If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
De Agrippa die ik ken van GuildWars?Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:50:
Voor de liefhebbers, ik heb ook nog een guild gemaakt. Voornamelijk voor vrienden, maar anderen zijn ook welkom
Guildnaam is 'Metro'. Voor invite stuur maar berichtje naar Agrippa ingame.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Echt? Ik ben nu bij Temple Station met mijn Evoker en ben nog maar 2x doodgegaan omdat ik tussen allemaal monsters vast kwam te zitten, ben op dit moment net level 16.Thesulac schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:12:Verder ben ik een Evoker begonnen, maar man man man wat is dat moeilijk om te soloen.
Ik ben met die eerste hellrift een half uur bezig geweest(doodgaan, respawn bij begin, rennen, dan weer damage doen, doodgaan etc....)
[ Voor 3% gewijzigd door Xedev op 06-11-2007 21:49 ]
NopeBor de Wollef schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:47:
[...]
De Agrippa die ik ken van GuildWars?
Maar Agrippa was een Romeinse generaal, dus kunnen er best meer zijn die die nick gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door WooK op 06-11-2007 23:02 ]
I'm not as think as you stoned I am
Verder --
Evoker ( sorceress ) was in Diablo ook erg zwak aan het begin.. maar daarna werden ze echt supersterk
We zullen zien!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nou ja was toch bed tijd dus volgens mij wilde ze me iets vertellen.
Moet nu echt gear gaan upgraden merk ik. Ik loop nog met wat laag lvl gear rond omdat ik niet het juiste gevonden heb met statts voor een Marksman.
Ook stiekem beetje begonnen met Evoker lijkt me toch wel een erg gave class. In het begin een beetje whimpy maar ja. Ik ga voor een blink build ..
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Zover ik kan lezen is het een cooldown van 20 seconden ofzo, oftewel ik kan niet grasmaaien ala diablo 2 barb style :*(
Whirlwind wordt de "1 point wonder" genoemd. Zit een cooldown op ja en enige wat je er beter op wordt is de speed bonus. Dus ja ... 1 punt is volgens mij genoeg en heb je meer aan sweeping strikes.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:57:
Heb nog eens goed de tooltip van whirlwind gelezen bij blademaster, ben toch wel een klein beetje teleurgesteld.
Zover ik kan lezen is het een cooldown van 20 seconden ofzo, oftewel ik kan niet grasmaaien ala diablo 2 barb style :*(
Verwijderd
Inderdaad. Speel zelf nu met Sweeping. Als je die maxed, is de cooldown slechts 1 seconde.Muppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:03:
[...]
Whirlwind wordt de "1 point wonder" genoemd. Zit een cooldown op ja en enige wat je er beter op wordt is de speed bonus. Dus ja ... 1 punt is volgens mij genoeg en heb je meer aan sweeping strikes.
Aura of Power aan, een groep in chargen (puntje erin), en sweepen maar.
Ben nog niet hoog / ver, maar werkt tot nu toe geweldig. Ook Surge of Resto erbij om wat life regen te krijgen; gaat prima zo.
Voor bosses gebruik ik een single-target skill.
CE is gearriveerd!

Jullie mogen mij aanbidden
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat zit er allemaal precies in? Want ik zie een map, guide?, game en verder een heeeeele mooie box
En toch jammer dat ze deze niet hier in Nederland verkochten. Anders had ik er ook zo eentje gehaald.
*Thesulac heeft een zwak voor collectors editions...*
Verwijderd
ADD MEVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:48:
Ach ja, mensen die geen probleem hebben met de guildnaam kunnen nog steeds joinen natuurlijk. We gaan gewoon door. (whisper: bewaker)
En nu weer back ontopic?
OMEGASUN & NATUHR inmiddels ben ik ook al subscribed... maar die hellgatelondon.com site is **** hij kent me nooit
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 10:37 ]
Volgens EB games zit dit er in:Thesulac schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:35:
Ziet er heel netjes uit!
Wat zit er allemaal precies in? Want ik zie een map, guide?, game en verder een heeeeele mooie box
En toch jammer dat ze deze niet hier in Nederland verkochten. Anders had ik er ook zo eentje gehaald.
*Thesulac heeft een zwak voor collectors editions...*
* Special Packaging and Art Design
* Hellgate: London Game 2 DVDs
* Bonus Disc containing:
- “Making of Hellgate: London”
- Official Game Soundtrack
* Hellgate: London Map Poster
* 106 page Dark Horse Graphic Novel
* Unique in-game pet – Mantawraith
Ik moet 'm nog ophalen, hij is bezorgd bij een vriend van me. De strategy guide komt nog trouwens.
ook een zwak heeft voor CE's. Alle Guild Wars delen, The Witcher, World in Conflict...als het een CE heeft moet ik het hebben
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als Evoker zijnde krijg je redelijk snel al 2 wapens ( die soort raketjes afschieten die 2 sec later afgaan, vet wapen btw ) in je handen waarmee je echt gewoon door kan raggen. Marksman is al helemaal makkelijk, als je soort rocketlauncher krijgt die ook vuur achterlaat. En dan hebben we het nog niet over die granaat die je soms kan gooien. Of ik doe iets fout, maar vind het tot nu toe gewoon erg makkelijk met deze 2 classes.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Edit: tijd voor een deel 2 trouwens als iemand tijd en zin heeft
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2007 12:37 ]
Welk level ben je? Tot level 14 vond ik het ook allemaal vrij gemakkellijk en ging ik nooit dood. Daarna wordt het enkel maar pittiger.Timocos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:16:
Heb nu 2 poppetjes waar ik mee speel ( singleplayer dan, met multi heb ik een Evoker ), en ik vind het spel tot nu toe gewoon té makkelijk. Speel met een Evoker en een Marksman.
Als Evoker zijnde krijg je redelijk snel al 2 wapens ( die soort raketjes afschieten die 2 sec later afgaan, vet wapen btw ) in je handen waarmee je echt gewoon door kan raggen. Marksman is al helemaal makkelijk, als je soort rocketlauncher krijgt die ook vuur achterlaat. En dan hebben we het nog niet over die granaat die je soms kan gooien. Of ik doe iets fout, maar vind het tot nu toe gewoon erg makkelijk met deze 2 classes.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Maar goed.. ik ben mijn nieuwe guardian begonnen met de juiste skills dit keer.
Naam: DreadKnight ( Ode aan Diablo 1 )
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Hij had Armor 5, Shield 22. Na de componenten te hebben geplaatst en te hebben upgegrade, had ie Armor 5, Shield 21.....
Dit noem ik nou niet echt UPgraden.... Meer mensen hier last van ??
Verwijderd
Ha, level 15, eat that!Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:09:
[...]
Ok dan, dan is er ook nog hoop voor mij.
Want als zelfs boomknuffelaars al een Guardian van level 12 hebben...
Het heeft me wel even wat moeite gekost. The Wall-quest, het heeft wel een uur geduurd voordat ik die af had. Ik heb er hier volgens mij nog niets over gelezen, maar was er helemaal niemand die dat ook zo'n beroerde quest vond? Was echt niks voor mij, niet zelf kunnen meppen
Ik zit nu bij Templars Base, en ik merkte dat als je die kant op gaat, dat het toch wat zwaarder begint te worden. Zitten meer resurrects, meer elemental damage, en vooral meer monsters. Ben nu in totaal 2 keer RIP gegaan, dat is natuurlijk veel te veel. Hoe kan ik dan ooit richting Hardcore......
Een brief gedateerd op 3 november. Het is nu 7 november... wat verwacht je nou?Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:41:
Des te lastiger omdat je je medespeler vaak niet ziet in MP terwijl hij wel in je party zit en gewoon in dezelfde level zit.... Wordt tijd dat ze die show-stopper bug er eens uithalen i.p.v. net te doen alsof alles zo goed draait in hellgate. (ref. brief bill roper)
For the record: Je medespeler is niet zichtbaar maar is er wel: hij doet gewoon dmg, hij zit in hetzelfde level, hij deelt mee in jouw exp, hij krijgt loot. Dus blijkbaar lauter een graphical issue en zeker geen "showstopper" zoals jij het betitelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 07-11-2007 13:45 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Vreemd he dat ik gewoon een vraag stel en continue dit soort antwoorden krijg. Fijn dat bij jou alles perfect draait maar ik verwacht op zijn minst dat ze hun product testen voordat ze het uitbrengen. Wordt van ons bedrijf ook verwacht n.l.
Oh... en over die brief.. .wat ik verwacht? Op de 3e werkte het niet goed. Geef dan ook gewoon toe dat je die bugs nog open hebt staan en dat er aan gewerkt wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 07-11-2007 14:26 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Dakreal op 07-11-2007 14:29 ]
Als je niet ziet waar de ander is is dat behoorlijk showstopper. Als je samen speelt en de ene gaat continu de ene kant op en de ander de andere... Niet heel veel sprake meer van samenspelen dan natuurlijkRyceck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:44:
[...]
Een brief gedateerd op 3 november. Het is nu 7 november... wat verwacht je nou?
For the record: Je medespeler is niet zichtbaar maar is er wel: hij doet gewoon dmg, hij zit in hetzelfde level, hij deelt mee in jouw exp, hij krijgt loot. Dus blijkbaar lauter een graphical issue en zeker geen "showstopper" zoals jij het betitelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2007 14:51 ]
Portal naar de stad maken en weer teruggaan, dan is het verholpen. Kost je wel elke keer een personal transporter dingetje...Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:25:
Nee... hebben van alles geprobeert en niets werkte... Helaas dus.
Jesus... kun je ooit wel normaal reageren?Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:20:
Tuurlijk jongen. Misschien ben jij van gisteren, ik ben het zeker niet en loop al wat langer rond op deze aardkloot.. De fun van MP is volgens mij dat je samen met anderen in overleg de beestjes te lijf gaat. Beetje lastig als je niet eens weet of ziet waar je medespelers zijn. Dus wel degelijk een showstopper. Heb nog nooit een MP game gezien waarbij je je medespelers niet kon zien en nee het is geen graphical bug want ook de indicator bij je party members laat niets zien (grijze bol waar het plaatje van je medespeler normaal staat en geen health indicator).. En dus ja, wel een show-stopper.
Vreemd he dat ik gewoon een vraag stel en continue dit soort antwoorden krijg. Fijn dat bij jou alles perfect draait maar ik verwacht op zijn minst dat ze hun product testen voordat ze het uitbrengen. Wordt van ons bedrijf ook verwacht n.l.
Oh... en over die brief.. .wat ik verwacht? Op de 3e werkte het niet goed. Geef dan ook gewoon toe dat je die bugs nog open hebt staan en dat er aan gewerkt wordt.
Niet iedereen heeft dezelfde mening als jij. Wees een vent en heb respect voor elkaars mening ipv direct de andere voor 'jongen' en 'van gisteren' uit te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2007 14:57 ]
Vreemd he, als we continu zulke reacties van jou krijgenDarth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:20:
Niet zo kinderachtig doen met naamsverbasteringen
[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:53 ]
Ook jij netjes blijven
Ga iemand anders beledigen en lastigvallen en reageer gewoon nooit meer op mij okay?
En to bosmonster: Jazeker maar een achterlijke reactie vraagt om een dito antwoord. Reageer normaal op mij en ik reageer normaal terug.. Its as simple as that.
[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:53 ]
Vanavond online Loki? Krijg je een ginviteVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:32:
Inderdaad! De trollen horen in het spel te zitten, niet er buiten!
Verwijderd
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand geinteresseerd is om met hem te spelen.
Verwijderd
Jazeker ik ben van de partij! Zal ik mijn assa guardian eens even laten knallen!Muppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:35:
[...]
Vanavond online Loki? Krijg je een ginvite
Verwijderd
Ik zou best wel met hem willen gamen. Ik ben alleen erg bang dat ie snel geirriteerd raakt dat ik de snelste niet meer ben. Net ook weer: je hebt een skill die heet sprint ofzo. Ik met hoge verwachtingen die skill casten, doe ik twee tellen iets wat lijkt op een huppeltje, en daarna is het weer rollatorwerk. Gelukkig weet ik dat jullie engelengeduld hebben met mij.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:36:
Ik snap niet waarom hij sowieso een punt maakt van die multiplayer.
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand geinteresseerd is om met hem te spelen.
Zo nee, hoe kan ik subscriben ZONDER credit card. of is dat nog niet mogelijk op het moment
If so, dan wil mijn bladedancer ook wel joinen
Dus komt wel goed
Maar ligt eraan of je een leuke gozer bent natuurlijk, speel om lol te hebben en niet om te presteren dat doe ik wel in ... nvm
Al heb ik nog geen recruitment officer
Wel vaag geregeld hoor guild management. Je kan geen officers of iets dergelijks maken. Dus je hebt alleen een GM. Maar als ik log op een alt heb ik geen guild en ik kan mezelf dus niet inviten.
Mag dus nog wel even iets aan gedaan worden
[ Voor 58% gewijzigd door Muppet op 07-11-2007 16:00 ]
Ik bekijk het even objectief en dan zie ik geen achterlijke antwoorden maar antwoorden die jou niet bevallen, dat is wat anders. Ik weet niet wat je probleem (en dan bedoel ik niet in het spel) is maar misschien moet je op een rustig moment je post(s) even teruglezen en je dan afvragen of de users hier nu achterlijk reageren of dat jij degene bent die achterlijk en opgefokt reageert...Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:11:
Zal mij worst wezen muppet show... Ga iemand anders beledigen en lastigvallen en reageer gewoon nooit meer op mij okay?
En to bosmonster: Jazeker maar een achterlijke reactie vraagt om een dito antwoord. Reageer normaal op mij en ik reageer normaal terug.. Its as simple as that.

Sorry Muppet, maar als ik in een guild ga is het waarschijnlijk de HGL divisie van mijn guild, Xen of OnslaughtMuppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:58:
Melk en zometeen Acht en Loki ... en nog wat oude ex-Wowers van Melk. Zometeen nog 2 vrienden van mij die het ook gaan kopen.
Dus komt wel goed
Maar ligt eraan of je een leuke gozer bent natuurlijk, speel om lol te hebben en niet om te presteren dat doe ik wel in ... nvm
Al heb ik nog geen recruitment officer![]()
Wel vaag geregeld hoor guild management. Je kan geen officers of iets dergelijks maken. Dus je hebt alleen een GM. Maar als ik log op een alt heb ik geen guild en ik kan mezelf dus niet inviten.
Maar als de tijd daar is wil ik je best eens virtueel kontschoppen (...as if
Idd.. hoe je met je andere chars als Guild Master in je eigen guild moet komen is mij een raadselMuppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:58:
Melk en zometeen Acht en Loki ... en nog wat oude ex-Wowers van Melk. Zometeen nog 2 vrienden van mij die het ook gaan kopen.
Dus komt wel goed
Stoer daar is die gast van die nu al die summoner guides schrijft op het Hellgate forumTroonStaal schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:08:
[...]
Sorry Muppet, maar als ik in een guild ga is het waarschijnlijk de HGL divisie van mijn guild, Xen of Onslaught
Maar als de tijd daar is wil ik je best eens virtueel kontschoppen (...as if)
Maar ik had het ook niet over jou single player.
[ Voor 5% gewijzigd door Muppet op 07-11-2007 16:11 ]
En heeft er niemand tips wat ik met men skill points kan doen als guardian?
Groetjes.
Challenge / Shield of faith / Achor / Sword of Reckoning / Aura of Power / Prayer of HealingBatsiaan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:19:
Hebbe jullie ook gigantisch lange tijden bij het inladen van het spel? Het loaden naar me character selection screen duurt al gauw een minuut of 2, en daarna nog 3 minuten ofzo om het spel in te komen.
Groetjes.
Vind ik een fijne.. ben pas lvl 11 ;-) maar dan kan die dus allemaal al hebben.
ik speel natuurlijk voor de lol, en of ik een aardige gozer ben kan ik natuurlijk zelf niet bepalenMuppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:58:
Dus komt wel goed
maargoed, mijn ingame naam staat in de lijst (en is gewoon mijn forum nick) dus je kunt me toevoegen als buddy.
Kan iemand dit bevestigen, of moet ik dan inloggen (lees een account aanmaken) op hellgate.com om zo aan die patch te komen? Of kan ik gewoon de game opstarten en patch hij zichzelf dan?
Ik wil weer gaan spelen, moet alleen nog effe wachten tot een uurtje of 20.00.....
I pitty the fools who took my game-station.....
meuk: nVidia ForceWare 163.75 WHQL
Volgens Nvidia ook verbeteringen voor HGL.
Verwijderd
Same, ben op dit moment online met m'n QTip.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:28:
@Muppet, zo je mij ook kunnen inviten voor de Guild. Ga nu online en ben waarschijnlijk wel tot uurtje of 11 online
*kijkt op ANWB site*
gaat nog wel even duren .. zodra ik online ben vanavond horen jullie het.
Verwijderd
Iemand een idee?
ik heb al de nieuwste drivers installed voor de vidkaart maar dat heeft niks geholpen:
setup:
asus p5ne sli
intel e4300 @ 3Ghz
club3d 8600GT
G.skill 2x1Gb 4-4-4-12-2
<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="Hellgate_mp_dx9_x86.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
<MATCHING_FILE NAME="binkw32.dll" SIZE="167936" CHECKSUM="0x5BF1DA64" BIN_FILE_VERSION="1.8.22.0" BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.22.0" PRODUCT_VERSION="1.8w" FILE_DESCRIPTION="RAD Video Tools" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Bink and Smacker" FILE_VERSION="1.8w" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1994-2007, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.8.22.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.22.0" LINK_DATE="07/16/2007 20:43:04" UPTO_LINK_DATE="07/16/2007 20:43:04" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
<MATCHING_FILE NAME="dpvs.dll" SIZE="540672" CHECKSUM="0x3AC3D80B" BIN_FILE_VERSION="8.2.23.0" BIN_PRODUCT_VERSION="8.2.23.0" PRODUCT_VERSION="8, 2, 23, 0" FILE_DESCRIPTION="dPVS Runtime Library (DLL)" COMPANY_NAME="Umbra Software Ltd." PRODUCT_NAME="dPVS" FILE_VERSION="8, 2, 23, 0" ORIGINAL_FILENAME="dpvs.dll" INTERNAL_NAME="dpvs" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 1999-2005 Hybrid Graphics Ltd., 2006- Umbra Software Ltd." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x8AA40" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="8.2.23.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="8.2.23.0" LINK_DATE="05/19/2007 00:44:39" UPTO_LINK_DATE="05/19/2007 00:44:39" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
<MATCHING_FILE NAME="fmodex.dll" SIZE="314880" CHECKSUM="0xA48D3891" BIN_FILE_VERSION="0.4.8.4" BIN_PRODUCT_VERSION="0.4.8.4" PRODUCT_VERSION="4.8.4" FILE_DESCRIPTION="FMOD Ex SoundSystem" COMPANY_NAME="Firelight Technologies" PRODUCT_NAME="FMOD Ex" FILE_VERSION="4.8.4" ORIGINAL_FILENAME="fmodex.dll" INTERNAL_NAME="FMOD Ex" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © Firelight Technologies 2007" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="0.4.8.4" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="0.4.8.4" LINK_DATE="10/05/2007 07:56:41" UPTO_LINK_DATE="10/05/2007 07:56:41" VER_LANGUAGE="Engels (Australië) [0xc09]" />
<MATCHING_FILE NAME="granny2.dll" SIZE="492032" CHECKSUM="0x49EE250C" BIN_FILE_VERSION="2.7.0.4" BIN_PRODUCT_VERSION="2.7.0.4" PRODUCT_VERSION="2.7.0.4" FILE_DESCRIPTION="Granny" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Granny" FILE_VERSION="2.7.0.4" LEGAL_COPYRIGHT="© Copyright 1999-2006 by RAD Game Tools, Inc., All Rights Reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="2.7.0.4" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="2.7.0.4" LINK_DATE="06/16/2006 19:50:03" UPTO_LINK_DATE="06/16/2006 19:50:03" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
<MATCHING_FILE NAME="hellgate_mp_dx10_x86.exe" SIZE="2227712" CHECKSUM="0x65895D14" BIN_FILE_VERSION="1.0.30.4020" BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.0" PRODUCT_VERSION="30_RC" FILE_DESCRIPTION="Hellgate: London" COMPANY_NAME="Flagship Studios" PRODUCT_NAME="Hellgate: London" FILE_VERSION="30_RC" ORIGINAL_FILENAME="hellgate.exe" LEGAL_COPYRIGHT="© 2007 Flagship Studios, Inc. All Rights Reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40000" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x229056" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.0.30.4020" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.0" LINK_DATE="11/05/2007 18:01:09" UPTO_LINK_DATE="11/05/2007 18:01:09" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
<MATCHING_FILE NAME="hellgate_mp_dx9_x86.exe" SIZE="2223104" CHECKSUM="0xB7B2CEFF" BIN_FILE_VERSION="1.0.30.4020" BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.0" PRODUCT_VERSION="30_RC" FILE_DESCRIPTION="Hellgate: London" COMPANY_NAME="Flagship Studios" PRODUCT_NAME="Hellgate: London" FILE_VERSION="30_RC" ORIGINAL_FILENAME="hellgate.exe" LEGAL_COPYRIGHT="© 2007 Flagship Studios, Inc. All Rights Reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40000" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x22C218" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.0.30.4020" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.0" LINK_DATE="11/05/2007 17:38:46" UPTO_LINK_DATE="11/05/2007 17:38:46" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
<MATCHING_FILE NAME="mss32.dll" SIZE="435200" CHECKSUM="0xFCA54FF4" BIN_FILE_VERSION="7.0.24.0" BIN_PRODUCT_VERSION="7.0.24.0" PRODUCT_VERSION="7.0x" FILE_DESCRIPTION="Miles Sound System" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Miles Sound System" FILE_VERSION="7.0x" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1991-2007, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="7.0.24.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="7.0.24.0" LINK_DATE="06/04/2007 10:00:19" UPTO_LINK_DATE="06/04/2007 10:00:19" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
<MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1025536" CHECKSUM="0x5F5399BB" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.3119" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" FILE_DESCRIPTION="DLL-bestand voor Windows NT BASE API-client" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Besturingssysteem Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.3119 (xpsp_sp2_gdr.070416-1301)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xFF1F6" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.3119" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" LINK_DATE="04/16/2007 15:54:46" UPTO_LINK_DATE="04/16/2007 15:54:46" VER_LANGUAGE="Nederlands (Nederland) [0x413]" />
</EXE>
</DATABASE>
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 18:40 ]
Doet het probleem zich nog voor als je de grafische instellingen lager zet?
Ik heb ook de instellingen lager moeten zetten, omdat het anders niet speelbaar was na act 3.
Hiervoor had ik ook last van een memory exhaust leak, toen had ik ook mijn instellingen lager gezet, en toen had ik nergens meer last van.
Misschien dat dit ook voor jou situatie werkt? (op wat voor instellingen speel je nu trouwens?)
Ik speel nu op medium/high met sommige opties op low of uit.
AMD X2 64 3800+
2 GB 533 RAM
Radeon 1950pro

edit: ik zie dat deel 2 al tijdje open moet? Liefhebbers?
[ Voor 21% gewijzigd door Melk op 07-11-2007 19:18 ]
maar schijnt dat ik ook willpower nodig heb?
Wat gameplay van mijn level 17 Evoker, is nog aan het uploaden maar is zo klaar en ik moet weg.
Vind het in ieder geval heel verslavend om mee te spelen, erg sterk ook vind ik
een voorbeeld met veel uitleg ...Batsiaan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:29:
Welke stats moet je eigenlijk uberhaupt pompen als guardian? ik heb tot nu toe eigenlijk voornamelijk strenght en stam geboost.
maar schijnt dat ik ook willpower nodig heb?
http://www.hellgateguru.com/forum/showthread.php?t=7886
verder zou ik dat forum daar gewoon eens doorlezen.
Bedankt.
Vet filmpje!XtrmEend schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:38:
http://xedev.eu/folder/media/hellgate01.wmv
Wat gameplay van mijn level 17 Evoker, is nog aan het uploaden maar is zo klaar en ik moet weg.
Vind het in ieder geval heel verslavend om mee te spelen, erg sterk ook vind ik
Ik neem op met Fraps, en ik heb wel hele hordes monsters achter me aan gehad in die Hell levels, waar ze uit de grond spawnen. Kan ik dan wel aan met AOE spells en blijven bewegen.WooK schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:18:
[...]
Vet filmpje!Hoe neem je dat op dan? Hij lijkt idd wel erg sterk maar echt veel monsters tegelijkertijd heb je nog niet gehad dus dat is moeilijk beoordelen zo.
XoO doet best veel spellen, zijn ook best goedMuppet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:09:
[...]
Stoer daar is die gast van die nu al die summoner guides schrijft op het Hellgate forum
Maar ik had het ook niet over jou single player.
Maar als het goed is wordt volgende week mijn inet opgeleverd (Telfort 20mb lijntje) dus dan kan het eindelijk weer. ...theoretisch dan, ervaring leert dat internet nóóit in één keer werkt

ik ben gisteren level 17 geworden en vond een legendary zwaard. dit zwaard heeft echter 31 willpower nodig en dat is ZONDER mods erin. het zwaardje heeft ook nog eens 4 mod slots dus met een gemiddelde van 4 will per mod is dat +16 will.
mijn oude zwaard dat net iets mindere stats nodig heeft heeft maar 21 will nodig en dat is met 3 mods erin.
Stoppen jullie gewoon veel punten in willpower of gebruiken jullie die dual wield skill? ik heb nu maar 1 punt in dual wield skill en 50 punten in willpower
Verwijderd
Dualwield meer punten geven.THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:56:
hoe doen andere blademasters het hier met hun willpower feed?
ik ben gisteren level 17 geworden en vond een legendary zwaard. dit zwaard heeft echter 31 willpower nodig en dat is ZONDER mods erin. het zwaardje heeft ook nog eens 4 mod slots dus met een gemiddelde van 4 will per mod is dat +16 will.
mijn oude zwaard dat net iets mindere stats nodig heeft heeft maar 21 will nodig en dat is met 3 mods erin.
Stoppen jullie gewoon veel punten in willpower of gebruiken jullie die dual wield skill? ik heb nu maar 1 punt in dual wield skill en 50 punten in willpower
Die willfeed is echt erg nuttig. En ik heb gelezen dat het, hoe verder je komt, nog veel nuttiger gaat worden. Stel je voor dat je twee van zulke zwaarden gaat wielden. Ik geloof dat ik nu 4/8 heb, maar deze gaat gemaxed worden.
Ik weet niet wat voor mods jij hebt maar ik heb in mijn zwaarden maar 1 mod met 2 willpower. Mijn zwaardjes hebben samen 73 (ex mods) nodig en ik heb 3 punten in matched blades (-60 willpower). Ik heb dan ook meer problemen met strenght om dingen te dragen dan willpower... Ik ben ook lvl17 overigens.THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:56:
hoe doen andere blademasters het hier met hun willpower feed?

Gewoon als je in een nieuwe zone komt pak je even je map erbij.
Zie je de andere speler op je map? mooi ga lekker hakken.
Als je de andere speler niet ziet dan ga je even terug in de tube en dan weer erin en het probleem is opgelost.
Stel de andere speler ziet jou niet dan moet hij even out- en inzonen
Niet optimaal natuurlijk, maar heb gister een paar uur zitten spelen en dit werkte prima (elke keer).
Verwijderd
ik had de instellingen lager gezet maar dat hielp niet. ik mijn geheugen timings gezset op 5-5-5-15 en het spel loopt weer. Dus ik ga mijn g.skill geheugen eruit doen. en kingston hyperx 1066mhz geheugen erin stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:39:
Heb nu sinds een week HGL eigenlijk nergens last van gehad 2x vastgelopen ofzo. Maar vanaf ongeveer een uur geleden loopt HGL telkens vast naar +/- 5 minuten spelen. Ik ga dan automatisch terug naar windows met de bekende melding van er is een fout opgetreden verzenden niet verzenden.
Iemand een idee?
ik heb al de nieuwste drivers installed voor de vidkaart maar dat heeft niks geholpen:
setup:
asus p5ne sli
intel e4300 @ 3Ghz
club3d 8600GT
G.skill 2x1Gb 4-4-4-12-2
mijn oude zwaarden zijn geupgrade lage level legendaries. ze zijn elk item level 18 nu maar kunnen niet verder geupgrade worden. 140 damage op elk zwaard als ze vol mods zitten. de initiele item levels zaten rond de level 10.WooK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet wat voor mods jij hebt maar ik heb in mijn zwaarden maar 1 mod met 2 willpower. Mijn zwaardjes hebben samen 73 (ex mods) nodig en ik heb 3 punten in matched blades (-60 willpower). Ik heb dan ook meer problemen met strenght om dingen te dragen dan willpower... Ik ben ook lvl17 overigens.
[afbeelding]
ik las ook iets over matched blades? wat houd dat precies in?
en trouwens, waar staat je strength requirement voor die zwaarden dan? ik zie alleen willpower requirements. ik heb iets van 70 strength, 80 stamina en 50 will als punten
[ Voor 9% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 11:32 ]
Ik heb geen enkel gebrek aan medespeleres. Gelukkig reageren die wat normaler dan de tere zieltjes hier... Out.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:36:
Ik snap niet waarom hij sowieso een punt maakt van die multiplayer.
heeft iemand nog wat newb Evoker gear liggen? Ga toch eens proberen ik ben altijd wel van de wizards en zo. Wat ik dus zie lijkt me dat een erg leuke class!
die heb je juist nodig om je willpower hoger/beter te krijgen. Als je hier punten in gooit, heb je minder willpower nodig zodat je 2 zwaardem kan hanteren.THE_CR0SS schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:31:
[...]
ik las ook iets over matched blades? wat houd dat precies in?
Bij legendary en unique zijn die er bij mij niet. Ik heb overigens een heel andere verdeling;en trouwens, waar staat je strength requirement voor die zwaarden dan? ik zie alleen willpower requirements. ik heb iets van 70 strength, 80 stamina en 50 will als punten
35 acc, 67 str, 36 stam, 54 will maarja, ik doe ook maar wat ik denk dat goed is hoor
ik speel alleen co-op met een vriend samen. hij is marksman. Omdat we samen spelen hebben de monsters iets meer hp waardoor ik ze niet in 1 klap af krijg. hierdoor krijg ik veel schade soms en daarom heb ik mijn stamina wat geupgrade (pas toen ik een paar keer dood gegaan was)WooK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:55:
[...]
die heb je juist nodig om je willpower hoger/beter te krijgen. Als je hier punten in gooit, heb je minder willpower nodig zodat je 2 zwaardem kan hanteren.
[...]
Bij legendary en unique zijn die er bij mij niet. Ik heb overigens een heel andere verdeling;
35 acc, 67 str, 36 stam, 54 will maarja, ik doe ook maar wat ik denk dat goed is hoorAls ik zo kijk naar mijn stamina vergeleken bij jouw, is het niet zo raar dat ik het gevoel heb dat ik relatief vaak dood ga... Ik heb overigens wel, 53/m health regen en 309/m power regen.
verder hoor ik met deze stamina niet dood te gaan.
Het spel is erg geheugen afhankelijk. Ik draai vista ultimate. Met 2 gig had ik hetzelfde probleem. Met 4GB wordt alles binnen 5 seconden gestart en geladen.Batsiaan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:19:
Hebbe jullie ook gigantisch lange tijden bij het inladen van het spel? Het loaden naar me character selection screen duurt al gauw een minuut of 2, en daarna nog 3 minuten ofzo om het spel in te komen.
Groetjes.
behalve dat die hp pots toch wel 100 paladium kost per keer en die moet ik als blademaster toch best wel spammen als het druk wordtSpoTs schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:03:
zo zit nu alweer bijna op lvl 17 gaat erg lekker en mijn guardian is amper stuk te krijgen.. heb nu 810 hp. veel hp's werkt echt supernice!
Je weet dat 32bit windows maximaal 3.2GB kan gebruiken?Seth_Chaos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:01:
[...]
Het spel is erg geheugen afhankelijk. Ik draai vista ultimate. Met 2 gig had ik hetzelfde probleem. Met 4GB wordt alles binnen 5 seconden gestart en geladen.
Zucht wijsneus ....Darth Malak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
Nope.... windows 2003 32-bit en vista-32 bit draaien tot 16 gig....
The system memory that is reported in the System Information dialog box in Windows Vista is less than you expect if 4 GB of RAM is installed
http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/aa366778.aspx
Ik hoop niet dat jou vele jaren werk ervaring systeembeheer is ....
[ Voor 7% gewijzigd door Muppet op 08-11-2007 15:18 ]
ik weet niet waar je die info vandaan hebt maar op de microsoft site staat dit:Darth Malak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/aa366778.aspx
voor vista dus 4 gig maximaal adresseerbaar geheugen. heb je 512mb videokaart geheugen gaat er van de 4gig al weer 512 af bijvoorbeeld.
werkelijk bruikbaar geheugen ligt dus vaak rond de 3.2gig max.
en windows2003 kan wel meer maar alleen de enterprise versies. en dat zijn server os-en en zijn eigenlijk niet bedoeld om op te gamen.
[edit] meh net te laat -.-
[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 15:20 ]
We gaan ervanuit dat de mensen zo slim zijn geen games te draaien op een server OS.Darth Malak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
Vista komt niet verder dan de 3GB in 32bit voor zover ik weet en dat is met de nodige performance verlies voor die extra (optionele) GB boven de 2.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2007 15:22 ]
Je hebt van die mensen ...Bosmonster schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]
We gaan ervanuit dat de mensen zo slim zijn geen games te draaien op een server OS.
http://www.msfn.org/win2k3/
Gefeliciteerd met je winst in de 50K contest van T.NET trouwens
Wat heb je gewonnen?
tnx man!Bosmonster schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:27:
[...]
Gefeliciteerd met je winst in de 50K contest van T.NET trouwens
Wat heb je gewonnen?
dat speaker hoesje of iets dergelijks
trouwens, hier een linkje van hoe mijn build er nu denk ik uit gaat zien.
http://hellgate.ingame.de...2118460083000000060600010
punten die ik nu wil gaan nemen en eerst niet had: dual wield willpower feed decrese 8/8 omdat willpower echt een hell begint te worden. en aura of power heb ik ook maar genomen. twijfel daar zelf nog een beetje over.
verder wordt mijn build grotendeels gebaseerd op crits met de surge die voor crit chance zorgt en de crit aura natuurlijk.
Iemand ervaringen met:
surge of restoration op hogere levels? sinds level 17 gebruik ik hem steeds meer (ook al heb ik maar rank 2 of 3) omdat de hp potjes flink geld beginnen te kosten.
aura of power? is dit een nuttige aura of wat vind je er van? ik heb weinig mana problemen tot nu toe maar als ik sweeping strikes ga maxxen gaat m'n mana er denk ik hard doorheen. nu kan ik het meestal wel bijhouden met manapots (die vind ik meer dan dat ik gebruik)
[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 08-11-2007 15:36 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Melk op 08-11-2007 15:44 ]
Verwijderd
Ligt dit nou puur aan mijn geheugen? (2 gig)
Jarnotjuh -> Phyloni
Blademaster op Sydonai.
Net geinstalleerd, en ben nog geen bug tegengekomen tot lvl 5. In de beta was het anders. Nu loopt het ook veel soepeler, en voelt "steviger" aan. Hoop vanavond flink door te kunnen levelen, want een achterstand kunnen we niet gebruiken!
Edit, nieuw topic ofzo..? Ik wil em best aanmaken, maar ik speel het spel nog niet zo lang. Misschien dat iemand met *veel* kennis de TS van nieuwe info kan voorzien(indien nodig)..
[ Voor 22% gewijzigd door enira op 08-11-2007 17:25 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Dit topic is gesloten.