Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BlueForce, volgens mij heeft de mio (nog) niets aan die wifi kaarten. Ze zijn bedacht voor o.a. de digitale camera waarmee je met speciale software dat wifi kaartje + 1GB geheugen weer leeg kan trekken. Het wifi wat daarin zit wordt (volgens mij) niet herkent door een PDA of Smartphone. Zal in de toekomst natuurlijk vast wel komen, maar momenteel is het er volgens mij nog niet... tenzij ik weer zwaar uit mijn nek loop te lullen en dan zou het natuurlijk weer wel heel cool zijn.

edit:

http://www.eye.fi/FAQ.htm

Q: Is the Eye-Fi Card (aka Eye-Film) available now?
A: Not yet - Eye-Film is still in development. We will announce details of our beta trial in Q3 2006.

Q: Will Eye-Film work in my PDA or SmartPhone (e.g. Treo, Palm, or Windows Mobile device)?
A: PDA users: we hear your feedback. Our primary focus is on the digital camera, but we are taking the PDA opportunity very seriously.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:01:
@BlueForce, volgens mij heeft de mio (nog) niets aan die wifi kaarten. Ze zijn bedacht voor o.a. de digitale camera waarmee je met speciale software dat wifi kaartje + 1GB geheugen weer leeg kan trekken. Het wifi wat daarin zit wordt (volgens mij) niet herkent door een PDA of Smartphone. Zal in de toekomst natuurlijk vast wel komen, maar momenteel is het er volgens mij nog niet... tenzij ik weer zwaar uit mijn nek loop te lullen en dan zou het natuurlijk weer wel heel cool zijn.

edit:
http://www.eye.fi/FAQ.htm

Q: Is the Eye-Fi Card (aka Eye-Film) available now?
A: Not yet - Eye-Film is still in development. We will announce details of our beta trial in Q3 2006.

Q: Will Eye-Film work in my PDA or SmartPhone (e.g. Treo, Palm, or Windows Mobile device)?
A: PDA users: we hear your feedback. Our primary focus is on the digital camera, but we are taking the PDA opportunity very seriously.
Daarom zijn ze ook nog in development, momenteel isser buiten de wifi/geheugencombo nog niet veel bekend. Het is aangekondigd, boeie, bij de aandkondiging van de x-box 360 wist je ook niet hoe brak dat ding ging zijn, wat ervan komt merk je later pas, dus nog even afwachten. Ik heb niet echt nood aan wifi op een pda, dus ik ben tevreden met gewone geheugenkaartjes.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Smarty77 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:05:
[...]

Even het nieuws intern bij mio-tech laten bevestigen... Het klopt versie 46 is uit... Hij word binnenkort op de website gezet. Dus waarschijnlijk ook met een kleine howto!

Changes zijn oa ingebakken edialer :'( (ik hoop toch echt dat er meer changes zijn!!!)
Begrijp ik hieruit dat je bij Mio werkt?

Kun je misschien ook vertellen of de ROM update ook het versturen van MMS en het versturen van EMS (a.k.a SMS langer dan 160 tekens) berichten mogelijk maakt?

Kan ik de startpagina in mn browser eindelijk veranderen naar mijn grote favoriet (about:blank) ipv mio-tech.be?

En komt er dan eindelijk in mn mobiel t-mobile te staan ipv "Ben"? Klein probleem, maar vind het gewoon niet "kloppen" bij een nieuwe telefoon...

Heb je al iets van een Changelog? (ja, ik ben ongeduldig O-) )

[ Voor 13% gewijzigd door Rainmaker op 16-05-2006 04:44 ]

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainmaker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 04:41:
[...]

Kun je misschien ook vertellen of de ROM update ook het versturen van MMS en het versturen van EMS (a.k.a SMS langer dan 160 tekens) berichten mogelijk maakt?

Kan ik de startpagina in mn browser eindelijk veranderen naar mijn grote favoriet (about:blank) ipv mio-tech.be?

En komt er dan eindelijk in mn mobiel t-mobile te staan ipv "Ben"? Klein probleem, maar vind het gewoon niet "kloppen" bij een nieuwe telefoon...

Ik kan wel "gewoon" langere smsjes sturen, de eerste keer liep m'n telefoon vast, maar ik heb het nu veel vaker gedaan en iedere keer krijgt de ontvanger gewoon 1 lange SMS en ik zie onderin m'n scherm dat ik aan m'n tweede bericht bezig ben zodra ik over de 160 heen ga.

Ik zou ook graag een ROM update zien die m'n telefoon wat stabieler maakt. Hij loopt idd gewoon wel eens vast! Het devies is om met enige regelmaat een backup te maken (zie mijn uitbreidinkje op de startpost voor een hint), die op je SD te zetten en als het hele spul in de soep loopt een harde reset geven en je backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Rainmaker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 04:41:
[...]

Nee ik werk niet bij mio-tech!! Maar na veel mailverkeer heb ik een soort of "bron" gecreeerd! (op een gegeven moment leer je mensen kennen en zij jou! :) )
Verdere info heb ik niet, anders had ik het wel gepost! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Smarty77 op 16-05-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:27

Fioravanti

Fioravantastisch!

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:14:
Het toestel is vergrendeld en staat op slaapstand (na een minuutje springt hij daarop, zoals standaard ingesteld).
Niets aan de hand, 9 van de 10 gevallen is hier niets mis mee.

...

En dan nog een vraagje: bestaat de mogelijkheid om je contactpersonen die op de Mio (dus NIET die op de SIM) zijn opgeslagen, te backuppen op bijvoorbeeld een sdkaartje, of op de pc via activesync?
Het probleem wat je beschrijft heb ik tot noch toe 1x gehad, en ja, ook ik was flink over de zeik, hard reset is nooit leuk... maar verder vind ik het een super dingetje.

over het contacten backuppen. zelf doe ik dit gewoon in outlook. maar mio levert ook een prog mee waarmee je dat kan doen, staat op 1 van de twee cd's en heet: mobile assistant

succes!

[ Voor 51% gewijzigd door Fioravanti op 16-05-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de USB driver voor windows van de A701 voor mij? Ik wil graag syncen met m'n werk pc maar dat lukt niet zonder die driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:25:
Heeft iemand de USB driver voor windows van de A701 voor mij? Ik wil graag syncen met m'n werk pc maar dat lukt niet zonder die driver.
Vaag!! Ik plug hem in de USB poort op mijn werk en ik kan er alles mee doen, zonder ook maar iets te installeren! Je moet wel even activesync 4.1 installeren uiteraard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik geinstalleerd maar als ik hem eraan plug dat gaat hij driver voor de A701 zoeken en dat kan ie die niet vinden en dan zegt ie dat het apparaat niet goed zal werken. Vervolgens kan de active sync de telefoon niet vinden als ik dan ga zoeken. Zal er nu weer eens mee aan de gang.

Edit:
Gister werkte hij niet, nu plug ik hem erin en alles gaat vanzelf.. Misschien omdat ik gister hem eraan gehangen had voordat ik active sync had geinstalleerd. Goed het werkt nu iig :).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:41:
Die heb ik geinstalleerd maar als ik hem eraan plug dat gaat hij driver voor de A701 zoeken en dat kan ie die niet vinden en dan zegt ie dat het apparaat niet goed zal werken. Vervolgens kan de active sync de telefoon niet vinden als ik dan ga zoeken. Zal er nu weer eens mee aan de gang.

Edit:
Gister werkte hij niet, nu plug ik hem erin en alles gaat vanzelf.. Misschien omdat ik gister hem eraan gehangen had voordat ik active sync had geinstalleerd. Goed het werkt nu iig :).
hahahaha ik dacht al.... maar mooi dat het werkt!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat de geluiden van windows media player door je bluetooth headset klinken? en dus niet via de externe luidspreker. met de bijgeleverde headsetje lukt het wel, maar met mn jabra wil het niet lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Fioravanti schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:43:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat de geluiden van windows media player door je bluetooth headset klinken? en dus niet via de externe luidspreker. met de bijgeleverde headsetje lukt het wel, maar met mn jabra wil het niet lukken....
2 x drukken op de send/verbind knop van je headset/bluetooth device!
Werkt bij mij! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Smarty77 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:28:
[...]

2 x drukken op de send/verbind knop van je headset/bluetooth device!
Werkt bij mij! :Y)
Wow Mike! het is werkelijk onwerkelijk :). je truc werkt. alleen ben ik nu nogal ondersteboven van de kwaliteit... *kuch* bagger *kuch* :Y) maar ik weet nu iig hoe het moet

thnx!

Ik neem aan dat je ons op de hoogte houd over de rom update. dat moet toch kunnen met jouw connecties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Fioravanti schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Wow Mike! het is werkelijk onwerkelijk :). je truc werkt. alleen ben ik nu nogal ondersteboven van de kwaliteit... *kuch* bagger *kuch* :Y) maar ik weet nu iig hoe het moet

thnx!

Ik neem aan dat je ons op de hoogte houd over de rom update. dat moet toch kunnen met jouw connecties ;)
hahahah connecties.... kuch kuch BULLSHIT kuch kuch!! Maar mocht ik wat horen dan laat ik het wel weten idd.! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mn a701 gekregen! Hij heeft uiteraard ook nog gewoon v45.

Tot op heden ben ik erg tevreden over het toestel. De 1ste keer dat ik met iemand belde hoorde ik mezelf 2x (zonder luidspreker aan). Maar daarna heb ik het geluid wat zachter gezet en nu hoor ik het gelukkig niet meer. De handsfree in de auto heb ik nog niet geprobeerd (veel te mooi weer om met de auto te gaan :) !

De plakkertjes voor op het scherm vind ik niet echt handig.. ik krijg ze er niet mooi op zonder luchtbellen eronder maar morgen nog eens proberen (heb er pas 2 gebruikt :( )

Dat er in de telefoon nog BEN staat ipv T-Mobile is wel een beetje vreemd maar ik hoop dat dat met de nieuwe update gefixt wordt. Ik heb maar snel een GPRS abo afgesloten bij T-Mobile en dat werkt wel aardig ( beetje langzaam maar goed het is ook alleen voor als je in de trein e.d. zit :) )

Tot op heden nog geen problemen dus .. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fioravanti schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:49:
[...]

Het probleem wat je beschrijft heb ik tot noch toe 1x gehad, en ja, ook ik was flink over de zeik, hard reset is nooit leuk... maar verder vind ik het een super dingetje.

over het contacten backuppen. zelf doe ik dit gewoon in outlook. maar mio levert ook een prog mee waarmee je dat kan doen, staat op 1 van de twee cd's en heet: mobile assistant

succes!
Dank, dat programma ga ik morgen eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Heeft iemand de meest ideale instellingen al gevonden van GPS binnen de GPS monitor? (zie pagina 8)

Ik heb dankzij een factory reset de tijd voor een fix terug kunnen brengen van 5 minuten tot 35 seconden... Niet verkeerd :D

Maar dit kan natuurlijk beter :)

Ik heb een beetje door die webpagina zitten lezen, die die afkortingen "uitlegd", maar moet eerlijk zeggen dat het me er niet echt duidelijker door wordt... Snap wat die afkortingen betekenen, maar of ik nu een 0 of een 9 in moet vullen, weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Rainmaker schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 03:29:
Heeft iemand de meest ideale instellingen al gevonden van GPS binnen de GPS monitor? (zie pagina 8)

Ik heb dankzij een factory reset de tijd voor een fix terug kunnen brengen van 5 minuten tot 35 seconden... Niet verkeerd :D

Maar dit kan natuurlijk beter :)

Ik heb een beetje door die webpagina zitten lezen, die die afkortingen "uitlegd", maar moet eerlijk zeggen dat het me er niet echt duidelijker door wordt... Snap wat die afkortingen betekenen, maar of ik nu een 0 of een 9 in moet vullen, weet ik niet...
Volgens mij weet de A701 over het algemeen al vrij snel een fix te vinden. Die 5 minuten die je noemt schijnt uitzonderlijk te zijn voor dit apparaatje, tenminst als ik de reviews en commetaar zo lees. De 35 sec. voor een eerste fix na reset lijkt mij helemaal niet zo gek.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

Rainmaker schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 03:29:
als het goed is sstaat het voor per zoveel seconden een update maken (0 is geen update, 9 is elke 9sec) maar wat de ideale instellingen zijn, moet je zelf uitvinden (en achteraf natuurlijk delen met ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Heeft hier iemand een Mio A701 in gebruik samen met een Parrot CK3100 carkit?

Wil de A701 kopen, maar lees vrij veel negatieve berichten over de bluetooth headsets. Ik ben daarom benieuwd over de samen-werking hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb zelf de Jabra BT250v, en ik vind em helemaal top. Makkelijk te koppelen, geen echo en je bent goed verstaanbaar. Naar muziek vanuit de mediaplayer luisteren via het apparaatje is minder, maar dat komt omdat je maar 1 oor gebruikt...

Ik stel dan ook voor dat je zoiets koopt, tenzij je al een Parrot hebt natuurlijk. Mijn vader heeft ook een parrot, miss dat ik binnenkort eens kijk of ze elkaar kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vervelend probleem: Ik was zonet aan het telefoneren met mijn A701 naar een GSM nummer. Na exact 10 min en 01 sec werd het gesprek verbroken. Ik dacht dat de ontvangst even wegviel of een ander probleem met de telefoonoperator was. Meteen teruggebeld, geen probleem, terug gesprek... Maar, na weer exact 10 min en 01 sec werd het gesprek weer verbroken.

Waaraan kan dit probleem liggen? Ik heb dit nooit eerder met vorige gsm toestellen meegemaakt, en ik heb nog steeds dezelfde telefoonoperator en sim-kaart en abonnement, daar is dus niets aan veranderd.
Nog mensen met dit probleem? Oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
De Parrot CK3100 is al een poos ingebruik en ingebouwd in mijn auto. Bevalt me uitstekend, maar lees hier wel dat er wat problemen zijn met geluidskwaliteit bij bluetooth headsets... en wellicht ook carkits..?

Graag hoor ik of iemand deze combinatie gebruikt en tevreden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:57:
Ik zit met een vervelend probleem: Ik was zonet aan het telefoneren met mijn A701 naar een GSM nummer. Na exact 10 min en 01 sec werd het gesprek verbroken. Ik dacht dat de ontvangst even wegviel of een ander probleem met de telefoonoperator was. Meteen teruggebeld, geen probleem, terug gesprek... Maar, na weer exact 10 min en 01 sec werd het gesprek weer verbroken.

Waaraan kan dit probleem liggen? Ik heb dit nooit eerder met vorige gsm toestellen meegemaakt, en ik heb nog steeds dezelfde telefoonoperator en sim-kaart en abonnement, daar is dus niets aan veranderd.
Nog mensen met dit probleem? Oplossingen?
Ik heb gisteravond een half uur aan 1 stuk door gebeld met de a701 maar geen problemen ondervonden gelukkig. Ik heb een t-mobile abo.

Weet iemand waarmee ik het makkelijkst de contacten kan bewerken op de pc?? Via de mobile assistant kun je alleen backup maken en weer terugzetten maar niets bewerken. Zit er misschien nog een andere programma op de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

ik denk dat outlook de beste oplossing blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

_Dune_ schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 07:55:
[...]

Volgens mij weet de A701 over het algemeen al vrij snel een fix te vinden. Die 5 minuten die je noemt schijnt uitzonderlijk te zijn voor dit apparaatje, tenminst als ik de reviews en commetaar zo lees. De 35 sec. voor een eerste fix na reset lijkt mij helemaal niet zo gek.
Ik heb puur om te proberen, alles gewoon op 1 gezet, behalve GLL en GSA (stonden zelf al op 5)

Werkt perfect... In tomtom na "30 seconden geen GPS signaal" heb ik een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_NRN_Dutchman schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:13:
ik denk dat outlook de beste oplossing blijft
Thnx is inderdaad het makkelijkst om het daarmee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 22:46
Ik lees dat een aantal mensen problemen hebben met hun startpagina. Dit komt waarschijnlijk omdat zij explorer opstarten via het mio menu. Als ik daar op klik ga ik namelijk naar de mio site, maar als ik via start internet explorer op start krijg ik wel de pagina die ik als standaard heb geselecteerd. En voor de beginners, dat doe je door naar je gewenste startpagina te surfen, rechtsonder menu/extra te selecteren en dan voor opties te kiezen. Hier zie je je huidige startpagina staan en kun je doormiddel van huidige gebruiken de site kiezen waar je net bent heen gesurfed.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:57:
[...]

Nou ja, dan nog maar eens gestuurd :P

Heeft iemand de mio al met een 4Gb kaartje geprobeerd? Zo ja welke en werkte het goed en snel genoeg?
Hey, ik heb eentje met een 4 GB Transcend kaartje. Werkt perfect. Ik heb er de Europa mappen opstaan voor zowel TomTom 5.21 en MioMap v2. Geen enkel probleem. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Rainmaker schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 01:23:
[...]

Ik heb puur om te proberen, alles gewoon op 1 gezet, behalve GLL en GSA (stonden zelf al op 5)

Werkt perfect... In tomtom na "30 seconden geen GPS signaal" heb ik een fix.
en waar moet ik deze dingen kunnen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Hey, ik heb eentje met een 4 GB Transcend kaartje. Werkt perfect. Ik heb er de Europa mappen opstaan voor zowel TomTom 5.21 en MioMap v2. Geen enkel probleem. :9
Heb inmiddels maar gewoon een 2Gb kaartje besteld, lijkt me toch wel voldoende en 4Gb was prijstechnisch ook niet interessanter per megabyte ofzo, dus als het moet wissel ik wel :)

Maar toch alsnog bedankt voor de reactie :P

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang prutsen heb ik nu eindelijk via een SiteCom CN-521 dongle een activesync verbinding tot stand kunnen brengen met de MIO. Nu zou ik alleen graag vanaf de MIO een netwerkverbinding met de PC tot stand willen brengen.

Zou namelijk heel mooi zijn als ik alle MP3-tjes van mijn PC via bluetooth af kon luisteren. Als ik alleen via de verkenner een netwerkpad maakt naar \\ipvandepc\netwerkshare dan zegt hij dat deze niet is gevonden. Terwijl hij er op de pc wel is. De mio kan wel gewoon internetten via de huisverbinding en ook terminal service werkt dus hij kan connecten naar het ip adres.

Nu heb ik het ook via Roxio explorer geprobeerd, maar die vind ook geen pc's in het netwerksegment. Ik krijg het dus nog op geen mogelijkheid voor elkaar om een netwerkshare vanaf de MIO te benaderen. Iemand enig idee wat ik fout doe? Via de activesync van de PC de MIO verkennen is geen probleem.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwik
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-09 08:39
Ook ik heb sinds kort dit prachtige apparaatje in bezit, ben erg tevreden, op 1 ding na:
Als toetsblokkering aanstaat gaat-ie *soms* als ik op 'rood' druk (ophangen) daarvan af...
Rara, welk knopje druk je voortdurend in als dat ding in je broekzak zit?

Zijn er meer mensen met dit probleem, of doe ik iets fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik krijg een mp3 niet als ringtone ingesteld. :(

Dat mp3 geselecteerd houden werkt niet (er staat geen set as ringtone bij)

Als ik een mp3 in de map RINGS gooi dan ziet ie deze wel bij options maar als ik hem selecteer en opsla gaat ie standaard weer naar Windows Default Ringtone ofzo

Heb hem vandaag gekocht bij pda shop.. WM5 NL

Iemand bekend met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik krijg mijn gps niet goed op gang. Route 66 (bijgeleverd) kan maar geen ontvangst maken met de satelliet. Hoe kan dat nou toch|? We zie ik dat de gprs instellingen steeds weer op duitsland springen, ook al zet ik ze op tmobile in nederland. Hoogst irritant, want ik denk dat daar het probleem zit. Ook krijg ik een sms van ...???? wie weet ..dat de instellingen gewijzigd zijn. Tmobile zegt dat het smsje niet van hun komt...maar van wie wel dan? replay is niet mogelijk!.

IIk ben op zoek naar de juiste instellingen dus voor route 66..welke com poort? keuze uit com 1 t/m 9 en GPD1 t/m 9.

HELP@!!

gr. Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Fioravanti schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:28:
[...]

en waar moet ik deze dingen kunnen aanpassen?
Zie deze post
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:18:
IIk ben op zoek naar de juiste instellingen dus voor route 66..welke com poort? keuze uit com 1 t/m 9 en GPD1 t/m 9.
COM4...

Kun je eventueel aanpassen start->instellingen->systeem->GPS Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Executor16 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:45:
Ik krijg een mp3 niet als ringtone ingesteld. :(

Dat mp3 geselecteerd houden werkt niet (er staat geen set as ringtone bij)

Als ik een mp3 in de map RINGS gooi dan ziet ie deze wel bij options maar als ik hem selecteer en opsla gaat ie standaard weer naar Windows Default Ringtone ofzo

Heb hem vandaag gekocht bij pda shop.. WM5 NL

Iemand bekend met dit probleem
Euuh volgens mij als je het mp3-tje in de windows map of in de ringtone map (onder de windows map) zet word ie wel weergegeven (ik weet het niet uit mijn hoofd)... phoneprofile werkt erg goed (de linkjes staan ergens in deel 1... Zoek en gij zult vinden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

hufkes schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Heb inmiddels maar gewoon een 2Gb kaartje besteld, lijkt me toch wel voldoende en 4Gb was prijstechnisch ook niet interessanter per megabyte ofzo, dus als het moet wissel ik wel :)

Maar toch alsnog bedankt voor de reactie :P
Welk kaartje heb je besteld dan?

2 GB kost iets van 60 euro, 4 GB iets van 100, vind ik prijstechnisch wel voordeliger!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanxxx..

Ik heb hem nu ingesteld op com 4 en bij Access "manage GPS automatically" aangevinkt.
Nu zit ik nog met het volgende...

Bij het programma GPRS configuratie.. staat ie bij mij steeds op 02 Germany, ook als ik het weer op nederland zet. Ik krijg dan een sms (onbekend van wie ) dat de instellingen gewijzigd zijn.
Die hoort toch op T mobile nederland te staan en waarom wil die hier niet op blijven bij mij?

Als iemand dit weet, dan hoor ik het graag.

greetings, mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Probeer het eens via de "mobile assistent" die op de cdrom staat? Daar onder GPS configuratie t-mobile aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:01:
Thanxxx..

Ik heb hem nu ingesteld op com 4 en bij Access "manage GPS automatically" aangevinkt.
Nu zit ik nog met het volgende...

Bij het programma GPRS configuratie.. staat ie bij mij steeds op 02 Germany, ook als ik het weer op nederland zet. Ik krijg dan een sms (onbekend van wie ) dat de instellingen gewijzigd zijn.
Die hoort toch op T mobile nederland te staan en waarom wil die hier niet op blijven bij mij?

Als iemand dit weet, dan hoor ik het graag.

greetings, mark
Je krijgt van het besturingssysteem een bericht dat je je instellingen gewijzigd hebt. 8) Dat is dus geen SMS ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb met behulp van gps monitor wat dingen aan zitten passen, het tweaken en het resultaat zal ik later nog melden. Wat ik nu nog tegenkwam was dat onder Tools-Command tabblad SiRF, dat ik daar baudrate 38700 zag staan. eerder las ik ergens dat deze 56900 moest zijn.
nu heeft mijn tomtom af en toe wat moeite om een 'bruikbaar' signaal te krijgen, kan dat hieraan liggen omdat deze waarde nu te hoog staat in tomtom?

[ Voor 5% gewijzigd door Fioravanti op 22-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents, heb enkele vragen over de Mio A701(NL-versie):
  1. Hoe kan je foto's e.d. van je telefoon (via BT) naar je computer of een andere telefoon verzenden?
  2. Ik wil graag de calendar met m'n laptop synchroniseren en dan natuurlijk het liefste via Bluetooth ipv de USB-kabel. Ik heb in het Bluetooth menu van de Mio een connectie op COM-8 met mijn laptop maar geen idee of dat ook nut heeft. Heb Active Sync op de Mio en op de laptop staan, maar krijg geen connectie (en zie ook geen COM-8 op m'n laptop)
  3. Klopt het dat de Mio geen handschrift-herkenning ondersteund, maar alleen toetsenbord-entry? Leek me wel erg handig om SMS'jes ook te kunnen 'schrijven', maar kan deze functie nergens vinden?
  4. Als ik freeware (zoals bijv. het profielen-proggie die in de startpost staat) wil installeren, hoe doe ik dat dan?
  5. Is er ook ergens een screensaver beschikbaar (liefst met tijds-aanduiding)?
If anyone can help me out, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

CLB schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:27:
[...]

Welk kaartje heb je besteld dan?

2 GB kost iets van 60 euro, 4 GB iets van 100, vind ik prijstechnisch wel voordeliger!?
43,- voor de 2Gb kaart en 92 voor de 4Gb, dus bij mij wel :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb een 2gb SD kaartje van SanDisk, werkt heel goed. Heb geen ervaringen met andere kaartjes en snelheden, maar trenscend schijnt daar snel in te zijn.

Had mijn 2gb gekocht via een inkoopactie(.net), 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

1. Hoe kan je foto's e.d. van je telefoon (via BT) naar je computer of een andere telefoon verzenden?
  2. Ik wil graag de calendar met m'n laptop synchroniseren en dan natuurlijk het liefste via Bluetooth ipv de USB-kabel. Ik heb in het Bluetooth menu van de Mio een connectie op COM-8 met mijn laptop maar geen idee of dat ook nut heeft. Heb Active Sync op de Mio en op de laptop staan, maar krijg geen connectie (en zie ook geen COM-8 op m'n laptop)
  3. Klopt het dat de Mio geen handschrift-herkenning ondersteund, maar alleen toetsenbord-entry? Leek me wel erg handig om SMS'jes ook te kunnen 'schrijven', maar kan deze functie nergens vinden?
  4. Als ik freeware (zoals bijv. het profielen-proggie die in de startpost staat) wil installeren, hoe doe ik dat dan?
  5. Is er ook ergens een screensaver beschikbaar (liefst met tijds-aanduiding)?
In het eerste topic staat ergens een .cab die je kan installeren, waardoor je schrift herkenning krijgt. Ik heb zelf ook de transcriber van microsoft gedld, maar die raad ik niemand aan. Je komt er namelijk nooit meer uit...

Software installeren is eenvoudig, dit kan zodra je Mio een verbinding heeft via Active sync. Bij de installatie ziet deze vanzelf dat het software voor de Mio is. Denk dat het installeren van software sneller gaat over een harde verbinding (usb).

De andere vragen kan ik nog niet beantwoorden, heb zelf niet lang genoeg met Bluetooth geprobeerd, aangezien ze elkaar binnen enkele pogingen niet zagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fioravanti op 22-05-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Fioravanti schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:29:
Ik heb een 2gb SD kaartje van SanDisk, werkt heel goed. Heb geen ervaringen met andere kaartjes en snelheden, maar trenscend schijnt daar snel in te zijn.

Had mijn 2gb gekocht via een inkoopactie(.net), 55 euro.
/offtoppic
www.interngeheugen.com
trancend 2 Gb 150 speed!!! 55 euro!
Zojuist daarzo besteld >:)

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fioravanti schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:34:
[...]
Software installeren is eenvoudig, dit kan zodra je Mio een verbinding heeft via Active sync. Bij de installatie ziet deze vanzelf dat het software voor de Mio is. Denk dat het installeren van software sneller gaat over een harde verbinding (usb).
.
Just for the record: je execute de software dus op je pc en die wordt automatisch op je Mio geinstalleerd? Of moet je het bestand eerst op je Mio zetten en daar via de Verkenner oid de software gaan runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:45:
[...]

Just for the record: je execute de software dus op je pc en die wordt automatisch op je Mio geinstalleerd? Of moet je het bestand eerst op je Mio zetten en daar via de Verkenner oid de software gaan runnen?
ik doe het gewoon via de pc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:25:
Gents, heb enkele vragen over de Mio A701(NL-versie):

Misschien handig om eens een kijkje te nemen in het HTC Wizard topic? Veel tips e.d. zijn ook geldig voor dit toestel. Er staat onder andere ook een BT tutorial, handschrift herkenning toevoeg tutorial & installatie informatie. De laatste komt er op neer dat je CAB bestanden direct vanaf je Pocket PC dient te installeren terwijl je (de meeste) EXE bestanden vanaf je PC moet installeren via ActiveSync.

Het topic: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 22-05-2006 17:12 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:02:
[...]

Misschien handig om eens een kijkje te nemen in het HTC Wizard topic? Veel tips e.d. zijn ook geldig voor dit toestel. Er staat onder andere ook een BT tutorial, handschrift herkenning toevoeg tutorial & installatie informatie. De laatste komt er op neer dat je CAB bestanden direct vanaf je Pocket PC dient te installeren terwijl je (de meeste) EXE bestanden vanaf je PC moet installeren via ActiveSync.

Het topic: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11
Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank ya'all !!

Maar toch werkt de gps nog niet. Erg raar..nu al com 2 geprobeerd, de instellingen via mobile assistent veranderd, bedankt voor de tip!, maar het helpt allemaal niet. Misschien is het gewoon een hardwarefout. Moet ie maar terug... Ik weet dat het spul kwetsbaar is, heb dus maar een verzekering voor 3 jaar erbij gekocht tegen diefstal, vallen enz...bij dixons. Dat voelt wel goed. Ook extra fabrieksgarantie. Waar ik heel blij mee ben is dat ik mijn psioncontactpersonen en verjaardagen ed heb over kunnen zetten, want dit had ook weer extreem veel voeten in aarde. (lees pc formateren/opnieuw installeren. Gelukkig ben ik net werkeloos geworden, waardoor ik iets meer tijd heb nu. Nou.. ik blijf nog even zoeken met de gps... waarschijnlijk is er gewoon iets niet goed in de hardware.

greetings, mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:43:
thank ya'all !!

Maar toch werkt de gps nog niet. Erg raar..nu al com 2 geprobeerd, de instellingen via mobile assistent veranderd, bedankt voor de tip!, maar het helpt allemaal niet. Misschien is het gewoon een hardwarefout. Moet ie maar terug... Ik weet dat het spul kwetsbaar is, heb dus maar een verzekering voor 3 jaar erbij gekocht tegen diefstal, vallen enz...bij dixons. Dat voelt wel goed. Ook extra fabrieksgarantie. Waar ik heel blij mee ben is dat ik mijn psioncontactpersonen en verjaardagen ed heb over kunnen zetten, want dit had ook weer extreem veel voeten in aarde. (lees pc formateren/opnieuw installeren. Gelukkig ben ik net werkeloos geworden, waardoor ik iets meer tijd heb nu. Nou.. ik blijf nog even zoeken met de gps... waarschijnlijk is er gewoon iets niet goed in de hardware.

greetings, mark
Start >> instellingen >> systeem >> gps settings
Staat hier gps program port op GPD1? zo niet probeerd dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:43:
thank ya'all !!

greetings, mark
Ik denk niet dat het aan je gps ligt, heb je al andere software geprobeerd? Ik noem bijvoorbeeld een... oh..... GPS-dash?

Mss trouwens een goed idee om ff de faq te lezen.
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen

Sind paar maanden geleden ben ik ook een troste eigenaar geworden van een Mitac Mio A701
Op zich vind ik het een heel handig toestel. Ik kan lekker alle handelingen in handbereik verrichten die ik terplekke nodig heb.

Natuurlijk zijn er nadelen bij deze toestel maar dat zal bij ieder produkt wel hebben.

De grootste nadeel is toch wel denk ik de slijtage van de stylus. Die dingen gaan echt snel kapot :*) . Ik hoop maar dat Mitac heel snel in hun assortiment plaatsen om dit als losse product te kunnen kopen.

Mijn grootste reden was om hier een bericht achter te laten is. Dat ik met een vraag zit waar ik niet mee uitkwam. Ik heb al de hele Tweakersforum onderzocht kon niet zo snel de antwoord vinden. Misschien kunnen jullie mij daarbij assisteren?

Ik begrijp dat je dus Mitac Mio A701 aan kan koppelen met je pc. Hiervoor zou je dus een programma Activesync versie 4.1 moeten gebruiken.

De contact is gelegd :)

Mijn volgende stap is om mijn contactpersonen, agenda etc. te kunnen bewerken via mijn pc.
Helaas kan dit laatste niet voor elkaar krijgen.

Zodra ik het usb kabel aanplug aan mijn Mitac Mio A701. Krijg ik een melding over dat ik eerst outlook moet installeren en dan mijn contactpersonen, agenda etc. kan bezichtigen.

Heeft outlook nou mee te maken met wat ik wil 8)7

Kan iemand mij inlichten hoe ik nu verder ermee moet gaan :?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Outlook is het programma op de pc waarin je contactpersonen, agendagegevens etc. in de telefoon worden omgezet, gesynchroniseerd. Dus ja, je moet outlook (niet outlook express maar outlook) hebben om je gegevens te kunnen editen op de PC.

Op de cd die bij de MIO komt staat volgens mij wel een versie van MS Outlook.

Als het je alleen gaat om het kopieren van bestanden naar je mio, dan kun je het makkelijkste de mio op USB modus ipv active sync modus zetten, dan ziet je pc hem gewoon als een grote USB-stick.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke vesei van tomtom heb ik nodig?

is de mio 701 een symbian os of windows mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:29:
welke vesei van tomtom heb ik nodig?

is de mio 701 een symbian os of windows mobile
Als je eens de openings post leest, daar kun je het nodige aan info. uithalen of gewoon kijken op de site van Mio-Tech. Oke, vooruit dan maar:

SPECIFICATIES

* 520MHz Intel XScale PXA270 processor
* 128 MB RAM
* 64MB ROM
* Windows Mobile 5
* 2.7" QVGA screen
* quad-band GSM/GPRS
* geintregeerde GPS ontvanger
* Bluetooth 1.2
* 1.3MP camera
* SD/MMC slot

Wat TomTom betreft, ik geloof dat versie 5.2 wordt aangeraden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg telkens geen kaart gevonden..tomtom is geinstalleerd...maar ik heb de mappen van tomtom mobile overgenomen maakt dat wat uit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze week de mio via http://www.gsmstore.nl/ te bestellen met een Vodafone abo van 22,50 euro. bijbetaling 30 euro

Alleen heb ik nog paar vragen.

1 Namelijk de mio is ietsjes groter dan een normaal gsm dus mijn vraag is past het6 wel een beetje in je broekzak en heb je niet zo veel last van? (bijv met een spijkerbroek)

2 Ik heb begrepen dat het geen WiFi heeft dus mijn vraag is kan ik wel internetten/MSN via een bluethoot dongle die in ik op mijn pc heb staan ?

3 En verder heb ik begrepen dat er misschien binnenkort een rom update komt maar deze actie loop bij gsmstore tot 31 mei dua is mijn vraag is als ik een mio heb met een oude versie en er komt een update uit kan ik gewoon zelf updaten ?

4 Wat zijn jullie ervaringen op het gebied van films kijken enzo of muziek luisteren op de mio . heeft een beetje goed kwaliteit want dan kan ik hem ook als een mp3/mp4 speler gebruiken.

Alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

- Mwah hij is toch wel degelijk groter dan 'n normale telefoon! Hij past wel in je broekzak hoor dat wel!

- Ja dit kan :-)

- Je kunt idd zelf updaten

- Kan ook nog is en werkt perfect

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:34:
Outlook is het programma op de pc waarin je contactpersonen, agendagegevens etc. in de telefoon worden omgezet, gesynchroniseerd. Dus ja, je moet outlook (niet outlook express maar outlook) hebben om je gegevens te kunnen editen op de PC.

Op de cd die bij de MIO komt staat volgens mij wel een versie van MS Outlook.

Als het je alleen gaat om het kopieren van bestanden naar je mio, dan kun je het makkelijkste de mio op USB modus ipv active sync modus zetten, dan ziet je pc hem gewoon als een grote USB-stick.
Thanks voor de inlichting hufkes ;) Ik heb de beide cd's eens bekeken kan geen MS Outlook op vinden :? Zou je nog wat meer hints kunnen geven 8)7

Bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rapci-Temel, heb je geen office? Daar zit outlook in elk geval bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

OK, af en toe verrast dit ding me nog een beetje.

Ik hoor net een kort piepje. Nu staat er in mn scherm een messagebox:

Titel: Fout
Tekst: Error: Send error!

Wat moet ik hier nou weer mee? Het ding lag te slapen... Ik was niks aan het doen... Er staan geen SMSjes of emails in de outbox, en hij checkt niet automatisch op nieuwe email...

Weet iemand trouwens of OpenZaurus / GPE / Opie op de a701 draait?

http://openzaurus.berlios.de/Main_Page

Wil toch eens proberen of dit niet een deel van de problemen die ik heb oplos. Vooral SMS'en blijft irritant (iedere keer opletten of ik nog niet boven de 160 tekens zit, 2 smsjes sturen...). Mooiste zou natuurlijk een dual-boot configuratie zijn...

[ Voor 51% gewijzigd door Rainmaker op 24-05-2006 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainmaker schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 02:03:
OK, af en toe verrast dit ding me nog een beetje.

Ik hoor net een kort piepje. Nu staat er in mn scherm een messagebox:

Titel: Fout
Tekst: Error: Send error!

Wat moet ik hier nou weer mee? Het ding lag te slapen... Ik was niks aan het doen... Er staan geen SMSjes of emails in de outbox, en hij checkt niet automatisch op nieuwe email...

Weet iemand trouwens of OpenZaurus / GPE / Opie op de a701 draait?

http://openzaurus.berlios.de/Main_Page

Wil toch eens proberen of dit niet een deel van de problemen die ik heb oplos. Vooral SMS'en blijft irritant (iedere keer opletten of ik nog niet boven de 160 tekens zit, 2 smsjes sturen...). Mooiste zou natuurlijk een dual-boot configuratie zijn...
Ik zou niet weten hoe je een mio zou moeten flashen en al helemaal niet hoe je een opensource ding erop zou moeten plempen.

Wat betreft die foutmelding, dat heb ik ook wel eens gehad, heeft misschien iets te maken met met systemnotifications. (wilde gok) Kijk eens naar Check Notifications van ScaryBear Software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

ik denk dat als mio met een rom update komt dat daar dan wel een how to bij staat. wellicht dat deze ook gebruikt kan worden voor andere root dingetjes.

heeft windows mobile 5 geen eigen manier om dit soort dingen te regelen?

en bij het smsen; ik zie gewoon staan wanneer ik 160 tekens heb. heb het bij een telefoon nog nooit anders gehad, dus wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

heb gisteren mijn brando screenprotectors binnen gehad... en man wat zijn die er slecht/moeilijk op te krijgen. Heb er 1 helemaal verspilt en weg kunnen gooien.

De 2e zit er nu op maar ik heb nog steets een paar luchtbellentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke keer crasht de installatie..die ik uitvoer vanaf de dvd.. :(

van tomtom navigator 5.0

hij wilt ook niet de mappen installeren

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:48:

van tomtom navigator 5.0

probeer eens de 5.21 versie te dlen van de tomtom site. die draait als een zonnetje :).

als het installeren van de mappen dan nog niet lukt, probeer deze dan eerst op de pc te installeren, en dan over te zetten naar de mio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:48:

van tomtom navigator 5.0

Verwijderd in "Mitac Mio A701 - Part 2"
ff mezelf quoten, de search gebruiken is ook een vak appart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik net ff geprobeerd.. de installer van 5.00 gewijzigd met die van 5.21 die gaf ook fout aan ..maar hij wilt wel de mappen installeren...

dan ga ik het asl volgt doen..ik installeer eerst de mappen en daarna installeer ik los de 5.21 erop en dan vervang ik de tomtom navigator.exe

toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

ik zou zeggen: begin met een schone lei en zoek nog es goed door deze twee forums.

<ik vraag me daarnaast wel af waarom je een exe wil vervangen...5.21 werkt prima op zichzelf>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit hij vraag om de activicatie code :( (benelux map (plus)

en nu loopt ie vast bij de kaarten..

5.21 installatie doet het goed..alles werkt perfect..bij de kaarten vraagt ie om een activeringscode..wanneer ik de gekrakte navigator.exe erop doe..loopt het vast wanneer ik de kaarten probeer te laden

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Ik krijg juist alleen tomtom 5.0 aan de gang... 5.21 crashte bij mij bij de "licentieovereenkomst". Zodra ik op "accoord" wou drukken, deed ie het niet meer.
Wat betreft die foutmelding, dat heb ik ook wel eens gehad, heeft misschien iets te maken met met systemnotifications. (wilde gok) Kijk eens naar Check Notifications van ScaryBear Software
Bedankt voor de tip!

[ Voor 23% gewijzigd door Rainmaker op 24-05-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:37:
shit hij vraag om de activicatie code :( (benelux map (plus)

en nu loopt ie vast bij de kaarten..
tsjaa moet je toch is 'n legale TomTom kopen heh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil eerst toch testen , mischien vind ik het helemaal niet een leuke proggie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

goed, daar ga ik je verder niet mee helpen :)

pdashop heeft een goedkoop alternatief:

http://www.pdashop.nl/product/16947/22812

is een legale tomtom, je koopt echter alleen het sd kaartje, wat dan meteen werkt omdat de mio al ingebouwde gps heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ GenC: of je vraagt 't hier en daar aan medeTweakers ofzo, maar ga hier niet brabbelen aub

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 24-05-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah heb het al :) maar wat voor soort gps gebruiken we dan ?

tomtom kabel gps
andere draadloze gps
andere nmea gps

en welke compoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zo jij blij,

Dit is geen GPS-reciever topic ofzo hoor 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 24-05-2006 14:42 . Reden: mijn fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhh? de mio heeft zelf een ingebouwde gps receiver

majah ik heb het um al

je kiest voor andere nmea gps

dan de rate op 57600 en daarna de ghc_ poort ofzo

en dan werkt ie perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
uhhh? de mio heeft zelf een ingebouwde gps receiver

majah ik heb het um al

je kiest voor andere nmea gps

dan de rate op 57600 en daarna de ghc_ poort ofzo

en dan werkt ie perfect
aub eerst zoeken voordat je vraagt. dit is al 4x eerder behandeld in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:47:
@Rapci-Temel, heb je geen office? Daar zit outlook in elk geval bij.
Ja, die heb ik toevallig nooit van me leven het programma geinstalleerd op mijn pc :*)

Thanks voor het Tip. Nu nog even meespelen hoe ik mijn contacten kan bijwerken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik krijg mijn MIO maar niet aangesloten op mijn carkit (pioneer DEH-P70BT). Ik heb al vanalles geprobeert, op de MIO staat mijn radio aangegeven als handsfree, maar de radio vind hem maar niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
chundo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:04:
Ik krijg mijn MIO maar niet aangesloten op mijn carkit (pioneer DEH-P70BT). Ik heb al vanalles geprobeert, op de MIO staat mijn radio aangegeven als handsfree, maar de radio vind hem maar niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
Misschien is dit de reden wel 8)7

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-12-2024
Voor iedereen die hier interesse in heeft:
Naast Tomtom is de A701 super geschikt voor het programma Garmin Ique. Hiermee is het mogelijk om je mio te gebruiken voor metname fietsen en wandelen, geocache etc met zogenaamde topo grafische kaarten waar veel meer op staat, denk aan fietspaden, slootjes, gebouwen etc etc. Daar ik hier al een tijdje mee aan het knutselen was, en het niet werkend kreeg is er nu een oplossing voor welke ik jullie hier niet wil onthouden.
Download op de garmin site Ique versie 2.9 , hier te vinden : http://www.garmin.com/sup....jsp?product=010-00378-00

Download daarna het progje gpsproxy versie 2 : http://sourceforge.net/projects/gpsproxy/

Installeer eerst gps proxy , input nmea 57600 op com 4!
Output virtuele compoort com8/ 57600.
Als het goed is ,en je start het progje, krijg je snel een fix.
Als dit alles werkt kun je I-que installeren. Hierin stel je de gps compoort dus ook op com8 in.
Om het werkend te maken start je dus als eerste gps proxy, en daarna I-que, en dan moet het werken. Als het werkt kun je in gpsproxy instellen dat als je proxy start, automatisch I-que word gestart.
Het bovenste is volledig legaal, hierna moet je nog topo-kaarten in Que gaan toevoegen,dez behoor je aan te schaffen, maar als je op het internet gaat zoeken naar mapsource vind je er legio :)
Succes Egbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met een probleem van mijn Mio 701
Ik heb dit toestel nu 4 dagen en gisteren heb ik de koptelefoon gebruikt voor mp3 af te spelen
nu gebeurd na ontkoppelen van de koptelefoon dat ik geen geluid meer krijg over het speakertje van de Mio ( wel gewoon geluid als ik de koptelefoon weer aansluit)
Verder ben ik tevreden over dit toestel ( mio map navigatie is OK)
Bij voorbaat dank
Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Forum Gebruikers,

Ik ben sinds kort in het bezit van de A701. Bij het gebruik van tomtom en als ik dan stil sta blijft het schermpje draaien. Dus de rijrichting kan kan hij niet echt bepalen. Met mijn MDA Compact en losse Bluetooth GPS (Holux GR231) heb ik dit probleem nooit gehad. De Pijl op de scherm stond altijd in mijn rijrichting ook als ik stil sta.

Mijn vraag hebben jullie hier ook last van of is er iets mis met de GPS in mijn A701?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:12:
Wie kan mij helpen met een probleem van mijn Mio 701
Ik heb dit toestel nu 4 dagen en gisteren heb ik de koptelefoon gebruikt voor mp3 af te spelen
nu gebeurd na ontkoppelen van de koptelefoon dat ik geen geluid meer krijg over het speakertje van de Mio ( wel gewoon geluid als ik de koptelefoon weer aansluit)
Verder ben ik tevreden over dit toestel ( mio map navigatie is OK)
Bij voorbaat dank
Cor
Het geluid moet aanstaan (speakertje rechtsbovenin beeld). Als het tstl op trillen staat, of op uit, doet de speaker het niet, ook niet als je hem tijdens een gesprek op handsfree zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik wil een PDA (mijn oog is gevallen op de MIO A701) gaan gebruiken als een soort Garmin bij het fietsen. Dus het tracen van mijn route en deze exporteren als GPX file.

Nu is mijn oog gevallen op het volgende programma om dit te doen :

Follow Me van Jgui

Heeft iemand hier ervaring mee.. werkt het uberhaubt wel.. Zijn er vergelijkbare freeware programma's of kun je het beter anders aanpakken.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Laatst online: 10-09 00:07
Is het mogelijk; of weet iemand een tooltje om de felheid van de backlight naar maximaal te zetten zodra de telefoon in de (auto)lader zit?

Soort van profielen, een 'uit de lader' en een 'in de lader' profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:10
Ik heb sinds 3 weken een A701, na 2 jaar gebruik gemaakt te hebben van de Qtek 2020. Er zijn 2 dingen die ik erg irritant vindt, en waar hopelijk een workaround of een fix voor is;

- Met SPB Time, of gewoon de Time Alarm functie gaat het fout. Als ik deze om 7.15 laat aflopen dan gaat hij een keer over, daarna blijft de sound hangen ofzo. Een half uur of een uur later gaat hij wel weer over. Alles is correct ingesteld, en met de play knop werkt het goed. Dus ik vermoed dat het iets te maken heeft met de 'sleep' mode? van de A701. Iemand bekend met dit probleem?

- Als ik een gesprek aanneem dan duurt het bijna een seconde voordat het geluid er is en ik iemand hoor. DIt is mega irritant, en hier had de Qtek 2020 met eenoude rom ook last van. Dit werd verholpen met een update. Iemand hier ook last van? En waar kan ik ROM updates vinden voor de A701, want hier was ik met de Qtek erg tevreden over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Source schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:41:
- Als ik een gesprek aanneem dan duurt het bijna een seconde voordat het geluid er is en ik iemand hoor. DIt is mega irritant, en hier had de Qtek 2020 met eenoude rom ook last van. Dit werd verholpen met een update. Iemand hier ook last van? En waar kan ik ROM updates vinden voor de A701, want hier was ik met de Qtek erg tevreden over...
Ik heb dit ook met mijn a701.. erg irritant moet ik zeggen!
Heb jij ook vaker dat je telefoon uit staat en dat wanneer je hem wilt aanzetten en ontgrendelen dat niet gaat? Dan geef ik hem maar een reset en dan is het weer even weg maar soms is het 2x op een dag!
Ik heb al gebeld met mio a 45ct per minuut maar ze zeiden dat er niet veel problemen hierover gemeld zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:22:
[...]

Ik heb dit ook met mijn a701.. erg irritant moet ik zeggen!
Heb jij ook vaker dat je telefoon uit staat en dat wanneer je hem wilt aanzetten en ontgrendelen dat niet gaat? Dan geef ik hem maar een reset en dan is het weer even weg maar soms is het 2x op een dag!
Ik heb al gebeld met mio a 45ct per minuut maar ze zeiden dat er niet veel problemen hierover gemeld zijn!
Dit probleem heb ik ook.... je kunt wel op de knop ontrgrendelen drukken onderaan, maar daarna gebeurt er niks... De mio is dan niet vastgelopen want hij gaat gewooon over als de telefoon gaat....

Vaag, ik hoop dat de nieuwe firmware/rom iets stabieler is...

Ik vind wel dat ze er eeeeeeerg lang over doen... Versie 46 is al 2 weken uit..... 2 weken geleden werd al gezegd dat ie spoedig op de site werd gezet! Ik weet niet wat ze daarzo onder spoedig verstaan maar 2 weken vind ik dit zeker niet!!!

De snelheid ten op zichte van qtec en Eten vind ik wel erg tegenvallen!
Dit zou een reden in de toekomst kunnen zijn waarom kopers voor een ander merk kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:39:
[...]

Dit probleem heb ik ook.... je kunt wel op de knop ontrgrendelen drukken onderaan, maar daarna gebeurt er niks... De mio is dan niet vastgelopen want hij gaat gewooon over als de telefoon gaat....

Vaag, ik hoop dat de nieuwe firmware/rom iets stabieler is...

Ik vind wel dat ze er eeeeeeerg lang over doen... Versie 46 is al 2 weken uit..... 2 weken geleden werd al gezegd dat ie spoedig op de site werd gezet! Ik weet niet wat ze daarzo onder spoedig verstaan maar 2 weken vind ik dit zeker niet!!!

De snelheid ten op zichte van qtec en Eten vind ik wel erg tegenvallen!
Dit zou een reden in de toekomst kunnen zijn waarom kopers voor een ander merk kiezen!
Alle genoemde problemen heb ik ook. Navigatie draait als een tiet, daarop niks aan te merken, maar voor de rest is hij gewoon niet stabiel, terwijl ik best wel afhankelijk ben van de telefoon/pda functie! Vandaag weer een harde reset uitgevoerd omdat hij, zelfs na een softreset (pas op met dat Check Notifications programma!!!), niet meer wilde reageren op input. Soms heb ik ook dat de hardware knoppen functie weigeren en dat je alleen via het touchscreen je mio kunt bedienen. Hij is vaak ook niet vooruit te branden, heel raar, soms is hij heel snel, maar soms is hij zonder aanwijsbare reden onnoemelijk traag, terwijl er dan geen programma's draaien oid. Ik heb nu ingesteld dat spb backup iedere nacht een backup maakt, zodat ik alleen de nummers/afspraken/smsjes kwijt raak die ik die dag heb gemaakt en gekregen en ik weer eens een harde reset moet uitvoeren.....
Waar blijft die ROM :(

edit:
Weet iemand trouwens waar ik het serienummer kan vinden?? }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:49:
edit:
Weet iemand trouwens waar ik het serienummer kan vinden?? }:O
*#06# je serienummer is toch je imei nummer!?
Anders staat ie onder de accu! :) (handige plek he! hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
The Source schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:41:

- Als ik een gesprek aanneem dan duurt het bijna een seconde voordat het geluid er is en ik iemand hoor....
heb ik ook last van, en gister liept m'n Mio zelfs vast toen iemand me belde. Heb m'n Mio 3 dagen nu, en heb elke dag een reset moeten doen :| belkwaliteit vind ik ook erg tegenvallen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Ben inmiddels erg moedeloos, heb al ettelijke keren Active Sync vanaf de bijgeleverde cd-rom geïnstalleerd, geprobeerd de goeie COM-poort te vinden, de 4.1-versie gedownload en geprobeerd, wederom niets, hetzelfde met een Bluetooth-verbinding die niet lukt dus ik kan én geen bestanden verzenden én niks synchroniseren, oftewel dit sucks behóórlijk!

Kan iemand me PLEASE simpel uitleggen in een zo uitgebreid mogelijk stappenplan wat te doen, want ik kom er niet uit zo. En kom niet aan met dat ik de startpost moet lezen, dat heb ik al 60x gedaan, maar dat verhaal van Smarty lukt niet, ook niet het algemene verhaal over Active Sync, de ene keer gebruik ik de originele software, de andere keer maar weer de update naar 4.1, de ene keer met USB-kabel, maar als ik BT probeer dan weer niet, ik krijg geen COM-poorten herkend, de ene keer brand m'n BT-connectie wel maar krijg ik alsnog geen file transfer voor elkaar, de andere keer start Active Sync wel maar krijg je een foutmelding, het is héél erg ZUCHT ZUCHT....

Thnx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je zou eventueel de beta van ActiveSync 4.2 kunnen proberen?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:39:
Gents,

Ben inmiddels erg moedeloos, heb al ettelijke keren Active Sync vanaf de bijgeleverde cd-rom geïnstalleerd, geprobeerd de goeie COM-poort te vinden, de 4.1-versie gedownload en geprobeerd, wederom niets, hetzelfde met een Bluetooth-verbinding die niet lukt dus ik kan én geen bestanden verzenden én niks synchroniseren, oftewel dit sucks behóórlijk!
Toen ik voor de eerste keer Bluetooth verbinding met m'n computer maakte had ik niet eens Active Sync geinstalleerd, dit toen ik snel een nieuwe ringtone en wallpapers wou overpompen. Met m'n Sitecom Bluetooth dongle hoefde ik niets in te stellen. (geen COM poort)

Ook bij active sync heb ik vrijwel niets hoeven in te stellen, alles ging vanzelf. (ik gebruik gewoon de active sync van de cdrom, dus versie 4.0)

wat gebeurt er bij jou als je de USB kabel erin steekt?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.