Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1159291491NokiaN95ExtraKeys.jpg

N95..

wil mijn N91 wel inleveren tegen deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja jacksparrow voordat je je N91 wegdoet kun je met ons delen hoe jij Route66 erop hebt gezet, welke versie daar zijn veel mensen geintresseerd in..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf al het een en ander aan TT6 zitten kloppen maar er is volgens mij iets mis met de directory verwijzing van de folder met kaarten. Dit blijkt uit het feit dat hij na de stemkeuze je gewoon eruit knikkert. ...Wie heeft er een oplossing ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinhaagmans schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:43:
[...]

Dat is inderdaad heel fijn dat je je kapjes kan vervangen omdat de N91 nogal erg gevoelig is voor krasjes en deukjes. Welke website geeft deze mogelijkheden dan om deze kapjes te bestellen?
Zie deze link; http://www.mobieleeenheid.nl/nokia-n91.html

Hoe zet ik mijn muziek eigelijk direkt in een afspeellijst als ik de muziek van computer naar telefoon overzet via massaopslag? Het is mij nogsteeds een raadsel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien hoe je je wekker van je tel als radio kan laten spelen. Of je wekker een mp3tje laten afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een n91 sinds kort. Nu kan ik, als ik games speel, het geluid niet zachter zetten. Dat kan wel als ik muziek luister e.d. dus aan de toetsen ligt het niet. Zijn er meer mensen met dat probleem? Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt, mijn opslossing is, gewoon geluid van games uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:51:
weet iemand mischien hoe je je wekker van je tel als radio kan laten spelen. Of je wekker een mp3tje laten afspelen
je radio kan niet als wekker gebruikt worden omdat je oordopjes als antenne fungeren, (tenzij je graag met oordopjes in slaapt) dus die functie bestaat niet denk ik..

en een mp3 moet je even kopieren naar "geluidsclips" op je telefoon geheugen (dus niet op je HD) en dan kan je het mp3-tje gebruiken als wekker.. je hebt hier wel beperkt geheugen..

erg omslachtig allemaal, maar het is nu eenmaal zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok Thnx daar had ik ff niet aan gedacht.
Dit is ff beter wakker worden dan die kut geluidjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Heb N91 vanaf juni en ik heb hem vorige week opgestuurd via telefoonwinkel, hij bleef hangen bij zn blokkeringscode die ik opgavf om bediening te hebben over de telefoon. Hij gaf steeds aan code niet correct terwijl ik die al heel lang gebruikte. Heb alle sgeprobeerd maar niets hielp zeer stom probleem dus. En daarbij soms problemen met de harde schijf en een gesprek stoorde als ik met een dicht klepje, aan het klepje bewoog. Ik ben benieuwd hoe het gata aflopen. Verder is de N serie verder in opkomst zo te horen aan alle nieuwe geruchten over N95 en een N81. We wachten af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:10:
heb zelf al het een en ander aan TT6 zitten kloppen maar er is volgens mij iets mis met de directory verwijzing van de folder met kaarten. Dit blijkt uit het feit dat hij na de stemkeuze je gewoon eruit knikkert. ...Wie heeft er een oplossing ????
@ Tonykart

Momenteel bestaat er nog geen oplossing. Ik heb ook met support van TOMTOM contact gehad. Zij melden dat zij alleen ondersteunen wat op de site is aangegeven en dat in de toekomst de nieuwere telefoons zullen meenemen in hun versies.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Beste,

Als jullie last hebben dat de N91 blijft hangen bij het versturen van een SMS, is het mogelijk om hiervoor een SMS Accelerator te installeren. De SMS Accelerator is door Nokia ontwikkeld om dit probleem te verhelpen. De link naar de SMS Accelerator is:

http://europe.nokia.com/A4158100

Zelf merk ik wel dat het versturen van een SMS stukke sneller gaat dan voorheen. Bij mij is het probleem wel opgelost.

greetz

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Werkt dat Nokia Sensor inmiddels? Lijkt me wel 'n leuk progje voor in de kroeg of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TT6 ligt in de winkels en is NIET geschikt voor de N91 helaas allemaal..... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik mijn muziek eigelijk direkt in een afspeellijst als ik de muziek van computer naar telefoon overzet via massaopslag? Het is mij nogsteeds een raadsel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Even geduld kan geen kwaad, je kunt niet verwachten dat je direct een antwoord krijgt...

[ Voor 79% gewijzigd door Eggy op 04-10-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me wat meer vertellen over de audio opname functie, de voicerecorder dus. Ik heb namelijk nu een 6670 en een Creative Zen Micro, en zit te denken om deze 2 weg te doen en te ruilen voor de N91. Maar nu is het zo dat ik de opname functionaliteit, die ik van mijn Zen gebruik, niet wil missen. Is de kwaliteit van de microfoon enz te vergelijken, of is die net zo belabberd als die van mijn 6670? En hoelang kan je opnemen, met mijn zen kan hij wel 10uur in 1 opname in WAV opnemen van redelijk goede kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
volgens mij is er een nieuwe firmware versie uit ben hem nu aan het update.. 50 mb maar liefst..

edit : update done..versie 2.10.013

[ Voor 16% gewijzigd door Aapie op 05-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen van het goede leven,

Ik ben sinds kort een bezitter van een n91. Ik heb enkel een probleem: Het connecten met een wlan werkt niet echt. Ik kan wel een wlan vinden maar als ik wil connecten dan krijg ik een melding waarin het volgende staat: toegangspunt voor beveiligd netwerk defineren". Ik dus naar verbindingen en toegangspunt gedefineerd. Vervolgens wil ik connecten, doet ie het weer niet!!! Wie kan mij hierbij helpen. Thuis heb ik een tele2 wlan!!!!

Bij voorbaat dank mensen!!! Greetz moessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:45
joosthaarman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:35:
volgens mij is er een nieuwe firmware versie uit ben hem nu aan het update.. 50 mb maar liefst..

edit : update done..versie 2.10.013
zijn er veranderingen/verbeteringen merkbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Djambo schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

zijn er veranderingen/verbeteringen merkbaar dan?
ben druk aan het kijken en testen. maar vindt dat de berichten menu een stuk trager is.. en extra en persoonlijke menu gaat nu wel snel :S ff verder testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Berichten gaan bij mij wel behoorlijk snel lijkt me. Verder merk ik nog niets, maar ik ben niet zo in de testmood op 't moment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag.. probeer me firmware te updaten (had het al eerder geupdate met Nokia Software Updater, maar oudere firmware) zegt ie halverwege; 'Updating Failed' :S , staat geen enkele reden bij dus vraag me toch wel af waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:28:
Vaag.. probeer me firmware te updaten (had het al eerder geupdate met Nokia Software Updater, maar oudere firmware) zegt ie halverwege; 'Updating Failed' :S , staat geen enkele reden bij dus vraag me toch wel af waarom?
Heb je wel telefoon aan de oplader zitten ? en usb kabel er aan :+
en natuurlijk niks doen met de telefoon ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
joosthaarman schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:34:
Heb je wel telefoon aan de oplader zitten ? en usb kabel er aan :+
en natuurlijk niks doen met de telefoon ondertussen
En het algemene profiel moet actief staan.
Dus niet op "Silent" of op "Offline" ofzo.
Daar ben ik ook ingestonken met mijn domme kopf.
Wel vet cool!
Ga ik thuis ook maar meteen even die update uitvoeren! :D

Zeker niet stiekum Snake 3D die ze standaard hebben toegevoegd aan het assortiment? :'(
(I want that game so goddamn badly en bij mister N80 en N73 o.a zit het er gewoon standaard op!!)

[ Voor 17% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 06-10-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

Wel vet cool!

Zeker niet stiekum Snake 3D die ze standaard hebben toegevoegd aan het assortiment? :'(
(I want that game so goddamn badly en bij mister N80 en N73 o.a zit het er gewoon standaard op!!)
Als je Snake 3D wilt, kan je dit gewoon downloaden van de nokia site en installeren op je telefoon. Ik heb et namelijk ook gedaam!

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Noreaga_no1 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:05:
[...]

Als je Snake 3D wilt, kan je dit gewoon downloaden van de nokia site en installeren op je telefoon. Ik heb et namelijk ook gedaam!
misschien een snel linkje ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vautje..

[ Voor 94% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-10-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:52:
De nummers die je wilt overzetten open je allemaal tegelijk in bijv. WMP op je pc. Daar klik je op File -> Huidige afspeellijst opslaan als... Dan geef je de lijst een naam en sla je deze op als m3u-bestand in de directory waar de muziekbestanden staan welke je wilt overzetten van jouw pc naar je mobiel.
Vervolgens sleep je je muziekbestanden inclusief het m3u-bestand naar jouw mobiel. Als het kopieren afgerond is, kun je je muziekbibliotheek vernieuwen op je mobiel en is de afspeellijst overgezet en afspeelbaar op je mobiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voortaan kunnen alle TomTom 6 gerelateerde vragen terecht in het volgende topic: Het TomTom Navigator 6 Topic

De discussie vindt vanaf nu dan ook daar plaats, en niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:46:
Kan iemand me wat meer vertellen over de audio opname functie, de voicerecorder dus. Ik heb namelijk nu een 6670 en een Creative Zen Micro, en zit te denken om deze 2 weg te doen en te ruilen voor de N91. Maar nu is het zo dat ik de opname functionaliteit, die ik van mijn Zen gebruik, niet wil missen. Is de kwaliteit van de microfoon enz te vergelijken, of is die net zo belabberd als die van mijn 6670? En hoelang kan je opnemen, met mijn zen kan hij wel 10uur in 1 opname in WAV opnemen van redelijk goede kwaliteit...
...niemand? Genoeg N91 eigenaren hier zo te horen, iemand kan me er dan toch wel iets over vertellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:35:
[...]

...niemand? Genoeg N91 eigenaren hier zo te horen, iemand kan me er dan toch wel iets over vertellen???
nou de kwaliteit van het opnemen is niet zo heel goed je kan maar 1 min opnemen...

maar het rare is dat als je video opname doet het geluidskwaliteit wel uitstekent is en daar kan je 1 uur opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

Wel vet cool!

Oh ja fock hij stond op offline :P Vaag dat ze dat dan niet even zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:53:
[...]

De nummers die je wilt overzetten open je allemaal tegelijk in bijv. WMP op je pc. Daar klik je op File -> Huidige afspeellijst opslaan als... Dan geef je de lijst een naam en sla je deze op als m3u-bestand in de directory waar de muziekbestanden staan welke je wilt overzetten van jouw pc naar je mobiel.
Vervolgens sleep je je muziekbestanden inclusief het m3u-bestand naar jouw mobiel. Als het kopieren afgerond is, kun je je muziekbibliotheek vernieuwen op je mobiel en is de afspeellijst overgezet en afspeelbaar op je mobiel....
dit heb ik ook een keer geprobeerd, maar de .m3u afspeellijst (die ik in WinAmp maakte) pakte m'n telefoon niet... heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
dubbelpost sorry

[ Voor 91% gewijzigd door lairnoc op 07-10-2006 23:41 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Kan iemand mij vertellen of er al een goede irc client is vor de n91?

Zo ja kan je mij een msg sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt misschien kan ik je helpen...
lairnoc schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:40:
Kan iemand mij vertellen of er al een goede irc client is vor de n91?

Zo ja kan je mij een msg sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:45
joosthaarman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:26:
[...]

ben druk aan het kijken en testen. maar vindt dat de berichten menu een stuk trager is.. en extra en persoonlijke menu gaat nu wel snel :S ff verder testen
en hoe is de nieuwe firmweare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne is nog steeds in de maak...moet het nu overleven met een 3310 die geregeld als flessenopener gebruikt wordt :P is wel f een achteruitgang >:)

nja, hopelijk komt ie gefixed, en met de nieuwste software terug...dan ben ik weer tevreden....deze week krijg ik hem weer terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Ik ben hem eveneens kwijt al een anderhalf weekje en loop eveneens met een 3310.
Ik vind wel dat we tegenover de N80 weinig reacties hebben in ons forum. Het N80 forum is inmiddels al aangekomen bij deel 4. Hoe dan ook vind ik dat we ons forum een beetje moeten steunen en hierbij wat meer reacties geven op problemen van collega N91 gebruikers.
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:26:
mijne is nog steeds in de maak...moet het nu overleven met een 3310 die geregeld als flessenopener gebruikt wordt :P is wel f een achteruitgang >:)

nja, hopelijk komt ie gefixed, en met de nieuwste software terug...dan ben ik weer tevreden....deze week krijg ik hem weer terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Noreaga_no1 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:05:
..........Waar voor de N91 kan ik dan Snake 3D (oftewel "Snakes") downloaden dan?
Ik heb even zitten zoeken maar kan deze niet vinden!

Heeft Eric al wat gevonden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Vergeet het maar.
Die heb ik dus ook al geprobeerd.
Hij installeert wel, maar vervolgens blijft het scherm zwart en floept hij weer terug naar het menu op een gegeven moment.

Ik heb recentelijk de nieuwste firmware erop gezet.
Kijken of het misschien nu wel werkt.

De nieuwe firmware is overigens wel chill.
Gallery lijkt sneller maar ook de delay als je mapjes in gaat lijkt verdwenen.
Misschien houd Symbian alles in zijn cache nu zodat die harddisk niet steeds hoeft op te spinnen wat dus o.a de delay veroorzaakt.
Menu werkt nu lekker rap dus! Reageert veel sneller! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
[...]

Eric weet ik niet. Maar Erik ( :+ ) heeft het niet zo snel kunnen vinden (heb ook weinig tijd gehad afgelopen weekend)

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

Vergeet het maar.
Hij installeert wel, maar vervolgens blijft het scherm zwart en floept hij weer terug naar het menu op een gegeven moment.
[...]
Heel vreemd,... ik heb van et weekend de hele avond Snake 3D gespeeld. Ik zou zeggen probeer het nog eens een keer.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mij doet Snake 3D 't ook gewoon, m.b.v. van de link hierboven genoemd. Verder geen opvallende zaken m.b.t. de nieuwe firmware tot nu toe hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Eric_Cantona schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:37:
Bij mij doet Snake 3D 't ook gewoon, m.b.v. van de link hierboven genoemd. Verder geen opvallende zaken m.b.t. de nieuwe firmware tot nu toe hiero.
Dan ga ik het nog eens proberen.
Vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
[...]

..........Waar voor de N91 kan ik dan Snake 3D (oftewel "Snakes") downloaden dan?
Ik heb even zitten zoeken maar kan deze niet vinden!

Je kan dat ergens bij die site vinden die standaart in je N91 staat bij je internet. Daar kan je het spel gratis downen.
Ik ga nu ook ff de nieuwe firmware proberen!

Weet iemand mischien al welk formaat of met welk programa je N91 filmpjes kan laten afspelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

Vergeet het maar.

Ik heb recentelijk de nieuwste firmware erop gezet.
Kijken of het misschien nu wel werkt.

De nieuwe firmware is overigens wel chill.
Gallery lijkt sneller maar ook de delay als je mapjes in gaat lijkt verdwenen.
Misschien houd Symbian alles in zijn cache nu zodat die harddisk niet steeds hoeft op te spinnen wat dus o.a de delay veroorzaakt.
Menu werkt nu lekker rap dus! Reageert veel sneller! :9
Ik heb dit ook gehad, maar de nieuwste firmware verhielp dit probleem wel. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot er weer een nieuwe firmware komt en dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18
Ik kan niet updaten, hij zegt na 5min "updating software failed"

Mijn telefoon staat op "algemeen" , zelfs het algemene thema. Standaart bijgeleverde nokia usb kabel gebruikt, versie 1.1.25 van het update programma en firmware versie v1.10.030 05-05-06 RM-43 N91 (02.01)

De battarij is volledig opgeladen en ik heb het zowel met als zonder adapter geprobeerd tijdens het updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:31:
Ik heb dit ook gehad, maar de nieuwste firmware verhielp dit probleem wel. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot er weer een nieuwe firmware komt en dan updaten.
Ik hoef niet te wachten daar ik het had geprobeerd voordat ik dus de nieuwste firmware van dit moment erop heb gezet.
Dus ik heb wel degelijk een nieuwe kans die ik vanavond meteen ga uitproberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18
Ik krijg nu opeens, tijdens het update naast de fout van "update failed" ook nog een melding over het installeren van een of andere driver...

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/5505/nokiamc2.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door brentnl op 11-10-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Joepie!
Snakes werkt!
Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Me N91 is nu al voor de 4e !!! keer stuk. Ik heb het al een keer naar dynafix gestuurd (nokia reparateur) om het te laten maken (3e reparatie). Probleem was dat me harde schijf niet benaderbaar was via de optie massa opslag.
ik was het toestel in totaal 3,5 week kwijt voordat ik het terug kreeg. Dit had MAAR 2 weken max mogen duren.
ik heb met een beetje zoek werk het probleem verholpen door me hardeschijf vanuit me telefoon een volledige format te geven (duurde 45 min ongeveer). En daarvoor en ben ik me tel 3,5 week kwijtgeraakt?? 8)7 Volgens mij kan ik gelijk afdelingshoofd worden daar bij dynafix |:(

Nu het komt het volgende probleem. ik heb dus zelf me tel gerepareerd, maar ik kwam 2 problemen tegen. Dynafix heeft me plastic klepje rondom me cam niet goed terug gesloten en me volume knop zachter die doet het neit meer. Die is zowat naar binnengedrukt. (getest met een mp3)

ik heb The Phonehouse hierover gebeld en die hadden me doorverwezen naar de Nokia careline.
Dossier daar aangemaakt en gezegd wat voor problemen ik heb gehad en wat me wensen zijn:
* Nokia 8800 inruil voor me N91
* Geld terug of
* Toestelwaarde terug hebben om een ander toestel te halen (igig geen nokia dan).

Ik werd hierover teruggebeld door Nokia naverkoop, zegt een belgische medewerkster van: "ja dat kunnen we niet doen." Ik helemaal flippen van wat voor service is dat dan:
* ik heb €335 voor het toestel betaald 1jr orange 32.50 verlenging.
* Ik ben me toestel 3,5 week kwijt geraakt, terwijl dit maar 2 weken max mocht zijn.
* Mij is verzekerd dat Nokia me toestel 100% zou maken. Toestel is na 3,5 week nog niet gerepareerd.
* Toestel is ipv gerepareerd voor 1 probleem met 3 problemen terug gekomen (hardeschijf nog steeds neit benaderbaar, klepje rondom me cam was niet goed terug geplaatst en me volumeknop zachter doet het niet omdat het een beetje naar binnen drukt

ik moest van de Nokia careline het toestel naar the Phonehouse van Baerlestraat brengen om een diagnose te stellen. Vrouw zegt ook van: "omruiling naar de Nokia 8800 gaat niet lukken omdat het in een andere prijsklasse valt en geld teruggeven gaat ook niet". Ik d8 echt van krijg de T*RING. ik moest het toestel inleveren bij the phonehouse van baerlestraat omdat daar een NSP zit. (ik heb het hier al die keren al teruggebracht 3x) Hierna zou Nokia naverkoop met the phonehouse overleggen wat er kan gebeuren.

Vandaag dus me N91 teruggebracht voor diagnose (4x). Nokia monteur had me gisteren verzekerd dat hij er zou zijn om het te diagnoseren. Bleek dat hij er niet was en morgen diegene er zou zijn.
ik heb uitgelegd wat de problemen waren/zijn en wat me wensen zijn. The Phonehouse van Baerlestraat zei (medewerker Arash): "Financiële zaken kunnen wij niet regelen, daarvoor moet je bij Nokia zijn".
Ik de Phonehosue klantenservice bellen en uitgelegd wat er allemaal speelt. Medewerker: "geld terug daar zou ik al helemaal niet op rekenen. Er kan een swap aangevraagd worden voor een nieuwe N91 en als er dan nog steeds een probleem is dan kan er eventueel het toestel in dagwaarde omgeruild worden voor een ander toestel". \
Ik uitgelegd dat bij de 3x het toestel al ingenomen was om naar dynafix tegaan voor reparatie en het uiteindelijk 3,5 week duurde. Dit vond hij ook te lang !!!!!
Ik gezegd van daar mocht al ene swap gevraagd worden maar nu heb ik alweer een probleem nr 4 dus en ik wil gewoon 1 van me wensen.

Dus m.a.w. volgens de klantenservice kan ik dus het toestel dagwaarde terug krijgen. dat is ook 1 van mijn wensen. Ik hoop dat het goed afloopt, want anders hebben ze allemaal een klant minder:@

Wordt morgen als het goed is vervolgd !!

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
AzN_cRzY schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:37:

[knip]

Wordt morgen als het goed is vervolgd !!
Meeeeen wat een verhaal zeg!
Hoeveel pech kun je hebben?

Ik zal je vertellen dat mijn girlfriend's Nokia ook net terug is van reparatie, en het lijkt erop dat de behuizing ook niet goed terug in elkaar is gezet.
Lekker scheef.
Het ene word gefixed en het andere word weer gesloopt.

Gek genoeg heb ik met mijn 7650, 3650, 6600, 6630 en mijn huidige N91 nooit issues gehad.
Pis geluk als ik dit soort dingen van mensen altijd hoor en lees denk ik dan maar.

Hoop dat het goed komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog geen problemen gehad maar als ik dat zo hoor van iedereen is de service van Nokia dus bar-slecht. Ik ben wel wat anders gewend met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Update van me verhaal:

Nokia naverkoop belt me net: "het toestel is onderzocht en bekeken. Ik me verhaal weer tegen de zelfde tuthola (Mieke) verteld en wat me wensne waren. Zij van: "Jah een omruiling naar een Nokia 8800 is niet mogelijk omdat het een andere prijsklasse is en een SWAP voor een NIEUWE N91 is ook niet mogelijk omdat het maar 1x is binnengebracht bij Dynafix". Ik heb gezegd van ik heb alle reparatiebonnen nog en dat maakt het 3x en met komende erbij 4x. Mij is door de klantenservice van The Phonehosue toegezegd dat een reparatie bij de NSP ook als een reparatie bij nokia geldt.

ik vind de service Nokia 1000 SHIT. Ik werk zelf op de helpdesk van dell. Ze zeggen dat amerikanen gierig zijn met reparaties maar Nokia verslaat ze met gemak.

Ik heb geweigerd dat Mieke de reparatie aan The Phonehouse zou doorgeven, want ik ga dit persoonlijk zelf doen, want ik ga er neit meer akkoord dat me toestel WEER word ingenomen.

Wordt vanavond vervolgd!!

Twest1 zie me beide post dan zie je hoe ze een N-serie gebruiker behandelen alsof ik een stuk stront ben.

[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 12-10-2006 17:03 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Eric_Cantona schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:47:
[...]

Ik heb 'n keer ergens 'n site gevonden waar je alle onderdelen zo ongeveer kon bestellen, dus dat moet lukken. Ik weet alleen niet meer waar. Dus ze zijn er wel!
http://cnn.cn/shop/nokia-n91-c-24_185.html

op cnn.cn zijn er veel onderdelen te bestellen tegen een schappelijke prijs. De kwaliteit van de covers en onderdelen zijn gewoon fabriekskwaliteit en zijn hetzelfde als die van nokia.(oem) mijn motorola cover die ik had gekocht beviel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:02:
Update van me verhaal:

Nokia naverkoop belt me net: "het toestel is onderzocht en bekeken. Ik me verhaal weer tegen de zelfde tuthola (Mieke) verteld en wat me wensne waren. Zij van: "Jah een omruiling naar een Nokia 8800 is niet mogelijk omdat het een andere prijsklasse is en een SWAP voor een NIEUWE N91 is ook niet mogelijk omdat het maar 1x is binnengebracht bij Dynafix". Ik heb gezegd van ik heb alle reparatiebonnen nog en dat maakt het 3x en met komende erbij 4x. Mij is door de klantenservice van The Phonehosue toegezegd dat een reparatie bij de NSP ook als een reparatie bij nokia geldt.

ik vind de service Nokia 1000 SHIT. Ik werk zelf op de helpdesk van dell. Ze zeggen dat amerikanen gierig zijn met reparaties maar Nokia verslaat ze met gemak.

Ik heb geweigerd dat Mieke de reparatie aan The Phonehouse zou doorgeven, want ik ga dit persoonlijk zelf doen, want ik ga er neit meer akkoord dat me toestel WEER word ingenomen.

Wordt vanavond vervolgd!!

Twest1 zie me beide post dan zie je hoe ze een N-serie gebruiker behandelen alsof ik een stuk stront ben.
nou mijn n91 was ook kapot en ook nog wel deels door mijn eigen skuld. En ik had de mijne ook bij phonehouse gkocht. Maar ik heb van nokia gewoon een nieuwe gekregen zonder kosten!!!!!

daar ben ik wel blij om :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:16:
[...]

nou mijn n91 was ook kapot en ook nog wel deels door mijn eigen skuld. En ik had de mijne ook bij phonehouse gkocht. Maar ik heb van nokia gewoon een nieuwe gekregen zonder kosten!!!!!

daar ben ik wel blij om :*)
Ik wil geen nieuwe N91 omdat de reparatie service van Dynafix ZUIGT.
Keiharde feit is dat Dynafix een outsource reparatie bedrijf is voor Nokia. Zij zijn dus het visite kaartje voor Nokia wat betreft reparaties.

ik heb vanmiddag gebeld naar The Phonehouse NSP om te kijken wat ze zouden doen met me tel. Enige wat ze konden doen is een reparatie inboeken.

Ik hiermee akkoord gegaan met pijn en moeite. Als ik niet voor elkaar kan krijgen dat ik niet krijg wat ik wil dan maar door verkopen aan iemand die ik er blij mee kan maken.

Ik heb de klantenservice van The Phonehouse gebeld omdat ik de waarde van het toestel wil hebben in de vorm van een tegoedbon zodat ik een nieuwe toestel kan uitzoeken van een ander merk, want met Nokia heb ik het helemaal gehad nu.
Hierpp is een ticket aangemaakt en wordt de zaak bekeken en behandeld.

Word hoop ik z.s.m. vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels trotse bezitter van de Nokia n91 en heb totdusver er veel plezier van.
Een puntje waar ik even mee zit is het synchroniseren met outlook. DMV het bijgeleverde Nokia PC suite kun je je agenda, contacten en notities synchroniseren. Ik zou echter ook mijn email willen synchroniseren. In de oude versie van pc suite stond deze optie in het menu, maar was disabled, nu echter is het niet eens meer een zichtbare optie...
Kan iemand mij hiermee helpen? Dit is echt een vervelend probleem...

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat gelezen over eventueel gebruik maken van SyncML zou dat iets helpen/uitkomst bieden? Ik heb werkelijk momenteel geen idee hoe ik dit op kan lossen, en OF het uberhaupt op te lossen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een wmv filmpje geconverteerd naar 3gp en werkend op de N91 gekregen. Alleen de kwaliteit van 3gp is superbrak. Is er niet een formaat wat mooier is. En welke converter gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een program vinden waarbij ik wel alle bestanden op mijn telefoon kan beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al enig idee hoe ik mn mail kan synchoniseren evt. dmv nokia pc sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen als je de N91 automatisch laat blokkeren?
Wanneer ik dit aanzet komt in het begin nog de optie blok.opheffen te staan.
Maar na een aantal uur (na een nachtje slapen) krijg ik de blokkering er niet meer vanaf, wat dan staat er: "toetsen vergrendeld verplaatst schakelaar om vrij te geven" Maar nu komt t, deze is geblokkeerd en werkt dus niet 8)7
De toetsen vergrendelijng schakelaar werkt als de telefoon niet geblokkeerd is normaal.
De enige manier dat ik nu mn telefoon kan gebruiken is, hardhandig de baterij er uit te halen. (want ook de aan en uit knop van de telefoon word geblokkeerd). Iemand suggestiesch en of een oplossing voor dit probleem:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:26:
Heeft iemand ook problemen als je de N91 automatisch laat blokkeren?
Wanneer ik dit aanzet komt in het begin nog de optie blok.opheffen te staan.
Maar na een aantal uur (na een nachtje slapen) krijg ik de blokkering er niet meer vanaf, wat dan staat er: "toetsen vergrendeld verplaatst schakelaar om vrij te geven" Maar nu komt t, deze is geblokkeerd en werkt dus niet 8)7
De toetsen vergrendelijng schakelaar werkt als de telefoon niet geblokkeerd is normaal.
De enige manier dat ik nu mn telefoon kan gebruiken is, hardhandig de baterij er uit te halen. (want ook de aan en uit knop van de telefoon word geblokkeerd). Iemand suggestiesch en of een oplossing voor dit probleem:?
De automatische blokkering eraf halen misschien? Ik snap sowieso niet waarom je die erop hebt zitten, is 't zo'n probleem om die schakelaar om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:32:
[...]
De automatische blokkering eraf halen misschien? Ik snap sowieso niet waarom je die erop hebt zitten, is 't zo'n probleem om die schakelaar om te zetten?
Misschien om bij verlies en of diefstal en dergelijke te zorgen dat je telefoon niet wordt misbruikt?? Of doe jij mee aan t bevorden van diefstal van mobieltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Niet alleen daarvoor, maar je hebt weleens dat vervelende vrienden of vriendinnen berichten of fotos zien waar ze geen toegang voor mogen hebben.
In ieder geval ik heb hetzelfde probleem gehad althans een blokkeringscode op de telefoon gezet en deze code werd niet meer geaccepteerd dus de telefoon was niet meer uit de blokkering te halen. Zelfs niet door batterij eruit te halen of dergelijke en een firmware upgrad was ook niet meer mogelijk. Mede daardoor ben ik mijn telefoon alweer 2.5 week kwijt, bij Dynafix word aangegeven dat deze is opgestuurd naar externe reparatiedienst mogelijk een Nokia fabriek?
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Misschien om bij verlies en of diefstal en dergelijke te zorgen dat je telefoon niet wordt misbruikt?? Of doe jij mee aan t bevorden van diefstal van mobieltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Mijn mobiel is nog nooit gestolen, omdat ik 'm altijd op zak heb en deze dus ook niet gerold wordt. Alleen als ik thuis ben, verlaat ie m'n broekzak of 'n bekende bekijkt 'm.

Daarbij slaat je 2e opmerking dus echt als 'n lul op 'n drumstel. Omdat ik die blokkering niet gebruik word ik gezien als 'n crimineel.

't Moet niet gekker worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die, na de update, als ze muziek afspelen, na deze op pauze te hebben gezet niet meer aan het spelen krijgen? Ook als ik spoel blijft hij erna op pauze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een update over het synchroniseren van EMAIL via outlook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Volgens mij is Nokia PC Suite nog niet zover om je mail te synchroniseren via je N91 door middel van Outlook.
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:42:
Iemand al een update over het synchroniseren van EMAIL via outlook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs die headset die je bij je n91 krijgt is niet los te koop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:24:
ffs die headset die je bij je n91 krijgt is niet los te koop :'(
Je kan de losse headset hier kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik was inderdaad zover dat het via PC sync van Nokia zelf niet direct mogelijk is om je Outlook mail te synchroniseren. Is er misschien een workaround of alternatieve software mogelijk voor deze doeleinden? Het is lastig een businessphone te noemen wanneer je je email niet kunt synchroniseren.. Haha, nu ben ik niet lui, dus wil er best iets voor doen, maar dan moet het wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Heeft iemand hier tom tom nu al aan de praat gekregen ?
Ik heb hem wel geinstalleerd maar als ik hem opstart kom ik niet verder dan het kiezen van de stem.. en dan sluit hij af.. heeft iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Volgens mij is er al weer een nieuwe update.. ik ga hem nu ff uit testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
joosthaarman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:19:
Hmm dit was alleen voor de Update software zelf..

Edit: ik had ff moet editen.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 18-10-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
joosthaarman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:19:
Wat heeft een nieuwe software??
De Nokia N91 of TomTom 6 ?

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TomTom gerelateerde vragen mogen in het volgende topic gesteld worden ipv hier :)

Het TomTom Navigator 6 Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Noreaga_no1 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:38:
[...]

Wat heeft een nieuwe software??
De Nokia N91 of TomTom 6 ?
Nokia software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier trouwens hoe je met je N91 kunt surfen op de internet verbinding van je pc ZONDER wifi? Of te wel, via bluetoot, of USB je telefoon aan je pc koppelen, en die als 'gateway' gebruiken voor je internet gebruik van je telefoon? Ik heb al heel wat gelezen erover, met programma's als m-router en gnubox (voor nokia N70), maar nu weet ik niet of die ook available zijn voor de N91...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En welke mag dat dan zijn? Want dan kan ik het gelijk in de TS verwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk nieuws van PhoneHouse gekregen zojuist...

ik terug gebeld, omdat het al langer dan 15 werkdagen geleden was dat ie gerepareerd zou zijn...

krijg ik te horen dat ie nog steeds niet daar is, en nu komt het....als klap op de vuurpijl zegt die kerel:
je gsm is opgestuurd naar !! Hongarije !! omdat ie een 3e graads reparatie nodig had aan de printplaat, die niet in Nederland mogelijk was

nja, na 3 weke Nokia 3310 was ik wel weer toe aan mijn N91...maarja...dat gaat nog wel tijdje duren vrees ik |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:33:
leuk nieuws van PhoneHouse gekregen zojuist...

ik terug gebeld, omdat het al langer dan 15 werkdagen geleden was dat ie gerepareerd zou zijn...

krijg ik te horen dat ie nog steeds niet daar is, en nu komt het....als klap op de vuurpijl zegt die kerel:
je gsm is opgestuurd naar !! Hongarije !! omdat ie een 3e graads reparatie nodig had aan de printplaat, die niet in Nederland mogelijk was

nja, na 3 weke Nokia 3310 was ik wel weer toe aan mijn N91...maarja...dat gaat nog wel tijdje duren vrees ik |:( 8)7
Klopt inderdaad. In Hongarije zit het High Tech center van Nokia en daar repareren ze vanaf 3e graads en hoger. Dit om de kosten te drukken van swappen. De standaard periode hiervoor is ongeveer 4 tot 5 weken totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Zit met hetzelfde probleem via DynaFix verstuurd en ben hem nu 3 weken kwijt. En er word aangegeven bij de RMA status dat hij is opgestuurd naar de extrente reparatiedienst waarschijnlijk dus ook naar Hongarije. Had toch wel verwacht dat Nokia meer service bood.

Trouwens was dat lachende smiley nou nodig?
DaannO schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

Klopt inderdaad. In Hongarije zit het High Tech center van Nokia en daar repareren ze vanaf 3e graads en hoger. Dit om de kosten te drukken van swappen. De standaard periode hiervoor is ongeveer 4 tot 5 weken totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masmas schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

Je kan de losse headset hier kopen
Voor 40 euro ja :/ en normaal krijg je hem gratis. Dus ik ga vandaag naar mediamarkt en kijken of ze me een nieuwe geven. Ze gaven me ook een nieuwe x360 toen ik de mijne had omgeschopt =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

robinhaagmans schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:47:
Zit met hetzelfde probleem via DynaFix verstuurd en ben hem nu 3 weken kwijt. En er word aangegeven bij de RMA status dat hij is opgestuurd naar de extrente reparatiedienst waarschijnlijk dus ook naar Hongarije. Had toch wel verwacht dat Nokia meer service bood.

Trouwens was dat lachende smiley nou nodig?

[...]
Volgens mij ligt die vna mij ook daar. Ik had me tel laten repareren en ik kreeg het na 4 weken ongerepareerd terug. NU heb ik het weer laten repareren en ik w8 nu ook al weer 2 weken. Ik ga The Phonehouse binnenkort bellen hoe het ermee staat en een nieuwe eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:47:
[...]

Hmm, net die updater gedownd, maar bij step 2 kan ik niet op "Update" klikken. Kortom, geen update... Iemand een idee?
Haha, ik was vergeten om die check box aan te vinken. Update is nu succesvol uitgevoerd en in eerste instantie lijkt alles wel goed te gaan. Voor m'n gevoel is het menu idd een stuk sneller geworden. Ik zal de komende dagen uitvoerig testen op onvolkomenheden...
Het is trouwens update:

V 2.10.013
15-09-06
RM-43
N91 (02.01)

Doei van Boei

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:19:
[...]

Haha, ik was vergeten om die check box aan te vinken. Update is nu succesvol uitgevoerd en in eerste instantie lijkt alles wel goed te gaan. Voor m'n gevoel is het menu idd een stuk sneller geworden. Ik zal de komende dagen uitvoerig testen op onvolkomenheden...
Het is trouwens update:

V 2.10.013
15-09-06
RM-43
N91 (02.01)

Doei van Boei
Ik heb hem verwerkt in de ts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Is er nergens op te vragen of af te lezen wat er verandert in de firmware versie's in plaats van speculatie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe..na 5 weke eindelijk mijn telefoon trug, die op een reparatievakantie was in Hongarije :X

ga ik hem halen bij Phonehouse.....ziet er picobelle uit, op het zwarte gedeelde van de camera na, wat niet goed in het frontje van de voorzijde is geklikt, waardoor het plastic nu rondom de menuknop wat uitsteekt...maarja, ik allang blij datk hem terug had..

kom ik thuis, simkaart erin...zet hem aan....2 minuten was ie bezig voordat ik mijn pincode in moest voeren....daarna, opent ie het menu niet eens ;( :D 8)7

ik dus boos opbelle, en zeg dat ie volgens mij niet egt gerepareerd is zegt die "slimme" gast van PhoneHouse...ooh, dan is ie nog niet helemaal gerepareerd nee, kom maandag maar terug |:(

dus dat wordt maandag:
1. een SNELLE reparatie eisen
2. als dat er (weer) niet in zit, eis ik een nieuwe, want na een reparatie in notabene Hongarije, is ie nog steeds stuk :? :X

maandag meer spetterend nieuws van de altijd goede service van Nokia in samenwerking met The Phone House }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:31:
hehe..na 5 weke eindelijk mijn telefoon trug, die op een reparatievakantie was in Hongarije :X

ga ik hem halen bij Phonehouse.....ziet er picobelle uit, op het zwarte gedeelde van de camera na, wat niet goed in het frontje van de voorzijde is geklikt, waardoor het plastic nu rondom de menuknop wat uitsteekt...maarja, ik allang blij datk hem terug had..

kom ik thuis, simkaart erin...zet hem aan....2 minuten was ie bezig voordat ik mijn pincode in moest voeren....daarna, opent ie het menu niet eens ;( :D 8)7

ik dus boos opbelle, en zeg dat ie volgens mij niet egt gerepareerd is zegt die "slimme" gast van PhoneHouse...ooh, dan is ie nog niet helemaal gerepareerd nee, kom maandag maar terug |:(

dus dat wordt maandag:
1. een SNELLE reparatie eisen
2. als dat er (weer) niet in zit, eis ik een nieuwe, want na een reparatie in notabene Hongarije, is ie nog steeds stuk :? :X

maandag meer spetterend nieuws van de altijd goede service van Nokia in samenwerking met The Phone House }:O
ik voel met je mee, ik heb dit ook gehad. Eerst 4 weken naar dynafix en nu al bijna 2 weken weg naar hongarije (terwijl dit ene fout van dynafix is en niet van mij) Muts van the customer care zei nog van jah we gaan er een spoedreparatie van maken YEAH RIGHT. Ik heb het helemaal gehad emt Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij had een N70, bij de phonehouse gekocht. Hij was stuk gegaan, en hij kon kiezen of laten repareren en hem 4 weken kwijt zijn of een nieuwe voor 50 euro. Kon hij kiezen tussen een Samsung e900, LG of zijn N70, niet helemaal slim van nokia lijkt mij :S en dan helemaal dat hij nog eens 50 euro moet dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:38:
Een vriend van mij had een N70, bij de phonehouse gekocht. Hij was stuk gegaan, en hij kon kiezen of laten repareren en hem 4 weken kwijt zijn of een nieuwe voor 50 euro. Kon hij kiezen tussen een Samsung e900, LG of zijn N70, niet helemaal slim van nokia lijkt mij :S en dan helemaal dat hij nog eens 50 euro moet dokken.
50 euro moet je dan aan de verzekering betalen als je een nieuwe wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Die betaal je inderdaad aan de verzekering en niet aan Nokia. Meestal is er bij schade een bedrag van 25 of 35 euro eigen risico en bij diefstal of schade rond 50 euro.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:38:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een mp3 instelt als 'Berichttoon' ? Of kan dit helemaal niet , want als ik me berichttoon instel kan ik alleen maar kiezen uit die standaard geluiden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:01:
Weet iemand hoe je een mp3 instelt als 'Berichttoon' ? Of kan dit helemaal niet , want als ik me berichttoon instel kan ik alleen maar kiezen uit die standaard geluiden.. :?
Dat kan wel, maar dan moet je de mp3 opslaan in je telefoongeheugen onder geluiden/sounds als ik me niet vergis. Dat vreet wel gegeugen, denk daar wel aan.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.