Ik snap nog steeds niet waar die pirate bases zijn. Kan iemand nou even duidelijk omschrijven hoe je die kan vinden
Op een trading station kan je het galactic nieuws kijken op de terminal. Daar staan berichten dat er een pirate gang met een bepaalde naam in een stelsel operereert. Dan ga je in navigation kijken waar dat stelsel ligt en als je er bent zoek je naar de termen "Pirate hideout", "Anomaly" of "Ship Wreck" in je target list (T). Als je in de buurt komt krijg je het bericht dat je de gang gevonden hebt en krijg je 3 wave's, 1ste met 4-8 pirate's, 1-3 bodyguards en als laatste de boss die een special container dropt. Als je die oppakt met een drone krijg je een secret weapon.DaannO schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:17:
Ik snap nog steeds niet waar die pirate bases zijn. Kan iemand nou even duidelijk omschrijven hoe je die kan vinden
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
GVD wat een gore k*t missie..
afgesloten met een reset.. wat een frustie missie is dat zeg.. ik heb et helemaal gehad..
spoiler:
in het skaa moederschip..
afgesloten met een reset.. wat een frustie missie is dat zeg.. ik heb et helemaal gehad..
Duidelijk! TopGoUdViS schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:47:
[...]
Op een trading station kan je het galactic nieuws kijken op de terminal. Daar staan berichten dat er een pirate gang met een bepaalde naam in een stelsel operereert. Dan ga je in navigation kijken waar dat stelsel ligt en als je er bent zoek je naar de termen "Pirate hideout", "Anomaly" of "Ship Wreck" in je target list (T). Als je in de buurt komt krijg je het bericht dat je de gang gevonden hebt en krijg je 3 wave's, 1ste met 4-8 pirate's, 1-3 bodyguards en als laatste de boss die een special container dropt. Als je die oppakt met een drone krijg je een secret weapon.
Erg leuk spel, ben al redelijk gevorderd
Turrets ownen hard 
Er zitten wel een zooi minpunten in vind ik. Het is erg veel van t zelfde.
Minpunten(/dingen die me opvielen)
• Pirate bases zitten standaard bij "Pirate hideout's", "Anomaly's" of "Ship Wreck's"
• Pirate bases vallen je niet aan tenzij je hun eerst aanvalt
terwijl je wel de hele pirate crew eromheen uitmoord.
• Ondanks dat het een 3D game is, is het speelveld nogsteeds 2D. Alles (bases, wrecks, gates) zit op 1 lijn. je hoeft eigenlijk nooit naar boven/beneden als je net de base/gate uit komt.
• Snelheid/engine's zijn allemaal t zelfde. Ik zou verwachten als ik mn engine upgrade dat ik sneller kan vliegen, maar nee. Zelfde geld voor alle andere schepen. Beetje hetzelfde als dat alle auto's max 100 kunnen en met NOS 150
• "600Ton Cargo vessels approaching!" leuk voor je, maar ik kan nu al 620 ton in mn FIGHTER kwijt
• AI/AS (Artificial Stupidity) he een enemy, laten we met zn 7en recht op em afvliegen
• Met een beetje fatsoenlijk spelen kunnen ze je nooit wat doen. Tegen de tijd dat ze je shield snel weg krijgen hoef je meestal nog maar 1 artifact voor je upgrade naar het volgende shield.
• Geen route plotting voor trade runs. Iets wat bij FreeLancer wel kon.
• Er is nix aan de andere kant van een planeet. Heb tenminste nog niks kunnen vinden.
• Weapon range. Standaard 1 unit voor elk wapen. Behalve missile's die gaan 1.5 units.
• Target list: Pirates meteen classified als pirate. Alsof iedereen een RFID tag op zn schip heeft die precies aangeeft wat ze zijn (ok mischien wel maar als pirate ga je dat natuurlijk niet doen
)
PlusPunten
• Nog redelijk dynamisch trading (beter dan FreeLancer)
• inbase/onplanet missie's
leuk gedaan (al kan t veel beter).
• Fast Forward key
Denk nou niet dat ik t hierdoor geen leuk spel vind. Maar het had zoveel meer kunnen zijn. Beetje jammer.
Denk dat ik maar eens een oude pc ga bouwen en Priviteer 2 weer ga installen, of mischien zelfs Elite als ik em kan vinden
Er zitten wel een zooi minpunten in vind ik. Het is erg veel van t zelfde.
Minpunten(/dingen die me opvielen)
• Pirate bases zitten standaard bij "Pirate hideout's", "Anomaly's" of "Ship Wreck's"
• Pirate bases vallen je niet aan tenzij je hun eerst aanvalt

• Ondanks dat het een 3D game is, is het speelveld nogsteeds 2D. Alles (bases, wrecks, gates) zit op 1 lijn. je hoeft eigenlijk nooit naar boven/beneden als je net de base/gate uit komt.
• Snelheid/engine's zijn allemaal t zelfde. Ik zou verwachten als ik mn engine upgrade dat ik sneller kan vliegen, maar nee. Zelfde geld voor alle andere schepen. Beetje hetzelfde als dat alle auto's max 100 kunnen en met NOS 150

• "600Ton Cargo vessels approaching!" leuk voor je, maar ik kan nu al 620 ton in mn FIGHTER kwijt

• AI/AS (Artificial Stupidity) he een enemy, laten we met zn 7en recht op em afvliegen

• Met een beetje fatsoenlijk spelen kunnen ze je nooit wat doen. Tegen de tijd dat ze je shield snel weg krijgen hoef je meestal nog maar 1 artifact voor je upgrade naar het volgende shield.
• Geen route plotting voor trade runs. Iets wat bij FreeLancer wel kon.
• Er is nix aan de andere kant van een planeet. Heb tenminste nog niks kunnen vinden.
• Weapon range. Standaard 1 unit voor elk wapen. Behalve missile's die gaan 1.5 units.
• Target list: Pirates meteen classified als pirate. Alsof iedereen een RFID tag op zn schip heeft die precies aangeeft wat ze zijn (ok mischien wel maar als pirate ga je dat natuurlijk niet doen
PlusPunten
• Nog redelijk dynamisch trading (beter dan FreeLancer)
• inbase/onplanet missie's
• Fast Forward key
Denk nou niet dat ik t hierdoor geen leuk spel vind. Maar het had zoveel meer kunnen zijn. Beetje jammer.
Denk dat ik maar eens een oude pc ga bouwen en Priviteer 2 weer ga installen, of mischien zelfs Elite als ik em kan vinden
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 05-09-2006 21:47 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Kan me daar wel in vinden. Het is echt zo'n zondagmiddag spel wat je snel wegspeelt (heb er zelf 3 of 4 dagen over gedaan)
Het spel mist gewoon de diepte en variatie om het lang houdbaar te houden, maar daar hebben bijna alle spellen last van.
Nu moet ik ook wel eerlijk bekennen dat ik nog geen spel heb gezien met zoveel missies, schepen en upgrades dat je eigenlijk geen herhalingen krijgt..
Ik zag net een galaxy map met daarop nog 1 los stelsel, vanavond nog eens kijken of daar wat te beleven is. Daarna kan het spel weer de kast in.
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
hij komt volgende week aan bod bij Gammo, op Veronica...vraag me af wat ze erover te zeggen hebben
Simplicity is de bom...
Weinig lijkt me. Enige wat Gammo doet is de achterkant van het hoesje voorlezen tijdens beelden van de game die je op het internet kunt vinden.Colan schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:43:
hij komt volgende week aan bod bij Gammo, op Veronica...vraag me af wat ze erover te zeggen hebben
Zo ik heb het uitgespeeld. Tegen het einde aan vond ik het erg slap worden en weinig vernieuwing. Maar het was een leuk spel en vernieuwend 
spoiler:
Het was wel een open einde omdat het stukje toch nog terug vloog naar huis van dat mothership. Dus deeltje 2 zal wel niet zo ver weg zijn 
Bah, ik kom er nu pas achter dat je die nieuws bulletins (tijdens jumpen naar ander systeem) volledig kunt bekijken als je <esc> drukt. Hopelijk niet veel aan gemist (ben nu in Arrack territory).
Hmm, toch niet
Hmm, toch niet
[ Voor 8% gewijzigd door The Fox NL op 13-09-2006 21:02 ]
volgens mij druk ik altijd op esc, maar skipt ie ze dan?The Fox NL schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:47:
Bah, ik kom er nu pas achter dat je die nieuws bulletins (tijdens jumpen naar ander systeem) volledig kunt bekijken als je <esc> drukt. Hopelijk niet veel aan gemist (ben nu in Arrack territory).
Kheb in ieder geval nog nooit zo'n filmpje volledig gezien?
Soms als je jumpt komt er zo'n filmpje. 'Intergalactic News Bulletin - Research station attacked'. Je ziet dan meestal zo'n gebouw in de wolken en wat ruimtescheepjes voorbij vliegen en dan is het voorbij en zit ik in het andere systeem. Maar toen ik <esc> indrukte kreeg ik een heel apart filmpje.NiaX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:41:
[...]
volgens mij druk ik altijd op esc, maar skipt ie ze dan?
Kheb in ieder geval nog nooit zo'n filmpje volledig gezien?
Edit:
Ik heb de betreffende savegame nog eens geladen en de jump opnieuw gedaan. Weer kwam dat algemene nieuwsfilmpje, en daarna kwam er een uitgebreid filmpje, ditmaal zonder escape te drukken. Ik denk nu dat het een aparte film is. Door escape te drukken stopte ik het algemene nieuwsflits filmpje en kwam ik dus in deze aparte lange film terecht die bij het verhaal hoort. Dat betekend dus dat ik niets gemist heb (gelukkig).
[ Voor 29% gewijzigd door The Fox NL op 13-09-2006 21:07 ]
Ik heb hem inmiddels ook uitgespeeld.
spoiler:
Het einde viel mij toch wel een beetje tegen, in dat moederschip vliegen was wel leuk maar redelijk simpel (kwam bijna geen vijanden of turrets tegen behalve een paar forcefields waar je zo doorheen komt). Het verhaal is leuk bedacht, maar had toch wel wat beter uitgewerkt kunnen worden. Vooral tegen het einde was het voor mij redelijk hetzelfde, je komt in een nieuw stelsel en zoekt alle artifacts op. Ondertussen kom je meestal wel de side mission tegen (die ook wel leuk zijn btw meestal) en gaat verder met de main storyline. Geld krijg je wel genoeg door piratesystems te bevrijden e.d. en af en toe een gang opzoeken voor de nieuwste wapens.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Bij mij is de performance echt verschrikkelijk, in gevechten in de trainingsmissies slaat het beeld vast zodra je iets raakt. Verder crashed de game om de 10 minuten. Zijn dat allemaal issues omdat ik de game illegaal heb of is het gewoon buggy as hell?
Zeer waarschijnelijk omdat je hem illigaal hebt, leuke beveiliging
[ Voor 19% gewijzigd door Aapenootjes op 24-09-2006 17:57 ]
Er komt weer een nieuwe simulatie aan, dit keer door Provox Games:
[PC] Space Force 2
Ze richten zich ook erg op Freelancer en net als bij DSO zal er niet meteen multiplayer zijn.
De graphics zijn goed en zien er niet zo repititief uit als bij DSO.
[PC] Space Force 2
Ze richten zich ook erg op Freelancer en net als bij DSO zal er niet meteen multiplayer zijn.
De graphics zijn goed en zien er niet zo repititief uit als bij DSO.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Lekker oude topic kick:
Iemand dit spel op vista met een 8800gts 320mb?
Zodra ik bij een station in de buurt kom loopt het spel voor geen meter, zelfs als ik de AA uit zet..
Iemand dit spel op vista met een 8800gts 320mb?
Zodra ik bij een station in de buurt kom loopt het spel voor geen meter, zelfs als ik de AA uit zet..