Pookiee !!!
dank je voor je leuke (en inhoudelijke) comment op mijn tamelijk nieuwe weblog.
Ik heb jou livejournal eveneens teruggevonden en toegevoegd aan mijn links (zodat ik zeker geregeld checkie checkie kan doen)
Ik ben overigens volledig akkoord met hetgeen je denkt over "Osode".
Iedereen maar zagen dat het echt niet zo goed is voor ninja als voor andere jobs, maar ik heb enkele dagen geleden zelfs mijn Scorpy +1 verkocht, omdat ik zeker weet dat ik het niet meer ga gebruiken.
Op 75 heb je echt geen problemen meer de meeste mobs te evaden en +10 evasion (geen evasion skill) lijkt me echt een grap op dat level. De verloren accurracy heb ik goedgemaakt door een peacock rond mijn neck te hangen, evasion (skill) torque hou ik wel gemacrod just in case.
Ze zeggen wel eens dat je full EVA moet gaan wanneer je Gods doet, maar ik gebruik gewoon Arhats Gi +1 en met succes.
----
Ben nu druk in de weer met merits (in volgorde: critical hit > Katana > Evasion).
Ik heb dat altijd verwaarloosd, maar in die nieuwe zones van ToAU, regent het gewoon XP op die T-VT Puks. Osode is trouwens ook super op DIE mobs !
52 defense = hoogste
10 agi = meer parry, minder kans van criticals van mobs op jou en toch ergens 5 eva of zo
+10 Str +10 Dex = Sterkere Jins (+dex helpt acc en meer kans op criticals)
+10 Int = meer damage van ninjutsu
+10 Vit +10 CHR +10 mnd +30mp+50 light resist = niet echt supermust
ben net zoals jij superblij met dit ding !
Maar toch nog iets blijer met Byakko's Haidate, omdat ik daar heel heel hard naar uitkeek
en eerlijk gezegd voor ninja inderdaad Byakko's Haidate >>>>>> Kirin's Osode (omdat Hauby trouwens ook best het werk zou kunnen doen)
Zelfs de +50 Lightning resist helpt de tijd dat ge gestund zou worden aannemelijk verkorten !
We mogen de looks natuurlijk ook niet vergeten !!!!!!!
Looks > stats !! ^_-
P.S. Heb de muziek besteld van de ToAU expansie. Van zodra ik de cd te pakken heb, post ik voor de liefhebbers wel een (tijdelijke) link met de geripte versie ervan.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 30-05-2006 03:43
. Reden: Kon niet in slaap geraken ]