Hellgate London

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:52:
[...]
Dan maak je een guild met de naam Nederland :P
/shoo jij nep hollander :P
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:53:
Ik had hem natuurlijk ook Angels of Death kunnen noemen, of iets stoers, maar uiteindelijk komen er toch voornamelijk Nederlanders in. Dit is wel duidelijk.

Maargoed, ik ga weer verder met levelen ;)
Nou ja ik hoef niet in een guild met alleen Nederlanders. Leuke aan multiplayer spellen vind ik dat je juist mensen ontmoet all over the world. Heb zo al een slaap plek in noorwegen. Gasten uit Engeland die ik wel eens ontmoet. Gast in Duitsland die ik al vanaf Diablo 2 ken en ontmoet. etc.

No offence Nederlanders ontmoet ik ook op station Haarlem :P dus op Holborn Station wil ik eens wat andere mensen ontmoeten :D

[ Voor 65% gewijzigd door Muppet op 06-11-2007 09:57 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een GoT guild komt doe ik wel mee... maar voor Holland moet ik als vlaming toch passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik wacht wel tot Bosmonster een guild maak.. sorry hoor maar als je een hack en slash rpg speelt dan zeg de naam RPG het al.. vind het wel zo relaxed om een beetje een guild naam te hebben die bij de sfeer van het spel past en niet zoiets als Holland..

Had er dan Lowland Templars van gemaakt.. of zoiets!

Ik wacht wel even tot Bosmonster een guild maak, ik stel voor iedereen die in de sfeer van het spel wilt blijfen hetzelfde doet.. no offence tot de holland guild maker.

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:54:
[...]

Nou ja ik hoef niet in een guild met alleen Nederlanders. Leuke aan multiplayer spellen vind ik dat je juist mensen ontmoet all over the world. Heb zo al een slaap plek in noorwegen. Gasten uit Engeland die ik wel eens ontmoet. Gast in Duitsland die ik al vanaf Diablo 2 ken en ontmoet. etc.
En brabanders... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha en friesen natuurlijk. Kut helemaal vergeten :P

Ok succes met jullie eigen guilds.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zijn ook buitenlanders ;)

Ik maak guild Sanitarium, url heb ik al :D
[reclame] van mijn uber WoW guild \0/ op Bronzebeard [/reclame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUZZZ....
Wordt er nu dan nog een guild met een meer internationale naam gemaakt ?? Maakt mij niet heel veel uit maar wil wel bij een active guild die langer dan 1 dag bestaat :D
Ik ga vanavond weer spelen dus zou mooi zijn als er dan duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:03:
[...]

Haha en friesen natuurlijk. Kut helemaal vergeten :P

Ok succes met jullie eigen guilds.
Was gericht aan Muppet, omdat ik hem nu irl ken via de internets.

Ik ga sowieso niet in GoT Guilds, dus of hij nu Holland, [GoT] of De Loempiaatjes heet; knock yourself out, daar blijf ik buiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:17:
[...]

Was gericht aan Muppet, omdat ik hem nu irl ken via de internets.

Ik ga sowieso niet in GoT Guilds, dus of hij nu Holland, [GoT] of De Loempiaatjes heet; knock yourself out, daar blijf ik buiten. :)
Het bus chaffeur zwaai syndroom :D

Laten we de discussie stoppen en laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. Dan kunnen we het nu weer over het spelletje hebben. Ik heb er vanavond weer zin in en kan best wat hulp gebruiken in Templar Station. rond lvl 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:58:
Als er een GoT guild komt doe ik wel mee... maar voor Holland moet ik als vlaming toch passen...
Haha, ik was net hetzelfde aan het denken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
[...]

Sanitarium? Dat heeft met hygiene te maken :P

Bedoel je niet Sanatorium? Een gekkenhuis zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:19:
[...]

Het bus chaffeur zwaai syndroom :D

Laten we de discussie stoppen en laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. Dan kunnen we het nu weer over het spelletje hebben. Ik heb er vanavond weer zin in en kan best wat hulp gebruiken in Templar Station. rond lvl 17
Voeg me maar ff toe en whisper, ben rond 18:30 online ofzo, lvl 31 summoner nu :) begint steeds leuker te worden. Vooral nightmare, alles stuk moeilijker en veel leukere mobs (en drops ofc)

[ Voor 6% gewijzigd door Melk op 06-11-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:30:
[...]

Sanitarium is een alternatieve spelling van Sanatorium, zoals (oa) gebruikt in het nummer van Metallica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:30:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=WElvEZj0Ltw ;) was onze referentie. Met acht ooit begonnen als geintje qua wow guild. We beginnen nu aan mount hyjal net als 3% van alle wow guilds :P

Dus beetje sentimentele waarde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:19:
[...]

Laten we de discussie stoppen en laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. Dan kunnen we het nu weer over het spelletje hebben.
Ok, mee eens. :)

Ik denk dat ik de guilds en GOT ook lekker gescheiden houd :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04

Vrijdag

De Zwarte

Stelletje miemuizen over de naam, noem 'm dan gewoon Fort Europa, heb je een heeeeele hoop identiteiten, van de Angelsaksische stammen tot de Ottomanen :P

Muppet, kan ik volgende week eens langskomen om te kijken hoe het er uit ziet?
offtopic:
en ik ben nog meer Hollander dan jij, jij kan niet eens schaatsen :P

Gamevraagje: Hoe zit het met de random gegenereerde levels/items/etc.? In de PC Gameplay staat namelijk dat het nogal tegenvalt. Is dat ook zo?

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 06-11-2007 10:52 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:51:
Gamevraagje: Hoe zit het met de random gegenereerde levels/items/etc.? In de PC Gameplay staat namelijk dat het nogal tegenvalt. Is dat ook zo?
Ik vind het wel verassend hoor ... soms lijkt het erg op elkaar en is het alleen anders in elkaar gezet qua waar je heen moet. Maar andere keren is het echt verassend en is het totaal anders.

Maar goed in Diablo 2 was dit niet echt een hoogstaand iets en vind ik het hier nu wel wat meer varierend hoor.

Hoogstaand stukje uitleg dit moet ik zeggen nu ik het teruglees lol :D

[ Voor 6% gewijzigd door Muppet op 06-11-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackloch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 08:48
Vind het tot nu toe enorm verslavend: lekker mindless massas monsters killen met kans op goeie loot, wat wil je nog meer hehe.
Heeft echt dat D2 gevoel vind ik :)
Zal vast wel een keer gaan vervelen, maar heb nu al weer ruzie met vriendin omdat ik tijd vergat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:55:
[...]

Ik vind het wel verassend hoor ... soms lijkt het erg op elkaar en is het alleen anders in elkaar gezet qua waar je heen moet. Maar andere keren is het echt verassend en is het totaal anders.

Maar goed in Diablo 2 was dit niet echt een hoogstaand iets en vind ik het hier nu wel wat meer varierend hoor.

Hoogstaand stukje uitleg dit moet ik zeggen nu ik het teruglees lol :D
Ik denk dat ik het begrijp ;) Dat klinkt wel goed, heeft wel een hooge herspeelbare waarde dan.

[vloeken in de kerk]
Ik heb D2 en LoD wel liggen maar heb ze nog maar vijf minuten gespeeld en daarna er weer afgegooid...toen kocht ik namelijk Guild Wars...
[/vloeken in de kerk]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat ik het begrijp ;) Dat klinkt wel goed, heeft wel een hooge herspeelbare waarde dan.

[vloeken in de kerk]
Ik heb D2 en LoD wel liggen maar heb ze nog maar vijf minuten gespeeld en daarna er weer afgegooid...toen kocht ik namelijk Guild Wars...
[/vloeken in de kerk]
Chaos trekt zijn stalen aprentice glove uit, en geeft TroonStaal er een corrigerende tik mee. Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gisteren een potje MP (1ste)... Kan ik mijn guild/party mate niet zien... Soms wel, soms niet.. Hij mij ook soms wel, soms niet.

Meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Darth Malak

Haha, ja ik maar dat kwam omdat ik met jou speelde :D
Was idd erg irritant, je party mate was wel in zelfde level en deed wel dam aan monsters maar was niet zichtbaar. Erg irri.

Hopelijk wordt dit snel verhopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier had ik zelf gisteren ook last van. Steeds bij het in- en uitzonen gebeurde het.
Kon het wel steeds oplossen door terug te zonen, en vervolgens met party portal naar mn teammate te gaan. Soms wel drie keer moeten proberen, maar uiteindelijk wel steeds met resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, dit maakt in feite de multi-player nu volledig onbruikbaar... :( Trouwens ook extreem veel lag... Je bent aan het schieten naar een boss maar er gebeurt niets... En ja, mijn verbinding was goed.

[ Voor 48% gewijzigd door Darth Malak op 06-11-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Darth Malak schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:32:
Ja, dit maakt in feite de multi-player nu volledig onbruikbaar... :(
Alles is verder hetzelfde, mobs vangen dmg van beide. Beide krijgen drops enzo. Je ziet elkaars model niet. Maar in feite is hij er wel. Maar las dat ze er al mee bezig waren om te fixen. Zoals een hele hoop andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

cbxmelk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:34:
[...]

Alles is verder hetzelfde, mobs vangen dmg van beide. Beide krijgen drops enzo. Je ziet elkaars model niet. Maar in feite is hij er wel. Maar las dat ze er al mee bezig waren om te fixen. Zoals een hele hoop andere dingen :)
Volgens mij is de fun juist dat je elkaar ziet maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Darth Malak schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:40:
[...]

Volgens mij is de fun juist dat je elkaar ziet maar goed....
Klopt helemaal, maar bij mij was het vaak maar heel even dat je ander niet zag, 2min later stond hij er vaak weer spontaan :S. Maarja zitten nog genoeg bugs in. Stoor me eigenlijk alleen aan het vaak vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig staat de gameplay als een huis. Die bugs verdwijnen wel. :)
Had overigens gisteren na de update meer foutjes dan voorheen, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:47:
Gelukkig staat de gameplay als een huis. Die bugs verdwijnen wel. :)
Had overigens gisteren na de update meer foutjes dan voorheen, maar dat komt wel goed.
Het spel speelt erg lekker, maar als de bugs blijven ga ik nog geen hardcore spelen :P
Crashen en doodgaan is dan wel zuur ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:58:
Ach binnenkort woon je toch in de Nederlandse provincie zuid-limburg of zuid-brabant :P

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, mensen die geen probleem hebben met de guildnaam kunnen nog steeds joinen natuurlijk. We gaan gewoon door. (whisper: bewaker)

En nu weer back ontopic? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste indruk van dit spel is erg positief. De gameplay is erg fijn, en voelt met al die Diablo II-ervaring behoorlijk vertrouwd. Ik speel zelf trouwens ingezoomed (FPS), al weet ik niet of dat nou beter is. Het is sowieso nog van alles uitproberen en testen.
Ik heb juist, in tegenstelling tot Jaxert, veel minder last van bugs na de update van gisteren, maar dat kan ook geluk zijn. Daarvoor vloog ik toch minstens 1 keer per uur, met een exeption error, uit het spel, gisteravond heb ik geheel bugvrij kunnen spelen.
Al die itams die vallen, in al die kleuren, OMG. Nu alleen nog set lacquered plates erin gooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:57:
Mijn eerste indruk van dit spel is erg positief. De gameplay is erg fijn, en voelt met al die Diablo II-ervaring behoorlijk vertrouwd. Ik speel zelf trouwens ingezoomed (FPS), al weet ik niet of dat nou beter is. Het is sowieso nog van alles uitproberen en testen.
First person mis je een hoop overzicht heb ik gemerkt. Eén tikje uitgezoomd zie je je char, maar ook gelijk een heel stuk meer van alles om je heen.

Speel meer third person nu met mn marksman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:57:
Ik heb juist, in tegenstelling tot Jaxert, veel minder last van bugs na de update van gisteren, maar dat kan ook geluk zijn. Daarvoor vloog ik toch minstens 1 keer per uur, met een exeption error, uit het spel, gisteravond heb ik geheel bugvrij kunnen spelen.
Al die itams die vallen, in al die kleuren, OMG. Nu alleen nog set lacquered plates erin gooien.....
Weet je hoe lang ik jou heb proberen te zoeken!!!
Stuur me, O+ , een mailtje als je wil. Ben je adres kwijt. :(

Omg!!!

edit: excuus voor het offtopic. Raakte iets te enthousiast. :)

Overigens heb ik al even met een Marksman gespeeld. Vind het in first person stukken... ahem, enger... :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Loki wtf!!! Diablo 2-ers unite! oude boomknuffelaar!!

Ik speel met mijn marksman ook helemaal uitgezoomd. Meer een rpg gevoel imho ...
anders ga ik wel UT spelen of zo.

[ Voor 52% gewijzigd door Muppet op 06-11-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN geeft Hellgate London een magere 6.8 trouwens.
Presentation
A credible attempt to recast Diablo for the next generation but some of the new ideas just don’t work.

Graphics
Full of moody atmosphere and inventive monster designs. Animation leaves a bit to be desired.

Sound
Voice work and effects just do enough to get by. A few actors help to rescue the rest of the cast.

Gameplay
The drive to get new items is about the only reward worth pursuing here. Monsters are more exciting than the players.

Lasting Appeal
It’s fun for a week or so, but the lack of variety in the combat and the haphazard level design starts to get old fast.

Overall : 6.8 Passable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vermaak me al langer dan een week ... en word alleen maar enthousiaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het cijfer een beetje matig uitvallen, in relatie tot zijn kritiek.
Ik weet natuurlijk niet waarom eenieder dit spel graag / niet graag speelt, maar voor mij:

-Oneindig items farmen
-Meerdere builds maken
-Tweaken, perfectioneren
-Veel randomness (mods, stats)

Vooralsnog krijg ik het idee dat Hellgate daar prima in voldoet. Dat heeft sinds Diablo II geen game meer gepresteerd bij me. Mijn cijfer zou daarom, afgezien van de bugs, een stuk hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:12:
IGN geeft Hellgate London een magere 6.8 trouwens.

[...]
Al die argumenten kan je zowat op alle shooters ook wel loslaten. Zelfs Crysis, wat vooral om de graphics draaid, terwijl vrijwel alle gamesites en bladen daar nu al over aan het ejaculeren zijn...

Maar ach, kreeg net een belletje dat mijn CE is ontvangen. Vanmiddag maar even aar IJmuiden karren dan, en daarna snel naar Correct in Rotjeknor voor een centerspeaker :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 06-11-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Aangezien ik nog geen patch notes heb gezien plaats ik ze dan maar eventjes.
Patch 0.1 Notes

November 5, 2007

Greetings all!

We’re excited to see so many people playing and working hard on their characters. We’ve been working just as hard to crush bugs and add features, and we’ve got some surprises for you in this patch.

Although it was mentioned in Patch 0, we’ve moved Elite Difficulty to a feature that everyone can enjoy. We’ll warn you now – this is no walk in the park. If you’ve wanted more of a challenge, you’ll get it.

Amongst the persistent changes and features introduced in this patch, our subscription members are getting a slew of special Guy Fawkes related quests, environments, items, and rewards. Remember, remember the Fifth of November – although we’re going to be celebrating longer than just one day.

Thanks again for playing. See you online!

The Hellgate: London Team

---

World Events

* The All Hallows’ Eve event has ended. Halloween item drops and quests are no longer available, although all the goodies still work. If you have Candy, All Hallows Visage, or Zombot – they are yours! NOTE: If you have the plans and parts to construct a Zombot but have not yet done so, the recipe is still active.

UI

* Many new UI sounds for better feedback.
* Elite Mode button now lights up only when a player has completed the main storyline.
* Added a queuing system to the request dialog to better handle concurrent party, duel, trade, and guild requests from other players.
* New Account Information in the Options menu.
* Character’s level now properly displays after they join a guild
* Party members are now always displayed in the Party UI regardless of how far apart they are, as long as the characters are in the same area / level.
* New error message/sound when a character attempts to purchase an item without enough gold or room in their inventory.

Graphics

* Overall memory usage improved, especially in Stations. This increases client stability, reducing “memory exhausted” crash issues.

Skills
Not many balance changes – mostly bugs.

Templar

Guardian

* Prayer of Healing cannot be used while poisoned.

Blademaster

* Surge of Speed effects do not stack with Adrenaline boosts.

Cabalists

Summoner

* The Summon Reaper cool down is now fixed and independent of other Minions.

Hunters

* Escape displays its rate of use.

Engineer

* Drones stats/items now save on logout.
* Drones now properly receive Armor and Shields when equipped with armor using the Armor Retrofit skill.
* Improvements to Haste Bot per-level effects.
* Molotov Assault now has a splash damage component in addition to its field effect.

Quests

* PDA quest item can now be picked up.
* Camera and UI modes only change for the player commanding the RTS quest rather than all party members.

Items

* Dual Focus and Dual Melee affixes no longer spawn. This also addresses edge-case bugs associated with dual wield weapons rarely disappearing.
* Rebalanced Health and Power regeneration affixes.

Monsters

* Addressed numerous sync issues with Ravagers.

Environments

* More chests have been added to the Underground Cave passage set.

Miscellaneous

* Random recipes (including those found at Crafters) no longer produce Unique items.
* Slightly increased character damage in Elite Mode.

Special Subscriber Features
Here’s a host of explosive features for our subscription members.

Themed Events and Items
Special storylines, quests, NPCs and events designed to celebrate special seasons or provide different themed challenges. Some of these take place every so often, while others only happen at a specific time of year.

Guy Fawkes (November 5 – November 11)

* Nemo, Master of Festivities - He has moved to his permanent home inside Templar Base with several surprises for adventurous souls.
* Guy Fawkes Quests -There are bigger demons out there, and perhaps they’re being drawn to the flames that erupt on Bonfire night. Track down a series of named monstrosities and explore new areas as you seek to keep these horrors at bay.
* Bonfire Nightmares - Parts of the city have been made even more fiery than usual by the culmination of increased demonic activity and the explosive nature of the times. Keep an eye out for these rare locations.
* Grenades - What would this celebration be without explosions? Lots of explosions… so many, in fact, that everyone gets in on the fun of hurling the Marksman’s staple – Grenades. Now, imagine what else you could do with them…
* Guy Fawkes Recipes - Making things is a big part of the remembrance of Guy Fawkes for the survivors in London. The ingenuity of Guy Fawkes is represented in the numerous recipes and schematics that crop up during this time.
* Guy Fawkes Treats – Bonfire Toffee, Toffee Apples, Baked Potatoes – all of the expected foodstuffs (and more) to keep winter’s chill at bay and bolster characters with a wide variety of beneficial boosts.
* Fawkes’ Flameguards - Handling explosives can be tricky, so you’ll want to make sure to find the right pair of gloves to keep your hands safe and sound.
* The Legacy of Guy Fawkes - The Techsmiths have been busier than usual, so you’ll never know when gear might drop that has a thematic tie to the celebration.
Afbeeldingslocatie: http://s94617916.onlinehome.us/FSS/fawkes_acheson.jpgAfbeeldingslocatie: http://s94617916.onlinehome.us/FSS/fawkes_flameguards.jpg

Random recipes (including those found at Crafters) no longer produce Unique items.

Best jammer want daar kon je toch vaak goede items halen :) maar ook goed dat het weg is. Uniques stuk zeldzamer nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik zie liever dat ze de niet werkende multi-player fixen.... al het andere money bagging subscriber bull shit interesseert me niet.

En die 6.8 lijkt me een realistische score:

- Erg veel bugs
- Niet werkende multiplayers (kunt je party members e.d. vaak niet zien, soms wel, soms niet)
- Standaard content
- Zeer eentonig... quests zijn niets meer dan kill x aantal van xx
- Interessante content die al in de standaard versie had moeten zitten alleen te verkrijgen voor een belachelijk hoog subscriber bedrag.

Verder is het cijfer een voldoende omdat ik het gewoon een erg vermakelijke shooter vind. Gewoon mindless knalwerk.

[ Voor 67% gewijzigd door Darth Malak op 06-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

een shooter? Moet je niet in het crysis topic zitten met deze cijfers? :P

wow quests zijn anders? Wow is wel populair ... hmm vreemd.
hoog subscriber bedrag? Loop je nog een krantenwijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nope.... Ben al vele, vele jaren full-time aan het werk. Ik zeg ook nergens dat ik geen geld heb volgens mij of wel meppetje?? Maar voor wat hoort wat is mijn credo en ik verwacht iets tastbaars en kwaliteit voor iets waarvoor ik betaal. Ik zal me dus ook niet subscriben.

En ja, hellgate is gewoon een shooter met iets van character building elementen erin. Om het RPG te noemen zou je echt interactie in een verhaal lijn moeten hebben.

Knulletje, om iets een RPG te noemen is er echt iets meer nodig dan wat hellgate biedt. :)

Zoals ik al zei: best vermakelijk tussendoortje.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 06-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:05:
[...]

Weet je hoe lang ik jou heb proberen te zoeken!!!
Stuur me, O+ , een mailtje als je wil. Ben je adres kwijt. :(
Ik heb m´n e-mailadres even zichtbaar gemaakt, ik ben de jouwe ook al een tijdlang kwijt (andere comp, ander besturingssysteem=nieuwe e-mailprogramma :-( ). Maar ik zal ook wel even een gokje wagen.....

Ik speel nu een guardian, level 12 uit mijn hoofd. Ontegenzeggelijk dat er nog heel veel valt te verbeteren aan dit spel, maar een 6.8 vind ik wel een beetje zurig. Maargoed, ik speel het vooral voor de itams, en de builds, en de itams, en de itams, en ik hoop dat het teamen echt erg leuk gaat worden, dan ben ik weer voor een paar jaar van de straat (tot Dia III natuurlijk.....) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Ryceck

Constants and Variables

Darth Malak schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:24:
En ja, hellgate is gewoon een shooter met iets van character building elementen erin. Om het RPG te noemen zou je echt interactie in een verhaal lijn moeten hebben.

Knulletje, om iets een RPG te noemen is er echt iets meer nodig dan wat hellgate biedt. :)
Het is (inderdaad) geen RPG omdat er geen sprake is van daadwerkelijke Role-playing. Maar om het tussen neus en lippen door "gewoon een shooter" te noemen klopt ook niet.
Het is een hack'n'slash game wat geen shooter is (waarbij ik denk aan Quake en UT) omdat er sprake is van character building met spells en stats waarmee je je character sterker maakt. Verschil met bijvoorbeeld een Bioshock (wat daadwerkelijk een shooter met rpg-elementen is) is dat dit spel veel meer focus heeft op de rpg-elementen en dat je met meerdere classes kunt spelen

PS: In jouw bewoordingen is WoW ook geen RPG ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Darth Malak schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:24:
Nope.... Ben al vele, vele jaren full-time aan het werk. Ik zeg ook nergens dat ik geen geld heb volgens mij of wel meppetje?? Maar voor wat hoort wat is mijn credo en ik verwacht iets tastbaars en kwaliteit voor iets waarvoor ik betaal. Ik zal me dus ook niet subscriben.

Zoals ik al zei: best vermakelijk tussendoortje.
Je mening weten we nu wel. Je hoeft echt niet zoveel moeite te doen dat hier continu kenbaar te maken, want niemand zit erop te wachten.

Kunnen we het nu weer wat inhoudelijk over de game hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dames dames toch, vecht het anders uit met een potje UT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:47:
Dames dames toch, vecht het anders uit met een potje UT :P
Quake 3 Rocket Arena liever ... dat kan ik tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:44:
[...]

Je mening weten we nu wel. Je hoeft echt niet zoveel moeite te doen dat hier continu kenbaar te maken, want niemand zit erop te wachten.

Kunnen we het nu weer wat inhoudelijk over de game hebben?
God ja zeg. Maar pas op, voor je het weet valt het woord fanboy al.
Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik mijn shooter-zonder-RPG-met niet-werkende-multiplayer weer met wat vrienden kan gaan spelen. Ben pas level 11 en iedereen die ik ken stuift me voorbij. :) Moet je steeds de verhalen aanhoren met "wacht maar tot het volgende gedeelte, dat is echt..." 8)
Zijn er al mensen die level 30+ zijn hier? En die iets kunnen melden over de level-curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22
ik zou dit een hack & shoot rpg noemen.

gewoon hack&slash dus maar dan ook met geweren :)

en ja hack&slash wordt door de echte rpg-ers niet gezien als rpg maar who cares! :)

over die 6.8. veel hoger had het niet moeten worden hoor. het idee is leuk maar erg slecht uitgewerkt.
min punten die ik zie waardoor het niet hoger komt.

- bugs natuurlijk
- leveldesign vrij matig. constant dezelfde omgevingen
- slecht skillsysteem met weinig skills
- grafisch middenmoot
- verhaal is nou ook niet echt om naar huis over te schrijven.

verder is het gewoon een leuk coop spel imo.

trouwens hoe zit het met item levels van items? als je een item vind met item level 5 kan dit hogere stats hebben dan een item met item level 10. hoe kan dit? ook als je items upgrade gaat alleen de damage of de armor omhoog. alle andere stats blijven gelijk. ik nam aan dat de stats ook iets over het itemlevel zegt maar dat hoeft dus helemaal niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Crysania op 06-11-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik weet wel dat vanaf lvl 15 je veel meer Doublekills en Multikills hebt. Je zal wel minder Unstopable zijn want vond het een stuk moelijker worden ineens.

Hoor over levelen iig dat je na normal rond de lvl 30 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een uurtje of 3 gespeeld (ook een hoop aangerommeld) en ben van level 9 naar 11 gegaan. Dat zal vast traag zijn, maar blijft deze tijd per level een beetje gehandhaafd, of duurt elke level steeds wat langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:58:
Heb gisteren een uurtje of 3 gespeeld (ook een hoop aangerommeld) en ben van level 9 naar 11 gegaan. Dat zal vast traag zijn, maar blijft deze tijd per level een beetje gehandhaafd, of duurt elke level steeds wat langer?
Ik bleef tot nu toe op hetzelfde niveau doorlevelen. Misschien ongeveer 30-45 minuten per level ofzo? Ben nu level 20 en iets van uurtje of 12 gespeeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn down tot 18:00 uur.

Patch 0.1 wordt toegepast, maar dat is volgens mij enkel wat themed-content vanwege Guy Fawkes Day in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom spelen jullie dit spel :?

Alle reviews zeggen dat deze game echt bar slecht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:04:

mijn moeder zegt dat ik spinazie niet lekker vind dus eet ik het niet .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:04:

Probeer het zelf eens zou ik zeggen. De meningen lopen nou eenmaal heel erg uiteen, maar er zijn ook heel veel positieve reacties.

Lees dit anders ff: http://www.gamespot.com/p...clk=tabs&tag=tabs;reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

*knip*
ff dimmen :{

[ Voor 105% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:02:
[...]

Ik bleef tot nu toe op hetzelfde niveau doorlevelen. Misschien ongeveer 30-45 minuten per level ofzo? Ben nu level 20 en iets van uurtje of 12 gespeeld denk ik.
Ok dan, dan is er ook nog hoop voor mij.
Want als zelfs boomknuffelaars al een Guardian van level 12 hebben... :)
Waarom spelen jullie dit spel

Omdat wij wel een eigen mening kunnen vormen.
Voor sommige valt die positief, voor andere negatief uit. Onderbouwing staat in de vorige pagina's, wederom positief en negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:01:
[...]

First person mis je een hoop overzicht heb ik gemerkt. Eén tikje uitgezoomd zie je je char, maar ook gelijk een heel stuk meer van alles om je heen.

Speel meer third person nu met mn marksman.
Voordelen en nadelen
Third Person View:
+ Meer overzicht hoe verder uitgezoomt.
- Niet ver genoeg omlaag en omhoog kunnen richten.
First Person View:
+ Mogenlijk om helemaal omhoog en omlaag te kunnen richten.
- Minder overzicht dan in Third Person View.

Verder moeten ze er een funtie in maken om een helm op hidden te kunnen zetten, zodat je de stats wel krijgt maar dat je toch gewoon je char's gekozen haar/gezicht ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

*knip*
Volgende keer aub een topicreport aanmaken i.p.v. er zelf op in te gaan ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
*knip*
Blijf ontopic :)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF... ben ik een keer vroeg klaar met mijn werk ligt de server eruit. DAMMM

Ik vind alle reviews nogal negatief. Wat mij vooral intereseert is de gameplay en die bevalt me prima.
Simple hack an slash, veel items en veel upgrades. En wat het verhaal betreft... iemand Deckard Cain al gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unique items worden trouwens niet meer door crafters gemaakt in de nieuwe patch.

Vind ik wel een voordeel, zo houd je ze meer 'unique'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 23:32
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:26:
Unique items worden trouwens niet meer door crafters gemaakt in de nieuwe patch.

Vind ik wel een voordeel, zo houd je ze meer 'unique'.
Wat houdt dat 'unique' dan wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

*knip*
Compleet offtopic...

[ Voor 105% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Volgende keer topicreport aanmaken i.p.v. zelf te reageren ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

*knip*
Offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik snap die scores van die reviewers toch niet goed hoor.

Een FPS waarbij je op 4 uurtjes mee klaar bent, is fantastische en wordt met 9 en 10-en overstelpt.

Hellgate London die je op je minst een week waar voor je geld geeft (ze zeggen het zelf) met 1 karakter om het volledig uit te spelen en dat kan je dan nog een paar keer opnieuw doen met andere klasses die je andere spelervaring bieden, zodat je op je minst wel een maand spelplezier hebt, is te kort.

Wie snapt er dit nou??? Ik heb Hellgate nu ongeveer een week (sinds vorige week woensdag, launchdag). Ik heb er me elke dag een paar uurtjes mee vermaakt en zie mezelf dat de komende weken nog doen.

Koop ik voor m'n vijftig euro een FPS waar ik op 1 maximaal 2 dagen doorben, dan biedt die wel waar voor m'n geld???

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 07:57

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:24:
Wow-woensdag-middag-maintenance-flashback :')

@Davy: Tis net wie hem reviewed. De een zoekt een RPG met FPS-elementen en vindt het niets, de ander zoekt een FPS met geile graphics en vindt het ook niets en de derde zoekt een lekkere hack'n'slash welke lekker wegragt en vindt het geweldig :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Inderdaad de review scores liggen best veel uit elkaar, de een vind het een 10 de ander een mager 6je. Ligt beetje aan persoonlijke smaak. Ikzelf vind het leuk om te doen. Hoeft niet Perse met andere mensen wil je iets bereiken (zoals wow bijv.). Wil mn summoner 50 en dan guardian maken. Heb al beetje gear tot lvl 30 ervoor. Hoewel bijna alles uitgeleend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DarthDavy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:11:
Ik snap die scores van die reviewers toch niet goed hoor.

Een FPS waarbij je op 4 uurtjes mee klaar bent, is fantastische en wordt met 9 en 10-en overstelpt.

Hellgate London die je op je minst een week waar voor je geld geeft (ze zeggen het zelf) met 1 karakter om het volledig uit te spelen en dat kan je dan nog een paar keer opnieuw doen met andere klasses die je andere spelervaring bieden, zodat je op je minst wel een maand spelplezier hebt, is te kort.

Wie snapt er dit nou??? Ik heb Hellgate nu ongeveer een week (sinds vorige week woensdag, launchdag). Ik heb er me elke dag een paar uurtjes mee vermaakt en zie mezelf dat de komende weken nog doen.

Koop ik voor m'n vijftig euro een FPS waar ik op 1 maximaal 2 dagen doorben, dan biedt die wel waar voor m'n geld???
Een FPS heeft over het algemeen, vooral online, een zeer hoge replay waarde. Voor een RPG / MMORPG achtige game vind ik een weekje plezier ook veel te kort moet ik zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:24:

Ik vind alle reviews nogal negatief. Wat mij vooral intereseert is de gameplay en die bevalt me prima.
Simple hack an slash, veel items en veel upgrades. En wat het verhaal betreft... iemand Deckard Cain al gevonden??
Over Deckard Cain gesproken ... ik vind het irritant dat je je items niet bij iemand kan analyzen in een station :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:07
Modbreak:Iedereen terug ontopic en graag vriendelijk en netjes tegenover elkaar blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:43:
[...]

Over Deckard Cain gesproken ... ik vind het irritant dat je je items niet bij iemand kan analyzen in een station :P
Kweet niet wat dat met Deckard Cain te maken heeft, want ik heb hem nog niet gezien dus weet niet wat ie doet :P

Maar ik vind de analyzers wel prettig werken, ze zijn cheap, dus zorg elke dat ik continu een stack van 20 ofzo bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Exactly a point of mine. :P

Edit: en een Horadric cube zou ook mooi zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Deckard Cain was een of andere oude sok die je moest redden in Diablo II. Nadat je hem gered had kon je altijd in het dorp al je items bij hem laten toen nog "identify-en".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:51:
Deckard Cain was een of andere oude sok die je moest redden in Diablo II. Nadat je hem gered had kon je altijd in het dorp al je items bij hem laten toen nog "identify-en".
Ah :) Heb Diablo 2/LoD alleen offline uitgespeeld, was die NPC ff vergeten.

Je hoeft met de analyzers trouwens niet iedere keer de analyzer te gebruiken en op het item te klikken. Als je analyzers in je pack hebt kun je het item gewoon rechtsklikken en analyze kiezen. Scheelt aanzienlijk wat geklik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
[...]

Wie ben je dan? Urithar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ligt het nou aan mij of is alles behalve de frontpage van www.hellgatelondon.com offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:14:
Ligt het nou aan mij of is alles behalve de frontpage van www.hellgatelondon.com offline?
Staat vermeld dat er een Guy Fawkes speciaal event gaande is en de servers zijn plat voor de voorbereidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Lol nee die Oomkin met die grote oren ben ik niet :P ben de GM (Plork/Mordt)... nou ja was heb het stokje even overgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou dat mis ik nou ook, in een keer alles identifyen, en de optie om wat sneller dingen te slopen, nu vraagt ie steeds om een bevestiging... Aan de andere kant, iets te snel er op klikken en je hebt dan een super item gemold 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 6AM tot 9AM PST zijn ze offline volgens de aankondiging, dus om 18:00 nederlandse tijd moeten ze weer up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

hmm, sever down... Dan maar ff SP spelen :) Heeft iemand de dye kit al geactiveerd overigens? Ik zal straks eens een screenie maken van mijn wasp kit en unique zwaardje. Ziet er wel vet uit al zeg ik het zelf :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:27:
[...]

Lol nee die Oomkin met die grote oren ben ik niet :P ben de GM (Plork/Mordt)... nou ja was heb het stokje even overgegeven.
Ah Plork :)
Narzol hier :Y)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Best dat er downtime is, maar dat dan de gehele website ook amper werkt vind ik een slechte zaak. Ik wou die nieuwe patch downloaden for Singeplayer maar dat kan dus niet omdat ik niet kan inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US server is weer up. Europe zal zo wel volgen.

Ben nu met mijn US beta account de patch aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Joe,

Ik heb ook lekker Hellgate.

Vind het een topspel. jammer dat er op dit moment een beetje veel downtime is. MAAR, dat was met WoW net zo erg. Dus ga pls geen vergelijkingen maken. Deze 2 spellen lijken namelijk op geen enkel opzicht van elkaar.. Enkel dat je xp moet verzamelen en items.. enz...

zit nu al op lvl 21 of 22 met mijn Guardian. vind het een toffe class.. too bad toen ik hem net create dat ik er geen hol van snapte.. en allemaal lame ass skill points verneukt heb.. maar goed :) die shit gebeurt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dat gaat iedereen met zijn eerste probeersel denk ik wel hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackloch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 08:48
EU nog steeds down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:29:
Dat gaat iedereen met zijn eerste probeersel denk ik wel hebben :D
Nee hoor ik heb een perfecte build gemaakt :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt FOK! wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
en weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een connection error... misschien omdat ik de patch van de US server heb gedownload?

edit: laat maar, ben binnen :P

update: al 2 server errors gehad (eruit gekicked) gaat lekker.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Voor de liefhebbers, ik heb ook nog een guild gemaakt. Voornamelijk voor vrienden, maar anderen zijn ook welkom :)

Guildnaam is 'Metro'. Voor invite stuur maar berichtje naar Agrippa ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Dan denk je, gelukkig, een unique. krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i20.tinypic.com/296mcjr.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:01:
Dan denk je, gelukkig, een unique. krijg je dit:
[afbeelding]

...
Ik had vandaag ook zon belachelijk slechte unique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Nog geen enkele unique gevonden helaas, alleen maar rares en legendary items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik wordt doodgegooid met die all hallows visage helm..
Ik pak hem zelfs al niet meer op.
Verder ben ik een Evoker begonnen, maar man man man wat is dat moeilijk om te soloen.

Ik ben met die eerste hellrift een half uur bezig geweest :P (doodgaan, respawn bij begin, rennen, dan weer damage doen, doodgaan etc....)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.