Ik heb de swiftech MCX195 (die van helemaal koper + fan) gemonteerd op de 3200 chipset en hij werkt perfect echt een super cooler mag ook wel voor 40,- echt een aanrader vooral omdat die vaak ook weer op je volgende moederbord past.
Maar ik heb dus vannacht de hele nacht gegamed ik heb een tijdje een temp gehad van dik in de 100 soms 108 en de environment was toen 89 graden maar kon zonder probleem door gamen de volt regulator zit alleen wel altijd dik in de 115 graden. Naar dat ik de coolers wat harder liet draaien in de pc zakte de GPU naar 92 graden enenvironment 73 graden.
Maar het is ook niet normaal wat van warme lucht uit de pc komt.
Maar mijn probleem is gewoon de airflow ik heb genoeg coolers er in alleen te weinig die naar binnen blazen zodat er koude lucht in komt.
Ik heb dus deze kast
http://www.silverstonetek.com/products-tj03.htm zoals je ziet 3x80mm naar buiten 1x 120mm naar binnen maar let op er zit een deurtje voor met een stoffilter er komt dus vrij weinig koude lucht door waar de HD's normaal komen zit nog een 92mm fan die op die videokaart gericht staat, verder heb ik een 120mm in de voeding zitten blaast dus ook naar buiten en 2x een Accelero op de videokaarten. en een swiftech op het chipset en ik heb 4 HD's in de 5.25 zitten in een Silentmaxx HDD-silencer Rev. 2.0 en daar voor past nog net een 120mm fan voor die dus net achter de klepjes zit en staat op de laagste stand te draaien.
Nu was mijn hele PC erg warm tijdens het gamen wat ik net al zei de videokaarten maar CPU zat op 65 graden temp2 (wat het is weet ik niet) was ook in de 60 en de HD's 50 of 55 graden. En ik heb nog een censor op het moederbord precies waar in het wit staat Asus A8R32-MVP dus waar de warme lucht van de Accelero er uit komt en daar was het in de 70 graden.
Dus ik denk dat ik vandaag toch maar de standaard cooler op de XTX idergeval zet zodat de warmte in de kast een beetje weg gaat. Ik vind dat ook het enige nadeel van de Accelero verder prima cooler maar de warme lucht kan beter de kast uit. En de XT CF kaart laat ik zo ook omdat die minder warm wordt en omdat ik nu er een com poort heb zitten (heb een speciaal plaat op mijn XT CF kaart gemaakt) zodat hij geen 2 sloten bezet houd en ik de com poort nodig ben. Maar ik moetmaar eens op zoek naar een USB naar com poort kan kunnen beide standaard coolers er weer op. Wel zonder van mijn geld maar ze zijn gelukkig niet zo duur als die van zalman.
Oooja mijn geheugen niet van de videokaart maar gewoon op het moederbord OCZ PC4000 Platium worden ook heet ik kan eigenlijk net niet de headspeader aan raken zo warm.
Niet echt goed lijkt me.
En nu als ik aan het typen ben is alles normaal CPU44 HD46 GPU62 Voltregulators 62 Temp2: 34