Ik vind beide stijlen wel wat hebben, de omgevingen in WoW zijn vaak iets sfeervolder (ik bedoel, dat grijs en bruin van 80% van ffxi blijft niet leuk). Maar ik vind de character models er soms toch zwaar over, shoulderpads twee keer zo hoog als je hoofd, wtf man. @_@ (WoW artwork is wel heel mooi, vond ik van wc3 ook.)
Maar ach, smaken, als mn vrienden me eerst gevraagd hadden voor WoW zat ik dat vast te spelen nu.
Kiten : +enmity en +hp vaak het belangrijkste, ervan af hangende wat je tankt.
Tenzij je +enmity katana's hebt is een staff meestal de beste keuze, earth als je voor damage down wilt gaan, wind als je puur voor evasion wil gaan. Voor je vokes macro je best wat zichtbare gear in, zodat je ff "wegblinkt" en je geen pauze in je rennen hebt terwijl je voket, zo kan je blijven kiten.
Straight tanken kan je ook twee kanten op, full evasion als je weet dat je zo goed als niet geraakt gaat worden, iets conservatievere gear als je niet veel denkt te kunnen gaan evaden (wat een zin x_x ).
Arhat's (+1 als je kan), haste gear voor je utsu casting (duh), etc etc :3
Veel succes. ^^
Maar ach, smaken, als mn vrienden me eerst gevraagd hadden voor WoW zat ik dat vast te spelen nu.
1000 bronze coins (dwz 20 gold of 20k Isp) inleveren bij Wajaad in Al Zahbi ( niet zeker van de naam, maar het is een npc die zegt dat ie donaties verzamelt voor de walahra tempel)Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 01:27:
Weet iemand hoe en waar je die walahra turban kan krijgen?(headgear 5% haste 30 hp 30 mp all jobs 75) tot nu toe heb ik mijn imperial currency gewoon verkocht op de AH en kon eindelijk mij Scorpion harness hiermee betalen
Ik ben zelf geen tank, maar ik heb wel enkele basisdingen.Edit:ben geaccepteerd in 1 van de grootste god/hnm shells in Ramuh server en begin komende vrijdag
Ik ben al bezig god tank gear voor me nin bij elkaar aan het verzamelen zijn er nog ninja's hier die mij advies kunnen geven over equip om gods te tanken en kite tips enzo?
Kiten : +enmity en +hp vaak het belangrijkste, ervan af hangende wat je tankt.
Tenzij je +enmity katana's hebt is een staff meestal de beste keuze, earth als je voor damage down wilt gaan, wind als je puur voor evasion wil gaan. Voor je vokes macro je best wat zichtbare gear in, zodat je ff "wegblinkt" en je geen pauze in je rennen hebt terwijl je voket, zo kan je blijven kiten.
Straight tanken kan je ook twee kanten op, full evasion als je weet dat je zo goed als niet geraakt gaat worden, iets conservatievere gear als je niet veel denkt te kunnen gaan evaden (wat een zin x_x ).
Arhat's (+1 als je kan), haste gear voor je utsu casting (duh), etc etc :3
Veel succes. ^^