[MMORPG] Final Fantasy XI deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179444

hey mensen, heb net de nieuwe expansion gekocht en was benieuwd
of er iemand mij kan PLen van lvl 8 tot 15 (mijn blm) ik betaal er natuurlijk voor
of ik PL jou als je wilt. (als mijn subjob namelijk 15 is kan mijn main naar 30 om de bluemage quest te halen hehe)

verder zoek ik nog mensen die vaka online zijn om samen te lvl en dus als iemand intrssen heeft
mail me maar :)

server : remora

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 179444 op 29-08-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
Welkom,

als je uberhaupt van iemand hier hulp wilt hebben op een server, dan lijkt het me handig om ook meteen de server naam te geven en je ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja sorry even vergeten haha wou nog wel edit doen maar moest even de server naam opzoeken :)
mooie screenshots trouwens op dit forum van wat mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Na nog eens heel goed te hebben nagedacht, en een hoop info vergaart te hebben op het Internet, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch maar beter voor iets anders kan gaan dan de eerder genoemde vier jobs. Momenteel ben ik met de SMN quest bezig. Heb drie van de zeven kleurtjes nu gevonden, en morgen ga ik een kijken of ik de overige vier ook nog te pakken kan krijgen, om de quest vervolgens te voltooien. Binnekort zal er dus waarschijnlijk weer een mooie regenboog te bezichtigen zijn in La'Theine, op de Phoenix server! :Y)

De SMN job vond ik eerst niet echt sjiek, maar na een beetje info te hebben bekeken, wekte het toch wel behoorlijk wat interesse op. In eerste instantie dacht ik dat het een vrij saaie job was, en niet echt leuk was om te spelen. Ik dacht altijd zoiets van "wat moet je nou met die paar summonable dingetjes?!", en "je zou er toch wel geen reet mee kunnen doen". Eigenlijk alleen omdat ik dacht dat die avatars alleen maar melee attacks hadden zeg maar. Ik wist helemaal niet dat er nog zo veel andere spells en zo beschikbaar waren voor deze job. Dus van die oppervlakkige mening ben ik toch wel terug gekomen naderhand! Het ziet er eigenlijk best leuk uit vind ik in totaliteit. En het valt ook nog eens perfect te combineren met de BLM of WHM.

Waarschijnlijk zal ik zeker nog wel eens een andere job gaan spelen. En die zal dan zeker uit één van de vorige vier keuzes gebaseerd gaan zijn. Maar voorlopig ga ik me eens concentreren op de SMN. Eens kijken of dat net zo goed gaat bevallen als mijn verwachtingen zijn. En, mocht dat niet zo zijn uiteindelijk, dan ga ik gewoon voor iets anders. Keus genoeg dacht ik zo!

Morgen weer naar school trouwens, dus het relaxte luilekkerland leventje is weer aan zijn eind gekomen, voorlopig... Heb me toch zeker wel heel erg goed vermaakt met FFXI deze vakantie hoor. Een hoop bereikt, een hoop nieuwe dingen gezien, enz. Binnenkort ga ik trouwens ook eens wat leuke plaatjes hier op het forum tevoorschijn toveren. Mar, eerst maar eens naar bed, voor een welverdiende rust, ahummm...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 30-08-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
hehe, beetje rondneuzen en jobs uitproberen is het ook het beste wat je kan doen denk ik. Gelukkig kun je in dit spel gewoon vrijelijk van job wisselen met je char :)

Zo heb ik ook een heel rijtje jobs uitgeprobeerd voor ik definitief besloot door te gaan als bst (mede doordat ik weinig tijd had destijds om heel lang in een pt te gaan zitten).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Weer een x-aantal spelers ge-executeerd:
Aug. 30, 2006 04:00 [PDT] From: FINAL FANTASY XI

About Action Taken Against Third-Party Tool Users

Today, a number of accounts which were confirmed to have violated the user agreement by using unauthorized third-party software tools within FINAL FANTASY XI to enable abnormal in-game movement were discovered and have been suspended or permanently terminated.

Based on the results of an investigation, over 1,400 PlayOnline accounts have been either suspended or terminated on Aug. 30, 2006 for the malicious and intentional use of these third-party tools.

We would like to take this time to remind our players that the use of any third-party tools will not only destroy the in-game balance, but will also encourage RMT (real money trading) activities. We will continue to take strict actions against those individuals that we have confirmed to have used such tools.

Please note that some of these third-party tools may cause character information to be altered, erased, or personal information to be leaked to unwanted third parties. If you come across a third-party tool over the Internet, we ask that you please refrain from the download of such a tool, no matter how minor it may appear to be.

To ensure our customers could enjoy the game safely, we will continue to apply measurements to combat these third-party tools and violations.

We thank you for your cooperation and understanding in this matter.
GS zullen de dans wel weer ontsprongen zijn..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05
Mensen die 24/7 campen, dat zijn gewoon spelers met meer tijd. Als mensen bijvoorbeeld windower gebruiken om zo informatie op te zoeken, die moeten met alle mogelijke middelen bestreden worden, dat zijn de duivels zelve.

Flee-tools zouden rmt bevorderen? Horsecrap zoals een oude vriend zou zeggen. Struisvogel politiek.

Blij om te zien dat iedereen nog volop lol heeft. Ben sinds een kleine maand ofzo niet meer in het spel geweest, en ik mis het niet eens echt. Ben nu lekker met wat reallife vrienden in WoW aan het rondhakken. Is wel lekker voor de verandering, dat je ook dingen fatsoenlijk solo kan doen.

Dit is m'n huidige toon trouwens.

http://bod.onyxwoods.com/...=Poxx&cserver=Azjol-Nerub

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
ok ik snap even dingen echt niet... ik ben inmiddels net 61 thief en werd gister gekicked uit een party omdat ik dingen fout deed....

thf ::nin::mob <--- Trick attack + dancing edge (nin heeft hate)
thf ::nin::mob::mnk <--- SA(TA) + dancing edge (mnk heeft hate), (ta erbij als die up is )

Bij goede pld dus altijd splitsen ? want goede pld kan beter hate houden dan een nin?

Nou werd ik gekicked omdat ik het gesplitsts gebruikte toen de nin wel hate had ?

Verder is het toch zo dat sneak attack alleen nuttig is als je achter de mob bent dus wth deed ik fout?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Poekie McPurrr
Lijkt me dat je niet echt iets fout deed.. tenzij je je mnk ge-sata'd hebt.. Ben zelf verder geen thf dus kan er weinig zinnigs over zeggen ^^;

Gisteren Dynamis: Buburimu gedaan, was een welkome afwisseling op Dynamis gebied :)
Ik ben alleen wel wat teleurgesteld in het hele geen-subjob concept bij de start. Ik had verwacht dat we echt moeite moesten doen om die terug te krijgen tijdens Dynamis maar het was gewoon wachten to de scouts de ??? spot hadden gevonden :/

Verder leuke gevechten, de boss was mijn inziens stukken makkelijker als z'n ondergeschikte draken, en nu heb ik dus bubu clear ^^

Verder nog een scout belt gedropt voor onze rng en zelf heb ik ene x-aantal currency aan de run overgehouden.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmiddag kreeg ik een mooie melding voorgeschoteld, dat de monthly fee's niet waren betaald, en dat ik vanwege dat geval niet meer kon spelen... Leuk ,als de credit card niet op jou naam staat! Ik wist helemaal nergens van, en als ik ergens naar vraag dan krijg ik van die geheimzinnige antwoorden... Anyway, ik heb gewoon zelf een credit card aangevraagd, want ik ben het gewoon zat om op anderen te moeten vertrouwen met dit soort zaakjes. Ik moet alleen nog een tijdje wachten voor dat het allemaal geregeld is omtrend mijn eigen credit card... Dat word dus geen FFXI de komende paar weekjes denk ik. Zoiezo is het nog maar de vraag of ik er ook daadwerkelijk eentje krijg toegewezen door de dames en heren van ING Card. Maar het lijkt me dat het wel moet lukken. Tot die tijd zal ik me maar moeten vermaken met wat andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf ook al jaren de ING Card Classic alhoewel ik sinds het begin van dit jaar problemen had dat het geld ook niet automagisch overgeschreven werd. Dit is sinds een maand niet meer gebeurd, dus denk dat het een tijdelijk probleem was.

Kan iemand mij trouwens vertellen welke grafische chip de beste beeld kwaliteit geeft voor FFXI?
Ikzelf ben Ati geil, maar het probleem is hiermee (huidige kaart is Sapphire 9800 pro Ultimate) dat ik last heb van artefacts. Zou dit kunnen liggen aan de drivers? Of is dit één van die spellen die mooier draait op een Nvidia kaart?

Op het moment heb ik al een maand of wat niet meer gespeeld, dit natuurlijk nog steeds vanwege de verbouwing en verhuizing.
Sinds vorige week zaterdag woon ik samen met m'n vriendin in ons nieuwe huisje. Internet zou komende vrijdag aangesloten worden, dus moet ik zelf nog de zooi instellen zodat we weer aan de gang kunnen. Ik heb in de tussentijd alweer enige nieuwe dingen gemist, maar dat haal ik wel weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87030

Poekie McPurrr schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:01:
Weer een x-aantal spelers ge-executeerd:
[...]
GS zullen de dans wel weer ontsprongen zijn..
Gelukkig niet op Siren (mijn server)
Alle prijzen zijn afgelopen 2 weken drastisch gekeldert.
Kon ik eindelijk een Scorpion Harnass kopen voor mijn thf voor een 'luttele' 2,2 mil. (was voorheen rond de 5-6 mil, en vorig jaar rond de kerst zelfs meer dan 12 mil)
Helaas betekend dit dan ook dan farmen niet meer zoveel oplevert als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag bericht gahd van ING. Met de mededeling dat ik de credit card niet kon krijgen, blablabla. In de tussentijd had ik wel al eventjes de Rabobank gebeld, om eens na te vragen of ik niet toch een credit card bij hun zou kunnen krijgen. En waarschijnlijk gaat dt wel lukken denk ik. Aanstaande woensdag heb ik namelijk een gesprek bij de bank hier in de stad. Mijn rekening moets zoiezo worden omgezet naar een studentenrekening, omdat ik al een jaar student ben. Wist ik veel... Maar eigenlijk wel een geluk bij een ongeluk! Ik krijg mijn te veel betaalde centjes terug van de bank, en ik krijg waarschijnlijk alsnog een credit card. En tja, mocht dat niet zo zijn, dan verhuis ik gewoon naar een andere bank met mijn centjes :Y)

Dus, met een beetje geluk kan ik eerdaags weer lekker aan de gang! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

Mijn chocobo vind het leuk om te spelen.. kijk maar hier:

eventjes wandelen met mijn choco
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo/choc2.jpg

ff een race tegen een andere Chocobo ^^
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo/choc4.jpg

Hier geeft mijn Choco de andere nog hoop, maar....
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo/choc5.jpg

wie komt eruit als winnaar:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo/choc6.jpg

teehee ^^
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo/choc7.jpg

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mijn kip is nog niet echt race-klaar, zit hooguit wat te tjilpen in z'n nest :)

Heb niet bijster veel meer gedaan in FFxi, paar events meegeweest maar verder niks. Had ook niet echt ergens zin in en dat komt de laatste tijd steeds vaker voor :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb door stage en werk de laatste tijd geen tijd meer voor FFXI :( jammer maar helaas, ik denk dat ik mijn char een tijdje op hybernation zet :'(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb sinds gisteren mijn internet en router (LiveBox en Linksys router achter elkaar) aan de praat, maar nog geen FFXI gespeelt. Denk dat dat er voorlopig ook niet in zal zitten, aangezien ik 2 pc's nog om moet gaan bouwen. Kan niet wachten om ook een kip te krijgen. :+

Anoniem: 177364

Ben opzoek naar het script dat de vana'diel tijd weergeeft en als even mogelijk ook een afbeelding van de planeet (real time) waarop je donker / licht ziet worden.

Ik dacht, veel FFXI liefhebbers hier die ongetwijfeld op forums zitten dus misschien kan iemand
me hieraaan helpen.

Groetjes!

• Poekie McPurrr
Anoniem: 177364 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:16:
Ben opzoek naar het script dat de vana'diel tijd weergeeft en als even mogelijk ook een afbeelding van de planeet (real time) waarop je donker / licht ziet worden.

Ik dacht, veel FFXI liefhebbers hier die ongetwijfeld op forums zitten dus misschien kan iemand
me hieraaan helpen.

Groetjes!
Misschien dat ze je kunnen helpen op MithranPride.. (even googlen, weet z het adres niet meer)

Le Meow

kijk dat is al een mooi begin!
hartstikken bedankt, ik ben even viva la google . nl ;)

Anoniem: 189227

Hallo...

Ik ben nieuw hier ^^

Wie wil mijn char powerlevellen van lvl1-75 ?
Ik zit op Ragnarok...

Grt,

Aza

Anoniem: 189227 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:54:
Hallo...

Ik ben nieuw hier ^^

Ik zit op Ragnarok...

Grt,

Aza
Ik moest echt hard lachen toen ik dit las! _/-\o_

Weet je eigenlijk wel hoe lang het duurt om te levelen van level 1 naar 75? Whahaha! Dat worden nog lange dagen en slapeloze nachten voor je, en je power leveler... De groeten doen we elkaar hier trouwens niet, zoals ook in de GoT regeltjes beschreven staat.

Vandaag trouwens nog naar de bank geweest. De credit card kon ik niet krijgen, omdat ik geen HBO of WO opleiding doe, maar een MBO opleiding. Blijkbaar zijn mensen van HBO niveau betere budget beheersers of zo... Anyway, ik vind het echt pure discriminatie, en behoorlijke dikke bullshit! De Rabobank zeg ik dan ook binnenkort vaarwel. Aanstaande vrijdag heb ik een gesprek op het ABN AMRO kantoor hier in de stad. Bij die bank is het tenminste wat beter geregeld allemaal, en ik kom in aanmerking voor een credit card :Y)

• Poekie McPurrr
Anoniem: 189227 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:54:
Hallo...

Ik ben nieuw hier ^^

Ik zit op Ragnarok...

Grt,

Aza
Hey Aza, welkom aan boord :) Ook leuk om te horen dat je Ragna als thuis hebt gekozen 8)

Powerlevelen is een beetje een no-no als je nog nieuw bent aangezien je dan bar weinig opsteekt van hoe het spel eigenlijk werkt.
Hulp kunnen we je natuurlijk altijd geven, via forum.swordsandroses.be kun je in een fijne linkshell (denk aan guild) komen met zowel veteranen als rookies zoals jijzelf. Wees vooral niet beschaamt om om hulp te vragen als je het allemaal even niet meer snapt. Net zoals jij waren ook wij totaal onwetend toen wij aan deze fantasy begonnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jewelry1.com/family/catprint.jpg
Poeks.

Le Meow

Anoniem: 2557

Goh, ik heb een weekje vrijgenomen vorige week om eens wat zaken in FFXI aan te gaan pakken, ik lig nogal achter op de rest van de gang in mijn Linkshell, en ik heb tijdens een werkweek gewoon te weinig tijd om echt te spelen dus het schoot ook niet echt op...hier even een overzichtje wat ik met mijn 2 chars allemaal gedaan heb:

Bryenne:
Job: WHM / BLM
WHM geleveled van 38 naar 45, BLM van 20 naar 22
BCNM voor <Erase> (1/3)
Teleport-Dem Quest
Teleport-Mea Quest
Teleport-Altep Quest
Teleport-Yhoat Quest
White Mage Artifact 1 - Blessed Hammer
Promyvion-Dem (1/1)
Windurst Garrison (2x)
Rank 3 gehaald
Rank 4 gehaald
Chocobo breeding (een meisje, Lady Celeste)

Byrne:
Job: MNK / WAR
MNK geleveled van 38 naar 41
NIN Flag Quest
NIN geleveled van 0 naar 8
DRK Flag Quest
Monk Artifact 1 - Beat Cesti
Bastok fame naar level 4
Windurst fame naar level 4
Teleport-Dem quest (voor verkoop)
Rank 5-1 missie gehaald
RSE run voor Magna Jerkin
Chocobo breeding (een meisje, Miss Fortune (pun intended :+))

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
hm... de laatste tijd niet zo'n zin gehad om te spelen. Na de 4 basis dynamisses afgerond te hebben, bst op 46(bijna niet meer gespeeld) kirin's pole bemachtigd te hebben en een hele berg crafting gedaan te hebben zit ik een beetje in de 'break' -mode
ik speel momenteel 1 of 2 keer per week een uurtje of 3 per keer.

smithing22 fishing30 woodworking39 bonecraft43 goldcraft48 leathercraft49 clothcraft53 cooking60 en tot slot alchemy 60.6 (die pik ik af en toe mee omdat ik dit m'n main wil maken)
heel misschien zet ik er 2 op 80 ipv 1 op 100... (als ik het spel zolang nog speel :D )

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ach sinds mijn vakantie in duitsland is het eeuwenoude duo van Katsuoy / Rithridan even op halt gezet (misschien permanent?). In eerste instantie hield ik het ook voor gezien maarja, dat hield ik niet lang vol bij wijze van spreken. En dan bedoel ik niet dat ik knarsentandend "Moet.. FFXI.. Spelen" achter de PC zat, maar meer dat ik toch eens even ging kijken hoe het er allemaal aan toe ging in Vana'diel. Uiteindelijk 2.5 (bijna 3) weken geleden weer begonnen en wel met als doel mijn ninja (toenmalig lvl41) naar 75 te brengen.

Kleine recap wat ik heb gedaan in 3 weken tijd:

- (Rithridan) Ninja 41->58
- (Rithridan) Alle Nin AF
- (Various) Ruwweg 3 War AF legs,hands coffers+dark sparks
- (Various) Rdm AF 3 (Miser Murphy + die doll)
- (Ryosuke, Aethaeryn, Kinoshi) Assault voor het eerst (Golden Savage <3 SMN <3)
- (Ryosuke) Summoner 70-71.5, dat gaat niet zo snel als je geen pt invites krijgt hehe
- (Rithridan, Ryosuke, Aethaeryn) Limbus Appolyon NW Trio RDM BLM BLM tot laatste floor (behemoth x3 + kaiser behemoth) ~30 coins
- (Katsuoy, Megamichan) Limbus Appolyon NW Duo BLM BLM wipe op eerste floor dankzij ghost link en later HP aggro van boss Pluto
- (Ryosuke) Walahra Turban
en hier en daar wat gemerit met Ryosuke's BRD

Hmm, achteraf gezien valt het nog mee aan hoeveelheid. Naja, ik begin 2 Oktober pas als op nieuwe (eerste) baan bij Alten Nederland als Consultant en dan zal ik weer wat minder gaan spelen :P

Zo dan... Sinds mijn vriendinnetje deze week ook weer is begonnen met werken, heb ik weer iets meer tijd om FFXI te spelen :)

Ik zal mn char(s) even voorstellen voor degene die me nog niet kennen:

Azazell of Ragnarok:
Female Elvaan
75RDM 75RNG 64SAM 50WAR 40THF en de rest rond de 37
82 Smithing
54 Clothcraft
De rest 10-20, dit stijgt dagelijks XD

Ronjeremy of Ragnarok (Aza's pimp cooking mule):
Taru male
45BLM 27WHM
Cooking 32 en counting...

Verder zit ik bij Poekie in de linkshell (of eigenlijk meer andersom bedenk ik me net). Samen met 5 RL vrienden heb ik Swords and Roses opgericht, die overigens eerst DangerousDutchDudes heette (! :O .
Verder zit ik net als Poeks in HNMLS Iratus.

Wat valt er verder nog te melden.. ? Misschien dat ik sinds oktober 2004 FFXI speel en daarvoor sinds FFVII alle FF's heb gespeeld.
Op dit moment ben ik druk bezig mn crafts wat hoger te krijgen, mn WAR en SAM te lvlen. Hoewel ik met WAR expres niet zo hard gaat, want ik wil hem gebruiken voor de 50cap fights van CoP (op 4.3 atm, dus nog 1x50cap fight).
Ik ben blij dat ik weer iets meer events kan doen met Iratus. Ik voelde me een beetje schuldig, omdat ik in het begin elke avond kon meedoen en nu met geluk 2x in de week. (werkzoekende+single vs. Errug drukke baan+GF)
Op naar de Osode, zenith pants (nog meer mp voor mn RDM - RDM/WHM met mp gear 1012mp^^) en blood finger gauntlets ! :9~

Anoniem: 2557

Iemand toevallig ergens ooit een hele goede Woodworking level guide gezien? Ben nu 25 met WW en wil graag omhoog, dus ik zoek simpele recepten waarvan de ingredienten makkelijk te verkrijgen zijn om m'n WW verder te levelen...bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ffxi.somepage.com ? of op ffxi.allakhazam.com staan ook guides. Gezien de prijswisselingen gebruik ik meestal somepage, kun je gelijk op ingredienten klikken om te kijken waar en hoe duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
ik heb deze guide destijds gevolgd, ging redelijk snel ook: woodworking guide

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Net Storm of Fate quest BCNM gedaan (AKA Bahamut v.1 BCNM)

Vet gevecht :D

op 1% te gaan : Gigaflare -> 13/18 dood, ik reraise -> manafont -> ES -> thundaga3 -> killshot :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sp1709/deathwish/bahamut.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws. Afgelopen week naar de ABN AMRO geweest hier in de stad. En daar een studentenpakket aangevraagd, inclusief credit card! De Rabobank zeg ik één dezer dagen dus vaarwel. :w

Als het goed is heb ik de pasjes binnen twee weken op de deurmat liggen, en kan ik weer lekker verder spelen met mijn character. Ben trouwens eens benieuwd of mijn Chocobo nog leeft... En ik had ook nog plantjes staan man... Ach ja, komt allemaal wel goed. Ik heb nog van die Tree Cuttings liggen, dus ik kan nog wel even vooruit met het tuinieren :) En ik heb ook nog een ei liggen in de storage.

Voor zover ik weet heb ik op dit moment de volgende stats:
  • Character naam: Marcson
  • Server naam: Phoenix
  • BLM: Level 25
  • BST: Level 9
  • SMN: Bezig met de rainbow quest. Ik dacht dat ik nog twee of drie kleurtjes moest...
  • WHM: Level 37
  • Bastok Rank: 3 (nog één mission, en dan heb ik eindelijk een airship pasje!)
Mijn crafting levels weet ik niet precies uit het hoofd eigenlijk. Wel dat mijn hoogste momenteel cooking is, en die staat nu op level 34. De rest staat nog allemaal ergens onder level 10.

Trouwens, die Linkshell Community pagina is wel mooi in elkaar gezet! Hopelijk breiden ze dat nog verder uit, zodat er in de toekomst nog meer mogelijk is op dat gebied. Maar dat gaat wel helemaal goed komen denk ik, aangezien er op de frontpage van de FFXI website een link staat aangegeven om een survey in te vullen die daar mee te maken heeft.

Anyway, binnen twee weken ben ik dus weer aan het rond huppelen in Vana'diel. Alleen niet meer zo veel als van te voren, want het vakantie leventjes is afgelopen helaas... Nu weer drie dagen in de week naar school, en twee dagen stage lopen bij een bedrijf. Wanneer ik geen bakken met huiswerk heb kan ik de avond uurtjes dus een beetje vullen, en dan is er natuurlijk nog het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
goed nieuws Marco :) Ik blijf het wel raar vinden van de Rabo dat ze je geen creditcard gunnen, x-aantal jaren terug kreeg ik er een terwijl ik gewoon op MBO zat. Misschien dat er teveel jongeren zijn tegenwoordig die hun credit aflossen met andere creditcards etc en zijn de regels daarom aangescherpt :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ex-Rabo' er en ex-ABN-er kan ik je vertellen dat idd de regels zijn aangescherpt. Plus dat de Rabo uit verschillende kleine BV's bestaat (cooperatie) en die verantwoordelijk zijn voor hun eigen relatief kleine debetportefeuilles in tegenstelling tot de ABN die dit op een grote landelijke aparte afdeling doet. Daarbij het feit dat de ABN 100x zo commercieel is, resulteert in een negatieve score bij de RABO en een poisitieve bij de ABN, Anyway... grats ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Marcson? Ah, ben jij dat! Was je al kwijt op mijn lijst een tijdje terug.
Ik heb nog steeds niet gespeeld.
Denk dat ik deze week mijn 2 pc's om ga bouwen (samenvoegen en weer afscheiden).
Ook maar eens Win Vista RC1 (32 bits) als dual boot en kijken of daar FFXI een beetje op wil draaien. Het eerste dat ik ga doen wanneer ik weer in FFXI ben is toch die Chocobo eens gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
meh, ben weer vergeten om te zien naar die kip ^^;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
oh... DAT ben ik vergeten .....
laatste keer dat ik 'm gezien heb ging ie slapen nadat ik 'm flink gescold heb... das nu een dag of 3 geleden

verder niet heel veel spanneds, bst is 48 nu. Staf 224 (jaja kom dichterbij) en ben een cross-linkshell-event-shell begonnen... eens kijken of dat gaat lukken :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

ding ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/75_1.jpg

beetje andere look nu:
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/75_2.jpg

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Heerlijk he, als je je eerste job op 75 hebt. Grats NaWa

Gisteren nogmaals Apollyon NW gedaan met blm blm rdm, we kwamen op de laaste floor met +-30 minuten te gaan voor kaiser behemoth en hebben een keer een serieuze poging gedaan om ervan te winnen. Hij heeft ongeveer 15.000 HP en krijgt van een unresisted Blizzard 4 ongeveer 650 damage, van een unresisted Blizzaga 3 ongeveer 750. Daarnaast kan hij net als king behemoth Meteor doen van ongeveer 1000 damage (AoE); is hij niet te stunnen, sleepen, gravity. Het voordeel wat je hebt is dat Meteor een 10 seconden casttime heeft en je daar uit range kunt rennen waarbij je vervolgens een goed stuk vooruit loopt (hij loopt niet sneller dan jou). We kregen hem tot 20% HP voor de tijd voorbij was. Op zich was dat erg jammer, aangezien ik met Rithridan een meteor op m'n smoel kreeg omdat ik er vanuit ging dat ik de target niet was (volgende keer een /assist macro maken).

Achja, zometeen weer een keer Apollyon NW solo'en (met 2 characters) voor de coins. Wish me luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hehehe good luck!

en congrats NaWa

Gisteren 2 keer BCNM60 gedaan wild wild whiskers... NIN WHM BLM erg simpel.
1 ding over het hoofd gezien: 2 x penitents robe gekregen, maar vooraf niet gekeken wat ie nog waard is tegenwoordig. Is van 3mln gezakt naar 1mln... das dan weer jammer, maar nog altijd een klein 750k de man. Als ie nog een keer dropt de derde run heb ik toch wel voldoende gekregen voor m'n 60 seals. Zeker aangezien ik er toch nog een kleine 600 over heb ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Dank, alleen was het blijkbaar niet genoeg. Waar ik vorige keer door mijn eigen fout een link kreeg was het dit keer omdat uitgerekend op dat moment silence resist werd. Oftewel, alsnog een ghost gelinkt omdat hij zo nodig een -ga3 moest gaan casten en dus weer wiped omdat ik met 2 blm's niet 2 (~8500 HP per stuk) ghosts aan kan. En weer 100k door de goot, waarbij dit keer dankzij een fluke resist... fijn...

Weer 3 dagen wachten om mezelf 100k door de neus te boren door een of andere fout/fluke/whatever, woepie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:19:
Ook maar eens Win Vista RC1 (32 bits) als dual boot en kijken of daar FFXI een beetje op wil draaien.
Dat ga ik ook gelijk doen wanneer ik weer kan spelen! Heb nu een dual boot draaien, met Windows XP Home Edition & Windows Vista Ultimate. Maar wat mij betreft kan Windows XP er gewoon vanaf wanneer de games het daar fatsoenlijk op doen. Het is welliswaar een test versie, maar toch. Veel dingen zijn naar mijn mening gewoon beter, en sneller dan bij de XP versie van Windows. Een paar FPS minder maakt me niet zó verschrikkelijk veel uit. Maar FFXI is al niet erg snel op mijn PC (ondanks de hoge specs), dus het zal toch eventjes getest moeten worden voor dat ik defeinitief over ga op Vista.

Alles werkt eigenlijk wel qua programma's die ik getest heb tot nu toe, met Vista. Ik snap niet echt dat er nog steeds zo veel mensen zijn die zo veel negatieve praatjes hebben over dit besturingssysteem... Wanneer ik fatsoenlijk kan gamen onder Vista, word dit zeker weten meteen mijn primaire besturingssysteem!

• Poekie McPurrr
Ben nu Sam aan het levellen, 22 al ^^*

Moet zeggen dat het een leuke job is, leuke dmg doen en wat pullen tussendoor :)

Le Meow

• 6K
ben je al klaar met brd dan?

Ik ben aan het proberen wat te craften, maar wil de ingredients farmen omdat het loss synths zijn.
Momenteel bezig met leather(49) waar ik raptor skins voor nodig heb. Wat droppen die slecht zeg. En smithing(22) moet lizard skins hebben, ook slechte drop rate. Ik farm met /thf, dus TH1

Als die 2 klaar zijn en leather 52 is, ga ik tiger farmen voor hides en fangs, kan ik bone(43), leather en wood(39) tegelijk doen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Poekie McPurrr
Brd staat nog op 30, heb nog steeds enige hoop dat die set loskomt.. (eigenlijk ook weer niet maar goed.. )

Heb Sam opgepakt afgelopen weekend omdat ik me wat zat te vervelen en en nog wat gear had liggen voor. nu ik het een leveltje of wat gespeeld heb vind ik beide even leuk eigenlijk. Ik speel sam nog wat door (minimaal 37) om een goed beeld te krijgen van de job en zie dan wel weer :)

Le Meow

• Lord_T
Zo weer even update :)

* Thf 64 inmiddels, armbrust gekocht (1.2 mil), verder nog wat standaard dingen zoals een dagger en amemet mantel.

* promivion-dem - done
* rank 6 - done

Nou vroeg ik me 4 dingen af:

1) Waar level je 64-68 ? Colibries word ik zolangzamerhand wel gek van en die andere vogels in bibiki bay.
2) Voor de verschillende items op verlanglijst ( Scorpion Harnass / Optical Hat / Harpe ) heb ik eventjes een miljoentje of 13 nodig... Nou ben ik ninja scrolls aan het farmen in Oztroja maar dat gaat erg moeizaam... te veel andere (zelfs lvl 75) farmers. Is het de moeite om bijvoorbeeld bij Vahzl te farmen? En is er een craft die veel opbrengt? Ik heb woodworking op 60 en maak wel bolts maar meestal voor eigen gebruik. Cloth weet ik dat red spools ofzo goed gil opleveren maar dat iemand die ongeveer 40 cloth heeft eigenlijk niet veel binnen krijgt.
3) Bij de verschillende thiefs (70+) zie ik heel verschillende builds (agi build / acc build / att build / haste build/ eva build) en ik zou graag een advies willen...
- Agi is goed voor TA maar verder niet heel boeiend
- Acc (+10) van life belt goed genoeg?
- Att -> meer dmg kan lekker zijn
- Haste -> vaker hits altijd goed
- Eva -> lekker om te ontwijken maar of dit nou het belangrijkste is als high lvl thief?
4) Mijn eva loopt achter (180 nu en kan iets van 220 zijn) Waar kan ik die makkelijk bijtrekken?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
1) Bibiki Bay is toch van oudsher geen slechte plek. Met een goeie pty kun je ook in KRT wel aan de slag en helaas... Verder weet ik het zo 1-2-3 ook niet, is al weer even terug dat ik een job op 64 had. Hopelijk over een tijdje met Bst

2) tja, zelfde probleem hier met Bst. Begint nu langzaam aan duur te worden. Ik doe meestal alle crafts afwisselen waarbij ik de ingredieten farm (voor jou als thief zou dat gemakkelijker moeten zijn). Op die manier ben je wel constant bezig met geld verdienen, maar bergen zijn het niet. BCNM's doen het meestal ook wel goed als je voldoende seals hebt. Ik heb er nog altijd zo'n 550 over en toch al zo'n slordige 300+ uitgegeven. 1 van mijn favorieten is Wild wild whiskers, whm/blm/nin level 60.

3) Ik ben helaas geen thf expert maar mij lijkt: Acc weet je zelf het best, als je niet mist... don't bother, Eva is toch wel erg lekker. Ik ken thiefs met Eva+++ heel wat leveltjes gesoloed hebben. Att was voorheen erg belangrijk, maar naar het schijnt zijn thf's toch wel wat krachtiger geworden, al heb ik dat zelf nog niet echt gezien. Haste... wil iedereen wel ;)

4) Mijn eva blijft groeien als ik met mijn whm gaan skill-up-en in The Boyhada Tree en hate pak. Omdat ik dat zelf ook wel leuk vind vraag ik meestal of ik de eerste 3 hits mag pakken.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 15:20
Lord_T schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:50:
3) Bij de verschillende thiefs (70+) zie ik heel verschillende builds (agi build / acc build / att build / haste build/ eva build) en ik zou graag een advies willen...
- Agi is goed voor TA maar verder niet heel boeiend
- Acc (+10) van life belt goed genoeg?
- Att -> meer dmg kan lekker zijn
- Haste -> vaker hits altijd goed
- Eva -> lekker om te ontwijken maar of dit nou het belangrijkste is als high lvl thief?
Je moet wel rekening houden met het volgende:

- Meeste thiefs hebben meerdere sets met gear bij zich, voor bijvoorbeeld weaponskills en om te pullen (dus agi/acc voor ws, att voor regulier dmg en eva om te pullen0
- Ga er in steden als jeuno niet van uit dat wat de speler aanheeft ook zijn echte gear is, sommige (ik betrapte mij er ook regelmatig op) mensen dragen in jeuno showoff/good looking equipment, wat soms helemaal niks met hun eigen gear te maken heeft.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
mattttt schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:30:
[...]

Je moet wel rekening houden met het volgende:

- Meeste thiefs hebben meerdere sets met gear bij zich, voor bijvoorbeeld weaponskills en om te pullen (dus agi/acc voor ws, att voor regulier dmg en eva om te pullen0
- Ga er in steden als jeuno niet van uit dat wat de speler aanheeft ook zijn echte gear is, sommige (ik betrapte mij er ook regelmatig op) mensen dragen in jeuno showoff/good looking equipment, wat soms helemaal niks met hun eigen gear te maken heeft.
hmzz heb nu eigenlijk alleen voor pullen / ranged attack andere equipment in de vorm van 2 +7 ranged acc ringen. Dat is ook maximaal wat ik in die macro's ongeveer kwijt kan (3 items swappen -> 6 regels minstens van 1 macro nodig + 1 regel voor de actie). Of is er een manier om macro's aan elkaar te koppelen? Dus macro 1 voert 6 regels uit en roept daarna macro 2 op etc.... \

Verder zit ik eigenlijk vaak met een beperkte mate aan free spaces in mijn bags (max 14 atm en die gebruik ik veel met farmen en craften ) (equip van 2 jobs bij me / verschillende daggers / food / nin tools / en vaak dan nog wat extra dingen zoals equip om genoeg mp te krijgen voor blm sub zodat ik kan warpen ) Ik heb 5 van de 6 gobbie bag quests gedaan en moet alleen dat dure bed nog in mh plaatsen ooit... MH is vol / safe is maar 12 ofzo en locker is 25/30 atm

Hoe doen jullie dat dan dus met meerdere sets van equip bij je hebben? Ik heb er niet echt veel ruimte voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Het schijnt dat je met windower ook macros tekstbestanden kunt inladen waar je een macro van een paar mb in kan gooien.

Mja en te weinig ruimte? Mijn bard zit op level 56, alle instrumenten die ik bij me moet sjouwen + gear + staves maken het praktisch onmogelijk om met loot naar huis te gaan, dus ditch alles wat je krijgt tijdens gevechten behalve als je weet dat het meer waard is dan bijvoorbeeld 5k (stack/los).

Om extra storage ruimte vrij te maken kun je maar 1 ding doen naast furniture, mogsafe en moghouse en dat is een mule (of 3 :+) maken. Ik heb zelf een x aantal mules, te weten 1 voor warrior en bard equipment (Hulkhogan, woont in jeuno :)), 1 voor random equipment, 1 voor crystals en woodworking en 1 voor bazaarable stuff die als ik speel in de nacht in windurst staat te idlelen. Als je consequent bent met het storen van je gear ea. op mules, dan hou je genoeg plek over voor belangrijke dingen in je moghouse/gobbiebags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Als ik als Bst ga exp/farmen/rondhuppelen heb ik 2 volledige sets gear bij: een om te meppen en een om te charmen. Daarbij nog een light en dark staff, wat extra wapens (dagger, sword, scythe, axes), een klein legertje aan jugpets, en wat pet-food.

Volledig uitgerust heb ik dan nog iets van 10-8 slots (van de 60) over voor loot.
Moghouse van main zit ook barstensvol (80 slots mog, 79 inv, beetje storage), gear voor jobs die ik even niet speel of gear voor lagere levels store ik op m'n gear-mule die ook alle mog-upgrades en storage heeft (en ook vol zit). Xtals gaan naar de xtal-mule (wederom volledige mog upgrades) en loot gaat naar een tweetal andere mules afhankelijk van wat in welke stad het beste verkoopt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mn MH zit vol met rdm, rng, sam en war gear (80/80) Voor de meeste jobs heb ik verschillende sets, bijv str en tp gain voor war en sam. Voor rng normale xp gear, mnd gear voor holy bolts en str gear voor bow. Voor rdm heb ik feeble gear, nuke gear, healer gear en solo gear. Mn inv is dan ook meestal bijna helemaal vol. Voor de rest van mn gear (andere jobs) heb ik een 2e char die tevens rolanberry bazaar is en tele-doos. Verder nog 4 mules, maar die gebruik ik meestal voor craften en grondstoffen voor craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik kan me nog herinneren dat ik gebruik maakte van die 'delivery box' truuk. Stuur items naar jezelf, ontvang ze in je moghouse; stuur meer items naar jezelf, doe bij alle items in je d-box "return to sender", ontvang je nieuwe items (waarbij je oude items in je d-box queue zit).

Zit je soms 3 of 4 keer je d-box naar jezelf terug te sturen :P achteraf gezien best wel humor :P

En over het equipment onderdeel gesproken, als voorbeelt neem ik mijn Ninja (nu lvl60)

Food
Echo drops
Silent oils
10 verschillende ninjutsu toolbags
11 verschillende ninjutsu tools, van tonko heb ik geen toolbag nodig
WS gear set
Enmity gear set
Tank gear set (merendeel evasion gebaseerd)
Idle gear set (Ninja AF feet <3<3<3<3)

Gemiddeld kom ik aan 54/60 slots. Dan kan ik nog net beastman seals en kindred seals meenemen :P

Oh en mattttttt^10. Ga eens spelen! :P heb een brd lvl60 nodig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Vind het maar moeilijk....

stel dat je per set 3 items switched, dan heb ik in totaal ruimte voor 4 sets inderdaad.
Alleen als je gaat farmen / craften heb je dan de ruimte die je nodig hebt niet...

bolts maken +- 10 quivers gaat snelste met +- 14 vrije spaces al is het alleen maar dat je dan 10 logs kan kopen te gelijkertijd en die kan omzetten naar lumber (extra spaces nodig voor crystals en 1 voor carnations / 1 vrije om te craften)

Loot bij normale exp parties interesseert me niet veel, tenzij het seals zijn.

ik heb momenteel 1 mule die ook vol zit en lvl1 in windy is. Daar zit alle low lvl equip voor als ik eens een nieuwe job wil proberen / crystals / gardening shit...

Edit:

gokje naar items momenteel van thf:
- 16 items gear
- 2x nin tools + 2x quivers (4 items totaal minimaal)
- 4x verschillende bolts + quivers ( 8 items minimaal)
- 3 RSE items voor warp etc
- extra AF gear die niet tot standaard equip hoort
- 5 extra wapens (warp cudgel / sword / dagger / etc)
- ranged acc equip (2 ringen)
- empress / npc earring (2 stuks ) / reraise earring / thief tools / chocobo calling neck
- food / silent oils (meestal alleen food)

En dan nog warrior equip (voornamelijk omdat ik die niet in mh meer kwijt kon |:( )

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_T op 26-09-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hm... het is zover...
vind er niet veel meer aan. Loop er al een tijdje mee te worstelen, maar het begint allemaal meer van hetzelfde te worden na 2 jaar.
kijk het nog heel even aan en gooi het even op een laag pitje, als het niet veranderd, moet ik maar weer eens op zoek naar een alternatief (vrees dat ik dat niet zomaar ga vinden WoW niet iig)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
6K schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:03:
hm... het is zover...
vind er niet veel meer aan. Loop er al een tijdje mee te worstelen, maar het begint allemaal meer van hetzelfde te worden na 2 jaar.
kijk het nog heel even aan en gooi het even op een laag pitje, als het niet veranderd, moet ik maar weer eens op zoek naar een alternatief (vrees dat ik dat niet zomaar ga vinden WoW niet iig)
Zelfde hier, maar wij zijn ook gelijk begonnen geloof ik. WoW zal wel betere mechanics hebben maar ik vind het er persoonlijk niet uit zien.

Moet ik btw nog een deel 6 maken of heeft iemand anders de behoefte om dat te doen ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Volgende maand komt er een alternatief uit, de engelse cliënt van PSU (Phantasy Star Universe). Misschien dat dat iets is voor je? ( http://www.psu-world.com/ )

Gisteren Fafnir via Random-systeem gekregen, gevecht ging redelijk goed totdat er iemand met z'n dikke vingertjes klem kam te zitten in het menu en ipv een single target een aoe iets deed -> hello Darters! ^^;

Vanavond weer eens proberen..

[ Voor 3% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-09-2006 12:59 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb al een poosje geen tijd gehad om te spelen.
Ik hoop binnenkort toch echt weer tijd vrij te kunnen maken zodat ik weer eens verder kan.
Voorlopig heb ik er nog geen genoeg van alhoewel ik soms momenten heb gehad dat ik geen zin had om ook maar iets ingame te doen.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

NaWA is nu jihad proof ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/turban.jpg

En heeft een chocobo

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/chocobo.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door NaWA op 28-09-2006 00:29 ]

Anoniem: 46672

Hey FF fans!

Sinds een twee weekjes ben ik nu FF online aan het spelen en tot nu toe vind ik het erg leuk en vooral: mooi!! Mijn vriendin zag mij spelen en ik heb haar nu ook overgehaald om het eens te proberen. Toen ze de tarutaru zag was ze verkocht (althans, voorlopig :+ ) Ze heeft gekozen voor de white mage. Waarop ik als tarutaru black mage ga spelen 8) Altijd gezellig, met z'n twee.
Maar nu vraag ik mij af, zitten er toevallig (hier) ook dames die deze game spelen? Zou wel leuk zijn om eens te weten wat vrouwen precies leuk vinden aan de game. Mijn vriendin gaat namelijk spelen voor de subjobs als cooking, weaving, dat soort dingen. Beetje productief bezig zijn, zeg maar. Dus, waar spelen andere vrouwen voor?
We zitten trouwens op Asura server.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 46672 op 28-09-2006 15:59 ]

• 6K
Welke server zit je?
ik zou ook aanraden als ze dagelijks tijd heeft om ook gardening te gaan doen :)

Heel veel vrouwen spelen WHM op Cerberus, heel veel manthra's spelen alles als vrouw ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Heb mijn post ge-edit, we spelen op Asura. Zijn daar terecht gekomen via een maat van mij die daar al een jaar of twee speelt.
Zij speelt als white mage, ze zal het zeker niet dagelijks gaan doen, maar wel meerdere malen per week denk ik, als ze het leuk blijft vinden tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067

hmm..

FFXI heb ik besteld bij bol.com en heb de US versie binnen gekregen.
Nu heb ik van de week Treasures of Aht Urhgan besteld bij bol.com.

Dit probeer ik te installeren maar krijg de melding dat FFXI er nog niet op staat :?

Ik hoop toch echt niet dat ze nou een andere versie hebben gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:32:
hmm..

FFXI heb ik besteld bij bol.com en heb de US versie binnen gekregen.
Nu heb ik van de week Treasures of Aht Urhgan besteld bij bol.com.

Dit probeer ik te installeren maar krijg de melding dat FFXI er nog niet op staat :?

Ik hoop toch echt niet dat ze nou een andere versie hebben gegeven...
Ik denk dat je twee verschillende versies hebt. Als je de euro versie wilt kan je em het beste bestellen bij play.com, daar heb ik mijn 2 sets ook vandaan. Kost 15,99 voor de basisset en 19,49 voor de treasures. Duurt alleen een weekje voordat ze in huis zijn, maar geen verzendkosten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067

Dan bestel ik liever een US versie van treasures erbij..
Had verwacht dat bol.com dit ook zou leveren omdat ze ook de US versie van FFXI hadden geleverd :?

Het is toch raar dat ze FFXI US versie leveren.. en FFXI treasures een euro versie 8)7

mja.. misschien mailen met bol.com.. dat ze een US versie kunnen sturen ofzo :+

• Poekie McPurrr
Slordig van bol dat ze er niet bij zetten om welke versie het gaat :/

Le Meow

• Lord_T
hmzz even zitten rekenen:

@ lvl 68 - harpe = 2.2 mil
@ lvl 70 - optical hat = 1.3 mil
@ paar levels geleden - SH = 2.9 mil

ik zit miljoenen tekort en ben nu 66 thief :(

momenteel aan cash: 1.8 mil, ben me aan het afvragen wat ik zou moeten doen....
eerst gewoon hospilites harpe en dan optical hat -> of harpe en sparen voor optical hat :(

Wat raden jullie aan?

• deTwisj
Als je een shell hebt die O.Hats doet dan zou ik echt aanraden om voor die O.Hat eerst te gaan, een hoplites harpe is echt geen slechte dagger ondanks dat er betere alternatieven zijn. Ach, toen ik die level was had ik nog niet eens leaping boots (zijn bijna 'standaard', maar niets speciaals). Ik had ook geen SH e.d. Wel had ik het geluk om met de linkshell mee te kunnen in een O.Hat run en die O.Hat gebruik ik nog steeds geregeld (als ik op thf bezig ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 14:34
Ik zou eerst voor de optical hat gaan, en dan harpe, of zelfs meteen doorsparen voor een blau dolch. :p
Als je enkele vrienden bij mekaar kan schrapen, kan je enkele van de eyes makkelijk farmen, alleen loop je dan natuurlijk het risico dat de synth breakt.

Mooie pics trouwens Nawa, en grats met je turban. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Sankyuu

en undercutters FTW btw:

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/undercutted.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn chocobo is helaas geel geworden terwijl ik zo graag een zwarte wilde hebben.
Anyways, heb twee vraagjes aan de mensen hier op de remora server.

Is er een mogelijkheid dat je zekerheid krijgt wat voor kleur chocobo je krijg?
En zo ja kan ik van iemand zo'n eitje kopen?

tweede vraag betreffend blue mage artifact 1.
Zou iemand me hiermee misschien kunnen helpen?

Ik moet alleen de twee moeilijkste nog in Aht Urgan.
Moet dus 3 sleutels farmen helaas van skeletons daar.
Iemand die hoog genoeg lvl is zou die mij kunnen helpen svp?

ben 23 keer dood en ben nu al 5 dagen aan het proberen maar aangezien ik niemand op FFXI
ken kan niemand me helpen en de mensen in alzhabi en zo daar hoef je tegenwoordig helaas geen hulp meer van te verwachten.

Hopelijk kan iemand me helpen, groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedendag mensen,

Iemand misschien bekent met epassporte?
de virtuele creditcard voor FFXI ??

Ik betaal altijd via abnamro naar epassporte.
Sinds kort hebben ze een nieuwe interface (ben net weer begonnen met spelen na 18 maanden).
Ze geven hierin een IBAN, SWIFT en het LAND maar geen plaats en postcode!

Ik betaal nu dus elke keer 15euro of meer alleen al voor het verzenden...
iemand ervaring met betalen misschien wat 15 euro per maand ben ik niet echt van plan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, groetjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124444

Hoihoi,

Ik ben nieuw in final fantasy, heeft iemand nog een worldpass voor de Ragnarok server? als je die mij dan wilt mailen heel graag! Nog tips voor bepaalde dingen en quests die ik als eerste moet doen? ik hoor het wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25116

een WP voor ragnarok kan je niet aan helpen aangezien ik op gilgamesh zit.

qua tips zou ik zeggen, neem de tijd om het spel te leren kennen. de interface is in eerste instantie wat moeilijk maar als je er aan gewent bent is het heerlijk om mee te spelen (in mijn geval speel ik op de PC dus met controllers heb ik geen ervaring). daarnaast, houd rekening met het feit dat het een 'teamspel' is. het is best moeilijk om dingen alleen te doen (naast de eerste 10 levels, die je makkelijk solo kunt). als laatste is het mischien makkelijk om te weten dat de ingame quest descriptions soms nogal lastig/slecht zijn dus is het handig om een aantal ffxi sites te hebben.

ffxi.somepage.com
www.killingifrit.com
ffxi.allakazham.com (of allakhazam, ik haal het altijd door elkaar)
wiki.ffxiclopedia.com (geloof ik, anders google ffxiclopedia maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ragnarok Worldpass kun je best even vragen via forum.swordsandroses.be
Dat is een NL/BE linkshell (denk aan clan) op Ragna met zowel redelijk nieuwe spelers als veteranen :)

Heb *eindelijk* m'n Bst AF2 uit Beaucedine gekregen deze week. En dan ben ik de enige (actieve) lvl75 Bst in de shell en dan nog vragen wie die AF wil hebben ^^;
Moet nu alleen nog AF2 hands (Xarcabard) en AF2 muts (Windurst) hebben. Hopelijk gaat dat redelijk vlot maar afgaande op onze AF2-droprate in Dyna vrees ik het ergste ^^

Gisteren ook weer even lekker met Brd gespeeld, 33 nu :) Dus eindelijk magic finale (dispel) maar de mobs gingen zo snel neer dat ik helemaal geen tijd had om dat te zingen hehe.
Wel wat gezeur dat de exp laag was (altepa, beetles) maar wat ze misten was dat we die beestjes heerlijk chainden en dus gemiddeld een bak meer exp kregen als wanneer we ons kapot zouden vechten tegen een dhalmel of antican.. Maar verder was het wel een ok pt :3

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
gister mijn eva lopen skillen op colibries :)
ben nu 66 thief met 210 eva (cap 227) was 197 eva :P
Ook sword lopen skillen en nu 164 swordskill (handig voor bloody sword offhanding gedurende farming :) )

Erg moeizaam om parties te vinden of om ZM4 / promy runs te doen... en wil beide eigenlijk wel wat progress in boeken. Heb wel rank 7 inmiddels en heb 2/5 hakutaku eyes gefarmed :)
Ik hoop op de andere ook snel zodat ik bij de eerste de beste optical hat pickup party mee kan :)

Iemand hier op ifrit die promies (alle behalve dem) of zm4 moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hier niet meer dan het gebruikelijke... klein beetje BST geleveled, 50 nu. Dit weekend ga ik die naar minimaal 52 zetten. Beetje gecraft en alvast mijn eerste 2 AF stukjes voor bst gesoloed.

Bst is toch wel erg krachtig. Als Bst/whm en dan ook nog eens mijn NPC(level 58) eruit kan ik aardig wat aan :)
Bst/nin bevalt me niet zo

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Anoniem: 124444 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:16:
Hoihoi,

Ik ben nieuw in final fantasy, heeft iemand nog een worldpass voor de Ragnarok server? als je die mij dan wilt mailen heel graag! Nog tips voor bepaalde dingen en quests die ik als eerste moet doen? ik hoor het wel :>
Heb jij je net op SnR aangemeld? Er staat een worldpass voor je klaar met dank aan Wanta :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
w00t net LB5 gedaan :D

Had vanmorgen als thf67 de eerste pging met reraise up... failed 2x
Toen gelopen vanuit parlborough naar cape terrigan en daar 1x nodig gehad voor het stelen van een nieuwe testimony :)

Toen nieuwe poging... tuurlijk ging ik weer door maar na reraise had ik het... was wel weakened en ik stal net toen weakened weg was... de klote maat deed asuran fists net op het moment dat ik succesvol gestolen had... -> death again maar had wel cleared time van 7 minuten 23 of zo :D

==> succes over all :D

* Lord_T is happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Lord_T schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:25:death again maar had wel cleared time van 7 minuten 23 of zo :D

==> succes over all :D

* Lord_T is happy ;)
Grats, goed dat je er zo snel doorraakt. :)

Dega, die SAM/filmmaker in mijn LS heeft weer een filmpje in mekaar gebokst. :)
http://forums.finalels.com/showthread.php?t=918
Jammer genoeg zijn er veel bij die we nog nét niet neerkregen :p (Cerberus 5%, Vrtra iets van een 9% dacht ik, shadow lord was wipe, maar was ik niet bij)

Als LS redelijk veel sea gedaan, onderhand zowat iedereen aan access geholpen en popitems bij mekaar gehaald voor zowat alle tier 2 jailers (behalve ixMNK, die al twee maal de cape dropte ipv het popitem ._.).
Dynamis hebben we attestation gehaald voor onze LS relic, aegis, geloof dat we qua currency iets van een 75% klaar zijn.
Limbus nog een aantal omega's gedaan, nog geen ultima opnieuw (popset moeilijker te krijgen), en zelf mijn musical earring gehaald voor BRD.

Door al die events zelf niet zoveel gedaan, enkel in assault nog wat verder geraakt, LC en volgende week ofzo normaal wel C. Hoop dat de assault update wat nieuwe items brengt, voor ap en isp(bij de gate guards), en dat de nieuwe missies wat leuk zijn om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 25116 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 07:33:
een WP voor ragnarok kan je niet aan helpen aangezien ik op gilgamesh zit.
Hey, nog een gilgamesher, zijn er dan toch meer dan 4 nederlanders op die server (geweest)? Of ben je soms Ryo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Oops, sorry.. blijkbaar zat op mijn ouders hun PC de login van mijn oudste broer (niet ryo) en ik had het niet eens door :P Die post was dus van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99326

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:12:
Heb *eindelijk* m'n Bst AF2 uit Beaucedine gekregen deze week. En dan ben ik de enige (actieve) lvl75 Bst in de shell en dan nog vragen wie die AF wil hebben ^^;
Moet nu alleen nog AF2 hands (Xarcabard) en AF2 muts (Windurst) hebben. Hopelijk gaat dat redelijk vlot maar afgaande op onze AF2-droprate in Dyna vrees ik het ergste ^^
3 Dynamis-X runs terug dropte bst af2 hands maar liefst 2keer met drk af2 hat in totaal.

Afgelopen woensdag dropte RDM Duelist hat voor het eerst voor onze LS en ik had hoogste lot, totdat een nieuwe RDM (die nog niet eens lvl75 was maar lvl73 ofzo) mij overtrof. Ik was aardig pissed! Daar ging mijn 5/5 rdm AF2 parade plaatje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nog steeds geen tijd gevonden om FFXI weer te gaan spelen. Betaal er nog wel voor, maar het is gewoon nog te druk. Ben overigens ook niet van plan te stoppen met spelen.
Wel heb ik die Livejournal dingen zoals de maps en de UI gedownload en geïnstalleerd. Ziet er echt super strak uit die UI. Alleen dat lettertype al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mja, we hebben nu een nieuwe Bst in de LS maar als die mag lotten op een AF item dat ik nog niet heb dan heeft de LS 1 erg pissed off Bst hehe. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik onry lot heb :)

Handig tooltje voor Firefox: https://addons.mozilla.org/firefox/3444/

Afbeeldingslocatie: https://addons.mozilla.org/images/previews/ffxi_helper-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://addons.mozilla.org/images/previews/ffxi_helper-3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://addons.mozilla.org/images/previews/ffxi_helper-4.jpg

(weet niet of die al eens gepost was trouwens :))

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb FF Portable sinds kort af en toe in gebruik, maar dit is wel erg interessant.
Heb de plugin maar even geïnstalleerd, nu is het dan weer jammer dat ik maar 1 pc in gebruik heb. Misschien is het mogelijk om zoiets op het Symbian OS te hebben, dan kan ik het op mijn telefoon installeren. Ach, wishfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Poekie McPurrr schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:55:
Mja, we hebben nu een nieuwe Bst in de LS maar als die mag lotten op een AF item dat ik nog niet heb dan heeft de LS 1 erg pissed off Bst hehe. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik onry lot heb :)
Hopelijk, krijg er zelf altijd grijze haren van als er lotting rights moeten beslist worden, zoveel drama. :p
Wij kregen gisteren voor de derde keer BST AF2 gloves, maar was jammer genoeg onze enige drop in xarcabard, we mistten wat key jobs en dan gaat het maar sloompjes. :/
Handig tooltje voor Firefox: https://addons.mozilla.org/firefox/3444/
(weet niet of die al eens gepost was trouwens :))
Enkele keren, maar deze mogen wel gespamd blijven. ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/VG0GMVIDU3C3/512/p.jpeg
Heb al een tijdje full AF, maar heb maar een fashionshot genomen , nu ik *ein-de-lijk* die fucking chocobo whistle heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Laatste tijd wissel ik vaak tussen FFXI en KH2 (bij m'n broer) te spelen. Dat gekoppeld met het starten van m'n baan betekend weinig tijd om een beetje schot in de zaak te krijgen. Zo duurt het een week om van ~65 tot 67 NIN te komen.

Op Dynamis front heb ik laatst nog Dynamis-Beaucedine gewonnen dus kan ik nu met Rithridan en Ryosuke meedoen met Dynamis-Xarcabard. Qua drops kan ik het wel vergeten, ik heb nu ~3 BRD hats, ~3 SMN legs + ~2 SMN feet + ~4 SMN hands en 1 RDM (feet geloof ik) voorbij zijn komen en ik heb tot nu toe nog 0 keer 'mogen' lotten. Zo fijn als je in een Dynamis LS komt waar 90% van de mensen 3x zoveel punten dan jij hebt en waar je maar 1 keer in de week mee kan doen omdat ze EST zijn (starten dinsdag om 9pm EST en zaterdag om 5pm EST). Lovely...

Limbus gaat een stuk beter, ik doe nu regelmatig Apollyon NW met BLM BLM RDM combo en een BLM BLM combo. De BLM BLM RDM combo heeft nu 2x Kaiser Behemoth kunnen verslaan voor de win. De BLM BLM combo heeft het eenmaal gepoogd maar er ging bij ~50% een BLM dood en dus gingen we het qua tijd niet halen. Heb nu 75 coins verkocht aan een vriend, 2x 75 coins gehaald voor de BLM waar ik mee speel (in de trio setup) en heb momenteel 71 coins voor mezelf.

Assault doe ik ook regelmatig voor extra centen/gear. Omdat Ryosuke 70+ SMN is kan ik Golden Salvage solo'en (ben nu ~25 wins uit ~25 tries) en heb genoeg assault points voor Pahluwan Body voor zowel Rithridan als Ryosuke. Onlangs overgestapt op de eerste missie in Mamool Training Grounds waar je die gates kapot moet laten maken door te hopen dat de Mamool Firespit of Weapon Throw doet (en jou mist). Tot nu toe met veel geluk 2 wins uit 2 tries maar ik verwacht dat ik echt wel eens een keer ga verliezen. Ik heb de eerste keer 2 uit de 3 gates relatief snel kapot gekregen en met ~3 minuten over de prisoner gevonden. De tweede keer duurde het erg lang voor de eerste gate kapot ging (ongeveer 5 minuten over) alleen zat de prisoner daar meteen, phew.

Word nog leuk wanneer mijn NIN lvl75 word, mag ik opnieuw een sky shell zoeken om achteraan aan te sluiten voor een byakko's haidate ten tijden dat het een hell is om Ullikumi te campen/claimen laat staan Byakko te bevechten. Ik zal waarschijnlijk R.K. breeches only worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
2 vragen:

1) is er een overzicht van de linkshells ofzo per server? -> zoek wel een linkshell namelijk die actief is op dynamis etc gebied maar liefst europese shell ivm tijdszones
2) kan ik de promies beetje laten varen? Ik heb laatst 2x holla en 1x mea geprobeerd, kost geld en tot nu toe alleen maar pech en iedere keer gewiped.. (laatst was het een blm die overnukede :( waardoor 3 tanks geen hate konden krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
SE heeft het geprobeerd met die linkshell community website, maar ik weet niet of die het nog doet (heeft hij het uberhaupt gedaan? :P)

Het is _zo_ handig om Tavnazia access te hebben (laat staan sea access.. maar dat duurt erg lang) dus persoonlijk zou ik aanraden om het te blijven proberen. In de Tavnazia area heb je een merit exp camp zitten en een mogelijkheid om voor een fixed price elm logs te kopen (t.o.v. AH prijs of Guild prijs). Ook heb je dan toegang to Phomania Aquaducts waar het mogelijk is om met een stel vrienden Subligars te farmen (voor de lvl50 JSE body).

Andere locaties in CoP die wel handig zijn:
- Sacrarium : Hier is het mogelijk om Swift Belt te halen (zeg maar Speed Belt -1)
- Al'Taieu : Beter bekent als "Sea", als je hier kunt komen kan je Limbus doen voor erg goede items tevens kan je hier de WS gorgets en de obi's farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Subligars... nou dit moet ik echt eens gaan doen. Zou erg graag een gaudy harnass hebben voor m'n bst.

Ben effe smn en nin naar 37 aan het zetten (werd echt hoog tijd), ben nu 36smn inmiddels en 22ninja.

bst doe ik maar 1 keer per week en is dus nog altijd 52

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
gisteren dus smn naar 37 gezet... hetvolgende vond ik zelf wel grappig:

WHM75/SMN37 HP:999/999 MP: 999/999

:D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mooie Hp/Mp inderdaad haha :D

Gisteren een poging gedaan Jormie neer te meppen, hebben 'm tot 16% gekregen. Ik had 'm liever echt dood gehad maar gezien we nogal wat nieuwe mensen hadden die voor het eerst iets als Jormie deden toch niet zo'n slecht resultaat. Jormie zelf was niet zo het probleem, de adds wel helaas. Bij de eerste poging bleek al snel dat het sleepen van de bombs het grootste probleem was. Teveel Blm's die (imo) zomaar wat deden zonder echt samen te werken,hoofdzakelijk door de taalbarriere (spanjaarden) zoals ik begreep van Xiliath. Bij de tweede poging is de /sleep-rol overgenomen door de meest ervaren Blm's van de LS waardoor het een stuk soepeler ging gelukkig.
Bij de tweede poging had ik zelf ook beter door waar op te letten als Bst/whm, al met al is het voor iedereen denk ik een goede oefening geweest in teamwork.

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/rotbeest.jpg
Seconden later was ik morsdood ^^ Ik moest curaga doen om de whm's in onze pt snel op te lappen maar Jormie was het daar niet zo mee eens hehe ^^;

De reden dat Galka's niet afk moeten gaan in Beaucedine:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/galkasleep.jpg
;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
rofl nice pic :)

hier normaals mijn mp/hp, kon het niet laten:

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/random/thumbnails/999.jpg

^^

edit: niet veel opgeschoten ,maar: ninja naar 27 gekregen en bst naar 53 ^^

[ Voor 17% gewijzigd door 6K op 15-10-2006 23:56 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb gister 750k gekregen van een vriend die stopte... en vervolgens had ik genoeg om een SH te kopen :D

Nu bijna 68 en koop me maar een hospilites harpe ipv harpe... want weer sparen voor 2.3 mil ofzo is beetje veel. Heb nu ongeveer 700k en 2 van de 5 hakutaku eyes gefarmed... moet er nog 3 dus en hoop snel het cluster te hebben om een keer met een pickup groep mee te kunnen.

Hoe lang duurt zo'n tocht ongeveer? aangezien ik gister avond rond 8 uur een aantal shouts voorbij zag komen voor een Ohat run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Met een beetje een nette pt/alliance setup hoeft haku niet zo heel lang te duren, grootste probleem is haku stil te houden (-ga spells) en de adds bezig te houden (poppen iets van 3-4 millioneyes eromheen).
Verder duurt het iets van een kwartier tot je haku opnieuw kunt poppen nadat deze dood is.
Als er al meer dan 3-4 mensen optical moeten hebben kun je er al veilig vanuit gaan dat je de rest van de avond wel zoet bent.

Daarbij raken er altijd wel een paar de weg kwijt in den dus daar kan je ook al tijd voor uittrekken om die te raisen en op de juiste spot te krijgen.

Gisteren Sam gelevelled, lvl 37 nu met 1k tnl :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Half uurtje bij ons als je 2 mln betaald aan de beastmaster linkshell :D

ik moet er ook maar eens voor gaan farmen/sparen zodat ik het pop item heb. Hoewel het nog wel een hele poos zal duren voor ik hem echt nodig heb (bst53 dus).
SH komt wel erg dichtbij, dus als ik die een keer met een gunstig prijsje tegenkom is ie ook van mij en dan nog utsusemi: ni. Ik ga hem proberen te bcnm-en, maar als dat niet lukt zal ik hem toch moeten kopen. (Royal heeft wel meer interessante drops waardoor de kosten op zich wel mee zullen vallen, utsusemi: ni is slechts 650k momenteel, dus daar ga ik niet te lang over twijfelen.

Verder ben ik alle gear die ik niet meer nodig heb aan het oppotten voor eventueel x-mas inflatie. Als dat weer gebeurd heb ik dikke poen, als het niet gebeurd heb ik iig nog een hoop leuke melee en mage gear van 1 tot 50 :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 23:14
Ik vraag me af, wat maakt nou precies deze game 10 euro per maand waard? Hij is ook uitgekomen op de 360 (helaas nooit een demo) en hoewel ik de vorige Final Fantasy delen best te pruimen vond heb ik nooit de behoefte gevoeld om deze aan te schaffen. Het is jammer dat je het niet ergens een weekje gratis uit kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:24:
Ik vraag me af, wat maakt nou precies deze game 10 euro per maand waard? Hij is ook uitgekomen op de 360 (helaas nooit een demo) en hoewel ik de vorige Final Fantasy delen best te pruimen vond heb ik nooit de behoefte gevoeld om deze aan te schaffen. Het is jammer dat je het niet ergens een weekje gratis uit kunt proberen.
Mja, wat een game het waard dat je 'm koopt?

spelplezier.

Iets zinnigers zou ik niet kunnen zeggen aangezien spellezier de lading wel dekt. Je vnd het of leuk of niet, ik kan niet voor jou zeggen of het iets voor je is.
Ik zou zeggen, lees de reviews door, bekijk (demo)filmpjes (youtuben, googlen) en bepaal dan of je het wil proberen.
Let wel dat op de xbox360 je practisch dezelfde kwaliteit graphics krijgt als op de pc, en dat deze dus van 2002/2003 afstammen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
bwah... als je van FF en van MMORPG's houdt, is het weinig geld.

uberhaupt... als ik ga kijken hoeveel dat per uur is, is het centenwerk :)
2 pakjes cigaretten zijn net zo duur, 4 a 5 biertjes ook. Keertje minder naar de MacDonalds en je speelt 2 maanden voor niets :D

maar ja, poekie heeft wel gelijk, je moet er wel plezier aan beleven.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.