Hellgate London

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
http://xedev.eu/folder/media/hellgate01.wmv

Wat gameplay van mijn level 17 Evoker, is nog aan het uploaden maar is zo klaar en ik moet weg.
Vind het in ieder geval heel verslavend om mee te spelen, erg sterk ook vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Batsiaan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:29:
Welke stats moet je eigenlijk uberhaupt pompen als guardian? ik heb tot nu toe eigenlijk voornamelijk strenght en stam geboost.
maar schijnt dat ik ook willpower nodig heb?
een voorbeeld met veel uitleg ...
http://www.hellgateguru.com/forum/showthread.php?t=7886

verder zou ik dat forum daar gewoon eens doorlezen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Laatst online: 19-09 15:25
Had al een beetje op dat forum gekeken, had dat topic ook gelezen maar dat is niet echt wat ik wil, ik wil gewoon een beetje dps guardian kunnen zijn als dat kan, maargoed, ik zal nog even verder kijken.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

XtrmEend schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:38:
http://xedev.eu/folder/media/hellgate01.wmv

Wat gameplay van mijn level 17 Evoker, is nog aan het uploaden maar is zo klaar en ik moet weg.
Vind het in ieder geval heel verslavend om mee te spelen, erg sterk ook vind ik :P
Vet filmpje! :) Hoe neem je dat op dan? Hij lijkt idd wel erg sterk maar echt veel monsters tegelijkertijd heb je nog niet gehad dus dat is moeilijk beoordelen zo.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
WooK schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:18:
[...]

Vet filmpje! :) Hoe neem je dat op dan? Hij lijkt idd wel erg sterk maar echt veel monsters tegelijkertijd heb je nog niet gehad dus dat is moeilijk beoordelen zo.
Ik neem op met Fraps, en ik heb wel hele hordes monsters achter me aan gehad in die Hell levels, waar ze uit de grond spawnen. Kan ik dan wel aan met AOE spells en blijven bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:59

Mach

[END]Avengers

mooi filmpje hoor!!!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:00

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:09:
[...]

Stoer daar is die gast van die nu al die summoner guides schrijft op het Hellgate forum ;)

Maar ik had het ook niet over jou single player.
XoO doet best veel spellen, zijn ook best goed :P

Maar als het goed is wordt volgende week mijn inet opgeleverd (Telfort 20mb lijntje) dus dan kan het eindelijk weer. ...theoretisch dan, ervaring leert dat internet nóóit in één keer werkt :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08
hoe doen andere blademasters het hier met hun willpower feed?

ik ben gisteren level 17 geworden en vond een legendary zwaard. dit zwaard heeft echter 31 willpower nodig en dat is ZONDER mods erin. het zwaardje heeft ook nog eens 4 mod slots dus met een gemiddelde van 4 will per mod is dat +16 will.

mijn oude zwaard dat net iets mindere stats nodig heeft heeft maar 21 will nodig en dat is met 3 mods erin.

Stoppen jullie gewoon veel punten in willpower of gebruiken jullie die dual wield skill? ik heb nu maar 1 punt in dual wield skill en 50 punten in willpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:56:

ik ben gisteren level 17 geworden en vond een legendary zwaard. dit zwaard heeft echter 31 willpower nodig en dat is ZONDER mods erin. het zwaardje heeft ook nog eens 4 mod slots dus met een gemiddelde van 4 will per mod is dat +16 will.

mijn oude zwaard dat net iets mindere stats nodig heeft heeft maar 21 will nodig en dat is met 3 mods erin.

Stoppen jullie gewoon veel punten in willpower of gebruiken jullie die dual wield skill? ik heb nu maar 1 punt in dual wield skill en 50 punten in willpower
Dualwield meer punten geven. :)
Die willfeed is echt erg nuttig. En ik heb gelezen dat het, hoe verder je komt, nog veel nuttiger gaat worden. Stel je voor dat je twee van zulke zwaarden gaat wielden. Ik geloof dat ik nu 4/8 heb, maar deze gaat gemaxed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:56:

Ik weet niet wat voor mods jij hebt maar ik heb in mijn zwaarden maar 1 mod met 2 willpower. Mijn zwaardjes hebben samen 73 (ex mods) nodig en ik heb 3 punten in matched blades (-60 willpower). Ik heb dan ook meer problemen met strenght om dingen te dragen dan willpower... Ik ben ook lvl17 overigens.
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/3238/zwaardjesgt0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De bug dat je de andere speler niet ziet in MP is redelijk eenvoudig op te lossen.
Gewoon als je in een nieuwe zone komt pak je even je map erbij.
Zie je de andere speler op je map? mooi ga lekker hakken.
Als je de andere speler niet ziet dan ga je even terug in de tube en dan weer erin en het probleem is opgelost.
Stel de andere speler ziet jou niet dan moet hij even out- en inzonen :)

Niet optimaal natuurlijk, maar heb gister een paar uur zitten spelen en dit werkte prima (elke keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:39:
Heb nu sinds een week HGL eigenlijk nergens last van gehad 2x vastgelopen ofzo. Maar vanaf ongeveer een uur geleden loopt HGL telkens vast naar +/- 5 minuten spelen. Ik ga dan automatisch terug naar windows met de bekende melding van er is een fout opgetreden verzenden niet verzenden.

Iemand een idee?

ik heb al de nieuwste drivers installed voor de vidkaart maar dat heeft niks geholpen:

setup:
asus p5ne sli
intel e4300 @ 3Ghz
club3d 8600GT
G.skill 2x1Gb 4-4-4-12-2
ik had de instellingen lager gezet maar dat hielp niet. ik mijn geheugen timings gezset op 5-5-5-15 en het spel loopt weer. Dus ik ga mijn g.skill geheugen eruit doen. en kingston hyperx 1066mhz geheugen erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
WooK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:55:
[...]

Ik weet niet wat voor mods jij hebt maar ik heb in mijn zwaarden maar 1 mod met 2 willpower. Mijn zwaardjes hebben samen 73 (ex mods) nodig en ik heb 3 punten in matched blades (-60 willpower). Ik heb dan ook meer problemen met strenght om dingen te dragen dan willpower... Ik ben ook lvl17 overigens.
[afbeelding]
mijn oude zwaarden zijn geupgrade lage level legendaries. ze zijn elk item level 18 nu maar kunnen niet verder geupgrade worden. 140 damage op elk zwaard als ze vol mods zitten. de initiele item levels zaten rond de level 10.

ik las ook iets over matched blades? wat houd dat precies in?

en trouwens, waar staat je strength requirement voor die zwaarden dan? ik zie alleen willpower requirements. ik heb iets van 70 strength, 80 stamina en 50 will als punten

[ Voor 9% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:36:
Ik snap niet waarom hij sowieso een punt maakt van die multiplayer.
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand geinteresseerd is om met hem te spelen.
Ik heb geen enkel gebrek aan medespeleres. Gelukkig reageren die wat normaler dan de tere zieltjes hier... Out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dus ....

heeft iemand nog wat newb Evoker gear liggen? Ga toch eens proberen ik ben altijd wel van de wizards en zo. Wat ik dus zie lijkt me dat een erg leuke class!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:31:
[...]
ik las ook iets over matched blades? wat houd dat precies in?
die heb je juist nodig om je willpower hoger/beter te krijgen. Als je hier punten in gooit, heb je minder willpower nodig zodat je 2 zwaardem kan hanteren.
en trouwens, waar staat je strength requirement voor die zwaarden dan? ik zie alleen willpower requirements. ik heb iets van 70 strength, 80 stamina en 50 will als punten
Bij legendary en unique zijn die er bij mij niet. Ik heb overigens een heel andere verdeling;
35 acc, 67 str, 36 stam, 54 will maarja, ik doe ook maar wat ik denk dat goed is hoor :) Als ik zo kijk naar mijn stamina vergeleken bij jouw, is het niet zo raar dat ik het gevoel heb dat ik relatief vaak dood ga... Ik heb overigens wel, 53/m health regen en 309/m power regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
WooK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:55:
[...]

die heb je juist nodig om je willpower hoger/beter te krijgen. Als je hier punten in gooit, heb je minder willpower nodig zodat je 2 zwaardem kan hanteren.

[...]

Bij legendary en unique zijn die er bij mij niet. Ik heb overigens een heel andere verdeling;
35 acc, 67 str, 36 stam, 54 will maarja, ik doe ook maar wat ik denk dat goed is hoor :) Als ik zo kijk naar mijn stamina vergeleken bij jouw, is het niet zo raar dat ik het gevoel heb dat ik relatief vaak dood ga... Ik heb overigens wel, 53/m health regen en 309/m power regen.
ik speel alleen co-op met een vriend samen. hij is marksman. Omdat we samen spelen hebben de monsters iets meer hp waardoor ik ze niet in 1 klap af krijg. hierdoor krijg ik veel schade soms en daarom heb ik mijn stamina wat geupgrade (pas toen ik een paar keer dood gegaan was)

verder hoor ik met deze stamina niet dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Batsiaan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:19:
Hebbe jullie ook gigantisch lange tijden bij het inladen van het spel? Het loaden naar me character selection screen duurt al gauw een minuut of 2, en daarna nog 3 minuten ofzo om het spel in te komen.

En heeft er niemand tips wat ik met men skill points kan doen als guardian?

Groetjes.
Het spel is erg geheugen afhankelijk. Ik draai vista ultimate. Met 2 gig had ik hetzelfde probleem. Met 4GB wordt alles binnen 5 seconden gestart en geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
zo zit nu alweer bijna op lvl 17 gaat erg lekker en mijn guardian is amper stuk te krijgen.. heb nu 810 hp. veel hp's werkt echt supernice!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
SpoTs schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:03:
zo zit nu alweer bijna op lvl 17 gaat erg lekker en mijn guardian is amper stuk te krijgen.. heb nu 810 hp. veel hp's werkt echt supernice!
behalve dat die hp pots toch wel 100 paladium kost per keer en die moet ik als blademaster toch best wel spammen als het druk wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hehe hoef bijna nooit potions te slikken. doe shield up of heal mezelf gewoon :) nps there :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Seth_Chaos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:01:
[...]

Het spel is erg geheugen afhankelijk. Ik draai vista ultimate. Met 2 gig had ik hetzelfde probleem. Met 4GB wordt alles binnen 5 seconden gestart en geladen.
Je weet dat 32bit windows maximaal 3.2GB kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nope.... windows 2003 32-bit en vista-32 bit draaien tot 16 gig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Darth Malak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
Zucht wijsneus ....

The system memory that is reported in the System Information dialog box in Windows Vista is less than you expect if 4 GB of RAM is installed
http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/aa366778.aspx

Ik hoop niet dat jou vele jaren werk ervaring systeembeheer is ....

[ Voor 7% gewijzigd door Muppet op 08-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik weet niet waar je die info vandaan hebt maar op de microsoft site staat dit:

http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/aa366778.aspx

voor vista dus 4 gig maximaal adresseerbaar geheugen. heb je 512mb videokaart geheugen gaat er van de 4gig al weer 512 af bijvoorbeeld.
werkelijk bruikbaar geheugen ligt dus vaak rond de 3.2gig max.

en windows2003 kan wel meer maar alleen de enterprise versies. en dat zijn server os-en en zijn eigenlijk niet bedoeld om op te gamen.

[edit] meh net te laat -.-

[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

We gaan ervanuit dat de mensen zo slim zijn geen games te draaien op een server OS.

Vista komt niet verder dan de 3GB in 32bit voor zover ik weet en dat is met de nodige performance verlies voor die extra (optionele) GB boven de 2.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bosmonster schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]

We gaan ervanuit dat de mensen zo slim zijn geen games te draaien op een server OS.
Je hebt van die mensen ...

http://www.msfn.org/win2k3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Gefeliciteerd met je winst in de 50K contest van T.NET trouwens :P

Wat heb je gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Bosmonster schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:27:
[...]

Gefeliciteerd met je winst in de 50K contest van T.NET trouwens :P

Wat heb je gewonnen?
tnx man!

dat speaker hoesje of iets dergelijks :D is het minst nuttig van alle prijzen aangezien ik geen mp3 speler heb maar geef hem aan m'n vriendin :)

trouwens, hier een linkje van hoe mijn build er nu denk ik uit gaat zien.

http://hellgate.ingame.de...2118460083000000060600010

punten die ik nu wil gaan nemen en eerst niet had: dual wield willpower feed decrese 8/8 omdat willpower echt een hell begint te worden. en aura of power heb ik ook maar genomen. twijfel daar zelf nog een beetje over.

verder wordt mijn build grotendeels gebaseerd op crits met de surge die voor crit chance zorgt en de crit aura natuurlijk.

Iemand ervaringen met:

surge of restoration op hogere levels? sinds level 17 gebruik ik hem steeds meer (ook al heb ik maar rank 2 of 3) omdat de hp potjes flink geld beginnen te kosten.

aura of power? is dit een nuttige aura of wat vind je er van? ik heb weinig mana problemen tot nu toe maar als ik sweeping strikes ga maxxen gaat m'n mana er denk ik hard doorheen. nu kan ik het meestal wel bijhouden met manapots (die vind ik meer dan dat ik gebruik)

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Aura of Power lijkt me handig met langere gevechten .. beetje power regennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Ja maar je hebt alleen bij bosses lange gevechten, en als je dan power nodig hebt ff pot slikken denk ik. Maar ik heb verder ook geen ervaring met blademaster* en power verbruik ervan.

[ Voor 4% gewijzigd door Melk op 08-11-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Heb gelezen ergens dat 1 punt genoeg is met een heel verhaal erbij zal het eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb steeds vaker last van enorme frame drops, vooral tijdens een boss die van de elektrishe troep cast als je hem raakt loopt mijn computer bijna vast :'( .

Ligt dit nou puur aan mijn geheugen? (2 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:26
Zet mij ook maar bij het lijstje

Jarnotjuh -> Phyloni
Blademaster op Sydonai.

Net geinstalleerd, en ben nog geen bug tegengekomen tot lvl 5. In de beta was het anders. Nu loopt het ook veel soepeler, en voelt "steviger" aan. Hoop vanavond flink door te kunnen levelen, want een achterstand kunnen we niet gebruiken! :P

Edit, nieuw topic ofzo..? Ik wil em best aanmaken, maar ik speel het spel nog niet zo lang. Misschien dat iemand met *veel* kennis de TS van nieuwe info kan voorzien(indien nodig)..

[ Voor 22% gewijzigd door enira op 08-11-2007 17:25 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hebben er meer last van dit soort lage resolutie problemen, ik kan nooit de armor van andere mensen bewonderen als het er zo lelijk uitziet.

Afbeeldingslocatie: http://xedev.eu/folder/screenshots/Hellgate/lowres.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

hmm, ik ging net voor de gein nog eens naar covent garden station (ben in monument station) waarna bleek dat ik ineens weer 3 quests kon doen waarvan ik de reward van twee ervan in temple station op kon halen. Een legendary belt en een legendary helmet en nog erg goede ook nog! :)

Zeker een poging waard om ff te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hmm ik heb idd wel al veel meegemaakt dat je terug moet naar sommige stations voor quests. Maar ik heb er toch geen meer open staan voor vorige stations. Dat zie je in het Quests venster.

Heb enorm veel last van slechte prestatie. Constant swappen, lezen, schrijven. Heb toch 2GB RAM, Intel Q6600 en een 8600GT. Swapfile op 4GB ingesteld want vroeger met 3GB ging het wel eens de mist in bij het spel. Maar blijkbaar nog steeds... Ik hoop dat ze het snel fixen want ik ben nog niet van plan voor 4GB RAM te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Ryceck

Constants and Variables

Goed nieuws van de game-creators iig:
We realize many of you are experiencing a variety of problems. We at Flagship and Ping0 are working hard to address these issues.Our current top priorities are:

* Resolving any remaining problems related to billing and subscriptions.
* Fixing two known bugs which cause players to sometimes lose items (one related to dual focus/dual melee, and one related to loading issues).
* Making improvements to memory usage in order to reduce “Memory Exhausted” crashes.
* Fixing a known issue with the user interface which causes the application to lock up intermittently.

* An issue which occasionally prevents characters from being able to load or switch instances.
* General chat interface improvements. (Many improvements are in the works).
* Random disconnects and lag.
* Allowing higher resolution textures and models for other players.
* Various known problems with being able to continue interrupted side quests.
* Remnant quest items not getting destroyed and “clogging” up inventory.
* Continued problems with saving / loading Engineer Drone items.
* Invisible party members.
* The nanoforge not correctly improving rare and better armors.
* Getting stuck on collision.

Some of these are issues which will be fixed as soon as possible and go live in upcoming patches, some will be in our upcoming content patch, and others are issues on which we will make gradual improvements to on a continuous basis.

Of course we also have a more extensive bug list as well as lot of general improvements and new content in the works. Everyone here is working full-time to support Hellgate. We appreciate your patience.
Ofwel; ze kennen de problemen, ze weten wat er aan de hand is en ze zijn druk bezig de meuk te fixen :) Yay :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Oh boy, krijg volgende week Hellgate: London en Call of Duty 4 binnen! :D
Beide voor top prijzen! Hellgate: London voor maar 45 euro en Call of Duty 4 voor maar 32 euro! :)

Kan echt niet wachten om Hellgate te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

rethxoth schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:12:
Oh boy, krijg volgende week Hellgate: London en Call of Duty 4 binnen! :D
Beide voor top prijzen! Hellgate: London voor maar 45 euro en Call of Duty 4 voor maar 32 euro! :)

Kan echt niet wachten om Hellgate te gaan spelen :)
Waar koop jij CoD4 voor 32 euro?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Muppet schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:34:
[...]

Je weet dat 32bit windows maximaal 3.2GB kan gebruiken?
Sterker nog onder 32bits windows krijg ik zelfs maar 2,8GB geadresseerd. Als ik het gewoon met 4 GB start wordt maar 2GB herkend. Pas als ik memory mapping in het bios aanzet krijg ik de beschikking tot 2,8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Er staat ook "maximaal" :P niet minimaal. 768mb video kaart?

En Rycek ik had het gezien ja ... er staat ook dat er in december een 300mb patch uitkomt met allerlei meuk erin dus ben benieuwd.

Wat ik wel ruk vind ... Ik begin Evoker leuker te vinden dan mijn marksman ... maar ja die krijg ik niet in mijn guild want je kan geen officers maken dus kan mezelf niet inviten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Muppet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:30:

En Rycek ik had het gezien ja ... er staat ook dat er in december een 300mb patch uitkomt met allerlei meuk erin dus ben benieuwd.

Wat ik wel ruk vind ... Ik begin Evoker leuker te vinden dan mijn marksman ... maar ja die krijg ik niet in mijn guild want je kan geen officers maken dus kan mezelf niet inviten :S
kun je ook niet iemand anders tijdelijk gm maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Zeg, iemand nog een tip voor de "explore piccadilly circus" quest...volgens mij heb ik het hele gebied gehad, inclusief huisjes, maar de quest is nog niet finished....ik zal wel iets over het hoofd zien

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:30:

Inderdaad. Ik heb er ook geen problemen mee ben rustig aan bezig Mijn werkomgeving te migreren naar een 64bit OS.

Ik had gisteren trouwens weer een rare bug. Net als alle anderen op de server. Je wordt automatisch geteleport naar een bepaalde locatie in een station. Tesamen met alle anderen in dat station.
Mach schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:01:
Zeg, iemand nog een tip voor de "explore piccadilly circus" quest...volgens mij heb ik het hele gebied gehad, inclusief huisjes, maar de quest is nog niet finished....ik zal wel iets over het hoofd zien
Ga terug naar de portal en ga er vlak voor staan. Dat deed het em voor mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-11-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

THE_CR0SS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:48:
[...]

kun je ook niet iemand anders tijdelijk gm maken?
Dat zou op zich kunnen ja ... maar weet niet of je non subscribers GM kan maken, anders zou ik ook guilds kunnen gaan verkopen aan non subscribers :D
Mach schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:01:
Als je ALT indrukt en dan je mini-map (tab) uitzoomt kan je de stukken zien waar je nog niet geweest bent dmv. een soort "fog of war" (Warcraft klassieker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
iemand al een treasure passage gevonden? kaching 5K palladium erbij per passageway =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel!
Echt heel goed in die diablo sfeer quests doen :)
Langzaam maar zeker kom je verder erin, en begin je aan de mods op wapens etc.
Wat ik nog niet heb geprobeert, is om bij een zwaard een object te adden ofzo.
Mods erop zetten bedoel ik niet, ik bedoel in zo`n machientje wat bij die handelaar in de buurt staat.
Zijn 3 keuzes in de duurste is zo`n 6000.
Weet iemand wat dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
geeft een random extra suffix/prefix erbij.

voorbeeldje: gooide eergister me rare sword erin.
4K palladium betaald, en daarna zat er extra dingetje op namelijk; shield penetration + 46%

voor de rest zijn ze in groepen verdeeld. met andere woorden: skills op wapens zoals bijvoorbeeld +1 to heavens arc ofzo, wat meestal wel aardig goed is zal alleen wel in de laatste categorie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je meuk in die dingen blijven gooien... want dan krijg je op den duur items met zowat alle pre en suffixes die er bestaan... lijkt me IMBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Nee, maximaal 3x meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

5x :)

Ow wacht, 5x kun je upgraden. Die andere weet ik eigenlijk niet :P

Die prijzen verschillen per item ook volgens mij. De keer dat ik dat ding testte met een wapen was de duurste 20K+

[ Voor 131% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen de avomentrex 3000 en de nano force nou precies?
Bij de ene moet je zelf grondstoffen leveren heb ik een paar keer gedaan geen verschil gezien toen.
Staat ook nog zo`n kerel naast waar je naar mijn idee vrij nutteloze dingen kunt kopen.
Bij sommige objecten staat requires evoker en summoner heb wat zijn dit?
En bij rare items kan ik de true proporties niet discoveren hoe kan dat?
Lagendary ook niet waarschijnlijk wel klote heb je net een goede mod..
Weet iemand er wat meer van ik speel pas kort is er geen manual ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:12:
Wat doen de avomentrex 3000 en de nano force nou precies?
Bij de ene moet je zelf grondstoffen leveren heb ik een paar keer gedaan geen verschil gezien toen.
Staat ook nog zo`n kerel naast waar je naar mijn idee vrij nutteloze dingen kunt kopen.
Bij sommige objecten staat requires evoker en summoner heb wat zijn dit?
En bij rare items kan ik de true proporties niet discoveren hoe kan dat?
Lagendary ook niet waarschijnlijk wel klote heb je net een goede mod..
Weet iemand er wat meer van ik speel pas kort is er geen manual ofzo...
Manual zit gewoon in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:27:
[...]

Manual zit gewoon in de doos.
Ik bedoel een guide, al is het maar voor die paar dingen meer.
In het boekje in de doos staat bijna niks.
Ik hoef geen antwoorden, die staan wel in een guide, maar je hebt altijd wel wat extra informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]

Vista komt niet verder dan de 3GB in 32bit voor zover ik weet en dat is met de nodige performance verlies voor die extra (optionele) GB boven de 2.
Als jij dat wilt geloven prima jongen.... Hij zei windows 32-bit komt niet verder.... dus misschien in het vervolg gewoon ff lezen.

En windows 2003 server is nog veruit de meest stabiele windows versie. Op het internet kun je vast wel wat info vinden om hier een goeie game WS van te maken. Is echt niet zo moeilijjk. Ik ga hier verder niets meer over zeggen want jij en je vriendje moeten toch tegen alles ingaan wat ik zeg... Aju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Staat gewoon in de manual hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Darth Malak schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:50:
[...]
Als jij dat wilt geloven prima jongen.... Hij zei windows 32-bit komt niet verder.... dus misschien in het vervolg gewoon ff lezen.

En windows 2003 server is nog veruit de meest stabiele windows versie. Op het internet kun je vast wel wat info vinden om hier een goeie game WS van te maken. Is echt niet zo moeilijjk. Ik ga hier verder niets meer over zeggen want jij en je vriendje moeten toch tegen alles ingaan wat ik zeg... Aju.
lol, je lijkt wel een soort persiflage van jezelf af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:50:
[...]

Goed je maakte een vergissing, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:48:
[...]

Ik bedoel een guide, al is het maar voor die paar dingen meer.
In het boekje in de doos staat bijna niks.
Ik hoef geen antwoorden, die staan wel in een guide, maar je hebt altijd wel wat extra informatie.
http://www.hellgateguru.com

Daar is ook een wiki te vinden met extra info. Verder is het nogal eenvoudig allemaal. De crafter heeft random items die je kunt laten craften. De nanoforge kan items upgraden (al is dat momenteel bugged met armor waardoor het er alleen maar slechter van wordt is mijn ervaring). En met die augmentrix of zoiets kun je eigenschappen toevoegen voor geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:56:
[...]

Goed je maakte een vergissing, geen enkel probleem.
Hij is blijkbaar één van die types die game't op een server OS en was daardoor op zn teentjes getrapt :P

Hadden we kunnen weten natuurlijk :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je HGL opstart zie je zo n templar vrouw staan met een dik 2h zwaard.

Zitten er ook 2 handers in game?

Dat zou meesterlijk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

geef ik net 8200 uit om een rare property bij mijn legendary helmet te kopen via die augmentrex, krijg ik shields +29 terwijl ik geen schield gebruik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bosmonster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:00:
[...]

Hij is blijkbaar één van die types die game't op een server OS en was daardoor op zn teentjes getrapt :P

en zijn 32bit versie kan tot 16GB dus dat game't wel lekker lijkt mij ;)

wel prijzig hoor Windows Server 2003 Enterprise voor thuis om op de gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Muppet op 09-11-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:41:
geef ik net 8200 uit om een rare property bij mijn legendary helmet te kopen via die augmentrex, krijg ik shields +29 terwijl ik geen schield gebruik :/
Volgens mij is dit die gele balk die eerst leeg loopt voor dat je leven naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja iedereen heeft shields als het goed is ... zit ook op elk armor.

Staat zo'n Helm en een Schildje als je je armor bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
WooK schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:41:
erger is nog als je blademaster bent en je krijgt een gaurdian skill -.- dat had ik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:54:
[...]
Volgens mij is dit die gele balk die eerst leeg loopt voor dat je leven naar beneden gaat.
oh gelukkig :)
THE_CR0SS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:08:
[...]
erger is nog als je blademaster bent en je krijgt een gaurdian skill -.- dat had ik dus
Dat lijkt me ook lastig inderdaad. Of dat je hem upgrade en hem niet meer kan dragen omdat de eigenschappen te hoog zijn geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja dat had ik met mijn mods ... goeie mods gevonden voor mijn gun. Upgrade ... en toen was wapen te hoog voor de mods :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Muppet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:18:
Ja dat had ik met mijn mods ... goeie mods gevonden voor mijn gun. Upgrade ... en toen was wapen te hoog voor de mods :P
als je upgrade met de mods erin blijven ze gewoon zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:35:
[...]

als je upgrade met de mods erin blijven ze gewoon zitten :)
Ja, totdat je een instance in duikt en dan krijg je die melding dat je equip removed is vanwege requirements. En als je dan goed kijkt, dan zul je zien dat de te lage lvl mods rood zijn in je gun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:41:
[...]

Ja, totdat je een instance in duikt en dan krijg je die melding dat je equip removed is vanwege requirements. En als je dan goed kijkt, dan zul je zien dat de te lage lvl mods rood zijn in je gun :p
Ah, vandaar die melding de hele tijd die ik krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
aha dus dat doet die melding :D

de damage upgrade die je wapen krijgt van het vullen van je mods blijft trouwens gewoon bestaan. tenminste mijn damage is nog steeds 140 terwijl het lege zwaard 100 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:58:
aha dus dat doet die melding :D

de damage upgrade die je wapen krijgt van het vullen van je mods blijft trouwens gewoon bestaan. tenminste mijn damage is nog steeds 140 terwijl het lege zwaard 100 had.
Je bent niet in de war met de rating? Rating van een item is vaak vele malen hoger dan de werkelijke dmg (welke in kleine lettertjes in het vakje aan de linkerkant staat). Mods in een wapen = hogere rating, niet per definitie meer dmg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:59:
[...]

http://www.hellgateguru.com

Daar is ook een wiki te vinden met extra info. Verder is het nogal eenvoudig allemaal. De crafter heeft random items die je kunt laten craften. De nanoforge kan items upgraden (al is dat momenteel bugged met armor waardoor het er alleen maar slechter van wordt is mijn ervaring). En met die augmentrix of zoiets kun je eigenschappen toevoegen voor geld.
Bedankt :)
Weet iemand hier hoe het kan dat ik van rare items de true proporties niet kan discoveren?
En wat een evoker, summoner zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:07:
[...]
Weet iemand hier hoe het kan dat ik van rare items de true proporties niet kan discoveren?
ehh analyzers en heb je uberhaupt wel gekeken welke characters je kon kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

WooK schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:28:
[...]

ehh analyzers en heb je uberhaupt wel gekeken welke characters je kon kiezen?
Tenzij die de demo speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh!?
jij hebt hellgate london ook bij CDWOW besteld?
Ik heb net weer mail dat ze further delayed zijn...tot de 12de. Ja, wat moet ik daar nou mee, ze blijven maar delayen. En dan ook nog verzendtijd van 8dagen ofzo...hoe durven ze!

Ik ben dus zeer teleurgesteld in CDWOW. Ik had hellgate london dan ook wel voor een echte topprijs: 32,- maar dan nog vind ik dat ze het wel op tijd moeten leveren natuurlijk.

Ik zou van jou (rethxoth) graag willen weten of je wel echt hellgate london volgende week binnen krijgt, want ik heb hem daar de 26ste al besteld...overigens heb ik wel 3 exemplaren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

[...]

Koop een analyzer en lees de manual :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:41:
[...]

Je kan dan zien dat je mods rood zijn??
Als ik bij mij een mod in een weapon doe, dan wordt ie niet gehighlite. Is dit een bug, of heb ik hier alleen last van?
Verder gister meteen lvl10 geworden, vanavond aim ik voor 15. Dan kan ik als het goed is naar act 4, waar er ook mobs in het station zelf zitten. Daar was ik ook opgehouden bij de beta. Zal dan ook mijn Blademaster build posten, die ik ga gebruiken.

Tot nu toe bevalt het spel me erg goed, maar het is wel heel erg hack en slash, teveel van het goede misschien wel.
Ik zal vanavond kijken wat ik voor de ts kan vinden om te updaten, en dan wellicht een nieuw topic maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
hmm kan het nergens vinden, die tekentjes rechtsonder, als je ze allemaal hebt gehad krijg je een item drop, maar van sommige tekentjes weet ik niet wat het betekent en kan ik het ook nergens vinden, ook niet op hellgateguru, weet iemand anders wel wat welk tekentje betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

jjwa schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:56:Wat betreft de mini-game... Die drie symbooltjes zijn kleine opdrachtjes, en wanneer je ze alledrie voldaan hebt (dan zullen de licht getekende plaatjes gekleurd worden) vallen er een aantal items om je heen (vaak een stuk of 5, o.a. mods, groene en blauwe items). Of er spawnt ergens in het level waar je bent of het eerstvolgende level 1 of meer rare monsters om je mee te vermaken :).
Hier een legenda voor de betekenis:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/Iconsklein.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Dan moet je bij de lokale vendor analyzers kopen.
Of een handleiding natuurlijk, zodat je kan zien dat de evoker en summoner classes zijn die je kan kiezen.

*edit*
Weet iemand die al een eindje in het spel is of er nog een Deckard Cain achtig type komt die al mijn items automatisch identified? Want dat was altijd wel enorm makkelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Ferreur op 09-11-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:44:
[...]

Koop een analyzer en lees de manual :P
Oke haha :)
Ben nu level 11 Blademaster, Bosmonster ;)
Vreemd is dat die hoofden die je moet ophalen je niet af hoeft te geven.
En je kunt ze ook niet verkopen/weggooien.
En ineens kreeg ik een balk aan de linkerkant net 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Wat ik alleen nog niet begrijp is dat experience gelul bij het upgraden van je wapen. Dat ik niet genoeg experience heb om te upgraden... Je bouwt geen crafting experience op dus ik ga er vanuit dat het om je lvl gaat. Echter kan je nergens zien welk lvl je moet zijn om het te kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 18:58

Ulti23

Quality Time

Klopt het dat na het installeren van patch voor SP die mini game plaatjes ineens weg zijn? Ik kan ze niet meer vinden op mijn scherm ingame...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens een pint of beer gevonden. Ik heb er een nodig voor de gunpowder quest.
Iemand misschien een over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Even een Engineer aangemaakt, is ook echt leuk met al die botjes die om je heen vliegen.
Character naam is dan ook Botje :p

[ Voor 86% gewijzigd door Xedev op 09-11-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:02:
Heeft iemand al eens een pint of beer gevonden. Ik heb er een nodig voor de gunpowder quest.
Iemand misschien een over??
Ik heb iemand erover gehoord in "chat-1" maar ben even vergeten waar het was. Was in ieder geval een langdurig bezigheid ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Laatst online: 11-06 17:43
Ik heb het spel ook gekocht, week geleden. Ben nog niet zo super actief (wow-illidan nog atm) maar ik ben gelijk online gaan spelen, maar ik heb nu niet echt het idee dat ik een online spel aan het spelen ben. Nergens word gepraat, niemand die groups zoekt. Alleen in station's kom ik wat volk tegen.

Dus ik ben nu lvl 13 maar alles nog solo gedaan, en ook al is het best een gaaf spel de "online" functie valt me toch een beetje tegen. Doe ik mischien wat fout ? of word er pas wat heftiger coop gespeeld op de hogere lvls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

barrel schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:17:
Ik heb het spel ook gekocht, week geleden. Ben nog niet zo super actief (wow-illidan nog atm) maar ik ben gelijk online gaan spelen, maar ik heb nu niet echt het idee dat ik een online spel aan het spelen ben. Nergens word gepraat, niemand die groups zoekt. Alleen in station's kom ik wat volk tegen.

Dus ik ben nu lvl 13 maar alles nog solo gedaan, en ook al is het best een gaaf spel de "online" functie valt me toch een beetje tegen. Doe ik mischien wat fout ? of word er pas wat heftiger coop gespeeld op de hogere lvls ?
Ik ervaar dat ook zo....ligt volgens mij ook grotendeels aan de wijze waarop parties worden aangemaakt. De Diablo2 manier was veel makkelijker voor parties.....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste unique wapen gekregen. ben een marksman en wat dropt er een sniper stats niet zo geweldig. eigenlijk gewoon kut:
53 toxic direct
plaats voor 5 mods

en dat was het niks extras

lol

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja ik moet nog leuke Uniques tegenkomen. Of beter gezegd: Uniques die beter zijn dan een random Enhanced. Legendary items kunnen wel serieus goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:00:
eerste unique wapen gekregen. ben een marksman en wat dropt er een sniper stats niet zo geweldig. eigenlijk gewoon kut:
53 toxic direct
plaats voor 5 mods

en dat was het niks extras

lol
Ik heb tot nu toe in totaal 5 uniques gevonden en allemaal zijn ze K.U.T. :> Bij Diablo 2 had je ook wel eens slechte uniques, maar hier lijkt het meer regel dan uitzondering ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Damn die bugs word ik nu toch wel een beetje zat, zoals dat me quets voor iets exploren niet krijg terwijl ik heel de map afgestruind ben, of dat ik binnen 3 uur level 10 ben geworden en de achievement niet krijg.
Daarnaast loopt hij ook steeds vaker vast.

En me pc helpt ook al niet mee :( heb een x1950pro erin gezet, maar sinds dat gebeurt is valt hij met elk spel na een tijdje uit, soms wel soms niet, bah bah bah.

Maarja het blijft een leuk spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:00:
[...]

1 van die types??? Errr.... is dit tweakers.net??? Als je wat meer verstand van zaken zou hebben zonder zomaar wat in het rond te strooien in een poging populair te zijn, zou je weten dat dit erg veel wordt/werd gedaan. Maar dan onder echte tweakers..... Dus blijf maar gewoon lekker bij je superstabiele vista 32-bit. Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Darth Malak schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:49:
[...]
1 van die types??? Errr.... is dit tweakers.net??? Als je wat meer verstand van zaken zou hebben zonder zomaar wat in het rond te strooien in een poging populair te zijn, zou je weten dat dit erg veel wordt/werd gedaan. Maar dan onder echte tweakers..... Dus blijf maar gewoon lekker bij je superstabiele vista 32-bit. Ciao
dude, donder eens op te zeuren hier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Nieuw topic:

Hellgate London - Deel 2

Ik zal zelf de ts helemaal aanpassen, de ubbcode is op dit moment om te huilen en ik doe er beter aan om alles effe opnieuw te maken. Hier ga ik van het weekend mee bezig. Ook zal ik een aantal links toevoegen(mijn favorieten staan er vol mee) in de ts die handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:52

Fuelke

Forza Ferrari

Jullie kunnen verder gaan in Hellgate London - Deel 2

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste