Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:03
inXs schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:23:
Ah mijn fout, ik ging ook meer uit van eigen gedachtes, maarja die zijn blijkbaar op dat tijdstip niet helemaal optimaal
Hehe, np. Nog wat veranderd aan jouw status?

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het leveringsadres gewijzigd omdat het lang duurde en ik niet meer op dat adres er zal zijn als ze komen leveren.

hopelijk heeft dit geen verregaande gevolgen van het uitstellen van levering ofzo.

maar toch raar dat ik dit via dell moest aanvragen, want UPS wou dit zelf niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Pfff, duurt bij mij ook allemaal zo lang.
Afgelopen maandag betaald. Nog steeds geen bericht gehoort.
Gister maar gebeld: We hebben het nog steeds niet ontvangen.....

Ben blij als alles binnen heb en van al dat gezeik af ben want de levertijd zal ik ook nog een paar weken duren las ik een paar berichtjes terug. Echt triest dat ze zo met je geld omgaan. Eerst flink betalen en dan nog een paar weken wachten.

Maar ja, we wachten nog ff rustig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:24

inXs

known as inXs

sMoKeFiSh schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:07:
[...]

Hehe, np. Nog wat veranderd aan jouw status?
Nou kijk en huiver....

Meer Informatie
Orderdatum: 30-4-2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 26-5-2006

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
iemand toevallig een handig linkje ivm format en opnieuw installeren drivers? staan nog wat onbekende zaken in mn device manager....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Vinzzz schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:31:
iemand toevallig een handig linkje ivm format en opnieuw installeren drivers? staan nog wat onbekende zaken in mn device manager....
Wat mis je dan nog?

Chipsetdrivers al geinstalleerd?

[ Voor 7% gewijzigd door sMoKeFiSh op 06-05-2006 14:25 ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Uhm ik heb me eigen rot gezocht naar een XPS M1710 maar dan zonder Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts.

Of zijn die rooie en die zwarte zonder Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts?

En heb je zeg maar zonder die Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts nog wel verlichting aan de zeikant etc en achter het scherm :P

Sorry voor deze newby vraagjes maar thanks anyway :D

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:21:
Hoi,

Uhm ik heb me eigen rot gezocht naar een XPS M1710 maar dan zonder Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts.

Of zijn die rooie en die zwarte zonder Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts?

En heb je zeg maar zonder die Inspiron XPS Gen 2 clear LCD Backcover with free colour Inserts nog wel verlichting aan de zeikant etc en achter het scherm :P

Sorry voor deze newby vraagjes maar thanks anyway :D
Nou, zoals in de startpost.

Afbeeldingslocatie: http://home.unet.nl/bl44t/back-open-sm.jpg

In nederland is hij wel zwart ipv rood.

[ Voor 3% gewijzigd door sMoKeFiSh op 06-05-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Vinzzz schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:31:
http://support.euro.dell....D=XPS_M1710&os=WW1&osl=EN

Denk dat je hier wel een eindje mee komt?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Die link ken ik :D

maar vind t vaag dat op de resource cd bv geen vinkjes staan bij audio (vinkjes geven aan dat t gevonden is op je pc). Dus moet ik dat downloaden, vervolgens 3 mogelijkheden, schijnt dan de laatste te zijn...
Kheb de videokaart maar via mobileforceware geinstalled...

@ Amaru:
Het rode of zwarte wat je ziet op de 'deksel' van de laptop is gewoon standaard (in nl dacht ik zwart). Ik kan je best een fotootje posten van mn free colour inserts...

[ Voor 3% gewijzigd door Vinzzz243 op 06-05-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinzzz schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:39:
Die link ken ik :D

maar vind t vaag dat op de resource cd bv geen vinkjes staan bij audio (vinkjes geven aan dat t gevonden is op je pc). Dus moet ik dat downloaden, vervolgens 3 mogelijkheden, schijnt dan de laatste te zijn...
Kheb de videokaart maar via mobileforceware geinstalled...

@ Amaru:
Het rode of zwarte wat je ziet op de 'deksel' van de laptop is gewoon standaard (in nl dacht ik zwart). Ik kan je best een fotootje posten van mn free colour inserts...
dude kan je nog wat foto's posten? wachttijd is zo retelang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Hier paar foto's. Wat wil je nog meer zien?

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/3858/img36859je.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/3513/img36868og.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/7007/img36870ph.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/4613/img36882ev.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/4639/img36892vo.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/7231/img36902wd.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/4816/img36920gq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img324.imageshack.us/img324/1016/img36944gi.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img324.imageshack.us/img324/3310/img36964qz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de informatie InXs. Voor wat betreft de merom. lees dit stukje.

De notebookchip Merom zal in augustus volgen en in hoog tempo Yonah gaan vervangen. Voordeel daarbij is dat de nieuwe chip in het huidige platform geprikt kan worden en er dus geen nieuwe ontwerpen gemaakt hoeven worden. Meer dan honderd notebooks die zijn ontworpen voor Core Duo zijn al met succes getest in combinatie met de 64-bit Merom, en een jaar na de introductie moet de huidige Yonah praktisch van het toneel verdwenen zijn. Intel spant dus duidelijk zijn spieren op het gebied van massaproductie: het wil zijn fabrieken voor meer dan 90% bezet houden en binnen enkele maanden zullen meer dan de helft van alle nieuwe processors 65nm dualcores zijn. Aan het einde van het jaar zou zelfs 90% van de notebookchips en 75% van de desktopchips twee cores moeten hebben

nieuws: Intel bereidt massale introductie van Core voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik zou hem denk ik dan gewoon nu aanschaffen en er over een jaartje een Merom inprikken eigenlijk

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:34:
[...]

Nou kijk en huiver....

Meer Informatie
Orderdatum: 30-4-2006
inXs,

Ik leef met je mee.
Heb jij misschien Dell kunnen bellen om te vragen wat de reden van de vertraging is? Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nee want ik was ook verder niet thuis eigenlijk, is het mogelijk om op zondag te bellen? Dan doe ik dat wel even.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk t niet maar je kan altijd proberen he :)

ook niet vergeten door te vragen want die telefonisten weten vaak van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Duidelijk dat iedereen hier op zijn/haar XPS'je zit te wachten. Gister was er wel een helpdesk miep aanwezig, maar die wist inderdaad niets, maar er was niemand aan het werk die er wel wat vanaf wist helaas. Vandaag heb ik helaas geen tijd om te bellen.. Iemand anders toevallig wel?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AANGEKOMEUUU, woot!

gelukkig was er iem thuis om te ontvangen.wat ben ik blij zeg. vanavond eens wat zaken installeren en vanaf morgen xpssen!

eens zien wat dit beestje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

grom * inXs is jaloers....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haastige spoed is zelden goed. Hoelanger je wacht, des te meer de vreugd zal zijn zodra die binnenkomt >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Nou, ik ben benieuwd of die van mij echt aan gaat komen morgen.
Hij staat nu nog steeds in productie. Ik denk dat ik het wel kan vergeten....

Of was dit bij jou ook zo SPEEDMAN?

EDIT:

Nu staat ie ineens op > 4. Levering wordt voorbereid maandag, mei 01, 2006

Ik snap geen bal meer van dat Dell order status systeem.

[ Voor 30% gewijzigd door sMoKeFiSh op 08-05-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja bij mij werd ie uitgeleverd op 4 mei, heb hem nu op 8 mei.

geniaal scherm, echt alles goe.

alleen draadloos inet lukt nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:40:
tja bij mij werd ie uitgeleverd op 4 mei, heb hem nu op 8 mei.

geniaal scherm, echt alles goe.

alleen draadloos inet lukt nie
Zaterdag kreeg ik bericht dat mijn XPS op 24/5 ipv 9/5 zou geleverd worden, en vandaag is de status veranderd naar produktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan zal je hem snel hebben!

ik zit met het volgende probleem: ik wil een wireless verbinding maken tussen de twee pc's

ze hebben alletwee een WLAN netwerkkaart maar hoe maak ik verbinding tussen beide ?

dit geeft namelijk problemen en ik heb me al ziekgezocht.

please help me :'(

* EDIT *

het is me gelukt ! woohoo >:)

nu zie ik dat de verbindingssnelheid 24mbps is. Op de laptop staat er 54

hmm

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:48:
ok dan zal je hem snel hebben!

ik zit met het volgende probleem: ik wil een wireless verbinding maken tussen de twee pc's

ze hebben alletwee een WLAN netwerkkaart maar hoe maak ik verbinding tussen beide ?

dit geeft namelijk problemen en ik heb me al ziekgezocht.

please help me :'(

* EDIT *

het is me gelukt ! woohoo >:)

nu zie ik dat de verbindingssnelheid 24mbps is. Op de laptop staat er 54

hmm
inmiddels is alles ok.
alleen heb ik 1 dode pixel ontdekt, maar ik zie hem nauwelijks en stoor me er ook nie aan.
Er is nog 1 ding, als ik op forums zit zoals deze komen die smileys enorm hoekig uit. Ze zijn niet meer zo mooi afgerond. Hoe komt dit, is dit door de resolutie? de drivers ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 02:14:
[...]

inmiddels is alles ok.
alleen heb ik 1 dode pixel ontdekt, maar ik zie hem nauwelijks en stoor me er ook nie aan.
Er is nog 1 ding, als ik op forums zit zoals deze komen die smileys enorm hoekig uit. Ze zijn niet meer zo mooi afgerond. Hoe komt dit, is dit door de resolutie? de drivers ??
Rechtermuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen > Geavanceerd

Daar even de DPI van 120 naar 96 veranderen en de plaatjes zouden er goed uit moeten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:57:
[...]

Zaterdag kreeg ik bericht dat mijn XPS op 24/5 ipv 9/5 zou geleverd worden, en vandaag is de status veranderd naar produktie.
Vanochtend kreeg ik een mail met de melding dat de machine verzonden was. :*)

Nu enkel nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:13:
[...]

Vanochtend kreeg ik een mail met de melding dat de machine verzonden was. :*)

Nu enkel nog wachten.
Goed bezig! Mijne staat sinds gisteravond ook op verzonden, alleen geen mailtje gehad terwijl ik me daar wel voor had aangemeld.

[ Voor 1% gewijzigd door sMoKeFiSh op 09-05-2006 09:19 . Reden: typo ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds bestanden aan het overzetten...
damn zo'n verbinding via wlan is traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:47:
Heb je de dpi al aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat zijn die XPS dingetjes toch geil :9
Als ik later een baan heb die goed betaald ook maar eentje kopen, of een Alienware, nu nog toekomst muziek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:47:
Ik zou je aanraden om dit via een USB-schijf of USB-stick te doen. Dat gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
speedman, al een spel installed? ik krijg vaak heel irritant getik te horen uit de speakers, weet zeker dat dit niet bij t spel hoort...

Moet wel zeggen dat ik geformateerd heb en drivers van dell site heb geplukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet gegAMED MAAR BIJ AANVANG WERKTE de microfoon niet.
Toen drivers gedownd van site van die ingebouwde kaart (niet creative) en toen werkte die wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die DPI heeft inderdaad het probleem opgelost,al lijken alle lettertjes nu wel heel klein.

nog een probleem dat ik heb is dat hij de linkermuisknop van zichzelf induwd terwijl ik de ouchpad aan het gebruiken ben.
Niet dat de knop van zichzelf klikt, maar je ziet het gewoon aan het feit dat hij zaken plots sleept of selecteert terwijl je over het scherm gaat met de touchpad...

dan toch maar een extra usb muis kope...

het scherm is van hoge kwaliteit, behalve dus die dode pixel, maar die zeer hoge resolutie doet alles wat klein aan. Van weerspiegeling heb ik geen last.

oja, en het geluid vind ik echt subliem. en dat voor een oboard kaartje ?

waaw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:20:
die DPI heeft inderdaad het probleem opgelost,al lijken alle lettertjes nu wel heel klein.

nog een probleem dat ik heb is dat hij de linkermuisknop van zichzelf induwd terwijl ik de ouchpad aan het gebruiken ben.
Niet dat de knop van zichzelf klikt, maar je ziet het gewoon aan het feit dat hij zaken plots sleept of selecteert terwijl je over het scherm gaat met de touchpad...

dan toch maar een extra usb muis kope...

het scherm is van hoge kwaliteit, behalve dus die dode pixel, maar die zeer hoge resolutie doet alles wat klein aan. Van weerspiegeling heb ik geen last.

oja, en het geluid vind ik echt subliem. en dat voor een oboard kaartje ?

waaw !
Het geluid is inderdaad erg goed. De vorige generatie had ook al erg goed geluid voor een laptop. Mede dankzij de geintegreerde subwoofer.

Wel een beetje zonde van die dode pixel hoor SPEEDMAN, wat zegt DELL daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Heb je ook gewoon op de DELL site de audio driver "SIGMATEL STAC 92XX C-Major HD Audio" gekozen? Ik heb last van getik in een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Vinzzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:36:
Heb je ook gewoon op de DELL site de audio driver "SIGMATEL STAC 92XX C-Major HD Audio" gekozen? Ik heb last van getik in een game...
Volgens mij heeft SPEEDMAN zijn XPS niet geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et is niet echt een dode pixel, meer een soort minuscuul rood vlekje dat je alleen ziet op een bleke achtergrond.
Ik heb hem alleen opgemerkt toen ik heel intensief op zoek ging naar eventuele dode pixels...

ik stuur em zeker niet terug naar dell, heb nu een laptop en die blijft mooi hier. Ben niet gek.

Nog iets, die muisknop is niet stuk. Het is de touchpad die ook als muisklikker kan gebruikt worden. Dus die functie van de touchpad heb ik uitgezet, probleem opgelost :*)

en nee, ik heb em nie geformatteerd.

eve game teste nadat ik geprint heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Weet iemand toevallig ook of er "hoezen" te krijgen zijn? Zodat je hem gewoon in de hoes kan schuiven en dan in een normale schoudertas zeg maar... Ik weet dat apple van die hoezen heeft, weet iemand of die passen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
inXs schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:23:
Weet iemand toevallig ook of er "hoezen" te krijgen zijn? Zodat je hem gewoon in de hoes kan schuiven en dan in een normale schoudertas zeg maar... Ik weet dat apple van die hoezen heeft, weet iemand of die passen?
Zoek je toch even het formaat van een een 17" PowerBook op? Even vergelijken met de DELL XPS en je weet of ie past ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook een XPSM1710 geleverd gekregen. :P

Lees ik net in die post van Vinzzz over de Bluetooth module....
Grrrr... niet meer opgenomen in de standaard config, voorheen was dit wel zo met de M170. :(

Op de site van http://www.sparepartz.de gekeken. Daar zie ik een module voor Bluetooth, maar er staat alleen als geschikt zijnde voor:

- Dell Inspiron 6000, 8500, 8600, 9100, 9200, 9300, 510m, XPS, XPS Gen 2
Het gaat om: DELL Bluetooth Modul 350 voor 59.95EUR

Is dit geen probleem voor in de M1710?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
mijn device manager zegt:
DELL WIRELESS 350 BLUETOOTH MODULE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:02:
Heb vandaag ook een XPSM1710 geleverd gekregen. :P

Lees ik net in die post van Vinzzz over de Bluetooth module....
Grrrr... niet meer opgenomen in de standaard config, voorheen was dit wel zo met de M170. :(

Op de site van http://www.sparepartz.de gekeken. Daar zie ik een module voor Bluetooth, maar er staat alleen als geschikt zijnde voor:

- Dell Inspiron 6000, 8500, 8600, 9100, 9200, 9300, 510m, XPS, XPS Gen 2
Het gaat om: DELL Bluetooth Modul 350 voor 59.95EUR

Is dit geen probleem voor in de M1710?
Yup, dat is de juiste. Ik heb hem ook besteld bij sparepartz.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info, maar snel bestellen die hap.

en... Bah, weer niet goed opgelet, schoef ik dat ding net open, zit er een sata schijf in. Had ik express niet geupgrade naar de snellere 7200rpm 100gb omdat ik er al een had liggen.
De mijne is ata gatver... :(

Maarja dan maar een sweeks behuizing kopen en als externe opslag gebruiken.
ff snel nog een ghostje gemaakt van de disk. Die rotzooi van dell gaat er vanavond nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Damnz als ik dit allemaal zo hoor wil ik hem steeds sneller hebben, helaas is er bij mijn order status nog niets veranderd :(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geduld hebben dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

:P solly

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben echt tevrede met de mijne, is snel, responsive en games gaan vloeiend ook op de native resolutie.

love this machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compleet clean install gedaan, (fdisk/format).

Na wat uitzoekwerk van drivers ed. alles mooi draaiend, alleen Problemen met de nieuwste forceware drivers van nvidia. Ook de full en beta's van http://www.guru3d.com/ weigeren.

bv. ForceWare 84.56 (x32) WHQL beweerd bij mij dat er geen "compatible stuurprogramma" met mijn hardware zou zijn. en de install word afgebroken. :?

Ik alle beschikbare smaken geprobeerd zonder resultaat, vreemd normaal is dit geen probleem (vorige M170).

Wat wel werkte was de driver op de Dell site, versie 84.29
Met deze drivers zet D3Mark05 een prestatie neer van 8204 puntjes op standaard instellingen.

Ik had ook last van dat luide geklik waar Vinzzz het over had, althans ik denk dat we het over hetzelfde hebben. Na de in de config scherm het geluidschema aangepast te hebben naar "geen geluiden" was het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Misschien triggert die laptop iets in windows waar normaal een geluidje op zit ofzo, dus tja, het is toch nutteloos die geluidjes dus die kunnen maar beter uit :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:31

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 01:43:

Na wat uitzoekwerk van drivers ed. alles mooi draaiend, alleen Problemen met de nieuwste forceware drivers van nvidia. Ook de full en beta's van http://www.guru3d.com/ weigeren.

bv. ForceWare 84.56 (x32) WHQL beweerd bij mij dat er geen "compatible stuurprogramma" met mijn hardware zou zijn. en de install word afgebroken. :?

Ik alle beschikbare smaken geprobeerd zonder resultaat, vreemd normaal is dit geen probleem (vorige M170).

Met deze drivers zet D3Mark05 een prestatie neer van 8204 puntjes op standaard instellingen.

Ik had ook last van dat luide geklik waar Vinzzz het over had, althans ik denk dat we het over hetzelfde hebben. Na de in de config scherm het geluidschema aangepast te hebben naar "geen geluiden" was het over.
Dat is omdat de INF bestanden aangepast moeten zijn voor mobiel gebruik. Check www.laptopvideo2go.com voor de juiste drivers met aangepaste INF bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 01:43:

Heb je mobileforce al geprobeerd? Kun je me toevoegen op msn vinzzz[at]vinzzz.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand van jullie de zending van zijn XPS kunnen tracken via de UPS site?

In het mailtje dat ik van Dell gekregen heb staat dat de laptop op 9/5 verstuurd werd, maar de opgegeven nummers worden niet op de UPS tracking site herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook gehad !

nog even wachten, vanaf morgen of overmorgen zal je kunnen tracken.

dan zal je zien Limerick, Ierland en van dan een dag of 3-4 rekenen tot ie in je land is om dan naar je huis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Woehoee hij is in productie :P

dit staat er nog wel:

Maar wat denken jullie komt ie voor deze datum?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:13:
Woehoee hij is in productie :P

dit staat er nog wel:

Maar wat denken jullie komt ie voor deze datum?
Bij mij staat ook nog altijd 24/5 als geschatte leverdatum, maar de machine is volgens Dell op 9/5 verzonden naar de transporteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

4. Levering wordt voorbereid donderdag, mei 11, 2006

o yeah, o yeah.. Er zit schot in de zaak :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:12:
4. Levering wordt voorbereid donderdag, mei 11, 2006

o yeah, o yeah.. Er zit schot in de zaak :P
met een beetje geluk heb je hem volgende week nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nou hij is sinds 11-5-2006 ook al verzonden, er zit dus schot in de zaak, helaas nog niets te zien via tracking, maar ach ik begin er weer vertrouwen in te krijgen.. Vooral omdat ik alleen nog op mijn werk kan internetten, omdat mijn pc al sinds 2weken de geest gegeven heeft.. Kan hem wel maken, maarja daar was ik te lui voor aangezien ik toch een laptop krijg.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verzending zal je vanaf maandag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ah nu wel wat gevonden:

Delivered

Delivered on: 10/15/2004
2:26 P.M.
Delivered to: ESCHENBACH SG, CH
Signed by: LOOSER
Service Type: WORLDWIDE SERVICES

oud nummertje dus.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:31:
Nou hij is sinds 11-5-2006 ook al verzonden, er zit dus schot in de zaak, helaas nog niets te zien via tracking, maar ach ik begin er weer vertrouwen in te krijgen.. Vooral omdat ik alleen nog op mijn werk kan internetten, omdat mijn pc al sinds 2weken de geest gegeven heeft.. Kan hem wel maken, maar ja daar was ik te lui voor aangezien ik toch een laptop krijg.
Wij bestellen nogal veel pc's bij Dell, eenmaal verzonden door Dell leert de ervaring dat ups paketjes uit het buitenland binnen een week levert.
Aangezien ups transport gedeelte gewoon in het weekend doorgaat denk ik dat delivery dinsdag dan wel, woensdag zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Hij is nu bij UPS:

Status:
In Transit

Is dat goed? :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:12
Je kan kiezen uit :

NVIDIA GeForce Go 7900 256MB of 7900 GTX 512MB GDDR3

Maar die eerste is dat nou een 7900 GS of ook GTX? want in bijvoorbeeld een XXODD notebook zit ook een 7900 GTX maar dan met 256 mb geheugen.

Iemand eenig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een notebookversie is GS, ik heb de 256 versie en bij app beheer staat 'GS'.

de 512 versie zal de GTX zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Aha oke txs, zit nog te twijfelen tussen de gs of gtx? heb wel aardig wat reviews en dergelijken gevonden maar is het preformance verschil de ruim 300 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn opinie niet.

tegen dat games effectief 512 mb zullen nodig hebben, spreken we toch al over een paar jaar later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

De GTX is btw ook sneller dan de GS, het is niet alleen het aantal MB's geheugen wat anders is. Maar verder ben ik ook van mening dat ik 300euro erg veel extra vind, terwijl met de GS ook alles super loopt op dit moment.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Ja en met genoeg intern geheugen ( 1 of 2 gig) kom je ookal een heel eind.

Neem aan dat je spellen als HL2, Splinter cell, AOE3, Oblivion etc er gewoon goed mee kan spelen?

Nu nog de garantie bepalen want die is wel erg duur voor 3 jaar. Hoeveel garantie hebben jullie genomen?

[ Voor 8% gewijzigd door Dracula op 15-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja die spellen kan je er super mee spelen ja. Ik heb verder 1jaar gewoon garantie genomen, 3jaar vond ik wel erg lang.. Meestal als er iets aan mankeert manifesteert zich dat het eerste jaar, tja en anders wordt het zelf knutselen :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Lastig aan de eene kant heb ik zoiets die garantie is wel weer erg veel extra maar aan de andere kant als je toch al zo een duur notebook koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

tatus:
Delivered

Delivered on: 05/16/2006 12:35 P.M.
Signed by: BOGERS
Delivered to: NL
Shipped or Billed on: 05/12/2006
Tracking Number: 1Z W16 759 68 3085 990 1
Service Type: STANDARD
Weight: 5.00 Kgs

Issie geleverd? En getekend? Naja bij mij is niemand thuis en ken ook niemand die Bogers heet :P Of is dit niet geleverd aan huis?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ziet eruit dat iemand anders er met je laptop vandoor is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:57:
tatus:
Delivered

Delivered on: 05/16/2006 12:35 P.M.
Signed by: BOGERS
Delivered to: NL
Shipped or Billed on: 05/12/2006
Tracking Number: 1Z W16 759 68 3085 990 1
Service Type: STANDARD
Weight: 5.00 Kgs

Issie geleverd? En getekend? Naja bij mij is niemand thuis en ken ook niemand die Bogers heet :P Of is dit niet geleverd aan huis?
Is dit niet de persoon die hem in ontvangen heeft genomen bij het postkantoor? Het is maar een suggestie, want anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
ik heb zelf getekend, en ze hebben mijn naam bij SIGNED gezet (weliswaar verkeerd gespeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Bij UPS gaat ie niet naar het postkantoor, maar terug naar de UPS vestiging ;) Mzz raar, naja zal er wel mee te maken hebben dattie misschien op het kantoor van UPS is nu, zal straks eens bellen.

[ Voor 43% gewijzigd door inXs op 16-05-2006 14:56 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:35:
een notebookversie is GS, ik heb de 256 versie en bij app beheer staat 'GS'.

de 512 versie zal de GTX zijn
Heb net met dell gebeld en die geven aan dat de 256 mb versie nu ook een gtx is?

en inde offerte is het weer een GS, je moet goed opletten bij die lui dat is duidelijk

[ Voor 17% gewijzigd door Dracula op 16-05-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ah het was de meisjesnaam van me buurvrouw, die wist ik uiteraard niet :( Maarja ze waren niet thuis, grom, nog wachten dus...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Yess mijn XPS is besteld.

Dell beloofde de 256 GTX maar kennelijk hadden ze deze stiekum toch niet, ik heb nu de 512 GTX gekregen voor de prijs van de GS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Yessss gisteravond toch nog me xps weten te bemachtigen... Ik heb maar niet eens moeite gedaan om te kijken wat er op stond, heb gelijk me winXP cd erin gevrot en eropnieuw opgezet.. Hij draait nu als een tierelier, vooral dat scherm, machtig mooi zeg, ik vind het echt geweldig die glazen plaat! Ik ben echt blij dat ik deze gekocht heb, ook dat 17" scherm draai ik nu op 1600x1200 in windows, wat een verwenning zeg, prachtig, ik ben echt blij dat ik deze gekocht heb!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:50:
Yessss gisteravond toch nog me xps weten te bemachtigen... Ik heb maar niet eens moeite gedaan om te kijken wat er op stond, heb gelijk me winXP cd erin gevrot en eropnieuw opgezet.. Hij draait nu als een tierelier, vooral dat scherm, machtig mooi zeg, ik vind het echt geweldig die glazen plaat! Ik ben echt blij dat ik deze gekocht heb, ook dat 17" scherm draai ik nu op 1600x1200 in windows, wat een verwenning zeg, prachtig, ik ben echt blij dat ik deze gekocht heb!
fantastisch scherm he?

eb hier thuis een samsung scherm van 500 euro, maar zelfs dat kan er niet aan tippen !

en die native resolutie van 1920 x 1200 is ook echt wel cool >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Net ff fear gespeeld, alles hoog, 1600x1200, echt prachtig spel zeg :D ben echt tevree met me laptop!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Georg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik zit er ook aan te denken om een XPS te kopen, maar ik hoor hier en daar dat je games dus ook op de 1920x1200 reso moet spelen, als je het lager zet word het scherm blurry? Ik weet compleet niks van notebooks, dus ik heb geen idee of dit waar is of complete onzin. Nu zou 1920x1200 niet zo'n probleem moeten zijn met een 7900, maar over anderhalf jaar zal het niet zo lekker meer draaien denk ik zo ;)

Dell biedt nu 2gig memory voor de prijs van 1gig btw, misschien die 7900 GTX maar kopen dan :9~

Mmo addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nou nee hoor, het scherm wordt niet echt blurry, alhoewel ik dat bij 800x600 wel een beetje had bij CS, maarja dat doe je toch niet meer :P Ik heb iig nergens meer last van. Ik heb nu FEAR zitten spelen en oblivion, met een 7900GS 256mb bijna alles op hoog, op 1600x1200, echt super relexad en een goede FPS, ben er zeeeeeeer tevreden mee, echt een aanrader. Vooral het scherm vind ik heeeeerlijk! En tja, 1024x800 net ook ff getest (of hoe die reso ook is) en het beeld is gewoon scherp ;)

Nog wel even een vraagje:

Weet iemand hoe die interne speaker uitgaat? Al het geluid is uit, maar dat ding geeft af en toe nog een irritante bleep bij een wlan verbinding bijvoorbeeld. Dus het komt niet uit me normale speakers, maar uit de "PC" speaker zeg maar, kon in bios zo niets vinden helaas.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

INXS ik had dat probleem ook, maar dan was dat vooral toen Xfire aanstond dacht ik.

de laatste tijd heb ik dat probleem niet meer precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNXs heb je misschien intresse om een review erover te maken, jouw bevindingen wat foto's en de 3dmark score eventueel? Zet er eventueel ook bij welke games op welke resolutie je speelt zodat mensen ongeveer een beeld kunnen krijgen als ze hem willen bestellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja dat is goed, ik zal vandaag ff mijn best gaan doen, is wel leuk ;) Verder die piep, om hem uit te krijgen gaat men naar apparaatbeheer > beeld > verborgen apparaten weergeven dan komt er een kolom bij met "stuurprogramma's die niet Plug en Play-compatibel zijn" , daaronder staat "Beep" .. rechtermuisknop op "Beep" en dan uitschakelen, dan is die irritante piep ook weg :P.. Maarehh ik zal vandaag iig ff mijn bevindingen opkalken van F.E.A.R. en van 3dmark 2005 (oblivion werkt om de 1 of andere reden niet meer :P Was ook illegaal om eerlijk te zijn, ik ga hem morgen ff kopen) .. Magoed, keep u posted, ik denk dat F.E.A.R. een aardige leidraad is.

Ik speel verder ook nog fable en alles staan aan en op hoog (1600x1200) en het ziet er toch nog prachtig uit om eerlijk te zijn en draait onvoorstelbaar lekker. Keep u posted!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Georg schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:41:
Ik zit er ook aan te denken om een XPS te kopen, maar ik hoor hier en daar dat je games dus ook op de 1920x1200 reso moet spelen, als je het lager zet word het scherm blurry? Ik weet compleet niks van notebooks, dus ik heb geen idee of dit waar is of complete onzin. Nu zou 1920x1200 niet zo'n probleem moeten zijn met een 7900, maar over anderhalf jaar zal het niet zo lekker meer draaien denk ik zo ;)

Dell biedt nu 2gig memory voor de prijs van 1gig btw, misschien die 7900 GTX maar kopen dan :9~
Ik denk dat je in de war bent met games en windows. In windows vind ik zelf namelijk ook dat je gewoon de native resolutie moet pakken...ik krijg immers bij een andere resolutie niet de scherpte van 1920... Bij spellen is dit een ander verhaal. Daar werkt alles prima ook bij andere resoluties.

Bedankt voor de BEEP uitschakelmethode. was zeker irritant :D
1. Kun je trouwens instellen dat je internetverbinding niet verloren gaat als je je laptop dichtklapt om op standby te gaan? Nu moet ik iedere keer als ik hem weer openklap, wachten op wifi verbinding popupje en dan msn reconnecten.

2. Is het mogelijk dat irritant popupje van wifi (en waarschinnlijk andere apps) uit te schakelen?

3. Waar vind ik de drivers voor de kaartlezer? Heb nu namelijk 3 base system devices die niet herkenbaar zijn in de device manager...

[ Voor 6% gewijzigd door Vinzzz243 op 18-05-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Georg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Vinzzz schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:51:
[...]Ik denk dat je in de war bent met games en windows. In windows vind ik zelf namelijk ook dat je gewoon de native resolutie moet pakken...ik krijg immers bij een andere resolutie niet de scherpte van 1920... Bij spellen is dit een ander verhaal. Daar werkt alles prima ook bij andere resoluties.
Zoals ik had gezegd, ik heb niet veel verstand van laptops ;) In windows is 1920x1200 geen problem, mijn probleem was alleen gamen op die resolutie, aangezien dat dus geen probleem is op een lagere resolutie, ben ik vrijwel zeker dat ik een XPS zal gaan kopen :D

Mmo addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb de mijne ook besteld .

Doet toch wel effe pijn 2700 euro voor een laptopke. Maar goed ik had verleden jaar al een besteld maar door problemen met grafische kaarten afgezegd en nu een mooie bonus gekregen dus het kan er vanaf.

Het is de volgende geworden:

Inspiron M1710 (N05XP6)
Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB),
Geheugen 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Grafische Kaart XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
Harde Schijf 100GB (7,200 rpm) Hard Drive
Optical Drives 24xCDRW/8x DVD Combo Drive With Software (with Media)
Bluetooth European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module
Interne LCD Scherm 17inch UltraSharp™ WUXGA display with TrueLife™ Display resolution: 1920 x 1200

Ik ben zoooo benieuwd.. Ik zit hier thuis nog met een "gewone pIV 3000 met 1 gig geheugen en een 5900 graf kaart".

Ik hoop dat dit hier een beetje beter gaat gaan want fear schokt op mijn systeem.

Btw vandaag betaald met visa hoelang moet ik ongeveer wachten?

Totaal geëxiteerd (als ge dat van eigen loontje moet betalen geeft dat toch effe een adrealine shot)

Groetjes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:42:
Ok ik heb de mijne ook besteld .

Doet toch wel effe pijn 2700 euro voor een laptopke. Maar goed ik had verleden jaar al een besteld maar door problemen met grafische kaarten afgezegd en nu een mooie bonus gekregen dus het kan er vanaf.

Het is de volgende geworden:

Inspiron M1710 (N05XP6)
Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB),
Geheugen 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Grafische Kaart XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
Harde Schijf 100GB (7,200 rpm) Hard Drive
Optical Drives 24xCDRW/8x DVD Combo Drive With Software (with Media)
Bluetooth European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module
Interne LCD Scherm 17inch UltraSharp™ WUXGA display with TrueLife™ Display resolution: 1920 x 1200

Ik ben zoooo benieuwd.. Ik zit hier thuis nog met een "gewone pIV 3000 met 1 gig geheugen en een 5900 graf kaart".

Ik hoop dat dit hier een beetje beter gaat gaan want fear schokt op mijn systeem.

Totaal geëxiteerd (als ge dat van eigen loontje moet betalen geeft dat toch effe een adrealine shot)

Groetjes
Visa gaat opzich sneller als normale betalingen. Het is nu aan Dell of zij de hardware op voorraad hebben. Als dat zo is, denk ik dat je hem rond maandag zou kunnen verwachten. Maar aangezien ik andere mensen allemaal zo lang zie wachten ga maar van minstens 2 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bedankt voor de BEEP uitschakelmethode. was zeker irritant :D
1. Kun je trouwens instellen dat je internetverbinding niet verloren gaat als je je laptop dichtklapt om op standby te gaan? Nu moet ik iedere keer als ik hem weer openklap, wachten op wifi verbinding popupje en dan msn reconnecten.
Nu je het zegt, hij ging inderdaad automatisch op standby.
Heb hem niet bij me nu, zal vanavond eens kijken. Vast een bios instelling.
2. Is het mogelijk dat irritant popupje van wifi (en waarschinnlijk andere apps) uit te schakelen?
Ik gebruik de windows eigen connectie methode. Maar die popups van de intel apps kun je stoppen dacht ik door Radio uit uit te zetten.
3. Waar vind ik de drivers voor de kaartlezer? Heb nu namelijk 3 base system devices die niet herkenbaar zijn in de device manager...
Deze staan onder Chipset op de Dell site:
O2Micro OZ77C6 USB CCID SmartCard Controller
Ricoh R5C832
Ik neem aan dat je natuurlijk reeds de Intel chipset drivers hebt geïnstalleerd.

Onder mijn device manager geen onbekende devices, alles is met wat drivers van de Dell site goed geïnstalleerd. Die Cd die wordt bijgeleverd daar wordt ie ook niet echt vrolijk van, dus gewoon de meest recente versies van de site halen.

Probeer ook Utilities als Tweakui
of andere grappige tooltjes van Microsoft PowerToys Kun je een hoop narigheden/irri meldingen mee uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden

Bij Anandtech is een review verschenen van de XPS M1710

Aardig om te zien dat je eigenlijk een Top machine in handen hebt, die helaas alleen begrenst word door de CPU met zijn max van 2,16GHz. In vergelijking met de desktops is dit maar een magere cpu'tje want het verliest het eigenlijk van de desktops omdat deze een veel snellere CPU hebben.

Een zeer positieve review

Voor de luie gasten onder ons, uit de conclusie:

As for how the XPS M1710 compares with other laptops, we don't have anything in-house faster right now, but there will almost certainly be competitors in the near future. For now, this is an extremely powerful mobile gaming platform, and it deserves serious consideration if you're in the market for such a system. The system also looks great, and the 17" LCD feels huge -- you generally sit with the laptop very close to your face, so a 17" laptop display feels about the same as my 24" desktop display. This is by no means a complete review, and we will have a follow-up article looking at some specific details, but our first impression is definitely favorable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Hebben mensen nog problemen met de VGA en Wireless netwerkkaart.

Ik krijg met geen mogelijkheid een nieuwere driver geinstalleerd voor me VGA. Heeft iemand een directe link van een driver die wel werkt? Ik had dit afgelopenweek wel voor elkaar maar nu ik een schone installatie heb draaien wilt alleen de standaard dell driver werken :( drivers die eerder in dit forum werdenopgenoemd werken bij mij ook niet :'(

Ik ben ook continu me internet connectie kwijt. Hij heeft wel een goede verbinding met me router maar me internet blijft soms gewoon hangen (zonder melding). Iemand hier nog een oplossing voor?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:51:
Voor de geïnteresseerden

Bij Anandtech is een review verschenen van de XPS M1710

Aardig om te zien dat je eigenlijk een Top machine in handen hebt, die helaas alleen begrenst word door de CPU met zijn max van 2,16GHz. In vergelijking met de desktops is dit maar een magere cpu'tje want het verliest het eigenlijk van de desktops omdat deze een veel snellere CPU hebben.
dat over die processor is natuurlijk onzin
ben je er dan ook zo-eentje die denkt dat de FX serie van AMD langzamer is dan een intel pentium @3ghz

die core duo doet meer per clocktik dan een AMD athlon 64, dus die T2600 kan je vergelijken met ongeveer een AMD athlon x2 4600+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:42:

Groetjes
Die van mij heb ik woensdag bestelling voor afgerond en de EDD staat op 30 mei op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is al in preproductie. Dus ik veronderstel dat betalingsgegevens in orde waren.

Verwachte leverdatum is voor het moment 29/5/2006.

Toch niet zolang meer....

Nog een vraagje: uit forum hier leid ik af dat er geen keuze is voor rode achterzijde. Dus in tegenstelling to andere landen is hij in België altijd zwart ongeacht de configuratie

prettig weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Beeldscherm eigenschappen
Schermbeveiliging --> Energie --> Geavanceerd -->
Als ik het beeldscherm van de draagbare computer dichtklap: -->
GEEN ACTIE ONDERNEMEN

btw dat van die "beep" was een goede tip. thx InXs.
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste