Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 01:09:
[...]

Van die sticker zou ik niet te veel aantrekken. Idd zijn er verschillende logo's van de processor. Echter ik denk dat het nog steeds onder de productlijn valt van de Centino. Volgens mij geeft deze centrino sticker niets anders aan dan dat er een geïntergreerde wlan chipset in zit, wat dacht ik het uitgangspunt was van de Centrino (maar weet het niet zeker).

Dat van die fans lijkt me ernstiger. Eigenlijk kan ik me er niet veel bij voorstellen want ik vind mijn XPS verbazingwekkend stil vergeleken bij mijn vorige laptop. Hoewel lawaai iets subjectiefs is natuurlijk mag de XPS niet echt lawaai maken, hij is redelijk stil.

Laatste wat ik een beetje gespeeld heb is Ghost Recon Advanced Warfighter, niet echt een licht spel voor het laptopje, zeker niet met alles op maximaal. Draaide verbazingwekkend soepel en laptop werd niet echt heet of dat de fans stonden te loeien.

Als je denkt dat het niet klopt, niet twijfelen gewoon bellen. Ik zeg het niet snel maar de service van Dell was echt perfect. Werd continue gevraagd of ik tevreden was over de support en de monteur (die heeft vandaag het lichtjev van de fan gerepareerd, zat een connector scheef, waarschijnlijk gebeurd tijdens assemblage).
Maar wat staat er bij jou op het logo?

Verwijderd

Iemand al een Core 2 Duo ontvangen via signpost?

Ik wacht al van 30 augustus op de mijne

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
zo de xps is besteld ;)) verwachte levertijd 30-10-2006

t7400
xp home
2 gig
100 gig 7200tr schijf
7900gtx 512 mb
bluetooth
3 jaar garantie
3 jaar multi cover

€ 2330,-- excl.
€ 2772,70 incl.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:41:
Iemand al een Core 2 Duo ontvangen via signpost?

Ik wacht al van 30 augustus op de mijne
hier al van rond de 20ste.. normaal deze week bij hun.. morgen nog is bellen..

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
rvduijn schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:56:
zo de xps is besteld ;)) verwachte levertijd 30-10-2006

t7400
xp home
2 gig
100 gig 7200tr schijf
7900gtx 512 mb
bluetooth
3 jaar garantie
3 jaar multi cover

€ 2330,-- excl.
€ 2772,70 incl.
Nice =)
Als ik bij Dell een xps met jou specs maak kom ik uit op 3.476! Dat heb je dus mooi gedaan ^^
Zou je alsjeblieft wat foto's kunnen maken als je laptop de 30ste binnen is ?

Alvast veel plezier ;)

[ Voor 24% gewijzigd door The Answer op 28-09-2006 20:20 ]

XPS 9500 | Sony A7RIII

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:10:
[...]

Dat hebben ze tegen mij ook gezegd...

Ik heb trouwens in verband met signpost nog het volgende gevonden in hun verkoopsvoorwaarden:

5. In alle gevallen geldt de vooropgestelde leveringstermijn slechts als indicatie en is niet bindend. De koper kan geen enkel recht op schadevergoeding laten gelden, ook niet de verbreking of ontbinding van de overeenkomst eisen indien de termijn niet geëerbiedigd wordt.

dus hopelijk houden ze ons niet al te lang meer aan het lijntje!!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
The Answer schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:17:
[...]

Nice =)
Als ik bij Dell een xps met jou specs maak kom ik uit op 3.476! Dat heb je dus mooi gedaan ^^
Zou je alsjeblieft wat foto's kunnen maken als je laptop de 30ste binnen is ?

Alvast veel plezier ;)
thx

ja doen ik

ben eerst vanaf de 10e op vakantie tot de 23e om het wachten te verzachten ;)

laptop trouwens zakelijk gekocht dus krijg er ook nog bijna € 450,-- op terug

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:10:
[...]

Zou je aub de info hier op het forum willen posten? Want mij was er ook gezegd dat ze deze week binnen zouden komen. Ik wacht nu al van 11 augustus en mijn geduld is toch wel op nu.

Ik hoop echt dat ik hem morgen kan komen ophalen maar ik zal er maar niet teveel op hopen zeker, ik snap echt niet dat het zolang kan duren.

Iets meer communicatie met de klant is wel wenselijk, want ik heb totaal niets van informatie van hen ontvangen. Heb er telkens zelf achter moeten vragen via telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
krijgt iemand de into liquid 1080 versie op deze site vloeiend afgespeeld?

Zoja, met welke driver en software, het wil me maar niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:22
Ja ik kan dit vlekkeloos draaien, ikgebruik de drivers van nvidia.com (84.63)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ik dus niet de enige ben die zn geduld aan het kwijtraken is!
Ik post vandaag een verslagje van wat ze me wisten te vertellen aan de telefoon, ik bel ze binnen 3u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt anarchypower, aan jou reactie te zien is het niet al te postief ... :((((

Ik heb die laptop echt dringend nodig voor school, het is nu al 2 weken dat ik er zit voor niets bij wijze van spreke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde hier...ik zit ook mijn broek te verslijten op school op de moment;)

Als ze hem vandaag niet leveren rij ik er volgende week naartoe, dan kunnen ze niet meer schuilen achter hun telefoon en mogen ze mij een fatsoenlijke uitleg geven in plaats van de schuld steeds te verschuiven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben er al eens naartoe gereden. Ik merkte dat ze er dan pas echt achter zitten (bv bellen naar Dell), maar anders is het voor hen geen zorg denk ik.

Ze kunnen nu in elk geval wel hun verhaal niet meer gebruiken van de batterijen en de switch van chipsets want dat is toch wel al even achter de rug.

Ik hoop dat je nog goed nieuws krijgt want anders moetek het weeral gaan uitleggen opt school volgende week, dan kannek beter nie gaan :p.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Gisteren mijn laptop besteld.

Van insiders gehoord dat ze dit weekend gaan stampen. Ze willen nog zoveel mogelijk de deur uit hebben. Dus iedereen krijgt volgende week waarschijnlijk zijn laptoppie... ;)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een week wachten allé tof :s maargoed bedankt voor de info King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Always look on the bright side of life... tudu tudutudu tudu... haha..

Zodra hij binnen is zul je genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:45:
Always look on the bright side of life... tudu tudutudu tudu... haha..

Zodra hij binnen is zul je genieten :D
Mja daar twijfel ik niet aan hehe :)

Maar ge moet er verdomd veel geduld voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook al zinds 12 augustus te wachten. En het begint mij ook behoorlijk te iriteren. Ik heb laatst een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ze die laptop nou verwachten te kunnen leveren. Krijg ik pas 2 weken later een mailtje dat ze me zouden mailen met met de exacte leverdatum, ofwel je kan dr helemaal nix mee.Maar goed dan maar hopen dat we em komende week krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rond 11u gebeld..dan 20min aan muziekje gehangen en dan te horen gekregen "mijn collega die dit behandeld is nog in gesprek, wilt u nog in hold gaan of later proberen"
hebbek maar afgelegd omdat ik naar school moest..strx mss nog is proberen.. wordt wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk dat jullie zolang op je lappie moeten wachten. Ik heb mijn XPS 19 september besteld en 26 september heb ik het ontvangen. Echt een super lappie !!!

Als het goed is krijg ik vandaag " Company of heroes" binnen ... ben benieuwd hoe de graphics zijn op mijn nieuwe XPS M1710!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:31:
Ongelooflijk dat jullie zolang op je lappie moeten wachten. Ik heb mijn XPS 19 september besteld en 26 september heb ik het ontvangen. Echt een super lappie !!!

Als het goed is krijg ik vandaag " Company of heroes" binnen ... ben benieuwd hoe de graphics zijn op mijn nieuwe XPS M1710!!!
via academicshop of via dell zelf?
dat er enige vertraging was bij signpost was normaal omdat ze even problemen hadden met het overschakelen van core duo naar core 2 duo.. maar dat zou nu toch al wel lang opgelost moeten zijn.. als het zo voortgaat kank em terug verkopen als ie binnenkomt omdat ie al zo verouderd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:44:
[...]

via academicshop of via dell zelf?
dat er enige vertraging was bij signpost was normaal omdat ze even problemen hadden met het overschakelen van core duo naar core 2 duo.. maar dat zou nu toch al wel lang opgelost moeten zijn.. als het zo voortgaat kank em terug verkopen als ie binnenkomt omdat ie al zo verouderd is :p
Ik heb het via Dell besteld ... ik hoop voor jullie dat jullie het snel mogen ontvangen! Zou je mij een pleziertje kunnen doen en dat is wanneer je je laptop hebt ontvangen wat er nou precies op het intel logo staat. Bij staat namelijk " intel centrino duo" maar in de bios staat wel de T7400 gedefineerd dus dat zit wel snor. Ik had namelijk verwacht dat er op het logo stond " intel core 2 duo inside".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Intel centrino duo is niet de CPU maar het mobile-platform. in een mobile-centrino duo platform kan een core duo, core 2 duo en een intel pentium-m processor

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birelissimo schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:37:
Intel centrino duo is niet de CPU maar het mobile-platform. in een mobile-centrino duo platform kan een core duo, core 2 duo en een intel pentium-m processor
m.a.w. het klopt dus wat er op het logo staat? Staat er bij jou dan ook " intel centrino duo" op je XPS M1710 als je tenminste " Core 2 duo" hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel net nog eens gebeld naar academicshop .. eindelijk binnengeraakt
ze hebben blijkbaar vandaag een grote levering binnengehad ( de mijne zit erbij.. jippieeee ) en ze zijn die nu aan het verwerken..dus volgende week ergens gaan heel wat mensen hun xps'je krijgen van academicshop ( waaronder ik ^^ ) zal tijd gaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
rvduijn schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:35:
[...]

thx

ja doen ik

ben eerst vanaf de 10e op vakantie tot de 23e om het wachten te verzachten ;)

laptop trouwens zakelijk gekocht dus krijg er ook nog bijna € 450,-- op terug
Kun je mij eens mailen, ik heb even wat vragen aan je?. Mijn E-mail staat in mijn profiel

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:43:
[...]
m.a.w. het klopt dus wat er op het logo staat? Staat er bij jou dan ook " intel centrino duo" op je XPS M1710 als je tenminste " Core 2 duo" hebt!
ik heb een Core duo en heb het intel centrino duo logo, het intel centrino logo zegt dat je het intel centrino mobile platform heb en niet welke processor, zoals ik al zei kan er op een intel centrino duo platform een core duo een core 2 duo en een intel pentium-m gestoken worden.

het klopt dus wat er op het logo staat ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 12 september besteld en nu bellen ze me pas om te zeggen dat ik 180 € moet bijbetalen voor de core 2 duo...Dat is op zich geen probleem maar het feit dat ze daar bijna 3 weken mee wachten vind ik wel irritant.

Hij zou normaal volgende week moeten binnen geweest zijn maar nu mag ik nog minstens 2 weken wachten...Service is toch lang ni alles bij signpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:40:
Ik heb hem 12 september besteld en nu bellen ze me pas om te zeggen dat ik 180 € moet bijbetalen voor de core 2 duo...Dat is op zich geen probleem maar het feit dat ze daar bijna 3 weken mee wachten vind ik wel irritant.

Hij zou normaal volgende week moeten binnen geweest zijn maar nu mag ik nog minstens 2 weken wachten...Service is toch lang ni alles bij signpost.
mjah 12 september... denk dat iedereen voor 1sept ofzo de core 2 duo upgrade gratis heeft gehad ( ik toch ) op zich zou je moeten klagen en zeggen dat je dat niet wilt ( het bijbetalen ) zij bieden een product aan aan een prijs ..als zij dit niet kunnen leveren moeten ZIJ maar zien dat ze het kunnen of zelf voor de kosten opdraaien indien er extra kosten komen doordat zij hun aanbod niet kunnen waarmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:44:
[...]

mjah 12 september... denk dat iedereen voor 1sept ofzo de core 2 duo upgrade gratis heeft gehad ( ik toch ) op zich zou je moeten klagen en zeggen dat je dat niet wilt ( het bijbetalen ) zij bieden een product aan aan een prijs ..als zij dit niet kunnen leveren moeten ZIJ maar zien dat ze het kunnen of zelf voor de kosten opdraaien indien er extra kosten komen doordat zij hun aanbod niet kunnen waarmaken
Dat is inderdaad wat de wet voorschrijft(ze moeten een vergelijkbaar of beter product leveren in dat geval). Maar in meende ook ergends op hun website gelezen te hebben dat bij het onverwacht duurder worden van producten dat ze daarna de klant bij willen laten betalen. Maar jah ze kunnen wel meer willen wet is wet. Maar ga hier alsjeblieft geen gekloot over maken tot eind volgende week zodat wij onze laptops nog veilig kunnen ontvangen voordat de pleuris echt losbreekt daar bij signpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik ga zeker geen ambras maken.. de mijne is aangekomen bij signpost vandaag..( spijtig van het weekend ) dus volgende week ist feest ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:46:
hehe ik ga zeker geen ambras maken.. de mijne is aangekomen bij signpost vandaag..( spijtig van het weekend ) dus volgende week ist feest ^^
Maar hebben ze je dan ook al een mail gestuurd dat ze hem ontvangen hadden of hebben ze je dat alleen maar vertelt toen je belde? ik heb die van mij 12 augustus besteld dus dan zou die van mij dr ook wel bij moeten zitten maar ik heb verder niks meer van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birelissimo schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:51:
[...]

ik heb een Core duo en heb het intel centrino duo logo, het intel centrino logo zegt dat je het intel centrino mobile platform heb en niet welke processor, zoals ik al zei kan er op een intel centrino duo platform een core duo een core 2 duo en een intel pentium-m gestoken worden.

het klopt dus wat er op het logo staat ;)
Ok, dan weet ik genoeg wat dat betreft.

Even nog een ander vraagje.

Dienen de ventilatiekanalen van je videokaart ook verlicht te zijn (achterzijde laptop).

Voorkant, XPS logo en de zijkanten zijn verlicht maar de achterkanalen dus niet. Is dit bij jou ok het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dienen de ventilatiekanalen van je videokaart ook verlicht te zijn (achterzijde laptop).

Voorkant, XPS logo en de zijkanten zijn verlicht maar de achterkanalen dus niet. Is dit bij jou ok het geval?
nee, zijn niet verlicht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 23:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:05:
[...]

Maar hebben ze je dan ook al een mail gestuurd dat ze hem ontvangen hadden of hebben ze je dat alleen maar vertelt toen je belde? ik heb die van mij 12 augustus besteld dus dan zou die van mij dr ook wel bij moeten zitten maar ik heb verder niks meer van ze gehoord.
mail ;. Nope.. enkel als ik zelf belde.. de prijs van signpost is goed ;. maar de communicatie naar hun klanten toe laat wel te wensen over

Verwijderd

Mij hebben ze gisteren ook verteld dat de mijne zeker moet binnengekomen zijn!!!!!!! xD XD

Ik bel ze maandag nogmaals en ga hem dan zelf halen! Ik wacht niet meer op de post. Die €20 voor de thuislevering mogen ze in hun strop steken, kga blij zijn alsk ik hem eindelijk heb:D

Verwijderd

hmm waar is da afhalen? antwerpen? mij toch iets te onozel om naar daar te rijden.. kzal wel nog nen dag of 2 kunnen wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in deurne denkik dat het is...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt deze instellingen wel (7900GTX)?

Core clock freguency: 500 Mhz
Memory cloch freguency: 600 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep in deurne dicht tegen het sportpaleis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:40:
Klopt deze instellingen wel (7900GTX)?

Core clock freguency: 500 Mhz
Memory cloch freguency: 600 Mhz
normaal staan ze hoger denk ik .. maar dell downclockt ze lichtjes ( naar gs setting i think? ) maar je blijft nog altijd wle met 512mb zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:43:
[...]

normaal staan ze hoger denk ik .. maar dell downclockt ze lichtjes ( naar gs setting i think? ) maar je blijft nog altijd wle met 512mb zitten :)
Ik kan me wel voorstellen dat de core clock ongeveer 500 MHZ is maar dat de memory clock maar 600 MHZ is. Ik heb ook nog een Dell XPS 600 waar een 7800 GTX kaart in zit. Memory clock hiervan is 1.35 GHZ.

Heeft iemand anders (die in het bezit is van een XPS M1710 met een 7900GTX 512 MB) deze instellingen al eens nagelopen?

Met coolbits kun jeze instellingen bekijken (laat de "hidden files" zien van je nvidia kaart). Je kan met dit tooltje zelfs de videokaart overclocken. Temperatuur kun je ook monitoren.

Mocht je het tooltje niet kunnen vinden dan kan ik je het eventueel mailen (e-mailadres zie profiel)!

Als iemand dit tooltje gaat gebruiken zou hij/zij idle temperatuur kunnen vertellen en de temp bij volle belasting (1920X1200 with 4X AA)?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:17:
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat de core clock ongeveer 500 MHZ is maar dat de memory clock maar 600 MHZ is. Ik heb ook nog een Dell XPS 600 waar een 7800 GTX kaart in zit. Memory clock is hiervan 1.35 GHZ.

Heeft iemand anders (die in het bezit is van een XPS M1710 met een 7900GTX 512 MB) deze instellingen al eens nagelopen?
Volgends mij kijk je wat verkeerd de XFX 7900 GTX (snellere pc uitvoering dan de standaard pc uitvoering) en die zit op 815 MHZ. Een laptop kaart word meestal lager geclockt zodat ie wat minder warmte produceert of/en minder stroom neemt.
Zie hier:
- GPU draait standaard op 665 MHz
- RAM draait op 815 MHz of ddr 1.630 MHz
- Kaart is idle 42 graden
(bron: http://tweakers.net/productsurvey/survey/2378)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga morgenvroeg toch ook eens nog eens bellen. Als de mijne erbij zit rij ik er direct om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah spijtig dak school heb anders zouk da ook wel doen.. nahja paar dagen langer zaller nu ook nog wel afkunnen zeker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:20:
[...]

Dat is inderdaad wat de wet voorschrijft(ze moeten een vergelijkbaar of beter product leveren in dat geval). Maar in meende ook ergends op hun website gelezen te hebben dat bij het onverwacht duurder worden van producten dat ze daarna de klant bij willen laten betalen. Maar jah ze kunnen wel meer willen wet is wet. Maar ga hier alsjeblieft geen gekloot over maken tot eind volgende week zodat wij onze laptops nog veilig kunnen ontvangen voordat de pleuris echt losbreekt daar bij signpost.
in de overeenkomst staat inderdaad dat zij niet instaan voor prijsschommelingen... Tegen mij zeiden ze dat ze met Dell een deal hadden om die nieuwe processor er in te zetten tegen 180 € ipv 350 (of wat is de meerprijs juist?). Ik kon ook overschakelen op een andere computer. Gewoon betaald dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:25:
[...]

in de overeenkomst staat inderdaad dat zij niet instaan voor prijsschommelingen... Tegen mij zeiden ze dat ze met Dell een deal hadden om die nieuwe processor er in te zetten tegen 180 € ipv 350 (of wat is de meerprijs juist?). Ik kon ook overschakelen op een andere computer. Gewoon betaald dus :D
het is toch niet echt een prijsschommeling, als ze er iets anders in steken dan jij besteld hebt? Omdat core duo niet leverbaar meer was moest er core 2 duo in, en ik vind dat dat dan hun probleem is, en geen kwestie van prijsschommelingen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah ze steken enkel het nieuwere er in omdat het oudere niet meer leverbaar is..
180euro is op zich niet zoveel als je de config van signpost op dell maakt kom je tegenwoordig boven de €2500 uit..dus nog altijd een superdeal..

tegen mij hebben ze wel niets gezegd..gingen de core 2 duo er op hun kosten insteken.. dusjah..

btw iemand em al gehad nu of gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Iemand nog interesse in zo'n kabeltje?

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.taverne/dell_l61.jpg

je hebt dan composite video uit, S-Video uit, en digital audio (SPDIF) uit.

Stuur dan even een mailtje naar j.taverne AT gmail.com

[ Voor 20% gewijzigd door Technattic op 02-10-2006 14:52 . Reden: regel vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:30:
Gisteren het beestje binnen gehad, was stomverbaasd over het scherm de snelheid etc. Pure verwennerij.

Echter ook een paar kleinigheden die meteen opvielen. Ten eerste was er één van de lichtjes in de linkerfan stuk. Niet echt boeiend, maar ja van een laptop van ruim 2500 euro verwacht je dat alles werkt. Daar komt morgen dus een monteur voor om een nieuw lampje te monteren :)

Daarnaast redelijk wat problemen met WLAN. Verlies continue connectie.

Toen ik aan het uitzoeken was wat en hoe ik daar iets aan kan doen deze nieuwe driver op de site van dell tegen gekomen.

Hij is redelijk recent en aangezien ik meer mensen heb zien klagen misschien even de moeite waard om hier te vermelden.

Gaat dus om een update voor de Intel Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection chipset.

Driver staat hier

Succes
Hoi, ik heb mijn xps gedurende 2 maanden nu. Mijn draadloos internet heeft altijd perfect gewerkt tot ongeveer 1 maand geleden. Heb toen een mail gestuurd naar dell en ook gebeld naar technical support. Ze hebben mij daar eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb meer dan 1 uur aan de lijn gehangen met het engelse support team. Bios ge update, clean install gedaan,nieuwe chip drivers gedownload. Noem het maar op, ik heb alles geprobeerd. Als ik 2 meter van mijn router af ga,valt mijn connectie gewoon weg. Ik heb vandaag nog eens terug gebeld en ze zeiden me dat het systeem of het onderdeel alleen vervangen wordt als de technical support zijn fiat geeft. Dus nu nog maar hopen dat ze een oplossing vinden. Alle suggesties van jullie zijn welkom.Wat heb jullie gedaan voor het probleem op te lossen. Ik weet het echt niet meer.
Alvast bedankt voor reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:45:
mjah ze steken enkel het nieuwere er in omdat het oudere niet meer leverbaar is..
180euro is op zich niet zoveel als je de config van signpost op dell maakt kom je tegenwoordig boven de €2500 uit..dus nog altijd een superdeal..

tegen mij hebben ze wel niets gezegd..gingen de core 2 duo er op hun kosten insteken.. dusjah..

btw iemand em al gehad nu of gaan halen?
Ben hem vanmorgen gaan halen, ben uiterst tevreden met de Xps. Het beeld is echt wow.

Maar ze waren mijn extra batterij vergeten erbij te steken |:( , dusja kan ik daar weer even op wachten.

Ge krijgt ook nog een 3 maand telenet hotspot cadeau bij uwe laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan hoop ik maar dat ze de mijne vandaag verstuurd hebben.. kunde soms ff benchmarken/foto'ke pakken? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
hoelang bleven jullie notebooks op preproduction staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe bevalt de xps jullie? Beetje tevreden, voor degeen die hem al hebben? Iemand die er spijt van heeft en hem weg wil doen?

Laat het me weten :D maikelschippers apenstaartje home punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog tot donderdag als ie dan niet verzonden is gaank em ook wel afhalen..damn school anders was ik em morgen al gaan halen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit da nu feitelijk bij academicshop.be ?
mijn dochter is studente maar gewoon in het TSO in het plaatselijke dorp hier en dus geen Antwerpse unief oid....
kan ik (zij) dan ook via academicshop bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:37:
hoe zit da nu feitelijk bij academicshop.be ?
mijn dochter is studente maar gewoon in het TSO in het plaatselijke dorp hier en dus geen Antwerpse unief oid....
kan ik (zij) dan ook via academicshop bestellen ?
ja, iedereen die ook maar van ver met school te maken heeft (en ze hebben het bij mij niet eens gevraagd, dus ist volgens mij voor iedereen) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer?
ik blijf mailtjes sturen maar geen response
Technattic schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:51:
Iemand nog interesse in zo'n kabeltje?

[afbeelding]

je hebt dan composite video uit, S-Video uit, en digital audio (SPDIF) uit.

Stuur dan even een mailtje naar j.taverne AT gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie deze notebook gezien?

19 inch

http://www.xxodd.nl/producten/notebooks/xna590k/specs.php

19" breedbeeld TFT-scherm ClearView
WSXGA resolutie 1680x1050 (extra helder + extra brede kijkhoek)
PROCESSOR AMD Turion64 ML44 2,4GHz met 1MB L2 cache
CHIPSET NVIDIA nForce4 SLI (CK804)
VIDEO Inclusief 2x Geforce 7900GTX (G71M-GTX 256MB DDR3 VGA)
in SLI mode totaal 512MB DDR3 VRAM

AUDIO AC97 Audio met virtueel 8 kanalen analoog uitgangen (virtueel 7.1)
4 speakers + 1 subwoofers met SRS WOW Surround Sound

WERKGEHEUGEN 2GB DDR 400MHz
HARDDISK 100GB 7200rpm (Serial ATA 150MB/sec)
OPTISCHE SCHIJF DVD-/+ dual layer (her)schrijver inclusief software

COMMUNICATIE 56k fax/modem
10/100/1000 Mbps LAN ethernet
Mini-PCI draadloze 54Mbps netwerkmodule
IN-OUT POORTEN 1x 9 polige seriële poort
5x USB2.0 connector extern
1x IEEE 1394 firewire poort
SP/DIF digitale 5.1 channel uitgang/virtuele 8 kanaals analoge audiouitgangen
koptelefoon uitgang
microphone ingang
Line-in ingang
DVI aansluiting voor bijvoorbeeld LCD/Plasma schermen (incl. VGA converter)
S-Video uitgang (HDTV optionele S-Video > component kabel max. 1080i)
S-Video ingang
modem RJ11
ethernet RJ45
1x PCMCIA Type II poort

CARDREADER 7-in-1 Cardreader voor Memory Stick(Pro, Duo), SD, Mini SD, MMC, RS-MMC

STROOM AC-DC adapter 110-240V 220Watt
smart Li-Ion batterij 12 cells 6600mAH
INSTANT KEYS Internet, E-mail, Bluetooth, Camera, 3D VGA perfomance mode
POINTING DEVICES touchpad met scrollfunctie
EXTRA'S (inclusief) 1,3 Megapixel webcam ingebouwd in behuizing
Luxe draagtas (Backpack)
Mini-pci Hybride (DVB-T en analoog)TV-tuner incl. afstandsbediening,
opnamefunctie/Teletext/EPG (kabelTV-aansluiting en incl. DVB-T antenne)
AFMETINGEN 476mm (B) x 343mm (D) x 29,5mm / 47mm (H)
GEWICHT 6,6 kg
word met luxe rugzak geleverd.

ik ken dit merk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah de prijs .. 3900euro? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idle temperatuur van GPU is 70 graden. Bij gamen (na zo'n 5 minuten gamen company of heroes en alles op high 1920X1200) loopt de GPU temperatuur op tot 80 graden!

Wat voor waarde's hebben jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:33:
Idle temperatuur van GPU is 70 graden. Bij gamen (na zo'n 5 minuten gamen company of heroes en alles op high 1920X1200) loopt de GPU temperatuur op tot 80 graden!

Wat voor waarde's hebben jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
xxxMaverick schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:02:
hoelang bleven jullie notebooks op preproduction staan :?
Is er nu niemand van de M1710 bezitters die hier wat over kunnen zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Is er nu niemand van de M1710 bezitters die hier wat over kunnen zeggen :?
Ja, bij mij ongeveer 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me af of signpost uberhaupt iets verzend.. mijn xps ligt daar nu al van vrijdag..bel vandaag "ja die ligt hier klaar".. zal em morgen maar zelf halen sjees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:22:
[...]
Ja, bij mij ongeveer 3 werkdagen.
pfff, duurt bij mij nu al meer dan een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:09:
[...]

pfff, duurt bij mij nu al meer dan een week
hoe ziet je hardwareconfiguratie eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seves nekeer naar signpost rijden se :p at last.. nu nog hopen dak het vindt ^^

btw iemand zijn xps al via de post gehad.. want volges mij doen ze da gewoon ni.. ik heb er wel voor betaald maar een week na dat hij bij hun is aangekomen ligt hij nog altijd in antwerpen.. dus voor diegenen die em nog niet hebben mss toch even bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:26:
vraag me af of signpost uberhaupt iets verzend.. mijn xps ligt daar nu al van vrijdag..bel vandaag "ja die ligt hier klaar".. zal em morgen maar zelf halen sjees
Wat een bende daar. Zijn ze nu helemaal niet van plan die dingen te verzenden? Het lukt me niet om er heen te bellen omdat ik in nederland waardoor ik blijkbaar niet met ze kan bellen |:( . Het andere probleem is dat ik helemaal in nederland woon dus voor het ophalen ben ik een dag onderweg, maar ik ben dr bijna wel in staat toe zo lang duurt het al. Maar goed als nog iemand info heeft dan zou ik dat erg mooi vinden als die het hier zou willen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denbuzze
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-07-2018
Ik heb mijn XPS1710 bij Signpost gekocht en ik heb de volgende 4 problemen.

1) Ik kan helemaal geen spellen van EA installeren (Call of Duty (1/2), Battlefield 2) --> Ik krijg steeds een C++ runtime error. Ik heb reeds heel het internet afgezocht maar geen enkele oplossing gevonden die bij mij werkt. Voor dit probleem heb ik ook Dell, EA, Microsoft en Signpost opgebeld. Maar ze zeggen allemaal 'wij zijn daar niet voor verantwoordelijk'.
-->
code:
1
2
3
4
5
6
7
Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime error!

Program: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application&#8217;s support team for more information.

-->
code:
1
2
3
4
5
6
7
8

Runtime Error!

Program: E:\setup\rsrc\cod2.exe

R6034
An application has made an attempt to load the C runtime library incorrectly. Please contact the application&#8217;s support team for more information

2) Wanneer ik Americas Army Special Forces 2.7.0 installeer en opstart, krijg ik continu een enorm gekraak van mijn boxen van mijn laptop (zelfs al is het geluid helemaal gemute)

3) Probleem met Dell Quickset - Volume Meter. Mijn "On Screen Volume Meter" staat enabled maar wanneer ik op FN+Page-Up/FN+Page-Dn/FN+End druk, zie ik enkel het kadertje van Dell Quickset met daarnaast een geluidsicoontje, maar er verandert niets. Het geluid blijft hetzelfde (niet luider/stiller/gemute) (Op het kadertje zelf verandert er ook niets). Alle andere functies (brightness regelen) werken wel.
--> Hiervoor heb ik reeds Quickset opnieuw geïnstalleerd en verschillende malen terug de computer opgestart, maar geen succes.
--> Wat ook raar is, is dat wanneer ik het programma iTunesKeys opstart, ik wel het geluid van iTunes kan regelen met mijn Hotkeys.

4) "Netwerkadres Verkrijgen"

Pfffff Dit is het dan hé, een laptop van 2300 Euro's (problemen incl.).
Mocht iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn rare problemen...
heb de mijne net gaan halen .. wel ff wennen van een 15inch schermpke en lichtgewicht laptopke naar dees monster ^^

over u problemen .. lijken me vooral windows problemen... mss is reinstall doen? en kunnen zij inderdaad niets aan doen.. zijn software problemen... da gekraak van u boxen daarentegen is mss wel hardware...ma zou toch eerst eens een reinstall proberen :)

@spdfr al geprobeer 0032 voor het nummer te zetten? dus 003232012300 ( 0032 ervoor en de 0 laten vallen van het zonenummer ) omdat je van het buitenland belt he :)

ik ga sevens nekeer nen deftige reinstall doen van een eigen xp pro cdken ipv die recovery cd's.. ( byebye bloatware ..alhoewel het nog meevalt ) en dan nekeer wa prullen se :)
atm zeer content.. ma kzegt ff wennen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[qoute]
@spdfr al geprobeer 0032 voor het nummer te zetten? dus 003232012300 ( 0032 ervoor en de 0 laten vallen van het zonenummer ) omdat je van het buitenland belt he :)

[/quote]

Dat heb ik geprobeert maar ik krijg steeds de in gesprek toon er voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer zeer raar..

mail me anders ff

ronsmansdirk at hotmail dot com
met je bestelnr en nog wat info dan bel ik wel eens voor je

en net reinstall gedaan hier :) had eerst wat resolultie problemen maar die zijn opgelost ^^ leuk ding :)
seves is de gameperformance testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahja.. zit nog met een uknown pci device.. iemand een gedacht hoe ik kan zien wa da is?
voor zover ik kan zien werkt alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:37:
[qoute]

[/quote]

Dat heb ik geprobeert maar ik krijg steeds de in gesprek toon er voor helaas.
Bizar: het moet daar echt fout gaan bij Signpost: ik belde altijd naar 03/475.19.75, op hun site staat 070 222 165, en als ik een mail stuurde kreeg ik de dag zelf antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:30:
[...]

Bizar: het moet daar echt fout gaan bij Signpost: ik belde altijd naar 03/475.19.75, op hun site staat 070 222 165, en als ik een mail stuurde kreeg ik de dag zelf antwoord.
hm ik bel naar nog een ander nr :p gaat daar goed..

alles zins..;zeeeer content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
ik heb een Dell Wireless™ 350 Bluetooth Module teveel gekocht (origineel, ongebruikt en nog ingepakt)
werd per ongeluk gekocht

dus ik verkoop m voor €45 (ik heb er zelf €53 voor betaalt)

voor allerlei Dell Latitude/Inspiron/XPS laptops

nog info hier: http://www.dell.com/downl...0_Bluetooth_specsheet.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiliick
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:35
Ik heb mijn laptopie net een maandje, komt er een nieuwe processor uit echt balen ;( maar goed.
klein vraagje hoeveel beeldschermen zou je nou kunnen aansluiten op je XPS?
1. S-video out.
2. DVI.
3. normale monitor extension.

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 02:29:
[...]

hm ik bel naar nog een ander nr :p gaat daar goed..

alles zins..;zeeeer content :)
Met welk nummer belde jij dan? dan zal ik dat ook eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net eindelijk voor elkaar gekregen om met ze te bellen, met mijn mobiel. Waarom het eerst niet lukte weet ik niet maar goed. Dus ik helemaal blij totdat ze me vertellen dat t nog enkele weken zal gaan duren |:( en ik wacht dus al sinds 12 augustus |:( |:( |:( En toen ik vroeg waarom was het van ja dat weet ik ook niet. Ik zal t misschien vanmiddag nog eens proberen en es wat verder vragen :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

Met welk nummer belde jij dan? dan zal ik dat ook eens proberen. :)
uhm ik dacht 03/201 23 00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denbuzze schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:08:
Ik heb mijn XPS1710 bij Signpost gekocht en ik heb de volgende 4 problemen.

1) Ik kan helemaal geen spellen van EA installeren (Call of Duty (1/2), Battlefield 2) --> Ik krijg steeds een C++ runtime error. Ik heb reeds heel het internet afgezocht maar geen enkele oplossing gevonden die bij mij werkt. Voor dit probleem heb ik ook Dell, EA, Microsoft en Signpost opgebeld. Maar ze zeggen allemaal 'wij zijn daar niet voor verantwoordelijk'.
-->
code:
1
2
3
4
5
6
7

Runtime error!

Program: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application&#8217;s support team for more information.

-->
code:
1
2
3
4
5
6
7
8

Runtime Error!

Program: E:\setup\rsrc\cod2.exe

R6034
An application has made an attempt to load the C runtime library incorrectly. Please contact the application&#8217;s support team for more information

2) Wanneer ik Americas Army Special Forces 2.7.0 installeer en opstart, krijg ik continu een enorm gekraak van mijn boxen van mijn laptop (zelfs al is het geluid helemaal gemute)

3) Probleem met Dell Quickset - Volume Meter. Mijn "On Screen Volume Meter" staat enabled maar wanneer ik op FN+Page-Up/FN+Page-Dn/FN+End druk, zie ik enkel het kadertje van Dell Quickset met daarnaast een geluidsicoontje, maar er verandert niets. Het geluid blijft hetzelfde (niet luider/stiller/gemute) (Op het kadertje zelf verandert er ook niets). Alle andere functies (brightness regelen) werken wel.
--> Hiervoor heb ik reeds Quickset opnieuw geïnstalleerd en verschillende malen terug de computer opgestart, maar geen succes.
--> Wat ook raar is, is dat wanneer ik het programma iTunesKeys opstart, ik wel het geluid van iTunes kan regelen met mijn Hotkeys.

4) "Netwerkadres Verkrijgen"

Pfffff Dit is het dan hé, een laptop van 2300 Euro's (problemen incl.).
Mocht iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt.
Wel ik heb ook wat problemen met mijn XPS. Als ik meer dan 2 meter van mijn router ging viel mijn verbinding volledig weg. Ik dus gebeld naar tecnical support(alleen in't Engels) en dar alles uitgelegd. Na 2 weken kreeg ik gisteren telefoon terug en werd mij vertelt dat ze het probleem niet konden oplossen vermits de wlan kaart wel een netwerk signaal krijgt binnen de 2 meter. Dus werdt gezegd dat mijn provider de schuldige was of mijn router niet compatibel was met de dell onderdelen.(Volgens mij dikke bullshit)
Ze hebben mij eigenlijk een beetje afgewimpeld.
Uiteindelijk hebben ze mij eeen telefoon nummer gegeven van UK.
Met mijn laatste hoop naar daar gebeld en daar waar ze zeer behulpzaam. Daar zeiden ze dat het aan mijn wlan kaart moest liggen omdat het in't begin goed gewerkt heeft en ik al de mogelijke stappen om het probleem op te lossen al door lopen had. Die persoon aan de lijn ging mij een nieuwe Wlan kaart opsturen,maar ik moest ze wel zelf steken(geen probleem).
Dus uiteindelijk heb ik naar Engeland moeten bellen voor degelijke hulp en wat begrip te krijgen.In België it sucks de technical support.
Waar ik nog graag een oplossing wil voor hebben is het volgende :
Ik had Hitman Blood money geïnstalleerd eergisteren, en heb dat de hele dag kunnen spelen zonder problemen. De dag erna wil ik dit opnieuw spelen en als ik op de shortcut klikte, gebeurde er niets meer. Zelfs de exe in de game map werkte niet, er gebeurde niets meer. Ik had het er dan terug van af gegooid en opnieuw geïnstalleerd,maar ik krijg het niet meer aan de praat.

Is er iemand die mij kan helpen?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiliick
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:35
Waar ik nog graag een oplossing wil voor hebben is het volgende :
Ik had Hitman Blood money geïnstalleerd eergisteren, en heb dat de hele dag kunnen spelen zonder problemen. De dag erna wil ik dit opnieuw spelen en als ik op de shortcut klikte, gebeurde er niets meer. Zelfs de exe in de game map werkte niet, er gebeurde niets meer. Ik had het er dan terug van af gegooid en opnieuw geïnstalleerd,maar ik krijg het niet meer aan de praat.

Is er iemand die mij kan helpen?
Thx
Probeer hem is terug te zetten (bij systeemherstel) naar de dag dat het wel allemaal goed liep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvanovitch, probeer toch eens andere drivers voor je nvidia. er wordt hier ergens in t topic een topic gesuggereerd in een ander forum waarin laptopdrivers worden gepromoot. Ik heb er ook zulke geinstalleerd. zal even zien of ik de link nog vind.

EDIT:

gevonden !

http://www.laptopvideo2go.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Geven die drivers meer performance?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik niet op antwoorden, alhoewel ik zeker niet te klagen heb hier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
zoo dat kan soms opeens rap gaan. Woensdag nog op preproduction, gister gemaakt en verstuurd. Grappig. Overigens blijkt het langer te duren als je de 72oo rpm schijf besteld. Jammer dat hij nu net na het weekend gaat aankomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:46:
zoo dat kan soms opeens rap gaan. Woensdag nog op preproduction, gister gemaakt en verstuurd. Grappig. Overigens blijkt het langer te duren als je de 72oo rpm schijf besteld. Jammer dat hij nu net na het weekend gaat aankomen....
Dan kun je je laptop dinsdag verwachten ... dat was bij mij ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em nu een weekje ongeveer en kmoet zeggen ben zeer tevreden over de aankoop, maar toch enkele negatieve kantjes. Het geluid vind ik zelf minder en ik heb een qwerty klavier inplaats van een azerty, misschien dat ik daar best maandag eens voor kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buiten het keyboad dat wat luid typt is ie zeker in orde

zit wel met een paar config probleempjes

1) laptop dichtklappen en terug open = alle iconen op de desktop verplaatst
2) indien hij langer dan een paar minuten dichtgeklapt is en je doet em terug open dan is het scherm zwart en enige manier om em terug te krijgen is de powerknop inhouden en rebooten..

bij powersettings staat hij op "when i close the lid -> do nothing " dus dat zou juist moeten zijn...

iemand soms een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:07:

2) indien hij langer dan een paar minuten dichtgeklapt is en je doet em terug open dan is het scherm zwart en enige manier om em terug te krijgen is de powerknop inhouden en rebooten..

bij powersettings staat hij op "when i close the lid -> do nothing " dus dat zou juist moeten zijn...

iemand soms een idee???
Dat klinkt als gewoon software matige problemen, ik zou zeggen gewoon de boel formateren en n eigen kopie van xp er op zetten.
Ik zit er zelf over na te denken om dat sensortje er maar gewoon helemaal uit te halen zodat windows niet meer weet wanneer de klep open of dicht is. Want al stel je windows in dat die geen acties moet ondernemen als de klep dicht gaat toch doet ie moeilijk, bij n vriend van me bijvoorbeeld valt de internet verbinding gewoon weg als je m dicht doet

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand soms een idee???
beide zaken die je hier opsomt, daar heb ik dus geen last van.

wat ik wel heb is dat bij het ALT-TABBEN ik soms een zwart scherm krijg waarin ik alleen mijn muiscursor zie bewegen. Oplossing: scherm dicht doen en terug open en je bent weer op bureaublad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

Dat klinkt als gewoon software matige problemen, ik zou zeggen gewoon de boel formateren en n eigen kopie van xp er op zetten.
Ik zit er zelf over na te denken om dat sensortje er maar gewoon helemaal uit te halen zodat windows niet meer weet wanneer de klep open of dicht is. Want al stel je windows in dat die geen acties moet ondernemen als de klep dicht gaat toch doet ie moeilijk, bij n vriend van me bijvoorbeeld valt de internet verbinding gewoon weg als je m dicht doet
laat eens weten hoe je dat doet met die sensor, dan zou ik een dergelijke mod ook wel overwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

heb ik al gedaan.. ( atlijd met een nieuwe laptop :))
dusjah.. en sensortje eruit.. dat weet ik nu ook weer niet.. zou toch moeten opgelost geraken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16

iemand soms een idee???
had ik ook vroeger last van, ik heb dan ff opgezocht op google en k vond dit:

Go into the registry (regedit.exe). Go to [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video] and find all the keys named “LidBehavior“ anywhere under this folder.
(HINT: once I got to [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video], I had to drill down 2 or 3 levels in a couple different places. I found 2 LidBehavior keys.)
For each LidBehavior, change the value from 11 to 10. Reboot. Problem solved.

voila klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb er maar eentje gevonden maar die stond inderdaad op 11.. ( hex ) ff op 10 gezet...
so far so good.. strax eens testen als hij langer dichtgeklapt was

( nu nog iets zoeken waarom men iconen verspringen als ik em terug openklap ( lijkt bijna alsof de resolutie veranderd als ie dicht is ) maar daar valt nog mee te leven ^^ )

hoop dat het opgelost is..want snachts dichtklappen en smorgens de powerknop 5sec moeten inhouden en rebooten.. is niet zoooo leuk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gewoon ne search gedaan op lidbehavior en alles op 10 gezet :p

net uurtje dichtgelaten en lijkt in orde se..merci ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:46:
[...]
Dan kun je je laptop dinsdag verwachten ... dat was bij mij ook het geval.
mooi, ik zie nu in de track and trace dat hij in brussel staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:42:
Heb em nu een weekje ongeveer en kmoet zeggen ben zeer tevreden over de aankoop, maar toch enkele negatieve kantjes. Het geluid vind ik zelf minder en ik heb een qwerty klavier inplaats van een azerty, misschien dat ik daar best maandag eens voor kan bellen.
Wat is het verschil en hoe kun je het herkennen?
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste