Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23

inXs

known as inXs

no problemo, was ook even zoeken, maar ben blij dat ie uit staat iig.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees iets over een 12 band parametric equalizer voor de Sigmatel audio.
Aangezien we de sigmatel al hebben ga ik er van uit dat deze software misschien gratis is, weet iemand waar je deze software kunt downloaden?

Of misschien een ander universeel equalizer, ik heb wat problemen met het instellen van mijn headset. Op mijn desktop met creative soundcard + software was dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:14
Ik zat eerst op het spoor van de 6400 maar ga nu toch maar voor de XPSM1710. Is de prijs van deze week met dat dubbele geheugen goed vergeleken met vorige weken?

En klopt het dat de 'truuk' met de kleine ondernemer geen voordeel biedt zoals bij de 6400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
inXs schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:03:
no problemo, was ook even zoeken, maar ben blij dat ie uit staat iig.
Ik krijg dat tikken nog altijd (wel veel minder trouwens) Lijkt wel alsof t alleen gebeurt als er veel te doen is in t spel (lees: rekenkracht nodig).

Heeft iemand trouwens ook last van het volgende?
Als ik een nieuw installeer en opstart voor de eerste keer dan heb ik soms dat mijn scherm supervaag begint te doen, alsof je windows zou runnen met resolutie 3000x2000 ofzo, van die strepen door t beeld.
Wanneer ik ALT TAB en weer terugkeer, ziet t ok uit. Daarna heb ik er geen last meer van...

Zijn de mobile forceware drivers nou de ultieme drivers ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

nee geen last van en ja volgens mij zijn de mobile force ware dé drivers, kan me ook zo geen andere voor de geest halen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte Klant,

Hierbij willen wij u informeren dat er helaas een vertraging is opgelopen in uw order. Dit houdt in dat wij verwachten dat uw order op onderstaande datum geleverd zal worden.

Order Date May 18 2006
Estimated Delivery Date May 29 2006
Revised Delivery Date Jun 27 2006

Het spijt ons dat uw bestelling vertraagd is, maar we hopen dat u begrijpt dat we ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Hartelijk dank,

Dell

Amai dat is toch wel heeeeel lang uitgesteld. Tegen dat ik hem ontvang is hij al verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Volgens mij krijgt bijna iedereen die mail, ik kreeg hem ook en nog iemand in dit topic ook, bij mij werd ie alsnog een week vroeger geleverd, maar dit bij jou is wel heeeel erg, dan is een week eerder alsnog erg lang wachten en dan is ie bijna al verouderd :P Kan je niet even bellen waarom dit zo is, want ik vind het wel erg overdreven eigenlijk.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk

Al driehonderd keer doorverbonden bij Dell. Niemand maar dan ook niemand kon reden geven waarom er zo lang uitstel was. Als ik wilde weten welk onderdeel zorgde voor de vertraging dan moest ik eerst huidig order cancelen en dan een nieuw plaatsen (ik denk omdat verkopers zeker een % hebben op tel verkoop - ik gekocht via online).

Ben het al kotsbeu. Ik ga eens kijken of ik ergens anders iets gelijkaardig kan bestellen en dan cancel ik deze bestelling. Maar bestaat er iets gelijkaardig voor zulke prijs?

Wat een incompetentie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou toch nog wachten en zien wat er gebeurt hoor.

dit is een mailtje om zeker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zal niet anders kunnen zeker. Eens nagekeken maar er is echt niets te vergelijken met de m1710 tegen die prijs. Dus zal maar geduld uitoefenen zeker.

Vandaag tegen nieuwe voorwaarden eens order ingegeven en kom ruim 300 euro duurder uit (indien ook 2 gig).

Nog een klein vraagje. Dell kan toch zelf order niet cancelen he (omdat ze bijvoorbeeld de gtx pas in augustus ofzo zouden binnenkrijgen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Volgens mij doen ze dat niet zomaar nee. Even een ander vraagje nog, met de mobileforce drivers kan je gewoon via het instellingen menu je klokfrequenties omhoog gooien. Als ik dit doe, dan test ik de wijzigingen, vervolgens hos ik op "apply" Dan staan de instellingen zoals ik ze wil (hoger dan standaard dus), maar als ik vervolgens uit het instellingen menu ga en er weer in ga, dan staan de kloksnelheden weer op standaard..

Ook als ik het instellingen menu aan laat en ik bijv. 3d mark, dan blijft de score hetzelfde. Ofwel hij wil de waardes niet verhogen. Is dit gelockt ofzo bij de 7900GS kaart? Is hier een truukje voor dat dit wel kan?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:17:
Ongelooflijk

Al driehonderd keer doorverbonden bij Dell. Niemand maar dan ook niemand kon reden geven waarom er zo lang uitstel was. Als ik wilde weten welk onderdeel zorgde voor de vertraging dan moest ik eerst huidig order cancelen en dan een nieuw plaatsen (ik denk omdat verkopers zeker een % hebben op tel verkoop - ik gekocht via online).

Ben het al kotsbeu. Ik ga eens kijken of ik ergens anders iets gelijkaardig kan bestellen en dan cancel ik deze bestelling. Maar bestaat er iets gelijkaardig voor zulke prijs?

Wat een incompetentie
Cancellen? Heb je dan nog niet betaald ? Want dan moet je ook even wachten voordat je geld terug wordt overgemaakt.

Ik heb namelijk ook zulk een mail gehad maar dat was denk ik omdat ze mijn betaling niet terugvonden,heb toen ook nog een betalingsherinering gehad. Heb naar dell gebeld (verkoper die op orderbevestiging staat dat werkt volgens mij sneller dan als je zomaar naar klantendienst belt) en dezelfde dag stond ie al in preproduktie en dag nadien werd ie verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computer wordt betaald met visa dus daar ligt het probleem niet. Is trouwens reeds in preproductie.

Maar ik heb ook nog een mailtje gestuurd met vraag wat er nu scheelde omdat ze mij telefonisch toch niet konden helpen.
Nu toch al antwoord gekregen over wat de vertraging heeft doen oplopen:

Dit is momenteel het geval bij de door u besteld harde schijf. Wij verwachten dat uw order een vertraging van 20 werkdagen oploopt.

Ik heb een upgrade van hd gedaan van 5400 naar 7200 (100 gig). Daar zit blijkbaar het probleem. Dus ofwel hd met 5400 en sneller ofwel 7200 en eind juni pas.

Als ik zou kiezen voor de 5400 zou dit dan bottleneck worden in mijn systeem (T2600, 2gig geheugen en 7900GTX 512)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Mwa verwacht niet dat dat een echte bottleneck zou vormen om eerlijk te zijn. Misschien iets langere laadtijden (denk aan een seconde :P ), maar qua fps lijkt het me sterk dat het ook echt iets merkbaar scheelt.

[ Voor 47% gewijzigd door inXs op 24-05-2006 16:29 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:21:
Ik heb een upgrade van hd gedaan van 5400 naar 7200 (100 gig). Daar zit blijkbaar het probleem. Dus ofwel hd met 5400 en sneller ofwel 7200 en eind juni pas.

Als ik zou kiezen voor de 5400 zou dit dan bottleneck worden in mijn systeem (T2600, 2gig geheugen en 7900GTX 512)?
Heb je een upgrade gedaan naarde 100gb 7200 rmp voor op de site vermelde prijs van:
100GB (7,200 rpm) Hard Drive [meerprijs € 202,30 of € 8/maand1]

Indien je dat bedrag hebt betaald ben je ook niet erg slim bezig he, los kost dat ding nog geen 165 euro inclusief verzendkosten, en je houd de standaard ingebouwde 80gb |:(
zie tweakers price watch:
Notebook harde schijven / Seagate Momentus 7200.1, 100GB (7200rpm, SATA150, 8MB)

Indien je bent uitgegaan van de duurdere systeem heb je dus bijbetaald:
100GB (7,200 rpm) Hard Drive [meerprijs € 119,00 of € 5/maand1]

Zelf dat is het niet waard want op zich, voor 45 euro meer heb je dus een losse schijf EN je houd de ingebouwde 100gb.

Vervanging is een makkie (2 schroefjes en klikken maar)
Trap er dus niet in, Dell verkoopt het zelfde 2x aan je.

Dus, doe je portemonnee een plezier en laat je bestelling aanpassen naar de standaard schijf.
Of voor die 165euro wil ik je die schijf ook wel leveren en inbouwen, hou ik de standaard schijf lekker zelf :P

Over de snelheid van de 5400rpm, dit valt in de praktijk reuze mee, tenzij je veel gaat video bewerken dan is het wel merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

inXs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:02:
Volgens mij doen ze dat niet zomaar nee. Even een ander vraagje nog, met de mobileforce drivers kan je gewoon via het instellingen menu je klokfrequenties omhoog gooien. Als ik dit doe, dan test ik de wijzigingen, vervolgens hos ik op "apply" Dan staan de instellingen zoals ik ze wil (hoger dan standaard dus), maar als ik vervolgens uit het instellingen menu ga en er weer in ga, dan staan de kloksnelheden weer op standaard..

Ook als ik het instellingen menu aan laat en ik bijv. 3d mark, dan blijft de score hetzelfde. Ofwel hij wil de waardes niet verhogen. Is dit gelockt ofzo bij de 7900GS kaart? Is hier een truukje voor dat dit wel kan?
iemand? En heeft iemand de microfoon ook aan de praat? Als ik die gebruik met mijn headset dan heb ik alleen maar ontiegelijke ruis eigenlijk. Wat ik ook probeer. .Heb zo ongeveer alle drivers al gehad, dus dat is wel een beetje balen.. Anders maar een USB mic halen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

inXs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:02:

iemand? :'(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Uhm ik heb net mijn XPS binnen :P
Maar ik wil hem opnieuw installen alleen haha ja dit klinkt zo newb maar ik weet niet hoe ik in mijn bios kom, want het was toch altijd gewoon met de del toets :P
Want ik wil hem laten booten via mijn Windows XP cd.
Zou iemand mij kunnen helpen :)?

En oojaa waar kan ik die verlichting van kleur laten veranderen.

Thanks greetz Amaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

In et begin, als de laptop opstart zie je rechtsboven staan "press F2 to enter setup" .. Zo dus :P En daar kan je ook de kleur van de verlichting aanpassen trouwens (in de bios that is).

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 09:12
Ik heb die van mij ook net ontvangen alleen zowel links als rechts onder zitten twee plekjes van ongeveer 1 centimeter waar de kleur iets donkerder is, hebben jullie dit ook, verder is hij super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:53:
In et begin, als de laptop opstart zie je rechtsboven staan "press F2 to enter setup" .. Zo dus :P En daar kan je ook de kleur van de verlichting aanpassen trouwens (in de bios that is).
kan je toch gewoon in windows zelf doen ?

dat programma met blauwe icoon in tray klikken en dan game options ofzo iets en dan kom je erop en kan je kleuren wijzigen, opgedeeld in delen:

speakers
fans
en backside. elk kan je aparte kleur geven of gewoon uitzetten ook :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

o, ik heb al die dell troep weggehaald en dus ook de utilities, kan je even aangeven hoe dat tooltje heet? Dan zeg ik die er weer op, das opzich wel makkelijk namelijk.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik had een vraagje,

die Intel® CoreTM Duo T2500 2,00 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB hoeveel mhz is het nou eigenlijk.
Zijn het nou 2 CPU's op 1 chip zeg maar 2 x 2000 mhz of is het 2 x 1000 mhz ?
Of 2 verschillende CPU's ?

Want ik probeer World of warcraft te installeren en hij zegt dat mijn systeem het niet aan kan :?
Want als het geen dual core zou ondersteuen zou ik het toch nog steeds kunnen installeren?
Minimale mhz die je nodig heb is 800 :?

Thanks greetz Amaru, ja ik weet dat je het hier niet moet vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Het is 2x 2Ghz. WOW moet makkelijk te spelen zijn met die core duo, is je videokaart misschien niet toerijkend?

Even een ander vraagje, is bij jullie dat WLAN ook zooo traag? Bij mijn vriendin werkt alles super snel, maar op mijn XPS wil het gewoon niet lukken, de verbinding is uitstekend, maar het internet wil gewoon niet lekker werken op WLAN... Met draad werkt het allemaal perfect zeg maar.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Mijn wlan werkt prima lekker snel, zowel van pc naar pc en het internet.
Welke drivers heb jij gebruikt?

Ik die er bij zaten op de drivers cd van dell maar heb wel de intel config tool uitgezet en ik gebruik de wireless zero configuration van windows.

Ik heb zowel links als rechts onder twee plekjes van ongeveer 1 centimeter waar de kleur iets donkerder is, hebben jullie dit ook,het lijkt wel schaduw, verder is hij super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
FF vraagje hoe kan je geluid in games zachter zetten? want de knopjes voor op mijn laptop werken niet in games, wel gewoon in windows en met bijvoorveeld winamp maar dus niet in een game, in dit geval oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in sommige games werken die in andere niet.
ben nu thuis dus laptop kan ik niet zien,ook niet hoe het prog heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo gasten,

Dit is me toch is vaag... ik probeer WOW (World of warcraft) te installeren en dan doe ik dus de instalatie cd in mijn cdrom.
Dan checkt die cd mijn pc door en dan geeft hij aan dat mijn CPU te langzaam is om het te kunnen instaleren....en het vage van alles is dat het spel minimaal 800 mhz nodig heeft.....
Ik heb btw een Intel® CoreTM Duo Processor T2500 (2,00 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Weet iemand wat ik hier aan kan doen :?
Ooja zover ik weet ondersteunt het NOG geen dual core systemen maar dan als nog zou ik het moeten kunnen spelen toch?

Greetz Amaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amaru > zet je power instellingen eens op kantoor/thuis. Dan staat je CPU speed helemaal open. Waarschijnlijk werkt hij dan wel. Aangezien de powersettings je CPU verlagen voor langer accu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 09:17:
amaru > zet je power instellingen eens op kantoor/thuis. Dan staat je CPU speed helemaal open. Waarschijnlijk werkt hij dan wel. Aangezien de powersettings je CPU verlagen voor langer accu gebruik.
Heb je dit getest?
Bij mij blijft de snelheid standaard en draaid niet op 2 Ghz. Heb verschillende opties daar getest maar niks werkt...

Ik heb trouwens ook een 3d Mark (05) gedraaid en haal daar een score van rond de 6000. Is dit een goede score wat iemand weet.

Configuratie die ik heb is de standaard versie (1gb aan geheugen en de 7900 go kaart). Ik zie mensen die boven de 8000 halen... Weet niet welke configuratie dat is?

[ Voor 27% gewijzigd door ccm1982 op 28-05-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:28
Kan er iemand eens kijken wat voor chipset de FireWire controller gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verleden week werd mij nog meegedeeld dat xps pas 29 juni zou geleverd worden. Zaterdag mailtje gekregen dat hij door dell was verzonden :)

Vind hem nog wel niet terug bij UPS maar heb zo een idee dat het nog maar een kwestie van dagen is. Dat is pas goed nieuws _/-\o_

Blijkbaar komt er terug al een nieuwe xps uit de m2010

http://www.notebookforums.com/showthread.php?t=154652

Ben benieuwd hoe ze die nog sneller kunne maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ccm1982 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:55:
[...]

Heb je dit getest?
Bij mij blijft de snelheid standaard en draaid niet op 2 Ghz. Heb verschillende opties daar getest maar niks werkt...

Ik heb trouwens ook een 3d Mark (05) gedraaid en haal daar een score van rond de 6000. Is dit een goede score wat iemand weet.

Configuratie die ik heb is de standaard versie (1gb aan geheugen en de 7900 go kaart). Ik zie mensen die boven de 8000 halen... Weet niet welke configuratie dat is?
Die hebben de GTX kaart neem ik aan. Ik heb de 7900GS en 2 GB ram en haal 6400 punten.

Verder moet je eens speedstepXP downloaden, daarmee kan je zelf instellen hoe snel hij moet zijn, verder kan je met CPU-Z dan kijken hoe snel hij dus daadwerkelijk draait.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:23:
o, ik heb al die dell troep weggehaald en dus ook de utilities, kan je even aangeven hoe dat tooltje heet? Dan zeg ik die er weer op, das opzich wel makkelijk namelijk.
DELL Quickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Dracula schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:34:
FF vraagje hoe kan je geluid in games zachter zetten? want de knopjes voor op mijn laptop werken niet in games, wel gewoon in windows en met bijvoorveeld winamp maar dus niet in een game, in dit geval oblivion.
Ben nog ff verder aan het prutsen maar bijvoorbeeld in winamp werkt volume wel maar niet stop en play etc, iemand enig idee wat ik nu moet installeren om dit wel goed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Kreeg net folder van dell.. vanaf 1 juni is ie er vanaf 1799 euro incl. btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo je messchien FranticDJ als het mogelijk is scans willen maken van de dell folder met de dell m2010
En als het mogelijk graag de specificaties voor de m2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:46:
WTF |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:54:
Zo je messchien FranticDJ als het mogelijk is scans willen maken van de dell folder met de dell m2010
En als het mogelijk graag de specificaties voor de m2010.
de m2010 staat niet in de folder.. Maar zal wel ff scan maken van de m1710..

Afbeeldingslocatie: http://www.franticdj.nl/overig/foldersmall.jpg
klik voor grotere versie

Dat van die printer is voor zover ik t begrijp uit de folder geldig tot 13 juni..

[ Voor 42% gewijzigd door Frantic op 30-05-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracula schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:47:
Ben nog ff verder aan het prutsen maar bijvoorbeeld in winamp werkt volume wel maar niet stop en play etc, iemand enig idee wat ik nu moet installeren om dit wel goed te krijgen?
Wellicht ook interessant voor anderen die winamp gebruiken, je hoeft hiervoor niets te installeren.
Om de Dell Media knopjes aan de voorkant van de laptop te kunnen gebruiken met winamp:

Open winamp en kies vervolgens uit het menu:
- Options
- Preferences
- General Preferences
- Global Hotkeys
zet vinkje bij Enable

bah wat vroeg, tijd voor een bakkie koffie.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de scan. maar ik vraag me af in de folder staat dat de xps 1710 over een 265mb gtx beschikt maar ik dacht dat het een gt kaart was en geen gtx kaart. Hoe zit dat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Volgens mij is het ook gewoon de GT kaart, ofwel de GS versie...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor scherm heeft deze laptop eigenlijk?
zou wel zo een scherm willen voor mijn prive pc ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Frantic, kun je de E-value code pasten hier van die XPS 1710 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Die code werkt nog niet op de site.. Werkt pas vanaf 1 juni.. Maar dan kan je m ook gewoon zo vinden op hun site.. Maar zal m wel ff opzoeken straks..

NPINL4-N06XP5

[ Voor 20% gewijzigd door Frantic op 30-05-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Nog niemand problemen met de grafische kaart drivers? Als ik bv Media Player full screen laat lopen, krijg ik veel zwart te zien en in het midden een relatief klein vierkant waarin de animatie loopt. Na een tijdje beginnen vage strepen het hele scherm over te nemen (alsof je windows op een veeeel te hoge resolutie zou draaien). Bij terug gaan naar normaal scherm, is dit over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
inXs schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:18:
[...]

Die hebben de GTX kaart neem ik aan. Ik heb de 7900GS en 2 GB ram en haal 6400 punten.

Verder moet je eens speedstepXP downloaden, daarmee kan je zelf instellen hoe snel hij moet zijn, verder kan je met CPU-Z dan kijken hoe snel hij dus daadwerkelijk draait.
Thanks,

Heb speedstep XP geprobeerd te draaien maar me cpu snelheid blijft op 1Ghz draaien. Is dit bij jou wel gelukt om dit op 2Ghz te draaien?

Ik heb trouwens nog een wazig probleem:

Als ik me resolutie lager zet dan 1920x1200, dan wordt me beeld kleiner inplaatst dat de resolutie naar beneden gaat. Iemand nog een idee wat dit kan zijn.... hopelijk is daarna alles opgelost :)
FranticDJ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:46:
Dit is nog duur. Je moet gewoon de verkopers bellen. Ik heb zelf zo'n maand geleden 1e besteld. Er zat al zo'n €250 korting op. Verzendkosten + nog €150 af weten te lullen. Kwam daarna op een bedrag uit van €1650. Netjes lijkt mij zo :)

[ Voor 23% gewijzigd door ccm1982 op 30-05-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 14:31
Vinzzz schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:00:
Ik heb hem maandag besteld incl lcd cover. Staat nu in preproductie. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt en of bepaalde onderdelen geen vertraging opleveren.

Ik heb :
2.0 Ghz
2 GB ddr2
80gb 5400
7900gtx 512mb
8x dvd burner
bluetooth
backpack
lcd cover
gratis speakersetje

voor 2270 euro.
Allereerst, als ik naar dell.nl ga en die laptop samenstel met die eigenschappen is er geen enkele manier waarop ik op 2270 uitkom, verklaar je nader ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
ccm1982 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:44:
[...]

Thanks,

Heb speedstep XP geprobeerd te draaien maar me cpu snelheid blijft op 1Ghz draaien. Is dit bij jou wel gelukt om dit op 2Ghz te draaien?

Als ik me resolutie lager zet dan 1920x1200, dan wordt me beeld kleiner inplaatst dat de resolutie naar beneden gaat. Iemand nog een idee wat dit kan zijn.... hopelijk is daarna alles opgelost :)

[...]

Dit is nog duur. Je moet gewoon de verkopers bellen. Ik heb zelf zo'n maand geleden 1e besteld. Er zat al zo'n €250 korting op. Verzendkosten + nog €150 af weten te lullen. Kwam daarna op een bedrag uit van €1650. Netjes lijkt mij zo :)
Dat lijkt me ook onzin, alsof zij zomaar 150,- eraf mogen doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
AaiGht schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:13:
[...]

Allereerst, als ik naar dell.nl ga en die laptop samenstel met die eigenschappen is er geen enkele manier waarop ik op 2270 uitkom, verklaar je nader ....
Paar weken geleden was t gratis dubbel geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ccm1982 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:44:
[...]

Thanks,

[...]

Ook als je speedstep op max performance zet? Verder als je in de bios van de Dell gaat, daar kan je iets aanpassen over die resolutie, zal wel bij video staan denk ik (geen zin om te rebooten nu, maar als je het niet vindt dan doe ik dat wel even voor je :P ). Je kan ook in de bios speedstep oid uitschakelen, dan kan je even kijken met CPU-Z hoe snel hij is.

Met speedstepXP kan je ook bepalen wat je maximale snelheid is, wat geeft ie dan aan?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
AaiGht schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:15:
[...]

Dat lijkt me ook onzin, alsof zij zomaar 150,- eraf mogen doen :S
Het is toch echt zo. Ze hadden een actie met dubbel geheugen. De prijs kon hierdoor verlaagt worden als ik enkel geheugen zou nemen (2 gb naar 1 gb)
Ook als je speedstep op max performance zet? Verder als je in de bios van de Dell gaat, daar kan je iets aanpassen over die resolutie, zal wel bij video staan denk ik (geen zin om te rebooten nu, maar als je het niet vindt dan doe ik dat wel even voor je :P ). Je kan ook in de bios speedstep oid uitschakelen, dan kan je even kijken met CPU-Z hoe snel hij is.

Met speedstepXP kan je ook bepalen wat je maximale snelheid is, wat geeft ie dan aan?
Beeldscherm probleem heb ik opgelost. Dit kan je in de driver settings doen van nvidia (windows).
CPU blijft het probleem. Je kan in je bios inderdaad schakelen maar alleen minimale snelheid (1000Mhz) of normale settings dat je cpu schakelt. Dit bied dus ook geen optie. Echt vreemt. nog andere opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
ok dan misschien wel, maar dat kan ik nu niet meer krijgen neem ik aan of wel? 8(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo hij staat out for delivery. Dus ik veronderstel dat ik hem vandaag nog zal krijgen.

Een vraagje. Ik denk om voor clean install te gaan en xp pro te installeren.

Als ik het goed voorheb dien je gewoon de partitie van media direct te behouden (40mb) en daarna MediaDirect 2.0 Repair Utility van dell downloaden, branden op cd en booten van deze CD en alles zou perfect moeten werken?

Of is er nog een simpelere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AaiGht schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:17:
ok dan misschien wel, maar dat kan ik nu niet meer krijgen neem ik aan of wel? 8(
Helaas lukt dat je nu nog niet, maar misschien per 1 juni wel, als ik de bovenstaande post van FranticDJ lees. Met een basis prijs van 1799 heb je wat speelruimte doordat de laptop al aardig compleet is.
En die verzendkosten, is niet zo'n robleem om dat "weg te lullen" zoals ccm1982 dat zegt.
Maar ccm1982 heeft het wel erg goed gespeeld, want dat is inderdaad een super prijs.

Mijn config zoals in de signature heb ik besteld voor rond de € 2150,- GEEN verzend kosten + gratis tas twv € 55,-

Dus zoveel onzin is dat niet, lees ook de topic van Inspiron 9400 maar eens. Daar te lezen heeft Dell schijnbaar meer van dat soort gektes (van die vga kaart in dat geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hij staat nu voor 1799 op de site van dell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 19:02
Holla,

Ben al een tijdje dit topic, en dat van de inspiron 9400 met grote intresse aan het volgen.
Dit zijn allebei erg leuke laptops met veel bang for the bucks volgens mij. Ik begin in september aan autotechniek (HTS) in Arnhem. Lekker op kamers 8), maar dus ook een laptop nodig. Omdat ik wat schijn te moeten gaan klooien in Solidworks, en wat wil gamen op een fatsoenlijke laptop hebben de inspiron 9400 en M1710 mijn belangstelling. Alleen ben nog in dubio over het 17" scherm, veel ruimte is fijn, maar wel zwaar om mee te sjouwen. Vooral die aanbieding van de XPS vind ik erg interessant. Hoe lang zou die nog geldig zijn? Wellicht dat Dell's random price generator weer eens roet in het eten gaat gooien :?
Verder zat ik zojuist wat te klooien op de Dell site, en kreeg 't volgende resultaat met een 9400:

Processor Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Microsoft Operating System Legitieme Windows® XP Media Center Edition 2005
Operating System Backup & Recovery PC Restore recovery system by Symantec
Dell System Media Kit No Resource CD
Support Services 1 Jaar Collect & Return service

Dell Media Experience Geen Dell Media Experience

BASIS SYSTEEM OPTIES

Geheugen 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Harde Schijf 100GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
LCD Scherm 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife™
Grafische Kaart 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Geen Floppy Drive geselecteerd
Batterij 9 Cell 80 WHr batterij
Extra Battery None

en dat alles voor € 1.689 incl. btw, excl. verzendkosten.
Dat is toch flink wat goedkoper dan een XPS, met meer features (100 GB HD, 2 Gb Ram, DVD +/- RW, T2400 is iets langzamer dan XPS) :o
Die kermisattractie op de XPS is wel leuk, maar wordt zo wel erg duur :7

edit:

Zouden die prijsverlagingen zijn ivm aanstaande introductie Merom? Die Core Duo's zal Dell nu wel erg voordelig kunnen inkopen lijkt me :)
Daar kan die 200 euro "korting" wel eens vandaan komen :z

[ Voor 12% gewijzigd door Thedr op 31-05-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
Weet iemand welk merk Geheugen, welk merk Hardeschijf en welke power supply/voeding word gebruikt?

Tevens wou ik vragen hoe het zit met het installeren, ik weet dat er gewoon Windows XP Home op word gezet maar daar heb ik verder geen behoefte aan en dit is voor het eerst dat ik een Laptop aanschaf, en helemaal als ik nu voor 2800 1 aanschaf wil ik niks fout doen.

Kan ik dit systeem gewoon vergelijken met mijn ouden systeem?

Kan ik gewoon mijn Windows XP Pro SP2 erin duwen, formatteren en installeren en hoppa los?

Of moet ik ergens op letten mbt de reinstallatie?

[ Voor 84% gewijzigd door AaiGht op 31-05-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Vraag me trouwens af of het makkelijk is om RAM geheugen up te graden? [later van 1 gig naar 2 gig te gaan..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik weet niet wat je oude systeem is, maar ik weet wel bijna 100% zeker dat deze laptop stukken sneller is dan je oude systeem. En ja je kan de boel gewoon formatteren en installeren, moet je wel ff de driver disc erbij houden van Dell.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
ja ok, maar dat is bij m'n oude shuttle ook et geval xD

voor netwerk/sound drivers etc right?

en kan ik voor die 7800gtx gewoon de drivers van de nvidia site halen? neem aan van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed voorheb dien je gewoon de partitie van media direct te behouden (40mb) en daarna MediaDirect 2.0 Repair Utility van dell downloaden, branden op cd en booten van deze CD en alles zou perfect moeten werken?

Eindelijk hij is binnen. Super Eens vlug fear gespeeld en echt de moeite.
Nu wens ik wel eerst clean install te doen. Wat hierboven staat is toch juist hoop ik.

1. Windows xp insteken.
2. Booten
3. format restore partitie en gewone partitie
4. Media partitie laten staan
5. Nieuwe partities aanmaken
6. Windows xp installern
7. drivers installeren
8. Repair utility cd insteken en daarvan booten
9. Alles in orde?

Kan iemand mij dit bevestigen dat ik geen fouten maak

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi begin. Ik had xp professional nl geinstalleerd en dat gaat blijkbaar niet.
Notebook System Software herkent NL niet moet engelse versie zijn

Grrrr ik had er beter afgebleven. Al uren bezig met gezever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:44:

Eindelijk hij is binnen. Super Eens vlug fear gespeeld en echt de moeite.
Nu wens ik wel eerst clean install te doen. Wat hierboven staat is toch juist hoop ik.

1. Windows xp insteken.
2. Booten
3. format restore partitie en gewone partitie
4. Media partitie laten staan
5. Nieuwe partities aanmaken
6. Windows xp installern
7. drivers installeren
8. Repair utility cd insteken en daarvan booten
9. Alles in orde?

Kan iemand mij dit bevestigen dat ik geen fouten maak

thx
Media partitie kan je gewoon verwijderen lijkt mij. Zou niet weten wat je er aan hebt. De CD die erbij geleverd wordt van Dell is volgens mij gewoon een standaard Engelse Windows XP Home CD. Er zit ook een driver cd bij. Repair Utility ? Wat moet je daarmee?

Voor de rest lijkt het in orde

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja,

maar prob is dat ik xp home had en xp professional wilde installeren. Maar ik had xp pro nl geinstalleerd. BLijkbaar herkent system software dell nederlandse xp niet. Maar goed juist naar een xp pro ENG gezocht en gevonden (:-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 1 uur 25 alles gereed. Duurt wel even om alles goed te installeren maar is de moeite om een clean install te doen. 60 mb minder geheugen gebruik bij opstart.

Alleen wireless gaat zeeeeer traag. Ik heb een belkin g en ik verbinding is uitstekend. Doch ik kan maar dlen tegen 50kb per sec (normaal 1000kb per sec). Waaraan zou dit kunnen liggen? of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 19:02
Wat vinden jullie van de stevigheid van de behuizing? Is die echt zo stevig zoals ik in verschillende reviews lees? Komt 't een beetje in de buurt van een Thinkpad (vooral de scharnieren voor 't scherm)?
Bvd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:00:
Om 1 uur 25 alles gereed. Duurt wel even om alles goed te installeren maar is de moeite om een clean install te doen. 60 mb minder geheugen gebruik bij opstart.

Alleen wireless gaat zeeeeer traag. Ik heb een belkin g en ik verbinding is uitstekend. Doch ik kan maar dlen tegen 50kb per sec (normaal 1000kb per sec). Waaraan zou dit kunnen liggen? of is dat normaal?
Had ik ook last van (alleen was het bij mij zo traag dat ik ook niet meer kon internetten.. Uiteindelijk maar een andere router genomen en het probleem is compleet opgelost. Erg raar, mijn vriendin kon namelijk wel gewoon goed draadloos internetten. Verder bij apparaatbeheer en dan bij je draadloze verbinding, ga je naar eigenschappen en kan je allerlei functies uitschakelen, waaronder het energie beheer.. Dit wil ook nog wel eens werken, naja klooi er wat mee zou ik zeggen ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke router werkt dan wel bij jou? Ik heb echt een standaard belkin de "Hi-speed draadloze router met geïntegreerde 4-poorts gigabit-switch".

Ik kan toch moeilijk een nieuwe kopen? Is waarschijnlijk weer een of andere instelling die niet juist staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:00:

Probleem word veroorzaakt door het power management, coördinatie tussen de access point en de intel wireless gaat niet lekker.

Dit kun je uitzetten door in de eigenschappen van de intel pro wireless, de power management uit te schakelen. Dit zit onder het tabje “Geavanceerd” hier het vinkje UIT vinken en de die schuifjes helemaal naar rechts schuiven. Doe dit bij alle energie instellingen.

Bewaren en reboot voor de zekerheid.

Ik zal nog even de artikel van intel zelf opzoeken, daar was het uitgebreider.
hierbij de link naar intel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx marcheert perfect nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
Weet iemand welk merk Geheugen, welk merk Hardeschijf en welke power supply/voeding word gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:47:
Mooi begin. Ik had xp professional nl geinstalleerd en dat gaat blijkbaar niet.
Notebook System Software herkent NL niet moet engelse versie zijn

Grrrr ik had er beter afgebleven. Al uren bezig met gezever
Dit herken ik niet, bij mij heb ik ook XP pro NL versie geïnstalleerd zonder problemen. Lijkt me toch erg sterk dat Dell XPS kieskeurig is op het gebied van de NL OS.
Mijn systeempie draait als een zonnetje, en razendsnel. O+

Maak een disk image voor backup van je pas geleverde dell, bv met Norton ghost of acronis of welke imaging software dan ook. Handig voor als je met vage problemen zit, kun e nog altijd terug om de install van Dell te bekijken.

Wat ik heb gedaan.

- Met norton ghost een Disk image gemaakt naar mijn externe usb schijf.
(heb je geen externe schijf, dan kun je met partition magic ook een “resize” van de originele dell OS partitie doen. De overgebleven partitie kun je dan als D:\ aanmaken)

- Met Partition Magic de data partitie (de grootste partie waarop dell de os installeert) verwijderd.
- De nieuwe partitie in een C:\ en D:\ partitie gesplitst
(vergeet C:\ "actief" of "boot" te markeren)
Dit is handig om een ghost image direct naar de D:\ partitie te kunnen maken. ik hou zelf de verhouding 60Gb (OS, games en ander shit) - 20Gb (voor al mijn belangrijke data en images) op een 80Gb schijf.

- Os van je keus installeren op C:\
- Nadat de kale os erop staat, ghost image maken van de C:\ partitie en opslaan in d:\
Makkelijk, als je de boel om zeep helpt door vage drijvers of software, bespaart je de moeite om het os helemaal opnieuw te moeten installeren.
Terug zetten duurt niet langer dan 5-7 min. (norton ghost)

- installeer als eerste je nic, maak verbinding met het internet en download de laatste drivers van de dell site, naar je D:\ partitie. Nu gerust al je drivers en ander rotzooi installeren.
Handig is als je gebruikt maakt van "Mijn documenten" folder deze te verwijzen naar "D:\mijn documenten", ben je niet per ongeluk al je doc's kwijt na een image restore, of bespaart je de extra copy slag.

- Als je helemaal tevreden bent maakt je opnieuw een tweede ghost op D:\
Bij problemen kun je terug grijpen naar je beide images, of zelfs helemaal terug naar de originele Dell install.

Voordeel is dat de de andere verborgen partities van dell ook nog hebt. Dit kan belangrijk zijn voor het geval je de Dell helpdesk belt, zij vragen je dan meestal een aantal tests te doen vanaf de dell utility partitie.

En die Dell media partie is ook wel aardig, heeft die knop op je laptop tenminste nog enige nut.

Ook is een disk image van het origineel handig als je je laptop van de hand doet, kun je de Dell troep weer terug zetten, af fabriek.

Dit is voor mij goed werkbaar, wellicht hebben anderen weer betere ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Hoe herstel je nu dell media direct want dat dell partitie'tje heb ik laten staan maar als ik op die media direct knop drukt start dus die dell zoi op maar gaat meteen daarna door met XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

mijn cpu speed draait standaard op 24% terwijl ik geen programma hebt draaien.
dit kan ik zien door mijn logitech g15 toetsenbord met lcd scherm die mij aangeeft op welke snelheid mijn cpu draait,maar ik heb ook speedswitchXP gedownload en die geeft mij hetzelfde aan.
normaal staat mijn cpu altijd op 0 maar dit gebeurde nadat ik doom 3 verliet.

als ik doom 3 of quake 4 in het systeem menu op mijn hardware scan voor optimale video settings
springt ie op medium quality met als schermsize 640x480, maar had wel verwacht dat ie minimaal op high quality zou springen.

dit speelt zich dus af op mijn xps m1710
met als configuratie:
T(2500)
2 gb werkgeheugen
80 gb (7200) harde schijf
geforce 7900 gs

heb de meegeleverde dell drivers cd gebruikt voor alle installaties.

hebt handmatig doom 3 en quake 4 op ultra quality gezet met als schermresolutie 1024x768 want 1600x1200 wou ie niet pakken. maar hij pakt deze settings goed op maar mijn ram komt wel op bijna 100% te staan. ben niet zo op de hoogte of dit allemaal wel zo hoort. dus als iemand wel wat advies heeft graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracula schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:42:
Hoe herstel je nu dell media direct want dat dell partitie'tje heb ik laten staan maar als ik op die media direct knop drukt start dus die dell zoi op maar gaat meteen daarna door met XP?
Bon, ik kan misschien ook helpen want ik had juist zelfde probleem.

Volgende stappen moet je volgen.

1. download op www.dell.com bij stuurprogramma's: applications\ Dell MediaDirect Repair Utility. Dit is een .exe file van 926KB.
2. de .exe moet je omzettenop cd in iso om te kunnen booten. Je kan bijvoorbeeld magic iso gebruiken om de .exe file op CD te zetten in .iso.
3. Steek de cd in de cdr en druk op F12 bij het booten
4. Boot vanaf CD drive met de .iso
5. Wellicht gaar hij booten en eindigen in dos op de F drive?
6. op f: geef je CD\MD2 in en druk op enter
7. Op de volgende regel geef je REPAIR in
8. comp vraagt om media direct te herstellen
9. druk ok Alles zou nu moeten werken (bij mij toch)

Lijkt misschien ingewikkeld maar is een fluitje van een cent

succes

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Txs dat ga ik straks eens even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
Ik wil zodra ik mijn laptop binnen heb de pc formatteren.

ik hoor hier end aar al kreten dat er meerdere partities zijn aangemaakt?

Ik wil dit dus niet en wil graag 1 partitie hebben, mijn 80 Gig schijf en that's it.

Hoe haal ik die andere rotzooi weg zodra ik m'n eigen Windows XP Pro SP2 kan installeren zonder al die Dell rotzooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Formatteren :P?

* Frantic heeft z'n xps net besteld..

Toch nog es het vraagje of men kan kijken in apparaatbeheer welke chipset de firewire poort gebruikt?

[ Voor 50% gewijzigd door Frantic op 03-06-2006 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
kan iemand me aub even antwoord geven op m'n vraag? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Winxp cd erin.. opstarten vanaf cd.. En heel je drive formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
JAH DAT snap ik, maar is dan ook alle dell software weg van de andere partitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of 133 mhz external clok speed normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:52:
weet iemand of 133 mhz external clok speed normaal is
nou de staandaard external clockspeed is 166mhz
667/4(QDR)=166, maar als je weinig doet clockt de processor zich terug en waarschijnlijk zal het dus wel kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
AaiGht schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:57:
JAH DAT snap ik, maar is dan ook alle dell software weg van de andere partitie?
Nou tijdens de setup van windows kan je ook partities managen en kan je dus eerst alle partities verwijderen en dan een grote aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
Ok en dan had ik nog een vraagje over het beeldscherm.

ik ga ervan uit dat ik dit scherm kan vergelijken met tft en het om een zo klein mogelijek hoeveelheid MS gaat ivm de vertraging tijdens bijvoorbeeld het gamen.

hoeveel ms heeft dit scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn desktop van dell dimension 8300 is al paar jaar oud maar laad de games sneller op dan mijn xps m1710 ik dacht dat dat anders om moest zijn. mijn proccesor speed draait op maximaal.
wel haal ik een score van tussen de 6300 en 6500 3dmark05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zij nou eigenlijk de beste drivers voor de 7900 gs heb mijn driver op de dell site gehaald.
op mijn oude dell inspiron 9100, gebruikte ik omega drivers wat heel goed speelde maar mijn 3dmark05 score was net 1900 wel heel laag vergelijken met mijn xps. maar toch speelde hij fear en quake 4 heel goed weg. en mijn videokaart betrof een ati 9700 (128)mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
heeft er nou echt niemand last van die vage resolutie problemen als je games opstart? Met mijn 7900gtx 512 krijg ik als ik bv medal of honor opstart meteen al vage resolutie strepen (alsof je windows op 3000x2000 draait ofzo)... Hier iets van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik niet vinzz

alleen bij hitman heb ik dat hij eruit vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn schermresolutie springt elke keer weer terug naar 800x600 bij het opstarten. moet
het elke keer weer instellen irritant hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Lees op notebookreview.com dat er problemen zijn met de DVD/cd-r drive.. waardoor de orders opgehouden worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zouden moeten zetten bij de onderdelen hoelang vertraging er is.

dan kan je eventueel iets anders kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Orderdatum: 2-6-2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 16-6-2006

Jeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
Weet iemand nog een leuk notebook station voor de M1710. Ik heb onder andere de volgende gevonden:

http://nl.kensington.com/html/8739.html

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
wow vanochtend nog in preproductie nu al in productie..

Edit:

En al verzonden :D

[ Voor 22% gewijzigd door Frantic op 07-06-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig apparaat, heb hem sinds een paar dagen.

GRAW (Ghost Recon) is te spelen op 1920 x 1200 met hoogste details.
En wat ziet Call of Duty 2 er mooi uit.

Alleen heb ik ook problemen met die wifi (na opnieuw installeren systeem)
Zolang maar met netwerk kabel.
Nog een specifieke vraag: bij systeeminfo staat er bij conflicten een aantal
gedeelde IRQs en geheugen adressen, is dit erg of hoort deze lijst leeg te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Mijne komt vandaag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hoopte ik.. Nog steeds geen UPS gezien :S