Erg leuk spel, ben al redelijk gevorderd

Turrets ownen hard
Er zitten wel een zooi minpunten in vind ik. Het is erg veel van t zelfde.
Minpunten(/dingen die me opvielen)
• Pirate bases zitten standaard bij "Pirate hideout's", "Anomaly's" of "Ship Wreck's"
• Pirate bases vallen je niet aan tenzij je hun eerst aanvalt

terwijl je wel de hele pirate crew eromheen uitmoord.
• Ondanks dat het een 3D game is, is het speelveld nogsteeds 2D. Alles (bases, wrecks, gates) zit op 1 lijn. je hoeft eigenlijk nooit naar boven/beneden als je net de base/gate uit komt.
• Snelheid/engine's zijn allemaal t zelfde. Ik zou verwachten als ik mn engine upgrade dat ik sneller kan vliegen, maar nee. Zelfde geld voor alle andere schepen. Beetje hetzelfde als dat alle auto's max 100 kunnen en met NOS 150
• "600Ton Cargo vessels approaching!" leuk voor je, maar ik kan nu al 620 ton in mn
FIGHTER kwijt

• AI/AS
(Artificial Stupidity) he een enemy, laten we met zn 7en recht op em afvliegen
• Met een beetje fatsoenlijk spelen kunnen ze je nooit wat doen. Tegen de tijd dat ze je shield snel weg krijgen hoef je meestal nog maar 1 artifact voor je upgrade naar het volgende shield.
• Geen route plotting voor trade runs. Iets wat bij FreeLancer wel kon.
• Er is nix aan de andere kant van een planeet. Heb tenminste nog niks kunnen vinden.
• Weapon range. Standaard 1 unit voor elk wapen. Behalve missile's die gaan 1.5 units.
• Target list: Pirates meteen classified als pirate. Alsof iedereen een RFID tag op zn schip heeft die precies aangeeft wat ze zijn (ok mischien wel maar als pirate ga je dat natuurlijk niet doen

)
PlusPunten
• Nog redelijk dynamisch trading (beter dan FreeLancer)
• inbase/onplanet missie's

leuk gedaan (al kan t veel beter).
• Fast Forward key
Denk nou niet dat ik t hierdoor geen leuk spel vind. Maar het had zoveel meer kunnen zijn. Beetje jammer.
Denk dat ik maar eens een oude pc ga bouwen en Priviteer 2 weer ga installen, of mischien zelfs Elite als ik em kan vinden
[
Voor 7% gewijzigd door
LordMithril op 05-09-2006 21:47
]