Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:39
Dantrax schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:28:
Gewoon even bij de Dell Support site de drivers downloaden. :)

Btw, op de Dell Support site zie ik dat je ook drivers voor de Sound Blaster Audigy kan downloaden. Is dat een optie die we niet in Nederland hebben? Op de Nederlandse Dell site hebben ze het er nergens over...
daar kwam ik ook achter!
normaal betaal je via een online bestelling extra voor de soundblaster software!
Maar je kunt hem ook gewoon gratis downloaden via de support site

Alleen mis ik wel een programma die die extra soundblaster functionaliteiten ondersteund, want het normale sigmatel configuratieprogrammaatje rept geen woord over het feit dat er een soundblasterkaart in zit en over extra functionaliteiten ....

weet jij een programma die die extra functies die je nu hebt, tevoorschijn kan toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik heb ehm toch nog maar niet besteld, aangezien ik eerst langs de abn en de rabo wil gaan ivm laptop verzekering. Ik ben namelijk benieuwd wat me beter uitkomt qua centjes, de 3 jaar garantie van dell, of 3 jaar verzekeren bij rabo of abn met 1 jaar standaard garantie van dell.
Wel jammer dat ik nu de dubbele geheugen upgrade niet meer kan krijgen, maargoed, gratis verzendkosten, gratis upgrade naar 100GB, 5% korting en 1 reepje van 1GB 667MHz ipv 2x512MB proberen te regelen via de telefoon (veel kans?), heb ik voor +/- €1700,- een aardig goeie laptop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!
  • Laatst online: 04-09 21:29

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

@danda: Ik ben vanavond maar even wezen zoeken op het wereld wijde wep. Dit is wat ik er van begreep:

De XPS M1710 is voorzien van een Sigmatel STAC9200 chip. Deze chip wordt ook gebruikt in een Audigy. Met de software en drivers van Dell is het dus de "SIGMATEL STAC 92XX C-Major HD Audio" en met de Creative software en drivers is het dus een "Creative Labs Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD Audio". De software en drivers van Creative zijn trail-versies dus daar zal je voor moeten dokken.

Correct me if I'm wrong...

Wie niet waagt mist altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Dantrax schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:42:
@danda: Ik ben vanavond maar even wezen zoeken op het wereld wijde wep. Dit is wat ik er van begreep:

De XPS M1710 is voorzien van een Sigmatel STAC9200 chip. Deze chip wordt ook gebruikt in een Audigy. Met de software en drivers van Dell is het dus de "SIGMATEL STAC 92XX C-Major HD Audio" en met de Creative software en drivers is het dus een "Creative Labs Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD Audio". De software en drivers van Creative zijn trail-versies dus daar zal je voor moeten dokken.

Wat is uiteindelijk het voordeel van de Soundblaster Software? Neem aan dat niet ineens je geluid beter wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
Dat van die soundblaster drivers is wel interessant om te weten ...
Ik krijg met die mobile drivers nu steeds bij het opstarten de melding dat ik geen SLI functie heb...lekker fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 14:31
inderdaad vinzz, kan je die shit niet uit zetten op de 1 of andere manier?

en sinds vorige week staat er op www.nvidia.com een speciale driver voor de XPS M1710, is die hetzelfde als degene die op de Dell software list staat? Want met die drivers crashte mijn cs de hele tijd namelijk dus dan vind ik die popup niet eens zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
idd, versie 84.x, maar geloof dat de mobile drivers die elders in dit topic worden genoemd beta waren en 91.x ofzoiets....ik ga die van nvidia eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

ccm1982 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 07:46:
[...]

Wat is uiteindelijk het voordeel van de Soundblaster Software? Neem aan dat niet ineens je geluid beter wordt?
Ik denk dat je het verschil niet zal horen op de loptapluidsprekers. Via de S/PDIF connector zou je naar een versterker kunnen gaan, maar daar heb je weer een aparte driver voor nodig begreep ik (Dolby Digital Live?).

Waar ik (denk ik) voor ga is een USB SoundBlaster Audigy 2 NX met een Creative GigaWorks S750. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantrax schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:42:

Heb je ook een directe link gevonden naar die bewuste drivers/software?
Drivers van de de creative site werken niet mee, foutmelding mbt geen ondersteunde hardware gevonden...

Heeft iemand dit al met succes werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

@laptec: Deze al geprobeerd?

Dantrax kijkt bij elk motorgeronk even uit het raam om te kijken of het niet toevallig een UPS karretje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Hèhè, de XPS is eindelijk gearriveerd! :*) Wat een pracht apparaat in reallife! De speakers die ik erbij kreeg klinken super! En die rugzak is 2x zo groot als die van me M70! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Bluetooth module nergens meer op de site als ik mijn XPS samenstel.

Iemand enig idee of is dit enkel nog aan te vragen via telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:13:
Ik vind die Bluetooth module nergens meer op de site als ik mijn XPS samenstel.

Iemand enig idee of is dit enkel nog aan te vragen via telefoon?
die was er ook niet toen ik hem bestelde (heb hem nu toch alweer aantal weken). Heb dat idd via telefoon gedaan.

BTW Ik heb mijn xps besteld icm zo'n actie dat ik boxen erbij zou krijgen. De verkoper neemt nu NOOIT meer zijn telefoon op, reageert NOOIT meer op mailtjes, en collega's van hem kunnen me niet helpen, "dat heeft u toch echt met hem afgesproken".

K * T organisatie , dat dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard eerst de Dell drivers geprobeerd, vergeten te vermelden.
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de sound hardware als zijnde sigmatel staat geregistreerd nu, nl. bij verwijderden word het na een reboot weer opnieuw geïnstalleerd zonder dat wordt aangegeven dat nieuwe hardware is gevonden. Misschien dat het wel werkt na een herinstall van windows als alles nog als zijnde onbekend apparaat word aangegeven.

Niet dat het nou zoveel uitmaakt welke naam deze draagt maar het gaat mij meer om de creative software, daar er voor de sigmatel geen software wordt bijgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinzzz schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:48:
[...]

die was er ook niet toen ik hem bestelde (heb hem nu toch alweer aantal weken). Heb dat idd via telefoon gedaan.

BTW Ik heb mijn xps besteld icm zo'n actie dat ik boxen erbij zou krijgen. De verkoper neemt nu NOOIT meer zijn telefoon op, reageert NOOIT meer op mailtjes, en collega's van hem kunnen me niet helpen, "dat heeft u toch echt met hem afgesproken".

K * T organisatie , dat dell
Vraag daarom ook altijd eerst om een offerte waarop al het afgesproken staat vermeld. Bij mij stond ook netjes een gratis tas vermeld voor 0 euro.

Offerte is toch 2 of 4 weken geldig (ergens in die geest) dus kun je het altijd nog achteraf bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:06:
[...]

Vraag daarom ook altijd eerst om een offerte waarop al het afgesproken staat vermeld. Bij mij stond ook netjes een gratis tas vermeld voor 0 euro.

Offerte is toch 2 of 4 weken geldig (ergens in die geest) dus kun je het altijd nog achteraf bevestigen.
je wilt niet weten hoeveel offertes ik al heb gezien, voordat die man mn naam goed op een offerte kon zetten was ik weer 3 weken verder... maar goed...enough about that :D

Ik krijg een foutmelding als ik die officele nvidia drivers 84.63 nu installeer... "The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t volgende probleem

als ik films bekijk is het geluid bij vele films te stil

in volumecontrols staat ook alles max net als in media player. iemand een oplossing? winamp gaat wel vollebak hoor (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Hoppa, voor €1709,99 deze laptop met de volgende specs gekocht:
T2500
1GB 667Mhz
100GB 5400rpm
Go 7900 GS 256MB
En natuurlijk dat super scherm :9~
1 jaar garantie

Helaas 2x512MB geheugen reepjes, omdat 1x1GB niet mogelijk was...dan maar volgend jaar wanneer mn garantie is afgelopen (ik heb wel een verzekering bij de abn afgesloten hoor :Y)) 2x1GB kopen.
Ik vond het trouwens een beetje vreemd dat op de bestel pagina wanneer je kunt kiezen tussen de dure en de "goedkope" variant van beide, bij de goedkopere de go7900GTX 256MB staat, terwijl dat dit natuurlijk de GS moet zijn. Ook tijdens het bestellen staat er opeens dat het een go7900 is, ipv GS of GTX. Pas bij de offerte ben ik GS tegengekomen..
Nja, boeiend, hopelijk binnen 2 weken genieten van mn nieuwste aanwinst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 22:54
hey, ik ben nieuw hier en heb eerst alle berichten met een smile op mijn gezicht gelezen en de xps klinkt mij tot dusver goed in de oren. Ik heb zelf ook een XPS besteld, geruime! tijd geleden(ongeveer 4 weken) en heb nog steeds niets in huis want, de helft van de pakketen liggen stof te happen bij UPS en de andere helft bij DELL. Ondanks dit minpuntje zal het systeem mij hopelijk goed in de smaak vallen :*).

Hier mijn configuratie:

XPS M1710 Duo Processor T2500 (2.00 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
80GB (7,200 rpm) Hard Drive
XPS 512MB NVIDIA GeForce Go 7900 GTX
8X DVD+/-RW with Software (with Media)
Inspiron XPS Gen 2 Nylon Backpack
Microsoft XP Pro SP2 including Media
European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module
voor €2430;

Vragenlijstje :P

Is de hele body van alu of gewoon plastic? en die backpack is die waterproof?

mvg, Johnny Koning

[ Voor 9% gewijzigd door Birelissimo op 17-07-2006 22:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
:*) :*) er staat nu ineens OUT FOR DELIVERY _/-\o_

EDIT:

CUSTOMS REQUIRES MULTIPLE SHIPMENTS PER DAY TO THE SAME IMPORTER TO BE COMBINED INTO ONE;DELIVERY RESCHEDULED :(

[ Voor 55% gewijzigd door Birelissimo op 18-07-2006 12:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne vandaag aangekregen, pracht laptop

heb enkel een probleem met het geluid terwijl ik een spel aan het spelen ben,
ik krijg dan een soort gekraak/getik

iemand enig idee waaraan dit kan liggen (dvd's en mp3's hebben dit niet)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:01:
Heb de mijne vandaag aangekregen, pracht laptop

heb enkel een probleem met het geluid terwijl ik een spel aan het spelen ben,
ik krijg dan een soort gekraak/getik

iemand enig idee waaraan dit kan liggen (dvd's en mp3's hebben dit niet)

greetz
ehmm, dit stond elders in deze topic, hopelijk heb je er wat aan:

Q: Ik had ook last van dat luide geklik waar Vinzzz het over had, althans ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
A: Na de in de config scherm het geluidschema aangepast te hebben naar "geen geluiden" was het over.
8)

[ Voor 3% gewijzigd door Birelissimo op 18-07-2006 19:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
naja heb hem dus binnen en is werkelijk super, alleen msn messenger live werkt niet? blijft maar malen in het aanmeldingsproces. heeft iemand anders dit ook? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birelissimo schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:51:
naja heb hem dus binnen en is werkelijk super, alleen msn messenger live werkt niet? blijft maar malen in het aanmeldingsproces. heeft iemand anders dit ook? :)
Al je internet verbinding goed is en msn wil niet aanmelden staat je datum en tijd meestal niet goed. Klinkt raar maar kijk het even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:35:
[...]

Al je internet verbinding goed is en msn wil niet aanmelden staat je datum en tijd meestal niet goed. Klinkt raar maar kijk het even na.
bedankt voor je reactie, maar de datum en tijd zijn goed.
msn messenger 7.5 doet het overigens wel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt ze allebij gebruiken?

Als dat het vereiste is kun je ook gewoon met msn messenger 7.5 meerdere malen aanmelden met behulp van het handige progje A-Patch. De Optie Polygamy, oid geloof ik even aanvinken.

Andere connectie problemen kun je HIER opzoeken onder de bewuste services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
super, dat werkt :*)
Thx, laptec ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, de mijne is gisteren binnengekomen. Ik heb 7 dagen gewacht. Gratis 2gb en korting op de verzendkosten. Onderhandelen met Dell is altijd een goed idee!

Mijn config heeft een 7900 GS.

Ik was aan het twijfelen tussen een macbook pro 17" en de m1710. Maar aangezien de grafische kaart, aansluitingen, het scherm en het geheugen de macbook overtroffen, koos ik voor de Dell. Bovendien zou ik voor een vergelijkbare configuratie bij Apple rond de 3000 euro's ( ! ) zijn kwijtgeraakt en was ik nu 1840 euro armer. ( Ik hoor Mac-gebruikers nu denken "maar dan heb je wel een Mac...")

Deze notebook ga ik vooral voor grafisch werk (3d en 2d) gebruiken. Het scherm is werkelijk prachtig te noemen. Zelfs mijn omhooggedraaide LaCie 22" schermen halen het niet bij de resolutie van deze notebook.

Wel even de bloatware van Dell eraf gesmeten. Het aantal processen in de achtergrond rees de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Hmm, ik kan mn bestelling niet volgen, want blijkbaar heb ik geen klantnummer en ir-nummer gekregen, staat namelijk niet op mn factuur... Ik zal er morgen wel even achteraan bellen, tenzij iemand een andere manier weet om erachter te komen.
Wel beetje vreemd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al antwoord op mn vraag sry

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Ik heb nu al een paar weken de laptop en het enige waar ik niet echt uitkom is dat getik in de audio tijdens het gamen. Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Birelissimo schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:52:
[...]

ehmm, dit stond elders in deze topic, hopelijk heb je er wat aan:

Q: Ik had ook last van dat luide geklik waar Vinzzz het over had, althans ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
A: Na de in de config scherm het geluidschema aangepast te hebben naar "geen geluiden" was het over.
8)
Tadaaa... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen, ik heb een Dell xps m1710 kreeg een probleem en op mijn scherm stond windows/system32/hal.dll fout.Kwam niet meer in de opstart en kon de dll niet repareren.Had een (toen)goede kennis en zij gooi windows erover, heb ik gedaan en nu ben ik de recovery f12 kwijt.alle driver voor geluid e.d zijn weg en ik krijg niets meer terug, de dir staat nog wel op C: maar is dus niet geinstaleerd en het meeste staat onboard.
Ik ga nu windows xp media center 2005 er maar opzetten maar hoe kan ik de recovery weer terug krijgen , wil iemand mij helpen

BEDANKT LEON :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Tja, die had ik ook wel gezien, maar dat vind ik niet echt een oplossing. Er zijn ook mensen die gewoon de Windows piepjes, bliepjes e.d. willen blijven horen. ;)

Ik vond net weer wat op het wereld wijde wep. Je kan ook de 'Sample rate conversion quality' helemaal naar links zetten, dan heb je het gekraak ook niet meer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:15:
kan iemand mij helpen, ik heb een Dell xps m1710 kreeg een probleem en op mijn scherm stond windows/system32/hal.dll fout.Kwam niet meer in de opstart en kon de dll niet repareren.Had een (toen)goede kennis en zij gooi windows erover, heb ik gedaan en nu ben ik de recovery f12 kwijt.alle driver voor geluid e.d zijn weg en ik krijg niets meer terug, de dir staat nog wel op C: maar is dus niet geinstaleerd en het meeste staat onboard.
Ik ga nu windows xp media center 2005 er maar opzetten maar hoe kan ik de recovery weer terug krijgen , wil iemand mij helpen

Staan de drivers niet gewoon op dell.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flappie27 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:40:
[...]

jawel maar , als je die instaleerd wordt het op het moederbord niet aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flappie27 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:40:
[...]

misschien weet er iemand hoe ik de f11 functie weer aan kan zetten, van de recovery

thanks leon

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:15:

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:50:
[...]

misschien weet er iemand hoe ik de f11 functie weer aan kan zetten, van de recovery

thanks leon
Als je al überhaupt de dell restore partie hebt:

direct na het schermpje van de bios een zwart scherm met een boven aan een blauwe regel waarin www.dell.nl oid. staat. tijdens dit scherm (2 sec) kun je CTRL+F11 klikken om op te starten van de speciale partitie.

Zie je de blauwe regel met www.dell.nl niet dan heb geen recovery partitie.
Dan moet je dus alle nodige drivers van de dell site downloaden en een handmatige install doen.

Bovendien de melding van Hall.dll niet gevonden of corrupt had je gewoon simpelweg kunnen oplossen door vanaf de cd deze file opnieuw te kopiëren naar de juiste locatie, zoals hieronder staat beschreven. Had je zelf simpel kunnen vinden door hall.dll in google in te typen en je zelf een hoop werk bespaart.

Best is om deze DLL vanaf de Windows XP cd te kopieren naar
de System32 met behulp van de herstelconsole.

1) Opstarten met de Windows XP cd,
2) R (Repareren) kiezen,
3) Op de vraag bij welke installatie je u wilt aanmelden geef je 1 als antwoord,
4) Het administrator-wachtwoord word gevraagt
5) Typ dan het volgende :

"Expand D:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll"
zonder " " tekens.

De letter D is de letter van de cd-rom.

of:

if you get an error regarding a missing or corrupt hal.dll file, it might simply be the BOOT.INI file on the root of the C: drive that is misconfigured.

Here's what to do:

1. Insert and boot from your Windows XP CD.
2. At the first R=Repair option, press the R key
3. Press the number that corresponds to the correct location for the installation of Windows you want to repair.
4. Typically this will be #1
5. Type bootcfg /list to show the current entries in the BOOT.INI file
6. Type bootcfg /rebuild to repair it
7. Take out the CD ROM and type exit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou hem ook bestellen.
maarre welke kleur krijg je nou?
ik wil die rode graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:33:
ik wou hem ook bestellen.
maarre welke kleur krijg je nou?
ik wil die rode graag hebben.
Op de Marktplaats staat een nieuwe rode te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
Ik wil ook een M1710 bestellen maar is het verstandig om op de nieuwe duo 2 cpu te wachten en eventueel ook op vista ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
rvduijn schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:07:
[...]

Op de Marktplaats staat een nieuwe rode te koop.
haha, wat een grapjas, die kerel op marktplaats. Hij wil mensen een laptop bij hem laten kopen die hij zelf bij dell besteld en er dikke winst op maakt |:(

Nvrmind, hij is rood, wat blijkbaar dus niet in NL verkrijgbaar is. Ik dacht dat de m1710 juist rood was, mja, ik vind zwart mooier dus dat komt ook weer goed uit :D.

[ Voor 22% gewijzigd door PetersNL op 25-07-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat een eikel die vent van dell zeg.
hij zei dat ik gewoon een rode krijg.
maar ik zag die pics hier en zag dat het allemaal zwarte waren.
dadelijk toch weer even die knurf bellen.

dit is de mijne.....

Referentie Aantal Omschrijving Prijs per stuk Aantal Totaal
*1 1 XPS Entry N07XP5
2 XPS M1710 Duo Processor T2500 (2.0 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 1
3 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife 1
4 Free 15 month McAfee Security SW upgrade 1
5 Free HDD from 80GB to 100GB 1
6 Dutch - System Documentation 1
7 European - Power Cord 1
8 Microsoft Vista Capable Logo Label 1
9 Resource CD - contains Diagnostics and Drivers 1
10 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 1
11 100GB (5,400 rpm) Hard Drive 1
12 Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive with Software 1
13 Cineplayer Software DVD Player incl Decoder - Preactivated (With Media) 1
14 Roxio MyDVD Basic (With Media) 1
15 130W AC Adapter 1
16 Primary 80 Watt/Hour, 9 CELL Battery (Optional Upsell) 1
17 Inspiron XPS Gen 2 Nylon Backpack 1
18 XPS 512MB NVIDIA GeForce Go 7900 GTX 1
19 Dutch - Modem Cable and Adapter 1
20 Europe - Intel Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) for Duo Processors 1
21 European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module 1
22 Dell MG USB 2 Button Wheel Optical (NOT Cordless) Mouse 1
23 US Intl - (QWERTY) - Single Pointing Internal Keyboard 1
24 M1710 Software Drivers 1
25 English - Microsoft XP Home SP2 including Media 1
26 English - Microsoft Works 7.0 1
27 English - Corel Photo Album6 Trial Edition 1
28 English - Paint Shop Pro Try and Buy 8.0 1
29 No Dell Support 1
30 Network Assist - 90 Day Trial 1
31 English - Adobe Reader 6.0 1
32 European - Triple ISP with No Media 1
33 McAfee Security V7.0 15 Month Subscription 1
34 No Warranty Upgrade 1
35 Base Warranty 1
36 1Y NBD (Next Business Day) On-site 1
37 PROMO - Digital Music e-Learning Lite Pack, 60-day, En/Fr/De/Es/It - Go to www.learndell.com/euro to register 1
38 Inspiron Order - Netherlands 1

dit is incl gratis vervoer en HD upgrade en bluetooth module.

prijs 2495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag bij iemand lcd cover in het rijtje staan.
wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:56:
ik zag bij iemand lcd cover in het rijtje staan.
wat houd dat in?
ik heb daar in dit topic een paar fotos van gepost. Op de voorkant van je laptop krijg je dan een extra plastic geval, waarin je een foto oid kunt schuiven en vast kunt klikken... Gewoon een cover, dat LCD is imo beetje misleidend, alsof je een oplichtende cover kunt krijgen...

[ Voor 8% gewijzigd door Vinzzz243 op 26-07-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok dan.
nee inderdaad beetje misleidend.
ik heb net de mijne betaald.
ik ben heel benieuwd!!!
duurste computer die ik ooit heb gekocht.
en eerste laptop!!!

is dat ding echt zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
ik vind het persoonlijk beetje tegenvallen...had meer verwacht van dat duo processor, al ben ik verder wel blij met mn laptop :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vinzzz243 op 26-07-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeyyyy ik heb een vraag en ik heb me eigen dood gezocht en ben er stront ziek van nouw. :(

Kijk ik zit wel eens op ventrilo en op msn ofzo.
En dan wil ik een audio gesprek starten oke geen probleem ben ik connected met de andere persoon.
En dan praten blablabla en na 5 min of 1 min valt elke keer mijn mic uit.
Maar mijn geluid doet het gewoon wel.
Dus je hoort mij een verhaal vertellen en in de helft van mijn verhaal val ik dus weg en dat is echt zoo vreselijk irritant.
Ik zelf weet echt niet meer wat te doen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Thanks Greetz Amaru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopt hij wel op de juiste snelheid.
ik hoor verhalen dat ze die dingen hebben terug gedraaid.
Vinzzz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:48:
ik vind het persoonlijk beetje tegenvallen...had meer verwacht van dat duo processor, al ben ik verder wel blij met mn laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Core 2 duo is veel beter ;) (merom core)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet effe door dit topic bladeren.
ik heb er volgens mij meer over gezien in dit topic.
heb je het nieteffe aan dell gevraagd?
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:54:
Okeyyyy ik heb een vraag en ik heb me eigen dood gezocht en ben er stront ziek van nouw. :(

Kijk ik zit wel eens op ventrilo en op msn ofzo.
En dan wil ik een audio gesprek starten oke geen probleem ben ik connected met de andere persoon.
En dan praten blablabla en na 5 min of 1 min valt elke keer mijn mic uit.
Maar mijn geluid doet het gewoon wel.
Dus je hoort mij een verhaal vertellen en in de helft van mijn verhaal val ik dus weg en dat is echt zoo vreselijk irritant.
Ik zelf weet echt niet meer wat te doen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Thanks Greetz Amaru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Morgen even Dell bellen. Ik had in eens een hoop BSoD's. Met het diagnose proggie kwam ik er achter dat Dimm 1 heel erg ziek is... :(

Omhoogdatum: Gisteren totaal een uur aan de telefoon gezeten met de XPS Support (in het Engels). Toen kwamen we tot de conclusie dat het moederbord niet in orde was. Vandaag heeft een monteur het moederbord vervangen. Tot nu toe draait de XPS weer als een zonnetje! :)

Omhoogdatum2: Ik hing alweer aan de telefoon met de XPS Support met weer het zelfde probleem. Woensdag wordt de XPS opgehaald en dan gaan ze 'm grondig testen om kijken wat er nou precies aan de hand is. Dus ik ben 'm voorlopig even kwijt... :'(

[ Voor 78% gewijzigd door Danny?! op 31-07-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:24:
loopt hij wel op de juiste snelheid.
ik hoor verhalen dat ze die dingen hebben terug gedraaid.
[...]
windows meld me: T2500 @ 2.00Ghz
998 Mhz, 2.00 GB of RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik hoop dat hij mij niet tegenvalt.
het uiterlijk is in ieder geval toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die dvd brander trouwens ook double layer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:13:
is die dvd brander trouwens ook double layer?
Dit had je makkelijk kunnen vinden op de dell site. Ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
:D

7 augustus is de verwachte leverdatum van mn laptop. Beetje jammer dat het overschrijven zo lang geduurd heeft (postbank..zucht*). Nu maar hopen dat mn bestelling geen vertraging gaat oplopen..

offtopic:
* Jaja, i know..blijkbaar heeft dell een speciale rekening waar je je bedrag heen moet laten overboeken als je een girorekening hebt, maar die kwam ik pas tegen toen ik een herinneringsmailtje opgestuurd kreeg van dell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne is al in produktie.
de verwachte datum is 14 augustus.
maar volgende week zal hij zeker wel binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind......
flappie27 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:21:
:D

7 augustus is de verwachte leverdatum van mn laptop. Beetje jammer dat het overschrijven zo lang geduurd heeft (postbank..zucht*). Nu maar hopen dat mn bestelling geen vertraging gaat oplopen..

offtopic:
* Jaja, i know..blijkbaar heeft dell een speciale rekening waar je je bedrag heen moet laten overboeken als je een girorekening hebt, maar die kwam ik pas tegen toen ik een herinneringsmailtje opgestuurd kreeg van dell..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 00:25:
[...]

[...]

Als je al überhaupt de dell restore partie hebt:

direct na het schermpje van de bios een zwart scherm met een boven aan een blauwe regel waarin www.dell.nl oid. staat. tijdens dit scherm (2 sec) kun je CTRL+F11 klikken om op te starten van de speciale partitie.

Zie je de blauwe regel met www.dell.nl niet dan heb geen recovery partitie.
Dan moet je dus alle nodige drivers van de dell site downloaden en een handmatige install doen.

Bovendien de melding van Hall.dll niet gevonden of corrupt had je gewoon simpelweg kunnen oplossen door vanaf de cd deze file opnieuw te kopiëren naar de juiste locatie, zoals hieronder staat beschreven. Had je zelf simpel kunnen vinden door hall.dll in google in te typen en je zelf een hoop werk bespaart.

Best is om deze DLL vanaf de Windows XP cd te kopieren naar
de System32 met behulp van de herstelconsole.

1) Opstarten met de Windows XP cd,
2) R (Repareren) kiezen,
3) Op de vraag bij welke installatie je u wilt aanmelden geef je 1 als antwoord,
4) Het administrator-wachtwoord word gevraagt
5) Typ dan het volgende :

"Expand D:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll"
zonder " " tekens.

De letter D is de letter van de cd-rom.

of:

if you get an error regarding a missing or corrupt hal.dll file, it might simply be the BOOT.INI file on the root of the C: drive that is misconfigured.

Here's what to do:

1. Insert and boot from your Windows XP CD.
2. At the first R=Repair option, press the R key
3. Press the number that corresponds to the correct location for the installation of Windows you want to repair.
4. Typically this will be #1
5. Type bootcfg /list to show the current entries in the BOOT.INI file
6. Type bootcfg /rebuild to repair it
7. Take out the CD ROM and type exit

==================================================================
Laptec

Bedankt voor de reactie, ik heb maar alle partities verwijderd en toen windows media center erop gezet , daarna alle drivers geinstaleerd en hij loopt als een trein.

Perfect gereageerd en tot de volgende vraag

huckybear :) :) ;) ;) ;) >:) >:) >:)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je trouwens nog leuke goodies er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:28
Een of ander vaag xps zakje waarvan ik t doel nog niet snap.... en een xps cd mapje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ok dan.
maar je bent nog steeds happy met de laptop? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij staat opeens in preproduktie.
wachten op levering van onderdelen.

levering mogelijk op 11-08

grrrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem en het is echt een beest.

Als hij lang aanstaat wordt hij wel serieus warm.
Echt alles kan je draaien met de 7900 GTX en de 1900x1200 is echt een verademing.

Ik ben zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:14:
Heb hem en het is echt een beest.

Als hij lang aanstaat wordt hij wel serieus warm.
Echt alles kan je draaien met de 7900 GTX en de 1900x1200 is echt een verademing.

Ik ben zeer tevreden
wij willen 3dmarks zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die T2500 ,met welke desktop processor snelheid kan je die vergelijken?
intel en amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
hmm ik overweeg de xps te kopen. Nu alleen het volgende. De core 2 duo processoren komen eraan. Dell kan niet aangegeven wanneer er een opvolgerer komt voor deze notebook

Hoe kijken jullie hier tegen aan? nu kopen of wachten op de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Hoppa, laptop in productie, nu maar hopen dat ze 7 augustus gaan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
17 juni, maar 28 juni heeft dell pas bevestigd het geld te hebben ontvangen.

Update
Krijg net mailtje dat ik ehm pas 14 augustus thuis mag verwachten :(

En wtf, mn status is in een keer van productie terug naar preproductie gegaan :/. Hoe krijgen ze dat opeens voor elkaar, zou er een onderdeel niet goed zijn geweest ofzo :X

[ Voor 70% gewijzigd door PetersNL op 02-08-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik zelf ook van plan ben een XPS1710 te kopen, alleen wacht ik nog even tot ik em ook met merom kan krijgen, dat ene maandje (+een maand bezorgtijd etc wss) kan er dan ook nog wel bij. Ik ga waarschijnlijk wel voor de 7900gs omdat €250 wel erg veel is imo voor een betere videokaart, of raden jullie me anders aan? :P
Ik denk dat ik dan op zoiets uitkom:

- Intel Core 2 Duo T7x00 (als die er is dan ;))
- 1024 mb 667Mhz ddr2
- 80gb 7200rpm
- 8X DVD+/-RW
- 256mb 7900gs

Prijs moet rond de 1800 euro komen te liggen.

1 vraagje voor degenen die de xps backpack hebben gekocht, is dat wat? Mij lijkt die namelijk erg groot maar dat zal ook wel snel met zo'n grote laptop denk ik.

pff ik hoop dat die merom een beetje snel beschikbaar komt, kan bijna niet wachten...

ps Het viel me trouwens op dat je op de site nu niet meer kan kiezen tussen de CDRW en de DVDRW, is dat al langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ik heb een crumpler sticky date gekocht voor mn xps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het prestatie verschil groot tussen die processoren.
de T2500 en de T2600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlan
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-09 02:18
[offtop]

Ik heb op ebay een aanbieding gezien waar Inspiron XPS M1710 te koop stond voor maar liefst 980 euro ik vroeg me af of ze nu al goedkoop geworden zijn of dat een oplichterrij is ...[/offtop]
( link http://cgi.benl.ebay.be/w...ame=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk oplichterij.
meneer komt uit ivoorkust.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
FranticDJ schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:08:
Ik heb een crumpler sticky date gekocht voor mn xps..
En hij past goed? Hij staat nu voor €110,34 op macstuff.nl, €20,- goedkoper dan crumpler.nl :). Hij ziet er ook wel cool uit, dus dat wordt ehm waarschijnlijk.

Hoelang duurt het normaal gesproken voordat de laptop aankomt, nadat hij verzonden is vanuit Ierland? Ik las vandaag dat mn laptop opeens verzonden was (ik blij :D). Volgens dell is de 14de de geplande dag dat ie aankomt, maar ik neem aan dat ie wel eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Hoe is dat nou?
Een 17" scherm met zo achterlijk veel pixels?
Is het allemaal een beetje leesbaar? Fonts van 12px enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
flappie27 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:32:
[...]

En hij past goed? Hij staat nu voor €110,34 op macstuff.nl, €20,- goedkoper dan crumpler.nl :). Hij ziet er ook wel cool uit, dus dat wordt ehm waarschijnlijk.

Hoelang duurt het normaal gesproken voordat de laptop aankomt, nadat hij verzonden is vanuit Ierland? Ik las vandaag dat mn laptop opeens verzonden was (ik blij :D). Volgens dell is de 14de de geplande dag dat ie aankomt, maar ik neem aan dat ie wel eerder komt.
Hij past heel goed, en de tas is echt vrij groot hoor, vergis je er niet in:

Afbeeldingslocatie: http://www.franticdj.nl/overig/crumpler.jpg

Als je wil kan ik no wat meer foto's maken
Edit: das een 3 liter bacardifles ter vergelijking..

[ Voor 3% gewijzigd door Frantic op 04-08-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DMark 06

4688 3DMarks

SM2.0: 1952

HDR/SM3.0: 1905

CPU: 1621

Is dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

SH4D3H schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:55:
Hoe is dat nou?
Een 17" scherm met zo achterlijk veel pixels?
Is het allemaal een beetje leesbaar? Fonts van 12px enzo?
Valt allemaal best wel mee. Alles is nog prima leesbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow iedereen, ben nieuw hier maar ook van plan een xps te kopen.

op http://www.academicshop.be/defaultshop/ staat hij voor 1750 euro met volgende specs:

Intel Core Duo 2,0 GHz / 1 GB RAM / 80 GB HDD / nVidia GeForce Go 7900 GTX met 512MB
De goedkope versie dus, maar mét de 7900 GTX in.

Nu twijfel ik om er meteen 2 Gb ram in te laten steken, maar is dat de 240 euro extra wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
Ik ben ook van plan om er mij eentje aan te schaffen maar hoeveel weegt zo'n XPS nu?
Op de site staat 3.99kg maar hoeverre is dit juist? En is dit niet wat te veel als je die laptop nodig hebt voor school?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:00:
''Nu twijfel ik om er meteen 2 Gb ram in te laten steken, maar is dat de 240 euro extra wel waard?''
Hier zat ik ook over te twijfelen, als je 2gb (2x1gb) PC2-5300 / DDR2-667 los koopt ben je zo'n 200 euro kwijt.. Ik vraag me dus af waarom het zo duur is om die ene GB (ok, het wordt dan 2x1gb ipv 2x512 maar dan nog) aan geheugen erbij te plaatsen o.O

Weet iemand wat voor type geheugen (qua merk & timings etc) er standaard in zit? Dan kan je altijd zelf er nog 1GB bijprikken voor 'maar' €100, wat toch wel de moeite waard is denk ik. Helemaal als je de xps gewoon bij Dell bestelt, daar betaal je €320 voor 1gb extra ram..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is dat achteraf bijsteken geen optie is, omdat ze beide slots gebruiken met hun 512 mb(waarom bieden ze niet de mogelijkheid van er 1 gig in te steken en dus nog een slot vrij te laten?)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik nu even door met 1gb (2x512) en dan over een jaartje ofzo er nieuw 2x1gb inzetten. Tegen die tijd zijn die 1gb DDR2/667 reepjes ook wat minder duur en dan ben je nog steeds goedkoper uit dan via de site te upgraden (wat ik wel erg raar vind trouwens, maar het is niet anders). Tegen die tijd is mn garantie ook al verlopen dus daarvoor hoef ik het dan niet meer te laten ;)

... tenzij het natuurlijk mogelijk om (per telefoon misschien?) te regelen dat er ipv 2x512 1x1gb in word gezet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je wacht even op een "Gratis geheugen upgrade".
In dat geval rekenen ze verzendkosten a 89 euro.

Pak je de telefoon en maakt een babbeltje met die verkoper, en je lult de verzendkosten eraf.
Dit is niets nieuws meer tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het trouwens gewoon vragen of ze ipv 2 reepjes 512 even 1 reepje 1 gig er in willen doen.
als ik het goed gezien heb heeft iemand dat al gevraagd in dit topic en gekregen by the way.

mijn order hadden ze gecancelled donderdag en vrijdag opnieuw aangemaakt.
kan ik weer opnieuw beginnen.
ik word er een beetje moedeloos van.
ben in staat om alles af te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las dat er een component aansluiting op zit.
heeft iemand al geprobeert hem aan te sluiten op hun lcd tv?

mijn status doet trouwens ook vreemd.
hij is al 3 keer op productie gegaan maar na enkele minuten weer terug op preproductie.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
efeltee schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:06:
Ik ben ook van plan om er mij eentje aan te schaffen maar hoeveel weegt zo'n XPS nu?
Op de site staat 3.99kg maar hoeverre is dit juist? En is dit niet wat te veel als je die laptop nodig hebt voor school?
Ik heb raar genoeg, 3.6Kilogram gewogen. ik heb em ook voor school trouwens ;) denk dat het wel goed komt icm de BackPack toch? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik had er nog geen antwoord op gehad.

met wat voor normale systeem processor kan je die T2500 vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:43:
Ik ga denk ik nu even door met 1gb (2x512) en dan over een jaartje ofzo er nieuw 2x1gb inzetten. Tegen die tijd zijn die 1gb DDR2/667 reepjes ook wat minder duur en dan ben je nog steeds goedkoper uit dan via de site te upgraden (wat ik wel erg raar vind trouwens, maar het is niet anders). Tegen die tijd is mn garantie ook al verlopen dus daarvoor hoef ik het dan niet meer te laten ;)
Ik ben precies hetzelfde van plan :)
... tenzij het natuurlijk mogelijk om (per telefoon misschien?) te regelen dat er ipv 2x512 1x1gb in word gezet
Helaas... Óf ik heb gewoon een bagger verkoper gehad, óf het is echt niet mogelijk. Ik heb namelijk precies dezelfde vraag gesteld..zonder succes.
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:55:
mijn status doet trouwens ook vreemd.
hij is al 3 keer op productie gegaan maar na enkele minuten weer terug op preproductie.
Ik heb denk ik geluk gehad dan. Bij mij is hij 1 keer van productie terug naar preproductie gegaan. Ik denk dat je gewoon pech hebt met iedere keer een kapot onderdeel? Wees dan iig blij dat ze het testen van tevoren :) (neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon k*t is dat jij zoveel pech hebt..).
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:50:
hey ik had er nog geen antwoord op gehad.

met wat voor normale systeem processor kan je die T2500 vergelijken?
Volgens [URL=javascript:MM_window('/defaults/ShowFullSizePic.cfm?SourceIMG=/imgserver/bdb/47400/47471/original.jpg&bu=','Fullsize','width=800,height=600,resizable=yes');]deze test[/URL] is de T2500 gelijk/beter dan de amd64 x2 4400+. Aardig krachtpatsertje dus :D
offtopic:
Eerste hit google was bij mij al raak. Klein beetje initiatief nemen mag ook wel ;)

Iemand trouwens enig idee wanneer ik een mailtje van ups of dell krijg met mn tracking nummer? Hij is afgelopen vrijdag verstuurd, maar ik heb nog niets ontvangen aan mail..
* PetersNL heeft geen geduld :X

[ Voor 15% gewijzigd door PetersNL op 08-08-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dell heeft die tracking code wel.
moet je even bellen dan geven ze hem door.
grote kans trouwens dat hij vandaag voor je neus staat.

weet jij met welke processor ik die T2500 kan vergelijken?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

flappie27 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:51:
Iemand trouwens enig idee wanneer ik een mailtje van ups of dell krijg met mn tracking nummer? Hij is afgelopen vrijdag verstuurd, maar ik heb nog niets ontvangen aan mail..
* Danny?! heeft geen geduld :X
Op de Dell wepsait, kan je je orderstatus opvragen. Als de laptop onderweg is dan kan je op een link klikken naar de UPS tracking sait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Dantrax schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:05:
[...]

Op de Dell wepsait, kan je je orderstatus opvragen. Als de laptop onderweg is dan kan je op een link klikken naar de UPS tracking sait.
Ah, thnx, ik dacht dat je voor die link een code nodig had en had er dus nog niet op geklikt.

Remco, kijk ff mn andere bericht, net ge-edit, alleen je was me weer voor om opnieuw te vragen :P

/Edit: :D
Package Progress:
Location Date Local Time Activity
DRACHTEN, NL 08/08/2006 9:39 A.M. IN-TRANSIT SCAN
08/08/2006 9:37 A.M. DESTINATION SCAN
BRUSSELS, BE 08/08/2006 12:42 A.M. ORIGIN SCAN
LIMERICK, IE 08/03/2006 2:34 P.M. ORIGIN SCAN
IE 08/04/2006 5:47 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Jammer dat ik al 18 jaar niet meer in drachten woon, anders had ik hem wss al gehad :9. Nja, ik hoop dat ie vandaag komt (morgen moet ik namelijk de hele dag werken...).

JAAAAAAH!!111! :+
Laptop binnen 8).

[ Voor 33% gewijzigd door PetersNL op 08-08-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Vandaag heb ik trouwens m'n XPS weer terug vanuit Tjechië (daar zit een groot reparatiecentrum). De supportmedewerker belde me vorige week op om te vertellen dat ze niets konden vinden, maar dat ze nog een 24uurs-test gingen doen. De volgende dag belde hij weer op met de mededeling dat ze (gelukkig ;)) een BSoD hadden gehad dat veroorzaakt werd door een geheugenfout. Nu zit er nieuw geheugen in en doet de XPS het weer als de brandweer!

Over de support van Dell heb ik niets te klagen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Ik heb even 3DMark06 op de XPS gedraaid met dit als resultaat. Niet slecht dacht ik zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou net mijn account manager aan de lijn.
slecht nieuws ;(
een groot tekort aan videokaarten en processors.
levering misschien half september.

ik heb mijn bestelling maar geannuleerd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:10:
nou net mijn account manager aan de lijn.
slecht nieuws ;(
een groot tekort aan videokaarten en processors.
levering misschien half september.

ik heb mijn bestelling maar geannuleerd. :'(
Omg dat ga je toch niet menen? o.O
pff echt super klote gewoon.. bij de 9400 (mijn 2e keuze) zal het wel niet anders zijn, maar ik wil toch echt eind september - eind oktober mn laptop in huis hebben.. Weet iemand misschien nog andere desktop-vervangende laptops die de moeite waard zijn (en nog een beetje betaalbaar :P )?
Hmm hopen maar dat het geen XPS 700 fratsen gaan worden :/

Iig, ik las trouwens dat je in de 1710 alleen geheugen kan zetten dat werkt met 5-5-5-15 timings. Heeft iemand daar ervaring mee of weet er meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:07:
[...]

Omg dat ga je toch niet menen? o.O
pff echt super klote gewoon.. bij de 9400 (mijn 2e keuze) zal het wel niet anders zijn, maar ik wil toch echt eind september - eind oktober mn laptop in huis hebben.. Weet iemand misschien nog andere desktop-vervangende laptops die de moeite waard zijn (en nog een beetje betaalbaar :P )?
Hmm hopen maar dat het geen XPS 700 fratsen gaan worden :/

Iig, ik las trouwens dat je in de 1710 alleen geheugen kan zetten dat werkt met 5-5-5-15 timings. Heeft iemand daar ervaring mee of weet er meer van?
ik ga hem toch bestellen, de xps is het wachten waard, al moeten ze niet gaan overdrijven natuurlijk :(

qua andere 'desktop-vervangende laptops' vind ik dat de toshiba satellite p100-232 aardig in de buurt komt, maar dat mag ook wel voor €2500
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste