Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:07:
[...]

Toen ik voor de eerste keer Bluetooth verbinding met m'n computer maakte had ik niet eens Active Sync geinstalleerd, dit toen ik snel een nieuwe ringtone en wallpapers wou overpompen. Met m'n Sitecom Bluetooth dongle hoefde ik niets in te stellen. (geen COM poort)

Ook bij active sync heb ik vrijwel niets hoeven in te stellen, alles ging vanzelf. (ik gebruik gewoon de active sync van de cdrom, dus versie 4.0)

wat gebeurt er bij jou als je de USB kabel erin steekt?
Tsja, zo zou het ook moeten zijn, volgens mij was me dat ook gelukt, want toen heb ik héél even wat bestanden kunnen uitwisselen. Maar daarna heb ik geprobeerd te synchroniseren en ging alles mis. Hij zegt dat hij een BT-connectie aanmaakt op COM40 (!) maar die kan ik niet in m'n Mio-lijst vinden (heb alleen COM 0-9 en vervolgens alleen een icoontje voor een seriële poort, maar ik wil toch echt BT ipv een kabel) en vervolgens krijg ik een dial-up connectie voor m'n BT (?!) dus ik heb nu de hele Active Sync er voor de 5e keer maar weer eens vanaf gegooid, de pc is nu kaal, zou nog graag willen weten hoe ik ActiveSync van m'n Mio af kan halen, dan kan ik écht opnieuw beginnen....

Maargoed, om je vraag te beantwoorden, als ik de USB-kabel met daaraan de Mio erin steek ("lege" pc, ActiveSync wel geïnstalleerd op de Mio maar alle mogelijke connectie-info verwijderd) dan zie ik rechtsonderin alleen een paar seconden een balletje heen en weer gaan onder het icoontje van 2 computers. That's it verder, geen herkenning, geen pop-up o.i.d. Goed startpunt voor een installatie?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:49:
[...]
Alle genoemde problemen heb ik ook. Navigatie draait als een tiet, daarop niks aan te merken, maar voor de rest is hij gewoon niet stabiel, terwijl ik best wel afhankelijk ben van de telefoon/pda functie! Vandaag weer een harde reset uitgevoerd omdat hij, zelfs na een softreset (pas op met dat Check Notifications programma!!!), niet meer wilde reageren op input. Soms heb ik ook dat de hardware knoppen functie weigeren en dat je alleen via het touchscreen je mio kunt bedienen. Hij is vaak ook niet vooruit te branden, heel raar, soms is hij heel snel, maar soms is hij zonder aanwijsbare reden onnoemelijk traag, terwijl er dan geen programma's draaien oid. Ik heb nu ingesteld dat spb backup iedere nacht een backup maakt, zodat ik alleen de nummers/afspraken/smsjes kwijt raak die ik die dag heb gemaakt en gekregen en ik weer eens een harde reset moet uitvoeren.....
Waar blijft die ROM :(

edit:
Weet iemand trouwens waar ik het serienummer kan vinden?? }:O
Tegen mij zeiden ze aan de telefoon dat de ROM waarschijnlijk alleen via het service center te krijgen was. 8)7
Ik zei dat de telefoon pas 3 dagen oud was en dat ie nu al elke keer vasthangt.. wat zegt de medewerker: misschien kunt u hem nog omruilen bij de winkel waar u hem gekocht hebt!! |:(

Omruilen voor een ander merk dan zeker :O .. alle mio's hebben er last van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
@SvdW: dat is wel raar, zoals ik zei had ik eerst Bluetooth gebruikt zonder maar iets geinstalleerd te hebben, werkte prima en niks op m'n Mio aangepast, dus al m'n Bluetooth tab opties op m'n Mio zijn gewoon "default" - behalve dan het aanzetten wanneer ik het nodig heb. (beiden opties dan aanvinken -BT inschakelen en -Dit apparaat zichtbaar maken) Van m'n computer deed ik dan gewoon een "send file" en die vond m'n Mio gewoon zonder poorten aan te geven. Ik gebruikte ook geen password.

Toen ik voor het eerst USB aansloot, vroeg windows mij om software daarvoor te installeren -> toen heb ik pas de Active Sync 4.0 van de cdrom geinstalleerd. (ik wist niet eens waar Active Sync voor nodig was) Ik weet niet meer of ik iets had aangepast aan de verbindingingsinstelling maar volgens mij niet, mijn settings: alles aangevinkt, COM1, automatisch.

en toen werkte het voor mij gewoon, applicaties installeren/verwijderen gaat ook via Active Sync helaas.

----

aan de andere kant, ik heb eindelijk m'n Tomtom aan de praat gekregen (dit buiten Active Sync om) zoals besproken is eerder, was de oplossing om niet via PC te installeren maar om de files eerst op je SD kaart te zetten. Misschien heb jij hierwat aan om direkt gegevens over te pompen (dat gaat een stuk sneller dan via Bluetooth:

instellingen > systeem> MeUtility > USB tab > kies kaart lezer modus: dan herkent XP je Mio/SD kaart als een removable disk.

succes

PS. dat van omruilen omdat zij belabberde support hebben is helaas niet anders met Mio :| maar wie weet is er plots een nieuwe rom beschikbaar, maar verwacht niet dezelfde support als bij Qtek.

[ Voor 10% gewijzigd door Terryb47 op 26-05-2006 19:06 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Na veel klooien is het dan toch gelukt, de PDA naar de radio laten zoeken en als wachtwoord 1111, alleen jammer dat de tomtom het niet over de radio doet, weet daar mischien iemand een oplossing voor?
PeGys schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:56:
[...]

Misschien is dit de reden wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om een Mio A701 te kopen vooral voor de navigatie mogelijkheiden. ik ben wel echter heel benieuwd of hij wel handig is om op mijn bootje te gebruiken als gps. Ik heb gezien op de site van Stentec (die maken marine navigatie software) dat er een programme is die zal kunnen werken met de A701, maar ze kunnen niet zeggen of dat definitief werkt of niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben vooral benieuwd of de programme draait of niet.
Als niemand ervaring daar mee heeft en er is wel iemand die het voor mij wilt proberen zit er wel een gratis stuk proef software op de site van Stentec http://www.stentec.com/software/gpsfreeware.html , je moet WinGPS 4.0.3.0 Mobile Lite for PocketPC (Mobile 2003 and 5.0, May 4) hebben.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Hoe is het nu met die verouderde telefoonsoftware? Is dat ondertussen al een beetje opgelost met firmware updates of nog steeds het kraken, slecht verstaan etc?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Waar kan je ergens nieuwe firmware voor de mio vinden? De site van mio is gewoon een ramp, over de helpdesk nog maar te zwijgen. Ik heb spijt dat ik een NL versie van windows heb, er zitten toch meer bugs in dan de Engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Svwd / bluetooth: Ik wordt er ook heeeeelemaal gestoord van. Bluetooth ziet bij mij de PC alleen met een seriele verbinding, maar op de een of andere manier zou dit een activesync service moeten worden. Dat wordt het dus gewoon niet. Er is bij mij ook bar weinig in te stellen, op de PC alleen de com poort van activesync en op de PDA kan je een ingaande en uitgaande com opgeven, maar die zeggen vrijwel op elke poort dat het niet werkt.

Op mijn laptop zie ik op magische manier dan wel die activesync service en kan ik ook sync-en en internetten op de bluetooth, maar kan ik weer geen netwerkverbinding maken. Hier Netwerkverbinding tot stand brengen wordt ik daar nog steeds helemaal gestoord van. Wil gewoon in de tuin kunnen zitten en al mijn mp3 van de PC kunnen benaderen.

Ik snap niet dat die bluetooth implementatie zo'n ramp is. Dacht dat dit juist super simpel zou moeten zijn, maar je legt nog sneller een exotisch netwerk aan dan dat je deze bluetooth com onzin met alleen maar modem opties enzo aan de gang gaat krijgen.

Extra vraagje:

Wat voor een verbindingmogelijkheden hebben jullie op de MIO? Als je naar instellingen gaat en dan naar tabblad verbindingen, vervolgens kiezen voor "verbindingen"? Bij mij ziet het er dan zo uit:

Mijn ISP
Een nieuwe modemverbinding toevoegen

Mijn werk-netwerk
Een nieuwe VPN- serververbinding toevoegen
Mijn proxyserver instellen

Ik zou die modemverbindingen graag weg willen gooien en daar een netwerkverbinding, bluetooth of activesync verbinding o.i.d. willen zien. Heeft iedereen bovenstaand lijstje? / wat moet je anders doen om daar extra opties aan toe te voegen? En heeft iemand hier al iets anders in aangepast?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:14:

Als niemand ervaring daar mee heeft en er is wel iemand die het voor mij wilt proberen zit er wel een gratis stuk proef software op de site van Stentec http://www.stentec.com/software/gpsfreeware.html , je moet WinGPS 4.0.3.0 Mobile Lite for PocketPC (Mobile 2003 and 5.0, May 4) hebben.

alvast bedankt
ik heb die WinGPS 4.0.3.0 Mobile Lite for PocketPC op m'n Mio geinstalleerd, Ik kon een GPS signaal zoeken/krijgen, MAAR ik heb geen kaarten/maps voor dit programma: daarvoor moet je volgens mij betalen. (Als je verwijzing hebt naar bruikbare maps dan wil ik die wel uitproberen nu geen tijd voor om te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

chundo schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:50:
Waar kan je ergens nieuwe firmware voor de mio vinden? De site van mio is gewoon een ramp, over de helpdesk nog maar te zwijgen. Ik heb spijt dat ik een NL versie van windows heb, er zitten toch meer bugs in dan de Engelse.
Als er al nieuwe firmware is dan is deze in iedergeval nog niet beschikbaar voor dowload. Ik heb in dit topic wel al gelezen dat er daadwerkelijk Mio A701 toestellen met een nieuwere rom/firmware worden geleved, maar wat hierin is opgelost heb ik ook nog nergens gezien.

Zelf zit ik al tijden te kijken naar dit toestel en volg dit topic ik dan ook op de voet. Wat mij heeft weerhouden is dat er toch nog vrij veel mensen hier dingen melden die gewoon zouden moeten werken bij een GSM. Dan doel ik op slechte verstaanbaarheid, echo in combinatie met een carkit of handsfree.
Daarnaast het vastlopen van het toestel, er zijn toch regelmatig mensen die in dit topic melden dat ze het toestel een keer moeten resetten of zelfs een harde reset moeten geven. In een dergelijk geval hoef ik het toestel niet. Ik moet mijn contacten en telefoonnummers veilig in mijn toestel kunnen zetten zonder mij zorgen te maken dat alles verdwijnt.

Ik gebruik nu nog Nokia 6210 welke al ruim zes jaar oud is. Nu begint deze dan ook inmiddels slijtage te vertonen, ik gebruik hem overigens zowle prive als zakelijk, dus er is in de afgelopen zes jaar aardig mee gebeld. Opzich is deze GSM perfect om mee te bellen. Ik heb nooit ergens problemen mee gehad. Als ik nu dit topic doorlees heb ik het idee dat de A701 toch met de meest standaard GSM functies moeite mee kan hebben terwijl deze GSM toch een paar generaties nieuwer is dan mijn Nokia 6210.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Je moet eigenlijk de Mio A701 zien als een PocketPC met als extra, dat je ermee kan bellen.

Ik heb een paar keer reset moeten doen, maar geen data verloren. Vergeet niet het draait op windows: kan altijd vastlopen :+ M'n collega heeft een Qtek S100: die loopt ook geregeld vast.

De Mio is m'n allereerste PDA/phone, daarvoor moest ik er niks van weten, te geeky met zo'n pennetje dacht ik. Maar de GSM markt is een beetje dood het laatste jaar IMO, zat al maanden te kijken/wachten voor een nieuw leuk toestel maar kon er geen 1 vinden. Daarom was m'n oog gevallen op de Qtek S200, maar toen zag ik de Mio A701: ik denk dat de meeste mensen de Mio kiezen vanwege de ingebouwde GPS. zeker een groot punt als navigatie belangrijk voor je is. heb je dat allemaal niet nodig, dan zou ik niet weten waarom je een smartphone wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Op zich ben ik tevreden over het toestel, kwa echo en vastlopen heb ik niks te klagen. Alleen als ik gebeld word blijft toetsenblokering soms aanstaan waardoor ik eerst moet ontgrendelen en na het opnemen duurt het 1 sec voordat je ook iemand aan de lijn hebt.
Niks is zo fijn als een telefoon om te bellen, het blijft een PDA met telefoonmogelijkheid en dat merk je. Voor het zelfde geld heb je een goeie Nokia waar je ook een tomtom op kan draaien, en dan heb je geen "gezeik", maar toch zou ik mijn MIO niet willen inruilen.
_Dune_ schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:36:
[...]

Als er al nieuwe firmware is dan is deze in iedergeval nog niet beschikbaar voor dowload. Ik heb in dit topic wel al gelezen dat er daadwerkelijk Mio A701 toestellen met een nieuwere rom/firmware worden geleved, maar wat hierin is opgelost heb ik ook nog nergens gezien.

Zelf zit ik al tijden te kijken naar dit toestel en volg dit topic ik dan ook op de voet. Wat mij heeft weerhouden is dat er toch nog vrij veel mensen hier dingen melden die gewoon zouden moeten werken bij een GSM. Dan doel ik op slechte verstaanbaarheid, echo in combinatie met een carkit of handsfree.
Daarnaast het vastlopen van het toestel, er zijn toch regelmatig mensen die in dit topic melden dat ze het toestel een keer moeten resetten of zelfs een harde reset moeten geven. In een dergelijk geval hoef ik het toestel niet. Ik moet mijn contacten en telefoonnummers veilig in mijn toestel kunnen zetten zonder mij zorgen te maken dat alles verdwijnt.

Ik gebruik nu nog Nokia 6210 welke al ruim zes jaar oud is. Nu begint deze dan ook inmiddels slijtage te vertonen, ik gebruik hem overigens zowle prive als zakelijk, dus er is in de afgelopen zes jaar aardig mee gebeld. Opzich is deze GSM perfect om mee te bellen. Ik heb nooit ergens problemen mee gehad. Als ik nu dit topic doorlees heb ik het idee dat de A701 toch met de meest standaard GSM functies moeite mee kan hebben terwijl deze GSM toch een paar generaties nieuwer is dan mijn Nokia 6210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

chundo schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:32:
Op zich ben ik tevreden over het toestel, kwa echo en vastlopen heb ik niks te klagen. Alleen als ik gebeld word blijft toetsenblokering soms aanstaan waardoor ik eerst moet ontgrendelen en na het opnemen duurt het 1 sec voordat je ook iemand aan de lijn hebt.
Niks is zo fijn als een telefoon om te bellen, het blijft een PDA met telefoonmogelijkheid en dat merk je. Voor het zelfde geld heb je een goeie Nokia waar je ook een tomtom op kan draaien, en dan heb je geen "gezeik", maar toch zou ik mijn MIO niet willen inruilen.
[...]
Waar ik de Mio A701 voor zou willen gebruiken is:

- Telefoneren en dan ook heel belangrijk handsfree in de auto.
- Navigatie in de Auto en eventueel motor.
- Agenda functies

Eisen:

- Klein en compact.

en het toestel moet gewoon goed werken.

Welke Nokia ondersteunen dan ook navigatie? Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
Opzich lijkt mij de Mio A701 een super toestel, tenminste als hij doet wat aangegeven wordt. Hij is in iedergeval ver weg de kleinste en toch al deze functies.

Zelf ben ik vooral bang voor de kwaliteit wanneer je hem handsfree gebruikt (in combinatie met BT headset) in de auto, daar hoor je nog al eens klachten over. Daarnaast het vastlopen, ik moet er niet aandenken mijn hele telefoonlijst en contact informatiekwijt te zijn wanneer er een hardereset gegeven moet worden.

Ik zit al tijden met smart te wachten op eventuele firmware update's ik had gehoopt dat Mio Tech hier wat activer in geweest zouden zijn. Van bijvoorbeeld Qtec en E-ten lees je toch veel vaker dat er firmware update's vrij gegeven worden. Hier lijkt Mio Tech enigszins in achter te blijven.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Bv. Nokia N70 ofzo,

Ze moeten Symbian-based zijn: versie 6.0 / 7.0 of 8.0 :) (werken dan wel met TomTom mobile!)

Je kunt natuurlijk elke week ff 'n backupje maken van je contacten enzo!
En 'n hardreset moet echt niet zo heel snel gegeven worden hoor, komt wel goed!

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 28-05-2006 13:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@_Dune_, die van mij loopt nooit vast, echt een super toestel... als hij ook PAN zou ondersteunen was ik helemaal blij geweest. Ik denk dat MIO niet zo snel een firmware update uitbrengt omdat er niet al te veel critische dingen mis gaan. Hoorde wel dat ze er mee bezig waren, dus voor diegene met problemen komt er vast ook een oplossing. Als je af en toe synced met outlook dan heeft die meteen je backup qua adresgegevens toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie ?

TomTom installatie probleem.

Ik heb sinds gister een 701 Mio aangeschaft en apart TomTom 5.0 Software Euope gekocht. Vandaag hele dag bezig geweest een en ander te installeren onder ActiveSync 4.1, tot nu toe zonder succes. Mio wordt herkend geen probleem, TomTom cd installatie ook, maar TomTom zet gegevens niet over naar Mio.
In forum gezocht en oa begrepen dat je de 4 Cab files die onder TomTom PocketPC rechstreeks moet kopieren naar je 1 GB geheugenkaartt; dan krijg ik wel een aantal eerste opstartschermen van TomTom te zien (basisinstellingen) maar bij instellen keuze vrouw of mannenstem vraagt hij vervolgens om kaart te downloaden, wat dus met andere cd's niet mogelijk is omdat de begin installatie bog niet is afgerond. Voor alle duidelijkheid; ik praat hier over een legale gekochte versie!

Dank voor jullie mogelijke antwoorden!

Groet,
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dave0701,

Kan je de kaarten ook direct kopieren naar je SD kaart? Als je hem al wel geinstalleerd hebt door die CAB bestanden dan zal hij waarschijnlijk naar de kaarten gaan zoeken die hij dan niet op die SD kaart aantreft.

Ik heb hem ook legaal, maar heb toen een illegale versie gedownload omdat ik het met mijn legale niet voor elkaar kreeg. Deze kopieerde ik gewoon helemaal naar de SD kaart, starte toen de .CAB files en alles werkte gewoon.

Mijn originele TT5 geeft behalve het installeren van TT5 ook een losse optie om de kaarten te installeren, deze kopieert hij dan volgens mij ook gewoon naar de SD kaart. Zit deze optie er bij jou niet op?

Succes i.e.g!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mamaplank!,

Dank voor je snelle reactie! Helaas kan ik de kaarten niet los installeren op de geheugenkaart(tenminste, volgens mij kwam ik deze optie niet tegen in het installatiescherm). Ik heb zelf ook een poging gedaan de volledige application cd van TomTom over te zetten naar de 1GB geheugenkaart door te copy/pasten, maar dit duurde zo lang en nam zo veel bestanden over die voor mij niet van belang zijn (diverse talen/manuals etc) dat ik dit maar na een 15 minuten (ondanks een zeer snelle computer) heb stopgezet . Mocht je nog andere tips hebben, dan hou ik me aanbevolen. Anders bel ik morgen met TomTom; toch te gek voor woorden dat ik een illegale zou moeten installeren, terwijl ik gisteren de legale versie heb aangeschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:16:
Wie o wie ?

TomTom installatie probleem.

Ik heb sinds gister een 701 Mio aangeschaft en apart TomTom 5.0 Software Euope gekocht. Vandaag hele dag bezig geweest een en ander te installeren onder ActiveSync 4.1, tot nu toe zonder succes. Mio wordt herkend geen probleem, TomTom cd installatie ook, maar TomTom zet gegevens niet over naar Mio.
In forum gezocht en oa begrepen dat je de 4 Cab files die onder TomTom PocketPC rechstreeks moet kopieren naar je 1 GB geheugenkaartt; dan krijg ik wel een aantal eerste opstartschermen van TomTom te zien (basisinstellingen) maar bij instellen keuze vrouw of mannenstem vraagt hij vervolgens om kaart te downloaden, wat dus met andere cd's niet mogelijk is omdat de begin installatie bog niet is afgerond. Voor alle duidelijkheid; ik praat hier over een legale gekochte versie!

Dank voor jullie mogelijke antwoorden!

Groet,
Dave
Hallo dave,

Als het met de cabs bestanden gelukt is, en met de kaarten niet lukt, zou ik het volgende doen.
Download bij tomtom (support) de 5.21 update, en dan de exe file.
Leg je originele cd in de cdromspeler.
Start de update, en je kunt daarna alles ; stemmen+kaarten installeren etc. Zowel via active sync alsmede een kaartlezer wat veel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:27

Fioravanti

Fioravantastisch!

Als ik onderweg tomtom opstart vind deze het vaak lastig om een bruikbaar signaal te krijgen.
Als ik thuis al tomtom aanzet heeft deze snel een goede fix, als deze aan stroom ligt nog sneller.

Wweet iemand hoe dit komt, en wat ik eraan kan doen?

Daarnaast twijfel ik of ik com4 moet kiezen bij tomtom, of de gps hwcom. Heb nu de laatste en dat werkt op zich prima, of bovenstaand probleem na dan... GPSDash geeft trouwens aan dat mn gps op 9600 werkt, ipv 56k..

Over dat belprobleem, ik bel het liefst met mn BT headset, works like a charm. Bij bellen met de handset heb ik niet altijd klachten, ligt denk ik ook aan waar je loopt (electrische velden) en hoe je het volume afgesteld hebt. Ondertussen houd ik er ook gewoon rekening mee dat ik pas moet gaan praten als ik ruis hoor (voorkomt dat je 3x je naam moet zeggen als je opneemt :))

Off topic: het is trouwens niet nodig om steeds hoi of doei te zeggen :Y)

Ik zal binnenkort eens proberen om met BT (via sitecom dongle) een verbindinkje te maken thuis.

Wat misschien wel typisch is voor de trage berichtgeving rondom de romupdate. Het staat al weken aangegeven dat de registratie op de site niet goed werkt, en dat het probleem dezelfde week nog opgelost zou zijn... (ik neem aan dat ik niet de enige ben)

[ Voor 26% gewijzigd door Fioravanti op 29-05-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:03:
@SvdW: dat is wel raar, zoals ik zei had ik eerst Bluetooth gebruikt zonder maar iets geinstalleerd te hebben, werkte prima en niks op m'n Mio aangepast, dus al m'n Bluetooth tab opties op m'n Mio zijn gewoon "default" - behalve dan het aanzetten wanneer ik het nodig heb. (beiden opties dan aanvinken -BT inschakelen en -Dit apparaat zichtbaar maken) Van m'n computer deed ik dan gewoon een "send file" en die vond m'n Mio gewoon zonder poorten aan te geven. Ik gebruikte ook geen password.

Toen ik voor het eerst USB aansloot, vroeg windows mij om software daarvoor te installeren -> toen heb ik pas de Active Sync 4.0 van de cdrom geinstalleerd. (ik wist niet eens waar Active Sync voor nodig was) Ik weet niet meer of ik iets had aangepast aan de verbindingingsinstelling maar volgens mij niet, mijn settings: alles aangevinkt, COM1, automatisch.

en toen werkte het voor mij gewoon, applicaties installeren/verwijderen gaat ook via Active Sync helaas.

----

aan de andere kant, ik heb eindelijk m'n Tomtom aan de praat gekregen (dit buiten Active Sync om) zoals besproken is eerder, was de oplossing om niet via PC te installeren maar om de files eerst op je SD kaart te zetten. Misschien heb jij hierwat aan om direkt gegevens over te pompen (dat gaat een stuk sneller dan via Bluetooth:

instellingen > systeem> MeUtility > USB tab > kies kaart lezer modus: dan herkent XP je Mio/SD kaart als een removable disk.

succes

PS. dat van omruilen omdat zij belabberde support hebben is helaas niet anders met Mio :| maar wie weet is er plots een nieuwe rom beschikbaar, maar verwacht niet dezelfde support als bij Qtek.
Thnx, heb via de kaartlezer-modus iig zonder problemen het geluidsbestand op m'n geheugenkaart kunnen zetten. Wel jammer dat je bij wekkerfuncties geen eigen bel-toon kan instellen |:( , weet iemand of dit via een andere manier mogelijk is? Ik heb al via de Mio-Verkenner het bestand als ringtone ingesteld, maar ook daarna staat hij niet in het rijtje met wekker-geluiden :'( Verder is het de eerste keer wel gelukt om de navigatie-bestanden (heb originele MioMap-software) op m'n Mio te installeren, dit was echter via de computer van een vriend van me gegaan (kan het daar soms aan liggen, dat je Mio alleen maar geconnect kan worden naar de computer waarmee je ActiveSync initieel geïnstalleerd hebt?)

Als ik een bestand rechtstreeks via de laptop via BT wil versturen naar m'n Mio dan zie ik de Mio heel even oplichten en dan krijg ik vervolgens op m'n laptop de melding "Remote device does not support service". Als ik vervolgens een BT-verbinding aanmaak via de BT-wizard op de laptop, een pairing-code gebruik etc. dan zie ik alleen maar een seriële poort als verbindingsmogelijkheid. Als ik vervolgens nix aanvink maar "volgende" gebruik dan maakt de wizard op m'n laptop er een dial up-verbinding van 8)7 Als ik daarop opnieuw een verbinding wil aanmaken (oude BT-connectie verwijderd) dan wil hij connectie maken met de Mio, maar "hangt" de wizard voortdurend en krijg ik de melding "Connection failed" (joh!) maar is m'n BT-icoontje rechtsonder op m'n laptop vervolgens wèl gekleurd maar kan ik desondanks nog steeds nix versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:01:
@Svwd / bluetooth: Ik wordt er ook heeeeelemaal gestoord van.
Zie mijn vorige post hierover, werkt nog steeds niet bij mij, lijkt mij ook dat dit het meest makkelijke zou moeten zijn...
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:01:
Extra vraagje:

Wat voor een verbindingmogelijkheden hebben jullie op de MIO? Als je naar instellingen gaat en dan naar tabblad verbindingen, vervolgens kiezen voor "verbindingen"? Bij mij ziet het er dan zo uit:

Mijn ISP

Mijn werk-netwerk
Mijn proxyserver instellen
Volgens mij heb ik in dit tabje nog nix aangepast, maar ik heb iig het volgende lijstje (verschilt dus ietsje met die van jou):

Mijn ISP

Mijn werk-netwerk
Mijn proxyserver bewerken
Bestaande verbindingen beheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents, heb de oplossing voor mijn Bluetooth-probleem gevonden! Was voor Mamaplank bezig met het kijken naar mijn verbindings-instellingen en zag ineens bij Instellingen > tabblad Verbindingen ook een icoontje "Verzenden" staan en daar staat simpelweg één regel die je moet aanvinken: "Alle inkomende stralen ontvangen" en vervolgens kan je via BT bestanden uitwisselen zonder inderdaad ook maar COM-poorten aan te maken o.i.d.

Waarom ze dit niet bij de BT-instellingen hebben gezet is me een raadsel, je zoekt je de &^%#@ maar dit is dus de oplossing! 8)7

Nu nog dat probleem met de ActiveSync-verbinding oplossen, grrrr })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook uitgevonden hoe je een eigen muziekbestand (mp3, wav o.i.d.) kan instellen als wekker-geluid. Dit doe je door het bestand in de root van de Windows-directory te plaatsen. Vervolgens komt hij ook voor in de lijst met wek-geluiden. Word dus voortaan net zo wakker als Tom Cruise in Vanilla Sky met de tekst "Open your eyes" van Penelope Cruze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggiebert schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:00:
[...]

Hoi Eggiebert en Mamaplank et nog niet helemaal hoe ik het beste kan replyén, daarom maar even via een quotebericht:

Met dank aan jullei beider input (en niet dankzij TomTom, die mij niet meer konden vertellen dan dat cd waarschijnlijk defect is en geretourneerd moets worden) is het mij gelukt TomTom aan de praat te krijgen. Voor de mensen die wellicht iets soortgelijks gaan tegenkomen, nog even de stappen die ik heb ondernomen op basis van de adviezen:

• TomTom update 5.2 van TomTom site gedownload.
• Eigen origele cd in computer geschoven
• Update zip file uitgepakt en exe aangeklikt
• Mijn pda als gast aangemeldt onder ActiveSync
• Vervolgens kwamen keurig alle files binnen
• Files op pda (dus niet op geheugenkaart geinstalleerd)

Vervolgens via update kaarten op geheugenkaart geplaatst

GPS via TomTom scherm ingesteld op keuzeveld:
• Andere kabel/NMEA/GPS
• baudrate op 9600
• COM4

en het werkt!

Al met al heeft het me dus anderhalve dag gekost (met proberen, bellen naar TomTom en MioTech) maar vooral dus dankzij hulp van dit forum eruit gekomen.

Nu rest (voor nu in ieder geval) nog wat vragen ; kan je het TomTom beeld net zoals met de overige applicaties ook kantelen, oftewel in de breedte bekijken ipv lengte. Volgens Miop Tech kan dit wel met MioMap, maar niet met TomTom. Mij lukt dit in ieder geval niet, ook niet als ik eerst het programma beeld kantelen en daarna TomTom opstart.

Wie weet hoe je karakterherkenning onder de Nederlandse versie draaiend kan krijgen, dus bv handgeschreven notitie´s direct handschriftherkenning om laten zetten in getypte tekst. Kan wel volgens Engelse handleiding, maar geeft deze optie niet in het Nederlands.

Thanks again!

Groet,
Dave

Hallo dave,

Als het met de cabs bestanden gelukt is, en met de kaarten niet lukt, zou ik het volgende doen.
Download bij tomtom (support) de 5.21 update, en dan de exe file.
Leg je originele cd in de cdromspeler.
Start de update, en je kunt daarna alles ; stemmen+kaarten installeren etc. Zowel via active sync alsmede een kaartlezer wat veel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dave
Kijk eens goed binnen de instellingen van TOMTOM, daar kun je hem in landscape modus zetten, maar ik heb liever meer hoogte, je rijdt immers meestal vooruit en daar kaarten draaien mee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SvDw, ik zoek nog steeds een manier om gewoon een netwerkshare te openen, is dat je ook al gelukt? Bijvoorbeeld via de verkenner, dan map pad naar \\jepczijnipadres\naamshare. Je hoeft dan geen bestanden meer over te zetten, maar kan ze gewoon direct op de PC benaderen.

Ik heb zelf wel een omslachtige oplossing gevonden om via de MIO direct via Bluetooth bij alle MP3 op mijn PC te kunnen komen, heb nu alle GBtjes op mijn PC in een straal van 100 meter op de MIO via bluetooth ter beschikking :), gewoon aanklikken en het speelt direct. 't mooiste zou alleen zijn als dit gewoon via een netwerkshare kon, maar volgens mij moet de MIO dan PAN ondersteunen (Personal Area Network) en ik kan niet uitvinden of hij dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik heb een nokia 6680 gehad met tomtom, werkt even perfect als op PDA, je moet dan wel een apparte GPS ontvanger hebben. De Symbian is heel stabiel, nooit problemen mee gehad, maar er bestaat veel minder software voor.
Bekijk het zo, vind je GSM het belangrijkste, koop een GSM met PDA mogelijkheid (toestel met symbian). Vind je PDA het belangrijkste, koop een PDA met GSM mogelijkheid. Anders is dit toestel wel een goed all in one oplossing http://www.pdashop.be/product/25353.
_Dune_ schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:16:
[...]

Waar ik de Mio A701 voor zou willen gebruiken is:

- Telefoneren en dan ook heel belangrijk handsfree in de auto.
- Navigatie in de Auto en eventueel motor.
- Agenda functies

Eisen:

- Klein en compact.

en het toestel moet gewoon goed werken.

Welke Nokia ondersteunen dan ook navigatie? Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
Opzich lijkt mij de Mio A701 een super toestel, tenminste als hij doet wat aangegeven wordt. Hij is in iedergeval ver weg de kleinste en toch al deze functies.

Zelf ben ik vooral bang voor de kwaliteit wanneer je hem handsfree gebruikt (in combinatie met BT headset) in de auto, daar hoor je nog al eens klachten over. Daarnaast het vastlopen, ik moet er niet aandenken mijn hele telefoonlijst en contact informatiekwijt te zijn wanneer er een hardereset gegeven moet worden.

Ik zit al tijden met smart te wachten op eventuele firmware update's ik had gehoopt dat Mio Tech hier wat activer in geweest zouden zijn. Van bijvoorbeeld Qtec en E-ten lees je toch veel vaker dat er firmware update's vrij gegeven worden. Hier lijkt Mio Tech enigszins in achter te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:25:
@Dave
Kijk eens goed binnen de instellingen van TOMTOM, daar kun je hem in landscape modus zetten, maar ik heb liever meer hoogte, je rijdt immers meestal vooruit en daar kaarten draaien mee. _/-\o_
Hoi Perplexed,
Dank voor je reply. Had de landscapemode nog niet ontdekt, maar je hebt gelijk dat het misschien niet de handigste stand is.

Groet,
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

Meer over snellere GPS verbinding

-In GPS monitor zet MSS op 1 (zie hier)

-download en installeer dit programma, het werkt net zo als Quick position die std op je mio zit. (ik gebruik ze alle 2)

mijn tijd tot fix is ongv 15sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
ik had dus een mailtje gestuurd naar mio en ik heb een mail terug gehad:

De ROM versie is momenteel nog in een testfase. Wanneer deze volledig getest is, wordt deze alleen door onze technieker
geinstalleerd. Wij kunnen het toestel ondertussen grondig nakijken.
U kan uw toestel naar ons ook opsturen. Gelieve eerst een reparatienummer aan te vragen: [email]rma@mio-tech.be[/email]

Zoals ik kan begrijpen zal er geen nieuwe rom uitkomen via het net, je kan hem dus alleen via de technische dienst erop laten knallen. Dit was ook al eerder zo met de mio 168.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentkiller schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:20:

De ROM versie is momenteel nog in een testfase. Wanneer deze volledig getest is, wordt deze alleen door onze technieker
U kan uw toestel naar ons ook opsturen. Gelieve eerst een reparatienummer aan te vragen: [email]rma@mio-tech.be[/email]

Zoals ik kan begrijpen zal er geen nieuwe rom uitkomen via het net, je kan hem dus alleen via de technische dienst erop laten knallen. Dit was ook al eerder zo met de mio 168.
Helaas dat zei de meneer of mevrouw van de helpdesk ook al tegen mij aan de telefoon :'(
Ben benieuwd hoelang je je pda kwijt bent dan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:02:
[...]

Helaas dat zei de meneer of mevrouw van de helpdesk ook al tegen mij aan de telefoon :'(
Ben benieuwd hoelang je je pda kwijt bent dan :r
tegen mij zeiden ze 5 werkdagen, maar dat kennen we allemaal wel denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

silentkiller schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:08:
[...]

tegen mij zeiden ze 5 werkdagen, maar dat kennen we allemaal wel denk ik ...
En wat zijn de exrta kosten of doen ze het even gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
_Dune_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:38:
[...]

En wat zijn de exrta kosten of doen ze het even gratis?
daar heb ik eerlijk gezegd geen id van, volgens mij als hij onder garantie valt doen hun de kosten maar kan ik niet bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mio staat in bestelling en komt als het goedis volgende week mijn kant op. Nu kijk ik hier al een tijdje rond ivm de mio en mogelijke software ect. Ik wil hem vooral gebruiken als telefoon, gps (weg en water) dus daar ben ik al vast wat progjes voor aan het zoeken. Maar wat ik mij af vroeg mijn huidige tel heeft een radio functie. Ik heb in geen van de twee mio of andere pda fora een link op naam van een prog gevonden waarmee je een fm radio van je mio kan maken. Betaan er zulke progjes en werken die een beetje.

al vast dank heb bij voorbaat al veel aan het forum gehad
groet FKZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
silentkiller schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:20:

Wat kan een helpdesk toch een boel onzin uitkramen... tis niet te geloven!!
De 1e mio's zijn al gesignaleerd met de nieuwe v46 rom... hoe bedoel je testfase!

Het zou echt een set-back zijn voor mio als de roms alleen voor de technische dienst houden! Ik zit er dan ook serieus over te denken om mijn mio weer te gaan verkopen als dit waarheid mocht worden!

Het is nu toch wel bekend dat windows software i.c.m. firmware regelmatig bugfixes nodig heeft... Zie eten, qtec etc etc.

Ik zal die contact persoon nog eens mailen... ik heb van hem hele andere verhalen gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iemand al een goede dualsim oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Peertje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:44:
Heeft iemand al een goede dualsim oplossing :?
Ja dat wil ik ook graag weten, die dingen van Brando passen echt niet... heb er al 3 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:08:
@SvDw, ik zoek nog steeds een manier om gewoon een netwerkshare te openen, is dat je ook al gelukt? Bijvoorbeeld via de verkenner, dan map pad naar \\jepczijnipadres\naamshare. Je hoeft dan geen bestanden meer over te zetten, maar kan ze gewoon direct op de PC benaderen.

Ik heb zelf wel een omslachtige oplossing gevonden om via de MIO direct via Bluetooth bij alle MP3 op mijn PC te kunnen komen, heb nu alle GBtjes op mijn PC in een straal van 100 meter op de MIO via bluetooth ter beschikking :), gewoon aanklikken en het speelt direct. 't mooiste zou alleen zijn als dit gewoon via een netwerkshare kon, maar volgens mij moet de MIO dan PAN ondersteunen (Personal Area Network) en ik kan niet uitvinden of hij dat doet.
Wow, dit soort dingen probéér ik niet eens :) dus zou ik je niet mee verder kunnen helpen, helaas...
Suk6 ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben anderen mensen ook last van het feit dat bij spelletjes die met je hardware toesten bediend worden, het net lijkt alsof een bepaalde toest blijft hangen?

Bijvoorbeeld in morphgear voor SNES/Gameboy emulatie, blijft mario na even spelen bijv de hele tijd automatisch naar links(of rechts) lopen. Dit eigenaardige fenomeen doet zich ook voor bij andere games zoals VRally, of gnuboy.

Is het een probleem met WM5, of specifiek met de mio, en is er iemand die wel succesvol games speelt die gebruik maken van de knoppen op de mio, en zoja, welke games? Ik wil nl graag uitzoeken waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

ik vind leuke games vinden een beetje een ramp, omdat je nu eenmaal minder toetsen heb.

leuke spelletjes moeten met de stylus kunnen werken. zelf heb ik wat games van resco.net gedld, werken allemaal goed. daarnaast ben ik praktisch verslaafd aan ball breaker...

als iemand nog leuke suggesties heeft ben ik zeker benieuwd :D

heeft iemand nog een goed adres waar nieuwe stylussen te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor stomme vragen, ben helaas niet zo handig...

Hoe zet je de tekstinvoer (voor bv smsjes) op T9? Bij de S200 zit deze optie er wel standaard op, maar bij de Mio kan ik hem niet vinden.
Waar zit het vraagteken / uitroepteken, wellicht een rare vraag, maar op mijn (virtuele) toetsenbord kan ik hem niet vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:16:
Tijd voor stomme vragen, ben helaas niet zo handig...

Hoe zet je de tekstinvoer (voor bv smsjes) op T9? Bij de S200 zit deze optie er wel standaard op, maar bij de Mio kan ik hem niet vinden.
Waar zit het vraagteken / uitroepteken, wellicht een rare vraag, maar op mijn (virtuele) toetsenbord kan ik hem niet vinden.

Alvast bedankt!
De A701 ondersteund volgens mij geen T9, maar heeft een alternatief hoe deze heet weet ik zo niet, mogelijk dat het in de openingspost staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:08:

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om een korte uitleg te geven, hoe jij het voor elkaar hebt gekregen dat jij via bluetooth rechtstreeks bestanden aan kan klikken op je pc?
Ben zelf al even aan het knoeien geweest maar krijg het niet voor elkaar.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 08-09 14:48
Is er nu eigelijk al een cradle voor de A701 ? Heb em vandaag besteld en zou em vrijdag moeten hebben. Maar over een cradle weet ik nog steeds niets...

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik denk dat ik toch de Mio A701 ga aanschaffen, daarbij wil ik gelijk 2GB SD kaartje en een BT headset kopen. Heeft iemand toevallig ervaring met de volgende twee in combinatie met de Mio?

Peak Secure Digital Xtreme 2048 MB (read speed 22.5MB/s and write speed 11.84MB/s)
Jabra BT-160 Bluetooth, Earplug - Single, Mono

P.s. Om eerlijk te zijn kan ik op de Mio site geen lijst vinden met compatibel produkten.

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 31-05-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmart33 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:23:
[...]

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om een korte uitleg te geven, hoe jij het voor elkaar hebt gekregen dat jij via bluetooth rechtstreeks bestanden aan kan klikken op je pc?
Ben zelf al even aan het knoeien geweest maar krijg het niet voor elkaar.
Alvast bedankt
Hier Netwerkverbinding tot stand brengen heb ik het in mijn 3e post gezet. Het is wat prutsen, maar dan heb je wel de best denkbare MP3 speler. Het leuke is dat ik ook DIVX filmpjes op die manier van mijn PC af kan streamen. Met dat tooltje heeft hij daar ook helemaal geen probleem mee. Succes alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02
Hey luitjes!

Ik ben ook van plan om de Mio A701 te bestellen bij een abonnement. Op deze site: http://www.gsmstore.nl/ stond hij vorige maand bij een Vodafone abonnement (a 27,50 per maand) en deze maand voor 54 euries met T-Mobile...(voor 2 jaar)

Die van de vorige maand is zeker wel OK alleen het probleem is dat ik nog op Aruba zit (nog 3 weken) dus maar ff van deze maand afgewacht...maar 54 p/m is wel errug duur! Dus ik vroeg me af of anderen nog goeie aanbiedingen zijn tegen gekomen?? Thanks alvast!

Mobiel is echt IDEAAL voor mij...als bijbaantje in NL breng en haal ik Lease en Huur auto's...werk tot nu toe nog met een dik boek hehe maar in de grotere steden is dat verre van ideaal!

Nogmaals thanks!

Groetjes,

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
het vraag en uitroepteken kan je alleen gebruiken als je kleine toetsen gebruikt (dit kan je instellen bij de opties van het toesenbord), ikzelf vind dat ook vervelend
_Dune_ schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:19:
[...]

De A701 ondersteund volgens mij geen T9, maar heeft een alternatief hoe deze heet weet ik zo niet, mogelijk dat het in de openingspost staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik zou mij graag een wifi SD kaartje kopen voor mijn MIO, heeft er hier iemand ervaring mee? Waar is zo een kaartje betaalbaar, en 2de hands vind ik ze niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Heb een 701 gekocht, bevalt vooralsnog perfect! Erg blits hoe alles werkt. Leuk ook dat je direct uit je contacts kunt navigeren.

Maar goed, zit nu thuis en het driver-CD-tje zit op kantoor in een computer. Active Sync is nog wel te plukken van Microsoft.com, de device wordt toch niet standaard herkend. Weet iemand waar ik een driver kan vinden?

Verder vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met OSX synchronisatie; werkt Missing Sync een beetje goed? En hoe zit het met alternatieven... Zijn die er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krn176
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 17:56
Mio nu 2 weken in bezit en het enige waar ik me nogal aan stoor:
-Als ik de telefoon een tijdje niet gebruik en hem vervolgens weer wil gaan gebruiken staat hij vaak op toetsenbordblokkering.

Meestal 9 van de 10 keer werkt het als ik dan op 'ontgrendelen' linksonder en vervolgens 'ontgrendelen' bij de 2e optie aanklik.
1 op de 10 keer, tot nu toe al 4 dagen is dit voorgekomen reageert de telefoon wel op m´n klik... je ziet door de ´klik-animatie" wel dat ik ontgrendelen aanklik maar hij laadt vervolgens niet.
De enige oplossing die ik vervolgens heb om hem weer werkend te krijgen is door de batterij uit te halen en er weer in te steken en de mio opnieuw op te starten.

Zijn er mensen waarbij dit probleem zich ook voortdoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krn176 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:44:
-Als ik de telefoon een tijdje niet gebruik en hem vervolgens weer wil gaan gebruiken staat hij vaak op toetsenbordblokkering.

Meestal 9 van de 10 keer werkt het als ik dan op 'ontgrendelen' linksonder en vervolgens 'ontgrendelen' bij de 2e optie aanklik.
1 op de 10 keer, tot nu toe al 4 dagen is dit voorgekomen reageert de telefoon wel op m´n klik... je ziet door de ´klik-animatie" wel dat ik ontgrendelen aanklik maar hij laadt vervolgens niet.
De enige oplossing die ik vervolgens heb om hem weer werkend te krijgen is door de batterij uit te halen en er weer in te steken en de mio opnieuw op te starten.

Ik heb hetzelfde probleem.. ik gebruik dan gewoon het resetknopje aan de rechterkant van het toestel!
De laatste tijd is het niet meer voorgekomen.. heb geen idee waarom het nu opeens niet meer gebeurt! Het enige verschil is dat ik een backup heb gemaakt met spb backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Met die hele toetsenblokering heb ik ook problemen, uiteindelijk is mijn tel meestal niet geblokkeerd terwijl ik hem wel blokeer. Volgens mij komt dat door de slaapstand...
Ik heb er nu een programatje voor, Mortsaver, wat je hier kan downloaden http://www.sto-helit.de/modules/edito/content.php?id=36 .Werkt perfect. Dit instaleren en de toesenblokering van de MIO uitschakelen.
krn176 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 13:25
Ik ben deze forum een tijdje aan het volgen en heb ik bij gsmstore de a701 besteld met een Vodafone 22,50 (bijbetaling 30 euro) wat volgens mij een goed actie lijkt.
Alleen duurt het best wel lang tot je ik hem ontvang om dat meer dan een week geleden heb ik een e-mail gekregen van gsmstore dat ze mij contract brief hebben ontvangen maar sinds dien niets gehoord.

Dus mijn vraag is duurt het afsluiten van een abo via een online shop zo lang ?

(Ps; ik kan niet wachten tot ik hem heb want het lijkt mee een super toestel ondanks de negatieve berichten van hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 08-09 14:48
Ik kan ook niet wachten, normaal moest ik em gisteren gehad hebben, maar hij is pas terug leverbaar vanaf eind volgende week, dus ten vroegste volgende vrijdag en anders de week erna :(

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Eigenlijk vindt ik het best slecht van gsmstore :( Dat je zo lang op moet wachten.
Maar dan hoop ik dat het met de nieuwste software erop komt want dan zijn wij ook klaar met die kleine problemen die de gebruikers van de mio hebben

http://www.huishoudstore....nfo.php?products_id=10302

Hier staat dat het binnen 2 dagen krijgt ?

[ Voor 21% gewijzigd door ALPACINO op 03-06-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens op dit moment de beste provider?

Zit nu bij orange, maar qua dekking ben ik hier niet tevreden over.

Zat meer te denken aan KPN of Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
KPN en Vodafone zenden op 2 banden uit. Daarom hebben ze vaak beter bereik. Waar ik woon kun je alleen met Vodafone of KPN bellen en gebeld worden. De rest kun je vergeten.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het probleem in deurne.. en in limburg zal dat nie veel beter worden, maar qua prijs - kwaliteit? zit er dan nog veel verschil tussen die 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
KPN heeft wel wat hogere tarieven. Ik ben voor Vodafone gegaan. De prijzen van KPN vind ik gewoon niet meer van deze tijd. Als je het bereik wilt testen moet je voor een prepaid kaartje gaan. Dat heb ik namelijk ook gedaan. Zo kon ik goed testen wat het verschil is. Daarna na tarieven gaan kijken en voor Voda gekozen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:43:
ja ik heb het probleem in deurne.. en in limburg zal dat nie veel beter worden, maar qua prijs - kwaliteit? zit er dan nog veel verschil tussen die 2?
Hmm ik woon in limburg en heb T-mobile.Ik kom veel op verschillende plaatsen en er is 1 plaats waar ik met T-mobile geen ontvangst heb maar waar Vodafone een beetje ontvangst heeft (net genoeg om te bellen). Ik kom ook vaker op een plaats waar ik met vodafone geen ontvangst had en nu met t-mobile wel.

Ik blijf nu fijn bij t-mobile.. krijg elk jaar 287,50 terug voor elke zakelijke aansluiting die ik heb en betaal 20,- per maand (met gratis onderling bellen) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:44:
Met die hele toetsenblokering heb ik ook problemen, uiteindelijk is mijn tel meestal niet geblokkeerd terwijl ik hem wel blokeer. Volgens mij komt dat door de slaapstand...
Ik heb er nu een programatje voor, Mortsaver, wat je hier kan downloaden http://www.sto-helit.de/modules/edito/content.php?id=36 .Werkt perfect. Dit instaleren en de toesenblokering van de MIO uitschakelen.
[...]
Ja, OK, werkt, maar als ik nu op rood druk gaat mijn scherm aan met een blanco wit scherm! Als ik rood lang ingedrukt houd gaat hij toch op de achtergrond vragen of ik m'n mio wil uitschakelen... wat zijn jouw instellingen precies?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 19:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Je moet de ontgrendelknoppen instellen, ik heb 2 en 3 genomen (onder de rode en de cameraknop). de tijdsintervallen staan bij mij op 5 seconden. ik denk dat ik voor de rest de standaard instellingen zowat heb, heb er wat mee liggen prullen, maar uiteindelijk werkt het "goed". (toch beter dan het orgineel)
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:07:
[...]

Ja, OK, werkt, maar als ik nu op rood druk gaat mijn scherm aan met een blanco wit scherm! Als ik rood lang ingedrukt houd gaat hij toch op de achtergrond vragen of ik m'n mio wil uitschakelen... wat zijn jouw instellingen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

* hufkes gaat ook eens naar dat mortsaver kijken want hier ook problemen met de gewone lock. Kreeg ook vaak dat de lock aanging, maar dat er dan alsnog een ander progje bijv. textmessages overheen geladen werd. Kan kun je hem dus gaan resetten aangezien het unlock-vakje niet op je scherm te vinden is :(

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:28:
* hufkes gaat ook eens naar dat mortsaver kijken want hier ook problemen met de gewone lock. Kreeg ook vaak dat de lock aanging, maar dat er dan alsnog een ander progje bijv. textmessages overheen geladen werd. Kan kun je hem dus gaan resetten aangezien het unlock-vakje niet op je scherm te vinden is :(
Jah inderdaad dat heb ik al een paar keer gehad met de voicemail! Iemand sprak wat in en dan krijg je linksonder de melding ervan. Alleen duw je daar normaal op om te ontgrendelen.. maar dat werkt dan niet :( .. restart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:12:
Je moet de ontgrendelknoppen instellen, ik heb 2 en 3 genomen (onder de rode en de cameraknop). de tijdsintervallen staan bij mij op 5 seconden. ik denk dat ik voor de rest de standaard instellingen zowat heb, heb er wat mee liggen prullen, maar uiteindelijk werkt het "goed". (toch beter dan het orgineel)
[...]
Die instellingen had ik ook, maar licht het scherm bij jou dan niet wit op als je rood indrukt terwijl mortsaver actief is? Het ziet er iig uit als een progje dat heel mooi zou kunnen zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Gentlemen! Afgelopen zaterdag is ook mijn tweede stylus gesneuveld... Ik heb eerder al dingen gelezen in dit forum waaruit ik opmaak dat ik niet de enige ben :Y)

Iemand al een goed adres kunnen vinden voor nieuwe stylussen? Zag bij Sallandautomatisering.nl 3 voor 16 euro, maar dat lijkt mij wat veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
» A701 in BOOTLOADER MODE !!

Het is me eindelijk gelukt om in de Bootloader mode te komen van de A701. Hiermee is de weg vrij voor een ROM upgrade!! De procedure is als volgt:

Om de ROM te kunnen upgraden, moet je de file WINCEIMG.BIN (de ROM image) op de root van je SD kaart hebben staan met minimaal 60 MB aan vrije ruimte hebben daarop, anders kom je niet in de Bootloader mode. Ik heb namelijk drie keer geprobeerd om zonder SD kaart in de Bootloader te komen, maar dat lukt dus niet. Misschien dat het wel lukt met een fake WINCEIMG.BIN, maar dat heb ik niet geprobeerd. Indien de WINCEIMG.BIN aanwezig is:

- Zet het apparaat uit (rode knop ingedrukt houden en "Power off" selecteren).
- Houd de knoppen "volume omhoog" EN "navigatieknop omlaag" samen ingedrukt (tegelijk).
- Terwijl je die twee ingedrukt houdt, tegelijk op de reset knop drukken (en alledrie even ingedrukt houden).
- Heel bealngrijk is dat je vervolgens als eerste de reset knop loslaat (terwijl je dus die andere twee dus nog ingedrukt houdt).
- Vervolgens kun je die andere twee knoppen ook loslaten.
- Als het goed gegaan is, dan springt die direct in de Bootloader mode en kun je de FlashROM upgraden.

Ik heb overigens (nog) geen optie gezien om de bestaande ROM te dumpen. Maar ik heb ook nog niet alle opties doorgebladerd (er zijn er nogal wat).

Ik heb overigens alleen een chinese versie van de R52 ROM hiervoor gebruikt om te testen. Ik heb deze versie niet geflasht. Maar de R46 versie die iemand hier zou hebben, moet op deze manier erin gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
Ik ben erachter dat je de WINCEIMG.BIN dus niet nodig heeft om in de bootloader te kunnen komen, in tegenstelling tot wat ik in mijn vorige post meldde (heb ik ook doorgestreept inmiddels).

Het hoofdmenu van de Bootloader ziet er als volgt uit:

ScoterUT R48 Magneto

0=FlashROM Upgrade
1=RF Module Upgrade
2=Test Items
3=DOC Tools
4=Load NAND CE Img
5=Vibrator Test
6=Audio Routing
7=BT Test
8=Enter DeepSleep
9=Watchdog Reset

Indien je voor optie 0 kiest, kom je in het FlashROM submenu:

FlashROM Upgrade

0=Total img By USB
1=CE img By USB
2=IPL(MS) by USB
3=UBoot By USB
4=BackUBoot by USB
5=IPL(G3) by USB
6=Total img By SD/MMC
7=Exit

[ Voor 5% gewijzigd door Ted_W op 07-06-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obi schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:10:
Heb een 701 gekocht, bevalt vooralsnog perfect! Erg blits hoe alles werkt. Leuk ook dat je direct uit je contacts kunt navigeren.

Maar goed, zit nu thuis en het driver-CD-tje zit op kantoor in een computer. Active Sync is nog wel te plukken van Microsoft.com, de device wordt toch niet standaard herkend. Weet iemand waar ik een driver kan vinden?

Verder vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met OSX synchronisatie; werkt Missing Sync een beetje goed? En hoe zit het met alternatieven... Zijn die er?
Dat probleem had ik ook, je moet activesync 4.1 downloaden om het werkend te krijgen, met oudere versies heb je idd dat je device niet herkend wordt in je apparaatbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Fioravanti schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:29:
Gentlemen! Afgelopen zaterdag is ook mijn tweede stylus gesneuveld... Ik heb eerder al dingen gelezen in dit forum waaruit ik opmaak dat ik niet de enige ben :Y)
breken ze bij jou doormidden ofzo? mijn ergste nachtmerrie is dat een stylus afbreekt terwijl de andere helft in de mio blijft steken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:47:
[...]
breken ze bij jou doormidden ofzo? mijn ergste nachtmerrie is dat een stylus afbreekt terwijl de andere helft in de mio blijft steken :|
Volgens mij kan dat geen probleem zijn gezien je de resten er dan zo uit kan pulken als je de batterijklep er af haalt, zie je precies waar die pen heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:51:
» A701 in BOOTLOADER MODE !!

Het is me eindelijk gelukt om in de Bootloader mode te komen van de A701. Hiermee is de weg vrij voor een ROM upgrade!! De procedure is als volgt:

Om de ROM te kunnen upgraden, moet je de file WINCEIMG.BIN (de ROM image) op de root van je SD kaart hebben staan met minimaal 60 MB aan vrije ruimte hebben daarop, anders kom je niet in de Bootloader mode. Ik heb namelijk drie keer geprobeerd om zonder SD kaart in de Bootloader te komen, maar dat lukt dus niet. Misschien dat het wel lukt met een fake WINCEIMG.BIN, maar dat heb ik niet geprobeerd. Indien de WINCEIMG.BIN aanwezig is:

- Zet het apparaat uit (rode knop ingedrukt houden en "Power off" selecteren).
- Houd de knoppen "volume omhoog" EN "navigatieknop omlaag" samen ingedrukt (tegelijk).
- Terwijl je die twee ingedrukt houdt, tegelijk op de reset knop drukken (en alledrie even ingedrukt houden).
- Heel bealngrijk is dat je vervolgens als eerste de reset knop loslaat (terwijl je dus die andere twee dus nog ingedrukt houdt).
- Vervolgens kun je die andere twee knoppen ook loslaten.
- Als het goed gegaan is, dan springt die direct in de Bootloader mode en kun je de FlashROM upgraden.

Ik heb overigens (nog) geen optie gezien om de bestaande ROM te dumpen. Maar ik heb ook nog niet alle opties doorgebladerd (er zijn er nogal wat).

Ik heb overigens alleen een chinese versie van de R52 ROM hiervoor gebruikt om te testen. Ik heb deze versie niet geflasht. Maar de R46 versie die iemand hier zou hebben, moet op deze manier erin gezet kunnen worden.
Ok kan je me misschien uitleggen wat je hier aan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:57:
Ik ben deze forum een tijdje aan het volgen en heb ik bij gsmstore de a701 besteld met een Vodafone 22,50 (bijbetaling 30 euro) wat volgens mij een goed actie lijkt.
Alleen duurt het best wel lang tot je ik hem ontvang om dat meer dan een week geleden heb ik een e-mail gekregen van gsmstore dat ze mij contract brief hebben ontvangen maar sinds dien niets gehoord.

Dus mijn vraag is duurt het afsluiten van een abo via een online shop zo lang ?

(Ps; ik kan niet wachten tot ik hem heb want het lijkt mee een super toestel ondanks de negatieve berichten van hier)
Heb je em inmidels al gekregen? Ik had dat mailtje donderdag 1 juni gekregen, ze zeiden tegen mij nadat ik ze had opgebeld dat ik em eind deze week zou krijgen. Maar ik heb nog geen mail gehad dat ie verstuurt is. Ik hoop dat ik em morge heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

doet het weer

[ Voor 101% gewijzigd door DMP.cc op 08-06-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote zooi! Ik had voor me A701 een 2 gig SD kaart van transend 150x bestelt, maar ik heb net een mailtje gehad dat die niet meer op voorraad is ze bieden mij nu een adata 150x voor dezelfde prijs. Moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Op pocketinfo had iemand versie 46 rom in zijn bezit.... misschien moeten we die nog maar eens proberen te contacten... Wie weet heeft hij echt die ROM v46!?

@PeterKjeld
Het komen in bootloader is noodzakelijk om je mio te kunnen flashen met een nieuwe versie ROM. Hiermee is het mogelijk om bugs er uit te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden op het Pocketinfo forum
whoehoe, kheb mijn toestel aangekregen, is nu aant opladen.
Ook een nieuwe mail van mio:

Alle MioA701 apparaten die momenteel verkocht worden zijn geleverd met R45 ROM Image.

Mio Technologies Ltd heeft nog geen R46 vrijgegeven en zal die naar alle waarschijnlijkheid ook niet vrijgeven in de toekomst.

Er wordt aan nieuwe ROM Image software gewerkt maar de uiteindelijke versie zal zeker niet R46 zijn.

Vermoedelijk zal de release binnen 3 à 4 weken gebeuren (indien alle testen naar wens verlopen).
De software release zal, naar alle waarschijnlijkheid, via onze support web site http://www.mio-tech.be verdeeld worden.
Neem regelmatig een kijkje op de site, een nieuwe release zal steeds via deze weg aangekondigd worden.

Met vriendelijke groet,

Mio Technology Limited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:13:
Gevonden op het Pocketinfo forum
whoehoe, kheb mijn toestel aangekregen, is nu aant opladen.
Ook een nieuwe mail van mio:

Alle MioA701 apparaten die momenteel verkocht worden zijn geleverd met R45 ROM Image.

Mio Technologies Ltd heeft nog geen R46 vrijgegeven en zal die naar alle waarschijnlijkheid ook niet vrijgeven in de toekomst.

Er wordt aan nieuwe ROM Image software gewerkt maar de uiteindelijke versie zal zeker niet R46 zijn.

Vermoedelijk zal de release binnen 3 à 4 weken gebeuren (indien alle testen naar wens verlopen).
De software release zal, naar alle waarschijnlijkheid, via onze support web site http://www.mio-tech.be verdeeld worden.
Neem regelmatig een kijkje op de site, een nieuwe release zal steeds via deze weg aangekondigd worden.

Met vriendelijke groet,

Mio Technology Limited
Er zijn verschillende mensen die gewoon een v46 ROM op hun toestel hebben staan (lees de laatste 2 draadjes van mio a701 op pocketinfo)... Ik heb allang gemerkt dat statements van de helpdesk van Mio niet altijd matchen met de praktijk (lees: de waarheid)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

over de kapotte stylussen. als je deze intensief gebruik wordt het telescoopgedeelte gammel. waardoor je alleen het achterste gedeelte krijgt als je de stylus pakt. het voorste gedeelte blijft in de mio zitten. :O

nu is dit 1x per week niet zo erg, maar elke keer toch wel :+

<heb ondertussen nog geen goedkope stylussen kunnen vinden>

[ Voor 3% gewijzigd door Fioravanti op 08-06-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:48:
[...]

Heb je em inmidels al gekregen? Ik had dat mailtje donderdag 1 juni gekregen, ze zeiden tegen mij nadat ik ze had opgebeld dat ik em eind deze week zou krijgen. Maar ik heb nog geen mail gehad dat ie verstuurt is. Ik hoop dat ik em morge heb.
Nee nog steeds niet wat en *** winkel zeg, bel ik ze op zeggen ze tegen mij dat ze een paar toestellen aanstaand vrijdag zullen krijgen en waarschijnlijk zullen ze naar mijn begin volgend week sturen anders de week daarop :r :?
Dus zeg ik daarop waarom staat er bij pdastore dat het binnen 2-5 dagen leverbaar is zeg die gast ja we werken apart ? }:O

Ps; dat bevestiging mail heb ik op 29 mei gehad :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

je hebt een bevestigings mail gehad uit de toekomst ? Nice :+

* ShadowBumble heeft hem trouwens ook bestelt zal hem medio volgende week wel in huis hebben :D

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 08-06-2006 15:27 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb (ik meen) vorige week vrijdag het volgende besteld:

Mio A701 + Europese kaarten
Peak Secure Digital Xtreme 2048 MB (read speed 22.5MB/s and write speed 11.84MB/s)
Jabra BT-160 Bluetooth, Earplug - Single, Mono

Ik heb net een e-mail ontvangen dat het bij Salland Automatisering binnen is en vanmiddag verzonden is naar mijn huis adres. :D Dus ik heb hem morgen waarschijnlijk in "de Bus" liggen. 5 dagen levertijd zoals was aangegeven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
ShadowBumble schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:26:
je hebt een bevestigings mail gehad uit de toekomst ? Nice :+

* ShadowBumble heeft hem trouwens ook bestelt zal hem medio volgende week wel in huis hebben :D
B) Gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:24:
[...]

Nee nog steeds niet wat en *** winkel zeg, bel ik ze op zeggen ze tegen mij dat ze een paar toestellen aanstaand vrijdag zullen krijgen en waarschijnlijk zullen ze naar mijn begin volgend week sturen anders de week daarop :r :?
Dus zeg ik daarop waarom staat er bij pdastore dat het binnen 2-5 dagen leverbaar is zeg die gast ja we werken apart ? }:O

Ps; dat bevestiging mail heb ik op 29 mei gehad :Z
Dat slaat toch helemaal nergens op dat je zo lang moet wachten op je telefoon. Zo moeilijk is dat toch niet een telefoon met abbo opsturen? Nou in ieder geval koop ik nooit meer iets bij pdastore.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de Mio A701 en ben/was erg tevreden. Tot vanmiddag. Hij liep vanmiddag vast (en ok dat is niet zo erg), maar daarna kon ik 'm niet meer gebruiken omdat ik 'm niet van de toetsblokkering af kan halen. Resetten en de batterij wisselen helpt ook niet. Iemand enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Op pocketinfo is de rom gepost icm met de howto om hem in bootloader modus te krijgen!

Doe er je voordeel mee... pas wel op, het is op eigen risico!

Zorg dat je een volle accu hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Smarty77 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:49:
Op pocketinfo is de rom gepost icm met de howto om hem in bootloader modus te krijgen!

Doe er je voordeel mee... pas wel op, het is op eigen risico!

Zorg dat je een volle accu hebt...
Ik heb het inderdaad gelezen maar ik krijg hem niet in de bootloader mode.

Druk op volume omhoog + nagivatieknop omlaag en reset

Moet ik hier de "volume omhoog" toets en de "navigatie" toets indrukken ?
Daarmee lukt het bij mij in ieder geval niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

@ Askey2

Hard reset lijkt dan de enige optie. soms helpt het ook om de oplader eraan te doen, of een verbinding te maken met de pc. in het boekje staat hoe een hard reset moet.

@ alle rom updaters :)

Ik neem aan dat ze met de navigatie omlaag toets, niet de knop voor de navi software bedoelen, maar de omlaag van de vierpuntstoets (dat zilveren rondje in het midden :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Fioravanti schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:42:
@ alle rom updaters :)

Ik neem aan dat ze met de navigatie omlaag toets, niet de knop voor de navi software bedoelen, maar de omlaag van de vierpuntstoets (dat zilveren rondje in het midden :Y) )
Inderdaad hij is nu bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die nieuwe ROM al geinstalleerd?? Ik drurf het niet goed, toch bang dat alles naar de t#%#% gaat. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijkheid om éérst een backup van je huidige rom te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb al meerdere reacties gelezen van mensen die hem hebben draaien, na hem zelf geflashed te hebben. dus alles gaat niet naar de klote.

Ik ben zelf ook van plan om eerst een backup van mn eigen rom te maken, en daar is idd software voor. maar welke... dat zou ik dan uit moeten zoeken.

staat wel op een ander forum, maar dat noem ik niet bij naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval ga ik op 'een ander forum' nog wel eens het topic doornemen, maar in herinner me niet dat men daar de juiste info had staan om eerst je oude rom te backuppen.

Als iemand geflashed heeft, wil die dan even checken morphgear of een ander spel met deze nieuwe rom wel bestuurbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

in het bootmenu is er een optie om de huidige te backuppen.

zelf nog niet gedaan, wel gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Waarom een backup maken ?
Als het fout gaat probeer je het toch opnieuw ?

Bij mij ging de eerste keer iig meteen goed... na de juiste toetsen combinatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Iemand een changelog van die nieuwe Rom ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

chundo schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:12:

[...]
kan je ook nog ergens instellen dat hij na een tijdje bv 15sec automatisch aangaat? wil mij niet lukken
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.