• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:52
Ik heb een vraagje, de besturing van mijn Nokia N91 doet de laatste tijd vrij raar. Ik heb firmware 1.10.030 maar gisteren had ik vrij wazige besturing. Ik was een pakket aan het vervoeren en waarschijnlijk heeft hij een paar knopjes geraakt waardoor de muziek aan ging. Het vreemde was, ik kreeg de muziek niet uit! De voorkanttoetsen (dus play/pause/stop) deden het niet en daarnaast kon ik ook het volume niet aanpassen.

Vanochtend had ik dezelfde soort problemen. Ik deed mijn oordopjes (van de Nokia N91 zelf) in mijn telefoon, wilde mijn muziek starten dmv de voorkanttoetsen maar ook toen werkte het niet. Ik kon alleen mijn muziek besturen dmv de remote die op mijn headset zat. Ik kwam er echter achter dat toen ik mijn oordopjes loskoppelde, dat de besturing toen wel het deed. Iemand dit probleem ook wel eens gehad?

En nog een kort ander vraagje: Is het aan te raden om naar versie 2.0 te updaten? Ik heb zelf 1.10 maar heb niet echt problemen ermee. Of zijn er een aantal functies of onderdelen sterk verbeterd?

Verwijderd

Robkazoe schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:42:
Ik heb een vraagje, de besturing van mijn Nokia N91 doet de laatste tijd vrij raar. Ik heb firmware 1.10.030 maar gisteren had ik vrij wazige besturing. Ik was een pakket aan het vervoeren en waarschijnlijk heeft hij een paar knopjes geraakt waardoor de muziek aan ging. Het vreemde was, ik kreeg de muziek niet uit! De voorkanttoetsen (dus play/pause/stop) deden het niet en daarnaast kon ik ook het volume niet aanpassen.

Vanochtend had ik dezelfde soort problemen. Ik deed mijn oordopjes (van de Nokia N91 zelf) in mijn telefoon, wilde mijn muziek starten dmv de voorkanttoetsen maar ook toen werkte het niet. Ik kon alleen mijn muziek besturen dmv de remote die op mijn headset zat. Ik kwam er echter achter dat toen ik mijn oordopjes loskoppelde, dat de besturing toen wel het deed. Iemand dit probleem ook wel eens gehad?

En nog een kort ander vraagje: Is het aan te raden om naar versie 2.0 te updaten? Ik heb zelf 1.10 maar heb niet echt problemen ermee. Of zijn er een aantal functies of onderdelen sterk verbeterd?
ik heb idd dit probleem ook.. en ik weet niet hoe dat komt maar als ik dan een keer dat schuifje van toetsen blokeren aan en uit heb gedaan doen de toetsen het wel eheh :*)
maar ik weet verder niet hoe dat komt dat die het soms niet doen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:11:
Mijn bevindingen na update firmware van mijn toestel..

+ toestel crasht niet meer, hiervoor elke dag wel minimaal 1 keer..
+ batterij gaat langer mee
+ media gallerij opent sneller

- beeldkwaliteit camera lijkt minder geworden..
- videoclips spelen niet meer in fullscreen af
iemand dezelfde problemen?
ik heb ook opeens dat mijn filmpjes niet helemaal full screen gaan .. eerst was het scherm helemaal gevuld maar nu als ik op full screen wil kijken zit er overal een halve cm tussen dus hij vult het beeld niet helemaal :(

Verwijderd

:+
joosthaarman schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:50:
[...]

nee dat niet maar vind het leuk, handig als ik gewoon een camera bij me heb die enigsinds leuke foto's maakt.

als ik echt goede foto's wil neem ik me digitale camera wel mee..
ik zal is even kijken of ik dat dit weekend kan regelen voor jouw...

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Is het aan te raden om naar versie 2.0 te updaten? Ik heb zelf 1.10 maar heb niet echt problemen ermee. Of zijn er een aantal functies of onderdelen sterk verbeterd?
Ik zou het alleen al doen voor de algemene stabiliteits verbeteringen en vooral de zeer merkbare langere accu levensduur! :9

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:29:
[...]

ik heb ook opeens dat mijn filmpjes niet helemaal full screen gaan .. eerst was het scherm helemaal gevuld maar nu als ik op full screen wil kijken zit er overal een halve cm tussen dus hij vult het beeld niet helemaal :(
Als je op de hoogste resolutie filmpt, dan zullen die filmpjes inderdaad niet langer full screen afspelen en heb je een zwart kader.
De resolutie is denk ik net even te zwaar om even real-time te stretchen en dus te resampelen naar full-screen.
Als je de middelste kwaliteits optie kiest 176xnogiets dan is het wel full screen.
De kwaliteit is net even wat minder maar de framerate is daarintegen een stuk beter.
Veel minder gehaper ook.

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55

hier heb ik ook wel eens last van, op volkomen willekeurige momenten. en het helpt ook niet altijd om het schuifje open / dicht te doen... na een tijdje doen de controls het gewoon weer, heel vreemd. nu ik erover nadenk, ik geloof dat ik er geen last meer van heb gehad sinds ik de laatste firmware heb geinstalleerd.

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:01:
[...]

Ik zou het alleen al doen voor de algemene stabiliteits verbeteringen en vooral de zeer merkbare langere accu levensduur! :9
ik moet zeggen dat de levensduur van mijn accu erg goed is geworden ... ik kan nu ongeveer 3 dagen lang wat voorheen maar 1 dag was :) hulde hulde

Verwijderd

ik zit met het probleem dat ik sinds vandaag de melding krijg:

Vaste Schijf niet beschikbaar.....wat moet ik hieraan doen!!!

b.v.d.

Verwijderd

En trouwens, hebben jullie onder camera ,opties,aanpassen de optie om helderheid en contrast aan te passen ? Het staat in de zelfstudie maar ik zie die optie nergens! Ik kan wel witbalans en kleurtoon veranderen.

Oh ik heb vandaag de n80 binnen gekregen , mijn broer heeft hem . En damn wat is het scherm mooi! Superkwaliteit. Ik ben er echt verliefd op.

Verwijderd

hoe werken jullie in godsnaam met nokia music manager? ik snap er echt niks van. het loopt ook steeds vast

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 22:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:11:
[modbreak]Hiervoor is Vraag & Aanbod bedoeld, meerdere advertenties in dit topic zijn dan ook niet echt de bedoeling.[/modbreak]
Ik heb interesse!! Stuur even je email aub!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:33:

b.v.d.
Ik had dit ook, toen was voor mij de tijd rijp om hem terug te sturen voor reparatie.
Ben hem bijna drie maanden kwijt geweest om uiteindelijk een compleet nieuw toestel te krijgen...
succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:29:
hoe werken jullie in godsnaam met nokia music manager? ik snap er echt niks van. het loopt ook steeds vast
werk er niet mee... gebruik gewoon de optie Massa-opslag als ik m aansluit op mn pc. muziek converteer ik met dbPowerAmp. Toen ik m'n N91 pas had gebruikte ik Nokia Music Manager, het is bij die ene keer gebleven want bij mij liep het ook om de minuut vast. En via massa-opslag kan je ook gemakkelijk je eigen mapstructuur maken, niet zo omslachtig zoals Music Manager dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:33:

b.v.d.
Heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart? Want je telefoon schakelt de harde schijf automatisch uit als je de baterij klep verwijdert, of als hij te warm/ te koud word of als je hem laat vallen. Je moet de telefoon dan eerst even opnieuw opstarten en dan werkt het weer. En mocht dat niet werken misscchien even een aantal seconden de baterij er uit halen doet soms ook wonderen.

Laat even horen hoe je het uiteindelijk hebt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:30:
[...]

werk er niet mee... gebruik gewoon de optie Massa-opslag als ik m aansluit op mn pc. muziek converteer ik met dbPowerAmp. Toen ik m'n N91 pas had gebruikte ik Nokia Music Manager, het is bij die ene keer gebleven want bij mij liep het ook om de minuut vast. En via massa-opslag kan je ook gemakkelijk je eigen mapstructuur maken, niet zo omslachtig zoals Music Manager dat doet.
Ik doe het ook via Massa-opslag, dan maak ik per artiest een map aan, maar op de telefoon staat alles weer door elkaar.. hoe krijg jij dat voor elkaar dan?

en Nokia Music Manager is echt #@!!#@%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem al verschillende keren opnieuw aan gezet...maar geen resultaat

ook geeft hij nu soms aan Geheugen Vol, alsk naar inbox ga, of naar contacten...

denk dat ie idd rijp is voor reparatie ;(

kank mijn oude 3310 weer uit de kast toveren als vervanging 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:55:
[...]

Ik had dit ook, toen was voor mij de tijd rijp om hem terug te sturen voor reparatie.
Ben hem bijna drie maanden kwijt geweest om uiteindelijk een compleet nieuw toestel te krijgen...
succes ermee
ow das wel minder, want ik heb ook dat probleem en ben hem nu pas 3 dagen kwijt. Ik hoop niet dat het 3 maanden wordt :? .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:49:
[...]

Ik doe het ook via Massa-opslag, dan maak ik per artiest een map aan, maar op de telefoon staat alles weer door elkaar.. hoe krijg jij dat voor elkaar dan?

ja op de phone staat idd alles door elkaar, maar wat ik bedoel is dat je via massa-opslag je eigen mappen kunt aanmaken, bijv. per cd of per artiest. Niet zoals Music Manager, die automatisch superveel mappen aanmaakt waardoor ook je hele gallery traag word (zoals je hierboven ergens kon lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:43:
[...]

ow das wel minder, want ik heb ook dat probleem en ben hem nu pas 3 dagen kwijt. Ik hoop niet dat het 3 maanden wordt :? .........
Ik had hem terug gestuurd naar telfort. De eerste keer dat hij terug kwam van reparatie zeiden ze dat hij gerepareerd zou zijn maar ze hadden gewoon een harde reset uitgevoerd (zelfde probleem). en ik kreeg een week daarna een brief dat de reparatie vertraging op had gelopen (bij de eerste keer, lekker traag die posterij) |:(

maar goed, de tweede keer had ik hem terug gestuurd met in de klachtenomschrijving: harde schijf defect (hardwarefout)

Toen ben ik hem 3 weken kwijt geweest en daarna kreeg ik een nieuwe aangeleverd (wel zonder accu en klepje natuurlijk omdat je die ook nie mee stuurt).

Ik heb zelf nou een aantal weken de N80 in gebruik en de N91 gaat weg voor een pda met tomtom :9~
het enige wat ik wel mis aan de N80 is de harde schijf (heb nou maar 1 gig geheugenkaart) en de stereo headphone plug. Verder dik tevreden :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:26:
heb hem al verschillende keren opnieuw aan gezet...maar geen resultaat

ook geeft hij nu soms aan Geheugen Vol, alsk naar inbox ga, of naar contacten...

denk dat ie idd rijp is voor reparatie ;(

kank mijn oude 3310 weer uit de kast toveren als vervanging 8)7 :X
Dat had ik ook idd, niet alleen bij contacten en berichten maar bij praktisch alles wat je dan doet krijg je die melding... Bijvoorbeeld: bluetooth menu: geheugen vol 8)7 Gaat nergens over lijkt me...
overigens ken ik iemand met een 3250 en die kreeg ook de geheugen vol melding... bugje in de nieuwe serie nokia's misschien?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 21:50 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

UPDATE over de HDD not found/accessable probleem.

Ik heb 2 weken terug ook dit probleem gehad. 2x bij de NSP laten maken 3 xis het naar nokia verstuurd. Bij de 3e x werd mij verteld door een phone house medewerker dat het te maken had met een printplaat in de telefoon die veroorzaakte dat de hdd niet herkend werd en ook niet benaderbaar op mn laptop terwijl mijn externe hdd dat wel deed.
Ik heb voordat het weggestuurd werd naar nokia: de hdd laten formatteren, *#7370#, software update laten doen.
Diezelfde medewerker zei mij dat als het terug komt met de printplaat vervanging dan doe tde telefoon het weer 100%, want hij had geen RDR's meer gehad na dat de telefoon naar nokia ging.

Ik hoop dat ik daaruit kan opmaken dat ik aanstaande dinsdag mijn tel terug krijg want ik ben geneigd om het te verkopen en een w810i te halen en een nieuwe 8GB nano alleen omdat ik niet zonder muziek kan.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:31:
UPDATE over de HDD not found/accessable probleem.

Ik heb 2 weken terug ook dit probleem gehad. 2x bij de NSP laten maken 3 xis het naar nokia verstuurd. Bij de 3e x werd mij verteld door een phone house medewerker dat het te maken had met een printplaat in de telefoon die veroorzaakte dat de hdd niet herkend werd en ook niet benaderbaar op mn laptop terwijl mijn externe hdd dat wel deed.
Ik heb voordat het weggestuurd werd naar nokia: de hdd laten formatteren, *#7370#, software update laten doen.
Diezelfde medewerker zei mij dat als het terug komt met de printplaat vervanging dan doe tde telefoon het weer 100%, want hij had geen RDR's meer gehad na dat de telefoon naar nokia ging.

Ik hoop dat ik daaruit kan opmaken dat ik aanstaande dinsdag mijn tel terug krijg want ik ben geneigd om het te verkopen en een w810i te halen en een nieuwe 8GB nano alleen omdat ik niet zonder muziek kan.
Toen ik *#7370# deed werd mijn harde schijf niet geformateerd. De telefoon ging wel terug naar fabrieksinstellingen en de programma's deden het niet meer, maar muziek en video's bleven er gewoon op staan... wel raar..

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Heb even een heel ander vraagje: hebben de bezitters van de N91 ook last dat het uitschuifbareklepje een klein beetje speling heeft zodat er soms een klein spleetje tussen klepje en de groen/rode knop erboven zal ik maar zeggen.

En nog ene vragaje hebben het er al over gehad maar is er een fix voor om het formaat bij volledig afspelen van een video weer terugte krijgen zonder kader? Heb nu versie 2.00.052 op telefoon staan via Nokia software, wat overigens zeer goed gegaan is.

• Gaargod
robinhaagmans schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:51:
Heb even een heel ander vraagje: hebben de bezitters van de N91 ook last dat het uitschuifbareklepje een klein beetje speling heeft zodat er soms een klein spleetje tussen klepje en de groen/rode knop erboven zal ik maar zeggen.
nope, geen last van... hij sluit top.

• robinh
Ja ik omschrijf het ook verkeerd, ik bedoel dat als je een klein beetje aan het klepje trekt hij open gaat staan ,een paar kleine milimeters maar duidelijk zichtbaar. Als je nog keertje eraan schuift gata hij helemaal open. Vroeg me nameljk af of dit uit productie zo gemaakt is of dat er iets kapot is aan het schuifsysteem. Garantie dus.
Gaargod schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:41:
[...]

nope, geen last van... hij sluit top.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
robinhaagmans schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:29:
Ja ik omschrijf het ook verkeerd, ik bedoel dat als je een klein beetje aan het klepje trekt hij open gaat staan ,een paar kleine milimeters maar duidelijk zichtbaar. Als je nog keertje eraan schuift gata hij helemaal open. Vroeg me nameljk af of dit uit productie zo gemaakt is of dat er iets kapot is aan het schuifsysteem. Garantie dus.

[...]
Ik heb bij het schuif gedeelte ook inderdaad een spleetje. (links en de zijkant sluit perfect. En rechts aan de zijkant zit dat spleetje) Ik heb de N91 vanaf begin mei al.

Nu is mijn vraag: hebben de mensen die pas hebben aangeschaft daar ook last van? (misschien eerste productie fout)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
hm dat heb ik totaal niet.... er zit misschien totaal een halve mm. ruimte tussen schuifje en rest van telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:17:
[...]

Ik heb bij het schuif gedeelte ook inderdaad een spleetje. (links en de zijkant sluit perfect. En rechts aan de zijkant zit dat spleetje) Ik heb de N91 vanaf begin mei al.

Nu is mijn vraag: hebben de mensen die pas hebben aangeschaft daar ook last van? (misschien eerste productie fout)
Ik heb mijn telefoon ook sinds mei ongeveer dacht ik, en er zit echt geen beweging in totdat ik dat zelf wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn schuifje sluit ook perfect. Alleen heb ik wel het probleem, als ik hem open schuif en dus helemaal open staat. Kan ik het rechter stuk van het schuifje indrukken zodat je een klik hoort, aan de linker kant is dit niet zo.
Ik had het meteen al toen ik hem kocht, maar ik had geen zin om hem meteen terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Heeft iemand een idee hoe je het geluid van de camera mbt tot het maken van filmpje en foto kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe je wireless toegang kan krijgen tot je telefoon ?
want met pcsuite kan je niet uit wifi kiezen ?

iemand enig idee ?

Thxx al vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

robinhaagmans schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:23:
Heeft iemand een idee hoe je het geluid van de camera mbt tot het maken van filmpje en foto kan uitzetten?
Dat kan niet bij mijn weten, i.v.m. privacy en de schending daarvan is besloten dat die geluidjes er verplicht op moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

joosthaarman schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:53:
Weet iemand hoe je wireless toegang kan krijgen tot je telefoon ?
want met pcsuite kan je niet uit wifi kiezen ?

iemand enig idee ?

Thxx al vast
Ik neem aan dat je bluetooth bedoelt? Anders zou je via je f00n 'n wireless verbinding moeten maken met 't draadloos netwerk van je (door de nul lang ingedrukt te houden maak je verbinding met internet en daarna kun je 'n wireless verbinding opstarten)

Via bluetooth kan alleen als je pc/laptop 'n bluetooth verbinding kan delen. Dus je f00n naar nieuwe bluetooth apparaten laten zoeken en dan je pc/laptop selecteren.

Is dit genoeg antwoord op je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een WMV filmpje converteer ik naar MP4, maar dan zegt die dat hij het media bestand niet kan afspelen. Naar welk formaat moet ik iets converteren om het te kunnen afspelen op me foon?

Nog een vraagje: een albumhoes toevoegen kan per nummer, maar is het niet op een of andere manier mogelijk om een hele afspeellijst in 1 keer met hetzelfde plaatje te voorzien.

(ik heb al via artiesten en dan het mapje van de naam van de cd geselecteerd) maar alleen het eerste nummer van de lijst krijgt het plaatje.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Eric_Cantona schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:52:
[...]

Dat kan niet bij mijn weten, i.v.m. privacy en de schending daarvan is besloten dat die geluidjes er verplicht op moeten zitten.
jep klopt, dit om te voorkomen dat perverse geilpijpen stiekem snapshots nemen in publieke naaktgelegenheden... je moet een geluid horen bij het nemen van een foto / video recorden ook al staat je telefoon op stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:54:
[...]

Ik neem aan dat je bluetooth bedoelt? Anders zou je via je f00n 'n wireless verbinding moeten maken met 't draadloos netwerk van je (door de nul lang ingedrukt te houden maak je verbinding met internet en daarna kun je 'n wireless verbinding opstarten)

Via bluetooth kan alleen als je pc/laptop 'n bluetooth verbinding kan delen. Dus je f00n naar nieuwe bluetooth apparaten laten zoeken en dan je pc/laptop selecteren.

Is dit genoeg antwoord op je vraag?
Ik heb het over wifi, dat ik zeg maar me telefoon beneden kan laten liggen en dat ik op me pc boven mp3 kan doorvoeren naar me telefoon beneden. Maar naar mijn weten kan dit niet, dus vandaar dat ik hier maar is vroeg of iemand daar ervaring mee heeft, Bt kan idd ook maar dat is een stuk trager.

iig bedankt,
Meer reacties zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Ja het moet inderdaad zo zijn dat je je N91 aan een draadloos netwerk kan hangen door middel van een AD-Hoc netwerk. Dat je rechtstreeks verbinding hebt met je telefoon en je computer.
En nog een mogelijke optie zou zijn dat je twee telefoons zou kunnen verbinden met WLAN ipv bluetooth of dergelijke. Bedoel je heb de optie waaron word die verder dan niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
robinhaagmans schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:27:
Ja het moet inderdaad zo zijn dat je je N91 aan een draadloos netwerk kan hangen door middel van een AD-Hoc netwerk. Dat je rechtstreeks verbinding hebt met je telefoon en je computer.
En nog een mogelijke optie zou zijn dat je twee telefoons zou kunnen verbinden met WLAN ipv bluetooth of dergelijke. Bedoel je heb de optie waaron word die verder dan niet gebruikt.
idd maar zover ik weet kan dit (nog) niet..
Dit is idd jammer even afwachten tot dat er meer programma's komen voor de s60 v3 serie en de n91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg steeds de melding: "Web: geen reactie van gateway". als ik internet start (via mijn wireless router. )Hij heeft hieroor wel gewoon gewerkt met die router. hij vind mijn router wel en maakt verbinding maar op het moment dat het browser scherm er komt geeft hij de fout, iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit probleem ook bij iemand anders thuis, bij mezelf werkt het wel gewoon. Maar bij gene kreeg ik ook die foutmelding, geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
zou het dan ook mogelijk zijn om je PSP met je N91 te verbinden via het wireless netwerk dat ik thuis heb? kan ik nog es wat muziek overzenden al was het maar om gewoon es uit te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat Gateway probleem heb ik bij mij op school ook, waar Wireless internet is, wil ook wel eens weten wat er fout ingesteld staat, of wat er mis is

nja, eerst maar eens naar nokiapoint voor probleem met Vaste schijf 8)7 :'(

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:49:

Door al je muziek (ID3) tags op orde te hebben.
De Music Library kan het geen schurft schelen waar alles staat en hoe de bestandsnamen heten.
Deze leest puur de data uit de tags van je muziekbestanden.

Wie weet trouwens hoe je zonder de headset van de voicedial functie gebruik kan maken?
Heb elke toets geprobeerd maar no go.
Best handig om deze functie te gebruiken als je niet steeds je klepje open wilt doen om op letter te zoeken in je adres boek.
Knop indrukken naam uitspreken en bellen maar.
Moet kunnen toch?

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:09:
[...]

Wie weet trouwens hoe je zonder de headset van de voicedial functie gebruik kan maken?
Heb elke toets geprobeerd maar no go.
Best handig om deze functie te gebruiken als je niet steeds je klepje open wilt doen om op letter te zoeken in je adres boek.
Knop indrukken naam uitspreken en bellen maar.
Moet kunnen toch?
Ja dit kan door het knopje helemaal rechts boven (blauwe streepje) paar sec. ingedrukt te houden. Als je er 1 keer op klikt ga je naar muziek, beetje onlogisch maargoed.

even mijn eerdere vraag nogeens:

Een WMV filmpje converteer ik naar MP4, maar dan zegt die dat hij het media bestand niet kan afspelen. Naar welk formaat moet ik iets converteren om het te kunnen afspelen op me foon?

Nog een vraagje: een albumhoes toevoegen kan per nummer, maar is het niet op een of andere manier mogelijk om een hele afspeellijst in 1 keer met hetzelfde plaatje te voorzien.

(ik heb al via artiesten en dan het mapje van de naam van de cd geselecteerd) maar alleen het eerste nummer van de lijst krijgt het plaatje.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 15:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:02:
JAAA we kunnen onze N91 nu eindelijk zelf van nieuwe firmware voorzien zie de melding van MASMAS.

ik ga het eens even proberen !!

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate
Hmm, net die updater gedownd, maar bij step 2 kan ik niet op "Update" klikken. Kortom, geen update... Iemand een idee?

• Gaargod
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:40:Nog een vraagje: een albumhoes toevoegen kan per nummer, maar is het niet op een of andere manier mogelijk om een hele afspeellijst in 1 keer met hetzelfde plaatje te voorzien.

in Menu Muziek ga naar Albums, zoek het album, ga niet de albummap binnen maar blijf gewoon op het album staan. selecteer opties --> Albumhoes, Opties --> wijzigen en leef je uit :> 8)

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik vroeg me af of iemand al ervaringen had opgedaan met TT6?? Bij mij chrashed TT6 zodra ik een voice moet instellen.

Gr. Noreaga

Noreaga

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Is het mogelijk om het volume aan te passen voor een gesprek vooraf voordat je gebeld word ?
Ik heb nu het probleem dat elke keer dat ik gebeld word het volume extreem laag staat en als ik het handmatig aanpas gaat het goed.
Maar op het moment dat ik opnieuw gebeld word is het volume weer extreem laag.
Soms is het volume zelfs gelocked totdat ik terug bel dan kan ik het wel weer aanpassen.
In de handleiding staat dat je het alleen kan aanpassen als je aan het bellen bent.

Heb een week of 1,5 geleden de laatste firmware erop gezet met de nokia update tool.

Iemand hier ervaring mee ?

*edit* nu is het zelfs zo dat ik het helemaal niet meer kan aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door SteveV op 21-09-2006 11:15 ]

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon geupdate maar nu krijg ik de foutmelding "kan massaopslag niet activeren. vaste schijf wordt gebruikt door een andere toepassing", waneer ik de n91 aansluit via usb en massaopslag probeer te activeren, weet iemand iets hierop?

had iets over formatteren gehoord oid?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:48 ]

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:46:
Ik heb mijn telefoon geupdate maar nu krijg ik de foutmelding "kan massaopslag niet activeren. vaste schijf wordt gebruikt door een andere toepassing", waneer ik de n91 aansluit via usb en massaopslag probeer te activeren, weet iemand iets hierop?

had iets over formatteren gehoord oid?
Dan is er een applicatie die draait op je HD, of je hebt je sms berichten opgeslagen op de HD en berichten nog open staan.
Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.

Verwijderd

Ik draai geen applicatie en mijn inbox is leeg, wat zou het nog meer kunnen zijn?

edit: als ik mijn phone opstart probeert hij een progje te installeren automatisch maar dat mislukt, heeft dat er iets mis mee te maken?

Heeft een harde reset misschien zin?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 18:05 ]

Verwijderd

@noregea heb jij TT6 al ?

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hoi iedereen. Weet iemand dit probleem misschien ? Volgens het boekje zou je de HD moeten kunnen scannen en defraggen maar ik zie daar niks van. Enigste wat ik kan doen is quick format en complete format maar defrag en scan zie ik nergens. Weet iemand hier meer van ? Overigens, ik heb de schijf geformateerd een keer in full format geen quick dus. Maar die opties kwamen er na de tijd nog niet bij....

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

En klopt het ook dat na een format ong 4 folders weer op de HD staan en ong 491KB in gebruik is? Dat heb ik nl... wil het graag weten... mss is ie stuk.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Verwijderd

kga morgen maar een naar Nokia Servicepoint...

hij kan de vaste schijf niet vinden, hij is daardoor tering traag geworden (aanzetten duurt bijna minuut 8)7 )

verder gaat de batterij opeens verdacht snel leeg, had hem hele nacht in oplader staan, waarna ik in de trein 20 min naar de radio heb geluisterd, daarna niks meer...was hij 's middags alweer leeg.

ook wordt de batterij erg warm, wat mij ook niet normaal lijkt |:(

veel mis dus!!! ik hoop niet dat ik 3 maande moet wachten, want kan hem egt niet misse :'(

• Gaargod
mijn batterij word soms ook erg warm, ook wel als ik em een tijd aan m'n pc heb hangen in massa-opslag modus. mijn batterij gaat wel gewoon normale tijd mee... sinds laatste firmware update kan ik nu 2 dagen ermee doen (ik luister dan wel extreem veel muziek, als ik em niet gebruik kan ik wel 3,5 / 4 dagen halen denk ik)

• Noreaga_no1
Ik heb TT6 idd. De programma start wel op alleen kom ik niet verder dan de voice selection. Ik had gehoopt dat een van jullie de oplossing hiervan wist.

Noreaga

Verwijderd

Zit met hetzelfde probleem bij TT6, na de begeleidingstaal knalt hij eruit, volgens mensen ligt het aan de resolutie van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Dan is het alleen maar wachten totdat TT6 met een nieuwe versie komt.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb een vraagje, bij mijn N91 sluit de behuizing tussen de voorzijde en
het zwarte kapje waar de lens in zit niet goed aan 1 kant.
Ik bedoel dus de plek waar het zilveren frontje tegen de zwarte achterkant
aanzit.
Het is de zijkant waar ook de volume toetsen zitten, je kunt er makkelijk
een nagel tussen krijgen terwijl aan de andere zijde alles wel goed
aansluit.
Nu ben ik terug gegaan naar een Nokia service point en die hebben er een
nieuwe zwarte achterkant opgedaan en het is nu wel iets beter maar het
sluit nog steeds niet helemaal. Volgens de man van Nokia hebben alle
N91's dit min of meer.

Zouden jullie eens willen kijken bij jullie N91 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:01:
Hoi,
Ik heb een vraagje, bij mijn N91 sluit de behuizing tussen de voorzijde en
het zwarte kapje waar de lens in zit niet goed aan 1 kant.
Ik bedoel dus de plek waar het zilveren frontje tegen de zwarte achterkant
aanzit.
Het is de zijkant waar ook de volume toetsen zitten, je kunt er makkelijk
een nagel tussen krijgen terwijl aan de andere zijde alles wel goed
aansluit.
Nu ben ik terug gegaan naar een Nokia service point en die hebben er een
nieuwe zwarte achterkant opgedaan en het is nu wel iets beter maar het
sluit nog steeds niet helemaal. Volgens de man van Nokia hebben alle
N91's dit min of meer.

Zouden jullie eens willen kijken bij jullie N91 ???
ja ik heb dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
jep, ik heb dat ook. k stoor me er niet aan... zolang er geen speling is. het zit gewoon goed vast, alleen beetje veel ruimte ertussen... so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dan weet ik tenminste dat het "normaal" is.
Is er hier verder iemand die tomtom 6 heeft draaien ???
(zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ergens een nieuwe oplader los kopen voor je n91? En hebben mensen ook dat na het flashen van je mobiel je live8 video's het niet meer doen vanwege activeringsleutel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Leuk en aardig allemaal, maar nog steeds heeft niemand mijn vragen kunnen beantwoorden.... jammer genoeg. Of weet gewoon niemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Oh en dat met die speling ertussen heb ik geen last van. Bij mij sluit ie goed, voor en nadat ie wel tig keer is gevallen :P.

Dat is minder zit vaak in bed te smssen en dan val ik in slaap en kletter daar gaat ie weer. Stuk of 3x gebeurd al maar alles werkt nog perfect!! (gelukkig). Alleen behoorlijk wat schade. Maar ja dat is de buitenkant, het innerlijke is wat telt bij mij en zolang dat niet kapot te krijgen is vind ik het best ^^. (Zelfde met vrouwen trouwens, alleen dan vind ik de buitenkant soms nog iets belangrijker lol) Maar goed waar het om gaat is, schade zul je altijd een keer krijgen, vroeg of laat. Daar is geen ontkomen aan. Ik heb wel nieuw gerei besteld en heb het thuis liggen. Een achterkapje, het tussengedeelte en de voorkant die zitten aan elkaar en een achterklepje. Doe ik pas vervangen als ik weer een nieuwe telefoon neem ^^ Anders heeft t geen nut.

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:25:
Kan je ergens een nieuwe oplader los kopen voor je n91? En hebben mensen ook dat na het flashen van je mobiel je live8 video's het niet meer doen vanwege activeringsleutel?
Dat klopt en dat is een bekend probleem bij Nokia.
Ik heb er weken geleden al melding van gemaakt bij Nokia en het probleem ligt nu in Finland.
Zodra er een oplossing is krijg ik een belletje (alhoewel ik er niet vanuit ga dat ze me terug bellen).
Eerdere problemen die ik heb gemeld bij Nokia werd ook niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha!

Route 66 werkend gekregen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jacksparrow vertel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinhaagmans schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:27:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=ca0a5c

Hiermee moet het lukken, heb het zelf nog niet aan de praat gekregen maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
@JackSparrow idd vertel....

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 09:37:
[...]

Dat klopt en dat is een bekend probleem bij Nokia.
Ik heb er weken geleden al melding van gemaakt bij Nokia en het probleem ligt nu in Finland.
Zodra er een oplossing is krijg ik een belletje (alhoewel ik er niet vanuit ga dat ze me terug bellen).
Eerdere problemen die ik heb gemeld bij Nokia werd ook niks mee gedaan.
Die helpdesk van Nokia is echt zo slecht he!
Ik bel dus naar die helpdesk om te vragen hoe ik Snakes op mijn nokia n91 weer aan het werken krijg ( het deed het niet meer nadat ik mijn n91 had geflashed), eerst moet ik 10 minuten wachten omdat alle lijnen bezet zijn daaro, dan krijg ik een ERG ONENTHOUSIAST mens aan de telefoon met een zeikstem van hier tot tokyo , dus ik vertel waarom snakes niet meer werkt.
De helft van wat ze zegt versta ik niet en uiteindelijk moet ik weer 5 minuten wachten omdat ze het gaat opzoeken. Uiteindelijk zegt ze dat ik hem opnieuw moet flashen en dan moet het weer werken.
Nou niet dus, mooi voor niets opnieuw geflasht.

Maar als ik naar een Nokia Servicepoint ga dan moeten ze er toch iets op weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:25:
[...]

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=ca0a5c

Hiermee moet het lukken, heb het zelf nog niet aan de praat gekregen maargoed..
Ja dat is inderdaad al handig dat je via een ad-hoc netwerkje je bestanden op je pc kan delen, maar het mooie is om via WLAN een verbinding op te stellen via bijvoorbeeld twee N serie's. En via dit protocol bestanden overzenden een stuk sneller dus dan bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Nokia staat dat de N91 UPNP niet ondersteund. Ik snap er nu niks meer van.

http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

Heeft iemand iets anders gehoord of al een verbinding tussen Pc en N91 opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 15:47

Torrac

The Barbarian Wolverine

Is het iemand al gelukt om de SIP aan de praat te krijgen??

Ik probeer het met de xs4all sip voip settings maar het lukt me niet.

I believe what I want to Believe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 15:47

Torrac

The Barbarian Wolverine

Darkace schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:11:
En klopt het ook dat na een format ong 4 folders weer op de HD staan en ong 491KB in gebruik is? Dat heb ik nl... wil het graag weten... mss is ie stuk.
Dit is correct, er staan al een paar files op van de symbian os

I believe what I want to Believe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:23:
Die helpdesk van Nokia is echt zo slecht he!
Ik bel dus naar die helpdesk om te vragen hoe ik Snakes op mijn nokia n91 weer aan het werken krijg ( het deed het niet meer nadat ik mijn n91 had geflashed), eerst moet ik 10 minuten wachten omdat alle lijnen bezet zijn daaro, dan krijg ik een ERG ONENTHOUSIAST mens aan de telefoon met een zeikstem van hier tot tokyo , dus ik vertel waarom snakes niet meer werkt.
De helft van wat ze zegt versta ik niet en uiteindelijk moet ik weer 5 minuten wachten omdat ze het gaat opzoeken. Uiteindelijk zegt ze dat ik hem opnieuw moet flashen en dan moet het weer werken.
Nou niet dus, mooi voor niets opnieuw geflasht.

Maar als ik naar een Nokia Servicepoint ga dan moeten ze er toch iets op weten?
Zij blijkbaar dus niet.
Denk dat ik daar ook maar ga solliciteren.
Ze had simpelweg je moeten vertellen dat Snake opnieuw geinstalleerd moet worden.
That's all.. that's it!
Juist door het flashen werkt het niet meer.
Dat had ik ook.
Kon al mijn JAVA zooi weer opnieuw installeren en sommige Symbian apps ook.

Wat ik tevens heel storend vind is dat die harde PIEP! er nog inzit als je wat fout tikt bijvoorbeeld met T9 als je naar muziek luisterd.
Soms is deze zacht en gaat de muziek meteen weer verder.
Maar soms is deze ook oorverdovend en blijft de muziek daarna doodleuk gemute totdat je weer even express een spelfout maakt en je weer een piep krijgt.
Bruut irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:03:
[...]

Zij blijkbaar dus niet.
Denk dat ik daar ook maar ga solliciteren.
Ze had simpelweg je moeten vertellen dat Snake opnieuw geinstalleerd moet worden.
That's all.. that's it!
Juist door het flashen werkt het niet meer.
Dat had ik ook.
Kon al mijn JAVA zooi weer opnieuw installeren en sommige Symbian apps ook.

Wat ik tevens heel storend vind is dat die harde PIEP! er nog inzit als je wat fout tikt bijvoorbeeld met T9 als je naar muziek luisterd.
Soms is deze zacht en gaat de muziek meteen weer verder.
Maar soms is deze ook oorverdovend en blijft de muziek daarna doodleuk gemute totdat je weer even express een spelfout maakt en je weer een piep krijgt.
Bruut irritant.
Opnieuw installeren werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De Nokia N91 music phone is nu ook officieel gepresenteerd. En wel met een 8gb HD :)

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/music_range/nemo_low_8gb_black_02b.jpg

Meer info: http://www.nokia.com/A4136017?category=music_range#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8B?!! Neeee die had ik gewild :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooo, 8 gb !! had ik veel liever gehad, maarja zal wel wat duurder zijn weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de volledige behuizing van de telefoon te vervangen is bij Nokia?

Mijn behuizing is helemaal verpatst, ziet er niet meer uit....

Iemand die hier iets over weet?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:48:
Weet iemand of het mogelijk is om de volledige behuizing van de telefoon te vervangen is bij Nokia?

Mijn behuizing is helemaal verpatst, ziet er niet meer uit....

Iemand die hier iets over weet?
Ik heb 'n keer ergens 'n site gevonden waar je alle onderdelen zo ongeveer kon bestellen, dus dat moet lukken. Ik weet alleen niet meer waar. Dus ze zijn er wel!

Verwijderd

haha ok...

mijn tel. was trouwens gejat, en is later teruggekomen, voordat hij gejat was zat er geen 1 krasje op, nu hij terug is zit hij helemaal vol, echt verschrikkelijk.

Kijken of Nokia wat kan doen voor me :)

• Darkwolf_1982
Joepie!
Acht gigabyte.
Word je Gallery nog trager... :'(

Ik ben heel blij met mijn 4 gig.
Voor mij is dat zat.
Anders had ik al lang voordat ik uberhaupt wist van de N91 een flinke muziek speler in huis gehaald.
Met 1 GB op mijn PSP kon ik namelijk al prima mee uit de voeten.

...En zo komt er altijd wel weer wat nieuws.
Maar als ik geduldig had gewacht tot mijn oude abo was verlopen (eind dit jaar) had ik dus deze wel genomen natuurlijk.

Weet iemand misschien waarom Nokia heeft gekozen voor een microdrive i.p.v flash geheugen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon wel dit vinden...

The drive is manufactured by Hitachi, I shall remind you that it has purchased the division of IBM, which claimed the title of pioneers in the field of these devices. The name of the line-up was corresponding - Microdrive. Nokia N91 features a new model of this drive – Microdrive 3K4-4. Its characteristics are quite good and to some extent can be compared to flash memory:

Cache buffer 128 Кб
Speed 3600 rpm
Latency Average – 8.33 ms
Media Transfer Rate – 57.1-97.9 (max. Mbits/s)
Sustained Data Rate – 4.3-7.2 (Mb/s)
Seek time (read, typical) – 12 ms, track to track – 1 ms, full track – 22 ms
Limit of 300000 cycles of on/off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Die ken ik ja.
Als het goed is komt die stukje van mobile review.
Ergens is het toch wel retro en stoer, zo'n harddisk in je telefoon! }:O

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn N91. Er staan allemaal nummers opgeslagen in mijn telefoon (niet op mijn sim kaart). Hoe kan ik deze nummers kopieëren van mijn tel. naar mijn computer? In welke map staan ze?

Groeten

Verwijderd

hoe kan ik mijn harde schijf volledig wissen?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:26:
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn N91. Er staan allemaal nummers opgeslagen in mijn telefoon (niet op mijn sim kaart). Hoe kan ik deze nummers kopieëren van mijn tel. naar mijn computer? In welke map staan ze?

Groeten
De map contacten, dat lijkt me 't handigste ;)

Via pc-suite kun je ze volgens mij ook back-uppen, moet je even tjekken.

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:27:
hoe kan ik mijn harde schijf volledig wissen?
Ga in 't menu naar Extra -> vaste schijf -> instrumenten -> vaste schijf formatteren.

Verwijderd

Alles is weer zoals hij was, voordat hij gestolen was. Bedankt voor de info!

Alleen zit mijn toestel nog wel onder de krassen, wat echt minder is. Maargoed, ik laat binnenkort er wel een nieuwe voorkant opzetten (kost ong. 50 Euro).

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:37:
Alles is weer zoals hij was, voordat hij gestolen was. Bedankt voor de info!

Alleen zit mijn toestel nog wel onder de krassen, wat echt minder is. Maargoed, ik laat binnenkort er wel een nieuwe voorkant opzetten (kost ong. 50 Euro).
Waar kan je dat laten doen? En €50 is alleen voor de voorkant, is het ook mogelijk de achterkant te laten vervangen (het bovenste zwarte gedeelte rond de camera)?
Heeft de NokiaService lijn je deze kosten doorgegeven?

Alvast bedankt,

Verwijderd

Is er een tool om de keylock button te deactiveren? De knop is stuk en kan dus de muziekknoppen alleen gebruiken als de phone open 'geslide' is.

Of zijn er mensen die weten hoe ik dat hardwarematig zou kunnen fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:46:
[...]

Waar kan je dat laten doen? En €50 is alleen voor de voorkant, is het ook mogelijk de achterkant te laten vervangen (het bovenste zwarte gedeelte rond de camera)?
Heeft de NokiaService lijn je deze kosten doorgegeven?

Alvast bedankt,
Hoi,

Nokia geeft mij geen gehoor, na 2 mails gestuurd te hebben. Maandag ga ik maar eens bellen |:(
Klopt, het voorkantje (exclusief het schuifje natuurlijk) kost €50,- Euro. (bij de internetwinkel waar ik het gezien heb).

Het gedeelte waar de camera in zit (dus het zwarte stuk incl. de headphone ingang-gedeelte) kost €22,50 . Het batterij klepje kost ''slechts'' €35,- 8)7 . Voorderest kost het ''schuifje'' €50,- Euro

Ik heb contact met Hong Kong, waar ieman mij een splinternieuwe, originele behuizing volledig en compleet voor ongeveer €115,- kan leveren.

In mijn geval laat ik dat volledig vervangen, ik vind het gewoon niet prettig om een telefoon te gebruiken die iemand anders van jou gestolen heeft en een aantal weken gebruikt heeft. Ik vind het vies en onpersoonlijk voorderest. Hij zit trouwens vol met krasjes en putjes :(

Maargoed, toch maar even Nokia bellen, en vragen wat zij kunnen betekenen voor mij.

En dan heb ik nog een vraagje; hoe zet ik mijn muziek direkt in een afspeellijst als ik de muziek overzet via massaopslag van mijn computer naar telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:24:
[...]

Hoi,

Nokia geeft mij geen gehoor, na 2 mails gestuurd te hebben. Maandag ga ik maar eens bellen |:(
Klopt, het voorkantje (exclusief het schuifje natuurlijk) kost €50,- Euro. (bij de internetwinkel waar ik het gezien heb).

Het gedeelte waar de camera in zit (dus het zwarte stuk incl. de headphone ingang-gedeelte) kost €22,50 . Het batterij klepje kost ''slechts'' €35,- 8)7 . Voorderest kost het ''schuifje'' €50,- Euro

Ik heb contact met Hong Kong, waar ieman mij een splinternieuwe, originele behuizing volledig en compleet voor ongeveer €115,- kan leveren.

In mijn geval laat ik dat volledig vervangen, ik vind het gewoon niet prettig om een telefoon te gebruiken die iemand anders van jou gestolen heeft en een aantal weken gebruikt heeft. Ik vind het vies en onpersoonlijk voorderest. Hij zit trouwens vol met krasjes en putjes :(

Maargoed, toch maar even Nokia bellen, en vragen wat zij kunnen betekenen voor mij.

En dan heb ik nog een vraagje; hoe zet ik mijn muziek direkt in een afspeellijst als ik de muziek overzet via massaopslag van mijn computer naar telefoon?
Dat is inderdaad heel fijn dat je je kapjes kan vervangen omdat de N91 nogal erg gevoelig is voor krasjes en deukjes. Welke website geeft deze mogelijkheden dan om deze kapjes te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
robinhaagmans schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:43:
Dat is inderdaad heel fijn dat je je kapjes kan vervangen omdat de N91 nogal erg gevoelig is voor krasjes en deukjes. Welke website geeft deze mogelijkheden dan om deze kapjes te bestellen?
Beste bizar eigenlijk.
De Nokia N91 is van metaal (en chroom) en is gevoeliger voor krasjes in vergelijking met de Nokia 6630 die weer van plastic is gemaakt.
Mijn Nokia 6630 is na 2 jaar nog altijd glad en gaaf op een putje na door het stuiteren op steen.
Maar voor de rest nog helemaal ok.
Scherm included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Ik heb een tijdje een N90 gehad. Deze heeft geen trilfunctie. Volgens nokia omdat de camera zou beschadigen :S

Heeft de N91 wel een trilfunctie? Ik kan het nergens duidelijk vinden.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
FvH schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:17:
Ik heb een tijdje een N90 gehad. Deze heeft geen trilfunctie. Volgens nokia omdat de camera zou beschadigen :S

Heeft de N91 wel een trilfunctie? Ik kan het nergens duidelijk vinden.
Yup.
De N91 heeft trilfunctie.
Een vrij stevige ook trouwens.

Ik heb trouwens een hele lelijke bug gevonden wat betreft direct .sis bestanden downloaden van URL's.
Als je dit via de normale Web Services doet, dan opent hij het .sis bestand in Notes.
Met de enhanched Web Services (die met dat muispijltje in je scherm) laat de inhoud zien van de .sis bestandjes in een web pagina.

Nokia wat doe je!?
Onbegrijpelijk Haribo!? 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.