Ik heb overigens 2.1.37.5 d'r op gezet (de laatste versie) want met 2.1..34.5 kreeg ik steeds dat reset probleem om de 2 minuten, aan de andere kant: er zitten twee files bij de versie die BlindWillie mij opstuurde: xxxxxx_primary.img en xxxxxx_secondary.img. In de PDF die er bij zit heten de files anders, dus ik had gewoon eerst de primary gedaan en daarna de secondary... terwijl het dus voor zover ik begreep uit de info bij de .37.5 update juist eerst de secondary meost zijn en daarna de primary... Maar hier kan ik fout zitten hoor.
Het is en blijft puur random hoe lang de modem up blijft, soms eweka ik me rot en trek je lachend 5,5 uur en vele GB's door, terwijl de volgende keer je alleen een radiostreampje hebt aan staan en ie om het half uur reset. Ik heb er geen verklaring voor (leest trouwens NIEMAND die bij siemens helpdesk of abel helpdesk werkt dit soort fora?)
Het is en blijft puur random hoe lang de modem up blijft, soms eweka ik me rot en trek je lachend 5,5 uur en vele GB's door, terwijl de volgende keer je alleen een radiostreampje hebt aan staan en ie om het half uur reset. Ik heb er geen verklaring voor (leest trouwens NIEMAND die bij siemens helpdesk of abel helpdesk werkt dit soort fora?)
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie