N95..
wil mijn N91 wel inleveren tegen deze
Verwijderd
Verwijderd
Zie deze link; http://www.mobieleeenheid.nl/nokia-n91.htmlrobinhaagmans schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:43:
[...]
Dat is inderdaad heel fijn dat je je kapjes kan vervangen omdat de N91 nogal erg gevoelig is voor krasjes en deukjes. Welke website geeft deze mogelijkheden dan om deze kapjes te bestellen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
je radio kan niet als wekker gebruikt worden omdat je oordopjes als antenne fungeren, (tenzij je graag met oordopjes in slaapt) dus die functie bestaat niet denk ik..Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:51:
weet iemand mischien hoe je je wekker van je tel als radio kan laten spelen. Of je wekker een mp3tje laten afspelen
Verwijderd
@ TonykartVerwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:10:
heb zelf al het een en ander aan TT6 zitten kloppen maar er is volgens mij iets mis met de directory verwijzing van de folder met kaarten. Dit blijkt uit het feit dat hij na de stemkeuze je gewoon eruit knikkert. ...Wie heeft er een oplossing ????
Noreaga
Noreaga
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Aapie op 05-10-2006 15:41 ]
Verwijderd
zijn er veranderingen/verbeteringen merkbaar dan?joosthaarman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:35:
volgens mij is er een nieuwe firmware versie uit ben hem nu aan het update.. 50 mb maar liefst..
edit : update done..versie 2.10.013
ben druk aan het kijken en testen. maar vindt dat de berichten menu een stuk trager is.. en extra en persoonlijke menu gaat nu wel snelDjambo schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:59:
[...]
zijn er veranderingen/verbeteringen merkbaar dan?
Verwijderd
Heb je wel telefoon aan de oplader zitten ? en usb kabel er aanVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:28:
Vaag.. probeer me firmware te updaten (had het al eerder geupdate met Nokia Software Updater, maar oudere firmware) zegt ie halverwege; 'Updating Failed', staat geen enkele reden bij dus vraag me toch wel af waarom?
En het algemene profiel moet actief staan.joosthaarman schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:34:
Heb je wel telefoon aan de oplader zitten ? en usb kabel er aan![]()
en natuurlijk niks doen met de telefoon ondertussen
[ Voor 17% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 06-10-2006 15:54 ]
Als je Snake 3D wilt, kan je dit gewoon downloaden van de nokia site en installeren op je telefoon. Ik heb et namelijk ook gedaam!Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:53:
[...]
En het algemene profiel moet actief staan.
Dus niet op "Silent" of op "Offline" ofzo.
Daar ben ik ook ingestonken met mijn domme kopf.
Wel vet cool!
Ga ik thuis ook maar meteen even die update uitvoeren!
Zeker niet stiekum Snake 3D die ze standaard hebben toegevoegd aan het assortiment?![]()
(I want that game so goddamn badly en bij mister N80 en N73 o.a zit het er gewoon standaard op!!)
Noreaga
misschien een snel linkje ?Noreaga_no1 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:05:
[...]
Als je Snake 3D wilt, kan je dit gewoon downloaden van de nokia site en installeren op je telefoon. Ik heb et namelijk ook gedaam!
[ Voor 94% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-10-2006 20:14 ]
Verwijderd
De nummers die je wilt overzetten open je allemaal tegelijk in bijv. WMP op je pc. Daar klik je op File -> Huidige afspeellijst opslaan als... Dan geef je de lijst een naam en sla je deze op als m3u-bestand in de directory waar de muziekbestanden staan welke je wilt overzetten van jouw pc naar je mobiel.Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:52:
Hoe zet ik mijn muziek eigelijk direkt in een afspeellijst als ik de muziek van computer naar telefoon overzet via massaopslag? Het is mij nogsteeds een raadsel
Verwijderd
...niemand? Genoeg N91 eigenaren hier zo te horen, iemand kan me er dan toch wel iets over vertellen???Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:46:
Kan iemand me wat meer vertellen over de audio opname functie, de voicerecorder dus. Ik heb namelijk nu een 6670 en een Creative Zen Micro, en zit te denken om deze 2 weg te doen en te ruilen voor de N91. Maar nu is het zo dat ik de opname functionaliteit, die ik van mijn Zen gebruik, niet wil missen. Is de kwaliteit van de microfoon enz te vergelijken, of is die net zo belabberd als die van mijn 6670? En hoelang kan je opnemen, met mijn zen kan hij wel 10uur in 1 opname in WAV opnemen van redelijk goede kwaliteit...
Verwijderd
nou de kwaliteit van het opnemen is niet zo heel goed je kan maar 1 min opnemen...Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:35:
[...]
...niemand? Genoeg N91 eigenaren hier zo te horen, iemand kan me er dan toch wel iets over vertellen???
Noreaga
Verwijderd
Oh ja fock hij stond op offlineDarkwolf_1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:53:
[...]
En het algemene profiel moet actief staan.
Dus niet op "Silent" of op "Offline" ofzo.
Daar ben ik ook ingestonken met mijn domme kopf.
Wel vet cool!
Ga ik thuis ook maar meteen even die update uitvoeren!
Zeker niet stiekum Snake 3D die ze standaard hebben toegevoegd aan het assortiment?![]()
(I want that game so goddamn badly en bij mister N80 en N73 o.a zit het er gewoon standaard op!!)
dit heb ik ook een keer geprobeerd, maar de .m3u afspeellijst (die ik in WinAmp maakte) pakte m'n telefoon niet... heel apart.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:53:
[...]
De nummers die je wilt overzetten open je allemaal tegelijk in bijv. WMP op je pc. Daar klik je op File -> Huidige afspeellijst opslaan als... Dan geef je de lijst een naam en sla je deze op als m3u-bestand in de directory waar de muziekbestanden staan welke je wilt overzetten van jouw pc naar je mobiel.
Vervolgens sleep je je muziekbestanden inclusief het m3u-bestand naar jouw mobiel. Als het kopieren afgerond is, kun je je muziekbibliotheek vernieuwen op je mobiel en is de afspeellijst overgezet en afspeelbaar op je mobiel....
[ Voor 91% gewijzigd door lairnoc op 07-10-2006 23:41 . Reden: dubbelpost ]
lairnoc schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:40:
Kan iemand mij vertellen of er al een goede irc client is vor de n91?
Zo ja kan je mij een msg sturen?
en hoe is de nieuwe firmweare?joosthaarman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:26:
[...]
ben druk aan het kijken en testen. maar vindt dat de berichten menu een stuk trager is.. en extra en persoonlijke menu gaat nu wel snelff verder testen
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:26:
mijne is nog steeds in de maak...moet het nu overleven met een 3310 die geregeld als flessenopener gebruikt wordtis wel f een achteruitgang
![]()
nja, hopelijk komt ie gefixed, en met de nieuwste software terug...dan ben ik weer tevreden....deze week krijg ik hem weer terug
..........Waar voor de N91 kan ik dan Snake 3D (oftewel "Snakes") downloaden dan?Noreaga_no1 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:05:
Als je Snake 3D wilt, kan je dit gewoon downloaden van de nokia site en installeren op je telefoon. Ik heb et namelijk ook gedaam!
Vergeet het maar.
Eric weet ik niet. Maar Erik (
Living the American Dream
Heel vreemd,... ik heb van et weekend de hele avond Snake 3D gespeeld. Ik zou zeggen probeer het nog eens een keer.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:10:
[...]
Vergeet het maar.
Die heb ik dus ook al geprobeerd.
Hij installeert wel, maar vervolgens blijft het scherm zwart en floept hij weer terug naar het menu op een gegeven moment.
[...]
Noreaga
Dan ga ik het nog eens proberen.Eric_Cantona schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:37:
Bij mij doet Snake 3D 't ook gewoon, m.b.v. van de link hierboven genoemd. Verder geen opvallende zaken m.b.t. de nieuwe firmware tot nu toe hiero.
Verwijderd
Je kan dat ergens bij die site vinden die standaart in je N91 staat bij je internet. Daar kan je het spel gratis downen.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
[...]
..........Waar voor de N91 kan ik dan Snake 3D (oftewel "Snakes") downloaden dan?
Ik heb even zitten zoeken maar kan deze niet vinden!
Heeft Eric al wat gevonden????
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 18:33 ]
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad, maar de nieuwste firmware verhielp dit probleem wel. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot er weer een nieuwe firmware komt en dan updaten.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:10:
[...]
Vergeet het maar.
Die heb ik dus ook al geprobeerd.
Hij installeert wel, maar vervolgens blijft het scherm zwart en floept hij weer terug naar het menu op een gegeven moment.
Ik heb recentelijk de nieuwste firmware erop gezet.
Kijken of het misschien nu wel werkt.
De nieuwe firmware is overigens wel chill.
Gallery lijkt sneller maar ook de delay als je mapjes in gaat lijkt verdwenen.
Misschien houd Symbian alles in zijn cache nu zodat die harddisk niet steeds hoeft op te spinnen wat dus o.a de delay veroorzaakt.
Menu werkt nu lekker rap dus! Reageert veel sneller!
Ik hoef niet te wachten daar ik het had geprobeerd voordat ik dus de nieuwste firmware van dit moment erop heb gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:31:
Ik heb dit ook gehad, maar de nieuwste firmware verhielp dit probleem wel. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot er weer een nieuwe firmware komt en dan updaten.
[ Voor 15% gewijzigd door brentnl op 11-10-2006 14:10 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Meeeeen wat een verhaal zeg!AzN_cRzY schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:37:
[knip]
Wordt morgen als het goed is vervolgd !!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 12-10-2006 17:03 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
http://cnn.cn/shop/nokia-n91-c-24_185.htmlEric_Cantona schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:47:
[...]
Ik heb 'n keer ergens 'n site gevonden waar je alle onderdelen zo ongeveer kon bestellen, dus dat moet lukken. Ik weet alleen niet meer waar. Dus ze zijn er wel!
Verwijderd
nou mijn n91 was ook kapot en ook nog wel deels door mijn eigen skuld. En ik had de mijne ook bij phonehouse gkocht. Maar ik heb van nokia gewoon een nieuwe gekregen zonder kosten!!!!!AzN_cRzY schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:02:
Update van me verhaal:
Nokia naverkoop belt me net: "het toestel is onderzocht en bekeken. Ik me verhaal weer tegen de zelfde tuthola (Mieke) verteld en wat me wensne waren. Zij van: "Jah een omruiling naar een Nokia 8800 is niet mogelijk omdat het een andere prijsklasse is en een SWAP voor een NIEUWE N91 is ook niet mogelijk omdat het maar 1x is binnengebracht bij Dynafix". Ik heb gezegd van ik heb alle reparatiebonnen nog en dat maakt het 3x en met komende erbij 4x. Mij is door de klantenservice van The Phonehosue toegezegd dat een reparatie bij de NSP ook als een reparatie bij nokia geldt.
ik vind de service Nokia 1000 SHIT. Ik werk zelf op de helpdesk van dell. Ze zeggen dat amerikanen gierig zijn met reparaties maar Nokia verslaat ze met gemak.
Ik heb geweigerd dat Mieke de reparatie aan The Phonehouse zou doorgeven, want ik ga dit persoonlijk zelf doen, want ik ga er neit meer akkoord dat me toestel WEER word ingenomen.
Wordt vanavond vervolgd!!
Twest1 zie me beide post dan zie je hoe ze een N-serie gebruiker behandelen alsof ik een stuk stront ben.
Ik wil geen nieuwe N91 omdat de reparatie service van Dynafix ZUIGT.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:16:
[...]
nou mijn n91 was ook kapot en ook nog wel deels door mijn eigen skuld. En ik had de mijne ook bij phonehouse gkocht. Maar ik heb van nokia gewoon een nieuwe gekregen zonder kosten!!!!!
daar ben ik wel blij om
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De automatische blokkering eraf halen misschien? Ik snap sowieso niet waarom je die erop hebt zitten, is 't zo'n probleem om die schakelaar om te zetten?Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:26:
Heeft iemand ook problemen als je de N91 automatisch laat blokkeren?
Wanneer ik dit aanzet komt in het begin nog de optie blok.opheffen te staan.
Maar na een aantal uur (na een nachtje slapen) krijg ik de blokkering er niet meer vanaf, wat dan staat er: "toetsen vergrendeld verplaatst schakelaar om vrij te geven" Maar nu komt t, deze is geblokkeerd en werkt dus niet![]()
De toetsen vergrendelijng schakelaar werkt als de telefoon niet geblokkeerd is normaal.
De enige manier dat ik nu mn telefoon kan gebruiken is, hardhandig de baterij er uit te halen. (want ook de aan en uit knop van de telefoon word geblokkeerd). Iemand suggestiesch en of een oplossing voor dit probleem:?
Verwijderd
Misschien om bij verlies en of diefstal en dergelijke te zorgen dat je telefoon niet wordt misbruikt?? Of doe jij mee aan t bevorden van diefstal van mobieltjes?Eric_Cantona schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:32:
[...]
De automatische blokkering eraf halen misschien? Ik snap sowieso niet waarom je die erop hebt zitten, is 't zo'n probleem om die schakelaar om te zetten?
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Misschien om bij verlies en of diefstal en dergelijke te zorgen dat je telefoon niet wordt misbruikt?? Of doe jij mee aan t bevorden van diefstal van mobieltjes?
Mijn mobiel is nog nooit gestolen, omdat ik 'm altijd op zak heb en deze dus ook niet gerold wordt. Alleen als ik thuis ben, verlaat ie m'n broekzak of 'n bekende bekijkt 'm.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Misschien om bij verlies en of diefstal en dergelijke te zorgen dat je telefoon niet wordt misbruikt?? Of doe jij mee aan t bevorden van diefstal van mobieltjes?
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:42:
Iemand al een update over het synchroniseren van EMAIL via outlook...
Je kan de losse headset hier kopenVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:24:
ffs die headset die je bij je n91 krijgt is niet los te koop
Verwijderd
Hmm dit was alleen voor de Update software zelf..joosthaarman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:19:
Volgens mij is er al weer een nieuwe update.. ik ga hem nu ff uit testen..
[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 18-10-2006 12:21 ]
Wat heeft een nieuwe software??joosthaarman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:19:
Volgens mij is er al weer een nieuwe update.. ik ga hem nu ff uit testen..
Noreaga
Nokia softwareNoreaga_no1 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:38:
[...]
Wat heeft een nieuwe software??
De Nokia N91 of TomTom 6 ?
Verwijderd
En welke mag dat dan zijn? Want dan kan ik het gelijk in de TS verwerken
Verwijderd
Klopt inderdaad. In Hongarije zit het High Tech center van Nokia en daar repareren ze vanaf 3e graads en hoger. Dit om de kosten te drukken van swappen. De standaard periode hiervoor is ongeveer 4 tot 5 weken totaalVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:33:
leuk nieuws van PhoneHouse gekregen zojuist...
ik terug gebeld, omdat het al langer dan 15 werkdagen geleden was dat ie gerepareerd zou zijn...
krijg ik te horen dat ie nog steeds niet daar is, en nu komt het....als klap op de vuurpijl zegt die kerel:
je gsm is opgestuurd naar !! Hongarije !! omdat ie een 3e graads reparatie nodig had aan de printplaat, die niet in Nederland mogelijk was
nja, na 3 weke Nokia 3310 was ik wel weer toe aan mijn N91...maarja...dat gaat nog wel tijdje duren vrees ik![]()
DaannO schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:13:
[...]
Klopt inderdaad. In Hongarije zit het High Tech center van Nokia en daar repareren ze vanaf 3e graads en hoger. Dit om de kosten te drukken van swappen. De standaard periode hiervoor is ongeveer 4 tot 5 weken totaal
Verwijderd
Voor 40 euro ja
Volgens mij ligt die vna mij ook daar. Ik had me tel laten repareren en ik kreeg het na 4 weken ongerepareerd terug. NU heb ik het weer laten repareren en ik w8 nu ook al weer 2 weken. Ik ga The Phonehouse binnenkort bellen hoe het ermee staat en een nieuwe eisen.robinhaagmans schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:47:
Zit met hetzelfde probleem via DynaFix verstuurd en ben hem nu 3 weken kwijt. En er word aangegeven bij de RMA status dat hij is opgestuurd naar de extrente reparatiedienst waarschijnlijk dus ook naar Hongarije. Had toch wel verwacht dat Nokia meer service bood.
Trouwens was dat lachende smiley nou nodig?
[...]
Verwijderd
Haha, ik was vergeten om die check box aan te vinken. Update is nu succesvol uitgevoerd en in eerste instantie lijkt alles wel goed te gaan. Voor m'n gevoel is het menu idd een stuk sneller geworden. Ik zal de komende dagen uitvoerig testen op onvolkomenheden...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:47:
[...]
Hmm, net die updater gedownd, maar bij step 2 kan ik niet op "Update" klikken. Kortom, geen update... Iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 23:59 ]
Ik heb hem verwerkt in de tsVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:19:
[...]
Haha, ik was vergeten om die check box aan te vinken. Update is nu succesvol uitgevoerd en in eerste instantie lijkt alles wel goed te gaan. Voor m'n gevoel is het menu idd een stuk sneller geworden. Ik zal de komende dagen uitvoerig testen op onvolkomenheden...
Het is trouwens update:
V 2.10.013
15-09-06
RM-43
N91 (02.01)
Doei van Boei
Verwijderd
ik voel met je mee, ik heb dit ook gehad. Eerst 4 weken naar dynafix en nu al bijna 2 weken weg naar hongarije (terwijl dit ene fout van dynafix is en niet van mij) Muts van the customer care zei nog van jah we gaan er een spoedreparatie van maken YEAH RIGHT. Ik heb het helemaal gehad emt Nokia.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:31:
hehe..na 5 weke eindelijk mijn telefoon trug, die op een reparatievakantie was in Hongarije![]()
ga ik hem halen bij Phonehouse.....ziet er picobelle uit, op het zwarte gedeelde van de camera na, wat niet goed in het frontje van de voorzijde is geklikt, waardoor het plastic nu rondom de menuknop wat uitsteekt...maarja, ik allang blij datk hem terug had..
kom ik thuis, simkaart erin...zet hem aan....2 minuten was ie bezig voordat ik mijn pincode in moest voeren....daarna, opent ie het menu niet eens![]()
![]()
![]()
ik dus boos opbelle, en zeg dat ie volgens mij niet egt gerepareerd is zegt die "slimme" gast van PhoneHouse...ooh, dan is ie nog niet helemaal gerepareerd nee, kom maandag maar terug![]()
dus dat wordt maandag:
1. een SNELLE reparatie eisen
2. als dat er (weer) niet in zit, eis ik een nieuwe, want na een reparatie in notabene Hongarije, is ie nog steeds stuk![]()
![]()
maandag meer spetterend nieuws van de altijd goede service van Nokia in samenwerking met The Phone House
Verwijderd
Verwijderd
50 euro moet je dan aan de verzekering betalen als je een nieuwe wilt...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:38:
Een vriend van mij had een N70, bij de phonehouse gekocht. Hij was stuk gegaan, en hij kon kiezen of laten repareren en hem 4 weken kwijt zijn of een nieuwe voor 50 euro. Kon hij kiezen tussen een Samsung e900, LG of zijn N70, niet helemaal slim van nokia lijkt mijen dan helemaal dat hij nog eens 50 euro moet dokken.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:38:
Een vriend van mij had een N70, bij de phonehouse gekocht. Hij was stuk gegaan, en hij kon kiezen of laten repareren en hem 4 weken kwijt zijn of een nieuwe voor 50 euro. Kon hij kiezen tussen een Samsung e900, LG of zijn N70, niet helemaal slim van nokia lijkt mijen dan helemaal dat hij nog eens 50 euro moet dokken.
Verwijderd
Dat kan wel, maar dan moet je de mp3 opslaan in je telefoongeheugen onder geluiden/sounds als ik me niet vergis. Dat vreet wel gegeugen, denk daar wel aan.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:01:
Weet iemand hoe je een mp3 instelt als 'Berichttoon' ? Of kan dit helemaal niet , want als ik me berichttoon instel kan ik alleen maar kiezen uit die standaard geluiden..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq