Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag de XPS bij academic shop besteld... Hopelijk kan ik die nog voor de start van het nieuwe jaar afhalen....maarja, we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:17:
heb vandaag de XPS bij academic shop besteld... Hopelijk kan ik die nog voor de start van het nieuwe jaar afhalen....maarja, we zullen zien
Helaas vergeet dat maar, wachttijd is +- 3 weken.

Ik wacht al langer dan een maand op de mijne, maargoed de fout lag niet bij hen maar bij Dell.

Btw Artoch, ik ben vandaag naar Signpost geweest voor eens te horen hoe het nu juist zat met mijn bestelling en ze hebben me vertelt dat je zal moeten bijbetalen voor een XPS omdat de Core 2 Duo duurder zijn voor hen, Core Duo is niet meer leverbaar en moet nog worden aangepast op hun website. Ik hoop voor jou alsnog dat de prijs hetzelfde blijft.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betwijfel dat .. de mijne zou deze week moeten binnen komen bij hun.. heb een 2 en een halve week geleden besteld .. dus ik zou toch rekenen op een 3a4tal weken

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:17:
Moeilijk te voorspellen die wachttijden, bij mij was het 2 weken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:35:
Heb ook mijn Xps 1710 besteld een tijd terug, kan er wel een heel verhaal over vertellen.

Heb mijn laptop op 9 Augustus besteld bij Dell aan een korting van +- 30% --> leuk meegenomen.
Nu het is ondertussen 12 september en heb mijn laptop nog steeds en had al enkele malen gebeld.

Wat is er nu gebeurd? De productie van mijn laptop is uitgesteld geweest omdat er geen batterijen meer beschikbaar waren door die grote inzamelactie van Dell (4,.. miljoen) anyway dus allemaal goed en wel maar dat duurt toch niet meer dan een maand... Ondertussen was er ale de nieuwe Core 2 Duo uitgebracht en er waren geen Core Duo proccesoren meer beschikbaar en daardoor is mijn laptop tot op heden nog niet in productie gegaan.

Uiteindelijk heb ik er toch voor gezorgd dat ik mijn laptop met een Core 2 Duo krijg inplaats van een Core Duo zonder bij te betalen, want andere klanten moeten dit wel doen.

Nu hoop ik dat ik hem binnen 2 weken mag verwachten, heb dan toch bijna 2 maand op men laptop moeten wachten lol :) Eind goed al goed .. Wie weet :p
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt als je 30% korting hebt gekregen en over wat voor systeemconfiguratie praten we over?

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 20:45
Heb em... man wat een megagaaf apparaat... zojuist ff de winamp plugin geinstalleerd >:)
Vorige week vrijdag besteld, vanmiddag afgeleverd, dus dat is lekker snel.
Ga nu ff pitten, morgen even alle Dell meuk eraf gooien... format c: dus
Mzzls en truste!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
hey mense, kheb n vraagje he
k heb mn M1710 al sinds mei en heb onlangs een nieuwe gsm gekregen met bluetooth

maar k vindt het erg dat k geen bluetooth heb op mn dell
k heb wa rondgezocht maar k kan m niet vinde in de benelux ( ook niet in europa)

op de amerikaanse XPS site heb k dit gevonden: Wireless 350 Bluetooth Module for Dell XPS M1710 Notebook - Customer Install (link naar dell)
en k heb ook wa op ebay gevonde maar da vertrouw k niet helemaal (link naar ebay)

plz help mense ;)

tnx

Verwijderd

Hallo mensen, ik ben zeker van plan een XPS M1710 te kopen, maar ik zie zojuist op de dell site dat 12 september de laatste dag was van de actie voor dubbel geheugen!

Denken jullie dat ik met wat gebel dit nog voor elkaar kan krijgen, of had ik hem echt 1:14 uur geleden moeten bestellen?

Mvb

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 01:14:
Hallo mensen, ik ben zeker van plan een XPS M1710 te kopen, maar ik zie zojuist op de dell site dat 12 september de laatste dag was van de actie voor dubbel geheugen!

Denken jullie dat ik met wat gebel dit nog voor elkaar kan krijgen, of had ik hem echt 1:14 uur geleden moeten bestellen?

Mvb
Zolang de site het aangeeft kun je nog gewoon gebruik maken van de actie mits je het nu online gaat bestellen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:21:
[...]
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt als je 30% korting hebt gekregen en over wat voor systeemconfiguratie praten we over?
Als ik hem nu zou samenstellen bij Dell betaal ik 3336 euro. Ik betaal zelf 2471.50 euro. Dus tis wel iets minder dan 30 % maarja op bepaalde zaken was geen % dusja.

Intel ® Core™ 2 Duo Processor T7400
3 Jaar International On-site service
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
8X DVD+/-RW met DVD+R voor dubbellaags schrijven2
XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
80 Gb schijf
Dell Xps backpack

En extras die niet op de site staan:

Extra batterij 9 Cell - 181 €
Targus universal CarAdapter - 104 €
Extra omnium verzekering - 120 €

Verwijderd

Punishera schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:46:
hey mense, kheb n vraagje he
k heb mn M1710 al sinds mei en heb onlangs een nieuwe gsm gekregen met bluetooth

maar k vindt het erg dat k geen bluetooth heb op mn dell
k heb wa rondgezocht maar k kan m niet vinde in de benelux ( ook niet in europa)

op de amerikaanse XPS site heb k dit gevonden: Wireless 350 Bluetooth Module for Dell XPS M1710 Notebook - Customer Install (link naar dell)
en k heb ook wa op ebay gevonde maar da vertrouw k niet helemaal (link naar ebay)

plz help mense ;)

tnx
Was al eerder gepost:
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:02:
Heb vandaag ook een XPSM1710 geleverd gekregen. :P

Lees ik net in die post van Vinzzz over de Bluetooth module....
Grrrr... niet meer opgenomen in de standaard config, voorheen was dit wel zo met de M170. :(

Op de site van http://www.sparepartz.de gekeken. Daar zie ik een module voor Bluetooth, maar er staat alleen als geschikt zijnde voor:

- Dell Inspiron 6000, 8500, 8600, 9100, 9200, 9300, 510m, XPS, XPS Gen 2
Het gaat om: DELL Bluetooth Modul 350 voor 59.95EUR

Is dit geen probleem voor in de M1710?
Dit is dus de juiste module, gewoon te bestellen in Duitsland.
Je kunt ook kiezen voor een usb bluetooth module, overal verkrijgbaar voor zo'n 10 euro.
Werkt net zo goed, kost veel minder.

• AythamiEsp
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:51:
[...]

Was al eerder gepost:

[...]

Dit is dus de juiste module, gewoon te bestellen in Duitsland.
Je kunt ook kiezen voor een usb bluetooth module, overal verkrijgbaar voor zo'n 10 euro.
Werkt net zo goed, kost veel minder.
jeps die bedoel k maar 60 euro, das duur... pff

kennen jullie mss een andere plek waar k er ene kan vinden?

of wil iemand hier mij de zijne verkopen? :Y

Verwijderd

In NL heb ik ze niet kunnen vinden.

Voor die enkele keren dat ik info uitwissel met mijn telefoon is het dat bedrag niet waard vond ik.
Een Sweex Bluetooth Class I USB Adapter van 11 euro bv voldoet prima tenzij je allergisch bent voor die dingen of te veel geld hebt.

Los hiervan zie ik ze ook niet meer vermeld staan in de keuzelijst bij Dell, je moet ze echt bellen om dit alsnog in je bestelling op te kunnen laten nemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:53:
[...]

Helaas vergeet dat maar, wachttijd is +- 3 weken.

Ik wacht al langer dan een maand op de mijne, maargoed de fout lag niet bij hen maar bij Dell.

Btw Artoch, ik ben vandaag naar Signpost geweest voor eens te horen hoe het nu juist zat met mijn bestelling en ze hebben me vertelt dat je zal moeten bijbetalen voor een XPS omdat de Core 2 Duo duurder zijn voor hen, Core Duo is niet meer leverbaar en moet nog worden aangepast op hun website. Ik hoop voor jou alsnog dat de prijs hetzelfde blijft.
Mmmh...wel stom van die lange wachttijd maar niks aan te doen zeker :(

Ik heb maandag gemaild naar signpost een paar dagen geleden en daar zeiden ze me dit:
Geachte,

Bedankt voor uw e-mail naar Signpost.

Deze wordt helaas nog niet geleverd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groet,

Het Signpost team .
Dus daar zeiden ze me dat er nog geen dual core beschikbaar was...

Nu dan gewoon wachten op mijn betaalbevestiging en levering :(

Verwijderd

yup.. die houden nog even de core duo gewoon .. voor mij maakt het niet echt uit.. prijs van academicshop is me de core duo ipv core 2 duo wel waard

Verwijderd

Jaaajaaa... eindelijk.. verwachte lever datum: 22-09-06.

Volgende specs;

Core 2 Duo T7400
2048MB DDR2
7900 GTX Go
17"
DVD-RW
Kensington dockinstation incl standaard
Dell XPS backpack
100GB @ 7200 RPM
Resource CD (Drivers)
130W Adapter / 9Cell Accu

Heb hier al klaar liggen:
LG 19.1" TFT
Logitech G15
Logitech G7
Logitech X-530

En als download bak een Barebone.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:33:
[...]

Als ik hem nu zou samenstellen bij Dell betaal ik 3336 euro. Ik betaal zelf 2471.50 euro. Dus tis wel iets minder dan 30 % maarja op bepaalde zaken was geen % dusja.

Intel ® Core™ 2 Duo Processor T7400
3 Jaar International On-site service
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
8X DVD+/-RW met DVD+R voor dubbellaags schrijven2
XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
80 Gb schijf
Dell Xps backpack

En extras die niet op de site staan:

Extra batterij 9 Cell - 181 €
Targus universal CarAdapter - 104 €
Extra omnium verzekering - 120 €
Een superprijs! Ik dacht dat ik aardig wat bedwongen had maar blijkbaar heb jij beter kunnen onderhandelen.

Op het moment dat jij de M1710 bestelde wat was toen de adviesprijs volgens bovenstaande configuratie?

Volgens mij was de prijs met core duo een stuk lager dan nu ivm core 2 duo. Jouw geluk was dat de core duo niet meer leverbaar was en dat je als alternatief de core 2 duo krijgt. Dat verteld natuurlijk iets over de 30% korting gezien de adviesprijzen van heden. Klopt dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:56:
Jaaajaaa... eindelijk.. verwachte lever datum: 22-09-06.

Volgende specs;

Core 2 Duo T7400
2048MB DDR2
7900 GTX Go
17"
DVD-RW
Kensington dockinstation incl standaard
Dell XPS backpack
100GB @ 7200 RPM
Resource CD (Drivers)
130W Adapter / 9Cell Accu

Heb hier al klaar liggen:
LG 19.1" TFT
Logitech G15
Logitech G7
Logitech X-530

En als download bak een Barebone.
Dat is precies wat ik ook neem!

Hoeveel betaal jij ervoor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:30:
[...]

Dat is precies wat ik ook neem!

Hoeveel betaal jij ervoor?
Een mooie prijs :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 19:02 ]

Verwijderd

Grappig... ik heb geen docking station erbij en bij mij is het 2702,48 inc. BTW.

Is jouw 2584 met of zonder btw? Ik neem aan met, heb je dan helemaal geen garantie erbij / OS?

Nog een vraag trouwens, hoe zit het met bloatware op de XPS M1710?

Naar het schijnt zijn er in de XPS lijn pc's die die zeer gelimiteerd hebben... is deze notebook daar één van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:58:
[...]

Grappig... ik heb geen docking station erbij en bij mij is het 2702,48 inc. BTW.

Is jouw 2584 met of zonder btw? Ik neem aan met, heb je dan helemaal geen garantie erbij / OS?

Nog een vraag trouwens, hoe zit het met bloatware op de XPS M1710?

Naar het schijnt zijn er in de XPS lijn pc's die die zeer gelimiteerd hebben... is deze notebook daar één van?
Dit is incl btw en met 1 jaar garantie, wat dus eigenlijk 2 jaar is. Windows xp home uk, aangezien ik al een xp pro licentie heb.

Door die nieuwe wetgeving vond ik het overbodig om 3jaar te nemen voor een kleine 300euro.

Als er iets kapot gaat, is het vaak binnen het jaar.. mocht het binnen 2 jaar kapot gaan, word dit nog helemaal vergoed.

Daarnaaast gaat het dan op de levensduur van een onderdeel. Ik maak me dus nergens druk om.
.

Ik zit hier iig vol spanning te wachten.

Iemand nog intresse om wat foto's te posten :D:D _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 08:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:21:
[...]

Dit is incl btw en met 1 jaar garantie, wat dus eigenlijk 2 jaar is. Windows xp home uk, aangezien ik al een xp pro licentie heb.

Door die nieuwe wetgeving vond ik het overbodig om 3jaar te nemen voor een kleine 300euro.

Als er iets kapot gaat, is het vaak binnen het jaar.. mocht het binnen 2 jaar kapot gaan, word dit nog helemaal vergoed.

Daarnaaast gaat het dan op de levensduur van een onderdeel. Ik maak me dus nergens druk om.
.

Ik zit hier iig vol spanning te wachten.

Iemand nog intresse om wat foto's te posten :D:D _/-\o_
Ah ok... ik vraag me nog steeds af, kan je de Windows cd's erbij verstuurd krijgen om hem te formatteren?

(I.v.m. mogelijke bloatware)

• -Trailseaker-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:57:
[...]
Een superprijs! Ik dacht dat ik aardig wat bedwongen had maar blijkbaar heb jij beter kunnen onderhandelen.

Op het moment dat jij de M1710 bestelde wat was toen de adviesprijs volgens bovenstaande configuratie?

Volgens mij was de prijs met core duo een stuk lager dan nu ivm core 2 duo. Jouw geluk was dat de core duo niet meer leverbaar was en dat je als alternatief de core 2 duo krijgt. Dat verteld natuurlijk iets over de 30% korting gezien de adviesprijzen van heden. Klopt dat?
Er zat geen prijsverschil tussen de core duo en core 2 duo in de m1710.

Trailseaker @ GOT

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Ik wil dus een inkoopaktie starten voor de SPDIF/SVIDEO/COMPOSITE adapter kabel. Het gaat om een originele Dell adapter kabel.

Foto van de kabel kun je hier vinden: http://home.hccnet.nl/j.taverne/dell_l61.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.taverne/dell_l61.jpg

Ik heb op www.samenkopen.net een item neergezet, maar deze is om een of andere reden nog niet goed gekeurd. De kabel gaat maximaal 12 euro kosten incl verzendkosten. Wil iedereen die hier interesse heeft mij even een email sturen? j.taverne@gmail.com Dan kan ik vast gaan bestellen...

Verwijderd

Thedr schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:40:
Heb em... man wat een megagaaf apparaat... zojuist ff de winamp plugin geinstalleerd >:)
Vorige week vrijdag besteld, vanmiddag afgeleverd, dus dat is lekker snel.
Ga nu ff pitten, morgen even alle Dell meuk eraf gooien... format c: dus
Mzzls en truste!
welke plugin is dat? heb je eventueel linkje?

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 20:45
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:35:
[...]

welke plugin is dat? heb je eventueel linkje?
Ik heb em hier gevonden.
Staan nog een paar andere leuke licht tooltjes bij :9
Suc6!

Verwijderd

Door prive redenen gaat mijn xpsje dalijk zodra hij binnenkomt weer weg... De verkoop in.. Het is jammer, maar niks aan te doen.

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 14:31
das wel kut ja :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:01:
Door prive redenen gaat mijn xpsje dalijk zodra hij binnenkomt weer weg... De verkoop in.. Het is jammer, maar niks aan te doen.
Damnn I feel sorry for you :( . Khoop dat je in de toekomst alsnog een XPS kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Niet dat ik kan oordelen over die prive omstandigheden: maar je moet ook geen pc's van bijna 3000 euro kopen als je deze niet heel ruim kan betalen vind ik.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:28:
[...]

Niet dat ik kan oordelen over die prive omstandigheden: maar je moet ook geen pc's van bijna 3000 euro kopen als je deze niet heel ruim kan betalen vind ik.................
Niet lullig ofzo, maar het heeft niks met geld te maken! Dusm geen oordeel trekken als je niet weet wat er aan de hand is, ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:17:
[...]

Niet lullig ofzo, maar het heeft niks met geld te maken! Dusm geen oordeel trekken als je niet weet wat er aan de hand is, ok.
Heb je je laptop al verkocht aangezien hij vanaf vandaag op marktplaats.nl niet meer te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inderdaad van marktplaats gehaalt omdat ze daar niet seriues waren. heb liever seriuese mensen, mail me anders ff maikelschippers AT home dot nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:45:
Heb hem inderdaad van marktplaats gehaalt omdat ze daar niet seriues waren. heb liever seriuese mensen, mail me anders ff maikelschippers AT home dot nl.
Ik heb reeds al een M1710 besteld ... zit er met smart op te wachten wanneer hij geleverd wordt. Jammer voor je dat je hem door prive omstandigheden moet verkopen vooral als je er naar uitgekeken hebt. Ik hoop voor je dat je je laptop voor een mooie prijs kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdorie.. net maar even naar academicshop ( signpost ) gebeld want men xps zou vorige week moeten binnengekomen zijn. nujah "problemen met de levering" en pas beschikbaar tegen het einde van de maand gelukkig is het wel al de 18e dus nog een 2tal weken.. wel niet zo leuk natuurlijk dan zittek al 5 weken te wachten tegen dan

iemand soms nog problemen met levering via dell zelf ofzo? mss wat hardware dat ze lastig vastkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 8 september heb ik mijn XPS besteld, maar hij is ook nog niet binnen. Hopelijk duurt het niet te lang meer. In de orderbevestiging stond dat de verwachte leverdatum 27 september was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je trouwens een SPDIF/SVIDEO/COMPOSITE adapter kabel nodig om beeld op je tv te toveren? Kan het niet met een gewone kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om beeld je op tv te "toveren" moet je gewoon een s-video kabel hebben naar een scart of naar een s-video :) ( hangt ervan af welke aansluiting je hebt op je tv )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik hoorde dat het zonder die adapter niet goed werkte. Maar als het wel gewoon werkt, hoef ik ook geen adapter meer aan te schaffen ;) Weet iemand toevallig wat voor tv-out er achter op zit, s-video of tulip?

edit

Ow ik zie het al, een 7 pins tv-out.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien stomme vraag, maar waarom stuur je hem dan niet terug naar Dell? Betaal je een 100euro (of iets in die buurt) Leg je er misschien minder op toe dan in de '2de hands' verkoop...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 22:54
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:38:
om beeld je op tv te "toveren" moet je gewoon een s-video kabel hebben naar een scart of naar een s-video :) ( hangt ervan af welke aansluiting je hebt op je tv )
ja dat kan idd, maar dat is wel low quality. beter is om via DVI aan te sluiten, doe ik ook en dat is echt super ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birelissimo schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:21:
[...]

ja dat kan idd, maar dat is wel low quality. beter is om via DVI aan te sluiten, doe ik ook en dat is echt super ;)
kan je van dvi naar scart of naar svideo? nog nooit van gehoord.. linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Birelissimo schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:21:
[...]

Neem aan dat het alleen nuttig is als je tv het ondersteunt, normale tv's hebben zo'n slechte resolutie dat je het niet eens zult merken (als het al kan, heb nog nooit van dvi -> scart gehoord).

edit:
Plus dat je scherm met 1920x1200 beter is dan de gemiddelde tv...

[ Voor 8% gewijzigd door Blue2k op 19-09-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraag.

Ik ben van plan om een laptop te kopen waarschijnelijk de XPS M1710 (1700 eruo).

Ik ga de laptop ook gebruiken voor school ik doe nu de oplieding sound en vision.
Ik moet veel filmpjes op school dus ik moet goed kunnen video editon.

Maar ik wil hem ook gebruiken voor 3Ds max ik animeren en model veel dus hij moet daar goed genoeg voor zijn.

En natuur voor de games en daar zit nu net mijn vraag.

Hoe lang kan ik de nieuwste games blijven spellen ?

Als ik naar de reviews kijk van de Dell XPS dan word vaak het spel FEAR als hogste titel gebruikt.

Daar haalt de dell xps goede fps rond de 40.

Maar hoe gaat het straks bij games als Dark messiah of might and magic en battlefield 2124.

Haakt hij dan all af?

Ik weet dat het een rot vraag is.
Maar meschien kan iemand mij helpen met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heb een paar weken geleden ook een xps besteld kan niet wachten tot ik hem heb spijtig genoeg gaat het via school dus is het een vaste afleverdatum

Dell XPS M1710
* 1920x1200 resolutie
* 2 GHz Intel Core 2 Duo T7200
* 1 GB RAM
* Geforce 7900 GTX 512 MB
* 80 GB harde schijf
* Hegren Tas/Rugzak
* 3 jaar On-Site garantie

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:34:
Ik zit met een vraag.

Ik ben van plan om een laptop te kopen waarschijnelijk de XPS M1710 (1700 eruo).

Ik ga de laptop ook gebruiken voor school ik doe nu de oplieding sound en vision.
Ik moet veel filmpjes op school dus ik moet goed kunnen video editon.

Maar ik wil hem ook gebruiken voor 3Ds max ik animeren en model veel dus hij moet daar goed genoeg voor zijn.

En natuur voor de games en daar zit nu net mijn vraag.

Hoe lang kan ik de nieuwste games blijven spellen ?

Als ik naar de reviews kijk van de Dell XPS dan word vaak het spel FEAR als hogste titel gebruikt.

Daar haalt de dell xps goede fps rond de 40.

Maar hoe gaat het straks bij games als Dark messiah of might and magic en battlefield 2124.

Haakt hij dan all af?

Ik weet dat het een rot vraag is.
Maar meschien kan iemand mij helpen met deze vraag.
offtopic:
Mijn god, waar heb jij leren spellen?

Met de 7900GTX aan boord denk ik dat je nog wel een tijdje vooruit kunt. Voordat DX10 echt doorkomt zijn we al wel een jaartje of meer verder. Ik hoop er iniedergeval nog minstens 2 jaar games mee te kunnen spelen op een aardige resolutie. Mijn pc's houden het meestal ook zo lang uit en die zijn meestal niet zo high-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:42:
[...]

offtopic:
Mijn god, waar heb jij leren spellen?

Met de 7900GTX aan boord denk ik dat je nog wel een tijdje vooruit kunt. Voordat DX10 echt doorkomt zijn we al wel een jaartje of meer verder. Ik hoop er iniedergeval nog minstens 2 jaar games mee te kunnen spelen op een aardige resolutie. Mijn pc's houden het meestal ook zo lang uit en die zijn meestal niet zo high-end.
offtopic:
Ben woordblind en heb geen spellings controle op deze pc (is niet mijn pc)

Ik hoop het want anders is het wel veel geld.
Als ik er alleen maar de games van nu op kan spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nu al een week op enige bevestiging van betaling van signpost :(

heb hem vorige week dinsdag besteld en betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:43:
ik wacht nu al een week op enige bevestiging van betaling van signpost :(

heb hem vorige week dinsdag besteld en betaald
eh kheb daar ook op zitten wachten, maar een betalingsbevestiging geven ze niet, enkel een bevestiging van je bestelling. Als je het wil weten moet je bellen.

edit: en wat lees ik nu?? dat academicshop 1 930,00 EUR vraagt voor de xps met core 2 duo?!! Ben ik blij met m'n core duo van 1750 euro!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:35:
[...]

offtopic:
Ben woordblind en heb geen spellings controle op deze pc (is niet mijn pc)

Ik hoop het want anders is het wel veel geld.
Als ik er alleen maar de games van nu op kan spellen.
offtopic:
Woordblindheid ok, maar dat heeft niets met je raar opgebouwde zinnen te maken. Ik ben kleurenblind maar rijdt ook niet door rood... Maar ik zie dat genoeg andere mensen opmerkingen gemaakt hebben in andere posts.

Ik denk dat je er zeker kwa werk de komende jaren prima mee vooruit kunt. Kwa games zal het ook wel een lange tijd goed gaan, todat de echte DX10 games uitkomen, dan zul je toch de settings iets moeten terugschroeven. Maar dan nog steeds zul je op de hogere resoluties kunnen gamen. En je kunt er later altijd een snellere processor / meer geheugen in zetten lijkt me (todat ze de socket veranderen).

En kwa prijs valt het best mee, zit momenteel in LA en daar zijn dezelfde laptops bij Dell een stuk duurder. Een van de redenen dat ik em in NL heb besteld inplaats van hier. Je krijgt een heleboel voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:26:
[...]

offtopic:
Woordblindheid ok, maar dat heeft niets met je raar opgebouwde zinnen te maken. Ik ben kleurenblind maar rijdt ook niet door rood... Maar ik zie dat genoeg andere mensen opmerkingen gemaakt hebben in andere posts.

Ik denk dat je er zeker kwa werk de komende jaren prima mee vooruit kunt. Kwa games zal het ook wel een lange tijd goed gaan, todat de echte DX10 games uitkomen, dan zul je toch de settings iets moeten terugschroeven. Maar dan nog steeds zul je op de hogere resoluties kunnen gamen. En je kunt er later altijd een snellere processor / meer geheugen in zetten lijkt me (todat ze de socket veranderen).

En kwa prijs valt het best mee, zit momenteel in LA en daar zijn dezelfde laptops bij Dell een stuk duurder. Een van de redenen dat ik em in NL heb besteld inplaats van hier. Je krijgt een heleboel voor dat geld.
offtopic:
Wat jij nu zegt is onzin woorblind betekent niet alleen dat je alleen worden fout schrijft. maar blijk baar denk iedereen hier verstand van woordblindheid te hebben behalven de gene die het heeft:S

Oke nou dan word het toch de dell XPS M1710

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:00:
[...]

eh kheb daar ook op zitten wachten, maar een betalingsbevestiging geven ze niet, enkel een bevestiging van je bestelling. Als je het wil weten moet je bellen.

edit: en wat lees ik nu?? dat academicshop 1 930,00 EUR vraagt voor de xps met core 2 duo?!! Ben ik blij met m'n core duo van 1750 euro!
Khad het toch gezegd quote:

----
---

Is eigenlijk belachelijk aangezien de prijzen hetzelfde zijn voor de Core Duo en Core 2 Duo, gelukkig heb ik de upgrade gratis gekregen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:48:
[...]

Khad het toch gezegd quote:

----
---

Is eigenlijk belachelijk aangezien de prijzen hetzelfde zijn voor de Core Duo en Core 2 Duo, gelukkig heb ik de upgrade gratis gekregen.
huh? ik heb de mijne een 3tal weken geleden besteld met core duo.. zelfs voor de core 2 duo op de dell site stond.. nu krijg ik te horen dat er leveringsproblemen zijn ( meer niet ) en dat het voor eind september is dat hij geleverd wordt.. ga ik nu moeten bijbetalen omdat zij hun site niet up to date kunnen houden en hun aanbod niet kunnen waarmaken? morgen toch maar even bellen..

Verwijderd

Kzou inderdaad eens bellen, kweet nie hoe dat in elkaar zit voor laptops die daarvoor zijn besteld, met wat change krijgde een gratis upgrade.

Ik heb dat in elk geval wel gekregen omdat ik nu al wacht van 11 augustus, maarja afwachten natuurlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 10:40 ]

Verwijderd

Leuk, besteld op 15 September,:

Verwachte leverdatum: 13-10-2006

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:39:
Kzou inderdaad eens bellen, kweet nie hoe dat in elkaar zit voor laptops die daarvoor zijn besteld, met wat change krijgde een gratis upgrade.

Ik heb dat in elk geval wel gekregen omdat ik nu al wacht van 11 augustus, maarja afwachten natuurlijk.
net ff gebeld se :) blijkt dat Dell geen core duo meer kan leveren enkel nog Core 2 Duo.
Ze gingen de mensen die nog een core duo hadden besteld laten bijbetalen want het kost hun lbijkbaar 400euro meer.
Nu hebben ze dit idee weggedaan en krijg je gewoon een gratis upgrade naar core 2 duo ^^
ik dus ook ..leuk leuk :)

hij zou volgende week moeten binnen zijn .. Met core 2 duo :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:20:
[...]

net ff gebeld se :) blijkt dat Dell geen core duo meer kan leveren enkel nog Core 2 Duo.
Ze gingen de mensen die nog een core duo hadden besteld laten bijbetalen want het kost hun lbijkbaar 400euro meer.
Nu hebben ze dit idee weggedaan en krijg je gewoon een gratis upgrade naar core 2 duo ^^
ik dus ook ..leuk leuk :)

hij zou volgende week moeten binnen zijn .. Met core 2 duo :)
Dat is goed nieuws natuurlijk :) Die van mij zal hopelijk dan ook volgende week verkrijgbaar zijn.

Verwijderd

mjah anders moeje ff bellen he :) tim of david zullen je het snel zeggen ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:48:
Leuk, besteld op 15 September,:

Verwachte leverdatum: 13-10-2006
Ik heb hem besteld de 13e deze maand. Word vrijdag uitgeleverd. Was alleen wachten op de 100GB hdd op 7200RPM. Dus ik zie hem vrijdag wel :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:17:
mjah anders moeje ff bellen he :) tim of david zullen je het snel zeggen ^^
Ze hadden tegen mij gezegd eind september dus das volgende week dus da zal dan ook wel zo zijn denkek. Alle dat zal gamen worden vanaf volgende week :)))

Verwijderd

Ze hebben hem vandaag langsgebracht!!! Maar ik was niet thuis..... UPS heeft een papiertje in de brievenbus gedaan dat ze morgen weer langskomen. Het valt me nog mee dat ik hem nu al (bijna) heb, ik heb hem op 8 september besteld. Is nog vrij vlot!

Verwijderd

vrij vlot.. ik ben al een vijftal weken aan het wachten :p prijs jezelf gelukkig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderdatum XPS M1710 19 september en nu al status "levering wordt voorbereid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukzakken :p
mjah gok dat ze met die core 2 duo nu wel genoeg hardware in voorraad hebben :) of mss zijn er minder bestellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:49:
Orderdatum XPS M1710 19 september en nu al status "levering wordt voorbereid"
Bericht Orderwatch: uw bestelling is verzonden, hahaha.

Hoe kan ik de bestellen tracen via UPS? Weet iemand hier antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Ik heb em 2 weken geleden besteld en hij is woensdag aangekomen op mijn adres in NL. Zit momenteel in Los Angeles, en iemand neemt em begin october mee hier naar toe :) Zit momenteel nog te werken met een geforce 2mx kaartje in me laptop (op 1440x1050) met 512mb main mem, dus dat wordt een flinke upgrade kwa performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat de mijne dan maar rap binnekomt bij academicshop .. verdorie :p kzit hier al een maand te wachten >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:50:
dat de mijne dan maar rap binnekomt bij academicshop .. verdorie :p kzit hier al een maand te wachten >.<
Wat ik maar niet snap van mensen is dat ze het bij academicshop gaan bestellen terwijl het niet altijd goedkoper hoeft te zijn. Bel gewoon voor een bestelling naar Dell en onderhandel. Ik heb er namelijk € 500,- vanaf gekregen!!! En je ziet ... het gaat een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:21:
[...]
Wat ik maar niet snap van mensen is dat ze het bij academicshop gaan bestellen terwijl het niet altijd goedkoper hoeft te zijn. Bel gewoon voor een bestelling naar Dell en onderhandel. Ik heb er namelijk € 500,- vanaf gekregen!!! En je ziet ... het gaat een stuk sneller.
Volgens mij ligt het lange wachten niet aan signpost hoor, ik had mijn xps na minder dan 2 weken. En voor 2000 euro had ik eentje met core duo 2ghz, 2gig ram, 7900GTX, 3 jaar garantie. Onmogelijk voor die prijs te krijgen bij dell, in augustus toch.

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp zal mijn XPS geleverd worden met core 2 duo???

ik heb hem besteld en betaald op 12 september... (bij academic shop)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 04:03 ]

Verwijderd

normaal wel.. aangezien ze geen core duo meer kunnen leveren.. als je zeker wilt zijn..bel dan ff ;) maar normaal krijg je een gratis upgrade naar core 2 duo

@harleyhunter.. mah 1700euro terwijl ik dezelfde config voor 2300 bij dell moet maken.. en je krijgt nog 3j on site garantie van signpost zelf.. voor een 5-600 euro korting wacht ik wel ff :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 06:57:
normaal wel.. aangezien ze geen core duo meer kunnen leveren.. als je zeker wilt zijn..bel dan ff ;) maar normaal krijg je een gratis upgrade naar core 2 duo

@harleyhunter.. mah 1700euro terwijl ik dezelfde config voor 2300 bij dell moet maken.. en je krijgt nog 3j on site garantie van signpost zelf.. voor een 5-600 euro korting wacht ik wel ff :p
Ik weet niet welke specificaties jij hebt maar mijn hardwareconfiguratie ziet er als volgt uit:

XPS M1710
T7400 Core 2 Duo 2.16Ghz
XP Media Center 2005
2 GB DDR2 667Mhz
100 GB 7200 RPM
Nvidia 7900 Go 512MB GTX
DVD speler
Intergrated Soundblaster Audigy -Full version
Kensington Dock incl. stand
G15 Logitech gaming keyboard
G5 logitech gaming mouse
1 jaar on site garantie (3 jaar niet nodig aangezien ik zelf systeem-/netwerkbeheerder ben)
Incl. verzending

Dit voor de prijs van € 2433,- ... kijk en vergelijk met die van jou wat betreft hardwareconfiguratie!

Verwijderd

mjah voor 700euro minder heb ik een config die goed genoeg is voor mij

core 2 duo 2ghz
xp home ( zal er wel zelf de pro opzetten )
1gig ddr ram
80gig schijf
7900 Gtx
dual layer dvdbrander

en die garantie je mag da nog systeembeheeder zijn als je hardware het opgeeft ben je er niets mee..

je gaat altijd betere configs kunnen maken maar ik wou er geen 2500Euro aan geven.. de 1700 die ik geef voor mij config is me mooi voor de config die ik er voor krijg.. als ik er 2500 aan wou geven dan zou ik idd wel een betere config nemen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:31:
mjah voor 700euro minder heb ik een config die goed genoeg is voor mij

core 2 duo 2ghz
xp home ( zal er wel zelf de pro opzetten )
1gig ddr ram
80gig schijf
7900 Gtx
dual layer dvdbrander

en die garantie je mag da nog systeembeheeder zijn als je hardware het opgeeft ben je er niets mee..

je gaat altijd betere configs kunnen maken maar ik wou er geen 2500Euro aan geven.. de 1700 die ik geef voor mij config is me mooi voor de config die ik er voor krijg.. als ik er 2500 aan wou geven dan zou ik idd wel een betere config nemen :)
Config van jou is ook subliem ... ik wil er alleen maar mee zeggen dat Dell niet altijd duurder hoeft te zijn. Ik had voor € 1700 deze specs ook kunnen krijgen bij Dell.

Wat betreft de garantie ..... bij hardware problemen na een jaar dan heb ik zeker een probleem wat betreft garantie maar uit ervaring weet ik, bij intensief gebruik, dat de hardware het veelal begeeft binnen een paar maanden. Vandaar 1 jaar on-site. Met systeembeheerder bedoelde ik dat ik geen ondersteuning nodig heb.

Maar je samengestelde lappie is toppie, hoor. Misschien dat ik je nog een keer tref bij COD2 (mijn favoriete spel).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:43:
[...]
Config van jou is ook subliem ... ik wil er alleen maar mee zeggen dat Dell niet altijd duurder hoeft te zijn. Ik had voor € 1700 deze specs ook kunnen krijgen bij Dell.

Wat betreft de garantie ..... bij hardware problemen na een jaar dan heb ik zeker een probleem wat betreft garantie maar uit ervaring weet ik, bij intensief gebruik, dat de hardware het veelal begeeft binnen een paar maanden. Vandaar 1 jaar on-site. Met systeembeheerder bedoelde ik dat ik geen ondersteuning nodig heb.

Maar je samengestelde lappie is toppie, hoor. Misschien dat ik je nog een keer tref bij COD2 (mijn favoriete spel).
By the way ..... iedereeen die in het bezit is van een XPS M1710 mag zich gelukkig prijzen ongeacht de specs!!!!

Verwijderd

Kan iemand mij eigenlijk vertellen wat het verschil in prestaties is van de 7200 RPM en de 5400 RPM harde schijven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:23:
Kan iemand mij eigenlijk vertellen wat het verschil in prestaties is van de 7200 RPM en de 5400 RPM harde schijven?
Verschil is dat een 7200 toeren harde schijf data sneller weg kan schrijven naar schijf. Is zeker aan te raden bij XPS M1710. Het gekke is dat Dell alleen (bij de ene configratie) de HD van 120 GB 5400 rpm laat zien. Even bellen naar Dell en zeg dat je de 100 GB 7200 rpm wil hebben ... scheelt ook nog eens € 90 incl. btw!

Verwijderd

vraagje: gaat de batterij nu langer mee bij de core 2 duo? Bij mij gaat batterij max 2u15 mee (zonder te gamen).

Verwijderd

@harleyhunter : tuurlijk tuurlijk :) maar mijn probleem was dat eens je de 7900GTX nam je al onmiddelijk bij een stuk hoger zat .. net nog ff gekeken bij Dell en das direct 300euro ( net iets minder ) terwijl academicshop ze dus bij een goedkopere config levert .;al wat ik bedoelde :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:59:
@harleyhunter : tuurlijk tuurlijk :) maar mijn probleem was dat eens je de 7900GTX nam je al onmiddelijk bij een stuk hoger zat .. net nog ff gekeken bij Dell en das direct 300euro ( net iets minder ) terwijl academicshop ze dus bij een goedkopere config levert .;al wat ik bedoelde :)
Je dient niet alleen te kijken naar de prijzen vermeld op de Dell site ... telefoneren en onderhandelen kan een fikse korting opleveren. Maar goed ... je heb je xps voor een leuke prijs kunnen aanschaffen en daar gaat het tenslotte om! Prijzen veranderen met de week ivm acties!

Verwijderd

inderdaad.. heb dan ook 2 maanden op promoties zitten staren :P
nujah :) zowiezo kan die xps ni slecht zijn he ^^
hoop wel dat de 5400rpm schijf me niet tegenhoud ( zit nu met 4200rmp dus alleszins al beter )

btw .. worden er voor die xps - aangezien het een desktop recplacement is - desktoponderdelen gebruikt ?
natuulrijk niet mobo en graka enzo.. maar de schijf? had vroeger een acer - ook zo'n gigantisch ding - en die had gewoon een 3,5" hd die je kon vervangen..

Verwijderd

Hdd is gewoon 2.5"

Verwijderd

He Masc, heb jij gisteren nog je xps ontvangen? En zoja, zijn de beelden mooi op de 17" inch scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
ja een gewone SATA 2,5" HDD

btw is er ook een mogelijkheid om van je DVD drive een HDD dock te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:07:
[...]
He Masc, heb jij gisteren nog je xps ontvangen? En zoja, zijn de beelden mooi op de 17" inch scherm?
De beelden zijn zeker mooi, echter ik heb hem niet binnengehad, heb hem namelijk geanuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:58:
[...]

De beelden zijn zeker mooi, echter ik heb hem niet binnengehad, heb hem namelijk geanuleerd.
Ok ... toch spijt gehad van de aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het reactietijd van het scherm eigenlijk?
Hoe ziet het eruit bij games? Geen veegbewegingen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:50:
[...]
By the way ..... iedereeen die in het bezit is van een XPS M1710 mag zich gelukkig prijzen ongeacht de specs!!!!
Lol, op mijn school hebben 2 concierges een XPS :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:25:
[...]

Lol, op mijn school hebben 2 concierges een XPS :')
Haha , ik ben zelf ook 33 jaar en nog steeds een grote kind!

Heb jij je XPS al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
even een geheel andere vraag :)
Is het met een xps goed te doen om HD films af te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de Xps het niet zou kunnen kan geen enkele laptop het dus ja het kan.

Verwijderd

Gisteren het beestje binnen gehad, was stomverbaasd over het scherm de snelheid etc. Pure verwennerij.

Echter ook een paar kleinigheden die meteen opvielen. Ten eerste was er één van de lichtjes in de linkerfan stuk. Niet echt boeiend, maar ja van een laptop van ruim 2500 euro verwacht je dat alles werkt. Daar komt morgen dus een monteur voor om een nieuw lampje te monteren :)

Daarnaast redelijk wat problemen met WLAN. Verlies continue connectie.

Toen ik aan het uitzoeken was wat en hoe ik daar iets aan kan doen deze nieuwe driver op de site van dell tegen gekomen.

Hij is redelijk recent en aangezien ik meer mensen heb zien klagen misschien even de moeite waard om hier te vermelden.

Gaat dus om een update voor de Intel Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection chipset.

Driver staat hier

Succes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 00:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:30:
Gisteren het beestje binnen gehad, was stomverbaasd over het scherm de snelheid etc. Pure verwennerij.

Echter ook een paar kleinigheden die meteen opvielen. Ten eerste was er één van de lichtjes in de linkerfan stuk. Niet echt boeiend, maar ja van een laptop van ruim 2500 euro verwacht je dat alles werkt. Daar komt morgen dus een monteur voor om een nieuw lampje te monteren :)

Daarnaast redelijk wat problemen met WLAN. Verlies continue connectie.

Toen ik aan het uitzoeken was wat en hoe ik daar iets aan kan doen deze nieuwe driver op de site van dell tegen gekomen.

Hij is redelijk recent en aangezien ik meer mensen heb zien klagen misschien even de moeite waard om hier te vermelden.

Gaat dus om een update voor de Intel Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection chipset.

Driver staat hier

Succes
Arga, ik ben ook even zoet geweest om het wireless gedeelte aan de praat te krijgen maar het is me gelukt zonder een nieuwe driver te installeren.

Maar even een ander vraagje .... mijn dvd speler maakt een hoop lawaai als ik er een dvd in stop. Het lijkt wel of de laptop wil gaan opstijgen. Is dat bij jou ook zo?

En bij wie kan ik de klacht indienen ... ja bij Dell maar is de support in het engels of in het nederlands?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 03:49 ]

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:24:
Als de Xps het niet zou kunnen kan geen enkele laptop het dus ja het kan.
Ok , fijne gedachte. Ik heb een hdmi <---> dvi-d kabel gekocht maar weet nog niet precies wat ik moet instellen om het beeld op mijn tv fatsoenlijk te krijgen, zit toch met resolutie te knoeien etc (tv = panasonic 42PV60E)

Maar in principe is het dus, HD content afspelen, 2e monitor (tv in dit geval) instellen alszijne fullscreen dual view) en dan genieten?

Verwijderd

Inderdaad, kabel erin, 2e scherm activeren, juiste resolutie + refreshrate instellen en klaar.

Verwijderd

Nee geen rare geleuiden uit mijn DVD speler. Slim us om zo snel mogelijk te melden bij Dell. Support is inderdaad alleen in het Engels, tenminste de XPS support. Indien je Engels niet 100% is kan ik me voorstellen dat ze je doorverbinden met de "gewone" laptop afdeling. Zoveel verschilt de XPS ook weer niet met een aantal modellen van Dell.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:59:
Nee geen rare geleuiden uit mijn DVD speler. Slim us om zo snel mogelijk te melden bij Dell. Support is inderdaad alleen in het Engels, tenminste de XPS support. Indien je Engels niet 100% is kan ik me voorstellen dat ze je doorverbinden met de "gewone" laptop afdeling. Zoveel verschilt de XPS ook weer niet met een aantal modellen van Dell.
Engels is geen probleem.

Als ik COD2 speel op een resolutie van 1920X1200 dan gaan mijn fans loeien na zo'n 5 minuten. Is dit bij één van jouw spellen (op dezelfde resolutie) ook het geval?

Misschien een domme vraag maar wat staat bij jou op de intel stickertje?

Je hebt toch ook Core 2 duo? Ik heb ook Core 2 duo alleen staat bij mij op het stickertje:

intel centrino duo en verder niks van core 2 duo terwijl in de bios wel de T7400 wordt aangegeven.

De Core 2 Duo heeft toch een andere logo? Wie weet hier een antwoord op?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 16:41 ]

Verwijderd

Is het mogelijk om dell pcs/notbooks (XPS 700/xps1710) zelf te kunen upgraden.

Met onderdelen die je niet bij dell bestelt.

Ik had gehoord dat je alleen maar hardware er in kan doen die bij dell vandaan komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:37:
Is het mogelijk om dell pcs/notbooks (XPS 700/xps1710) zelf te kunen upgraden.

Met onderdelen die je niet bij dell bestelt.

Ik had gehoord dat je alleen maar hardware er in kan doen die bij dell vandaan komen.
Dat is mogelijk, ze geven je zelf informatie hoe je het moet doen. Het onderdeel wat je vervangt valt dan vanzelfsprekend buiten de garantie van Dell, maar de laptop zelf blijft verzekerd.

Ik heb dit zelf van horen zeggen dus ik weet niet of dit waar is, dus vraag het misschien best even na.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:19:
[...]
Engels is geen probleem.

Als ik COD2 speel op een resolutie van 1920X1200 dan gaan mijn fans loeien na zo'n 5 minuten. Is dit bij één van jouw spellen (op dezelfde resolutie) ook het geval?

Misschien een domme vraag maar wat staat bij jou op de intel stickertje?

Je hebt toch ook Core 2 duo? Ik heb ook Core 2 duo alleen staat bij mij op het stickertje:

intel centrino duo en verder niks van core 2 duo terwijl in de bios wel de T7400 wordt aangegeven.

De Core 2 Duo heeft toch een andere logo? Wie weet hier een antwoord op?
Van die sticker zou ik niet te veel aantrekken. Idd zijn er verschillende logo's van de processor. Echter ik denk dat het nog steeds onder de productlijn valt van de Centino. Volgens mij geeft deze centrino sticker niets anders aan dan dat er een geïntergreerde wlan chipset in zit, wat dacht ik het uitgangspunt was van de Centrino (maar weet het niet zeker).

Dat van die fans lijkt me ernstiger. Eigenlijk kan ik me er niet veel bij voorstellen want ik vind mijn XPS verbazingwekkend stil vergeleken bij mijn vorige laptop. Hoewel lawaai iets subjectiefs is natuurlijk mag de XPS niet echt lawaai maken, hij is redelijk stil.

Laatste wat ik een beetje gespeeld heb is Ghost Recon Advanced Warfighter, niet echt een licht spel voor het laptopje, zeker niet met alles op maximaal. Draaide verbazingwekkend soepel en laptop werd niet echt heet of dat de fans stonden te loeien.

Als je denkt dat het niet klopt, niet twijfelen gewoon bellen. Ik zeg het niet snel maar de service van Dell was echt perfect. Werd continue gevraagd of ik tevreden was over de support en de monteur (die heeft vandaag het lichtjev van de fan gerepareerd, zat een connector scheef, waarschijnlijk gebeurd tijdens assemblage).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 01:11 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste