Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeft niet, je kan gewoon bij je muziek bibliotheek, rechter knopje (blauwe streepje) en dan instellen als beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Twest , ik heb het over berichttoon niet beltoon, maar toch bedankt ;)
@Eric , Dit ga ik ff proberen, maar veel geheugen zal het niet kosten want heb een ringtone editor die ook small ringtones maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:42:
@Twest , ik heb het over berichttoon niet beltoon, maar toch bedankt ;)
@Eric , Dit ga ik ff proberen, maar veel geheugen zal het niet kosten want heb een ringtone editor die ook small ringtones maakt :)
Is ook zo, ik heb ook 'n stukje mp3 als sms-toon. Volgens mij heeft er niemand 'n heel nummer als toon, elke keer dat je 'n sms krijgt ben je 3 minuten (of langer) aan 't luisteren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar zoiezo zou ik ook nooit als gewone beltoon een heel liedje instellen , want meestal is er altijd een 3 sec stil voorstukje , dan een saai stukje en dan komt past het refrein , en tegen die tijd heb je wel opgenomen denk ik?:\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:55:
Ja maar zoiezo zou ik ook nooit als gewone beltoon een heel liedje instellen , want meestal is er altijd een 3 sec stil voorstukje , dan een saai stukje en dan komt past het refrein , en tegen die tijd heb je wel opgenomen denk ik?:\
Klopt inderdaad, al zijn sommige nummers vooral bekend om hun mooie intro natuurlijk :) Ik heb 'm nu geknipt, etc tot 'n mooie beltoon in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route66 werkt nu goed :)

Sinds de laatste update heb ik het probleem dat wanneer er een andere beltoon is ingesteld (mp3tje) en de telefoon afgaat, de eerste 5 seconden van het mp3tje wordt gebruikt en vervolgens terugschakelt naar de standaard Nokia tune :?

iemand een oplossing hiervoor? had het eerst niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:55:
Route66 werkt nu goed :)

Sinds de laatste update heb ik het probleem dat wanneer er een andere beltoon is ingesteld (mp3tje) en de telefoon afgaat, de eerste 5 seconden van het mp3tje wordt gebruikt en vervolgens terugschakelt naar de standaard Nokia tune :?

iemand een oplossing hiervoor? had het eerst niet namelijk..
Jij hebt route66 werkend op je N91? Vertel es wat meer daarover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Nou geen reactie maak ons dan ook niet nieuwsgierig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatst uitgebracht versie van route 66 mobile 7, werkt perfect op je N91 na een firmware update van de nokia site,

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:24:
laatst uitgebracht versie van route 66 mobile 7, werkt perfect op je N91 na een firmware update van de nokia site,

succes
Route66.Mobile7.v7.30.Multilanguage.S60v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb 'm inmiddels hier ook werkend op m'n N91, nu nog 'n gps-muis. Welke muis gebruik jij Jalla?

Goedkoop en degelijk, dat is wat ik zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eentje van leadtek, ben er niet zo tevreden over (snel leeg) iemand nog aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:52
hoe zit het met draadloze hotspots voor internet kom je er gewoon in, of heb je alleen toegang als je provider dat geeft en moet je er nog voor betalen.
kon het nergens duidelijk vinden.

ik heb namelijk interesse in deze telefoon. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sijhtam op 31-10-2006 17:05 ]

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Je provider heeft niks met hotspots te maken. Hotspots zijn WLAN oftewel WIFI verbindingen die in contact staan met internet. Zodra jij een WLAN ergens gevonden hebt heb je normaal vrij toegang tot het internet tenzij dus deze beveiligd. Deze is beveiligd zodat andere mensen geen toegang hebben voor dit WLAN of dat je ervoor moet betalen. Zo heeft KPN een aantal hotspots geplaatst op stations en deze kun je gebruiken als je een abbonement hebt op deze hotspots.
Mcdeath schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:04:
hoe zit het met draadloze hotspots voor internet kom je er gewoon in, of heb je alleen toegang als je provider dat geeft en moet je er nog voor betalen.
kon het nergens duidelijk vinden.

ik heb namelijk interesse in deze telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:10:
Eentje van leadtek, ben er niet zo tevreden over (snel leeg) iemand nog aanraders?
De orginele van Nokia. Echt een aanrader!! Hij vind snel de satalieten en gaat lang mee!!

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja allemaal Route66 werkt nu maar wat is het een onhandig programma als je Tomtom gewend bent. De route die hij berekend is vrij vaag, zelfs als hij op snelste route met auto staat (misschien vergeet ik iets)..... dus.....wachten op een werkende TT6 voor de N91 zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb gistere even met de 8gb Music Range kunnen spelen, en er zit niet echt een wezelijk verschil tussen. De zwarte kleur is erg mooi, en de 8gb is mooi meegenomen. Maar verder niet echt veel bijzonders. Ook deze telefoon wordt eind december verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:17:
Heb gistere even met de 8gb Music Range kunnen spelen, en er zit niet echt een wezelijk verschil tussen. De zwarte kleur is erg mooi, en de 8gb is mooi meegenomen. Maar verder niet echt veel bijzonders. Ook deze telefoon wordt eind december verwacht. :)
't Formaat is gewoon 'tzelfde? Dan zou 'n nieuwe behuizing ook in 't zwart aangeschaft kunnen worden natuurlijk. Dan heb je 'n N91 met 4gb in 't zwart :D

Dat is voor mij serieus 't overwegen waard :Y Is 't trouwens zwart metaal? Blinkt 't of is 't dof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste post hier!
TomTom 6 is er nu ook voor de N91!
Heb hem werkend, moet alleen nog een werkende GPS ontvanger hebben!

Illegale TT6 downloadname verwijderd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Nou dan gaan we tom tom eventjes uitproberen.

Ik ben trouwens zeer tevreden over deze tellefoon. alleen als ik internet krijg ik heel vaak de melding geheugen vol sluit toepassingen af. Dat is wel minder.

Ook emailen met de applicatie van nokia zelf lukt nog niet echt. Ontvangen geen probleem maar zenden dat doet die niet.

de batterij vind ik wel tegen vallen maarja ik heb der nog eentje die altijd meegaat voor het geval dat.

weet iemand of je die menu knop kan verplaatsen. vind het best wel irritant dat je aan de zijkant menu moet indrukken. liever gewoon dat middelste knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@shortyvcc ik ben benieuwd !! heb je de kaarten van tt5 gebruikt ? heb je een mailtje gestuurd trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je TomTom6 aan de praat gekregen op de n91 ?

Op dit moment werkt aleen route66.

TomTom Mobile 6 heb ik al geprobeerd maar naar de stem selecteren sluit ie af. Dus nu wil ik wel eens weten hoe je dat voor me kaar heb gekregen ?

Laat maar eens weten ;)

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:10:

TomTom Mobile 6 heb ik al geprobeerd maar naar de stem selecteren sluit ie af. Dus nu wil ik wel eens weten hoe je dat voor me kaar heb gekregen ?

Laat maar eens weten ;)

Alvast bedankt
Dit probleem heb ik dus ook, ben toch benieuwd hoe dit opgelost wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien hetzelfde als route66 doen eerst volledig format doen en daarna hard reset ben aan het testen ;)

Maar sowieso heb ik route66 die wel werkt en die is net zo goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:57:
Mischien hetzelfde als route66 doen eerst volledig format doen en daarna hard reset ben aan het testen ;)

Maar sowieso heb ik route66 die wel werkt en die is net zo goed hoor ;)
Tja, wij gadgetliefhebbers zijn nooit tevreden he ;)

Ik heb Route66 hier ook werkend, maar begreep dat TomTom gebruiksvriendelijker is. Wil zelf 't verschil wel eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen jullie r66 aan het werk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe tom tom er op staan, althans de .sis file. Waar moet ik de mappen zip, tomtom e.d. zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar eens weten ;)

Alvast bedankt
Dat heb ik dus ook bij Route66. Bij mij sluiten ze allebei af, dacht dat dat kwam omdat ik nog geen goed werkende GPS muis heb gevonden.
Ik ben aant wachten op een TomTom GPS muis of de Nokia muis...
Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.
Heb idd de mappen van TomTom 5.xx gebruikt, geloof ik :)
Jullie horen het zodra ik meer weet!!! Het was voornamelijk om te laten weten dat TomTom dus nu ook voor Symbian 60 v3 hoort te werken, eerdere versies deden nl helemaal NIKS met de N91

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-07 16:37

Hoos

Carpe Diem...

Laat maar eens weten ;)

Alvast bedankt
Ik heb precies hetzelfde... Ben erg benieuwd hoe men dit aan gaat passen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:30:
Hoe krijgen jullie r66 aan het werk dan?
Dat vraag ik me ook af.
Ik heb R66 geinstalleert en dan vind ik het r66 icoontje wel. Maar als ik het opstart zegt hij "kan niet opstarten vanwegen veiligheids overwegingen"Of iets dergelijks.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou tomtom werkt dus nog steeds niet, ik heb net de TomTom6 geprobeerd en heb de kaarten in de root gezet met de juiste directory benaming (western_europe) maar na de stemkeuze is het dag dag met het handje en ligt hij er uit. Dus we zijn gewoon weer terug bij af. Route66 werkt wel @masmas het moet werken want dat doet ie hier ook, je hebt blijkbaar de verkeerde r66 versie of hij is niet goed geinstalleerd. succes maar ik w8 nog ff op een werkende TT

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen dat Tomtom werkt op de N91 met de laatste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet TomTom6 zou moeten werken maar helaas weer te snel uitgebracht ze werken nu aan een update voor TomTom6 versie.
Dus afw8 maar ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:34:
Ik heb de nieuwe tom tom er op staan, althans de .sis file. Waar moet ik de mappen zip, tomtom e.d. zetten?
Staat dit niet gewoon in de handleiding van TomTom?

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mededeling:

We zijn alweer beland in Deel 2 van dit topic: Het Nokia N91 Topic Deel 2 *O*
Ik hoop dat het weer een uitgebreidt deel wordt met erg veel hulpzame users en info!

Veel plezier in Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan verder graag: Het Nokia N91 Topic Deel 2
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.