[MMORPG] Final Fantasy XI deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:58
Ik vind beide stijlen wel wat hebben, de omgevingen in WoW zijn vaak iets sfeervolder (ik bedoel, dat grijs en bruin van 80% van ffxi blijft niet leuk). Maar ik vind de character models er soms toch zwaar over, shoulderpads twee keer zo hoog als je hoofd, wtf man. @_@ (WoW artwork is wel heel mooi, vond ik van wc3 ook.)
Maar ach, smaken, als mn vrienden me eerst gevraagd hadden voor WoW zat ik dat vast te spelen nu.
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 01:27:
Weet iemand hoe en waar je die walahra turban kan krijgen?(headgear 5% haste 30 hp 30 mp all jobs 75) tot nu toe heb ik mijn imperial currency gewoon verkocht op de AH en kon eindelijk mij Scorpion harness hiermee betalen :P
1000 bronze coins (dwz 20 gold of 20k Isp) inleveren bij Wajaad in Al Zahbi ( niet zeker van de naam, maar het is een npc die zegt dat ie donaties verzamelt voor de walahra tempel)
Edit: :D ben geaccepteerd in 1 van de grootste god/hnm shells in Ramuh server en begin komende vrijdag :D Ik ben al bezig god tank gear voor me nin bij elkaar aan het verzamelen zijn er nog ninja's hier die mij advies kunnen geven over equip om gods te tanken en kite tips enzo?
Ik ben zelf geen tank, maar ik heb wel enkele basisdingen.
Kiten : +enmity en +hp vaak het belangrijkste, ervan af hangende wat je tankt.
Tenzij je +enmity katana's hebt is een staff meestal de beste keuze, earth als je voor damage down wilt gaan, wind als je puur voor evasion wil gaan. Voor je vokes macro je best wat zichtbare gear in, zodat je ff "wegblinkt" en je geen pauze in je rennen hebt terwijl je voket, zo kan je blijven kiten.
Straight tanken kan je ook twee kanten op, full evasion als je weet dat je zo goed als niet geraakt gaat worden, iets conservatievere gear als je niet veel denkt te kunnen gaan evaden (wat een zin x_x ).
Arhat's (+1 als je kan), haste gear voor je utsu casting (duh), etc etc :3

Veel succes. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:47:
Dit is met een 2048x2048 BG resolutie na de registeraanpassing
en ik kan je zweren dat wanneer ik mezelf nu ingame bekijk, dat ik duidelijk make up aan mijn snoetje gesmeerd zie ! YAY !
Ik heb die registeraanpassingen die een tijdje geleden gepost zijn gebruikt, maar ik kan geen 2048x2048 BG resolutie kiezen :( Moet ik dat ergens anders doen of gebeurd dat vanzelf na die register aanpassingen (en waar kan ik dat checken)?

Als je wat anders gebruikt hebt dan de eerder geposte aanpassingen, laat ze dan even weten als je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Volgens mij kun je die 2048x2048 gewoon in FFXIconfig instellen.
Maar het kan ook zijn dat deze in het register te vinden is op de plek waar de register files van het zipbestandje de boel editten. Als het goed is kun je daar gewoon 2048x2048 invullen.
Als dat zo is, dan heb ik absoluut geen idee wat de gezipte reg bestanden nu eigenlijk doen.

Hier een aanvulling met reg bestanden van een ander forum:
http://vnboards.ign.com/F...oard/b22412/60198299/?136

Hier staan regbestanden waarbij dus de texture naar 2048x2048 gezet worden.
Dit is overigens heel erg zwaar voor je computer.
Ik heb bovenstaande vergeleken met die van Poekie, maar heb nog geen idee wat de andere waardes doen.

Aanvulling:
Entry 0001 en 0002 zijn voor de resolutie.
Entry 0003 en 0004 zijn voor de background (dus texture resolutie).
800 staat voor 2048 en de rest is allemaal te lezen in bovenstaande link.
Dus heb je de resolutie goed staan, dan zou ik alleen 0003 en 0004 wijzigen in het register.
Dmv bovenstaande link kun je de waardes vinden die je interessant vind.
Denk dat voor de gemiddelde computer 1280x1280 zo min mogelijk lag geeft.

[ Voor 59% gewijzigd door Arunia op 01-06-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank! Vanavond meteen eens even proberen..

Ben overigens bezig om mijn Warrior naar level 30 te levelen, om vervolgens als een Paladin verder te gaan. Ik begreep van een andere speler dat Warriors niet echt handig zijn als tank, maar dat je daarvoor beter een ninja of paladin kan gebruiken... als subjob voor een warrior werd mij verteld dat ik voor het levelen het beste een monk kon nemen. Klopt dat een beetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt tanken, dus PLD of NIN spelen, heb je Warrior als subjob nodig. Je zult dus je Warrior naar level 37 moeten levelen om klaar te zijn als PLD75/WAR37 of NIN75/WAR37. Een goede subjob voor WAR is MNK hoewel de meeste vanaf WAR24 Ninja gaan subben ivm Daul Wield Ability, 1 wapen ik elke hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een aanvulling met reg bestanden van een ander forum:
http://vnboards.ign.com/F...oard/b22412/60198299/?136
yup daar heb ik het ook van :-)

Kan me niet schelen dat het nog meer lagt, niemand merkt het verschil toch bij mij, sinds ik toch al een superslechte ninja ben. Aan mijn kant neem ik wel een aspirine in vooraleer ik begin te spelen :-)

Zeg
Die icoonchange files, mapdata en lettertypechange (te vinden op http://brandson.livejournal.com)
zijn die 100% safe? Ik heb namelijk iets opgevangen over keyloggers en zou enorme schrik krijgen,
mocht ineens mijn account gehackt zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
als je ze van daar download zou er normaal geen probleem mogen zijn, mijn scans hebben tochniks opgepikt. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baha schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:32:
als je ze van daar download zou er normaal geen probleem mogen zijn, mijn scans hebben tochniks opgepikt. :x
ok ... nog eens een nachtje over slapen (die nieuwe icoontjes zijn echt wel handig, zeker voor utsusemi)

PS ben een forum aant opzetten, zal wat tijd vergen, maar is leuk om overal achter te komen :-)
Je hoort nog van me ^_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey baha dankje voor je advies

ik wist al van die staves ik heb ice/earth/wind staves(ice voor wind resistance @ kirin)

voor tank gear heb ik nu
head: arhats jinpachi
body: arhats gi
hands: rasetsu tekko
legs: Yasha Hakama
feet: ninja kyahan(at night) rasetsu sune-ate(ben aan het sparen voor fuma sune-ate)
back: high breath mantle(enhancement hp+38 emnity+5)
waist: Warwolf belt
ring1: jelly ring(gebruik ik aleen bij mobs die bijna geen magie gebruiken)
ring2: flame ring(kheb nie echt wat beters nog tips voor ring slot?)
earring: merman earringsx2 magical dmg taken -4%
neck: als ie eindelijk in stock is Harmonia torque
weapons: fudo / senjuinrikio , stun katana+1 (naam vergeten) , wind/earth/ice staff

ik ben elvaan dus mijn hp is best wel hoog maar is het handig om hp to meritten? ik heb nog 2 merits over lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat ging veel gemakkelijker dan gedacht :-)

Forum staat op http://www.daverline.com/ffxi/phpBB2/index.php

Natuurlijk moeten er nog wat aanpassingen gemaakt worden :-)

Suggesties (voor bv topics), bannercreaties en hulp zijn daarbij absoluut welkom !

Registreer alvast, als ik zie dat er op het einde van de week enkel maar 2 of 3 mensen geïnteresseerd zijn in het forum, dan haal ik het eraf :-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Waarom wind resistance bij kirin? Kirin cast earthbased spells (stone5 stonega4 quake) en heeft additional effect : Stone. Zou je dan niet beter af zijn met meer stone resistance van een wind staff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:20:
ok dat ging veel gemakkelijker dan gedacht :-)

Forum staat op http://www.daverline.com/ffxi/phpBB2/index.php

Natuurlijk moeten er nog wat aanpassingen gemaakt worden :-)

Suggesties (voor bv topics), bannercreaties en hulp zijn daarbij absoluut welkom !

Registreer alvast, als ik zie dat er op het einde van de week enkel maar 2 of 3 mensen geïnteresseerd zijn in het forum, dan haal ik het eraf :-)
Ik zou sigbanners etc meteen 'restricten' op een bepaalde size :) ik word altijd zo misselijk van 3 posts in een topic waarbij je wel vijftien 'bladzijdes' moet scrollen omdat iedereen 17 plaatjes en acht songteksten in hun sig hebben staan...die 175 pixels van die ene post vind ik al reusachtig.

maar goed, misschien sta ik daar alleen in :) banners en andere graphics kan ik in elk geval wel maken (grafische achtergrond dus dat lukt wel) op verzoek.

Ook zou ik een Algemene hoek gewoon weglaten...ik zit op 20 forums en die hebben allemaal een algemene hoek die toch nooit wordt gebruikt omdat je niet op dat forum zit voor algemeenheden, daar heb ik weer een ander forum voor :) voorstel: verander het naar een 'Voorstellen + stats" forum...ofzo...

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wind resistance voor de manticore skill "great whirlwind" die gaat door shadows heen en die maakt je af zonder wind resistance en tuurlijk heb je ook stone resistance voor ze stone spells

meestal ren je snel weg voor zijn stonega IV en zijn stone V doet je niks want daar heb je shadows voor ^^ stone V cast langzamer dan utsu:ichi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zou ik een Algemene hoek gewoon weglaten...
Begrijp ik volledig, maar momenteel heb ik geen flauw idee hoeveel NL en BE op FFXI zitten,
laat staat hoeveel mensen ik ervan zou kunnen bewegen naar dat forum over te stappen.

Misschien was het wel een stom idee,
maar ik vind deze site om bepaalde redenen iets te beperkt
en dit is toch zeker ook een algemene hoek te noemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:40:
Kitty,

Ik ben zelf een level 93 clothcrafter, maar ben nu bezig met mijn subs.
Leather zit al op 60, maar om mijn goldsmithing (die nu 53 is) nog tegen een degelijke prijs naar 60 te krijgen, heb ik smithing nodig (eveens sub van leather).

Maar hier zit ik juist te sukkelen.
hang rond level 29, maar alle crafts die aangeraden worden tot 35-36 zijn
opgeviste rusty junkdinges.

1) Heb jij misschien een goedkopp alternatief, ik ga echt niet uren vissen naar geroeste zever hoor ! :>
Ik heb de rusty crap opzij gedonderd en ben wat anders gaan craften tot 36. Als de spullen verkopen is het winst, maar ik had er wel een initiele investering van ongeveer 750k voor nodig.

Steel Sheets (fire + steel ingot).

Capt op 36, en ik kan je aanraden om tot je op de cap zit, voor iedere skill synth trouwens, advanced support te pakken, om breaks te verminderen.

Nu weer een nieuwe, niet te dure of winst synth zoeken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:47:
hey baha dankje voor je advies

ik wist al van die staves ik heb ice/earth/wind staves(ice voor wind resistance @ kirin)

voor tank gear heb ik nu
head: arhats jinpachi
body: arhats gi
hands: rasetsu tekko
legs: Yasha Hakama
feet: ninja kyahan(at night) rasetsu sune-ate(ben aan het sparen voor fuma sune-ate)
back: high breath mantle(enhancement hp+38 emnity+5)
waist: Warwolf belt
ring1: jelly ring(gebruik ik aleen bij mobs die bijna geen magie gebruiken)
ring2: flame ring(kheb nie echt wat beters nog tips voor ring slot?)
earring: merman earringsx2 magical dmg taken -4%
neck: als ie eindelijk in stock is Harmonia torque
weapons: fudo / senjuinrikio , stun katana+1 (naam vergeten) , wind/earth/ice staff
Ring slot is bomb queen ring vaak gebruikt, als je je hnm shell het ff lief vraagt (en andere members em moeten hebben willen ze die vast even een avondje doen) 75 hp, maar wel *veel* - fire res, dus let er mee op. :) Die enmity ring (mermaid?) is wel nice, emerald voor AGI, en misschien enkele andere van de 72 ringen voor elemental res, kijk mss ook even naar de level 36 "mal" ringen, die hebben ook wel situationeel nut (gaan wel gepaard met - attributes, dus kijk hier ook mee uit).

Head en hands gaan relatief snel kunnen vervangen worden (genbu's kabuto en seiryu's kote), ervan af hangende hoe vaak de shell sky doet, en hoeveel mensen er nog voor je komen, maar moet vrij snel bij je terechtkomen.
Andere interessante earrings zijn die met HP (pigeon, weet niet of physical werkt zonder hp), enmity of puur evasion (elusive, evasion, melody <- 5 evasion skill met songs op je).
Trouwens, als je een inventory slot teveel hebt is de quick belt een leuke utsu macro belt (soort gimp speed/swift belt), is maar 2%, maar alle kleine beetjes helpen.
ik ben elvaan dus mijn hp is best wel hoog maar is het handig om hp to meritten? ik heb nog 2 merits over lol
Kan nooit kwaad om er wat merits in te steken als tank, de eerste zijn goedkoop, dus niet al te pijnlijk, maar breek er je hoofd maar niet over als je moet kiezen tussen 6 merit points voor 10 hp, of voor evenveel +6 katana skill te krijgen. ;p

Om met iets gerelateerds af te sluiten, HNMLS members regelen vaak LS merit point pt's ("anyone want to xp?" "omg yes" "yeah i need buffer" etc), dus normaal gesproken zou je 1) makkelijker en meer kunnen gaan meripo'en 2) betere meripo pt's hebben, omdat je met goed ge-equipte en geskillde mensen bezig bent. :)
En nu terug naar mijn studieboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:23:
[...]

Ik heb de rusty crap opzij gedonderd en ben wat anders gaan craften tot 36. Als de spullen verkopen is het winst, maar ik had er wel een initiele investering van ongeveer 750k voor nodig.

Steel Sheets (fire + steel ingot).

Capt op 36, en ik kan je aanraden om tot je op de cap zit, voor iedere skill synth trouwens, advanced support te pakken, om breaks te verminderen.

Nu weer een nieuwe, niet te dure of winst synth zoeken.
OMG hoe heb ik die over het hoofd gezien !! Ik ben nu 29, met adv. support (+3) komt dat dik in orde ! Bedankt !!
Baha schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 04:27:
[...]
Head en hands gaan relatief snel kunnen vervangen worden (genbu's kabuto en seiryu's kote), ervan af hangende hoe vaak de shell sky doet, en hoeveel mensen er nog voor je komen, maar moet vrij snel bij je terechtkomen.
Andere interessante earrings zijn die met HP (pigeon, weet niet of physical werkt zonder hp), enmity of puur evasion (elusive, evasion, melody <- 5 evasion skill met songs op je).
Trouwens, als je een inventory slot teveel hebt is de quick belt een leuke utsu macro belt (soort gimp speed/swift belt), is maar 2%, maar alle kleine beetjes helpen.
Ik heb nog geen kabuto noch seiryu's kote, maar het volgend op mijn lijstje is kote, hoewel in mijn ogen geen must. Kote = +50 HP en +15 agi, misschien zal ik hier en daar meer parry doen, meer evasion in vergelijking met rasetsu geeft het me in zeker geval niet.

Wat die kabuto betreft, kan inderdaad verrekt handing zijn, maar ik verkeer meer in situaties dat arhat JInpachi +1 me beter uitkomt +6% -phys damage gecombineerd met terra staff, jelly ring en arhat's gi +1 geeft me al snel -40% phys damage. Op die manier weegt die -6% van jinpachi in mijn ogen meer op tegen de +15 Vit van dei kabuto (+ kabuto vind ik maar een lelijk roestig hoofdeksel)

Wat die quickbelt betreft Baha, ik begin nu zelf ook heel curieus te worden. Ik heb het nooit geprobeerd, omdat ze me altijd zeiden dat die eigenlijk junk was. Ik begin nu pas te begrijpen waarom ze dat zeiden. Enkel en alleen omdat er ook een 6% belt bestond.
Nu ik met haidate (+5%), wahalarararara turban (+5%), fuma sune-ata (+3%) en dusk gloves (+3%) aan 16% haste kom, begin ik mezelf af te vragen of zo'n quickbelt toch niet iets zou uitmaken.

Speed of Sonic belt is praktisch uitgesloten en swift belt is echt heeeeeel lastig te pakken te krijgen (niet alleen een team op poten zetten, maar de drop is ook niet zo evident).

Wat denk je? (2% is wat? 1 sec van utsusemi?)
Zou trouwens nog eens de prijs moeten checken, geen flauw idee hoeveel ie momenteel staat.

ps veel moed en succes met je examens Baha :-)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej

ik zie net dat in de aankomende patch Chocobo kan opvoeden

cool!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESS!!! een 3-tal LS members hadden de bcnm "under observation" gedaan en hadden 1x Erase er tussen zitten, deze stond nog in 1 van hun bazaars maar ik kon hem voor een vriendenprijs kopen.
dus ben nu een WHM36 MET erase, hoef ik me daar gelukkig niet meer druk over te maken,
nu nog sparen voor een breastplate voor lvl40 maakt het farmen een stuk makkelijker, zag wel dat divine breastplate nu voor 1M over de toonbank gaat, zal waarschijnlijk dus een holy breastplate worden die staat nu voor ongeveer 100K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren ook een keer met 2 LS members die bcnm geprobeerd (vooral omdat een andere LS member die charm gewonnen had wilde ik het zeker een keer proberen :P)

Setup: NIN/WHM(ik) NIN/PLD(had geen whm :P) BST/WHM
Beide nin's 1 compound eye, bst met carrie pakte de sobbing eye. Was wel grappig, ik had telkens mijn sobbing eye dood voor de andere nin voorbij 40% was :P nou was het ook niet echt eerlijk aangezien ik wel de volledige elemental: Ni wheel heb en hij er nog een aantal miste (3 van die Ni spells kosten respectievelijk 110k,140k en 190k :()

Uiteindelijk 3x geprobeerd en 3x gewonnen met als drops 2x Erase en 1x Utsusemi: Ni (Erase is 380k, Utsu Ni is 600k) toch iets meer dan 400k de man, niet onaardig. Dan heb ik de kosten van die ik had gemaakt voor ik die BC kon doen er bijna uit (die 440k van die 3 spells) alleen dan heb ik de kosten van tools niet mee gerekend, ruwweg 7x elke tool per gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:32
Jumpiefox schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 02:12:
[...]

En dan vooral de placeholder items posten >.> neem aan dat je de pic hier vandaan hebt: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16911 ? =) post dan wel de goeie zooi ;p

[afbeelding]
Dan nog vind ik de graphics van WoW niet veel aan :)

Graphics van Lineage2 bv zijn wel weer mooi, maar daar is het spel weer minder.
FFxi heeft en een mooi spel en mooie graphics, win-win dus :)

Ben wel erg benieuwd naar Huxley, ik zie dat als een potentiële FFxi-killer voor mij.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Poek, je bedoelt toch niet Huxley de MMOFPS??
een MMO shooter? {hmmm} weet het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die ja :)

Van huis uit ben ik een fps-speler (vooral de DeltaForce reeks). FFxi was zelfs m'n eerste rpg waar ik serieus mee bezig was.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat is het verschil dan tussen huxley en andere shooters??
die zijn toch alemaal MMO?
zoals quake en UT? of zitten hier rpg elementen ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Quake en UT zijn niet MMO, ze zijn M (en MO :P) maar niet MMO.

Leuk joh, die afkortingen :P Ik bedoel uiteraard dat Quake en UT niet Massive Multiplayer Online zijn maar alleen Multiplayer (online). Er zit een flink verschil tussen 1000 spelers op 1 server en 32 of 64 spelers op 1 server. Persoonlijk zou ik niet snel aan een MMOFPS meedoen, lijkt me te chaotisch (ik vind een potje CTF of TDM op een Q3 server al chaotisch :P)

edit: en dat is dus maar 10 of 8 spelers respectievelijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door deTwisj op 02-06-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:24:
maar wat is het verschil dan tussen huxley en andere shooters??
die zijn toch alemaal MMO?
zoals quake en UT? of zitten hier rpg elementen ingebouwd?
Tis wat je zelf al zegt, een fps met rpg elementen. Zo "bouw" je net als in FFxi je char op door deze te levellen etc.
Verder gebruikt het (voor zover ik heb kunnen nagaan) een beetje het systeem van EQ2: als er teveel mensen in een gebied komen dan word je als speler in een kopie van dat gebied gezet. Da's wel minder natuurlijk als je FFxi gewend bent waar dit niet zo is en je iedereen praktisch overal kan tegenkomen. Voordeel is echter wel dat gebieden minder zullen laggen als er veel mensen in zitten.
Verder werkt het veel met instances. Nu ben ik daar niet zo'n fan van maar het concept van een mmo + fps spreekt me wel aan.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ding is het niet maar ik ben dan ook geen FPS fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/random/whmlevel75.jpg

eindelijk ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats

Neelon, ik had nog een vraag aan je. Hoelang heb jij nou daadwerkelijk besteed om die Lu Shang te krijgen? En heb jij echt alles zelf opgevist of ook gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Maandje of 1.5 a 2 denk ik. Ik had smithing op 34 gezet, en ben toen rusty caps/picks gaan vissen, met light gerestored, en in de npc gedumpt. Dit was voordat ze dat aangepakt hadden, maar dat was veruit de snelste manier om aan het geld te komen. Carps kostten toen nog 4-5k de stack, en je kreeg 100 gil per carp terug, ipv de 10 nu.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo eindelijk maar eens aan ff online beginnen.

mensen nog belangrijke beginnerstips voor me buiten het feit dat ik gewoon lekker van de game en sfeer moet gaan genieten d-:

ga naar alle waarschijnlijkheid als monk of warrior tekeer nogniet zeker eerst eens door alle updates patches en registrations van ffonline rise of zilart en chains of promathia heen

pffffft en nogsteeds aan het updaten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja dat duurde bij mij ook al erg lang.. moet niet denken aan een clean install ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is eindelijk klaar en nu is het tijd om wat te gaan proberen en experimenteren.
Tips en hints zijn altijd welkom zal later laten weten wie ik ben en waar ik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dacht slim te zijn door FFXI + RotZ + CoP op m'n portable HDD te installen, zodat ik op verschillende PC's kon spelen met een install van POL en een aanpassing in het register van het FFXI install path...maar dat werkte dus niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Misschien dat het werkt als die hdd op iedere pc dezelfde stations-aanduiding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mijn uurste paar uurtjes ff online erop zitten
ben lvl 4

kan zeggen dat het bevalt het feit dat ik wasd niet als besturing aan de praat krijg en ik de map wat omslachtig vind.

Waardoor het voor mij moeilijk is bepaalde dingen te vinden etc maakt het wat moeilijker maar voor de rest errug kicke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Zelf stuur ik met de pijltjestoetsen (met rechts) (wat even goed wennen was aangezien ik tot dan toe eigenlijk alleen wasd gebruikte in games) en gebruik ik m'n linkerhand om macro's te rammen.
Met je rechterhand kun je dan eenvoudig onder het rennen het menu openen en gebruiken, terwijl je met links naast macrorammen ook met de Ftoetsen kan spelen om leden uit je party te selecteren.

Maar hoe onlogisch de besturing van FFxi ook lijkt, ik erger me nu soms kapot aan de besturing van andere games ^^;

Op welke server zit je eigenlijk?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op zondag 04 juni 2006 @ 03:11:
Misschien dat het werkt als die hdd op iedere pc dezelfde stations-aanduiding heeft?
Nope, als FFXI niet in de Installed program list van Windows staat pakt de viewer hem niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik dat zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 manieren:

1) Character select screen
Daar staat de naam, job, level en servername van je character als je hem highlight

2) Daadwerkelijke inlogging
Het allereerste bericht dat in je chatlog te zien krijgt als je inlogt is:
WELCOME TO "SERVERNAME"

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 04:04:
kan zeggen dat het bevalt het feit dat ik wasd niet als besturing aan de praat krijg en ik de map wat omslachtig vind.
Config > Misc. 2 > Keyboard Type > Compact.
Fixed ;p
Kan zelf ook niet overweg met het gebruiken van numpad om te bewegen, vooral omdat het een "kruis" is ipv een driehoek, drukte altijd op 5 ipv 2 voor achteruit.

Vanavond Dyna-xarca, 2xSAM en een MNK gedropt, beetje waardeloze drops. :x
Enige AF die een run daar echt de moeite maken zijn RDM, BLM, PLD en THF imho.

Vrijdag of zaterdag ook onze eerste sea-gods gedaan, jailer of fortitude (gaxe, torque en deed) en faith (deed en h2h). Prettige afwisseling, zeker nu RMT in sky zit en ullikumi monopoliset, heel sky ligt gewoon plat omdat je zonder van RMT te kopen gewoon amper byakko kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Chocobo racing circuit vid: Linkje

[ Voor 5% gewijzigd door Poekie McPurrr op 05-06-2006 09:58 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baha schreef op maandag 05 juni 2006 @ 03:52:
[...]

Config > Misc. 2 > Keyboard Type > Compact.
Fixed ;p
Kan zelf ook niet overweg met het gebruiken van numpad om te bewegen, vooral omdat het een "kruis" is ipv een driehoek, drukte altijd op 5 ipv 2 voor achteruit.
Echt? goh...ik vind die besturing bij FFXI echt ideaal, aangezien ik kan lopen, en het menu kan besturen tegelijkertijd...dat vond ik juist een goede uitvinding van Squeenix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zie je maar smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel zes maanden lang gespeeld in 2004, maar was er op een gegeven moment mee gestopt.
Ok: ik wist dat ik mijn personage (Lvl 45) zou kwijtraken maar goed, ik had andere dingen aan mijn hoofd.

Vandaag wilde ik weer 's even het spel in duiken, maar wat blijkt: ook de registratie nummers van het spel zijn nutteloos geworden.
Na een korte zoektocht op de site van Square Enix kwam ik er achter dat als je je lidmaatschap langer dan drie maanden opzeg, dat je dan verplicht bent om het spel opnieuw aan te schaffen om zo aan nieuwe registratienummers te komen...

Lekker dan... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:43:
Ik heb dit spel zes maanden lang gespeeld in 2004, maar was er op een gegeven moment mee gestopt.
Ok: ik wist dat ik mijn personage (Lvl 45) zou kwijtraken maar goed, ik had andere dingen aan mijn hoofd.

Vandaag wilde ik weer 's even het spel in duiken, maar wat blijkt: ook de registratie nummers van het spel zijn nutteloos geworden.
Na een korte zoektocht op de site van Square Enix kwam ik er achter dat als je je lidmaatschap langer dan drie maanden opzeg, dat je dan verplicht bent om het spel opnieuw aan te schaffen om zo aan nieuwe registratienummers te komen...

Lekker dan... :r
Nee. Als je beter had gelezen dan had je geweten dat je je content-ID's moet stopzetten, niet dat je je karakters moet deleten of wat jij zeker gedaan hebt, je Pol-ID (die gratis is) deleten. Je registratie-keys zijn met het maken van je Pol-ID vast gekoppeld aan dat ID dus nutteloos nu dat ID weg is.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: ik heb mijn karakter niet gedeleted.

Dit is het bericht waar ik het over had:

You can become a member again after unsubscribing from PlayOnline. If you return to PlayOnline within three months of unsubscribing, you can restart the same service without having to complete the regular registration process. In this case, use the "For PlayOnline Members Only" when launching PlayOnline after a reinstall to log back in using your existing PlayOnline ID and PlayOnline Password. If you return to PlayOnline three months after unsubscribing, you must register a new PlayOnline account. This means you must purchase a new copy of the software to obtain a new set of registration codes.

Volgens mij heb ik het dus wel goed gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mja, en toch raad ik je aan in het vervolg je handleiding te lezen aangezien je gedaan hebt wat ik al zei, je pol-ID gedelete.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:48:

You can become a member again after unsubscribing from PlayOnline. If you return to PlayOnline within three months of unsubscribing, you can restart the same service without having to complete the regular registration process. In this case, use the "For PlayOnline Members Only" when launching PlayOnline after a reinstall to log back in using your existing PlayOnline ID and PlayOnline Password. If you return to PlayOnline three months after unsubscribing, you must register a new PlayOnline account. This means you must purchase a new copy of the software to obtain a new set of registration codes.

Ter verduidelijking: You can become a member again after unsubscribing from PlayOnline. If you return to PlayOnline within three months of unsubscribing,

Maar goed, blijft spijtig natuurlijk maar anders dan bellen met support geef ik je weinig kans.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel trouwens op midgarsormr

ben ondertussen lvl 10 geworden en me een klein beetje in de crafts aan het storten omdat ik wat gil nodig heb.

als er nogmeer mensen daar rondlopen stuur een berichtje naar "aviedha"

en misschien dat ik je dan lastig val met wat beginnersvragen d-: omdat je helaas niet kan alt-tabben uit het spel.

voor de rest heb ik de besturing eindelijk onder de knie en word het makkelijker en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Aan het begin van het weekend Corsair naar level 5 gebracht (Dinnetje was naar de kermis met een vriendin, dus had lekker even tijd voor mezelf).
Gisteren naar Jeuno gegaan en daarna uitgelogd, misschien vanavond toch maar eventjes Blm levellen in Qufim, deze is nog steeds level 21 en ik wil toch eigenlijk wel naar 37 zodat ik met Whm verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:55:

en misschien dat ik je dan lastig val met wat beginnersvragen d-: omdat je helaas niet kan alt-tabben uit het spel.
kijk anders eens op http://ffxi.archbell.com om de windower te downloaden die vrijwel iedereen gebriukt, deze kun je instellen op fullscreen maar dan kun je dus wel alt-tabben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Tipje voor gebruik met de windower, vertel niemand ingame dat je hem gebruikt.

En maar wat meer craften gedaan gister avond, en voor een thief de NM in Gustaberg vermorzeld. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060506_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060506_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060506_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Netjes, nog 3 te gaan (fishing niet meegerekend :P) en dan zijn woodworking en cooking allebei nog een eitje. Alleen GS wordt een investering, ik denk dat ik hoogstens een miljoen (mischien 2) nodig heb gehad om 48 te halen. Alleen daarna wordt ie 'iets' duurder :P

Viel me nog mee dat die gob een guilliotine + 3x thun 4 overleefde. Er moest nog eens 3x Bliz4 + extra nuke achteraan voor die neer ging. Hij had welgeteld 1 bomb kunnen gooien (1x werd ie gestunned). Arme gobbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEY! heb het spel eindelijk binnen!
Nu lekker alles installen en update zal wel lang duren denk ik.
Ik ga op server ragnarok spelen moet alleen nog een code hebben om die server te joinen als iemand die mij kan geven, doe dat dan maar aub ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezoo niet vertellen dat je windower gebruikt

is het nogal hack gevoelig of zo?

of wordt je dan ge reported of zo?

ik moet ook nog maar eens aan de slag gaan met het spel
blijf nogal op lv 6 hangen XD dus dat schiet ook niet echt op :)

deze week maar weer ff wat tijd aan besteden

instaleren en updaten ging wel redelijk snel bij mij
die laatste content update duurde ongeveer een half uur

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is niet zozeer hackgevoelig, maar het is meer omdat het verboden is om Windower te gebruiken.
Nu gebruiken wij het alleen (alhoewel ik het niet vaak gebruik op het moment) om alt-tab te kunnen doen en dan op een aantal pagina's te kijken, maar er zijn dus personen die het wel op een rottige manier gebruiken om het spel zo te verzieken.
Dus gebruik als je het wilt, maar praat er voor de rest niet over.

Damn, ik zie net bij Neelon dat lettertype staan, in vind die toch wel erg mooi.
Toch maar eens een keertje naar die programma's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou vraag ik me dus ook af hoe ik op een server als ragnaros kan komen

ben nu lvl 11 op midgardsormr en zou zonde zijn om tever door te gaan en op die manier veel tijd te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Elk third-party software is een violation op de ToS van square. Met de windower van archbell kan je (voor zover ik weet) niet botten of poshacken. Wel kan je met de windower zien wat de TP is van je party members, de afstand tussen jou en je target, een timer mbt bloodpacts, exp/h + avg exp/kill, etc. Mits je de correcte plugins hebt. Zelf gebruik ik alleen de windower om in windowed mode te kunnen spelen en dus andere dingen op m'n desktop te kunnen doen (vanadiel maps, somepage, KI forum, BG forum, etc). Maar hoe je het ook bekijkt, het mag niet van square. Alleen geeft de gehele community daar niet om, omdat het het gemak van het spelen ondermijnt (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:14:

ben nu lvl 11 op midgardsormr en zou zonde zijn om tever door te gaan en op die manier veel tijd te verliezen.
Als je een worldpass kan regelen, dan kun je dmv die code een nieuw character aanmaken op die server. Je kunt niet je huidige character meenemen naar de andere server.
Dus ik zou bedenken wat ik wil en dan de keuze maken. Stay-or-go.
Ragnarok server worldpass is volgens mij wel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:14:

Je kan tijdens de creatie van je character opgeven op welke server je wilt komen spelen. Default is dat een random (althans, door SE bepaalde) server. Maar met behulp van een worldpass code kan je op de server komen die jij wilt. De correcte worldpass kan je alleen krijgen als iemand die al op die server speelt er eentje koopt (voor ingame geld) en jou dat verteld. De prijs van zo'n worldpass veranderd naarmate de server leeg of vol is.

Er zal echt wel ergens in deze thread vermeld staan hoe dat precies in z'n werk gaat (OP al gekeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
NielsOveres schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:59:

Damn, ik zie net bij Neelon dat lettertype staan, in vind die toch wel erg mooi.
Toch maar eens een keertje naar die programma's kijken.
Houd er wel rekening mee dat de screenshot van die arme goblin is verbeterd door eenmalig een sharpen filter eroverheen te gooien. Als je het menu bedoeld dan kan dat wel (al weet ik niet hoe, ik gebruik nog de standaard kleuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay het is me duidelijk hoe een world pass te kopen 1 van de spelers hier zou hem voor mij kunnen kopen d-: iemand intresse anders ga ik me op dat belgishe forum registreren

via het be/nl forum eentje te pakken.

Ik moet trouwens wel zeggen nu ik de kaart een beetje door heb het craften een klein beetje begin te snappen en het vissen onder de knie heb het wat leuker begin te vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:48:

toch snap ik het niet dan...

ik ben halverwege 2004 gestopt met FFXI, heb netjes mn content-ids en chars gewist, zodat er niks meer van mn CC afgeschreven werd...
Nu speel ik sinds 3 maanden weer, en heb gewoon met mijn oude playonline account in kunnen loggen! (had toevallig mn username nog in het boekje staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang jij niks hebt verwijderd is er niks aan de hand....
Mischien dat iemand anders jou account heeft gebruikt en dus alles heeft verwijderd
je bent daarin niet de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je alles hebt gewist dan moet je ook nog je account afmelden,

en dat duurd even.

weet niet hoelang ik heb zelf nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hij heeft alles los gewist (dat is wat ik uit de text op kan maken).
Dit betekent dat characters e.d. gewoon voorgoed weg zijn.
Als je alleen al je content ID's annuleert (dus niet wist!), dan moet je account waarvoor je op dat moment niet betaald "aangezien de eerste content ID je 15 dolar kost" gewoon blijven bestaan.
Verwijder je daarentegen alles, dan is het na 3 maanden weg. Zo ook dat je opnieuw het spel moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
je kunt in je linkshell gewoon over windower praten, maar in als je via /tell gaat praten moet je wel oppassen, die gesprekken worden gelogd en het is al vaker voorgekomen dat mensen er op aan gesproken worden... ik weet niet wat de consequenties zijn.
Feit is dat ze het niet kunnen controleren, dus je zult moeten zeggen dat je het gebruikt voordat ze wat kunnen.

het is natuurlijk snel opgelost door het beste ding wndiwoer te noemen of zo ;)

Neelon, ik snap niet hoe je het doet in een weekend alchemy naar 60, ik ben nu 55 en heb er toch veel tijd (en geld) aan gespendeerd.
en dan heb ik het nog niet over alles wat ik nog moet verkopen....

veel kost het echter niet in totaal, das wel prima :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dus via die nl/be forum een worldpass the krijgen maar helaas wou het daar aan het begin van de avond niet lukken.

Mocht iemand zich vervelen en het nu nog even willen proberen wees welkom.

Dan kan ik nog even wat leveltjes pakken vanacht d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:41:
ik dacht dus via die nl/be forum een worldpass the krijgen maar helaas wou het daar aan het begin van de avond niet lukken.

Mocht iemand zich vervelen en het nu nog even willen proberen wees welkom.

Dan kan ik nog even wat leveltjes pakken vanacht d-:
zoals je op het S&R forum hebt kunnen lezen was het voor niemand mogelijk om een WP te kopen,
nog héél eventjes geduld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
(Heb trouwens een NickChange nu, dus NielsOveres is vanaf vandaag Arunia).

Gisteren geen zin gehad om te spelen.
Ik moet eigenlijk gewoon bedenken wat ik wil gaan doen.
Ik moet ook eigenlijk de equipment van mijn Whm bij de npc dumpen voor ruimte in m'n MH.
Daarna moet ik equipment waar gewoon aan te komen is verkopen zodat mijn MH een stuk leger wordt.
Daarna moet ik gewoon jobs gaan kiezen die ik wil gaan levellen of misschien eindelijk eens doorgaan met een craft.
Dit omdat ik dan eindelijk eens een beetje Gil misschien kan gaan maken.
Zit nog zoals gewoonlijk even te dubben. Maar denk dat dit de betere oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vrijdag geaccepteert in me eerste god/hnm LS en gister voor het eerst getanked.. en wat :P
TIAMAT :D scary fight en ontzettend lang maar onwijs cool

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060607173459a.jpg
het was vroeg in de morgen voor mijn LS want de meeste zijn amerikaans dit was het claim team

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060607182243a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060607182342b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/pol2006-06-0723-01-03-30.png
oog in oog met tiamat

het was een hel om te vechten we hadden voor de eerste 2 uur aleen maar 1 brd en 1 whm en 2 smns
we hadden alle DD's nodig in add party dus we moesten in leven blijven en wachten op versterking
na 4! uur kwam eiindelijk onze wyrm DD squad en hij was toen nog op 87% en daarna ging het best wel snel ik was tijdens het gevecht ff 1.5 uur afk geweest om naar nunchaku-do te gaan :p lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
4 uur lopen vechten en niemand die je voor holding heeft aangemeld? cool!~ op de meeste servers word er binnen 30m al een GM call gepleegd (zeer tof voor elke nieuwe LS die een keer willen proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Vet dat je dan gelijk dat mormel gaat meppen ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol er was een GM maar we werden niet beschuldigt van holden omdat we well damage deden we probeerde hem te killen maar de hp regen helpte niet echt mee de gm was er om de kinderachtige andere LS te waarschuwen

irritant spam and gingen monsters halen en dan op onze alliance die monsters killen stond echt zo'n antilon in ons camp heel irritant zijn er ook een paar gejailed van hun

edit: nog ff een betere screenshot gemaakt door een mage in de alliance
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v206/KaiserX2/june7tia.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En weer wat meer craft levels gehaald. Damn dit is verslavend.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060806_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060906_01.jpg

En zomghetisnietwaar... eindelijk weer eens progressie in CoP.

Missie 8-1 afgeraffeld in een klein uurtje of zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_060906_03.jpg

Drie missies te gaan voor de laatste yummie yummie ring. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben echt jaloers op jullie. Heb alleen zo weinig tijd om goed te kunnen spelen.

Gisteren naar Windy gegaan (gelukkig zijn de Mea Chocobo's ook weer een stuk goedkoper geworden) om daar wat event equipment te dumpen bij de NPC.
Daarnaast nog wat zooi op de AH gegooid en hopelijk is dit verkocht als ik weer ga spelen.
Daarna nog wat meuk op de AH en dan waarschijnlijk nog een keer.
Mijn Whm spul en de wapens van de verschillende jobs hou ik wel gewoon.
En dan maar eens kijken wat ik nu eigenlijk wil gaan doen.
Ik heb dan ruimte om crafts te gaan doen of om jobs te gaan levellen. Het kan ook zijn dat ik gewoon Blm ga levellen om verder te kunnen met Whm.

Nog steeds geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Het heeft voor mij ook ongeveer een jaar geduurd voor ik zover was (75thf toendertijd). Dat is volgens mij inclusief een break van een maand of 2 tot 3. Vervolgens heb ik een (wat nuttigere) job naar 75 gebracht (blm) wat ook een goeie 6 maanden heeft geduurd volgens mij. Pas nu ben ik bezig met al die missies en andere leuke dingen. Maar geloof me, die exp grind wordt op den duur echt zo saai.

Enigste job waar ik momenteel exp voor zoek is Ryosuke's SMN (omdat hij nog geen job heeft die een beetje lekkere DD kan doen zonder veel geld uit te geven aan melee gear). die is nu 67, maar is zo goed als onmogelijk om een party voor te krijgen. Ik ben namelijk derde keus healer (whm>rdm>smn), vierde keus (de)buffer (brd>cor>rdm>smn) en ikweetniethoeveelste keus DD (beetje alle melee + blm > smn) en heb weinig unieks te bieden wat andere job ook niet kunnen naast stoneskin op de tank (marginaal effectief) en MAB op blm.

De laatste paar dagen heb ik eigenlijk niets meer dan de binnenkant van m'n moghouse gezien terwijl ik LFP was (wat ik meestal niet langer vol hield dan een uur of 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben bezig sinds de lancering van Final Fantasy in Europa.
Daarbij is hetgeen dat hieronder staat wat ik gehaald heb.
Misschien dat ik toch maar eens Nin ga levellen om deze als sub te nemen voor Whm.
Dual-wielding Clubs FTW!
Ik moet nodig Blm naar level 37 brengen, dus denk dat ik eens ga kijken welke equipment ik voor level 21 Blm nodig heb en dan toch maar eens wat langer LFP ga staan dan een half uur.
Maar ja, moet eigenlijk gil hebben voor de MH uitbreidingen. Keuzes maken is echt gaar.
Moet allebei doen (nou ja, moet...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ondertussen weer lvl 10 nadat ik naar ragnarok verhuisd ben en het spel bevalt me goed

speel voor het eerst eigenlijk een pure caster en moet zeggen dat het wel bevalt.
Ook het feit dat een skill als blazing spikes ook met elke retalliate een gfx laat zien is errug tof.

Nu maar eens kijken hoe het verder verloopt en misschien ga ik dan wel voor blue mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas wil het bij mij de laatste tijd ook niet echt lukken. XP gaat veel te langzaam, mijn CoP static is stront traag en om me heen doen ze allemaal HNM en Sky Gods. Terwijl ik daar geen tijd voor hebt. Agh ik heb ik al aardig wat bereikt in het spel. Misschien ook wel eens leuk om alles op een rijtje te zetten, voor mezelf en voor jullie zodat jullie weten wat ik heb gedaan. Want ik post hier niet zoveel, :)

Afbeeldingslocatie: http://www.talesfromvanadiel.com/_img/Lg-Lav.gif

Jobs: BRD75, WHM65, BLM35, SMN33, WAR20, BST20, SAM20, RDM15, NIN10, MNK10
Nation: Bastok Rank 10
Missies: ZM14, CoP 4-2

Toekomst: Lavena ben ik van plan om haar Samurai naar 75 te krijgen. En als sub WAR en THF te levelen. Voor ik dat doe wil ik eerst mijn WHM 70 zetten voor Raise 3 in CoP. Niet hoger omdat ik de equipment nog even wil sparen. En tevens wil ik Lavena niet voluit laten gaan met WHM. Tevens plannen om fishing hoog te krijgen samen met cooking. Aangezien er een keertje een rustige zomer aan komt ziet het er wel goed uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.talesfromvanadiel.com/_img/Lg-Lil.gif

Jobs: BLM10, WHM10
Nation: Bastok Rank 1
Missies: Nog niks

Lily? Uhm ja, ik heb al een tijdje twee versies van FFXI liggen. Had al eerder een personage gemaakt genaamd Miomimi, een taru female. Na de nin scrolls gehaald te hebben voor wat geld heb ik haar maar verwijderd. Ze beviel me toch niet en ik wou iets wat iets dichter bij Lavena stond. Toen kwam ik op het idee om als het waren het ingame zusje van Lavena te maken. En zie hier, Lilybet. Ze is nu net 2 dagen oud.

Toekomst: Wat wil met Lily doen? Nou als eerst ben ik van plan om op Lily WHM wel naar 75 te krijgen. Tevens BST in ieder geval naar 20, misschien hoger (ik denk haast van wel, misschien samen met de BST van Lavena), En misschien in een verre toekomst haar BRD, BLM en RDM. Maar eerst maar even haar WHM hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Leuke plaatjes, heb je die zelf gemaakt?

Ik zelf speel nu al lange tijd met 2 accounts, 1 van die accounts is daadwerkelijk van mij en de ander is van mijn broer die nu geen tijd meer heeft om geregeld te spelen. Aangezien ik een PC met laptop erbij heb is het vrij gemakkelijk om te duo'en. Ik speel eigenlijk alleen maar met Neelon en meestal vullen wij onze 4man party op met 2 andere mensen, vroeger was dit 1 amerikaan die de laatste 2 characters bestuurde alleen is hij een maand of 2 geleden gestopt met FFXI.

De main character van mijn account is Rithridan, een THF75 BLM75 RNG66 + subs en daarmee ga ik (ooit) goldsmithing doen, wat nu 48 is. Mijn mules zijn Socute, Girrr en Pakezeltje :P
De main character van mijn broer zijn account is Ryosuke, een RDM75 BRD74 SMN67 + subs en daarmee ga ik (ooit) alchemy doen, wat nu ~25 is. Zijn mule is Asano welke hij in DRG AF wil hebben (dus minimaal DRG60 wil halen), deze mule is nu DRG25.
Als laatste heb ik op mijn broer zijn account een character op Ragnarok gemaakt die Naiji heet. Naiji is momenteel een WAR11 THF11 MNK18(sub). Waar ik eerst een PLD/WAR van wilde maken, ik heb alleen weinig verder met Naiji gespeeld, alleen eigenlijk tijdens de periode dat onze amerikaanse vriend niet wist of hij nou wilde blijven of wilde gaan.

Op het gebied van mission zitten Rithridan en Ryosuke op hetzelfde punt, namelijk:
Lastok Rank8
ZM 15 (beide hebben suppanomi)
CoP 8-2

Neelon heeft ook 2 accounts waarbij de ene account als main character Katsuoy de WHM75 BLM75 RDM67 PLD66 heeft en de andere account als main character Megamichan de BLM75 heeft. Wat wij als setje nog missen is een goeie lvl75 tank wat we waarschijnlijk als volgende doel gaan levelen. Iets in de trent van Katsuoy(nin), Rithridan(mnk), Megamichan(brd), Ryosuke(whm) dan hoeven we nog maar 1 (of 2) DD's te vinden en eventueel een extra support (rdm, cor, iets in die trent). Combinatie brd+cor lijkt me best goed, vooral als we een war of thf als 2de DD kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Met THF 75 ben ik langer dan een jaar mee bezig geweest. BRD is nu op een goeie 2 maanden naar 67 geleveld, had sneller gekund als ik niet staticte (maar veeeeel frustrerender en minder leuk natuurlijk. :))
Geen idee wat ik als derde job ga levellen, maar denk niet dat ik iets ga levellen dik tegen mijn zin, dus alvast geen BLM of SMN.
Ben momenteel druk bezig met al de bruikbare subs op 37 te cappen (naast BRD xp natuurlijk), nog enkele weekjes mee bezig, misschien bevalt een van die me wel (SAM 24 DRK 24 WAR 27 WHM 33 RNG 34)
Arunia schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:04:
Maar ja, moet eigenlijk gil hebben voor de MH uitbreidingen. Keuzes maken is echt gaar.
Moet allebei doen (nou ja, moet...).
Is wel irritant als je in het begin zoveel moet doen, subjobs levellen, sub-subjobs levellen, missies doen voor rank/expansies, quests doen voor spells/gear/storage/AF. En dan ook nog eens de tijd vinden om je main te levellen of wat te craften. Soms wordt het allemaal wat veel en dan weet je niet waar je eerst aan moet beginnen.
Denk dat het voor iedereen hier wel herkenbaar is. :)

Grats met tiamat Mike, en grats met 8-2 Neelon. Huphup, maak die missies nou ff snel af. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 21:00
Hey mensen.
Wat cool om zoveel mensen uit Belgie en Nederland te zien die dit spel spelen O.o

Mijn character naam is Amaurea, en is 20SMN, 30WHM atm en ik speel op Leviathan. Ik heb een half jaar gespeeld (eerst met een ander character, later met Amaurea) en toen ben ik ook een half jaar gestopt. Ik speel nu weer een weekje :) Levelen gaat gelukkig nu een stukje sneller dan voorheen, want ik ken veel area's en ik heb een geweldige Linkshell die mij graag helpt. Op dit moment ben ik bezig met het halen van Avatars in Mini-Avatar battles. Heb zojuist verloren van Ifrit omdat mijn Summoning skill nog niet gecapped is ;_;

Goed, ik hoop hier nog iets vaker te komen en veel van mijn avonturen te delen met jullie ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste week in mijn God/HNM shell en nu ook al jormungand getanked =D
het is so gaaf om zo'n groot beest in bedwang te houden :P
irritant beest moeilijker dan tiamat in mijn mening Bindga Paralyga zijn erg vervelend
vooral ook als ie je bind en dan neerkomt en je staat in ze gezicht zijn breath attacks zijn pijnlijk
ben geen 1 keer doodgegaan :P hij heeft me 7 keer gemist (1 keer misde hij mij twee keer achter elkaar)

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060610031240a.jpg
de alliance

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060610041249a.jpg
>:O bring it on

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/Dar060610052527a.jpg
helaas kan je als je hem tanked niet echt goeie screens maken

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/booo.jpg
<.< >.>

en nog ff uitsloven :P
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y71/Mikenl/tankingownage.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:40:
Mijn eerste week in mijn God/HNM shell en nu ook al jormungand getanked =D
het is so gaaf om zo'n groot beest in bedwang te houden :P
Grats man. :)
Hoe vecht je shell eigenlijk met de wyrms? Wij gooien er SMN's tegenaan en laten melees enkel TA'en voor SC. Onze tanks hebben voorlopig nog niet de ervaring om een heel gevecht recht te blijven, dus we kunnen (nog) geen SAWS's doen voor SC. Ook geen DRK met ridill of kraken club, dat zou ik ook wel eens in actie willen zien. :9

Zelf net mijn Brutal Earring gekocht, dankzij een lening van een BLM vriend van me. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Baha op 11-06-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOLOL
Cerberus was up
en ^^ eerst keer.. wiped ging prima tot 20%- dan spammed ie gates of Hades AOE + shadow wipe voor
900 dmg hij valt ONWIJS snel aan tanks gingen dood slachtparty

andere ls claimed hem en wiped call for help dusssssssssss
hij was terug op 100%

ROUND 2
dit keer tankte ik het hele gevecht en het ging veel beter hij is nog steed vreseliijk om te tanken
Paralayga move en onwijs snelle aanvallen ik ging op 5% dood ; ; dus geen nieuwe title =(
onze eerste cerb kill ^^

ik post later wel screenies
Baha schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:51:
[...]

Grats man. :)
Hoe vecht je shell eigenlijk met de wyrms? Wij gooien er SMN's tegenaan en laten melees enkel TA'en voor SC. Onze tanks hebben voorlopig nog niet de ervaring om een heel gevecht recht te blijven, dus we kunnen (nog) geen SAWS's doen voor SC. Ook geen DRK met ridill of kraken club, dat zou ik ook wel eens in actie willen zien. :9

Zelf net mijn Brutal Earring gekocht, dankzij een lening van een BLM vriend van me. :)
Tiamat doen wij met smns ninjas sam/thf war/thf blm whm rdm dat is zo'n beetje alle jobs die gebruikt worden

rest is add party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitty

sinds je alle crafts zo'n beetje naar level 60 helpt,
mag ik je vragen waar je dat tegenwoordig doet?

Heb je een vaste stek, zoals Al Zhabi of ga je nog steeds van city naar city voor de guild.
Ik heb tevens gehoord dat al zhabi geen advanced support biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Bone, leather, smithing, cloth en alchemy zijn 60, wood 12 en gold 24. Ik heb als honk nog steeds Jeuno, expansion is onderweg als het goed is. En Al nogwat heeft advanced support voor de meeste guilds dacht ik, kost alleen coins.

edit: en ik probeer CoP af te maken op het moment... moet komende week afgerond worden als het goed is, hoop ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Neelon op 12-06-2006 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Nou voorlopig gaan we ons hier op richten tot iedereen heeft wat ie wil. Proberen hem 1 of 2 keer per week te doen.

Onze ls komt voort uit een 'gewone' LS waar we ook in blijven zitten. De high(er) levels gaan een paar keer per week een tweede linkshell in voor dit soort dingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/thedarkelite/thumbnails/genbu1_1.jpg

beetje mager, maar toch leuk... ik had gehoopt op de Zenith Crown abjuration:

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/thedarkelite/dropsgenbu1.jpg

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend niet zoveel gedaan als ik zou willen. Sterker nog als ik er zo over nadenkt is het gewoon een fucked up weekend geweest.

Lilybet heb ik in de twee dagen (en de vrijdag avond) dat ik eindelijk een keertje vrij was maar van level 10 tot 14 gekregen op haar Black Mage. Een schande als je het mij vraagt. Zaterdag wat gasten over de vloer gehad dus alleen maar avonds kunnen spelen. We hadden de CoP static, Ouryu (of hoe dat ding ook mag heten), we zitten nu al drie weken op die klote draak vast. We wipten Zaterdag 2x, eerste keer omdat de NIN tank dood ging en tweede keer omdat de RDM DC’ed. Godgloeiende, nu moet ik weer een week wachten, nog even en lily haalt et eerder naar Sea.

Zaterdag avond hadden wij ook een LS photo shoot. Daar heb ik nog een filmpje van gemaakt. Best grappig gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://www.talesfromvanadiel.com/_img/lsphoto.jpg

Download de video hier:
55 MB Xvid / Runtime: +/- 7 min
http://www.talesfromvanadiel.com/_download/TfV-LSP06.avi

Zondag middag heel de middag aan dat filmpje gewerkt >_>. Zondag avond hadden we voor het eerst Dynamis-Xarcabard. Mijn hemel wat een shuttle was dat zeg. Doch deden we het heel goed voor onze eerste keer, natuurlijk niet de dynamis lord gehaald maar we hielden de NM’s toch zonder enig veel moeite neer (een paar keer gewipte) en helaas geen drops... en ik stond notabene eerste voor mijn bard broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Wij gister ook eerste dyna-xarca gedaan met 24 man.
geen clear uiteraard maar wel BRD/RDM/WAR AF's gedropt. toch lekker.

En ik ben al sinds januari bezig met cop 4-2 :X Pokkedraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Ik heb Ouryu enkel gemanaburnt, dus ik kan niet veel gewone strategie geven. :X
Simpele setup : een drietal BLM's (SMN werkt ook wel dacht ik), een tank en twee mensen die de clear meeleechen. Nukes timen, item gebruiken als ie de lucht ingaat, sleepen, nukes timen en je zou normaal al moeten gewonnen hebben.
wappie1980 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:33:
geen clear uiteraard maar wel BRD/RDM/WAR AF's gedropt. toch lekker.
BRD en RDM zijn twee van de beste Xarc AF's, grats. :)
Bij onze Jeuno run gisteren hadden we een heel slecht begin, puller wilde embassy area clearen via het MH, en iemand aggrode de MH repops, maakte dat statue waardoor de hele embassy repopte. Duurde drie kwartier ofzo voor we verder konden. Kregen ook geen reet aan AF drops, maar plots als we in het palace zitten beginnen dingen te droppen letterlijk back to back.

Uiteindelijk weggewandeld met 3x BRD (waarvan ik er een heb ^^) 2xWHM WAR 2xRDM en 3 100 pieces.
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:38:
Download de video hier:
55 MB Xvid / Runtime: +/- 7 min
http://www.talesfromvanadiel.com/_download/TfV-LSP06.avi

Zondag middag heel de middag aan dat filmpje gewerkt >_>.
Net bekeken, heel leuk filmpje, vond vooral het laatste stukje met het versnelde raisen erg geslaagd. :p

[ Voor 18% gewijzigd door Baha op 12-06-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik doe sinds kort ook dynamis op zaterdag nacht (11pm tot max 2:30am) alleen dat is een al oudere shell dus is het wat moeilijk om er tussen te komen. Zeker vanwege het feit dat ik nog niet mee kan doen als ze een outlands doen en ook omdat zo'n beetje iedereen meer punten heeft. Ik heb nu ongeveer iets van 2x smn legs, 1x smn boots, 3x brd head (allemaal spullen die ik zoek) zien droppen. Ik mag alleen nog niet lotten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje niet kunnen spelen, maar heb nu beide karakters een beetje op hetzelfde niveau en een bult geld, vanavond wil ik nog even door exp'en met een van beide maar weet nog niet welke...ik heb ook maar even wat "even voorstellen" plaatjes gemaakt, dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/byrne.png
Naam: Byrne
Ras: Elvaan
Beroepen: Monk (30), Warrior (30), Ninja (20)
Rank: 4
Hobby's: Woodworking (45), Smithing (7)

Byrne is m'n melee karakter, en eigenlijk m'n main maar ik speel de laatste tijd vooral met het andere karakter, en gebruik ik Byrne om geld te pompen. Met NM camping en woodworking lukt dat ook heel aardig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/bryenne.png
Naam: Bryenne
Ras: Elvaan
Beroepen: White Mage (30), Black Mage (15), Summoner (-)
Rank: 2
Hobby's: Cooking (11), Tanning (7)

Dit karakter heb ik erbij gemaakt toen ik opnieuw ging spelen, ik wil straks met haar ook Summoner gaan levelen, maar daar ben ik nog niet mee begonne, maar ik heb het er maar vast bijgezet. Doordat ze een veel jonger karakter is zijn de rank en job stats nog niet indrukwekkend, maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Nieuwe speeltjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061006_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061206_00.jpg

En de CoP 8-2 toren letterlijk bestormd met grof geweld. We waren maar met 5 (!!!), de andere BLM doet het later vandaag want hij kon er niet bij zijn op de voor de EU geschikte tijd.

Twee en een half uur, in en weer buiten. Geen enkele dode aan onze zijde, iets van 5-6k XP erbij, heel veel chain 4's en 5's ook nog eens.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061206_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061206_05.jpg

En Kat even langs de kapper gestuurd voor een ander kapsel. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061206_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Kom op gasten, post eens iets. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061306_01.jpg

Rest staat in m'n livejournal. Geen zin om plaatjes te spammen.

We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, tralalalalaaaaa. Woohoo. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Neelon op 14-06-2006 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren nog wat meer rotzooi verkocht op de AH. Vandaag maar eens kijken of dit al weg is.
Daarna uiteindelijk besloten om Cooking van 4 te gaan levellen naar hoger.
Ben begonnen met Orange Juice te maken, dit omdat het redelijk goedkoop te doen is.
Ben nu level 6 en nog wat, dus ging wel goed voor de korte tijd dat ik hier mee bezig ben geweest.
Jammer alleen dat die zooi absoluut niet stacked en dat de LS achteraf vertelde dat je ze voor low lvl mage jobs goed kunt gebruiken. 8)7 Maar ja, kan ze altijd nog op de AH gooien. Gelukkig heb ik veel ruimte gemaakt, dus dat probleem is ook al redelijk opgelost.
Nu hopen dat ik er op een gegeven moment lekker geld mee kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Wat ook wel eens goed werkt is om een bazaar op te zetten in een van de starter cities. Alle lage level mensen daar kunnen ze goed gebruiken en als je prijs een beetje goedkoop is dan zou het best kunnen zijn dat je als je weer wakker bent van al je juices af bent. Zelf AFK bazaar ik nooit trouwens, ik kan niet slapen met mijn PC aan ;)

Btw, die Qn'Zdei gauntlet of death is vrij simpel omdat ze niet zo snel draaien. Het was trouwens Hiepster die de aggro veroorzaakte alleen Rith was het eerste dood (sleepga2 op 4 unsleepable potjes = dode blm). Die BCNM hadden we in record tijd kunnen winnen als iemand op die 2 rdm pots opnieuw ES sleepga had gedaan dan was hoogstwaarschijnlijk niemand doodgegaan. Het was trouwens wel raar, ik had met mijn ES Sleepga alleen de 2 rdm pots geraakt en ik heb de 2 blm pots niet veel zien doen, eigenlijk alleen maar 1x Blizzard4, 1x Stone1 (lol) en 1x Fire1 (lol again). Nou ja, win = win :) Nu alleen nog maar Promathia BC doen, ik kan haast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ik had gehoopt deze week weer wat te kunnen spelen maar door verplichtingen her en der komt het er weer niet van vrees ik :/

Le Meow

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.