Tsja, zo zou het ook moeten zijn, volgens mij was me dat ook gelukt, want toen heb ik héél even wat bestanden kunnen uitwisselen. Maar daarna heb ik geprobeerd te synchroniseren en ging alles mis. Hij zegt dat hij een BT-connectie aanmaakt op COM40 (!) maar die kan ik niet in m'n Mio-lijst vinden (heb alleen COM 0-9 en vervolgens alleen een icoontje voor een seriële poort, maar ik wil toch echt BT ipv een kabel) en vervolgens krijg ik een dial-up connectie voor m'n BT (?!) dus ik heb nu de hele Active Sync er voor de 5e keer maar weer eens vanaf gegooid, de pc is nu kaal, zou nog graag willen weten hoe ik ActiveSync van m'n Mio af kan halen, dan kan ik écht opnieuw beginnen....Terryb47 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:07:
[...]
Toen ik voor de eerste keer Bluetooth verbinding met m'n computer maakte had ik niet eens Active Sync geinstalleerd, dit toen ik snel een nieuwe ringtone en wallpapers wou overpompen. Met m'n Sitecom Bluetooth dongle hoefde ik niets in te stellen. (geen COM poort)
Ook bij active sync heb ik vrijwel niets hoeven in te stellen, alles ging vanzelf. (ik gebruik gewoon de active sync van de cdrom, dus versie 4.0)
wat gebeurt er bij jou als je de USB kabel erin steekt?
Maargoed, om je vraag te beantwoorden, als ik de USB-kabel met daaraan de Mio erin steek ("lege" pc, ActiveSync wel geïnstalleerd op de Mio maar alle mogelijke connectie-info verwijderd) dan zie ik rechtsonderin alleen een paar seconden een balletje heen en weer gaan onder het icoontje van 2 computers. That's it verder, geen herkenning, geen pop-up o.i.d. Goed startpunt voor een installatie?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 17:30 ]