[PC] Darkstar One

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.087 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39

Wildfire

Joy to the world!

nnndoh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:30:
of compatibility op windows 2000
Nee, bij mij hielp dat niet. Ik moest echt ATi Tray Tools de nek omdraaien om de game weer te laten draaien. Echt een patch nodig voor de game dus, want dit is niet echt lekker zo.
vind wel jammer...als je naar en planeet vliegt die een ring heeft en je gaat door zo'n ring heen, zie je echt dat het een bitmap plaatje is..en ook gelijk een fout , bij mij zie ikdan een zwart hoekig scherm ..bij freelancer is dat niet zo...als je daar doorheen vliegt zijn het ook kleine steentjes,zoals het hoort te zijn
Hmmm, ik zal ook 's zo'n planeet opzoeken en dan kijken. Ze moeten er natuurlijk wèl een echte ring van maken, bestaand uit puin.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Gezellig trouwens, gisteravond knalde de game opeens naar de desktop. *Poef*, ook meteen de autosave ongeldig, drie uur aan missies naar de klote... :'(

Ik maak tegenwoordig zelf nog een extra save voordat ik van een basis vertrek. It never hurts to be safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb het spel maar ff opzij gegooid..en ga weer lekker verder met freelancer...nooit uitgespeeld
wat je ook in de gaten moet houden is parkan II...heeft ook first person elementen op planeten en schepen, klinkt veel belovend

der is wel een duits versie van uit, engels laat nog op zich wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou tis best een geinig spelletje maar een hoop bugs.. niet te zuinig. Ik zit bijv op een dual screen setup.. nou niet echt exotisch imho.. maar toch kan darkstar er niet mee overweg.. als ik naar links stuur gaat m'n muis fijn naar m'n 2de scherm, erg handig :|

ook als ik naar de navigatiecharts ga flikkeren alle dingen alsof ze on steroids zijn.

en nu wil ik van lalande naar metharon vliegen, blijf ik de melding houden "no large objects within 4u radius" erg fijn dus, kan niet verder met de mainquestline :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04

GG85

.......

En laat me raden, je hebt Darkstar One gedownload......?

Alles wat jij beschrijft zijn geen bugs maar pesterijtjes veroorzaakt door de anti kopieerbeveiliging. Speelnog eens wat langer door, zul je zien dat schieten ineens ook een stuk lastiger gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 21:09
GG85 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:12:
En laat me raden, je hebt Darkstar One gedownload......?

Alles wat jij beschrijft zijn geen bugs maar pesterijtjes veroorzaakt door de anti kopieerbeveiliging. Speelnog eens wat langer door, zul je zien dat schieten ineens ook een stuk lastiger gaat worden :)
spreek je uit ervaring ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
patch geinstalleerd, herkend ie zelfs me orginele dvd niet, is dat wat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

nnndoh schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:06:
patch geinstalleerd, herkend ie zelfs me orginele dvd niet, is dat wat zeg
Tsja. Het is en blijft een bèta-patch, dus niet zeuren - je neemt zelf het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 17:57
Hmm, misschien dit spel toch maar even kopen. (Die bugs in de reloaded versie zijn niet te doen!).
Bij play.com kost ie maar 28,99 delivered!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Een ding is duidelijk: Ascaron, de maker van DSO, vond de copy-protection blijkbaar veel belangrijker dan het spel zelf.

Ik kan nog geeneens normaal rondvliegen zonder te crashen oid. Jammer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Als ze het zoveel belangrijker vonden hadden ze wel starforce genomen.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

toch grappig dat alles wat een bug is tegenwoordig word aangemerkt als "copyprotection"

it's not a bug it's a feature!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:16
eendje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:28:
toch grappig dat alles wat een bug is tegenwoordig word aangemerkt als "copyprotection"

it's not a bug it's a feature!
Nou wat ik net dus kreeg was echt geen bug :P
blurred beeld, schokkend beeld. maar menu's super scherp en in menu 3d spul ook scherp.
Gelukkig lang genoeg kunnen spelen om er achter te komen dat dit spel best wel t kopen waard is :D

Super lollige beveiliging trouwens :D moeten ze vaker doen dat soort geintjes :P
Na mn vakantie maar eens kopen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opicron
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
@ LordMythril

Ook deze issues zijn features van de copy protection. De duitse versie heeft overigens een andere copy protection - en die speeld prima weg met een translation patch en een mini mount.

Ik heb dit spel ook maar aangeschaft ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:37
Ik zit vast in het spel, wie kan me helpen:

spoiler:
Op een gegeven moment moet je die 3LY drive kopen om verder te kunnen, die heb ik. Maar als ik naar dat nieuwe gebied wil jumpen, houdt ie maar vol dat ik niet genoeg afstand heb van grote objecten, terwijl er echt niks in de buurt is...het volgende gebied zit echt binnen mn jumpcirkel die ik op de chart kan zien. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177481

jaapstobbe schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:16:
Ik zit vast in het spel, wie kan me helpen:

spoiler:
Op een gegeven moment moet je die 3LY drive kopen om verder te kunnen, die heb ik. Maar als ik naar dat nieuwe gebied wil jumpen, houdt ie maar vol dat ik niet genoeg afstand heb van grote objecten, terwijl er echt niks in de buurt is...het volgende gebied zit echt binnen mn jumpcirkel die ik op de chart kan zien. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Heb hetzelfde, alleen kan ik zelfs zonder die afstand tot grote objecten nog steeds niet jumpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opicron
@Jaapstobbe en Zerosum:

Wederom een 'feature' van de copy-protection. Of koop het spel, of zoek de duitse versie =)

Aangezien het spel ook beter presteerd met de nieuwste patches, raad ik de aankoop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Inderdaad... als je met een illegale game speelt, dan kun je niet jumpen :)

Moet je maar 's proberen met je legale versie, de DVD uit de drive halen tijdens het spel. Je zult merken dat je niet meer kunt jumpen :)

Maar ik vind het een te ver doorgedreven protectie - tijdens de game spint de drive keer op keer op ivm, neem ik aan, de beveiliging. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 16:38
Wildfire schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:17:
Maar ik vind het een te ver doorgedreven protectie - tijdens de game spint de drive keer op keer op ivm, neem ik aan, de beveiliging. Erg irritant.
En daar slijt je drive ook nog een keer een beetje extra van, terwijl het onnodig is.
Zonde van die beveiliging.

Naja, dan maar weer Freelancer spelen _/-\o_

Zijn er mensen die beide spelen, en als er 1 topper moet gekozen worden, welke zou je dan kiezen? Darkstar One of Freelancer?

Gewoon interresse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:47

Colan

sucks @ solderen

Thaan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:51:
[...]

En daar slijt je drive ook nog een keer een beetje extra van, terwijl het onnodig is.
Zonde van die beveiliging.

Naja, dan maar weer Freelancer spelen _/-\o_

Zijn er mensen die beide spelen, en als er 1 topper moet gekozen worden, welke zou je dan kiezen? Darkstar One of Freelancer?

Gewoon interresse :P
ik speel beide...maar ik kan niet kiezen, dat gezeur over multiplayer doet me niet zoveel, de gameplay is prima, sommige features wel erg bekend, maar andere ook wel verfrissend...en met de update loopt hij hier als een zonnetje...en het zier er natuurlijk stukken beter uit dan Freelancer nu, maar ik had ook niet anders verwacht

en ikzelf heb er ook een schijthekel aan dat die drive telkens zo moet opspinnen...dat kan niet goed zijn voor CD en drive...om over de herrie maar niet te spreken

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opicron schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:05:
@Jaapstobbe en Zerosum:

Wederom een 'feature' van de copy-protection. Of koop het spel, of zoek de duitse versie =)

Aangezien het spel ook beter presteerd met de nieuwste patches, raad ik de aankoop aan.
Ik test spellen altijd eerst voordat ik ze koop. Zeker om te weten of iets het geld waard is. Tot nu toe bevalt ie prima en draait ie ook goed. Dus de duitse versie installen ga ik niet doen, ik koop hem wel.
Ik kan overigens prima jumpen, alleen dus niet naar een ander stelsel. Verder is ie ook nog nooit gecrasht, dus wellicht zijn de anti-kopieer features _/-\o_ random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Het schijnt dat er wel een manier is om em illegaal te installeren.. maar daar gaat et niet om :P

Ik wil et spel eerst ff wat beter testen.. de demo was al zeer gaaf vond ik. Als ie de moeite waard is om te kopen doe ik et ook ff :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opicron
@Nogmaals aan Zerosum en Knoppe:

Kijk eens naar jullie HYL3 (??) WarpDrive bij informatie, daar staat EnergyClass 2 (Engines). Hebben jullie wel een extra artifact gevonden? Anders kun je idd niet jumpen.

Ik heb het spel ook eerst illegaal geprobeerd (duitse versie, engelse sound/music/subtitles eroverheen, en mini image) werkte allemaal prima. Maar na de eerste missies wist ik dat ik hem wilde kopen.

Na het kopen veel meer gameplezier, al is het omdat ik de nieuwste patches kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
spel opnieuw geinstalleerd...anti virus uitgeschakeld...patch erover...en nu doet ie het prima, zonder error's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz.. ik zit vast bij de missie "Wolodja Research Station (2.1)"

spoiler:
Je hebt dus 4 drones nodig om cargo mee te nemen.. maar ik heb er dus maar 3.

Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Anoniem: 65293 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:22:

spoiler:

Ik ben daar nog niet maar lijkt me dat je dan moet upgraden? Of heb je alle artifacts al gebruikt en kan je niet meer je equipment class upgraden?

Ik vind dit spel heel erg op Freelancer lijken, in positieve zin, alleen alle systems zijn precies hetzelfde. 1 trade station paar research en zo'n asteroid, met freelancer was het wel geinig dat je volle systems had met verschillende stations.
Het idee dat je je schip uitbouwt vind ik trouwens wel leuk, ik zat iets te lezen over cloaken weet iemand wanneer dat kan (bij welke upgrade van propulsion)? :P * Dark Lord denkt aan bird of prey van star trek. :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Lord schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

Ik ben daar nog niet maar lijkt me dat je dan moet upgraden? Of heb je alle artifacts al gebruikt en kan je niet meer je equipment class upgraden?

Ik vind dit spel heel erg op Freelancer lijken, in positieve zin, alleen alle systems zijn precies hetzelfde. 1 trade station paar research en zo'n asteroid, met freelancer was het wel geinig dat je volle systems had met verschillende stations.
Het idee dat je je schip uitbouwt vind ik trouwens wel leuk, ik zat iets te lezen over cloaken weet iemand wanneer dat kan (bij welke upgrade van propulsion)? :P * Dark Lord denkt aan bird of prey van star trek. :P
Er zijn nog genoeg Artifacts verkrijgbaar alleen zijn dat unknown locations ofzo.. dus daar kan ik niet bijkomen.. en heb ook geen sidemissions gevonden waar ik er mee heen kan.. none the less, top game d:)b

Ik ben nog geen cloaking dinges tegen gekomen.. wel een of andere mongolische thul die wou verdwijnen.. ik zag alleen nog de stralen van zn motor nog.. PATS BOEM dat was em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 65293 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:51:
[...]

Er zijn nog genoeg Artifacts verkrijgbaar alleen zijn dat unknown locations ofzo.. dus daar kan ik niet bijkomen.. en heb ook geen sidemissions gevonden waar ik er mee heen kan.. none the less, top game d:)b
Dat word dan heel erg zoeken naar coördinaten :P In de systems waar je voor de main-story heen moet is meestal wel een side-mission met als reward een key naar hiddensystem.
Ik ben atm level 8 en heb net mission voor miiri gedaan tot nu toe bevalt het spel me nog wel alleen het is netzoals met freelancer wel erg veel van hetzelfde.
spoiler:
Ik vond het wel leuk gedaan dat je op zo'n planeet gaat vliegen om die basis van kavbrok (oid) te vernietigen en Eona te bevrijden

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 16:00

Poekie McPurrr

Mreoww~

Lekker spel, heb nu de legale versie na eerst een paar uur geprobeerd te hebben met de met geweldige "fouten" door bescherming geplaagde versie :) (schieten gaat best, wel even je erop instellen dat je standaard een enorme afwijking hebt ;P )

Na wat geklooi werkt nu ook de joystick waardoor het een stuk aangenamer vliegt, gebruik muis en keyboard nog wel om snel wat te selecteren. Al met al een mooi spel wat me erg terug doet denken aan games als x-wing en TieFighter :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Anoniem: 65293 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:22:

spoiler:

spoiler:
Je moet die containers kapot schieten :P

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 20:55
Die beveiliging was wel leuk :P had nergens last van behalve dat de prijzen zo achterlijk hoog waren, daar kwam ik dus pas achter na het gekocht te hebben.

Kon wel meteen tot en met class 3 aan wapens en items kopen dus dat zat wel weer ff mee, nu weer ook missions tussendoor doen om geld te halen. Heerlijk spel om even op te starten en een half uurtje rustig te spelen ook. top!

Dark Lord schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:19:
[...]

Dat word dan heel erg zoeken naar coördinaten :P In de systems waar je voor de main-story heen moet is meestal wel een side-mission met als reward een key naar hiddensystem.
Ik ben atm level 8 en heb net mission voor miiri gedaan tot nu toe bevalt het spel me nog wel alleen het is netzoals met freelancer wel erg veel van hetzelfde.
spoiler:
Ik vond het wel leuk gedaan dat je op zo'n planeet gaat vliegen om die basis van kavbrok (oid) te vernietigen en Eona te bevrijden
die missie was idd wel heel erg cool.. eigenlijk zouden ze zoiets ook moeten invoeren..
spoiler:
dat je de hele planeet kunt verkennen en dus niet alleen op 1 plek kunt landen..

Ik heb (eindelijk) de game lekker aan de praat gekregen, en hij werkt als een zonnetje nu! :)

Wat ontzettend verslavend alleen zeg :X Voor je het weet zit je gewoon 3 a 4 uur rond te vliegen, missies te doen en dergelijke. Ik heb inmiddels al 16/100 Artifacts, ik heb 3 punten in Hull en Wings en 1 puntje in Engines. Toekomstige punten ga ik concentreren in m'n Engines en Hull aangezien ik voor de heavy-cargo-ship achtige setting ga.
Oftewel, 6 turrets en een motor van hier tot tokio :D

Ik heb trouwens ontdekt dat je dmv traden een shitload aan credits kan krijgen, gewoon van Poor naar Poor/Prospereous systems reizen. De winst bij Poor systems zijn het grootst (met een paar cargo upgrades van 220 ton kan je per reis zo een 30,000 cr verdienen) aangezien die de beste prijzen hanteren. Als je veel aan traden doet krijg je de "Merchant" rang en dan worden de export prijzen nog beter :D

Ik heb nu m'n eerste turret trouwens, echt tof om met 3 rail guns op een vijand te knallen :D

En nu lekker slapen.. :Z

• Dark Lord
Anoniem: 111703 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:15:
Ik heb inmiddels al 16/100 Artifacts, ik heb 3 punten in Hull en Wings en 1 puntje in Engines. Toekomstige punten ga ik concentreren in m'n Engines en Hull aangezien ik voor de heavy-cargo-ship achtige setting ga.
Oftewel, 6 turrets en een motor van hier tot tokio :D
Ik heb vooral me punten in Wings gedaan, zoveel mogelijk kanonnen erop :) en upgrades aan de wings ziet er het coolst uit vind ik :P
Ik heb trouwens ontdekt dat je dmv traden een shitload aan credits kan krijgen, gewoon van Poor naar Poor/Prospereous systems reizen. De winst bij Poor systems zijn het grootst (met een paar cargo upgrades van 220 ton kan je per reis zo een 30,000 cr verdienen) aangezien die de beste prijzen hanteren. Als je veel aan traden doet krijg je de "Merchant" rang en dan worden de export prijzen nog beter :D
Als je de merchant rang krijgt worden de awards bij de terminal toch hoger en met trader rang de export prijzen? (mercenary en merchant, ik was ff in de war) Anyway, ik doe vooral missies bij de Terminal, verdien je ook erg snel geld en het maakt niet uit in welk system je bent en waar je heengaat :P.
Plasma wapen ding is trouwens ook wel geinig, ik heb nu Weapon Boost max en die Zero Time heb ik beetje en die van dat ondoordringbaar schild.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 24-08-2006 21:56 ]

10100111001

Dark Lord schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:49:
[...]

Ik heb vooral me punten in Wings gedaan, zoveel mogelijk kanonnen erop :) en upgrades aan de wings ziet er het coolst uit vind ik :P

[...]

Als je de merchant rang krijgt worden de awards bij de terminal toch hoger en met trader rang de export prijzen? Anyway, ik doe vooral missies bij de Terminal, verdien je ook erg snel geld en het maakt niet uit in welk system je bent en waar je heengaat :P.
Plasma wapen ding is trouwens ook wel geinig, ik heb nu Weapon Boost max en die Zero Time heb ik beetje en die van dat ondoordringbaar schild.
volgens mij kun je als je je niet zo richt (net als mij dus :P) op een gegeven moment niet verder bij een missie dat je 4 van die cargo dingen op moet pikken..

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

volgens mij kun je als je je niet zo richt (net als mij dus :P) op een gegeven moment niet verder bij een missie dat je 4 van die cargo dingen op moet pikken..
Zoals ik eerder opmerkte:
spoiler:
die cargo's moet je niet oppikken maar vernietigen. Ik heb er ook tijdje vast gezeten. Eona zegt "take them" en in de missie log staat "Take them out" oid. :P

TnI 4 Life

Str1ngS schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:49:
[...]

Zoals ik eerder opmerkte:
spoiler:
die cargo's moet je niet oppikken maar vernietigen. Ik heb er ook tijdje vast gezeten. Eona zegt "take them" en in de missie log staat "Take them out" oid. :P
ja ben daar ook net achter gekomen :P stom kutwijf dat.. ghehe. Ik vond het ook al vreemd.. de eerst volgende cargo computer kon ook nog steeds maar 3 drones en anders had ik gewoon nog iets van 15 artifacts nodig voor 4 drones..

Als ik trouwens zo'n asteroid invlieg krijg ik wel vaak framedrops., beetje jammer dat ze zoveel detail voor iets gebruiken hadden ze beter de ruimte stations mooier kunnen maken

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 65293 op 24-08-2006 14:37 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Systeemkaart (wel in duits) : systeemkaart

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handig dat de sidemissions ook worden weergegeven :P scheelt weer aardig wat artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Die turrets die je kan plaatsen op je schip (hoezo lelijke gevallen...) zijn wel erg prettig als het spel weer eens zwaar vertraagd waardoor je amper kunt manouvreren. Bij die canyonrun zag ik op een moment enkel nog 1 frame per 5 seconden ofzo... hoorde wel m'n turret als een malloot afgaan en na een hoop geschok in beeld ineens dat het doel bereikt was :P

Was wel een vage bug, iedere keer dat ik langs een stukje kwam in die canyon (eindsprint) begon het spel weer te bokken, ook bij oudere savegames :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:49:
Die turrets die je kan plaatsen op je schip (hoezo lelijke gevallen...) zijn wel erg prettig als het spel weer eens zwaar vertraagd waardoor je amper kunt manouvreren. Bij die canyonrun zag ik op een moment enkel nog 1 frame per 5 seconden ofzo... hoorde wel m'n turret als een malloot afgaan en na een hoop geschok in beeld ineens dat het doel bereikt was :P

Was wel een vage bug, iedere keer dat ik langs een stukje kwam in die canyon (eindsprint) begon het spel weer te bokken, ook bij oudere savegames :/
tenzij je hem niet legaal heb is het waarschijnlijk anti kopie beveiliging. zo niet is het de engine, ik had dat nml ook al een aantal keer in de demo versie.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat wel redelijk goed nu..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poehej86/Pics/darkstar/ship.jpg

ik ga nu mn hull maar eens upgraden tot er 2 turrets op kunnen.. daarna zijn de engines weer aan de beurt :9

Heb em zojuist ff besteld *O*

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 65293 op 25-08-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik zit vast, nog steeds in het eerste stelsel, heb tijdens de training 1 artifact gevonden natuurlijk, maar heb een tweede nodig om te kunnen jumpen naar dat andere stelsel. Kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden? Ik kijk er waarschijnlijk gewoon overheen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

ze staan als groene diamanten op je navmap...

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt ja, alleen die ene van die training missie heb ik dus gebruikt. Nu zie ik alleen eentje staan in dat andere stelsel, maar daar kan ik dus niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excusez, het is gelukt, ik was in verwarring door die lange groene lijn waarbij die zegt out of range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 177481 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:42:
Excusez, het is gelukt, ik was in verwarring door die lange groene lijn waarbij die zegt out of range.
Oke waar zijn die groene diamenten dan? Want ik heb nu 100.000 credits, maar alleen maar pirate schieten is ook zo saai:

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/43/orionix1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

er zijn er geen meer in Lalande...je kom ze tegen onderweg op je main quest en daaromheen

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Colan schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:05:
er zijn er geen meer in Lalande...je kom ze tegen onderweg op je main quest en daaromheen
En mn main quest is die hyper driver kopen van 6 ton en dan naar en andere galaxy jumpen? Dus ik moet eerst 6 ton verdienen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Komt omdat je een illegale versie hebt, alles is nou extreem duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Meen je niet :S, die mensen zijn er wel slim in geworden zeg! Spelletje over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:07:
[...]

En mn main quest is die hyper driver kopen van 6 ton en dan naar en andere galaxy jumpen? Dus ik moet eerst 6 ton verdienen :S
6 ton? Je bedoelt 60.000? :P

De duurste dingen die ik tot nu toe heb gezien kostten rond de 200.000, dus 6 ton kan echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

6 ton? Je bedoelt 60.000? :P

De duurste dingen die ik tot nu toe heb gezien kostten rond de 200.000, dus 6 ton kan echt niet :)
Morgen maar even de legale kopen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 25-08-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb et goed is de legale over een paar dagen binnen.. ondertussen speel ik nog wel ff relaxt met mn minder legale :P ships is bijna level 14 nu :D

ik hoop alleen wel dat ik mn savegames over kan zetten :{

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 65293 op 26-08-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

als ik het goed begrepen heb kan je schip dus maximaal lvl 20 worden? 100 artifacts, 20 upgrades...
en zitten die artifacts altijd in zon asteroid?
Het is wel ff wennen maar vind het echt vette game :)
Ziet er mooi uit, speelt lekker weg, erg orgineel bedacht met een levend schip enzo.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zowww ff langs de toko geweest vanochtend en de game gehaald :P

Ben niet met die chick die man aan het zoeken, dus volgens mij is dat deel 2 toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 05-06 17:59
heb deze gedownload (wil even kijken wat het is). Volgens mij niet echt mij type spel.
Mocht ik het wel leuk vinden, dan bestel ik hem zeker bij cd-wow voor maar 24 euro!

(maar goed, eerst ff kijken of het genre enzo mij wel aanspreekt. Denk van niet namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

TepelStreeltje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:52:
als ik het goed begrepen heb kan je schip dus maximaal lvl 20 worden? 100 artifacts, 20 upgrades...
en zitten die artifacts altijd in zon asteroid?
je kunt ook artifact verdienen door het bevrijden van een system, als het bezet is door pirateb, maar dat staat allemaal in het boekje ;)

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Colan schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

je kunt ook artifact verdienen door het bevrijden van een system, als het bezet is door pirateb, maar dat staat allemaal in het boekje ;)
Dr is ook sowiezo 1 systeem waar 2 artifacts zijn.. ik vloog laatst zon occupied system in kreeg ik al direct de melding Artifact in Target list.. dus ik bevrijd dat systeem.. 1 Artifact, ik kijk in die list., ah mooi nog 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn 100 artifacts in het spel, en als je die allemaal verzamelt is je schip level 20. Oftewel, je kan 20 punten verdelen.

Wat je dus kan doen is zowiezo richten op 1 specifiek deel van het schip (hull, wings of engine) en die uppen naar 10 en de andere 2 delen gebalanceerd verdelen.

Ik heb ontdekt dat het upgraden van de engine cruciaal is als je een schip met turrets heb, aangezien je engine een grote rol speelt in het genereren van de energie die benodigd is bij het vuren van turrets en natuurlijk het regeneren van de shields.

Des te beter je generator en je engines, des te hoger je recharge rates dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

ik zat net te denken, is dit het eerste spel waar je juist wel artifacts wil :P

[ Voor 3% gewijzigd door Colan op 26-08-2006 13:17 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Hier screenshotje van me stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/images/ds1/lvl14.jpg
Ik heb Wings nu maximaal (10) en ik zit beetje te denken wat nou beter zou zijn. Propulsion ook op lvl10, want ik hoorde iets over cloaking en dat je daar hoge propulsion voor moest hebben oid. Mischien 1 puntje in Hull om die 10% hull intergrity te krijgen. Want als je Wings en Propulsion allebei op level 10 doet krijg je 1080 hull hitpoints en met Hull op max 4800 (ongeveer). Maar als je kan cloaken is dat leuker vind ik :P
Anyway, ik ga weer gamen :P
Colan schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:17:
ik zat net te denken, is dit het eerste spel waar je juist wel artifacts wil :P
Haha idd :P Bij mij draait het trouwens soepel en zonder problemen met 1280x1024 en alles op max.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Lord schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:48:
Hier screenshotje van me stats:
[afbeelding]
Ik heb Wings nu maximaal (10) en ik zit beetje te denken wat nou beter zou zijn. Propulsion ook op lvl10, want ik hoorde iets over cloaking en dat je daar hoge propulsion voor moest hebben oid. Mischien 1 puntje in Hull om die 10% hull intergrity te krijgen. Want als je Wings en Propulsion allebei op level 10 doet krijg je 1080 hull hitpoints en met Hull op max 4800 (ongeveer). Maar als je kan cloaken is dat leuker vind ik :P
Anyway, ik ga weer gamen :P

[...]

Haha idd :P Bij mij draait het trouwens soepel en zonder problemen met 1280x1024 en alles op max.
het lijkt mij dat je een bepaald onderdeel nodig hebt voor cloaking.. en die heb ik nog nergens gezien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

ik geloof dat cloaking niet mogelijk was voor de DS1, en dat alleen de Thul dat toepasten

maar je hull op 0 is niet echt lekker in het laatste deel van het spel, dan zijn turrets toch wel erg makkelijk

[edit] ff op de official forums gezocht, cloaking zit niet in het spel, en moet erin gemod moeten worden zou het ooit kunnen

en alhier mijn setup toen ik klaar was:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/Colan_hlaalu/ds1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Colan op 26-08-2006 16:56 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04

GG85

.......

Stomme vraag misschien maar hoe schiet je met je turrets? secundary fire button (mouse 3 default) werkt hier niet. Het enige waar ik mee kan schieten zijn m'n 4 turrets maar met m'n secret service turret kan ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

turrets werken vanzelf, ze schieten de voor hun dichtbijzijnde vijand af, mits die in hun bereik is, dus boven of onder je, hangt er vanaf waar ze zitten...
en turrets verbruiken ook nog eens minder power dan normale wapens, omdat ze van dichtbij niet gaan maaien, zoals je zelf vaak wel geneigd bent te doen...maar ze maken dus ook iemand af die op je staart zit! :D

en het is niet echt een domme vraag, op hun eigen forum zijn ze met dezelfde vraag doodgegooid :P

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is er ergens een overzicht te krijgen wanneer je een turrot slot krijgt (bij hoeveel hull) en wanneer je een front weapon er bij krijgt enzo?

zit nu te denken aan 8 6 6. volgens mij krijg je dan 4 turrets 4 front weapons en iets van 140 agil.
En prolly dan ook class 8 voor de rest.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Colan schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:52:
ik geloof dat cloaking niet mogelijk was voor de DS1, en dat alleen de Thul dat toepasten

[edit] ff op de official forums gezocht, cloaking zit niet in het spel, en moet erin gemod moeten worden zou het ooit kunnen
Bedankt dan weet ik dat ook weer. Dit staat namelijk op de website van DS1:
Propulsion
Propulsion is important for using the afterburner and for acceleration. Upon reaching a high level, the ship will be able to cloak.
Dan maar even paar turretjes op me scheepje zetten :)
TepelStreeltje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:35:
is er ergens een overzicht te krijgen wanneer je een turrot slot krijgt (bij hoeveel hull) en wanneer je een front weapon er bij krijgt enzo?

zit nu te denken aan 8 6 6. volgens mij krijg je dan 4 turrets 4 front weapons en iets van 140 agil.
Bij dat upgrade scherm staat er bij de view van hoe je schip eruit ziet rechtsboven zo'n i als je daarop klikt krijg je een upgrade-tree te zien en als je je muis erover heen doet zie je wat die bepaalde upgrade met het schip zal doen (hoeveel turrets je met die upgrade krijgt etc).

[ Voor 33% gewijzigd door Dark Lord op 26-08-2006 17:39 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

je berekening klopt bijna, je hebt dan 120% agility

tip voor de dogfighters onder ons: als je snel om wilt draaien, gooi dan je afterburner in de reverse, zo kun je heerlijk rond spinnen...als dat al niet eerder is gezegd natuurlijk

@ Dark Lord

dat is verouderd... kijk hier maar
het is uiteindelijk nooit in het spel gekomen

[ Voor 28% gewijzigd door Colan op 26-08-2006 17:41 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:35:

Hier kan je zien welke upgrade wat geeft.
http://www.rad-community....17f93a083dd504cbb8&page=9

Als je minstens 4 turrets en 4 front weapons + 140 agil wil dan moet je
hull en wings minstens op lvl 8 hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Str1ngS op 26-08-2006 17:44 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik heb een probleempje :+
Ik ben nu al in meerdere Asteroids geweest maar het lukt me maar niet om dat groene kristal te vinden :?
In Cloosa en Athaso dat ding uitgekamt, komen die daar later pas ofzo?

Edit:
Even boekje lezen dus.
Heb ik tijd voor als ik vlieg :P

Heb inmiddels lvl 2 schipje dus :)

[ Voor 21% gewijzigd door SH4D3H op 26-08-2006 23:52 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Net een tijd zitten spelen, ben bij derde cluster die je in kan komen.
Bevalt goed, spel is goed in elkaar gezet. De systems/stations zijn tot nog toe nogal saai en hetzelfde, hopelijk word dat beter.

Zit alleen met probleempje, heb missie aangenomen (afluisteren) maar krijg het niet voor elkaar.
Ik vlieg naar het research station waar je heen moest, ga op de plek hangen en gebruik die laser microfoon. halverwege komen ze er achter dat ik afluister en moeten er paar scheepies dood.
enfin, scheepies dood, maar gebeurt niets.

Waar kan ik de missie aborten?? en wat doe ik fout bij deze missie? is altijd wel leuke cash die afluister missies...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
TepelStreeltje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:05:
Bevalt goed, spel is goed in elkaar gezet. De systems/stations zijn tot nog toe nogal saai en hetzelfde, hopelijk word dat beter.
Nee dat word niet beter, je hebt wel iets van 5 verschillende uitziende stations maar voorderest is het eigenlijk allemaal precies hetzelfde, ook de lay-out van systems. Tenminste er zit wel verschil tussen alleen je hebt alleen maar asteroid, trade station en research station voorderest niks, dat vind ik wel erg jammer.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

geeft me dan toch meer het gevoel dat de game gerushed is om af te krijgen.
Mis wel meer kleine dingetjes. Bijv het simpel targetten met je muis als je de haakjes gewoon op je scherm kan zien (voor stations vooral handig)
maar goed, kijken wat het verder word.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TepelStreeltje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:05:

Zit alleen met probleempje, heb missie aangenomen (afluisteren) maar krijg het niet voor elkaar.
Ik vlieg naar het research station waar je heen moest, ga op de plek hangen en gebruik die laser microfoon. halverwege komen ze er achter dat ik afluister en moeten er paar scheepies dood.
enfin, scheepies dood, maar gebeurt niets.

Waar kan ik de missie aborten?? en wat doe ik fout bij deze missie? is altijd wel leuke cash die afluister missies...
Ze komen er gewoon altijd achter dat je aan het afluisteren bent. Gewoon terugvliegen naar waar je vandaan kwam en je missie is geslaagd.

Of misschien niet, als je een illegale Darkstar One speelt. :)
Dark Lord schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:26:
[...]

Nee dat word niet beter, je hebt wel iets van 5 verschillende uitziende stations maar voorderest is het eigenlijk allemaal precies hetzelfde, ook de lay-out van systems. Tenminste er zit wel verschil tussen alleen je hebt alleen maar asteroid, trade station en research station voorderest niks, dat vind ik wel erg jammer.
Dat was nou weer het pluspunt bij Freelancer, ieder systeem was anders. Da's wel jammer aan Darkstar One ja, maar dat is dan ook het enige vind ik :)

[ Voor 23% gewijzigd door Wildfire op 27-08-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan niet meer verder met het spel.. bij Capt'n Hornblower knalt ie eruit.. :'( zal wel komen omdat ik em niet origineel heb..

nouja als et goed is is mn spel over 2 dagen binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt Dark Star nog gespeeld of ligt ie al weer in een hoekje stof te vangen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zit nu even vast op dat stuk waar je als boordschutter bij dat station zit. Word de hele tijd afgeschoten
:'(

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:21:
Zit nu even vast op dat stuk waar je als boordschutter bij dat station zit. Word de hele tijd afgeschoten
:'(
Die heb ik gelukkig in 1 keer gehaald.. best wel een frustie missie.. heb je al een 2e planeet missie gehad? Dies namelijk ook verrot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Anoniem: 65293 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Die heb ik gelukkig in 1 keer gehaald.. best wel een frustie missie.. heb je al een 2e planeet missie gehad? Dies namelijk ook verrot :P
Had er niet echt veel moeite mee... zo'n invulnerability shield met volle upgrade werkt wel goed, in combinatie met 2 turretjes die alles om je heen afschieten :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 65293 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Ik heb net mn eerste planet gehad. Ben nu bezig om die research stations aftegaan voor info, beetje irri :S

Wat upgraden jullie nou het meest? Front - midden - engines? Ik de eerste en laatste omdat daar de meeste power zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

paar van die turrets is ZOOOOOO fijn!

heb nu 2 turrets en 2 front cannons, zo'n feest, je vliegt wat rond en die turrets schieten alles af :)

Weet iemand trouwens hoe je bij dat hidden system (met artifact) komt in de cluster "ortok" (oid, eerste system NA de terran worlds) Is die ene helemaal rechts onder in de hoek.
kon in de buurt niet echt een terminal vinden die je der een quest voor gaf.

spoiler:
Wat ook ERG leuk is, pirate bases slopen, boss dropt altijd leuke stuff, heb tot noch toe alleen maar wapens gevonden, maar wel wapens die beter zijn dan de spullen die ik net kan kopen/gebruiken)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

TepelStreeltje schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:21:
spoiler:
Wat ook ERG leuk is, pirate bases slopen, boss dropt altijd leuke stuff, heb tot noch toe alleen maar wapens gevonden, maar wel wapens die beter zijn dan de spullen die ik net kan kopen/gebruiken)
spoiler:
je kan er ook alleen maar wapens krijgen ;) beide guns & turrets

[edit] ben level 20, heb nu de zero-point drive....is wel erg lekker :D

[ Voor 8% gewijzigd door Colan op 29-08-2006 17:27 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heb een vraagje, ben nu met Capt'n Hornblower bezig en moet een assigment vervullen. We zijn net bij die astroid geweest, en nou moet ik nog 1 artifact hebben dat in een hidden system ligt, maar dat is dus aan assigement. Alleen ik kan nergens de opdracht vinden. Volgens mij ben ik nu bij elke system geweest in de galaxy, maar ik zie nergens in de trade stations side mission! Kan iemand zich nog herinneren waar die side mission kon kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

spoiler:
Hornblower was storyline, en die sidequest in die system krijg je van Jiju, zodra hij in de trade station zit...je zult dus eerst dat deel van de storyline moeten doen, je krijgt vanzelf een keer te horen van Jiju dat je hem in de trade station kan vinden

en voor andere gevallen:heb je hier een map, met duits commentaar (ff clicken op mde map), de Q staat voor het systeem waar je de side quests op kan vragen

http://www.planet-fiction.de/Systemkarte.1346.0.html

^map iets voor de TS ?

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:30
Doet er iemand uberhaupt aan trading en smokkelen? Ik ben momenteel eigenlijk alleen bezig met Mercenary en Bounty Hunting. Trading heb ik eerlijk gezegd nog niet gedaan.

Nu nog even sparen voor mijn tweede turret, dan kan de lol beginnen. Ik denk alleen dat ik hem wat moeilijker ga zetten, de standaard moeilijkheidsgraad heb ik nog niet met de dood hoeven te bekopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Colan schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:40:
spoiler:
Hornblower was storyline, en die sidequest in die system krijg je van Jiju, zodra hij in de trade station zit...je zult dus eerst dat deel van de storyline moeten doen, je krijgt vanzelf een keer te horen van Jiju dat je hem in de trade station kan vinden

en voor andere gevallen:heb je hier een map, met duits commentaar (ff clicken op mde map), de Q staat voor het systeem waar je de side quests op kan vragen

http://www.planet-fiction.de/Systemkarte.1346.0.html

^map iets voor de TS ?
Thnx, ben er uit :) Waar zitten die pirate bases dan? Want ik kom vaak genoeg die dudes tegen, maar ben nog maar 1x een basis tegen gekomen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

die rode stippen zijn de pirate-bases (meestal een hideout/shipwreck/anomaly)...maar als je ze eenmaal hebt verslagen respawnen ze later weer...

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bases zitten overal, meestal beetje in een asteroid field.
Ook naar het news op de terminals kijken kan je helpen verschillende gangs te vinden.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:47

Raphaelo

boeiend!!

Ik weet dat ik een beetje achterloop maareh.. is dit spel nu al in het engels uit? of is er alleen een mod die de interface vertaald?

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Raphaelo schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:48:
Ik weet dat ik een beetje achterloop maareh.. is dit spel nu al in het engels uit? of is er alleen een mod die de interface vertaald?
De gewone engelse versie is ook al uit en ligt zelfs al in de winkels.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:47

Raphaelo

boeiend!!

oke thnx :P

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187973

Zou iemand zo lief willen zijn om een save file naar mij te mailen ?
Mijn OS crashde er hard, en na de install van een nieuwe OS willen al mijn savegames niet meer laden.. (overnieuw beginnen is me net iets te veel.)

Ik zoek een savegame ergens net na het terughalen van Eona (zo heette ze toch ongeveer).
Net na die canyon run.

Als iemand zo lief wil zijn... Mailen kan naar : nozem24(at)hotmail.com
Alvast heeeeeel erg bedankt... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 187973 schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:09:
Als iemand zo lief wil zijn... Mailen kan naar : nozem24(at)hotmail.com
Alvast heeeeeel erg bedankt... _/-\o_
Als het goed is zou je nu een e-mail in je inbox moeten hebben :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik snap iets alleen niet.... links onderin heb je het systeem Gab`har, daar kan ik alleen maar naar 3 sterrenstelsels vliegen, maar alles daarbuiten blijven vraagtekens en kan ik niet bij komen :/

Iemand die weet hoe je daar wel kan komen? want zo loop ik 6(!) artifacts mis terwijl ik de rest wel allemaal heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:46
als ik missles kop crasht de game iemand die hier een oplossing weet krijg dan error: EXCEPTION_INT_DIVIDE_BY_ZERO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
sn33ky schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:15:
als ik missles kop crasht de game iemand die hier een oplossing weet krijg dan error: EXCEPTION_INT_DIVIDE_BY_ZERO
Oei, dat klinkt als een copy-protection die geactiveerd is :)
Game crash bij missiles kopen is iig een onderdeel van de copy-protection, of heb je het wel legaal?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

zaterdag rond 11 uur gekocht het spel en gisteren rond 3 uur smiddags hele storyline door gespeelt.

jammer dat je er zo snel door heen gaat op zich wel een leuk spel :) nu hopen op een add on of deel 2

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Jaguar645 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:01:
Ik snap iets alleen niet.... links onderin heb je het systeem Gab`har, daar kan ik alleen maar naar 3 sterrenstelsels vliegen, maar alles daarbuiten blijven vraagtekens en kan ik niet bij komen :/

Iemand die weet hoe je daar wel kan komen? want zo loop ik 6(!) artifacts mis terwijl ik de rest wel allemaal heb
Dat hoort zo, die komen pas later vrij. Heb er zelf ook mee gezeten, en op een gegeven moment had ik zoiets van 'naja ik zie wel.. kan er altijd later nog terug'.. en warempel :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Daar kwam ik ook inene achter net :P Wat alleen wel jammer is, ik doe enkel pirate hideouts etc. leeghalen en vang daarvoor bakken met geld wat dus betekent dat je nooit andere missions van de terminal hoeft te doen (side mission daargelaten, die doe je altijd wel voor de artifacts).

Dat haalt wel een deel van het spel alweer weg omdat je dus zonder veel moeite veels te veel geld kan hebben en dus niet meer weet wat om te doen ermee. Ik zit namelijk nu aan de 5 miljoen, gebruik alleen maar secret service wapens/turrets (welke ook belachelijk sterk zijn). Dat is een van de mindere punten wat ze beter hadden kunnen doen, voor de rest blijft het echter wel leuk om te spelen :)

Hopen dat er nog eens een multiplayer voor komt in een patch/addon en dan hebben ze Freelancer wmb van de troon gestoten.
Pagina: 1 2 3 Laatste