er nu niks mee?
En als laatste.. verhoog je je MP door middel van items (equipment of wat voor andere soort items?)
Misschien kan ik er dan nu al rekening mee gaan houden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151067 op 22-07-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

TP heb je nodig voor Weapon Skills (ws), maar die krijg je pas als je een bepaalde skill-level met je wapen hebt (niet gelijk aan je eigen level). Bij lvl10 krijg je de eerste volgens mij.

MP wordt verhoogd met je level, maar ook tijdelijk door food, en ook door equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Anoniem: 151067 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:32:
[...]
Hoe zie je op welke server je zit? en dit kan je pas later toch veranderen?
Zie je op het inlog scherm, kan je zo goed als niet veranderen (er zijn zelden server migrations). Als je een worldpass hebt (een code die iemand *op* een server kan kopen voor een paar duizend gil) kan je op een bepaalde server terecht komen.
enne wat heb je aan TP :?
Iets wat omhoog schiet als je vecht. Het heeft iets met je wapen te maken maar kan er nu niks mee?
Weaponskills, krijg je om de zoveel levels in een wapen (je hebt vast al wel de blahblah's Sword Skill raises by 0.2 messages gezien). Beetje in de lijn van een limit break, als je 100tp hebt kan je dat gebruiken om een weaponskill te gebruiken. Als je een ketting maakt van ws's krijg je een skillchain, wat extra damage doet en waarop je als mage spells kan casten, die dan ook bonus damage krijgen. Zul je waarschijnlijk wel snel een keertje zien. :3
En als laatste.. verhoog je je MP door middel van items (equipment of wat voor andere soort items?)
Misschien kan ik er dan nu al rekening mee gaan houden :)
Je level, je subjob, je equipment, food, zal allemaal mp geven.

Onze leader is gisteren gestopt, heeft linkshell gebroken zodat we een nieuwe konden maken met dezelfde naam. Nou, de kleur hetzelfde oranje krijgen was *echt* niet makkelijk, de interface is echt achterlijk (sup RGB maar geen cijferwaarden -_-), en wat nog het stomste is :
Linkshell vendors kunnen zonder linkshells vallen als je er veel koopt in een dag (net zoals guilds) en hebben echt achterlijke openingsuren. Zou het nu echt gamebreakend zijn om die heel de tijd open te laten met een oneindige supply? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
iemand ervaring met gardening? Heb nu 15 tree cuttings en wil die gaan gardenen...
Porc pot + tree cuttings = 8 gold nuggets of 1-3 saplings

Die saplings verkopen voor 20k per stuk (waarom? Kan geen recipe vinden met gardening dat iets van meer waarde creeert?)

en een stack van gold nuggets voor 130-150k

Al met al lijkt het erg aantrekkelijk. Maar weet iemand waar die sapplings voor gebruikt worden dat die zoveel waard zijn?

En hoorde ergens dat dit recipe 15 dagen zou kosten?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_T schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:54:
iemand ervaring met gardening? Heb nu 15 tree cuttings en wil die gaan gardenen...

Die saplings verkopen voor 20k per stuk (waarom? Kan geen recipe vinden met gardening dat iets van meer waarde creeert?)

en een stack van gold nuggets voor 130-150k

Al met al lijkt het erg aantrekkelijk. Maar weet iemand waar die sapplings voor gebruikt worden dat die zoveel waard zijn?

En hoorde ergens dat dit recipe 15 dagen zou kosten?
De tijd en alle voorwaarden hebben er voor gezorgd dat ik het nooit echt ben gaan doen. Op een bepaalde dag planten, met bepaalde crystals op een andere dag, elke dag checken, 10-15 dagen wachten....niks voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

klik

bekijk die link maar eens en je zult zien dat als je 2x dezelfde crystal feed mbv bepaalde duurde potten je een kans hebt om een ore van het element van dat crystal te harvesten met saplings..
en die gaan op mijn server nog voor rond de 800K de stuk op de AH.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
hmzz hoe vergroot je die kansen? Want het maakt mij niet zoveel uit om zeg 10 porc. potten te kopen voor mijn mule -> taru desk voor gardening moghancement -> en dan iedere dag een keer te checken en af en toe een crystal te feeden.

Gaat er mij meer om dat je niet een 20k sapling vernacheld voor tea leaves bijvoorbeeld.

Ik heb ergens gelezen dat bijvoorbeeld bij fire ore ---> als je 2x fire crystal doet op firesday en het iedere keer checkt op firesday dat je dan kans op bepaalde dingen vergroot en op andere dingen verkleind. Maakte verschil in organic en not organic alleen dacht ik.. hmz een goede tutorial? :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181820

Ik heb een jaartje gardening gedaan met 60 pots op 6 mules, is goed gil te verdienen voor maar 5 minuten per dag.

Gebruik porcelian pots and plant je cuttings op darksday, check ze elke dag, maar voer ze nooit en je krijgt naar 10-15 reallife dagen 1 of 2 tree sapplings van je ene cutting. Harvest day maakt niet veel uit. Dus 10 cuttings krijg je tussen de 12-20 tree sapplings van.

Dan gaan we stapje verder voor elemantal ore's. Plant tree sapplings in porcelain pots (liefst in windhurst, maar moet andere steden kan ook), plant op darksday of windsday(als het kan rond full moon, maar ook dit hoeft niet echt). Nu krijg je twee keer de kans om te voeren, sla de eerste of de tweede keer voeren over en voer slechts 1 windcrystal op windsday(sommige voeren 2x, kan ook, maar ik deed maar 1x). Na 10-15 dagen kan je harvest doen, kies dan darksday of windsday en meestal krijg je 1-4 wind ore's en andere troep. Dit zelfde proces geld voor de andere elemantal ore's, maar dan met bijgaande crystal en day of planting, alleen voor light ore's hoef je helemaal niet te voeren en krijg je na 10-15 elke dag checken light ore's. Als je met mules werkt probeer dan fire en dark ore in bastok, wind en light ore in windhurst. Zeker rond kerst en valentijn wil iedereen kado's sturen enzo zorg dat je rond die tijd een voorraadje hebt, want dan gaan ze rond de mil., de prijs zal nu wel rond de 300k per ore liggen geloof ik. Als je dan met een paar mules werkt verdien je genoeg en hoef je niet te farmen of nm's te campen.

Veel succes ermee Lord.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 181820 op 23-07-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Gisteren 8 merits gehaald, ongelofelijk hoe vol alles nu zit, 91 mensen in wajaom gg, zelfs de juriks werden gecampt voor spawns. ;p
Jurik popt, ik en twee andere bard's elegy'en en hij blijft geel, zucht. :3
Eerst zaten we bij de trolls dicht bij cerberus, maar die gingen wat traag dood en overthrow was wat pijnlijk.

RDM 73 had me geinvite, ben gebleven tot hij 75 was. @_@

Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/pcd/topics/ff11us/detail/684/684_2.jpg
Die nieuwe job specifieke merits zal wel de reden zijn, ik vraag me af of er

a) Voor elke class 6 meritable dingen gaan zijn
b) Wat THF krijgt (Gilfinder II lololol)
c) Wat BRD krijgt (Massacre Elegy pls)
c) Wat de andere jobs krijgen, minder belangrijk voor me, maar er zijn al zoveel geruchten door datminen (Cure VI, Curaga V, Phalanxga, Reflect, San ninjutsu's).

Er zijn zoveel leuke mogelijkheden, ik hoop dat er interessante dingen tussen zitten. :)

Vanavond doen we afhankelijk van attendance dynamis valkurm of san d'oria, ik hoop dat ik wat deftig kan pullen in valkurm, onze eerste CoP dynamis. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
8 merrits, wow, das niet weinig >.<

gelden merits ook voor je jobs die nog geen 75 zijn?
ik heb er 1 in MP zitten, verder nog niet de moeite genomen om nieuwe te halen, hoewel ik dicht op mijn tweede zit volgens mij.
Ik zit toch meer te denken aan STR of VIT, of misschien Crit.%
ik vind de job specifieke voor whm niet zo uber spannend. Ik kies liever iets waar mijn bst ook nog wat aan heeft.

Die is nu 37 geworden. na 35 is echt zalig met leave, maar Altepa blijft onveranderd gevaarlijk. Nu op 37 zijn die pet-spiders niet echt goed meer om te levelen, dus zit weer een beetje vast :)

ow en poekie, kan een bst 75 goed mee in end-game stuff?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Als ik puur voor endgame was gegaan had ik geen Bst gekozen maar je bent zeker niet nutteloos ofzo. Meestal huppel je wat rond als /whm om je pt te ondersteunen, je pet is handig bij mobs die gekite worden (fire and forget pet ^^; ) en verder is het bovenal erg relaxed spelen. Nadeel als Bst/whm is wel vaak dat je snel door je mp heen bent en je soms echt tegen een refresher moet schreeuwen dat ie z'n werk eens gaat doen. Maar nu vind ik sowieso al dat de mage in de melee-pt het iets te vaak laten afweten, of ze zijn te gefocust op de tanks waardoor ze hun eigen pt vergeten of nu ja, geen idee waar ze anders mee bezig zijn maar in elk geval niet met de pt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Poekie, hoe komt het dat ik BST in dynamis geen pet zie gebruiken? Is het omdat die pets dom mobs wakker maken na AoE? Ik denk dat het dat is, maar ik ben niet zeker.
Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat carrie niet zo goed meekan op 75 tegen IT mobs omdat die gecapt is op 70 ofzo?

Ik heb Lifedrinker Lars goeie damage zien doen op Seiryu, maar we hebben maar 2 BST's, waarvan dat maar van een van de twee zijn main is. Ik moet echt eens wat beginne nte lezen over BST, ik weet niet zoveel van de job. :)

Om even cru te zijn denk ik dat BST voor pure HNM niet goed is, hoogstens om te helpen met adds (bij tiamat is een BST op adds ongelofelijk handig). DD zal ie niet echt kunnen doen, maar zoals poekie al zei, een support healer die ook nog zo eventjes een link kan uit de weg ruimen op zn eentje valt zeker niet te onderschatten. Bij fafhogg de darters charmen en releasen als die gelinkt worden is bijvoorbeeld ook erg goed.

Als je in een HNM shell gaat zal het waarschijnlijk eerder om je WHM zijn dan om je BST, en zal je uiteindelijk ook veel meer op WHM zitten daar. Maar er is meer in endgame dan gewoon maar de HNM.

Btw : Details over update binne !_!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gelezen dat als ik wil veranderen van server dat ik er naar moest vragen.
Iemand anders moet dan een WP halen?
Ik zit nu op Titan..
Het lijkt me toch leuker om bij wat nederlanders te zitten. (ragnarok dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Hele nacht opgebleven om wat dingen te testen en omg wat een update...

4-6 nieuwe meritable traits/abilities/spell per job, waarvan er voor *elke* job minstens een echt "wow" is, het enige nadeel dat ik zie is dat de abilities belachelijke recasts hebben. (15-20 minuten vaak, maar een upgradeh aalt er vaak 2+minuten af in een hap)

Een zooi aan nieuwe items, voor zowel melee als mage nuttige dingen.

De dagger upgrade voor THF was echt nodig, en gaat volgens mij een zware impact hebben op hoe THF het doet als DD. Mijn combo harpe/sirocco is van 29/21 naar 35/26 damage gegaan, elke dagger boven 68 heeft 5-7 damage extra gekregen.

Ik heb voorlopig twee dingen gemerit : Ambush en Assasin's Charge

Ambush lijkt me heel goed, volgens mij iets van een 10 acc en racc achter de mob, kan ik nog net iets makkelijker attack food eten.
Assassin's Charge lijkt me totnutoe een gegarandeerde *proc* van triple attack, maar geen gegarandeerde hits, de 15min recast maken het net dat ietsje minder nuttig dan je zou denken, eerder om 'oeh's en 'ah's te halen dan om echt nuttige damage bij te dragen.

Ik ga morgen troubadour halen, en uiteindelijk zie ik wel verder, feint en aura steal lijken me beter dan assassin's charge atm.

Zondag trouwens nog BRD AF2 hat kunnen halen, was een goeie run, stuk of 3 NIN pants gedropt, sandy original spawns bijna clear (boss en repops niet, hadden tijd al gemaxt en hadden maar 21 man, was de moeite dus niet). ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20
@dd668,

het is niet mogelijk om van server te wisselen met je huidige character.
Een WP is bedoeld om een nieuw character naar de desbetreffende server te halen.
Bestaande characters kunnen alleen overgezet worden naar nieuwe servers wanneer SE weer een server migration heeft. Dan nog is het dus niet mogelijk om naar één van de andere bestaande servers te gaan.

Ikzelf heb al eventjes niet meer gespeeld aangezien het huis toch al bijna af begint te komen. Daarna zal ik ook een tijdje niet ingelogd zijn omdat we dan moeten wachten op internet (telefoon bij KPN is voor alsnog nog steeds niet aangevraagd). Daarna moet ik mijn pc's om gaan bouwen waarbij de huidige game pc in mijn huidige werkpc behuizing komt en de werkpc inhoud komt dan in de gamepc behuizing welke beneden zal gaan fungeren als Media Center. Dit om te kijken of het leuk zal zijn om dit te hebben voor films en muziek en later natuurlijk een HDTV van Philips (en ja, dan ook echt 1920x1080p 107cm LCD Mwuahahaha Totdat ik dan de kosten zie, maar dat is voor latere zorg). Als die er staat, dan gaan we ook eens lekker gamen beneden.
1,5 week en dan op vakantie, nu hoop ik dat alles voor die tijd over is zodat we er na de vakantie volledig in kunnen trekken. Het is voor alsnog surrealistisch, maar ja het went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Baha schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:31:
Poekie, hoe komt het dat ik BST in dynamis geen pet zie gebruiken? Is het omdat die pets dom mobs wakker maken na AoE? Ik denk dat het dat is, maar ik ben niet zeker.
Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat carrie niet zo goed meekan op 75 tegen IT mobs omdat die gecapt is op 70 ofzo?

Ik heb Lifedrinker Lars goeie damage zien doen op Seiryu, maar we hebben maar 2 BST's, waarvan dat maar van een van de twee zijn main is. Ik moet echt eens wat beginne nte lezen over BST, ik weet niet zoveel van de job. :)

Om even cru te zijn denk ik dat BST voor pure HNM niet goed is, hoogstens om te helpen met adds (bij tiamat is een BST op adds ongelofelijk handig). DD zal ie niet echt kunnen doen, maar zoals poekie al zei, een support healer die ook nog zo eventjes een link kan uit de weg ruimen op zn eentje valt zeker niet te onderschatten. Bij fafhogg de darters charmen en releasen als die gelinkt worden is bijvoorbeeld ook erg goed.

Als je in een HNM shell gaat zal het waarschijnlijk eerder om je WHM zijn dan om je BST, en zal je uiteindelijk ook veel meer op WHM zitten daar. Maar er is meer in endgame dan gewoon maar de HNM.

Btw : Details over update binne !_!
Wat ik van enkele Bst gehoord heb is er in sommige dynamis-shells inderdaad angst dat een pet per ongeluk heel de boel gaat linken of wakker maken. Beetje onzin, als je gewoon je et in de gaten houd dan gaat het bijna altijd goed. Maakt ie toch een link of je ziet je pet als een speer wegrennen dan releasen en het gevaar is zo goed als voorbij (Bst gaat dan wel klappen krijgen van die mob ^^;; )
Pet in Dynamis is juist prettig, als een mob rond gaat rennen rent je pet er net zo hard achteraan en die pet blijft gewoon doormeppen.
Daarbij is m'n pet vaak ook gelijk m'n buffer, als iets ontploft neemt m'n pet een groot deel van de dmg op zich waardoor ik meer kans heb op overleven.

Rol bij HNM zal sub-melee zijn met backup heal, of add-pt runnen. Claimer kan ook nog wel aangezien /charm heel snel kan zijn maar iedereen staat daar net zo hard mee te rammen op die claim-knop ^^; Wat ook nog wel eens leuk kan zijn is om bij mobs die veel rennen steeds /charm te doen zodat 'm een seconde bound is ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sunbreeze festival \o/

You gotta love it!

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.com/ffxi/images/sunbreeze.gif

Ik ben trouwens nu ik weer wat actiever speel ook maar weer met een website bezig...nog niet af, maar hier kun je hem vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Anoniem: 151067 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:48:
Ik heb gelezen dat als ik wil veranderen van server dat ik er naar moest vragen.
Iemand anders moet dan een WP halen?
Ik zit nu op Titan..
Het lijkt me toch leuker om bij wat nederlanders te zitten. (ragnarok dus)
wat is je ingame nick dan op Titan? Ik wil best je vriendje zijn ^^ lol

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Iemand dit al gezien:

http://www.ffxiah.com/browse.php

AH stats voor elke server

_/-\o_ _/-\o_

Of post ik nu iets wat al 15 keer langsgekomen is ? Heb namelijk niet zo veel tijd voor FFXI op het moment dus kom hier niet al te vaak :'(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee bio....1 keer slechts, een week of 3 geleden ;) ik gebruik die site echt honderd keer per dag trouwens als ik speel (om de waarde van farm items te zoeken, of dingen die ik in Sandy heel goedkoop kan kopen - exporteren van Sandy Carrots naar Jeuno is de moeite waard trouwens...inkoop 288 gil per stack, verkoop 5000 gil per stack), en ook als ik niet speel om te kijken of ik al wat verkocht heb, dan log ik even in om nieuwe items in de AH te gooien :)

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 26-07-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NaWA schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:31:
[...]

wat is je ingame nick dan op Titan? Ik wil best je vriendje zijn ^^ lol
Darkdevil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87030

Anoniem: 2557 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:10:
Sunbreeze festival \o/

You gotta love it!

[afbeelding]

Ik ben trouwens nu ik weer wat actiever speel ook maar weer met een website bezig...nog niet af, maar hier kun je hem vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Manman wat een zalige dag/nacht achter de rug.

CoP dag gisteren, een van onze members geholpen met 2-5 (mammets) 3xNIN 3xWHM, cake~
Andere groep deed Snoll tzar, SH uitgeleend aan een monk, ze hadden twee pogingen nodig maar het uiteindelijk toch gehaald.

Daarna nog wat gaan meritten in sea, was er helemaal leeg op ons na, xp was nog 6k+, niet fantastisch, maar het is veel minder stresserend om te xp'en in een plaats zonder competitie.
Aern's op tweede vloer van garden of ru'hmet btw, waarschijnlijk meer manaburn mobs, maar wil een keer teruggaan met een BLM en twee 2handers voor SC (was nu RNG, WAR en THF, totdat ie DC'de, iets teveel spam)

Dáárna nog wat gaan skillen/farmen in ifrits cauldron, bomb queen popitems voor mij (pullen in dynamis, spirits within en misschien BRD latent ring) en mijn WHM vriend (NIN 75 ook, maar bomb queen ring is waarschijnlijk handig om te gebruiken bij devotion, en hij gaat nu ook meer gebruik maken van de WHM lvl 50 latent ring).

Foreseer Oramix afgemaakt daar, was erg leuk,
warrior deed warrior's charge-mighty-strikes-berserk-warcry-steel cyclone (1993dmg)
ik deed sneak attack-assassin's charge-evisceration (1668dmg)
> darkness 1284
Die gob had minder dan 10% health over hierna, maarjah, is een WHM dus benedictiond ie ff al die health terug erbij. :p

De WAR vertrok, maar ik en de WHM gingen nog twee ashes halen, totdat we zagen dat Tyrannic Tunnok op was, de WHM ging even van /THF sub (SA spirit taker is erg goed voor duo'en) naar /BLM switchen, en daarna hebben we die neergeduo'd. Was een redelijk makkelijke win (op TP moves na maar twee keer geraakt, WHM kon debuffs sticken) maar enkel Lohar dropte (staat op Mannequin nu :Y) )

Vandaag weer een drukke dag, limbus, dynamis, meer merits. :9

MrRudi : Mijn complimenten voor de site, vooral die completion bar bij je jobs en al de overzichten zijn mooi gedaan. :)

Ik zou zelf graag proberen een website in mekaar te schroeven voor mijn HNMLS, maar ik vroeg me af hoe je een soort van forumfunctie inbouwt voor een frontpage, zodat iemand anders (bijvoorbeeld een andere LS leider) in een soort van foruminterface simpel updates kan posten, zonder aan de slag te moeten gaan met externe programma's. Ik had al een keer proberen te zoeken hiernaar, maar ik ken de juiste terminologie niet, en kreeg dus een hele resem aan web-applicaties. Als je een interessante bookmark hebt, of kan vertellen naar wat ik zou moeten googlen voor info, zou ik het ten zeerste weten te appreciëren. _/-\o_ [offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baha schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:23:
MrRudi : Mijn complimenten voor de site, vooral die completion bar bij je jobs en al de overzichten zijn mooi gedaan. :)
Ja grafisch kan ik wel wat, de rest is gewoon puur HTML...niks funky's :)
Ik zou zelf graag proberen een website in mekaar te schroeven voor mijn HNMLS, maar ik vroeg me af hoe je een soort van forumfunctie inbouwt voor een frontpage, zodat iemand anders (bijvoorbeeld een andere LS leider) in een soort van foruminterface simpel updates kan posten, zonder aan de slag te moeten gaan met externe programma's. Ik had al een keer proberen te zoeken hiernaar, maar ik ken de juiste terminologie niet, en kreeg dus een hele resem aan web-applicaties. Als je een interessante bookmark hebt, of kan vertellen naar wat ik zou moeten googlen voor info, zou ik het ten zeerste weten te appreciëren. _/-\o_ [offtopic]
Wat je zoekt is een CMS (Content Management System) of een Shoutbox....daar kun je eens op googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nette site inderdaad.

voor je eigen linkshell: ga eens naar www.guildportal.com
speciaal voor MMORPG's en dus ook bij het (gratis) aanmaken kun je kiezen voor FFXI. Effe beetje puzzelen (maar er zit ook een handleiding bij mocht je er niet uitkomen) en je kunt een strakke site in elkaar zetten :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05
Gisteren Temenos-East Limbus weer eens afgefikt (blm mana burn dus). Ik moet zeggen, viel niks tegen. Van de resistances op die impossible to gauge mobs hebben we niet bijster veel gemerkt. Wel iets, maar niks onoverkomelijks. Naar buiten gelopen met 25 of 27 coins, lekker avondje dus. Nog 2, misschien 3 van die runs voor het volgende stukje Limbus gear. O+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ok even paar vragen naar aanleiding van alle updates :)

1) we kunnen nu chocobo's raisen maar begreep dat dit pas vanaf lvl 60 kan? Hoe zit dat nou? pissen alle lagere lvls gewoon naast de pot?
2) voor de xbox 360 gebruikers kan je nu achievements unlocken. Daar vind ik weinig info over. De bard in jeuno / sandy in merry mistrel / south sandy bar heeft wel een menu optie om achievements te unlocken maar had niets voor mij :S
Ik heb lvl 9 fame in beide steden en dus ook in bastok. Windy fame, geen idee... :P
Waar kan ik vinden wat ik moet doen voor die achievements? Vind het altijd wel leuk om beetje puntjes te halen :D
3) naast woodworking, welke craft is dan het beste aan te raden? Alchemy? of smithing?
Alchemy heeft het voordeel dat je boltheads kan maken en smithing dat je meer schilden / bedden / polearms enzo kan maken. Nou stond er verder nog iets op de relesae notes over nieuwe recipies? Iemand enig idee wat voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177557

OK dus ik kom in N sandy aan om even signet te halen,
omdat we in sky gaan meriten en alles vol zit omwille van de update,
begint die sandy kerel ineens te beweren dat ie van WIndurst is, dus NO SIGNET !

Ok dan maar niet, dus ga ik maar direct naar de teleport kerel om me te outpost warpen,
heeft die vent toch wel zijn naam in carbuncle gewijzigd en over teleporten geen sprake !

HUH !?!

OK denk ik, even reloggen, misschien is het dan allemaal opgelost.
Neen dus, kon helemaal niet meer inloggen, kreeg altijd hetzelfde blanke scherm !

Was genoodzaakt van /check version te klikken in de polviewer
met als resultaat dat ik 9/10 van mijn dats kwijt was.

Dan vandaag in Limbus ging alles traag, vreselijk en het was niet mijn connectie.

Daarom zat er maar één ding op,

alles reinstallen, nu bezig nog meer dan 4u te gaan.

Dank je wel SE voor deze geweldige update !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Lord_T schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:46:
1) we kunnen nu chocobo's raisen maar begreep dat dit pas vanaf lvl 60 kan? Hoe zit dat nou? pissen alle lagere lvls gewoon naast de pot?
Gevecht waar (100% egg dropt) is minimum 60cap denk ik, heb het zelf nog niet geprobeerd.
3) naast woodworking, welke craft is dan het beste aan te raden? Alchemy? of smithing?
Alchemy heeft het voordeel dat je boltheads kan maken en smithing dat je meer schilden / bedden / polearms enzo kan maken. Nou stond er verder nog iets op de relesae notes over nieuwe recipies? Iemand enig idee wat voor? :)
Werken allebei wel handig naast woodworking, maar ik zou eerst concentreren op alchemy, en smithing goedkoop naar 20 proberen te levellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

hierzo ook maar weer eens wat pics van mij:

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/94.jpg
Absorb:TP is toch best leuk ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/ss.jpg
Gisteren Spinning Slash Obtained.. best leuke skill

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/666.jpg
Opmerkelijke damageaantal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 12:50
hier ben ik weer! en ik heb FF XI binnen :D , en ik ga maandag dus beginnen! ( de versie met de 2 uitbreidingen(naam vergeten |:( ))
ik heb nu alleen nog wat meer informatie nodig over wat je moet weten waar de meeste mensen de eerste keer de fout in gaan. ik heb nog niet alle informatie, en omdat er in het begin geen intro ofzo zit, en me FF XI heel irietand lijkt, hoop ik nog wat informatie te vergaren.

hier wat domme meningen vraagjus, als je tijd hebt, beantwoord dan graag :+
:) 1. wordt je het soms niet gewoon zat dat je alleen maar monsters loopt te slopen? en wat is de meest voornamelijk bezigheid waar je mee bezighoud. B)
:) 2. is het maken van geld is FF XI echt zo moeilijk, ben wel gewend dat je door het spel je genoeg geld hebt voor spullen. :D
:) 3: is het leven hard in FF XI? dat je voor sommige dingen echt je best moet doen, of self andere mensen moet misleiden? :/
:) 4. kan iemand mij een, **** naam vergeten :( nou zo'n code ofzo om in de server te komen waar te meeste van jullie zitten sturen via email(alex2000@home.nl), of hier posten. :D

nou, tot binnenkort alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

je kunt volgens mij het beste op dinsdag (1 augustus) beginnen..

Ik weet niet of het ook voor nieuwe spelers zo is.. maar als je je account heractiveert op de laatste dag van de maand dan moet je dus voor die hele maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

slayeer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:22:
ik heb nog niet alle informatie, en omdat er in het begin geen intro ofzo zit, en me FF XI heel irietand lijkt
"irritant"
hier wat domme meningen vraagjus, als je tijd hebt, beantwoord dan graag :+
:) 1. wordt je het soms niet gewoon zat dat je alleen maar monsters loopt te slopen?
Nee :+
:) 2. is het maken van geld is FF XI echt zo moeilijk, ben wel gewend dat je door het spel je genoeg geld hebt voor spullen. :D
Heeeeeeeeel moeilijk omdat er tientallen mensen alle goeie items verzamelen en de monsters campen die die items laten vallen, en vervolgens hun geld op eBay verkopen (aka 'de gilsellers'). Die verneuken een beetje de hele economie. Zeldzame items zijn dus bijna niet aan te komen, en geld voor monstertjes killen zoals alle offline FF spellen krijg je niet (of nauwelijks). Dus meestal zit je zonder geld :) er zijn wel heel wat manieren om aan geld te komen, maar je moet overal je best voor doen - niks gaat vanzelf.
is het leven hard in FF XI? dat je voor sommige dingen echt je best moet doen, of self andere mensen moet misleiden? :/
Mensen misleiden moet je nooit doen :( maar je moet wel je best doen ja, niet voor sommige dingen, maar voor alle dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Anoniem: 2557 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:50:
[...]

"irritant"

[...]

Nee :+

[...]

Heeeeeeeeel moeilijk omdat er tientallen mensen alle goeie items verzamelen en de monsters campen die die items laten vallen, en vervolgens hun geld op eBay verkopen (aka 'de gilsellers'). Die verneuken een beetje de hele economie. Zeldzame items zijn dus bijna niet aan te komen, en geld voor monstertjes killen zoals alle offline FF spellen krijg je niet (of nauwelijks). Dus meestal zit je zonder geld :) er zijn wel heel wat manieren om aan geld te komen, maar je moet overal je best voor doen - niks gaat vanzelf.

[...]

Mensen misleiden moet je nooit doen :( maar je moet wel je best doen ja, niet voor sommige dingen, maar voor alle dingen.
vermoeiend spel :+ , ookal zit ik dan een hele tijd in men stoel :+
NaWA schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:23:
je kunt volgens mij het beste op dinsdag (1 augustus) beginnen..

Ik weet niet of het ook voor nieuwe spelers zo is.. maar als je je account heractiveert op de laatste dag van de maand dan moet je dus voor die hele maand betalen.
leg eens verder uit, want ik begin dan aan mijn eerste gratis maand, denk je dat dan ook telt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bij start van spel krijg je een hele maand gratis, als je bv op 15 aug beging, dan speel je tyot 15 sept gratis, het deel van 15 tot eind september betaal je (dus niet de volledige maand sept).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Dan is het dus idd zo dat het voor beginnende spelers zo geregeld is dat die volle maand gratis is en de rest van die overgebleven maand niet volledig betaald. Was alweer zolang geleden dat ik het vergeten was hoe het zit.

Maar dan blijft nog steeds de tip, als je je account tijdelijk deactiveert op zeg maar de eerste dag van de maand dan moet je toch die hele maand betalen, en als je je account weer activeert op de laatste dag van de maand dan moet je ook die hele maand betalen.

edit:
Ik vond deze song een tijdje terug, ik vond hem wel cool:
Dark Knight Tales

[ Voor 12% gewijzigd door NaWA op 30-07-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Poekie McPurrr schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:28:
Bij start van spel krijg je een hele maand gratis, als je bv op 15 aug beging, dan speel je tyot 15 sept gratis, het deel van 15 tot eind september betaal je (dus niet de volledige maand sept).
dus maakt het nou niet uit dat ik op 31 juli begin of 1 augustus begin met FFXI? en betaal ik dan hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
en kan iemand mij een worldpass sturen? ik wil graag in de server komen met de meeste nederlanders :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
slayeer schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:49:
en kan iemand mij een worldpass sturen? ik wil graag in de server komen met de meeste nederlanders :*)
Ragnarok heeft er een berg, url: www.swordsandroses.be

Je kan daar wat rondneuzen of het je wat lijkt en ook worldpass checken.

Maar kijk ook even bij de andere servers, daar spelen ook goede nl/be's op :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Poekie McPurrr schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:03:
[...]

Ragnarok heeft er een berg, url: www.swordsandroses.be

Je kan daar wat rondneuzen of het je wat lijkt en ook worldpass checken.

Maar kijk ook even bij de andere servers, daar spelen ook goede nl/be's op :)
website bestaat niet:o, en ik wil eigenlijk bij de meeste goters in de server komen
anders boeit het me niet echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
argh, ik probeer al heel de morgen/middag FFXI te instalerren. aleen er komt telkens een melding(error 1305.error reading from file c:\program files\playonline\FINAL FANTASY XI\sound\sin\se\se008\se008228.spw. verify that the file exists and that u can acces it.) maar telkens moet ik w8en tot een foutmelding en dan naar die map gaan, en in die kijken. maar ik moet dat zoveel keer doeb>.> wordt gwn saai :O is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
slayeer schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:46:
[...]

website bestaat niet:o, en ik wil eigenlijk bij de meeste goters in de server komen
anders boeit het me niet echt :p
oh ja, adres is nog niet aangepast, juiste = http://forum.swordsandroses.be/

en tja, GoT'rs in SnR, we hebben ze wel maar ze vallen niet uitzonderlijk op ofzo. Tis niet dat we hele discussies voeren over Raid-configuraties of welke CPU er beter is of niet.. (godzijdank niet trouwens ^^;; )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
hijs nu met updaten bezig, is me toch gelukt na wat geklooi. enigge wat ik nu nodig heb is een worldpass. maar ik hoop dat iemand van jullie, of iemand op de site(bedankt trouwens) poekie heeft gegeven. ik ga de naam SerpentSlide gebruiken, als die nog vrij is.

CYA in game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
NaWA schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:31:
Absorb:TP is toch fucking overpowered ^^
Fixed. :P

DRK's in mijn LS zitten vrolijk 50-90tp te absorben in dynamis en op sky trash als we triggers aan het farmen waren. Moet nog getest worden of het werkt op gods/gemiddelde HNM, maar dat zien we deze of volgende week wel. Mooie damage trouwens, veel succes nog op weg naar 75. :)

Gisterenavond een uur of 5 statues zitten mollen in de kamer van ullikumi, hij spawnt en is meteen geclaimd door gilsellers, die ons *NIET* zijn voorbijgelopen. Hadden een 17tal man in de kamer, iedereen rondtabbend naar nieuwe pops, en niemand had ze gezien.
Tuurlijk geven die RMT er geen fuck om dat ze overduidelijk poshacken, wel leuk die update waardoor Ulli eender waar in de kamer kan spawnen. :/

Na wat strategisch de toeschouwer uit te hangen, en een WHM die curespamde+benediction+DS Cure IV deed, kregen we hate overgenomen en hebben we toch de drop kunnen halen.
Kunnen we eindelijk weer eens byakko+kirin doen. Echt belachelijk dat je een kwart-dag in een idiote kamer zit om dan te verliezen aan hacks waar door GM's geen reet aan gedaan wordt.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die actie van SE heeft het wel eenvoudiger gemaakt voor de GS om Ulli te claimen idd :/ Maak het gewoon zo dat diegene die de placeholder dood ook Ulli claim krijgt..

Gisteren Dynamis-Xarca gedaan, na een ietwat rommelig begin begon het toch te lopen. Af en toe wat onduidelijkheid welke groep naar nieuw camp moest (Poeks zie "way clear now, move" en begint vrolijk te rennen, blijkt dat er nog 3 draken staan...snel terugrennen dus).

Dynamis Lord op iets van 66% gekregen toen Ying&Yang terugkwamen en DL iets flikte waardoor het wipe-tijd was ^^;;
Moet nu alleen wel weer exp gaan grinden om niet naar 74 terug te vallen...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Hier idem Poekie, althans, tijd om weer wat exp te verzamelen. Gisteren 2 keer Divine Might geprobeerd.
Ipv een heel verhaal te typen zal ik zeggen: we hadden geen schijn van kans. We kregen alleen de tarutaru dood en de rest was 1 groot drama, maar... we hebben wel enorm gelachen, vooral om de over enthousiaste NIN die naar binnen rende en meteen gecharmed werd.
Na de whipe stond ie mooi tussen de AA te wachten op de uncharm en boy... waren die effe pissed op hem zeg toen dat gebeurde :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
6K schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:01:

Na de whipe stond ie mooi tussen de AA te wachten op de uncharm en boy... waren die effe pissed op hem zeg toen dat gebeurde :)
Haha, ik zou echt helemaal dubbel liggen als mij zoiets zou overkomen ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
ik kan je dan ook vertellen dat dat precies was wat onze nin deed hahahaha

en niet alleen hij, we hebben heel wat afgelachen ondanks alle death's, nu effe massaal exp opbouwen en maar eerst wat beter worden als team... wat minder gevaarlijke dingen eerst maar eens proberen. Maar het zette ons wel effe terug met beide voeten op aarde ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
quote: Hollie
~~~~~~~~~~Strategy~~~~~~~~~~
Before we start talking strategy, I want everyone to know what we're fighting, and in which order.

1st Ark Angel TT (DRK/BLM)
Specials:
Amon-Drive (AoE WS for damage, Paralyze and Petrify)
Manafont & Bloodweapon

Notes: One thing I remember from last fight is (and with talking to some people), his attacks are in a pattern. He casts a spell, does Amon-Drive and then teleports. Since we need to kill him faster than humanly possible, melee please bring sleep potions and an opo-opo necklace enough for 300% tp (only 100% tp per fight, this is so we can do more than one fight). If you can bring more, thats just great XD)

2nd Ark Angel GK (SAM/DRG)
Specials:
Jump (AoE WS for damage, Bind and Blind)
Call Wyvern & Meikyo Shisui

Notes: His Wyvern is sleepable (and will be called asap), and Mekyo Shisui is blinkable.

3rd Ark Angel MR (BST/THF)
Specials:
Havoc-Spiral (AoE WS for damage, Gravity and Sleep)
Perfect Dodge & Charm

Notes: She does Perfect Dodge at low HP, but she can be gravitied and bound. Her annoying AoE sleep moves means, yep, everyone bring Poison Potions!

4th Ark Angel EV (PLD/WHM)
Specials:
Dominion-Slash (AoE WS for damage and Silence)
Shield Strike (Like shield bash, Stuns and does a hate reset move)
Invincible & Benediction
Notes: This bitch can use Spirits Within, and with her HP thats more than enough to 1-shot someone who's not ready. She can however easily be binded or gravitied. Echo drops are needed for jobs using magic/ninjutsu/songs/summons/what have you.

5. Ark Angel HM (WAR/NIN)
Specials:
Cross-Reaver(AoE WS for damage and Stun)
Mighty Strikes & Mijin Gakure

Notes: Will only Mijin Gakure past 50% hp or so, we fight him last because of this. He is susceptible to gravity, and needs to be kited until we are ready to fight him.

Plan:
1. PLD goes to centre and gets aggro from all AAs, then provokes TT, everyone kill him.
(a) 2 Blink tanks provoke GK and run to staircase, RDM and BRD accompanying them. Fight it there. BRD sleeps GK's Wyvern. Mages stay on top of the staircase inside the corridor.
(b) Tank(could be thf) takes MR and runs to the Shimmering Circle, RDM sleeps her pet, accompanies the kiter and they kite.
(c) Blink Tank provokes HM and kites in the hallway, RDM accompanies.
(d) Tank provokes EV and runs around centre, RDM and WHM accompanies.

2. Group pulls GK off of the staircase and teams up with the blinkers and kills GK (ignore pet, keep him slept).

2. MR tank and rdm pull mithra down to arena to kill MR with everone else. (ignore pet) Charmed people get slept immediately.

4. Kill MR's pet, then GK's Wyvern.

5. Fight EV in the circle, bind and gravity and melee it with the tank out of range incase of Spirits within, when on low hp, just tank it straight up.

6. Cast Bar-fire/Fire Carol. Fight HM in the centre, but when he is at 50% or lower HP all mages run to staircase. Mages remain on foot of staircase blasting him to death (but watch hate). PLD continue to kite/fight him in the middle of the ring such that the ones standing on the stairs can cast magic/shoot arrows without being hit by Mijin Gakure. In the event that Mijin Gakure is used, only the one kiter should be killed. In such an event, one of the remaining tanks (preferably PLD) must take over the kiting.

7. Go collect earrings.
Strat gecopypaste van oud LS leider, werkte goed voor ons (vanaf de tweede try als iedereen wat kalm was). Niet dé definitieve strategie, maar het kan misschien maar helpen. :)

Tarutaru is irritant met zijn gewarp en petrify (amon drive), moet echt zo snel mogelijk dood.
Mithra is makkelijk te kiten, dat heb ik gedaan als THF, ik rende gewoon richting startplaats, toen ik daar utsusemi recastte was de taru dood. Hou pet gesleept en charm is geen probleem. (fatsoenlijk survivable klas +RDM = 2 mensen)
Galka : 2x WAR/NIN, BRD en RDM konden hem met zijn vieren neermeppen. (=4)
Elvaan : werd gekite door PLD, NIN zou ook moeten werken. RDM en WHM moeten er wat op letten maar kunnen nog andere dingen doen (=3)
Hume : gekite, tank + mage (=2)

Dus je houdt nog iets van een 7 mensen over voor de tarutaru, maar hij heeft weinig hp en defense, met gesleepte tp moet die heel snel kunnen neergaan. Als die neergaat, en het galka-kwartet ook geen problemen heeft ondervonden, heb je zo goed als gewonnen imho.
Mithra is redelijk simpel, elvaan kan irritant zijn, maar op dat punt heb je toch al 16 man vrij ipv 7. Hume kan je wipen met Mijin gakure, maar als mages niet geraakt worden kan hij erna nog simpel met nukes afgemaakt worden.
Veel succes volgende keer. :)

ps: denk heel goed na over welke earring je gaat nemen.
Knight's : enkel voor hardcore PLD, en dan nog is suppanomi niet te onderschatten (PLD/NIN voor merits, sword skill en dual wield+)
Beastly : op de axe skill na is het een heel matige earring (CHR kan je makkelijk van melody earring krijgen, evasion zijn er goedkope alternatieven met +3 en +4, en de enige job die écht evasion nodig heeft is NIN). Van de twee jobs die axe gebruiken is er een (WAR) die 99% van de tijd NIN subt, en dus beter af is met een suppa. Als je hiervoor gaat moet je dus zowat een hardcore BST-only persoon zijn, en zelfs dan zie ik nog vaak BST/NIN in meripo pt's.
Abbysal : Voornamelijk voor DRK's, BLM's kunnen het ook goed gebruiken, maar ik ken meer dan een BLM die deze beslissing betreurd nadat ze een melee job gaan levellen.
Bushinomimi : Enkel voor SAM mains imho, heel erg goede earring, maar neem hem niet voor de STR om een 'gratis thriumph earring' te hebben, geld kan je nog altijd krijgen, deze beslissing is permanent.
Suppanomimi : De beste earring van de hoop als je NIN of /NIN bent, of als je ooit denkt een van die jobs te levellen. Ook ongeveer de enige met een stat die je niet op het AH kan kopen voor dat slot (ruwgesproken).

Als je nog niet zeker bent, hou dan gewoon het keyitem bij, je kan zo lang wachten met het kiezen van een reward als je zelf wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ik heb destijds voor de Beasty-ring gekozen met die +axe skill. Die ene keer dat ik als /nin ga gebruik ik toch vaak nog een shield voor intimidation (Tatami) in plaats van een tweede axe. /Nin is dan enkel voor utsu te kunnen gebruiken (Utsu + killereffects = lang leven ^^ )

In pt's (of het nu dynamis, merit of exp is) doe ik meestal /whm. Jezelf snel kunnen oplappen en erase hebben is erg nuttig, liever dat kunnen doen als met twee wapens kunnen zwaaien :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
nou, ik ben nu dus al 2,5 uur bezig met men WHM(Serpentslide). maar het wil niet echt opsgieten. ik was al zon half uur kwijt aleen al uitvinden hoe ik uit de stad moest komen, en nu ben ik pas lvl 3. ik vind FFXI nu niet echt veel aan }) maar dat ligt DENK meer aan dat ik pas lvl 3 ben, of niet?

maar nog iets anders, hoe komt het dat FFXI nou zo 'lelijk' eruitziet? ik heb wat filmpjes gezien, en screens, en daar zag het er allemaal wel goed uit, maar nu ziet het er zo blokkerig uit. het heeft eigenlijk dezelfde graphics als de anderre gratis mmorpgs die ik gespeeld heb... :o kan iemand mij nu zeggen dat ik daar mee moet leven :P of weet iemand hoe ik het er beter kan laten uitzien?

(dit berocht is 60% mening, en is dus om te zeggen dat ik FFXI stom vind ofso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb je het wel grafisch hoger gezet?
Het kan zijn dat je FFXI config vergeten bent.
Daarnaast moet je rekening houden dat het spel al wat ouder is, alhoewel dat het blokkerige niet kan verklaren.
Bij mij ziet het er tenminste gewoon normaal strak uit met wat verouderde textures, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

slayeer schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:22:
nou, ik ben nu dus al 2,5 uur bezig met men WHM(Serpentslide). maar het wil niet echt opsgieten. ik was al zon half uur kwijt aleen al uitvinden hoe ik uit de stad moest komen, en nu ben ik pas lvl 3. ik vind FFXI nu niet echt veel aan }) maar dat ligt DENK meer aan dat ik pas lvl 3 ben, of niet?

maar nog iets anders, hoe komt het dat FFXI nou zo 'lelijk' eruitziet? ik heb wat filmpjes gezien, en screens, en daar zag het er allemaal wel goed uit, maar nu ziet het er zo blokkerig uit. het heeft eigenlijk dezelfde graphics als de anderre gratis mmorpgs die ik gespeeld heb... :o kan iemand mij nu zeggen dat ik daar mee moet leven :P of weet iemand hoe ik het er beter kan laten uitzien?
*denk* dat het inderdaad aan je instellingen ligt zoals hierboven al aangegeven, hier heb je een link naar een onbewerkt screenshot van mij, op de originele resolutie:
http://www.engine-software.nl/ffxi/img_0004.png

Zo zou het er bij jou ook uit moeten kunnen zien, of je zou een Pentium 3 met Monster3D-2 kaart moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Als je het op de pc speelt kun je wat rommelen in je register om het er mooier uit te laten zien, ik zag dat je je geregged had op SnR. In dat forum staat ergens ook een link met wat prefab-register aanpassingen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Blokkerig? Valt op zich wel mee.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_070506_02.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
edit: laat maar, is al geregeld, aan iemand bij xfire gevraagt, en nu ziet het beeld er super uit. nu aleen nog een beetje opleten, dat ik net in 15 min 2 dood ging, een record :r

[ Voor 95% gewijzigd door slayeer op 01-08-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Na een maandje of 6 zonder FFXI begon het toch weer te prikkelen en heb ik alles weer geactiveerd..

Eerste gedachte: wow wat heb ik veel troep bij elkaar gespaard
Tweede gedachte: ze hebben het voor elkaar gekregen om Jeuno leeg te krijgen!

Goed om te zien dat de prijzen tegenwoordig weer op een normaal niveau liggen. Binnenkort maar weer eens met wat vrienden een casual staticje opbouwen en een NIN levellen :)

Geen zin meer in gods en al die troep, tenminste niet elke dag campen of demis slopen zoals vroeger, gewoon questje hier en daar, wat levellen enzo :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Het topic begint weg te zakken..

Naja hier mijn suicide setup
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/suicidal2.jpg

let vooral op de attack/defense ratio ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
NaWA schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 06:56:
Het topic begint weg te zakken..

[afbeelding]

man dat is sterk spul! zal wel veel waard zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v218/TrueAstric/img_0000.jpg
Pic is niet van mij, maar heb er zelf geen genomen, speel al maand op laptop en windower werkt niet optimaal, moet heel irritant starten en mja, ben gewoon lui. :p

Met MNK/NIN BRD/WHM en WHM de (makkelijke) yovra's aan het trio'en voor yovra organs, ging makkelijk, duurde wel even. Met een NIN erbij konden we de tweede tier ook aan, duurde nog langer en was stukken gevaarlijker wel. Eerste nacht waren we 2/4 ofzo, tweede nacht 3/4, was stukken leuker om met twee vrienden te doen, gaat sneller en is iets uitdagender. :)
Heb nu Soil (Evisceration, en later ook Rampage) en Breeze (Dancing edge en Shark Bite, later ook nog Blade: Jin) gorget.

Like the wind ENM geduo'd met de bovenstaande WHM (ik als THF, uiteraard), 2000xp redelijk simpel, geen goeie gildrop, maar het is voornamelijk om de xp en de fun te doen. :3

Stuk of 5 bomb queen runs gedaan met LS, allemaal flawless (op één death door een gepopte bomb na denk ik), een hele verbetering tegenover onze eerste runs, waar we met dubbel zoveel mensen vaak nog bijna wipeten. ;p
Heb nu 1300hp als ik me wat op HP gear concentreer, maar denk dat ik nu weakened ook iets van een 500hp ga kunnen hebben, gaat me veel deaths besparen in dynamis denk ik, ga het zoiezo vanavond kunne testen. ^^

Verder niet veel speciaals, wat gemerit, wekelijkse dynamis/limbus runs (overigens wel Homam Manopolas mogen opstrijken, met een 157 lot ofzo :X ) en de gewoonlijke dagelijkse sleur van FFXI. ;p

NaWA schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 06:56:
[afbeelding]

LR berserk kan ik spotten, verder nog buffs? En welk food? :3
Als je een BRD hebt moet je zeker eens rondkloten met red curry, krijg je heel leuke attack getallen, wel een duur grapje, maar de moeite voor die *echt* goede pt's. :)
Complimenten op je gear trouwens, de trots voor je job druipt er vanaf. ;)
Veel succes met ohat run :3

[ Voor 3% gewijzigd door Baha op 06-08-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

he, waarom denkt iedereen nou dat ik food use?
Naja.. dit is gewoon alleen Last Resort, Warcry, Berserk.
Verder geen andere buffs en al zeker geen food.
Met souleater kun je er btw voor 1 hit nog eens 100 attack bijtellen ^^

straks dat hostel ding eens afhuren, daar kun je red curry als temp item uitproberen. Eens zien wat het resultaat daarvan is ^^

Hier nog een leuke screen
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/stars2.jpg

Net ff gekeken wat red curry deed:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/suicidal3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door NaWA op 06-08-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Na een lange tijd geen FFXI gespeeld meer te hebben begint het eigenlijk toch weer een beetje te kriebelen. Begin dit jaar ben ik met FFXI gestopt vanwege het feit dat ik een mogelijkheid had om een niveau hoger te gaan met mijn huidige opleiding. Eind dit schooljaar kreeg ik ook inderdaad te horen dat ik deze mogelijkheid kon krijgen, maar wegens diverse redenen heb ik uiteindelijk gekozen om dit alsnog niet te doen. Ik maak gewoon mijn huidige niveau af, en daarna zien we wel verder.

Maar goed, in de tussentijd heb ik me nog wel vermaakt met een hoop andere games, die niet zo veel tijd opslokten als FFXI destijds. Voornamelijk Guild Wars (Factions), en nog wat single player spul. Ook nog EVE Onine geprobeerd in de tussentijd, maar deze game is echt behoorlijk anders dan het fantasy genre. Het is zeker weten geen slechte game, maar ik prefereer toch meer het fantasy genre dan het science fiction gebeuren.

Anyway, momenteel zie ik toch weer een hoop tijd vrij komen om weer te beginnen met FFXI, misschien. Want het niveau van GW komt me eerlijk gezegd behoorlijk de neus uit. FFXI heeft echt een geweldige community! De spelers zijn vrijwel altijd vriendelijk, en de sfeer in de game is echt fantastisch. Door die mindere graphics kon ik destijds ook wel heen kijken, en nu eigenlijk nog steeds. Daarnaast ga ik nog liever een level down dan dat ik met van die kinderachtige mensen in een party moet samen spelen, en ik geconfronteerd word met mensen die gewoon de party verlaten op ieder willekeurig moment. GW Factions heeft mij gewoon niet echt gebracht wat ik er van had verwacht in totaliteit. De game op zich is niet erg slecht of zo, maar ik verwachte er gewoon meer van. Vooral het endgame gebeuren stelt eigenlijk wel een beetje teleur, in beide games. De nieuwe uitbreiding Nightfall ga ik dan ook niet kopen!

FFXI vond ik altijd prachtig. De game heeft gewoon iets wat andere games in het genre niet hebben. En dat komt voornamelijk door de sfeer. Ook het spelers niveau ligt een stuk hoger in deze game. Qua skills bedoel ik dan. Ik speel gewoon liever een game met wat mindere graphics, bergen aan opties, en een veel betere sfeer. Aht Urghan lijkt me trouwens ook wel vet. Die wou ik destijds ook al kopen :)

Dus, effetjes een nachtje slapen, en dan neem ik wel een beslissing. Maar ik denk wel dat ik lekker terug kom op de Phoenix server! Wel maar hopen dat mijn character nog bestaat (Whm2?/Blm2?), maar dat neem ik dan ook wel voor lief. Als ie er nog is zou het wel gunstig zijn, want ik was net aangekomen in Jueno.

Edit: Ik neem aan dat de Azaril Windower nog altijd gewoon werkt? Of zit er tegenwoordig wel een mogelijkheid in de game verwerkt om te minimaliseren zonder de boel te laten crashen? Oja, er was een tijdje geleden toch ook iets gaande wat betreft een grafische update door middel van die windower, of is daar nog altijd niets van gekomen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 07-08-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Anoniem: 91628 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:29:
Dus, effetjes een nachtje slapen, en dan neem ik wel een beslissing. Maar ik denk wel dat ik lekker terug kom op de Phoenix server! Wel maar hopen dat mijn character nog bestaat (Whm2?/Blm2?), maar dat neem ik dan ook wel voor lief. Als ie er nog is zou het wel gunstig zijn, want ik was net aangekomen in Jueno.

Edit: Ik neem aan dat de Azaril Windower nog altijd gewoon werkt? Of zit er tegenwoordig wel een mogelijkheid in de game verwerkt om te minimaliseren zonder de boel te laten crashen? Oja, er was een tijdje geleden toch ook iets gaande wat betreft een grafische update door middel van die windower, of is daar nog altijd niets van gekomen?
Die grafische update was een photoshop, als je het over die apple-achtige interface screenshots had, maar er zijn inmiddels wel manieren om fonts en iconen aan te passen, zoals de meeste screens hier tonen. De windower zelf werkt nog steeds, al is de support iets minder geworden nu Cliff (die de fakkel van Azaril overnam gestopt is met FFXI, en het druk heeft met rl), alt-tab mogelijkheid op zich wordt wel steeds snel gefixt na updates. :)

Als je terugbent op phoenix en hulp nodig hebt met dingen (zilart missies, kazham keys, advanced job dingen, genkai, cofferkeys) kan je me altijd een tell sturen, zelfde geld voor arunia en wie er nog op phoenix speelt (ben slecht met namen, sorry ._.). Kan niet beloven dat ik altijd tijd heb om ter hulp te snellen, maar zijn veel lege momenten waar ik me verveel, kan ik evengoed iemand een handje helpen. :)

In vorige twee posts trouwens vergeten te zeggen dat ik SP badge heb gekregen, dark rider cutscene is erg leuk, PFC missies waren redelijk simpel/leuk. Max rank halen, en nog genoeg AP te verzamelen (pahluwan en yigit body). De storyline cutscenes voor de main missies moet ik nog steeds doen, maar zo zonder reward is het makkelijk om ze uit te stellen. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Druk weekendje gehad :Y)

Zondag overdag: vier (!) Garrison runs achter elkaar gedaan (20cap) met een static group, elke zondag doen we Garrisons. Volgende week die van Bastok, de week erop de 30cap in Jugner. Garrison drops worden opgespaard, verkocht en het geld gedeeld. Zondag toch een kleine 3mil aan drops. Ik heb ook nog Mannequin Feet en Dragon Chronicles gekregen :) Was een goede run!

Zondag avond: Twee cornette runs gedaan van Bastok naar Windy voor fame...door dat een beetje slim te doen had ik er maar 2 nodig voor lvl4 fame. Ik ging zo te werk:

Hele inv volgooien met cornettes
Acht ervan opsturen met de AH koerier naar 2de char
Uitloggen
Met 2de char acht cornettes ophalen, en meteen weer terugsturen
Uitloggen
Met 1ste char opnieuw ach cornettes opsturen met de AH koerier
16 nieuwe cornettes kopen
Naar Windurst
Alle cornettes traden die ik in inv bijhad inruilen
Naar Mog House
De acht cornettes uit de delivery box halen
Uitloggen
Met 2de char de andere acht cornettes doorsturen
Uitloggen
Met 1ste char de nieuwe cornettes uit de delivery box halen
Weer 16 cornettes inruilen

En dat twee keer -> Level 4 fame -> You obtained a scroll of Teleport-Mea! :*)

Maandag was ik vrij, dus ook nog druk geweest, maandag overdag mijn allereerste Prommy run ooit gedaan, gewoon gereageerd op een oproep in Lower Jeuno, dus niet met bekenden. Gingen we nog Holla doen ook, dat schijnt de moeilijkste te zijn van de drie...wel meteen in de eerste keer gehaald, goeie party. Ik was de WHM dus ik genoot alle bescherming, bij agrro twee keer gehad dat twee melee chars zich opofferden om de rest te redden zodat ik ze daarna kon Raisen. Eindbaas geen moeite mee, heb zelfs maar 2 ethers en 2 Yag drinks nodig gehad (had er 5 van elk bij).

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffxi/images/screenies/prommie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffxi/images/screenies/prommie2.jpg

Maandag avond met mijn andere char de NIN Flag Quest gedaan met behulp van een high-leveler uit de LS (alleen om de leeches in de pan te hakken), dus dat was ook zo gebeurd, alleen moet je daarvoor wel de hele wereld rondreizen zeg! Van Jeuno naar Bastok, Bastok naar Korolokka Tunnel, Bastok naar Jeuno, Jeuno naar Kazham, Kazham naar Norg, Norg naar Kazham, Kazham naar Jeuno, Jeuno naar Bastok...pffff

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffxi/images/screenies/nin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffxi/images/events/ninja.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 08-08-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren en vandaag flink gespeeld :Y) Ben best wel blij om weer terug te zijn in Vanadiel eigenlijk! M'n jongere broer speelt ook weer sinds gisteren. Hij zag het ook wel zitten blijkbaar :)

Onze characters waren er nog steeds, op de Phoenix server. Dus dat was echt wel heel erg fijn te noemen. Alleen weet ik effe niet goed hoe het nu zit met de betaling van de twee accounts... Ik heb ze beide weer gewoon geactiveerd, maar moet ik nu ook nog iets speciaals doen of zo, of gaat die betaling gewoon weer net zoals voorheen, automatisch? Want er stond iets in een mailtje van POL dat ik iets moest bevestigen of zo. Maar ja, anders konden we toch ook niet spelen nu, dus het zal wel goed zijn neem ik aan.

Zelf heb ik nu eindelijk een Chocobo Licence te pakken gekregen! Gelukkig maar, want dat lopen ben ik absoluut geen fan van :) Daarnaast mijn BLM van level 23 naar level 25 gebracht. En WHM is gewoon blijen steken op level 20. Ook nog eventjes wat rommel verkocht in het AH, en mijn Cooking skills opgekrikt van level 0, naar level 2. En, Clothcraft omhoog gebracht van level 0 naar level 2. Morgen eens effe kijken of die inventory rommel al verkocht is, en met dat geld ga ik eens wat materials kopen en vervolgens nog wat leveltjes proberen bij te scoren met Cooking en Clothcraft.

M'n broer zit wel een beetje vast nu eigenlijk. Hij moet namelijk alleen nog een Magikal Skull of zoiets te pakken zien te krijgen die de Ghouls droppen in de Gusgen Mines. En, aangezien Baha aangeboden had om hulp te verlenen wanneer nodig, had ik hem dan ook gevraagd. Maar helaas was 'ie al met iets anders bezig. Maar goed, het hoeft ook allemaal niet ala minute hé! Alles met z'n tijd zeg maar :)

Oja, wat betreft Aht Urhgan... De mensen die hem hebben gekocht, vinden die het leuk, of valt het een beetje tegen? Hij lijkt me wel leuk namelijk, maar ik weet eigenlijk niet zo goeed wat ik nu moet doen. Gewoon de originele game en de twee eerdere uitbreidingen blijven spelen, of gewoon Aht Urhgan er bij kopen. Ik heb zo'n gevoel dat ik wel iets mis, maar ik weet het eigenlijk niet zeker zeg maar.

Het zou me ook wel fijn lijken om een leuke LS te kunnen joinen. Met voorkeur één waar ook enkele GoT mensen in verblijven. Of in ieder geval ééntje met wat Nederlanders. Is toch een beetje meer sociaal dan in je eentje, met je broer, of met wat onbekenden zeg maar.

Wat ik eerder zei over die grafische update daar bedoelde ik iets met in de richting van DirectX9 functies. Meneer Azaril, of één van z'n hulpkrachten had daar namelijk een keeer iets over op de site gezet een tijdje geleden. Misschien dat het wel die lightning functie is die ik heb gezien in de config... Heb die tot op heden nog niet uitgeprobeerd, maar ik weet wel dat er destijds iets gezegd werd over lighting effecten. Die ge-foto'shopte interface ziet er ook wel heel erg strak uit zeg|! Die zwarte bedoel ik dan wel. Van mij mogen ze dat er gelijk in monteren!

http://www.windower.net/forums/viewtopic.php?t=3344

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/THFhands.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/Assassins_Armlets.jpg

:D
Dynamis Xarcabard, 29-30 man, RNG BLM WAR THF O+

Echt enorm blij ermee, nu moet ik nog dat kloteknife te pakken krijgen. :)

• slayeer
effe jullie laten weten hoe het tot nu toe is gegaan:
ik heb eerst een WHM getraind in Sandorie maar ik vond WHM niet zo leuk, en met wat tips van men LS heb ik een nieuwe Mithra gemaakt om THF te worden. dus eerst heb ik een THF tot lvl 8 getraind, en
ben nu bezig met een MNK die ik dan tot lvl 18 train voor subjob bij thf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hier rustig aan verder met hetzelfde
bonecraft 36-40
leathercraft 21-40
cooking 30-60
beastmaster 37-41
4 merits op whm tussendoor: Protectra V (met slechts 1 upgrade puur voor de show nog)
Eindelijk weer wat progressie in CoP, maar nog steeds vooraan: phomiuna aquaducts klaar
en weer nieuwe pop items voor Divine Might gehaald, dus binnenkort ook weer

heb nu een linkshell voor Dynamis, eentje voor sky only (gods) en eentje voor chat en CoP (en ToAU en Zilart). Allemaal aan elkaar gelinked :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gisteren met het onderhand vaste clubje ToAU missie gedaan, eerst marlboro's meppen voor acid en daarna een leuke fomor :)

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/toau.jpg

Dat lijk was wel humor, ze zat niet in onze pt maar wilde de fomor na ons solo'n. Was een leuk, maar kort gevecht, ze was nogal snel erg dood ^^
Mooiste was dat ze haar reraise gebruikte terwijl die fomor nog naast haar stond ^^; Bam! weer dood ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
snelle vraag.. hoe en waar vooral breek ik een fastwater rod heeel vaak.. ik wil mijn woodworking namelijk van 49 naar 52 daarmee halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
De ferry lijkt me het meest geschikt om hengels te breken, of anders zou je qufim kunnen proberen (vanuit uitgang delkfutt rechtdoor rennen tot je in zee stort, iets daarvoor stoppen en hengel uitgooien).

Ben nu met Brd bezig, van het afgelopen weekend laatste stukje Valkurm gedaan en daarna in Delkfutt naar 25 geraced :)

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/brd.jpg

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/05UI5L6Y28ZY/512/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/MRRI8Y06LJBW/512/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/B99Y7534LKM2/512/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/5FV0222WCQO7/512/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/32OADE3BIRP7/512/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/F6T78782ENQN/512/p.jpeg

Tiamat voor tweede keer down, deze keer niet moeten sleepen en redelijk weinig deaths. :)
Iemand had ergens gelezen dat je als je hem tankte op het verhoogje vlak bij de poison plants, de mages aan de bodem van die helling uit AoE range stonden. Heeft ons erg veel geholpen, nog wel paar uurtjes geduurt, weet niet precies hoe lang want ik was enkel maar ballad/ballad/fire carol aan het doen. :p

Wyrm horn en een damascus ingot, als ik het me goed herinner.

Geen verstand van hengels, sorry Lord_T. :x
Veel succes met BRD poekie, vond het een hele leuke job om te levellen, hoop dat het voor jou ook geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Nu online

JJJ

Fastwater fishing rod breekt zelfs al op crayfish. Pak dus wat little worms en ga naar 1 van de volgende area's:

Bastok Markets (Waterway)
Bastok Mines
Carpenter's Landing (Central)
Carpenter's Landing (North)
Carpenter's Landing (South)
Dangruf Wadi
Davoi (Cascade)
Davoi (Pond)
Dragon's Aery
East Ronfaure
East Sarutabaruta (Pond)
Eastern Altepa Desert
Ghelsba Outpost
Giddeus (Pond)
Giddeus (Spring)
Jugner Forest (Crystal Spring)
Jugner Forest (Lake)
Jugner Forest (River)
Korroloka Tunnel (Pond)
La Theine Plateau
North Gustaberg
North Gustaberg (Cascade)
North San dOria
Oldton Movalpolos
Ordelle's Caves
Palborough Mines
Pashhow Marshlands
Phanauet Channel (North->Central)
Port San dOria
Rabao
Ranguemont Pass
Rolanberry Fields (Lake)
Rolanberry Fields (Pond)
Ro'Maeve
Tavnazian Safehold
Temple of Uggalepih
West Ronfaure
West Ronfaure (Knightwell)
West Sarutabaruta (Pond)
Windurst Walls
Windurst Waters
Windurst Woods
Yhoator Jungle (Underground)
Yughott Grotto
Yuhtunga Jungle (Pond)
Yuhtunga Jungle (Underground)
Zeruhn Mines (Pond)
Zeruhn Mines (River)

:D

Voor andere fishing info is http://www.clanwind.com/ffxi/fishing/default.asp een handige site. Hij is al jaren niet meer geupdate maar de meeste info is nog wel redelijk kloppend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Tot nog toe vind ik Brd wel leuk spelen :)

Heb nog niet het hele hou-de-mages-en-de-melees-uit-elkaar-circus moeten ondergaan maar dat zal ook wel loslopen ^^

Meer over vissen: Marissa's Visforum

Overigens is het mij opgevallen dat na die vis-update waarbij dat nieuwe vissysteem ingevoerd werd ik geen hengel meer gebroken heb..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Voor vis forum zou ik http://www.titanictus.com/ aanraden.

Ben zelf nu een week of 2 niet meer met FF bezig geweest, behalve een enkele keer voor Limbus. Heb het op het moment een beetje gezien, heb al zo veel gedaan en ben al meer dan 2.5 jaar bezig. Even tijd voor wat anders eigenlijk.

Dat is ook de reden dat ik winig post op het moment en niks meer aan heb gepast op m'n livejournal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Nu ik Brd speel heb ik er weer meer zin in gekregen, alleen nu gaat m'n omgeving zich weer met m'n vrije tijd bemoeien waardoor m'n speeltijd weer gekort word..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Gisteren uit bed gebeld voor proto-ultima, ERG leuk gevecht, doet vanaf 20 percent een 30-seconden countdown move die 1500+ damage doet, AoE, maar op een iemand gefocusd is (met draw in), dus iedereen moet snesnel die kamer uit terwijl het slachtoffer achterblijft. Je moet tegelijk ook nog wel damage doen (tijdslimiet + je mensen worden één voor één gesnipet door die move), dus het wordt wel hectisch. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/UPT689J84MNE/256/p.jpeg Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/9W6G8L5A3U3Q/256/p.jpeg Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/QR17ILXU4TX0/256/p.jpeg
Getting ready to enter and general picshars. :3

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/92JH2O76R49T/256/p.jpeg Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/CQC100OE2YBI/256/p.jpeg Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/1XP259HBBJ48/256/p.jpeg
Desperately trying to get good heavy shot pics, to no avail. ; ;

Nashira body en tweemaal gloves, woot. :)

Ik snap trouwens wel de burnout van FFXI, soms moet je gewoon even iets anders doen om je gedachten te verzetten.
Een nieuwe job levellen kan ook heel verfrissend zijn, dan heb je terug dingen in het verschiet liggen en die niet afhangen van geluk van drops (loldynamis, lolhnm, lollimbus), claim (lolhnm) of 'werken' (limbus/assault/merits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87030

Eindelijk dan... Bst35 *DING*

Iedereen zei al dat <Leave> een feest was, maar wat een geweldige uitvinding !!
33-35 ging zwaar moeizaam, nu vliegen de chains weer over het scherm.

Op naar 75!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
gratz, hier ook bst geleveled: 43 nu
en inderdaad, leave doet echt wonderen. Nog wat merits erbij gehaald op whm en nog wat gecraft.
leather en bone nu beide op 43 en ben nu een beetje bezig met woodworking (12) en smithing (14)
verder eigenlijk niet heel veel nieuws...
ow ja, we hebben DM eindelijk door. Dus gisteren 6 keer gewonnen met linkshell voor iedereen. Binnenkort nog een keer voor degenen die het gemist hebben.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zie dat jullie alweer lekker bezig zijn geweest.
Zelf ben ik sinds zaterdag terug van vakantie, maar tot nu nog even geen FFXI aangeraakt.
Denk ook dat het wel een aantal weken zal gaan duren vanwege de verhuizing.

Ik heb mijn vriendin bij het Xbox360 rek in de supermarkt in Frankrijk horen zeggen dat ze op de X360 wel FFXI wil gaan spelen. Ze is een console gamer, dus dat komt wel goed.
Overigens betekent het absoluut niet dat ze haar eigen account neemt, maar dat geeft niet. Zal haar dan zeker gaan helpen met spelen. Waarschijnlijk gaat ze voor Blm (was gestart met Rdm) en later doorgaan met Smn. Er is een hele grote kans dat ze opnieuw zal beginnen, maar van level 3 is dat niet zo heel erg veel. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden aangezien ze in eerste instantie dacht dat ze heel veel solo moest doen i.t.t. Guild Wars.
Nu nog even kijken bij welke LS ik haar zal laten aanvragen. Waarschijnlijk wordt dat LG, maar dat moet ze zelf weten.

Weet iemand trouwens hoe dat gaat FFXI op de X360 met toetsenbord erbij? Denk dat ze namelijk met controller gaat spelen en dan op het toetsenbord chat. Vond het ook al vreemd dat ze niet met headset op kon gaan zitten. 8)7 Ze leert maar typen zoals de rest van ons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Weet iemand of het binnenkort weer een keer mogelijk is om verwijderde characters terug te krijgen? Een tijdje geleden was dit mogelijk, maar hier werd ik helaas telaat op gewezen. Er stond toen wel bij dat de mogelijkheid later terug zou komen als betaalde service. Ik heb geen zin om weer al mijn jobs opnieuw te lvle :)
Ik had de usa versie en zat op ragnarok en zou er toch wel weer eens aan de slag willen. Zal alleen wel even heel erg wennen worden na zo'n lange tijd.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34608

Helaas kun je niet zomaar meer je char terug brengen, tenzij je nog nooit je char hebt gedelete, wat je moet doen is het volgende:

1. Activeer je account
2. bel Square en zeg dat je perongeluk je char hebt gedelete geef je naam en dan heb je hem binnen een aantal dagen terug.

Dit kan natuurlijk niet werken, ik denk dat ergens in de winter of september weer zo een actie komt, het gebeurd meestal tijdens een annoucement of een nieuwe expansion.

Spelen er mensen op Odin?

ik ben Wijnand op de Odin server :) nogal suf hier zonder nederlands :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn character was er na vijf maanden nog altijd, en die van mijn broer was er ook ook nog altijd na zes maanden! Ik heb zelfs een keer iemand iets horen zeggen van een negen maanden in totaal... Dus met die characters moet het wel goed zitten denk ik. Dat is ook zo jammer he, als je besluit deze game achter je te laten. Het zou erg jammer zijn wanneer iemand een behoorlijk character via deze manier verliest. Maar eigenlijk moet je over zoiets ook goed nadenken wanneer je de game verlaat.

Zelf heb ik de afgelopen week flinke progressie geboekt! Ben een Linkshell genaamd "Rebirth Flames" gejoind, en ik heb mijn cooking skills verder gelevelled vanaf level 6, helemaal naar level 34. Het koste wat tijd, en vooral veel moeite en doorzettingsvermogen, maar het is me uiteindelijk dan toch goed gelukt :) Heb nog 100K gekregen van een FFXI leaver die in Upper Jeuno gestationeerd stond. En mijn character is geleveld naar WHM 26/BLM 25. Heb nu Rank 3 in Bastok :) Daarstraks nog een volledige "Field" outfit aangeschaft. Bla, bla, blaaa...

Echt te veel om op te nomen eigenlijk! _/-\o_

Morgen ga ik maar eens eventjes samen met mijn broer op zoek naar die drie sleuels die je nodig hebt om een airship pasje te bemachtigen voor de reis van Jeuno naar Kazham. En vervolgens daar maar een beetje verder levelen met de WHM, en BLM. En, als ik level 30 ben met één van beide, zal ik waarschijnlijk één van de andere vele jobs gaan kiezen. Eens kijken of daar nog iets leuks tussen zit :)

Vandaag had ik trouwens ook effe zo'n Chocobo eitje opgehaald in Ra'Lude Gardens, en meteen naar de Bastok Chocobo stables toe gebracht. Ben eens benieuwd of het wat gaat worden met dat vogeltje. Voor zover ik tot nu toe heb gezien is dit echt een hele goede update! Best wel uitgebreid wat er allemaal mogelijk is op dat gebied eigenlijk.

Al met al heb ik me weer perfect vermaakt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Anoniem: 91628 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:44:
Mijn character was er na vijf maanden nog altijd, en die van mijn broer was er ook ook nog altijd na zes maanden! Ik heb zelfs een keer iemand iets horen zeggen van een negen maanden in totaal... Dus met die characters moet het wel goed zitten denk ik. Dat is ook zo jammer he, als je besluit deze game achter je te laten. Het zou erg jammer zijn wanneer iemand een behoorlijk character via deze manier verliest. Maar eigenlijk moet je over zoiets ook goed nadenken wanneer je de game verlaat.
ik heb het nu getest na 15maanden en ik kan je zeggen dat die er dan niet meer is :)
Ik had na een anderhalf jaartje spelen een whm70 met een bak aan andere jobs. Ik heb toen al mijn spullen verkocht en het geld aan een maat gegeven. Ik kan het geld van em terug krijgen als ik het voor elkaar krijg om terug te komen. Jammer genoeg is 1.500K nu veel minder waard dan een jaar geleden
Ik heb de jongens van playonline gemaild dus we zullen het wel zien. Hopelijk hoef ik ze niet te bellen want dan moet ik naar Amerika bellen :)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Hier weer eens wat pics van mij:

Chocobo raising available:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocoraising.jpg

ff nieuw recordje:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/100.jpg

MY EYES!!!:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/overlord1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/overlord2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177364

pffff vroeger was ik lvl 65 met alle AF's (kon nog niet alles aan lol)
na een jaar weer spelen en nieuwe FFXI gekocht.

Ga registreren... bij stap 7 crashed POL-viewer...
wat nu?

Overnieuw registreren gaat niet dan krijg ik een error... DOH serial is al eens gebruik nu he ;)
Ga ik naar de helpdesk zeggen ze

'op dat serial is nog nooit geregistreerd we kunnen u dus niet helpen'....

iemand hier ervaring mee? kan ik nu WEER 50 euro uitgeven voor een nieuw exemplaar of
moet dit op te lossen zijn? ze zeggen bij de helpdesk dat het niet kan bij mij dus ik zit nu een beetje
vast hier haha...

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
NaWA schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 03:33:
Hier weer eens wat pics van mij:
Mooie Absorb TP :)
Ligt het trouwens aan mij, of heeft die DRG 2 stukken heca fulltime aan? :o

Na Proto Ultima en Tiamat hebben we nog steeds een drukke week gehad, twee keer fafnir kunnen claimen (botters lijken nog niet gerecovered te zijn van de update), king behemoth geclaimd en afgemaakt, en gisteren Proto Omega gedaan, die mijn Homam set complete. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/86J7YOQS5C2R/512/p.jpeg
Dinaa had head, andere THF had feet, maar die was al gaan xp'en om zijn nieuwe speeltje uit te proberen. :p

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

woei.. Spiral Hell obtained ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/sh2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/sh3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/sh4.jpg

en het resultaat van een SATA Spiral Hell... arme weapon >:)
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/sh1.jpg

En ik kwam deze video nog tegen: Cosmic Eludation
is wel leuk gemaakt ^^

[ Voor 18% gewijzigd door NaWA op 24-08-2006 06:50 ]

Anoniem: 105654

NaWA schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 04:35:
En ik kwam deze video nog tegen: Cosmic Eludation
is wel leuk gemaakt ^^
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Niet Dele, die sukkel zit bij mij op de server. Mijn hemel een grotere arogante klootzak heb ik nog nooit meegemaakt. Hij heeft een tijdje in mijn linkshell zelfs gezeten, iedereen kotsten hem uit op een gegeven moment. Hij was veels te arogant, hij vond zichzelf veel beter als iedereen. Nee tis echt een super lul.

• 6K
hehehe Stinkvogel, duidelijk taal! dat mag ik wel :)

eindelijk moon bauble obtained. Dus ik kan tegen fenrir gaan schoppen. Verder nog wat spullen gekocht en woodworking naar 28 gezet.
en natuurlijk nog wat bst gedaan, 45 nu.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Ik zou graag nog een extra job willen proberen naastt mijn huidige twee, de BLM, en de WHM. Het lijstje met jobs dat uiteindelijk is over gebleven is niet al te groot, maar dat maakt de keuze(s) er niet makkelijker op.
  • BRD (De party naar hogere sferen brengen klinkt op zich wel leuk, en met de WHM heb ik hier ook wel redelijk wat ervaring mee nu. Snelle party invites zijn altijd mooi meegenomen. En in combinatie met WHM moet dit toch zeker wel een instant party invite gehalte hebben lijkt me. Daarnaast ook gewoon leuk om te doen. Hoog restecp (Ali G :)) gehalte lijkt me wel.)
  • BST (Voornamelijk het solo gedeelte spreekt me bij deze job aan. Als ik weer eens geen fatsoenlijke party kan vinden of creeëren is deze job zeker erg mooi meegenomen op de lege tijd mee te vullen. Op zich ook wel leuk om in party's mee te spelen misschien, maar erg welkom zijn de BST's niet echt voor zover ik weet...)
  • BLU (Wapens, damage, en magic. Hoog customize gehalte. Lijkt me wel goed te combineren met beide jobs die ik nu heb.)
  • RNG (Vette damage, maar wel redelijk duur heb ik vernomen. Deze job heb ik nog nooit gespeeld, ook niet in andere games. Lijkt me op zich wel leuk om te proberen, en verder te ontwikkelen.)
Eigenlijk voel ik me nog altijd het meest aangetrokken tot party's in tegenstelling tot het solo gedoe. Ondanks de interesse voor de BST. Vandaar ook de interesse voor de BRD!

Mijn character is een Tarutaru. Misschien niet de beste keus voor enkele van bovenstaande jobs, maar dat boeit me niet echt zo veel. Niets moet, en alles mag. De Taru's vind ik gewoon de vetste characters in FFXI. Eigenlijk wil ik iets wat ik met de WHM of BLM zou kunnen combineren. Maar het hoeft echt niet perse de ultieme combinatie te zijn of zo. Ik ben zoiezo niet zo'n fan van al dat verplichte gedoe. Om op bepaalde plaatsen te gaan party'en ben ik nog wel voor in. Maar van dat verplichte job gemix hou ik niet zo van. Het is dat ik weet dat het vrj lang gaat duren om al deze vier jobs naar level 37 of hoger te levelen, anders zou ik dat zeker doen :Y) Maar goed, dat gaat natuurlijk niet echt lukken denk ik... Zo hardcore ben ik nu ook alweer niet. Ik moet een keuze maken, en uiteindelijk wil ik er maximaal twee over houden.

Zou iemand met iets meer ervaring mij hier misschien een beetje mee kunnen helpen misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99326

Zoooo... afgelopen zondag 1e poging met onze LS gedaan om Jormungand te peinigen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ffxii.net/kajutsa/jorm.jpg

We kregen hem tot 80%! Niet echt een geweldige prestatie, maar deze jongen is echt geen makkie. IMO veel moeilijker dan Tiamat. Moet je nagaan dat dit onze eerste Dragon fight is. We hebben tot noch toe alleen maar claim verloren @ Fafhogg door botting LS'es en verder alleen claim gehad op turtles (waarvan 1HQ Aspi, crimson body drop). Verder hebben we talloze Kirins de grond in geramd en was dit welles leuk om te doen in voorbereiding op Ouryu.

Verder zie je mij daar vervelen op de pic, omdat ik het genoegen had om bombs te babysitten. En ja, je kijkt naar een 4/5 RDM AF2... sinds een maand dynamis-X acces, maar nog geen enkele rdm hat zien droppen ; ; (al zal hij ooit droppen, niet dat ik won win lol). Het is iig mijn ultieme goal om die hat te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gisteren een poging gedaan om m'n Brd van 25 naar 30 te zetten. Eerst een hele op seek gestaan en toen eindelijk een invite. Allemaal spanjaarden..oh boy..(er zijn ook hele goede spanjaarden, maar het gros van de spanjaarden ..brrr) en ja hoor, na een moeizame start om uit kazham te komen met een volle pt 3 mandies gemept waarbij er 3 uit de pt doodgingen doordat er goblins mee werden gesleept (thf heeft ranged equipped..pulled met dagger >.> (arrows are expensive!)). Aangezien de mandies wat weinig exp gaven naar 2de jungle agereisd, maar daar duurde het uren voor je ook maar 1 mandy dood had..dus weer terug. Ik bied aan om naar kazham te warpen en als bst iedereen eruit te leiden aangezien de whm nooit iedereen van invis voorzien kan houden. Nu kan een whm dat makkelijk, maar niet als de pt niet gewoon samen blijft klitten..
Ik warp dus, change job en ga terug..zijn ze al vrolijk begonnen met de terugweg en het eerste lijk was er ook al..
Ik vraag waarom ze niet gewacht hebben: We know the way.

Mja, ik ook maar ik ga niet als een dolle terugrennen als lvl 25-27 :(

Pt breekt, ik weer op seek en al vrij snel een invite van een van de betere spelers uit de eerste pt -> even proberen. Hmm..waarom zit er al een brd in? Ik zeggen dat dat weinig nut heeft en vertrek weer. Toen weer op seek, tijdje wachten en weer invite..en hoppa, ik zit weer in bijna de gelijke pt waar ik mee begonnen was... gelukkig dat een vriend aanbood te pl'n dus was het redelijk te doen. Het liep niet geheel soepel maar het ging vooruit dus ik was allang tevreden op dat punt. Heb in ieder geval heerlijk kunnen oefenen op het apart houden van de mages en de melee (ze luisterden <3 ) en iets van een song-roulatie bedenken.

Tot nog toe is brd wel leuk om te spelen, hoop geren en opletten om dan even rust te hebben :)

Le Meow

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.