Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
ALPACINO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:03:
Weet iemand hoe je een gestarte programma kunt beeindigen (dat het ook niet meer op de achtergrond draait ?)

Sorry voor de foute melding dat de camera bagger was maar naar mijn idee is het niet zo best mooie plaatjes (overdag dan)

Ik vondt de camera niet zo goed maar dat kwam omdat ik een paar programmas op de achtergrond actief waren zoals interent, active synch, media player, blauwetand, Agenda, I go (navigatie software) :X :9
bij instellingen, geheugen en dan active programma's.
Maar er bestaat ook een programmatje voor Check Notifications. Dan heb je in de rechterbovenhoek een knop waarmee je alle lopende progamma's kan afsluiten (en zien welke open staan)
Ben je tevreden over I-go? Ik vind hem nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 21:29:
[...]

Kan je motsaver ook zo instellen, dat hij bijv. na 60 seconden automatisch het scherm lockt?
Ik heb hem zo staan dat als hij op standby gaat dat ie aanspringt... en de standby tijd kan je instellen... (in standby kan je toch wel gebeld worden dus het maakt niet echt uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

ALPACINO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:03:
Weet iemand hoe je een gestarte programma kunt beeindigen (dat het ook niet meer op de achtergrond draait ?)

Sorry voor de foute melding dat de camera bagger was maar naar mijn idee is het niet zo best mooie plaatjes (overdag dan)

Ik vondt de camera niet zo goed maar dat kwam omdat ik een paar programmas op de achtergrond actief waren zoals interent, active synch, media player, blauwetand, Agenda, I go (navigatie software) :X :9
Ik gebruik daarvoor HandySwitcher (freeware, het is ideaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:50:
[...]

Ik gebruik daarvoor HandySwitcher (freeware, het is ideaal)
Oh ja? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 10:46
@Chundo: thanks, het (Mortsaver) werkt beter dan de standaard lock. Zoals iemand anders alle meldde krijg ik nog wel een wit oplichtend scherm als ik de rode knop indruk terwijl mortsaver actief is, blijft vreemd. Gaat ook niet meer uit, dus als je deze knop in je zak indrukt zal de batterij wel snel leeg zijn. Die rode knop zorgde er ook al voor dat de "gewone" standaard lock functie niet werkte, dus er is duidelijk iets vreemds mee. Ik zal nog eens verder zoeken.

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 10:46
Op http://www.pocketinfo.nl/ vond ik de oplossing voor mijn probleem (zie boven). Ik heb het idee dat alle A701's er last van hebben.

Quote van een een gebruiker daar:
"Ik heb problemen met de "toets"-vergrendeling van de A701. Ik dacht eerst dat het aan mijn toestel lag maar ik heb nu ontdekt dat het waarschijnlijk door een combinatie van instellingen komt. Het probleem is dat als het toestel in sleep gaat met de vergrendeling al aan, dat dan na een druk op de rode knop de vergrendeling er af is.
Het toestel staat ingesteld dat het na 1 minuut in sleep gaat en daarbij automatisch vergrendeld. Als er een wachtwoord staat ingesteld dan treedt het probleem op. Is er geen wachtwoord ingesteld dan werkt alles goed. Ik heb dit nu op twee A701 kunnen reproduceren."

Ik heb nu MortSaver geinstalleerd, maar ook deze geeft wat kuren bij mij: als je de rode toets indrukt dan gaat de schermverlichting "vol" aan, ook als ie gelocked is met MortSaver. Leuk als zaklantaarn maar niet zo handig als je batterijen wilt sparen.

Oplossing voor nu is dan maar geen pincode...

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

sry had hem ook maar van iemad gekregen, hoefde niks te activeren ofzo dus ging rvanuit dat het freeware was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 13:25
chundo schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:46:
[...]

bij instellingen, geheugen en dan active programma's.
Maar er bestaat ook een programmatje voor Check Notifications. Dan heb je in de rechterbovenhoek een knop waarmee je alle lopende progamma's kan afsluiten (en zien welke open staan)
Ben je tevreden over I-go? Ik vind hem nergens...
Daar was ik ook erachter gekomen maar mijn bedoeling is dat je zo instels dat als je op de kruisje rechtboven indrukt dat het ook dan afsluit net als bij windows.

En over I-go ben ik best tevreden maar ik heb ook niets anders geprobeerd dus ik kan niet veel zeggen maar hij werkt lekker snel en snelle berekeningen en hij is lekker klein ongeveer 30 mb heel NL erin plus NL stem dus dat is niet groot _/-\o_

minpuntje stem NL is bagger (lijkt op een travestit :r :X

PS Ik had hier gelezen dat je met behulp van active synch via bluethoot mp3 bestanden kan afspelen die op je pc staan door streaming ofzo kan iemand mij vertellen hoe het kan ?

Momenteel aan het prutsen om via bluethoot clips te kijken op www.streamingclips.com :P :9 (wil niet echt lukken beeld komt niet lekker )

[ Voor 17% gewijzigd door ALPACINO op 17-06-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyS
  • Laatst online: 01-09 22:49
[quote]Rutgert schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:50:
Op http://www.pocketinfo.nl/ vond ik de oplossing voor mijn probleem (zie boven). Ik heb het idee dat alle A701's er last van hebben.

[...]
quote]
Hoi Rutgert, ik heb dit stukje op pocketinfo geschreven. Jij hebt dus hetzelfde probleem met de vergrendeling? Het valt me op dat zo weinig gebruikers hier melding van maken. De wachtwoord optie wordt zeker weinig gebruikt. Ben toch wel benieuwd naar andere reacties. En natuurlijk wat Mio gaat doen, want mijn A701 ligt daar nu voor dit probleem... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook al 2 weken in hoge verwachting van een mio a701 via gsmstore(lekkere voorraad).
Hebben mensen nog wel hun bestelling gehad de laaste week?

Ik heb al wel een transcend 4Gb sd kaartje aangeschaft, die kon toch gebruikt worden op de mio? (qua grootte)
Iemand ervaringen met dit kaartje?

Zoekt en gij vindt

Ik heb nog maar 1 ding : GEEF mij , mijn mio! :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:13:
Ik ben ook al 2 weken in hoge verwachting van een mio a701 via gsmstore(lekkere voorraad).
Hebben mensen nog wel hun bestelling gehad de laaste week?

Ik heb al wel een transcend 4Gb sd kaartje aangeschaft, die kon toch gebruikt worden op de mio? (qua grootte)
Iemand ervaringen met dit kaartje?

Ik heb nog maar 1 ding : GEEF mij , mijn mio! :(
Ik moest ongeveer 16 dagen wachte ik heb hun paar keer gebeld maar ze hebben eigenlijk geen voorrad :? Dus ze bestellen gelijk bij de fabrikant daarom duurt het zo lang. Maar ik vindt van ze wel netjes dat ze apart mijn abo sim hadden verstuurt zodat ik wel van mij abo kon gebruik maken.
En ik weet hoet het is om elk keer op internet deze pracht toestel te zien terwijl je hem (nog) niet hebt :9

Weet iemand misschien een goedkope site/winkel waar je een sd kan aanschafen?
En wat is het verschil tussen een SD en een MMC ?

[ Voor 9% gewijzigd door ALPACINO op 17-06-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:24:
[...]
Weet iemand misschien een goedkope site/winkel waar je een sd kan aanschafen?
En wat is het verschil tussen een SD en een MMC ?
Je kan toch wel de pricewatch vinden op deze site? voor de 4Gb : pricewatch: Secure Digital Card 4GB (Transcend, 150x)

Anyway ik heb um bij de eurowinkel van daan, als je in de buurt van rotterdam woont kan je naar die winkel toe om je kaartje te halen.

MMC is een mini SD[als ik het goed begrijp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:09:
[...]
MMC is een mini SD[als ik het goed begrijp]
Fout... Kijk hier maar eens:
http://www.open-mag.com/f...rds/storage_standards.htm

http://www.humblesoft.com/n-card/040426a0b.jpg
De 2 kaartjes links zijn MMC (MultiMediaCard), het rechtse is SD

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutgert schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:50:

Quote van een een gebruiker daar:
"Ik heb problemen met de "toets"-vergrendeling van de A701. Ik dacht eerst dat het aan mijn toestel lag maar ik heb nu ontdekt dat het waarschijnlijk door een combinatie van instellingen komt. Het probleem is dat als het toestel in sleep gaat met de vergrendeling al aan, dat dan na een druk op de rode knop de vergrendeling er af is.
Het toestel staat ingesteld dat het na 1 minuut in sleep gaat en daarbij automatisch vergrendeld. Als er een wachtwoord staat ingesteld dan treedt het probleem op. Is er geen wachtwoord ingesteld dan werkt alles goed. Ik heb dit nu op twee A701 kunnen reproduceren."

Ik heb nu MortSaver geinstalleerd, maar ook deze geeft wat kuren bij mij: als je de rode toets indrukt dan gaat de schermverlichting "vol" aan, ook als ie gelocked is met MortSaver. Leuk als zaklantaarn maar niet zo handig als je batterijen wilt sparen.

Oplossing voor nu is dan maar geen pincode...
Ik heb er helemaal geen code opstaan, maar wel last van het zaklantaarn effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Rutgert schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:28:
@Chundo: thanks, het (Mortsaver) werkt beter dan de standaard lock. Zoals iemand anders alle meldde krijg ik nog wel een wit oplichtend scherm als ik de rode knop indruk terwijl mortsaver actief is, blijft vreemd. Gaat ook niet meer uit, dus als je deze knop in je zak indrukt zal de batterij wel snel leeg zijn. Die rode knop zorgde er ook al voor dat de "gewone" standaard lock functie niet werkte, dus er is duidelijk iets vreemds mee. Ik zal nog eens verder zoeken.
Ik krijg ook het wit oplichtend scherm, maar na enkele seconden valt het uit. Als ik daarna op de rode knop druk kan in unlocken, als ik dat ni doe, effe wit scherm en daarna gewoon uit. Met een blijvend wit scherm heb ik echt geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ALPACINO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Daar was ik ook erachter gekomen maar mijn bedoeling is dat je zo instels dat als je op de kruisje rechtboven indrukt dat het ook dan afsluit net als bij windows.

En over I-go ben ik best tevreden maar ik heb ook niets anders geprobeerd dus ik kan niet veel zeggen maar hij werkt lekker snel en snelle berekeningen en hij is lekker klein ongeveer 30 mb heel NL erin plus NL stem dus dat is niet groot _/-\o_

minpuntje stem NL is bagger (lijkt op een travestit :r :X

PS Ik had hier gelezen dat je met behulp van active synch via bluethoot mp3 bestanden kan afspelen die op je pc staan door streaming ofzo kan iemand mij vertellen hoe het kan ?

Momenteel aan het prutsen om via bluethoot clips te kijken op www.streamingclips.com :P :9 (wil niet echt lukken beeld komt niet lekker )
Probeer die Check Notifications maar eens, dan heb je een kruisje in de rechterbovenhoek om alles af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:49:
[...]

Ik heb hem zo staan dat als hij op standby gaat dat ie aanspringt... en de standby tijd kan je instellen... (in standby kan je toch wel gebeld worden dus het maakt niet echt uit)
Waar kan ik deze setting vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:27:
[...]

Ik krijg ook het wit oplichtend scherm, maar na enkele seconden valt het uit. Als ik daarna op de rode knop druk kan in unlocken, als ik dat ni doe, effe wit scherm en daarna gewoon uit. Met een blijvend wit scherm heb ik echt geen problemen
Ik heb nu de volgende instellingen:
Start - Instellingen - Systeem - Energie - Geavanceerd - Op batterijvoeding - App. Uit als niet gebruikt gedur. 1 minuut
Start - Instellingen - Systeem - Verlichting - Geavanceerd - Op batterijvoeding - Achtergrondlicht uit als app niet gebruikt gedurende 30sec
Start - Programma's - Mortsaver Options - Deactivation - 1st button - Knop 1
Start - Programma's - Mortsaver Options - Deactivation - 2n button - Knop 2

Voor de rest heb ik helemaal niets ingesteld, dus ook geen wachtwoord.
Als ik nu mortsaver start kan ik hem unlocken dmv de knoppen links onder gevolgd door rechts onder.
Ik heb nog wel dat als mortsaver gestart is en ik op de rode knop druk het scherm wit oplicht, en pas weer uit gaat als ik op een andere knop druk, hij blijft dan echter wel gelockt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een manier gevonden op de Telefoon contacts te kopieeren naar de SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een erg lastig GPS probleemje. Voor alle duidelijkheid wil ik zeggen dat het niets met het instellen van TomTom of een ander navigatiepakket te maken heeft. Dit werkt prima!

Hier gaan we dan: ik heb een zéér goede externe gps ontvanger (Globalsat-BT 338), die ik een tijdje geleden heb opgestuurt voor een firmware upgrade: Het toestel zou dan Waas/Egnos compatibel zijn. Jammer genoeg moet je dit elke keer activeren met een tooltje want nadat je hem uitzet "weet" hij niet meer dat dit geactiveerd is.

Dit kan je oa met gpsTweak, CE monitor en nog een paar andere tools. Als ik bluetooth aanzette heb ik de GPS ontvanger gepaart en daarna een nieuwe uitgaande com-poort gemaakt (vreemd genoeg wou hij alleen COM 8 gebruiken, elke andere poging resulteerde in een foutmelding).

Het probleem is nu dat geen enkel tool com 8 kan vinden. 7 en 9 zijn er wel maar 8 is gewoon verdwenen.

Ik heb geen flauw idee hoe dit komt, als iemand dit weet hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Inmiddels Orb aan de gang gekregen en dus kan ik elk mp3 beluisteren die op mijn PC staat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik heb "SPB plus" geinstaleerd, daarmee kun je instellen of de close button ook echt moet "cloozen" of dat die de toepassing moet minimaliseren. Is een 14 dagen trial versie gratis te downloaden. Is helaas niet in het Nederlands.

Ook heb ik dankzij dit programma een nuttige functie gevonden voor de WMP knop, dat is nu alt-tab. Als ik dan toch toepassingen minimaliseer, kan ik er nog tussen switchen...

Ben redelijk tevreden over de v46 ROM. Toch blijft mijn grootste irritatie erin zitten; ik kan nog steeds geen SMS bercihten langer dan 160 karakters versturen (wel typen). Ook staat er nog steeds "Ben" ipv T-mobile. Geen ramp, maar hoort niet bij zo'n nieuw tstl. De vastlopers zijn gelukkig wel voorbij. Ook is het toestel nu te unlocken bij de pincode, eerst was daar een harde reset voor nodig :)

SPB Backup heeft al mijn SMSjes e.d. keurig bewaard.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadver ik heb nu al 10 keer geprobeerd om in die bootloader te komen en het gaat maar NIET. Ik heb men toestel pas van vorige week zou het kunnen dat Mio deze procedure heeft aangepast?

Mijn batterij was wel bijna plat (25%) nog ofzo maar ik wou gewoon eens een kijkje nemen.

Heeft er soms nog iemand last van? (mijn mio is +- 2 dagen geleden gekocht...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de engelse versie in mijn nederlandse toestel gezet, werkt nu allemaal een stuk stabieler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:36:
Gadver ik heb nu al 10 keer geprobeerd om in die bootloader te komen en het gaat maar NIET. Ik heb men toestel pas van vorige week zou het kunnen dat Mio deze procedure heeft aangepast?

Mijn batterij was wel bijna plat (25%) nog ofzo maar ik wou gewoon eens een kijkje nemen.

Heeft er soms nog iemand last van? (mijn mio is +- 2 dagen geleden gekocht...)
Ik heb vandaag (eindelijk) de nieuwe rom geinstallerd. Had ook wat "problemen" om in de bootloader te komen, uiteindelijk heb ik met een hand de vol omhoog gehouden, met het ander de navi-toets omlaag en met de stylus in mijn mond gereset 8)7 :9 . Volgens mij is de truk dat je de vol knop omhoog en de navi omlaag houd tot je in de bootloader bent... (mischien ligt het ook aan de volgorde of zo...)
Ik heb een aantal keer moeten proberen, hij deed telkens een gewoone (of harde) reset, maar uiteindelijk is het toch gelukt _/-\o_

NB: ik had de mio ook aan de PC gekoppeld en aan staan (activesync verbrak gewoon de verbinding en toen het gelukt was starte direct de verbindingsprocedure)

[ Voor 10% gewijzigd door chundo op 18-06-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Zo doe ik het:

Zet de Mio AAN.
Duw volume omhoog en omlaag in op het zilveren rondje
En druk op reset.

Ik heb het net 4 keer achter elkaar geprobeerd, werkt altijd. Het werkt niet als ik mn mio uit heb staan en dan de knopjes indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:05:
Heb de engelse versie in mijn nederlandse toestel gezet, werkt nu allemaal een stuk stabieler ;)
Is de engelse 46 stabiler dan de NL 46?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik heb mijn mio gekopeld aan mij carkit (pioneer DEH-P70BT), De optie telefoonbooktransfer werkt niet, maar ik kan de nummer wel een voor een verzenden, dat is zo een gedoe en lukt niet altijd even goed, nu vroeg ik mij af als er niemand een tip heeft (of een programmatje) om alle contacten in een keer te verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:08:
[...]

Ik heb vandaag (eindelijk) de nieuwe rom geinstallerd. Had ook wat "problemen" om in de bootloader te komen, uiteindelijk heb ik met een hand de vol omhoog gehouden, met het ander de navi-toets omlaag en met de stylus in mijn mond gereset 8)7 :9 . Volgens mij is de truk dat je de vol knop omhoog en de navi omlaag houd tot je in de bootloader bent... (mischien ligt het ook aan de volgorde of zo...)
Ik heb een aantal keer moeten proberen, hij deed telkens een gewoone (of harde) reset, maar uiteindelijk is het toch gelukt _/-\o_

NB: ik had de mio ook aan de PC gekoppeld en aan staan (activesync verbrak gewoon de verbinding en toen het gelukt was starte direct de verbindingsprocedure)
Ik heb het gevonden: De enige onduidelijkheid in het verhaal is dat als de reset knop indrukt (en dan weer los laat) dat je de 2 andere knoppen (zijnde volume omhoog en navigatie (cirkel omlaag) moet inhouden en niet metteen lossen. Je moet ze inhouden totdat je de bootloader ziet.

Eigelijk ga ik hem niet flashen omdat ik tot nu toe geen last heb van de bugs (al loopt ie wel heel vaak vast als ik der aan pruts) totdat iemand een backup kan nemen van de vorige rom...Nu kan ik tenminste mee een backup opl zoeken :)

heeft me dus een uur gekost om hierachter te komen O+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:26:
[...]

Ik heb het gevonden: De enige onduidelijkheid in het verhaal is dat als de reset knop indrukt (en dan weer los laat) dat je de 2 andere knoppen (zijnde volume omhoog en navigatie (cirkel omlaag) moet inhouden en niet metteen lossen. Je moet ze inhouden totdat je de bootloader ziet.

Eigelijk ga ik hem niet flashen omdat ik tot nu toe geen last heb van de bugs (al loopt ie wel heel vaak vast als ik der aan pruts) totdat iemand een backup kan nemen van de vorige rom...Nu kan ik tenminste mee een backup opl zoeken :)

heeft me dus een uur gekost om hierachter te komen O+
Ik heb ook gewacht tot vandaag om te flashen en kan het u alleen maar aanraden, al is het maar da de game's inderdaad VEEL beter gaan, geen hangende knoppen ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:14:
[...]

Ik heb ook gewacht tot vandaag om te flashen en kan het u alleen maar aanraden, al is het maar da de game's inderdaad VEEL beter gaan, geen hangende knoppen ed...
Bij mij blijven de knoppen nog steeds hangen na de 46 update.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een (groot, lees mogelijk duur) probleempje met men Mio

Ik had ook nog een externe bluetooth gps en met een tool kon ik daar waas/egnos enabelen. Elke keer als ik die externe uitzet is de waas/egnos terug disabled dus gebruik ik dat tooltje vaak (nu ja vaak, ik was het van plan vaak te gebruiken om te testen of egnos nauwkeuriger is). Nu heb ik per ongeluk de poort van de Mio GPS geselecteerd en daar egnos geactiveerd of gedeactiveerd...

Wel nu werkt ie dus niet meer...Resetten, rom updaten, gps resetten (kan je na de rom update) niets helpt.

Ik heb hem pas van vorige vrijdag dus als ik nou zeg dat de GPS stuk is krijg ik hem dan ruilen? Ik heb nog niet veel ervaring met het retourneren van spullen, TomTom staat op een EIGEN SD-kaartje dus dat kan ik haast al niet meesturen. Ik heb ze dan aangeboden de fout in de winkel te laten zien.

Heb ik nu net een heeeel dure blunder gemaakt of valt alles nog wel mee :)

Graag jullie mening want ik ben wel tamelijk bezorgt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jeroen1000, volgens mij moet het wel meevallen. Je kan blijkbaar de functionaliteit voor het updaten van de ROM nog helemaal doorlopen, dus een groot deel van de functies zal nog werken. Ik heb geen idee wat waas/egnos is, maar als je dat softwarematig activeert dan lijkt het mij toch dat de MIO daar voor afgeschermt moet zijn. Het zou wat mij betreft niet mogen dat je met software je mio om zeep helpt, dat zou een leuke zijn voor virus schrijvers.

Ik zou hem dus gewoon retourneren, met als omschrijving dat hij niet meer opstart. Laat hun maar uitzoeken wat er mee mis is. Je hebt blijkbaar alles al geprobeerd. Wat bij mij nog wel eens wil helpen is de batterij er 12 uur uit laten en dan nog een keer resetten, maar dat was niet bij de MIO maar met een heel oude PDA. Heb je de reset ook al eens geprobeerd zonder de SD kaart erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:11:
[...]

Is de engelse 46 stabiler dan de NL 46?
Ik vind van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 06:21:
@Jeroen1000, volgens mij moet het wel meevallen. Je kan blijkbaar de functionaliteit voor het updaten van de ROM nog helemaal doorlopen, dus een groot deel van de functies zal nog werken. Ik heb geen idee wat waas/egnos is, maar als je dat softwarematig activeert dan lijkt het mij toch dat de MIO daar voor afgeschermt moet zijn. Het zou wat mij betreft niet mogen dat je met software je mio om zeep helpt, dat zou een leuke zijn voor virus schrijvers.

Ik zou hem dus gewoon retourneren, met als omschrijving dat hij niet meer opstart. Laat hun maar uitzoeken wat er mee mis is. Je hebt blijkbaar alles al geprobeerd. Wat bij mij nog wel eens wil helpen is de batterij er 12 uur uit laten en dan nog een keer resetten, maar dat was niet bij de MIO maar met een heel oude PDA. Heb je de reset ook al eens geprobeerd zonder de SD kaart erin?
Egnos is (of zijn want er zijn er meerderen)een extra satteliet die voor een positie correctie zorgt van het GPS signaal. Voor America zijn er soortgelijke sattelieten daar noemen ze het Waas. Bij mijn oudere ontvanger moet ik dit dat altijd activeren met GPS tweak . Omdat mijn andere ontvanger op com 8 zit (en het progje vond die poort niet omdat het waarschijnlijk niet voor WM 2005 geschreven is.) heb ik ook met de andere com poorten geprutst (in feite heb ik alleen de RAW date opgevraagt dus geprutst is mss wel wat overdreven).

Alles werkt dus maar zodra ik een GPS applicatie start die de interne ontvanger gebruikt loop het boeltje vast en alleen een reset brengt soelaas. Zonder de SD kaart kan erin kan ik het niet proberen want daar zet ik TomTom en IGo+ kaarten op.

Lijkt me nu een beetje dom om er een topic over te openen maar volges Zercom (de shop vanwaar ik hem heb) is hij DOA (dead on arrival) en zouden ze hem RUILEN ipv opsturen ter reparatie...Dit omdat hij binnen de 8 dagen stuk is gegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mio klein tijdje nu alleen kan ik sms niet vinden om bericht teverzenden en hoe kan ik in de mio iets doen zodat me gprs verbinding uit gaat na een tijdje.
Om terug tekomen op sms gedeelte als ik een contact persoon via me telefoon berichtje wil sturen krijg ik een vaag melding dat niet kan ??? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo heb nu een paardagen lopen spelen met me Mio wat een geweldig apparaat nog geen last gehad van toetsenblok bugs en dergelijke.

GPS nog niet getest, SD kaartje nog niet binnen maar wat een monster apparaat :D Geweldig kan het iedereen aanraden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:59:
Heb de mio klein tijdje nu alleen kan ik sms niet vinden om bericht teverzenden en hoe kan ik in de mio iets doen zodat me gprs verbinding uit gaat na een tijdje.
Om terug tekomen op sms gedeelte als ik een contact persoon via me telefoon berichtje wil sturen krijg ik een vaag melding dat niet kan ??? .
SMS = Tekstberichten, deze kun je gewoon vanuit Outlook verzenden. Je kunt kiezen/switchen tussen MMS, E-mail en Tekstberichten (SMS). Overigens heb ik met ROM versie 4.5 helemaal geen last van beperkte SMS berichten, wanneer ik door tik dan worden het er vanzelf twee of meer.

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 19-06-2006 15:24 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 13:03

sphere

Debian abuser

Deze telefoon heeft nog steeds mijn interesse, maar ik vind 460 euro te duur, de P350 is 230 euro. Die heeft natuurlijk een tragere cpu, maar wel een mooier/groter scherm. Is er nog steeds zo weinig concurrentie in het smartphone+gps segment? Een losse Sirf III ontvanger heb je trouwens ook al voor 70 euro 8)7

Niet bedoeld als rant, maar het is gewoon tijd voor een fatsoenlijke aanbieding ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij vertellen hoe het zit als je een externe BT heb?

Kan je dan in de auto ook BT bellen (bv met parrot) als je tegelijkertijd navigeert?

Ik heb gehoor dat je BT maar 1 op 1 kan..........

Want ik dacht aan een smartphone zonder ingebouwde gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:45
Hallo,

als ik kijk op de site van MIO-tech.be dan zie ik dat er wel wifi op zit. maar overal staat dat het er niet in zit. Heeft mio em geupgrade? of zit het er toch niet op?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Staat geen wifi bij de mio op die site hoor (url?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
_NRN_Dutchman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:57:
Staat geen wifi bij de mio op die site hoor (url?)
http://www.mio-tech.be/products/GPS_PDA_Phone/a701/specifications.php
Er staat bij WIFI = yes. dus dan is dit er toch?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Er staat ook dat het ding 200 uur standby tijd heeft... (8,3 dagen)... ik mag blij zijn dat ik de 2 dagen haal en dan moet ik erg (heeel erg) rustig aan doen met het gebruik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand zijn Mio al eens laten omruilen? Ik heb mijne net laten omruilen maar ik heb mijn accesoires terug meegekregen terwijl er bij de garantievoorwaarden staat dat je ze moet inleveren...

Een medewerker van de RMA dienst zei dat dit normaal was bij Mio dat ze enkel een nieuw toestel afsturen zonder toebehoren. Ik vind het (tamelijk) verdacht...Kan iemand deze procedure bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet gelezen op de Mio Support site:
June 20th, 2006
Mio A701 registration problems

Registration issues for the A701 have been solved.
You can now register your device here.
Eindelijk dan toch nog :)
Heb de mijne net geregistreerd, het werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:46:
Heeft er iemand zijn Mio al eens laten omruilen? Ik heb mijne net laten omruilen maar ik heb mijn accesoires terug meegekregen terwijl er bij de garantievoorwaarden staat dat je ze moet inleveren...

Een medewerker van de RMA dienst zei dat dit normaal was bij Mio dat ze enkel een nieuw toestel afsturen zonder toebehoren. Ik vind het (tamelijk) verdacht...Kan iemand deze procedure bevestigen?
Waar verdenk je ze dan van? Lijkt me een beetje paranoide. Hij doet het niet meer, je toestel gaat retour, maar denk je nou echt dat ze bij mio graag de houder en het tasje erbij willen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik kwam zojuist een R51 ROM op usenet tegen voor de A701.
Iemand deze al geprobeerd ?

Eigenlijk is mijn vraag, wat kan er fout gaan in het geval dat dit geen valide ROM file is ?
Heb ik ten alle tijde de mogelijkheid om de "oude" ROM terug te plaatsen ?

edit:
Het is de ROM voor de A700.
Werkt verder prima, lijkt wat sneller dan R46
En een mooier boot scherm 8)

[ Voor 71% gewijzigd door AP3X op 20-06-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:37:
[...]

Waar verdenk je ze dan van? Lijkt me een beetje paranoide. Hij doet het niet meer, je toestel gaat retour, maar denk je nou echt dat ze bij mio graag de houder en het tasje erbij willen??
Ik denk dat ze hem gewoon gaan opsturen ter reparatie en ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om te zien of het toestel wel degelijk nieuw is. Toen ik hem kocht was de originele verpakking namelijk verzegeld...

Een meer gefundeerde uitleg:

Eerst moest ik hem binnen leveren met accesoires opdat ze hem later zouden kunnen doorverkopen aan een andere klant tegen een korting, ze zouden mijn oude PDA dus laten repareren door Mio op hun kosten. Gek dat ze hem nog gaan kunnen verkopen zonder toebehoren.

Nu vandaag ging ik hem inleveren nu moesten de accesoires er plots niet meer bij. Beter nog, het gaat zelfs 3 weken duren voor ik een nieuwe heb! Terwijl de levertijd op Zercom.nl 3-5 werdagen is.
Ik vraag me dus ook af waar die leverancier zit die enkel Mio toestellen verkoopt zonder toebehoren.
En als ik me niet vergis is 3 weken wel een aannemelijke periode om iets te laten repareren...

Bovendien heb ik door iemand die zijn Mio al is heeft geretourneerd weet ik dat ze bij Mio enkel repareren en niet omruilen. Dus idd ;) paranoia slaat toe.

Dus als het toestel dat ik binnen 3 weken krijg niet in een ongeopend zakje zit zou het wel eens goed geen nieuwe kunnen zijn...Ik word er best wat gek van. Mijn excuses dat ik niet goed onderbouwt over kwam.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34

Adze

CCNP !

Chaser2600 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:42:
Ik kwam zojuist een R51 ROM op usenet tegen voor de A701.
Iemand deze al geprobeerd ?

Eigenlijk is mijn vraag, wat kan er fout gaan in het geval dat dit geen valide ROM file is ?
Heb ik ten alle tijde de mogelijkheid om de "oude" ROM terug te plaatsen ?

edit:
Het is de ROM voor de A700.
Werkt verder prima, lijkt wat sneller dan R46
En een mooier boot scherm 8)
En er zijn nog wat meer verbeteringen: :)

http://www.fourpages.co.uk/mioA701/viewtopic.php?t=272

oa: fix voor 2 seconden vertraging bij het aannamen van een gesprek!

[ Voor 7% gewijzigd door Adze op 20-06-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Adze15021979 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:25:
[...]

En er zijn nog wat meer verbeteringen: :)

http://www.fourpages.co.uk/mioA701/viewtopic.php?t=272

oa: fix voor 2 seconden vertraging bij het aannamen van een gesprek!
Ik mis wel weer de eDialer
Is die mio site toch nog ergens goed voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door AP3X op 20-06-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:17:
wie kan mij vertellen hoe het zit als je een externe BT heb?

Kan je dan in de auto ook BT bellen (bv met parrot) als je tegelijkertijd navigeert?

Ik heb gehoor dat je BT maar 1 op 1 kan..........

Want ik dacht aan een smartphone zonder ingebouwde gps
Er zijn BT-sticks die 8 apparaten tegelijk aankunnen, dus mij lijkt het geen probleem als je een GPS-ontvanger en carkit gelijk gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Iemand al ervaring met de R51? Het Mio forum is maar magertjes
Ik kan in ieder geval na mijn geslaagde flash naar R46 niet wachten op een linkje :-). Je kan toch altijd terug de R46 erop zetten of is dit een foute theorie van mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
chundo schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:31:
Iemand al ervaring met de R51? Het Mio forum is maar magertjes
Ik kan in ieder geval na mijn geslaagde flash naar R46 niet wachten op een linkje :-). Je kan toch altijd terug de R46 erop zetten of is dit een foute theorie van mij???
R51 werkt perfect.
Vooral de snelheid is een verademing en voor mij rede genoeg niet terug te gaan naar R46 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
Chaser2600 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:45:
[...]

R51 werkt perfect.
Vooral de snelheid is een verademing en voor mij rede genoeg niet terug te gaan naar R46 8)
Dat komt (o.a.) omdat in de R51 de Mio standaard op "Super performance" is ingesteld (kijk maar in je Settings (System) -> eUtility -> Performance tab). Als je namelijk de R46 ook op "super performance" instelt, dan is die ook ontzettend snel. Wel is het zo dat de "Auto" instelling op de R46 inderdaad erg traag is. Waarschijnlijk dat daar de lage kloksnelheid een (te) hoge prioriteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ted_W schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:03:
[...]

Dat komt (o.a.) omdat in de R51 de Mio standaard op "Super performance" is ingesteld (kijk maar in je Settings (System) -> eUtility -> Performance tab). Als je namelijk de R46 ook op "super performance" instelt, dan is die ook ontzettend snel. Wel is het zo dat de "Auto" instelling op de R46 inderdaad erg traag is. Waarschijnlijk dat daar de lage kloksnelheid een (te) hoge prioriteit heeft.
Ik heb altijd Super Performance gebruikt, ook met R46.
Dus ik kan bevestigen dat het daar niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Misschien enkele mirrors voor de R51 roms ? Mijn A701 is in aantocht, en ik zou em graag meteen upgraden :D

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:42:
Misschien enkele mirrors voor de R51 roms ? Mijn A701 is in aantocht, en ik zou em graag meteen upgraden :D
http://rapidshare.de/files/23284781/r51.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Is dat de NL of de EN ??? Ik heb nl een EN A701 besteld, heb het niet zo voor de NL versie :)
Maar allesinds tnx _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 20-06-2006 23:21 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:02:
[...]

Ik mis wel weer de eDialer
Is die mio site toch nog ergens goed voor :P
Waaraan kun je zien dat je deze mist dan? Ik weet zelf namelijk niet welke soorten er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:21:
[...]

Is dat de NL of de EN ??? Ik heb nl een EN A701 besteld, heb het niet zo voor de NL versie :)
Maar allesinds tnx _/-\o_
Het is de engelse versie voor de A700. En het 2 seconden telefoon probleem is hiermee inderdaad opgelost!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:26:
[...]

Waaraan kun je zien dat je deze mist dan? Ik weet zelf namelijk niet welke soorten er zijn..
De eDialer zorgt er toch voor dat je met behulp van de nummer toetsen (als je gaat bellen) namen uit je adresboek kan ophalen ? Na de installatie van de eDialer werkt dit in ieder geval weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:43:
[...]

De eDialer zorgt er toch voor dat je met behulp van de nummer toetsen (als je gaat bellen) namen uit je adresboek kan ophalen ? Na de installatie van de eDialer werkt dit in ieder geval weer.
Bij mij werkt dit niet, ook niet na de installatie van de eDialer. Als ik de nummers in toets krijg ik gewoon de nummers te zien, en geen contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Miomap doet het bij mij niet op deze rom versie.... echt vaag... ik doe nog eens even een harde reset en kijken wat miomap doet als ik hem als eerste installeer!
Misschien is er iets misgegaan tijdens de eerste installatie!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34

Adze

CCNP !

Smarty77 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:38:
Miomap doet het bij mij niet op deze rom versie.... echt vaag... ik doe nog eens even een harde reset en kijken wat miomap doet als ik hem als eerste installeer!
Misschien is er iets misgegaan tijdens de eerste installatie!?
MioMap zal waarschijnlijk niet gaan werken, omdat hij naar zijn system ID kijkt tijdens installatie. Dit is na R51 update ID A700 geworden. De MioMap versie die geleverd wordt bij de A701 is enkel voor de A701. Dit wordt tijdens installatie gecontroleerd. (heb ik begrepen van ander forum)

Een algemene versie van MioMap zal waarschijnlijk wel gaan draaien, echter zonder TMC... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Weet iemand hoe TMC werkt met I-go ?? Ik heb hem wel aan staan maar volgens mij werkt het niet en van de handleiding wordt ik ook niets wijzer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
ALPACINO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:45:
Weet iemand hoe TMC werkt met I-go ?? Ik heb hem wel aan staan maar volgens mij werkt het niet en van de handleiding wordt ik ook niets wijzer van
I-go ondersteund (nog) geen TMC. Dit zou pas eind van dit jaar geïmplementeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ik heb nog steeds het 2 seconden delay probleem op het moment dat ik een gesprek aanneem met de R51 ROM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Chaser2600 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:35:
Ik heb nog steeds het 2 seconden delay probleem op het moment dat ik een gesprek aanneem met de R51 ROM :(
Ik betwijfel of je die, toch geringe, vertraging er met een nieuwe firmware er uit gaat krijgen. Het is nu eenmaal geen GSM, maar een (mini) PDA met GSM en GPS functionaliteit. Wanneer de GSM functie ingeschakeld wordt bij een oproep of wanneer je zelf gaat bellen, zal er mogelijk meer gedaan worden door het apparaat dan wanneer je een dedicated GSM hebt. (om het een beetje simpel te verwoorden)

Zelf heb ik de Mio A701 nu twee weken en ik moete zeggen dat ik tot op heden nog geen problemen ben tegen gekomen. Ook de vertraging waarover jij (Chaser2600) spreekt vindt ik best acceptabel. Daarnaast heb ik ook geen enkel probleem met SMS berichten welke groter zijn dan 1 bericht.

Overigens staat op mijn Mio ROM 45.3.101.0210.2.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

_Dune_ schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:54:
[...]
Daarnaast heb ik ook geen enkel probleem met SMS berichten welke groter zijn dan 1 bericht.

Nou begin ik toch echt te twijfelen waar het bij mij aan ligt. Nog een keer; ik heb de R46 ROM, ik kan berichten langer dan 2 "normale" SMS berichten (160 tekens) typen, maar bij het versturen gaat het mis: ik krijg de boodschap "bericht kan niet worden verzonden". De andere kant krijgt WEL de 1e 150 karakters binnen.

Ik heb wel met SPB backup mn "oude" SMSjes (die van de R45 ROM) gebackupt en gerestored (ALLEEN de smsjes). Zou het hieraan kunnen liggen? De SIM werkt in een ander tstl, ik heb alleen geen andere sim om in dit toestel te proberen... Ik heb t-mobile...

PS, sorry dat ik probleem de hele tijd blijf herhalen, maar de laatste keer was een paar pagina's terug. Ik denk, beter 2 keer, dan dat iemand anders 10 pagina's moet gaan afspeuren om te vinden welk probleem ik heb :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rainmaker op 22-06-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
[...]

Ik betwijfel of je die, toch geringe, vertraging er met een nieuwe firmware er uit gaat krijgen. Het is nu eenmaal geen GSM, maar een (mini) PDA met GSM en GPS functionaliteit. Wanneer de GSM functie ingeschakeld wordt bij een oproep of wanneer je zelf gaat bellen, zal er mogelijk meer gedaan worden door het apparaat dan wanneer je een dedicated GSM hebt. (om het een beetje simpel te verwoorden)

Zelf heb ik de Mio A701 nu twee weken en ik moete zeggen dat ik tot op heden nog geen problemen ben tegen gekomen. Ook de vertraging waarover jij (Chaser2600) spreekt vindt ik best acceptabel. Daarnaast heb ik ook geen enkel probleem met SMS berichten welke groter zijn dan 1 bericht.

Zeker, het toestel is geweldig en zeker met de R51 ROM lekker snel in het gebruik.
Maar op het internet heb ik gelezen dat de R51 ROM ook het probleem oplost van de 2 seconde vertraging. Natuurlijk is dit een luxe probleem en kan je er rekening mee houden. Maar ik had stiekem gehoopt dat het probleem inderdaad met de R51 ROM opgelost zou zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Weet iemand ook hoe het volgende bericht onstaat of waar het vandaan komt. Er zijn er twee van verschenen in mijn inbox van berichten. Subject "Apparaatinstellingen gewijzijgd" Bericht: "De apparaatinstellingen zijn door tmpcpf.cppf gewijzigd". Het betreffen systeem meldingen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 22-06-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb met ROM 51 ook nog steeds 2 sec vertraging en ik vind dit :( . Jouw argument dat je een PDA in je handen heb met GSM functionaliteit en dat je daarom niet moet zeuren is natuurlijk een kulargument. Wat maakt het nou uit of het een gsm met pda functionaliteit is of andersom? De A701 is een multifunctioneel apparaat en de gsm functie werkt gewoon niet goed <punt> Het moet gewoon goed werken en het is irritant dat het zo lang duurt voordat je verbinding hebt.

Toen ik het nog niet wist/besefte ging het bij mij zo:

Je Mio rinkelt, je neemt op en je begint te praten:"hallo, met piet" de andere kant hoort dit niet. De verbinding komt tot stand. Het is stil.... op een gegeven moment zegt degene aan de andere kant:"Hallo?? Is daar iemand??" en dan zeg jij "ja, ik ben er, met piet spreek je! Hallo? Kun je me horen?" "Ja, zegt de andere kant, nu kan ik je horen! Met Jan spreek je!".
Vooral met slechtere verbindingen is het helemaal klote (of als je buiten loopt en het waait en je kunt niet horen wanneer de verbinding er daadwerkelijk is), dan duurt het gewoon lang voordat je met je gesprekspartner een "line of communication" hebt opgesteld. Ik ben er nu aan gewend en ik wacht altijd ff met praten, maar als mijn vriendin mijn telefoon oppakt........
edit:
Hmz, weet iemand waar bij R51 de GPRS instellingen zitten, ik ben ze kwijt :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
_Dune_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:11:
Weet iemand ook hoe het volgende bericht onstaat of waar het vandaan komt. Er zijn er twee van verschenen in mijn inbox van berichten. Subject "Apparaatinstellingen gewijzijgd" Bericht: "De apparaatinstellingen zijn door tmpcpf.cppf gewijzigd". Het betreffen systeem meldingen.
Dan heb je waarschijnlijk je GPRS en MMS instelling geinstalleerd via de tool die daarvoor aanwezig is op de Mio.

Is er overigens een handleiding van Windows Mobile 5 ? Ik zocht me laatst al een ongeluk naar de MMS instellingen en nu kan ik niet vinden waar ik mijn Bluetooth naam kan veranderen.
Ik vind dat de logica binnen Windows Mobile 5 ver te zoeken is :|

[ Voor 23% gewijzigd door AP3X op 22-06-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:56:
[...]

Ik heb met ROM 51 ook nog steeds 2 sec vertraging en ik vind dit :( . Jouw argument dat je een PDA in je handen heb met GSM functionaliteit en dat je daarom niet moet zeuren is natuurlijk een kulargument. Wat maakt het nou uit of het een gsm met pda functionaliteit is of andersom? De A701 is een multifunctioneel apparaat en de gsm functie werkt gewoon niet goed <punt> Het moet gewoon goed werken en het is irritant dat het zo lang duurt voordat je verbinding hebt.

Toen ik het nog niet wist/besefte ging het bij mij zo:

Je Mio rinkelt, je neemt op en je begint te praten:"hallo, met piet" de andere kant hoort dit niet. De verbinding komt tot stand. Het is stil.... op een gegeven moment zegt degene aan de andere kant:"Hallo?? Is daar iemand??" en dan zeg jij "ja, ik ben er, met piet spreek je! Hallo? Kun je me horen?" "Ja, zegt de andere kant, nu kan ik je horen! Met Jan spreek je!".
Vooral met slechtere verbindingen is het helemaal klote (of als je buiten loopt en het waait en je kunt niet horen wanneer de verbinding er daadwerkelijk is), dan duurt het gewoon lang voordat je met je gesprekspartner een "line of communication" hebt opgesteld. Ik ben er nu aan gewend en ik wacht altijd ff met praten, maar als mijn vriendin mijn telefoon oppakt........
edit:
Hmz, weet iemand waar bij R51 de GPRS instellingen zitten, ik ben ze kwijt :?
Ik proef hier nogal wat frustratie. Ik geef toe dat ik in eerst instantie (voordat ik mijn Mio had ontvangen) dezelfde reactie had als jij. Toen ik over dit probleem las, maar ik moet zeggen dat ik er bijzonder weinig last van heb en ik ben een super GSM gewent. Mijn voorige GSM was namelijk een Nokia 6210 die al 6 jaar zijn kunstje vertoond. (hij is nog altijd niet versleten)
Chaser2600 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:10:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk je GPRS en MMS instelling geinstalleerd via de tool die daarvoor aanwezig is op de Mio.
Dat kan inderdaad kloppen ik ben gisteravond even met GPRS zitten spelen, alleen zijn deze twee berichtjes dan veel later verschenen. Ik heb namelijk natijd nog wel berichtjes verzonden en zijn ze mij niet opgevallen. Overigens op welke momenten zal er een GPRS verbinidng gemaakt worden? Er wordt namelijk niet gewaarschuwd wanneer dit gebeurd. Aangezien data verkeer nogaltijd vrij prijzig is mag hij van mij geen GPRS verbinding maken wanneer het niet nodig is.

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 22-06-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Chaser2600 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:10:
[...]

Is er overigens een handleiding van Windows Mobile 5 ? Ik zocht me laatst al een ongeluk naar de MMS instellingen en nu kan ik niet vinden waar ik mijn Bluetooth naam kan veranderen.
Ik vind dat de logica binnen Windows Mobile 5 ver te zoeken is :|
Naam kan je veranderen bij eigenaar info als je eigenaar veranderd dan krijg je ook een andere bt naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:18:
[...]
Ik proef hier nogal wat frustratie. Ik geef toe dat ik in eerst instantie (voordat ik mijn Mio had ontvangen) dezelfde reactie had als jij. Toen ik over dit probleem las, maar ik moet zeggen dat ik er bijzonder weinig last van heb en ik ben een super GSM gewent. Mijn voorige GSM was namelijk een Nokia 6210 die al 6 jaar zijn kunstje vertoond. (hij is nog altijd niet versleten)
[...]
Frustratie is een groot woord, maar ik vind het wel veruit de meest irritante bug, als je eraan gewend bent wordt het een feature en dat vertik ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
_Dune_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:18:
Overigens op welke momenten zal er een GPRS verbinidng gemaakt worden? Er wordt namelijk niet gewaarschuwd wanneer dit gebeurd. Aangezien data verkeer nogaltijd vrij prijzig is mag hij van mij geen GPRS verbinding maken wanneer het niet nodig is.
Het blokje bovenaan het scherm met de letter G erin zal veranderen op het moment dat de GPRS connectie actief is. De vraag blijft dan nog wel of er ook daadwerkelijk data verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Weet iemand trouwens waar ik passende screenprotectors kan krijgen? Die meegeleverde zijn eigenlijk net te klein, blijft net zo'n randje onbedekt boven of onderaan het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb nu deze Rom derop zitten : R51.3.101.0413.1

Beviel me voor geen meter heb hem dus gauw terug geflashed naar de R46 en dat werkt weer prima :D
Kreeg geen telefoon Signaal programma's wouden niet meer dicht als ik op het "x" drukte kortom vind de R46 prima welke overigens ook de laatste europese engelse versie is.

Overigens is de Sequence veranderd om in het boot menu te komen bij Rom v51 dit is geworden

Volume omhoog + navpanel omlaag en dan het reset knopje indrukken, bootmenu inhoudelijk is hetzelfde gebleven.

A701 with R46 : OS 5.1.70 Build 14406.1.1.1
A700 with R51: OS 5.1.70 Build 14411.1.1.4

Dus de R51 is wel iets recenter maar werkte bij mij in ieder geval niet erg goed. Overigens zat de eDialer wel standaard in R51.

Draai overigens nu gewoon op me Mio A701 deze : R46.3.101.0222.2

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 23-06-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
Weet iemand of er een update uitkomt. De mio is namelijk heel slecht te verkrijgen. Ik denk of productieprobleem of een probleem met hardware of software.

Wie weet er wat van?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

klaasopurk schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:53:
Weet iemand of er een update uitkomt. De mio is namelijk heel slecht te verkrijgen. Ik denk of productieprobleem of een probleem met hardware of software.

Wie weet er wat van?
Hoezo is de A701 heel slecht te krijgen? Ik heb de mijne nu twee weken en hij was binnen een week na bestelling geleverd. Ik heb hem besteld bij Salland Automatisering.

Ik kan het je zelfs sterker vertellen op het ogenblik hebben ze de versie zonder navigatie software op voorraad. Voor de versie met Navigatie software (MioMap 2.0 for A701 Europe maps) staat 1 tot 5 werkdagen, dat was bij mij ook zo en keurig optijd geleverd.

[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 23-06-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier niet zo vaak meer maar ik zal mijn ervaring met de Mio 701 ff posten die ik enkele dagen in mijn bezit heb gehad..

Na lezen van topics over dit toestel en hem live bij de mediamarkt te hebben geprobeerd heb ik vol verwachting deze MDA aangeschaft.

Voordelen:

- Werkt erg snel! (helemaal in de superprestatie modus) 8)

- GPS ontvanger is erg goed!

- Vond TomTom 5.21 erg lekker draaien, maar langzaam vergeleken met een "echte" losse navigatie set.. :+

- GSM (contact) functies zijn erg uitgebreid, veel opties in te stellen per contact, zoals foto's ringtone's etc etc etc etc..

- Bellen kan prima zonder stylus.

- Toestel ligt fijn in de hand en past prima in de broekzak, is ook niet al te dik en weegt niet te zwaar.

- Toestel wordt erg compleet geleverd _/-\o_

- Toestel vond ik degelijk aanvoelen.

- Contrast Display is erg goed (standaard staat deze op de helft en dat is al erg fijn)

- Resolutie Display is beter dan ik veracht had..

- Landscape modus werkt goed

- Filmpjes kunnen fullscreen worden weergegeven :*)

De nadelen die ik heb ondervonden:

- Met mijn T-mobile abbonnement kon ik geen smssen sturen langer dan 160 karakters, het gekke is dat het toestel aangeeft dat dan het bericht niet kan worden verzonden, en de ontvanger wel de eerste 155! karakters binnenkrijgt. Sommige ontvangers kunnen deze inhoud helemaal niet lezen.
(en hier heeft volgens mij iedereen last van icm T-Mobile..) We hebben dit met meerdere providers getest en het probleem trad alleen op met T-mobile.. :(

- 2 seconden vertraging bij opnemen vond ik zeer irritant }:O

- Filmpjes opnemen op hoge kwaliteit met geluid aan was net een slideshow bij het afspelen (Mio op maximale snelheid)

- Opnemen van geluid is meer ruis dan wat anders, geluid is ook (te) zacht.

- Wekkerfunctie is slecht.. (ben gewent van mijn nokia dat als je op een willekeurige toets (behalve STOP) hij in de snooze functie gaat.

- Vroeg of laat loopt het toestel geheid een keer vast.. (erg lastig want dan ben je niet bereikbaar)
Ik kon bijvoorbeeld laatst niet opnemen omdat de toetsenblokkering er niet afging. resetten was de enige oplossing.. frustrerend en je bent dan pas na het trage opstaren na 3/4 min weer bereikbaar.. 8)7

- Display gaat AAN als je hem in je zak hebt zitten ondanks dat je hem op de toetsenblokkering hebt staan. (druk op de rode toest doet het diplay oplichten) Erg lastig als je al nagaat dat de standby tijd al niet al te lang is.. 8)7

- Als je aan het bellen bent en het toestel op de luidsprekermodus zet dan ben je erg slecht te horen aan de andere zijde..

- ff snel smssen met 1 hand is er niet meer bij..

Mijn conclusie:

Als je niet vaak belt en er niet echt afhankelijk van bent of je gebruikt hem vooral alleen in de auto dan is het een top toestel. Werkt erg snel en navigatie en Pda in je broekzak is :*)

Als je erg veel belt en altijd bereikbaar moet zijn vond ik het een Ramp. Gewoonweg niet betrouwbaar genoeg, erg jammer. Dit is voor mij de reden geweest om hem weer terug te brengen, erg jammer had er veel van verwacht! :'(
Denk nog niet eens dat het aan het toestel zelf ligt maar meer aan de Fimware en Windows M5.

Edit: heb zowel de R45 en R46 getest.

Mvg

Michello

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:41:
Ik kom hier niet zo vaak meer maar ik zal mijn ervaring met de Mio 701 ff posten die ik enkele dagen in mijn bezit heb gehad..

Na lezen van topics over dit toestel en hem live bij de mediamarkt te hebben geprobeerd heb ik vol verwachting deze MDA aangeschaft.

Voordelen:

- Werkt erg snel! (helemaal in de superprestatie modus) 8)

- GPS ontvanger is erg goed!

- Vond TomTom 5.21 erg lekker draaien, maar langzaam vergeleken met een "echte" losse navigatie set.. :+

- GSM (contact) functies zijn erg uitgebreid, veel opties in te stellen per contact, zoals foto's ringtone's etc etc etc etc..

- Bellen kan prima zonder stylus.

- Toestel ligt fijn in de hand en past prima in de broekzak, is ook niet al te dik en weegt niet te zwaar.

- Toestel wordt erg compleet geleverd _/-\o_

- Toestel vond ik degelijk aanvoelen.

- Contrast Display is erg goed (standaard staat deze op de helft en dat is al erg fijn)

- Resolutie Display is beter dan ik veracht had..

- Landscape modus werkt goed

- Filmpjes kunnen fullscreen worden weergegeven :*)

De nadelen die ik heb ondervonden:

- Met mijn T-mobile abbonnement kon ik geen smssen sturen langer dan 160 karakters, het gekke is dat het toestel aangeeft dat dan het bericht niet kan worden verzonden, en de ontvanger wel de eerste 155! karakters binnenkrijgt. Sommige ontvangers kunnen deze inhoud helemaal niet lezen.
(en hier heeft volgens mij iedereen last van icm T-Mobile..) We hebben dit met meerdere providers getest en het probleem trad alleen op met T-mobile.. :(

- 2 seconden vertraging bij opnemen vond ik zeer irritant }:O

- Filmpjes opnemen op hoge kwaliteit met geluid aan was net een slideshow bij het afspelen (Mio op maximale snelheid)

- Opnemen van geluid is meer ruis dan wat anders, geluid is ook (te) zacht.

- Wekkerfunctie is slecht.. (ben gewent van mijn nokia dat als je op een willekeurige toets (behalve STOP) hij in de snooze functie gaat.

- Vroeg of laat loopt het toestel geheid een keer vast.. (erg lastig want dan ben je niet bereikbaar)
Ik kon bijvoorbeeld laatst niet opnemen omdat de toetsenblokkering er niet afging. resetten was de enige oplossing.. frustrerend en je bent dan pas na het trage opstaren na 3/4 min weer bereikbaar.. 8)7

- Display gaat AAN als je hem in je zak hebt zitten ondanks dat je hem op de toetsenblokkering hebt staan. (druk op de rode toest doet het diplay oplichten) Erg lastig als je al nagaat dat de standby tijd al niet al te lang is.. 8)7

- Als je aan het bellen bent en het toestel op de luidsprekermodus zet dan ben je erg slecht te horen aan de andere zijde..

- ff snel smssen met 1 hand is er niet meer bij..

Mijn conclusie:

Als je niet vaak belt en er niet echt afhankelijk van bent of je gebruikt hem vooral alleen in de auto dan is het een top toestel. Werkt erg snel en navigatie en Pda in je broekzak is :*)

Als je erg veel belt en altijd bereikbaar moet zijn vond ik het een Ramp. Gewoonweg niet betrouwbaar genoeg, erg jammer. Dit is voor mij de reden geweest om hem weer terug te brengen, erg jammer had er veel van verwacht! :'(
Denk nog niet eens dat het aan het toestel zelf ligt maar meer aan de Fimware en Windows M5.

Edit: heb zowel de R45 en R46 getest.

Mvg

Michello
Het blijft een PDA met telefoonfunctie (ik heb het wachtwoord uitgeschakeld en heb GEEN problemen meer met toetsenblokkering.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook geen wachtwoord ingesteld..

Als je de rode (stanby knop) in het hoofdmenu toevoegd en je schakeld de MIO daarmee in slaap stand (met de TB aan) dan kon je bij mij door op de navigatieknop te drukken gewoon TomTom mee opstarten maar natuurlijk kan je dan niets meer omdat de vergrendeling aanstaan.. :+

Dus gewoon via Rode knop inhouden en op Sleep drukken, dan werkt het wel goed..

Het kan best zijn dat het een PDA met GSM functie is maar je wilt hem dan ook als je GSM gebruiken neem ik aan..? als ze GSM functies in zo'n apparaat implementeren dan moet het natuurlijk ook goed werken.. |:(

Het zal nog wel een tijdje duren voor er een GSM met PDA+ NAV functie is dan :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
_Dune_ schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:02:
[...]

Hoezo is de A701 heel slecht te krijgen? Ik heb de mijne nu twee weken en hij was binnen een week na bestelling geleverd. Ik heb hem besteld bij Salland Automatisering.

Ik kan het je zelfs sterker vertellen op het ogenblik hebben ze de versie zonder navigatie software op voorraad. Voor de versie met Navigatie software (MioMap 2.0 for A701 Europe maps) staat 1 tot 5 werkdagen, dat was bij mij ook zo en keurig optijd geleverd.
Nou ik heb die van mij een maand geleden besteld, en elke keer hoorde ik dat hij volgende week komt en zeggen ze eind juni, weer volgende week dus.

Dit is bij belzaak.nl

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Chilly_Willy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Nou ik heb die van mij een maand geleden besteld, en elke keer hoorde ik dat hij volgende week komt en zeggen ze eind juni, weer volgende week dus.

Dit is bij belzaak.nl
Mmm, ja daar noem je er ook één. Ik heb ooit eens bij hun een abo. proberen af te sluiten, alles getekend opgestuurd, maar nooit wat terug ontvangen. Wanneer je ze probeerd te bellen wordt er gewoon niet opgenomen en op e-mail reageren ze niet. Vervolgens heb ik een mooie aanbieding via een andere site genomen en heeft belzaak.nl van mij een fax gekregen waarin ik hun in gebreke stel en daarmee het contract ontbind. (overigens ook daar op nooit enige reactie gehad)

Overigens heb ik ook een paar maal contact gehad met KPN over belzaak.nl met meerder KPN servicedesk medewerkers, allemaal konden ze mij vertellen dat zij redelijk wat klachten krijgen over belzak.nl. Ik bestel er in iedergeval nooit weer wat.

Ik neem aan dat je al betaald hebt, in dat geval zou ik eens kijken of je de betaling door jouw bank kunt terug laten storten en stuur een fax naar belzaak.nl dat je de bestelling annuleerd. Geef aan dat je al een maand wacht en stel ze in gebreke. Dat deze PDA/GSM slecht verkijgbaar is, is in mijn ogen grote onzin. Er zijn shops die hem regelmatig gewoon op voorraad hebben liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 24-06-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:54:
Had ook geen wachtwoord ingesteld..

Als je de rode (stanby knop) in het hoofdmenu toevoegd en je schakeld de MIO daarmee in slaap stand (met de TB aan) dan kon je bij mij door op de navigatieknop te drukken gewoon TomTom mee opstarten maar natuurlijk kan je dan niets meer omdat de vergrendeling aanstaan.. :+

Dus gewoon via Rode knop inhouden en op Sleep drukken, dan werkt het wel goed..

Het kan best zijn dat het een PDA met GSM functie is maar je wilt hem dan ook als je GSM gebruiken neem ik aan..? als ze GSM functies in zo'n apparaat implementeren dan moet het natuurlijk ook goed werken.. |:(

Het zal nog wel een tijdje duren voor er een GSM met PDA+ NAV functie is dan :Y)
Al gedacht aan een NOKIA met tomtom? Ik heb zelf een 6680 met tomtom gehad, werkte perfect moet ik zeggen en voor symbiam is veel (stabile) software te vinden enige nadeel is weer de losse GPS ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ach, dat van slecht verkrijgbaar is maar net of je mazzel (of pech) hebt dat ze em (niet) op voorraad hebben.

Ik heb nu een paar dagen die r51 rom erop staan, alle programmas opnieuw geinstalleerd. draait prima, voelt sneller dan de r46 rom. maar helaas ontbreekt er ook hier en daar wat (wat met de echte A701 roms wel kon) maar goed het is en blijft een A700 rom.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Terryb47 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:00:
Ach, dat van slecht verkrijgbaar is maar net of je mazzel (of pech) hebt dat ze em (niet) op voorraad hebben.

Ik heb nu een paar dagen die r51 rom erop staan, alle programmas opnieuw geinstalleerd. draait prima, voelt sneller dan de r46 rom. maar helaas ontbreekt er ook hier en daar wat (wat met de echte A701 roms wel kon) maar goed het is en blijft een A700 rom.
Is deze rom beter? Hoe zit het met de spelbesturing, ik heb toch weer het probleem dat de knoppen blijven hangen... (met de R46)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Daar kan ik geen antwoord op geven, enigste game die ik speel op m'n Mio is texas holdem: daar hoef ik geen knoppen voor te gebruiken :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 51 rom er ook op gehad, hoewel de besturing beter is dan op de 45 rom, is het wel net zo slecht als op de 46 rom. Verder was ik niet erg enthousiast over 51 dus heb mn 46 weer terug gezet incl backup van alles (spb backup) en dat werkt prima. Dus je kunt het vrijwel risico loos voor jezelf uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:13:
[...]

Al gedacht aan een NOKIA met tomtom? Ik heb zelf een 6680 met tomtom gehad, werkte perfect moet ik zeggen en voor symbiam is veel (stabile) software te vinden enige nadeel is weer de losse GPS ontvanger
Heb ik idd aan gedacht, en zeer waarschijnlijk zal het ook een Nokia met losse ontvager worden.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:00:

Wat mis je dan in de A700 rom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:41:
[...]

Wat mis je dan in de A700 rom??
De meegeleverde Mio Map 2.0 for A701 functioneerd niet meer, omdat de software nu een A700 ziet. Dat is in iedergeval één groot nadeel, waarom ik deze rom al niet zou willen gebruiken. Tevens zal TMC module niet meer functioneren.

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 25-06-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Een tijdje terug wou iemand de mio op de fiets gebruiken en laden. Tijdens het surfen heb ik toevalig een goedkope oplosing gevonden bij halfords http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=503239 . Ik vermoed dat er geen vaste baterij in zit zoals bij die van solio maar de prijs is een stuk lager en je krijgt er al dadelijk 5 verloopstekers bij (die van motorola V reeks past normaal op de mio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chilly_Willy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Dit is bij belzaak.nl
dit probleem heb ik ook heb wel een reply op mijn mail gehad en ook een aantal keer telefonisch contact. Ook hoop gezeik omdat ik mijn huidige nummer wil houden enzo. Maar is die mogelijkheid er om op die manier het contract te verbreken? Als jij vind dat ze niet juist gehandeld hebben. Omdat je wel alles heb getekend enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Ik kan MP3 jes en sommige waves niet instellen als ringtone... ik kan ze wel selecteren maar ze worden niet afgespeeld... iemand iets hierover?

de rom gaat tijdelijk offline anders ga ik over mijn bandbreedte heen :X

[ Voor 22% gewijzigd door DMP.cc op 26-06-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
_NRN_Dutchman schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:52:
Ik kan MP3 jes en sommige waves niet instellen als ringtone... ik kan ze wel selecteren maar ze worden niet afgespeeld... iemand iets hierover?

de rom gaat tijdelijk offline anders ga ik over mijn bandbreedte heen :X
Heb ik ook gehad, bij mij hielp soft-reset.

[ Voor 79% gewijzigd door tiepeks op 26-06-2006 23:42 ]

specs

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.