Ben ik blij dat ik dan blijkbaar nog bij de laatste levering zat
. Ik zou zelf ook niet tot half september kunnen wachten op mn laptop, want ik heb hem vanaf 1 september al nodig voor de studie (laptop staat op boekenlijst).

Verwijderd
Verwijderd
Dantrax schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:49:
Ik heb even 3DMark06 op de XPS gedraaid met dit als resultaat. Niet slecht dacht ik zo...
Nadat het mobo en geheugen is vervangen ben ik er zeer tevreden over!
Wie niet waagt mist altijd!
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:51 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Birelissimo op 13-08-2006 13:01 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Birelissimo op 13-08-2006 14:01 ]
Verwijderd
[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 17:51 ]
En ik heb nu alleen die laatste geinstalleerd van de Intel Intel (R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection.Broadcom 57XX Gigabit Integrated Controller
Dell _Wireless (Except US,Japan) WLAN Card
Dell _Wireless (Japan) WLAN Card
Dell _Wireless (US) WLAN Card
Dell Wireless 1390 WLAN MiniCard
Dell Wireless 1490 Dual-Band WLAN MiniCard
Dell Wireless 1500 Draft 802.11n WLAN mini Card
Dell Wireless 350 Bluetooth Internal Module
Dell Wireless 355 Bluetooth Module (Bluetooth 2.0 + EDR)
Intel Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
Welke van de 2 is voor de Cardreader? Iemand enig idee?O2Micro OZ77C6 USB CCID SmartCard Controller
Ricoh R5C832
__________________________________________________________________________________Dell Wireless 350 Bluetooth Internal Module
Dell Wireless 355 Bluetooth Module (Bluetooth 2.0 + EDR)
Verwijderd
Verwijderd
AaiGht schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:22:
Ok ik ga m'n harde schijf dus binnenkort weer ff formatteren want een paar dingen zijn echt niet goed:
1. Wifi kaart?
Ik wil af en toe verbinding maken met een Wifi connectie die die dus wel kan zoeken en ook vind, maar ik kan niet connecten.
Nu kijk ik op die lijst bij Dell.com bij de drivers en dan bij Netwerk stuurprogramma's en zie ik een hele lijst:
[...]
En ik heb nu alleen die laatste geinstalleerd van de Intel Intel (R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection.
Welke hebben jullie geinstalleerd want ik vind het overbodig om alles te installeren terwijl ik het A. hoogstwaarschijnlijk niet nodig heb op 1/2 na die vereist zijn. En B. misschien problemen opleveren als ik meerdere onderdelen installeer.
Dus ik zou graag weten welke ik PERSE nodig heb en welke niet =D
__________________________________________________________________________________
2. De 3d kaart
Ik heb eerst de Drivers van de Dell site geinstalleerd en die gaven problemen omdat de laptop steeds vast hing en ik em moest rebooten, daarna van deze site van MobileForce drivers gedownload en was het problemen in princiepe wel opgelost, maar kreeg ik bijvoorbeeld in Counter-Strike 1.6 problemen dat bij de AWP m'n scope heel anders was en ik ook vaak zwarte blokken zag als ik kogels schoot
Dus weet iemand de nieuwste drivers die echt goed werken?
__________________________________________________________________________________
3. De cardreader?
Ik zie de volgende twee staan bij Chipset:
[...]
Welke van de 2 is voor de Cardreader? Iemand enig idee?
4. Bluetooth?
Een vriend van me wouo een plaatje versturen via z'n GSm maar hij kon de laptop niet vinden, moet ik voor die Bluetooth adapter ook drivers installeren? Zo ja welke van de twee:
[...]
Wellicht zul je denken wat zit die zeur nu te zaniken over kleine dingen maar ik ben zo iemand die graag z'n laptop in goede orde wil hebben en geen spullen wil installeren die overbodig zijn of zelfs alleen maar problemen kan opleveren =D
Hopelijk kan iemand me op deze 4 punten helpen want ik wil na de format m'n laptop graag in 1x goed installeren zonder gezeik achteraf!
Alvast bedankt
/AaiGht
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 10:37 ]
| Dell XPS M1710 |
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat is normaal voor die test.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:44:
nou schone install gedaan.
hij start een stuk sneller op.
3dmark 2005 score nu 8397
maar hoort die test 4 en 5 zo stroef te gaan?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 08:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Niemand die dezelfde problemen met FireFox heeft? Plus oplossing?DaBARDmaN schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:54:
Weet iemand de oplossing voor het probleem dat FireFox geen WMV files wil afspelen?
Op al mijn computers is het geen probleem, maar op mijn 1e XPS en op mijn XPS m1710 doet hij het niet.
| Dell XPS M1710 |
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 12:16 ]
Opstart tijd lag rond de 35 seconden, misschien wat meer, neem maar 40.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:56:
ik heb geen problemen met die laatste van nvidia.
wat voor probs heb je er mee dan?
had je nou nog gekeken naar je opstart tijd?
Verwijderd
Vinzzz, mijn accu valt er buiten, c5447. thanks voor de link maar hoe zit het met jou accu?Vinzzz schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:14:
mensen die al een xps hebben, zie http://webwereld.nl/ref/rss/42412
moet t nog controlerenVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 03:01:
[...]
Vinzzz, mijn accu valt er buiten, c5447. thanks voor de link maar hoe zit het met jou accu?
superB
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 22:32 ]
Verwijderd
Je moet even de Intel Mobile Chipset drivers installeren, ook de andere Chipset drivers voor cardreader en Cardbus Controller moet je natuurlijk installeren (indien nog niet gedaan).Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:31:
ik heb effe hulp nodig.
ik heb net win xp pro geinstalleerd.
alles geinstaleerd.
maar ik heb bij de usb in apparaat beheer vraagtekens staan.
eerste rijtje incl enhanced is wel goed.
maar het rijtje daaronder de hoofdhubs daar heb ik vraagtekens staan.
mijn usb muis werkt nu niet.
iemand een oplossing?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 23:46 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:42:
[...]
Je moet even de Intel Mobile Chipset drivers installeren, ook de andere Chipset drivers voor cardreader en Cardbus Controller moet je natuurlijk installeren (indien nog niet gedaan).
En natuurlijk kan je windows XP pro NL erop zetten, heb ik zelf ook gedaan.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 16:28 ]
Verwijderd
En waarneer verwacht je die?Thedr schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:34:
Holla!
Nu aanbieding bij Dell, 100 pleuries korting!
Toch ook wel aantrekkelijk, alhoewel ik nog heel ff wil wachten op de Core 2 Duo...
Mzzls!
Verwachting... ehm... jaahaa... anyoneSilvan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:
[...]
En waarneer verwacht je die?
Ik zit nu ook tekijken om er 1tje aan te schaffen....
Maar is het mogelijk een dell ergens in een winkel te bekijken? (d8 het niet he?)
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:30:
hoi
ik heb eigenlij nog steeds een irritant probleem.
met die intel wireless kaart.
mijn boot word super vertraagt door die software van intel.
laat ik alleen die drivers er op en een verbinding thru windows dan heb ik een heel zwakke verbinding die ook steeds weg valt.
wie heeft nou een degelijke oplossing?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 01:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
AaiGht schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:25:
true true, maar khad liever een 17" + goedkoper gehad =D
maja, altijd achteraf praten he
Verwijderd
Thedr schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:34:
Toch ook wel aantrekkelijk, alhoewel ik nog heel ff wil wachten op de Core 2 Duo...
De Core 2 Duo is al aangekondigd door Dell voor de XPS M1710 en enkele andere modellen.
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
Naar mijn weten zal de prijs niet stijgen maar gelijk blijven. Hooguit 100euro verschil... De Core Duo gaat er dan uit, of komt in de goedkopere verise-Trailseaker- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:48:
nog maar een paar weken wachten?!? Ik voel me als een klein kindje voor een snoepwinkel.
Ik vind het altijd maar lastig bij dell, nu krijg je nog 100 euro korting, morgen krijg je ook weer een nieuwe actie. Misschien wel gratis dubbel geheugen upgrade etc.
Of zullen morgen de core 2 duo's geïntroduceerd worden?![]()
Weet iemand trouwens of je kan zien hoelang e-value codes geldig zijn?
Ik heb namelijk voor elkaar dat ik bij de betreffende code gratis van t2500 naar t2600 mag (op de website scheelt dat dus 440 euro(is natuurlijk volgens de huidige processor prijzen niet helemaal eerlijk))
En ik krijg nog eens 60 euro korting.
ik betaal dan ipv ongeveer 3000, rond de 2500 euro
(ik bestel via een hele goede klant bij dell dus dat zou ermee te maken kunnen hebben)
maar dat is dus 500 euro korting en als ik op die core 2 duo wacht moet ik misschien weer 500 meer betalen![]()
Wie helpt mij bij me beslissing? oftewel is die gratis processor upgrade en 60 euro korting de moeite waard om toch maar nu te bestellen?
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
De Core 2 Duo. Niet eens over nadenken. Hij heeft 4MB cache en is een monster.-Trailseaker- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:25:
vraagje die zomaar bij me op kwam:
wat zal beter zijn een t2600 core duo of een t7400 core 2 duo?
Verwijderd
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
Precies!-Trailseaker- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:32:
dus als ik het goed begrijp ben ik gek als ik een gratis upgrade neem van een t2500 naar een t2600, omdat die core 2 duo t7200 asskicking beter is?
Uhm hier op de Kabelweg hebben we een Showroom met systemen. Lijkt mij dat de xps er ook wel bij staat..Silvan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:
[...]
En waarneer verwacht je die?
Ik zit nu ook tekijken om er 1tje aan te schaffen....
Maar is het mogelijk een dell ergens in een winkel te bekijken? (d8 het niet he?)
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 13:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kijk das mooiSjoq schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:12:
[...]
Uhm hier op de Kabelweg hebben we een Showroom met systemen. Lijkt mij dat de xps er ook wel bij staat..
Heuj René.Thedr schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:53:
Oja, greetz to Symen... en ik was idd de poster van dat bericht waar we 't over hadden
[ Voor 16% gewijzigd door SymenGT op 30-08-2006 21:39 ]
Verwijderd
Zou je dit misschien ook enigzins kunnen/willen uitleggen? Ben namelijk ook van plan om een dezer weken een laptop/desktop aan te schaffen.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:58:
hmm ik heb spijt dat ik de xps gekocht heb.
een stomme hebberige aankoop.
terwijl ik een goed desktop systeem heb.
nee die van mij gaat de deur uit.
Wat voor Harde schijf zit daar dan bij? Als ik namelijk de beste m1710 wil dan geeft dell alleen de keus voor een 120G 5400 rpm schijf. Uiteraard wil ik gewoon een 7200 RPM schijfEDIT2:
Heb zojuist even een configuratie laten mailen naar mij;
Kreeg daar het volgende voor €2561,-
Dell XPS M1710 incl:
Intel Core 2 Duo T7400
2048MB DDR2 667Mhz
7900 GTX Go
1 jaar onsite / 2 jaar gewone garantie
Bluetooth + Wifi
Backpack
LCD Snap on cover
1920*1200 resolutie scherm
!! Gratis verzendkosten (Eerst wou hij printer voor 50€ ipv €120 doen.. maar zeggen dat je al een printer hebt helpt vaak! Bij mij dus wel)
Leuke set voor leuke prijs dus !
Trailseaker @ GOT
Verwijderd
Ik zou ook wel het adres willen weten, is dit de kabelweg in Amsterdam? Weet je of er ook een I9400 staat?
Verwijderd
Hehe die is prachtigVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:42:
Ja, ja, vroeger waren het macs die continue in beeld kwamen, maar in de nieuwste aflevering van Stargate SG1 (seizoen 10-7 van vorige week) zien wij Samantha Carter terwijl zij tracht een computersysteem van een schip van de Ori te hacken... Met een XPS!
Je hoort er enkel nog bij met een XPS... ;-)
Het Dell-logo is er toch maar even vanaf gesloopt. Maar de oplichtende XPS verlichting is onmiskenbaar.
Kabelweg 37Silvan schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:46:
[...]
Kijk das mooi! Adres?
Nu die Core 2 Duo er is word het wel verleidelijk, enige wat nog een nadeel kan zijn is de
mobiliteit....?!
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Verwijderd
Wat is dan een leuke korting... wat is in procenten haalbaar en is dat telefonisch geregeld ?Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:00:
@ Punishera: voor bluetooth gaat er geloof ik een extra kaartje in, is optioneel als je besteld bij dell. Je kunt ze ook los kopen als het goed is.
Ik heb net zelf een XPS besteld met de volgende config:
Processor/Display
Intel® Core™ 2 Duo Processor T7400 (2.16GHz/667MHz/4MB)
Operating System
OEM Windows® XP Home Edition
Video Card
512MB NVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
Memory
2GB DDR2 SDRAM at 667MHZ, 2 DIMM
Hard Drive
100GB 7200rpm SATA Hard Drive
Warranty
3-year international next business-day On-Site. 3-year Accidental Damage Cover
Kreeg er leuke korting bij en geen verzendkosten, mooi geregeld dus.
Ben erg benieuwd, hij komt als het goed is over iets minder dan twee weken binnen.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq